Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Die laatste foto is echt bruut! Moet gezegd... Zou een mooie background zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 14:55

Singular1ty

EV Evangelist

_O_ etc ad infinitum.

De UV strip geeft trouwens paars licht. Welk gedeelte van UV ontgaat mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 13:09

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Vet zeg! Dit wordt wederom een episch brute mod! _/-\o_

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
had je ipv het zwarte plex niet beter iets van rubber kunnen nemen ivm trillingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263922

Ik ben normaal meer fan van blauw, maar je pakt het allemaal zó mooi aan, zonder het te overdrijven.
Dat past wel in mijn straatje :P, ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Kier waar haal jij je plexi vandaan? Ik heb wat 3mm smoked rood nodig als vervanging van het window van m'n RV-02 (zit een barst in), en Vapo-Chiller vraagt echt absurde prijzen dus ik probeer 't ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 03-06 18:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

_o_ ik kniel wederom voor de meester-casemodder _o_

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kier schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:11:
[...]

Zie jij rood.............. ik niet (meer)

[afbeelding]
Ga je de voedingstekkers voor de GPU's nog veranderen of blijft het zo ? Ik vind het zoals het nu is namelijk niet echt mooi en vind het een beetje afbreuk doen aan de rest. Al het andere vind ik er prachtig uitzien en als ik dan kijk naar de GPU voedingstekkers vind ik dat niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Singular1ty schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:00:
Kier waar haal jij je plexi vandaan? Ik heb wat 3mm smoked rood nodig als vervanging van het window van m'n RV-02 (zit een barst in), en Vapo-Chiller vraagt echt absurde prijzen dus ik probeer 't ergens anders :)
Hoe groot hebbie nodig? Ik heb nog wel iets liggen
Voor grote formaten. Bouwplastics.nl plexiglas/plaatmateriaal/getint/rood
erg mooie kleur moet ik zeggen. O+
kan op maat bestellen maar als voorbeeld, 50x50 excl. verzend 20 euries
PilatuS schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:54:
[...]

Ga je de voedingstekkers voor de GPU's nog veranderen of blijft het zo ? Ik vind het zoals het nu is namelijk niet echt mooi en vind het een beetje afbreuk doen aan de rest. Al het andere vind ik er prachtig uitzien en als ik dan kijk naar de GPU voedingstekkers vind ik dat niet echt mooi.
Ik ga nog wel de volgorde veranderen van de aders flatkabel
Mocht je ideeen hebben dan zijn ze welkom ;)

[ Voor 4% gewijzigd door kier op 04-02-2011 20:03 ]

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Laatst online: 07-05 15:13
Ik vindt de flat-cables van Coolermaster ook niet mooi, losse kabels zijn mooier.

en hoe ga je de airflow van je mobo realiseren? lijkt me een moeilijk een fan op te richten als er maar weinig ruimte is.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kier schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:01:
[...]

Ik ga nog wel de volgorde veranderen van de aders flatkabel
Mocht je ideeen hebben dan zijn ze welkom ;)
Alle draden los met mesh ziet er opzich wel mooi uit vind ik, is alleen wel iets dat al 1000 mensen gedaan hebben. Misschien is het iets om er een soort van blokje omheen te bouwen met zwart plexiglas. Dit kan je dan ook gebruiken als ondersteuning voor de videokaarten. Denk dat het dan wel mooi is dit zo klein mogelijk te maken, of in ieder geval niet erg breed. Als je zegmaar een soort van plexi balk er overheen zou bouwen van 3cm breed en deze netjes afwerkt kan dit denk ik best mooi zijn. Het is in ieder geval iets dat ik nog niet eerder gezien heb. Als ik zie hoe je het plexiglas bewerkt lijkt het mij voor jou geen probleem om dit netjes te maken.

Eventueel bijvoorbeeld daar nog een stuk groen plexiglas op maken met een logo of iets dergelijks. Dat dan weer laten oplichten door een led zoals je ook bij de pompen gedaan hebt. Misschien de naam van je build er in graferen ofzo.

Misschien vind je dit wel helemaal niets. Ik denk dat het best mooi en uniek kan zijn als je er iets moois van kan maken. De kabels zie je dan natuurlijk helemaal niets meer van.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 05-02-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

PilatuS schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:05:
[...]

Alle draden los met mesh ziet er opzich wel mooi uit vind ik, is alleen wel iets dat al 1000 mensen gedaan hebben. Misschien is het iets om er een soort van blokje omheen te bouwen met zwart plexiglas. Dit kan je dan ook gebruiken als ondersteuning voor de videokaarten. Denk dat het dan wel mooi is dit zo klein mogelijk te maken, of in ieder geval niet erg breed. Als je zegmaar een soort van plexi balk er overheen zou bouwen van 3cm breed en deze netjes afwerkt kan dit denk ik best mooi zijn. Het is in ieder geval iets dat ik nog niet eerder gezien heb. Als ik zie hoe je het plexiglas bewerkt lijkt het mij voor jou geen probleem om dit netjes te maken.

Eventueel bijvoorbeeld daar nog een stuk groen plexiglas op maken met een logo of iets dergelijks. Dat dan weer laten oplichten door een led zoals je ook bij de pompen gedaan hebt. Misschien de naam van je build er in graferen ofzo.

Misschien vind je dit wel helemaal niets. Ik denk dat het best mooi en uniek kan zijn als je er iets moois van kan maken. De kabels zie je dan natuurlijk helemaal niets meer van.
Ik sluit me bij PilatuS aan. Je bent nou toch alles zo mooi aan het wegwerken dan kan je ook de bedrading met plexi omhullen. Mijn Plexi fetisjistje _O-

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Hoe groot hebbie nodig? Ik heb nog wel iets liggen
Voor grote formaten. Bouwplastics.nl plexiglas/plaatmateriaal/getint/rood
erg mooie kleur moet ik zeggen.
kan op maat bestellen maar als voorbeeld, 50x50 excl. verzend 20 euries
Raampje voor een Raven RV02, zal best een stukkie minder zijn dan 50x50, maar ik durf niet te schatten hoeveel. Wat is het grootste stuk dat je nog liggen hebt? Thx!

