Ik heb dit ook gehad. Het probleem begon bij mij bij de update naar 2.1. Na de 3e keer repareren was een stuk beter, maar nog niet verholpen (viel nog steeds soms uit, GPS deed het überhaupt niet, etc). Uiteindelijk heb ik dus een nieuwe X10 gekregen, deze werkt tot dusver prima. (via KPN/Hi)kawamaup schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:14:
[...]
Overigens..heb net maar weer een back up gemaakt, de X10 gaat wederom binnen 3 dagen terug naar de winkel.![]()
Had hem gebracht omdat ie telkens uitvalt en weer opnieuw opstart.. Door vodafone is de laatste update opnieuw geinstalleerd en kreeg er ook een nieuwe batterij bij...thuis aagekomen de backup hersteld...nou...dat ging met zeer veel moeite hoorrr...denk dat ie in een half uur tijd wel 16x is uitgevallen, soms zelfs tijdens het opstarten. Wat me wel opviel is dat ie dat pas begon te doen na een deel van het herstellen van de backup...wellicht iets in de systeeminstellingen? Ik baal als een stekker want gebruik m echt voor mn werk. Kortom...terug met dat ding, ik wil gewoon een nieuwe phone..
X10 nu 4 maanden in bezit
GPS eens aan / uit zetten?Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:46:
Sinds gister een probleempje met mn X10..
Mijn beide weer widgets (weather widgets en regendetector) werken niet meer. Nu heb ik het idee dat dit komt omdat mijn locatie niet gevonden kan worden. Andere widgets werken wel allemaal gewoon, maar als ik via bijv Rainy days mijn locatie wil zoeken geeft die aan dat die hem niet kan vinden.
Heb catche gewist en zelfs geprobeerd de widgets helemaal te verwijderen en opnieuw te downloaden. Zonder succes helaas..
Iemand enig idee?????
Lees net dat de hacker GeoHot bekend van het jailbraiken van o.a. Iphone en PS3 een x10 heeft gekocht
dus mischien straks toch de bootloader gekraakt!!!
zie na +/- 4 min.
YouTube: George Hotz (geohot) on The Alyona Show
dus mischien straks toch de bootloader gekraakt!!!
zie na +/- 4 min.
YouTube: George Hotz (geohot) on The Alyona Show
zelfde probleem hier, kan ik hem gewoon naar de hi shop brengen en doen alsof ik van niks weet? en zeggen dat ik een nieuw toestel wil omdat ik bereikbaar wil zijn?kawamaup schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:14:
[...]
Ik heb al de meest fantastische moeilijke oplossingen voorbij zien vliegen maarre...de functie "back en herstel" die je moest binnenhalen toen je naar Android 2.1 ging slaat ook al je smsjes op. evenals je apps van de market, je contacten, systeeminstellingen, etc etc...
Ik denk...'k meld het effe
Overigens..heb net maar weer een back up gemaakt, de X10 gaat wederom binnen 3 dagen terug naar de winkel.![]()
Had hem gebracht omdat ie telkens uitvalt en weer opnieuw opstart.. Door vodafone is de laatste update opnieuw geinstalleerd en kreeg er ook een nieuwe batterij bij...thuis aagekomen de backup hersteld...nou...dat ging met zeer veel moeite hoorrr...denk dat ie in een half uur tijd wel 16x is uitgevallen, soms zelfs tijdens het opstarten. Wat me wel opviel is dat ie dat pas begon te doen na een deel van het herstellen van de backup...wellicht iets in de systeeminstellingen? Ik baal als een stekker want gebruik m echt voor mn werk. Kortom...terug met dat ding, ik wil gewoon een nieuwe phone..
X10 nu 4 maanden in bezit
Hoi.
Gegeven de Vodafone problemen met iOS4.3 voor specifieke series simkaarten, is het misschien interessant om te kijken naar je simkaart; Misschien heeft de X10 een vergelijkbaar probleem. Zie ook http://tweakers.net/nieuw...problemen-met-ios-43.htmlkawamaup schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:14:
Had hem gebracht omdat ie telkens uitvalt en weer opnieuw opstart.. Door vodafone is de laatste update opnieuw geinstalleerd en kreeg er ook een nieuwe batterij bij...thuis aagekomen de backup hersteld...nou...dat ging met zeer veel moeite hoorrr...denk dat ie in een half uur tijd wel 16x is uitgevallen, soms zelfs tijdens het opstarten.
Wat heeft dit nou weer met de x10 te maken?Remus schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:21:
[...]
Gegeven de Vodafone problemen met iOS4.3 voor specifieke series simkaarten, is het misschien interessant om te kijken naar je simkaart; Misschien heeft de X10 een vergelijkbaar probleem. Zie ook http://tweakers.net/nieuw...problemen-met-ios-43.html
Mensen met een te oude simkaart van bijvoorbeeld orange of ben hebben al problemen gehad, maar die zijn compleet niet vergelijkbaar met het gedoe met de ipad en iphone.
Als mensen problemen hebben met hun simkaart gaan ze niet zitten wachten tot er iets fout gaat met een update van apple voordat ze snappen wat er aan de hand is.
Je bedoelt het vast goed, maar het slaat nergens op

[ Voor 3% gewijzigd door paazei op 20-03-2011 13:45 ]
Al sinds een week krijg ik een X10i maar niet geupdate.
Er wordt gezeurd dat er een update beschikbaar is, maar elke keer bij de installatie krijg ik de volgende melding.
KPN simlock.
Snap er helemaal niets van. Er is voldoende ruimte op internetelefoongeheugen 198mb. En als ik alle apps kill, is er voldoende werkgeheugen... alsnog geen reactie.
Er is niets over te vinden, vandaar dat ik hier even aanklop om te kijken of iemand hier bekend mee is.
Er wordt gezeurd dat er een update beschikbaar is, maar elke keer bij de installatie krijg ik de volgende melding.
Build: 2.0.2.A.0.24Update is mislukt.
Nieuwe software beschikbaar. Onvoldoende geheugen, start uw telefoon opnieuw op voordat u begint met downloaden.
KPN simlock.
Snap er helemaal niets van. Er is voldoende ruimte op internetelefoongeheugen 198mb. En als ik alle apps kill, is er voldoende werkgeheugen... alsnog geen reactie.
Er is niets over te vinden, vandaar dat ik hier even aanklop om te kijken of iemand hier bekend mee is.
Hoi iedereen,
Ik heb sinds kort problemen met mijn wifi verbinding. Thuis doet ie het goed op mijn Fritzbox, bij mijn vriendin op een antiek geval ook, behalve bij mijn ouders op een Netgear router, daar werkt het gewoon standaard niet.
Zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben? Of tips, die zijn ook van harte welkom. Vooral omdat ik bij mijn ouders op het oude en langzame GPRS netwerk moet surfen. Dat is het nadeel van een dorp, al is de verbinding hier in hartje Den Haag ook enorm klote (maar dat komt door de ligging van mijn appartement).
Edit: (probleem omschrijving)
Mijn X10 herkent het netwerk wel gewoon en kan ook verbinding maken zonder meldingen van verkeerde sleutel ofzo, maar vervolgens wordt de verbinding verbroken. Er komt niet eens een wifi icoontje in het scherm, zo snel is de verbinding weer verbroken. Vervolgens staat er onder de naam dat het een bekend netwerk is en kan ik weer op verbinden drukken.
Ik heb sinds kort problemen met mijn wifi verbinding. Thuis doet ie het goed op mijn Fritzbox, bij mijn vriendin op een antiek geval ook, behalve bij mijn ouders op een Netgear router, daar werkt het gewoon standaard niet.
Zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben? Of tips, die zijn ook van harte welkom. Vooral omdat ik bij mijn ouders op het oude en langzame GPRS netwerk moet surfen. Dat is het nadeel van een dorp, al is de verbinding hier in hartje Den Haag ook enorm klote (maar dat komt door de ligging van mijn appartement).
Edit: (probleem omschrijving)
Mijn X10 herkent het netwerk wel gewoon en kan ook verbinding maken zonder meldingen van verkeerde sleutel ofzo, maar vervolgens wordt de verbinding verbroken. Er komt niet eens een wifi icoontje in het scherm, zo snel is de verbinding weer verbroken. Vervolgens staat er onder de naam dat het een bekend netwerk is en kan ik weer op verbinden drukken.
[ Voor 25% gewijzigd door Petertyuh op 21-03-2011 07:59 ]
Dit lijkt mij eerder een probleem van de router ipv de X10, aangezien de X10 probleemloos met andere routers verbinding kan maken.
Heb je al gekeken naar de instellingen van de router?
Wireless-N only ofzo op de router? Of 5GHz band (geen idee of de X10 daar ondersteuning voor heeft)?
Dit probleem is in een eerder topic al eens voorbij gekomen; zoek en gij zult vindenNovah schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:51:
Al sinds een week krijg ik een X10i maar niet geupdate.
[...]
Build: 2.0.2.A.0.24
KPN simlock.
Of; instellingen --> toepassingen --> toepassingen beheren --> cache wissen --> update nog es proberen.
Of; fabrieksinstellingen terug zetten --> update nog es proberen.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik meende mij te herinneren dat mijn X10 het wel al met die router heeft gedaan. En sindsdien is er niks veranderd aan mijn telefoon en al helemaal niks aan de router.avec_style schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:18:
Dit lijkt mij eerder een probleem van de router ipv de X10, aangezien de X10 probleemloos met andere routers verbinding kan maken.
Nee, het betreft hier gewoon een B/G router op een vrij leeg kanaal (zelf allemaal ingesteld destijds en pap en mam weten niet eens hoe ze het zouden moeten veranderen en ze weten het wachtwoord van de router niet).The Realone schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:23:
Wireless-N only ofzo op de router? Of 5GHz band (geen idee of de X10 daar ondersteuning voor heeft)?
Volgens mij heeft de X10 geen ondersteuning voor N en dus ook niet voor de 5 GHz band. Dat is iets wat is voorbehouden aan de Arc (ik dacht zoiets in de specs te hebben gezien).
Hoe weet jij dat het probleem met de ipad / iphone bij bepaalde Vodafone sims, *niet* vergelijkbare problemen met een X10 kan veroorzaken? Electronica is complex, en misschien is het probleem met de Vodafone simkaarten niet beperkt tot Apple producten. Daarom mijn suggestie om dat eens na te gaan.paazei schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:43:
[...]
Wat heeft dit nou weer met de x10 te maken?
Mensen met een te oude simkaart van bijvoorbeeld orange of ben hebben al problemen gehad, maar die zijn compleet niet vergelijkbaar met het gedoe met de ipad en iphone.
Als mensen problemen hebben met hun simkaart gaan ze niet zitten wachten tot er iets fout gaat met een update van apple voordat ze snappen wat er aan de hand is.
Je bedoelt het vast goed, maar het slaat nergens op
Ik vind jouw reactie nogal overtrokken.
Ik draai hier met Vodafone sim`s uit de betreffende *7*-serie en ondervind geen problemen met de X10. iPad wel.Remus schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:51:
[...]
Hoe weet jij dat het probleem met de ipad / iphone bij bepaalde Vodafone sims, *niet* vergelijkbare problemen met een X10 kan veroorzaken? Electronica is complex, en misschien is het probleem met de Vodafone simkaarten niet beperkt tot Apple producten. Daarom mijn suggestie om dat eens na te gaan.
Ik vind jouw reactie nogal overtrokken.
Makkelijkste manier op het op individueel niveau uit te zoeken, is door simpelweg een ander (oud, prepaid, leen-) simmetje te pakken. Opgelost? Dan ligt het inderdaad bij de simkaart..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Kreeg vandaag een folder in de bus. SonyEricson lanceert over een paar dagen (28 maart) de SE Xperia Game. Wat lees ik er zit hierop Android 2.3 versie. Klopt dat?
Hoe zit het met de X10? Zal de laatste versie 2.1 zijn of komt er binnenkort V2.3?
Hoe zit het met de X10? Zal de laatste versie 2.1 zijn of komt er binnenkort V2.3?
2.1 is de laatste.aangeboden schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:56:
Kreeg vandaag een folder in de bus. SonyEricson lanceert over een paar dagen (28 maart) de SE Xperia Game. Wat lees ik er zit hierop Android 2.3 versie. Klopt dat?
Ik heb geen leuke ondertitel.
Barnacle Wifi TetherVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:14:
Zijn er de laaste tijd nog mooie programmatjes voorbijgekomen voor de x10.??
ondanks dat tethering (je internet delen met andere apparaten via wifi) niet ondersteund wordt, werkt het met dit gratis programma wel!
Installeer de Androidworld app en je krijgt regelmatig interessante update. Zo ben ik laatst het programmaatje shush tegen gekomen. Een leuke toevoeging voor als je je geluid stil zet.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:14:
Zijn er de laaste tijd nog mooie programmatjes voorbijgekomen voor de x10.??
https://market.android.com/details?id=com.publicobject.shush
Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Helaas gaat de laatste update niet via de lucht, maar moet gedownload worden met de software op de PC.
Wou gaan syncen met Google (backuppen). Maar gaf een melding dat ik Outlook op de PC geinstalleerd moet zijn. Deze gebruik ik helaas niet. Titanium backup lukt ook niet, want telefoon moet geroot zijn.
