SEUS vindt geen update hier (België, maar T-Mobile non-branded telefoon)...
Dat moet Q3 ipv Q4 zijn. ;-)Mailyourmom schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:23:
Als ik het goed begrepen heb, wordt de X10 begin Q4 geupdate naar 2.3.3 en dit zou wereldwijd moeten gebeuren. Kan me vergissen natuurlijk. De 2.1.B.0.1 update bewaart overigens alle data.
ik heb volgens mij x10 (nederlands un-branded) al de nieuwste versie, maar volgens de tekst in de link van Mailyourmom moet je de x10 op een ander land/regio hebben staan begrijp ik..
iemand een idee welk land/regio code ik dan moet gebruiken (x10 is geroot)?
Ik geloof dat je dan World - Generic moet hebben, je kan ook even in het X10 root topic kijken voor meer informatie over de verschillende regio's.thvers schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:13:
ik heb volgens mij x10 (nederlands un-branded) al de nieuwste versie, maar volgens de tekst in de link van Mailyourmom moet je de x10 op een ander land/regio hebben staan begrijp ik..
mijn probleem is opeens als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb geen idee waarom,aangezien ik zelf niks veranderd heb op mijn telefoon. Ben ook blij dat ik nog geen full restore heb gedaan.avec_style schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:28:
Dan heeft het dus waarschijnlijk niet daarmee te maken. Ik heb net de webversie bekeken van de market, en zie dat er veel apps bijzitten die ik niet kan installeren. Ik kan ook niet verklaren waarom ik ze niet direct van de site kan installeren terwijl de x10 er toch echt voor geschikt zou moeten zijn.
Ik denk dat het probleem bij Google lag. Van de week had ik iemand anders zijn X10 in mijn hand en toen zag ik dat de apps die in beide marktversies te zien waren nog verschilden.
Ik ben in ieder geval blij dat ik nu weer alle apps kan zien (tenminste die geschikt zijn voor mijn X10)
Verwijderd
SonyEricssonNL :
Aan de 2.3.3 update voor de X10 wordt door onze developers nog hard gewerkt. We verwachten deze medio augustus beschikbaar te hebben.
Aan de 2.3.3 update voor de X10 wordt door onze developers nog hard gewerkt. We verwachten deze medio augustus beschikbaar te hebben.
Waar staat dat? Liggen ze in ieder geval nog op schema, mits ze zich eraan houden natuurlijk.
Op TwitterThe Realone schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:46:
Waar staat dat? Liggen ze in ieder geval nog op schema, mits ze zich eraan houden natuurlijk.
http://twitter.com/#!/Son.../status/75937353205678080
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hallo,
Ik denk erover een 2e hands X10 aan te schaffen, maar ik vroeg me af hoe het met de multitouch staat.
Volgens het artikel op allaboutphones komt de update met multitouch in het hele systeem niet naar Nederland.
Ik heb trouwens sowieso liever een Engelse versie.
Dus de vragen:
- is 'volledig' multitouch (nouja, dual touch is genoeg) voor de X10 beschikbaar? Eventueel via een custom rom
- kan ik een Nederlandse X10 op Engels zetten?
- hoe werkt multitouch op het moment?
- en natuurlijk, raden jullie het aan? Of kan ik beter een Desire zoeken? De X10 lijkt me mooier, vooral vanwege de camera.
Ik denk erover een 2e hands X10 aan te schaffen, maar ik vroeg me af hoe het met de multitouch staat.
Volgens het artikel op allaboutphones komt de update met multitouch in het hele systeem niet naar Nederland.
Ik heb trouwens sowieso liever een Engelse versie.
Dus de vragen:
- is 'volledig' multitouch (nouja, dual touch is genoeg) voor de X10 beschikbaar? Eventueel via een custom rom
- kan ik een Nederlandse X10 op Engels zetten?
- hoe werkt multitouch op het moment?
- en natuurlijk, raden jullie het aan? Of kan ik beter een Desire zoeken? De X10 lijkt me mooier, vooral vanwege de camera.
Helaas zie je het niet direct in de TS, maar Multi Touch is al enige tijd beschikbaar.
Werkt goed met zoomen enzo. Games kun je echter niet spelen (dus meerdere knoppen tegelijk indrukken, zoals bij de iphone/ipad).
X10 kan op Engels, duh
De Camera is gewoon goed. En volgens mij is de accuduur van een X10 net wat beter dan die van een HTC Desire (HD), mits goed gecalibreerd nuaturlijk.
Werkt goed met zoomen enzo. Games kun je echter niet spelen (dus meerdere knoppen tegelijk indrukken, zoals bij de iphone/ipad).
X10 kan op Engels, duh
De Camera is gewoon goed. En volgens mij is de accuduur van een X10 net wat beter dan die van een HTC Desire (HD), mits goed gecalibreerd nuaturlijk.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
De meeste multitouch games kun je wel spelen hoor. Bij de meeste games heb je maximaal 2 vingers nodig. BIj mij werkt dit altijd prima. Er zijn echter maar weinig games waar je echt meer dan 3 vingers nodig hebtMichael Knight schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:18:
Helaas zie je het niet direct in de TS, maar Multi Touch is al enige tijd beschikbaar.
X10 kan op Engels, duh
Dank voor jullie snelle antwoorden.
Inderdaad, ik was vooral wat bezorgd over games en zo, ik draai Android (Nitdroid) af en toe op m'n N900, gaat best goed, maar multitouch is wel een gemis.
2 vingers lijken me inderdaad wel genoeg.
Nu ben ik (ondanks de tegenstrijdige berichten
wel gerustgesteld, ga maar eens op zoek. Dus met enig geluk tot ziens!
edit:
Zo gezegd zo gedaan, ik heb een zwarte X10 overgenomen. En inderdaad, multitouch werkt naar behoren.
De camera is inderdaad goed, ook voor video. Alleen bij concerten vervormt het geluid, daar is m'n Nokia N900 beter geschikt voor.
Inderdaad, ik was vooral wat bezorgd over games en zo, ik draai Android (Nitdroid) af en toe op m'n N900, gaat best goed, maar multitouch is wel een gemis.
2 vingers lijken me inderdaad wel genoeg.
Nu ben ik (ondanks de tegenstrijdige berichten
edit:
Zo gezegd zo gedaan, ik heb een zwarte X10 overgenomen. En inderdaad, multitouch werkt naar behoren.
De camera is inderdaad goed, ook voor video. Alleen bij concerten vervormt het geluid, daar is m'n Nokia N900 beter geschikt voor.
