Maar de reservoirs zijn toch ook al groen;)
Ik gebruikte vroeger vaak dunne biesjes (sier striping op bv auto's), omdat dit makkelijker te verkrijgen was.kier schreef op zondag 16 januari 2011 @ 07:47:
[...]
Ben 1 en al oog en oor, heb je meer info over bovengenoemde
Heb al ff lopen googlen, maar wordt niet veel wijzer
wat bedoel je met "dunne bies"?
thnx
Eigenlijk hoor je dit te gebruiken, maar dat is niet overal verkrijgbaar en vaak ben je dan ook gebonden aan breedtes van 3, 6 en 9mm
Als je niet van plan bent om hele lange complexe figuren te maken, maar eerder rechte lijnen die niet langer zijn dan bv 30cm dan kun je het ook anders doen. Je pakt een spiegel (iets met een harde gladde ondergrond) en plakt hier normale schilders tape op, deze snij je dan op maat. Het grootse nadeel is dat deze vaak makkelijk lijm resten achter laten die je vervolgens geen scherpe lijn geven.
Kun je hier iets mee
Thnx man, heb er vaak aan gedacht en ga hier zeker gebruik van maken. Ideeen heb ik al, moet ze alleen nog uit werkenDick Hard schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:52:
Hey Kier, ziet er goed uit man, mijn aanbod voor de stickers staat nog, als je iets geplot wil hebben kan ik dat wel regelen!
Rood op het mobo zie je haast niet meer als de hardware erin zitj3ffr3-y schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:44:
[...]
Hgehe![]()
Je zal er vast al iets op bedacht hebben,
maar gaat het groen niet vloeken met je rode moederbord etc.?
Kan er zeker iets mee, ga dit vandaag maar ff beter bekijken, thnx in advanceUgotHeinzzd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 11:57:
[...]
Ik gebruikte vroeger vaak dunne biesjes (sier striping op bv auto's), omdat dit makkelijker te verkrijgen was.
Eigenlijk hoor je dit te gebruiken, maar dat is niet overal verkrijgbaar en vaak ben je dan ook gebonden aan breedtes van 3, 6 en 9mm
Als je niet van plan bent om hele lange complexe figuren te maken, maar eerder rechte lijnen die niet langer zijn dan bv 30cm dan kun je het ook anders doen. Je pakt een spiegel (iets met een harde gladde ondergrond) en plakt hier normale schilders tape op, deze snij je dan op maat. Het grootse nadeel is dat deze vaak makkelijk lijm resten achter laten die je vervolgens geen scherpe lijn geven.
Kun je hier iets mee?
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
en powder coat de case?
dat zal er ziek uit zien.
ik weet niet waar je huis woont.
peoder groen bedoel je?
Verwijderd
Hij wordt echt te gek. keep on going.
Eventueel voor je volgende project heb ik nog een leuk idee. Vertel het je morgen op het werk.
Groetjes
Eventueel voor je volgende project heb ik nog een leuk idee. Vertel het je morgen op het werk.
Groetjes
70mm? volgens mij 80mm., maakt verder niet uit scheelt meer 10mmVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:42:
vergeet de fan's morgen niet 70 mm als ik het goed heb
SEEyou
hoeveel had u er nodig?
ja inderdaadkier schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:58:
peoder groen bedoel je?
en dan met dat tron thema op de zijkant ofzo.
maarja, ik zal ophouden haha, jou project.. jou ideeën
veel succes!
Niet ophouden!!! alle ideeen zijn welkom, das het mooie van forums

Update -------------------Hardware plaatsen en loop uitdenken
Vandaag het frame een beetje verstevigen doormiddel van alle popnagels en ander montagemateriaal weer terug te plaatsen, wat me wel zo handig lijkt voordat ik het mobo en de zware gpu's erin plaats.

Doormiddel van wat mooie Bitspower koppelingen ben ik op het idee gekomen om de verbinding tussen reservoir en de EK bridge met behulp van een vast plexi buis te maken.
Van reservoir naar....

Ek Bridge.

