Mijn grafische kaart is een beetje stuk aan het gaan (1 van de 2 of allebei, dunno

). Hierdoor kreeg ik bij de Total War games gigantische artifacts in beeld tijdens het spelen (rondvliegende textures), waardoor ik Shogun 2 na aankoop dus niet kon spelen
Totdat ik er achter kwam dat als ik games in window speel nergens last van heb. Dus dit ook bij Shogun 2 geprobeerd, en het werkte
Heb gisteren de eerste campaign uitgespeeld met de Chosokabe. Was echt een fantastische, ietwat krampachtige overwinning. Vanuit het eiland uitbreiden was redelijk kut, omdat ik een goed punt moest vinden. Uiteindelijk maar gewoon recht naar boven gegaan, en vanuit daar naar rechts uitgebreid. Erg snel Tokyo over kunnen nemen, maar daarna had ik met iedereen oorlog. De Takeda en de Ouchi waren me constant aan het aanvallen. Op een gegeven moment echt enorm veel provincies verloren, zelfs mijn home province, omdat ik 0 legers had op mijn thuiseiland. Dit weten terug te veroveren, maar daarvoor verloor ik wel wat andere provinces.
Na die invasie maar standaard 1 groot leger op mijn thuiseiland gehouden om de invasies tegen te houden, en dat werkte perfect.
Op een gegeven moment kreeg ik de melding dat ik bijna mission failed had, omdat ik nog niet aan de victory conditions voldeed. Even gekeken, en toen had ik 37/40 provinces. Diezelfde beurt maar 3 andere provinces veroverd en ik had gewonnen.
Ik ben daarna doorgegaan om alles te veroveren, en dat ging supermakkelijk

In 1605 oid klaar geloof ik.
Alleen krijg ik geen melding van "Je bent nu helemaal klaar", krijg je die überhaupt? Ik heb alle trade routes, alle provinces, en de enige factie die telkens terug komt zijn de Pirates. Ik ben klaar maar moet dus zelf mijn game beëindigen?
Daarnaast lees ik dingen over Heroes, en dat dit een soort superunits zouden zijn.. Waarom ben ik die helemaal niet tegengekomen? Heb je die alleen in multiplayer?