tech was toen ongeveer 15 keer zo weinig waard
Waarvan jullie 2 moons in handen hebben en wij 100 ofzo...
En PL had er nog een hoop meer gepakt toen ze ook veel meer waard waren.
grote onderdelen van de NC hadden nog genoeg moraal om door te vechten
En denk je dat dat nu anders is? Minder propaganda lezen...
- IRON was letterlijk crap crap doublecrap en werd ook door de andere NC allies publiekelijk vernederd.
En nu zitten er geen crap alliances in de NC ineens? Goed om dat te weten

- grofweg 8 van de 10 NC fleets disbanden l voordat ze ook maar het staging system verlaten
Russen hebben overhand in EU TZ, shocking

'
- Intern drama in de ietwat zwakkere onderdelen van de NC
Zie je melding over IRON, er is altijd intern drama.
En toen deze moons niet zo veel waard waren hebben wij er eens een keertje nog meer verloren, wat totaal niet in vergelijking staat met de huidige verliezen!
Jij bent echt vergeten wat PL had gedaan he?
Waarom denk je trouwens dat tech zoveel waard is, komt niet omdat het ineens een schaarsere grondstof is, maar enkel omdat NC effectiever monopolie gebruikt.
Ach ja niemand weet hoe dit gaat eindigen, maar ik zou er als ik jouw was wel rekening mee houden dat dit niet bepaald de eerste invasie is voor de NC, en er een hoop een stuk succesvoller begonnen, en ze allemaal hetzelfde eindigden. Moet er voor 0.0 trouwens niet aan denken dat DRF zou winnen, mensen kunnen niet blij zijn met de grote van de NC, maar DRF is nog groter qua space en weinig behoefte aan één groot macro empire. (En ja ik weet dat de NC ook macros heeft, maar niet op de schaal als Shadow, White Angels, etc het doen).
Oh en detailtje, er was niet bepaald volledige CTA om die tech moons te verdedigen, verre van zelfs. En er is altijd nog de complete DC als backup
Editje: zie ik niet van FanFest:

Oftewel botting is blijkbaar effectief gewoon toegestaan

(IIG je kan het altijd proberen, je krijgt eerst toch iets wat nauwlijks meer zal zijn dan een waarschuwing). En er schijnt grote kans te zijn dat niet alles verkregen door middel van botten zal worden teruggevorderd
[
Voor 9% gewijzigd door
Sissors op 28-03-2011 13:42
]