Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:07

GVR

Standby schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:49:
[...]

Heb er ook veel last van, dus zal het ook wel even gaan doen.
Nou hij heeft het een dag gedaan zonder reboots, daarna weer ellende. WTF....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:23
GVR schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:13:
[...]

Nou hij heeft het een dag gedaan zonder reboots, daarna weer ellende. WTF....
Heb je gebruik gemaakt van een oude back-up of een schone install ?

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:18
iemand die hier al op draait?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=945264

ik draai nu al een tijdje met WB 4.0.4C de undervolted.

erg mooi en gewoon soepel, alleen jammer dat set cpu het niet doet daarbij. de app die het wel doet (cpu master) werkt een stuk minder goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
twowheeler schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:46:
iemand die hier al op draait?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=945264

ik draai nu al een tijdje met WB 4.0.4C de undervolted.

erg mooi en gewoon soepel, alleen jammer dat set cpu het niet doet daarbij. de app die het wel doet (cpu master) werkt een stuk minder goed vind ik.
Ik gebruik ook Wolfbreak, maar ik denk dat je voor dit soort discussies beter terecht kunt in het rooting topic van de X10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:07

GVR

Standby schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Heb je gebruik gemaakt van een oude back-up of een schone install ?
Compleet schone install. Ook met lege sd. Ook al andere sd geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:18
avec_style schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:48:
[...]

Ik gebruik ook Wolfbreak, maar ik denk dat je voor dit soort discussies beter terecht kunt in het rooting topic van de X10.
pardon, dacht dat ik daar ook was :D

• BvH
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:44

BvH

Voor de KPN'ers die net als ik nog aan het wachten zijn (1234-8550), de volgende tweets kwamen langs bij SE-NL. Het gaat helaas dus nog even duren..

markmombarg Mark Mombarg

@SonyEricssonNL

wanneer krijgt mijn x10 de update na.2.3?
29 aug
»
Sony Ericsson NL
SonyEricssonNL Sony Ericsson NL

Heb je toevallig een X10 van KPN, Hi of Telfort?
30 aug

Mark Mombarg
markmombarg Mark Mombarg

@SonyEricssonNL

van kpn ja
30 aug

Sony Ericsson NL

@markmombarg

Oke, Er blijkt iets niet goed te zijn gegaan bij de KPN update voor de Xperia X10. Wij hopen het zo snel mogelijk te fixen
30 aug

Mark Mombarg
markmombarg Mark Mombarg

@SonyEricssonNL

hoe lang gaat dat ongeveer duren dan? Ik heb echt teveel problemen met kpn. Slechte service
30 aug

Sony Ericsson NL

@markmombarg

Deze vertraging is overigens niet de schuld van KPN. Maar ik hoop een week of 2

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb van de week telefoon geupdate, maar nu mis ik de hyves extensie voor timescape. Weet iemand of de oude plugin ook werkt met de nieuwe versie van timescape, of waar een nieuwe plunin te vinden is?

Op internet kan ik namelijk alleen de oude plugin vinden.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu beschikbaar voor kpn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Heb heb hem geupdate naar 2.3 van kpn, draait prima. Back-up terug zetten en verder prutsen. Ik heb nog geen last van die audio bug gehad.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Wat is de makkelijkste manier om alles te backuppen sms en contacten zonder te rooten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn X10 geupdate, ik krijg van PC Companion de melding dat de update naar 3.0.1.G0.75. succesvol is verlopen. Ik neem aan dat deze versie voor andere providers ook de laatste is?

Edit: Ik heb trouwens KPN/HI

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 07:18:
Net mijn X10 geupdate, ik krijg van PC Companion de melding dat de update naar 3.0.1.G0.75. succesvol is verlopen. Ik neem aan dat deze versie voor andere providers ook de laatste is?

Edit: Ik heb trouwens KPN/HI
Als het goed is wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn x10 gaat niet meer aan, als ik hem oplaadt, zie ik 3 rode ledjes knipperen en en vervolgens af en toe een groene led voor langere tijd aan.

Wat is dit??

Is de accu dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik was echt helemaal klaar met m'n x10 en stond alweer te springen om een nieuwe telefoon te kopen (heb 'm iets meer dan een jaar). Slecht reageren, veel te snel leeg, etc.
In alle eerlijkheid denk ik nu dat deze nog wel een jaartje meegaan! Accuverbruik is er veel beter op geworden, hij reageert snel op alles en ziet er weer helemaal smooth uit! Ik zie zelfs de krassen in m'n scherm niet meer :p

@iPodkiller, al opgelost? Ik zou het niet weten. Heb je de accu er uberhaupt al uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

De X10 gaat wel aan nu, alleen als ik de oplader of de usb kabel @ pc in de x10 stop want ik had de software gerepareerd via de pc companion. Ik denk dat ik met een dode accu te maken heb want als de software geladen is gaat die binnen 10 seconden weer uitvallen zelfs in de oplaad modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Zijn er meer mensen die na de update (2.3.3) ook last hebben van audiolag. Flink last van haperingen nu, en in combinatie met bluetooth autoadio, klinkt het geheel ook veel minder..

