Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Schrijf ik zo'n mooie TS die ik elke keer netjes bijwerk en dan lezen ze hem niet :'(

Verder de mail ontvangen dattie shipped is en de volgende mail ontvangen:
Hi,
Yes you will receive the keyboard, we will hae a tracking number in in about 48hours. Sorry for the delay, DHL we slower than usual updating it.
Oliver
Kortom iedereen die besteld heeft tussen 26 tot 31 december krijgt dat toetsenbordje erbij.
Ik snap alleen de referentie naar DHL niet, ik heb gewoon regular airmail gekozen (EMS).

Om mezelf bezig te houden ga ik maar een Adata 8GB Class 8 MicroSD kaart alvast klaarmaken voor gebruik. Ik ga de aangepaste custom rom met apps van Tasselhof pakken en dan de partities nog even oprekken. Aleen nog even verzinnen hoe groot ik alles maak 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Righteye op 10-01-2011 19:53 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Das ff vakwerk!! Ziet er netjes uit zo'n lijstje! Om het nog completer te maken zou er evt bijgezet kunnen worden dat ik bij PW mn TMD MID die ik woensdag 5-1-11 had besteld vrijdag 7-1-11 heb geannuleerd omdat hij niet meer bij PW op voorraad was.

**das wel gaaf zo'n toetsenbordje dr bij!!**

[ Voor 4% gewijzigd door erniesd op 10-01-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Wanneer hebbie dit stukje vakwerk gemaakt? Ik heb het gisteraaf nog nie gezien nie! Goed bezig goserr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
erniesd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:44:
[...]
Das ff vakwerk!! Ziet er netjes uit zo'n lijstje! Om het nog completer te maken zou er evt bijgezet kunnen worden dat ik bij PW mn TMD MID die ik woensdag 5-1-11 had besteld vrijdag 7-1-11 heb geannuleerd omdat hij niet meer bij PW op voorraad was.

**das wel gaaf zo'n toetsenbordje dr bij!!**
Bedankt voor de complimenten. Ik had het lijstje voornamelijk gemaakt omdat de levering wat op zich liet wachten en er bij niemand verandering was. Het ging me verder voornamelijk om het prijsplaatje en hoe lang hij onderweg was van de verschillende leveranciers. Een nieuwe regel met een gecancelde order vindt ik een beetje overkill. Als iedereen hem heeft dan haal ik de hele tabel weg en laat ik alleen wat gemiddeldes staan.
erniesd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:49:
[...]
Wanneer hebbie dit stukje vakwerk gemaakt? Ik heb het gisteraaf nog nie gezien nie! Goed bezig goserr :)
Tja, tussen de bedrijven door. Ik ga zelf elke dag google en Slatedroid effe af en werk daarna de TS bij. Als ik dat zat ben over een tijdje dan draag ik de TS over aan een andere enthousiasteling of zorg ik dat hij zo 'universeel' mogelijk achterblijft. Mijn bijdrage aan GoT als Tweaker archief. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Righteye op 10-01-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Righteye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:16:
[...]

Bedankt voor de complimenten. Ik had het lijstje voornamelijk gemaakt omdat de levering wat op zich liet wachten en er bij niemand verandering was. Het ging me verder voornamelijk om het prijsplaatje en hoe lang hij onderweg was van de verschillende leveranciers. Een nieuwe regel met een gecancelde order vindt ik een beetje overkill. Als iedereen hem heeft dan haal ik de hele tabel weg en laat ik alleen wat gemiddeldes staan.

[...]

Tja, tussen de bedrijven door. Ik ga zelf elke dag google en Slatedroid effe af en werk daarna de TS bij. Als ik dat zat ben over een tijdje dan draag ik de TS over aan een andere enthousiasteling of zorg ik dat hij zo 'universeel' mogelijk achterblijft. Mijn bijdrage aan GoT als Tweaker archief. :)
Duidelijk! Ik zag een gecancelde staan, dus vandaar. Ik krijg MM maar niet te pakken via Live-chat! Ik zou weleens willen weten of de mijne nu zsm of pas de 17e wordt verzonden! Ben niet een beetje ongeduldig hoor, whaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Net ipv de gecancelde PW versie de MM versie gekocht. Wel duurder zo door de hogere prijs en vooral hogere verzendkosten, maar wel een beter gevoel dan bij PW. Inclusief de keyboardcase 266.30 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik twijfel nog of ik eigenlijk na mijn cancelation bij PW nog wel een TMD MID ( ~MID816 ) ga aanschaffen.
Er zijn/komen namelijk ook alweer leuke andere tablets op de markt.

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-01-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Nu krijg ik vanmorgen weer deze mail van MM (chatten is me al paar dagen niet gelukt):

Yes sir, these orders will be sent out later than expected. They will ship out on the weeks of the 7th. Sorry for the inconvenience, please advice of what you would like to do.
Oliver

Vaag.... week 7? 7 februari? En weer is de livechat dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:21:
Ik twijfel nog of ik eigenlijk na mijn cancelation bij PW nog wel een TMD MID ( ~MID816 ) ga aanschaffen.
Er zijn/komen namelijk ook alweer leuke andere tablets op de markt.
Het lijkt erop dat er ongeveer elke 2 maanden wel een duidelijk betere iteratie uit de fabrieken van China rolt. Dus ik gok dat er zo halverwege februari een beter alternatief zal verschijnen voor ongeveer dezelfde prijs. Ik denk dan aan vergelijkbare specs, maar dan capacitive screens.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 11:47

xyl

Righteye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:50:
[...]
Om mezelf bezig te houden ga ik maar een Adata 8GB Class 8 MicroSD kaart alvast klaarmaken voor gebruik. Ik ga de aangepaste custom rom met apps van Tasselhof pakken en dan de partities nog even oprekken. Aleen nog even verzinnen hoe groot ik alles maak 8)
Ik meen bij Slatedroid ergens te hebben gelezen dat er geen snelheidswinst viel te behalen door naar een Class 6, 8 of 10 kaart te gaan. Kan dat bericht alleen niet meer terug vinden. Heb jij ergens ervaringen gevonden?

