Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WVobe868wlnsa7u9IdC3BtCE/full.png
Inhoudsopgave
Introductie

Dit topic is bedoeld om problemen te bespreken rond de game 'Battlefield: Bad Company 2' van Electronic Arts / DICE. Het is ontstaan om de inhoudelijke discussies en discussies over problemen van elkaar te scheiden.
Systeemeisen PC

MinimaalAanbevolen
Processor2GHz DualcoreQuadcore
Geheugen2GB DDR2>2GB DDR2
Grafische kaartNvidia 7800GT | Ati X1900Nvidia GTX 260 | Ati 4870
BesturingssysteemWindows XPWindows Vista/7
Vrije schijfruimte15GB voor digitale | 10GB voor disc-versie

Uiteraard zijn deze gegevens van toepassing op de PC-versie van de game!
Veelgestelde vragen

Vraag: Help, ik krijg de melding "Failed to connect to EA Online", wat nu? :?
Antwoord: Elke Dinsdag om 11u heeft EA onderhoud aan de servers, wellicht dat je daarom niet kan spelen.

Vraag: Ik heb de game via Steam aangeschaft, is er een mogelijkheid een back-up te maken? :?
Antwoord: Ja, vanuit Steam kan je een back-up hiervan maken (howto)

Vraag: Ik heb mijn versie via de EA Store gekocht, maar waar kan ik nu mijn activeringscode vinden? :?
Antwoord: Zie ozziestroker1 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4"

Vraag: Ik heb een kickass PC, maar heb toch performance problemen, heb je tips? :?
Antwoord: Jazeker, je kan beginnen met v-sync uit te zetten en als dat niet voldoende helpt, kan je (eventueel) DX9 forceren. Dit is terug te vinden in een tweakguide. Bedankt voor de tip, riffey#4!

Vraag: Ik word met de PC-versie alleen maar gekicked, hoe kan dat? :?
Antwoord: Waarschijnlijk is jouw Punkbuster versie niet up-to-date, download en draai de updater.

Vraag: Ik heb last van (spawn)lag, hoe kan dat? :? (#1)
Antwoord: Probeer er voor te zorgen dat jouw Mijn Documenten folder lokaal op de PC staat, dat wil wel eens helpen. Ook kan het zijn, dat je jouw virusscanner even moet uitschakelen, danwel de BFBC2 mappen moet excluden bij jouw scanner, zodat hij deze overslaat.

Vraag: Ik heb zo'n last van (spawn)lag, is daar wat aan te doen? :? (#2)
Jazeker, het is niet officieel bevestigd of (op moment van schrijven) niet opgelost met een patch, maar je kan je BFBC2 folder toevoegen als uitzonderingen binnen je anti virus scanner. Er is meerdere malen bevestigd dat dit werkt, dus vooralsnog lijkt dit de enige oplossing te zijn.

Vraag: Ik heb last van (spawn)lag (en gebruik Windows 7), hoe kan dat? :? (#3)
Op het Steam-forum is een tip verschenen die wellicht uitkomst biedt.

Vraag: Ik krijg meldingen over PunkBuster, help!? :?
Je zou in ieder geval al kunnen beginnen met het updaten van PunkBuster.

Vraag: Is er wat te doen aan die lange laadtijden :?
Als je een AMD / ATi videokaart gebruikt, installeer dan de 10.4a Catalyst drivers.

Vraag: Ik heb de game nu pas, maar krijg geen verbinding, wat kan ik doen :?
Wat je kan doen is Ste7en in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Pro..." even doornemen

Missen jullie nog vragen en antwoorden, stuur CptChaos een DM.

Handige links
Regels

Afbeeldingslocatie: http://gioli.nl/tweakers/mbr_wrng.png   

• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn uit den boze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb het vorige problemen topic niet de hele tijd gevolgd. Het kan zijn dat ik hierdoor een aantal vragen heb gemist, die daar al veelbesproken zijn. Ik wil jullie daarom vragen mij een DM te doen, als er een vraag is die daar veelbesproken is, maar die nog niet in de topicstart was vermeld, dan kan ik deze in deze nieuwe topicstart opnemen.

Laatste bericht in het vorige topic:
Compizfox schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:54:
Ik krijg nu ook steeds een punkbuster kick!

Disallowed Program/Driver \[125129].

Ik heb niets veranderd of zo... Eerst werkte het prima, maar sinds vandaag krijg ik dit bij elk potje, vaak al voordat ik tijd heb om te spawnen.

EDIT: Oh, het kwam door de Steam Overlay. Die heb ik wel pas aangezet en ik was dat vergeten. Zonder Steam werkt het, maar toch vreemd.
Wel vreemd trouwens, ik heb de game (en de DLC's) via Steam, maar word dan niet gekicked vanwege de overlay (die ik dus gewoon aan heb staan). Jij hebt de game toch retail (dus met doosje, boekje etc.)?

[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Even iets positiefs over Punkbuster/Evenbalance (uit vorige topic) :
Iemand vandaag toevallig ook een "disallowed program/driver [69000]" van PB gekregen ??
Had een ticket ingeschoten bij EvenBalance, want ik kon echt niet meer spelen. Na een paar minuten spelen een PB kick met bovenstaande melding (meestal onmiddelijk na een death).
Gisteren antwoord ; opgelost !! Kan weer spelen !! (wel jammer dat ze niet even melden wat het nou was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:43

Compizfox

Bait for wenchmarks

CptChaos schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:43:
[...]
Wel vreemd trouwens, ik heb de game (en de DLC's) via Steam, maar word dan niet gekicked vanwege de overlay (die ik dus gewoon aan heb staan). Jij hebt de game toch retail (dus met doosje, boekje etc.)?
Ja, ik heb de game retail, boxed. Laatst wilde ik hem eens spelen met de Steam overlay aan, dat leek me wel handig. Maar dan kreeg ik dus steeds die kick.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:40:

Had een ticket ingeschoten bij EvenBalance, want ik kon echt niet meer spelen. Na een paar minuten spelen een PB kick met bovenstaande melding (meestal onmiddelijk na een death).
Gisteren antwoord ; opgelost !! Kan weer spelen !! (wel jammer dat ze niet even melden wat het nou was).
Dan zal het probleem in PunkBuster hebben gezeten. Naar ik altijd begrepen heb krijg je namelijk alléén support van Evenbalance als het probleem hem daadwerkelijk in Punkbuster zit, met meerdere meldingen erover. Als dat niet het geval is, is het voor hun een client-side probleem en doen ze dus nada.
Compizfox schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:13:
Ja, ik heb de game retail, boxed. Laatst wilde ik hem eens spelen met de Steam overlay aan, dat leek me wel handig. Maar dan kreeg ik dus steeds die kick.
En je weet 100% zeker dat PB up to date is? Ik kan me niet voorstellen dat de retail géén overlay aan mag hebben staan, maar de Steam versie wél. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja, heb punkbuster ook handmatig geupdate met pbsetup.exe. Dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb sinds 2 dagen problemen: ik krijg regelmatig een connectie error en als ik in een pot kom heb ik alleen mn basiswapens tot mn beschikking.

Ik start altijd op met de updater file, dus mn versie is bijgewerkt. Kan ik iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-04 10:02
The_Cook schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:12:
Ik heb sinds 2 dagen problemen: ik krijg regelmatig een connectie error en als ik in een pot kom heb ik alleen mn basiswapens tot mn beschikking.

Ik start altijd op met de updater file, dus mn versie is bijgewerkt. Kan ik iets doen?
Weer uitloggen en opnieuw inloggen. Is clientside error las ik op de forums. Jouw pc haalt dan gewoon ff je stats niet op van de masterserver. Blijven wel op de master server van EA staan en je punten tellen gewoon alleen gare wapens. Heel vervelend.