Hopelijk zijn er oplossingen voorhanden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, daar is een oplossing voor. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

Imhotep

The Dark Side

Mensen, misschien een domme vraag 8)7

vandaag geupdate naar de 2.3 versie en van te voren natuurlijk een backup gemaakt van alle contacten en instellingen. Dit heb ik gedaan met de aanwezige backup and restore app die al op de x10 stond.
Maar deze kan ik nu nergens meer vinden en staat ook niet in de market.

Hoe kan ik nu mijn backups terug plaatsen? het is een sbf bestand geworden trouwens.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:55

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Imhotep schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:06:

Hoe kan ik nu mijn backups terug plaatsen? het is een sbf bestand geworden trouwens.
Probeer deze eens.
Ik heb de file via bluetooth naar m'n X10 gekopieerd en hem geïnstalleerd.
Er zijn diverse files op het net te vinden en een aantal werkt helaas niet (not installed melding).
Ik heb m'n X10 bij een Kpn abo gehad btw.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
Dank u, echter heb ik voor deze oplossing volgens mij rootrechten nodig?
Is er geen minder omslachtige methode?

Zo niet, helaas voor mij, en moet ik het maar proberen.

Bedankt in ieder geval! :)

[ Voor 13% gewijzigd door DeDaan86 op 07-09-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
Dank u, echter heb ik voor deze oplossing volgens mij rootrechten nodig?
Is er geen minder omslachtige methode?

Zo niet, helaas voor mij, en moet ik het maar proberen.

Bedankt in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk heb je veel meer verstand, maar mij zegt niks: "Installation: flash via xRecovery"
Kan je dat wat meer toelichten met een korte handleiding, mij phone is wel geroot.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:01

D75

Wat is de makkelijkste manier om te back uppen (contacten/SMS/Email etc), aangezien de back-up en restore niet werkt in 2.3?
SE geeft zelf aan op de website om MyBackup te gebruiken, maar die krijgt nogal slechte reviews in de Market (backups terugzetten lukt niet na update).

Iemand alternatieven??

Noot: mijn X10 is niet geroot en gaat het ook niet worden.

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Contacten zou ik gewoon in je Google Contacts opnemen, dan hoef je alleen nog maar in te loggen en krijg je je contacten volautomatisch binnen, daarnaast kan je via de Google Contacts website heel erg handig via een PC, Laptop of Tablet je contacten beheren.

Zelfde geldt natuurlijk voor e-mail, als je Gmail gebruikt dan hoef je je niet druk te maken over het backuppen van je e-mail. Wanneer je een POP3 adres gebruikt zou ik gewoon aanvinken dat de telefoon ook een kopie op de server zelf moet achterlaten, dan zijn al je berichten ook op de POP3 server opgeslagen.

SMS backuppen heb ik geen ervaring mee, dat vind ik persoonlijk ook niet nodig. Daarentegen slaat Whatsapp de data op de SD-kaart waardoor je bij een herinstall automatisch je oude berichten kan restoren.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D75 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:17:
Wat is de makkelijkste manier om te back uppen (contacten/SMS/Email etc), aangezien de back-up en restore niet werkt in 2.3?

Iemand alternatieven??

Noot: mijn X10 is niet geroot en gaat het ook niet worden.
Zie mijn vorige post, backup is uitgevoerd met de 2.1 versie van SE, restore deed ik met de gedownloade backup/restore app in de link ;)
Alles incl. de apps heb ik terug :9
Oh ja, zonder te rooten natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-09-2011 21:33 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Ik heb geïnstalleerd xrecovery en daarna gedaan wat ze zeggen maar die fix wil ie niet instaleren, er staat:
E:Can’t Mount /dev/Block/mmcblk0p1 (or /dev/Block/mmcblk0) (Device or resource busy)
E:Can’t Mount SDCard:z_X10_audio_stutter_fix.zip
Instalation aborted.
Ik heb het 3 keer geprobeerd, zonder succes.

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Ik heb de mijne ook geupdate en geroot.
Met mijn sd-card was wel iets fout gegaan, ik kreeg maar 300mb ervan in andriod.
Oplossing is:
volle format met deze tool:
http://panasonic.jp/support/global/cs/sd/download/index.html
en dan er weer in steken en dan andriod nog keer laten formatteren.
Daarna kan je er alles weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Hier ook de upgrade gedaan ... Wow .. Tel. weer sneller geworden . En de batterij gaat 2 keer zo lang mee ... Beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20

Just_I

What did you just say?