Zie overigens dat er bij mij in de TS vraagtekentjes staan bij prijs en verzending. Ook hier standaardverzending, 202 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
xyl schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Ik meen bij Slatedroid ergens te hebben gelezen dat er geen snelheidswinst viel te behalen door naar een Class 6, 8 of 10 kaart te gaan. Kan dat bericht alleen niet meer terug vinden. Heb jij ergens ervaringen gevonden?

Zie overigens dat er bij mij in de TS vraagtekentjes staan bij prijs en verzending. Ook hier standaardverzending, 202 dollar.
Ik heb juist volgens mij van Tasselhof en Dannyo gehoord dat een hogere Class SD juist wel degelijk uitmaakt. Ik geloof alleen dat het niet zoveel scheelt. Ik houd mijn ogen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
xyl schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:23:
[...]

Tasselhof merkte bij een class 10 kaartje op dat het af en toe 'hikte'. Maar daar valt weinig uit af te leiden, kan vanalles zijn. Van class 2 naar class 6 (of 8?) was er wel degelijk een snelheidswinst, maar niets schokkends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Zo weer de dagelijkse TS update gedaan:
- hoofdstuk Bekende problemen en oplossingen toegevoegd
- nieuwe info over MicroSD kaarten en snelheden (nog niet vertaald)
- Youtube kanaal van Tasselhof
- de nieuwe video review met de nieuwe firmware
- Accesoires en Tips en Trucs aangepast

Verder op het Slatedroid forum nog een post met een bedankje en een link naar dit topic achtergelaten. Werd zo langzamerhand wel tijd :P

[ Voor 2% gewijzigd door Righteye op 12-01-2011 07:11 . Reden: Video review ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
off toppic;
Leuke post op Slatedroid Righteye! Zal Tasselhof ongetwijfeld leuk vinden.
Verder hulde voor het bijhouden van de TS. Kunnen nog veel mensen een voorbeeld aan nemen hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
boer96 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:05:
off toppic;
Leuke post op Slatedroid Righteye! Zal Tasselhof ongetwijfeld leuk vinden.
Verder hulde voor het bijhouden van de TS. Kunnen nog veel mensen een voorbeeld aan nemen hier op tweakers.
Helemaal niks aan toe te voegen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 20:29

Flabergasted

Prepare to die !

Man, man , man wat duurt dat lang.....

de 26e besteld bij Merimobiles en nog steeds "Processing"
Zojuist een replay gekregen om mijn vraag om een tracingnummer en dat we al bijna 3 weken verder zijn ;

"Yes it has sir, we are impatiently waiting for a tracking number to provide to you. We do apologise for the delay as some issues occured during the shipping process. Oliver "

Dit wordt gewoon februari ...... :F

Mischien een ietsie topic vervuiling, maar moest het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb deze tablet nu voor mij liggen en hij bevalt tot nu toe heel goed. Snelheid is super en heeft de snelste opstarttijd van alle tablets die ik tot nu toe heb geprobeerd. De nieuwste firmware staat er op en ben nu de tablet grondig aan het testen. Ik heb trouwens de versie met de aluminium achterkant. Ziet er best wel goed uit, maar ik wil nog wel de plastic versie proberen.

Na wat testen toch wat problemen tegen met de nieuwste firmware, maar de meesten zijn al bekend:

- Gyroscoop (niet G-sensor) werkt precies andersom. De ene as is omgewisseld met de andere. Is met nieuwe firmware te verhelpen
- Interne kaart is niet te zien binnen de tablet, maar met Droidexplorer of soortgelijk programma wel. 4GB kaart zit er in, maar kan niet benaderd worden met huidige firmware. Word opgelost met volgende firmware.
- Niet alle .apk zijn zomaar te installeren, maar dat staat ook al in de TS

De tablet is snel. Ik heb meerdere tablets geprobeerd met de Freescale processor op 800MHz, maar deze Samsung is toch een slagje sneller.

Nog een paar foto's:

Voorkant van de tablet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mxrf8aMTuiC5T9LvoX1i3gxi/full.jpg

Browser geladen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dZqvIT4OkDz3CiBibahK6lx2/full.jpg

De achterkant (is verkrijgbaar in meerdere kleuren):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kIZ84MobkY9MlSbdj1DJOHz9/full.jpg

De poorten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f9KQNUsQq2fQdbQ14nWasvlC/full.jpg

Hier geen leveringsproblemen trouwens ;)

[ Voor 60% gewijzigd door kiddyl op 12-01-2011 16:29 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

Gratis case voor iedereen die bij Merimobiles heeft besteld.

Zoals in hetzelfde topic te lezen, het is enigszins twijfelachtig of de tablets nu inderdaad zijn verstuurd.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
@kiddyl: Waar heb jij hem vandaan, wat koste hij en hoe lang duurde de levering ? Ben effe benieuwd.

Verder is mijn order nog steeds "Shipped" maar heb nog geen Track/trace ontvangen. Ik vermoed idd. ook stekem dattie gewoon nog niet verstuurd is.

Wel net even een mail gestuurd voor mijn gratis 8"leather case + keyboard. Nu krijgen we er dus 2 USB keyboards gratis bij :) Ik had liever mijn tablet wat eerder gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
kiddyl

Werkt in Hangzhou China

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
xyl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:41:
Gratis case voor iedereen die bij Merimobiles heeft besteld.

Zoals in hetzelfde topic te lezen, het is enigszins twijfelachtig of de tablets nu inderdaad zijn verstuurd.... :|
Mooie compensatie, ook gelijk een mailtje gestuurd. Ook mijn status is 'shipped' zonder tracking number. Maar geen idee of je die uberhaupt wel krijgt via chinapost. Boeien, ze sturen het maar na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
China Post is niet te tracken. Je kan misschien wel een nummer krijgen, maar online niet te volgen. Onder mijn post is een link naar een andere site waar ik probeer mensen te helpen aan een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl

xyl

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 01:22:
China Post is niet te tracken. Je kan misschien wel een nummer krijgen, maar online niet te volgen. Onder mijn post is een link naar een andere site waar ik probeer mensen te helpen aan een tablet.
Sorry, maar dit klopt niet. Mijn laatste bestelling uit China, de epad van buyincoins, is verzonden met China Post. Ik kreeg een trackingnummer en heb het pakje prima kunnen volgen waarbij zelfs passeren van douane et cetera keurig in vermeld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
China Post update is niet super goed in ieder geval. Soms pas na aflevering is de status compleet. Maar de ervaring is verschillend in ieder geval.

