Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xekjiram schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:48:
Ik ben vooral erg blij met de verbeterde prestatie van de batterij! Ik heb er een paar zware dingen op lopen (o.a. een wallpaper met diapresentatie), heb vandaag de hele dag wifi zitten draaien en het blijft allemaal te doen zonder dat ik binnen een dagdeel batterijen moet wisselen of laden.

Even iets anders. TMobile gaat het eindeloos internet aan banden leggen en ik heb een traffic-app geïnstalleerd die mijn dataverkeer bijhoudt. Conclusie: binnen een paar dagen zit ik al boven de 500 mb.... Nou stream ik graag radio (meer niet!), maar die heb ik vandaag uit gehad en ook dan tikt het tijdens het werken nog lekker aan...

Ik heb vaak de beschikking over wifi, maar ik merk dat er dan tóch nog buiten de wifi om data wordt binnengehaald. Is er een mogelijkheid om iets in te stellen waarmee het dataverkeer absoluut alléén via WIFI gaat als ik dat wil en niet via mijn TMobile-abo als ik bijvoorbeeld thuis ga streamen?
T- MOBILE behoud ontbeperkt internet :)
http://www.gsminfo.nl/blo...nternet-voor-abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Je hebt gelijk, ik was nogal kort-door-de-bocht, Je kan onbeperkt internet bijkopen voor 4,95 per maand, maar als je over de 500 mb heen gaat wordt de snelheid afgeknepen naar 64 kb/s. En dat werkt niet lekker en wil ik dus voorkomen.

Vraag blijft dus hetzelfde (hoe voorkom ik dat ik tijdens het wifiën ongewild toch weer via TMobile zit te internetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Door je internet gewoon uit te zetten en alleen Wifi aan te laten?

Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Gegevenstoegang aan, uit vinken.

[ Voor 42% gewijzigd door Metalbuster op 05-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:19

Yucko

One clown to rule them all !

Metalbuster schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:12:

Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Gegevenstoegang aan, uit vinken.
W'rom ? Zodra je telefoon een active wifi-verbinding heeft schakelt hij 3G toch automatisch uit.

Ik zou het eerder zoeken in programma's die op de achtergrond data verstoken wanneer hij wel eens op zijn T-mobile verbinding zit te werken. (wat synct er allemaal automatisch bij jou?)

Ik heb nog een vraagje voor de mensen die al geupdate hebben;
Had jullie telefoon van te voren root? Want ik las op XDA ergens hetvolgende bericht:
I already got some confirmation that if you modified the firmware or using any modded firmware, you will not be able to update to 2.3. The updater will give you a message that your firmware is not genuine. Like I said, to update, just switch back to SE's stock firmware and do not root it. Root AFTER you update to 2.3.
Probleem is dat ik root nodig heb om die build.prop file aan te passen zodat SEUS ziet dat er een update is.

@Wai_AM hieronder:
Mja, ben totaal niet thuis in flashen van roms anders dan via de SEUS software.

Behalve dan via de code die je kunt opzoeken middels de bekende knoppen-methode zie ik op mijn telefoon nergens iets van KPN terug (telefoon destijds gekocht icm met Telfort abo), dus ik vraag me eigenlijk af wat er nu zo anders is aan mijn KPNMOB versie van de firmware t.o.v. de Generic NL versie.

[ Voor 52% gewijzigd door Yucko op 05-08-2011 15:34 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yucko schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:22:

Probleem is dat ik root nodig heb om die build.prop file aan te passen zodat SEUS ziet dat er een update is.
Helemaal geen root nodig als je volgens XDA gewoon de NL Generic 2.3.3 via flashtool erop zet.
dit kan zowel meteen van android 1.6 of 2.1

flashen met flashtools is hetzelfde proces als me SEUS.
Telefoon uitzetten en aankoppelen met <back> ingedrukt.

gebruikt dezelfde files als SEUS maar dan in een andere verpakking. Mocht het uberhaupt niet lukken , dan kan je alsnog met SEUS flashen.

zal zeggen, lees even XDA door en oordeel zelf.

[FLASHTOOL GUIDE] HOW TO for n00bies

Verschil met KPNMOB zal wel provider specifiek software zijn. Bij Tmobile was het top apps

Wat nu uit is de GENERIC NL firmware zonder provider specifiek software

[ Voor 46% gewijzigd door Wai_AM op 05-08-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:45
ik had mijn telefoon geroot, en ik kon zonder problemen mijn telefoon upgraden. dus root zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nvm, al gevonden.

Ik installeer voor mijn vriendin wel de generic NL versie. Ze heeft t-mobile maar ik heb geen zin om daar op te wachten ;). Ik had eerst de belgische generic geflashed (via programma zelf), maar dat vertrouwde ik toch niet helemaal omdat hij om roaming vroeg enzo.

[ Voor 176% gewijzigd door WeAreLegion op 06-08-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wai_AM schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:34:
[...]

Helemaal geen root nodig als je volgens XDA gewoon de NL Generic 2.3.3 via flashtool erop zet.
dit kan zowel meteen van android 1.6 of 2.1

flashen met flashtools is hetzelfde proces als me SEUS.
Telefoon uitzetten en aankoppelen met <back> ingedrukt.

gebruikt dezelfde files als SEUS maar dan in een andere verpakking. Mocht het uberhaupt niet lukken , dan kan je alsnog met SEUS flashen.

zal zeggen, lees even XDA door en oordeel zelf.

