Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
kawamaup schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:09:
Zojuist vodafone gebeld; duurt nog zeker tot eind augustus begin september voordat de software wordt goedgekeurd en wordt vrijgegeven.
...
Ow ja, dat was de reden dat ik iets belangrijks op mijn telefoon had veranderd. Ik ben sinds kort namelijk al een uiterst tevreden gebruiker van 2.3.3 en het lijkt net of ik een andere telefoon heb. Dit werkt echt zoveel beter, ik begin zelfs een beetje vertrouwen te krijgen in Android.

Sinds ik de telefoon had vond ik het zeker geen vooruitgang ten opzichte van mijn n97 mini. Let wel, deze was ook zeker niet goed, maar het bellen was vele malen beter en ik hou wel van een qwerty toetsenbordje (wat ik ook nu nog enorm mis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
Ik heb ook zonet mijn x10 geupgradet. Ik kon dat alleen niet via seus doen, want nadat ik seus startte en deze zichzelf gegrade kreeg ik de error: "An error has occured. See the log file c:\program files(x86)\sony ericsson\update service\workspace\.metadata\.log." <ok>
Dit niet op kunnen lossen, nieuwe installatie gedaan, java eraf en nieuwe erop, zowel verise 6 als 7 geprobeerd, maar de error bleef...

Daarna ben ik op deze pagina gekomen: http://talk.sonyericsson.com/thread/19735
Ik heb me telefoon handmatig geupdate, ging super snel eigenlijk een geen problemen. Gewoon via settings -> sony ericsson -> settings download alles settings gedownload en alles werkt.
Zoals hierboven gezegt lijkt het weer alsof je een nieuwe telefoon heb. Enige jammere is nog geen root acces :(

Edit: Als ik bijvoorbeeld een programma van het aller linkse scherm heb gestart en op de home knop druk kom ik weer op het middelste scherm uit, terwijl ik weer op het aller linkse scherm moet zijn. Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 13% gewijzigd door Rudie_V op 16-08-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn telefoon ook geüpdatet naar versie 2.3.3. Nu in het programmaatje geïnstalleerd heb om het ledje als zaklamp te gebruiken wat in de TS staat, werkt deze niet. Ligt dat aan mijn X10, of hebber er meer mensen last van?

voor de rest werkt hij, tot op heden, perfect. Naar mijn gevoel is hij een stuk sneller! En het is een heerlijkheid om van moxiermail af te zijn om te kunnen connecten met de exchange-server!

[toevoeging/oplossing zaklamp]
ik heb net quicksettings uit de TS geïnstalleerd. Daar zit ook de optie bij om de led als zaklamp te gebruiken...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:14:
ik heb mijn telefoon ook geüpdatet naar versie 2.3.3. Nu in het programmaatje geïnstalleerd heb om het ledje als zaklamp te gebruiken wat in de TS staat, werkt deze niet. Ligt dat aan mijn X10, of hebber er meer mensen last van?

[toevoeging/oplossing zaklamp]
ik heb net quicksettings uit de TS geïnstalleerd. Daar zit ook de optie bij om de led als zaklamp te gebruiken...
Xperia arc FlashLight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mn telefoon geupgrade naar 2.3.3 had deze melding al paar keer op mn X10. En nu ik hem aansloot op de pc heb ik de upgrade maar gedaan.
echter zit ik nu met het probleem dat ik geen netwerk verbinding heb.
Heb de APN al meerdere keren opnieuw ingesteld maar zonder effect.

Was al een tegenvaller dat backup programma er niet meer opstond, heb hem wel weer als .apk op mn X10 staan maar moet een app installer downloaden voordat ik dit kan installeren.
En aangezien hier geen Draadloosnetwerk is kan ik ook niet of Wifi.

Edit: Ik zit op Vodafone netwerk, en zie hier boven dat de software nog helemaal niet goedgekeurd is |:( hoe kan ik hem dan toch gekregen hebben ?

Iemand een oplossing ?
Alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:44:
Ik heb zojuist mn telefoon geupgrade naar 2.3.3 had deze melding al paar keer op mn X10. En nu ik hem aansloot op de pc heb ik de upgrade maar gedaan.
echter zit ik nu met het probleem dat ik geen netwerk verbinding heb.
Heb de APN al meerdere keren opnieuw ingesteld maar zonder effect.
Instellingen --> Sony Ericsson --> instellingen downloaden
werkt niet?
Was al een tegenvaller dat backup programma er niet meer opstond, heb hem wel weer als .apk op mn X10 staan maar moet een app installer downloaden voordat ik dit kan installeren.
En aangezien hier geen Draadloosnetwerk is kan ik ook niet of Wifi.
Via Flashtool of zelf via ADB command kan je apk's installeren
Edit: Ik zit op Vodafone netwerk, en zie hier boven dat de software nog helemaal niet goedgekeurd is |:( hoe kan ik hem dan toch gekregen hebben ?
Het antwoord hierop is al vele en vele en vele en vele tot aan vervelend aan toe beantwoord. Als je het nog wilt weten kan je de zoekfunctie gebruiken. |:( |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het vroeg joh zag dat later pas...

• Rudie_V
Ik heb mij telefoon nog wat opgeschoond door niet gebruikte applicaties te verwijderen. Dit kan met titanium backup, maar net zo makkelijk is door het verplaatsen van de betreffende .apk packages. Uiteraard is hiervoor wel een geroote telefoon nodig.