[ Voor 79% gewijzigd door kiddyl op 13-01-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Oleej!!! Ksnap er nix van,maaruh gister stond mn MM nog op processing, en wat denk je?? Vandaag is hij binnengekomen.... Vaag maar fijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Gefeliciteerd erniesd !

Welke variant heb je ontvangen ? Zilveren knopppen of zwart, rubber of alluminum etc. Mogelijk is die van jouw tegelijk met die van ons op de bus gegaan, alleen krijgen wij hem later ivm. andere shipping. Ben benieuwd naar je ervaringen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:01
DHL stond hier ook vanmiddag voor de deur, was het een andere bestelling uit China, maandag besteld nu al binnen... had een heel klein beetje stille hoop dat het de MID816 was....
Ga ik ff boodschappen doen, is er nog iemand aan de deur geweest met een pakketje uit China.... morgen komen ze het weer aanbieden... Hoop dat het de MID is, maar wel vreemd omdat de order nog steeds op processing staat bij Merimobiles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
kosz schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 21:49:
DHL stond hier ook vanmiddag voor de deur, was het een andere bestelling uit China, maandag besteld nu al binnen... had een heel klein beetje stille hoop dat het de MID816 was....
Ga ik ff boodschappen doen, is er nog iemand aan de deur geweest met een pakketje uit China.... morgen komen ze het weer aanbieden... Hoop dat het de MID is, maar wel vreemd omdat de order nog steeds op processing staat bij Merimobiles....
Wees er maar zeker van dat het de bestelling van MM is!! Was bij mij exact hetzelfde! Nu keek ik net op mn account en stond er Shipped... Had beter delivered moeten staan, haha!! Wel een probleempie: kheb een chineese oplader.... Lekker handig!! Zelfs met grof geweld krijg ik die niet in het stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Righteye schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 21:22:
Gefeliciteerd erniesd !

Welke variant heb je ontvangen ? Zilveren knopppen of zwart, rubber of alluminum etc. Mogelijk is die van jouw tegelijk met die van ons op de bus gegaan, alleen krijgen wij hem later ivm. andere shipping. Ben benieuwd naar je ervaringen !
Thnx RE!! Ik heb een matzwarte met de ovaalvormige zwarte knoppen. Ik post snel een pica! Kan ik ergens vinden of er de nieuwste firmware op staat btw? Ja ik weet het: kben een nono.... Kzou ook wel een beetje dingen willen tweaken (mooi woord als je het nooit gebruikt) maar dat zie ik dan ooit weer welleens...

Edit: Righteye, nogmaals complimentados voor de TS! Echt super-recent!

[ Voor 5% gewijzigd door erniesd op 13-01-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Laten we het hopen, kan ik ermee aan de slag komend weekend ! PS zat er nog wat extra bij ? in de eerste instantie was een flexibel toetsenbordje beloofd, en sinds (eer)gisteren ergens werd er een 8"cover met toetsenbordje beloofd voor het op de proef stellen van je geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Ik heb nix extra's, maar zo ik het begreep geldt dat alleen voor bestellingen van tussen 26 dec en 1 jan. Daar val ik buiten. Een kabel met 2 normale USB stekkers en een kabel met normaal+kleinere USB. En een power adaptor.... Die niet past... Hoe moet ik dat ding nou weer op zien te laden...... Das weer lekker kat met een u...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk dat iedereen die er eentje in China heeft besteld zo'n exotische stekker krijgt. Om er mee te gaan knutselen lijkt me niks, kan iemand die er al eentje heeft uitzoeken welke verloopstekker je nodig hebt (bijv. via www.allekabels.nl)? Of is er wellicht op Ebay een directe kabel te koop van de MID816 naar een Europees stopcontact?

Ik zou het wel willen doen, maar ik heb er nog geen ontvangen, en ik wil graag zeker weten of het deze plug is. Als de TNT straks voor de deur staat wil ik wel voorbereid zijn uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:08
Ik volg het al ff. De Herotab M816. Wacht nog even op de SK.net actie van Kidyl. Toch iets makkelijker qua contact.

Over de TS. Uitgebreid!
Ga ik even zeuren als Elektrotechnicus: de 2 LiPo cellen staan in Serie. Hiermee wordt de spanning verdubbeld naar 7.4V. De capaciteit in Ah mag je dus niet meer optellen. De capaciteit blijft dus 2400mAh. Dit is een veel gemaakte fout als je kijkt naar de vermelde capaciteit van een accu. Het kan dus best 4800mAh zijn, maar als de cellen dan parallel staan in plaats van in serie heb je er niks aan!
Iets verder: De capaciteit van de accu is 7.4V*2400mAh = 17.76Wh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
mrwolf schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:54:
Ik denk dat iedereen die er eentje in China heeft besteld zo'n exotische stekker krijgt. Om er mee te gaan knutselen lijkt me niks, kan iemand die er al eentje heeft uitzoeken welke verloopstekker je nodig hebt (bijv. via www.allekabels.nl)? Of is er wellicht op Ebay een directe kabel te koop van de MID816 naar een Europees stopcontact?