PS chiller had het over een groot verschil tussen het spul dat hij aanbood (PMMA Acryl ofzo) en 'regulier' plexi. Is dat hetzelfde wat jij aanbiedt en zit er überhaupt verschil tussen dat de moeite is?

[ Voor 19% gewijzigd door Singular1ty op 05-02-2011 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
PilatuS schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:05:
[...]

Gaat mee genomen worden in de brainsessie, thnx
GNOOM172 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:24:
[...]

Ik sluit me bij PilatuS aan. Je bent nou toch alles zo mooi aan het wegwerken dan kan je ook de bedrading met plexi omhullen. Mijn Plexi fetisjistje _O-
Oww man, ik wordt zo hitsig van plexi 8)7
Singular1ty schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 04:41:
[...]

Raampje voor een Raven RV02, zal best een stukkie minder zijn dan 50x50, maar ik durf niet te schatten hoeveel. Wat is het grootste stuk dat je nog liggen hebt? Thx!

PS chiller had het over een groot verschil tussen het spul dat hij aanbood (PMMA Acryl ofzo) en 'regulier' plexi. Is dat hetzelfde wat jij aanbiedt en zit er überhaupt verschil tussen dat de moeite is?
Zal ff kijken wat ik nog heb, hele window zal het niet worden, maar kan je wel een stukkie als voorbeeld opsturen
geen probleem. Het kwaliteits verhaal zal allemaal best, kwaliteit van bouwplastic of is gewoon goed, buigen, zagen en frosten zijn gewoon allemaal goed mogelijk. Uiteraard kan je het zo gek maken als je zelf wilt
maar voor een window.......waarom?
Khad nog even verder gezocht voor je en ik haal m'n plastic ook nog weleens bij it-service.be
http://www.it-service.be/...29_32&products_id=1019639
Ook zeker geen slechte kwaliteit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Bedankt voor de tip. Da's een gunstige prijs voor een net stukje Acryl, ik pak m'n figuurzaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38
Je kan ook een strookje maken met ingefreesde sleufjes over de lengte en in die sleufjes de kabels leggen. Ziet er volgens mij ook goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-06 12:07
Singular1ty schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:25:
_O_ etc ad infinitum.

De UV strip geeft trouwens paars licht. Welk gedeelte van UV ontgaat mij?
Het gedeelte dat de fans geen lampjes hebben maar UV-reaktief zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X15/DSC06273.jpg

kom ik misschien een beetje laat mee, maar misschien had je de uitsparing voor de kabels iets naar rechts kunnen doen. Nu ga je namelijk de achterkant van de case zien terwijl je ook de mobo tray had kunnen zien. En de kabels hadden ook dichter op het bord gelegen. Maar zo is het ook mooi.

En dat stukje onder de harde schijf rekken? hokken? whatever... Die had je misschien ook dicht kunnen maken voor het wat meer monotone beeld, was strak geweest. Kan nog steeds, een beetje tweaker pakt de plastic en de aansteker om de 2 parts aan elkaar te smelten. ;) (gasbrander *O*)

Wel weer episch! ik blijf volgen en wat een verzameling lampjes? 0.0

[ Voor 16% gewijzigd door naarden 4ever op 05-02-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
kier schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 08:37:

Oww man, ik wordt zo hitsig van plexi 8)7
Het zal de geur van gesmolten plexi zijn dat ons hobbyisten zo aantrekt, terwijl andere mensen het zo vinden stinken :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Ik had tot vandaag geen ervaring met UV, heb net een paar nieuwe CCFLs van me getest en wist daarvoor niet dat die dingen ook in het zichtbaar spectrum licht geven. Jammer, ik vind dat storend.

Argh trouwens, waarom die fans niet in PUSH-opstelling? Heb ik al eens gevraagd, ik snap het nog niet :9

En hoe werkt zo'n EK SLI opzetstukje eigenlijk, ik overweeg er straks ook 1 in mijn build te zetten word zo'n ding om je blokken heen geklemd of zit er nog iets tussen? Hoe zit het bevestigd?

[ Voor 36% gewijzigd door Singular1ty op 05-02-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Laatst online: 07-05 15:13
Singular1ty schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:50:
[...]

Ik had tot vandaag geen ervaring met UV, heb net een paar nieuwe CCFLs van me getest en wist daarvoor niet dat die dingen ook in het zichtbaar spectrum licht geven. Jammer, ik vind dat storend.

Argh trouwens, waarom die fans niet in PUSH-opstelling? Heb ik al eens gevraagd, ik snap het nog niet :9

En hoe werkt zo'n EK SLI opzetstukje eigenlijk, ik overweeg er straks ook 1 in mijn build te zetten word zo'n ding om je blokken heen geklemd of zit er nog iets tussen? Hoe zit het bevestigd?
Gelukkig heeft EK een hele mooie website met handleidingen !!

kijk maar rond daar, zoals ik al zei: mooie website.
Sandertje03 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:09:
Ik vindt de flat-cables van Coolermaster ook niet mooi, losse kabels zijn mooier.

en hoe ga je de airflow van je mobo realiseren? lijkt me een moeilijk een fan op te richten als er maar weinig ruimte is.
Om mezelf maar even te quoten >:)

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Singular1ty schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:53:
Bedankt voor de tip. Da's een gunstige prijs voor een net stukje Acryl, ik pak m'n figuurzaag :)
Dacht ik ook, goed spul en niet duur
Gr0wLiThE schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:29:
Je kan ook een strookje maken met ingefreesde sleufjes over de lengte en in die sleufjes de kabels leggen. Ziet er volgens mij ook goed uit :)
Nemen we allemaal mee, thnx
naarden 4ever schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:36:
[...]

[afbeelding]

kom ik misschien een beetje laat mee, maar misschien had je de uitsparing voor de kabels iets naar rechts kunnen doen. Nu ga je namelijk de achterkant van de case zien terwijl je ook de mobo tray had kunnen zien. En de kabels hadden ook dichter op het bord gelegen. Maar zo is het ook mooi.