[FLASHTOOL GUIDE] HOW TO for n00bies

Verschil met KPNMOB zal wel provider specifiek software zijn. Bij Tmobile was het top apps

Wat nu uit is de GENERIC NL firmware zonder provider specifiek software
Waar heb je de generic nl versie vandaan? De download link op XDA doet het niet meer...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:55:
Waar heb je de generic nl versie vandaan? De download link op XDA doet het niet meer...
[Download] X10i_3.0.1.G.0.75_CUST-NL GENERIC 1234-8547

al dat geruzie op XDA wordt je niet goed van. Iemand heeft de originele opnieuw geupload.
mocht dat niet werken dan zal ik later mijn versie uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:55

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wai_AM schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:02:
[...]

[Download] X10i_3.0.1.G.0.75_CUST-NL GENERIC 1234-8547

al dat geruzie op XDA wordt je niet goed van. Iemand heeft de originele opnieuw geupload.
mocht dat niet werken dan zal ik later mijn versie uploaden.
Thanks! Ze zijn inderdaad lekker bezig daar. Wordt te groot denk...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele van jullie ook problemen met het afspelen van Muziek? Of zijn er sommige met een bepaalde update die hier geen last van hebben. Ik namelijk wel in de WB 006 ROM met update 8.3.

Hoor het graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De standaard muziekspeler hikt bij mij elke keer als ik het scherm kantel of aan/uit zet. Als ik winamp gebruik heb ik geen enkel probleem. Ik mis wel .aac support die we in 2.1 nog wel hadden.

edit: ik heb de stock GB

[ Voor 6% gewijzigd door Ares408 op 06-08-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Heb die generic er inmiddels opgezet met flashtool maar kan niet zeggen dat hij veel sneller aanvoelt dan 2.1

Wel kan ik nu CallTrack niet meer installeren omdat het niet compatible zou zijn :'(

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het de standaard muziekspeler, poweramp, winamp. Maakt in principe niet uit welke ik gebruik. Het wordt ook erger wanneer ik door mijn folders heen scroll om bijvoorbeeld een volgend nummer te selecteren in poweramp of de standaard muziekspeler. Eveneens wanneer ik onder het afspelen andere apps opstart of het scherm weer aan doe.

Bij setcpu wat ik gebruik, maakt het ook niet uit of ik de settings aanpas naar volledige processor snelheid of minder.

Erg vervelend dit.

Ik vroeg me dus eigenlijk af, of mensen die een stock Gingerbread versie op hun x10 draaien dit ook hebben. En wanneer ze dit niet hadden of ze dan konden vertellen welke versie er op hun x10 staat. Misschien dat het dan op deze manier is op te lossen door die ROM erover te flashen..

Ik hoor eventuele antwoorden graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Kan er met die nieuwe versie foto's gemaakt worden met de FLITS als het en beetje donker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er is niet echt verbetering. Al is het wel zo, dat wanneer je er bijv een custom rom opzet van XDA er met de bravia engine enigzins verbetering in te zien moet zijn. Dit zelf echter nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:08:
Bij mij is het de standaard muziekspeler, poweramp, winamp. Maakt in principe niet uit welke ik gebruik. Het wordt ook erger wanneer ik door mijn folders heen scroll om bijvoorbeeld een volgend nummer te selecteren in poweramp of de standaard muziekspeler. Eveneens wanneer ik onder het afspelen andere apps opstart of het scherm weer aan doe.

Bij setcpu wat ik gebruik, maakt het ook niet uit of ik de settings aanpas naar volledige processor snelheid of minder.

Erg vervelend dit.

Ik vroeg me dus eigenlijk af, of mensen die een stock Gingerbread versie op hun x10 draaien dit ook hebben. En wanneer ze dit niet hadden of ze dan konden vertellen welke versie er op hun x10 staat. Misschien dat het dan op deze manier is op te lossen door die ROM erover te flashen..

Ik hoor eventuele antwoorden graag van jullie!
Ik heb hetzelfde! Bij mij hapert de muziek ook als ik tijdens het afspelen nog iets anders doe. Super irritant... net alsof je een MP3 afspeelt op een te trage computer.

Wel met de rom van WB overigens.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Blijkbaar moet een SD card format helpen. Heb dit net bij mijzelf gedaan, zal kijken of het verholpen is. Straks een uur auto rijden dus dan kan ik het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:38:
Blijkbaar moet een SD card format helpen. Heb dit net bij mijzelf gedaan, zal kijken of het verholpen is. Straks een uur auto rijden dus dan kan ik het testen.
Ik hoor het graag. Al moet ik zeggen dat ik de SD kaart heb geformatteerd en gedefragmenteerd (Ik weet dit was eigenlijk niet nodig, dit las ik naderhand) Dit heeft echter niet geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb het echt helemaal gehad met die X10, na het geen service hebben(leest geen sim meer), regelmatig uitvallen, vaak oververhit raken(wat normaal is zegt iedereen) gaat die nu helemaal niet meer aan. Nu voel ik alleen maar een kleine tril en het scherm blijft zwart.

Wat een miskoop is dit. 1 jaar pas oud en nu al half defect, ik ga maar eens binnenkort een service point van SE bezoeken.

Nooit meer SE voor mij iig meer. :r

Maar goed dat die X10 van mijn zusje is, ben een trotse Desire gebruiker.

Waar zijn die oude SE tijden, die toestellen die nooit kapot te krijgen waren :?

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 07-08-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@iPodKiller

Vreemde dingen mee gedaan? Of alleen maar officiële software gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:00:
@iPodKiller

Vreemde dingen mee gedaan? Of alleen maar officiële software gebruikt?
Nee, helemaal niks. Wat wil mijn zusje ermee doen :P Toestel is nooit gevallen, altijd software updates goed uitgevoerd.

Nu als ik hem aan probeer te doen zie ik zelfs 3 rode ledjes flitsen.

Is de moederbord dood o.i.d.?

Of is de accu dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doet hij volgens mij ook wanneer de batterij op is. Gaat hij niet aan nadat hij een tijdje (een uurtje of langer) aan de lader heeft gehangen? Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd toen de batterij echt helemaal op was.

