Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Ik heb gisteren nog een keer wipe battery stats gedaan en het lijkt nu goed te gaan :) Over de nacht in vliegtuig mode <10% stroom kwijtgeraakt. Gisternacht was dat 30-40% ofzo.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Zoals ik al eerder aan gegeven heb in dit topic, valt mijn telefoon regelmatig uit. Echter is t de laatste tijd erger geworden en viel hij bij 30% uit. De laatste paar dagen is dit zelfs al bij 50% resterende batterij.
Gezien ik volgende maand de Xperia S wil kopen en een maand nog wel lang vind om een nieuwe batterij aan te schaffen vroeg ik me af of iemand nog een batterij over heeft of een plek weet voor een goedkope batterij voor de X10?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je de battery stats al weggegooid? Dat kan ik niet terugvinden in je posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:59:
Zoals ik al eerder aan gegeven heb in dit topic, valt mijn telefoon regelmatig uit. Echter is t de laatste tijd erger geworden en viel hij bij 30% uit. De laatste paar dagen is dit zelfs al bij 50% resterende batterij.
Gezien ik volgende maand de Xperia S wil kopen en een maand nog wel lang vind om een nieuwe batterij aan te schaffen vroeg ik me af of iemand nog een batterij over heeft of een plek weet voor een goedkope batterij voor de X10?
mobielbereikbaar.nl vandaag besteld volgende dag geleverd, 100%

ik heb hele goeie ervaringen met die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Nou heb ik sinds een paar dagen een mb-meter geinstalleerd op men telefoon.
Dit om mijn dataverbruik in de gaten te houden om straks een goede bundel aan te kunnen schaffen.

Nu valt mij op dat de grootste verbruikers nogal vreemd zijn?
Dit zijn:

1) Toetsenblok ------ 3.6MB (in 2 dagen)
2) Crashmonitor ---- 3.2MB
3) Platform Apps --- 3.2MB

en daarna komt de NU.nl app die ik daadwerkelijk zelf gebruik met 0.5MB in 2 dagen?

Waarom gebruiken die eerste 3 zoveel data en is het eventueel mogelijk om deze alleen tot wifi te restricten zonder dat het gevolgen zou hebben?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:12

Yucko

One clown to rule them all !

answer_man schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:40:
Nou heb ik sinds een paar dagen een mb-meter geinstalleerd op men telefoon.
Dit om mijn dataverbruik in de gaten te houden om straks een goede bundel aan te kunnen schaffen.

Nu valt mij op dat de grootste verbruikers nogal vreemd zijn?
Dit zijn:

1) Toetsenblok ------ 3.6MB (in 2 dagen)
2) Crashmonitor ---- 3.2MB
3) Platform Apps --- 3.2MB

en daarna komt de NU.nl app die ik daadwerkelijk zelf gebruik met 0.5MB in 2 dagen?

Waarom gebruiken die eerste 3 zoveel data en is het eventueel mogelijk om deze alleen tot wifi te restricten zonder dat het gevolgen zou hebben?
Als toestel geroot is zou je Droidwall kunnen gebruiken. Daar kun je apps dan toegang ontzeggen/grven inzake 3g en/of wifi (zoals bij mij de market niet via 3g mag gaan)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Hij is wel geroot ja, maar die mb-meter app heeft de optie om apps alleen via wifi te laten werken zonder root.
Onavo mb-meter is dat :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
ik denk dat toetsenblok zoveel gebruikt omdat het je contacten synchroniseert met je Google contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al een tijdje de Xperia X10. Nooit problemen mee gehad en ben er tevreden over. Echter toen ik de telefoon vannacht aan de lader had hangen en ik vanmorgen wakker werd deed die opeens niks meer. Ik druk op de aan/uit knop maar dan knippert er 3x een rood lampje, meer niet. Hij reageert dus helemaal nergens meer op. Iemand die weet wat het probleem is?

Alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Dan is de accu leeg. Als hij de hele nacht aan de lader heeft gehangen is dus de USB-poort van de telefoon stuk (of het kabeltje of de lader). Ga uit van een kapotte USB-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 laders bij mijn telefoon, en bij beide laadt die niet. Ik ga zometeen dus ff naar de winkel. Hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:12:
Hallo,

Ik heb al een tijdje de Xperia X10. Nooit problemen mee gehad en ben er tevreden over. Echter toen ik de telefoon vannacht aan de lader had hangen en ik vanmorgen wakker werd deed die opeens niks meer. Ik druk op de aan/uit knop maar dan knippert er 3x een rood lampje, meer niet. Hij reageert dus helemaal nergens meer op. Iemand die weet wat het probleem is?