Via root explorer heb ik een directory aangemaakt op de sd-kaart, sdcard/deleted apps. Daarna ga je naar /system/app om de packages te verplaatsen(multi-select). Ik heb de volgende packages verplaatst:
chinesetextinput.apk
EventStream.apk
EventStreamPluginCallLog.apk
EventStreamPluginFacebook.apk
EventStreamPluginTelephony.apk
EventStreamPluginTwitter.apk
facebook.apk
FBCalendarSync.apk
FBMediaDiscovery.apk
FBMusicLike.apk
FBNotificationPublisher.apk
FBSetupwizard.apk
GenieWidget.apk
GoogleQuickSearchBox.apk
JapaneseIME.apk
MediaWidget.apk
MusicWidget.apk
officesuite.apk
playnowclientarvato.apk
SEMCFacebookService.apk
SEMCSetupWizard.apk
timescapelegacywrapper.apk
TimescapeSpline.apk
TimescapeWidget.apk
touchnote.apk
usersupport.apk
wisepilot.apk

Uiteraard kunnen er nog wel meer, maar ik hou het voorlopig bij deze lijst. Ik heb de volgende url aangehouden om te kijken wat wat is http://www.android-suppor...s-for-xperia-arc-updated/ .

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Ik heb nu de X10 met 2.3.3, ik mag mijn abonnement verlengen, zou ik er met de arc op vooruit gaan?

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 16:31
detim schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:53:
Ik heb nu de X10 met 2.3.3, ik mag mijn abonnement verlengen, zou ik er met de arc op vooruit gaan?
De arc is sowieso beter dan de X10, dus ja je gaat er op vooruit.
Alleen zijn er op dit moment naar mijn mening genoeg andere telefoons die beter zijn dan de Arc. Als ik jou was zou ik ook even kijken naar andere modellen.

De enige 2 redenen waarom ik een Arc zou kunnen aanbevelen zijn:
1. De look. (naar mijn mening de mooiste Android device)
2. De Android device met de beste camera.

Op alle andere punten legt de Arc het af tegen andere concurrerende modellen.

• detim
avec_style schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Alleen zijn er op dit moment naar mijn mening genoeg andere telefoons die beter zijn dan de Arc. Als ik jou was zou ik ook even kijken naar andere modellen.

Het is namelijk zo dat ik mijn abbo kan verlengen met 1 jaar, dan komt de Arc vrij voordelig uit, met andere toestellen ben ik toch een stuk meer geld kwijt, dat maakt de Arc het overwegen waard voor mij...

• Rudie_V
avec_style schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

Alleen jammer dat er nog steeds geen xenon flitser in zit! Snap niet waarom ze er zon @#$& led-lampje in doen, hierdoor is je camera zo goed als onbruikbaar in donkere situaties.
Als SE nou eens gewoon de designs aanhoudt(ik vindt de x10, arc wel mooi) maar eens met een dualcore komt en xenon flitser dan zouden ze een goede telefoon hebben. Scherm en camera zijn goed, arc heeft eindelijk weer fm-radio.. alleen die dualcore en xenon-flitser nog denk ik dan...

Heb je echt een nieuwe telefoon nodig of denk je dat ie het niet nog een jaartje uithoudt of mis je echt funtionaliteiten? Anders kan je toch gewoon je abbo verlengen, of kan je er een gratis telefoon bij krijgen zonder veel bij te betalen?
Mijn abbo is ongeveer een jaar nu, heb twee jaar, dus over 6 maanden mag ik rustig eens gaan rondkijken, maar hoop dat SE dan echt een dualcore en xenonflitser heb, dan wordt dat zeker mij keus weer!

• detim
Rudie_V schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

Alleen jammer dat er nog steeds geen xenon flitser in zit! Snap niet waarom ze er zon @#$& led-lampje in doen, hierdoor is je camera zo goed als onbruikbaar in donkere situaties.
Als SE nou eens gewoon de designs aanhoudt(ik vindt de x10, arc wel mooi) maar eens met een dualcore komt en xenon flitser dan zouden ze een goede telefoon hebben. Scherm en camera zijn goed, arc heeft eindelijk weer fm-radio.. alleen die dualcore en xenon-flitser nog denk ik dan...

Heb je echt een nieuwe telefoon nodig of denk je dat ie het niet nog een jaartje uithoudt of mis je echt funtionaliteiten? Anders kan je toch gewoon je abbo verlengen, of kan je er een gratis telefoon bij krijgen zonder veel bij te betalen?
Mijn abbo is ongeveer een jaar nu, heb twee jaar, dus over 6 maanden mag ik rustig eens gaan rondkijken, maar hoop dat SE dan echt een dualcore en xenonflitser heb, dan wordt dat zeker mij keus weer!
Ik zit bij Hi en ik wil graag voor 1 september verlengen omdat na die tijd de nieuwe prijzen in gaan.
Ik wil dan verlengen voor 1 jaar, omdat ik niet graag 2 jaar vast zit.
Ik moet dan 79 euro bij betalen voor die Arc, ik heb waarschijnlijk wel iemand die mijn X10 voor €150 over wil kopen.
De eerste 3 maanden krijg ik ook nog eens 50% korting op het abbo dus al met al is het een redelijk goede deal lijkt me..? Sim only bij Hi is in verhouding duur. Als ik sim only bij een andere provider wil moet ik nog zo'n 3 maanden wachten tot mijn contract daadwerkelijk afloopt, bij Hi kan ik namelijk 4 maanden van te voren verlengen.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 16:31
tsja, uiteindelijk is het een persoonlijke keuze. Ikzelf zou gaan voor een 2-jaarsabonement omdat de prijzen nu nog redelijk zijn. Dan hoef ik 2 jaar lang in ieder geval niet die belachelijk hoge bedragen te betalen. En dan meteen een high-end toestel met zo een abbo nemen zoals de galaxy s2. Dan heb je tenminste een telefoon waar je 2 jaar mee kunt doen.

Uiteindelijk is dit een persoonlijke keuze die we niet voor je kunnen maken. De arc is zeker geen slecht toestel, maar ook weer geen topper. Het hangt af van wat jij belangrijk vind in een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 22:18
Ben nu al een tijdje op zoek naar een widget die mij de meest recente bezochte webpagina's weergeeft. Bij voorkeur natuurlijk een grafisch overzicht waarbij iedere unieke webpagina wordt weergegeven met een screenshot van de webpagina.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudie_V schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

jep, je hebt helemaal gelijk, arc+dual core +q-hd scherm = win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat SE geen automatische flitser(led) in die camera app bouwt. Toch irritant om hem telkens aan te moeten zetten. Lijkt me niet heel moeilijk om dat erin te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:11:
Jammer dat SE geen automatische flitser(led) in die camera app bouwt. Toch irritant om hem telkens aan te moeten zetten. Lijkt me niet heel moeilijk om dat erin te doen.
Klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfReindeer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:11:
Ben nu al een tijdje op zoek naar een widget die mij de meest recente bezochte webpagina's weergeeft. Bij voorkeur natuurlijk een grafisch overzicht waarbij iedere unieke webpagina wordt weergegeven met een screenshot van de webpagina.

