MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
[ Voor 5% gewijzigd door ItMeAedri op 18-03-2011 00:49 ]
Verwijderd
Besturen is niet hetzelfde als goed vliegen bedenk dat wel! Merk het zelf sinds ik een hulk vlieg. O en minen met crystals werkt toch echt een stuk beter!Zhalix schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:49:
De komende paar dagen maar flink minen! Over 14 dagen exact kan ik een hulk besturen!
*mompelt iets over het vermogen om een hulk te besturen en een rij-examen* Nee, dat geloof ik best! Ik heb al besloten om eerst naar een iteron mark 5 te trainen en vervolgens in drones of iets goed bruikbaars voor de hulk.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:29:
[...]
Besturen is niet hetzelfde als goed vliegen bedenk dat wel! Merk het zelf sinds ik een hulk vlieg. O en minen met crystals werkt toch echt een stuk beter!
helemaal mee eens..Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:29:
[...]
Besturen is niet hetzelfde als goed vliegen bedenk dat wel! Merk het zelf sinds ik een hulk vlieg. O en minen met crystals werkt toch echt een stuk beter!
ik kan me ook nog herinneren dat we op een bepaald iemand in corp hadden. die wilde perse een raven vliegen.
en ik denk dat hij dat ook kon na 1-2 maandjes.. maar hij kon hem niet fitten dus. nog nooit iemand zo vaak een raven zien verliezen in zo'n korte tijd.
maar het kunnen undocken van een schip en het efficient kunnen fitten. en dan nog het kunnen gebruiken van je gefitte schip zijn 3 verschillende dingen
Ik heb gelukkig mezelf al een beetje verdiept in wat er mogelijk is met een hulk, maar ik weet dat ik er nog lang niet benBornhald schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:47:
[...]
helemaal mee eens..
ik kan me ook nog herinneren dat we op een bepaald iemand in corp hadden. die wilde perse een raven vliegen.
en ik denk dat hij dat ook kon na 1-2 maandjes.. maar hij kon hem niet fitten dus. nog nooit iemand zo vaak een raven zien verliezen in zo'n korte tijd.
maar het kunnen undocken van een schip en het efficient kunnen fitten. en dan nog het kunnen gebruiken van je gefitte schip zijn 3 verschillende dingen
Voor highsec word het sowieso:
3x Strip Miners
Survey Scanner I
2x MLU's (kan aangepast worden met solo mining)
Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik nog meer goed in de medium slots en de rigs kan gebruiken. Ik denk dat het al snel uitkomt bij shields?
Verwijderd
blub
Maar die mark 5, dat is mooi. Als Dud of Vulcarr geen zin hebben om te haulen kun jij dat mooi doen.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Als je dan toch voor efficientie wil gaan kan je betere een 2e paid account nemen waarin je een industrial van het een of ander kan vliegen. Die er naast hangen tijdens het minen, een can met iets droppen. en alles direct naar de can slepen en van de can naar je indy.Foamy schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:05:
en als we toch bezig zijn; zorg dat je zo snel mogelijk t2 stripminers aan kan, met t2 crystals erin. Net voor dat kleine beetje extraEn: misschien wil je 1 van je mlu's vervangen door een cargo expander.. kun je ietsjes langer doorgaan
Dan kan je nonstop minen zonder je mining te hoeven onder breken (of nog efficienter is hetzelfde met een orca ipv een indy, mining foreman enz er op..
So true, maar hij gaf aan dat ie wou solo minenBornhald schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:13:
[...]
Als je dan toch voor efficientie wil gaan kan je betere een 2e paid account nemen waarin je een industrial van het een of ander kan vliegen. Die er naast hangen tijdens het minen, een can met iets droppen. en alles direct naar de can slepen en van de can naar je indy.
Dan kan je nonstop minen zonder je mining te hoeven onder breken (of nog efficienter is hetzelfde met een orca ipv een indy, mining foreman enz er op..)
blub
(Ik doe het nu al af en toe met mijn mark 3Bleet schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:08:
Crystals worden al steeds netjes uitgegeven tijdens het minen door de corp. En in principe kun je beter voor mining drones gaan. Tijdens het minen met z'n allen is er altijd wel eentje die z'n scouts uit heeft zodat de rest een hogere mining efficiëntie kan krijgen ivm mining drones. Tenzijn solo minen natuurlijk. Maar met een shield upgrades kan je schild de rats makkelijk aan.
Maar die mark 5, dat is mooi. Als Dud of Vulcarr geen zin hebben om te haulen kun jij dat mooi doen.
En ik mine ook afentoe met de corp, vaak is het wel alleen omdat de meeste momenteel het wat te druk hebben. Het ligt er net aan!
[ Voor 9% gewijzigd door ItMeAedri op 18-03-2011 18:45 ]
Wacht maar op de battlereports van het gevecht in O2O vandaag, NC heeft toch wel redelijk wat verloren.
Ik was natuurlijk weer zo slim om uit te slapen vanochtend dus heb ik de meeste supercap kills gemist
When in doubt, Ctrl-Q
me2tudeLati schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:37:
[...]
Wacht maar op de battlereports van het gevecht in O2O vandaag, NC heeft toch wel redelijk wat verloren.
Ik was natuurlijk weer zo slim om uit te slapen vanochtend dus heb ik de meeste supercap kills gemist
en ja lekker veel nc poef vandaag
http://www.evenews24.com/...itan-down-from-each-side/
[ Voor 17% gewijzigd door Dutch2007 op 20-03-2011 17:55 ]
GF to both sides dus van mij...
Dit vind ik dan weer jammer:wheez50 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:06:
Een ding moet ik beide zijden geven: ze blijven supercaps inzetten: ze zijn dus totaal niet bang er een paar te verliezen. Zelfs met botting/rmt is dat rustig 1000$per titan. En al met al vind ik dat gewoon cool om te zien.
Maar mooie pot. Database van EVE ook weer wat schoner van SC'sWe also have alarming reports of russian comms (teamspeak) being under a DDoS attack.
Ja, ik heb dus wel mijn wekker gezet om half 7, om vervolgens rond 8 uur richting 020 te gaan. Uiteindelijk kon ik (met geluk) meedoen met de eerste lichting en kwam in een systeem met 1800+ in local (op een gegeven moment zat het tegen de 1900 aan). Tot de DT was het laggy, maar doable. Ik denk zo rond 1 cycle per 10 minuten. Na de DT kon ik vrijwel direct in de game komen en uiteindelijk kwam het neer op1200 in local. Maar het was echt extreem laggy. Ik heb van mensen vernomen dat ze na 60 minuten nog niet konden inloggen. Uiteindelijk heb ik 1,5 uur wat kunnen doen, daarna deden mijn cycles niks meer. Uiteindelijk zag ik drone commands na 60 minuten voorbij komen, reload was 45 minuten en toen mijn anchor offline ging, toen bleek ik alleen maar recht te vliegen. Ik kon dus echt niks. Uiteindelijk maar gekozen om af te loggen.