Ik probeer mijn X10 nu ook te updaten, maar het wil niet vlotten. Ik kom tot aan het punt dat je de usb kabel los moet koppelen, de telefoon uit, vijf seconden wachten en dan met de 'terug' knop ingedrukt de usb kabel weer verbinden.
Vanaf dit punt gebeurd er op de PC helemaal niks totdat PC Companion na een minuutje ofzo roept dat er een telefoon gevonden is en ik de status bar naar beneden moet trekken en op 'USB koppelen' moet drukken. Het probleem alleen is dat mijn telefoon dan niet opstart, maar gelijk naar het laadscherm gaat wat je krijgt als je de telefoon aan de lader legt terwijl hij uit is. Vlak daarvoor krijg ik wel het Sony Ericsson logo even te zien, maar de telefoon wil dus niet doorstarten lijkt het wel.
Als ik de telefoon zelf opstart (door de aan knop ingedrukt te houden) krijg ik geen melding in de statusbar dat ik de usb kan koppelen. Ik krijg wel een melding van een gemiste oproep van vorige week :?

Ik heb overigens van de week een clean install gedaan van Vista 64bit dus het kan zijn dat ik op de PC iets mis.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Just_I schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:21:
Ik probeer mijn X10 nu ook te updaten, maar het wil niet vlotten. Ik kom tot aan het punt dat je de usb kabel los moet koppelen, de telefoon uit, vijf seconden wachten en dan met de 'terug' knop ingedrukt de usb kabel weer verbinden.
Vanaf dit punt gebeurd er op de PC helemaal niks totdat PC Companion na een minuutje ofzo roept dat er een telefoon gevonden is en ik de status bar naar beneden moet trekken en op 'USB koppelen' moet drukken. Het probleem alleen is dat mijn telefoon dan niet opstart, maar gelijk naar het laadscherm gaat wat je krijgt als je de telefoon aan de lader legt terwijl hij uit is. Vlak daarvoor krijg ik wel het Sony Ericsson logo even te zien, maar de telefoon wil dus niet doorstarten lijkt het wel.
Als ik de telefoon zelf opstart (door de aan knop ingedrukt te houden) krijg ik geen melding in de statusbar dat ik de usb kan koppelen. Ik krijg wel een melding van een gemiste oproep van vorige week :?

Ik heb overigens van de week een clean install gedaan van Vista 64bit dus het kan zijn dat ik op de PC iets mis.
Het ledje gaat groen branden als je de terug knop indrukt en dan de usb erin prikt. Je moet de knop dan ook ingedrukt houden. Dan zou Windows een nieuwe hardware pop-up moeten geven, iets met SEMC device. Daarna sprint PC Compagnion naar de volgende venster en kun je de knop loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Dat klopt idd, maar als ik dan een driver moet instaleren kan die niet op internet gevonden worden en de bijgeleverde cd (waar windows om vraagt) heb ik niet.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Just_I schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:26:
Dat klopt idd, maar als ik dan een driver moet instaleren kan die niet op internet gevonden worden en de bijgeleverde cd (waar windows om vraagt) heb ik niet.
Raar, Windows (7) vond hem bij mij wel. PC Compagnion als admin draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Het is me net gelukt, via deze site heb ik het juiste bestandje kunnen vinden. Update deed het daarna vlekkeloos

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Iemand ervaring met die complete cover setjes die bijvoorbeeld op eBay te vinden zijn?

Behuizing wordt er niet mooier op en wil em toch nog wel een poos gebruiken, sowieso is ie niet oud. Is dat spul een beetje fatsoenlijk (ook echt OEM zoals ze aangeven?) en is het eenvoudig zelf te (de)monteren?

• picardo
Wie kan mij hepen met het opzetten van ee BT verbinding .. Het lukt mijn niet om bestanden te verzenden van mijn x10 naar mijn laptop ...

Hij zegt steeds verbindingsfout ... En gekoppeld maar niet verbonden ...

Win 7 64 bit staat op de laptop ...

Help ......

Ik kan trouwens wel met de laptop naar de x10 verzenden maar niet andersom..

[ Voor 12% gewijzigd door picardo op 10-09-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:15

Yucko

One clown to rule them all !

Is die FPS uncap er ook op te krijgen zonder gebruik van xRecovery?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
The Realone schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:52:
Iemand ervaring met die complete cover setjes die bijvoorbeeld op eBay te vinden zijn?

Behuizing wordt er niet mooier op en wil em toch nog wel een poos gebruiken, sowieso is ie niet oud. Is dat spul een beetje fatsoenlijk (ook echt OEM zoals ze aangeven?) en is het eenvoudig zelf te (de)monteren?
Even zijn ebay feedback lezen leert mij dat ze niet origineel zijn. "not as good as expected" "not original" "very low quality"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1000
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:12
Ik probeer een x10i te upgraden van 2.1 naar de nieuwe 2.3.3 versie. Dit lukt me helaas niet, het upgrade proces blijft hangen op stap 2, en onder de voorgangsbalk staat "starten". Ik krijg het gevoel dat de software geen contact kan krijgen met de downloadserver of i.d. voor het binnen halen van de image.