En dat stukje onder de harde schijf rekken? hokken? whatever... Die had je misschien ook dicht kunnen maken voor het wat meer monotone beeld, was strak geweest. Kan nog steeds, een beetje tweaker pakt de plastic en de aansteker om de 2 parts aan elkaar te smelten. ;) (gasbrander *O*)

Wel weer episch! ik blijf volgen en wat een verzameling lampjes? 0.0
Lekker dan, had je daar niet eerder mee kunnen komen ;)
brinkdinges schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:46:
[...]

Het zal de geur van gesmolten plexi zijn dat ons hobbyisten zo aantrekt, terwijl andere mensen het zo vinden stinken :P
Stinken?.............d'r gaat niks boven de lucht van gesmolten plex in de ochtend
Singular1ty schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:50:
[...]

Geen push omdat ik koele lucht van buiten wil, en niet een mix van warme kast lucht en koele buitenlucht
En daar komt bij dat ik nu de airflow van de fans aan de rechterkant ga gebruiken voor de flow tussen plex en mobo

EK bridge (tripple serial) pdf

http://www.ekwaterblocks....bridge-triple-serial.html
Sandertje03 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:54:
[...]

Gelukkig heeft EK een hele mooie website met handleidingen !!

kijk maar rond daar, zoals ik al zei: mooie website.

[...]

Om mezelf maar even te quoten >:)
Zie respons hierboven, mede door de rechter fans en ga nog wat dingen proberen, wordt met update allemaal duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/Banner/header.png

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/Banner/logo_cm.jpg

Update: Tegenvaller....... of toch niet

Deze keer heb ik de rand van de mobo cover gefrost, en daarna de led strips rondom het mobo geplakt, eerst ff op de gok

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06335.jpg

En de cover terug geplaatst, moet nog wel ff wat schuiven met de leds om een mooi egaal effect te krijgen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06337.jpg

Maar begint ale een leuk effect te geven

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06369.jpg

Vol goede moed wou ik beginnen aan de vaste buis te monteren. Vorige week had ik een nieuwe bestelling buizen binnen van bouwplastic. eerste buisje gezaagd, randjes schuin afgevijld en bitspower plug gepakt. pushen, drukken en rammen. WTF hij gaat er niet in
wordt gek ofzo. Oude buisje gepakt.......... en ja hoor de nieuwe die ik gehad heb is dikker. Dat geloof je toch niet, zelfde diameter besteld en dikkere krijgen

"Oude" buis

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06373.jpg

"nieuw" buis

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06374.jpg

Scheelt zo weinig maar toch genoeg, dat het niet past. Schuine randjes en andere aanpassingen helpen niet, en wil er niet te veel af halen omdat het wel moet afsluiten.
na wat vloeken en tieren, toch maar ff rustig erover nagedacht.
De buis past wel perfect in de Tygon slang, tis ff werk om het erin te krijgen, maar gaat verder goed

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06375.jpg

Wel heb ik eerst nog een klein opzetje gemaakt om te kijken hoe het effect is en hoe vloeistof loopt als het tussen de beide wanden komt, maar............. ziet er best leuk uit

Een prettige bijkomstigheid is de resonantie nu nihil is.
Dus dan maar zo. Ik ga de gok niet meer wagen om een nieuwe lading te bestellen en alleen slang wil ik ook een keer niet, ff wat anders ;)

Dus het is een middagje zagen, passen en meten geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06342.jpg

alles een beetje in goede banen geleid

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06351.jpg

Ga toch wel nog de zilveren fittingen uitwisselen voor zwarte, wordt weer dokken

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06343.jpg

Licht toch maar ff uitgedaan, leuk effect. Een aantal fittingen zal ik nog moeten ophogen om het nog rechter te krijgen. Extenders bestellen( niet vergeten)

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06357.jpg

Maar over het algemeen is het best wel recht allemaal

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06360.jpg

totaal shotje

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06352.jpg

Pompie 1 is al aangesloten, pomp 2 moet ik nog een beetje uitstippelen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06368.jpg

Reservoirs ook leuk verlicht

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06371.jpg

Volgende stap is het bij bestellen van zwarte fittingen en vloeistof
Want de zilveren staat toch niet zo heel sjiek, dacht ik zo

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X17/DSC06379.jpg

Grtzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dat ziet er zeker nice uit! :7
Vooral die rechte slangen (op een paar details na, maar dat ga je blijkbaar fixen :) ) zorgen echt voor een strakke cleane look. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Oh man wat een machtig werk weer. Gelijk heb je overigens dat die zilveren fittingen het net-niet-helemaal zijn ;)

Was er overigens al een plan voor de SLI bridges?

[ Voor 18% gewijzigd door Fid3lity op 05-02-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:22
leidingen ipv slangen is vet =p echt een super mooie casemod

[ Voor 3% gewijzigd door saveljos op 05-02-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Gruwelijk gezicht. Is het trouwens niet een mogelijkheid om bijvoorbeeld dat stuk vanaf je CPU met 1x 45 graden, 1x 90 graden en nog een stukje leiding te doen? Dat scheelt weer aan fittingen (heb zelf net de bitspower fittingen besteld, ik voel nu je pijn).

Oh en had je nou nog rood plexi over, zo ja hoeveel, en misschien wat zwarte sleeve/krimp?
ik weet dat ik zeur maar als ik spullen van jou overneem is m'n project natuurlijk bij voorbaat al gezegend :+

[ Voor 29% gewijzigd door Singular1ty op 05-02-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 13:27
Neeeeee, toch laatste foto's :( Hoopte op de laatste foto's van het kunstwerkje in geheel!!!