Lijkt de afgelopen paar dagen meer voor te komen aangezien er een hoop nieuwe spelers bij zijn dus wat meer load op de servers.

[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 31-12-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastodon334
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07-2022
Hoi, ik heb sinds kort bad company gekocht via steam, het werkte eerst helemaal niet maar na een hoop gedoe en gezeik een manier gevonden om het werkende te krijgen. Dit door de onboard geluidskaart uit te zetten via bios en bij settings.ini de speakercount op 1 te zetten. Maar het blijft nog steeds wankel, ik kan alleen op 1024 x 768 resolutie spelen als ik de resolutie hoger zet crasht ie, als ik in multiplayer na het spelen op update statistics(of iets in die richting) crasht ie ook. Heb windows 7 opnieuw geinstalleerd en de drivers opnieuw geinstalleerd. Systeem specs zijn core 2 duo e8400 processor 4 gb geheugen en een ati 4870 met ati catalyst 10.12 drivers. Alle temperaturen zijn ook normaal, niet boven de 70 graden. Weet iemand nog een manier om het stabiel te laten lopen op hogere settings want volgens mij moet mijn pc dat gewoon aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10

The Zep Man

🏴‍☠️

In die post wordt aangegeven dat het probleem spoedig wordt opgelost. Echter, toen was de situatie iets anders. Nu is meestal even uitloggen en inloggen of het spel opnieuw opstarten voldoende (gelukkig!), en hoef je niet te wachten op iets dat DICE op de achtergrond doet.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Mastodon334 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:31:
Hoi, ik heb sinds kort bad company gekocht via steam, het werkte eerst helemaal niet maar na een hoop gedoe en gezeik een manier gevonden om het werkende te krijgen. Dit door de onboard geluidskaart uit te zetten via bios en bij settings.ini de speakercount op 1 te zetten. Maar het blijft nog steeds wankel, ik kan alleen op 1024 x 768 resolutie spelen als ik de resolutie hoger zet crasht ie, als ik in multiplayer na het spelen op update statistics(of iets in die richting) crasht ie ook. Heb windows 7 opnieuw geinstalleerd en de drivers opnieuw geinstalleerd. Systeem specs zijn core 2 duo e8400 processor 4 gb geheugen en een ati 4870 met ati catalyst 10.12 drivers. Alle temperaturen zijn ook normaal, niet boven de 70 graden. Weet iemand nog een manier om het stabiel te laten lopen op hogere settings want volgens mij moet mijn pc dat gewoon aankunnen.
Crash als in de zin van freeze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastodon334
Crash als in blauw beeld als ik het spel ongeveer een minuut aan heb staan, had hiervoor last van freezes en heel af en toe in het menu nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Mastodon334 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:31:
Ik had bijna dezelfde specs, alleen ik had een 4850, ook via Steam en draaide gewoon goed, met een resolutie van 1680x1050, zonder (FS)AA en AF. Wat kán helpen, is de game te verwijderen van de PC en vervolgens via Steam opnieuw te downloaden. Wellicht is er een bestand corrupt, waardoor het bij jou niet goed meer gaat. Heb ik ook ooit is gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastodon334
Ok thnx, ga ik dat es proberen. Kan het ook aan de videokaart drivers liggen? Oudere proberen? Of de direct x versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Mastodon334 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:18:
Ok thnx, ga ik dat es proberen. Kan het ook aan de videokaart drivers liggen? Oudere proberen? Of de direct x versie?
Dan zou je alleen in-game er veel last van moeten hebben. Dus als het daar al aan zou liggen, zou ik DirectX gokken. Als je andere drivers gaat proberen, ga dan niet lager dan versie 10.4a, anders hou je lange laadtijden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik kreeg vandaag Bad Company 2 retail binnen van amazon.co.uk. Na het spel geïnstalleerd te hebben met de dvd kan ik maar niet online. Ik start het spel op, kom in main menu, wil inloggen en dan als ik verbinding maak met EA om een account aan te maken, of ook maar iets wat online bevoegdheid nodig heeft dan blijft deze failen, melding "Failed to connect to EA online".

Wat ik heb geprobeerd:Leken mij een beetje de beginnersweb oplossingen, maar dit alles wil nog niet baten.

Maar wat ik eigenlijk gewoon wil, cdkey registreren op steam, downloaden en spelen. Is dit eigenlijk wel mogelijk met de retail versie?

Dit alles op Windows 7 professional 64bit engels.
Verder nog kort mijn pc:
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F1 DT HD642JJ, 640GB€ 55,62€ 55,62
1Belinea 101920€ 0,-€ 0,-
1Samsung Syncmaster 225BW€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Centurion 590€ 59,-€ 59,-
1MSI P45 NEO3-FR€ 0,-€ 0,-
1Arctic Cooling Freezer 7 Pro€ 24,87€ 24,87
1OCZ Platinum DDR2 PC2-8500 Dual Channel€ 74,68€ 74,68
1Intel Core 2 Duo E8400€ 145,-€ 145,-
1Tagan TG480-U01, 480W (ATX)€ 0,-€ 0,-
1Club3D HD 4870 512MB GDDR5€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 434,42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ste7en schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:42:
Ik kreeg vandaag Bad Company 2 retail binnen van amazon.co.uk. Na het spel geïnstalleerd te hebben met de dvd kan ik maar niet online. Ik start het spel op, kom in main menu, wil inloggen en dan als ik verbinding maak met EA om een account aan te maken, of ook maar iets wat online bevoegdheid nodig heeft dan blijft deze failen, melding "Failed to connect to EA online".

Wat ik heb geprobeerd:Leken mij een beetje de beginnersweb oplossingen, maar dit alles wil nog niet baten.
Je hebt de berichten gelezen dat er momenteel wat kleine problemen zijn, waardoor de stats niet altijd werken en dus ook het inloggen niet optimaal gaat?
Maar wat ik eigenlijk gewoon wil, cdkey registreren op steam, downloaden en spelen. Is dit eigenlijk wel mogelijk met de retail versie?
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om met de retail versie de Steam-versie te krijgen, maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Jouw key gaat er niet door verloren in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
netsh int tcp set global ecncapability=disabled
in CMD does the trick. Kwam omdat ik eens TCP Optimizer had gebruikt voor WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:24
Ik heb dit spel sinds een dag of vijf. Maar ik vond het niet helemaal soepel spelen. Wat blijkt nadat ik Fraps er op heb gezet: Met alle settings op low en andere tweaks uit de startpost (DX9, alles op low etc) haal ik tijdens vuurgevechten gemiddeld tussen de 45 en 60 frames per seconde.

Nu dacht ik dat ik best een aardig systeem had, maar kan de Athlon X2 245 hier de bottleneck zijn of is er iemand met een soortgelijke CPU waarbij alles wel lekker soepel loopt?

GPU is een 5770 en ik heb 4 GB DDR2 dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Bedankt alvast :) Mocht het wel de CPU zijn dan toch maar deze erin: AMD Phenom II X6 1055T 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

objectief2 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:28:
Ik heb dit spel sinds een dag of vijf. Maar ik vond het niet helemaal soepel spelen. Wat blijkt nadat ik Fraps er op heb gezet: Met alle settings op low en andere tweaks uit de startpost (DX9, alles op low etc) haal ik tijdens vuurgevechten gemiddeld tussen de 45 en 60 frames per seconde.

Nu dacht ik dat ik best een aardig systeem had, maar kan de Athlon X2 245 hier de bottleneck zijn of is er iemand met een soortgelijke CPU waarbij alles wel lekker soepel loopt?