Alvast hartelijk bedankt!
Hetzelfde probleem weken gehad hier. Toestel laadt tot de helft op, om vervolgens aan de lader binnen een half uur weer leeg te lopen. Ook het accuverbruik is enorm wanneer het toestel aan is. Gelukkig heb ik nu een nieuw toestel, en kom ik nooit meer terug naar Sony (Ericsson). :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Die van mij heeft ook wel een aantal keren 's nachts niet opgeladen, terwijl alle stekkers er wel goed inzaten. Na een harde reset was alles weer goed en laadde de telefoon weer goed op.

Vorige week werkte mijn alarm trouwens niet 's ochtends, dat vond ik helemaal vreemd, aangezien het een alarm is wat ik sinds 2 jaar ingesteld heb als door-de-weeks alarm voor het werk, deze stond ook gewoon zoals normaal gesproken aan en de volgende dag ging het alarm ook af zonder iets veranderd te hebben...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de x10 ook HD-voice van KPN/Hi ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:08
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:50:
weet iemand of de x10 ook HD-voice van KPN/Hi ondersteund?
dit word niet ondersteund.
alleen de 2011 modellen en hoger van SE.

[ Voor 9% gewijzigd door jessy100 op 07-03-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Laatste dag met mn X10, mag morgen mn Xperia S ophalen. Heb zeer genoten van deze telefoon, afgezien de tijd dat mn batterij stuk was. Ben benieuwd naar de S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:51
Chaos-Zero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:36:
Laatste dag met mn X10, mag morgen mn Xperia S ophalen. Heb zeer genoten van deze telefoon, afgezien de tijd dat mn batterij stuk was. Ben benieuwd naar de S!
Laat je ervaringen eens horen hier. Ben zelf ook wel benieuwd hoe de S is t.o.v. de X10. Persoonlijk, en volgens mij ben ik niet de enige, ben ik ook wel geïnteresseerd in de S als opvolger. (alhoewel ik nog tot september moet, dus afwachten wat er intussen nog uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Eerste indruk is erg goed! Prachtig scherm! Dat is echt wat als eerst opvalt, de resolutie is zoveel beter dan bij de X10 en alles komt beter tot zijn recht. Hij is ontzettend snel. Zeker met 2.3 was de X10 gewoon traag en dat merk je pas echt met een nieuw toestel als de Xperia S.
Sowieso is het design natuurlijk verder mooi, maar dat is een kwestie van smaak. De touch knopjes (boven de doorzichtige balk) werken bij mij, in tegenstelling tot sommige reviews gewoon zoals het zou moeten werken. Af en toe wil ik nog wel eens er naast drukken en dan reageert hij natuurlijk niet.
Wat wel heel erg wennen is, is dat de menu en de back knoppen omgedraaid zijn en ik hierdoor nog wel eens een menu terug ga bijvoorbeeld, maar ook dit is een kwestie van wennen.
Wat me trouwens wel gelijk opviel toen ik voor het eerst aan het bellen was, is dat het geluid gewoon goed is. Erg helder en de volume is ook stukken beter dan bij de X10. Het fijne is ook dat er veel meer apps draaien op de S dan de X10.
Tot op dit moment heb ik nog geen echte nadelen kunnen vinden. De meeste dingen zijn gewoon even wennen, maar dat heb je als je een willekeurige andere telefoon neemt ook. Ik zal van de week nog wel even een betere impressie geven.

Naja goed, laat maar even weten als er nog vragen zijn, maar ik zal in de loop van volgende week nog wel even een update geven hoe mijn bevindingen dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd chaos-zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

mijn xperiax10 knippert met het rode lampje 3 keer, soms meerdere malen, soms ook niet en hij gaat niet meer aan. Ik heb al een nieuwe batterij en een nieuwe oplader, ligt mijn probleem bij de poortingang?
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:20:
hallo,

mijn xperiax10 knippert met het rode lampje 3 keer, soms meerdere malen, soms ook niet en hij gaat niet meer aan. Ik heb al een nieuwe batterij en een nieuwe oplader, ligt mijn probleem bij de poortingang?
gr
Klinkt alsof hij niet meer kan opladen...

Je kan eens proberen om de batterij op te laden met een ander toestel (of een standalone lader), en als het dan werkt is het waarschijnlijk de USB-poort van je X10 die stuk is (en dat is geen zeldzaam probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
Hoe zit het nu met het unlocken van de bootloader? Het valt mij op dat er veel onoverzichtelijke topics op XDA zijn... Voor de duidelijkheid, ik heb een x10 Vodafone die was geupdate naar stock 2.3. Heb er recent een andere 2.3 rom op geflashed (DonutHD). Hoe kan ik de bootloader er af wippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 13:44
Heb mijn 2 jaar oude X10 is even een facelift gegeven, het betekend ook dat ik nog lekker door blijf werken met dit toch wel mooie telefoontje, wat heb ik gedaan ;

De bescherm folie heb ik verwijderd en het frontglas is echt weer mooi glanzend en krasbestendig.
Nieuwe batterij geplaatst hij gaat nu weer 2 dagen mee na een lading
32gb geheugenkaart geplaatst
Android opnieuw geinstaleerd, en vervolgens alle apps geinstaleerd op de geheugenkaart, hierdoor blijft
er veel meer werkgeheugen op de telefoon over en werkt hij een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 15:40
videoman schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:19:
32gb geheugenkaart geplaatst
Android opnieuw geinstaleerd, en vervolgens alle apps geinstaleerd op de geheugenkaart, hierdoor blijft
er veel meer werkgeheugen op de telefoon over en werkt hij een stuk sneller.
Waarom zou je zo meer werkgeheugen hebben? En volgens mij (correct me if I'm wrong) worden alle Apps zo juist langzamer, omdat de data van de SD kaart gehaald moet worden en dit werkt langzamer dan vanaf intern geheugen.

Ik denk dat je telefoon nu sneller lijkt te werken, omdat je Android opnieuw hebt geïnstalleerd.... Waardoor alle troep, die in die 2 jaar tijd is geïnstalleerd en opgeslagen, eraf is.

@bartsled: dit lijkt me meer iets voor het Rooten & Custom ROM's topic.

[ Voor 9% gewijzigd door drav91 op 17-03-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
drav91 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Waarom zou je zo meer werkgeheugen hebben? En volgens mij (correct me if I'm wrong) worden alle Apps zo juist langzamer, omdat de data van de SD kaart gehaald moet worden en dit werkt langzamer dan vanaf intern geheugen.

Ik denk dat je telefoon nu sneller lijkt te werken, omdat je Android opnieuw hebt geïnstalleerd.... Waardoor alle troep, die in die 2 jaar tijd is geïnstalleerd en opgeslagen, eraf is.

@bartsled: dit lijkt me meer iets voor het Rooten & Custom ROM's topic.
Gaat erom hoe snel de geheugenkaart is , de apps werken niet trager dan op het intern geheugen merk ik , de cache van het programma blijft op het intern geheugen staan namelijk.
Ik merk toch snelheids winst als het intern geheugen leeg is, dit kun je merken met het inschakelen van de camera hij is er direct, voorheen moest ik 2 seconden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:42:
[...]

Je kan eens proberen om de batterij op te laden met een ander toestel (of een standalone lader), en als het dan werkt is het waarschijnlijk de USB-poort van je X10 die stuk is (en dat is geen zeldzaam probleem).
Heb ook zo'n probleem met mijn X10.
Kon er laatst niks meer mee, qua opladen en USB detectie via PC. Is het moederbord, kosteloos, vervangen door KPN Business Centre.

PC detecteert hem weer, kan ook weer opladen via PC. Maar opladen via de adapter doet het niet.
Adapter gebruikt op mijn oude X1 en daar werkt ie wel bij. De adapter van de X1 gebruikt om de X10 op te laden en het werkt niet.

Ra ra wat kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb mijn telefoon maar is grondig opgeruimd, eerst fabrieksinstellingen met formatteren SD kaart en daarna de firmware er opnieuw opgeladen, complete reset eigenlijk (beetje overkill misschien). Snelheid is er erg op vooruit gegaan, maar sindsdien krijg ik mijn Facebook en Twitter contacten niet meer gesynced met m'n normale contacten. Heb alles al geprobeerd wat ik kon vinden op internet (accounts toevoegen en verwijderen bij accounts en sync., apps gereinstalled). Iemand enig idee? Vind de fotootjes en info die erbij komen van FB en twitter wel handig erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:42:
[...]

Ik heb vorig jaar via ProAssist een nieuwe X10 gekregen omdat de oude dat probleem ook had.

En ja, hoor, die nieuwe heeft vannacht ook de geest gegeven wat het opladen betreft...

Het is dat ik nog tot februari 2013 aan mijn abo vastzit, anders ging ik een nieuw, ander toestel halen... :(

(en zoiets gebeurt altijd als je middenin een verhuizing of dergelijke stress-situatie zit...) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Sinds de update naar Android 2.3.3 kan ik mijn Xperia X10 niet meer in "stille stand" zetten. Wel nog trilstand of beltoon maar geen stil (dus zonder trillen). Meerdere mensen met dit probleem? En nog interessanter: iemand die een oplossing weet, waardoor ik mijn Xperia weer in de stille stand kan krijgen?

Voorheen kon ik met de knop aan de rechterzijkant van het toestel, switchen tussen beltoon, trilalarm en stil. Maar die laatste functie is dus ineens weg...

Ik heb al maanden vanalles uitgeprobeerd, maar ik kom niet op een handige oplossing.

Alvast thanks voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
In Sound settings kan je Vribrate op Only when not in Silent mode zetten. Dan is stil echt stil, maar heb je geen stand met alleen tril zonder beltoon. Echt een probleem is dat niet, want het trillen maakt toch veel meer herrie dan de beltoon op het laagste volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:34
Gisteren heb ik een tweedehandse Sony Xperia X10 gekocht, eerst gebruikt op het KPN netwerk, ik wil T-Mobile gaan gebruiken. Als ik de telefoon met mijn simkaart erin aanzet vraagt de telefoon om "SIM PIN vr netwerkontgr.". Lijkt mij dat de telefoon niet simlock-vrij is? En hoe kan ik aan de juiste code komen, bij KPN of bij T-Mobile aanvragen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Daarvoor moet je bij KPN zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:52:
Hi all,

Sinds de update naar Android 2.3.3 kan ik mijn Xperia X10 niet meer in "stille stand" zetten. Wel nog trilstand of beltoon maar geen stil (dus zonder trillen). Meerdere mensen met dit probleem? En nog interessanter: iemand die een oplossing weet, waardoor ik mijn Xperia weer in de stille stand kan krijgen?

Voorheen kon ik met de knop aan de rechterzijkant van het toestel, switchen tussen beltoon, trilalarm en stil. Maar die laatste functie is dus ineens weg...

Ik heb al maanden vanalles uitgeprobeerd, maar ik kom niet op een handige oplossing.

Alvast thanks voor de hulp!
Ik gebruik de app Quick Settings daarvoor. Alle standen mogelijk. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
bartsled schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:22:
Hoe zit het nu met het unlocken van de bootloader? Het valt mij op dat er veel onoverzichtelijke topics op XDA zijn... Voor de duidelijkheid, ik heb een x10 Vodafone die was geupdate naar stock 2.3. Heb er recent een andere 2.3 rom op geflashed (DonutHD). Hoe kan ik de bootloader er af wippen?
Late reactie, maar het is gewoon een kwestie van dit topic volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
Ares408 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:54:
Daarvoor moet je bij KPN zijn.
Dankje, weet iemand of er nog andere manieren zijn om je Xperia X10 simlock vrij te maken? Ik heb op het internet diverse unlock tools gevonden, maar daarvoor moet betaald worden.. Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
als de telefoon ouder is dan 1 jaar, is KPN verplicht om deze kostenloos te unlocken.
Alleen weet ik niet of dit alleen aangevraagd mag worden door een 3e partij. Of dat alleen degene die hem bij KPN heeft gekocht dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Iedereen mag/kan dat aanvragen, als je het eerder dan 1 jaar aanvraagt komt er ~€90 op de volgende telefoonrekening bij.

Edit: dit verhaal gaat over KPN, hoe het bij andere telco's zit weet ik niet.

Hier moet je zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Ares408 op 28-03-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
Ares408 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:11:
Iedereen mag/kan dat aanvragen, als je het eerder dan 1 jaar aanvraagt komt er ~€90 op de volgende telefoonrekening bij.

Edit: dit verhaal gaat over KPN, hoe het bij andere telco's zit weet ik niet.

Hier moet je zijn.
Super, dankje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:39

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Mijn excuses als dit al eerder gepost is, maar ik zat inleiding door te nemen en zag bij plus en minpunten het volgende staan:
Pluspunten
+ Supersnel door de gebruikte processor.
+ Mooi uiterlijk zowel qua hardware als software
+ Goede muziek capaciteiten
+ Goed, groot en gevoelig touchscreen

Minpunten
- Nog met Android versie 1.6
- Geen Multitouch
Geen multi-touch? Is dat nog steeds zo? Hier was ik nog benieuwd naar :)
hoor het graag.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Met de huidige Android-versie wordt multitouch ondersteund.

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt multitouch werkt maar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:30:
Klopt multitouch werkt maar beperkt.
Heeft dat met hardware van deze toestel te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Tsupport schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:45:
[...]

Heeft dat met hardware van deze toestel te maken? :)
Ja, klopt. Het is eigenlijk meer een soort dual-touch. Meer dan twee vingers tegelijk kan hij geloof ik niet registreren (als ik het goed heb onthouden).

Onlangs de stoute schoenen aangetrokken en een custom rom erop gezet, maar wat een verademing zeg. Heb nu de nieuwe DonutHD erop staan (versie 2.2). Wat een heerlijk snelle telefoon heb ik nu zeg! En mn batterijduur is er ook aardig op vooruitgegaan. Ik wil echt niet meer terug naar stock zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Ik ben overgestapt van Hi naar tele2 en toen ik mijn nieuwe simkaart er in deed bleek hij gesimlockt te zijn. Ik heb toen een code aangevraagd bij Hi en de volgende dag kreeg ik een reactie. Ik weet niet waarom, maar ik kreeg twee codes van ze en beide bleken niet te werken. Kan het misschien zijn dat ik te vaak de verkeerde code ingetoetst heb en dat hij daardoor geblokkeerd is? Ik heb de KPN klantenservice gebeld en die doos aan de andere kant van de lijn kon alleen maar adviseren om de codes nog een keer aan te vragen. Ik heb het maar gedaan, maar verwacht hier niet te veel van. Heeft iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

even naar de kpn winkel gaan? kunnen ze vast terplekke voor je doen

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik vandaag inderdaad maar eens doen. Ik kreeg net voor voor de tweede keer dezelfde unlockcodes van kpn opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Ik ben eruit en morgen krijg ik mijn witte Xperia binnen, er zit echter Andriod versie 1.6 op.
Dit wordt mijn eerste Andriod toestel, kan ik deze ook upgraden naar 2.2 ofzo? :) hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Tsupport schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:53:
Ik ben eruit en morgen krijg ik mijn witte Xperia binnen, er zit echter Andriod versie 1.6 op.
Dit wordt mijn eerste Andriod toestel, kan ik deze ook upgraden naar 2.2 ofzo? :) hoor het graag
Ja hoor, met de update programma van Sony Ericsson (wordt automatisch geinstalleerd wanneer je je telefoon aansluit op je pc) kun je je fimrware upgraden naar 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

avec_style schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:56:
[...]

Ja hoor, met de update programma van Sony Ericsson (wordt automatisch geinstalleerd wanneer je je telefoon aansluit op je pc) kun je je fimrware upgraden naar 2.3.
Danku! :) Dat lucht op, was bang dat ik allerlei trucjes moest uithalen om het voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké, ik heb het volgende probleem met mijn SE x10.
hij laadt namelijk NIET meer op als de batterij helemaal leeg is! het vaker genoemde defecte usb-poortje is het niet, dit probleem heb ik namelijk al gehad en dit is ook opgelost (valt gewoon onder fabrieksgarantie, evt. gemaakte kosten kun je op je provider verhalen)
op dit moment hang ik mijn telefoon aan de lader, ongeveer vijf minuten blijft het rode lichtje knipperen, hij springt over naar een gewoon brandend rood lampje, en na max. twee minuten gaat hij vanzelf weer over naar het knipperende lampje. hem een nacht aan de lader hangen of aan de laptop werkt niet, en hem proberen aan te zetten bij het gewoon brandende lampje gaat wel, maar hij is dan maar tot 1% opgeladen en valt vlak na het aanzetten ook weer bijna direct uit!
hebben meer mensen het probeem en/of zijn er suggesties om dit probleem op te lossen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:56:
oké, ik heb het volgende probleem met mijn SE x10.
hij laadt namelijk NIET meer op als de batterij helemaal leeg is! het vaker genoemde defecte usb-poortje is het niet, dit probleem heb ik namelijk al gehad en dit is ook opgelost (valt gewoon onder fabrieksgarantie, evt. gemaakte kosten kun je op je provider verhalen)
op dit moment hang ik mijn telefoon aan de lader, ongeveer vijf minuten blijft het rode lichtje knipperen, hij springt over naar een gewoon brandend rood lampje, en na max. twee minuten gaat hij vanzelf weer over naar het knipperende lampje. hem een nacht aan de lader hangen of aan de laptop werkt niet, en hem proberen aan te zetten bij het gewoon brandende lampje gaat wel, maar hij is dan maar tot 1% opgeladen en valt vlak na het aanzetten ook weer bijna direct uit!
hebben meer mensen het probeem en/of zijn er suggesties om dit probleem op te lossen?!
mja, kan altijd nog een geval van kapotte accu zijn. Niemand in je omgeving die eenzelfde accu in zijn telefoon gebruikt (bv. iemand anders met een X10i of zelfs een X1) of een bureaulader puur om uit te sluiten dat het aan je toestel ligt?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Mijn zusjes X10 (anderhalf jaar oud) valt de laatste tijd vaak uit bij gebruik van facebook, bellen en andere intensievere zaken. Daarna moet de lader er aan om hem weer aan te laten gaan, ook al is de batterij half vol. Wat zou dit kunnen zijn? Bij de kpn winkel zeiden ze dat het een software probleem was en dat ze hem maar moest resetten en hierna moest terugkomen. Dit heeft ze gedaan maar heeft niet geholpen. Kan dit een software probleem zijn of moet ze hem maar gewoon opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Laatst online: 10-09 15:31
Hoi unneoutech,

Ik heb nu precies hetzeflde probleem met mijn X10. Hij valt vaak uit bij zwaar gebruik, ik heb het ideed at het vooral gebeurt als de accu enigzins leeg is. Je krijgt hem ook niet meer aan, hij valt gelijk weer uit, je moet hem 10min laten 'afkoelen' en dan kun je het weer proberen.

Ik laad hem nu helemaal op, dan doe ik software reset, dan kijk ik of hij het nog steeds doet, en als dat zo is dan gaat hij terug naar de winkel, want ik heb nog garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpol
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 22:26

mpol

root@localhost

Ik heb deze week via tweakers.net een tweedehands Sony Xperia X10 gekocht. Het lijkt een fijn toestel te zijn.

De accuduur vind ik alleen niet echt overhouden. Als ik reviews lees van de nieuwe Xperia S lijkt dat ook gewoon niet zo'n sterk punt te zijn van Sony. Misschien dat een custom rom nog wat te bieden heeft hierin. Ik kom van een Blackberry af met een accuduur van 3 of 4 dagen, dus in dat opzicht is het een achteruitgang.

Verder heb ik wel een vraag over apps. Ik heb Advanced Task Killer, maar iedere dag kan ik wel apps afsluiten die ik de hele dag niet eens gebruikt heb. Deze worden automatisch gestart om een of andere reden? Ik begrijp niet goed hoe dat kan.

Verder vind ik het scherm niet altijd zuiver in de aanraakgevoeligheid. Soms moet ik half naast een button klikken om effect te hebben. Helpt het als ik de screencover eraf haal, of wordt het daar niet beter van? Ik heb zelf een aardig krasvrije geschiedenis, dus ik ben er niet bang voor deze eraf te halen.

https://timelord.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Accuduur hangt af van een aantal factoren:
• welke apps gebruik je? en hoe vaak?
• helderheid van je scherm
• zit je op 3G of Wifi?
• Staat bluetooth aan?
• welke programma's syncen er op de achtergrond allemaal en hoevaak?

Taskkillers zijn in principe overbodig en moet je gewoon achterwege laten

leesvoer

Zuiverheid van het aanraken ... tja ... ik had het soms met mijn X10 en nu ook met mijn Galaxy Note. Ik moet soms boven de link klikken om hem te kunnen openen. Ondertussen ben ik eraan gewend geraakt, maar soms frustreert het toch nog wel eens :)

[ Voor 65% gewijzigd door Yucko op 22-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpol

mpol

root@localhost

Hmm, ik heb niet veel apps en widgets openstaan. En al nauwelijk apps die syncen.
De helderheid heb ik wel wat hoog staan, daar zou ik naar kunnen kijken.
3G heb ik uit staan, Bluetooth ook. 2G en Wifi staan wel aan.
Voor nu hou ik de task killer wel even aan. Ik vind het ronduit vervelend als gmail mijn mail gaat ophalen.

En ja, het scherm is dan maar hoe het is misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

als je niet wilt dat gmail op de achtergrond zit te syncen dan moet je dat gewoon uitzetten.

[Instellingen]-->[Account- en synchronisatie instellingen]-->[je google account]-->[Gmail synchroniseren] en daar vinkje weghalen ;)

taskkillers sluiten programma's en processen af die android uiteindelijk weer zal gaan inladen (wat weer extra energie kost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpol

mpol

root@localhost

Ja, die instelling had ik net vanmiddag gevonden :). Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mpol schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:25:
Ja, die instelling had ik net vanmiddag gevonden :). Thanks.
het is eventueel ook een optie om het toestel te rooten en alle sony bloatware zoals timescape enzo te verwijderen. Deze rommel draait vaak op de achtergrond mee heeft een negatieve invloed op de batterijduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:31:
[...]

het is eventueel ook een optie om het toestel te rooten en alle sony bloatware zoals timescape enzo te verwijderen. Deze rommel draait vaak op de achtergrond mee heeft een negatieve invloed op de batterijduur
dan kun je net zo goed die extra stap naar een custom rom ook nog even zetten. Met de juiste rom is de X10 dan ook nog eens lekker snel tov de SE rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Mijn X10 voor de 2e keer met een kapotte USB-poort ingeleverd voor garantie. Deze keer heb ik hem zelf gemold zeggen ze. Telefoon met een bekende ontwerpfout niet goed repareren en mij daar vervolgens de schuld van geven. Mooie boel is dit, mij zien ze niet meer terug.

edit:
Het is val/drukschade. Jaja, ik heb een micro-USB stekker erin gedrukt en daar is hij stuk van gegaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Ares408 op 30-04-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
Mijn x10 is bij dynafix omdat ie steeds uitvalt. Ze zijn er nog mee bezig...

All statusses registered for your repair are shown in the view below.
STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 24-4-2012 10:32:27
Order - Confirmed 24-4-2012 10:32:32
Logistics - Product sent (Customer -> Dynafix Care) 25-4-2012 10:08:20
Logistics - Product received by Dynafix Care 27-4-2012 2:09:20
Logistics - Product sent to external repair facility 27-4-2012 16:18:13
Transport - Received in accordance with specifications at external repair center 1-5-2012 21:03:06
External repair - Pending 3-5-2012 9:37:34
Transport - Ready for shipment at external repair center 4-5-2012 21:08:32
Transport - Product has been send by external repair center 4-5-2012 21:09:10
External repair - Repair finished 4-5-2012 21:09:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
ik heb 'm terug gekregen! Ze wisten me te vertellen dat alles gerepareerd was, maar een half uur later viel die weer uit. De zaak gaat nu naar the phone house hoofdkantoor alwaar beslist wordt of ik nu misschien een nieuwe tel krijg.... dynafix heeft mij tot nu toe niks dan ellende gebracht, meerdere reparaties verprutst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Hoe root je het makkelijkst een Xpreria X10 die op 2.3.3 zit ?
En vervolgens moet je een recovery installeren vermoed ik, om uiteindelijk een custom rom te kunnen flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
The-Dude schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:54:
Hoe root je het makkelijkst een Xpreria X10 die op 2.3.3 zit ?
En vervolgens moet je een recovery installeren vermoed ik, om uiteindelijk een custom rom te kunnen flashen ?
Dit is vrij eenvoudig, maar zie hiervoor het Topic genoemd onderaan dit topic, het Rooten & Custom ROM's topic.

<edit>typo</edit>

[ Voor 4% gewijzigd door KoekjevanLU op 21-05-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12-2021
Zit met een ander probleem:
Mijn xperia staat voor de 'time out' scherm op 30 seconden
hij valt ook volledig uit maar na ongeveer 5 minuten lichte het scherm terug op en blijft dit ook zo
gevolg : de batterij gaat er op één dag door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:20

GS88

π raat

Beste,

Ik heb sinds kort een X10, en dit is me eerste Android.. wellicht kijk ik er de hele tijd overheen..
Maar...

Is er geen notitieblok app standaard erop? :?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

GS88 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:41:
Beste,

Ik heb sinds kort een X10, en dit is me eerste Android.. wellicht kijk ik er de hele tijd overheen..
Maar...

Is er geen notitieblok app standaard erop? :?
Kijk eens in de Play Store, er zijn er zeer veel te vinden: https://play.google.com/store/search?q=note&c=apps

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Tot hoeveel GB (microSD) ondersteunt de X10? Op internet kom je verschillende dingen tegen (ene keer staat er max. 16, ergens anders weer max. 32gb.) :?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
32GB werkt direct. 64GB micro-SDXC kaartjes moeten ook werken als je ze fat32 formatteert, ipv de standaard exfat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Dank je wel, aan de 32GB heb ik denk ik wel genoeg.
Weet je misschien ook of UHS-Ix ondersteund wordt? Die blijken volgens mij sneller te zijn dan Class 10, maar echt harde cijfers ben ik nog niet tegengekomen.

Ik zit namelijk te twijfelen tussen 2 micro SD kaartjes van 32GB:
1. Adata UHS-I
2. Samsung Class 10

Als het verschil nagenoeg niks is, dan ga ik voor de Samsung (Informatique is iets dichterbij voor mij)... maar daar staan geen snelheden bij, en bij de ander wel.

[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 11-07-2012 14:55 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Mijn X10 heeft 't ook gehad. Hetzelfde probleem als velen hier tegen gekomen zijn; kapotte USB poort, wil niet meer laden. M'n vriendin had overigens hetzelfde probleem met haar x10 mini pro. Zij is overgestapt op een Xperia Ray, ik ben nu een gelukkige bezitter van een Galaxy SIII :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ik heb inmiddels de 32GB micro SD (Class 10) van Samsung gehaald.. Maar hoe maak ik nu een back up van mijn oude SD kaart? Als ik bij Back Up kijk zie ik alleen reset opties. Contacten, smsjes en apps... staan die op de sd of op de telefoon zelf?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 02:42
Gewoon even via je PC een kopie maken van de data op je SD kaart. Als je apps zelf niet verplaatst staan ze standaard op de interne opslag van je telefoon en als je GMail gebruikt staan je mails en contacten bij Google.

Ik denk overigens dat ik mijn X10 aan de wilgen ga hangen. Ik vind hem simpelweg te traag (ook met bijvoorbeeld CM). Als we nu een volledig functionerende CM9 hadden gehad met HWA dan was ik er nog even mee door gegaan maar ik zie de Galaxy Nexus als een mooie opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 15:37

Thadir

Geker dan gekker

Ik ben nu nog steeds erg tevree met mijn Xperia X10 al begint hij nu tog onderhand de tand des tijd tonen.

maar het meest storende is nu op het moment als mensen mij SMS dat ik hem altijd 2x binnen krijg. Iemand een idee waarom dit gebeurt?

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Mijn X10 moet het ook nog een tijdje volhouden. Gisteren voorzien van de xperia S rom, android 2.3.4. ziet er goed uit en draait (redelijk) vlot.
't schijnt dat er ook een 4.0 rom in ontwikkeling is, maar aangezien ik hem dagelijks gebruik wacht ik even tot er een stabiele versie is.