Al met al was het tot de DT enorm fun, fun, fun. Ik heb mij enorm vermaakt. Voor de mensen hier van NC, GF! o7
Waarom om 6:30 een wekker gezet trouwens? Behalve dat ik zelf niet aan alarm-clocks doe, maar dat is jouw keuze, de timer eindigde pas om 10:00 met eerste gevecht om 9:30.
Detail: Deze week zijn zwaarste supercap losses ooit in een week in eve, nog steeds zijn er deze week meer gemaakt dan vernietigd, supercaps proliferation is ronduit belachelijk.Een ding moet ik beide zijden geven: ze blijven supercaps inzetten: ze zijn dus totaal niet bang er een paar te verliezen. Zelfs met botting/rmt is dat rustig 1000$per titan. En al met al vind ik dat gewoon cool om te zien.
Al blijft het hele dominion sov systeem ook ronduit triest, waarbij enige methode om je space te verdedigen is zoveel mogelijk mensen op een grid duwen, terwijl servers dat niet aankunnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 20-03-2011 19:30 ]
Kort: Ik haat ratting en mining. Ik rat alleen maar omdat ik ISK moet hebben, maar bij voorkeur zo weinig mogelijk. Ik zit in 0.0 voor PvP. Of het nu roams zijn, home defence of hulp aan onze allies; PvP = PvP. En ik vind PvP nu eenmaal leuk.furby-killer schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:28:
Zie niet echt in wat er leuk aan was, helemaal niks cyclede, vooral niet na DT, denk dat CCP hem toen van reinforced node heeft gehaald, op station met 1200 in local totaal zonder dat er gevochten werd duurde het bij mij 1.5 uur voordat een warp command werkte. Maar ook voor DT was het één groot lag fest maar imo geen drol aan is (en voordat mensen vragen waarom ik er dan was, ik vind ons stukje 0.0 wel lekker om te hebben, dus als je wilt dat je allies komen om het te verdedigen wanneer nodig moet je hetzelfde doen voor je allies).
In totaal heb ik 17 kills erbij gekregen, waaronder dus 3 titans. Al met al een leuke zondag
7 uur rally, maar ik moet ook nog wakker worden. Bovendien zitten wij niet echt in de buurt en je hebt gewoon rallytijd nodig. Daarna moet je die kant op en word je ingedeeld in de desbetreffende fleet. Dus er gaat behoorlijkl wat tijd overheen, alvorens je überhaupt aan PvP kan beginnen.Waarom om 6:30 een wekker gezet trouwens? Behalve dat ik zelf niet aan alarm-clocks doe, maar dat is jouw keuze, de timer eindigde pas om 10:00 met eerste gevecht om 9:30.
Ik vind het ronduit prachtig. Dit is voor mij de eerste keer in een campaign waarbij ik dus supercaps gevechten heb kunnen zien. En ook de eerste keer om mee te helpen met het down brengen van een titan. Maar ja, het aantal supercaps is behoorlijk absurd. Wellicht dat het groot aantal verliezen op de lange termijn kan zorgen voor wat spannende situaties en veranderingen. Er zijn nog andere alliances die hiervan willen profiteren.[...]
Detail: Deze week zijn zwaarste supercap losses ooit in een week in eve, nog steeds zijn er deze week meer gemaakt dan vernietigd, supercaps proliferation is ronduit belachelijk.
IMHO is dit één grote fail vanuit CCP. Ze promoten zelf met dat je epic battles hebt met duizenden personen, uiteindelijk kunnen ze dit gewoon niet namaken. En in 0.0 is SOV-warfare de enige manier om dit soort battles te krijgen. Maar zelfs bij een aanvraag voor een betere node is het maar afwachten of het nog doable is. Gooi een paar titans, bubbles en een drakeblob in de mix; en zelfs op een reinforced node is het laggy.Al blijft het hele dominion sov systeem ook ronduit triest, waarbij enige methode om je space te verdedigen is zoveel mogelijk mensen op een grid duwen, terwijl servers dat niet aankunnen.
Wat ik gewoon extreem raar vind, is hoe het mogelijk is dat men na de DT nog meer lag kunnen produceren met maar 1200 personen in local.
bedoel bij mij op het werk hebben we nu sinds kort XenServer. em daar kunnen we zelfs gewoon live de boel verplaatsen en heb je maar max 2 pings geen verbinding als je de boel verplaatst van shared naar een dedicated (blade)
Gezien de load tot DT, lijkt mij dat onwaarschijnlijk. Zelfs tot die tijd hadden we 1600+ in local en het gevecht ging door tot het einde (we zaten nog te schieten op een Erebus, die kwam in structure maar uiteindelijk kwam de DT). Dus dan lijkt het mij logisch dat de reinforcement ook na de DT ingezet had moeten worden.furby-killer schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:51:
Complete gok, maar mogelijkerwijs is er gevraagd voor node reinforcement voor battle om 0900 evetime, en heeft de verantwoordelijke besloten dat het vast wel voor DT klaar zou zijn, en dus geen reinforcement nodig zou zijn voor na DT.
Een beetje een systeembeheerder had op basis van de load kunnen zien dat de reinforcement ok na DT nodig was.
Net dan wel weer gehad waarom ik een cap vlieg: ik was naar een persoonlijke safespot gewarped (weinig behoefte om in een mogelijk rapecagede POS te eindigen, en daar gelogged. Dus zit je in vijandelijk systeem, net ff ingelogged, gevraagd om cyno in ons form-up systeem, iemand had er nog eentje runnen die nog een kwart te gaan had, ik zijn fleet joinen, en ben weer terug in formup systeem, veilig en wel.
Ik houd daar ook gewoon een JC, dus vanochtend was het om 9:30 inloggen, naar die jumpclone, cap undocken en jumpen naar cyno, om 9:32 ben je dan in het target system, om 9:35 begon het gevecht
[removed]
Lekker simpel: Buzzard + Core Probe Launcher I + 5 Core Probes
Uiteindelijk in mn systeem een acceleration gate gevonden waarbij ik, toen ik er naar toe gewarped was, de melding kreeg dat 'ie locked was ofzoiets. Heb het berichtje maar weggeklikt daar ik hoopte stiekem een wormhole te vinden ofzo. Nu was het meer:

Anyho Het was wel leuk om te doen. Tutorials en videotje op youtube erbij en uiteindelijk lukte het om 100% signal strength te krijgen. Best kicken als iets lukt!
