Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

JT schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:00:
[...]

Scherm slechter? Zullen we eens vergelijken in de volle zon? ;) realiks wil dus aanzienlijk wat foto's gaan maken met de telefoon. Mooi als je in de volle zon staat en je kan amper-niet op je scherm van de Desire zien wát je fotografeert :P En traag, hoogstens als je flink gaat multitasken vanwege die 384mb ram Overigens open ik met gemak 4 tabs in Opera om vervolgens naar Whatsapp te gaan terwijl ik muziek draai met Winamp. Geen probleem. Waarmee ik niet wil zeggen dat extra ram niet bruikbaar is.
Meerdere dingen tegelijk is inderdaad geen probleem. Maar gewoon scrollen door menu's, updaten van apps, visuele effecten, enz. Alles voelt veel minder soepel.

Nou moet ik wel zeggen dat ik momenteel een AOSP ROM draai op mijn Desire, maar ook met stock ROM had ik dezelfde ervaringen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb een tijd een Desire gehad en mijn vriendin (nog steeds) een X10. De X10 is echt supertraag vergeleken met de Desire. Ze heeft af en toe neigingen gehad het toestel uit het raam te gooien en dat zegt veel... Ook het opstarten van de fotocamera van de X10 duurt eeuwen. En het fotomoment is dus al vaak weg, voordat je je camera op de X10 klaar hebt. Weeg dat op tegen een camera op de Desire, die vrijwel gelijk klaar staat...

Maar: gelukkig zijn er custom roms! Ook voor de X10, die de software wat soepeler laten draaien. Toch haalt de X10 het niet bij de Desire... Ze heeft er vaak spijt van, maar het is een werkbaar apparaat, indien voorzien van custom software. Waarbij overigens de keuze enorm krimpt, als je de camera vol wilt kunnen gebruiken.

Het is afwachten wat de update gaat doen..

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:04:
[...]

Vergeet dan niet om de gigantische hoeveelheid RAM die sense inneemt eraf te halen.....
Volgens HTC is dat 64MB. Maar de SE-schil neemt ook meer ram dan de standaard android. Als je media- en timescape erop laat staan zoveel dat het niet meer werkbaar is.

Met de standaard software heb ik zelfs "insufficient memory" meldingen gehad. Sinds ik SE meuk eraf heb gegooid heb ik dat niet meer. Maar de keren dat ik even de browser uitga om andere muziek aan te zetten, om dan weer terug te komen bij een browser die uit het geheugen is gegooid zijn niet meer op één hand te tellen.

Edit: Ik geloof dat geen van de twee telefoons iets voor hem is. De Desire niet vanwege de slechte camera en de X10 vanwege de slechte software en te weinig werkgeheugen. Misschien moet je overwegen iets meer geld uit te geven om teleurstelling te voorkomen. En ik zeg maar wat, een xperia neo te kopen. Die heeft iig meer ram dan de x10 en een betere camera dan de desire, hoe het met de software zit moet je bij mensen vragen die dat ding hebben.

(Nexus S had je al afgeschreven omdat het een Samsung is?)

[ Voor 29% gewijzigd door Ares408 op 18-07-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn compact camera is een beetje stuk, maar moet zeggen dat de x10 wel best mooie foto's maakt. Zeker mooi zijn de foto's gemaakt met panorama app van SE. Nooit gedacht dat ik de compact camera laat staan en gewoon met de x10 op vakantie/zakenreis ga.

Zweden en Parijs:

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0617_125956.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0616_152116.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0616_145842.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0707_205230.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0707_194832.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0707_194627.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0707_193509.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0708_111843.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/X10%20panorama/th_2011_0708_111947.jpg

is wel even oefenen om het goed te krijgen, maar dan heb je ook wat

[ Voor 81% gewijzigd door Wai_AM op 18-07-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ares408 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:30:
[...]

Volgens HTC is dat 64MB. Maar de SE-schil neemt ook meer ram dan de standaard android. Als je media- en timescape erop laat staan zoveel dat het niet meer werkbaar is.

Met de standaard software heb ik zelfs "insufficient memory" meldingen gehad. Sinds ik SE meuk eraf heb gegooid heb ik dat niet meer. Maar de keren dat ik even de browser uitga om andere muziek aan te zetten, om dan weer terug te komen bij een browser die uit het geheugen is gegooid zijn niet meer op één hand te tellen.

Edit: Ik geloof dat geen van de twee telefoons iets voor hem is. De Desire niet vanwege de slechte camera en de X10 vanwege de slechte software en te weinig werkgeheugen. Misschien moet je overwegen iets meer geld uit te geven om teleurstelling te voorkomen. En ik zeg maar wat, een xperia neo te kopen. Die heeft iig meer ram dan de x10 en een betere camera dan de desire, hoe het met de software zit moet je bij mensen vragen die dat ding hebben.