Krijg nu ook steeds meer zin om te gaan modden, maar heb er geen ideeen/kast voor xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Leuke mod, maar wat vervelend dat je fans niet UV reactive zijn... (Ik vindt het een erg coole mod, maar het moet nog meer overdreven zijn :p)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 10:56
CDA441 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:12:
Leuke mod, maar wat vervelend dat je fans niet UV reactive zijn... (Ik vindt het een erg coole mod, maar het moet nog meer overdreven zijn :p)
overdrijven is niet mooi!!!!
vindt ik..
het moet subtiel blijven..
niet teveel overheersend groen.. zodat je het zwart niet meer ziet enzo

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Blue-Tiger schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:48:
Oh man wat een machtig werk weer. Gelijk heb je overigens dat die zilveren fittingen het net-niet-helemaal zijn ;)

Was er overigens al een plan voor de SLI bridges?
Heb er nog niet echt over nagedacht, ideeen komen vanzelf of via Tweakers
Singular1ty schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:44:
Gruwelijk gezicht. Is het trouwens niet een mogelijkheid om bijvoorbeeld dat stuk vanaf je CPU met 1x 45 graden, 1x 90 graden en nog een stukje leiding te doen? Dat scheelt weer aan fittingen (heb zelf net de bitspower fittingen besteld, ik voel nu je pijn).

Oh en had je nou nog rood plexi over, zo ja hoeveel, en misschien wat zwarte sleeve/krimp?
ik weet dat ik zeur maar als ik spullen van jou overneem is m'n project natuurlijk bij voorbaat al gezegend :+
Kheb toevallig net een mooie constructie gemaakt voor de cpu, think you like it !!!
Zal morgen ff plex op meten voor je, zwarte sleef heb ik wel, maar gebruik ik heel veel
ThaAresX schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:44:
Neeeeee, toch laatste foto's :( Hoopte op de laatste foto's van het kunstwerkje in geheel!!!

Krijg nu ook steeds meer zin om te gaan modden, maar heb er geen ideeen/kast voor xd
Kom hier op terug!!!
CDA441 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:12:
Ben toch al aardig aan het overdrijven nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

kier schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 23:59:
[...]

Heb er nog niet echt over nagedacht, ideeen komen vanzelf of via Tweakers
Weet je nog dat patroon aan de achterkant van je drivebays? Dat patroon wellicht doorvoeren als het kan een optie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Kheb toevallig net een mooie constructie gemaakt voor de cpu, think you like it !!!
Zal morgen ff plex op meten voor je, zwarte sleef heb ik wel, maar gebruik ik heel veel
Ik wacht gespannen af :D Natuurlijk controleer ik je buildlogs sowieso elke 30 minuten op updates ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Dat die buis dikker is komt gewoon door de toleranties, een gegoten buis die ik gebruik heeft een tolerantie op de buitenmaat van +1% en -0,5%, op de wanddikte zelfs +-1mm (op een wand van 3mm). Bouwplastics verkoopt meestal extruded buizen, dus die zullen een flink grotere tolerantie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Wat een verschil, 0,27mm! Maar toch genoeg, dat zie je maar te vaak... :S

wat ik me nu even snel bedenk... Kun je geen transparante groene lak of zwarte metallic lak doen over de fittingen die nu zilverkleurig zijn? zal iets meer in de toon vallen.
En ga je UV-reaktieve groene vloeistof in de WC doen? anders zie ik ook het nut van de UV-balk niet...
Nog iets... nee ben ik vergeten.

Wel weer (alweer? ja alweer...) enorm netjes werk, geduld maxed out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Singular1ty schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:06:
[...]

Ik wacht gespannen af :D Natuurlijk controleer ik je buildlogs sowieso elke 30 minuten op updates ^^
Kdacht dat ik nog een aardig stuk had voor je, maar blijkt rood niet doorlatend te zijn
heriner me weer dat ik een stuk verklooid had voor de 700bsession

Deze dus, maar is wel een mooi voorbeeld wat de kleur is van bouwplastic

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/70018/DSC05244.jpg

Zal nog wel ff verder zoeken
dralix schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:18:
had je ipv het zwarte plex niet beter iets van rubber kunnen nemen ivm trillingen
Denk niet dat dat mooi wordt, zit wel iso band onder de plex, moet nog zien hoe het resoneert

[ Voor 20% gewijzigd door kier op 06-02-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/Banner/header.png

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/Banner/logo_cm.jpg

Update:Tubes en slotloader

Het weekend nog ff wezen shoppen bij Freddy.
Zwarte fittingen gewenst, dus money uitgeven ook gewenst
Nu had ik afgelopen week een leuk dealtje gesloten en 6 BP zilveren L-Rotery,s mogen overnemen.

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06327.jpg

Heel mooi allemaal maar kheb zwarte meuk nodig.....
Dus al het zilverwerk er tussen uit halen, en zwarte meuk tellen.
Toen ik zo lekker bezig was met het uittellen kreeg ik een kleine ingeving.
De verbinding tussen Cpu en mobo blok was toch een beetje een probleemkindje
omdat de verbinding schuin zou worden, wat niet zo mooi staat met de rechte verbindingen overal
beetje zitten stoeien met het zilverwerk en toen........

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06389.jpg

Staat echt mooi met de nickelen gpu blokken eronder, moet alleen nog een klein buisje tussen, maar probleem opgelost

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06384.jpg

Vandaag ook nog wat aan het kabel managment gedaan. ziet er weer rommelig uit, maar komt goed

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06406.jpg

Inside ziet het er wat schoner uit. De gpu's voeding moet nog wel een beetje strak getrokken worden. wat best lastig is met de flatkabel

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06398.jpg

Het wel bekende sleef werk is wat makkelijker te shappen, mobo voedinkje

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06401.jpg

En de cpu voeding, ook best lastig omdat het 4 x 4 blokjes zijn, dus ff puzzelen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X18/DSC06404.jpg

Deze week nog wat pakketjes binnen gekregen, onder andere m,n wwwicked dvd spelertje
welke zeer mooi aangepast is.