Iemand hier tips?
geprobeerd de laptop te reboten, alle antivirus software/firewalls uit te schakelen, pc companion opnieuw geinstalleerd, software als admin uitgevoerd. Telkens hangt hij bij de zelfde stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Je kan het ook doen met flashtool ipv SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1000
Jup, dat werkt dus wel...
errug vreemd.

fijn dat de gratis mybackup tool ding dat SE aanraad de backup niet op de flashcard maakt, maar in de telefoon. K*T. alle smsjes en contacten weg..
Is er nog een manier om de backup gemaakt met de standaard backup tool in se2.1 terug te zetten?

alle contacten, smsjes, en andere instellingen zijn nu natuurlijk niet meer terug te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

sl1000 schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:49:

Is er nog een manier om de backup gemaakt met de standaard backup tool in se2.1 terug te zetten?
Ja hoor zie deze post van mij ;)
Je hebt een backup app nodig die compatible is en de 2.1 backup files leest.

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy-Andre op 12-09-2011 19:37 . Reden: link gecorrigieerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1000
Ehm, sorry, maar heb je misschien een iets preciezer linkje? Om nu alle 2700 posts van jou door te spitten is een beetje een uitdaging :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Hij bedoelt deze post vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ares408 schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:11:
[...]

Even zijn ebay feedback lezen leert mij dat ze niet origineel zijn. "not as good as expected" "not original" "very low quality"
Ja ok, slecht voorbeeld wellicht. Maar wellicht heeft iemand een idee of er wel van die fatsoenlijke setjes rond zwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Laatst online: 21-05 21:28
Complete setjes weet ik niet, maar ik heb op Ebay bij 'Amobiles1' wel een back cover gekocht voor 5.38 pond, die is origineel, en kwam prima aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

sl1000 schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:09:
Ehm, sorry, maar heb je misschien een iets preciezer linkje? Om nu alle 2700 posts van jou door te spitten is een beetje een uitdaging :$
Excuus, linkje was verkeerd gegaan, is nu ok.
Hij verwijst naar XDA waar je een werkende backup/restore apk kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ares408 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:20:
Zip installeren met xrecovery lukte niet?
kan je uitleg geven hoe je dat moet doen, mij lukte het niet!
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2022
Heren...
ik wil een software update maken, het prg. geeft aan mijn telefoongeheugen te overschrijven en hierdoor mijn contacten die hier staan te overschrijven. Ik weet echter niet waar mijn contacten staan.
Hoe kan ik zien wat erop het interne geheugen staat ? En de contacten ?
Met vriendelijke dank voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het maakt toch niet uit waar ze staan als je een backup maakt die op de SD kaart terecht komt?
Je zou eventueel de contacten apart naar de SD kunnen kopiëren, dat zal wel ergens in het menu staan als je de contact lijst bekijkt (optie om alles tegelijk te kopiëren).
Synchroniseren met de SE software kan ook natuurlijk.

Verwijderd

ton1234 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:41:
Heren...
ik wil een software update maken, het prg. geeft aan mijn telefoongeheugen te overschrijven en hierdoor mijn contacten die hier staan te overschrijven. Ik weet echter niet waar mijn contacten staan.
Hoe kan ik zien wat erop het interne geheugen staat ? En de contacten ?
Met vriendelijke dank voor de reactie.
je moet gewoon de contacten opslaan op de geheugenkaart vanuit het telefoon boek en die na de update weer restoren vanaf de sd kaart.. piece of cake

• D75

D75

Mijn X10 geupgrade naar 2.3.3.
Zeer tevreden over.
Alleen... ben al mijn gesavede AngryBirds levels kwijt :'(
Is daar nog wat aan te doen??

Heb volledige back-up gemaakt met MyBackup en teruggezet.
Heb ook nog een back-up beschikbaar van mijn SD kaart en een van SE BackUp en Restore.

• ton1234
  • Laatst online: 16-12-2022
D75 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:29:
Mijn X10 geupgrade naar 2.3.3.
Zeer tevreden over.
Alleen... ben al mijn gesavede AngryBirds levels kwijt :'(
Is daar nog wat aan te doen??

Heb volledige back-up gemaakt met MyBackup en teruggezet.
Heb ook nog een back-up beschikbaar van mijn SD kaart en een van SE BackUp en Restore.
Oooooooooooooo... :) ik ga het proberen bedankt. _/-\o_

• D75

D75

????? Begrijp je niet. Het is mij dus niet gelukt om ze te behouden en ik vraag hoe ik ze terug kan krijgen.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Yucko schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:13:
Is die FPS uncap er ook op te krijgen zonder gebruik van xRecovery?
met ^^ :D

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dealextreme.co...r-sony-ericsson-x10-93524

Iemand hier ervaring mee?? En gaat de batterij ook echter 2x zo lang mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:16:
http://www.dealextreme.co...r-sony-ericsson-x10-93524

Iemand hier ervaring mee?? En gaat de batterij ook echter 2x zo lang mee??
heb hier geen ervaring mee maar ik heb via ebay een tweede originele accu gekocht voor €5,-
hiermee wordt je telefoon zo dik en meestal is een andere accu dan origineel niet zo`n succes, zeker niet als die wat ouder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Mensen, m´n camera doet niet meer. In de zin van:

´helaas! De toepassing Camera (proces com.sonyericsson.android.camera) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw´. Daarna de enige optie om afs te sluiten.