(Nexus S had je al afgeschreven omdat het een Samsung is?)
Ik heb na de Desire een Incredible S, LG Optimus 2X Speed gehad en geen van deze toestellen vind ik fijner als de Nexus S! Had ik zelf niet verwacht, omdat ik dacht al die extra's en de mooi uitziende UI's te gaan missen, maar niets is minder waar. Ik blijf ook bij de NEXUS series denk ik nu...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dus ik heb de keuze. Of de X10 die qua hardware meer op mijn gebruikerseisen is toegespitst maar met minder goed uitgewerkte software en een kleinere community waarop je beroep kan doen bij problemen. Of de desire die qua software "meestal" als en zonnetje loopt maar qua hardware (lees: camera) minder goed is. Bestaan er dan geen apps of "drivers" (is men eerste smartphone dus ik weet er helemaal niets van) die de camera van de desire wat upgradet? Bv minder ruis in het donker heldere kleuren en dergelijke. Want dat viel me op als ik foto's vergeleek van de 2 toestellen dat de kleuren van de desire minder levendig waren en meer grijs uitsloegen dan die van de X10. In principe zegt het aantal MP van een camera ook niets he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

waarom geen recenter toestel? de Arc of Incredible S? Of Sensation of SGS2?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel: de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm lastige keuze, voor mij was het snel gemaakt toen. X10 mooier design en betere camera.

Zag ook toen ik net de X10 had en een kennis de Desire, de Desire was vlotter aanvoelde qua software.
Maar X10 na rooten en moxier eraf en update naar 2.1 voelde software al velen malen vlotter aan. Geen spijt gehad van de camera zoals je ziet paar post hierboven.

collega heeft ook een X10 maar die voelt qua software ook veel trager aan dan die van mij, hij heeft teveel sync aan. facebook etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

doe je met abbonement of koop je het toestel los? Xperia Neo is ook een mooi toestel, wat waarschijnlijk aan je eisen voldoet...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In belgië verkoopt men bijna nooit met abonnement (maar dat kon jij natuurlijk niet weten :) ) Een lost toestel dus. Ik heb dan toch de desire meegenomen gewoon voor de zekerheid gegaan qua software. Bedankt iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd geleden heb ik Navigon 3.6.0. geïnstalleerd op mijn X10. Als ik dataverkeer aan heb werkt als een zonnetje, maar zonder data verkeer (alleen met GPS) krijg ik melding: “de toepassing navigon is onverwachts gestopt” en hij sluit zichzelf.
Weet iemand hoe dit komt, hij zou toch moeten werken zonder internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:23:
Tijd geleden heb ik Navigon 3.6.0. geïnstalleerd op mijn X10. Als ik dataverkeer aan heb werkt als een zonnetje, maar zonder data verkeer (alleen met GPS) krijg ik melding: “de toepassing navigon is onverwachts gestopt” en hij sluit zichzelf.
Weet iemand hoe dit komt, hij zou toch moeten werken zonder internet?
Ah! Dat had ik ook. Dacht dat het kwam omdat het betreffende land (Luxemburg) er niet op stond, maar blijkbaar dan niet.

Zal vanavond ook nog eens zoeken.... is wel irritant namelijk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog een applicatie voor de vakantie(buitenland) om de x10 te ontdoen van internet via het abbonoment.
Zodat er alleen via wifi internet word gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bijna augustus. Erg benieuwd naar de 2.3 update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:10
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:40:
is er nog een applicatie voor de vakantie(buitenland) om de x10 te ontdoen van internet via het abbonoment.
Zodat er alleen via wifi internet word gebruikt..
Als je ervoor zorgt dat gegevensroaming uit staat, zal je geen gebruik maken van mobiel internet in het buitenland. En als je dataverkeer helemaal uit zet, weet je zeker dat je geen gebruik maakt van mobiel internet. Dit staat allemaal gewoon bij instellingen (-> draadloze netwerken -> mobiele netwerken).
Exorcist schreef op zondag 24 juli 2011 @ 21:01:
Bijna augustus. Erg benieuwd naar de 2.3 update!
Jaja, kan ook niet wachten. Ik hoop wel dat gewoon allemaal doorgaat en dat ze het ook echt begin augustus uitbrengen. Maar dat zal wel weer niet zo zijn..

[ Voor 21% gewijzigd door drav91 op 25-07-2011 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

drav91 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 08:16:
[...]

