Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03
Sound doet het nu
alles doet het weer :) en werkt nog lekker ook

[ Voor 131% gewijzigd door ravw op 30-07-2011 22:40 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:05

Yucko

One clown to rule them all !

JT schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:49:
[...]

Gaat mij vooral om SMS (qua messaging), is dat zo gebackupped met Titanium Backup?
Ik heb zelf geen ervaring met Titanium Backup, maar ik had het dus over DEZE app.

Toevallig een paar dagen geleden 2.1 opnieuw erop gezet en restoren van sms-jes ging zonder problemen.

Er zit een scheduler ingebouwd (wel excluden in je taskkiller) zodat je hem elke xx uur / xx dagen een automatische backup laat maken naar je SD kaart, waarbij je bv ook kunt aangeven hoeveel dagen hij backups moet bewaren. Je kunt zelfs aangeven dat hij alleen bepaalde gesprekken moet bewaren en de rest niet. Werkt perfect :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat is het voordeel aan deze officiele update ten opzichte van een custom 2.3.x rom? Zit de originele rom dan ook niet weer vol met allerlei bloated rommel?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
@Wai_AM: Ben ik mij van bewust, maar bij mij staat onder mijn batterij 1235-3883 en vroeg me af of iemand anders dat ook had, heb in het systeem menu wel die code van NL dus vroeg me af waar de update vanaf hing en hoe het kan dat mijn 'code' wel NL is maar onder mijn batterij niet black/white.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:40:
@Wai_AM: Ben ik mij van bewust, maar bij mij staat onder mijn batterij 1235-3883 en vroeg me af of iemand anders dat ook had, heb in het systeem menu wel die code van NL dus vroeg me af waar de update vanaf hing en hoe het kan dat mijn 'code' wel NL is maar onder mijn batterij niet black/white.
code op sticker :
Each phone has a Sales Identification (SI) code near the serial number..
is niet de "KIT" code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Nee dat snap ik, maar wat staat er bij jou dan achter SI? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:23:
Nee dat snap ik, maar wat staat er bij jou dan achter SI? Of begrijp ik het verkeerd?
Mijn X10:
Kit: X10i CUST-NL GENERIC (Customized NL) 1234-8547
SI: 1232-4406 (Sensuous black)

Met andere woorden: zwarte x10 met unbranded NL firmware
Bij T-mobile website april 2010 aangeschaft.

[ Voor 3% gewijzigd door Wai_AM op 31-07-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Dennahz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:57:
Wat is het voordeel aan deze officiele update ten opzichte van een custom 2.3.x rom?
Dat met de officiële Rom alles fatsoenlijk werkt 8)7 .
Daarnaast is de kans dat er een anonieme grapjas allerlei troep heimelijk op je telefoon heeft draaien een heel stuk kleiner met de officiële rom.
Dennahz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:57:
Zit de originele rom dan ook niet weer vol met allerlei bloated rommel?
Valt reuze mee. Er staat S.E.'s eigen Launcher op (die ik persoonlijk erg fijn vind), niet die oude van de 1.6/2.1-X10 (die af en toe wat traag was) maar degene van de Arc/Neo. Er staan daarnaast nog wat applicaties preinstalled: (uit m'n hoofd:) facebook, office en timescape. Stelt allemaal weinig voor en stoort niet.
Er is ~380MB vrije ruimte op het interne flashgeheugen. Dus kwa grootte valt het ook mee.

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 31-07-2011 09:34 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen generic NL versie.

Geduld , geduld , geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:21:
[...]

Daarnaast is de kans dat er een anonieme grapjas allerlei troep heimelijk op je telefoon heeft draaien een heel stuk kleiner met de officiële rom.

[...]

Valt reuze mee. Er staat S.E.'s eigen Launcher op (die ik persoonlijk erg fijn vind), niet die oude van de 1.6/2.1-X10 (die af en toe wat traag was) maar degene van de Arc/Neo. Er staan daarnaast nog wat applicaties preinstalled: (uit m'n hoofd:) facebook, office en timescape. Stelt allemaal weinig voor en stoort niet.
Er is ~380MB vrije ruimte op het interne flashgeheugen. Dus kwa grootte valt het ook mee.
Die van mij zat anders wel vol met bloatware, zoals die postcard app, timescape, installatiewizard etc. (iig dat beschouw ik als bloatware). Ik zit nu op een custom van wolfbreak die 3x smoother is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:58:
Nog steeds geen generic NL versie.