Mss kun je de spanning checken op de accu op een of andere manier. Mocht dat het probleem zijn dan kun je voor een eurootje of 6 een nieuwe kopen op ebay.

Doet de batterij het wel en mochten de mensen van het service point je niet verder willen helpen. Zou je de site van XDA nog eens kunnen bezoeken. Mss dat je met de flashtool er nog een schone rom op kan zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zal kijken.

Maar stel, hij doet het weer zit ik weer met andere problemen. Zoals het altijd nog niet kunnen bellen vanwege no service. Is er iets mis met de sim tray of zo? Ik doe mijn tmobile kaartje erin, hij vraagt pin code daarna vervolgens geen service. Had al in netwerkinstellingen gekeken maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou ook nog kunnen liggen aan je SIM kaart zelf. Een collega van me had dit probleem ook. Moest ook vaak handmatig netwerken selecteren, of had geen verbinding terwijl we de zelfde provider en tel. hadden.

Uiteindelijk andere sim kaart gekregen in de winkel, toen waren de problemen voorbij. Maar als de jongens bij het SE customer service point toch bezig zijn. Kunnen ze daar ook meteen even naar kijken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oh, maar dat is het hem juist.

Dit is niet mijn telefoon. Mijn tmobile kaart in mijn Desire doet het uitstekend. Omdat die met een Hi sim(doet het ook in mijn desire) het niet deed, probeerde ik mijn tmobile kaartje in de x10 maar zonder succes.

Dus ik denk dat het echt aan de x10 zelf ligt, misschien is mis met de sim tray? Maar nogmaals ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
iPodKiller schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:07:
[...]

Nee, helemaal niks. Wat wil mijn zusje ermee doen :P Toestel is nooit gevallen, altijd software updates goed uitgevoerd.

Nu als ik hem aan probeer te doen zie ik zelfs 3 rode ledjes flitsen.

Is de moederbord dood o.i.d.?

Of is de accu dood?
Dan is hij leeg...

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij zit 1 uur aan de oplader nu, en hij geeft nog steeds zwart beeld.

Denk niet dat hij leeg zal zijn.

Maar ik zal hem naar de SE service point brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou hem gewoon nog even laten hangen aan de lader. Je kan hem altijd morgen nog langs brengen :p Heb nog even wat rondgestruind op fora en er waren meer meldingen, dat de telefoon het na een paar uurtjes aan de lader weer kan aanspringen. Mochten er nog veranderingen optreden dan horen we het wel. gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zal het proberen.

Iig bedankt voor de moeite en ik laat wel idd horen hoe het gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 17:18
Zelfde probleem met de audio na update :(, als ik meer weet horen jullie het...

edit: winamp doet het prima, dus lijkt aan de standaardmuziekplayer te liggen, maar die gebruik ik toch niet...

[ Voor 42% gewijzigd door BlackBull op 07-08-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-08 21:33
Ik ook heb dat de audio weleens skipt wanneer ik foto's aan het bekijken ben of mijn telefoon kantel. Dit had ik niet met 2.1.
Ik heb die van mij via Flashtool op m'n telefoon gezet, daar ik een KPN firmware had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZixXer
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 22:53
Ik heb mijn x10i ook met Flashtool geflashed. en dat ging makkelijker dan ik dacht. alleen er is zoveel vaag...
voor mensen die het niet snappen of niet durven.
flash tool installeren, daarna in de flashfolder alles uitpakken en je kan flashsen naar 2.3.3

nu over 2.3.3 ik heb hem een dag nu 22 uur uit de lader 4 uur scherm aan gehad op fel 2 uur en 2 uur op half, hij zit nu denk ik op de 21% (heb nog geen batterij meter die getallen laat zien) wel zie je mooie grafiek met je gebruik. en hij word geel bij de 30% denk ik.

wat voor mij een goed teken is. is dat hij veeel! minder Telefoon inactief en mobiel stand-by gebruikt. nu staat weergave dik boven aan met 57% en de andere 13 en 9%. voor de update kwam weergave vaak als 3e wat ik erg stom vind. ik zie ook aan de grafiek dat als ik hem in de slaap stand heb dat hij eigenlijk helemaal niks gebruikt!

FLASH!!!! do i need to say more. kan eindelijk op alle sites gewoon fatsoenlijk filmpjes kijken.

en programma's op sd kaart opslaan! ik had vaak en melding van te weinig ruimte.en dat is nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier, batterij gaat lekker lang mee. Het enige minpunt waar ik nu nog mee zit is die verrekte audiolag. Ook last van? Voornamelijk tijdens het bezig zijn met andere dingen tijdens het afspelen van muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 01:49:
Zelfde hier, batterij gaat lekker lang mee. Het enige minpunt waar ik nu nog mee zit is die verrekte audiolag. Ook last van? Voornamelijk tijdens het bezig zijn met andere dingen tijdens het afspelen van muziek.
Nergens last van, batterij gaat nu idd lekker lang mee. Wel vond ik standaard laucher extreem laggy, staat nu Launcher Pro op en hij vliegt werkelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Metalbuster schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:12:

Soms zie je door de bomen het bos even niet... Dank je!
Yucko schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:22:
[...]

W'rom ? Zodra je telefoon een active wifi-verbinding heeft schakelt hij 3G toch automatisch uit.
Ik heb regelmatig meegemaakt dat hij tijdens een wifi-verbinding toch weer een 3G-symbooltje gaf...
Ik zou het eerder zoeken in programma's die op de achtergrond data verstoken wanneer hij wel eens op zijn T-mobile verbinding zit te werken. (wat synct er allemaal automatisch bij jou?)
Héél wat ;) maar ik weet i.i.g. hoe ik dát kan uitvinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 01:49:
Gebruik je de originele SE 2.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
Er zijn nu verschillende fixes om de skips/lag te verhelpen (zie xda forum), dus er zijn meer mensen met dit probleem. Ik denk niet dat S-E dit snel op gaat lossen, maar ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb sinds gisteren nu ook de officiële 2.3.3 update op mijn telefoon draaien.
Er zijn echter een paar dingen waarvan ik me afvraag of ze zo horen.