Als je ervoor zorgt dat gegevensroaming uit staat, zal je geen gebruik maken van mobiel internet in het buitenland. En als je dataverkeer helemaal uit zet, weet je zeker dat je geen gebruik maakt van mobiel internet. Dit staat allemaal gewoon bij instellingen (-> draadloze netwerken -> mobiele netwerken).

[...
heb ik inderdaad zo ingesteld staan. Je krijgt wel af etoe eenvervelende melding, dat je roaming connection het niet doet..alleen irritant, omdat je in France ieder uur van provider wisselt. Oplossing: handmatig provider kiezen.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sony Ericsson
I got this information yesterday.

"The launch of the 2.3 software for X10 is getting closer, and the planned release date is approx. w30. The date could still be changed, since the launch is depending on operators approval. The software will be rolled out continuously, just like the earlier 2.1 release. The exact launch date is depending on market and operators approval, so it will unfortunately not be possible to give precise information on launch dates for each market/operator. You will get more information once the roll out has started."

...so it could be available any day. Keep in touch with your local teams for more specific information since I probably won't get any more market specific info than this.
http://www.sonyericsson.c.../common/contact/phonelist

-Markus
http://www.facebook.com/t...9&topic=28533&post=157935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week 30 , hmmm dat zou betekenen dat ze het nu al gaan uitrollen.

Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24
Hmm, ben benieuwd hoe snel de upgrade beschikbaar zal zijn. Ik zal de TS even aanpassen met de nieuwste informatie.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
De update voor de "Generic" zal wel vrij snel komen.
Heb je een 'gebrande', dan kan het nog wel ff duren..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Deze lijst zal worden bijgehouden waar de update beschikbaar is:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1186045

Ik vraag me af welke region als eerste de update krijgt, zal het "GLOBAL-GGL GENERIC 1232-9897" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

SE pagina is aangepast: http://www.sonyericsson.c...cc=gb&lc=en&pid=xperiax10
Android 2.3 for Xperia™ X10 is here
The latest Android platform for smartphones, Android 2.3.3, is now available for your Xperia™ X10. Update your phone to enjoy the following benefits:

Facebook inside Xperia – a series of unique integrations of Facebook into your multimedia apps, phonebook and calendar
The possibility to use your phone as a Wi-Fi hotspot
Music player with equalizer
USB tethering – share your 3G data connection via the USB connector
Photo widget – one click access to your photo gallery app
App tray sorting – arrange your apps in the order you want them

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen jullie het melden als de NL update er werkelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Volgens @SonyEricssonNL halverwege augustus, maar de update site beweerd anders: http://www.sonyericsson.c...lc=nl&cc=nl&pid=xperiax10 We wachten in spanning af

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Heeft iemand Sony Ericsson PC Companion 2.0 voor me? De pagina van SE zelf doet het niet :')

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:48:
Heeft iemand Sony Ericsson PC Companion 2.0 voor me? De pagina van SE zelf doet het niet :')
Hier doet ie t ook niet. Ik denk dat ze bezig zijn met het updaten van de applicatie vanwege gingerbread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Die update heb ik gedownload via het programma zelf. Het programma gaf aan dat er een update was.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaan jullie trouwens een backup van alle gegevens maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:46
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:10:
Hoe gaan jullie trouwens een backup van alle gegevens maken?
Niet, contacten zijn gesyncd via Google, en verder boeit het me eigenlijk niet zo veel (ik wissel eens per maand van ROM dus heb geen vergevorderde game of applicatie data :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:19:
[...]

Niet, contacten zijn gesyncd via Google, en verder boeit het me eigenlijk niet zo veel (ik wissel eens per maand van ROM dus heb geen vergevorderde game of applicatie data :)).
Hoe sync je je contacten via Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 19-09 18:46
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:22:
[...]

Hoe sync je je contacten via Google?
Doet hij volgens mij automatisch, maar anders naar contacten > menu > accounts en synchr. en dan je Google account selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:23:
[...]

Doet hij volgens mij automatisch, maar anders naar contacten > menu > accounts en synchr. en dan je Google account selecteren.
Klopt ik heb net alles gesynced , maar ik zie ze niet terug in mijn google account op de pc.
Of werkt het alleen maar andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:40:
[...]

Klopt ik heb net alles gesynced , maar ik zie ze niet terug in mijn google account op de pc.
Of werkt het alleen maar andersom?
Werkt beide kanten op. Als het goed is komen ze hier te staan: www.google.com/contacts (of in Gmail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-08 21:33
Maar telefooncontacten niet, toch? De meeste contacten in mijn telefoon zijn telefooncontacten, die krijg ik niet gesynced. Wel mijn Gmail contacten.