[ Voor 25% gewijzigd door maartenmk op 10-06-2011 21:24 ]
Leuke app speciaal voor de X10 (door S.E.) om panorama foto's te maken. Artikel op Android world.
Zelf even mee gespeeld en werkt verbluffend simpel
Ben wel benieuwd wat SE nog meer voor ons in petto heeft?
Heb vandaag per mail mijn unlockcode van kpn ontvangen (Toestel los gekocht en had simlockvrij moeten zijn maar dit was niet het geval).
Kon nu dus eindelijk aan de slag met mijn x10, ik loop echter nog tegen wat problemen aan.
Het voornaamste probleem is dat de drie navigatieknoppen onderin niet goed werken. Opmerkelijk is dat na opstarten van het toestel alles werkt, na een paar minuten doen de toetsen onderin echter niks meer waardoor ik steeds moet rebooten om uit een menu te komen. Vlak na het rebooten werken de toetsen weer, paar minuten later vallen ze weer weg. Ze werken dus wel, lijkt mij iets softwarematigs. Ik dacht eerst dat dit met de simlock te maken had omdat er een andere simkaart in zat maar nu is het toestel unlocked en blijft het zich voordoen.
Als ik met pc companion het toestel wil updaten lukt dit ook niet, loop elke keer stuk op stap 2, toestel loskoppelen, uitschakelen en weer koppelen, hierna kom ik niet verder, ookal koppel ik het toestel weer, pc companion gaat dan weer terig naar het scherm dat ik weer los moet koppelen, stuk of 15 keer geprobeerd.
Market kom ik ook niet op, heb de beveiligde WIFI ingesteld en heb verbinding, maar als ik mn gmail account wil koppelen krijg ik elke keer de melding dat er geen veilige verbinding gemaakt kan worden. Ook hierbij dacht ik aan de simlock maar na het unlocken heb ik hetzelfde probleem.
Tot nog toe kom ik dus niet echt verder, behalve dan dat het toestel nu geen simlock meer heeft. Iemand die bekend is met deze problemen of tips heeft?
EDIT als ik in het servicemenu zit doen de knoppen het volgens de test gewoon.
Kon nu dus eindelijk aan de slag met mijn x10, ik loop echter nog tegen wat problemen aan.
Het voornaamste probleem is dat de drie navigatieknoppen onderin niet goed werken. Opmerkelijk is dat na opstarten van het toestel alles werkt, na een paar minuten doen de toetsen onderin echter niks meer waardoor ik steeds moet rebooten om uit een menu te komen. Vlak na het rebooten werken de toetsen weer, paar minuten later vallen ze weer weg. Ze werken dus wel, lijkt mij iets softwarematigs. Ik dacht eerst dat dit met de simlock te maken had omdat er een andere simkaart in zat maar nu is het toestel unlocked en blijft het zich voordoen.
Als ik met pc companion het toestel wil updaten lukt dit ook niet, loop elke keer stuk op stap 2, toestel loskoppelen, uitschakelen en weer koppelen, hierna kom ik niet verder, ookal koppel ik het toestel weer, pc companion gaat dan weer terig naar het scherm dat ik weer los moet koppelen, stuk of 15 keer geprobeerd.
Market kom ik ook niet op, heb de beveiligde WIFI ingesteld en heb verbinding, maar als ik mn gmail account wil koppelen krijg ik elke keer de melding dat er geen veilige verbinding gemaakt kan worden. Ook hierbij dacht ik aan de simlock maar na het unlocken heb ik hetzelfde probleem.
Tot nog toe kom ik dus niet echt verder, behalve dan dat het toestel nu geen simlock meer heeft. Iemand die bekend is met deze problemen of tips heeft?
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
ik heb dat ook, hij werkt wel vanaf de simkaart maar kan bijvoorbeeld niet de contacten ervan lezen.FlyEragon schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:01:
Damn, BEN simkaart werkt niet in mijn nieuwe witte X10. T-mobile simkaart doet het prima, telefoon is ook simlockvrij. Beetje gezocht maar lijkt erop dat sommige simkaarten niet ondersteund worden door de X10 ? De BEN simkaart doet het trouwens wel in een Samsung Galaxy S en een Nokia E71.
Heeft iemand hier misschien een BEN aansluiting met zijn X10 die werkt. Oja, de BEN simkaart is van begin 2011.
oplossing: maak een backup van je contacten op de SD kaart in je vorige telefoon en haal ze daarvan af
wanneer komt 2.3 nou? ik lees zoveel verschillende verhalen
Verwijderd
Eind augustus of begin september.twowheeler schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:59:
[...]
wanneer komt 2.3 nou? ik lees zoveel verschillende verhalen
De 2.3 versie van de X10 is al in "the wild" gespot in Thailand. Ik hoop dat SE ons niet al te lang laat wachten nu.
http://phandroid.com/2011...rings-new-features-video/
Lastig te zeggen met zo'n filmpje, maar volgens mij is het goed nieuws en liggen ze op schema. Ben erg benieuwd hoe de 2.3 ROM er uit ziet, want custom ROM's is erg behelpen op de X10.avec_style schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:16:
De 2.3 versie van de X10 is al in "the wild" gespot in Thailand. Ik hoop dat SE ons niet al te lang laat wachten nu.
Bootloader zal wel gesloten blijven.
Nou, bij mij deed hij het dus helemaal niet, geen bereik en zag de simkaart helemaal niet, maar heb het opgelost door een ander abo van simyo te nemen.twowheeler schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:59:
[...]
ik heb dat ook, hij werkt wel vanaf de simkaart maar kan bijvoorbeeld niet de contacten ervan lezen.
oplossing: maak een backup van je contacten op de SD kaart in je vorige telefoon en haal ze daarvan af
Leuke app inderdaad, goede tip!nyand schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:06:
Leuke app speciaal voor de X10 (door S.E.) om panorama foto's te maken. Artikel op Android world.
Ook leuk: een widget die bestaat uit je meest gebelde/gesmste contacten: life.contacts (Android market).
Life's a Game, and I like to play...
Dit geeft inderdaad wel aan dat ze op schema liggen, goed nieuws, kan niet wachten!avec_style schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:16:
Naja ik ga waarschijnlijk toch de volgende Xperia halen, komt als het goed is in 4 maanden uit.
En welke Xperia zou dat dan zijn?joost89 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:29:
[...]
Dit geeft inderdaad wel aan dat ze op schema liggen, goed nieuws, kan niet wachten!
Naja ik ga waarschijnlijk toch de volgende Xperia halen, komt als het goed is in 4 maanden uit.
Ik werk momenteel in een hotel en zag dat een gast een Xperia Arc had. Ik vroeg er naar. Ik zei een mooi telefoontje. Hij zei ja over 4 maanden komt er een nieuwe uit met DualCore... ik had dit eerst moeten checken voordat ik het hier poste. Sorry
@hierboven
Er zijn inderdaad geruchten over, zie deze link.
Ontopic:
Ben eigenlijk best wel blij met het klepje op de usb-poort, waar ik het nut er eerst niet van in zag. Mijn vader heeft zojuist zijn HTC Legend uitgeblazen met de compressor, en er kwam een behoorlijke lading stof uit de usb-poort.
Er zijn inderdaad geruchten over, zie deze link.
Ontopic:
Ben eigenlijk best wel blij met het klepje op de usb-poort, waar ik het nut er eerst niet van in zag. Mijn vader heeft zojuist zijn HTC Legend uitgeblazen met de compressor, en er kwam een behoorlijke lading stof uit de usb-poort.
Ik blijf nog ff lekker bij mijn X10 moet zeggen het werkt nog steeds super zeker straks na de update 2.3.3 met flash, heb er vandaag een 32 gb kaart ingedaan (zijn nu redelijk betaalbaar) mijn abbonement loopt af dus neem een goedkoop simonly pakket.
Zijn er hier nog meer mensen die lekker bij hun X10 blijven ? Zie de voordelen van de Arc niet zo, specs zijn nagenoeg gelijk. Ok er komt misschien een dualcore aan maar wat doet dat met de batterij, blijft toch een lithium batterij.
Zijn er hier nog meer mensen die lekker bij hun X10 blijven ? Zie de voordelen van de Arc niet zo, specs zijn nagenoeg gelijk. Ok er komt misschien een dualcore aan maar wat doet dat met de batterij, blijft toch een lithium batterij.
Verwijderd
Ik houd mn x10 ook nog minimaal een half jaartje. M'n volgende telefoon wordt een google nexus phone... Dan heb je dat gezeur met updates ook niet meervideoman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:03:
Ik blijf nog ff lekker bij mijn X10 moet zeggen het werkt nog steeds super zeker straks na de update 2.3.3 met flash, heb er vandaag een 32 gb kaart ingedaan (zijn nu redelijk betaalbaar) mijn abbonement loopt af dus neem een goedkoop simonly pakket.
Verwijderd
Kan iemand hier Plant VS Zombies installeren op zn X10? Het spel is 75mb en ik heb 153 mb over, maar ik kan hem niet installeren omdat hij zegt dat er te weinig ruimte is?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Da's alleen toch te verkrijgen via de appstore van Amazon? (en dus alleen in Amerika beschikbaar)Chaos-Zero schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:02:
Kan iemand hier Plant VS Zombies installeren op zn X10? Het spel is 75mb en ik heb 153 mb over, maar ik kan hem niet installeren omdat hij zegt dat er te weinig ruimte is?
"One difference compared to the 2011 products is that DLNA will not be included. Extra type approvals were needed for that and we were unable to prioritize that without jeopardizing the time schedule. There are both server and client alternatives downloadable from Android market though."
Dit is wel jammer, hier wachtte ik juist op. Ik ken geen goede DLNA apps die de meest gangbare formaten ondersteunt.
Dit is wel jammer, hier wachtte ik juist op. Ik ken geen goede DLNA apps die de meest gangbare formaten ondersteunt.
imedia share... die doet het wel.
Battle.net || Strava
Officieel wel ja.avec_style schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:12:
[...]
Da's alleen toch te verkrijgen via de appstore van Amazon? (en dus alleen in Amerika beschikbaar)
Met de 2.1 stock rom lukt het idd niet, maar ik draai de MIUI 1.6.5 (Android 2.2.1) nu en daar kan het wel gewoon (in telefoongeheugen, niet App2SD).Chaos-Zero schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:02:
(Buiten het feit dat je dan ook nog de Amazon Appstore apk moet hebben en dito account, werd me wat te veel gedoe, dus maar weer uninstalled...)
Zal 's kijken, thanksretlaw schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:40:
imedia share... die doet het wel.
Hmm, wel een beetje veel werk voor een spelletje, dan wacht ik wel tot we 2.3 hebben. Hopelijk doet hij het dan wel. Bedankt in ieder geval!Tweaker36 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:28:
[...]
Met de 2.1 stock rom lukt het idd niet, maar ik draai de MIUI 1.6.5 (Android 2.2.1) nu en daar kan het wel gewoon (in telefoongeheugen, niet App2SD).
(Buiten het feit dat je dan ook nog de Amazon Appstore apk moet hebben en dito account, werd me wat te veel gedoe, dus maar weer uninstalled...)
Heb jij wel multitouch? Bij mij werkt dat blijkbaar nog steeds niet met die 2.2.1. (en kan ook niet tetheren via wifi).Tweaker36 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:28:
[...]
Met de 2.1 stock rom lukt het idd niet, maar ik draai de MIUI 1.6.5 (Android 2.2.1) nu en daar kan het wel gewoon (in telefoongeheugen, niet App2SD).
[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 21-06-2011 12:21 ]
Ik hou em ook nog een tijdje. Ik zie niet echt de meerwaarde van alweer een nieuwe telefoon kopen. Zeker omdat ik de X10 pas een paar maanden heb (wellis belachelijk goedkoop, maar toch). Het enige wat een nieuwe telefoon mij zal brengen is wat betere specs maar ik ben gewoon erg tevreden over de X10. Ik wacht liever een seconde langer op iets dan dat ik weer €500 op tafel leg.videoman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:03:
Verwijderd
Ik heb em nu 1 jaar , maar ik heb een contract van 2 jaar.
Hoe gaat dat als mijn contract bijna is afgelopen?
Krijg ik dan een andere aangeboden?
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik heb een Hi abbonement.
Volgens mij kun je dit beter aan Hi vragen, of in het KPN/Hi topic.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:58:
Ik heb em nu 1 jaar , maar ik heb een contract van 2 jaar.
Inmiddels flink bezig geweest, heb een reset gedaan naar factory settings, via wifi een software update gedaan waarna ik daarna ook via seus een laatste update kon doen. Ik heb nu ook toegang tot de market en dergelijke.Skimovic schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:27:
Heb vandaag per mail mijn unlockcode van kpn ontvangen (Toestel los gekocht en had simlockvrij moeten zijn maar dit was niet het geval).