Connected

Groene nanoxia-140mm ook maar gelijk geplaatst

Nanoxia DX Series 140MM DX14 - 1200RPM
Achterkantje fan + kast, alles zwart

Nu heb ik 1 afwijkende bracket welke ik nog wil vervangen, (de Msi

Het gpu blok ga ik naar de pomp ook met vaste buis uitvoeren en om het af te maken va de pomp naar radiator ook met vaste buis

Met wat behulp van hulpstukken de goede vorm buigen

De bocht erin is om alles uiteraard op de goede plek te krijgen, maar ook straks voor de flatkabels van de gpu voedingen

En dan wordt het ongeveer zo, van blok naar pomp wordt het buisje nog langer, maar om een indruk te geven ff zo

En als laatste heb ik ook nog de fans een pimp beurt gegeven. Nanoxia sticker moeten er uiteraard af

Hiervoor in de plaats heb ik zwarte stickers gesneden

En over de bevesteging gaten heb ik snap-caps geplaatst

En het geheel, alle fans zijn klaar

Toch aardig opgeschoten dit weekend. Aankomende week ga ik me bezig houden met de bekabeling / frontgrill/filter en de rest van de loops
Heren/ dames mede modders en genieters tot de volgende update maar weer
Grtzzz.
Ziet er stoer uit..
Ik vond het al heel wat dat ik zelf een windowtje en ccfl's en fans had gemaakt in mijn vorige kast haha =)
Ik vond het al heel wat dat ik zelf een windowtje en ccfl's en fans had gemaakt in mijn vorige kast haha =)
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Domme vraag misschien, maar hoe snij je netjes ronde stickers? Het wordt altijd een soort van hoekig bij mij. Het beste is nog op langs iets ronds te snijden, maar dat is ook niet zaligmakend.
Verwijderd
http://tweakimg.net/g/for.../kier1976/X9/DSC05854.jpg
Waarom zoveel aansluitingen voor beeldschermen je gebruikt er toch maar een of twee meestal ????
Maar je mod blijft egt heel heel netjes mij compliementen daarvoor
Waarom zoveel aansluitingen voor beeldschermen je gebruikt er toch maar een of twee meestal ????
Maar je mod blijft egt heel heel netjes mij compliementen daarvoor
Die loop doe je wel heel erg mooi! Die bridge ziet er dan ook ontzettend lekker uit
Weinig tot geen kritiekpunten te bedenken en je foto's zijn ook weer ouderwets professioneel. Ga zo door man!
Verwijderd
Omdat er drie kaarten in hangenVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:28:
Maar je mod blijft egt heel heel netjes mij compliementen daarvoor![]()
![]()
![]()
Wat een super strakke mod! 2011 begint goed qua modding
Het is bedoening, niet bedoeling
Ooooii!!1!! ziet er al heel erg stoer uit kier!
Weer uberstrak!
Uhm welke diameter plexiglas heb je gebruikt voor de "vaste" aansluitingen? Ik heb dat ook eens geprobeerd maar past niet lekker.
past er niet een stuk mooi groen plexi aan de achterkant van je i/o brackets en pci uitgangen, er hoeven toch niet veel kabels naar buiten. (of heb je soms 9 beeldschermen
)
Uhm welke diameter plexiglas heb je gebruikt voor de "vaste" aansluitingen? Ik heb dat ook eens geprobeerd maar past niet lekker.
past er niet een stuk mooi groen plexi aan de achterkant van je i/o brackets en pci uitgangen, er hoeven toch niet veel kabels naar buiten. (of heb je soms 9 beeldschermen
[ Voor 30% gewijzigd door GNOOM172 op 16-01-2011 22:32 ]
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
gaaf, zal je trouwens niet al die graka's aan 2 kabels kunnen hangen (weet niet hoe veel 12v rails je PSU heeft) ziet er denk ik we sjiek uit, zeker met die flatcables, en scheelt aan kabelrommel
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Domme vragen bestaan niet, alleen maar domme antwoorden;)Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:25:
Domme vraag misschien, maar hoe snij je netjes ronde stickers? Het wordt altijd een soort van hoekig bij mij. Het beste is nog op langs iets ronds te snijden, maar dat is ook niet zaligmakend.
orginele fan sticker plakken op de het te snijden stickertje, en gewoon met een heeeel scherp mesje snijden
Gebruik zelfs maar 1 monitor.Tis Puur voor de tripple sli en uiteraard de looks.Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:28:
Maar je mod blijft egt heel heel netjes mij compliementen daarvoor![]()
![]()
![]()