Edit: Zonet een backup gemaakt van alle contacten. De x10 maakt er een .vcf van en die heb ik geupload naar een nieuwe groep in gmail. Nu zijn dus ook mijn telefooncontacten toegevoegd.

[ Voor 38% gewijzigd door MattXIII op 26-07-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07

JT

VETAK y0

Heb net PC Companion geinstalleerd maar ik zie alleen de update voor multitouch (die ik nog moet doen)...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:21
Op de site van Sony Ericsson is zojuist de update ook zichtbaar geworden (link):
http://www.sonyericsson.c...cc=nl&lc=nl&pid=xperiax10

Correctie: oud nieuws, excuus

Zelf nog niet te downloaden via PC Companion, zal wellicht vannacht nog wel veranderen...

[ Voor 7% gewijzigd door Cybot12999 op 26-07-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn zusje heeft de laatste tijd(/laatste maanden)wat problemen ondervonden met haar X10.

Sinds het updaten na 2.1 heeft ze een paar lastige problemen ondervonden zoals:

(Het ergste)Geen service, oftewel hij vind geen simkaart(heb andere simkaarten geprobeerd heb software opnieuw geinstalleerd met pc companion.)
Valt af en toe zomaar uit.
En wordt snel heet zonder dat die oplaadt.

Weet iemand hier raad mee? Kan iemand mij bevestigen of dit aan de hardware van de telefoon( dus defect is) ligt of puur aan de software?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25
Probeer een verse install, heb je het dan nog, dan is ie waarschijnlijk kaduuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MattXIII schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:31:
Maar telefooncontacten niet, toch? De meeste contacten in mijn telefoon zijn telefooncontacten, die krijg ik niet gesynced. Wel mijn Gmail contacten.

Edit: Zonet een backup gemaakt van alle contacten. De x10 maakt er een .vcf van en die heb ik geupload naar een nieuwe groep in gmail. Nu zijn dus ook mijn telefooncontacten toegevoegd.
Bedankt , zo is het me net ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op XDA helaas nog geen nieuws...daar houden ze ook de uitrol bij maar niemand lijkt hem daar te hebben.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

In Italië is de 2.3.3 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blogs.sonyericsson...e-on-xperia%E2%84%A2-x10/
Rikard Skogberg says:
July 27, 2011 at 7:44 am

And so, I’m sorry about the information that X10 will get Gingerbread this week. I confirm this again: the Android 2.3.3 Gingerbread for X10 will be released next month with fully Multi-touch and with 16 million colors. We also uncap the FPS and unlock bootloader too. Visit Product Blog for more information.
- Rikard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis585
@SonyEricssonNL Wanneer komt de NL trade versie van 2.3?Is dat al een beetje bekend?

SonyEricssonNL
@Dennis585 Voor de Xperia X10 neem ik aan? Die verwacht ik in de loop van augustus. Ik tweet zodra ik meer informatie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik probeer alvast al m'n spul te backuppen zoals sms en contacten en de apps met Titanium Backup. Als ik dan backup system data and apps plus een aantal groene dingen los backup, heb ik dan alles? Wordt er niet heel veel wijzer uit eigenlijk...

Ik heb dan bv
com.android.providers.calendar
com.android.providers.contacts
com.android.providers.settings
com.android.providers.telephony
com.android.providers.userdictionary
com.keramidas.virtua.ACCOUNTS

Maar ik zie niks over messaging?
Exorcist schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:09:
In Italië is de 2.3.3 beschikbaar.
Heb je een bron?

[ Voor 23% gewijzigd door JT op 27-07-2011 10:45 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

iPodKiller schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:01:
Mijn zusje heeft de laatste tijd(/laatste maanden)wat problemen ondervonden met haar X10.

Sinds het updaten na 2.1 heeft ze een paar lastige problemen ondervonden zoals:

(Het ergste)Geen service, oftewel hij vind geen simkaart(heb andere simkaarten geprobeerd heb software opnieuw geinstalleerd met pc companion.)
Valt af en toe zomaar uit.
En wordt snel heet zonder dat die oplaadt.

Weet iemand hier raad mee? Kan iemand mij bevestigen of dit aan de hardware van de telefoon( dus defect is) ligt of puur aan de software?

Alvast bedankt.
Nieuwe simkaart wil nog wel eens helpen met het geen service probleem. Kan je kostenloos in een telefoonwinkel aanvragen / ophalen.

Snel heet heb ik alleen als gps aan staat.

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:16
Dit klinkt nogal als een grapjas die zich als Rikard voordoet. Ineens zit alles wat tot nu toe keihard ontkent is, en in geen enkele demo te zien is en is zelfs op de officiële pagina niet genoemd, in de update? Lijkt me sterk. Er zijn zoveel mensen die op de 'update-honger' en naïviteit van mensen grappig (:O) inspringen met dit soort commentaren. Alle forums staan er vol mee.

