T- MOBILE behoud ontbeperkt internetxekjiram schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:48:
Ik ben vooral erg blij met de verbeterde prestatie van de batterij! Ik heb er een paar zware dingen op lopen (o.a. een wallpaper met diapresentatie), heb vandaag de hele dag wifi zitten draaien en het blijft allemaal te doen zonder dat ik binnen een dagdeel batterijen moet wisselen of laden.
Even iets anders. TMobile gaat het eindeloos internet aan banden leggen en ik heb een traffic-app geïnstalleerd die mijn dataverkeer bijhoudt. Conclusie: binnen een paar dagen zit ik al boven de 500 mb.... Nou stream ik graag radio (meer niet!), maar die heb ik vandaag uit gehad en ook dan tikt het tijdens het werken nog lekker aan...
Ik heb vaak de beschikking over wifi, maar ik merk dat er dan tóch nog buiten de wifi om data wordt binnengehaald. Is er een mogelijkheid om iets in te stellen waarmee het dataverkeer absoluut alléén via WIFI gaat als ik dat wil en niet via mijn TMobile-abo als ik bijvoorbeeld thuis ga streamen?
http://www.gsminfo.nl/blo...nternet-voor-abonnementen