Kheb van bouwplastic.nl de Plexiglas buis 12x8mm gebruiktGNOOM172 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:30:
Weer uberstrak!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
past er niet een stuk mooi groen plexi aan de achterkant van je i/o brackets en pci uitgangen, er hoeven toch niet veel kabels naar buiten. (of heb je soms 9 beeldschermen)
wel heb ik van de tops een schuin randje gevijld, anders gaan ze niet in de Bitspower plug.
wat betreft de achterkant, like the idea, gaan we over nadenken.
De kabels komen net zo als bij de 700bsession.daantjer94 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:42:
gaaf, zal je trouwens niet al die graka's aan 2 kabels kunnen hangen (weet niet hoe veel 12v rails je PSU heeft) ziet er denk ik we sjiek uit, zeker met die flatcables, en scheelt aan kabelrommel

maar dan met 6 flatkabels overlappend
[ Voor 13% gewijzigd door kier op 16-01-2011 22:48 ]
Ik heb nog wel een normale bracket voor je..... neem hem van het weekend wel mee, of je moet maandag avond even langs komen hier.Laat maar weten!
Kep de Haf X zelf ook
Lekkere kast, maar echt weer prachtig wat jij dr mee uit spookt
patent aanvragen en verkopen?
dan kun je weer 10 van deze kasten bouwen haha.
Over welk msi logo hebben jullie het?

't ziet er weer gelikt uit allemaal, ga zo door!

Dick wat zou ik zonder jouw moeten, heb niet echt haast, mag het weekend ook.Dick Hard schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:06:
Ik heb nog wel een normale bracket voor je..... neem hem van het weekend wel mee, of je moet maandag avond even langs komen hier.Laat maar weten!
jediah schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:32:

Neem hem wel mee van het weekend, heb ik nog een beetje de tijd om hem onderuit die doos te halen die heeeelemaal achterin ligt,je weet wel, spullen waarvan je zoiets hebt van "Ach dat ga ik voorlopig zeker niet gebruiken"
Fotoshopperjediah schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:32:
[afbeelding]
Ziet er echt super strak uit. Ga zo door.
Die plexi buisjes maken het echt af
Normaal zie je mensen met (naar eigen zeggen) supper kabelmanagement en dan lopen er nog een paar slangen dwars door de kast.
Normaal zie je mensen met (naar eigen zeggen) supper kabelmanagement en dan lopen er nog een paar slangen dwars door de kast.
Stadia was beter....
Haha, kon het niet laten om die pic ff te soepen..
Vooral omdat OP het "in de weg" vind zitten (zou het overigens ook niet fijn vinden)
[ Voor 2% gewijzigd door jediah op 17-01-2011 17:00 . Reden: Verkeerde naam gebruikt ]
Hey Kier, maak ze gewoon dicht? Je zit toch onder water met beide kaarten, of moet het per-se open blijven?
Precies, kan ze evt. ook gewoon dicht maken net als Gnoom schreef.Blue-Tiger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:58:
Hey Kier, maak ze gewoon dicht? Je zit toch onder water met beide kaarten, of moet het per-se open blijven?
Maar dankzij de photoshopper zie ik nu ook hoe het eruit kan zien
denk er nog ff over na
Of zet gewoon de zaag in de slotplaatjes? Ze voegen toch niets toe, en kun je ze afsluiten met de slot covers die bij de case horen. Past dat ook weer beter bij elkaar...kier schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:09:
[...]
Precies, kan ze evt. ook gewoon dicht maken net als Gnoom schreef.
Maar dankzij de photoshopper zie ik nu ook hoe het eruit kan zien
denk er nog ff over na
Verwijderd
Dat is wel vervelend als je garantie wil claimen als er een kaart stuk gaat.
EK heeft single-slot backplates voor die kaarten, heb er zelf een op mijn watergekoelde gtx460 1gb, ze zijn standaard wel zilverkleurig dus er zal een likje verf overheen moeten.
Wordt wel weer een mooie mod!
EK heeft single-slot backplates voor die kaarten, heb er zelf een op mijn watergekoelde gtx460 1gb, ze zijn standaard wel zilverkleurig dus er zal een likje verf overheen moeten.
Wordt wel weer een mooie mod!
Nog wat gesoept, verveelde me 

Ik zou als ik jou was die "grills" van de videokaarten gewoon open laten. Komt je airflow alleen maar ten goede denk ik (zult toch wat air moeten) Die van MSI vervangen zal wel mooier zijn.