Ik draai launcher pro als homescreen en als ik nu een programma heb gedraaid en terugkeer naar het homescreen dan moet alles opnieuw inladen alsof launcher pro volledig was afgesloten. Dit duurt dan een seconde of 10 voordat alles weer bruikbaar is.
Dit gebeurt zowel bij lichte apps als zware games.

Ook gekeken bij de originele SE homrscreen en daar gebeurt hetzelfde.

Dit probleem had ik in 2.1 geen last van.
Heb bij launcher pro alle verschillende instellingen gebruikt voor geheugen gebruik maar er komt geen verbetering in.

Ook is het homescreen van SE vrij traag en reageert het niet soepel. Soms moet ik nadat ik bewogen heb om naar een ander scherm te gaan 2 seconden wachten voordat deze schokkend veranderd naar het volgende homescreen.

Zijn er meer mensen die dit ervaren en is er eventueel een oplossing voor?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
answer_man schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:30:
Heb sinds gisteren nu ook de officiële 2.3.3 update op mijn telefoon draaien.
Er zijn echter een paar dingen waarvan ik me afvraag of ze zo horen.

Ik draai launcher pro als homescreen en als ik nu een programma heb gedraaid en terugkeer naar het homescreen dan moet alles opnieuw inladen alsof launcher pro volledig was afgesloten. Dit duurt dan een seconde of 10 voordat alles weer bruikbaar is.
Dit gebeurt zowel bij lichte apps als zware games.

Ook gekeken bij de originele SE homrscreen en daar gebeurt hetzelfde.

Dit probleem had ik in 2.1 geen last van.
Heb bij launcher pro alle verschillende instellingen gebruikt voor geheugen gebruik maar er komt geen verbetering in.

Ook is het homescreen van SE vrij traag en reageert het niet soepel. Soms moet ik nadat ik bewogen heb om naar een ander scherm te gaan 2 seconden wachten voordat deze schokkend veranderd naar het volgende homescreen.

Zijn er meer mensen die dit ervaren en is er eventueel een oplossing voor?
Nope helemaal geen last van, SE Launcher draait heel soepel, geen lag, zelfs niet na een ander app gedraaid te hebben. draai standaard SE 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met kpn, hebben jullie al update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ik vind de nieuwe Timescape widget heel leuk werken.
Alleen gebruik ik niet de standaard launcher, maar Go launcher.
Hierdoor heb ik helaas geen beschikking over de SE widgets. Is er een manier om toch gebruik te kunnen maken van die widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de 2.3.3 versie met de koppeling met Exchange? Is dat nog steeds moxier die je moet gebruiken, of is er een andere oplossing voor gerealiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:38:
hoe zit het met de 2.3.3 versie met de koppeling met Exchange? Is dat nog steeds moxier die je moet gebruiken, of is er een andere oplossing voor gerealiseerd?
Moxier zit er niet meer op, maar nu kan de standaard e-mail client ook omgaan met exchange.
(ikzelf gebruik liever touchdown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:27:
nee -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Wat ik bij de MIUI ROM zo fijn vond waren de toggles bovenin je notifications venster. Je weet wel, die dingen waarmee je WiFi, Bluetooth enzo aan/uit kunt zetten. Is daar nog een mooie oplossing voor te vinden of moet ik dan toch weer naar volledig custom interface gaan kijken?
avec_style schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

Moxier zit er niet meer op, maar nu kan de standaard e-mail client ook omgaan met exchange.
(ikzelf gebruik liever touchdown)
Ik kan K-9 Mail ook aanbevelen!

[ Voor 34% gewijzigd door The Realone op 09-08-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Wai_AM schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:36:
[...]

Nope helemaal geen last van, SE Launcher draait heel soepel, geen lag, zelfs niet na een ander app gedraaid te hebben. draai standaard SE 2.3.3.
Na de 2.3.3. software opnieuw te hebben geïnstalleerd draait launcher pro nu wel soepel en zonder dat hij steeds het homescreen opnieuw hoeft op te bouwen.
Apart dat dit niet in één keer kan zonder problemen :P

De SE homescreen vind ik nogsteeds wat aan de trage kant, maar ik zou ook zoals een paar posts hierboven graag de Timescape en Image Gallery widget willen zien in launcher pro (of welke andere homescreen replacement) aangezien die toch wel tof zijn!

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
MattXIII schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:49:
Er zijn nu verschillende fixes om de skips/lag te verhelpen (zie xda forum), dus er zijn meer mensen met dit probleem. Ik denk niet dat S-E dit snel op gaat lossen, maar ik wacht het nog even af.
Is er ook een simpele oplossing om dit op te lossen?
Heb geprobeerd via de downgrade / upgrade oplossing om dan root rechten te krijgen en de zip te installeren, maar dat lukte zo niet...