Dan maar de backup van SE gebruikt.
Heb de laatste update geinstalleerd. Ging beetje moeizaam, omdat de laatste stap van de update niet zo duidelijk was. Maar goed de laatste stap effe de usbkabel nog een keer eruit en erin koppelen en het updaten ging verder.
oude versie:
Firmwareversie: 2.1.-update1
Smallbandversie: 2.0.46
Kernelversie: 2.6.29
Buildnr.:2.0A.0.504
Na update nieuwe versie:
Smallbandversie: 2.1.54
Buildnr.:2.1A.0.435
Telefoon provider=T-mobile, 2 jarig contract.
Wou gaan syncen met Google (backuppen). Maar gaf een melding dat ik Outlook op de PC geinstalleerd moet zijn. Deze gebruik ik helaas niet. Titanium backup lukt ook niet, want telefoon moet geroot zijn.
Dan maar de backup van SE gebruikt.
Heb de laatste update geinstalleerd. Ging beetje moeizaam, omdat de laatste stap van de update niet zo duidelijk was. Maar goed de laatste stap effe de usbkabel nog een keer eruit en erin koppelen en het updaten ging verder.
oude versie:
Smallbandversie: 2.0.46
Buildnr.:2.0A.0.504
Na update nieuwe versie:
Smallbandversie: 2.1.54
Buildnr.:2.1A.0.435
Telefoon provider=T-mobile, 2 jarig contract.
Verwijderd
Goed nieuws voor alle X10 eigenaren: http://blogs.sonyericsson...e-on-xperia%E2%84%A2-x10/
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:18:
Goed nieuws voor alle X10 eigenaren: http://blogs.sonyericsson...e-on-xperia%E2%84%A2-x10/
X10 krijgt Android 2.3Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:18:
Verwijderd
Moxier vliegt eruit! Denk dat dat de grootste verbetering zal zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:31:
Kijk hier word ik vrolijk van , wat zijn de verbeteringen in 2.3 tov 2.1?
Voor de rest zal 2.3 niet over Mediascape beschikken en de Android camera applicatie (dus geen face-recognition enzo, wat ik persoonlijk spijtig vind)
Helaas ook geen Backup en Restore met de 2.3.3 upgrade.
Maar dat is allemaal niet erg!
Maar dat is allemaal niet erg!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Fantastisch nieuws, ik denk dat ik nog een jaartje langer met de X10 ga doen daardoor. Het vervelendste vind ik het gebrek aan Flash en fatsoenlijk Exchange ondersteuning. Nu met een custom rom werkt niet alles vlekkeloos.
XXXVI
Iemand ervaring met autohouders voor de X10 die je op DX of Ebay kunt kopen? Prijs is vaak zo laag dat ik betwijfel of het echt wat is. Mijn oom wil zo'n ding eigenlijk wel hebben maar wil niet aan de Clingo.

very nice news! ik was al van plan om er lat3er dit jaar een andere rom op te zetten maar dat zal nog niet nodig zijn
veel verder hoeven ze van mij ook niet echt te upgraden denk ik want zodra 2.3.3 te oud is zal ik al wel weer een nieuwe telefoon hebben
alleen nog even kijken hoe we het met de backup gaan doen straks.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Dit is idd erg goed nieuw. Was er al over aan het denken om een Arc aan te schaffen maar ga nu gewoon mijn x10 behouden.
Ik heb de startpost geüpdate om dit nieuws ook weer te geven. Mocht er meer informatie beschikbaar komen dan zal ik dat ook in de startpost zetten.
Goed nieuws dit
Ben alleen beniewd of het upgradeproces weer zo'n drama zal worden als vorig jaar.
Goed nieuws dit
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Goed nieuws, camera vind ik wel jammer want daar vind ik SE ontzettend goed in. De rest zal wel zo van de Arc kunnen komen met wat kleine aanpassingen aangezien dat nu al half werkt op de X10
Ik draai nu een 2.2 custom rom, en het enige verschil met de SE camera interface is dat ik geen face recognition heb en geen lampje. Heb het nog niet gemist tot nu toe.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:12:
Goed nieuws, camera vind ik wel jammer want daar vind ik SE ontzettend goed in. De rest zal wel zo van de Arc kunnen komen met wat kleine aanpassingen aangezien dat nu al half werkt op de X10
OT:
Erg goed nieuws, kan niet wachten op de eerste 2.3 custom roms met de 2.3 bootloader
Als ik het blog item van SE zo lees klinkt het een beetje als: "we hebben de Arc met 2.3, maar deze lijkt wel erg op de X10. Het kost ons niet zoveel tijd om 2.3 nu ook op de X10 draaiend te krijgen."
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Daar zal het hem inderdaad ook wel een beetje inzitten. Echter is het toch cool dat ze de X10 ook updaten, want dit zorgt er op zich ook wel voor dat minder mensen naar de Arc zullen overstappen. En niemand heeft ooit beloofd dat de X10 de update naar 2.3 zou krijgen, dus echt toppie !jelmervos schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:34:
Als ik het blog item van SE zo lees klinkt het een beetje als: "we hebben de Arc met 2.3, maar deze lijkt wel erg op de X10. Het kost ons niet zoveel tijd om 2.3 nu ook op de X10 draaiend te krijgen."
Kijk dat is goed nieuws, en als ik het goed begrijp dan blijft mediascape er in alleen dan in een iets andere vorm. vindt het namelijke en erg fijne mediaspeler op de af en toe optredende traagheid na.
Kan ik weer een jaartje door met eindelijk flash!
Verwijderd
Timescape blijft erin en zal flink verbeterd zijn maar Mediascape zal volledig verdwijnen. Vind dat inderdaad jammer want mediascape werkt veel lekkerder dan dat google programma. Maar daar hebben we XDA voor...thvers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:48:
Kijk dat is goed nieuws, en als ik het goed begrijp dan blijft mediascape er in alleen dan in een iets andere vorm. vindt het namelijke en erg fijne mediaspeler op de af en toe optredende traagheid na.
Ik snap niet wat mensen zo belangrijk vinden aan face recognition, ik vind dit zo overbodig, ik gebruik het nooit.
MediaScape is wel een leuke app van SE, alleen bij mij zit er een bug in. Wanneer ik naar Libary wil gaan crasht Media scape, dus die mag er van mij zoieso uit. Deze App wordt toch wel vervangen door een andere neem ik aan.
Zit er in GringerBread geen Flash ondersteuning? ik d8 van wel namelijk
MediaScape is wel een leuke app van SE, alleen bij mij zit er een bug in. Wanneer ik naar Libary wil gaan crasht Media scape, dus die mag er van mij zoieso uit. Deze App wordt toch wel vervangen door een andere neem ik aan.