Gyrostabilizer II
Damage Control II
Overdrive Injector System II
Medium F-S9 Regolith Shield Induction
1MN MicroWarpdrive I
J5b Phased Prototype Warp Scrambler I
150mm Light AutoCannon II,Republic Fleet EMP S
[empty rig slot]
Dat had ik altijd, kan je wat interceptors mee slopen die niet al te skilled zijn
Verwijderd
[Rifter, Evanga_1]
200mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
Small Armor Repairer II
Stasis Webifier II
Warp Scrambler II
1MN MicroWarpdrive II
[empty high slot]
150mm Light AutoCannon II, Republic Fleet EMP S
Small Auxiliary Nano Pump I
Small Auxiliary Nano Pump I
Small Projectile Burst Aerator I
Momenteel heb ik een 6m SP char waar ik een beetje mee kan minen en een Arby cruiser kan vliegen. Skill-wise kan ik een Hulk vliegen, alleen de ISK heb ik er niet voor.
Ik denk dat ik eerst wat lvl2 missions ga doen en ondertussen mijn combat skills trainen. In het verleden heb ik mij puur gefocussed op mining, en wil nu wel wat anders. Ik geloof dat ik totaal aan 54K SP in Gunnery heb, vandaar dat ik een droneboat vlieg
Het kanaal tweakers.net is bij mij altijd helemaal leeg. Doe ik iets fout of is dat kanaal uitgestorven?
Dan zal ik die eens joinen.Peekster schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:31:
Het is gathering.tweakers.net dus ik denk dat jij iets fout doet
Overigens, direct uit de startpost: "Ingame is er het kanaal tweakers.net (in een willekeurig chatvenster klik je rechtsboven op het tekstballonnetje, typ channel naam en klik join)."
(changed)
hoop nogsteeds dat er een keer de mogelijkheid komt om skillpoints te herverdelen, kan bijvoorbeeld ook een hulk vliegen en mn alt heeft een berg science skills die ik niet gebruik... zou die punten toch erg graag gebruiken voor pvp / cap skills! is zo 15mil sp op mn alt die zinloos is nu.
Heb mn iskies nu ook wel voor elkaar, investering die ik had (technetium) nu allemaal verkocht en zit nu ergens tussen de 20 en 25 bil isk
need moar wormhole pvp.......
Verwijderd
Of als je vecht op de wh exit, dan jumpen ze gewoon uit wanneer het te moeilijk wordt....
andere optie is collapsen tot je een systeem tegen komt waar een gang PVE aan het doen is. dan een niet al te grote groep schepen (t3's + carrier en een bhaalgorn ofzo) inwarpen en slopen wat je slopen kan. de pods laten gaan en hopen dat ze terugkomen met dreads etc. Dan de rest van je eigen fleet daar weer op droppen, hehe
kleinere schaal: highsec wormhole campen met een cloaked hic en recons etc. scout op de pos, wachten tot er 1 alignd naar de HS, bubbel up en 1 of 2 dps schepen decloaken, kijken of ze backup sturen en dan MEER decloaken en meer slopen
paar voorbeelden maar kan heel leuk worden, vaak genoeg mensen die backup sturen als iets mis gaat en niet nadenken dat de aanvaller wellicht ook backup heeft.
ook leuk: die carrier / t3 fleets aanvallen. Rooks and Kings hadden laatst bij ons home systeem geprobeerd een fight te krijgen. Ging goed: zij een archon met 1 bhaalgorn en een stapel t3's in ons wh geparkeerd op het wh. niet hele grote groep dus we verwachten backup aan de andere kant.
Warp carrier op dat wh en jump em door, collapst hole zodat ze niet backup kunnen sturen. Carrier kon gewoon naar safespot warpen zonder agro en hoefde niet eens 15 min triage te tanken voor hij kon loggen, hehe, scout ook in dat systeem zodat de carrier ook weer weg kotm uiteindelijk.
toen zat er dus een 15 man fleet in ons systeem zonder way out. was er zelf neit bij maar hebben er dacht ik 2 carriers, 2 bhaals en wat t3's op gedropped, te weinig mensen online zeker 30 min fight, niemand ging dood, lol Ondertussen hadden ze het nieuwe wh gevonden en warpte ze daarheen. Wij er natuurlijk achteraan, daar weer een fight die langzaam onze kant op ging, uiteindelijk jumpte ze uit en was de mass op het wh te klein om er achteraan te gaan. Bijna geen kills maar wel 60 min fight gehad met iets van 15 vs 12. Komt niet vaak voor
[ Voor 63% gewijzigd door Wabs op 25-03-2011 10:25 ]
Wat kan ik mij daaraan ergeren zeg.
Dit soort spelers denken dat 1.000.000.000 je bericht spammen in Jita ook werkt

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Machariel of Vargur vs Angel rats?
Verwijderd
anyway, eerder deze week nog 100 mil isk verdiend van een csm kandidaat. Die spamde me, replied: "for 100 mil isk i will vote"...
*flashy wallet*
"WTF!! NO WAY!!!"
Had natuurlijk al gevote, en nog is 100 mil isk
machariel!
salvage is toch kut, mach is 10x sneller doet meer dps en is gewoon SEXY!! 100km falloff ftw
backup met een scimitar met tracking links en dan is een mach helemaal eng
[ Voor 13% gewijzigd door Wabs op 25-03-2011 16:11 ]
Uiteindelijk is het simpelweg vargur meer tank + salvage mogelijkheden, mach meer dps.
[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 25-03-2011 17:25 ]
Daarnaast is dat ding met een 100MN Afterburner nog altijd zo traag als maar wat
Ander nieuws, CCP went full retard.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=883
Serieus moeten die niet van CSM ofzo advies krijgen? Is CSM nu zo debiel of enkel CCP.
Laat ze nou eindelijk eens een query draaien op alle spelers die 23/7 bounties binnenhalen en ze allemaal een dikke permaban geven. Er is geloof ik iets gepresenteerd door CCP wat er op neerkomt dat de spelers een 'report bot' knop krijgen zodat die het werk kunnen gaan doen in plaats van degenen met toegang tot alles in de database. Ik hoop dat die meldingen door minder achterlijke medewerkers worden opgepakt dan de standaard petities.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Zojuist eens mijn eerste solo pvp in proteus gedaan op de manier waarvoor ik hem gekocht had. Was cynabal reported, ik heb bijna 20km scram (over een dag meer, dan had ik hem kunnen pakken), maar cynabal wist net buiten scram range te blijven. Ondertussen extra red in local, en ik hoopte ongerelateerd, niet dus, was zijn vriendje in een huginn, en toen nog een vriendje in een tengu.