Is er een optie om te fixen zonder alles opnieuw te installeren?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
GrittyKitty schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:05:
Mensen, m´n camera doet niet meer. In de zin van:

´helaas! De toepassing Camera (proces com.sonyericsson.android.camera) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw´. Daarna de enige optie om afs te sluiten.

Is er een optie om te fixen zonder alles opnieuw te installeren?
Telefoon uitzetten -> even wachten -> telefoon weer aanzetten. Werkt meestal bij mij met andere apps die opeens een ik-crash-lekker-dag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sinds 2.3 merk ik dat mijn contrast af en toe automatisch verspringt. Ligt dat aan mij? Zie er geen optie toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

KiPKaKDutcH schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:03:
[...]
Telefoon uitzetten -> even wachten -> telefoon weer aanzetten. Werkt meestal bij mij met andere apps die opeens een ik-crash-lekker-dag hebben.
Nope, werkt niet. Zelf als ik de betterij even eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Exorcist schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:39:
Sinds 2.3 merk ik dat mijn contrast af en toe automatisch verspringt. Ligt dat aan mij? Zie er geen optie toe?
Misschien automatische helderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:30:
[...]

Misschien automatische helderheid?
Ja, logisch ;), maar zo'n optie zie ik nergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Exorcist schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:39:
Is automatische helderheid, net boven de S van'Sony' zit de sensor, als je je vinger erop legt dimt de display langzamerhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Sinds 2.3 heb ik regelmatig dat mn X10 gewoon helemaal vastloopt. Kan helemaal niks meer. Ik moet echt de batterij er uit halen wil ik weer wat kunnen doen. Eenmaal opgestart is m'n batterij ook gedraind met zo'n 40%. Weet iemand hoe dit komt? Het is niet op een bepaald moment, ene keer bij het ontrgendelen van m'n telefoon, de andere keer bij Facebook etc. Ook zit er niet echt een patroon in qua dagen. Ik had het vrijdag (overigens niet voor het eerst) toen gister weer en vandaag ook alweer een keer.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FlyEragon schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:50:
[...]

Is automatische helderheid, net boven de S van'Sony' zit de sensor, als je je vinger erop legt dimt de display langzamerhand
Ok, kan niet uit? Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Ja hoor: vinger op je homescreen houden -> Widgets -> Energiebeheer -> icoontje rechts (zonnetje) aantippen. Als er geen blauw balkje onder zit is het uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijger_chris
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:11
Chaos-Zero schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:35:
Sinds 2.3 heb ik regelmatig dat mn X10 gewoon helemaal vastloopt. Kan helemaal niks meer. Ik moet echt de batterij er uit halen wil ik weer wat kunnen doen. Eenmaal opgestart is m'n batterij ook gedraind met zo'n 40%. Weet iemand hoe dit komt? Het is niet op een bepaald moment, ene keer bij het ontrgendelen van m'n telefoon, de andere keer bij Facebook etc. Ook zit er niet echt een patroon in qua dagen. Ik had het vrijdag (overigens niet voor het eerst) toen gister weer en vandaag ook alweer een keer.
Heb je hem wel eens een hardreset gedaan?

MDA COMPACT III - 260MHZ - 4GIG - Artemis Touch 4.01 WM6.1 WWE ROM /// Diamond - 528mhz - 4 GIG - WILDBERRY V1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

krijger_chris schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:40:
[...]

Heb je hem wel eens een hardreset gedaan?
Nee ik zit wel in overweging om t te doen, maar als meer mensen hier wel eens last van gehad hebben en een andere oplossing hoor ik dat graag.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Verwijderd

Vraagje!!

Heb al anderhalf jaar een X10, hartstikke blij mee maar nu het volgende
Ik kan de foon aan de computer opladen maar niet meer updaten??

Krijg na inpluggen niet meer de melding op mijn foon of ik wil koppelen e.d..

Snap er niks van, heb ander kabeltje geprobeert en andere poort, voorkant achterkant, aan de laptop, maakt niet uit.

iemand een idee wat het kan zijn of een oplossing
Zag namelijk dat er een update is en die wil ik wel graag eropzetten.

bedankt alvast

gr Diana

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:09:
[...]

Ja hoor: vinger op je homescreen houden -> Widgets -> Energiebeheer -> icoontje rechts (zonnetje) aantippen. Als er geen blauw balkje onder zit is het uit :)
Super, dank je!

• The Realone
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:40:
Vraagje!!

Heb al anderhalf jaar een X10, hartstikke blij mee maar nu het volgende
Ik kan de foon aan de computer opladen maar niet meer updaten??