Ik zou als ik jou was die "grills" van de videokaarten gewoon open laten. Komt je airflow alleen maar ten goede denk ik (zult toch wat air moeten) Die van MSI vervangen zal wel mooier zijn.
Ben ik niet helemaal mee eens, 2-voudig slotplaat is steviger dan enkel, tis toch een aardig gewicht wat er aan hangtBlue-Tiger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:12:
[...]
Of zet gewoon de zaag in de slotplaatjes? Ze voegen toch niets toe, en kun je ze afsluiten met de slot covers die bij de case horen. Past dat ook weer beter bij elkaar...
Lol, very nicejediah schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:16:
Nog wat gesoept, verveelde me
[afbeelding]
Deal! eventuele wensen mogen via DM x'Dkier schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:09:
[...]
Lol, very nice....... weet het goed gemaakt, jij shopt en ik mod
Vraagje 
Kan je die plexiglas buizen met die koppelingen gewoon aandraaien ? en zit het dan ook net zo vast als een slang ? Ik weet dat je bij die koppelingen aan slangen echt kan trekken en dan krijg je het nog niet los. Kan mij dat bij een plexiglas buis alleen niet voorstellen. Moet wel zeggen dat het er erg stoer uitziet. Slangen lopen toch altijd wel met een boog en dat het nu helemaal recht is staat best goed.
Verder natuurlijk weer een heerlijke mod om te volgen, ga zo door !
Kan je die plexiglas buizen met die koppelingen gewoon aandraaien ? en zit het dan ook net zo vast als een slang ? Ik weet dat je bij die koppelingen aan slangen echt kan trekken en dan krijg je het nog niet los. Kan mij dat bij een plexiglas buis alleen niet voorstellen. Moet wel zeggen dat het er erg stoer uitziet. Slangen lopen toch altijd wel met een boog en dat het nu helemaal recht is staat best goed.
Ik zit net te denken; Als je bv zo'n plexi-glazen buis hebt, kun je die niet buigen d.m.v. een buigveer en een verf-brander of een föhn. Als het nét niet past zeg maar..
Just thinkin, zelf niet genoeg ervaring met volledige waco-set.
Point taken.kier schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:09:
[...]
Ben ik niet helemaal mee eens, 2-voudig slotplaat is steviger dan enkel, tis toch een aardig gewicht wat er aan hangt
De plexi buizen druk je erin, de bitspower pluggen hebben 2x een rubber ring erin. oorspronkelijk worden ze gebruikt voor (sli) koppelingen tussen GPU,sPilatuS schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:32:
Vraagje
http://www.highflow.nl/aa...-mbwp-c47-matt-black.html
en de
http://www.highflow.nl/aa...s-sli-cf-bp-cltac-s5.html
Deze zijn in standaard maten dus heb er weinig aan, daarom heb ik dezelfde buitendiameter besteld bij bouwplastic.
En past perfect, moet alleen een schuin randje aan beide zijdes van de op maat gemaakte buis vijlen
anders krijg je hem er echt nie in
Heb het wel geprobeerd, maar het overtollige plex aan de binnenzijde van de bocht kan niet weg, dus stroopt zich op, wordt niet mooi, mischien lukt het wel met een buigveer, maar heb deze maat (8mm) niet, kheb alleen maar 5/8 en 3/4jediah schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:37:
Ik zit net te denken; Als je bv zo'n plexi-glazen buis hebt, kun je die niet buigen d.m.v. een buigveer en een verf-brander of een föhn. Als het nét niet past zeg maar..
Ja wel logisch dat het naar binnen stroopt als het niets heeft om overheen te "smelten" je hebt overigens wel andere maten buigveren, maar 8,16 en 18mm zijn de meest gangbare maten in de praktijk.kier schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:44:
[...]
Heb het wel geprobeerd, maar het overtollige plex aan de binnenzijde van de bocht kan niet weg, dus stroopt zich op, wordt niet mooi, mischien lukt het wel met een buigveer, maar heb deze maat (8mm) niet, kheb alleen maar 5/8 en 3/4
Wat je ook zou kunnen proberen is 8 mm zacht koperpijp, dan het plexi verwarmen en dan buigen... Als jij het niet doet ga ik het wel doen.
Overigens werkt dat plexi of koper als omhulsel ook.
Zo te zien zijn er aardig wat reakties, ik zou ze meenemen en gewoon uitvoeren tot een ubermod.
Zo te zien zijn er aardig wat reakties, ik zou ze meenemen en gewoon uitvoeren tot een ubermod.