Toen enige gedaan wat ik kon doen, deagressen, hardener overloaden en hopen voor het beste. Na 30 seconde ging ook eentje van hun deagressen, wat veel te laat was, en uiteindelijk met 60% armor eruit gejumped.
Bedoel, de tut is al erg goed maar daarna heb ik nog steeds het idee van ik ben in het diepe gegooid en al heb ik een goed overzicht met de interface snap ik nog steeds niet wat nou wat is
Cycle lag was in het begin behoorlijk afzien maar op een gegeven moment werd het een stuk beter. Drones hadden circa 1 minuut nodig alvorens ze overgingen op actie, gun cycling was circa 2 tot 5 minuten. Wel mijn abaddon verloren, maar toch ook behoorlijk wat kunnen km-whoren. Ik was in de veronderstelling dat er ook een Aeon en Erebus van de NC down waren gegaan, maar de killboards laten dit niet zien.
Al met al was dit gevecht een geslaagde afsluiting van de avond.
[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 26-03-2011 12:45 ]
http://www.isktheguide.comMektheb schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:23:
Dit spel heeft me al jaren gefacineerd, alleen nooit begonnen kan iemand me uitleggen hoe ik nu ergens goed kan inlezen of tips op kan doen ergens ?.
Bedoel, de tut is al erg goed maar daarna heb ik nog steeds het idee van ik ben in het diepe gegooid en al heb ik een goed overzicht met de interface snap ik nog steeds niet wat nou wat is
Erg handige guide voor zowel nieuwkomers als long-time players. Er is net een versie 3.0 van uitgekomen met ook alle laatste patch content uitgelegd.
OK dank u ga me inlezensc0ut0r schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:59:
[...]
http://www.isktheguide.com
Erg handige guide voor zowel nieuwkomers als long-time players. Er is net een versie 3.0 van uitgekomen met ook alle laatste patch content uitgelegd.
Er zitten in dat systeem 3 highends, wij hebben er nu 2, die ander is nu reinforced (RAWR tower).
http://raiden.killmail.or...ll_related&kll_id=9244047
Al met al niet slecht gedaan, towers killed en flink wat battleships gesloopt. Die Maelstroms gingen vrij goed neer door onze Abaddongs ... maar die Alpha van hun kant instapopte ongeveer onze Abaddons.
Mij is alleen niet duidelijk (zal er wel overheen gelezen hebben) welke versie van de game in nodig heb om te spelen? Is dat EVE Online + EVE Incursion? Of alleen dat laatste los?
Eve Online is het product en Incursion is een gratis uitbreiding. Dus als je Eve Online speelt, dan heb je ook automatisch toegang tot nieuwe uitbreidingenIbidem schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:24:
De nieuwe trailer op de FP heeft me weer geïnteresseerd geraakt in deze game. Blijf met name de vele trading mogelijkheden als ik het zo lees erg interessant vinden.
Mij is alleen niet duidelijk (zal er wel overheen gelezen hebben) welke versie van de game in nodig heb om te spelen? Is dat EVE Online + EVE Incursion? Of alleen dat laatste los?
Mocht je een buddy invite willen hebben voor een langere trial (21 dagen ipv 14 dagen), DM even je mailadres en ik zorg ervoor dat je er eentje krijgt!
Netjes zeg! Ik had dit al een battlereport gelezen op Kugutsumen.De_Bastaard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:21:
Gisteren leuke fights gehad in Teimo
Er zitten in dat systeem 3 highends, wij hebben er nu 2, die ander is nu reinforced (RAWR tower).
http://raiden.killmail.or...ll_related&kll_id=9244047
Al met al niet slecht gedaan, towers killed en flink wat battleships gesloopt. Die Maelstroms gingen vrij goed neer door onze Abaddongs ... maar die Alpha van hun kant instapopte ongeveer onze Abaddons.
Zo was afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag ook voor mij goed verlopen. 3 dagen achter elkaar tot minimaal 2 uur 's nachts participeren in de Germinate Campaign. En de wekker loopt gewoon om 7 uur af
Ik moet zeggen, dat na 44 dagen de Geminate campaign nog steeds zeer leuk is om te doen. Maar het sloopt je wel zeg. 3 keer meedoen en dan minimaal 7 uur bezig zijn. Maar ja, de PvP is gewoon zeer goed (in mijn geval: 160 kills in één week) en de lag nemen wij maar voor lief.
Zo ook afgelopen zaterdagavond. Een 2-tal (kleine) battles gehad in NQ-9IH en AP9-LV van maximaal 15 minuten om uiteindelijk in 4NGK-F te belanden. Daar in een uur toch behoorlijk veel schade kunnen aanrichten (Alliance killboard link). En ik heb nu met eigen ogen gezien wat een WN Bomberfleet aan schade kan aanrichten en hoe je mensen uit een hostile POS bowled als je de beschikking hebt over het POS-wachtwoord en een Erebus
Al met al enorm veel pew pew deze week en BFF het leven zuur gemaakt
[ Voor 55% gewijzigd door nwagenaar op 28-03-2011 11:45 ]
Misschien dat ik rond juli weer tijd heb. Drukdrukdruk
Waarom liever zulke gevechten dan gevechten zonder lag? Of dat nou solo, 10 man roam is of 100 man fleet, vind ik zelf stuk leuker, kan je ook meer doen dan geinstapopped worden.Ik moet zeggen, dat na 44 dagen de Geminate campaign nog steeds zeer leuk is om te doen. Maar het sloopt je wel zeg. 3 keer meedoen en dan minimaal 7 uur bezig zijn. Maar ja, de PvP is gewoon zeer goed (in mijn geval: 160 kills in één week) en de lag nemen wij maar voor lief.
Voor ons schijnt het een twee-fronten oorlog te gaan worden, NC. en evoke zijn in pureblind aan het deployen, al hebben ze nog niks gedaan behalve wat te roamen. Zelfs in het theoretische geval dat ze sov pakken in PB zitten ze dan na de anomaly changes niet met één maar met twee bagger regions
Omdat ik dan kan zeggen: I was there and I km-whored on titansfurby-killer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:53:
En zal ook nooit op die manier mogelijk zijn trouwens.
[...]