Anyone?
Zo'n widget zit bij launcher pro plus ingebakken... Je zult dus je launcher aan moeten passen om hier over te beschikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 12:28
Ik heb een x10i met kpn laten unlocken.
Kan ik dan zonder problemen updaten?> Of zit dan straks de simlock er weer ingebakken?

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
soetie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:11:
Ik heb een x10i met kpn laten unlocken.
Kan ik dan zonder problemen updaten?> Of zit dan straks de simlock er weer ingebakken?
Ja, nee.

De update voor provider telefoons is nog niet uit. Heb het net gecontroleerd op updates. Wel is er een nieuwe versie van de PC Companion.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 22:08
Ik heb gisteren voor het eerst in ongeveer 2 maanden mn X10 weer gebruikt als MP3 speler, en inderdaad, ik heb zo af en toe ook wat last van de audio lag, met name bij het opstarten van apps of het binnenkrijgen van Gtalk/Whatsapp berichten (dat laatste is dan wel weer handig :+). Verder bevalt 2.3.3. eigenlijk uitstekend, flash gaat ook soepel, en het voelt allemaal net wat sneller aan. Totdat je een Galaxy S2 in je handen krijgt, maar ja, die is dan ook ruim een jaar nieuwer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:52:
Ik heb gisteren voor het eerst in ongeveer 2 maanden mn X10 weer gebruikt als MP3 speler, en inderdaad, ik heb zo af en toe ook wat last van de audio lag, met name bij het opstarten van apps of het binnenkrijgen van Gtalk/Whatsapp berichten (dat laatste is dan wel weer handig :+). Verder bevalt 2.3.3. eigenlijk uitstekend, flash gaat ook soepel, en het voelt allemaal net wat sneller aan. Totdat je een Galaxy S2 in je handen krijgt, maar ja, die is dan ook ruim een jaar nieuwer :).
er is een laggfix op xda beschikbaar dus dat is wel te fixen. Tip: flash een custom rom, dan draait ie nog soepeler en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
KiPKaKDutcH schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:48:
[...]

Ja, nee.

De update voor provider telefoons is nog niet uit. Heb het net gecontroleerd op updates. Wel is er een nieuwe versie van de PC Companion.
thanks wacht ik dat nog even af!

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soetie schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:35:
[...]

thanks wacht ik dat nog even af!
je kunt sowieso altijd updaten zonder de simlock terug te krijgen. deze staat los van de telefoonsoftware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

je kunt sowieso altijd updaten zonder de simlock terug te krijgen. deze staat los van de telefoonsoftware..
Bedankt,
goed om te weten, dat wist ik niet.
En nu maar afwachten....

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn xperia nu ongeveer een jaar, alleen blijft hij de laatste tijd uitvallen en rebooten.
Dit komt doordat hij te warm word, (Batterij boven 43 graden) het is ook een vrij bekend probleem.
(Zie google: Xperia x10 overheat, Sonny Ericsson doet er helemaal niks aan...)

Mijn vraag nu, zou een nieuwe batterij helpen bij het laag houden van de temperatuur? Zodat hij niet meer uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij 2.1 was sneller goedgekeurd door providers dan wat ze nu mee bezig zijn met 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
eddit

[ Voor 96% gewijzigd door babybel123 op 21-08-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 11:27
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:08:
Volgens mij 2.1 was sneller goedgekeurd door providers dan wat ze nu mee bezig zijn met 2.3
Dat kan je wel zeggen, bij voorgaande updates was volgens mij alleen Vodafone traag met het goedkeuren en waren de andere Nederlandse operators binnen 1 a 2 dagen al klaar met hun goedkeuring. Nu heeft, volgens mij, nog geen enkele Nederlandse operator de update gecontroleerd. Zal wel met de vakantie te maken hebben dat ze er nog niet klaar mee zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Volgens Twitter @ kpnwebcare is 4 uur geleden de update goedgekeurd :D
"Android 2.3.3 is door KPN reeds goedgekeurd en is beschikbaar via de SE site. ^TH"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 2.3.3 nu een aantal dagen en ik moet zeggen dat SE een nette rom heeft gemaakt. Ik heb geen problemen en alles werkt ontzettend soepel. Mijn X10 gaat het zo nog wel een jaartje volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiPKaKDutcH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:11:
"Android 2.3.3 is door KPN reeds goedgekeurd en is beschikbaar via de SE site. ^TH"
Volgens mij niet, geprobeert maar word niet aangegeven dat update er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Complimenten over de update naar 2.3.3 inderdaad!
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:23:
[...]
Volgens mij niet, geprobeert maar word niet aangegeven dat update er is
Debrand hem dan naar Generic NL, dan krijg je de update meteen. Heb ik ook gedaan. Stelt niks voor en is zo terug te zetten naar Hi/KPN, mocht het nodig zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door chevchelios op 22-08-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht liever tot officiele goedkeuring van kpn, ben niet zo handig met zulke dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw hier en misschien kunnen jullie mij helpen met een vraag.
Ik heb sinds kort de Xperia Arc en wil graag een app op mijn Arc hebben die iemand op de Xperia X10 heeft. Deze app is echter niet meer in de market te krijgen en ik krijg ook geen reactie op mijn mail naar de ontwerper.

Nu zoek ik het install (apk) bestandje van deze app op de X10, maar kan deze dus nergens vinden. Volgens SE zou zo'n install-bestandje niet op de telefoon staan. Maar, zoals ik met nokia telefoons gewend ben, het zou toch wel ergens op de telefoon of desnoods op de SD kaart moeten staan?