Verwijderd
Damn it, dat idee had ik ook alGNOOM172 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 01:06:
Wat je ook zou kunnen proberen is 8 mm zacht koperpijp, dan het plexi verwarmen en dan buigen... Als jij het niet doet ga ik het wel doen.Overigens werkt dat plexi of koper als omhulsel ook.
Je hebt ook relatief flexibele leidingen voor kranen enzo.
Deze zijn shiny metaal kleur.
Maar ik laat me gewoon verrassen
Deze zijn shiny metaal kleur.
Maar ik laat me gewoon verrassen
Ziet er lekker uit zo, dat matzwart met UV groen. Alleen de S-vormige aansluitingen zijn niet echt mijn ding, maar ze komen wel goed van pas zo te zien
Zijn echt verdomd handig, Ik zit alleen zelf te denken om de zilveren te vervangen voor zwarte, maar zijn best prijzig dus ff sparen 
Speciaal ff voor een nieuwsgierige collega
kreeg alweer de opmerking "wat moet je daar nou weer mee"
Vond nog een mooi plafondplaatje met een kleine beschadiging op het werk vandaag, welke perfect is voor de mesh cover voor de lucht toevoer aan de voorzijde.
Het mooie is van deze plaat is dat er al een filter opgeplakt is. Het is dus alleen een kwestie van op maat maken en bakkie buigen
De plafondplaat

Filter aan de binnenkant is erop geplakt

Mooi stukkie mesh, dacht ik zo

Na wat dremelgeweld en wat buiggedoe, het bakkie

Gelukkig rechtgebogen

En het filter aan de binnenkant

In het voorkant geplaatst en een beetje licht erachter, om het filter te laten zien

En dit werkstukje in het geheel

Altijd makkelijk zo'n plafondplaat
Speciaal ff voor een nieuwsgierige collega
Vond nog een mooi plafondplaatje met een kleine beschadiging op het werk vandaag, welke perfect is voor de mesh cover voor de lucht toevoer aan de voorzijde.
Het mooie is van deze plaat is dat er al een filter opgeplakt is. Het is dus alleen een kwestie van op maat maken en bakkie buigen
De plafondplaat

Filter aan de binnenkant is erop geplakt

Mooi stukkie mesh, dacht ik zo

Na wat dremelgeweld en wat buiggedoe, het bakkie

Gelukkig rechtgebogen

En het filter aan de binnenkant

In het voorkant geplaatst en een beetje licht erachter, om het filter te laten zien