Is er een makkelijker oplossing want ik heb ook veel problemen met de audio lag sinds 2.3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Zip installeren met xrecovery lukte niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:27:
Kpn hier doch de generic firmware (xda) sinds vorige week de update via seus. Zeer zeer zeeeeeer tevreden. Internetsnelheid is met factor tien gestegen en eigenlijk is alles veel sneller. En EINDELIJK flash....al wordt het vechten tegen de provider ondanks mijn levenslang onbeperkt internet vrees ik. De spraak functie ben ik tevens zeer content mee. Nu duimen dat de overheid de telecommaffia in bedwang houdt dan kunnen we nog een beetje lol hebben van onze zakcomputerts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Het valt mij op dat sinds de upgrade de telefoon veel meer geheugen nodig heeft.
Ik krijg vanuit Tasker vaak de melding dat de het geheugen op begint te raken.
En het is ook moeilijk om te multitasken. Bijv. Online radio luisteren en internetten tegelijk. De app die op de achtergrond stopt meestal ook al zie je het icoontje toch nog staan in de notification bar. Dit wekt heel veel ergernis bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik heb de Customization version 1234-4593 (vodafone volgens mi), Maar ik kom nergens iets van vodafone tegen (behalve 360 shop en 360 myweb). Zie ook geen vodafone logo bij het opstarten dus nu vraag ik me af kan ik de NL generic versie er zo maar op zetten of moet ik wachten totdat ik iets van vodafone hoor? De vorige keer naar 2.1 kreeg ik een melding in mn scherm dat er een software update beschikbaar was.
Via PC Companion en supportzone geeft ie aan dat ik de meest recente software heb. Moet ik nou via herstellen 2.3.3 binnenhalen of zet ie dan weer alles schoon terug op 2.1.1?
Vind trouwens dat vodafone er wel verschrikkelijk lang over duurt als ze nu nog steeds niet hun branding er overheen hebben gezet. Je zou toch zeggen dat dat met een paar dagen gepiept moet zijn?

/Edit/ Ik lees net die Blog van Richard Nogwat op de SE site en daarin staat zelfs expliciet vermeld dat ze er vanuit gaan dat alleen Generic phones (dus unbranded volgens mij) de update krijgen. Evt zouden er via operators een update moeten komen maar daar gaan ze niet vanuit!!! :( 8)7 :'( WTF!!!!
Dat zal effe helemaal lekker worden. Ja ik heb een X10, ja een branded (volgens mij) en nee, ik wil niet rooten want ik ben bang dat ik het verneuk (2x lefthanded guy overhere), Dus met een beetje vette pech houdt dat dus in dat dit hem was voor de rest van mijn X10 periode? :?

[ Voor 27% gewijzigd door kawamaup op 10-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kawamaup schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:08:
Ik heb de Customization version 1234-4593 (vodafone volgens mi), Maar ik kom nergens iets van vodafone tegen (behalve 360 shop en 360 myweb). Zie ook geen vodafone logo bij het opstarten dus nu vraag ik me af kan ik de NL generic versie er zo maar op zetten of moet ik wachten totdat ik iets van vodafone hoor? De vorige keer naar 2.1 kreeg ik een melding in mn scherm dat er een software update beschikbaar was.
Via PC Companion en supportzone geeft ie aan dat ik de meest recente software heb. Moet ik nou via herstellen 2.3.3 binnenhalen of zet ie dan weer alles schoon terug op 2.1.1?
Vind trouwens dat vodafone er wel verschrikkelijk lang over duurt als ze nu nog steeds niet hun branding er overheen hebben gezet. Je zou toch zeggen dat dat met een paar dagen gepiept moet zijn?
Je kan de NL GENERIC erop zetten via flashtool, ben je in een stap klaar. ( 2.3.3 en niet meer Vodafone branded, dus geen 360 apps meer).
Langzame manier is rooten en je build.prop aanpassen naar NL generic en dan via SEUS of PC companion upgraden naar 2.3.3 NL GENERIC.

Via de reguliere manier krijg je geen 2.3.3 binnen omdat Vodafone de update nog niet heeft vrijgegeven, dit geld ook voor T-mobile en de KPN versie. zie XDA Xperia X10 2.3 Roll-out Map - Rollout started

SE blog website zegt ook dat het kan gebeuren dat je nooit een update krijgt naar 2.3.3 als de provider het niet goedkeurd.
Regarding possible customized operators kit we will have to get back with more information on this at a later stage. But we want to be very clear already at this stage on the fact that some of you may not get this upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
@ Wai AM:
Yup ik lees dat dus idd net ook.
Flashen is iets wat bij mij 9 van de 10x niet goed gaat. Ik weet het niet maar op de 1 of andere manier verneuk ik het altijd ofzo. Ooit eens mn pc geflashed...kon geljk een nieuwe halen hahaha
Maarre, ik zal eens bij VFE een belletje gaan doen of zij daar iets vanaf weten en of ze uberhaupt werken aan een update op 2.3.3
Maar mochten er mensen zijn die mij op weg willen helpen via PB...heel graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

weet iemand hoe de panorama (beta) van SE werkend te krijgen voor GB? of tenminste vergelijkbare app?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrittyKitty schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:01:
weet iemand hoe de panorama (beta) van SE werkend te krijgen voor GB? of tenminste vergelijkbare app?
Panorama app by SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Ares408 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:20:
Zip installeren met xrecovery lukte niet?
Voor xrecovery moet je hem rooten en dat lukte zo 1, 2, 3 niet...
En aangezien iemand hier zei dat er meerdere oplossing zijn voor het audio probleem vraag ik me af welke dat dan zijn.

Anders nog maar een poging want dit is echt irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je simlock vrij maakt, zou update dan komen ofniet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:44:
En als je simlock vrij maakt, zou update dan komen ofniet ?
NEE, simlock of geen simlock maak niks uit. gaat puur om firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
nickpma schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:06:
[...]

En aangezien iemand hier zei dat er meerdere oplossing zijn voor het audio probleem vraag ik me af welke dat dan zijn.

Voor die andere oplossing(en) heb je denk ik ook xRecovery nodig. Zelf durf ik nu niet terug naar 2.1, dus ik wacht nu nog even op een andere methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
nickpma schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:06:
[...]