Weet iemand of het mogelijk is deze app te vinden op de X10? Het is een niet-gerooted toestel. En zoja, waar zou ik het dan kunnen vinden? Zou ik het vervolgens gewoon kunnen kopieren/verzenden naar mijn Arc?

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:53:
Heb mijn xperia nu ongeveer een jaar, alleen blijft hij de laatste tijd uitvallen en rebooten.
Dit komt doordat hij te warm word, (Batterij boven 43 graden) het is ook een vrij bekend probleem.
(Zie google: Xperia x10 overheat, Sonny Ericsson doet er helemaal niks aan...)

Mijn vraag nu, zou een nieuwe batterij helpen bij het laag houden van de temperatuur? Zodat hij niet meer uitvalt.
Gewoon proberen, koop bij DealExtreme een imitatie accu van 10 dollar en testen maar. Voor die paar euro loop je geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:05:
Hallo,

Ik ben nieuw hier en misschien kunnen jullie mij helpen met een vraag.
Ik heb sinds kort de Xperia Arc en wil graag een app op mijn Arc hebben die iemand op de Xperia X10 heeft. Deze app is echter niet meer in de market te krijgen en ik krijg ook geen reactie op mijn mail naar de ontwerper.

Nu zoek ik het install (apk) bestandje van deze app op de X10, maar kan deze dus nergens vinden. Volgens SE zou zo'n install-bestandje niet op de telefoon staan. Maar, zoals ik met nokia telefoons gewend ben, het zou toch wel ergens op de telefoon of desnoods op de SD kaart moeten staan?

Weet iemand of het mogelijk is deze app te vinden op de X10? Het is een niet-gerooted toestel. En zoja, waar zou ik het dan kunnen vinden? Zou ik het vervolgens gewoon kunnen kopieren/verzenden naar mijn Arc?

Alvast bedankt! _/-\o_
Om welke app gaat het? Als de X10 geroot is, is de app te kopieren naar een plaats op je SDkaart en vervolgens naar je computer en naar je ARC.
Maar waarschijnlijk kun je de app ook via google vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chevchelios schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:12:
[...]

Om welke app gaat het? Als de X10 geroot is, is de app te kopieren naar een plaats op je SDkaart en vervolgens naar je computer en naar je ARC.
Maar waarschijnlijk kun je de app ook via google vinden..
Het gaat om de app NBV (nieuwe bijbel vertaling). Via google ook nergens te vinden, ofwel alleen naar links die ook verwijzen naar de market waar hij dus niet meer verkrijgbaar is.
Het toestel is niet gerooted en ik denk niet dat de eigenaar dat wil op zijn telefoon. Maar is de app überhaupt wel te vinden en zo ja in welke map???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Het gaat om de app NBV (nieuwe bijbel vertaling). Via google ook nergens te vinden, ofwel alleen naar links die ook verwijzen naar de market waar hij dus niet meer verkrijgbaar is.
Het toestel is niet gerooted en ik denk niet dat de eigenaar dat wil op zijn telefoon. Maar is de app überhaupt wel te vinden en zo ja in welke map???
Is op Google onvindbaar idd. org.neotech.nvb (naam van de app) levert niks bruikbaars op.
Als je hem echt wil hebben, moet je maat zijn telefoon rooten en de app kopieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nou, mijn ervaringen met de update naar 2.3.3 zijn uiterst positief. Vrijdagochtend om 06.00u de telefoon van lader losgekoppeld, dag en nacht aan met whatsapp en updtes voor weer enzo; accu is nu precies 50%. Een erg nette prestatie :)

Komende week begint mijn werk weer, waardoor ik `m ook lekker intensief kan testen. Ben benieuwd!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 12:16
Kreeg vandaag een melding dat er een update was, dus meteen met Mybackup gebackupt en updaten maar! Ging allemaal prima en m'n eerste indruk is positief, telefoon reageert weer net wat vlotter, etc.

Nog een klein dingetje: met 2.1 had ik zo'n mooie tool om m'n wifi / gps / BT etc aan of uit te zetten, maar dat zit er bij 2.3.3 niet meer op. Nu heb ik naar Quicksettings gekeken, maar dat vind ik een beetje log en groot. Ik wil vooral iets simpels, maar dat heb ik zo snel niet kunnen vinden. Op Market is er genoeg te vinden om alleen wifi of BT aan of uit te zetten, maar zou graag weer zo'n zelfde tool hebben zoals bij 2.1. Iemand suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 12:16
-krekel- schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:00:
Kreeg vandaag een melding dat er een update was, dus meteen met Mybackup gebackupt en updaten maar! Ging allemaal prima en m'n eerste indruk is positief, telefoon reageert weer net wat vlotter, etc.

Nog een klein dingetje: met 2.1 had ik zo'n mooie tool om m'n wifi / gps / BT etc aan of uit te zetten, maar dat zit er bij 2.3.3 niet meer op. Nu heb ik naar Quicksettings gekeken, maar dat vind ik een beetje log en groot. Ik wil vooral iets simpels, maar dat heb ik zo snel niet kunnen vinden. Op Market is er genoeg te vinden om alleen wifi of BT aan of uit te zetten, maar zou graag weer zo'n zelfde tool hebben zoals bij 2.1. Iemand suggestie?
Hehe, heb het al gevonden ;-) De meegeleverde energie-beheer widget doet de truuc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
KiPKaKDutcH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:11:
hmm bij mij ook nog niet beschikbaar momenteel

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie het zelfde probleem met de SonyEricsson xperia x10

Onlangs deed het opladen v.d. batterij eht niet meer.
Het opladen gaat via een kabel naar een mini usb connector.
Delfde usb connector kon ik wel gebruiken om data over te zetten maar
op dezelfde connector ging het opladen niet .

Op gestuurd naar Dynafix en kreeg te horen dat door mijn toedoen
de usb ondervulling defect was.