Krijg na inpluggen niet meer de melding op mijn foon of ik wil koppelen e.d..

Snap er niks van, heb ander kabeltje geprobeert en andere poort, voorkant achterkant, aan de laptop, maakt niet uit.

iemand een idee wat het kan zijn of een oplossing
Zag namelijk dat er een update is en die wil ik wel graag eropzetten.

bedankt alvast

gr Diana
Is er enige herkenning op je PC's zodra je hem aan sluit? Probeer anders eens in flash-mode te koppelen om te zien of dat wel werkt. Dat doe je door je telefoon uit te zetten, de terug-knop ingedrukt te houden en terwijl je die vast houdt de kabel aan te sluiten. Na een aantal seconden loslaten en dan zou je PC weer nieuwe hardware moeten herkennen.

Verwijderd

The Realone schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:58:
[...]

Is er enige herkenning op je PC's zodra je hem aan sluit? Probeer anders eens in flash-mode te koppelen om te zien of dat wel werkt. Dat doe je door je telefoon uit te zetten, de terug-knop ingedrukt te houden en terwijl je die vast houdt de kabel aan te sluiten. Na een aantal seconden loslaten en dan zou je PC weer nieuwe hardware moeten herkennen.
Bedankt voor de tip, ik heb het geprobeert maar ook nu doet hij niks.
Heb het op 2 manieren geprobeert. foon uit kabel aan de foon metingedrukte terug knop de usb kabel aangesloten, niks
Kabel in de pc, met ingedrukte terug knop aangesloten op de telefoon , ook niks...

Snap echt niet hoe dit kan ,hij deed het altijd prima, laden gaat ook probleemloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Laatst online: 27-03 21:25
Dan is er iets met de drivers gebeurd. Installeer PC Companion of SEUS nog eens. Daarna zal het waarschijnlijk weer lukken.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Sinds dat ik de update naar 2.3.3 heb gedaan komt het regelmatig voor dat als ik mijn gps uitzet het gps tekentje bovenin het scherm blijft staan. Hebben hier meer mensen last van?
Het tekentje verdwijnt pas als ik de telefoon opnieuw heb opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
petjekel schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:25:
Sinds dat ik de update naar 2.3.3 heb gedaan komt het regelmatig voor dat als ik mijn gps uitzet het gps tekentje bovenin het scherm blijft staan. Hebben hier meer mensen last van?
Een enkele keer gehad, na een tijdje (geen idee, half uur-paar uur ofzo) verdween hij vanzelf. Had ook geen abnormaal hoog stroomverbruik met dat icoontje, dus volgends mij stond hij gewoon uit.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fean
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 19:41
Ik ben totaal geen voorstander van die 2.3.3 update. Die interface is knudde en zwaar irritant, naar beneden scrollen is de apps is veel makkelijker en overzichtelijker dan dat verticale. Tevens is mijn telefoon niet vooruit te branden. Galerij is zo traag als stront, player loopt vast. Camera duurt een uur voordat ie opent en dat GPS van hierboven heb ik ook last van. Nog meer zooi van Vodafone. Ronduit een waardeloze update. Ik had nooit van 2.1 moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Fean schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:13:
Ik ben totaal geen voorstander van die 2.3.3 update. Die interface is knudde en zwaar irritant, naar beneden scrollen is de apps is veel makkelijker en overzichtelijker dan dat verticale. Tevens is mijn telefoon niet vooruit te branden. Galerij is zo traag als stront, player loopt vast. Camera duurt een uur voordat ie opent en dat GPS van hierboven heb ik ook last van. Nog meer zooi van Vodafone. Ronduit een waardeloze update. Ik had nooit van 2.1 moeten gaan.
Je zit hier, dus neem aan dat je een tweaker ben.

Ik gooi al die meuk eruit en gebruiklauncher pro als homescreen vervanging, quickpic als vervanging van galerij en player. In xda forum is er een camera ui verbetering en zelf hoe je gprs/ 3G snelheid op te schroeven.

Keb me foon helemaal gestript & loopt prima. Sony & Vodafone meuk eruit . Je moet dan wel je phone eerst rooten. En je kan hem altijd weer unrooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Enige aanpassing is in mijn ogen sowieso een must als je een beetje handig bent. En dan is de launcher vervangen nog wel het minste. Doodeenvoudig en bijzonder effectief!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Helaas is mijn X10 ook overleden :( nouja hij wil niet meer opladen eerst wel als je de kabal op een bepaalde manier er in stopt en de telefoon laat hangen..

Maar moet wel zeggen dat ik hem na 2 dagen al mis, gebruik nu namelijk een n95 8gb en daar is het echt zoeken en prusten naar instellingen (van mail etc.) en apps... enige pluspunt is dat het geluid heerlijk is (:

Nu maar hopen dat HI mijn X10 maar snel maakt.