GPU is een 5770 en ik heb 4 GB DDR2 dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Bedankt alvast :) Mocht het wel de CPU zijn dan toch maar deze erin: AMD Phenom II X6 1055T 8)
Denk toch het je CPU is. Geheugen sowiezo niet. Ken ook PC's met een 4850 waar het wel goed draait (met een 1055T), dus videokaart zal het ook niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Oke, hartelijk dank. Dat wordt de sok met spaargeld weer omkeren dan denk ik 8) Ik probeer nu nog maar wat te overklokken voor een beetje prestatiewinst tot ik die X6 heb. Update: 5 procent overklokken leidt inderdaad tot meer frames, dus probleem opgelost :)

[ Voor 20% gewijzigd door objectief2 op 04-01-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
BC2 is ook heel erg CPU afhankelijk. Ik ben van een E8400 met 4850 naar later een Q9550 met diezelfde 4850 (nu 6870) gegaan, maar de verandering van CPU verdubbelde mijn FPS!
Ste7en schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:02:
[...]

netsh int tcp set global ecncapability=disabled
in CMD does the trick. Kwam omdat ik eens TCP Optimizer had gebruikt voor WoW :)
Ga ik in de TS melden als oplossing! Staat inmiddels in de FAQ.

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 08-01-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb de laatste tijd soms ook last van lag zonder een hoge ping te hebben.
- Ik heb zélf geen rubberbanding, maar wel dat anderen schokkerig over de map bewegen
- Ik heb dan ook dat er een delay van een seconde zit tussen een kogel door je kop krijgen en dood gaan.
- Ik heb ook last van hitlag.
- M'n ping is gewoon acceptabel, ligt rond de honderd
- Pings van anderen zijn ook normaal

Iemand die weet waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:41:
Ik heb de laatste tijd soms ook last van lag zonder een hoge ping te hebben.
- Ik heb zélf geen rubberbanding, maar wel dat anderen schokkerig over de map bewegen
- Ik heb dan ook dat er een delay van een seconde zit tussen een kogel door je kop krijgen en dood gaan.
- Ik heb ook last van hitlag.
- M'n ping is gewoon acceptabel, ligt rond de honderd
- Pings van anderen zijn ook normaal

Iemand die weet waar dit aan ligt?
Probeer eens in je ini.settings je dx naar 9 te zetten.....

Scheelde mij een fps van 11 naar 80 en een ping van 300 naar 40. En het belangrijkste geen lag maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ten eerste heb ik het hier over lag, en geen lage FPS. Dat zijn 2 verschillende dingen die niets met elkaar te maken hebben maar toch vaak door elkaar gehaald worden ;)

Ten tweede draai ik hem al op DX9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Zoals een paar posts hierboven te lezen valt heb ik weinig tot geen problemen. Ik haal alleen weinig FPS, soms minimaal 40 tot 50 met uitschieters naar de 30. Dit is simpel op te lossen met een betere CPU, aangezien ik alles al op low heb staan en DX9.

Mijn vraag aan jullie is is er iemand die een idee heeft wat ik met deze specs kan halen:

XP, 4GB DDR, Asus AM3 bordje, Asus 5770GPU, CPU die ik nu heb is Athlon X2 245

De CPU wil ik upgraden voor een Phenom II X4 955 of Phenom II X6 1055T. Zou dit uberhaupt tussen deze 2 duidelijk verschil maken?

Als iemand toevallig ongeveer soortgelijk systeem heeft en de FPS met bovenstaande weet dan hoor ik het graag. Ik ben benieuwd. Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:37:
Ten eerste heb ik het hier over lag, en geen lage FPS. Dat zijn 2 verschillende dingen die niets met elkaar te maken hebben maar toch vaak door elkaar gehaald worden ;)

Ow sorry.....hoor.

Zal wel aan mij liggen. Maar ik HAD verschrikkelijk veel last van LAG... (dat had ik getypt toch aan het einde van mijn bericht...)

Maar je hebt DX9 al aan staan.... Maar goed bij mij scheelde het wel.....in LAG
IM
Maar een ping van 100 vind ik wel veel. Draai jij via Steam of een DVD......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nofi hoor ;)

Maar je bedoelt echt dat DX9 helpt tegen lag? En niet tegen lage FPS?

Vindt je een ping van 100 veel? Volgens mij is dat een prima ping voor BFBC2 maatstaven. Pings van andere spelers zijn meestal ook altijd tegen de 100.

Ik draai hem vanaf een DVD trouwens, mocht dat wat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compizfox schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:35:
Nofi hoor ;)

Maar je bedoelt echt dat DX9 helpt tegen lag? En niet tegen lage FPS?

Vindt je een ping van 100 veel? Volgens mij is dat een prima ping voor BFBC2 maatstaven. Pings van andere spelers zijn meestal ook altijd tegen de 100.

Ik draai hem vanaf een DVD trouwens, mocht dat wat uitmaken.
Ik vond van wel. Ik heb letterlijk 3 maanden zitten k@tt$n, omdat ik last van lag had. Mijn Fps was ook om te janken en had idd een ping van 300/400.... dus ook veel last van lag.... mijn maatje zag mij in de lucht rennen terwijl hij gewoon voorbij wandelende.

Overal gekickt worden en niet normaal kunnen spellen.
Overal advies gevraagd en gezocht want ik dacht dat mijn internet/router zat te kloten. Poorten open gezet en firewall uitgezet... echt van alles geprobeerd. Drivers geupdate , windows opnieuw geinstald. BFBC2 opnieuw geinstald... niks hielp.

Totdat ik mijn dx op 9 had gezet en WTF , nog nooit zo mooi en lekker gespeeld....

100 ping is vrij hoog maar idd wel normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadWeasel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-03-2020
objectief2 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:22:
Zoals een paar posts hierboven te lezen valt heb ik weinig tot geen problemen. Ik haal alleen weinig FPS, soms minimaal 40 tot 50 met uitschieters naar de 30. Dit is simpel op te lossen met een betere CPU, aangezien ik alles al op low heb staan en DX9.

Mijn vraag aan jullie is is er iemand die een idee heeft wat ik met deze specs kan halen:

XP, 4GB DDR, Asus AM3 bordje, Asus 5770GPU, CPU die ik nu heb is Athlon X2 245

De CPU wil ik upgraden voor een Phenom II X4 955 of Phenom II X6 1055T. Zou dit uberhaupt tussen deze 2 duidelijk verschil maken?

Als iemand toevallig ongeveer soortgelijk systeem heeft en de FPS met bovenstaande weet dan hoor ik het graag. Ik ben benieuwd. Bedankt alvast :)
Alvast mijn excuses moest dit off-topic zijn, maar het is een directe vraag over de processor.

Ik ben van plan om zeer binnenkort battlefield BC2 en de DLC Vietnam te kopen (via steam). Mijn specs zijn de volgende: CoreI5 430M, ati mobility radeon 5650, 4GB geheugen en speel het spel op een reso van 1600x900.

Nu las ik net dat BC2 nogal vrij CPU intensief was, en vroeg ik me af of deze specs in het algemeen, en dan vooral mijn processor, voldoende zullen zijn om BC2 te draaien? Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
Heb een week geleden Bad Company 2 aangeschaft met de Vietnam dlc erbij. Singleplayer draait perfect, alleen met de multiplayer (waar je hem voor koopt) heb ik een nogal groot probleem. Als ik ongeveer 45 minuten aan het spelen ben, freezet het scherm en blijft het geluid hangen en 1 keer kreeg ik een BSOD op de koop toe. Het probleem doet zich ook wel eens voor in de eerste 5 minuten van een game. Als de game freezet kan ik ook niks meer. Rebooten is de enige optie.

Ik heb zitten prutsen met mn geluidskaart, Punkbuster opnieuw geinstalleerd en nog wat dingen, maar het probleem blijft bestaan. Het schijnt een min of meer bekend probleem te zijn, maar op andere fora stonden niet echt werkende oplossingen voor mij.

btw. ik heb een onboard realtek geluidskaart. die schijnt wel wat problemen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Weet iemand een makkelijke manier om veteraan status te krijgen? Ik heb BF2 en BF:Heroes maar geen vetraan status. Sommige zeggen dat ze contact hebben opgenomen met de helpdesk maar welke helpdesk? De Nederlandse support site is niet echt super duidelijk.

/edit:

Na alles en nog wat te clicken heb ik het uiteindelijk gevonden. De EA Support site heeft blijkbaar problemen met Chrome waardoor hij niet alle opties liet zien. Wat je doet is je gaat naar de EA support site en inloggen met je EA Account. Wel even als regio USA selecteren anders werkt het niet.

https://customersupport.e...pta/login&p_next_page=ask

En dan:
Productname: Battlefield: Bad Company 2 - No Expansion
Platform: PC
Category: Gameplay / Ingame
Subcategory: Achievements / badges / thropies

En dan je onderaan een knopje livechat. Als je de persoon even netjes verteld welke spellen je hebt en dat je veteraan status wilt dan is het zo geregeld. Ze heeft bij mij alles aan gegooid.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 12-01-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

(jarig!)
ikkiewikkie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:25:
btw. ik heb een onboard realtek geluidskaart. die schijnt wel wat problemen te geven.
Ik heb een soort gelijk probleem gehad en heb ook veel onderzoek gedaan. Bij mij was het uiteindelijke probleem dat ik bij een verse install geen geluids driver had geinstalleerd. Wanneer ik dit gedaan had nooit meer een freeze gehad! Dat Bad Company 2 dus "geluidskaart gevoelig is" kan ik hierbij ook bevestigen. Ik zou als ik jou was even deel 1 doorkijken daar zijn wat stappen uitgelegd over freezes icm realtek geluidskaart. Succes!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:37:

Je kan Ste7en in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Pro..." proberen... :) Wellicht helpt dat ook.

Op de ping moet je eigenlijk niet zo letten en eigenlijk alleen uitgaan van de ping die je ziet bij de serverbrowser. Ingame zijn de ping waarden verdubbeld (of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
Bananenspin schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:18:
[...]

Ik heb een soort gelijk probleem gehad en heb ook veel onderzoek gedaan. Bij mij was het uiteindelijke probleem dat ik bij een verse install geen geluids driver had geinstalleerd. Wanneer ik dit gedaan had nooit meer een freeze gehad! Dat Bad Company 2 dus "geluidskaart gevoelig is" kan ik hierbij ook bevestigen. Ik zou als ik jou was even deel 1 doorkijken daar zijn wat stappen uitgelegd over freezes icm realtek geluidskaart. Succes!
ok, thanks, ga ik daar even speuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
wanner gaan ze bij dice nu een dit probleem oplossen
http://www.wegame.com/watch/bfbc2-bug-2/

zit er al vanaf de beta in. en geen enkel update lost het op :?

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/428711.page en EA/Dice zijn alleen bezig geld te tellen ipv. problemen op te lossen.

[ Voor 53% gewijzigd door Proxx op 13-01-2011 13:23 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben benieuwd of dat helpt, aangezien ik TCP optimizer nooit heb gebruikt.
Op de ping moet je eigenlijk niet zo letten en eigenlijk alleen uitgaan van de ping die je ziet bij de serverbrowser. Ingame zijn de ping waarden verdubbeld (of zoiets).
Die zijn ook laag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 22:40

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of er onderhoud is op de PS3? Alle modi, alle maps en zowel Vanilla als Vietnam geven 'No matches found. Try again later'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
ah het ligt dus niet aan mij..

hetzelfde probleem hier.. en als ie wat heeft dan maar met heel weinig man.

heb gewoon nat type 2 en de juiste porten geforward dus daar ligt t niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 18:36
Sinds vandaag speel ik BFBC2 (PC) alleen heb ik een probleem (verse Windows 7 64 install). Na een tijdje gespeeld te hebben knalt mijn game eruit. Ik krijg een wit scherm te zien. De geluiden lopen gewoon normaal door. Via alt+tab kan ik gewoon in Windows komen. Met andere spellen heb ik geen problemen.

Ik heb mijn onboard geluidskaart (Realtek ALC889) in de bios uitgezet. Dit heeft niet geholpen. Mocht er al een fix zijn dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Is dat alles wat je hebt geprobeerd, de geluidskaart uitschakelen in het BIOS? Als het geluid door gaat, wéét je toch dat het juist niet aan jouw geluidskaart ligt en dat je het probleem ergens anders moet zoeken? Als het steeds na dezelfde tijd van spelen is, dan zou je eens kunnen kijken naar de temperatuur van jouw videokaart. Begin dus eens met de drivers daarvan te updaten. Omdat wij nu de specificaties van jouw PC niet weten, kunnen we je (op dit moment) niet vertellen waar je deze kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
ik krijg continu disconnects op de ps3 en als ik dan join zijn het bijna lege servers.. volgens is dit omdat iedereen een disconnect krijgt. meer mensen dus met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Compizfox schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:36:
[...]
Ik ben benieuwd of dat helpt, aangezien ik TCP optimizer nooit heb gebruikt.
[...]
Die zijn ook laag ;)
Nee, helpt niet. Net ook weer, vrezelijke lag. Andere players lopen schokkerig, heb last van hit lag, maak kill assist zonder er punten voor te krijgen e.d.

Erg irritant, en mijn ping is gewoon rond de honderd. Ping in de serverbrowser is ook gewoon laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:45

ManiacsHouse

Scheisse!

Compizfox schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:26:
[...]

Nee, helpt niet. Net ook weer, vrezelijke lag. Andere players lopen schokkerig, heb last van hit lag, maak kill assist zonder er punten voor te krijgen e.d.

Erg irritant, en mijn ping is gewoon rond de honderd. Ping in de serverbrowser is ook gewoon laag.
Hier eigenlijk sinds vandaag hetzelfde probleem. Normale ping ingame en ook bij bijvoorbeeld speedtest.net.
Heb dit al eerder gehad maar was ook weer spontaan verdwenen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb het niet altijd btw, eergisteren had ik nog potjes waar ik het niet had / waar het me iig niet opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Nog meer mensen die last hebben van een plotseling zwart scherm soms? Hud is nog zichtbaar, maar al het andere is een zwart vlak. Erg irritant als je net een heli hebt, en je ziet opeens niks meer.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:45

ManiacsHouse

Scheisse!

Jeroenneman schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:19:
Nog meer mensen die last hebben van een plotseling zwart scherm soms? Hud is nog zichtbaar, maar al het andere is een zwart vlak. Erg irritant als je net een heli hebt, en je ziet opeens niks meer.
Dat is toch de Nightfly-mod? :9
Haha nee serieus hier nog nooit gehad. Misschien een issue met je graka/driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik denk dat het niet aan de GPU ligt, de rest van het spel rendert namelijk normaal door. Ik ga s proberen om het zonder bloom te draaien.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-05 17:14

PhilipvD

Ondertiteld

Ik heb een probleem met de PC versie van het spel. Deze heb ik net gekocht (fysieke winkel) en heb het spel geïnstalleerd.
Als ik probeer in te loggen met mijn EA account dan krijg ik geen verbinding, ook als ik klik op 'Create New Account' krijg ik een melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ik heb al een uitzondering toegevoegd in de firewall.

Moet ik het spel via Steam activeren? Want dit moet toch gewoon kunnen zonder Steam of lees ik nu ergens overheen?

Edit: Ben er net achter gekomen dat EA vandaag bezig is met groot server onderhoud. Dus dat word morgen nog een keer proberen :z

[ Voor 12% gewijzigd door PhilipvD op 25-01-2011 14:45 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
ligt niet aan jou dat hij het niet doet. ik heb het probleem ook, dat ik niet kan inloggen.
De servers liggen denk ik even plat van bad company 2.
Even geduld hebben en na een paar uur weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Even gekeken en hij doet het weer bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zometeen eens kijken of het onderhoud wat heeft geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Is dit spel enigzins tevergelijken met zijn voor ganger Battlefield 2 als in gameplay(gemak) even los van de extra armor en drukkere maps oid? :S
Ben nl. een zeer tevreden oud BF2 speler geweest met altijd goed werkende servers tot mijn beschikking. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 21:56
Mark, weet je zeker dat je in het juiste topic hebt gepost?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 19:52

BaRF

bijna kerst

mn neefje heeft net bc2 gekocht maar wanneer hij de setup start knalt de installatie er meteen uit bij het klikken op 'install' - non steam versie. Ik vind genoeg problemen op internet maar kan nergens een soortgelijk iets vinden. iemand enig idee waar ik moet zoeken? pc voldoet in elk geval aan de specs.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 13:12

tazzman

a real boardmonkey

Had dit per ongeluk in het main topic gepost ipv het problemen topic (tja, in mijn GoT tijd waren er geen aparte problemen topics :P )

Heeft er hier iemand ook last van freezes tijdens multiplayer?

Ik heb normaal 8 GB aan RAM in mijn PC (4 x 2 GB Corsair DDR2 XMS2 6400C5) - samen met een Q9550 en een HD 4890 1GB, draaiende Windows 7 64 bit Home Premium.

Nu is er een reepje kapot gegaan dus had ik maar 4GB in de PC zitten toen ik BF:BC2 weer installeerde - het setje van 2 reepjes was RMA. BC2 liep prima, eigenlijk geen last gehad van vast lopers ofzo.

Van de week heb ik een vervangend setje Corsair XMS2 gekregen (de oude waren inderdaad kapot, geen verassing want met MemTest86+ vlogen de errors je om de oren). Opvallend is dat type/specs hetzelfde zijn maar de reepjes er wel heel anders uitzien.

Maar goed, nu heb ik toch regelmatig dat BF:BC2 vast loopt tijdens het spelen - gebeurd volgens mij niet/nauwelijks tijdens het spelen zelf maar meer als ik dood ben .. dus in het spawn screen. Het blijft gewoon hangen - alt/tab om via taskmanager BC2 te killen werkt ook niet, ik krijg enkel een wit of zwart scherm te zien.

Ik had dit voorheen niet volgens mij - toch nog eens MemTest86+ gedraaid maar geen errors met het nieuwe geheugen. Iemand enig idee? Voeding is een 600watt OCZ die prima zou moeten voldoen. Andere games (o.a. AA3 en Fallout New Vegas) hebben dit probleem niet.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Er is dus niemand anders met dit probleem?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

(jarig!)
De install is dus sinds dat je 4 gig had en daarna heb je later gewoon nog 4 gig bijgepropt correct?

[ Voor 3% gewijzigd door Bananenspin op 02-02-2011 10:27 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nee, install met 8 GB. Toen 1 reepje kapot dus ik 2 reepjes terug gezonden (was een 2x2GB setje) en dus 4 GB.

Nu weer 8 GB, 2 nieuwe reepjes ontvangen. Ik heb net MemTest86+ een uur of wat laten draaien (tot 80% van alle testen) en geen problemen. Toen dat ene reepje kapot was, had ik echt meteen errors in MemTest.

Ik heb de 4890 eruit gehaald, contacten schoon gemaakt, fan schoon gemaakt en d'r weer in. Nieuwste drivers geinstalleerd.

BC2 overnieuw geinstalleerd (inclusief wederom 2.5GB downloaden aan update).

Heb net een uur of twee zitten spelen zonder probleem maar zojuist weer vast geslagen. Het is ook echt BC2 die vast slaat, de rest van de PC werkt prima. Ik kon via alt-tab naar de desktop springen en via de taskmanager BC2 killen. Meteen gekeken naar de temps van de videokaart maar die is 59 graden - dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 4% gewijzigd door tazzman op 02-02-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:44

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik heb net zitten spelen, na een tijdje was de server leeg, ik had wat sterren verdiend, maar het potje was nog niet afgelopen, dus ik ga er uit om een andere server op te zoeken.
Ik stop de game, updating stats duurde bizar lang, en toen was ik ineens een Lvl 1 private, uitgelogd, spel opnieuw gestart en nu kan ik niet meer inloggen :/

"A connection error occurred"

:(

Ik hoop dat dit tijdelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hmm das wel erg vervelend!

Ik heb vanochtend die extra 4 GB RAM er weer uit getrokken en ik heb nu een tijdje gespeeld zonder vast lopers. Maar MemTest geeft geen enkele error met die extra 4GB erin?

Nog vreemder is dat volgens de verpakking, dit exact hetzelfde Corsair XMS2 geheugen is als ik oorspronkelijk gekocht had (4 reepjes van 2 GB - 2 reepjes vervangen omdat er 1tje kapot was). Timings etc is allemaal hetzelfde .. maar het ziet er wel anders uit!

Dit had ik dus eerst:

Afbeeldingslocatie: http://static.scan.co.uk/Images/Products/1008132-a.jpg

2 setjes van 4GB (2x2GB). 1 reepje kapot en dus 2 reepjes RMA naar leverancier.

En toen heb ik deze gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwaresphere.com/wp-content/uploads/2010/11/Corsair-XMS2-4GB-DDR2-ram-kit.jpg

Ziet er totaal anders uit - andere heatsink etc, specs zouden wel het zelfde moeten zijn. Maar met dit setje erin, hangen veel spelen na enige tijd spelen. (BC2 en nu ook AA3 ....)

Ik snap er niets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XcelentTom
  • Laatst online: 07-06-2023
Goner schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:40:

[...]

He! Dit probleem heb ik toevallig ook bij Battlefield 2.
Krijg precies de zelfde foutmelding nadat ik dood ben gegaan.
Erg irritant, maar ik zal de volgende keer ook ff een ticket submitten als ik die error weer krijg.

Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-02 14:58
Dag allemaal,

Ik heb de laatste weken heel veel problemen met BFBC2. Ik kan niet in servers geraken en mijn stats worden niet bijgewerkt. Van dit laatste begrijp ik dat het vooral een client-side issue is en dat de database wel netjes wordt bijgewerkt. Maar van dit eerste weet ik niets... Platform is PS3.

Ik speel het al ruim 3 maanden zonder problemen.

Ik doe multiplayer rush or conquest en map 'any'. Dus alle mogelijkheden...
De melding is: No games availeble at the moment. We couldn't find any games, please try again.

Heeft iemand een idee hoe het kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Geen probleem, maar een (mogelijke) oplossing :+

Had sinds ik m'n GT430 geïnstalleerd had, constant problemen met freezes/crashes in BFBC2 na een potje of 2 spelen. Draaide nog met de 260.99 drivers waar m'n (overleden) 8600GT ook mee liep.

Gisteren de nieuwe 266.58 WHQL geïnstalleerd en geen enkele freeze/crash meer !!

Gisterenavond lekker potje met mijn vrienden toen wij ineens met z'n alle "connection lost to server" kregen, ook allemaal uitgelogd van de EA servers. Ik log weer in op de EA servers (dat werkt dus wel) maar alle servers in mijn favorieten waren offline en ik kon ook geen servers vinden via de serverbrowser. Dacht dat het waarschijnlijk een probleem is met de EA servers en sluite het spel af om te gaan slapen.

Ik heb het net weer geprobeerd en ik kan geen servers vinden via de serverbrowser en alle servers in mijn favorieten zijn offline.

Kan op de BC2 forums van EA ook niks terug vinden over dit probleem. Hebben meer mensen hier last van?

Speel op PC.

/edit:

Probleem opgelost. Heb op reset gedrukt en ineens werkte het. De opties handmatig terugzetten naar origineel werkt dus niet, alleen de reset. Als iemand ooit hetzelfde probleem heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 11-02-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

Hallo,

Ik heb vandaag Windows 7 geinstalleerd en nu wilde ik bc2 weer gaan spelen.
Het installeren ging gewoon goed, maar om online te spelen moet ik eerst updaten, als ik dat doe dan scheid hij er na een paar min mee uit en zegt dat er een file missing is..
Dus wat kan ik doen?
Zijn ergens de patches te vinden online zodat ik ze op een andere manier kan installeren?

mvg

Edit: Inmiddels patch via internet gevonden en geinstalleerd, werkt nu weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 331512 op 12-02-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08-2023
Vandaag weer eens Bad comp. 2 onder het stof weg gehaald. Na een half uur bijwerken, maar weer eens gestart. Spel start op tot aan EA en dan is het helemaal weg. Daarna maar even uninstal gedraaid en opnieuw geinstalleerd. Maar helaas ook dan komt het spel niet tot leven.
Iemand een idee waar het misgaat?
Het heeft een tijd geleden gewoon gedraaid op de PC. Daarna alleen nog meer geheugen bijgestoken en video kaart gewisseld. CoD MW2 speelt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14
Bij de Xbox 360 versie krijg ik de melding: "We couldn't find any games, please try again". Heb er behoorlijk wat over gelezen op het internet en het kan twee dingen betekenen.

1. De servers liggen eruit.
2. Internet verbinding is ruk.

Nu lijkt het eerste mij vrij onwaarschijnlijk maar heb ondertussen een heel leger met poorten openstaan en hij doet het nog steeds niet. Mis ik nu nog een poort?

Xbox 360 Ja TCP 18390 18390 192.168.1.77

Xbox 360 Ja TCP 18395 18395 192.168.1.77

Xbox 360 Ja UDP 18395 18395 192.168.1.77

Xbox 360 Ja TCP 13505 13505 192.168.1.77

Xbox 360 Ja UDP 88 88 192.168.1.77

Xbox 360 Ja TCP 3074 3074 192.168.1.77

Xbox 360 Ja UDP 3074 3074 192.168.1.77

Xbox 360 Ja UDP 53 53 192.168.1.77

Xbox 360 Ja TCP 53 53 192.168.1.77

192.168.1.77 is Xbox 360 IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-05 16:38

TheNephilim

Wtfuzzle

Failed to login soldier ... wat nou dan weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
TK38 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:23:
Vandaag weer eens Bad comp. 2 onder het stof weg gehaald. Na een half uur bijwerken, maar weer eens gestart. Spel start op tot aan EA en dan is het helemaal weg. Daarna maar even uninstal gedraaid en opnieuw geinstalleerd. Maar helaas ook dan komt het spel niet tot leven.
Iemand een idee waar het misgaat?
Het heeft een tijd geleden gewoon gedraaid op de PC. Daarna alleen nog meer geheugen bijgestoken en video kaart gewisseld. CoD MW2 speelt gewoon.
Weet niemand dan iets wat te doen? Ik heb zoeel als mogelijk de ati drivers eraf gegooid. nvidia erop. Kom maar niet langs het EA logo. Dan valt het programma uit. Draai W7-64 bit + 8gig + gtx295.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
AllSeeyinEye schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:06:
[...]

Om te beginnen gaat het mis bij de keuze van het topic waarin je je vraag stelt. Zoals de topic warning aangeeft, hoort dit immers thuis in het [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 2 ;)
Ik weet dat dit niet het forum is, maar hier zijn meer mensen die reageren dan in het problemen forum.
Kan iemand mij helpen of verwijzen naar het juiste forum ( nee niet dat forum van tweakers want dat is zo dood als een pier). In W7-64bit + 8gig + gtx295 start BFBC niet op kom niet verder dan het EA logo.
Hiervoor ati kaarten gehad. Alle drivers zijn er zo goed als af. Nividia erop. CoD MW2 speelt gewoon.
Op een ander pc speelt BFBC gewoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 21:09
TK38 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:54:
[...]

Ik weet dat dit niet het forum is, maar hier zijn meer mensen die reageren dan in het problemen forum.
Kan iemand mij helpen of verwijzen naar het juiste forum ( nee niet dat forum van tweakers want dat is zo dood als een pier). In W7-64bit + 8gig + gtx295 start BFBC niet op kom niet verder dan het EA logo.
Hiervoor ati kaarten gehad. Alle drivers zijn er zo goed als af. Nividia erop. CoD MW2 speelt gewoon.
Op een ander pc speelt BFBC gewoon wel.
Al geprobeerd wat oudere drivers te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
Nee niet de wat oudere drivers geprobeerd. Ik had gelijk de laatste driver gedownload.
Maar dan moeten er meer zijn die een probleem hebben met de laatste Nvidia drivers 266.58 W7-64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Weet iemand hoe het zit bij de pc? Ik probeer een 2e hands gekochte versie online te krijgen maar hij zegt dat de code all in use in, oftewel je code wordt gelinkt aan je ea account? Dus eenmaal gelinkt is niet meer kunnen verkopen ofzo? =(

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt. Als je BFBC2 2ehands koopt moet je altijd het account erbij vragen, tenzij hij nog nooit online gespeeld is.
Waarschijnlijk zal de verkoper weigeren het account erbij te geven omdat het je totale EA-account is en je dan dus ook ál zijn EA-spellen hebt.

De CD-code kan dus éénmaal worden gekoppeld aan je EA-account. Dan kun je BFBC2 online spelen op dat account.

Je kunt BFBC2 dus nu alleen maar offline spelen.

* Compizfox heeft deze fout vroeger ook eens gemaakt met Battlefield 2142, ook al gaf de verkoper aan dat het spel niet online was geweest :(

[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 26-02-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Compizfox schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:49:
Klopt. Als je BFBC2 2ehands koopt moet je altijd het account erbij vragen, tenzij hij nog nooit online gespeeld is.
Waarschijnlijk zal de verkoper weigeren het account erbij te geven omdat het je totale EA-account is en je dan dus ook ál zijn EA-spellen hebt.

De CD-code kan dus éénmaal worden gekoppeld aan je EA-account. Dan kun je BFBC2 online spelen op dat account.

Je kunt BFBC2 dus nu alleen maar offline spelen.

* Compizfox heeft deze fout vroeger ook eens gemaakt met Battlefield 2142, ook al gaf de verkoper aan dat het spel niet online was geweest :(
Wonderbaarlijk genoeg heb ik de gegevens van zijn/haar ea-account wel gekregen na wat heen en weer gemail. Nu een mail naar ea zelf gedaan, kijken of ze zo vriendelijk willen zijn het over te zetten. Anders wordt het middels dat ea-account spelen.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 13:05
EA down of zo? Zodra BC2 bij updating stats komt zegt het spel failed to connect to EA online.

(PC versie BTW)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Laatst online: 18:40
Op verschillende lanparties heb ik nu ondervonden dat het spelen van BFBC2 met meerdere spelers tegelijk via een modem-router niet goed gaat.

Tot een man of vier gaat alles prima maar meer mensen kunnen daarna vaak niet meer joinen ondanks dat er in de game nog zat ruimte is.
En als er dan meer dan vier man in zit worden er een of meer eruit gegooid met als foutmelding dat hun ping te hoog is.

Na enig meten als ik alleen thuis online zit te BFBC2'en kwam eruit dat de downstream op 8kB/sec uitkomt en de upstream op 4kB/sec.
De bandbreedte lijkt dus geen beperkende factor.

Waarom dan toch die problemen?

P.S. Op dezelfde lans werkte Modern Warfare 2 wel naar behoren dus tot 9 man online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Laatst online: 18:40
Mmm, een slimme collega/gamer kwam met een mogelijke oplossingen:
- Gebruik een andere router (voorgesteld wordt een Netgear WNDR3700)
- UPnP uitzetten
- P2P filter uitzetten

http://forums.electronica...ver-disconnect-fix-7.html

Enige verderzoeken op deze link leverde nog een mooie pagina op:

Troubleshooting Multi-Player PC Game Connectivity Issues.
Should you find that when attempting to connect more than one player on your LAN side of your router to the same game server is resulting in the disconnection of an already connected player, see if your game supports a launch option or configuration setting that allows you to manually set client ports.

Some game clients provide launch options to manipulate outbound port usage. This can help rectify issues where multiple players on the LAN side experience disconnection caused by poorly behaving/designed routers when more than one attempts to join the game server. Check the game manual and game related support and user forums for details. In the case of BFBC2, for example, adding the +clientport option to the game shortcut / steam game launch options seems to help some users with this particular issue.

If your game client provides no such option, or if it does but you still experience these kind of 'second player bumps first player' connection issues, it is most likely a router behavioral or configuration issue. Try changing the appropriate router settings, or substitute a different router to attempt resolution of this.

(BFBC2 Syntax: "+clientport #", without the quotes, where # is a number unique for each client PC on the LAN side of the router, and is between 27005 and 27032. Some have claimed certain ports in this range are not allowed, or that the range is larger than this, I've not tested in any great detail. This syntax is for BFBC2, some other games use the same option, others have a different name or format, others do not have any such option. N.B., I have seen a DICE post claiming the option is in fact "-port #", less the quotes. Again, I have not tested this in any detail, consult an authoritative source such as the game manual or support forums for proper details.)

(BFBC2 Syntax: "+clientport #", without the quotes, where # is a number unique for each client PC on the LAN side of the router, and is between 27005 and 27032. Some have claimed certain ports in this range are not allowed, or that the range is larger than this, I've not tested in any great detail. This syntax is for BFBC2, some other games use the same option, others have a different name or format, others do not have any such option. N.B., I have seen a DICE post claiming the option is in fact "-port #", less the quotes. Again, I have not tested this in any detail, consult an authoritative source such as the game manual or support forums for proper details.)

Certain games using PunkBuster have been known to experience disconnection issues when playing on PunkBuster enabled game servers. This can be caused by improper handling by your router of packets flagged as Out-Of-Band by PunkBuster. Use suggestions in this document to eliminate your router as causing this problem.

In some cases, PunkBuster may disconnect game clients that it sees as having the same IP and Port configuration, in particular when more than one player on the LAN side of the router attempts to connect to the same game server. This can be caused by router configuration and behavior discussed in this document. If you can connect and remain connected to game servers not using PunkBuster, this may be the cause of your connection issues, although in cases of pathological router behavior or configuration, the game server itself, or ancillary servers used by the game for centralised services may do the same.

https://docs.google.com/View?id=dxfchh5_7g5nh5qdp&pli=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
TK38 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:15:
Nee niet de wat oudere drivers geprobeerd. Ik had gelijk de laatste driver gedownload.
Maar dan moeten er meer zijn die een probleem hebben met de laatste Nvidia drivers 266.58 W7-64bits
Mogelijk regcleaner proberen en driversweeper?

Ik had last van CTD' s, continue en onregelmatig, om gek van te worden.
Sinds vanavond niet meer, maar onder voorbehoud ;)
Wat heb ik gedaan:

- alles gede-installeerd, inclusief saved games etc.
- audio drivers idem
- cccleaner gedraaid, met name registry opgeschoond
- driver-sweeper eroverheen
- opnieuw opgestart
- nieuwste audiodrivers ge"installeerd
- opnieuw opgestart
- game install: paar uur gespeeld, no crash :)

En eerlijk gezegd ben ik zo'n mafketel die een aparte geluidskaart erbij heeft gezet...
W7, 64 bit, amd x6, radeon 4850

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Heeft iemand van jullie toevallig ook last van dit probleem?

Als ik de BF-BC2 DVD in mijn DVD drive heb zitten, en ik boot Windows, dan loopt hij vast vlak na de Windows loading bar. Hij komt dus nog niet tot het inlogscherm. Als ik daarna reset gaat het meestal wel goed.

Maar als ik de BC2 DVD er niet in heb zitten, start Windows altijd goed op.

Specs:
ProcessorIntel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz, Boxed
MoboAsus P5B
RAMKingston KHX6400D2LLK4/8G 8 GB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 4
VideoSapphire Radeon HD 5830 1024 MB
HDD- Seagate Barracuda 7200.10 7200 Rpm, 16 MB, Bulk
- WD Caviar GP 1.5 TB, 5400 Rpm, 32 MB, Bulk
DVDSamsung DVD-RW SH-S182M IDE, Bulk, Zwart
OSMicrosoft Windows Vista Ultimate, NL, OEM
VoedingCorsair TX750 750 Watt, 24 Pins

Ik draai het spel vanaf de DVD. En Google geeft geen uitkomst hier. Alle drivers, firmware, etc zijn zover mogelijk up to date...

Iemand van jullie bekend met dit probleem?

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
DrDDay schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 02:12:
[...]

Mogelijk regcleaner proberen en driversweeper?

Ik had last van CTD' s, continue en onregelmatig, om gek van te worden.
Sinds vanavond niet meer, maar onder voorbehoud ;)
Wat heb ik gedaan:

- alles gede-installeerd, inclusief saved games etc.
- audio drivers idem
- cccleaner gedraaid, met name registry opgeschoond
- driver-sweeper eroverheen
- opnieuw opgestart
- nieuwste audiodrivers ge"installeerd
- opnieuw opgestart
- game install: paar uur gespeeld, no crash :)

En eerlijk gezegd ben ik zo'n mafketel die een aparte geluidskaart erbij heeft gezet...
W7, 64 bit, amd x6, radeon 4850
Laat maar, het is weer begonnen. Misschien eens wat memory verwijderen?

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344005

Hallo,

Ik heb een vraag over de stats die iedere keer weer gereset worden.
Telkens als ik battlefield bc 2 online speel, zie ik mijn voortgang van 0 naar bijvoorbeeld rank private 1 gaan, maar als ik uitgespeeld ben en het spel de volgende keer weer opstart staat alles weer op 0.
Ik geloof dat het een algemeen probleem is/was, maar ik zie op internet voornamelijk berichten op forums hierover die nog uit midden 2010 stammen.
Kan het ook zijn dat er bij mij iets verkeerd zit? ipv bij ea games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt vandaag ineens consatnt gekicked door punkbuster. Ik een hele lange tekst foutmelding dat punkbuster niet kon updaten, dat hij een timeout kreeg en dat hij mij daarom kickt. Hebben andee mensen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Anoniem: 105188 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:57:
Ik wordt vandaag ineens consatnt gekicked door punkbuster. Ik een hele lange tekst foutmelding dat punkbuster niet kon updaten, dat hij een timeout kreeg en dat hij mij daarom kickt. Hebben andee mensen dat ook?
Geen last van. Heb hier alleen maar continue ctd's... PB handmatig updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb ook na een tijdje dat de game vastloopt, beeld dan een moment later zwart of zwart wit knippert. geluid loopt door maar de game loopt vast en kan alleen nog taskmanager afsluiten. Krijg ook geen foutmelding van pb of wat dan ook. :(

Buh dan krijg ik bf3 dus nooit :'( ik zuig altijd met vinden van dit soort oplossingen. Zou het evt. niet aan de x64 versie kunnen liggen? anders knal ik er wel even een extra hdd met 32 bit ofzo. :>