Neemt niet weg dat ook ik haast niet kan wachten om de update te installeren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19-09 17:10
KoekjevanLU schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:46:
[...]

Dit klinkt nogal als een grapjas die zich als Rikard voordoet. Ineens zit alles wat tot nu toe keihard ontkent is, en in geen enkele demo te zien is en is zelfs op de officiële pagina niet genoemd, in de update? Lijkt me sterk. Er zijn zoveel mensen die op de 'update-honger' en naïviteit van mensen grappig (:O) inspringen met dit soort commentaren. Alle forums staan er vol mee.
Dat denk ik ook. We weten al dat het scherm van de X10 niet in staat is om full-multitouch aan te kunnen.
Via een workaround hebben de SE devlopers het voor elkaar gekregen om dual-touch te implementeren (en zelfs dat werkt niet altijd even goed)

Plus als SE dit allemaal extra zou willen implementeren, dan zouden ze nog veel meer tijd nodig hebben. (Dankzij de camera aanpassingen hebben we al een maand vertraging.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kan je dan niet je telefoon instellen dat deze Italiaans is? Net zoals toen met de update van 1.6 naar 2.1 ook wel is gedaan maar dan instellen dat deze Noors was?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:55
JT schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:17:
[...]

Kan je dan niet je telefoon instellen dat deze Italiaans is? Net zoals toen met de update van 1.6 naar 2.1 ook wel is gedaan maar dan instellen dat deze Noors was?
[Update]: It’s actually available for all unbranded (unlocked with no carrier logo) Sony Ericsson Xperia X10 units. Grab the update tool from their site and try it on yours.
Blijkbaar beschikbaar voor alle unbranded modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Wombat13 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:21:
[...]

[...]

Blijkbaar beschikbaar voor alle unbranded modellen?
Nope, dit is gewoon de aankondiging op de site van SE. Deze geeft in iedere taal aan dat de update al beschikbaar is. (links zijn al meerdere malen genoemd en ieder forum wordt er mee platgespammed, zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1147970, de roze tekst).

De update is nog niet echt beschikbaar, niet in Italië en ook niet elders.

<edit: stukje toegevoegd>

[ Voor 3% gewijzigd door KoekjevanLU op 27-07-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

lol ik zie nu pas dat het alleen die aankondiging is op Phandroid :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:55
KoekjevanLU schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:24:
[...]

Nope, dit is gewoon de aankondiging op de site van SE. Deze geeft in iedere taal aan dat de update al beschikbaar is. (links zijn al meerdere malen genoemd en ieder forum wordt er mee platgespammed, zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1147970, de roze tekst).

De update is nog niet echt beschikbaar, niet in Italië en ook niet elders.

<edit: stukje toegevoegd>
Oeps! Sorry, mijn fout. Ik was iets te enthousiast.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Hm ik zie vanzelf wel, wanneer ik kan updaten. Ben er sowieso blij mee, dat we kunnen updaten naar 2.3 Ze hoefden het niet te doen, maar ik vind wel dat zo'n high-end toestel dat verdiend, gezien de centjes die we er allemaal voor neergelegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Rikard Skogberg says:
July 27, 2011 at 1:05 pm

Our boss for the third day play angry birds on the test phone with 2.3.3, we can not take away x10 to download a firmware and upload to the server.Update is delayed.
:+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

pwn3d:
Clarification regarding Gingerbread upgrade for Xperia X10

Hi,
As some of you have seen we have communicated on www.sonyericsson.com that the Gingerbread software update for Xperia X10 is available. Unfortunately that information was a bit too premature. The launch is imminent and timing according to plan but we just need some more days before we can push the button. Please stay tuned here on the product blog where we will notify you as soon as the first software kits start to roll out.

Also, please note that there is a lot of false commenting and posts impersonating Rikard Skogberg. Please respect the guidelines so that we can continue to have an open spirit and direct dialogue on this forum.

Any new information regarding Sony Ericsson software updates will always be communicated as a blog post, not in the comments field.

We will shortly introduce to you the two new bloggers that will carry Rikard’s torch during his absence.

Best Regards

Mattias Holm
Head of Product PR

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
De updateinformatie van GB is weer van de SE site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Valt mee, ze hebben die informatie gewoon te vroeg op Internet gezet. Je krijgt natuurlijk veel vragen/klachten als je op de website verkondigt dat de update er is, maar dat helemaal niet zo is.

Laatste nieuws is dat SE gewoon op schema loopt, dus update Q2-Q3 2011:
The launch is imminent and timing according to plan but we just need some more days before we can push the button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou maar hopen dat ze de 'button' snel indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tsjilp schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:46:
[...]