Ik zou het wel willen doen, maar ik heb er nog geen ontvangen, en ik wil graag zeker weten of het deze plug is. Als de TNT straks voor de deur staat wil ik wel voorbereid zijn uiteraard :)
Bij dealextreme kan je hem kopen voor +/- 0,95 euro incl. porto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
mrwolf schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:54:
Mijn ervaring is dat ze meestal by default een US stekker meesturen (2 platte pinnen), dus een US->EU adapter. Die kun je bij al die onderdelen/kabelwinkeltjes wel vinden. Of inderdaad bij dealextreme een batch bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Whoehoe, de mijne is ook binnen !!! op MM staat de zending nog steeds processing....
Er zit een flexibel toetsenbordje bij, en zover ik heb begrepen van mn vader die m uitgepakt heeft (ben helaas nog aan het werk) is het de versie met de rubbercoated buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
De mijne is ook rubberized ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
kosz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:36:
Whoehoe, de mijne is ook binnen !!! op MM staat de zending nog steeds processing....
Er zit een flexibel toetsenbordje bij, en zover ik heb begrepen van mn vader die m uitgepakt heeft (ben helaas nog aan het werk) is het de versie met de rubbercoated buitenkant.
Ook jij geen EU-stekkeradapter meegeleverd gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Geen idee, ik heb het hele pakket nog niet in handen gehad, ik heb het mn vader uit laten pakken.
Maakt verder niet uit, heb nog wel een reisstekker liggen die ik kan gebruiken als het niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Leverancier van mij verkoopt deze dingen, dus inkoop voor mij + btw :)
Ga maar is dit topic volgen en revieuws lezen, kijken of het de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
TS weer effe bijgewerkt, de batterij in de specs en de bestel tabel. Verder alle plaatjes overgnomen op mijn eigen webserver.

Gisteren een briefje van TNT in de bus, barcode onleesbaar. Daarna jullie reacties van gister gelezen. Hele dag in spanning, bezorger geSMSt dat ik na 17:00 thuis was.
Kom ik om 17:00 thuis, geen briefje in de deur, da's posiitef. Zojuist de TNT aan de deur en wat denk je ? WOL VOOR MIJN VROUW !!!! :( :'( Dan kan ze weer breien... |:(

Ben erg benieuwd naar de stekker, de pics en de ervaringen.

[ Voor 13% gewijzigd door Righteye op 14-01-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Wellicht een erg domme vraag, maaruh ik zou willen weten of ik de laatste software er op heb en hoe ik de Android Market er op krijg. Ik ga vanaaf ook op Satedroid eens kijken, maar als er iemand is die me hiermee kan helpen, graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
erniesd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:08:
Wellicht een erg domme vraag, maaruh ik zou willen weten of ik de laatste software er op heb en hoe ik de Android Market er op krijg. Ik ga vanaaf ook op Satedroid eens kijken, maar als er iemand is die me hiermee kan helpen, graag...
In het nieuwste review filmpje van Tasselhof zie je hem naar de settings gaan. Daar is wat versie info te zien. Android Market zou er gewoon bij op moeten staan als je de nieuwste firmware hebt. Heb je een hoop losse apps en de SlideMe Market, dan hebbie de oude firmware.

Komen er dan nu wat pics en stekkerinfo ?

Nog meer TS Update:

- Nieuw niet goeie firmware update
- Stroom adapter specs
- nieuwe winkels
- nieuwe link van een review

Hands on 8 inch AiShuo Samsung PV210 Android Tablet (Video)

[ Voor 21% gewijzigd door Righteye op 14-01-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Righteye schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:18:
[...]

In het nieuwste review filmpje van Tasselhof zie je hem naar de settings gaan. Daar is wat versie info te zien. Android Market zou er gewoon bij op moeten staan als je de nieuwste firmware hebt. Heb je een hoop losse apps en de SlideMe Market, dan hebbie de oude firmware.

Komen er dan nu wat pics en stekkerinfo ?
Wordt aan gewerkt RE!!!!!!

Edit #1: best veel losse apps, kkan geen SlideMarket vinden. Ook geen andere market.
Edit #2: kan ik ook pics posten zonder linkie?

[ Voor 12% gewijzigd door erniesd op 14-01-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Laatst online: 10-09 00:44

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

En jah, zo kun je ze ook binnen krijgen met een stuk of vijf barsten in het scherm, maar als ik hem zo test met een half scherm dan ben ik er zeer tevreden over. De buildkwaliteit is een stuk beter dan de herotab m802 die mij trouwens ook zeer goed bevalt.Maar deze was me soms net iets te traag ook vergeleken met de wits a81e die bij mij loopt op 1 Ghz. De gevoeligheid van het touchscreen is heel goed en de wifi connectie is beter dan die van de herotab m802, de wits en de ipad.
Dus MIJN eerste indruk is wat ik verwacht had gezien de filmjes van tasselhof en shanzai.com.
Nu nog even met pandawill in de slag

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
janesh schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:40:
En jah, zo kun je ze ook binnen krijgen met een stuk of vijf barsten in het scherm, maar als ik hem zo test met een half scherm dan ben ik er zeer tevreden over. De buildkwaliteit is een stuk beter dan de herotab m802 die mij trouwens ook zeer goed bevalt.Maar deze was me soms net iets te traag ook vergeleken met de wits a81e die bij mij loopt op 1 Ghz. De gevoeligheid van het touchscreen is heel goed en de wifi connectie is beter dan die van de herotab m802, de wits en de ipad.
Dus MIJN eerste indruk is wat ik verwacht had gezien de filmjes van tasselhof en shanzai.com.
Nu nog even met pandawill in de slag
5 basrten in je ruit? Carglass? Flauw.... Wel vervelend joh!! Ik snap 1 ding niet. Als je de nieuwe firmware hebt zou je Android Market moeten hebben en een werkende YouTube. Mijn Hero816 heeft een werkende YouTube en GEEN Android market.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Ik lees net op slatedroid erniesd dat er meer rubberised versies zijn uitgeleverd zonder de android market en met de oude firmware. Ook kun je daar lezen dat men zich bij merimobiles en de factory een slag in de rond aan het werken is om de mid816 met de nieuwe firmware uit te leveren.
Mijn pandawill mid heeft geen werkende youtube maar dat is een kwestie van tijd, hij speelt in de browser de filmpjes wel heel goed af en ook flash.
Ik heb ook nog geen android market, maar wel de slideme market voorgeinstalleerd.
En bedankt voor je medeleven maar er zijn ergere dingen en ik heb er nog minstens twee onderweg o.a.deze zeer interressant, hoop dat die volgende week komt en de merimobiles m816.