De medewerker van het service center zei dat het een bekend probleem was en dat ze het verholpen hebben bij een 2e batch.

Ik kreeg een foto als bewijs wat ik niet vertrouwd n.l.

Als je google xperia x10 charge problem, krijg je vele hits.

Ik heb het vermoeden dat dynafix een oude foto gebruikt bij mijn toestel
daarom wilde ik weten als iemand ook zo'n telefoon heeft laten repareren bij dynafix met hetzelfde probleem.
waarvan ik de foto kan krijgen ter vergelijking.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:59:
Wie het zelfde probleem met de SonyEricsson xperia x10

Onlangs deed het opladen v.d. batterij eht niet meer.
Het opladen gaat via een kabel naar een mini usb connector.
Delfde usb connector kon ik wel gebruiken om data over te zetten maar
op dezelfde connector ging het opladen niet .

De medewerker van het service center zei dat het een bekend probleem was en dat ze het verholpen hebben bij een 2e batch.

Ik kreeg een foto als bewijs wat ik niet vertrouwd n.l.

Als je google xperia x10 charge problem, krijg je vele hits.

Ik heb het vermoeden dat dynafix een oude foto gebruikt bij mijn toestel
daarom wilde ik weten als iemand ook zo'n telefoon heeft laten repareren bij dynafix met hetzelfde probleem.
waarvan ik de foto kan krijgen ter vergelijking.

Alvast bedankt
Mijn X10 behoorde tot de eerste batch en had inderdaad, na een paar maanden in gebruik, een laadprobleem. De micro-USB connector was kapot. Ben hem toen een maand kwijt geweest ter reparatie, maar hij werkt nu alweer een jaar probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
soetie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:57:
[...]

hmm bij mij ook nog niet beschikbaar momenteel
KPN blijft het volhouden: "Deze kunt u downloaden vanaf de SE site. KPN is niet de uitgevende partij in deze. ^TH" (uur geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:28:
[...]

KPN blijft het volhouden: "Deze kunt u downloaden vanaf de SE site. KPN is niet de uitgevende partij in deze. ^TH" (uur geleden).
Het werkt niet, telefoon en SE geeft aan dat ik nieuwste software al heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 16-09 22:43
chevchelios schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

Mijn X10 behoorde tot de eerste batch en had inderdaad, na een paar maanden in gebruik, een laadprobleem. De micro-USB connector was kapot. Ben hem toen een maand kwijt geweest ter reparatie, maar hij werkt nu alweer een jaar probleemloos.
Hier hetzelfde probleem gehad, omdat het van mij een Hi toestel was even langs de Hi winkel gelopen en de telefoon afgegeven onder de 2 jarige garantie. Precies 2 weken later lag deze weer klaar bij de Hi winkel en is gefixed.
KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:28:
[...]

Had er eergister geen vertrouwen in dat dit op korte termijn voor kpn klanten geregeld was, heb daarom de telefoon geroot en aangepast naar NL generic en die versie naar binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat valt dan onder de '1e batch' en '2e batch'? gewoon even uit nieuwsgierigheid. (die van mij is van juni 2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
Vodafone heeft de update goedgekeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Xecer schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:38:
Vodafone heeft de update goedgekeurd!
Je krijgt de update via PC Companion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
hier helaas ook nog niet!
geen update beschikbaar

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chevchelios schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:22:
[...]

Is op Google onvindbaar idd. org.neotech.nvb (naam van de app) levert niks bruikbaars op.
Als je hem echt wil hebben, moet je maat zijn telefoon rooten en de app kopieren..
Ik heb ooit cfw's gedraaid op mijn nokia 5800. Is het rooten van de xperia x10 net zoiets? En is dat ook weer terug te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
gloeiende gloeiende, dit zul je dus altijd beleven; ben je op vakantie in Italië en gebruik je de x10 voor eigenlijk alles (telefonie, internet & het belangrijkste: navigatie), en dan kapt de oplader ermee. nu is het niet eens zozeer de oplader denk ik, want ik heb een oplader voor in de auto en de "gewone", en met beide laad hij niet meer op. heeft iemand dit al eens eerder mee gemaakt? zit een klein beetje in de rats, want ik heb iets te veel vertrouwd op mijn x10. nu de batterij dus op is en niet meer kan opladen zit ik qua navigatie toch echt wel met een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Rexcore schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:37:
gloeiende gloeiende, dit zul je dus altijd beleven; ben je op vakantie in Italië en gebruik je de x10 voor eigenlijk alles (telefonie, internet & het belangrijkste: navigatie), en dan kapt de oplader ermee. nu is het niet eens zozeer de oplader denk ik, want ik heb een oplader voor in de auto en de "gewone", en met beide laad hij niet meer op. heeft iemand dit al eens eerder mee gemaakt? zit een klein beetje in de rats, want ik heb iets te veel vertrouwd op mijn x10. nu de batterij dus op is en niet meer kan opladen zit ik qua navigatie toch echt wel met een probleem.
Lees een paar posts boven je ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:18:
[...]

Ik heb ooit cfw's gedraaid op mijn nokia 5800. Is het rooten van de xperia x10 net zoiets? En is dat ook weer terug te draaien?
Ik heb nooit een Nokia gehad, dus ik weet niet wat je bedoeld. Het rooten van de X10 is een eitje.
Download de flashtool, zet op je X10 USB foutopsporing aan en toepassingen van externe bronnen accepteren. Plug je x10 in de computer, start de flashtool en klik op root.
That's it.

Flashtool en extra informatie: http://forum.xda-develope...20746&highlight=flashtool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:59:
[....]

[......]
Het was "jouw fout", maar ze hebben het bij de tweede batch verholpen? Dat lijkt me nogal tegenstrijdig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chevchelios schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

Ik heb nooit een Nokia gehad, dus ik weet niet wat je bedoeld. Het rooten van de X10 is een eitje.
Download de flashtool, zet op je X10 USB foutopsporing aan en toepassingen van externe bronnen accepteren. Plug je x10 in de computer, start de flashtool en klik op root.
That's it.