Vanaf 2.2 al, via een aparte appjoost89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:43:
Ik snap niet wat mensen zo belangrijk vinden aan face recognition, ik vind dit zo overbodig, ik gebruik het nooit.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Dat is echt goed nieuws! SE brazil had vorige maand dus toch gelijk over dat er een update naar gingerbread zou komen(http://www.xperiax10.net/...to-xperia-x10-in-october/).
Vind de camera jammer dat de flits/Led lichtje niet automatisch aan gaat bij onvoldoende licht. Ik moet elke keer hem handmatig de flitslicht aanzetten als ik merk dat mijn net gemaakte foto te donker is.Knul schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:20:
[...]
Ik draai nu een 2.2 custom rom, en het enige verschil met de SE camera interface is dat ik geen face recognition heb en geen lampje. Heb het nog niet gemist tot nu toe.
OT:
Erg goed nieuws, kan niet wachten op de eerste 2.3 custom roms met de 2.3 bootloader
Ehm.. die hebben we nu toch al met de 2.1 update? Tenminste ik heb altijd begrepen dat de kleuren met de update van 1.6 naar 2.1 van 64k naar 16M zijn gegaan.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:04:
Weet iemand of die 2.3 update ervoor zal zorgen dat het scherm 16m kleuren weergeeft?
Verwijderd
nee, dit was op een of andere manier door SE weggelaten in de update.... Ik erger me hier vaak aan bij dagelijks gebruik aangezien veel afbeeldingen bij mij strepen hebben.martend schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:16:
[...]
Ehm.. die hebben we nu toch al met de 2.1 update? Tenminste ik heb altijd begrepen dat de kleuren met de update van 1.6 naar 2.1 van 64k naar 16M zijn gegaan.
Maar hij wordt wel vervangen door een andere xperia app van de 2011 lijn dan.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:31:
[...]
Timescape blijft erin en zal flink verbeterd zijn maar Mediascape zal volledig verdwijnen. Vind dat inderdaad jammer want mediascape werkt veel lekkerder dan dat google programma. Maar daar hebben we XDA voor...
Mediascape is being replaced by the media experience widgets and music player included in our new 2011 products.
Staat idg in die blog van SE.. zou er dus wle een soort van mediascape inzitten.
net trouwens upgedated (al een tijdje uit) maar mediascape loopt nu veel soepeler en fijner/makkelijker
hopelijk word de update vroegtijdig 'gelekt'.
Verwijderd
Ik zoek me al een tijdje rot....
Waar kan ik de standaard de standaard "openen met/als" applicaties wissen?
Video's worden nu standaard geopend met Mediascape, ik wil hier graag een ander programma voor gebruiken. Ik heb al geprobeerd om de de instellingen te wissen (Instellingen --> Privicy --> Reset instellingen), maar dat heeft niet het gewenste effect. Hier is vast wel een programma of een instelling voor... toch?.. Fabrieksinstellingen zet ik liever niet terug...
Video's worden nu standaard geopend met Mediascape, ik wil hier graag een ander programma voor gebruiken. Ik heb al geprobeerd om de de instellingen te wissen (Instellingen --> Privicy --> Reset instellingen), maar dat heeft niet het gewenste effect. Hier is vast wel een programma of een instelling voor... toch?.. Fabrieksinstellingen zet ik liever niet terug...
Verwijderd
Gebeurd dat niet gewoon automatisch als je een ander video programma installeert en dan afhankelijk van de situatie waarin je een video aanklikt zal die vragen om te openen met...Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:30:
Ik zoek me al een tijdje rot....
Of ben ik hier nu verkeerd aan het denken?
Normaal kun je via instelingen / toepassingen / toepassingen beheren de koppelingen van bestanden of media aan een bepaald programma wissen. Maar Mediascape staat natuurlijk niet in die lijst...
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Toch bedankt voor de tipdreamscape schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:37:
Normaal kun je via instelingen / toepassingen / toepassingen beheren de koppelingen van bestanden of media aan een bepaald programma wissen. Maar Mediascape staat natuurlijk niet in die lijst...
Het filter bij Toepassingen beheren staat standaard op [Gedownload]. Deze op [Alles] gezet en Mediascape staat er ook bij. Daar heb je idd de mogelijkheid om de standaardwaarde te wissen. Volgens mij was dit filter nog niet standaard actief bij aanschaf een jaartje geleden..

[url="http://www.spider-foot.com/windscreen-holder-mount-car-charger-for-sony-ericsson-xperia-x10-ckit-p-682.html"]The Realone schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:11:
Iemand ervaring met autohouders voor de X10 die je op DX of Ebay kunt kopen? Prijs is vaak zo laag dat ik betwijfel of het echt wat is. Mijn oom wil zo'n ding eigenlijk wel hebben maar wil niet aan de Clingo.
Ik heb 'm al bijna een jaar. Bevalt prima, de telefoon klikt er mooi in. Bovendien gratis verzending. Echte aanrader dus.
Hmm misschien iets mis met je toestel display? Of heb je daar last van in een bepaalde applicatie? Ik heb nergens last van strepen o.i.d.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:30:
[...]
nee, dit was op een of andere manier door SE weggelaten in de update.... Ik erger me hier vaak aan bij dagelijks gebruik aangezien veel afbeeldingen bij mij strepen hebben.
Jammer dat in het toestel niet wordt aangegeven hoeveel kleuren er gebruikt worden. Heb ook nog verschillende apps geprobeerd, maar ik kom niet verder dan dat ik nu weet dat de pixels per inch 160.42105 en 159.49706 zijn en dat zegt mij net even niks
De Xperia X10 heeft gewoon maar een 65k-display. Ga je dus op geen enkele manier 16M op krijgen, jammer genoeg!
Hier hetzelfde probleem. 2 weken geleden naar kpn repair centrum en een factory reset gehad (duuuh had ik natuurlijk al zelf geprobeerd) en het rebooten begon van de week weer vrolijk.
Dus nu besloten hem nogmaals in te leveren. Ze zeiden de vorige keer al dat ze hem dan meteen zouden opsturen naar Sony Ericsson, dus ben benieuwd.
Iemand nog een zielig oud smartfoontje te leen voor een verslaafde?
Ik zal jullie op de hoogte houden van de reparatie.
Groetjes Agnes
Dus nu besloten hem nogmaals in te leveren. Ze zeiden de vorige keer al dat ze hem dan meteen zouden opsturen naar Sony Ericsson, dus ben benieuwd.
Iemand nog een zielig oud smartfoontje te leen voor een verslaafde?

Ik zal jullie op de hoogte houden van de reparatie.