En dit werkstukje in het geheel

Altijd makkelijk zo'n plafondplaat
ziet er goed uit man, netjes!
Lekker dan, ga je naar het werk, zit er een gat daar in het plafond...
...en mijn telefoon en computer werkt ook al niet meer omdat er een stuk Attema wandgoot mist...
Voor de rest wordt ie mooi hoor,,, nu de achterkant nog netjes..
...en mijn telefoon en computer werkt ook al niet meer omdat er een stuk Attema wandgoot mist...
Voor de rest wordt ie mooi hoor,,, nu de achterkant nog netjes..
precies...
Mesh ziet er echt vet uit!
Ook mooi dat een geheel is, ipv al die losse bays bijvoorbeeld...
Ook mooi dat een geheel is, ipv al die losse bays bijvoorbeeld...
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
He missen we nu een plafond deel uit bwd B mooie vent ben je. Het wordt wel een mooi kunstwerk kier. Later
R-E-S-P-E-C-T!
Voor het stelen van wat plafondplaat
Nee, die plaat ligt toch op het plafond zelfVerwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:44:
He missen we nu een plafond deel uit bwd B mooie vent ben je. Het wordt wel een mooi kunstwerk kier. Later
Stelen mag niet, lenen wel. Breng hem terug als de mod af isBlue-Tiger schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:46:
R-E-S-P-E-C-T!
kier schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:10:
[...]
Stelen mag niet, lenen wel. Breng hem terug als de mod af is
Gruwelijk modwerk Kier, je bent een inspiratie. Wil zelf binnenkort aan de slag met wat licht modwerk, je hebt niet toevallig nog wat rode en zwarte sleeving over van Obsession? :3
Enneuh, als ik m'n HX850 sleeve, ben ik zeker m'n garantie kwijt of niet =.=
Thnx,Singular1ty schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 01:00:
Gruwelijk modwerk Kier, je bent een inspiratie. Wil zelf binnenkort aan de slag met wat licht modwerk, je hebt niet toevallig nog wat rode en zwarte sleeving over van Obsession? :3
Rood is al de deur uit en zwart heb ik nog nodig voor deze mod
en ja, garantie is weg als je je psu openschroefd
Highflow is ook begonnen aan het afbouwen van het plafondVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 01:58:
Wat zijn dat voor bizarre plafondplaten? Doe mij er een paar
http://highflow.nl/moddin...el-480x480x1mm-black.html
Nice, daar was ik al een tijdje naar op zoek voor een case die ik wil gaan bouwen.j3ffr3-y schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Highflow is ook begonnen aan het afbouwen van het plafond![]()
Het is een dure oplossing, maar je zou je hx850 door kunnen verkopen. En dan op zoek gaan naar een AX 850, Deze zijn volledig modulair, dan hoef je je voeding niet open te maken om deze te sleevenSingular1ty schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 01:00:
Verwijderd
Erg mooi dat stuk mesh aan de voorzijde (laat plafondplaat maar weg nu
) zit als gegoten!
Ik dus ook, heb mijne alleen nog in me winkelwagentje staan totdat ik de rest ook gevonden heb,Ghost Dog schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:34:
Nice, daar was ik al een tijdje naar op zoek voor een case die ik wil gaan bouwen.
Want van alle verzendkosten van Highflow in het verleden kan ik ondertussen wel een m-atx systeem bouwen
j3ffr3-y schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Highflow is ook begonnen aan het afbouwen van het plafond![]()

Nou kan het illusie zijn, maar is dat wat je nu hebt niet wat kleiner, die gaatjes?kier schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:46:
is zeker mooi spul van highflow, heb in verleden ook met deze mesh dingen gedaan, en moet zeggen, fijne kwaliteit
Is geen illusie, maar for real. nadeel zal wel zijn dat het vaker schoongemaakt moet worden
Da's waar, maar vind jouw mesh wel 10x mooier dan die van Highflow,kier schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:23:
Is geen illusie, maar for real. nadeel zal wel zijn dat het vaker schoongemaakt moet worden
die heeft in mijn mening "teveel" gaatjes
Hoe heb je precies je mesh gebogen, met nadruk op 4e zijde en dus laatste kant, die verkloot ik altijd

eerst de 2 lange zijdes buigen, en daarna heb ik een plankje mdf precies op maat gezaagd van het bakje.
Erin gelegd, vastgezet met lijmklemmen en tikken maar met kunstof hamer
Erin gelegd, vastgezet met lijmklemmen en tikken maar met kunstof hamer

Update-------------------Sleeven, sleeven en nog 's sleeven
Deze week de voeding gemolesteerd. En ik moet zeggen dat het een prettige voeding is om te sleeven. pinnetjes gingen er makkelijk uit en het dichtmaken van de voeding met een hele kluit gesleefde kabels ging best makkelijk, dus top voeding.
Als eerste ben ik met de flatcables in de weer geweest. Orgineel zit er een bruggetje in.