Nieuwe simkaart wil nog wel eens helpen met het geen service probleem. Kan je kostenloos in een telefoonwinkel aanvragen / ophalen.

Snel heet heb ik alleen als gps aan staat.
Dat heet gebeuren is geen probleem, heb ik ook soms met mijn Desire.

Ik had de livechat service van SE gebruikt en werd netjes geholpen. Maar echter kwam ik geen steek verder.

Wel kwam ik erachter dat ik bij mijn simkaart(T-Mobile) wél een pincode moest intoetsen en bij de huidige simkaart(Hi) in de x10 niet. Maar alsnog, geen succes. Ik ga maar eens een keertje naar de dichtstbijzijnde SE service point. Dan kunnen ze het met eigen ogen bekijken. Ik vind het zelf allemaal vreemd.

Ook valt die X10 ook altijd uit als de accu op 15% staat, heeft dat met de accu te maken? Want hij valt soms gewoon zomaar uit, en regelmatig ook nog.

Als dit een hardwarematig defect is dan is dit de laatste SE toestel hier in huis dat we gekocht hebben.
Toestel is pas nét een jaartje oud. :/

Dit hele gedoe kwam allemaal na die 2.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook een fake of een custom rom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:01:
[...]

Kan ook een fake of een custom rom zijn.
Lijkt me sterk, die z (zdzihu) heeft een behoorlijk goeie reputatie op XDA. Ook zijn er meerdere gebruikers die het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:03:
[...]

Lijkt me sterk, die z (zdzihu) heeft een behoorlijk goeie reputatie op XDA. Ook zijn er meerdere gebruikers die het melden.
De lijst met de kits die er al zijn is nog niet bijgewerkt dan op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Laatst online: 10-09 23:30
Bij mij is ie nu aan het installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:48
ik heb m`n build.prop net veranderd en alles van sony van m`n pc gegooid en er opnieuw opgezet maar hij geeft bij een error. vergeet ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
Ik heb eerst deze geinstalleerd: http://www.multiupload.com/4HAO78HS6A
Daarna via seus updaten ging prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik moet wachten op de NL trade versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:48
op een andere pc is het wel gelukt. nu lekker spelen met 2.3.3
en nog even wachten op root access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

hoe installeer ik die ftf file?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een woord voor de update: traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Ik heb die file niet eens gekopieerd, maar (via root explorer; zie hiervoor het root-topic) de build.prop aangepast en de regiocode gewijzigd naar 1241.1846 (mogelijk kan een van de andere beschikbare ook wel). Na herstart van de telefoon geeft hij dan aan dat er een update beschikbaar is.

Eerste indruk na wat spelen: hij is veel sneller (installeren, starten van progs, etc). Ik zat op de geroote stock-rom, met een reeks apps verwijderd en JIT geinstalleerd. Nu ga'k ff lekker verder spelen :Y)

<edit>kleine wijziging voor de fraaiheid</edit>

[ Voor 6% gewijzigd door KoekjevanLU op 29-07-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

2.3.3 geinstalleerd :D

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Iemand al in België de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
@sjondenon ik vind dat wel mee vallen.
Ik heb al mijn apps weer gesynced?!?! (via appbrain).
En wat ik dan meestal doe, is hem 15 minuten met rust laten en dan een reboot.
Persoonlijk begrijp ik niet dat mensen klagen over de traagheid.
Vind hem eigenlijk net zo snel als al de ROM's die ik gehad heb.
Ik mis alleen nog root zodat ik een hoop zooi er uit kan gooien ( zodat ie nog sneller word ;) ).

PS als iemand de KPN versie heeft, zou hij dat hier aub kunnen melden.
Het is een grote chaos bij XDA nu en de pagina's gaan hard omhoog zodat het lastig word om het echt te volgen.
alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door streamnl op 29-07-2011 21:05 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 01:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag on-topic blijven, oneliners zoals "ik ben hem aan het installeren" en "geïnstalleerd" voegen niets toe aan het topic. Ook het aantal posts bestaande uit 1 zin mag wat minder, post zinvol of post niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Dus de update is in een aantal landen uit maar nog niet in Nederland?
En installeren kan op 2 manieren blijkbaar...een bestand installeren of de build en regio aanpassen?

