Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
En je weet zeker dat je de nieuwste update binnen gehaald hebt en niet die vorige, van een paar weken geleden, van 8Mb?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:46:
Ik heb de update vanmiddag binnen gehaald kreeg een melding maar ik kan in mijn browser nog steeds geen pinch to zoom gebruiken?

Meer mensen die hier last van hebben? Of enig idee of ik iets fout doe?
Welke versie heb je? Versie 2.1-update1 (in mijn geval build 2.0.2.A.0.24) bevat deze dingen nog niet, als je deze of vergelijkbare versie hebt gekregen dan klopt het gewoon dat je deze functionaliteit niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

Ach als de Arc uit is, zal het snel genoeg door XDA ook voor de X10 beschikbaar gemaakt worden.. Maak me er niet druk om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Hoi.

Ik heb inderdaad build 2.0.2.A.0.24 en kernel vesie 2.6.29, ik zie alleen niet wat hierheen de veranderingen of verbeteringen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:58:
Hoi Hoi.

Ik heb inderdaad build 2.0.2.A.0.24 en kernel vesie 2.6.29, ik zie alleen niet wat hierheen de veranderingen of verbeteringen zijn?
Google is je vriend...
En het nieuwe toetsenbord is je niet opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee welke is dat dan ik heb hem standaard op smart keyboard pro staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ik weet niet waar jij 'm standaard op hebt staan :p
Maar 'nieuw' in die update is het SE toetsenbord welke de naam; "standaardinvoer" heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Kun je nu met pich to zoom ook zo je foto's in de galery in- en uitzoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
De laatste update geeft nu MULTITOUCH zoomen :D heb m net geupdate erg relaxed dat ze dat dan nog wel hebben gedaan! ook UXP update zat hier bij inbegrepen! :D dus dat laatste minpuntje kan je doorstrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Het is toch hopelijk wel stretch-to-zoom en pinch voor het tegenovergestelde of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ sjondenon

Bedankt voor je reply

Dus multi-touch games werken nu ook !!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 22:18
Heb net de update binnen gehaald via PC Companion. Snel MT getest en het werkt iig in de browser, Maps en Angry Birds. Best relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik kreeg hem nog steeds niet via pc companion, even kijken via seus...

edit: ook nog niet via SEUS... nog even geduld hebben dan maar.

[ Voor 32% gewijzigd door retlaw op 03-02-2011 23:07 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Allemaal leuk en aardig dat er mensen rond bazuinen dat ze de update al binnen hebben, maar vertel er dan ook ff bij welke 'kit' je hebt zodat we niet een tig posts krijgen van "waarom jij wel en ik niet??"..
Voordat de meeste NL 'kits' live gaan zijn we waarschijnlijk, net als de vorige keer, wel een weekje of 2 verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Stinger_ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:57:
Allemaal leuk en aardig dat er mensen rond bazuinen dat ze de update al binnen hebben, maar vertel er dan ook ff bij welke 'kit' je hebt zodat we niet een tig posts krijgen van "waarom jij wel en ik niet??"..
Voordat de meeste NL 'kits' live gaan zijn we waarschijnlijk, net als de vorige keer, wel een weekje of 2 verder.
Ik ben nu een update via SEUS aan het binnen halen van 163MB. Ben benieuwd!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele dagen staan al mijn apps niet meer in de market onder "mijn apps". Dus kan ik niet zien of er updates zijn tenzij ik alles afzondelijk opzoek.
Catche geheugen al een keer gewist maar dat hielp niet.

Iemand enig idee??
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Chaos-Zero schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:43:

Ik ben nu een update via SEUS aan het binnen halen van 163MB. Ben benieuwd!
En thx dat je ook ff zegt welke 'kit' je hebt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me zegge of root mogelijk is met de nieuwe firmware, kreeg net een melding maar wil toch niet mijn root kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.1.A.0.435 is hier net geïnstalleerd. Is gebeurd op gewoon een Belgische non-rooted X10, dus zullen er eens even mee spelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunt ge hem eens probere rooten? dan weet ik het direct :D bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, ben dat nog niet van plan van die te rooten, dus vrees dat iemand anders dat eens zal moeten doen. Ik pruts al genoeg met root op men magic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de nieuwe update al met de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:30:
Heeft iemand de nieuwe update al met de NL versie?
Ja, Generic NL (Unbranded, weet niet welk nummer er bij hoort) gister update naar 2.1.A.0.435 gedaan.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik probeer een aantal updates van apps die ik heb binnen te halen maar die komen niet binnen.
Nu heb ik precies gedaan zoals er stond aangegeven op de 1 pagina maar dit helpt voor geen meter. Wie kan me helpen?????? :*)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:56:
[...]

Ja, Generic NL (Unbranded, weet niet welk nummer er bij hoort) gister update naar 2.1.A.0.435 gedaan.
Bij mij is de update er nog niet :( Zelfs niet via seus. :P

Ik wacht wel tot mijn phone zelf aangeeft dat er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:58:
[...]