Flashtool en extra informatie: http://forum.xda-develope...20746&highlight=flashtool
Ik zal eens kijken naar de link.
CFW's waren custom roms die ik erop zette mbv jaf, etc. Het wat progjes en gedoe, maar daardoor had ik volledige toegang.
En kon ik meer apps erop zetten. met symbian (nokia apps) was dat vaak wat lastig en dat ging super met een andere rom erop.
Misschien is dat wel een ander verhaal...

Kun je het rooten ook later weer terugdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:02:
[...]
Kun je het rooten ook later weer terugdraaien?
Ja. Opnieuw de stock software flashen. Maar het rooten op zich heeft geen invloed op je garantie, dus is geen probleem (het aanpassen van de software wel (bijv. custom roms)). Verder zijn er alleen maar voordelen aan het rooten, dus terugzetten is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
net gecheckt helaas nog niet beschikbaar.

iemand met kpn die al wel 2.3.3 heeft?

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

soetie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:58:
net gecheckt helaas nog niet beschikbaar.

iemand met kpn die al wel 2.3.3 heeft?
Gebruik flashtool, dan kun je de generic-nl versie er zo opzetten! Op xda staat een heldere gebruiksaanwijzing, maar het werkt bijna hetzelfde als seus.
- update bestandje downloaden
- flashtool downloaden
- update bestand in de folder firmware zetten van flashtool
- starten (via het scherm krijg je dan aanwijzingen, toestel uit, terugknop inhouden terwijl je het toestel via usb aansluit, wachten en klaar!)

Geen root etc nodig!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog niks, ik neem aan dat je eerst melding krijgt via telefoon dat er update beschikbaar staat, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzie79
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:34
Is het nog de moeite om nu nog een Xperia X10 aan te kopen, ook al is die al meer dan een jaar uit?
Momenteel staat die in België (Vandenborre) te koop aan €250, en dat is net binnen het budget van de werkgever.
Kwalitatief zijn er volgens mij geen gelijkaardige toestellen die nu zo weinig kosten, en ook nog v2.3.3 hebben. Als je kijkt naar die prijsklasse heb je de Samsung Galaxy Ace of de HTC Wildfire S.
Zijn er nadelen van de X10 ten opzichte van die 2 toestellen? Weeg het gebrek aan multitouch bijvoorbeeld door? En zijn er nog altijd een beperkt aantal kleuren bij v2.3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:18:
[...]

Je krijgt de update via PC Companion?
Eerst via de telefoon gekeken of ik de nieuwste software had, en vervolgens geupdate met pc companion.
Ik moest wel eerst pc companion updaten, maar dat werd gevraagd toen ik de oude versie opstartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Tazzie79 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:44:
Is het nog de moeite om nu nog een Xperia X10 aan te kopen, ook al is die al meer dan een jaar uit?
Momenteel staat die in België (Vandenborre) te koop aan €250, en dat is net binnen het budget van de werkgever.
Kwalitatief zijn er volgens mij geen gelijkaardige toestellen die nu zo weinig kosten, en ook nog v2.3.3 hebben. Als je kijkt naar die prijsklasse heb je de Samsung Galaxy Ace of de HTC Wildfire S.
Zijn er nadelen van de X10 ten opzichte van die 2 toestellen? Weeg het gebrek aan multitouch bijvoorbeeld door? En zijn er nog altijd een beperkt aantal kleuren bij v2.3.3?
Voor twee tientjes meer heb je een htc desire... daar zou ik voor gaan dan

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
kpn update:
Contact gehad met SE:

Als de update door KPN is vrijgegeven maar nog niet voor u beschikbaar is wordt deze waarschijnlijk nog door ons en Google goedgekeurt. Zodra dit is afgerond kunt u de update via SEUS of via het toestel uitvoeren.

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
retlaw schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:32:
[...]

Voor twee tientjes meer heb je een htc desire... daar zou ik voor gaan dan
Nouja, met 2.3.3 werkt de X10 anders prima, het scherm is groter, de camera beter, en multitouch (nouja, Dual Touch) werkt bij mij ook goed eigenlijk.

Een recenter toestel heeft natuurlijk meer kans op updates. Maar de specs van zowel de X10 als de Desire zijn beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chevchelios schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:22:
[...]

heb je m gefixed bij Dynafix?
Ik ben namelijk op zoek naar de fotos die men gekregen heeft van dynafix.
Want het vermoeden is dat ze oude fotos sturen als bewijs.
Wie kan me helpen met de fotos die men gekregen heeft van dit toestel van Dynafix
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

maartenmk schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:53:
[...]

Nouja, met 2.3.3 werkt de X10 anders prima, het scherm is groter, de camera beter, en multitouch (nouja, Dual Touch) werkt bij mij ook goed eigenlijk.

Een recenter toestel heeft natuurlijk meer kans op updates. Maar de specs van zowel de X10 als de Desire zijn beter.
Op papier heeft de x10 een betere camera, in de praktijk valt dat een beetje tegen. Mijn vriendin heeft een x10 en ik had een desire. Op de een of andere manier is de desire gewoon een stuk sneller en prettiger in gebruik. Dat de x10 een groter scherm heeft valt eigenlijk niet eens op. Ook met de 2.3.3 versie van de x10 kan deze voor mijn gevoel nog niet tippen aan de desire.
Maar dit is waarschijnlijk ook deels omdat ik sense prettig vindt, ieder heeft zijn eigen voorkeur wat dat betreft.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:01:
[...]
heb je m gefixed bij Dynafix?
Nee. Op laten sturen bij een KPN/SE servicepunt.
Ik snap je probleem met de foto's niet helemaal. Je hebt hem toch kapot weggebracht en wil hem gerepareerd terug? Of de foto dan klopt of niet maakt verder niets uit.
Tazzie79 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:44:
De X10 is soweiso beter dan de Ace of Wildfire S. Mijn zus heeft een wildfire S, maar alleen al de resolutie van het scherm is zo laag dat ik altijd blij ben als ik mijn X10 weer in handen heb.
Bovendien is de hardware goed genoeg om nog minimaal een jaar te gebruiken. De software is ook uptodate. Dit in tegenstelling tot veel "oudere" telefoon van HTC, die geen updates meer krijgen.
Verdere pluspunten van de X10 zijn het design, de camera (vind ik veel beter dan de Desire) en het scherm. Overigens beschikt de X10 wel over dualtouch. Ruim voldoende voor 99,9% van de apps/games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik heb mijn x10 eerst gegaan naar die generic NL. Daarna hersteld via pc companion en nu draait hij soepeltjes op 2.3.3 merk zeker verschil!
Alleenhet rooten lukt me niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
twowheeler schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:55:
Ik heb mijn x10 eerst gegaan naar die generic NL. Daarna hersteld via pc companion en nu draait hij soepeltjes op 2.3.3 merk zeker verschil!
Ik heb 1234-8550 (kpn) maar als ik de file download en kijk zie ik branding 1241-1846 kan ik dan hiermee doorgaan? Het is dus een branded device, Ik moet deze eerst debranden waarschijnlijk?