• avec_style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dit begint heel frustrerend te worden. :{

Sinds de update naar Android 2.3.3, heb ik problemen met het opladen van mijn X10. Als ik 'm bijvoorbeeld op 80% aan de oplader plug (dus 'rechtstreeks' naar het stopcontact toe), wordt de batterij razendsnel leeggetrokken. Binnen drie uur staat hij op 1% en dán pas laadt hij zich weer 'normaal' op. :? Dit hele proces duurt ongeveer 10 uur. Ik heb geen custom ROM ofzo erop staan. Integendeel, ik heb al meerdere keren de software opnieuw erop gezet via PC Companion, en zelfs als ik helemaal geen apps heb geïnstalleerd, gebeurt dit. :{ Dit gebeurt trouwens in beide oplaadmodi: zowel wanneer de telefoon in standby opgeladen wordt, als wanneer ik 'm eerst helemaal uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik dus ook last van, is het ding sávonds bijna leeg, overdag trouwens ook al... leg ik hem braaf aan de hartbewaking, s'morgens staat hij in het rood en laad mega traag op...
heb er net een nieuwe batterij ingedaan, kijken of dat helpt....hoop het maar..ouw batterij rook wel een beetje schroeierig..

Mijn vorige probleem is er ook nog steeds
Heb het progje SEUS opnieuw op de laptop gezet maar mijn foon wordt niet gezien, vraag om te koppelen of te laden krijg ik ook niet...snap er niks van...

Nog iemand een ideetje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Oei. Ik heb hier helemaal geen last van (klopt af). Ik laad meestal alleen bij als `ie bij 60% is (of als ie bijna leeg is aan het einde van een werkdag).

Laadt hij bij 60% wel goed op?

Kunnen jullie een andere lader gebruiken? Ik gebruik regelmatig mijn oude 1Ampere HTC lader en dat gaat perfect en ook iets sneller dan met de standaard lader.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Hebben jullie je batterij gecalibreerd?
Zonder root kun je dat het beste op de volgende manier doen:
opladen tot 100%.
de telefoon uitzetten.
de batterij eruit halen.
de lader aansluiten
de batterij erin
je telefoon zal waarschijnlijk vanzelf aanspringen, anders zet je hem aan.
De batterij van de telefoon zal waarschijnlijk rond de 80% zijn
begin weer bij stap 1

Dit kun je dan een paar maar herhalen. (Let op: bij het opnieuw aanzetten van je telefoon zal je telefoon nooit op 100% staan!)

Op XDA zie je waarschijnlijk nog wel een paar tips staan om de batterij te calibreren, maar daar heb je meestal root voor nodig. (en ze verschillen niet zo heel veel van wat hierboven heb beschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
Op een gegeven moment wou mijn x10 niet meer opladen Na tevergeefs verscheidende laders en een nieuwe batterij getest te kon ik de conclusie trekken dat de micro-usb aansluiting op de telefoon defect was. even gegoogled, en na diverse forums te hebben gelezen bleek mijn defect een veelvoorkomend defect te zijn.

Vervolgens contact opgenomen met de sony ericsson support afdeling, waar ik vriendelijk verwezen werd naar een service point in de buurt waar ik de telefoon ter reparatie kon aanbieden. Eenmaal daar aangekomen bleek dat de telefoon teruggestuurd moest worden naar de fabriek waar het moederbord vervangen zou moeten worden. En als klapper op de vuurpijl zou ik dat zelf moeten betalen ( 200 euro) omdat dit buiten de garantie valt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Terrz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:00:
.. En als klapper op de vuurpijl zou ik dat zelf moeten betalen ( 200 euro) omdat dit buiten de garantie valt :(.
Jammer zeg, elke keer als ik de oplader eruit trek, heb ik ook iets van 'als dit maar goed gaat', de hele constructie van de micro-usb connector vind ik zwaar klote, de weerhaakjes zorgen dat de kabel er veels te goed in zit waardoor je hem met veel geweld er uit moet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees idd dat mijn usbtje ook naar zijn grootje gaat...lekker dan....
Hij wiebelt en begint steeds slechter te laden..
Kan pas in maart voor een nieuw abbo gaan maar geloof nooit dat hij het zolang nog uithoudt.

200 euro voor reparatie?? Daar begin ik niet aan!

Mooi waardeloos, maar als het een veel voorkomend probleem si vind ik wel dat ze er couilant mee kunnen zijn is dus duidelijk een fabrieks mankement toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:21:
Kan pas in maart voor een nieuw abbo gaan maar geloof nooit dat hij het zolang nog uithoudt.

200 euro voor reparatie?? Daar begin ik niet aan!

Mooi waardeloos, maar als het een veel voorkomend probleem si vind ik wel dat ze er couilant mee kunnen zijn is dus duidelijk een fabrieks mankement toch???
Paar meldingen van dit probleem gezien, maar het is altijd lastig te bepalen of het userabuse is of een productiefout. De gescheurde behuizingen bij de eerste generatie van de Xperia X1... dat is een productiefout en werdt dan ook kosteloos vervangen.