Kan iemand me een goede stap voor stap uitleg geven? XDA is niet te doen...
En dan heb ik gewoon Nederlands als taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Van XDA:
-------
a little how to:
root your phone
root explorer to system: edit [met text editor] in build.prop:
ro.product.name=X10i_XXXX-XXXX
ro.build.fingerprint=SEMC/X10i_XXXX-XXXX
ro.semc.version.cust=XXXX-XXXX

to your desired Customizatuion Version, reboot - and get the update
------
Je moet alle drie de regels wijzigen in een beschikbare code (bv. 1238-0870 (BE) die heb ik gebruikt, ben nu aan het updaten), saven, rebooten, en dan je X10 via SE PC companion updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Ah was zelf ook verder aan het zoeken en ik heb flashtool gedownload, het bestandje van megashares en hem dan flashen.

Nu geeft ie inderdaad een update aan en doet ie de rest zelf.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Als je bij deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=920746m de juiste ftf bestand download. Hoef je hem alleen maar te flashen en dan hoef je geen update meer te doen.
Maar ik denk dat deze vragen en antwoorden eigenlijk in de andere topic horen.
Veel succes, ik ga een kroegje opzoeken met wat vrienden.

Ps het grote verschil is denk ik toch wel de accu. Ik heb het idee dat hij veel langer mee gaat.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kan iemand mij met het onderstaande helpen? Dan kan ik ook gaan updaten :)
JT schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:34:
Ik probeer alvast al m'n spul te backuppen zoals sms en contacten en de apps met Titanium Backup. Als ik dan backup system data and apps plus een aantal groene dingen los backup, heb ik dan alles? Wordt er niet heel veel wijzer uit eigenlijk...

Ik heb dan bv
com.android.providers.calendar
com.android.providers.contacts
com.android.providers.settings
com.android.providers.telephony
com.android.providers.userdictionary
com.keramidas.virtua.ACCOUNTS

Maar ik zie niks over messaging?

[...]

Heb je een bron?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

via flashtool kun je ook direct de beschikbare .ftf firmware installeren. Gewoon het ftf bestand in de map firmware zetten en op de button flash drukken... hoef je niet de omweg met de regiocode te volgen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Laatst online: 31-10-2024
Eerste indrukken na update:
- reageert heel vlot, dit is een algemene gegeven, het typen gaat beter, het scrollen gaat vlotter, alles gaat vlot open
- De scherm animaties zijn leuk
- timescape werkt vlotter dan voorheen, nu is het bruikbaar
- Surfen vlot - en wat Apple ook mag beweren, flash is leuk op sites (vooral als je iets te zien krijgt zoals nu :-)
- Het is even wennen aan de nieuwe interface, maar het is allemaal leuk, fris e.d.
- Nog even toevoegen: had het spel diversion staan, dit liep op de 2.1 ook maar met haperingen e.d. nu loopt dit heel vlot, geen haperingen te vinden

Algemeen gezien vind ik dit dus super...
Geduld loont en je moet wel toegeven dat SE hun best gedaan heeft om een oude (maar nog wel goeie) foon up te daten...
Hier zit dus een heel tevreden X10 gebruiker!

[ Voor 10% gewijzigd door Korntrae op 29-07-2011 23:21 . Reden: opm ivm diversion ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

nickpma schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:41:
Ah was zelf ook verder aan het zoeken en ik heb flashtool gedownload, het bestandje van megashares en hem dan flashen.

Nu geeft ie inderdaad een update aan en doet ie de rest zelf.
Ben benieuwd!
Dit werkt inderdaad. Updaten duurt echter erg lang denk ik, aan mijn bandbreedte te zien doet PC Companion met 300 Kbps (Kilobits inderdaad) downloaden :P

/wow. Wat een verschrikkelijk groot verschil in snelheid, niet normaal. De camera is snel (en eindelijk geen shuttersounds), de interface is rap, de market, alles. En het ziet er supergelikt uit.

Me is happy :)

Scoort in Quadrant nu 1028, boven de Galaxy S.

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 30-07-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Iedereen die hem langzaam vind na de update, gebruik launcherpro ipv de originele launcher :)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Wat ik ook heb gemerkt is dat het scherm nu zowel naar links als rechts kan kantelen. Flash 10.3 ook eindelijk, werkt ook nog eens super en dat voor oud beestje die begon met 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Wat een fijne Rom, die officiele 2.3.3. De telefoon is gewoon stukken responsiver, het touchscreen is veel nauwkeuriger en ook de hickups bij I/O (apps installeren, shortcut aanmaken op homescreen, etc) zijn weg.
Ook is het toetsenbord veel bruikbaarder gezien die nu ook multitouch ondersteund, dus niet meer over zn nek ga zodra je snel ga typen.
Danku Sony-Ericsson!

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Niemand die mijn vraag kan beantwoorden? Ik kan nu niet updaten omdat ik dan m'n gegevens kwijt ben ;(
JT schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:58:
Kan iemand mij met het onderstaande helpen? Dan kan ik ook gaan updaten :)

[...]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

Wat bedoel je met messaging?

WhatsApp slaat de zooi lokaal (op je SD kaart) op, dus die heb je gewoon terug na herinstallatie van de app.
Gtalk gesprekken ben je zover ik weet kwijt
SMS kun je backuppen/restoren (bv. via SMS Backup and Restore, dus dit is niet hetzelfde als de Sony app die straks in 2.3.3 er niet meer bijzit)

[ Voor 15% gewijzigd door Yucko op 30-07-2011 12:52 . Reden: verduidelijking ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Yucko schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:32:

WhatsApp slaat de zooi lokaal (op je SD kaart) op, dus die heb je gewoon terug na herinstallatie van de app.
SMS kun je backuppen/restoren (bv. via SMS Backup and Restore)
Is er ook eentje voor je apps en de instellingen daarvan? Die dan ook je savegames meeneemt van je games? Die backup & restore app is vanaf 2.3 weg toch, maar is die ook weer los te installeren?

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiPKaKDutcH schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:51:
[...] Die backup & restore app is vanaf 2.3 weg toch, maar is die ook weer los te installeren?
Alleen op Xperia X10 is de weg. Ze hebben daar sommige feature eruit gehaald. Op nieuwe Xperia toestellen zijn ze nog wel met Android 2.3 en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo, de standaard 2.3.3 eraf gedonderd en er een custom versie opgezet met fps uncap en andere tweaks. Hij draait nu stukken soepeler. Daarnaast is ie geroot dus heb ik alle Timescape rommel er af gedonderd wat gunstig is voor de batterijduur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 17:16
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:33:
Zoo, de standaard 2.3.3 eraf gedonderd en er een custom versie opgezet met fps uncap en andere tweaks. Hij draait nu stukken soepeler. Daarnaast is ie geroot dus heb ik alle Timescape rommel er af gedonderd wat gunstig is voor de batterijduur :)
WB's rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb wat vaags (denk ik) dus zouden degene die een trade/unbranded versie uit Nederland hebben even het volgende doen?

01. Lock je X10i door op de knop bovenop je toestel te drukken.
02. Druk de volgende toetsencombinatie:
Home > Home > Home > Back > Back > Home > Back > Home > Home > Back
03. Ga naar Service info.
04. Ga naar Software info.
05. Noteer het nummer wat onder Customization Version staat.
06. Zet je telefoon uit.
07. Verwijder het achterklepje.
08. Verwijder de batterij.
09. Op de plaats van de batterij vind je allerlei gegevens. Noteer het nummer wat achter SI staat.
10. Plaats beide nummers hier.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:15:
Ik heb wat vaags (denk ik) dus zouden degene die een trade/unbranded versie uit Nederland hebben even het volgende doen?

01. Lock je X10i door op de knop bovenop je toestel te drukken.
02. Druk de volgende toetsencombinatie:
Home > Home > Home > Back > Back > Home > Back > Home > Home > Back
03. Ga naar Service info.
04. Ga naar Software info.
05. Noteer het nummer wat onder Customization Version staat.
06. Zet je telefoon uit.
07. Verwijder het achterklepje.
08. Verwijder de batterij.
09. Op de plaats van de batterij vind je allerlei gegevens. Noteer het nummer wat achter SI staat.
10. Plaats beide nummers hier.

Bedankt!
Alles staat al in:

Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic

NL gerelateerde codes:
Brand NameCodeSensuous blackLuster white
X10i CUST-NL GENERIC (Customized NL)1234-85471232-44061232-4405
X10i KPNMOB-NL GENERIC (KPN Mobile NL)1234-85501232-44081232-4407
X10i TMOB-NL GENERIC (T-Mobile NL)1233-70311232-44021232-4413
X10i VFE-NL VFE (Vodafone NL)1234-45931233-78281233-7829

Code: dit is de code die je moet veranderen in Default.prop (1.6) en build.prop (2.1)
Sensuous black/Luster white: staat op sticker als de batterij is verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Yucko schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:32:

SMS kun je backuppen/restoren (bv. via SMS Backup and Restore, dus dit is niet hetzelfde als de Sony app die straks in 2.3.3 er niet meer bijzit)
Gaat mij vooral om SMS (qua messaging), is dat zo gebackupped met Titanium Backup?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker wanneer ik het toestel uit mijn broekzak haal dat ik dan de pincode in moet typen, hij lijkt dan gereset. Volgensmij is dit ook een aantal keer buiten mijn broekzak gebeurd.
Na de software update naar 2.3.3 heeft hij hier nog steeds last van, hij was dus wel helemaal leeg gemaakt.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.