[ Voor 26% gewijzigd door soetie op 24-08-2011 16:11 ]

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
twowheeler schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:55:
Ga even naar het rooten topic, dat mag niet hierow besproken worden..
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
En vertel daar wat je gedaan heb en wat er mis gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Nu online
Rudie_V schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:31:
[...]

Ga even naar het rooten topic, dat mag niet hierow besproken worden..
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
En vertel daar wat je gedaan heb en wat er mis gaat..
gedaan, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Nu online
soetie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:01:
[...]

Ik heb 1234-8550 (kpn) maar als ik de file download en kijk zie ik branding 1241-1846 kan ik dan hiermee doorgaan? Het is dus een branded device, Ik moet deze eerst debranden waarschijnlijk?
ik snap niet wat je bedoelt?
mijne was branden t-mobile, maar nu dus niet meer ;) .

verder zou je dit in boven genoemd topic op moeten zoeken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
retlaw schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:06:
[...]

Op papier heeft de x10 een betere camera, in de praktijk valt dat een beetje tegen. Mijn vriendin heeft een x10 en ik had een desire. Op de een of andere manier is de desire gewoon een stuk sneller en prettiger in gebruik. Dat de x10 een groter scherm heeft valt eigenlijk niet eens op. Ook met de 2.3.3 versie van de x10 kan deze voor mijn gevoel nog niet tippen aan de desire.
Maar dit is waarschijnlijk ook deels omdat ik sense prettig vindt, ieder heeft zijn eigen voorkeur wat dat betreft.
De camera van de X10 is in mijn ervaring wel degelijk beter dan die van de Desire. Tenminste, de kwaliteit van goed genomen foto's is beter. Kan wel zijn dat de camera van de Desire lekkerder werkt natuurlijk.
Verder werkt de X10 standaard inderdaad minder vloeiend. Volgens mij komt dat door die idiote 'framerate-cap'. Als je die er af haalt is ie veel vloeiender. Maar dat kan alleen als je je toestel root (zie andere topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
twowheeler schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:04:
[...]

ik snap niet wat je bedoelt?
mijne was branden t-mobile, maar nu dus niet meer ;) .

verder zou je dit in boven genoemd topic op moeten zoeken denk ik
ik wacht wel op de officiële update, lijkt me beter

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
soetie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:16:
[...]
ik wacht wel op de officiële update, lijkt me beter
Officiële update is niet beter. Daar heeft Hi/KPN/Vodafone/T-Mobile al aanpassingen aan gedaan.
Het is een kwestie van op drie plaatsen in system/build.prop de regio code aanpassen naar generic NL (code: 1234-8547). Dit kun je doen door met rootexplorer naar die file te gaan en vervolgens te openen in de text editor. Opslaan en aan SEUS hangen en je zit op generic NL.
Je moet dus wel eerst je telefoon geroot hebben (anders kun je niet in de system directory komen), maar dat is binnen 1 minuut gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
geprobeerd

gewoon flashtool gestart, firmware geladen.
en na 5 minuten, toppiee!

2.3.3.

thanks!

[ Voor 74% gewijzigd door soetie op 24-08-2011 22:38 ]

Ghanz

Verwijderd

Wat een slomme kpn of gooogle op dit moment pfff

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

gooi toch gewoon die generic NL erop. Heeft mijn inziens totaal geen voordeel om op de KPN/Vodafone/T-mobile versie te wachten.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Zou mooi zijn als we die laatste update naar 2.3.4 ook nog krijgen maar dat zal wel niet denk ik... :P

• Rudie_V
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:11:
Zou mooi zijn als we die laatste update naar 2.3.4 ook nog krijgen maar dat zal wel niet denk ik... :P
Zitten daar nog veel belangrijke verbeteringen of toevoegingen in? Wellicht dat er een custom rom komt gebaseerd op 2.3.4..

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb mijn x10 naar reparatie gebracht, godzijdank doet die het weer (maar niet helemaal).

Een man zij dat de binnenkant helemaal afgefikt was of zo, en hij had hem weer aan de praat gekregen op een of andere manier. Maar goed, telefoon valt nog steeds zomaar uit en hij vindt nog steeds geen telefoon netwerken..

Verwijderd

ik heb hem ook nog niet op me X10
hoop nog dat de update dit weekend komt!

Verwijderd

Rudie_V schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:57:
[...]

Zitten daar nog veel belangrijke verbeteringen of toevoegingen in? Wellicht dat er een custom rom komt gebaseerd op 2.3.4..
De integratie van facebook in Xperia zal weer een stuk verbeterd zijn en de standaard verbeteringen van android 2.3.4 + swype van SE en 3D foto's maken..

Wie weet of SE dit nog brengt naar de X10. In ieder geval al ontzettend blij met de laatste update. Toestel voelt weer als nieuw en loopt vloeiend. Ook de UI van SE bevalt mij zeer goed en ziet er strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:19:
[...]