Bij mij is de update er nog niet :( Zelfs niet via seus. :P

Ik wacht wel tot mijn phone zelf aangeeft dat er een update is.
STOP met dat geblaat dat je de update nog niet hebt, dat doe je bij elke update, wacht tot je hem hebt en als niemand met die provider hem nog heeft gemeld, dan mag jij het melden.

Edit: Dat had je in eerste instantie ook kunnen doen.

[ Voor 6% gewijzigd door paazei op 04-02-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paazei schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:26:
[...]

STOP met dat geblaat dat je de update nog niet hebt, dat doe je bij elke update, wacht tot je hem hebt en als niemand met die provider hem nog heeft gemeld, dan mag jij het melden.
LEES : Ik wacht wel tot mijn phone zelf aangeeft dat er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:22:
@ sjondenon

Bedankt voor je reply

Dus multi-touch games werken nu ook !!??
ja die werken perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een Nederlandse niet rooted X10, via abo van Hi, met android 2.1.

Nu krijg ik steeds de melding op mijn telefoon dat er een update beschikbaar is (iets van 8,65Mb), maar nadat hij deze gedownload heeft, en mij telefoon opnieuw heeft gestart enzo, zegt ie "Software kan niet bijgewerkt worden"

Iemand een idee?

Ik woon overigens momenteel in Duitsland, en hij heeft de bestanden via wifi gedownload.

Ik heb overigens nog meer dan genoeg vrij geheugen, zowel intern als op de SD kaart, en ik heb het ook geprobeerd terwijl de telefoon aan de lader lag.

Hij rond het hele proces normaal af, alleen aan het eind als hij de telefoon weer opstart, zegt ie dus dat de software niet gewijzigd kan worden...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:14

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:19:
Hey,

Ik heb een Nederlandse niet rooted X10, via abo van Hi, met android 2.1.

Nu krijg ik steeds de melding op mijn telefoon dat er een update beschikbaar is (iets van 8,65Mb), maar nadat hij deze gedownload heeft, en mij telefoon opnieuw heeft gestart enzo, zegt ie "Software kan niet bijgewerkt worden"

Iemand een idee?

Ik woon overigens momenteel in Duitsland, en hij heeft de bestanden via wifi gedownload.

Ik heb overigens nog meer dan genoeg vrij geheugen, zowel intern als op de SD kaart, en ik heb het ook geprobeerd terwijl de telefoon aan de lader lag.

Hij rond het hele proces normaal af, alleen aan het eind als hij de telefoon weer opstart, zegt ie dus dat de software niet gewijzigd kan worden...
Waarschijnlijk is dit nog de vorige update, want de Hi versie zal wel nog een aantal weken duren. Als de update via de telefoon zelf niet werkt, kun je het beste gebruik maken van PC companion of van de Sony Ericsson Update Service (SEUS), welke beide te downloaden zijn via de sony ericsson website.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thx, ga ik proberen :)
Heb volgens mij alleen nog maar PC companion gebruikt bij de update naar 2.1, dus heb er niet aan gedacht, ik meld me weer of het gelukt is of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via PC companion is het dan toch gelukt (heeft even geduurd)

Het is toch die 2.1.A.0.435 update :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een rom met hyves in timescape...
Dus een NL. Ik heb in het verleden ook eens nordic enzo erop gehad:
Nu kijk in het service menu en daar staat: WORLD-1-4-8-xxxx0.24
Moet daar niet NL staan???
Ik wil namelijk ook snel mijn 0.435 erop kunnen zetten, want nu geeft Seus aan ik heb de neiuwste software.
Gr

Ik heb 1234-8550 gedaan voor KPN maar hij blijft op world staan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Wat irritant dat bij elke volledige update de batterijduur weer een flinke dip krijgt. Ik zat eindelijk op 3 dagen en nu haalt hij niet eens meer een dag. Zouden ze dat soort dingen niet los kunnen koppelen...
Multitouch werkt zeer relaxt en je vraagt je dan ook af waarom ze dat niet eerder hebben gefixt, dat dubbeltap om in te zoomen zorgde vaak voor een per ongelukte druk op een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of multitouch ook bij gamen werkt?
Bijvoorbeeld rennen en springen tegelijk.
Zou wel chill zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb deze telefoon maar besteld bij m'n contractverlenging. Wel met een oudere Android versie, maar deze een stuk goedkoper dan de Desire HD (en die heeft m;n vriendin al). En omdat ik mijn telefoon niet gebruik om te bellen en te sms-en was dit meer dan prima (processorkracht en uiterlijk telden even meer mee).

[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 08-02-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:49:
Weet iemand of multitouch ook bij gamen werkt?
Bijvoorbeeld rennen en springen tegelijk.
Zou wel chill zijn :)
Lees ongeveer 7 reacties terug:
"ja die werken perfect!!"