Ah je zit nog op de stock rom? Die heb ik ook. Met winamp als muziekspeler heb ik geen last van gehik in het geluid zoals in de stock muziekspeler. Winamp kan je zo installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Ares408 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:20:
[...]

Ah je zit nog op de stock rom? Die heb ik ook. Met winamp als muziekspeler heb ik geen last van gehik in het geluid zoals in de stock muziekspeler. Winamp kan je zo installeren.
Bij de 2.3.3 rom heb je hier zelfs met winamp last van.
Maar ik heb een nieuwe poging gewaagd en nu is het goed gegaan.

En inderdaad, tot nu toe nog geen hickup! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
nickpma schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:50:
[...]

Bij de 2.3.3 rom heb je hier zelfs met winamp last van.
Maar ik heb een nieuwe poging gewaagd en nu is het goed gegaan.

En inderdaad, tot nu toe nog geen hickup! :D
Wat bedoel je met een nieuwe poging gewaagd? Opnieuw de officiële update er op gezet of de custom rom?

• nickpma
MattXIII schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

Wat bedoel je met een nieuwe poging gewaagd? Opnieuw de officiële update er op gezet of de custom rom?
Nee, opnieuw gedowngrade en geupgrade met de flashtool, maar nu volgens het filmpje.
Werkte in 1x, alleen opstarten met xrecovery moet blijkbaar door na he logo vaak op terug te drukken...moet je even weten.

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Voor iedereen, die net als ik, na de 2.3.3 upgrade problemen heeft met het restoren van een backup (immers backup&restore gaat niet meer werken zegt SE). Hier heb ik de oplossing gevonden:
http://iamjammed.com/hack...te-for-sony-ericsson-x10/

Kort komt het er op neer. Backup and restore applicatie van sony ericsson is verwijderd na de update, echter installeren volgens de procedure van sony ericsson zelf kun je de applicatie niet meer installeren. Je krijgt een melding: "Toepassing niet geinstalleerd". Wat blijkt, je gebruikt een oude niet compatible versie, wat inderdaad al bekend was gemaakt door SE - Maar niet op de site genoemd word volgens mij.....)

Nieuwste versie vanuit het linkje installeren...et voila, je kan backup en restore weer gebruiken (om je backup terug te zetten)

[ Voor 9% gewijzigd door ChefChocolateball op 11-08-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
ChefChocolateball schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:54:
Voor iedereen, die net als ik, na de 2.3.3 upgrade problemen heeft met het restoren van een backup (immers backup&restore gaat niet meer werken zegt SE). Hier heb ik de oplossing gevonden:
(...)
Je bent een held...!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die ervaring heeft met een X10 2.1 aangesloten via BT op een TNS510 (navigatie Toyota Avensis). Regelmatig krijg ik te horen dat ik heel slecht verstaanbaar ben, ik hoor de andere kant prima. Ik durf nu al bijna geen zakelijke gesprekken te voeren met klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dat mijn YouTube widget is verdwenen op mijn homescreen.
Blijkbaar is ie er nog wel , want ik kan er geen nieuwe widgets neerplaatsen.
Ik zie em alleen niet meer.iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
xekjiram schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:49:
[...]

Je bent een held...!!! _/-\o_
Maar kan je het NU alvast installeren en backupen? Dus voordat je van 2.1 overgaat naar 2.3.3.
Of draait die APK programma alleen op 2.3.3?

[ Voor 33% gewijzigd door aangeboden op 12-08-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:25
Ik heb een vreemd probleem met een X10. Zowel ik als mijn vader hebben een X10, met zelfde baseband, kernel & rom (TripNMIUI 1.8.3); en zijn bij dezelfde provider (Mobile Vikings).

Het vreemde is:
* Als ik gebeld wordt, begint de gsm direct te trillen en te bellen
* Als mijn vader gebeld wordt, trilt de gsm eerst zonder te bellen, belsignaal komt pas later.
Hierdoor belt zijn telefoon slechts 3x voor de voicemail, en mist hij dus regelmatig een oproep.
Mijn simkaart in zijn telefoon geeft hetzelfde probleem -> niet gerelateerd aan simkaart / provider

Ik heb alle instellingen overlopen, maar kon geen instelling vinden in die trend. Ik kan verder ook niet bedenken waarom het belsignaal uitstellen nuttig zou zijn...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:44:
Ik heb nu dat mijn YouTube widget is verdwenen op mijn homescreen.
Blijkbaar is ie er nog wel , want ik kan er geen nieuwe widgets neerplaatsen.
Ik zie em alleen niet meer.iemand een oplossing?
Reboot? Of Youtube verwijderen en opnieuw van de market downloaden.
Probeer trillen eens uit te doen op je vaders X10?

[ Voor 20% gewijzigd door Metalbuster op 12-08-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH

Kort komt het er op neer. Backup and restore applicatie van sony ericsson is verwijderd na de update, echter installeren volgens de procedure van sony ericsson zelf kun je de applicatie niet meer installeren. Je krijgt een melding: "Toepassing niet geinstalleerd". Wat blijkt, je gebruikt een oude niet compatible versie, wat inderdaad al bekend was gemaakt door SE - Maar niet op de site genoemd word volgens mij.....)

Nieuwste versie vanuit het linkje installeren...et voila, je kan backup en restore weer gebruiken (om je backup terug te zetten)
Werkt het ook om de .apk te downloaden via je browser op de X10 @ http://m.sonyerricsson.com/backup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:08

Twazerty

AVCHDCoder developer

Sinds de update naar 2.3 is er iets vreemds aan de hand. Normaal met 2.1 als ik aan het debuggen ben op de computer dan laad de accu langzaam op via de usb. Tijdens dit debuggen staat het scherm op vol half brightness, gps aan en continue een internet verbinding (iedere x seconden is er dataverkeer). Echter in 2.3 loopt mijn accu langzaam leeg tijdens het debuggen... voorheen dus niet. Wat is hier aan de hand? zuipt 2.3 nu meer cpu ofzo?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De X10 had met 2.1 al problemen met opladen via een pc, ik moet hem na de 1e keer nog eens uit- en inpluggen voor hij werkelijk gaat laden.
Beide keren zie ik aan de symbooltjes dat hij een usb verbinding heeft en hij lijkt de batterij te laden ...
Misschien is dat met 2.3 ook nog zo :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:08

Twazerty

AVCHDCoder developer

Dit probleem is nooit aanwezig geweest bij mij. Heeft nog nooit geweigerd met laden. Dat de telefoon ontlaad terwijl deze aan de pc hangt kan ik controleren want ik heb hier 4 X10's voor mijn neus liggen waarvan 3 nog op 2.1.

Zodra ik de applicatie afsluit stopt het langzaam ontladen en gaat deze weer laden. Er wordt tijdens het draaien van de applicatie meer stroom verbruikt als dat er via usb binnenkomt. Gevolg is langzaam ontladen. Op 2.1 kan ik nu niet zeggen dat er opgeladen werd als deze applicatie draaide, maar ontladen absoluut zeker niet!!!

Edit:

Ik zit met nog een probleem. Dit gebeurd zowel bij 2.1 als 2.3. Als ik de telefoon aankoppel of loskoppel dan zakt het volume van mijn audiospeler foobar2000 naar 13 in de windows volume mixer. Deze zie je gewoon zakken. Dan moet ik hem met de hand weer naar 100 zetten. Vreselijk irritant aangezien ik de telefoon soms enkele keren per minuut aan en af moet koppelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Twazerty op 12-08-2011 23:37 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 17:18
ik werk nou een klein weekje met 2.3.3 en even kort mijn bevindingen

+ accu gaat veel langer mee, bij intensief gebruik is hij aan het einde van de dag nog niet leeg (hiervoor binnen een halve dag) en gaat bij weinig gebruik ruim 2 dagen mee.
+ reactie van het scherm is toegenomen, gebruik onscreen toetsenbord verbeterd
+ telefoon is sneller en reageert sneller
+ alle 2.3.3 voordelen ;)
+ internetverbinding, zowel (2)G, 3G, H reageert veel sneller, zowel bij schakelen als downloaden/surfen
+ connecten wifi verbinding gaat sneller

- audioplayer functioneert niet goed, hapert, maar ik gebruik toch winamp dus np.

Zeer dik tevreden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Heb sinds enige tijd android 2.3.3 draaien, via Flashtool.

Maar ook ik heb lag bij de music player. Ook bij andere music players.
Lees hier iets over een video met een methode om 2.3.3 erop te zetten zonder de vervelende audiolag.

Wie o wie kan mij helpen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Volgens mij gaat dat om een custom ROM. Ik heb die van Wolfbreak op mijn telefoon gezet, en dat is gewoon de SE stockROM met een aantal tweaks (zoals het niet meer skippen van muziek, gebruikt minder geheugen en er komt meer geluid uit de speakers)

Het is voor zover ik weet niet mogelijk om dit probleem te verhelpen met alleen de officiele ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
Ok, bedankt voor de info :-).

Maar voor die Wolfbreak Rom... moet je volgens mij wel de telefoon rooten..?
Eigenlijk niet zo'n zin in, maar als het veel verbetering oplevert, moet ik er misschien ook maar aan geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeDaan86 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:19:
Ok, bedankt voor de info :-).

Maar voor die Wolfbreak Rom... moet je volgens mij wel de telefoon rooten..?
Eigenlijk niet zo'n zin in, maar als het veel verbetering oplevert, moet ik er misschien ook maar aan geloven...
jep dan moet je rooten, maar dat stelt niets voor. Er staan complete tutorials op xda dus dat moet wel lukken... enne je raakt, (veel mensen menen van wel), NIET je garantie kwijt, want als je de software herstelt via de sony ericsson update service wordt de root weer ongedaan gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
Ok, thanks!

Zal wel eens op de XDA site kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Zoals ook duidelijk in de topicwaarschuwing staat is dit topic niet bedoeld om rooten en custom ROM's en dergelijke te bespreken. Alle verdere discussies over rooten en custom ROM's moeten in Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic verdergaan, niet hier.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven, je zit duidelijk in het verkeerde topic.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 13-08-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn wel erg traag met goedkeuren, twee weeken voorbij en nog steeds geen update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er iets is waardoor ik het sprekers-volume kan verhogen. Ik vind dat de persoon aan de andere kant nogal moeilijk te verstaan is wanneer ik in een lawaaierige omgeving sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Wanneer ik mijn scherm aanzet middels 1 van de 2 knoppen aanzet dan zie ik op mijn lockscreen wel eens een melding dat er een facebook-notice is. Weet iemand welke service daarvoor verantwoordelijk is en hoe ik die verwijderd krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je hoe je die notificaties uit kunt zetten? dat kan volgens mij niet door die 'facebook inside xperia' rommel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ja, die notificatie van facebook die op het midden van je lockscreen komt te staan :(

Wachten op root en dan maar eens kijken wat ik eruit kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:46:
Weet iemand of er iets is waardoor ik het sprekers-volume kan verhogen. Ik vind dat de persoon aan de andere kant nogal moeilijk te verstaan is wanneer ik in een lawaaierige omgeving sta.
Daar zijn al veel klachten over langsgekomen. Nu heb ik gezien dat er in mijn Custom ROM een xLoud applicatie zit welke het geluid versterkt, echter is dit alleen van de telefoon speaker AFAIK.