Groetjes Agnes
KoekjevanLU schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:56:
[...]
Ik heb dit ook gehad. Het probleem begon bij mij bij de update naar 2.1. Na de 3e keer repareren was een stuk beter, maar nog niet verholpen (viel nog steeds soms uit, GPS deed het überhaupt niet, etc). Uiteindelijk heb ik dus een nieuwe X10 gekregen, deze werkt tot dusver prima. (via KPN/Hi)
Paniek!
Ik heb het volgende probleem met mijn Xperia X10:
Gisterochtend stond ik op, X10 hele nacht in de oplader gezeten en niks aan de hand. Ik zit een half uur later in de auto naar m'n werk, en m'n X10 reageert nergens meer op. Ik denk: batterij is leeg, toch niet goed opgeladen vannacht. Het aan/uit-knopje lang genoeg ingehouden, maar ik voelde geen vibratie dat 'ie aan of uit ging. Aan de oplader gehangen, maar geen reactie, en ook geen groen lampje ter indicatie dat 'ie oplaadt.
Vandaag gebeld met reparatiecentrum en ik zou 'm morgen langsbrengen. Ik maakte me zorgen om alle data (apps, foto's, documenten etc.) die op de X10 staat, dat ik deze verlies en of zij een back-up voor mij konden maken. Dat konden ze niet, dus nu net thuis, probeer ik de X10 aan te sluiten op de PC, misschien dat er toch nog ergens een reactie komt zodat ik de data over kan zetten.
Maar! Ineens knippert er een rood lampje.... Huh? Zou 'ie dan toch aanstaan? Maar ik heb geen beeld? Er komt ook geen enkele reactie of geluid als ik op knopjes druk? Ook nog steeds niet als ik de aan/uit-knop lang ingedrukt houd...
En toen WTF??? Net hield ik alsnòg de aan/uit-knop lang in.... En ineens reageert 'ie wel en gaat 'ie aan?
Watskeburt? Herkend iemand dit probleem? Waarom viel het beeld weg en waarom reageerde mijn X10 anderhalve dag nergens op???
Ik heb het volgende probleem met mijn Xperia X10:
Gisterochtend stond ik op, X10 hele nacht in de oplader gezeten en niks aan de hand. Ik zit een half uur later in de auto naar m'n werk, en m'n X10 reageert nergens meer op. Ik denk: batterij is leeg, toch niet goed opgeladen vannacht. Het aan/uit-knopje lang genoeg ingehouden, maar ik voelde geen vibratie dat 'ie aan of uit ging. Aan de oplader gehangen, maar geen reactie, en ook geen groen lampje ter indicatie dat 'ie oplaadt.
Vandaag gebeld met reparatiecentrum en ik zou 'm morgen langsbrengen. Ik maakte me zorgen om alle data (apps, foto's, documenten etc.) die op de X10 staat, dat ik deze verlies en of zij een back-up voor mij konden maken. Dat konden ze niet, dus nu net thuis, probeer ik de X10 aan te sluiten op de PC, misschien dat er toch nog ergens een reactie komt zodat ik de data over kan zetten.
Maar! Ineens knippert er een rood lampje.... Huh? Zou 'ie dan toch aanstaan? Maar ik heb geen beeld? Er komt ook geen enkele reactie of geluid als ik op knopjes druk? Ook nog steeds niet als ik de aan/uit-knop lang ingedrukt houd...
En toen WTF??? Net hield ik alsnòg de aan/uit-knop lang in.... En ineens reageert 'ie wel en gaat 'ie aan?
Watskeburt? Herkend iemand dit probleem? Waarom viel het beeld weg en waarom reageerde mijn X10 anderhalve dag nergens op???
Heb je de accu eruit en weer in gedaan? Dit werkt bij mij goed als mn X10 niet reageert, maar dat lag bij mij aan mn custom ROM. Een rood lampje betekent toch dat ie leeg is? (Heb al 3 maanden geen standaard rom gehad, dus zou het niet meer weten
Zal overigens wel nu gelijk een backup maken, mocht hij weer apart gaan doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Knul op 29-03-2011 19:12 ]
Ja, die accu had ik herhaaldelijk er in en uit gedaan. Tot 10 minuten geleden brandde er geen rood lampje of een andere kleur...Knul schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:09:
[...]
Heb je de accu eruit en weer in gedaan? Dit werkt bij mij goed als mn X10 niet reageert, maar dat lag bij mij aan mn custom ROM. Een rood lampje betekent toch dat ie leeg is? (Heb al 3 maanden geen standaard rom gehad, dus zou het niet meer weten)
Zal overigens wel nu gelijk een backup maken, mocht hij weer apart gaan doen.
Ik heb gewoon de standaard ROM.
Rode lampje geeft inderdaad aan, dat de accu bijgeladen dient te worden. Misschien was je accu helemaal katsleeg zodat hij zelfs geen puf meer had om een lampje te laten branden. Ook dat gepiel met die aan/uit knop heb ik ook wel eens gehad, je kan dan drukken wat je wil maar er komt geen reaktie, zelfs met een volle accu. Sindsdien druk ik maar niet meer honder keer achterelkaar, maar wacht een paar minuutjes. Druk dan de knop goed in en laat meteen weer los.
Misschien is het al eens gevraagd maar ga binnenkort naar Spanje afreizen, vraag me alleen af of ik mijn X10 wel mee zal nemen, weet iemand hoe je de telefoon het beste kan instellen zonder hoge internetkosten te krijgen in het buitenland , tips zijn erg welkom kan mijn X10 zeker wat betreft de camera niet zo missen.
Instellingen > Draadloze en netwerkinstellingen > Mobiele Netwerken > Gegevensroaming uitvinken en klaar. Eventueel nog Gegevenstoegang aan uitvinken, dan heb je helemaal geen internet meer (ook niet in NL).videoman schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:47:
Misschien is het al eens gevraagd maar ga binnenkort naar Spanje afreizen, vraag me alleen af of ik mijn X10 wel mee zal nemen, weet iemand hoe je de telefoon het beste kan instellen zonder hoge internetkosten te krijgen in het buitenland , tips zijn erg welkom kan mijn X10 zeker wat betreft de camera niet zo missen.
Of download APNdroid, zet de widget op je homescreen en zorg dat het icon rood is. (groen is internetverbinding, rood is alles afsluiten.)Knul schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:10:
[...]
Instellingen > Draadloze en netwerkinstellingen > Mobiele Netwerken > Gegevensroaming uitvinken en klaar. Eventueel nog Gegevenstoegang aan uitvinken, dan heb je helemaal geen internet meer (ook niet in NL).