Waarom liever zulke gevechten dan gevechten zonder lag? Of dat nou solo, 10 man roam is of 100 man fleet, vind ik zelf stuk leuker, kan je ook meer doen dan geinstapopped worden.
Maar even alle gekheid op een stokje, ik doe niks wat ik niet leuk vind. Dus als het een laggy fight is, so be it. En ik heb in de Geminate Campaign ook een aantal (nagenoeg) lagvrije gevecht(jes) gehad. Bovendien doe ik mee om onze DRF vrienden te helpen en om onze alliance-gezichten te laten zien.
Dat zegt natuurlijk niet dat ik roams niet leuk vind, verre van dat. Zeker nu dat AAA relatief dicht in de buurt zit door het vertrek van INIT. Maar SOV-warfare is nu eenmaal een onderdeel van 0.0. En als mijn alliance/corp vraagt om mee te doen en het is rond een redelijke tijd, dan doe ik gewoon mee.
Ook dat had ik gelezen, het was wachten dat er iemand gebruik zou gaan maken van deze situatie en jullie aan de andere kant zou gaan aanvallen. Ach ja, ik hoop dat NC. en ev0ke jullie goed gaan irriteren. Maar dat snap je natuurlijk welVoor ons schijnt het een twee-fronten oorlog te gaan worden, NC. en evoke zijn in pureblind aan het deployen, al hebben ze nog niks gedaan behalve wat te roamen. Zelfs in het theoretische geval dat ze sov pakken in PB zitten ze dan na de anomaly changes niet met één maar met twee bagger regions
Gister een paar gasten van Ash alliance gevonden 2 wormholes down the chain... fleet gestart, binnen no time 22 man in fleet, 3 guardians paar BC's, wat tackel, maar vooral veel t3's

ash alliance (ook een van de grotere wormhole corps) was met 10-12 man een wh aan het campen, stapel drakes en falcon, onyx, wat klein grut.
Bait groepje van 3 canes en een phobos op 30 van wh gewarped en battle gestart. Rest van de fleet ingewarped en helaas alleen 1 drake kunnen slopen
vervolgens met de archon hun wh naar huis geplopt zodat ze niet terug naar huis konden
hopelijk volgende keer meeeeer kills en ook wat tegenstand van hun (hadden een triage carrier verwacht van hun kant... helaas kwam die niet
better luck next time!
hopelijk ook snel weer een keer een big scale eviction van een wormhole
Alles daaronder verloopt nagenoeg soepel, met hoogstens een module vertraging van een halve seconde. CCP is echt goed bezig met het verhelpen van de lag en dergelijke, en het is echt geen reden meer om je niet meer met de ietwat "grotere machten" te bemoeien.
Voor mijn raiden/drf medevriendjes, ik raad je aan om scrapheap challenge te lezen.. De bitterheid van yaay daar valt van honderden kilometers ver te proeven en het smaakt overheerlijk. Echt ongelofelijk dat iemand bij zo'n invasie zich zo persoonlijk aangevallen kan voelen.
When in doubt, Ctrl-Q
Totaal nu drie grote gevechten met NC gedaan:nwagenaar schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:03:
[...]
Omdat ik dan kan zeggen: I was there and I km-whored on titans
http://kb.f-con.us/?a=pil...4920&view=kills&scl_id=26
:smug:
(Heb in mijn korte tijd nu bij FCON nog geen schepen verloren, en er staan nog flink wat kills bij uit de providence tijd, waardoor mijn K:D ratio wel enorm onrealistisch is geworden).
Tbh net even gekeken, yaay klinkt wel beetje bitter ja, maar hij heeft wel een punt, de verliezen aan iig tech moons bij max2 waren vele malen zwaarder dan wat er tot nu toe aan verliezen zijn en max2 was het begin voor het einde van elke alliance die aanviel, AAA heeft het zo ongeveer als enige ternauwernood overleefd.
Het wat belangrijkere nieuws: Het guristas front. Het afgelopen zaterdag voor het eerst guristas 10/10 gedaan met een klein groepje. We misten een tank, en toen bedacht ik dat ik nog een pvp proteus had (die paar uur daarvoor bijna gedood was), dus die maar gerefit voor PVE, en buffer tank behouden, met een guardian voor reps (wat zware overkill bleek).
Ik had veel horror verhalen gehoord over de laatste room van the maze die schepen instapopped met EM torp die enorme schade doet (vooral leuk als je tengu vliegt). Proteus is wel ideaal voor dat (ondanks dat een corp genoot het laatst nog lukte om een proteus daar te verliezen, misschien deed hij het solo ofzo), na warp in in laatste room kregen ze mijn armor naar 75%, maar toen web towers dood waren deed de torp nog 100 damage op mijn 23k armor HP.
[ Voor 41% gewijzigd door Sissors op 28-03-2011 13:21 ]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit voor het grootste gedeelte klopt. In mijn geval waren de battles van 20-3 in O2O (1900+) en van 25-3 in LS-JEP (900+) behoorlijk tot extreem laggy (lees, gun cycles van minimaal 10 minuten). De resterende battles waren meer dan doable (iets meer lag dan normaal, maar het reageerde met een kleine time-out).tudeLati schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:52:
Ik begrijp niet dat iedereen nog steeds zo hard over lag loopt te spuien. De enige gevechten die op dit moment (gebaseerd rondom de geminate campaign) laggy verlopen zijn degenen waar local op de 1000+ zit.
Alles daaronder verloopt nagenoeg soepel, met hoogstens een module vertraging van een halve seconde. CCP is echt goed bezig met het verhelpen van de lag en dergelijke, en het is echt geen reden meer om je niet meer met de ietwat "grotere machten" te bemoeien.
Overigens vond de battle van 20-3 in O2O op een reinforced node plaats. En na DT was het gewoon niet meer te doen, terwijl wij minder dan 1000 mensen in local hadden zitten.
Ik ben even lui. Plaats even wat linkjesVoor mijn raiden/drf medevriendjes, ik raad je aan om scrapheap challenge te lezen.. De bitterheid van yaay daar valt van honderden kilometers ver te proeven en het smaakt overheerlijk. Echt ongelofelijk dat iemand bij zo'n invasie zich zo persoonlijk aangevallen kan voelen.
Enkele grote verschillen van max2 en nu:Tbh net even gekeken, yaay klinkt wel beetje bitter ja, maar hij heeft wel een punt, de verliezen aan iig tech moons bij max2 waren vele malen zwaarder dan wat er tot nu toe aan verliezen zijn en max2 was het begin voor het einde van elke alliance die aanviel, AAA heeft het zo ongeveer als enige ternauwernood overleefd.