Het idee was om de slotload dvd-writer gewoon mbv. soft eject te activeren
was mij te klein allemaal om te solderen. En je raad het al, dit bericht werd op gevangen door wwwicked......... stuur maar op was de respons.
Na een uurtje erover na gedacht te hebben, heb ik hem dezelfde dag nog op de post gedaan.
Volgende dag aangekomen, en wat overleg, omdat de bedrading voor mij niet helemaal intern hoefde, ging ik een bakkie koffie halen en Mr. wwwicked had het alweer gefixt voordat ik m'n koffie ophad..........Respect

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/CIMG2374.jpg

2 draadjes erop gesoldeerd en getest met een flimpie erbij, en werkt perfect

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06416.jpg

Nu kan ik wel een beetje solderen, maar hier waag ik me niet aan met mijn strijkijzer

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06419.jpg

Netjes inkeping in de cover voor de draadjes.......very nice

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06415.jpg

Deze verlengde eject draden gaan nu op de drukkop welke ik op de aquaero had gemaakt, wat dus eigenlijk m'n reset knop zou worden, eigenlijk niet echt nodig, dus wijziging in de knoppen

Nogmaals wwwicked, mijn dank is verpletterend (i owe you one)

Omdat ik nog wat fittingen moest hebben voor het uitwisselen van zilver naar matt black, heb ik nog een kleine bestelling gedaan bij Freddy. Ook deze kwamen vandaag binnen (al het goede komt gelijk)

allemaal uit onze favoriete shop HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!

De welbekende L3p desk vloeistof ( op advies van Mr.desk himself) ;)

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06436.jpg
Feser One Cooling Fluid - UV ACID GREEN

Black extenders had ik ook nog nodig om alles op te hogen en recht te krijgen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06422.jpg
Bitspower G1/4 Matt Black IG1/4 Extender BP-MBWTP-C40

Een mooie rotery

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06424.jpg
Bitspower G1/4 Matt Black Dual Rotary 90 Degree IG1/4 Adapter BP-MB90R2

En nog wat losse rotery fittingen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06426.jpg
Bitspower Matt Black fittings

Ook had ik nog wat zilver spul nodig voor de aansluitingen vanaf de zilveren tops

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06430.jpg
Bitspower Silver Shiny Fittings

Voordat ik de mooie toevoeging op m'n Bitspower verzameling laat zien, nog ff de Aquaero met verlenging van de 2 gedeeltes. Ik zou het met een flatcable doen, maar dit was niet handig. Dus zelf wat draadjes gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06410.jpg

Prik erop en draaien maar

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06412.jpg

Al eerder gezegd, doosje van Highflow binnen, werk aan de winkel. De hele loops zijn nu zo goed als klaar. Hier een overzichtje wat vanmidag gedaan is:
vanaf pomp naar reservoir cpu en mobo

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06437.jpg

Past precies door de curve van m'n mobo voeding

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06438.jpg

Zwarte rotery's ook opnieuw aangesloten op de EK bridge van de gpu's

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06442.jpg

En de pompen verbonden

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06446.jpg

Andere kant van de kast. De 2e radiator had ik tegenover gesteld geplaatst vanwege de opstelling van de 2e pomp. Het nadeel (niet echt schokkend) is dat ik 1 tube onder de rad bay door moet laten lopen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06451.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06454.jpg

Niet echt schokkend
Nu alleen nog een kwestie van de slangen op elkaar en op de rads aansluiten.

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06448.jpg

Maar hier is nog redelijk wat ruimte voor.

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X19/DSC06449.jpg

Nog wat kabels aansluiten, verlichting iets beter uitdenken en wat kleine werkzaamheden, en de acid vloeistof kan erin.....

Grtzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

kier schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:27:

[afbeelding]

Staat echt mooi met de nickelen gpu blokken eronder, moet alleen nog een klein buisje tussen, maar probleem opgelost

[afbeelding]
Ik moet eerlijk zeggen, ik zie het verschil tussen die twee foto's niet echt (behalve dan het feit dat de verlichting op foto 2 uitstaat...), voor de rest weer een fraaie update :Y)

Wat je gewoon doet met die slangen, bruut. Zet mij ook weer flink aan het denken :*) Ga zo door kier! Je bent een geweldige bron van inspiratie! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Fid3lity op 09-02-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Hoi Kier, hoe heb je dat precies gedaan met de VFD van de Aquaero? Het lijkt alsof ik nog een stekker aan 1 kant zie?
Voor de rest weer uberbruut d:)b . Ik ben maar even gestopt want kan niet aan je kwaliteit tippen op dit moment. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 14:51

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

buitenaards

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wauw Jeez ! Jizz ! Niet te geloven ! Dit is zowat de netste build die ik tot nog toe gezien heb... En jij zegt dat t cable management nog wat rommelig is :')

Echt waar, doe zo voort en je hebt de mooiste PC op aarde :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 08-02-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Juuuuj update! Ziet er zeer netjes uit door die buisjes :D

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

hmmmmmm
eens zien of ik kan tippen aan jouw kabelmanagement ;)
(eerst kasten bestellen)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb geen woorden, enkel:
:D _/-\o_ :9~ O+ !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Laatst online: 00:53
(Geen woorden voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Chief. Meesterlijk.

Ik zeik nog steeds over dat puntje met die aansluiting van het CPU blok op die buis, maarja sommige mensen zeveren ook om het zeveren zelf :Y)

Mooi plexi trouwens, als je daar nou nog een afdoende groot stuk van hebt ben ik geholpen, anders ga ik wel weer bij chiller bedelen maarja transploft vanuit België kost ook centen.

Edit: Je zou je builds trouwens moeten submitten naar EK, ik denk dat ze jou best sponsorwaardig zullen vinden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Singular1ty op 09-02-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

ik snap niet helemaal waarom je dan de ene helft van de fittingen wel vervangt voor zwarte en de andere helft en die pompjes wel zilver laat. Ik zou dan gewoon of alles zwart of alles zilver doen...

oja bijna vergeten: voor de rest geniale mod :p keep ut the good work

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 302316 op 09-02-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263922

Hier zijn geen woorden voor _/-\o_

Die feser is wel top trouwens, zit hier al zeker een jaar in de pc (het grootste deel) en nog kraakhelder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Wow, weer superrrrrr.... Ik ben zeer benieuwd hoe dit eruit gaat zien met ''de haf'' er omheen :D

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-06 17:04
Heel mooi! Alleen zou ik zelf de slang die vanaf je videokaarten naar boven loopt, verder naar links plaatsen. Zou mooi kunnen met twee 90 graden koppel stukjes. Nu zit die slang zo in de weg voor dat mooie uitzicht! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier

Update: Bedraad en Gevuld

Vandaag de Aquaero helemaal uitbedraad en alle kabels in goede banen geleid.