Geduld , geduld , geduld.
Ja in het weekend gebeurd er niets meer denk ik, verwacht dat hij via seus volgende week komt, heeft iemand al gehoord of hij in andere landen beschikbaar is ?

Als ik de reacties zo hoor wordt het een kompleet nieuwe telefoon ! Kunnen we er weer een poos mee doen zonder veel geld neer te tellen voor een nieuwe telefoon, het mooie is dat mijn abbonement ook afloopt dus neem een goedkope sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

SirNobax schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:21:
[...]

[...]

Tja, je moet ook niet zomaar alle roms installeren natuurlijk :p En volgens mij kon je met custom kernels al aardig ver komen.

Qua extra software valt het dan idd nog best mee. De standaard rom zat vol rommel i.i.g. (Moxier e.d.).
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:18:
[...]

Die van mij zat anders wel vol met bloatware, zoals die postcard app, timescape, installatiewizard etc. (iig dat beschouw ik als bloatware). Ik zit nu op een custom van wolfbreak die 3x smoother is :)
En op die rom werkt nu ook gewoon alles lijkt me? Omdat de kernel dan nu ook beschikbaar is?

Zal vanavond even flashen! Dan kan ik eindelijk alle functies gebruiken die 2.3.x te bieden heeft. (o.a. eindelijk iptables kunnen gebruiken).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Batterij gisterenochtend 100%, nu nog 60% over. Aardige prestatie moet ik zeggen.

Kwam er gisteren wel achter dat Internet niet werkte op het ding, moest eerst de T-Mobile Internet settings downloaden. Voor de rest nog steeds silky smooth, ding is zooooveel rapper :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:46
Exorcist schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:05:
Batterij gisterenochtend 100%, nu nog 60% over. Aardige prestatie moet ik zeggen.

Kwam er gisteren wel achter dat Internet niet werkte op het ding, moest eerst de T-Mobile Internet settings downloaden. Voor de rest nog steeds silky smooth, ding is zooooveel rapper :) :)
Agreed, ben ook erg blij met mn 2.3.3 update. Flash werkt ook uitstekend, een stuk beter dan op custom roms met 2.2. Maarrr, zit er ergens een fps cap op ofzo? Als ik bijvoorbeeld door het instellingen menu scroll gaat dat wel snel, maar het lijkt net of hij op 15 fps loopt dan. Heel irritant, want het ziet er traag uit terwijl het wel snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb hem ook geupdate voor mijn vriendin, en een backup gemaakt met het backup programma wat er op stond (die van SE zelf) maar nu zie ik dat die app er niet meer op staat. Weet iemand een manier om die backups nog terug te zetten>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

WeAreLegion schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:57:
Ik heb hem ook geupdate voor mijn vriendin, en een backup gemaakt met het backup programma wat er op stond (die van SE zelf) maar nu zie ik dat die app er niet meer op staat. Weet iemand een manier om die backups nog terug te zetten>?
Helaas, SE heeft al heel vroeg aangegeven dat die backup & restore app het niet zou halen met de update naar 2.3.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jelmervos schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:00:
[...]

Helaas, SE heeft al heel vroeg aangegeven dat die backup & restore app het niet zou halen met de update naar 2.3.
Hmmm dat is wel vervelend voor haar, heeft iemand toevallig die apk nog ergens liggen :) dat zou wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Knul schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:39:
[...]
Maarrr, zit er ergens een fps cap op ofzo? Als ik bijvoorbeeld door het instellingen menu scroll gaat dat wel snel, maar het lijkt net of hij op 15 fps loopt dan.
Er zit (vanwege power-conservation) een fps cap op van 30fps (als ik mij niet vergis). That said, ziet scrollen er hier gewoon prima uit, 30fps is wat mij betreft ook zat.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of oude root werkt op 2.3 of moeten we wachten op nieuwe root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25
Dan zal je van en koude kermis thuiskomen, de backup and restoreapp draait volgens SE niet op 2.3.. Jammer voor je vriendin dat haar vriend niet beter heeft opgelet :>
Er zijn wel andere apps voor te vinden, maar daar ben je te laat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:09:
weet iemand of oude root werkt op 2.3 of moeten we wachten op nieuwe root?
Nog niet, er is wel een pre-rooted 2.3 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
paazei schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:09:
Dan zal je van en koude kermis thuiskomen, de backup and restoreapp draait volgens SE niet op 2.3.. Jammer voor je vriendin dat haar vriend niet beter heeft opgelet :>
Er zijn wel andere apps voor te vinden, maar daar ben je te laat mee.
haha, och niet mijn probleem verder hoor. Het zijn maar berichten enzo dat overleeft ze wel. Ik zal wel even een backup programma installeren. Ik heb trouwens om die update te installeren de belgische code gebruikt neem aan dat dat verder niet zo heelv eel uit maakt?