De integratie van facebook in Xperia zal weer een stuk verbeterd zijn en de standaard verbeteringen van android 2.3.4 + swype van SE en 3D foto's maken..

Wie weet of SE dit nog brengt naar de X10. In ieder geval al ontzettend blij met de laatste update. Toestel voelt weer als nieuw en loopt vloeiend. Ook de UI van SE bevalt mij zeer goed en ziet er strak uit.
Haha de facebook .apk's heb ik allemaal verwijderd, ik heb toch geen facebook. Ik denk niet dat 2.3.4 officieel naar de X10 komt. In http://www.3g.co.uk/PR/Au...o-xperia-smartphones.html wordt gesteld dat 2.3.4 alleen naar de in 2011 gelanceerde toestellen komen, de X10 wordt dan ook niet genoemd.
Overigens, als ik google kom ik al wel custom roms tegen gebaseerd op android 2.3.4 voor de X10, wel met de nodige bugs en niet goed werkende onderdelen, bv http://www.momobiles.com/...d-miui-rom-on-xperia-x10/ .
De UI bevalt zeker weer goed en ik ben ook blij met de nieuwe update, vooral het opstarten gaat stukken sneller! Ik irriteer me alleen nog aan de functie van de home button in de launcher, deze gaat altijd naar het middelste scherm terug waar ik liever naar het laatste scherm terug gaat. Als ik bijvoorbeeld een applicatie op het allerlinkse scherm heb en daar nog een applicatie van wil opstarten druk ik altijd eerst op de home button om uit me applicatie te komen, dus kom ik op het middelste scherm uit waarna ik weer twee schermen naar links op moet schuiven, zeer vervelend :( Ik kan een andere launcher nemen, maar om dat nou alleen daar voor tedoen..tsja.. Wat dat betreft mogen ze wel wat opties in de launcher bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel PC Companion als SEUS zeggen dat de nieuwste software er op staat, maar er staat toch echt nog steeds 2.1 op. Mijn x10 is voor zover ik weet unbranded (nooit ergens een aanwijzing in het ding kunnen vinden dat het niet zo is). Wat gaat, of wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:16:
Zowel PC Companion als SEUS zeggen dat de nieuwste software er op staat, maar er staat toch echt nog steeds 2.1 op. Mijn x10 is voor zover ik weet unbranded (nooit ergens een aanwijzing in het ding kunnen vinden dat het niet zo is). Wat gaat, of wat doe ik fout?
Waarschijnlijk moet je provider de update nog vrijgeven, de generic firmwares zijn al wel vrij, maar de branded firmwares nog niet. Nog even geduld dus of je firmware aanpassen naar generic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
@ Rudie_V: gek, bij mij gedraagt de launcher zich precies zoals jij beschrijft dat je zou willen. En volgens mij heb ik niks aan settings veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartenmk schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:04:
@ Rudie_V: gek, bij mij gedraagt de launcher zich precies zoals jij beschrijft dat je zou willen. En volgens mij heb ik niks aan settings veranderd.
Hier ook inderdaad. Misschien kan je voor de zekerheid de nieuwste Home launcher installeren?

http://forum.xda-develope...entid=672120&d=1312105456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudie_V
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Hier ook inderdaad. Misschien kan je voor de zekerheid de nieuwst elauncher installeren?

http://forum.xda-develope...entid=672120&d=1312105456
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

DANK U!

Haha..hiermee werkt het wel zoals ik wil..wat een verademing zeg! Maar ik heb eigenlijk nooit geweten dat je dat kon downloaden, waarom wordt dit niet via de market geupdate? Waarom zit dit er niet standaard in? Maar ok, het werkt nu zoals ik graag wil..phone is weer een stukje fijner geworden. Nogmaals dank! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004

GVR

Zijn er meer mensen met regelmatige spontane reboots na de nieuwe software update (2.3.3) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Nu online
nop, 1 keer gehad omdat hij vast gelopen was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

twowheeler schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:44:
nop, 1 keer gehad omdat hij vast gelopen was ;)
Hmmm. Hier al 5x binnen1,5 uur. Terwijl alleen het google account is ingesteld en alleen standaard apps als facebook, hyves, whatsapp ed zijn geinstalleerd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Nu online
GVR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:50:
[...]

Hmmm. Hier al 5x binnen1,5 uur. Terwijl alleen het google account is ingesteld en alleen standaard apps als facebook, hyves, whatsapp ed zijn geinstalleerd,
Heb je hem al geprobeerd te herstellen met pccompanion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Done, en dat lijkt het probleem te hebben verholpen. Voorlopig althans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:45
GVR schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:35:
Done, en dat lijkt het probleem te hebben verholpen. Voorlopig althans ;)
Heb er ook veel last van, dus zal het ook wel even gaan doen.

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet terug .
Kreeg gisteren een bericht dat ik ervoor moet betalen omdat ik het (usb) stuk zou hebben gemaakt.
Ik zoek mensen die ook dit probleem hebben/hadden en fotos hebben gekregen als bewijs van Dynafix.
chevchelios schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:20:
[...]

Nee. Op laten sturen bij een KPN/SE servicepunt.
Ik snap je probleem met de foto's niet helemaal. Je hebt hem toch kapot weggebracht en wil hem gerepareerd terug? Of de foto dan klopt of niet maakt verder niets uit.

[...]

De X10 is soweiso beter dan de Ace of Wildfire S. Mijn zus heeft een wildfire S, maar alleen al de resolutie van het scherm is zo laag dat ik altijd blij ben als ik mijn X10 weer in handen heb.
Bovendien is de hardware goed genoeg om nog minimaal een jaar te gebruiken. De software is ook uptodate. Dit in tegenstelling tot veel "oudere" telefoon van HTC, die geen updates meer krijgen.
Verdere pluspunten van de X10 zijn het design, de camera (vind ik veel beter dan de Desire) en het scherm. Overigens beschikt de X10 wel over dualtouch. Ruim voldoende voor 99,9% van de apps/games.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.