En wat updates van de firmware en software gedaan voor de aquaero, en toen prik erop.

De 140mm fan doet het iig.

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06467.jpg

En de rest ook

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06455.jpg

Toen moest ik er toch echt aan geloven........vullen die kast

Loop 1, gpu loop ging toch aardig zonder problemen. Toch ff showen met de uv strips
best leuk effect, maar ben nog aan het twijfelen over de strips. Denk dat ik toch een beroep ga doen op wwwicked ;)

Reservoir een beetje gevuld voor de lektest

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06473.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06492.jpg

Bovenste slangen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06477.jpg

En naar pomp

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06483.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06497.jpg

Fan komt echt heel mooi uit met het uv licht

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06487.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06496.jpg

Omdat er een vaste buis in de Tygon slang zit, zal het wel ff duren totdat alle lucht eruit is

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06490.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06500.jpg

De strips zijn heel mooi kwa uv, maar paars komt een beetje veel naar voren

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06472.jpg

Maar het uv plex komt mooi uit zo

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06479.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06482.jpg

En toen loop 2. Deze gaf wat meer problemen, lekkage in een 45 graden rotary, En uiteraard op de meest waardeloze plex. Tussen de radiatoren, achter het verlichte paneel.

Na wat schelden en klooien, de fitting vervangen. En nogmaals loop 2 gevuld

Alle tubes op een rijtje

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06513.jpg

Pompies ook mooi zo,

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06518.jpg

best grappig hoe het uv plex onder de pompen uitkomt

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06515.jpg

En een totaal shotje from the inside

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X20/DSC06509.jpg

More pics komen eraan, morgen ff bij daglicht.
nog wat things to do:
-Zij panellen zagen
-Mischien achterkant
-Frontje voor het display van aquaero zagen
-Kabels voor de gpu,s nog mooi maken enz.
-Os installeren

Dus wordt vervolgd.

Grtzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383291

bangelijk :D enkel het paarse stoort me een beetje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
zeeer strak! mooi gedaan!

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392729

Iets minder paars inderdaad, maar verder echt geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Paars wordt aan gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Goh Kier, je maakt er wel echt werk van. Ik kan weer met een lach op m'n gezicht in slaap vallen zo! Kudo's :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Blue-Tiger schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:30:
Goh Kier, je maakt er wel echt werk van. Ik kan weer met een lach op m'n gezicht in slaap vallen zo! Kudo's :Y)
Ben blij dat je lekker kan slapen nu, ik ook btw. maar 1 lekje gehad en gelijk opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Heerlijk hoe strak die kast is! _/-\o_
Die UV-reactieve spullen zijn ook erg vet, en het paarse wordt aan gewerkt, dus dat komt wel goed. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Jezus, weer een supermod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Heh, het enige lichtpuntje in een weekend dat werd gedomineerd door katers en een falende laptop. Klote van je lekkage, maargoed, je kan 'm altijd beter tussen je radiators hebben dan zo net tussen je geheugen door, over het moederbord bij de processorsocket om door te kruipen naar je videokaarten :D

Gek genoeg stoor ik me niet echt aan het paars, op zich is paars-groen geen verkeerde combinatie. Die UV actieve acryl op 't moederbord komt mooi uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Singular1ty schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:10:
Heh, het enige lichtpuntje in een weekend dat werd gedomineerd door katers en een falende laptop. Klote van je lekkage, maargoed, je kan 'm altijd beter tussen je radiators hebben dan zo net tussen je geheugen door, over het moederbord bij de processorsocket om door te kruipen naar je videokaarten :D

Gek genoeg stoor ik me niet echt aan het paars, op zich is paars-groen geen verkeerde combinatie. Die UV actieve acryl op 't moederbord komt mooi uit trouwens.
Dat vond ik nou ook. dat paars vind ik ook helemaal niet overheersen, het geeft juist een mooi contrast met het groen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

@hierboven Ik vind het paars zelf niet zo mooi. Het groen-zwarte is echt prachtig, maar het paars verpest (niet hard hoor :9 ) deze leuke kleurencombinatie.

Verder echt hulde voor deze prachtige casemod. Alles ziet er echt prachtig uit ! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Dank jullie wel allemaal, ben nog ff aan het kijken of ik wat paars kan opheffen met groen erbij plaatsen
owja, de strips achter de plex heb ik verwijdert, is niet mooi met het uv. Te fel allemaal
pics volgen ;)

• kier

Update: Zij paneel en wat andere ideeen

Hi there, zoals beloofdt zou ik nog wat pics bij daylight showen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06532.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06541.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06539.jpg

Was ff pielen, maar tis gelukt

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06549.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06524.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06555.jpg

Voor de airflow achter de mobo cover heb ik wat leuke fans op de kop getikt
Orgineel om gpu's extra bij te koelen volgens mij

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06556.jpg

Deze heb ik zo geplaatst dat ze naar boven tegen een schuine rand blazen, zo over het mobo heen. (vond hem wel leuk gevonden)

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06557.jpg

Werkt echt perfect. Zal wel niet alles bereiken van het mobo, maar een groot gedeelte wel

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06558.jpg

En kheb nog wat verlichting geplaatst voor de frontbay
Strippie hier en daar

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06565.jpg

alles op z'n plekkie

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06569.jpg

Ben ook nog ff bezig geweest met wat stukjes plex, lekker puzzelen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06614.jpg

Het idee is om wat mooie accenten te krijgen op de top en mischien tegen de front aan

ff 1 kant proberen dus

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06623.jpg

Staat niet onaardig, moet alleen nog wat meer frosten

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06621.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06624.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06625.jpg

En achter ook een streep doortrekken

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06627.jpg

Denk er nog ff overna

en als laatste ben ik nog ff bezig geweest met het zij paneel

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06629.jpg

Dremel tijd

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06630.jpg

Stukkie 5mm plex, zagen en vijlen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06631.jpg

Moet nog wel een beetje netjes en recht maken

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06633.jpg

En ff op de kast geplaatst

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06636.jpg

Benieuwd wat het effect is in het donker + uv licht

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06637.jpg

Maar ga nog schuiven met de led stripjes

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06641.jpg

Wordt zekers vervolgd, (alleen al vanwege de Coolermaster contest ;) )

Grtzzz.