- tech was toen ongeveer 15 keer zo weinig waard
- grote onderdelen van de NC hadden nog genoeg moraal om door te vechten
- IRON was letterlijk crap crap doublecrap en werd ook door de andere NC allies publiekelijk vernederd.
- Deklein heeft een gods-gruwelijke hoop goede moons
Wat er met de geminate campaign al is bereikt zo ver:
- grofweg 8 van de 10 NC fleets disbanden l voordat ze ook maar het staging system verlaten
- Intern drama in de ietwat zwakkere onderdelen van de NC
- Wij(extreem zwaar EU timezone gebaseerde alliances) zijn nu op gelijke voet met de NC in de US timezone.
Nummers kunnen door beide zijden zodanig worden gemanipuleerd en rondgegooid worden zodat zij er beter uit komen.
Wat yaay zegt, wij hebben een aantal tech moons verloren(waarvoor zij in volle getallen kwamen opdagen om te verdedigen) maar het maakt niet uit, want we hebben er nog veel meer! En toen deze moons niet zo veel waard waren hebben wij er eens een keertje nog meer verloren, wat totaal niet in vergelijking staat met de huidige verliezen!
Punt is en blijft dat wij de tech moons weten over te nemen als zij ze proberen te verdedigen. Als dit zo door gaat hebben hullie nauwelijks tech meer om van te snoepen.
Ik weet dat mijn standpunt natuurlijk een gebaseerd is vanuit RDN perspectief, maar ik spin liever met het feit dat we tech moons zonder al te veel problemen over nemen, dan met het "we didnt want those moons anyways" zinnetje.
Oh, en yaay die redelijk verbitterd is: http://scrapheap-challeng...pic.php?p=1574851#1574851
When in doubt, Ctrl-Q
http://scrapheap-challeng...pic.php?p=1566317#1566317
Waarvan jullie 2 moons in handen hebben en wij 100 ofzo...tech was toen ongeveer 15 keer zo weinig waard
En PL had er nog een hoop meer gepakt toen ze ook veel meer waard waren.
En denk je dat dat nu anders is? Minder propaganda lezen...grote onderdelen van de NC hadden nog genoeg moraal om door te vechten
En nu zitten er geen crap alliances in de NC ineens? Goed om dat te weten- IRON was letterlijk crap crap doublecrap en werd ook door de andere NC allies publiekelijk vernederd.
Russen hebben overhand in EU TZ, shocking- grofweg 8 van de 10 NC fleets disbanden l voordat ze ook maar het staging system verlaten
Zie je melding over IRON, er is altijd intern drama.- Intern drama in de ietwat zwakkere onderdelen van de NC
Jij bent echt vergeten wat PL had gedaan he?En toen deze moons niet zo veel waard waren hebben wij er eens een keertje nog meer verloren, wat totaal niet in vergelijking staat met de huidige verliezen!
Waarom denk je trouwens dat tech zoveel waard is, komt niet omdat het ineens een schaarsere grondstof is, maar enkel omdat NC effectiever monopolie gebruikt.
Ach ja niemand weet hoe dit gaat eindigen, maar ik zou er als ik jouw was wel rekening mee houden dat dit niet bepaald de eerste invasie is voor de NC, en er een hoop een stuk succesvoller begonnen, en ze allemaal hetzelfde eindigden. Moet er voor 0.0 trouwens niet aan denken dat DRF zou winnen, mensen kunnen niet blij zijn met de grote van de NC, maar DRF is nog groter qua space en weinig behoefte aan één groot macro empire. (En ja ik weet dat de NC ook macros heeft, maar niet op de schaal als Shadow, White Angels, etc het doen).
Oh en detailtje, er was niet bepaald volledige CTA om die tech moons te verdedigen, verre van zelfs. En er is altijd nog de complete DC als backup
Editje: zie ik niet van FanFest:

Oftewel botting is blijkbaar effectief gewoon toegestaan

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 28-03-2011 13:42 ]
En hier gaan we dan!
Het lijkt me sterk dat het je niet op valt dat jullie fleets steeds kleiner in getallen worden, tenzij je ze zelf niet joined. En indien het laatste waar is begrijp ik niet waarom je zo hard loopt te schreeuwen.
Onze campagne tegen de NC is nog niet zo heel erg lang actief bezig. We hebben pas recent de overhand gekregen, en je kunt niet verwachten dat in de paar weken waar we nu aan de winnende hand zijn als 100+ tech moons hebben overgenomen.
Pandemic legion had inderdaad ook een enorme hoeveelheid aan tech moons van de NC overgenomen, die zij pas echt weer in handen kregen toen PL doei doei had gezegd.
Dat een enkele 1500 man alliance van de NC al zo veel tech kon overnemen zegt een hoop over de pvp powerhouse dat NC heet. Natuurlijk is Pandemic legion ongeveer 10 keer zo pr0 als ons dus moeten wij het maar met een coalitie doen om ook maar een beetje van jullie tech over te nemen.
Ik vraag me serieus af dat de Deklein coalitie jullie gaat helpen als de failcascade begint. Ik heb vernomen dat de goons nogal veel liefde voor xXxXxXdeathxxxxxxxxxx hebben.
Maar aan het eind van de dag blijft het vernederend dat de NC met bijna 2x zulke grote fleets toch niet weet hun tech moons te verdedigen.
When in doubt, Ctrl-Q
Kunnen we het hier niet gewoon over wat er daadwerkelijk gebeurd hebben (of dat nou battlereports, vragen over eve of een nieuwe drake setup is), en met het uitroepen van algehele overwinning wachten tot het daadwerkelijk voorbij is? Als de eve geschiedenis je één ding zou moeten leren is het wel dat de overwinning nooit zeker is totdat je tegenstander compleet verleden tijd is, en zelfs dan niet:
Kijk vroeger naar RA, teruggebracht tot 1 station system, alsnog gewonnen.
BOB, disband, uit elkaar gegaan, en weer teruggekomen als IT (al is dat nu weer voorbij).
AAA, volledig naar NPC 0.0 teruggetrapt, en hebben nu weer hun space.
Goons, door IT teruggetrapt naar syndicate, vandaar naar Deklein gegaan, en IT weer weggetrapt.
[ Voor 79% gewijzigd door Sissors op 28-03-2011 14:20 ]
Edit2 (inhoudelijk): Mooie opsomming Furbz. Ik durf dan nog wel zo ver te gaan dat de NC het al *heel* lang uithoudt, maar nooit echt weg is geweest. Maar dat de meeste onderdelen van de drf na behoorlijk zware klappen toch elke keer weer terugkwam.