Dit komt dus niet in mijn kast, persoonlijk vind ik dit geen pan, daarom sleeving meets flatcable. 2 aparte flatcables op 1 pci-e uitgang gesoldeerd en gesleeved

2 x uitgevoerd voor de modulaire pci-e uitgangen

en 2 x uitgevoerd voor de niet modulaire uitgang.

Flatcables een beetje geplaatst, moeten nog wel strak gezet worden, maar ff voor het idee

Kheb mooie groene sleeves voor de mobo voeding, welke echt weer mooi uitkomt bij de groene Nanoxia fans.
In het begin wel m'n zonnebril op moeten doen, maar went snel

Ik kneep hem een beetje ivm. de ruimte die ik heb om alles er weer in te proppen, maar ging best goed

Ready to plug in

Gelukkig was de mobo voeding lang genoeg, de cpu voeding daarin tegen heb ik moeten oplengen

Deze worden zwart om wel een beetje rust in de kast te krijgen

Was ff een werk maar kheb de groene en zwarte sleeves mooi kunnen scheiden

En de voeding geleeved in z'n geheel

En gemonteerd in de kast. Al een beetje gerangschikt.

Kleur van de sleeves en kleur van de fans zijn zo goed als hetzelfde, soms moet je wel 's geluk hebben

Cpu voeding dus zwart. 4 x 4 pins

Mooie curve erin kunnen krijgen

En als laatste nog en totaal shot met flatcables erbij

Nu alleen nog de molex en sata kabels sleeven en volgende week krijg ik gelukkig 3 platen plex en aluminium binnen. Dus dan weer meer om te laten zien.
Prettig weekend allemaal!!!
Woei! zoveel mooie kleuren, het zwart en groen passen heel goed met elkaar! (was zeker een priegelwerk van belang?)
Mooi gedaan... eerste shot van die compleet groene ATX 24pin sleeves vond ik even "te" groen... maar zo kan het alsnog mooi.
En ja groen en zwart, NVIDIA schemaatje... mooi gedaan
vooral die plexi buizen in de Bitspower fittingen staan zeer strak
I love watercooling
Was wel ff werk ja, ben altijd blij als het sleeve werk erop zitCDA441 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:34:
Woei! zoveel mooie kleuren, het zwart en groen passen heel goed met elkaar! (was zeker een priegelwerk van belang?)
Vind het ook niet mooi om nog meer groene sleeve erin te verwerken, moet toch een beetje rust in de kast krijgenGarrett schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:42:
Mooi gedaan... eerste shot van die compleet groene ATX 24pin sleeves vond ik even "te" groen... maar zo kan het alsnog mooi.
Je maakt er weer wat moois van!En dan te weten dat er nog meer verrassingen komen.....
Sttttttttttt, niet te veel verklappenDick Hard schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:45:
Je maakt er weer wat moois van!En dan te weten dat er nog meer verrassingen komen.....

Kleine Update-------------------Recyclen
Nu we toch bezig zijn met recyclen gaan we nog een stapje verder. Was gisteren bij Mr. Dick Hard en die had nog een defecte logitech G15 liggen, mooi voor onderdelen
Onder andere het lcd-tje en toen ik hem uitelkaar haalde zag ik een mooi stukje plex met motief zitten.........idee

Had nog een mooi stukkie acryl liggen van Freddy

Acryl Paneel - Transparant - 500x500mm
Stukkie uitgezaagd en 3 gaatjes erin geprikt

Dit voor de drie x een Bitspower fillport

Bitspower 2xG1/4" Fillport Matt Black BP-MBWP-C04
Het stukje plex uit de G15 ook op maat gemaakt en aangepast

En ff testen met een groen strippie

Mooi motief dacht ik zo, beetje matrix-achtig

Nu heb ik over het op maat gemaakt acryl een stuk zwart vinyl sticker geplakt en de vakjes uitgesneden