Wat een oplossing is, is het aanschaffen van een acculader. Waar die te koop zijn weet ik niet, Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:56:
Hebben jullie je batterij gecalibreerd?
Zonder root kun je dat het beste op de volgende manier doen:
opladen tot 100%.
de telefoon uitzetten.
de batterij eruit halen.
de lader aansluiten
de batterij erin
je telefoon zal waarschijnlijk vanzelf aanspringen, anders zet je hem aan.
De batterij van de telefoon zal waarschijnlijk rond de 80% zijn
begin weer bij stap 1

Dit kun je dan een paar maar herhalen. (Let op: bij het opnieuw aanzetten van je telefoon zal je telefoon nooit op 100% staan!)

Op XDA zie je waarschijnlijk nog wel een paar tips staan om de batterij te calibreren, maar daar heb je meestal root voor nodig. (en ze verschillen niet zo heel veel van wat hierboven heb beschreven)
So far so good, hij vertoont het probleem (voorlopig) niet meer, maar dat is elke keer wanneer ik 'm net op de fabrieksinstellingen heb gezet. :P
FlyEragon schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:06:
[...]

Jammer zeg, elke keer als ik de oplader eruit trek, heb ik ook iets van 'als dit maar goed gaat', de hele constructie van de micro-usb connector vind ik zwaar klote, de weerhaakjes zorgen dat de kabel er veels te goed in zit waardoor je hem met veel geweld er uit moet trekken.
Bij mij heeft die USB-aansluiting ook problemen. :{ Als ik m'n X10 heb verbonden aan de laptop, moet ik 'm doodstil houden: één tikje, en de verbinding is verbroken. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:21:
Bij mij heeft die USB-aansluiting ook problemen. :{ Als ik m'n X10 heb verbonden aan de laptop, moet ik 'm doodstil houden: één tikje, en de verbinding is verbroken. :r
Zo begon het bij mij ook.

Als je googled op "xperia x10 charging problem" lijkt me het duidelijk dat dit echt een productiefout is.
Heb ook al contact gehad met TROS radar en consuwijzer over de situatie. ik zal vanmiddag mijn consumentenbond lidnummer enzo even opzoeken, zal ik het probleem daar ook eens aankaarten. Eens zien wat er achter weg komt :7 .

Voor mij geen sony ericsson meer, geniet nu al bijna een half jaar van mijn galaxy s2.

en dan nog even een vraag: is mijn simlock ook weg als ik een custom rom heb draaien?

[ Voor 4% gewijzigd door Terrz op 12-10-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Terrz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

en dan nog even een vraag: is mijn simlock ook weg als ik een custom rom heb draaien?
Nee.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:30:

[...]

Zelf ook dit probleem ongeveer gehad, bij mij wilde de connector niet meer lekker in het usb poortje. Telefoon weggebracht naar winkel provider en na een week gefixed weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
Mijn Xperia ligt ook bij het service point.

het losgaan van de USB connector is idd een productie fout, lijmfout werd mij verteld.

Dus lijkt mij dat ze dit verplicht zijn te herstellen toch, het is immers een fabrikage fout
!

In mijn geval viel het nog onder de fabrieksgarantie van 2 jaar

Hoop hem met een week of 3 terug te hebben, heb nbu tijdelijk een HTC Legend, ook erg fijn toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Mijn SE X10 is dus ook bij de reparateur geweest met hetzelfde probleem... maar ik kreeg niks te horen over een productiefout... en ze zeggen dat het valschade is... ik heb hierover een topic aangemaakt met foto's en alles erbij en hoop op advies van X10 (of Hi gebruikers)

Bjarne666 in "Sony Ericsson X10 niet gerepareerd."

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen mailtje gehad, heb mijn X10 alweer terug keurig netjes voorzien van een nieuw binnenwerk en de nieuwste updates.

Onder garantie gerepareert!

Hulde voor het Busenis center van de KPN!!

Ik las hierboven iets over val schade?? Uhh de mijne heeft echt de nodige schade hoor, is een paar keer onzacht in contact met wat bakstenen geweest...
Hebben ze niks over gezegt terwijl het duidelijk zichtbaar is.

Miss eens een andere winkel o.i.d proberen waar ze wel weten wat goede service is??
Ik heb overigens ook HI

Succes ermee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:23
Weet iemand of de burgeralarmen app ook op niet-SE telefoons werkt? Heb hierover niks kunnen vinden op internet, laat staan de burgeralarmen app zelf. Zou iemand misschien een backup van de .apk kunnen posten? :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist, omdat mn mp3-speler ter reparatie is opgestuurd, mijn x10 voor het eerst als muziekspeler gebruikt. Wat mij opvalt is dat ik op de achtergrond ruis hoor als ik muziek afspeel en als de muziek gepauzeerd is. Ik gebruik mijn x10 icm een Sennheiser IE8.. Is deze ruis normaal en horen jullie dit ook met in-ears of ligt het aan mijn telefoon?
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.