[ Voor 77% gewijzigd door wheez50 op 28-03-2011 14:26 ]
Nee, tech is veel meer waard omdat bij de lancering van dominion de t2 productie totaal veranderd is, daarom is dyspro niet echt boeiend meer en tech de bottleneck. Zijn genoeg topics over. In totaal zijn er ergens rond de 450 tech moons (give or take 50) en die 50 moons, als ze 23/7 produceren en alles naar jita zou gaan (wat niet gebeurt omdat de NC zelf ook gebruikt voor eigen productie) zijn gewoon niet genoeg om aan de vraag te voldoen op dit moment. Schatting is dat de prijzen pas boven de 120k wat zullen stabilizeren, al zijn er ook verhalen over 200k etc. dat valt gewoon niet te zeggen...Waarom denk je trouwens dat tech zoveel waard is, komt niet omdat het ineens een schaarsere grondstof is, maar enkel omdat NC effectiever monopolie gebruikt.
tldr, hoeveelheid tech moons is te klein voor wat er nu in jita aan t2 spullen die tech gebruiken verkocht wordt dus prijs omhoog.
heb er ruim 30bil aan verdiend dus mij hoor je niet klagen, berg gekocht rond de 24k, verkocht rond de 95k
(Misschien zit tude ook wel fout met zijn stelling dat tech toen 15x minder waard was dan nu, maar ik hou niet echt de tech prijzen in de gaten, feit blijft, changes relevant voor tech prijzen waren al lang en breed uitgerold voor max2).
(Btw het hele moon mining verhaal voor t2 productie is stom, fixed supply met alsmaar increasing demand).
[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 28-03-2011 15:10 ]
gaat zo langzaam omdat vlak voor dominion HEEL VEEL MENSEN heel veel hebben opgekocht en dat nogsteeds niet allemaal verkocht is (zoals ik zelf het net verkocht heb, ruim een jaar later). hierdoor gaat het met een golf beweging omhoog, wat overigens gewoon marktwerking is ook.
snap dat het verder niet veel met max2 te maken heeft omdat dat veel later was maar voor de mensen die jouw post lazen en meteen conclusies gingen trekken...

Heb al aardig wat logs voorbij zien komen, en de NC FC's hebben het er zwaar mee. De tranen van Yaay op SHC zeggen al genoeg, hij is behoolijk bitter aan het raken, en lijkt geirriteerd.... wat we juist willen
Daarnaast hebben wij nu 17 highend moons ... als we er 28 hebben dan verdienen we 200b/maand

[ Voor 14% gewijzigd door De_Bastaard op 28-03-2011 15:40 ]
Verwijderd
Tuurlijk willen ze wel Geminate hebben, kunnen ze renters instoppen (bots) = meer supers voor hun. Waarom denk je dat de DRF al het grootste powerblock qua space is? En waarom ze INIT een mes in de rug staken bij eerste mogelijkheid? Meer space = direct meer supers dus meer macht voor DRF. Als dan ook nog eens hun enige serieuse tegenstander weg zou zijn zitten ze helemaal veilig.De_Bastaard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
Wat wij willen doen is NC opbrekenDe russen willen echt Geminate niet hebben hoor
Sowieso vind ik het nogal vreemd dat altijd gedaan wordt alsof de NC zo groot is, terwijl in piloten aantallen de DRF niet veel minder groot is, en een stuk meer space heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 28-03-2011 15:56 ]
Maar goed, ze willen geminate hebben dus dan zal dat wel zo zijn.
Verwijderd
EVE blijft me fascineren, de ontwikkelingen, de looks, de manier van spelen etc. maar het heeft me nooit echt over de streep kunnen trekken. Echter na het zoveelste debacle met enkele mmorpg's wil ik nu wel eens iets dat stabiel en uitgediept is, met nog voldoende potentie voor in de toekomst. Ik heb in de loop der jaren enkele trials gedaan, en EVE ook steeds zien veranderen/verbeteren en dat terwijl ik niet verder ben gekomen dan een simpele destroyer class ship, dus ook dat spreekt erg aan. Nu heb ik toch nog enkele vragen voordat ik besluit het eens langer dan 14 dagen te gaan proberen.
- Exploration
Ik vroeg me af hoe en of dit van belang kan zijn voor een corporatie en wat ik me hier (samengevat uiteraard) bij voor moet stellen als ik EVE wat langer zou spelen. Gisteren (in m'n trial) ben ik na de exploration tutorial zelfs eens aan de slag gegaan en ik vond zowaar een unstable wormhole. Echter was ik ook zo weer weg uit dat stukje space, want na 3 raket inslagen lag m'n armor al in bonken...Mijn vraag, stel nu dat ik wat later in de game ben, tref ik daar dan bijvoorbeeld "bijzondere" items, grondstoffen etc. aan? En kan dit een corporation helpen?
het principe van exploration en salvaging spreekt me namelijk erg aan, maar als dat slechts "iets voor d'r bij" is, weet ik niet of het zinvol is om daarover door te fantaseren
- PvP
Ik lees veel over de wat grotere oorlogen etc. maar is er ook wat te doen voor de kleinere (beginnende) spelers/groepen. Ik begrijp de risico's van het dood gaan en het verliezen van je schip, maar dat spreekt me ook wel aan, eindelijk eens een game waarbij sterven ook gevolgen heeft. En hoe zit het eigenlijk met het "trainen" in PvP? Ik bedoel spring je direct in het diepe of kun je in corps onderling oefenen met elkaar zonder dat dit gevolgen heeft (soort simulatie of duel)?
- Rassen
Heb ik het nu goed begrepen dat de stats van alle rassen in feite gelijk getrokken zijn en dat het alleen nog om het uiterlijk gaat? Met het oog op de komende expansions.
- Buddy program
Bestaat dit nog steeds? En als ik het dan goed begrijp, stuurt iemand mij een trial van 21 dagen, als ik dan besluit om EVE te kopen, kost dit 15 euro en krijgen die persoon en ik 30 dagen extra game time. Wat dan neer zou komen op 81 dagen voor 15 euro (om te beginnen). Ik las hier al iets over in het begin van het topic, maar wilde even zeker weten of dit nog steeds opgaat, voordat ik Steam ga spekken...