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Wow Kier! You've done it again! Wat een prachtige case! Vooral fan van de case zelf... heerlijk dat groene!
KUTGW!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• naarden 4ever
Waarom verplex je niet de hele kant? nu zie je net de videokaart niet!

En geen excuus van dat er nu airflow over de videokaarten gaat, want die zijn watercooled... >:)

@op 1 na laatste plaatje: AWSOOM!

[ Voor 9% gewijzigd door naarden 4ever op 17-02-2011 22:29 ]

• [Remmes]
  • Laatst online: 07-02 01:21
zeker mooie mod, alleen kunne de fans die op de rads zitten hun warmte wel kwijt met beide panelen erop?

in het rechte paneel zou je gaten moeten maken met gaas ofzo voor alle fans

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 12:59

JWR

Erg mooi gedaan, mijn complimenten voor het strakke leiding werk!

Echter dat zijpaneel doet afbreuk aan de case, kan je daar niet wat anders op verzinnen?
Je hebt zoveel tijd in de mobo cover en het leiding werk zitten en je ziet er weinig van.

Ik zou dat vierkant er ook uitdremelen en een mooi groot window maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-05 16:03
JWR schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 08:43:
Erg mooi gedaan, mijn complimenten voor het strakke leiding werk!

Echter dat zijpaneel doet afbreuk aan de case, kan je daar niet wat anders op verzinnen?
Je hebt zoveel tijd in de mobo cover en het leiding werk zitten en je ziet er weinig van.

Ik zou dat vierkant er ook uitdremelen en een mooi groot window maken.
Helemaal mee eens het zijpaneel doet behoorlijk afbreuk aan de case, je hebt er zoveel werk gestopt en het ziet er zo gruwelijk uit dat iedereen gelijk de binnen kant moet kunnen zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-05 16:03
Is het geen oplossing het zijpanneel gewoon 180° te draaien, zodat juist de twee fans bedekt worden, en dus ook rechtstreeks lucht kunnen aanzuigen door die gaten? Dan zie je mooi je cpu en graka's?

Weet niet of het technisch mogelijk is, maar het zou veel beter staan (is mijn mening). Je steekt zoveel tijd en creativiteit in het binnenwerk van je pc, en dan zouden andere mensen die nauwelijks kunnen aanschouwen...

Voor de rest, supermod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 22:23

BrammT

The one and only!

Supermooi geworden Kier!

Deel wel de mening met de overige tweakers hier, het is jammer dat je nu niet fatsoenlijk je graka's kunt zien..

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad, ik vind alles prachtig - behalve het zijpaneel.
Ik zou er gewoon een transparant stuk plexi voor gebruiken, zodat het meer een geheel raam wordt in plaats van een raam met een groengeel ondoorzichtig stuk in.

Of gewoon alles 1 geheel open raam. Toont heel wat netter.

[ Voor 12% gewijzigd door Mavamaarten op 18-02-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 19:16
Ik volg deze mod al vanaf de start, en vond hem steeds beter en mooi worden. Maar bij je laatste update is er echt iets mis gegaan. Wat een afzichtelijk ding wordt het zo!!! Veel te veel plexi aan de bovenkant, en je zijscherm lijkt wel een cd wisselaar.

Volgens mij kan je dit beter

edit:

Hey dat is een stuk netter.

[ Voor 7% gewijzigd door josvane op 18-02-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
Na wat commentaren en nadenken, heb ik toch besloten om het zijpaneel in z'n geheel
met plex uit te voeren.
en ga nu niet meer zeggen dat ik niet naar jullie luister ;)

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X21/DSC06644.jpg

De uv groene 5mm plex ga ik denk ik aan de andere kant toepassen, niks weggooien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 12:59

JWR

kier schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:16:
Na wat commentaren en nadenken, heb ik toch besloten om het zijpaneel in z'n geheel
met plex uit te voeren.
en ga nu niet meer zeggen dat ik niet naar jullie luister ;)

[afbeelding]

De uv groene 5mm plex ga ik denk ik aan de andere kant toepassen, niks weggooien toch?
Yes, zeg nou zelf dat ziet er toch kicken uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Yes, dat ziet er zekers beter uit.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329833

erg mooi vind het met helemaal plex er beter uit zien als met het groene super casemod blijf jou mods zeker volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Zo veel beter, dat window nu :D Was zo zonde geweest als je die mooie kaartjes nauwelijks had kunnen zien.

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Laatst online: 07-02 01:21
en toch vind ik de bovenste cpu fittingen er een beetje lelijk uitzien.. eigenlijk niet zozeer lelijk maar meer in de richting van "slordig"

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Remmes_NT schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:35:
en toch vind ik de bovenste cpu fittingen er een beetje lelijk uitzien.. eigenlijk niet zozeer lelijk maar meer in de richting van "slordig"
Niet tegenstaande het feit dat ik dit zelf nooit zo mooi zou kunnen maken heb je een punt,[zeurmodus] hij zit imo inderdaad iets scheef en de kronkeloplossing is niet de mooiste[/zeurmodus]

Verder wel extreme kudoos voor deze build!! _/-\o_

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronezz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05-2023

Pronezz

:D

Humma Kavula schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:07:
[...]

Niet tegenstaande het feit dat ik dit zelf nooit zo mooi zou kunnen maken heb je een punt,[zeurmodus] hij zit imo inderdaad iets scheef en de kronkeloplossing is niet de mooiste[/zeurmodus]

Verder wel extreme kudoos voor deze build!! _/-\o_
vind het aan de ene kant wel apart, maar snap indd wat je bedoeld

overigens weer dikke mod, je nieuwe modje heeft ook alweer een eige bladwijzertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Toppertje Kier, opnieuw een meesterwerk. En meteen al aan de volgende begonnen, niet te stuiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 09:11

ToCuS

It begins in the brain!