pandawill levert wel de door jou gisteren begeerde stekker er standaard bij :)

[ Voor 4% gewijzigd door janesh op 14-01-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
janesh schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:22:
Ik lees net op slatedroid erniesd dat er meer rubberised versies zijn uitgeleverd zonder de android market en met de oude firmware. Ook kun je daar lezen dat men zich bij merimobiles en de factory een slag in de rond aan het werken is om de mid816 met de nieuwe firmware uit te leveren.
Mijn pandawill mid heeft geen werkende youtube maar dat is een kwestie van tijd, hij speelt in de browser de filmpjes wel heel goed af en ook flash.
Ik heb ook nog geen android market, maar wel de slideme market voorgeinstalleerd.
En bedankt voor je medeleven maar er zijn ergere dingen en ik heb er nog minstens twee onderweg o.a.deze zeer interressant, hoop dat die volgende week komt en de merimobiles m816.

pandawill levert wel de door jou gisteren begeerde stekker er standaard bij :)
Ga je een handeltje beginnen ofzo? Mn vrouwke, ma en zus hebben ook al zin in een tablet.... Aha, het rubber was in de uitverkoop... Ik had het liefste ook deze uitvoering, das geluk bij een ongeluk. Ik krijg ook mn Windows 7 niet connected met Hero....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Bij die van mij zat een verloopstekkers erniesd, werkende youtube, ben er net mee begonnen, dus eerst maar es ff kijken hoe die nou geleverd is en met welke firmware... morgen in ierdgeval een 8MB class 6 kaartje halen en knutselen maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
kosz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:49:
Bij die van mij zat een verloopstekkers erniesd, werkende youtube, ben er net mee begonnen, dus eerst maar es ff kijken hoe die nou geleverd is en met welke firmware... morgen in ierdgeval een 8MB class 6 kaartje halen en knutselen maar..
Morgen heb ik verloopje, van Willow Tien!! Tsjekk je firmware aub ff? Wil ik graag ff vergelijken namelijk! Heb jij Android Market? Kheb net SlideME erop gezet.

EDIT: hoe koppel ik tablet met notebook? Heb drivers gedownload (via deze link: http://www.slatedroid.com...-apps-installations-root/), maar Win 7 herkent ze niet....

[ Voor 18% gewijzigd door erniesd op 14-01-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
De oude firmware staat er nog op build 20101209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
kosz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:08:
De oude firmware staat er nog op build 20101209
hier ook 20101209_145652.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Zelf maar ff een update gedaan, is nu 20110106_180417
360 rotation, marketplace etc.
Gewoon ff de handleiding op slatedroid volgen, easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
kosz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:56:
Zelf maar ff een update gedaan, is nu 20110106_180417
360 rotation, marketplace etc.
Gewoon ff de handleiding op slatedroid volgen, easy.
Heb jij Windows 7 Kosz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
ja, 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Hoe heb jij dat met de drivers gedaan dan? De mijnes loopt dr op vast. herkent de Hero niet, Configuratiescherm-->Apparaatbeheer-->USB-controllers-->Unknown device-->Eigenschappen van Unknown Device-->Bladeren naar uitgepakte files (android_pv210_utils-->usb_driver_r03-windows) selecteren........ en dan krijg ik de melding dat dit geen nieuwere of betere stuurprogramma er voor is.

Hoe heb jij deze aan de wapper gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Eerst aangesloten, en koffie gaan zetten :) toen ik terug kwam zag ik dat ie geen drivers had gevonden, dus in apparaatbeheer stond een android device zonder de juiste drivers.
drivers updated -> \MID816-Drivers_and_ADB_Shell\usb_driver_r03-windows en gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
kosz schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:30:
Eerst aangesloten, en koffie gaan zetten :) toen ik terug kwam zag ik dat ie geen drivers had gevonden, dus in apparaatbeheer stond een android device zonder de juiste drivers.
drivers updated -> \MID816-Drivers_and_ADB_Shell\usb_driver_r03-windows en gaan....
Bij mij geeftie nix geen Android aan.... Shit-zooi.... Dr staat alleen bij USB unknown-device. Tips?

EDIT: was de koffie lekker?

[ Voor 3% gewijzigd door erniesd op 15-01-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Ik zou je mid ff resetten, en aan een andere usb poort hangen op je pc, en als je mazzel hebt kan je de driver installen... bij mij duurde het ook wel ff voordat ie met de melding kwam dat ie voor de hardware geen drivers had gevonden...
ongeveer zolang als koffie zetten, inschenken en weer naar je pc terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Mail ontvangen van Merrimobiles aangaande de levertijden etc. :

Hi,
Many MID816 were recalled for software upgrades, many of them were ready tp ship but had to be called backed. We do apologise for this delay as we know that you are all eager to receive your tablets. We will compensate you by sending a free leather case for the device (will be sent seperately). Your order will ship at the latest next thursday as we are receiving them back in batches.

We will send them out as fast as possible, if you still want a refund advice us and it will be done.

We apologise for the delay of answers as we have been trying endlessly to find these products and I have left for China.

Please send an email with Title: REFUND FOR MID816 so it will be done faster as we will filter them.
Philip

Onze MID816's dus uiterlijk Donderdag de deur uit.
Nog 2 tot 3-weken .... Hoop dat 't het wachten waard is en dat ie zonder breuk of schade aankomt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb dat mailtje ook gehad, maar Thursday is donderdag, niet dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted

Flabergasted

Prepare to die !

Oeps... Stupid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Zo de dagelijkse TS update weer gedaan. Filmpjes toegevoegd en anderen omgezet naar een link.
Het MicroSD stuk omgezet naar NL, alleen de quotes zijn nog Engels.

Verder met veel intresse Slatedroid aan het volgen. Steeds meer volk krijgt diverse versies binnen.Ben benieuwd wat wij nu weer gaan krijgen. Heb ze in elk geval gisteren weer gemaild:
Hello Support/Oliver,

It's now january 14th and the weekend is almost starting.

When will i recieve my tracking code ? You promised me to send it within 48
hours on january 10th (view below).