aangezien hij ook niet te rooten is (op de normale manier) kan ik dat niet aanpassen op moment.

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 31-07-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Nou jongens ik heb hem er ook opstaan. Heb altijd Wolf's fw gebruikt en ik moet zeggen dat ik die nog steeds fijner en smoother vind.

Ik heb zoals omschreven op een pagina terug de ftf geïnstalleerd en daarna geupdate via SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou heb hem maar even terug naar 2.1 geflashed weer en geroot, en met ander programma backup gemaakt dan kan ze of wachten tot hij in nederland uit is en die backups terugzetten of ik installeer wolf zijn pakketje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Mijn X10:
SI: 1235-3883 (Sensuous black)

Ik heb ook een zwarte x10 met unbranded NL firmware
Heb hem bij een vodafone shop weg uit juli 2010.

Ik kan ook NIKS vinden over mijn SI, jij misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:41:
Mijn X10:
SI: 1235-3883 (Sensuous black)

Ik heb ook een zwarte x10 met unbranded NL firmware
Heb hem bij een vodafone shop weg uit juli 2010.

Ik kan ook NIKS vinden over mijn SI, jij misschien een idee?
http://twitter.com/#!/realco1981

zo te lezen een Vodafone versie confirm je aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ja die had ik ook al gevonden, maar dan kan die alsnog generic customized nl zijn en tegelijk een sensuous black vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
wezzal schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:07:
Nou jongens ik heb hem er ook opstaan. Heb altijd Wolf's fw gebruikt en ik moet zeggen dat ik die nog steeds fijner en smoother vind.

Ik heb zoals omschreven op een pagina terug de ftf geïnstalleerd en daarna geupdate via SEUS.
Zit in die van Wolfbreak ook trackid of is die eruit gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:01:
Ja die had ik ook al gevonden, maar dan kan die alsnog generic customized nl zijn en tegelijk een sensuous black vodafone?
ja, gaat namelijk om de kit en niet zozeer om de SI. KIT kan je gewoon wijzigen als je root rechten hebt, om zo een andere firmware te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Metalbuster schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:14:
[...]

Zit in die van Wolfbreak ook trackid of is die eruit gesloopt?
Ik heb die van hem nu net op mijn gsm staan.
Hij zit er standaard niet in bij hem.
Maar hij heeft Additional Downloads en daar staat een link waar je trackID kan downloaden.
Die kan je gewoon via Xrecovery flashen.
PS het is wijs om eerst:
1) Wolf_GB_2.3_TW.zip
2) dan de FTF bundle
en hierna meteen Speed&Hotfix 003
Dan is meteen de bug van de installatie gids opgelost. Die geeft je anders een FC.
En persoonlijk vind ik die gids wel gemakkelijk de eerste keer :*)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:35

JT

VETAK y0

:| Contacten opgeslagen naar sd kaart, wil ik het weer restoren, krijg ik 500+ contacten met allemaal mail adressen terwijl ik iets van 30 tel nr's erin had :')

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
@Wai_AM: Dat is dus het rare, ik heb nog nooit wat gedaan met rooten etc, hij is gewoon zo uit de doos gekomen, vandaar dat ik het apart vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:59:
@Wai_AM: Dat is dus het rare, ik heb nog nooit wat gedaan met rooten etc, hij is gewoon zo uit de doos gekomen, vandaar dat ik het apart vond.
Niks mis mee, heb je geluk dat het vodafone is zonder de vodafone firmware. Weet alleen niet waarom je SI nergens op het net staat. SE NL wist het tenminste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ja, die zeiden tegen me dat het een duits toestel was, met nl firmware & timescape hyves plugin?? Erg vreemd was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
streamnl schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:51:
[...]

Ik heb die van hem nu net op mijn gsm staan.
Hij zit er standaard niet in bij hem.
Maar hij heeft Additional Downloads en daar staat een link waar je trackID kan downloaden.
Die kan je gewoon via Xrecovery flashen.
PS het is wijs om eerst:
1) Wolf_GB_2.3_TW.zip
2) dan de FTF bundle
en hierna meteen Speed&Hotfix 003
Dan is meteen de bug van de installatie gids opgelost. Die geeft je anders een FC.
En persoonlijk vind ik die gids wel gemakkelijk de eerste keer :*)
Heb hem er nu ook zo op staan, is zeker sneller dan stock 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:45:
Als je bij deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=920746m de juiste ftf bestand download. Hoef je hem alleen maar te flashen en dan hoef je geen update meer te doen.
Maar ik denk dat deze vragen en antwoorden eigenlijk in de andere topic horen.
Veel succes, ik ga een kroegje opzoeken met wat vrienden.

Ps het grote verschil is denk ik toch wel de accu. Ik heb het idee dat hij veel langer mee gaat.
Heb het via de flashtool geprobeerd, maar dan krijg ik constant de melding "process.android.media" stopped.

Ben nu weer terug naar 2.1 gegaan.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Heb het nog eens geprobeerd en nu werkt het wel!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Even 1 vraagje...

Sinds de update werkt alles lekkerder, behalve dat ik nu in de statusbalk bij ieder berichtje via facebook hierover ook een melding krijg.

Ik lees ze al op facebook.com dus hoef dat niet op mijn telefoon te zien.

Hoe zet je deze dingen uit? In de facebook app bij instellingen staat meldingen al uit...andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
@Wai_AM: Trouwens, hier staan alle cijfertjes, maar mijn toestel staat er niet bij, ik vind het maar vaag:
http://forum.xda-develope...php?p=8896287&postcount=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

Ik heb de X10 sinds vrijdag en de camera werkt niet meer met de 2.3.3 update.
Heeft iemand een suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 00:40:
Hallo ,

Opnieuw de update installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 21:02
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 00:40:
Hallo ,

Heb je toevallig niet glimlach detectie aan staan? Dan werkt de foto knop namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
@Wai_AM: Ondertussen opgehelderd door Twitter-SE, ik schijn speciale Duitse kit te bezitten die voor journalisten was bedoeld, met nederlandse trade firmware erop. Erg vaag, maar ik hoop gewoon bij het nederlands groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trade NL 2.3.3 update is er nu.

PC Companion , dan support zone , update zoeken en dan herstellen kiezen.

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Dat bevestig ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33

superwashandje

grofheid alom

welke app word nou algemeen gebruikt als backup. ik ben niet bezig met rooten en andere roms o.i.d. maar wil straks als ik ga updaten wel gewoon alles backuppen. het gaat mij daarbij vooral om de contacten info. want de vorige keer kreeg ik ook zoiets als een eerdere reactie hier: 250 verschillende namen en email adressen en nummers enzo terwijl het er in mijn telefoon maar een stuk of 50 zijn.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dimiz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:51:
@Wai_AM: Ondertussen opgehelderd door Twitter-SE, ik schijn speciale Duitse kit te bezitten die voor journalisten was bedoeld, met nederlandse trade firmware erop. Erg vaag, maar ik hoop gewoon bij het nederlands groepje.
Dat is goed nieuws dan. en nu de 2.3.3 NL kit upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

superwashandje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:01:
welke app word nou algemeen gebruikt als backup. ik ben niet bezig met rooten en andere roms o.i.d. maar wil straks als ik ga updaten wel gewoon alles backuppen. het gaat mij daarbij vooral om de contacten info. want de vorige keer kreeg ik ook zoiets als een eerdere reactie hier: 250 verschillende namen en email adressen en nummers enzo terwijl het er in mijn telefoon maar een stuk of 50 zijn.
Ik had precies hetzelfde maar heb niet echt een goed programma kunnen vinden en ben uiteindelijk toch maar afgestapt van telefoon-contacten en heb al mijn contactpersonen naar Google Contacts overgezet.

Maar ik vraag me nu af of die update er ook is voor mensen met een KPNMOB generic firmware of alleen maar voor de Custom NL generic firmware? Crap, nog niet voor mijn (bij Telfort gekochte) toestel. Wordt dus toch weer kijken hoe ik de rechten op dat build.prop bestand zo aangepast krijg zodat ik wijzigingen kan aanbrengen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 01-08-2011 14:04 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:10
ach, meestal duurt het maar een paar dagen voordat KPN de firmware goedkeurt. Dus zo lang hoeven we niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

JT schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:57:
:| Contacten opgeslagen naar sd kaart, wil ik het weer restoren, krijg ik 500+ contacten met allemaal mail adressen terwijl ik iets van 30 tel nr's erin had :')
Toevallig synchronisatie met gmail aan staan? Standaard importeert hij dan alle gmail contacts, dit kun je aanpassen door in het adresboek op het knopje links boven (naast de zoekbalk) te drukken, daar kun je filters instellen.

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NL 2.3.3 update is op mijn X10i geinstalleerd en helemaal ingesteld nu.

Wat werkt het heerlijk , er is wel iets minder ruimte op de homescreens nu.
Maar daar is wel mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:04:
De NL 2.3.3 update is op mijn X10i geinstalleerd en helemaal ingesteld nu.

Wat werkt het heerlijk , er is wel iets minder ruimte op de homescreens nu.
Maar daar is wel mee te leven.
Hoezo minder ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een balk met snelkoppelingen : media , berichten , contacten en telefoon
die op elke homescreen te zien is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:00:
[...]

Er is een balk met snelkoppelingen : media , berichten , contacten en telefoon
die op elke homescreen te zien is nu.
Vroeger had je op die balk alleen de knop voor het menu; links en rechts kon je er niks neerzetten. Dat was verloren ruimte. Nu staan er een aantal iconen die je sowieso op je homescreen wilt en die je dus niet in de customizable ruimte hoeft neer te zetten -> ruimtewinst, niet ruimteverlies.
Tsjilp schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:30:
[...]

Toevallig synchronisatie met gmail aan staan? Standaard importeert hij dan alle gmail contacts, dit kun je aanpassen door in het adresboek op het knopje links boven (naast de zoekbalk) te drukken, daar kun je filters instellen.
Ah, zal er eens naar kijken :) Tnx

[ Voor 26% gewijzigd door JT op 01-08-2011 16:10 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor de personen die nu de Nederlandse versie hebben draaien en daarvoor die van Doomlord.

Ik denk dat bij de NL versie hyves bijzit..... Voor de rest, zien/merken jullie nog meer verschil?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Laatst online: 03-02-2024
Hmm..

Zo te zien is de update bij mij nog niet beschikbaar, ook niet met PC Companion.
Heb Hi/KPN... misschien nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeDaan86 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:12:
Hmm..

Zo te zien is de update bij mij nog niet beschikbaar, ook niet met PC Companion.
Heb Hi/KPN... misschien nog even wachten?
Je kunt herstellen kiezen dan zie je vanzelf of er een nieuwere versie is of niet.

Zo heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

superwashandje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:01:
ik gebruik mijn google account voor mijn contactpersonen, ze worden gesynchroniseerd. En ik gebruik SMS Backup+ voor mijn sms, ze worden op mijn google account als emails opgeslagen, dus dat vind ik behoorlijk betrouwbaar.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
Heb op herstellen geklikt, maar helaas, helaas zit ik nu met een schone 2.1 installatie :-P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is T-Mobile bezitters hebben vandaag update gekregen had gehoord van mijn zusje en voor mij is nog afwachten met KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33

superwashandje

grofheid alom

basdej schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:39:
[...]

ik gebruik mijn google account voor mijn contactpersonen, ze worden gesynchroniseerd. En ik gebruik SMS Backup+ voor mijn sms, ze worden op mijn google account als emails opgeslagen, dus dat vind ik behoorlijk betrouwbaar.
ondertussen al geupdate en dus ook mijn google account gebruikt voor de contacts maar het werkt weer niet. heb verschillende namen er al meerdere keren tussen staan. de ene keer met alleen email 1 de andere keer email 2 nog een keer met mobiel telefoonnummer en als laatste met huisnummer 8)7 dat werkt gewoon niet handig. verder heb ik idd mijn sms apart opgeslagen en goed teruggekregen. :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Iemand al problemen gehad met het aansluiten van de usb connector? Deze middag wilde ik mijn X10 aan de lader leggen maar merkte dat de connector niet goed aansluit, net alsof er iets in de usb connector in de telefoon lag. En dat is ook zo, een goudkleurig reepje...nooit eerder gezien en is een beetje beweegbaar met een naald.

Voordat ik echt proberen dat ding te verplaatsen hoop ik van jullie te horen waar die hoort? En of het verstandig is om deze terug te buigen met risico op breuk. Andere optie is om hem ergens naar een telefoon reperateur te brengen, of is deze echt tendode opgeschreven? Keek net uit naar de komende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het backuppen van je contacten kun je in 2.1 in je contactenlijst een backup naar je geheugenkaart maken. deze kun je dan in 2.3 weer importeren, je contacten staan dan precies als in 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:22:
Als het goed is T-Mobile bezitters hebben vandaag update gekregen had gehoord van mijn zusje en voor mij is nog afwachten met KPN.
X10i 2.1.A.0.435 TMOB-NL GENERIC 1233-7031
net pas 2.1 erop gezet via SEUS, [22:38] nog geen update

Bij NL firmware zit burgeralarm geinstalleerd

[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 01-08-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:09:
Voor het backuppen van je contacten kun je in 2.1 in je contactenlijst een backup naar je geheugenkaart maken. deze kun je dan in 2.3 weer importeren, je contacten staan dan precies als in 2.1.
Dan krijg je ook al je email contacten. Ik heb 39 tel contacten. Toen ik de contacten ging restoren kreeg ik er in totaal 549 in m'n telefoon en de eerder aangedragen oplossing werkt niet :') Alleen tel contacten kan je oplossen door te backuppen naar de sim kaart.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:55:
Of toch gewoon even rooten (verschrikkelijk eenvoudig) en Titanium Backup gebruiken als je gewoon veel mogelijkheden wilt.
En hoe ga je die backup terug zetten in 2.3, als je geen root access hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn message LED stopt met knipperen na verloop van tijd (denk minuut of 5, lees ik ook her en der op Internet). Dus als ik een Whatsapp bericht krijg, knippert het ledje maar tijdelijk..waar het op 2.1 net zo lang bleef branden totdat ik het las..hetgeen ik ook wil.

Is dit enigszins bekend of aan te passen zonder externe apps? Het werkte namelijk wel goed hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

En hoe ga je die backup terug zetten in 2.3, als je geen root access hebt??
Je hebt toch al die rom van Wolfbreak (oid :)) met root access? Als je die flasht kan je gewoon je backup terugzetten hoor.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Volgens mij kan je ook prima met MyBackup (Pro) een backup op de SDcard maken van de data en dan nieuwe er overheen flashen en alles weer terug zetten. Voor de apps heb je inderdaad wel root nodig dus dat gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Er is ook ene GingerBreak.apk die je 2.3 kan rooten.

Zijn er hier mensen die hun Xperia opladen met een lader waar 1 ampere uit komt?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

JT schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:34:
Zijn er hier mensen die hun Xperia opladen met een lader waar 1 ampere uit komt?
Ja, paar keer de HTC Desire lader gebruikt om een X10 op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb nu uit China een thuislader met 1a, in de auto doe ik het wel eens, gaat lekker snel maar vraag me af of het op termijn kwaad kan.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist geupdate naar 2.3, ging goed, geroot, en meteen backups (alle apps + data + contacts + sms) terug gezet... werkt perfect!

Apps naar SD gezet op enkele na, icm met ADW launcher, werkt ook goed.

Echter duurt het steeds enkele seconde voordat mijn widgets op mn scherm verschijnen ( ook met beautiful widgets), in het menu zie ik ook dat de apps aan het laden zijn.

Enig idee hoe ik dit kan versnellen? In 2.1 had ik dit probleem niet nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 12:28
Hier met vodafone ook nog geen officiele update 2.3 beschikbaar, als ik via support herstellen doe, word een file van 148 mb gedownload maar of dit dat de nieuwe variant is?
FILE_277836527 is de naam van de file

Ghanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voordat je een reactie plaatst, zie je een zogenaamde topic waarschuwing. In het geval van de Xperia X10 staat er het volgende:

Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd
.

Dat is dus zojuist gedaan bij een aantal berichten van jullie

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Ben ik weer... ;')

Het homescreen kantelt niet. De rest wel. Maar homescreen niet. De instelling heb ik wel keurig aangevinkt. Hoort dit niet te kantelen in 2.3? Of heb ik weer last van mijn haarkleur (blond)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:10
xekjiram schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:05:
Ben ik weer... ;')

Het homescreen kantelt niet. De rest wel. Maar homescreen niet. De instelling heb ik wel keurig aangevinkt. Hoort dit niet te kantelen in 2.3? Of heb ik weer last van mijn haarkleur (blond)?
Homescreens kantelen normaalgesproken ook niet. Of je moet een andere launcher geinstalleerd hebben (zoals Launcherpro of Go launcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Ik heb sinds 2.3 moeite met een gpsfix te krijgen, en m'n bluetooth headset hapert soms (valt +/- 1 sec weg), zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

DeDaan86 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:14:
Heb op herstellen geklikt, maar helaas, helaas zit ik nu met een schone 2.1 installatie :-P.
Meesterlijk :')

PC Companion geeft je aan dat je al de 'nieuwste' versie hebt (en dat je eventueel kunt kiezen voor herstellen mocht je problemen ondervinden) en toch ga je door met flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
avec_style schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:00:
[...]

Homescreens kantelen normaalgesproken ook niet. Of je moet een andere launcher geinstalleerd hebben (zoals Launcherpro of Go launcher)
Go Launcher zojuist geïnstalleerd. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik vind twee dingen vervelend in de nieuwe firmware, ik maak gebruik van WhatsApp en Handcent SMS die hun eigen melding systeem hebben. Wat ik ook instel, wanneer ik een melding krijg in de balk knippert het ledje éénmaal in het wit. En bij smsjes, ondanks dat ik hem al gelezen heb via de popup die over het lockscreen heen hangt, blijft er op mijn lockscreen x nieuwe berichten staan. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:33:
Mijn message LED stopt met knipperen na verloop van tijd (denk minuut of 5, lees ik ook her en der op Internet). Dus als ik een Whatsapp bericht krijg, knippert het ledje maar tijdelijk..waar het op 2.1 net zo lang bleef branden totdat ik het las..hetgeen ik ook wil.

Is dit enigszins bekend of aan te passen zonder externe apps? Het werkte namelijk wel goed hiervoor.
Mijn berichten LED blijft nu al een uur knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 11:40
Ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die timescape ook nog gebruikt, maar ik mis nu mijn email timescape plugin. Is er iemand die email in timescape heeft gekregen?

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Heeft iemand nog een alternatief voor de agenda?

Die is sinds 2.3 voor mij althans niet werkbaar, eerst krijg ik bij de maand view ook de komende events te zien, nu alleen nog door op een dag te klikken.
En eenvoudig een afspraak toevoegen is ook lastiger geworden.

En kies ik voor de week view en druk ik op terug, dan toch weer de maand view. Ik wil standaard de week view!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind Jorte een fijne agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnie16
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-03-2022
Ik gebruik Calwidget.
Heeft dezelfde functie als het overzicht wat eerst in 2.1 stond, maar dan als widget waar je het wil hebben.
Lekker overzichtelijk en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Ben nu de officiele update aan het installeren. Ik heb Hi als provider.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Oke, Hi als provider .. maar dat zegt niets over het type firmware in je toestel ;)

Kun je mij vertellen welke code jouw toestel is? (ik bedoel dus de Customization Version) linkje met uitleg

edit:
Oke bedankt joost89 _/-\o_ , jij hebt dus niet de Kpnmobile firmware.

[ Voor 13% gewijzigd door Yucko op 04-08-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joost89 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:37:
Ben nu de officiele update aan het installeren. Ik heb Hi als provider.

Ben benieuwd!
Service menu info in 2.3.3
code:
1
*#*#7378423#*#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Op het T-mobile forum lees ik het volgende (wat me als klant niet vrolijk maakt...):

"tmobile_webcare T-Mobile Webcare
@ de update was afgekeurd waardoor de update op dit moment weer in de testfase zit."

[ Voor 1% gewijzigd door GRUMBLER op 04-08-2011 15:14 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89

joost89

Android <3

[quote]Wai_AM schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

code:
1
*#*#7378423#*#*

Wanneer ik dit doe:
01. Lock je X10i door op de knop bovenop je toestel te drukken.
02. Druk de volgende toetsencombinatie:
Home > Home > Home > Back > Back > Home > Back > Home > Home > Back

krijg ik niks speciaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joost89 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:47:

code:
1
*#*#7378423#*#*

Wanneer ik dit doe:
01. Lock je X10i door op de knop bovenop je toestel te drukken.
02. Druk de volgende toetsencombinatie:
Home > Home > Home > Back > Back > Home > Back > Home > Home > Back

krijg ik niks speciaals
In 2.3.3 werkt die home/back combinatie niet, vandaar de code: je toets dit in bij je telefoon toetsen.

[ Voor 10% gewijzigd door Wai_AM op 04-08-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89

joost89

Android <3

Yucko schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:56:
Oke, Hi als provider .. maar dat zegt niets over het type firmware in je toestel ;)

Kun je mij vertellen welke code jouw toestel is? (ik bedoel dus de Customization Version) linkje met uitleg
Ik heb Customization Version:
1234-8547_R1C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 2.3. update al sinds maandagmiddag en ik ben opnieuw verliefd op het ding geworden.
Alles werkt super nu.Ik heb er nu bijna geen rotzooi meer opstaan.
Ik heb geen backup gedaan van tevoren maar heb na de update mijn contacten gesynced via de simkaart en gmail.
Dit werkte perfect.Ik moet nog 11 maanden doen met dit toestel ,
maar dankzij de 2.3 update red ik het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joost89 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:06:
[...]
Ik heb Customization Version:
1234-8547_R1C
X10i CUST-NL GENERIC (Customized NL) 1234-8547

net als mijn collega , unbranded Hi toestel, update was er al maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren 2.3 geïnstalleerd en geroot en vandaag kwam ik “bug” tegen. Als ik bv. Contact wil verzenden (visitekaartje) krijg ik volgende melding “De toepassing Oneindig-weergave (proces com.sonyericsson.infinitevieuw) is onverwachts gestopt (bij indrukken van menu knop). Probeer het opnieuw. En geen stap verder, je kan hem dus niet verzenden!
Niet dat ik het vreselijk nodig heb maar toch, denk je lekker eindelijk 2.3 en dan kom je zo iets tegen.
Iemand met tips? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij mij werkt het prima. Ik heb geen com.sonyericsson.infiniteview draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArTheMan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-07-2020
Hallo,

In de vorige android versie was er een widget, waarbij je 3 internetpagina's kon zien als meest bezocht of geschiedenis. Sinds de upgrade naar 2.3 is dit niet meer beschikbaar. Weet iemand hoe je dit kan herstellen en/of welke app een dergelijke widget heeft.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na de update het probleem dat mijn verzonden sms'jes op verzenden blijven staan.
In handcent, dat ronddraaiende verzend teken en in de normale berichten app staat bij elk verzonden sms'je "verzenden".
De sms'jes zijn wel aangekomen bij de ontvanger.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
Iemand enig idee wanneer de update voor een KPN branded toestel 1234.8550_R9B uitkomt? Zal toch niet lang meer kunnen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
Ik ben vooral erg blij met de verbeterde prestatie van de batterij! Ik heb er een paar zware dingen op lopen (o.a. een wallpaper met diapresentatie), heb vandaag de hele dag wifi zitten draaien en het blijft allemaal te doen zonder dat ik binnen een dagdeel batterijen moet wisselen of laden.

Even iets anders. TMobile gaat het eindeloos internet aan banden leggen en ik heb een traffic-app geïnstalleerd die mijn dataverkeer bijhoudt. Conclusie: binnen een paar dagen zit ik al boven de 500 mb.... Nou stream ik graag radio (meer niet!), maar die heb ik vandaag uit gehad en ook dan tikt het tijdens het werken nog lekker aan...

Ik heb vaak de beschikking over wifi, maar ik merk dat er dan tóch nog buiten de wifi om data wordt binnengehaald. Is er een mogelijkheid om iets in te stellen waarmee het dataverkeer absoluut alléén via WIFI gaat als ik dat wil en niet via mijn TMobile-abo als ik bijvoorbeeld thuis ga streamen?
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.