Zag gisteren dat er voor 1,80 aan SMS'jes naar het buitenland waren verstuurd. Na enig onderzoek ging het om statistieken of berichten naar S-E in Zweden (staat standaard aan wanneer je je telefoon reset). Gelukkig hoef ik deze niet te betalen, want Vodafone heeft deze berichten vandaag automatisch van m'n factuur verwijderd, maartoch, je zou maar een minder vriendelijke provider hebben...
ik heb een probleem met m'n x10 waarschijnlijk trekt een app de hele tijd m'n internet verbinding open waardoor mijn accu na 12 uur leeg was. zelfs als ik syncen uitzet blijft de internet verbinding openstaan. en volgens netcounter heb ik van 180 mb verbruikt , terwijl ik de hele dag gewerkt heb en m'n tel in m'n rugzak gezeten heeft. Heb zelf al geprobeerd om een aantal sync services te stoppen , maar dit hielp niks. Nu is mijn vraag weet iemand toevallig wat dit kan zijn , of is er een app die per app bijhoud hoeveel dataverkeer er gegeneerd word.
Volledige bericht.Petertyuh schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:05:
Ik heb goed nieuws, mijn netwerk problemen zijn opgelost!!!
Het bleek aan de router van mijn ouders te liggen. Een simpele power-cycle heeft het probleem verholpen.
Ik kwam erachter dat het de router was omdat mijn laptop, de andere computer en de telefoon van iemand anders geen verbinding konden maken. Ik vreesde het ergste, dat het aan mij telefoon lag en omdat ik timescape en mediascape eraf had gegooid. Maar niks van dat, gewoon een kote router van Netgear die gereset moest worden.
Wat een opluchting zeg.
Dat is dan toch wel vreemd. Ik heb mijn telefoon meerdere keren gereset en daar nooit last van gehad. Lijkt me ook niet normaal dat een telefoon SMSjes gaat versturen naar de fabrikant...MattXIII schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:58:
Zag gisteren dat er voor 1,80 aan SMS'jes naar het buitenland waren verstuurd. Na enig onderzoek ging het om statistieken of berichten naar S-E in Zweden (staat standaard aan wanneer je je telefoon reset). Gelukkig hoef ik deze niet te betalen, want Vodafone heeft deze berichten vandaag automatisch van m'n factuur verwijderd, maartoch, je zou maar een minder vriendelijke provider hebben...
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Mijn X10 had een klein probleempje met opladen; usb stekker erin, lampje groen, maar beweeg de telefoon een beetje en hij stopt met laden. Los contactje dus. Andere lader => zelfde probleem.
De telefoon is ingenomen door TPH en ligt nu bij dynafix met de status 'wacht op omruil' sinds 31 maart, dus ik krijg een nieuwe. Leuk dat ik een nieuwe krijg, maar als ik andere ervaringen in dit topic lees kan dat behoorlijk lang gaan duren....
De telefoon is ingenomen door TPH en ligt nu bij dynafix met de status 'wacht op omruil' sinds 31 maart, dus ik krijg een nieuwe. Leuk dat ik een nieuwe krijg, maar als ik andere ervaringen in dit topic lees kan dat behoorlijk lang gaan duren....
Verwijderd
ik heb bij sommige apps FC's (o.a. Androidworld, TVGids en soms ook bij de Market)
ik krijg geen melding over een fout oid... de app sluit zich zelf gewoon.
ik had dit onder 1.6 ook al, ben toen gaan rooten + custom rom en nergens problemen mee gehad.
draai nu weer de laatste officiele versie en het probleem is er weer.
zijn dr meer mensen die dit herkennen of weten wat te doen ?
ik krijg geen melding over een fout oid... de app sluit zich zelf gewoon.
ik had dit onder 1.6 ook al, ben toen gaan rooten + custom rom en nergens problemen mee gehad.
draai nu weer de laatste officiele versie en het probleem is er weer.
zijn dr meer mensen die dit herkennen of weten wat te doen ?
Heeft iemand problemen ondervonden met ontvangen smsjes?
Ik heb namelijk af en toe dat ik een sms krijg, waarin opeens een stuk tekst uit een oudere sms vermeld doorheen staat.
Enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn, of wat een oplossing kan zijn?
Ik heb namelijk af en toe dat ik een sms krijg, waarin opeens een stuk tekst uit een oudere sms vermeld doorheen staat.
Enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn, of wat een oplossing kan zijn?
Volgends mij zit er gewoon een 16M-kleuren scherm in, alleen gebruikt SE geen kernel die dat ondersteund. Bij de 2.1 update zou er (afaik) oorspronkelijk ook 16M kleuren ondersteuning toe worden gevoegd, maar dat was er niet van gekomen.AmbroosV schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:47:
De Xperia X10 heeft gewoon maar een 65k-display. Ga je dus op geen enkele manier 16M op krijgen, jammer genoeg!
However, ...
Wat een fantastisch scherm heeft de X10. Nu de zon weer zijn weg naar NL heeft gevonden merkte ik gelijk dat, in tegenstelling tot mijn vorige mobieltjes (o.a. SE M600i, Xperia X1) en die van anderen (iFoon, HTC Desire AMOLED) dat zodra je buiten voet zet, het beeld prima valt af te lezen, zelfs met de achtergrondverlichting uit.
Pentaxiaan
Vanaf Android 2.1 heb je 3 opties qua gegevensroaming:Knul schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:10:
[...]
Instellingen > Draadloze en netwerkinstellingen > Mobiele Netwerken > Gegevensroaming uitvinken en klaar. Eventueel nog Gegevenstoegang aan uitvinken, dan heb je helemaal geen internet meer (ook niet in NL).
- Uit
- Nationaal roamen
- Internationaal roamen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ja kan natuurlijk even zoeken in de market, daar voor zit dat vergrootglasje rechts boven invlamwillem schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 19:16:
ik heb een probleem met m'n x10 waarschijnlijk trekt een app de hele tijd m'n internet verbinding open waardoor mijn accu na 12 uur leeg was. zelfs als ik syncen uitzet blijft de internet verbinding openstaan. en volgens netcounter heb ik van 180 mb verbruikt , terwijl ik de hele dag gewerkt heb en m'n tel in m'n rugzak gezeten heeft. Heb zelf al geprobeerd om een aantal sync services te stoppen , maar dit hielp niks. Nu is mijn vraag weet iemand toevallig wat dit kan zijn , of is er een app die per app bijhoud hoeveel dataverkeer er gegeneerd word.
Maar bijvoorbeeld de app 3G watchdog pro doet wat jij wilt.