Enige probleem wat ik nog blijf houden is dat de navigatietoetsen soms niet meer werken als ik in een menu/app zit. Als ik de cameratoets dan een paar seconden indruk werken de toetsen wel weer.
Iemand een idee waar dit an kan liggen?
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
Ik denk dat er een productie fout in je toestel zit. Als ik jou was zou ik hem terug sturen, in de hoop dat je een vervangend toestel mag uitzoeken.Skimovic schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 03:36:
[...]
Inmiddels flink bezig geweest, heb een reset gedaan naar factory settings, via wifi een software update gedaan waarna ik daarna ook via seus een laatste update kon doen. Ik heb nu ook toegang tot de market en dergelijke.
Enige probleem wat ik nog blijf houden is dat de navigatietoetsen soms niet meer werken als ik in een menu/app zit. Als ik de cameratoets dan een paar seconden indruk werken de toetsen wel weer.
Zit er een hoesje om je telefoon?Skimovic schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 03:36:
[...]
Inmiddels flink bezig geweest, heb een reset gedaan naar factory settings, via wifi een software update gedaan waarna ik daarna ook via seus een laatste update kon doen. Ik heb nu ook toegang tot de market en dergelijke.
Zo ja, snijd een gaatje op de plek van je cameraknop. Zodra daar namelijk iets druk op komt, gaat de 'focus' functie 'werken' (nouja, er komt een signaal), waardoor de gewone toetsen blokkeren..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
ik trok zonet de usb kabel van de X10 en nu wil hij niet meer aan. Als ik de aan uit knop ingedrukt houd knippert er 3 keer een rood lampje. Ik heb de accu, geheugen kaart en sim kaart er al uit gehad. Iemand die weet wat het probleem kan zijn of iemand die een oplossing heeft?
Edit: Al opgelost. Hij had de batterij leeggetrokken in plaats van opgeladen.
Edit: Al opgelost. Hij had de batterij leeggetrokken in plaats van opgeladen.
[ Voor 12% gewijzigd door Robolokotobo op 26-06-2011 22:55 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ik heb een vraagje.
Ik heb de x10 van mijn vrouw geupdate dat ging goed het lijk nu wel op mijn arc.
Na de update moet ik facebook en mail opnieuw instellen geen probleem.
maar ik zie dat alle aps weg zijn.toch raar ik had een backup gedaan en terug gezet.
Dus naar de market daar moest ik opnieuw inloggen.Heb een account dus inloggen maar ....niet dus.
Op internet via de pc en internet x10 lukt het wel maar niet met de inlog scherm van de x10.
Gmail geeft de melding er is geen netwerkverbinding.
"dit kan een tijdelijk probleem zijn. Het is ook mogelijk dat uw telefoon niet is ingesteld voor gegevensservices.Probeer het nogmaals als u verbinding heeft met een mobiel netwerk of met een Wi-Fi-netwerk.Neem contact op met de klantenservice als het probleem blijft voorduren"
Ik ben er al dagen mee bezig ik het Wi-Fi en ook G2 -G3 geprobeert maar mag niet baten.
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen?
Ik heb de x10 van mijn vrouw geupdate dat ging goed het lijk nu wel op mijn arc.
Na de update moet ik facebook en mail opnieuw instellen geen probleem.
maar ik zie dat alle aps weg zijn.toch raar ik had een backup gedaan en terug gezet.
Dus naar de market daar moest ik opnieuw inloggen.Heb een account dus inloggen maar ....niet dus.
Op internet via de pc en internet x10 lukt het wel maar niet met de inlog scherm van de x10.
Gmail geeft de melding er is geen netwerkverbinding.
"dit kan een tijdelijk probleem zijn. Het is ook mogelijk dat uw telefoon niet is ingesteld voor gegevensservices.Probeer het nogmaals als u verbinding heeft met een mobiel netwerk of met een Wi-Fi-netwerk.Neem contact op met de klantenservice als het probleem blijft voorduren"
Ik ben er al dagen mee bezig ik het Wi-Fi en ook G2 -G3 geprobeert maar mag niet baten.
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen?
Wells software heb je geïnstalleerd? Lijkt op custom software? Zit er een... dev tools bij? Kies dan voor crash system server... iets meer info over je update helpt wel denk...
Battle.net || Strava
Ik zal het morgen even nazien.
ik heb z'n 2 weken terug de update gedaan via de pc sony update progr.die ook vraagt om een backup te maken .ik bedoelde dat de zelf geïnstalleerde aps eraf zijn.De sofware aps zijn er wel en doen het ook.zoals facebook werkt gewoon en mail ook internet werkt dan gewoon met Wi-Fi en g2-g3.
ik heb z'n 2 weken terug de update gedaan via de pc sony update progr.die ook vraagt om een backup te maken .ik bedoelde dat de zelf geïnstalleerde aps eraf zijn.De sofware aps zijn er wel en doen het ook.zoals facebook werkt gewoon en mail ook internet werkt dan gewoon met Wi-Fi en g2-g3.
Wat staat er bij instellingen -> over de telefoon als software informatie? Bij android versie waarschijnlijk 2.1 dan... de echte arc - update moet nog komen... tenzij er custom software op ia geïnstalleerd ...
Battle.net || Strava
Modelnummer x10i
Firmwareversie 2.1-update1
Smalbandversie 2.1.54
Kernel-versie 2.6.29
SEMCUser@SEMCHost#1
Build-nummer 2.1.a.0.435
Firmwareversie 2.1-update1
Smalbandversie 2.1.54
Kernel-versie 2.6.29
SEMCUser@SEMCHost#1
Build-nummer 2.1.a.0.435
Heb je op de pc een backup gemaakt? Lijkt het me dat je deze dan via de pc moet herstellen... Niet de software, maar een eerder gemaakte backup dan. Ik ken de preciese methode niet.
De X10 kent ook een mogelijkheid om op het toestel zelf een backup te maken. Als je dat hebt gedaan, kun je zelfs aangeven welke apps je wel en niet wilt terugzetten.
Ik zou toch even beter kijken naar de mogelijkheden dan, als je telefoon aan de pc is gekoppeld!
De X10 kent ook een mogelijkheid om op het toestel zelf een backup te maken. Als je dat hebt gedaan, kun je zelfs aangeven welke apps je wel en niet wilt terugzetten.
Ik zou toch even beter kijken naar de mogelijkheden dan, als je telefoon aan de pc is gekoppeld!
Battle.net || Strava
Ik heb de x10 aan de pc aangesloten daarna pc compaion 2.0 gebruikt om een update te zoeken dat gaat automatisch dan wordt er gevraagd om een backup te makendat ik vervolgens met de telefoon heb uitgevoerd met het programma backup en herstel dat ging ook allemaal automatisch na dat ik de file een naam had gegeven daarna doorgegaan met downloaden en installeren en vervolgens weer de backup terug plaatsen.
Dat de zelf geïnstalleerde aps niet terug zijn vindt ik niet zo belangrijk dat is opnieuw te downloaden maar dan moet wel gmail account willen inloggen.
Ik heb het nog eens geprobeerd nu krijg ik deze melding foto volgt zo.
Dat de zelf geïnstalleerde aps niet terug zijn vindt ik niet zo belangrijk dat is opnieuw te downloaden maar dan moet wel gmail account willen inloggen.
Ik heb het nog eens geprobeerd nu krijg ik deze melding foto volgt zo.
ik heb een custom rom (Free x10 ) , maar ik wil weer de originele firmware erop zetten.
Hoe kan ik dit doen?
mvg,
Bas
Hoe kan ik dit doen?
mvg,
Bas
Hoi.
ik weet effe niet hoe dat gaat een foto op deze forum plaatsen ctrl-c en ctrl-v gaat niet maar ja dan maar typen.
"Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen "
"dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw telefoon is niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem zich blijft voordoen ,neemt u contact op met de klantenservice.
"Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen "
"dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw telefoon is niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem zich blijft voordoen ,neemt u contact op met de klantenservice.
Via SEUS.basdej schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:31:
ik heb een custom rom (Free x10 ) , maar ik wil weer de originele firmware erop zetten.
Hoe kan ik dit doen?
mvg,
Bas
@huub jonker
Ik heb precies dezelfde probleem gezien op een HTC legend. De oplossing was om een factory reset te doen.
Als je hierna je telefoon opstart wordt een soort van wizard opgestart waarin oa wordt gevraagd om je google account. Als je deze dan invoert pakt ie hem wel.
Ik heb precies dezelfde probleem gezien op een HTC legend. De oplossing was om een factory reset te doen.
Als je hierna je telefoon opstart wordt een soort van wizard opgestart waarin oa wordt gevraagd om je google account. Als je deze dan invoert pakt ie hem wel.
[ Voor 3% gewijzigd door avec_style op 28-06-2011 13:50 ]
Oke bedankt ga ik later proberen ben nu op mijn werk.
Als ik de reset doe zijn dan al je telefoon contacten,foto e.d weg?
Ik zie op mijn arc dat er 2 reset's zijn namelijk;
1.fabrieksinstellingen terug -- alle gegevens op de telefoon wissen.
2.Reset instellingen -- Reset de telefoon naar oorsp. instellingen zonder gebruikersgegevens te wissen.
Als ik de reset doe zijn dan al je telefoon contacten,foto e.d weg?
Ik zie op mijn arc dat er 2 reset's zijn namelijk;
1.fabrieksinstellingen terug -- alle gegevens op de telefoon wissen.
2.Reset instellingen -- Reset de telefoon naar oorsp. instellingen zonder gebruikersgegevens te wissen.
ja, dan zijn alle instellingen weg. Vandaar dat je opnieuw je google account en dergelijke moet invullen. Indien je back-ups wil maken kun je dit doen via de back-up tool die standaard op de x10 zit.
Gelukt geweldig bedankt voor je hulp.avec_style schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:49:
@huub jonker
Huub.
wie kan mij enigzins helpen met mijn probleem.
3 weken geleden mijn x10 naar t-mobile opgestuurd voor reparatie. Het probleem was hij laade niet meer op (komt vaker voor geloof ik) naar mijn idee was het de micro usb connector. Al rommelde je wat met het snoertje dan deed ie het weer. Krijg ik hem afgelopen weekend terug met de volgende mededeling "onherstelbaar defect" beetje jammer voor een telefoon van een jaar oud en moest er nog een jaartje mee aan de gang. Weet iemand een adres waar je deze kan laten maken of kan ik hem direct in de kliko gooien? alvast bedankt
3 weken geleden mijn x10 naar t-mobile opgestuurd voor reparatie. Het probleem was hij laade niet meer op (komt vaker voor geloof ik) naar mijn idee was het de micro usb connector. Al rommelde je wat met het snoertje dan deed ie het weer. Krijg ik hem afgelopen weekend terug met de volgende mededeling "onherstelbaar defect" beetje jammer voor een telefoon van een jaar oud en moest er nog een jaartje mee aan de gang. Weet iemand een adres waar je deze kan laten maken of kan ik hem direct in de kliko gooien? alvast bedankt
Verwijderd
Je kunt toch gewoon een beroep doen op de garantie van sony ericsson?? je hebt 2 jaar garantie dus dit moeten ze gewoon repareren en als je mazzel hebt krijg je een nieuwe..markiemark1981 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:49:
Zoek een SE service point en daar kun je zo naar binnen lopen met je defecte toestel! Ik weet toevallig, dat Phone House in Leiden een service point is. Daar repareren ze zelf ook toestellen en doen ze niet zo moeilijk.
Tenminste, ik had met mijn Xperia X1 en SE Satio geen problemen met zelfs beschadiging aan de behuizing...
Tenminste, ik had met mijn Xperia X1 en SE Satio geen problemen met zelfs beschadiging aan de behuizing...
Battle.net || Strava
Hello,
Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat er een update beschikbaar was (OTA), maar toen ik op oke klikte zei ie dat me telefoon al up-to-date was. Is er nou wel of niet een update uit? Andriod 2.3? Of meot die nog steeds komen?
Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat er een update beschikbaar was (OTA), maar toen ik op oke klikte zei ie dat me telefoon al up-to-date was. Is er nou wel of niet een update uit? Andriod 2.3? Of meot die nog steeds komen?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
2.3.3 zal niet OTA komen, maar moet je gewoon via SEUS erop zetten.
Ik ben iig wel blij dat WiFi en USB tethering er dadelijk standaard inzit ipv te moeten klooien met apps van derden
(sowieso kreeg ik WiFi tethering alleen maar werkend met Barnacle Wifi Tether. Andere progs lukken niet omdat de kernel iets niet ondersteund
)
Ik ben iig wel blij dat WiFi en USB tethering er dadelijk standaard inzit ipv te moeten klooien met apps van derden
[ Voor 66% gewijzigd door Yucko op 06-07-2011 11:01 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik had um na een paar weken ook al van de tafel op de grond laten vallen terwijl ie aant opladen was. Sindsdien laadt ie niet meer op als ik de stekker er in doet, maar hij laadt wel op als ik um met het snoer op bv een boek laat leunen zodat me telefoon wat schuin leg en hangt op het snoer. Tis even de juiste positie vinden en heel soms even wat tobben, maar verder gaat het al een maand of 9 goed zo, je wordt er handig in na een tijdjemarkiemark1981 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:49:
Het lijkt mij overigens ook een probleemje met de micro-usb aansluiting wat deze problemen veroorzaakt en gezien ik toendertijd reparatietijden las van een week of 6 heb ik me er nooit aan gewaagd om het te laten maken.
Mijn X10 laadde op een gegeven moment (8 maanden na aanschaf) ook niet meer. Gelukkig viel het binnen de garantie en ik kreeg een heel nieuw toestel (ik heb wel een verzekering lopen via Tmobile, maar die zei zelf dat het nog binnen de garantie liep). Alles was binnen 2 weken rond.
Maar toevallig gisteren had ik alweer twijfels of het wel goed ging. Misschien was ik even onhandig, maar een probleem met laden schijnt een X10-probleem te zijn, ik heb het inmiddels al vaker gehoord.
Ik kijk het even aan. En anders gaat ook deze retour afzender...
Ander vraagje (misschien al beantwoord, maar ik heb helaas weinig tijd om alles door te spitten): kan je tetheren met de X10?
Maar toevallig gisteren had ik alweer twijfels of het wel goed ging. Misschien was ik even onhandig, maar een probleem met laden schijnt een X10-probleem te zijn, ik heb het inmiddels al vaker gehoord.
Ander vraagje (misschien al beantwoord, maar ik heb helaas weinig tijd om alles door te spitten): kan je tetheren met de X10?
[ Voor 11% gewijzigd door xekjiram op 12-07-2011 08:23 . Reden: relevante info toegevoegd ]
Verwijderd
moet je even in de market zoeken op barnaclexekjiram schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:21:
Mijn X10 laadde op een gegeven moment (8 maanden na aanschaf) ook niet meer. Gelukkig viel het binnen de garantie en ik kreeg een heel nieuw toestel (ik heb wel een verzekering lopen via Tmobile, maar die zei zelf dat het nog binnen de garantie liep). Alles was binnen 2 weken rond.
Dank, gevonden!Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:24:
[...]
moet je even in de market zoeken op barnacle
Dan ga ik nu even naar het root-topic...
Verwijderd
Laatste paar weken gaat mijn X10 zomaar uit. Ik krijg hem dan 9 van de 10 keer pas aan, door batterij eruit en weer erin te doen. Iemand tips?
Verwijderd
Zonder root kan je ook kijken naar EasyTether, werkt alleen met kabeltje, niet met wifixekjiram schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:21:
Ik heb inmiddels ook PDAnet gevonden, kabeltje is geen probleem. Binnenkort op vakantie (in eigen land) maar eens uitproberen ;-)Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:16:
[...]
Zonder root kan je ook kijken naar EasyTether, werkt alleen met kabeltje, niet met wifi
Let op dat bij de gratis versies van PDAnet en EasyTether toegang tot https sites na een korte tijd geblokkeerd worden. Wil je daarna toch die functionaliteit hebben dan zul je moeten betalen.
Bij barnacle wifi tether heb je dit probleem niet (deze werkt dan wel weer niet onder ubuntu
, wel onder Windows)
Bij barnacle wifi tether heb je dit probleem niet (deze werkt dan wel weer niet onder ubuntu
[ Voor 23% gewijzigd door Yucko op 14-07-2011 13:40 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik was op zoek naar een nieuw toestel, m'n voorkeur lag bij deze. Wat blijkt: geen FM Radio. Automatisch een no-buy
Da's juist één van de dingen die ik veel gebruik en wat dat betreft vind ik het zeer jammer dat S-E daar de boot mee gemist heeft.
Was het al bekend dat de 2.3 update is aangekondigd voor begin augustus?
http://www.gsmarena.com/g...s_previewed-news-2802.php
Ik ben een beetje afgeknapt op SE ivm hun interface en de traagheid van updates enzo. Maar als ik in de PW kijk, voor 269 een Android telefoon die de update naar 2.3 krijgt, 854x480 scherm, 1ghz cpu, capacitief scherm...volgens mij zijn er geen andere toestellen voor die prijs die dat hebben. En voor een smartphone een vrij goede camera.Jejking schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:22:
Ik was op zoek naar een nieuw toestel, m'n voorkeur lag bij deze. Wat blijkt: geen FM Radio. Automatisch een no-buyDa's juist één van de dingen die ik veel gebruik en wat dat betreft vind ik het zeer jammer dat S-E daar de boot mee gemist heeft.
[ Voor 65% gewijzigd door JT op 15-07-2011 11:06 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Je bent 1,5 maand te laat. Is allang gemeld, kun je gewoon teruglezen hier hoor:JT schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:00:
Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 6"
Je beschreef zojuist de Galaxy S I en die heeft dan wél een FM Radio én een AMOLED-scherm én meer geheugen. Voor dat kleine beetje zou ik het wel weten. Ik heb daar dan ook gister naar gehandeld en ga nu even op zoek naar 't Galaxy S I-topiqueJT schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:00:
[...]
Ik ben een beetje afgeknapt op SE ivm hun interface en de traagheid van updates enzo. Maar als ik in de PW kijk, voor 269 299 een Android telefoon die de update naar 2.3 krijgt heeft, 854800x480 scherm, 1ghz cpu, capacitief scherm...volgens mij zijn er geen andere toestellen voor die prijs die dat hebben. En voor een smartphone een vrij goede camera.
Ja, dát is het punt waarmee SE (wat betreft de X10) de boot gemist heeftJejking schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:22:
Ik was op zoek naar een nieuw toestel, m'n voorkeur lag bij deze. Wat blijkt: geen FM Radio. Automatisch een no-buyDa's juist één van de dingen die ik veel gebruik en wat dat betreft vind ik het zeer jammer dat S-E daar de boot mee gemist heeft.

Besides; de X10 is al zo'n beetje anderhalf jaar oud. Dat toestel moet je al niet eens meer willen kopen; tenzij je budget moet natuurlijk..
Wat betreft die andere post over "afgeknapt door interface en updates". Dat is op basis van hun eerste android toestel! Kijk es wat verder dan je neus lang is
De Arc gaat al vele malen sneller wat betreft updates & de interface is niet zo heel erg veel mis mee (functioneel gezien) en kun je eventueel aanpassen door een andere launcher te installeren of en andere ROM te gebruiken (ook op de X10).
Sarcasm is my superpower! What's yours?
radio op een smartphone is toch geen probleem. er zijn apps waarmee je kunt streamen...
Battle.net || Strava
Ook dat idd.
Kijk nooit in het topique 

Ah okjelmervos schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:27:
[...]
Je bent 1,5 maand te laat. Is allang gemeld, kun je gewoon teruglezen hier hoor:
Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 6"
AMOLED is zeker niet altijd een voordeel. In dit geval heb ik het over de bruikbaarheid buiten, de X10 is dan een stuk beter af te lezen. De andere punten zijn idd beter. Voor 30e valt het wel mee, maar moet je niet op zoek zijn naar een foon met fysieke shutter knop. Dat vind ik persoonlijk een groot gemis. Na mijn ervaringen met de Omnia 2 hoef ik ook geen Samsung meer maar ook dat is persoonlijkJejking schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:53:
[...]
Je beschreef zojuist de Galaxy S I en die heeft dan wél een FM Radio én een AMOLED-scherm én meer geheugen. Voor dat kleine beetje zou ik het wel weten. Ik heb daar dan ook gister naar gehandeld en ga nu even op zoek naar 't Galaxy S I-topique
Interface niet zoveel mis mee? Die hele mediascape is gewoon ruck. En dat gebruiken ze nog steeds. Wegwezen met die troep. En wellicht dat het een van de eerste is, maar als dat betekent dat je een niet zo geweldige interface krijgt dan stap ik naar een merk toe dat het wel kan. De Arc is leuk maar amper vernieuwend tov de X10. Beter een HTC Sensation pakken dan met 960 pixels scherm. Over de updates enzo, gaat me niet eens alleen om de snelheid maar ook een stukje vertrouwen. Er is tenslotte een tijdje sprake van geweest dat de X10 geen update meer zou krijgen. Als je ook ziet wat Sony doet met bijv een update de firmware van PS3 om geen Linux meer toe te laten, dan blijft er bij mij niet heel veel vertrouwen over.Stinger_ schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:07:
[...]
Wat betreft die andere post over "afgeknapt door interface en updates". Dat is op basis van hun eerste android toestel! Kijk es wat verder dan je neus lang is
De Arc gaat al vele malen sneller wat betreft updates & de interface is niet zo heel erg veel mis mee (functioneel gezien) en kun je eventueel aanpassen door een andere launcher te installeren of en andere ROM te gebruiken (ook op de X10).
[ Voor 39% gewijzigd door JT op 15-07-2011 15:55 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Interface: andere rom erop of van launcher wisselen. Zo-moeilijk-is-dat-niet....JT schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:51:
Interface niet zoveel mis mee? Die hele mediascape is gewoon ruck. En dat gebruiken ze nog steeds. Wegwezen met die troep. En wellicht dat het een van de eerste is, maar als dat betekent dat je een niet zo geweldige interface krijgt dan stap ik naar een merk toe dat het wel kan. De Arc is leuk maar amper vernieuwend tov de X10. Beter een HTC Sensation pakken dan met 960 pixels scherm. Over de updates enzo, gaat me niet eens alleen om de snelheid maar ook een stukje vertrouwen. Er is tenslotte een tijdje sprake van geweest dat de X10 geen update meer zou krijgen. Als je ook ziet wat Sony doet met bijv een update de firmware van PS3 om geen Linux meer toe te laten, dan blijft er bij mij niet heel veel vertrouwen over.
Als je een huis wil kopen en de kleur staat je niet aan, dan ga je toch ook gewoon verven??
Op de Arc is de mediascape intergratie weg gelaten.
De Arc is zeker wel vernieuwend ten opzichte van de X10; nieuwe generatie CPU & GPU - betere camera - fm radio - nieuwere android versie - snellere updates vanwege minder SE software intergratie - beter scherm - bravia optie - lichter & dunner.
En Sony (ps3) vergelijken met Sony-Ericsson (xperia lijn) dat slaat helemaal nergens op! Appels en Peren.. Zijn 2 totaal verschillende en eigen 'bedrijfjes'.
Daarbij heeft juist SE gebruikers de mogelijkheid gegeven om te modden door de bootloader te unlocken!
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ah, jij koopt dus ook een willekeurige auto om die vervolgens aan te passen totdat deze jou bevalt? Ik koop liever een telefoon die zoveel mogelijk past bij mijn wensen. Net zo goed als dat ik niet een willekeurig huis koop om deze zoveel mogelijk aan te passen. Nee, ik koop een telefoon (huis/auto) dat zoveel mogelijk past bij mijn wensen. Mocht ik er dan nog behoefte aan hebben om dingen toe te voegen ondanks dat het de beste keuze was voor mijn eisen dan verander ik dat nog. Trouwens, andere rom kan toch niet met de X10? Bootloader daarvan is nog niet geunlocked. Althans, de laatste keer dat ik keek niet.Stinger_ schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:17:
[...]
Interface: andere rom erop of van launcher wisselen. Zo-moeilijk-is-dat-niet....
Als je een huis wil kopen en de kleur staat je niet aan, dan ga je toch ook gewoon verven??
Tov de X10 is die wel beter ja. Maar ik kijk niet alleen naar SE. HTC Sensation bijv (ik heb nog nooit een HTC gehad btw), 960x540pixels scherm, dual core cpu op hogere snelheid, betere gpu, meer storage, meer RAM, full HD opname, BT 3.0 ipv 2.1, voor maar 65e meer. Sorry maar de Arc vind ik gewoon niet écht een top-of-the-line toestel. Zoals GSM Arena al zegt:Op de Arc is de mediascape intergratie weg gelaten.
De Arc is zeker wel vernieuwend ten opzichte van de X10; nieuwe generatie CPU & GPU - betere camera - fm radio - nieuwere android versie - snellere updates vanwege minder SE software intergratie - beter scherm - bravia optie - lichter & dunner.
However, in-house competition is by far not the XPERIA Arc’s biggest problem. Competitors have moved so much forward over the past year or so that the question really is whether Sony Ericsson have managed to keep the pace.
Euh, mogen dan wel 2 divisies zijn, maar vallen beide onder Sony. Ik heb een tijdje voor Sony gewerkt en het zijn qua cultuur dezelfde soort bedrijven. De bootloader is alleen open gegaan na een storm van kritiek, ze moesten wel willen ze hun klanten behouden. Overigens kan dat dus niet op mijn X10.En Sony (ps3) vergelijken met Sony-Ericsson (xperia lijn) dat slaat helemaal nergens op! Appels en Peren.. Zijn 2 totaal verschillende en eigen 'bedrijfjes'.
Ecodan warmtepomp
Een gelockte bootloader zegt niets over het wel-of-niet kunnen draaien van custom roms.Trouwens, andere rom kan toch niet met de X10? Bootloader daarvan is nog niet geunlocked.

99% van de mensen die geinteresseerd zijn in een nieuwe telefoon doen zulke spec's helemaal niets. Die kijken naar het uiterlijk, spelen even met telefoon zelf en baseren daar hun aankoop op.960x540pixels scherm, dual core cpu op hogere snelheid, betere gpu, meer storage, meer RAM, full HD opname, BT 3.0 ipv 2.1
Pentaxiaan
Het punt is dat die dingen nogal eenvoudig te veranderen zijn. Een nieuwe launcher heb je er binnen een paar seconden op staan. Mediascape is er ook zo af en vervangen. Customs ROMs werken wel degelijk en er is een erg actieve community voor onder andere op XDA.JT schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:35:
[...]
Ah, jij koopt dus ook een willekeurige auto om die vervolgens aan te passen totdat deze jou bevalt? Ik koop liever een telefoon die zoveel mogelijk past bij mijn wensen. Net zo goed als dat ik niet een willekeurig huis koop om deze zoveel mogelijk aan te passen. Nee, ik koop een telefoon (huis/auto) dat zoveel mogelijk past bij mijn wensen. Mocht ik er dan nog behoefte aan hebben om dingen toe te voegen ondanks dat het de beste keuze was voor mijn eisen dan verander ik dat nog. Trouwens, andere rom kan toch niet met de X10? Bootloader daarvan is nog niet geunlocked. Althans, de laatste keer dat ik keek niet.
Ok, ga ik mooi eens kijken of ik al Android 2.3 rom kan vindenSirNobax schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:11:
[...]
Een gelockte bootloader zegt niets over het wel-of-niet kunnen draaien van custom roms.
Laatste wat ik er over wil zeggen want we gaan nogal offtopic. Maar wat kan het mij nou ook maar iets interesseren waar anderen naar kijken[...]
99% van de mensen die geinteresseerd zijn in een nieuwe telefoon doen zulke spec's helemaal niets. Die kijken naar het uiterlijk, spelen even met telefoon zelf en baseren daar hun aankoop op.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
en als ik men x10 nu geleverd krijg met android 1.6 en ik update die naar 2.1 of ik doe andere software matige updates en upgrades verlies ik dan men garantie?
Dat is beschikbaar vanaf android 2.2. volgende maand krijgen we een update naar 2.3.3, dus dan heb je ook flash ondersteuning
Verwijderd
Ok het staat vast de HTC desire wordt het dus niet de X10 dus wel. Maandag wordt de aankoop gedaan. Bedankt voor de hulp iedereen
Verwijderd
daar ga je spijt van krijgenVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:33:
Ok het staat vast de HTC desire wordt het dus niet de X10 dus wel. Maandag wordt de aankoop gedaan. Bedankt voor de hulp iedereen
Wat opzicht ook gewoon lullig is aangezien 2.3.4 er al is.drav91 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:44:
Dat is beschikbaar vanaf android 2.2. volgende maand krijgen we een update naar 2.3.3, dus dan heb je ook flash ondersteuning

hier in zat toch alleen als echte verandering in dat de nexus beter werkte.Metalbuster schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:33:
[...]
Wat opzicht ook gewoon lullig is aangezien 2.3.4 er al is.
http://www.androidworld.n...es-voor-nexus-toestellen/
Verwijderd
De X10 heeft een veel betere camera en hardware toch zegt iedereen me dat de desire beter is. Ik weet het echt niet meer hoor.
Iedereen zegt dat de Desire beter is omdat de software van de X10 gewoon bagger is. Iedereen in dit topic hoopt dat de gingerbread update dat allemaal oplost. Hoe dat uitpakt zien we pas als we die update hebben.
edit: Hardware van de X10 is zeker niet op alle vlakken beter. Vergelijk de hoeveelheid ram maar eens; 384 tegen 576MB. Wat meer ram dan 384MB zou zeker geen luxe zijn; zeker niet als je naar websites met veel flash of flashfilmpjes gaat.
edit: Hardware van de X10 is zeker niet op alle vlakken beter. Vergelijk de hoeveelheid ram maar eens; 384 tegen 576MB. Wat meer ram dan 384MB zou zeker geen luxe zijn; zeker niet als je naar websites met veel flash of flashfilmpjes gaat.
[ Voor 36% gewijzigd door Ares408 op 17-07-2011 23:41 ]
Zou ik dus nooit doen. Ik heb de Desire en mijn vriendin de X10, kan ze dus prima vergelijken. De X10 is gewoon traag, scherm is veel slechter en de community voor de Desire is zoveel beter. Gokken dat het allemaal beter wordt met een update zou ik ook nooit doen.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:33:
Enige nadeel van de Desire is het geheugen voor apps, maar daar zijn oplossingen voor.
Ik zeg dat gokken op de update ook om de Desire te verdedigen.
Maar Realiks hecht ook waarde aan de kwaliteit van de camera, daarom moet hij een afweging maken. Anders is het een no-brainer en moet je voor de Desire gaan.
Maar Realiks hecht ook waarde aan de kwaliteit van de camera, daarom moet hij een afweging maken. Anders is het een no-brainer en moet je voor de Desire gaan.
Scherm slechter? Zullen we eens vergelijken in de volle zon?jelmervos schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:28:
[...]
Zou ik dus nooit doen. Ik heb de Desire en mijn vriendin de X10, kan ze dus prima vergelijken. De X10 is gewoon traag, scherm is veel slechter en de community voor de Desire is zoveel beter. Gokken dat het allemaal beter wordt met een update zou ik ook nooit doen.
Enige nadeel van de Desire is het geheugen voor apps, maar daar zijn oplossingen voor.
[ Voor 19% gewijzigd door JT op 18-07-2011 10:02 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Vergeet dan niet om de gigantische hoeveelheid RAM die sense inneemt eraf te halen.....Ares408 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:26:
Iedereen zegt dat de Desire beter is omdat de software van de X10 gewoon bagger is. Iedereen in dit topic hoopt dat de gingerbread update dat allemaal oplost. Hoe dat uitpakt zien we pas als we die update hebben.
Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.