[ Voor 7% gewijzigd door drav91 op 08-02-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Berichten met als inhoud informatie of vragen over het rooten en custom roms zijn verwijderd! Zie voor meer info de topic waarschuwing.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Sinds de update heeft mijn telefoon een aantal kuren..

Ik zit op de nordic firmware, net als voorheen, maar nu als ik supernytt verwijder is deze na elke reboot gewoon weer aanwezig! Kan hem ook elke keer opnieuw verwijderen dus hij is keer op keer volledig aanwezig. Dit was voor de update niet het geval, toen was weg echt weg.

Ook spelen video's van internet niet meer goed af. Hij loopt na een verse reboot na ongeveer 10 seconden vast, het geluid gaat wel gewoon door.
Heb al geprobeerd de cache van de gmail app en andere gmail gegevens te wissen maar dit helpt niet.
Heb uiteindelijk van alle programmas cache gewist, maar ook dat hielp niet.
De youtube player speelt wel gewoon goed filmpjes af en ook via de gallerij werken de filmpjes prima die gewoon op mijn telefoon staan.

Hebben meer mensen last van dit probleem, en mogelijke oplossing, of kan ik beter een recovery uitvoeren? (en dan meteen naar de nederlandse versie zetten?)

edit:
De galerij app functioneert trouwens ook niet meer nadat de video is vastgelopen. Deze geeft vervolgens de melding dat het programma is vastgelopen. Dan kan ik hem sluiten en kan ik weer opnieuw 10 seconden video kijken tot het hele proces zich herhaald....

[ Voor 16% gewijzigd door answer_man op 08-02-2011 22:47 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:34
ik heb nog geen update binnen gehad zit nog steeds op 2.0.2.a...

waar kan ik hem dan weg halen .. want bij de normale update geeft hij niets weer
PS T mobile abbo

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Exorcist schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:10:
Ik heb deze telefoon maar besteld bij m'n contractverlenging. Wel met een oudere Android versie, maar deze een stuk goedkoper dan de Desire HD (en die heeft m;n vriendin al). En omdat ik mijn telefoon niet gebruik om te bellen en te sms-en was dit meer dan prima (processorkracht en uiterlijk telden even meer mee).
Voor processorkracht kan je beter naar de Desire Z of HD gaan. De Xperia had bij de release een enorm snelle processor, maar inmiddels loopt die ook al weer achter op de concurrentie.
Zie deze pagina:
reviews: Google Nexus S: Android naakt
Je ziet dat de Xperia bijna overal praktisch achteraan staat, het is de enige met 1GHz die over het algemeen onderaan de scorelijst staat. Gewoon een verouderde architectuur :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

@thijsje66

Als je goed kijkt zie je dat de benchmarks zijn gedaan met Android 1.6 terwijl de X10 nu op 2.1 zit. Prestatieverschil is enorm, en de X10 is zeker een erg snel toestel, voor de lage prijs wat je er tegenwoordig voor moet betalen een enorm goede keus, en multitouch is ook al toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
FlyEragon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:25:
@thijsje66

Als je goed kijkt zie je dat de benchmarks zijn gedaan met Android 1.6 terwijl de X10 nu op 2.1 zit. Prestatieverschil is enorm, en de X10 is zeker een erg snel toestel, voor de lage prijs wat je er tegenwoordig voor moet betalen een enorm goede keus, en multitouch is ook al toegevoegd :)
Het is dezelfde processor als in de Desire, en die scoort ook (relatief gezien) niet zo hoog meer, en die draait op Froyo ;)
Maar je hebt gelijk, voor de prijs is het een prima ding. Mijn ervaringen stammen uit de tijd dat hij nog 500 euro kostte :P
* thijsje66 mompelt iets over die goeie, ouwe tijd, toen de dieren nog konden praten en de winters nog streng waren...

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Weet iemand een foto browser, net zoals je die krijgt als je de standaard fotolijst widget op het bureaublad zet ? Die ziet er erg gaaf uit, maar los kan ik hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:21
FlyEragon schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:52:
Weet iemand een foto browser, net zoals je die krijgt als je de standaard fotolijst widget op het bureaublad zet ? Die ziet er erg gaaf uit, maar los kan ik hem niet vinden.
Waarschijnlijk de standaard gallery, die wordt overruled door Mediascape. Download 'Gallery invoker', dan heb je weer toegang tot de de standaard gallery.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:14

LDVC

Let's get it over with

Sony Ericsson is de laatste tijd lekker bezig met het uitgeven van TimeScape plugins. Na de Foursquare plugin en de LinkedIn plugin, staat nu ook de Hyves plugin in de market. Handig voor gebruikers die naar een buitenlandse rom geswitched zijn, maar ook op een Nederlandse rom is deze plugin de moeite waard. Wanneer je een tegel aanklikt in Timescape ga je nu namelijk naar de Hyves applicatie in plaats van de website.

De extension search app van SE is ook ge-update en bevat nu geen Mediascape meer. Ik denk dus dat we Mediascape plugins bij deze kunnen afschrijven :( Ondertussen blijf ik hopen op een GMail plugin voor Timescape...

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• answer_man
Sinds de 2.1 update is uitgekomen lijkt iedereen ook haast weggerend te zijn uit dit topic :D
Niemand een oplossing/idee voor mijn probleem 8 posts terus?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Nnoitra
Restore naar de NL rom (of Nordic rom) zou het in elk geval op moeten lossen en is denk ik de kortste klap.
Kan best zijn dat je supernytt 'onder water' niet mag verwijderen en hij daarom steeds terug komt.
Om 'm echt en definitief te verwijderen kun je TitaniumBackup gebruiken (weet zo ff niet of daar root voor nodig is).

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 21:30
FlyEragon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:25:
@thijsje66

........ en multitouch is ook al toegevoegd :)
lol... bedankt voor de info :D

• TimMun
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02-2024
Leuk dat er op dit forum ook genoeg gepraat wordt over de X10 =)

Mijn Stormtrooper X10 ^^

• The Realone
dreamscape schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:37:
[...]

Mocht je tot aanschaf overgaan, laat hier even weten of het echt werkt. Op YouTube staan wat filmpjes en het lijkt echt goed te werken, maar ik vraag me af hoe goed de X10 met zijn ronde achterkant er op blijft plakken. Met een vlakke achterkant zou het beter moeten werken, lijkt me...
Ik heb dat ding inmiddels binnen, helaas eerder dan dat mijn X10 binnen is dus ik zal nog even moeten wachten. Maar ik heb het met verschillende apparaten getest en dat blijf allemaal erg goed zitten terwijl het oppervlak niet bij allen even egaal was.

Zodra de X10 binnen is hang ik dit ding in de auto en kom ik er nog op terug, maar vooralsnog lijkt het een erg goede aankoop te zijn geweest.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:21
The Realone schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:29:
Ik heb dat ding inmiddels binnen, helaas eerder dan dat mijn X10 binnen is dus ik zal nog even moeten wachten. Maar ik heb het met verschillende apparaten getest en dat blijf allemaal erg goed zitten terwijl het oppervlak niet bij allen even egaal was.

Zodra de X10 binnen is hang ik dit ding in de auto en kom ik er nog op terug, maar vooralsnog lijkt het een erg goede aankoop te zijn geweest.
Dank alvast. In ieder geval al aardig dat je er na een maand nog aan denkt. Ik was 't zelf al zo'n beetje vergeten :)
TimMun schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:19:
Leuk dat er op dit forum ook genoeg gepraat wordt over de X10 =)
Mijn Stormtrooper X10 ^^
Ik kan in ieder geval de helft daarvan proberen. Mijn vriendin heeft een zwarte X10 en ik een witte. Batterijklepjes omwisselen is een eerste stap op deze weg...

Punctuality is the politeness of kings

• The Realone
Ik was niet de persoon waar je het aan vroeg, maar ik kwam je post toevallig tegen en hebt het product toen eigenlijk ontdekt. Dus bedankt voor de tip! ;)

• answer_man
Even een kleine update over het video probleem.

Ik krijg na een tijdje wachten de volgende melding in beeld:

"Activiteit films (in Toepassing Galerij) Reageert niet
Met daaronder de opties: Nu sluiten en Wachten.

Als ik op wachten druk veranderd er niks en krijg ik na een tijdje weer dezelfde melding.
Bij Nu sluiten sluit de app netjes en kan ik het opnieuw proberen, maar dan krijg ik weer dezelfde melding.

Is er een eventueel een andere app die het afspelen van internet video voor zijn rekening kan nemen?
Als ik zoek via google / market dan vind ik alleen maar online-streaming diensten die ik niet nodig heb :P

Sorry Stinger_, ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om een complete restore uit te voeren en snap ook niet helemaal hoe ik weer terug moet naar de NL rom. Wil dat eigenlijk pas als laatste redmiddel uit gaan zoeken

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:
...Probleem...

Sorry Stinger_, ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om een complete restore uit te voeren en snap ook niet helemaal hoe ik weer terug moet naar de NL rom. Wil dat eigenlijk pas als laatste redmiddel uit gaan zoeken
Je bent zelf met je X10 gaan klussen door hem op Nordic te zetten. Je weet dat je hiermee risico's loopt en de kans dat je telefoon op lange termijn (door o.a. diverse updates) niet meer naar behoren werkt. Het eerste wat ik zou doen is dus flashen met SEUS.
Dat je daar niet zo veel zin in hebt begrijp ik, maar ik weet dat de meeste er ook geen zin in hebben om jou te helpen zonder dat je eerst teruggaat naar de originele software. Bovendien sluit je zo andere dingen uit..

• answer_man
chevchelios schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:07:
[...]

Je bent zelf met je X10 gaan klussen door hem op Nordic te zetten. Je weet dat je hiermee risico's loopt en de kans dat je telefoon op lange termijn (door o.a. diverse updates) niet meer naar behoren werkt. Het eerste wat ik zou doen is dus flashen met SEUS.
Dat je daar niet zo veel zin in hebt begrijp ik, maar ik weet dat de meeste er ook geen zin in hebben om jou te helpen zonder dat je eerst teruggaat naar de originele software. Bovendien sluit je zo andere dingen uit..
Dus alle mensen in Noorwegen hebben hetzelfde probleem als ik? Puur omdat de code anders is en er dus Noorse firmware op mijn toestel staat veranderd niks aan het toestel. Ja er zit een programma Supernytt bij waar ik niks aan heb en geen standaard Hyves (wat ik overigens niet gebruik) maar verder zou het totaal geen verschil moeten leveren.

• Nnoitra
answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:
Even een kleine update over het video probleem.

Ik krijg na een tijdje wachten de volgende melding in beeld:

"Activiteit films (in Toepassing Galerij) Reageert niet
Met daaronder de opties: Nu sluiten en Wachten.

Als ik op wachten druk veranderd er niks en krijg ik na een tijdje weer dezelfde melding.
Bij Nu sluiten sluit de app netjes en kan ik het opnieuw proberen, maar dan krijg ik weer dezelfde melding.

Is er een eventueel een andere app die het afspelen van internet video voor zijn rekening kan nemen?
Als ik zoek via google / market dan vind ik alleen maar online-streaming diensten die ik niet nodig heb :P

Wat jij wil is een symptoom bestrijden, niet het probleem oplossen.
Je toestel is nu niet stabiel en je zoekt pleisters. Beter is om de patient op de operatie tafel te leggen en iets aan de oorzaak te doen.
Terug naar NL hoeft niet persé, al ben je dan wel van die Nordic app af, maar aan een restore ontkom je niet.
Gewoon ff een backup maken met de Backup-tool van SE en nog es voor de zekerheid controleren of al je contacten netjes in je Gmail contacts staan en dan gaan met die banaan.
Restoren, backup terugzetten en apps opnieuw dowloaden, klaar.
Gaat je echt geen uren kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stinger_ schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:40:
Je toestel is nu niet stabiel en je zoekt pleisters. Beter is om de patient op de operatie tafel te leggen en iets aan de oorzaak te doen.
LOL.
Of je gebruikt mybackup root van de market om alles te bewaren.
die kan je ook weer gebruiken als je een andere ROM opzet.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vries.de.R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-12-2021
hoe vind ik mijn bestanden op mijn sd kaart van mijn xperia x10

graag help thnx

[ Voor 13% gewijzigd door Vries.de.R op 11-02-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Vries.de.R schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:50:
hoe vind ik mijn bestanden op mijn sd kaart van mijn xperia x10

graag help thnx
Is een app voor, zoek maar es!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vries.de.R
thnx ga gelijk zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vries.de.R
@ jelmervos

ik dank u ik heb een app gevonden en het doet het perfect

eigenlijk nog een vraag ben ff wezen zoeken maar kom altijd bij prut uit

Welke navigatie software kan ik gebruiken zonder dat het internet zich er mee gaat bemoeien

en hoe zorg ik ervoor dat ik dit op de juiste manier installeer

wederom een erkentenis voor het eventuele antwoord

GR raymondo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb je in Xperia x10 black al verteld dat we op GoT inzet verwachten. Het forum is geen helpdesk, en het is zeker niet de bedoeling dat je dit topic gaat gebruiken om allerlei vragen in te dumpen. Lees aub Het algemeen beleid eens goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk nl0435 update gister gekregen via seus KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook aan het updaten via pc companion.

Mijn SI is 1232-4406.2

Edit : Pinch zoom werkt perfect in de browser , maar in timescape met foto's lukt het niet.
Doe ik wat verkeerd en waar werkt het wel?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:00:
Ik ben nu ook aan het updaten via pc companion.

Mijn SI is 1232-4406.2

Edit : Pinch zoom werkt perfect in de browser , maar in timescape met foto's lukt het niet.
Doe ik wat verkeerd en waar werkt het wel?
Nee inderdaad. In mediascape werkt nu one-finger-zoom. Werkt ook wel goed alleen punch zoom zou ook wel handig geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drav91 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:34:
[...]

Nee inderdaad. In mediascape werkt nu one-finger-zoom. Werkt ook wel goed alleen punch zoom zou ook wel handig geweest zijn.
Klopt , in google maps en applicaties werkt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Werkt ook wel goed alleen punch zoom zou ook wel handig geweest zijn.
Volgends mij is dat helemaal niet handig zodra je je in het OV, of andere openbare ruimtes bevind.
Daarnaast zal het wel een bewuste keuze geweest zijn van Sony, om schade-garantieclaims te beperken.

8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, als jij gaat punch zoomen, dan hoop ik dat je toestel goed verzekerd is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb na de update problemen met de nieuwe Twitter app, hij kapt twitternamen en berichten af :(. Iemand anders daar ook last van? Heb al gedeinstalleerd, uitgelogd, opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:00:
Pinch zoom werkt perfect in de browser
Ik vind het toch niet helemaal perfect werken in de browser. Als je zoom zoals normaal(met + en - knop) wordt de tekst aangepast aan het scherm, zodat je niet opzij hoeft te scrollen, maar met pinch zoom gebeurt dat niet.

Sinds de update kan ik de agenda niet meer opstarten. Hebben hier meer mensen last van?

[ Voor 11% gewijzigd door drav91 op 12-02-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
drav91 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:06:
[...]
Sinds de update kan ik de agenda niet meer opstarten. Hebben hier meer mensen last van?
Nee, maar het feit dat mijn agenda nu roze kleurtjes gebruikt voor afspraken vind ik wat minder. Iemand trouwens een idee wat daaraan te doen valt: kleuren wijzigen in de Google Mail webinterface heeft iig geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
[...]
Ja, mijne doet het ook niet meer. Ik gebruik hem gelukkig bijna nooit omdat ik vrij veel kan met mijn Pure Calendar widget. Maar als ik achteruit of meer dan een week vooruit moet kijken gebruik ik wel de calendar app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Laatst online: 11-05-2011
[...]

Ik vind het toch niet helemaal perfect werken in de browser. Als je zoom zoals normaal(met + en - knop) wordt de tekst aangepast aan het scherm, zodat je niet opzij hoeft te scrollen, maar met pinch zoom gebeurt dat niet.

Google is je vriend:
Settings - Toepassingen - toepassingen beheren - menu toets (- filter - alles) - agenda - gegevens wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 18:02

Millennium

Bug free !!!

Iemand anders sinds de laatste update van regelmatig vastlopen / spontane reboots?

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is er nog een DLNA client waarmee ik mijn Twonky/TVersity/PMS/Media Connect server kan benaderen? Ik heb de Twonky client, die werkt an sich wel maar niet voor video. Zou toch ook wel graag video willen afspelen vanaf mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
micheleind schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:57:
[...]

Google is je vriend:
Settings - Toepassingen - toepassingen beheren - menu toets (- filter - alles) - agenda - gegevens wissen
Heeft het inderdaad opgelost.

Maar WTF! roze en GEEN agenda view! Alleen nog maar half scherm onder de month view. Hoe halen ze het in hun achterlijke hoofd om dat eruit te halen? Dat was de enige bruikbare manier om de het te bekijken.

Sinds de laatste update gaat hij gelukkig niet meer regelmatig uit zichzelf in airplane mode. Wel al een paar spontane resets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17-09 16:31
Is er ergens een overzicht te vinden van welke markten al een update ontvangen hebben? Als ik in deze thread kijk, dan hebben al vele mensen de update.
Mijn code is 1234-8550 (KPN) en krijg nog geen update te zien.(ook niet met PC companion of SEUS)

[ Voor 7% gewijzigd door avec_style op 14-02-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:26:
Is er ergens een overzicht te vinden van welke markten al een update ontvangen hebben? Als ik in deze thread kijk, dan hebben al vele mensen de update.
Mijn code is 1232-8550 (KPN) en krijg nog geen update te zien.(ook niet met PC companion of SEUS)
Ik denk dat hier de volledige lijst staat. Echter zie ik er die van u precies niet tussen staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
@TimVK; Die lijst is oud en niet van toepassing op deze update.
@avec_style; Vindt Google geen lijst met kits/data? Gewoon geduldig blijven wacht, hij komt vanzelf.

Ik heb "X10i KPNMOB-NL GENERIC 1234-8550" en die is afgelopen weekend live gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:23
Mensen,

Ik heb sinds kort een X10. Er is echter één probleem dat ik niet zelf op kan lossen. Wanneer ik mijn X10 aansluit op de pc geeft de pc als feedback dat het USB apparaat niet herkend wordt. Als ik de X10 van mijn vriendin aansluit herkent de pc deze telefoon weer wel:confused:. Allebei hebben we dezelfde Firmware - Smalband - en Kernel Versie. Ik heb zowel op AWW als op tweakers gezocht maar na vele pogingen helpt er nog steeds niets. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

soskes schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:13:
Mensen,

Ik heb sinds kort een X10. Er is echter één probleem dat ik niet zelf op kan lossen. Wanneer ik mijn X10 aansluit op de pc geeft de pc als feedback dat het USB apparaat niet herkend wordt. Als ik de X10 van mijn vriendin aansluit herkent de pc deze telefoon weer wel:confused:. Allebei hebben we dezelfde Firmware - Smalband - en Kernel Versie. Ik heb zowel op AWW als op tweakers gezocht maar na vele pogingen helpt er nog steeds niets. Iemand een idee?
Misschien jou usb connector kapot? dus de aansluiting op de foon zelf.

--

Als het goed is heb ik morgen mijn X10 dus ga ik hier lekker op me gemak alles lezen en niet net als me Iphone .. eerst jailbreaken .. dan zien dat alles gewist is .. dan proberen terug te halen .. dan merken dat dat niet gaat .. en dan vervolgens hier lezen dat er verschillende methodes zijn en sommige zijn buggy ..

Tja, aldoende leert men ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Solid Seal schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:39:
[...]

Misschien jou usb connector kapot? dus de aansluiting op de foon zelf.

--

Als het goed is heb ik morgen mijn X10 dus ga ik hier lekker op me gemak alles lezen en niet net als me Iphone .. eerst jailbreaken .. dan zien dat alles gewist is .. dan proberen terug te halen .. dan merken dat dat niet gaat .. en dan vervolgens hier lezen dat er verschillende methodes zijn en sommige zijn buggy ..

Tja, aldoende leert men ^^
Ik dacht vandaag dat het aan mijn kabel lag. Ik had hem gisteren aan de oplader liggen maar hij deed niks. Vervolgens de kabel van mijn vriendin gebruikt en dit werkte wel. Nieuwe Micro SD gekocht en geinstalleerd. Vandaag vol nieuwe hoop de kabel van mijn vriendin in de usb poort (verschillende geprobeerd) maar hij blijft aangeven het usb apparaat niet te herkennen. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soskes schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:19:
[...]

Ik dacht vandaag dat het aan mijn kabel lag. Ik had hem gisteren aan de oplader liggen maar hij deed niks. Vervolgens de kabel van mijn vriendin gebruikt en dit werkte wel. Nieuwe Micro SD gekocht en geinstalleerd. Vandaag vol nieuwe hoop de kabel van mijn vriendin in de usb poort (verschillende geprobeerd) maar hij blijft aangeven het usb apparaat niet te herkennen. Iemand nog suggesties?
USB drivers verwijderen en daarna je telefoon opnieuw connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:44:
[...]

USB drivers verwijderen en daarna je telefoon opnieuw connecten
Dank jullie voor de snelle antwoorden. Ik heb de drivers verwijderd maar hij blijft onherkenbaar. Daarna sloot ik de X10 van mijn vriendin aan en floep..... De drivers stonden er zo weer op. |:(

PS> Als ik met deze kwestie het forum te veel 'vervuil' dan graag DM sturen met tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:44
soskes schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:19:
[...]

Heb je bij de ene usb-foutopsporing aan en bij de andere uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
Zo, heb mijn telefoon na aanraden hier weer op NL-Generic rom gezet omdat internetvideo's na ongeveer 10 seconden vastliepen op de Nordic rom. Het geluid speelde dan wel gewoon door.

Heb het nu getest meteen nadat de NL rom er vers op stond (dus zonder eventuele backup te herstellen) maar het probleem is er nogsteeds!
Zowel met 3G/Wifi dus aan verbindingssnelheid mag het niet liggen.

Video's afspelen via de youtube player gaat vlekkeloos (maar hier heb je niet altijd de keuze voor), hier gaan beeld en geluid gewoon door zoals het hoort, zo ook in timescape player met films die op de SD-kaart staan, maar filmpjes van het internet die hij opent in de galerij video speler stopt het beeld dus.
Dit was voor de 2.1.A.0.435 update dus niet het geval, toen speelden de filmpjes wel gewoon netjes af.
(Getest met zelfde filmpjes dus hier zou het niet aan mogen liggen toch?)

Meer mensen met dit probleem of ben ik toch echt alleen? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door answer_man op 16-02-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:45
answer_man schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:09:
Zo, heb mijn telefoon na aanraden hier weer op NL-Generic rom gezet omdat internetvideo's na ongeveer 10 seconden vastliepen op de Nordic rom. Het geluid speelde dan wel gewoon door.

Heb het nu getest meteen nadat de NL rom er vers op stond (dus zonder eventuele backup te herstellen) maar het probleem is er nogsteeds!
Zowel met 3G/Wifi dus aan verbindingssnelheid mag het niet liggen.

Video's afspelen via de youtube player gaat vlekkeloos (maar hier heb je niet altijd de keuze voor), hier gaan beeld en geluid gewoon door zoals het hoort, zo ook in timescape player met films die op de SD-kaart staan, maar filmpjes van het internet die hij opent in de galerij video speler stopt het beeld dus.
Dit was voor de 2.1.A.0.435 update dus niet het geval, toen speelden de filmpjes wel gewoon netjes af.
(Getest met zelfde filmpjes dus hier zou het niet aan mogen liggen toch?)

Meer mensen met dit probleem of ben ik toch echt alleen? :'(
Zie een stuk of wat posts terug. Ik heb hetzelfde probleem, Cache van een aantal apps opschonen schijnt soms te werken, bij mij werkt die oplossing niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
masterslave schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:26:
[...]

Zie een stuk of wat posts terug. Ik heb hetzelfde probleem, Cache van een aantal apps opschonen schijnt soms te werken, bij mij werkt die oplossing niet helaas.
Bij mij werkt dit dus ook niet, had ik geloof ik een aantal posts terug ook gemeld :P
Nu kom ik er net achter dat nieuwe filmpjes die ik film met de telefoon ook niet afspelen met beeld...
Oude filmpjes hebben geen problemen.
De eerste paar seconden wel maar ook hier gaat alleen het geluid door. Dit word afgespeeld via Mediascape speler en dus niet de galerij speler, maar wel zelfde probleem...

Eens kijken hoe die zich houd als ik er zo'n digitale kopie van een film probeer op te zetten.. (Dit nog nooit gedaan, dus ook dat meteen maar eens uitvinden :9) dit kan dus nog niet op andriod ivm drm ofzo blijkbaar :+

[update]
Zojuist Rockplayer Lite uit de market geinstalleerd, blijkt dat ik nu bij internetfilmpjes deze ook kan selecteren om video's mee af te spelen!
Deze loopt na een paar seconden eerst ook vast, maar na 10 seconden haalt hij in sneltreinvaart het beeld bij en speelt verder het filmpje goed af.
Dit bied voor mij voorlopig dus even een oplossing, maar zoals gezegd is het een pleister op een wond die nog open is...

[ Voor 31% gewijzigd door answer_man op 16-02-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Heeft iemand anders ook problemen met de touchscreen?

Voorbeeld:

Je typt een SMS, ik druk op de letter P en krijg vervolgens de letter Q. Dat soort problemen heb ik met mn touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Nee. Dat heb ik alleen als ik m'n vingers onzorgvuldig neer zet. Gelukkig is er dan nog altijd autocorrectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Even een algemene vraag:

Als ik via mijn Nokia een app start die internet verbinding nodig heeft dan vraagt hij via welke manier dus: via wifi od bijv. via kpn inten....

Bestaat er ook zoiets voor android (voor mensen zonder internet abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

gram501 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:36:
Even een algemene vraag:

Als ik via mijn Nokia een app start die internet verbinding nodig heeft dan vraagt hij via welke manier dus: via wifi od bijv. via kpn inten....

Bestaat er ook zoiets voor android (voor mensen zonder internet abbo)
Nee gelukkig niet, bij Android gaat data via wifi als die verbonden is, anders via GSM netwerk (2/3/3.5G). Je kunt wel data via GSM netwerk uitschakelen via Instellingen.

Wat deze vraag in het X10 topic doet snap ik niet helemaal.

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 16-02-2011 19:33 ]

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Ik gebruik mijn X10 nu al een aantal maanden intensief en verbaas mij erover dat de screenprotector er nog steeds stevig opzit en weinig schade heeft, nu vroeg ik mij af of 1 van jullie deze screenprotector al heeft vervangen? En zo ja na hoe zo'n tijd? Lijkt erop dat ze vanaf de fabriek er een zeer goede op geplempt hebben, waar ik overigens zeer blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martend schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:34:
Ik gebruik mijn X10 nu al een aantal maanden intensief en verbaas mij erover dat de screenprotector er nog steeds stevig opzit en weinig schade heeft, nu vroeg ik mij af of 1 van jullie deze screenprotector al heeft vervangen? En zo ja na hoe zo'n tijd? Lijkt erop dat ze vanaf de fabriek er een zeer goede op geplempt hebben, waar ik overigens zeer blij mee ben.
Ik heb er zelf ook niets anders dan lof voor hoe ze dat gedaan hebben! Ik heb en gebruik mijn X10 al sinds april en heb er ook nog niets van gemerkt dat die los begint te komen of schade heeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:35
Hier hetzelfde, de mijne is sinds juni in gebruik en de screenprotector zit er nog op alsof hij net uit de doos komt. Wel heeft de mijne kleine schade omdat iemand mijn telefoon liet vallen. Dan ben je toch blij dat je een screenprotector hebt, ookal is de schade niet erg genoeg om zelfs de screenprotector te vervangen.

Een andere reden dat ik de screenprotector niet vervang is omdat ik denk er nooit een zo mooi op te krijgen als dat hij nu zit.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zit er een screenprotector op dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:46:
Zit er een screenprotector op dan? :?
Ja, als je goed kijkt zie je het vanonder aan die 2 uiteindes van het scherm naast de toetsen. Daar zie je een protector liggen ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.