EDIT: Mijn excusses, dit werkt pas vanaf andriod 2.2

[ Voor 3% gewijzigd door masmas op 07-04-2011 13:43 ]
Had idd gezocht en network usage gevonden , maar die kwam met de melding :The Phone model does not support network statistic for each app(manufacturer need to enable uid_stat in kernel.) list active connections instead. Dus ben bang dat het niet kan op een x10. Ik ga 3G watchdog pro eens probreren.masmas schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:29:
[...]
Ja kan natuurlijk even zoeken in de market, daar voor zit dat vergrootglasje rechts boven in![]()
Maar bijvoorbeeld de app 3G watchdog pro doet wat jij wilt
Ik heb een klein vraagje over de agenda in de X10. Namelijk: Hij loopt week achter en soms blijft hij hangen (bijv: vrijdag blijft grijs terwijl het dinsdag is, datum op homescreen is wel goed) 
Ik heb de laatste versie van Android met de updates. Ik heb de agenda als 'maand' en de weeknummers staan in maandag. Ik heb de telefoon ook al aan het internet gehad (WiFi) en toen heeft hij de feestdagen gedownload. Maar het is nog steeds verkeerd.
Ik heb de laatste versie van Android met de updates. Ik heb de agenda als 'maand' en de weeknummers staan in maandag. Ik heb de telefoon ook al aan het internet gehad (WiFi) en toen heeft hij de feestdagen gedownload. Maar het is nog steeds verkeerd.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Iemand een idee of het mogelijk is standaard Android 2.1 Exchange functionaliteit zonder Moxier te gebruiken? Ik heb mijn telefoon (tijdelijk) geroot en Moxier verwijderd. Het schijnt dat SE de exchange functionaliteit uit standaard Android 2.1 heeft verwijderd ..... iemand een work-around?
Verder heb je natuurlijk ook veel andere apps in de market die exchange ondersteunen. Of je zou een custom-rom moeten installeren.
misschien dat iemand de apk file heeft van moxier voor je?
Anders wil ik hem wel graag hebben, aangezien ik moxier wil blijven gebruiken na de update naar 2.3.
misschien dat iemand de apk file heeft van moxier voor je?
Anders wil ik hem wel graag hebben, aangezien ik moxier wil blijven gebruiken na de update naar 2.3.
Verwijderd
Vraagje, wanneer ik een foto met een tweet mee wil sturen, duurt het behoorlijk voordat hij deze heeft geupload. Hebben er meer mensen last van, kan ik beter de foto nemen met minder megapixels of is er een andere oplossing voor?
Weet niet of het hetzelfde is, maar bij mij verschijnen sommige afspraken soms niet, wat je dan moet doen is:KiPKaKDutcH schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:59:
Ik heb een klein vraagje over de agenda in de X10. Namelijk: Hij loopt week achter en soms blijft hij hangen (bijv: vrijdag blijft grijs terwijl het dinsdag is, datum op homescreen is wel goed)
Ga naar instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren
Druk op de menuknop en kier filters -> wordt uitgevoerd
Zoek in de lijst naar Agenda opslag, klik hem aan en kies gegevens wissen. Je agenda wordt dan opnieuw gesynchroniseerd met google.
Wellicht verhelpt dit jouw probleem ook
Raar... Is zo gek nog niet
Thnx, maar het werkt nietTsjilp schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:19:
[...]
Weet niet of het hetzelfde is, maar bij mij verschijnen sommige afspraken soms niet, wat je dan moet doen is:
Ga naar instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren
Druk op de menuknop en kier filters -> wordt uitgevoerd
Zoek in de lijst naar Agenda opslag, klik hem aan en kies gegevens wissen. Je agenda wordt dan opnieuw gesynchroniseerd met google.
Wellicht verhelpt dit jouw probleem ook
Herkenbaar, zelf neem ik foto's waar details minder belangrijk zijn altijd in 2MP. Dan is de foto nog maar ongeveer 700KB groot i.p.v. 3MB. Zo gaat het uploaden een stuk snellerVerwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:53:
Vraagje, wanneer ik een foto met een tweet mee wil sturen, duurt het behoorlijk voordat hij deze heeft geupload. Hebben er meer mensen last van, kan ik beter de foto nemen met minder megapixels of is er een andere oplossing voor?
Heb de boosdoener inmiddels gevondenvlamwillem schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:09:
[...]
Had idd gezocht en network usage gevonden , maar die kwam met de melding :The Phone model does not support network statistic for each app(manufacturer need to enable uid_stat in kernel.) list active connections instead. Dus ben bang dat het niet kan op een x10. Ik ga 3G watchdog pro eens probreren.
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb sinds kort een Xperia X10 van Hi gekregen omdat mijn Vivaz HD vreselijk snel kapot was.
Ik had eerst een Xperia X10 gekregen, welke steeds uitviel en opnieuw opstartte; waarna ik een tweede heb gekregen. Naar mijn idee zat er op de vorige Xperia die ik kreeg Andriod 2.1, waarmee ik fijn kon Whatsapp'en. Nou wil ik op de nieuwe ook Andriod 2.1 installeren, maar hij herkent mijn 8gb micro sd niet meer, welke wel herkend werd op de Vivaz HD die ik eerst had.
Op de vorige Xperia herkende de telefoon de micro sd ook niet.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Waardeloos al die 'smart'phones
Ik heb sinds kort een Xperia X10 van Hi gekregen omdat mijn Vivaz HD vreselijk snel kapot was.
Ik had eerst een Xperia X10 gekregen, welke steeds uitviel en opnieuw opstartte; waarna ik een tweede heb gekregen. Naar mijn idee zat er op de vorige Xperia die ik kreeg Andriod 2.1, waarmee ik fijn kon Whatsapp'en. Nou wil ik op de nieuwe ook Andriod 2.1 installeren, maar hij herkent mijn 8gb micro sd niet meer, welke wel herkend werd op de Vivaz HD die ik eerst had.
Heb je de micro sd kaart wel geformatteerd?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:45:
Beste mensen,
Verwijderd
Nee eerlijk gezegd niet. Maar dan moet hij de sd kaart wel herkennen in de telefoon om dat te doen lijkt me?KiPKaKDutcH schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:59:
[...]
Heb je de micro sd kaart wel geformatteerd?
Dat werkt bij dus niet... als ik lang de optie knop inhoud, kom ik bij "koreaans toetsenbord", basic settings. Hier kan ik geen touch input selecteren.paazei schreef op maandag 31 januari 2011 @ 01:07:
[...]
Druk in de sms app op de menuknop en kies dan settings (of instellingen) en zet daar notifications aan.
Druk lang op een tekstvlak en kies dan input method, kies hier het toetsenbord dat je wil.
Via de app 'better keyboard' forceert deze middels 'activate keyboard' mij naar deze optie in de telefoon. Daar kan ik vervolgens een ander keyboard selecteren. Als ik dan de menu-knop lang inhoud, dan kom ik bij het juiste toetsenbord.
Vervolgens wanneer ik ergens weer text weer wil invoeren, forceert de telefoon weer het oude koreaanse toetsenbord. Zeeeeeeeeer irritant. Ik weet me dan ook geen raad meer na de hele avond googlen e.d.
Ik kom er dus niet uit... de x10 is geupdate naar de laatste versie. Het toetsenbord wat sinds de laatste update in de rom zit, is dus ook niet beschikbaar (de grijze).
:edit: even wat typfoutjes aangepast, input op mn iPad is niet ideaal =)
[ Voor 12% gewijzigd door Novah op 12-04-2011 12:19 ]
Verwijderd
Ok ik heb het probleem opgelost met de micro sd.
Nu wil in Android 2.1 installeren, maar dit lukt niet. De pc ziet mijn telefoon niet als ik bij 'mijn computer' kijk.
Ik heb alles geprobeerd; firewall+virusscanner uit etc.
Op de telefoon staat wel dat hij verbonden is met de pc.
Ik heb Updateservice en Pc Companion gebruikt, maar lukt niet. Ik kom niet verder dan de stap 'verbinden'
Nu wil in Android 2.1 installeren, maar dit lukt niet. De pc ziet mijn telefoon niet als ik bij 'mijn computer' kijk.
Ik heb alles geprobeerd; firewall+virusscanner uit etc.
Op de telefoon staat wel dat hij verbonden is met de pc.
Ik heb Updateservice en Pc Companion gebruikt, maar lukt niet. Ik kom niet verder dan de stap 'verbinden'
Verwijderd
Hoe moet je een backup van je telefoon maken als we de update naar 2.3 gaan maken?
Backup en restore werkt dan niet meer is al bekend.
Backup voor je call log en sms zijn als app in de market te vinden. Contacten, agenda en email kun je via Google synchroniseren en je media (foto's, muziek en video's) kun je op de harde schijf van je pc backuppen. Via Astro kun je je apps backuppen en dan ben je er toch?!Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:52:
Hoe moet je een backup van je telefoon maken als we de update naar 2.3 gaan maken?
Battle.net || Strava
Verwijderd
Jezus das een hele waslijst , kan het niet met 1 programma?retlaw schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:13:
[...]
Backup voor je call log en sms zijn als app in de market te vinden. Contacten, agenda en email kun je via Google synchroniseren en je media (foto's, muziek en video's) kun je op de harde schijf van je pc backuppen. Via Astro kun je je apps backuppen en dan ben je er toch?!
Je zou ook MyBackup Root kunnen gebruiken (en misschien werkt Titanium Backup ook wel maardat weet ik niet zeker ) , die kan ook alles backuppen maar je hebt dan wel root nodigVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:30:
[...]
Jezus das een hele waslijst , kan het niet met 1 programma?
Ik gebruik hiervoor MybackupPro.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:30:
[...]
Jezus das een hele waslijst , kan het niet met 1 programma?
Werkt als een trein. En als je telefoon geroot is, kan hij zelfs van meer dingen backups maken. (apps+opgeslagen data van de apps)
ik neem aan dat er meedere mensen WhatsApp hebben.
Hebben jullie ook last sinds een tijdje dat je de berichten pas ontvangt als je weer in het programma gaat?
Normaal draait ie gewoon op de achtergrond en als iemand iets verzend, kreeg ik hem eigenlijk meteen binnen.
Nu niet meer.
Bij mijn vrouw komen de berichten wel gewoon meteen binnen wanneer ik iets verstuur.
Dus het ligt niet aan de server ofzo van hun (denk ik).
Ik heb geen taskkiller of iets in die trand, dus daar kan het niet aan liggen.
Wie weet waar het aan kan liggen?
Hebben jullie ook last sinds een tijdje dat je de berichten pas ontvangt als je weer in het programma gaat?
Normaal draait ie gewoon op de achtergrond en als iemand iets verzend, kreeg ik hem eigenlijk meteen binnen.
Nu niet meer.
Bij mijn vrouw komen de berichten wel gewoon meteen binnen wanneer ik iets verstuur.
Dus het ligt niet aan de server ofzo van hun (denk ik).
Ik heb geen taskkiller of iets in die trand, dus daar kan het niet aan liggen.
Wie weet waar het aan kan liggen?
Precies hetzelfde probleem hier, ben er al lelijk de fout mee ingegaan met het doorgeven van vakantiedagenKiPKaKDutcH schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:10:
[...]
Thnx, maar het werkt nietIn de maandag staat 13. Terwijl het week 14 is xD
Na het herstellen van Android via de losse update. Alles weg natuurlijkDjie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:33:
[...]
Precies hetzelfde probleem hier, ben er al lelijk de fout mee ingegaan met het doorgeven van vakantiedagen

@streamnl: Komt door het wegvallen van je H/3G bij standbye, voor batterij sparen, als ie weer netwerk heeft dan komen de berichten alst goed is!
Ik geloof niet dat het daar aan ligt.
Mijn mail sync gewoon als ie op standbye staat.
En als ik na een tijdje standbye weer op xda zit.
Krijg ik nog steeds geen berichten door.
Die krijg ik pas wanneer ik whatsapp open.
Vind het een vreemd geval.
Maar ik ben niet alleen. Hier op tweakers hebben ze een speciale
Topic voor whatsapp. Daar las ik dat er meer mensen er last
van hebben.
Wou alleen proberen uit te sluiten of het aan Hi, x10, of 2.1 lag.
Toch bedankt
Mijn mail sync gewoon als ie op standbye staat.
En als ik na een tijdje standbye weer op xda zit.
Krijg ik nog steeds geen berichten door.
Die krijg ik pas wanneer ik whatsapp open.
Vind het een vreemd geval.
Maar ik ben niet alleen. Hier op tweakers hebben ze een speciale
Topic voor whatsapp. Daar las ik dat er meer mensen er last
van hebben.
Wou alleen proberen uit te sluiten of het aan Hi, x10, of 2.1 lag.
Toch bedankt
Een 8GB kaartje staat echt snel vol. Ik twijfel of ik een 16 of 32GB aanschaf.
Heb geen idee wat er eigenlijk allemaal op die SD staat voor zooi. Jammer dat je nooit echt fatsoenlijk een map kunt kiezen bij het installeren van software. Alles staat maar wat door elkaar.
Heb geen idee wat er eigenlijk allemaal op die SD staat voor zooi. Jammer dat je nooit echt fatsoenlijk een map kunt kiezen bij het installeren van software. Alles staat maar wat door elkaar.
Na een rondje updates vanmorgen krijg ik om de haverklap reboots. Kan niet echt pinpointen welke update het geweest is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.