En geplaatst

Shotje s'avonds

Ff 3 fittingen erin, slangetjes erop

En ongeveer zo geplaatst op de componenten

De bedoeling is dat het straks vast buis wordt en uiteraard zwarte fittingen,
maar ff voor het idee hoe de gedachte is.
Grtzzz.
O jee..... beter recyclen dan dat had ik niet kunnen bedenken.... mijn eerste idee was die grijze bak achter in m'n tuin!
Mooi weer Kier!
Mooi weer Kier!
Verdomme, dat ziet er weer fan-tas-tisch uit. Prachtig gezicht als zo'n pure mix van vakmanschap en creativitieit wordt ontketend
[ Voor 13% gewijzigd door Singular1ty op 24-01-2011 10:33 ]
Wow, meesterlijke oplossing van die G15! Erg gaaf!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Mooi gedaan, alleen moet de achterste fillport nog worden verlicht, en met de buizen zal het nog beter eruit zien!!
Dus is afwachting van de volgende update
ps, heb hier ook nog een defecte G15 liggen
eens kijken wat ik daarmee kan doen
Dus is afwachting van de volgende update
ps, heb hier ook nog een defecte G15 liggen
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Geniale update weer! Kan niet wachten tot de volgende... Keep it up!
Geweldige update! Ik vraag me altijd af hoeveel er nog van te zien is als de componenten en sidepanel erop zitten. Vind ik altijd jammer maar het ziet er wel echt geweldig uit!
Things are cheaper for a reason
Komt uiteraard een window in het zijpaneelSloeber schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:49:
Geweldige update! Ik vraag me altijd af hoeveel er nog van te zien is als de componenten en sidepanel erop zitten. Vind ik altijd jammer maar het ziet er wel echt geweldig uit!
Hoorde ik plexi glas buigen?
Het is heel makkelijk je moet 1 zware föhn nemen, en een lijmklem en iets waar je het om heen kan buigen met de lijmklem langzaam aandraaien niet te hard want dan breekt het (ervaring @school
)
Het is heel makkelijk je moet 1 zware föhn nemen, en een lijmklem en iets waar je het om heen kan buigen met de lijmklem langzaam aandraaien niet te hard want dan breekt het (ervaring @school
Verwijderd
WAUW!!!!
Dat is echt gewoon creatief, je ziet een defect product en gebruikt de onderdelen daarvan op een hele nieuwe manier, geweldig (ben zelf ook zo, onlangs van een oud cassetebandje een OV kaart houder gemaakt).
Dat is echt gewoon creatief, je ziet een defect product en gebruikt de onderdelen daarvan op een hele nieuwe manier, geweldig (ben zelf ook zo, onlangs van een oud cassetebandje een OV kaart houder gemaakt).
Waar hoorde je dat dan???DJ-Visto schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:00:
Hoorde ik plexi glas buigen?
Het is heel makkelijk je moet 1 zware föhn nemen, en een lijmklem en iets waar je het om heen kan buigen met de lijmklem langzaam aandraaien niet te hard want dan breekt het (ervaring @school)
Het vervelende is dat overal waar je loopt en je ziet iets mooi, denkt..........dat kan ik wel gebruiken, en daar is iets mooi van te maken enz.Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:38:
WAUW!!!!
Ben zelf een tijdje vuilnisman geweest, zou iets voor jou zijn Kier.....ik denk dat je na een week opgenomen moet worden!
Verwijderd
Zoals ik al zei ben ik zelf ook zo dus ik ken het. Je krijgt er alleen altijd wel leuke reacties op (zoals je ook wel merkt) en dat maakt alles weer goedkier schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:05:
Het vervelende is dat overal waar je loopt en je ziet iets mooi, denkt..........dat kan ik wel gebruiken, en daar is iets mooi van te maken enz.
Whoah, ik dacht bij die eerste foto van die dooie G15 (mijn tobo btw) echt van wtf motief ?
Ik vond het gewoon een lelijk stuk plexi... En kijk wat er van geworden is
kutgw zou ik zeggen
Ik vond het gewoon een lelijk stuk plexi... En kijk wat er van geworden is
kutgw zou ik zeggen
Android developer & dürüm-liefhebber
Maak je je black mirror nog af? Erg mooie casemod. Maar deze is ook weer geweldig. Er zijn maar weinig HAF casemods die ik mooi vind maar deze is echt goed!
ps: Als je de black mirror niet afmaakt, verkoop je dan je ram cooler van ocz?
ps: Als je de black mirror niet afmaakt, verkoop je dan je ram cooler van ocz?