Ziet er idd erg tof uit, m'n complimenten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Dat zijpaneel is inderdaad veel beter, nu is al je harde werk goed te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-05 08:07

steareth

professionele epibreerder

perfect!

ik weet niet waar je huis woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

Nu kan men nog meer zien dat je hard gewerkt hebt. Dit zijpaneel is echt stukken mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ga je hem verkopen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 17:15
Damn hele mooie pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier

Small Update

Oi allemaal,
Hele dag bezig geweest met werkzaamheden voor de vrouw en andere pc's van familie en vrienden
Nu toch tijd gevonden voor een update in elkaar te zetten

De andere kant van de pc, wel te verstaan het andere side paneel heb ik wat sleuven
eruit gehaald. koste ff wat moeite en tijd, maar dan hebbie wel wat ;)

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06677.jpg

Moet nog wel ff recht gevijld en gespoten worden

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06678.jpg

Na dus wat vijlen en spuiten heb ik hierachter het stuk plex wat ik in eerste instantie zou gebuiken voor de andere side paneel.
Gelukkig had ik de maten van de sleuven van dit paneel gekopieerd, dus komt mooi uit

Recycling again

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06699.jpg

Deze sleuven van het acryl moeten nog wat rechter en mooier gedremeld worden, maar komt ongeveer zo uit. En hierachter komt nog een uv strip

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06700.jpg

Wie wat bewaard, heeft wat

Verder nog wat kleine dingen gedaan, wat toch ook moet gebeuren
Voor het display had ik eerst een stuk 3mm zwart plex genomen, maar vond dit niet zo mooi, omdat het te hoog was. Daarom opnieuw gemaakt met 1 mm zwart aluminium

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06702.jpg

Beetje zagen en vijlen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06708.jpg

En het plex grey display-tje erin

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06705.jpg

Nog wel ff zwart overspuiten en klaar is het displayfrontje

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06712.jpg

Iig. beter dan het zwarte acryl, dit valt er mooi in weg
als laatste heb ik ook nog ff zitten nadenken over het SLI bruggetje
Heb verschillende dingen geprobeerd, met koelribben die ik nog had enzo, maar denk dat het mooier is om gewoon strak een stuk zwart aluminium te plaatsen
Bij deze dus

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06715.jpg

Vast maken met bolkoppies

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06717.jpg

Gewoon lekker strak en geen gedoe eromheen

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06720.jpg

Thats it folks, see you next time

grtzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Als ik t goed zie, zit er nog best wat ruimte tussen dat plaatje en het SLI bruggetje. Als je nog een stukje groen plex over hebt, zou dat daar mooi in passen denk ik.

Verder wordt t erg mooi, lees nu al tijdje stiekum mee ;)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• kier

Even een heeeele klein update.
De verlichting definitief geplaatst, met de tip van L3p in het achterhoofd
uv strips met groen gecombineerd, wat perfect werkt
Heb aardig wat paars eruit gekregen en uv overgehouden ;)
En de bekabeling niet te vergeten, ook deze heb ik nu voor 80 % af
Inpluggen en gaan

Verlichting wat weerkaatst tegen het mesh is echt top

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06754.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06757.jpg

Lijnen op het mobo zijn goed te zien zo

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06759.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06761.jpg

En wat groene kabeltjes(nog wel wat rangschikken)

Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx233/kier1976/X22/DSC06762.jpg

Laterzzz.

• GNOOM172

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Mooi effect! Is paars niet veel mooier voor de hele kast? 7(8)7

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

:9~ :9~ :9~ * Mavamaarten kwijlt oncontroleerbaar :9~ :9~ :9~
Oh, btw, heb je nu dat geel/groene stuk plexi uit je window gedaan ? Ik vind het echt prachtig zo !

[ Voor 41% gewijzigd door Mavamaarten op 24-02-2011 21:50 ]

• kier
GNOOM172 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:45:
Mooi effect! Is paars niet veel mooier voor de hele kast? 7(8)7
Zullen we dan maar alles paars maken? Kheb trouwens nog ff rondgekeken voor materialen voor je huis
maar nog niet veel plex en alu kunnen vinden;)
Mavamaarten schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:49:
:9~ :9~ :9~ * Mavamaarten kwijlt oncontroleerbaar :9~ :9~ :9~
Oh, btw, heb je nu dat geel/groene stuk plexi uit je window gedaan ? Ik vind het echt prachtig zo !
Nog niet gelezen dan, eruit en gerecycled. Thnx

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Goh, erg indrukwekkend hoe goed het UV uitkomt. _/-\o_ Hier en daar is nog iets paars te zien, maar alles behalve overheersend te noemen. Ik heb geen pet, anders was het petje af. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik zal mezelf maar even quoten:
Ghost Dog schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:32:
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
rm_a_rayman schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:02:
Goh, erg indrukwekkend hoe goed het UV uitkomt. _/-\o_ Hier en daar is nog iets paars te zien, maar alles behalve overheersend te noemen. Ik heb geen pet, anders was het petje af. :+ ;)
Behalve op de eerste twee laatste plaatjes, waar dan? :X

Ik heb opeens een brainwave dat ik hele slechte ervaringen heb met die kleur groen... Ik had ooit last van mijn darmen (nog steeds, maar anders dan ze toen dachten :( :( :( ) En toen moest ik een drankje drinken met dat kleurtje... Je kunt wel raden wat ik er van vond. En de smaak was dan ook nog velen malen erger. Uiteindelijk bleek het iets heel anders te zijn *********** *** *** *** ****'* *********!

Nevertheless, veel beter dat het stuk plex eruit is. Nu zie je tenminste alles. Nog steeds vat ik je idee met dat stuk plex op je bridge niet helemaal, maar dat zal wel persoonlijk wezen. En dat UV komt er inderdaad ongelovelijk mooi uit in de fans voornamelijk! Props!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ghost Dog schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:32:
Laat ik dan ook maar meedoen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
naarden 4ever schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:25:
[...]
Nog steeds vat ik je idee met dat stuk plex op je bridge niet helemaal, maar dat zal wel persoonlijk wezen. En dat UV komt er inderdaad ongelovelijk mooi uit in de fans voornamelijk! Props!
Aluminium plaatje op de sli bridge bedoel je?

Het idee erachter is om het net zo strak als de EK bridge te krijgen, wat volgens mij aardig gelukt is

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste