Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik heb daar geen last van, terwijl mijn X10 elke werkdag zo'n twee uur muziek staat af te spelen door de in-ears.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:33:
ik heb zojuist, omdat mn mp3-speler ter reparatie is opgestuurd, mijn x10 voor het eerst als muziekspeler gebruikt. Wat mij opvalt is dat ik op de achtergrond ruis hoor als ik muziek afspeel en als de muziek gepauzeerd is. Ik gebruik mijn x10 icm een Sennheiser IE8.. Is deze ruis normaal en horen jullie dit ook met in-ears of ligt het aan mijn telefoon?
Dit is exact waar ik hier ook wat over wou schrijven. Ik hoor ook ruis icm sennheiser cx271. Waarschijnlijk zijn jouw doppen ook "made for ipod" . Van wat ik heb begrepen op het internet komt dit omdat SE en bijvoorbeeld Apple een andere opstelling van oordopje gebruiken.
Staat http://androidforums.com/...t-issue-problem-norm.html daar te lezen.

Afbeeldingslocatie: http://pinouts.ru/connectors/minijack4pin.gif
Iphone is zo opgesteld:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/231f2V0c460W2E1Z0525/Screen_shot_2011-05-12_at_8.49.48_AM.png
SE doet het zo:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/303q0R0q0v3i0k3X2741/Screen_shot_2011-05-12_at_8.50.34_AM.png

Om de storing niet te horen zou je dus dopjes moeten hebben die de andere opstelling hebben en niet Made For iphone/ipod bla bla zijn. Sony heeft die natuurlijk.
er schijnen echter ook adapters te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:44

Yucko

One clown to rule them all !

Tommert38 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:29:
Weet iemand of de burgeralarmen app ook op niet-SE telefoons werkt? Heb hierover niks kunnen vinden op internet, laat staan de burgeralarmen app zelf. Zou iemand misschien een backup van de .apk kunnen posten? :*) ?
je mag het proberen ;)

BurgerAlarmen <-- linkje voor download

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte in ears van de hema van 2,50 geen ruis te bekennen, vind ze eigenlijk beter als het setje van SE zelf wat je bij je foon geleverd krijgt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Is het trouwens uit te zetten dat als je batterij bijna leeg is, hij niet uitvalt als hij tussen de 5 en 10% zit?

En is smurfs village bij jullie wel in de store te vinden? Op de market (https://market.android.co...=com.capcom.smurfsandroid) staat dat hij niet werkt met mn X10, maar ben benieuwd of jullie die melding ook hebben, omdat ik niet zou weten waarom hij niet zou werken. Ik heb niet de standaard NL versie van 2.3.
Welke ik wel heb weet ik niet precies, maar ik had toen de update uit kwam via een bestand die hier werd gepost m'n X10 geupdate.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

twowheeler schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:32:
[...]

Dit is exact waar ik hier ook wat over wou schrijven. Ik hoor ook ruis icm sennheiser cx271. Waarschijnlijk zijn jouw doppen ook "made for ipod" . Van wat ik heb begrepen op het internet komt dit omdat SE en bijvoorbeeld Apple een andere opstelling van oordopje gebruiken.
Staat http://androidforums.com/...t-issue-problem-norm.html daar te lezen.

[afbeelding]
Iphone is zo opgesteld:
[afbeelding]
SE doet het zo:
[afbeelding]

Om de storing niet te horen zou je dus dopjes moeten hebben die de andere opstelling hebben en niet Made For iphone/ipod bla bla zijn. Sony heeft die natuurlijk.
er schijnen echter ook adapters te zijn
Hmm goed punt, je moet natuurlijk wel dat verloopsnoertje van SE gebruiken met dat microfoontje en knopje, als je in dat verloopje de mini-jack van de oordopjes steekt, werkt het dan wel?
Want als je die mini-jack direct in de telefoon stopt dan mis je één ring op de mini-jack en gaat dat dus niet goed werken.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Chaos-Zero schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:01:
Is het trouwens uit te zetten dat als je batterij bijna leeg is, hij niet uitvalt als hij tussen de 5 en 10% zit?

En is smurfs village bij jullie wel in de store te vinden? Op de market (https://market.android.co...=com.capcom.smurfsandroid) staat dat hij niet werkt met mn X10, maar ben benieuwd of jullie die melding ook hebben, omdat ik niet zou weten waarom hij niet zou werken. Ik heb niet de standaard NL versie van 2.3.
Welke ik wel heb weet ik niet precies, maar ik had toen de update uit kwam via een bestand die hier werd gepost m'n X10 geupdate.
Hier werkt hij ook niet, zal wel niet compatibel zijn met de processor of gpu van de X10. Overigens, wat betreft de ruis, zijn die dopjes voorzien van een microfoon of zijn het alleen oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn alleen dopjes-->http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sennheiser-ie-8-in-ear-hoofdtelefoon/9000000006413439/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:21:
het zijn alleen dopjes-->http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sennheiser-ie-8-in-ear-hoofdtelefoon/9000000006413439/index.html
Audiofiel oortjes om vervolgens MP3tjes te luisteren? Nogal een overkill niet. Maar het kan goed zijn dat er wat stof oid in je 3.5mm plug zit. Telefoon zit vaak in tasjes, zakken etc. Blaas hem een keer uit? Heb je misschien andere oortjes om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Audiofiel oortjes om vervolgens MP3tjes te luisteren? Nogal een overkill niet. Maar het kan goed zijn dat er wat stof oid in je 3.5mm plug zit. Telefoon zit vaak in tasjes, zakken etc. Blaas hem een keer uit? Heb je misschien andere oortjes om te testen?
320kbps valt anders prima te beluisteren... mijn normale audiospeler is opgestuurd ter reparatie, daarmee luister ik altijd flacs... het zal wel niet aan stof in de port liggen.. de oorzaak is al door twowheeler genoemd denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
RomeoJ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Hmm goed punt, je moet natuurlijk wel dat verloopsnoertje van SE gebruiken met dat microfoontje en knopje, als je in dat verloopje de mini-jack van de oordopjes steekt, werkt het dan wel?
Want als je die mini-jack direct in de telefoon stopt dan mis je één ring op de mini-jack en gaat dat dus niet goed werken.
geen idee, ben mijne kwijt 8)7

kan iemand dat testen?

http://www.sony.nl/produc...r-mobile-phones/dr-ex39pp
Die "standaard" wordt dus omtp genoemd, en dat maakt waarom normale dopjes niet geschikt zijn.
Deze zijn niet geschikt voor ipod en ik heb ook verhalen gelezen dat ze in bijvoorbeeld een laptop alleen werken als ze er half ingestoken zijn

[ Voor 24% gewijzigd door twowheeler op 24-10-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocMac
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35
Ik had ook het probleem met constante reboots. Hij reboot zelfs wanneer ik niets doe en hem gewoon laat liggen. Mijn X10 is nu ongerepareerd retour naar mij gestuurd. Ik heb verontwaardigd de klantenservice van T-Mobile gebeld omdat in het bericht stond dat het buiten de garantie was. De klantenservice begreep meteen dat dit iets was dat wel nog onder garantie viel en ik word later deze week door iemand van de reparatiedienst teruggebeld. Ik hoop dat ik snel een werkend toestel heb. Gelukkig heb ik nog een backup want OUCH, ik had toch iets te veel informatie aan die telefoon toevertrouwd die ik nu nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds paar dagen gaan alle geluiden naar mijn Bluetooth headset als ie verbonden is met mijn telefoon. Dat is nieuw voor mij aangezien ik tot nu toe (sinds ik hem heb, 1 jaar) altijd alle geluiden (beltoon, bericht melding geluiden, alarmen… behalve muziek) ook gewoon hoorden uit telefoon. Ik heb alle instellingen nagelopen, niks te vinden!! Heel raar, zomaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:14:
Sinds paar dagen gaan alle geluiden naar mijn Bluetooth headset als ie verbonden is met mijn telefoon. Dat is nieuw voor mij aangezien ik tot nu toe (sinds ik hem heb, 1 jaar) altijd alle geluiden (beltoon, bericht melding geluiden, alarmen… behalve muziek) ook gewoon hoorden uit telefoon. Ik heb alle instellingen nagelopen, niks te vinden!! Heel raar, zomaar??
weet je dat zeker?
Ik heb altijd al gehad dat alle geluiden gestreamd worden via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

weet je dat zeker?
Ik heb altijd al gehad dat alle geluiden gestreamd worden via bluetooth.
Ik weet het zeker. Dit is nieuw voor mij dat ze nu worden gestreamd naar BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:17:
[...]

320kbps valt anders prima te beluisteren... mijn normale audiospeler is opgestuurd ter reparatie, daarmee luister ik altijd flacs... het zal wel niet aan stof in de port liggen.. de oorzaak is al door twowheeler genoemd denk ik...
De ruis die jij beschrijft lijkt me eerder te wijten aan slechte audio-isolatie. Hoor je ook nog ruis als je een koptelefoon gebruikt die een hoger vermogen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:46:
hallo
Mijn Xperia ligt ook bij het service point.

het losgaan van de USB connector is idd een productie fout, lijmfout werd mij verteld.

Dus lijkt mij dat ze dit verplicht zijn te herstellen toch, het is immers een fabrikage fout
!

In mijn geval viel het nog onder de fabrieksgarantie van 2 jaar

Hoop hem met een week of 3 terug te hebben, heb nbu tijdelijk een HTC Legend, ook erg fijn toestel!!
Ik heb inmiddels mijn 2e X10 vanwege oplaadproblemen.
En ik heb het vermoeden dat hij laatst weer haperde, maar daarna laadde hij weer gewoon. Ik hou het scherp in de gaten en bij twijfel: opnieuw retour.

Ik heb een verzekering voor dit soort gedonder, maar in dit geval viel het ook nog onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
als ik een filmpje hebt gemaakt en die wil ik op youtube zetten dan hoor ik maar op youtube na uploaden maar 10 sec. geluid hierna niets meer. dit heb ik zowel als ik de fimpjes rechtstreeks upload via de telefoon of als ik het bestandje upload via een vaste pc.

wat kan er mis mee zijn. Dit heb ik na de upgrade van de nieuwste android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
http://www.androidplanet....ad-update-wereldwijd-uit/

Maar de X10 staat niet op het lijstje...!

Damn! Het ding is nog geen anderhalf jaar oud en is nu al afgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
xekjiram schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:37:

:O Onder welke steen kom jij vandaan? Het was al een meevaller dat SE besloot om de X10 een update naar Gingerbread te geven, anders waren we op 2.1 blijven steken. Dat was de laatste update voor de X10, nu worden alleen nog maar 2011 toestellen voorzien van een update. Alsof wij met dagelijks gebruik het verschil zouden merken tussen 2.3.3 en 2.3.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

xekjiram schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:37:

Hoezo afgeschreven? Hij blijft toch gewoon werken? Waarom zou je 2.3.4 willen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

jelmervos schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Hoezo afgeschreven? Hij blijft toch gewoon werken? Waarom zou je 2.3.4 willen?
Altijd leuk, nieuwe versies, maar inderdaad 2.3.3 is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Vanwege deze reden. Al is dat een probleem bij alle fabrikanten en niet alleen bij SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Laatst online: 16:51
The Realone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:52:
Vanwege deze reden. Al is dat een probleem bij alle fabrikanten en niet alleen bij SE.
Als ik dat stuk goed interpreteer, wordt het lek niet gedicht met 2.3.4, maar met ICS. Die krijgen we sowieso al helemaal niet (nou ja, mogelijk via Cyanogenmod dan, maar niet officieel). En tegen de tijd dat die goed en wel uitgerold wordt (door SE), zijn de meeste X10 eigenaren wel door hun contract heen, lijkt me.

Of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Het gaat daar niet over een specifiek lek, maar over updates in het algemeen. Het is dus zo dat wanneer er bepaalde beveiligingslekken of andere kwetsbaarheden zijn deze eventueel gedicht worden bij een volgende versie van het Android OS. Als je die niet krijgt omdat de fabrikant er geen brood meer in ziet om jouw toestel te ondersteunen heb je dus pech en blijf je met een potentieel gevaarlijk beveiligingsprobleem zitten.

Om een stukje te quoten:
Elf van de achttien toestellen ontvingen binnen een jaar na uitkomen geen updates meer. Dertien van de achttien toestellen kregen geen updates meer voordat de verkoop van het apparaat werd gestopt of kort daarna. Vijftien van de achttien toestellen draaien geen Gingerbread, de versie die in december 2010 verscheen en waar inmiddels een bekend beveiligingslek in zit dat actief door malware wordt misbruikt.
Dit is tot nu toe altijd zo geweest bij Android en de vraag is of dat ooit zal veranderen. Of er moet ooit een patch-systeem komen zoals bijvoorbeeld Windows Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:44

Yucko

One clown to rule them all !

The Realone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:39:
Het gaat daar niet over een specifiek lek, maar over updates in het algemeen. Het is dus zo dat wanneer er bepaalde beveiligingslekken of andere kwetsbaarheden zijn deze eventueel gedicht worden bij een volgende versie van het Android OS. Als je die niet krijgt omdat de fabrikant er geen brood meer in ziet om jouw toestel te ondersteunen heb je dus pech en blijf je met een potentieel gevaarlijk beveiligingsprobleem zitten.

Om een stukje te quoten:

[...]

Dit is tot nu toe altijd zo geweest bij Android en de vraag is of dat ooit zal veranderen. Of er moet ooit een patch-systeem komen zoals bijvoorbeeld Windows Update.
SE heeft zowel bij de 2.1 als de 2.3.3 update aangegeven dat dat de laatste update was. In principe is men dus al 1x verder gegaan dan aangegeven. Eens is de koek op.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Daarom geef ik al aan dat dit een probleem is van Android in het algemeen en in eerste instantie reageerde ik alleen op de vraag waarom je bijvoorbeeld 2.3.4 zou willen als je 2.3.3 al hebt. En dat is dus omdat alleen op die manier ook de security fixes mee krijgt ook al zou het weinig tot geen extra functionaliteit bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
The Realone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:26:
Daarom geef ik al aan dat dit een probleem is van Android in het algemeen en in eerste instantie reageerde ik alleen op de vraag waarom je bijvoorbeeld 2.3.4 zou willen als je 2.3.3 al hebt. En dat is dus omdat alleen op die manier ook de security fixes mee krijgt ook al zou het weinig tot geen extra functionaliteit bieden.
Ik wet niet hoe het bij BB of WM zit maar iOS geeft ook maar beperkt ondersteuning. Alleen de 4 en 4s kunnen updaten naar de laatste versie van iOS. Op een gegeven moment loop je tegen technische beperkingen aan van de oude toestellen waardoor je de nieuwe software niet kunt pushen. Patches zou dan inderdaad een oplossing zijn, echter door de grote Android versplintering word dit in de praktijk erg moeilijk lijkt me. Wie weet is dit wel een kans voor een firewall fabrikant om in de bres te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Het gaat niet alleen om 2.3.4 versus 2.3.3, Maar wel om de volgende upgrades die we mis gaan lopen en ervoor zorgen dat onze X10 al vrij snel niet meer gewoon mee kan draaien wegens verouderd.
En ik heb graag spullen die iets langer meegaan dan 2 jaar...

En ja, ik ben van de oude stempel, maar zonder een consuminder-discussie los te maken: het mag best wel een beetje duurzamer...! ;-)

Maar ja, een artikel dat te lang meegaat brengt bij de fabrikant ook geen brood meer op de plank dus I rest my case ;-)

(maar onzelieveheer hoort me brommen...!)

[ Voor 6% gewijzigd door xekjiram op 01-11-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een dag of 2 is mijn x10i met hi abonnement erg traag geworden.
Vooral in de marketplace is dit te merken , allemaal erg traag.

Wat kan de oorzaak zijn?

Ik heb de telefoon al naar fabrieksinstellingen terug gezet en opnieuw ingesteld.
Maar hij is nog steeds erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

gebruik je een andere launcher?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee , ik heb de standaard 2.3.3 update met geen andere extra programmas erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 15:40
Is de market bij jou geupdate naar 'nieuwe' market? Die werkt bij mij sowieso trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het is een nieuwe market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Die werkt bij mij ook aanzienlijk trager, op recentere Android smartphones zie ik dit verschijnsel minder. Zo merk ik toch dat de X10 niet de meest krachtige smartphone meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe market is vreselijk ja. hartstikke traag, lange laadtijden en het scrollen gaat ook niet soepel.. Ik draai trouwens CM7, kun je nagaan hoe traag het dan wel niet op de stockrom is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55
Als je je X10 geroot hebt, dan kun je de oude marker terug krijgen en houden.
Market update de-installeren en dan met TitaniumBackup de MarketUpdate apk 'freezen'.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Leuk nieuws voor alle X10 bezitters: XDA gaat ICS naar de X10 porten: http://www.xda-developers...xperia-x10-gets-ics-port/

Ik vraag me af hoe het gaat draaien, ICS werkt met hardwareacceleratie maar de Adreno 200 is geen snelheidsmonster. Leuk dat ze in ieder geval de X10 nog niet laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik denk dat ik straks met CM7.2 tevreden ben als die final is en de bugs zijn eruit. Dat gaat wellicht het moment worden dat ik mijn laatste ROM heb geïnstalleerd op de X10. Want tegen de tijd dat ze ICS bugvrij op de X10 hebben zijn we vele maanden verder ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik wacht ook nog even tot er een stabiele release van Cyanogenmod er is.
Dat zal voor mij waarschijnlijk ook de laatste ROM zijn voordat ik uiteindelijk overstap naar een ander model (wanneer dat ook moge wezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-07-2024
Sinds de update blijven al mn smsjes bestaan. Ook al gooi ik ze allemaal weg, ze blijven bestaan als lege smsjes zonder onderwerp maar met ontvanger. Hoogst irri want er staan inmiddels tientallen lege smsjes in mn berichtenmap. Heb de boel al gereset maar zonder succes. Iemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Ik draai al een aantal weken Cyanogenmod. Vanaf week 46 is het echt de beste rom die mijn x10 ooit gehad heeft (inclusief de stock rom).
Ik zou het iedereen aanraden om te flashen naar FXP047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Wat voor bekende bugs heeft Cyanogen op dit moment nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:49
avec_style schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:09:
video camera werkt nog niet en wifi tether is alleen mogelijk met open verbinding zonder beveiliging.
verder draai ik ook al enige weken op CM7 en het is lekker snel, accuverbruik is goed alleen muziek speler lijkt iets meer te verbuiken dan met de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
avec_style schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:09:
Je kunt niet filmen. Maar dit weegt voor mij op tegenover de vele verbeteringen ten opzichte van de stock- of andere roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 09:36
Beste tweakers,

Sinds ik een reset heb gedaan met mijn x10 kan ik niet meer gebeld worden. Ik krijg dan een in gesprek toon (bezet) en het ligt niet aan de simkaart.
Probleem is dat mijn usb-ingang van mijn x10 kapot is en ik dus geen SEUS kan gebruiken. Heeft iemand een idee waar het aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?

Ik draai android 2.3.3 (smalband 2.1.71 / kernel 2.6.29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Laatst online: 10:49
mark_139 schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:01:
Beste tweakers,

Sinds ik een reset heb gedaan met mijn x10 kan ik niet meer gebeld worden. Ik krijg dan een in gesprek toon (bezet) en het ligt niet aan de simkaart.
Probleem is dat mijn usb-ingang van mijn x10 kapot is en ik dus geen SEUS kan gebruiken. Heeft iemand een idee waar het aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?

Ik draai android 2.3.3 (smalband 2.1.71 / kernel 2.6.29)
niet gebeld kunnen worden heeft lijkt mij weinig te maken met je usb. ik zou eerst eens proberen om je telefoon te resetten. en probeer het ook eens met een andere simkaart. en kan je zelf nog wel bellen? en sms en internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 09:36
jasring schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:45:
[...]

niet gebeld kunnen worden heeft lijkt mij weinig te maken met je usb. ik zou eerst eens proberen om je telefoon te resetten. en probeer het ook eens met een andere simkaart. en kan je zelf nog wel bellen? en sms en internet?
Met een kapotte usb bedoelde ik dat ik er geen andere firmware e.d. op kan zetten via de computer. Bij meerdere simkaarten kan ik niet gebeld worden maar wel zelf bellen, smsen en internetten. De telefoon heb ik een paar keer gereset maar dat helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
Ik heb een nieuwe batterij cover over van de x10. Nog niet eens opengemaakt. Was voor m'n vriendin maar ze heeft het toestel met brak klepje al verkocht. dm me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Mensen, van alle films die gemaakt zijn met iphone of andere toestel die ik kopieert naar mijn SD-kaart, kan ik niet afspelen. Maar wel op de computer. Is dit normaal/ zit er beveiliging op?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Zal wel een andere codec zijn hé :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ik gebruik al gedurende een lange tijd custom roms. Tot hiertoe weinig problemen mee.

Sinds een 2-tal weken draai ik Oodie's MIUI Prime (v4.2 atm).

Nu, sinds een 2-3 dagen heb ik redelijk wat problemen. Gisteren is mijn X10 een 4-tal keer volledig gecrasht (black screen, batterij uithalen om te rebooten) binnen een termijn van een aantal uur. Gedurende die tijd was ik muziek luisterend met PowerAmp.

Heb ik wat geprobeerd, PowerAmp cache deleten, permissons gefixt met Rom Manager, etc. Blijkt echter geen oplossing te zijn.

Nu merk ik sinds gisteren (net door die battery cover er nog eens af te doen) dat de telefoon een sterke geur van elektronica (die typische geur) verspreidt. Wat mij betreft niet gezond, en dat had ie voorheen niet.

Vanmorgen ook weer een dikke crash, random (hij was gewoon idle op dat moment)...

Nu vraag ik me af wat ik best doe? Qua software is niks meer origineel, heb de bootloader unlocked, en dus die custom rom erop. Mss doe ik 'm beter helemaal weer naar stock, als ie er dan binnenkort helemaal mee kapt, kan ik 'm nog voor garantie binnen geven?

Of is het normaal dat ie wat naar elektronica ruikt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Dat is zeker niet normaal.
Misschien is je CPU te veel overgeclocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
avec_style schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:04:
Dat is zeker niet normaal.
Misschien is je CPU te veel overgeclocked?
Nope, toch niet recent. Draait al een tijd stock. Heeft vroeger (met een andere kernel) wel iets sneller gelopen. Maar toen waren en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Interessant, ook voor andere Xperia gebruikers. Gratis 50GB online storage, via Box:

http://blogs.sonyericsson...-gift-of-cloud/#more-4248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
KoekjevanLU schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:44:
Interessant, ook voor andere Xperia gebruikers. Gratis 50GB online storage, via Box:

http://blogs.sonyericsson...-gift-of-cloud/#more-4248
Mijn Dank, ik heb er gelijk gebruik van gemaakt. _/-\o_

• Fean
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 19:41
Ik heb nu zo een half jaar 2.3.3 op m'n X10 staan. Maar ik vind de boel zo traag als stront! 2.1 was vele malen beter!
Ik heb alle animaties zelfs uitgezet en dan nog als ik het menu wil.. ongeveer 2 seconden. Soms ringt m'n telefoon niet lekker zit er een soort kraak in ?? ongelofelijk. Ik ben nu ongeveer genoodzaakt een nieuwe telefoon aan te schaffen, ik word gek van die vertragingen.. Task killer helpt ook niet.

Ik zit toch echt te denken aan de Iphone, die lopen bijna altijd goed. Ik ben echt zeer en zeer ontevreden over SE X10 2.3.3.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik begin me ook te ergeren aan de beperkingen van het toestel en de trage reactietijden als ik iets wil openen (of sluiten). Maar goed..moet er nog even mee doen, en 400 Euro voor een nieuw toestel lappen vind ik te prijzig.

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 13:08
Heeft iemand ervaring met deze screenprotector : ? http://www.screenguard.nl...%28invisibleGuard%29.html

Want ik wil m'n originele eraf gaan halen en vervangen , de oude is nu aardig versleten en dan merk ik nu.

• der_joachim
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:40
Fean schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:29:
Ik heb nu zo een half jaar 2.3.3 op m'n X10 staan. Maar ik vind de boel zo traag als stront! 2.1 was vele malen beter!
Ik heb alle animaties zelfs uitgezet en dan nog als ik het menu wil.. ongeveer 2 seconden. Soms ringt m'n telefoon niet lekker zit er een soort kraak in ?? ongelofelijk. Ik ben nu ongeveer genoodzaakt een nieuwe telefoon aan te schaffen, ik word gek van die vertragingen.. Task killer helpt ook niet.

Ik zit toch echt te denken aan de Iphone, die lopen bijna altijd goed. Ik ben echt zeer en zeer ontevreden over SE X10 2.3.3.
Ik heb precies het omgekeerde! Sinds 2.3.3 is mijn X10 eindelijk in de buurt aan het komen van een fatsoenlijke telefoon.Het scheelt geweldig dat de SE-troep minder prominent aanwezig is, en zaken als tethering worden gewoon fatsoenlijk ondersteund. Bovendien ervaar ik 2.3.3 op de X10 als sneller dan 2.1.

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fean
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 19:41
der_joachim schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:04:
[...]

Ik heb precies het omgekeerde! Sinds 2.3.3 is mijn X10 eindelijk in de buurt aan het komen van een fatsoenlijke telefoon.Het scheelt geweldig dat de SE-troep minder prominent aanwezig is, en zaken als tethering worden gewoon fatsoenlijk ondersteund. Bovendien ervaar ik 2.3.3 op de X10 als sneller dan 2.1.
`
SE-Troep.. nou ik vind die Vodafone troep zwaar irritant... wat moeten mensen met die apps waarvoor je niet kiest? Die dingen staan wel m'n geheugen en ik ben geen modder/tweakert om ze te deleten... ik een normale doorsnee huis tuin en keuken gebruikert...

Volgens mij heb ik iets gevonden aangaande die Update naar 2.3.3, schijnbaar kun je het op verschillende manier updaten en de ene werkt beter dan de andere? :F Ongelofelijk!

Iemand hier ervaringen mee?
http://talk.sonyericsson.com/message/111955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Exorcist schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:33:
Ik begin me ook te ergeren aan de beperkingen van het toestel en de trage reactietijden als ik iets wil openen (of sluiten). Maar goed..moet er nog even mee doen, en 400 Euro voor een nieuw toestel lappen vind ik te prijzig.
Ik ga die URL eens proberen, want ik zit met hetzelfde probleem. Heb nog een abo tot feb '13 en dat gaat hij nooit halen op deze manier...

Iphone is mooi, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dat is eigenlijk meer iets voor het Custom ROM topic, hoewel dat helemaal dood is. Ik blijf het erg jammer vinden dat ze CM7 nooit afgemaakt hebben. Er zaten gewoon nog een aantal bugs in die eruit moesten en dan was het de perfecte ROM geweest. Laatste GB update, snel en alles functionerend. Nu moeten we waarschijnlijk weer maanden wachten voordat CM9 echt goed is en waarschijnlijk nog langer voor dingen als een goed functionerende fotocamera/camcorder. Maar goed, dat heb ik al een aantal keer eerder aangehaald, ook op XDA. Maar daar hebben ze al de vervelende neiging dat je geen enkele vorm van kritiek mag hebben op devs omdat ze daar heilig zijn.

Wel leuk dat er nog tijd in gestoken wordt, maar ik vrees dat ik tegen die tijd al naar een moderner apparaat over gestapt ben en met mij vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:40
CM7 is nog steeds in ontwikkeling, alleen gebeurt er op moment niet veel aan vanwege CM9. Als versie 7.2 officieel uitkomt hoop ik dat ze de videocamera gemaakt hebben en dus een volledig werkende versie afleveren.

Dit is overigens nog een veelbelovende Rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1400384

Deze ontwikkelaar heeft de volledige Sony Ericsson UI geïntegreerd in CM7. Resultaat is een rom met de snelheid van CM7 maar met alle stock SE 2.3.4 programma's van de Arc. Zitten nog een paar kleine bugs in, maar binnenkort zou een final versie uit moeten komen waarin alles werkt en ook de stock Sony Ericsson camera bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 12:08

Ben je niet de enige. Sinds de update naar 2.3.3 is het klote... traag toestel, batterij veel sneller leeg, task killer die niet goed werkt.

Ik moet nog tot augustus, dan neem ik ook geen Sony Ericsson weer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer het dan eens zonder task killer. Een task killer maakt Android alleen maar langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
masterslave schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:30:
Ben je niet de enige. Sinds de update naar 2.3.3 is het klote... traag toestel, batterij veel sneller leeg, task killer die niet goed werkt.
Ik moet nog tot augustus, dan neem ik ook geen Sony Ericsson weer,
Stock rom? Die is niet bijzonder idd. Maar doe dan gewoon Wolf's rom, ziet eruit als en bevat alle features van de stockrom (op wifi tether na); maar dan wel 10x sneller.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1192988

Wat mij betreft de beste rom. Stabiel als een rots, en lekker snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 12:08
Daar ga ik me eens in verdiepen, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
De opvolger van de X10 is er!

http://forum.xda-develope...p?p=21206987&postcount=28

Afbeeldingslocatie: http://www.tuexperto.com/wp-content/uploads/2012/01/Sony-Ericsson-Xperia-S-01.jpg

http://www.tuexperto.com/...peria-s-analisis-a-fondo/ heeft meer specs, dualcore Snapdragon (MSM8260).

[ Voor 53% gewijzigd door AmbroosV op 09-01-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

http://www.tuexperto.com/...peria-s-analisis-a-fondo/ heeft meer specs, dualcore Snapdragon (MSM8260).
No habla espanol :)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hah. Er is ondertussen ook al een speciaal topic voor de Xperia S met meer details in 't Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

De Xperia S wordt sowieso mijn volgende telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mooi ding hoor! Eerst maar 's zien of ik de x10 sneller kan maken, die tutorials voor de Wolf-rom vind ik erg omslachtig dus waag me er even niet aan..maar dat lijkt me wel de beste oplossing als je een snellere x10 wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Exorcist schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:05:
Mooi ding hoor! Eerst maar 's zien of ik de x10 sneller kan maken, die tutorials voor de Wolf-rom vind ik erg omslachtig dus waag me er even niet aan..maar dat lijkt me wel de beste oplossing als je een snellere x10 wilt.
Ik heb ook geen idee hoe ik die Wolf rom er op krijg. Wordt ook helemaal gek van een vastlopende X10, al vind ik dat nog niet t ergste, maar als ie eenmaal vast loopt en ik de batterij er uit MOET halen is de batterij enkele tientallen procenten gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Chaos-Zero schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:21:
De Xperia S wordt sowieso mijn volgende telefoon :)
Dit is voor mij ook zeker een kanshebber! :9~

Overigens ben ik nog wel benieuwd wat CM9 gaat doen. Wellicht dat deze de levensduur van mijn X10 nog dusdanig lang verlengt dat hij nog een jaartje langer meekan. Ik moet nog tot september voor ik moet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
AmbroosV schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Hah. Er is ondertussen ook al een speciaal topic voor de Xperia S met meer details in 't Nederlands :)
Waar .. Ik kan hem niet vinden ... Zal wel kippigheid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
picardo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:55:
[...]
Waar .. Ik kan hem niet vinden ... Zal wel kippigheid zijn
Sony Xperia S (deel 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag een probleem met mijn x10. Hij had al enkele dagen problemen met het opladen van mijn telefoon (USB werkt al een tijdje niet meer). Als ik de stekker erin stak gebeurde er niks en ik moest hem op een bepaalde manier neerleggen wou hij opladen. Sinds vannacht doet hij helemaal niks meer.. Telefoon stond uit en wilt ook niet meer aangaan. Telkens als ik op de aan knop duw begint er een rood lampje te branden (dat de telefoon leeg is ofc). Oplader erin gestoken en er gebeurde niks, lampje bleef oplichten. Hier op mijn werk nog verschillende opladers geprobeerd (oa van SE, Samsung, Blackberry) maar niks deed het.. Beetje jammer want hij heeft het de afgelopen 2 jaar perfect gedaan, nergens last van en in de laatste 3 maanden van mijn abo gaat het ding raar doen. Als iemand iets er vanaf weet of hetzelfde probleem heeft.. Could use the help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 15-09 19:25
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 08:02:
Sinds vandaag een probleem met mijn x10. Hij had al enkele dagen problemen met het opladen van mijn telefoon (USB werkt al een tijdje niet meer). Als ik de stekker erin stak gebeurde er niks en ik moest hem op een bepaalde manier neerleggen wou hij opladen. Sinds vannacht doet hij helemaal niks meer.. Telefoon stond uit en wilt ook niet meer aangaan. Telkens als ik op de aan knop duw begint er een rood lampje te branden (dat de telefoon leeg is ofc). Oplader erin gestoken en er gebeurde niks, lampje bleef oplichten. Hier op mijn werk nog verschillende opladers geprobeerd (oa van SE, Samsung, Blackberry) maar niks deed het.. Beetje jammer want hij heeft het de afgelopen 2 jaar perfect gedaan, nergens last van en in de laatste 3 maanden van mijn abo gaat het ding raar doen. Als iemand iets er vanaf weet of hetzelfde probleem heeft.. Could use the help!
zelfde probleem gehad. je micro usb is naar de kloten. ook niets tegen te doen. ik heb hem terug moeten sturen. maar je hebt nog garantie toch? je bent hem een weekje kwijt.. thats all (oh ja, en toestel word gereset.. :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb ik ook gehad, was hem twee weken kwijt, ze hebben het moederbord vervangen door een gerepareerd exemplaar. Na een uur an de USB te hebben gehangen om te rooten, recovery installeren en opladen was die USB poort ook stuk. Ik behelp me nu met 2 accu's en een externe oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Is jammer genoeg een bekend probleem met de X10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:08

Helemaal mee eens! mijn x10 was een goede kandidaat om mijn abbo voor te verlengen.. tot dat ik die 2.3 meuk erop kreeg. het loopt van geen kant meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Je kan er met Wotanserver wel perfect terug 2.1 opzetten als je die toch verkiest. Sony Ericsson heeft die 2.3 geport als een geste voor de eigenaars, maar ze wisten op voorhand wel dat het niet altijd even snel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Heb op 1 april mijn X10 in de trein laten liggen ;w
Vervolgens krijg ik nog een boete voor geen licht...