Dit was het eerste lijstje vragen

Anyhow, alvast bedankt voor de eventuele antwoorden
Ik neem aan dat je weer teruggejumped was voordat je dood ging?- Exploration
Anyway in principe zijn dat inderdaad bijzondere grondstoffen, al is bijzonder dan wel een relatief begrip. Normaal gesproken is exploration content redelijk een privé aangelegenheid, sommige moeilijkere doe je met wat corpgenoten. Wormholes zijn een verhaal apart, flink wat corporation wonen gewoon permanent in wormholes.
Jammer genoeg is zoiets als een simulator er niet (één van de onderwerpen waarmee je gegarandeerd een flame war op forums kan krijgen, ik ben zelf voorstander, maar er zijn ook flink wat tegenstanders, hij is er iig niet).- PvP
In low sec space is het voornaamste van de kleinere gevechten, en daar kan je ook gewoon als beginnende corporation naar gevechten zoeken (wat flink wat tijd kan kosten).
Maar je kan ook redelijk snel bij de grotere gevechten meedoen als je bij een 0.0 alliance naarbinnen komt, juist tegenwoordig zorgen die ervoor dat ook beginnende spelers een nuttige rol kunnen doen (sorry maar suicide tackling rifters zijn niet nuttig, drakes wel), omdat ze allemaal wel doorhebben dat winnen het makkelijkste is als je numeriek voordeel hebt.
yep- Rassen
Yep, soms heeft steam wat eruit ziet als een hele goede aanbieding, maar in de praktijk is het niet tot nauwlijks beter dan standaard buddy program. (Via GTC is het trouwens 35 dollar voor 60 dagen, en daar komt buddy program stuff van 21 dagen trial + 30 dagen voor degene die het geeft nog bovenop).Buddy program
Als je buddy invite wil, DM maar je email

Een 2e mogelijkheid die ikzelf nog niet gedaan heb, is op de test server eens losgaan.
Zelf heb ik ook nog een vraagje ivm pvp, hoe nodig is het overheating in pvp? Is het een must to have (en te gebruiken) skill, of is het meer iets van, bwa, het kan je ship wel eens redden, of je overleving even uitstellen, maar broodnodig ook weer niet.
I'll do what I can, but expect very little.
En gezien dat overloaden tegenwoordig te trainen is in een paar dagen + de prereq ook heel erg nuttig is (+5% capacitor per level, en je hebt maar lvl 4 nodig tegenwoordig) zou ik redelijk snel het trainen. De overload skill zelf zou ik aan het begin nog niet zo moeilijk over doen verder, 95% van de keren dat ik overload is heat damage geen probleem (ab/mwd om te gatecrashen/ervandoor te gaan).
Wat ik trouwens bedacht toen ik vanmiddag wat van max2 zocht, dat was minder dan een jaar geleden, en moet je bedenken hoe enorm super caps ondertussen uit de hand zijn gelopen. Het was toen nog een flinke slag voor atlas dat ze een titan in H-W verloren. Wat daarvoor betekende verlies van 5 titans ofzo voor PL het einde. Nu gaan er tientallen supercaps in een week aan, en voor beide kanten betekend dat niet veel meer dan jammer van de supers, maar de nieuwe staan al klaar.
[ Voor 31% gewijzigd door Sissors op 28-03-2011 17:18 ]
wow interessant.....new security en account beveiligingen...waaronder misschien autenticator voor eve online(de mensen die naar de fanfest zijn die worden testers en hebben allemaal een authenticator in hun goodie bag gehad.)
zo nu ff verder kijken voor nieuws in het filmpje met oa botting
Iseci
oh noes ;-)furby-killer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:05:
kan je beter niet doen als je anti-botting bent, komt erop neer dat je eerste keer nauwlijks iets krijgt qua straf, tweede keer 30 dagen ban, en pas derde keer perma ban. En het is nog maar zeer de vraag of isk verdient met botting wordt teruggevorderd. Oftewel je kan risicoloos botten tot iig je eerste waarschuwing.
Verwijderd
Ik heb vandaag EVE opnieuw geinstalleerd.
Ben weer overnieuw begonnen nadat ik gewoon moedeloos werdt de laatste keer.
Best moeilijk dit spel!
In game is me naam Derek Taron..
Alle hulp en inforamatie is zeeeeer welkom!
Ik weet niet of het een trial is, maar zo ja, dan is het misschien de moeite een 3 weken trial te nemen door iemand hier (mij bijvoorbeeld) een PM te sturen en dan kunnen wij een invite sturen voor een 3 weken ipv een 2 weken trial.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:43:
Hoi mensen,
Ik heb vandaag EVE opnieuw geinstalleerd.
Ben weer overnieuw begonnen nadat ik gewoon moedeloos werdt de laatste keer.
Best moeilijk dit spel!
In game is me naam Derek Taron..
Alle hulp en inforamatie is zeeeeer welkom!
Daarnaast geloof ik dat V3spa? een redelijk actieve dutch community heeft die mensen helpen.
anders kan je ook het public van mijn corpje NERF! in gaan en daar om advies vragen.
daarnaast, zoals al eerder genoemd, is er een " isk guide" van ccp zelf. ook zeer de moeite om door te nemen
Heeft er iemand een 21d key voor mij?
[ Voor 60% gewijzigd door Imperium op 29-03-2011 09:54 ]

Gelukkig worden ze volgens mij nu wel redelijk goed neergezet, als ze nu nog niet vergeten te reppen zijn we een stuk verder. Serieus tegenwoordig is het zetten van timers zo simpel, enige wat ze moeten doen is ze late US TZ te zetten.
Verwijderd
Ik heb me steam cd gelinkt dus heb 1 maand gratis.Bornhald schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:45:
[...]
Ik weet niet of het een trial is, maar zo ja, dan is het misschien de moeite een 3 weken trial te nemen door iemand hier (mij bijvoorbeeld) een PM te sturen en dan kunnen wij een invite sturen voor een 3 weken ipv een 2 weken trial.
Daarnaast geloof ik dat V3spa? een redelijk actieve dutch community heeft die mensen helpen.
anders kan je ook het public van mijn corpje NERF! in gaan en daar om advies vragen.
daarnaast, zoals al eerder genoemd, is er een " isk guide" van ccp zelf. ook zeer de moeite om door te nemen
Maar zit in dubio heb twee accounts ooit direct via steam die heeft een char met aardig wat points en isk.
Maar heb nu de cd key gelinkt aan een trail account.
Dus weet ff niet met welke ik nu verder ga/wil.
V3spa zeg je? kan wel ff kijkje nemen.
Zoals ik zei alle hulp is welkom ook als mensen willen helpen zonder dat er een corp bij komt kijken.
Via deze url kan je de isk guide uiteindelijk krijgen.. is de link naar de wiki
Dit topic is gesloten.