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik begin me de laatste tijd wat te ergeren aan de traagheid van de X10. Misschien doe ik er teveel mee en verlang ik er teveel van, maar ik hou er niet van om te moeten wachten voor de gallery eindelijk eens m'n foto's gerenderd heeft als ik erdoorheen blader. Hij reageert gewoon niet meer zo vlot en soepel.

Heb al een tig roms geprobeerd, maar uiteindelijk helpt het niet echt veel. Het is natuurlijk een foon van 2 jaar oud, maar dan nog... de Samsung Galaxy Mini 2 van m'n vriendin reageert veel sneller, terwijl die qua specificaties toch minder is dan m'n X10.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Dennahz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:27:
Ik begin me de laatste tijd wat te ergeren aan de traagheid van de X10. Misschien doe ik er teveel mee en verlang ik er teveel van, maar ik hou er niet van om te moeten wachten voor de gallery eindelijk eens m'n foto's gerenderd heeft als ik erdoorheen blader. Hij reageert gewoon niet meer zo vlot en soepel.

Heb al een tig roms geprobeerd, maar uiteindelijk helpt het niet echt veel. Het is natuurlijk een foon van 2 jaar oud, maar dan nog... de Samsung Galaxy Mini 2 van m'n vriendin reageert veel sneller, terwijl die qua specificaties toch minder is dan m'n X10.
Ik denk dat je daar vooral het langzame geheugen begint te voelen. De foto's van de Galaxy Mini 2 zijn ook maar half zo groot als die op de Xperia X10 én de schermresolutie is lager dan die van de Xperia S dus heeft hij ook gewoon minder pixels te renderen. En daarnaast is die 200Mhz niet zo'n groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
AmbroosV schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:39:
[...]

Ik denk dat je daar vooral het langzame geheugen begint te voelen. De foto's van de Galaxy Mini 2 zijn ook maar half zo groot als die op de Xperia X10 én de schermresolutie is lager dan die van de Xperia S dus heeft hij ook gewoon minder pixels te renderen. En daarnaast is die 200Mhz niet zo'n groot verschil.
Maar ja, ik merk ook dat mijn X10 het gewoon moeilijk begint te krijgen. De play store lagt als een malle, google maps gaat allesbehalve vloeiend en browsen doe ik er al helemaal niet meer op. Ik kan al verlengen maar wacht nog steeds totdat Sony een nieuwe telefoon uit brengt, dus mn X10 zou het nog een paar maanden vol moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Knul schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Maar ja, ik merk ook dat mijn X10 het gewoon moeilijk begint te krijgen. De play store lagt als een malle, google maps gaat allesbehalve vloeiend en browsen doe ik er al helemaal niet meer op. Ik kan al verlengen maar wacht nog steeds totdat Sony een nieuwe telefoon uit brengt, dus mn X10 zou het nog een paar maanden vol moeten houden.
2 woorden: IFA Berlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Ah, wordt ie daar aangekondigd ja? Heb je daar ook een bron van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Jammer, want vroeger vond ik hem wel gewoon snel terwijl hij hetzelfde deed. Misschien zijn sommige apps wat zwaarder geworden.

Ik gebruik de 'Advanced Task Killer' om onnodige taken automatisch af te sluiten, dat helpt wel, maar over het algemeen is de performance toch niet echt geweldig. Misschien weer eens een rom proberen die gebaseerd is op de originele rom.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Die van mij op 2.3 voelt nog steeds hetzelfde aan m.u.v. bepaalde apps die inderdaad zwaarder zijn geworden. Nou moet ik zeggen dat ik geen power user ben sinds ik veel op mijn tablet doe.

Welke apps hebben jullie flink in gebruik dan?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Knul schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:43:
[...]

Ah, wordt ie daar aangekondigd ja? Heb je daar ook een bron van? :)
Eh, ik ben de bron in dit geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Zijn er hier mensen waarbij het chroom loslaat op de telefoon ? Heb inmiddels een nieuw middenstuk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joele
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08 11:53
videoman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:34:
Zijn er hier mensen waarbij het chroom loslaat op de telefoon ? Heb inmiddels een nieuw middenstuk besteld.
ja bij mij ook pas de afgelopen 3 maanden. Het toestel is dan ook al zeker 2 jaar oud, maar nu begint het ineens snel te gaan met de chroomlook. Ironisch genoeg weinig schade aan de voor en achterkant.

Sinds een tijdje wel een ander issue, het toestel wil af en toe een dag mijn mobiel internet niet vinden. Dacht eerst dat dit aan de provider lag, maar heb een test gedaan met een andere telefoon (een oude SE Satio) en deze had geen enkel probleem. Er is niet een bepaalde routine maar na wat restarten van de telefoon en gegevensverkeer aan- en uitzetten gaat die soms weer aan.

Verder ben ik tevreden sinds de update naar 2.3 en loopt het toestel opzich goed, mits je niet teveel open hebt staan.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.