www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Yes, zeg nou zelf dat ziet er toch kicken uit!kier schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:16:
Na wat commentaren en nadenken, heb ik toch besloten om het zijpaneel in z'n geheel
met plex uit te voeren.
en ga nu niet meer zeggen dat ik niet naar jullie luister
[afbeelding]
De uv groene 5mm plex ga ik denk ik aan de andere kant toepassen, niks weggooien toch?
↓ volgende bericht hieronder ↓
Verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
ja, daag.
Niet tegenstaande het feit dat ik dit zelf nooit zo mooi zou kunnen maken heb je een punt,[zeurmodus] hij zit imo inderdaad iets scheef en de kronkeloplossing is niet de mooiste[/zeurmodus]Remmes_NT schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:35:
en toch vind ik de bovenste cpu fittingen er een beetje lelijk uitzien.. eigenlijk niet zozeer lelijk maar meer in de richting van "slordig"
Verder wel extreme kudoos voor deze build!!
vind het aan de ene kant wel apart, maar snap indd wat je bedoeldHumma Kavula schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:07:
[...]
Niet tegenstaande het feit dat ik dit zelf nooit zo mooi zou kunnen maken heb je een punt,[zeurmodus] hij zit imo inderdaad iets scheef en de kronkeloplossing is niet de mooiste[/zeurmodus]
Verder wel extreme kudoos voor deze build!!
overigens weer dikke mod, je nieuwe modje heeft ook alweer een eige bladwijzertje
Casemod: Cubeleon
ik weet niet waar je huis woont.

Small Update
Oi allemaal,
Hele dag bezig geweest met werkzaamheden voor de vrouw en andere pc's van familie en vrienden
Nu toch tijd gevonden voor een update in elkaar te zetten
De andere kant van de pc, wel te verstaan het andere side paneel heb ik wat sleuven
eruit gehaald. koste ff wat moeite en tijd, maar dan hebbie wel wat

Moet nog wel ff recht gevijld en gespoten worden

Na dus wat vijlen en spuiten heb ik hierachter het stuk plex wat ik in eerste instantie zou gebuiken voor de andere side paneel.
Gelukkig had ik de maten van de sleuven van dit paneel gekopieerd, dus komt mooi uit
Recycling again

Deze sleuven van het acryl moeten nog wat rechter en mooier gedremeld worden, maar komt ongeveer zo uit. En hierachter komt nog een uv strip

Wie wat bewaard, heeft wat
Verder nog wat kleine dingen gedaan, wat toch ook moet gebeuren
Voor het display had ik eerst een stuk 3mm zwart plex genomen, maar vond dit niet zo mooi, omdat het te hoog was. Daarom opnieuw gemaakt met 1 mm zwart aluminium

Beetje zagen en vijlen

En het plex grey display-tje erin

Nog wel ff zwart overspuiten en klaar is het displayfrontje

Iig. beter dan het zwarte acryl, dit valt er mooi in weg
als laatste heb ik ook nog ff zitten nadenken over het SLI bruggetje
Heb verschillende dingen geprobeerd, met koelribben die ik nog had enzo, maar denk dat het mooier is om gewoon strak een stuk zwart aluminium te plaatsen
Bij deze dus

Vast maken met bolkoppies

Gewoon lekker strak en geen gedoe eromheen

Thats it folks, see you next time
grtzz.
Verder wordt t erg mooi, lees nu al tijdje stiekum mee
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Even een heeeele klein update.
De verlichting definitief geplaatst, met de tip van L3p in het achterhoofd
uv strips met groen gecombineerd, wat perfect werkt
Heb aardig wat paars eruit gekregen en uv overgehouden
En de bekabeling niet te vergeten, ook deze heb ik nu voor 80 % af
Inpluggen en gaan
Verlichting wat weerkaatst tegen het mesh is echt top

Lijnen op het mobo zijn goed te zien zo

En wat groene kabeltjes(nog wel wat rangschikken)

Laterzzz.

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Oh, btw, heb je nu dat geel/groene stuk plexi uit je window gedaan ? Ik vind het echt prachtig zo !
[ Voor 41% gewijzigd door Mavamaarten op 24-02-2011 21:50 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Zullen we dan maar alles paars maken? Kheb trouwens nog ff rondgekeken voor materialen voor je huisGNOOM172 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:45:
Mooi effect! Is paars niet veel mooier voor de hele kast?
maar nog niet veel plex en alu kunnen vinden;)
Nog niet gelezen dan, eruit en gerecycled. ThnxMavamaarten schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:49:
![]()
![]()
* Mavamaarten kwijlt oncontroleerbaar
![]()
![]()
Oh, btw, heb je nu dat geel/groene stuk plexi uit je window gedaan ? Ik vind het echt prachtig zo !
Behalve op de eerste twee laatste plaatjes, waar dan?rm_a_rayman schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:02:
Goh, erg indrukwekkend hoe goed het UV uitkomt.Hier en daar is nog iets paars te zien, maar alles behalve overheersend te noemen. Ik heb geen pet, anders was het petje af.
![]()

Ik heb opeens een brainwave dat ik hele slechte ervaringen heb met die kleur groen... Ik had ooit last van mijn darmen (nog steeds, maar anders dan ze toen dachten
Nevertheless, veel beter dat het stuk plex eruit is. Nu zie je tenminste alles. Nog steeds vat ik je idee met dat stuk plex op je bridge niet helemaal, maar dat zal wel persoonlijk wezen. En dat UV komt er inderdaad ongelovelijk mooi uit in de fans voornamelijk! Props!
Laat ik dan ook maar meedoen
Aluminium plaatje op de sli bridge bedoel je?naarden 4ever schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:25:
[...]
Nog steeds vat ik je idee met dat stuk plex op je bridge niet helemaal, maar dat zal wel persoonlijk wezen. En dat UV komt er inderdaad ongelovelijk mooi uit in de fans voornamelijk! Props!
Het idee erachter is om het net zo strak als de EK bridge te krijgen, wat volgens mij aardig gelukt is

Update: Up and running!!!
Voordat ik de final pics show, heb ik nog wat aanpassingen gedaan om de verlichting te schakelen. Een multiswitch geplaatst.
Cover had ik nog over van een andere build, moest hem alleen nog ff op maat maken

Multiswitch erachter

En op de locatie waar hij komt

CM-HAF-XL draait nu als een zonnetje. Zonder al te veel noemenswaardige problemen
is deze build ook weer afgerond. Wacht alleen nog even op een stuk acryl voor de zijpaneel, maar is niet zo erg van toepassing.
Hier wat final pics van de Haf.

Pics by night komen eraan, zal jullie niet gelijk vervelen met nog meer nu
Grtzzz.
Ging je nou met deze meedoen aan de compo van cooler master?
[ Voor 43% gewijzigd door Ianovski op 28-02-2011 17:04 ]
Hij is al ingeschrevenIanovski schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:02:
DAT...... is een hele mooie haf![]()
Ging je nou met deze meedoen aan de compo van cooler master?
* Mavamaarten is jaloers op je prachtige cable management, WC is belachelijke overkill voor mijn systeem... Al mijn kabels hangen ietwat los aan de binnekant, is gewoon vastgeplakt met ducktape achter mijn mobo tray
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Signature

Update: Pics By Night

That,s it folks, and remember.............keep on modding

Deze foto, zó vet dat het perspectief zo vervormd lijkt
Verders, monsterlijke case is het (weer) geworden! Ik wacht rustig tot ik 'm kan spotten @ MDPC
[ Voor 25% gewijzigd door Fid3lity op 01-03-2011 18:28 ]
Thnx, voor het complimentBlue-Tiger schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:27:
Deze foto, zó vet dat het perspectief zo vervormd lijkt
Verders, monsterlijke case is het (weer) geworden! Ik wacht rustig tot ik 'm kan spotten @ MDPC
Maar Mdpc gaat 'm echt nie worden, staan sponsor logo's in
en daar houden ze niet van in Duitsland.
die illusie had ik al een tijdje geleden opgegeven
Meer of minder kan ik er eigenlijk niet van maken
Ahh, op die manier. Dan is me dat ook weer duidelijk, thankskier schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:50:
[...]
Thnx, voor het compliment
Maar Mdpc gaat 'm echt nie worden, staan sponsor logo's in
en daar houden ze niet van in Duitsland.
die illusie had ik al een tijdje geleden opgegeven
Atari 4 ff'r 😊
Maar verder, diep respect, heb je vorige ook gevolgd, geweldig hoe je dit doet. Kon ik nu ook maar een window maken
Verwijderd
Zeer net afgewerkt (alleen ben ik het met fastfred eens dat de gleuven aan de zijkant een beetje scheef lijken?). ik vind dat er een officiele case mod prijs moet komen.
gewoon eens per jaar iemand uitkiezen die de mooite mod heeft gemaakt, en op dit moment ben jij dat overduidelijk!!
"overhandigt kier de gouden case-mod dremel"
ik hoop dat ie fijn werkt ^-^
ik zal eens even gaan kijken wat voor projecten jij allemaal hebt gedaan!
En wat fastfred zegt, moet ik helaas toegeven. Heb niet meer de moeite genomen om dit te herstellen
voor de foto,s.
Ben alweer stiekem aan het brainstormen voor de volgende
Is geen excuus, maar toch..............
Je bent "stiekem" ook al bezig aan een volgendekier schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:54:
Thnx allemaal,
En wat fastfred zegt, moet ik helaas toegeven. Heb niet meer de moeite genomen om dit te herstellen
voor de foto,s.
Ben alweer stiekem aan het brainstormen voor de volgende
Is geen excuus, maar toch..............
Is stiekem een Lian modBlue-Tiger schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:24:
[...]
Je bent "stiekem" ook al bezig aan een volgendeOf komt er weer een HAF-X mod? ^^
Ik ben benieuwd. Er staat een enorme Lian-Li mod op XS, maar wil ook wel een mooie kunnen volgen op GoT. Je blijft wel heerlijk bezig zo, dus KUTGM. En kudo's, nogmaals, voor je HAF-X!
Dat is nou het woord wat ik zocht.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:34:
Respect.!!!!
Prachtwerk, ik zou hem graag in RL willen aanschouwen en aanraken (vooral :3)
Ik kan er ook niet langer van maken, af is afnaarden 4ever schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:11:
Jammer hoe kort deze dan weer duurt...
Prachtwerk, ik zou hem graag in RL willen aanschouwen en aanraken (vooral :3)
moet toegeven deze is snel gemaakt, worden er steeds handiger in
Maar hoeft niet lang te wachten, update van de Air survivor is in de maak, en........ er komt weer een nieuwe mod aan
To be continued
Welk is deze? MOAR!!!11!1!einz!!1To be continued
Je slaapt zeker ook al op zolder/schuur?kier schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:23:
[...]
Ik kan er ook niet langer van maken, af is af
moet toegeven deze is snel gemaakt, worden er steeds handiger in
Maar hoeft niet lang te wachten, update van de Air survivor is in de maak, en........ er komt weer een nieuwe mod aan
To be continued
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
bron: coolermaster.nl
moest meteen hier aan denken!
Laatste statement is very true. En de enige overeenkomst is ook het groene, ik had ook niets meer. Maar wel gewoon toevallig.PixellBox schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:55:
Behalve het feit dat die misschien groen is zie ik niet echt veel overeenkomsten + het feit dat de HAF van Kier stukken mooier is!
KIER is from Netherlands, He turned his HAF X into one Water cooling Crazed machine, from cable management to Tube arrangement, KIER showed us what he is capable of doing as a professional Modder
Coolermaster forum
Zie ook Facebook Coolermaster
Wil niet opscheppen maar toch een beetje trots.
http://www.mnpctech.com/c...-haf-xl-case-mod-by-kier/
Ook hier staat ie
En guys, if you like.........please vote. vanaf 16 mei
[ Voor 61% gewijzigd door kier op 13-05-2011 11:16 ]
Dat mag je wel zijn, toen ik dit zag dacht ik gelijk : ze hebben respect voor je.kier schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:13:
Thnx Mexel,
Wil niet opscheppen maar toch een beetje trots
you like......you vote !!!
http://casemod2011.coolermaster.com/list.php?c=1&page=1
Grtz. en mod ze
Verwijderd
Even flauw doen, kent iedereen het trucje met gmail adressen? Je kan voor het @ zo veel punten gebruiken als je wilt, gmail negeert ze. Ik neem aan dat het forum de punt niet negeert, dus je kan heel vaak stemmen als je wilt...kier schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:57:
Kan het niet laten om toch ff de contest page te linken
you like......you vote !!!
http://casemod2011.coolermaster.com/list.php?c=1&page=1
Grtz. en mod ze
de nr.3 staat 6 stemmen van je af en de nr.1 60...
Er is altijd te 'frauderen' met stemmen via internet. Gelukkig bepaalt de jury voor het grootste deel de uitslagVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:55:
[...]
Even flauw doen, kent iedereen het trucje met gmail adressen? Je kan voor het @ zo veel punten gebruiken als je wilt, gmail negeert ze. Ik neem aan dat het forum de punt niet negeert, dus je kan heel vaak stemmen als je wilt...
Kier gaat wel als een speer inderdaadjorik1 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:32:
je staat 2e met 70 stemmen
Dank je wel !!!
En u ook hartelijk dank

Khad ze beloofdt aan je ja, mijn excuusBTU_Natas schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:41:
Welke temps haalde je op die videokaarten? Ben daar best benieuwd naar...
en in de tussentijd alleen maar spelletjes ermee gespeeld
Liever niet flauw doen, moet leuk blijvenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:55:
[...]
Even flauw doen, kent iedereen het trucje met gmail adressen? Je kan voor het @ zo veel punten gebruiken als je wilt, gmail negeert ze. Ik neem aan dat het forum de punt niet negeert, dus je kan heel vaak stemmen als je wilt...

Ben net thuis en zie het ook ja. maar kan nog van alles gebeurenjorik1 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:32:
je staat 2e met 70 stemmen

Wat je zegt ja "Gelukkig bepaalt de jury voor het grootste deel de uitslag"brinkdinges schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:08:
[...]
Er is altijd te 'frauderen' met stemmen via internet. Gelukkig bepaalt de jury voor het grootste deel de uitslag![]()
[...]
Kier gaat wel als een speer inderdaad
mod hoorde ook in de prijzen te vallen
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Precies...........hier komt de nieuwe modIanovski schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:55:
Gratz! Nu heb je weer nieuwe hardware... (hint, hint)![]()
En thnx allemaal voor het voten en de reacties
[ Voor 9% gewijzigd door kier op 01-06-2011 15:22 ]
Nogmaals gefeliciteerd Kier !
Drie-tweakers-winnen-zilver-in-internationale-casemod-competitie
Grt
Asphiax
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Ik wil gelijk officieel

En de members van Highflow, Tweakers, Bouweenpc en Hardware.info
Thnx zonder jullie was het niet gelukt
Verwijderd
Het is helemaal geen wonder dat je in de prijzen viel. :3