I chose EMS (regular airmail) in my order, but your mentioning DHL ?

Hope to recieve your reaction or the tablet very soon !
Ben nog steeds erg benieuwd naar de pics en stekker info.
Ik wil eigenlijk mijn evt. noodzakelijke verloopje al hebben liggen als ik hem eindelijk ontvang.

@erniesd: als je mij pics stuurt kan ik wel hosten, je kan natuurlijk ook een gratis host zoeken (Flikr ofzo).

@WiLLoW_TieN hieronder: Graag ! Mail je mij effe ? Kan je email niet zien :)

[ Voor 19% gewijzigd door Righteye op 15-01-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ Righteye verloopjes heb ik zat moet jij er 1 :?
Righteye schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:44:
@WiLLoW_TieN hieronder: Graag ! Mail je mij effe ? Kan je email niet zien :)
Mail sent ;)

[ Voor 76% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 15-01-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
@ Rechteroog: kzal ff paar pica's mailen. Kwaliteit is niet optimaal, mn BB is nie beter... Net de firmware van 06-01-11 erop gezet!! Mn laptop herkende de tablet nu wel. Piece of cake voor de rest!! Maar oh wee als hij hem nie herkent... frustrerend! Android Market staat erop, Gmail ok. Skype nog steeds nie goed nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Eindelijk binnen.

+ ziet er netjes uit stevig en geen gekke dingen.
- touchscreen vind ik niet oke. Reageert slecht.

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
smashnl schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:22:
Eindelijk binnen.

Mag ik vragen: welke winkel, verzendmethode, datum van bestelling en misschien nog de prijs ?
Je maakt me helemaal blij als je ook nog eens vermeldt welke versie je ontvangen hebt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

smashnl schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:22:
Eindelijk binnen.

Ben toch benieuwd, mijn 1/3 touchscreen reageert toch erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Righteye schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:39:
[...]

Mag ik vragen: welke winkel, verzendmethode, datum van bestelling en misschien nog de prijs ?
Je maakt me helemaal blij als je ook nog eens vermeldt welke versie je ontvangen hebt ! :)
Tuurlijk mag je dat weten:

Komt van merimobiles voor de kerst besteld en afgelopen week binnen prijs staat op site. verzonden met dhl
is model 1(de zwarte).

Ik vind het touch screen slecht reageren. moet vaker ergens op klikken zeg maar.
Denk dat ie de verkoop weer ingaat. oh ja moest dit keer wel invoerrechten enzo betalen.

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het scherm hoort vrij goed te werken. Heb jij de plastic versie of de versie met de metalen achterkant? Ik vind het een van de betere resistieve schermen van de laatste tijd al is de Flytouch2/Superpad wat dat betreft net iets beter.

Misschien tijd voor een tablet met een capacitief scherm. Ben nu een 10" aan het testen en het valt niet tegen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
De 8" iMX515 heeft productieproblemen met de touchscreens; misschien hier ook het geval? Teveel interferentie intern waardoor het signaal van het touchscreen 'vuil' is en daardoor dus slecht reageert. Te testen door het ding open te schroeven en het lcd-gedeelte zover mogelijk van de rest af te houden. (prop ertussen oid).

[ Voor 23% gewijzigd door brama op 16-01-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Zeker gezien de bestelling van smashnl van voor de kerst is, ben ik geneigd om te zeggen dat hij misschien nog een oudere versie heeft. :|

@smashnl: kun je precies aangeven welke versie je hebt ? Rubberized, alluminuim of plastic behuizing, welke kleur deze heeft, zijn de knoppen zijn zilver of zelfde kleur als de behuizing. Hebbie hem al opgengeschroeft en daar nog nummers gevonden ? Firmware versie ?

We horen het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu een aantal dagen met de aluminium versie bezig, en ben tevreden. de accuduur is prima (aangegeven is 2600mh in de gebruiksaanwijzing) doe er een uur of 4 mee met wifi altijd aan en standby doet deze het erg goed moet ik zeggen, de wits 81e die ik had was na een paar uur leeg maar deze zakt maar 10procent in accugebruik na een uurtje of 5/6 .
Het touchscreen is soms vrij gevoelig vind ik , tijdens het slepen in een menu open ik soms een setting onbedoeld , verder een prima scherm.

g-sensor werkt niet altijd supper maar is goed werkbaar (heb een aantal keren gehad dat de tablet compleet uit zijn dak ging en continue het scherm roteerde). hopelijk bij een volgende firmware verholpen.

verder kan ik weinig uit market downloaden, download unsucsefull is de melding.

wel gebruik ik nu androidcentral sideload wonder machine op apk files eenvoudig te instaleren vanaf pc , supersimpel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Hier ff een fotootje van mn Hero!!

http://www.klappe.nu/Down...sd/IMG-20110115-00226.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag , kun je wanneer de tablet verbonden is met de pc het interne geheugen en of de externe geheugenkaart benaderen ? de mijn is wel verbonden maar dit lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:29:
vraag , kun je wanneer de tablet verbonden is met de pc het interne geheugen en of de externe geheugenkaart benaderen ? de mijn is wel verbonden maar dit lukt me niet.
Gokje, maar miss. eerst op je tablet je SD kaart unmounten ? Staat wel ergens in de TS.