Todo list:
bios update
sp1 eraf donderen
uninstall van ALLE drivers, dus ccc, mobo, geluidskaart, internet
alle mogelijke sporen van oude pc wissen
tweaks toepassen
alle mogelijke interfering programma's uitsluiten, xfire, fraps, msn, virusscanner, stuurprogjes van muis en tobo ed.
game resetten/.ini vernieuwen
game herinstalleren
stressbal fijnknijpen
internetfora afstruinen voor mogelijke andere oplossingen
eetstoornis ontwikkelen tegen de stress
boksbal kopen
windows herinstalleren met dual boot met 32bit versie
bloeddruk laten meten
weekje rust nemen om bij te komen.... :/
Gundogan schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:53:
Bij mij werkte BC2 eerst vlekkeloos onder W7 x64 op mijn oude pc. Op me nieuwe pc hapert de game altijd even flink aan het begin van elke map. Daarna kan ik gewoon spelen, dus zo erg is het niet. Ik denk niet dat W7 x64 het probleem hoeft te zijn.
hmm ja dacht ook al dat dat weinig zou moeten uitmaken, windows 7 zelf iig niet want zoals gezegd werkt het prima op mijn oude pc met window 7 32 bit of het moet door de sp1 komen... (nu ik het zo bedenk heb ik die gelijk met nieuwe windows geïnstalleerd dus mogelijkerwijze zit daar een of ander probleem bij...)
Het haperen aan het begin van de game is het probleem ook niet, dat heb ik altijd al gehad. daarna kan ik idd ook gewoon doorspelen. Soms ook even tijdens een game maar dat is een ander probleem dan de CTD. daar loopt de game vast en kan ik niks meer.

[ Voor 93% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 13:10 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb sinds kort ook weer regelmatig vastlopers ... leek verholpen na installeren nieuwe Geforce drivers, maar is weer terug.
Er is toch niet toevallig een server-patch geweest onlangs ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:35:
Heb sinds kort ook weer regelmatig vastlopers ... leek verholpen na installeren nieuwe Geforce drivers, maar is weer terug.
Er is toch niet toevallig een server-patch geweest onlangs ??
Ik had er wel wat over gelezen maar officiële site wil niet laden hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:25:

Buh dan krijg ik bf3 dus nooit :'( ik zuig altijd met vinden van dit soort oplossingen. Zou het evt. niet aan de x64 versie kunnen liggen? anders knal ik er wel even een extra hdd met 32 bit ofzo. :>

Todo list:
...
windows herinstalleren met dual boot met 32bit versie
bloeddruk laten meten
weekje rust nemen om bij te komen.... :/

[...]

hmm ja dacht ook al dat dat weinig zou moeten uitmaken, windows 7 zelf iig niet want zoals gezegd werkt het prima op mijn oude pc met window 7 32 bit of het moet door de sp1 komen... (nu ik het zo bedenk heb ik die gelijk met nieuwe windows geïnstalleerd dus mogelijkerwijze zit daar een of ander probleem bij...)
Het haperen aan het begin van de game is het probleem ook niet, dat heb ik altijd al gehad. daarna kan ik idd ook gewoon doorspelen. Soms ook even tijdens een game maar dat is een ander probleem dan de CTD. daar loopt de game vast en kan ik niks meer.
Maar ga je het wel nog proberen?
Anders ga ik ook eens een partitie maken. Mag dat van microsoft? 2xW7 op het zelfde systeem? hehe

PS: En die bloeddruk hoef je niet te meten, stress=hoge bloeddruk. Stress weg=bloeddruk normaal. Snel oplossen dus. De dokter zegt het 8)

PPS: Ik ga EA een briefje schrijven, claim ik ff wat investeringen zoals geluidskaart en graka om dat spel aan de praat te krijgen. Optie? :F

[ Voor 5% gewijzigd door D-Day op 11-03-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DrDDay schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Maar ga je het wel nog proberen?
Anders ga ik ook eens een partitie maken. Mag dat van microsoft? 2xW7 op het zelfde systeem? hehe

PS: En die bloeddruk hoef je niet te meten, stress=hoge bloeddruk. Stress weg=bloeddruk normaal. Snel oplossen dus. De dokter zegt het 8)

PPS: Ik ga EA een briefje schrijven, claim ik ff wat investeringen zoals geluidskaart en graka om dat spel aan de praat te krijgen. Optie? :F
Ik zal het iig even uitzoeken of het uitmaakt, ik denk namelijk eigenlijk van niet, ik gok meer op de sp1 dan x64. Ik heb op normal window 7 ook geen vastlopers gehad.

Je kan altijd proberen maar ik denk dat EA weinig zal kunnen helpen. Het zijn de devvers niet en expansion cards zijn eigenlijk niet hun probleem. wellicht hebben zij of dice al wat meer hierover gehoord en hebben ze al een mogelijke boosdoener gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:44

ronalddus

Buffalo77

Ow :'(

Zit er iets te posten wat geen probleem is

[ Voor 82% gewijzigd door ronalddus op 11-03-2011 17:49 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kismodrx04
  • Laatst online: 19-03 12:31
Prachtig spel.

Maar vanochtend (12 maart 2011) wederom server connectie problemen. Ik vind de servers van ea uitermate ruk. Speelde hiervoor veel cod, nnoooiiitt problemen. Batllefield is veel mooier, maar die server problemen.... Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ik zag net bij de CTD dat CCC zich moest herstellen naar normale kleurenschema. lijkt me ook niet echt 100% goed gaan...

Verder weinig nieuws nog, pb is het iig niet. CCC ook niet. andere versie ook crashes. Op naar de volgende mogelijke kandidaat zucht...

Ik zie verder wel dat eigenlijk maar 1 core vol word benut, de rest zit op 30-50% max... wellicht daar een probleem?

[ Voor 39% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-03-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:25:
ik zag net bij de CTD dat CCC zich moest herstellen naar normale kleurenschema. lijkt me ook niet echt 100% goed gaan...

Verder weinig nieuws nog, pb is het iig niet. CCC ook niet. andere versie ook crashes. Op naar de volgende mogelijke kandidaat zucht...

Ik zie verder wel dat eigenlijk maar 1 core vol word benut, de rest zit op 30-50% max... wellicht daar een probleem?
Ik heb ergens gelezen (en geprobeerd) dat je bij de snelkoppeling naar bc2.exe het volgende erachter kunt zetten. +fullproc Als het goed is, benut hij dan alle procs...

Heb mn videodriver gedeinstalleerd, cleaner eroverheen, geinstalleerd: geen effect.
Audiodriver idem

Heb zojuist EA maar eens gemaild, binnen 24 uur antwoord ;)

Draai jij op een ssd?

[ Voor 3% gewijzigd door D-Day op 12-03-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ja heb een vertex2 maar vreemde is dat ik net een hele tijd gegamed heb zonder problemen dik 2 uur :?
hopelijk blijft het hierbij.
Voor de cpu hij benut ze ook wel maar eentje maar volledig blijkbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-03-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:45:
Ja heb een vertex2 maar vreemde is dat ik net een hele tijd gegamed heb zonder problemen dik 2 uur :?
hopelijk blijft het hierbij.
Voor de cpu hij benut ze ook wel maar eentje maar volledig blijkbaar.
Kan hier maar max 5 min spelen... Heb ook vertex2, ohoh. Ik wacht nog ff op antwoord EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Laatst online: 28-04 23:03
DrDDay schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:32:
[...]

Kan hier maar max 5 min spelen... Heb ook vertex2, ohoh. Ik wacht nog ff op antwoord EA.
Wat is een CTD precies?

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crash To Desktop, dat het spel spontaan verdwijnt zonder foutmelding.

http://lmgtfy.com/?q=CTD

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 14-03-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Even een vraag voor mensen die ook problemen (hadden) wie zit er nog met CTD's? Wie heeft er nog wel last van, ik heb er nu geen last meer van, server update ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 09:49 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn (nog steeds) uit den boze!

• Als je een oplossing hebt, DM deze dan naar CptChaos :-)