Ik heb er trouwens weinig last van sinds de laatste 2.3 update (kan ook gewenning zijn). Toen ik nog op 1.6 en 2.1 draaide vond ik het sprekers-volume irritant zacht.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
Zojuist vodafone gebeld; duurt nog zeker tot eind augustus begin september voordat de software wordt goedgekeurd en wordt vrijgegeven. de medewerker was niet eens op de hoogte en moest het navragen. Navraag aldaar leerde hem dat alleen t-mobile 2.3.3 heeft goedgekeurd en kpn en vodafone nog niet. op de vraag waarom dat zo lang duurt had hij geen antwoord. Hij wist alleen wel dat vodafone klanten hem zeker krijgen...nah das dan een geruststelling maar wel jammer dat het ruim een maand op zich moet laten wachten. dit was overigens met de upgrade van 1.6 naar 2.1 ook al zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
KiPKaKDutcH schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

Werkt het ook om de .apk te downloaden via je browser op de X10 @ http://m.sonyerricsson.com/backup ?
negatief, als je hem download via de browser krijg je in de downloadgeschiedenis de melding dat de telefoon deze niet ondersteund. heb hem nu via de pc binnengehaald en van daaruit naar de downloadfolder op mn sdcard gezet. nu nog via io manager uitpakken. ben benieuwd of dit werkt.
Heb overigens nog geen antwoord gekregen van iemand of je dit nu moet doen vóór of nadat je hebt geupdate.
Ik kan me zo voorstellen dat je dit van te voren moet doet want anders kun je geen backup maken volgens mij. Via de site waar de link naartoe verwijst wordt je ook niet veel wijzer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

De updates gaan traag, maar verder scoort SE bij mij in ieder geval punten door zo lang nog updates te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
heb je geljik in alleen toch wel jammer dat ze eigenlijk continue achter de feiten aanhobbelen....Overigens is dit wel een klein kersje op de slagroom want ik had eigenlijk verwacht dat er helemaal geen update meer zou komen dus dit is dan toch maar weer mooi meegenomen...als ik hem heb dan hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Yucko schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:12:

Wachten op root en dan maar eens kijken wat ik eruit kan halen
Kan je nu al rooten. Zie post van Wai_Am op rooten&custom rom topic, pag. 40 --> met flashtool, als je durf.
kawamaup schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:09:
Zojuist vodafone gebeld; duurt nog zeker tot eind augustus begin september voordat de software wordt goedgekeurd en wordt vrijgegeven. de medewerker was niet eens op de hoogte en moest het navragen. Navraag aldaar leerde hem dat alleen t-mobile 2.3.3 heeft goedgekeurd en kpn en vodafone nog niet. op de vraag waarom dat zo lang duurt had hij geen antwoord. Hij wist alleen wel dat vodafone klanten hem zeker krijgen...nah das dan een geruststelling maar wel jammer dat het ruim een maand op zich moet laten wachten. dit was overigens met de upgrade van 1.6 naar 2.1 ook al zo
Als je niet kan wachten, zet je je phone op generic world (of Nordic toen ik 2.1 niet kon wachten).
Heb ik ook vodafone, ge-update en werkt prima. krijg zelf sms van Vodafone voor auto instellen mms en internet.

Edit: verkeerde bericht ge-quoted.

[ Voor 38% gewijzigd door GrittyKitty op 15-08-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawamaup
mja zal ik zeggen, nee kan niet wachten maar ben ook zo klungelig als de pest. weet dat het niet moeilijk kan zijn maar "what if.." Heb nog de volle garantie en aangezien ik al 2x nu een nieuwe telefoon heb gehad omdat er het eea niet deugde wacht ik dan toch nog maar effe tot het einde van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomeoJ schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:37:
[...]

Daar zijn al veel klachten over langsgekomen. Nu heb ik gezien dat er in mijn Custom ROM een xLoud applicatie zit welke het geluid versterkt, echter is dit alleen van de telefoon speaker AFAIK.

Ik heb er trouwens weinig last van sinds de laatste 2.3 update (kan ook gewenning zijn). Toen ik nog op 1.6 en 2.1 draaide vond ik het sprekers-volume irritant zacht.
Ik had er niet zoveel last van voor de update en afgelopen zaterdag merkte ik het ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kawamaup schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:14:
[...]

negatief, als je hem download via de browser krijg je in de downloadgeschiedenis de melding dat de telefoon deze niet ondersteund. heb hem nu via de pc binnengehaald en van daaruit naar de downloadfolder op mn sdcard gezet. nu nog via io manager uitpakken. ben benieuwd of dit werkt.
Heb overigens nog geen antwoord gekregen van iemand of je dit nu moet doen vóór of nadat je hebt geupdate.
Ik kan me zo voorstellen dat je dit van te voren moet doet want anders kun je geen backup maken volgens mij. Via de site waar de link naartoe verwijst wordt je ook niet veel wijzer :?
De gratis app awesome drop(market)is zeer geschikt voor het overzetten van kleine bestanden zoals apk's.
Zet de app op je phone en ga op de pc naar de site van Awesome drop,en dan kan je bestanden vanop de pc in het groene veld slepen en de apk komt dan op je phone en dan gewoon het bestand aanklikken en het installeert, Zéér makkelijk. Wel even de grote cijfers die verschijnen op de site over typen op je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:44:
[...]

De gratis app awesome drop(market)is zeer geschikt voor het overzetten van kleine bestanden zoals apk's.
Zet de app op je phone en ga op de pc naar de site van Awesome drop,en dan kan je bestanden vanop de pc in het groene veld slepen en de apk komt dan op je phone en dan gewoon het bestand aanklikken en het installeert, Zéér makkelijk. Wel even de grote cijfers die verschijnen op de site over typen op je phone.
dankje 8) 8) 8) 8) , ik ben altijd al opzoek geweest naar zo'n app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Dropbox werkt dan toch net zo goed?

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.