Heb overigens zojuist stiekem ook een Flytouch 2 besteld :P

[ Voor 7% gewijzigd door Righteye op 16-01-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Righteye schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:53:
Heb overigens zojuist stiekem ook een Flytouch 2 besteld :P
Goed bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
Ik heb een 16GB class 10 kaartje besteld, dus binnenkort ff openmaken en knutselen.
Nu ben ik er alleen nog niet achter hoe ik de SD kaart die er straks in zit kan benaderen als de MID aan mn USB hangt.... any tips are welcome :P
Heb ook nog een 16GB class 6 liggen, ik ga daar eerst maar eens mee rommelen denk ik...
Na wat spelen met de nieuwe firmware versie kwam ik er toch wel een foutje in twegen, calibreren is mogelijk, maar dan heb je gelijk een 90 graden afwijking, een reset van je tablet helpt dan om alles weer werkend te krijgen.
Tot nu toe begin ik het speeltje steeds meer te waarderen, tot nu toe is het leuk voor erbij, het gaat mn laptop/PC in mijn inziens nog niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
kosz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:37:
Ik heb een 16GB class 10 kaartje besteld, dus binnenkort ff openmaken en knutselen.
Nu ben ik er alleen nog niet achter hoe ik de SD kaart die er straks in zit kan benaderen als de MID aan mn USB hangt.... any tips are welcome :P
Heb ook nog een 16GB class 6 liggen, ik ga daar eerst maar eens mee rommelen denk ik...
Na wat spelen met de nieuwe firmware versie kwam ik er toch wel een foutje in twegen, calibreren is mogelijk, maar dan heb je gelijk een 90 graden afwijking, een reset van je tablet helpt dan om alles weer werkend te krijgen.
Tot nu toe begin ik het speeltje steeds meer te waarderen, tot nu toe is het leuk voor erbij, het gaat mn laptop/PC in mijn inziens nog niet vervangen.
Ehhh...niet ? Volgens mij werkt de USB driver alleen voor de MicroSD card in je externe slot. Eerst dus met een card-reader de 16 GB MicroSD kaart flashen en herpartitioneren. Daarna in je tablet, dichtschroeven en aanzetten. Zie ook de firmware guide in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jur_gen25
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10-2023
Weet iemand hoe je de Herotab een harde reset kunt geven? De Market staat er wel op maar krijg een foutmelding van Google: ''Can't establish a reliable data connection to the server''

Ik kan bij de instellingen ook geen reset functie vinden zoals op mijn Android telefoon wel aanwezig is.. :?

edit: Probleem is opgelost. Ik had de tijd/datum nog niet juist ingesteld. :+

[ Voor 35% gewijzigd door jur_gen25 op 18-01-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Verassing: weer een nieuwe firmware 0118:

Thanks to QuantumFusion for pointing out the new details thread. Betwixt his and my translation/my paraphrasing for fun, I make this as a huge release if it's as advertised:

1.) Fixed the wrong mapping of the internal card as an SDCard and the external SD card as /mnt/external. [As we've figured out here on the forum] Users can install games to the internal card, but it's not large enough. "Some customers thought this was bad" [snicker]

2.) The last firmware release broke support for 720P MPEG, this fixes it

3.) Speaker sound when headset plugged in fixed perfectly

4.) Youku china youtube fixed [this from QuantumFusion. I can't make heads or tails of it]

5.) 3D enhancements

6.) Time/date wont need to be reset when device runs out of battery and is rebooted. [Credit QuantumFusion. This reads about right to me]

7.) Battery power display fixed

8.) Reduce the noise in mic recordings. Mic recording should work now.

9.) Other fixes TBD

Bron

Helaas nog steeds geen track&trace en geen pakje ontvangen. Zojuist Merimobiles nog maar eens een boze mail gestuurd. Zit ook nog steeds te wachten op reactie van mijn mail van 14 januari (ochtend)...GRRRRR ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Dan kun je toch nog beter een tmd mid hebben met een 1/3 werkend gebarsten touchscreen en een nieuw scherm in bestelling bij pandawill voor 18 euro inclusief verzending.. :) Ook hierop zonder problemen de nieuwe firmware gezet met volledig werkende market 360 graden g sensor enz. Ondanks zijn gebruiksaanwijzing ben ik er zeer tevreden mee.
Maar ik leef met je mee want mijn order bij MM staat ook nog steeds op processing en in de lifechat vanavond schiet het ook niet op want ik ben al een half uur de 19e wachtende in de queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas werkt het nog niet bij de nieuwe firmware en word de internal disk nog steeds als sdcard gezien wat lastig is bij programmas als aldiko en rockplayer

1.) Fixed the wrong mapping of the internal card as an SDCard and the external SD card as /mnt/external. [As we've figured out here on the forum] Users can install games to the internal card, but it's not large enough. "Some customers thought this was bad" [snicker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

http://www.merimobiles.co...Flash_10_1_p/meri0552.htm

Deze wordt door Philip aangeboden als alternatief voor het gebrek aan herotab mid816 tablets, het is mij alleen niet duidelijk of dit voor ons een meerprijs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
janesh schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:30:

Deze wordt door Philip aangeboden als alternatief voor het gebrek aan herotab mid816 tablets, het is mij alleen niet duidelijk of dit voor ons een meerprijs heeft.
Wél mooi met capacitief scherm. Als die er twee weken geleden had gestaan had om die in plaats van mijn capacitieve wits genomen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Hyp Hyper schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:41:
[...]

Wél mooi met capacitief scherm. Als die er twee weken geleden had gestaan had om die in plaats van mijn capacitieve wits genomen.
Leuk om te horen dat hij het goed doet. dat laat het filmpje op de site van MM ook zien. De wits vind ik een super apparaat met zijn verwisselbare batterij. ( ik heb er zelf 3) En ja het enige dat je volgens mij misschien echt mist is de 512 Mb ram en misschien een beetje processorkracht, want ik neem aan dat de quadrant benchmark 800 Mhz laat zien. Mijn wits draait in die test 1Ghz want die is via de firmware iets overclocked en is sneller dan mijn ipad en herotab m802. Tenslotte maar dat weet jij waarschijnlijk ook de powervr grafische processor van de ti omap 3530 wordt ook gebruikt door samsung in de hummingbird.
En de wits is 100 gram lichter en de bezel is een stuk smaller dan de nieuwe herotab, galaxy tab, past echt in je binnenzak, vind ik wel en voordeel

[ Voor 7% gewijzigd door janesh op 19-01-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
janesh schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:03:
[...]