Heb nu een Samsung Gio gekocht i.v.m. dat dit de goedkoopste telefoon is.... in mei de Xperia S maar gebruiken bij verlengen van abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Ik heb nu CM 7.2 geinstalleerd van FreeXperia, maar de fotocamera werkt niet :'( Ik krijg de melding dat er geen connectie gemaakt kan worden met de camera...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
JT schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:43:
Ik heb nu CM 7.2 geinstalleerd van FreeXperia, maar de fotocamera werkt niet :'( Ik krijg de melding dat er geen connectie gemaakt kan worden met de camera...
Dat klopt, fxp105 mist dit bestand in de map /system/lib

met Root explorer kan je dit bestand erin plaatsen en dan de permissions nog aanpassen (zie screenshot):

Lukt het niet, wacht dan een paar dagen en installeer fxp106 erover heen, dan is het ook gefixed.

De video camera functioneert overigens nog niet, daar wordt aan gewerkt! Dat was ook de reden waarom dit bestand vergeten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ah ok, stom dat dat niet gewoon in de TS staat @ XDA. Bedankt!

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
Wat vind jij van de laatste versie van CM7.2?

Zitten nieuwe grafische drivers in verwerkt, zo soepel heeft mijn x10 nog nooit gewerkt. Wordt alleen wat traag als je veel tussen verschillende apps switched. Maar voor een 2 jaar oude telefoon, niks mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Vind het geniaal, zoveel instellingen die je kan doen, heerlijk. Ik heb gelijk een aantal apps/widgets niet nodig omdat die hierin al zitten verwerkt, zoals de tethering aan/uit in energiebeheer widget e.d. Ook loopt het inderdaad geweldig soepel. Dit is overigens mijn eerste CM; hiervoor had ik een Wolf ROM, nog voordat de bootloader unlocked was. Die liep op het laatst echt crappy. Maar dit werkt echt mega. Ben er erg blij mee, 10x beter dan de stock ROM.

Edit: inmiddels is de launcher wel al 2 keer gecrasht en loopt de accu erg snel leeg; airplane mode over de nacht 30-40 procent eraf. Straks eens in de instellingen kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door JT op 03-02-2012 10:49 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
Bij mij draait ie zonder problemen, alleen heb ik niet de nieuwste google maps geinstalleerd maar versie 5.9, versie 6.* geeft problemen waaronder hoog energieverbruik. Maar dat kan je allemaal in de gaten houden bij 'over de telefoon/accugebruik'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

JT schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:43:
Heb je daar per se een andere bootloader (?) voor nodig? Ik heb nog gewoon de standaard met Wolfbreak rom.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

CM/FXP is niet getest op een foon met locked bootloader.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bij mij gebruikt de radio en standby buitensporig veel energie:
Afbeeldingslocatie: http://i304.photobucket.com/albums/nn166/jeft84/screenshot-1328286520686.png

Accu vanochtend bijna vol, nu bijna leeg, bij elkaar misschien een kwartier gebeld en 20 minuten geinternet ofzo? Raar hoor, zeker als je kijkt naar wat wifi heeft verbruikt, zooooooveel minder dan standby en radio terwijl dat de hele dag aan staat.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
@JT, dan is er waarschijnlijk ergens iets niet goed met de basebandsoftware... Heb je recent FXP geflashed? Zo ja, flash dan eerst met Wotanserver eens terug naar de nieuwste Gingerbread van Sony Ericsson (best een Gerenic NL/Generic Nordic nemen), en daarna terug naar de nieuwste FXP. En dan zou 't probleem opgelost (moeten) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Not again....ben al 2 avonden bezig geweest :( En had een generic versie (2.3.3) geinstalleerd. Maar ja, kijk wel ff of er een andere oplossing is en anders flash ik wel wéér opnieuw...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik gebruik DonutHD rom. Moet zeggen dat deze lekker soepel werkt en zonder problemen. Lijkt mij wel het proberen waard als je niet tevreden bent met je huidige ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, die had ik als reserve al gedownload. Maar ik heb niet voor niets die bootloader unlocked en ik vind CM gewoon érg relaxed qua opties. Dus eerst ff CM nog goed proberen te krijgen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Meestal komen die roms wel na een paar dagen vanzelf goed. Batterij was op mijn Arc S de eerste paar dagen ook een absolute ramp, en dat heeft zichzelf verbeterd na een paar dagen...

Zorg ervoor dat je APN-instellingen allemaal goed kloppen (bij type zet je "default,supl" (zonder ""), ...), en zet nationaal roamen uit als je dat niet gebruikt (en als die optie in CM zit).
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.