Leuk om te horen dat hij het goed doet. dat laat het filmpje op de site van MM ook zien. De wits vind ik een super apparaat met zijn verwisselbare batterij. ( ik heb er zelf 3) En ja het enige dat je volgens mij misschien echt mist is de 512 Mb ram en misschien een beetje processorkracht, want ik neem aan dat de quadrant benchmark 800 Mhz laat zien. Mijn wits draait in die test 1Ghz want die is via de firmware iets overclockt en is sneller dan mijn ipad en herotab m802. Tenslotte maar dat weet jij waarschijnlijk ook de powervr grafische processor van de ti omap 3530 wordt ook gebruikt door samsung in de hummingbird.
offtopic:
Ik verbaas me zo al over de snelheid en in combinatie met dit scherm loopt hij echt fantastisch. Ik type nu met slide it, een soort swype en dat gaat erg netjes. Het filmpje klopt echt wat dat betreft.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Oorverdovend stil hier, of ben ik de enige die een email heeft gehad van Philip van MM. Ik had hem gisteravond al voorgesteld evt. de nieuwe mid816 met metalen achterkant te willen hebben als die te leveren is.
Maar goed, ik heb hem gemaild in te gaan op zijn aanbod van de nieuwe herotab C8/dropad A8 voor dezelfde prijs neem ik aan, dezelfde die ik al besteld heb hier Voor de mensen die hem in werking willen zien kunnen het hier bekijken, ik vind het indrukwekkend en als je hem bij MM wil bestellen hier

[ Voor 21% gewijzigd door janesh op 19-01-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb geen mail gehad.. ook geen response op mijn vergelijkbare(!) voorstel dat ik deed op 14 januari. Al ging dat om de M10 tablet. Zag daarna pas dat die ook op 'available: unknown' stond, maar goed..geen reactie op gehad verder, dus god weet wat de status van mijn bestelling is, en of ik ooit nog een tablet ga krijgen.

Als die tablet nou 9" of groter was, zou ik het zo doen trouwens. Maar 7" vind ik te klein, dan gebruik ik mijn smartphone wel met dezelfde resolutie en ook een capacitief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

oke dan hier de mail die ik kreeg.

Dear Customers, as you are aware of the herotab mid816 delays.
We are shipping them as they are coming in, we understand some of you have been waiting. With that in mind we have a possible alternative. We can offer you this product the Herotab C8 which uses the same samsung processor as the mid816, its a 7in model, the good thing about this one is it has a capacitive toushcreen.

If you accept to wait, we are pushing hard and shipping all mid816 as soon as they come in. If not we can change your mid816 for the herotab C8, or we can always refund your order
please let us know by responding to this email

thank you

Philip
Merimobiles Service Team Manager

[ Voor 3% gewijzigd door janesh op 19-01-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

@ brama

MM heeft mij ook niet geantwoord op ik denk ongeveer vier emails die ik ze gestuurd heb de afgelopen zeven dagen.
Ja ik zou zo ook niet weten wat te doen en waar te kopen, hoewel dat 8 inch "nieuwe" model met metal back is wel te vinden is op b.v. aliexpress.

[ Voor 27% gewijzigd door janesh op 19-01-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb m'n order dan maar gecancelled. Ik vermaak me zolang wel met m'n flytouch2. Het zal niet lang meer duren of een mooie capacitive tablet met die samsung CPU en een groter scherm dient zich ongetwijfeld aan voor een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Was gisteravond iets te druk met het WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10) topic, nu ik dit zo lees toch nog snel een reactie.

Ik werd gister helemaal happy, mijn laatste boze mail aan MM had effect. Inmiddels mijn tracking number binnen van China Post. Mijn Herotab MID816 + Free flexible USB keyboard is dus onderweg. 8) De gratis leren hoes trouwens ook. :D

Kreeg ook nog te horen dat mijn bestelde Flytouch 2 onderweg was met DHL. Waarschijnlijk heb ik die nog eerder als mijn Herotab.

Die Herotab C8 ziet er inderdaad ook mooi uit. Ik vind het scherm alleen te klein, dan pak ik ook mijn mobiel wel. Dat ik hem makkelijker mee kan nemen maakt me niet uit, mijn vrouw heeft een grote handtas :P Ja, zelfs de 10" Flytouch 2 kan erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb het voorstel voor de Herotab C8 ook gekregen, en ik twijfel nog. Ik heb best veel tijd geïnvesteerd in het zoeken naar een goede tablet, en kwam bij de MID816 uit. Is die C8 echt een beter alternatief? Het scherm is kleiner, wat ik jammer vind, maar capacitief klinkt wel weer aantrekkelijk. Gaat iemand hier in op het aanbod van MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik werd vanochtend zelfs gebeld door Philip, na een (net) boos mailtje over mijn frustraties. Hij bood inderdaad die C8 aan, maar ik heb vriendelijk bedankt en mijn geld teruggevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
Ik heb vanmiddag een mail gekregen dat hij uiterlijk maandag verzonden wordt. Met een beetje geluk heb ik hem dan voor het volgende weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Laatst online: 22-06 12:23
Is de Heropad MID816 nog ergens te verkrijgen op voorraad?
Ik heb namelijk wel interesse, aar hij lijkt wel overal uitverkocht.

Of is er hier op het forum misschien iemand die er vanaf wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb besloten te wachten op de MID816, en kreeg zojuist dit mailtje van MM:
Hi at the beginning of this week, if not we have some metal cases in stock, but they have the iline logo on them, in our opinion the metal case is the best version. It has a 3000mah battery in this one as its a bit smaller. ive attached the pictures

here is a video of this one
YouTube: Herotab M816 Metal Case - from Merimobiles.com - apad , ipad , epad alternative - ColonelZap

thank you
Multi-interpretabel Engels, maar volgens mij gaat de mijne begin volgende week op de bus, met malen achterkant zonder logo...

Ik hoop trouwens dat die gouden gloed van de metalen achterkant komt door de belichting, en dat het gewoon zilver (metaalkleurig) is... Ik hoef geen PimpTab ;)

Deze plaatjes zaten er nog bij:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/6830/dsc02070cy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/9436/dsc02071s.jpg

edit: de gouden kleur was geen belichtingfout, maar Philip stuurt me nu de laatste zilveren, die gaat vandaag nog op de bus... :) Ineens reageert hij wel én snel op mailtjes, ik ben blij!

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/208/dsc02080oa.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door mrwolf op 21-01-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Ze shippen mij de gouden Mid 816 now

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste