Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
bartsled schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:39:
Blijkbaar is het weer mogelijk om te rooten met deze methode. Zelf nog niet getest want ik heb de laatste updates nog niet.
Dit lukt hoor, Gaat heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sjondenon schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:14:
[...]

>> ...Ik heb de fiio e5 zojuist ook besteld. ...

>> .. i.c.m. de Sennheiser cx870.....
>> .. Ik hoop dus dat de e5 het geluid wat verbeterd....
Mooi, ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb me een beetje ingelezen in de materie en wat ik heb begrepen is dat e.e.a. zeer afhankelijk is hoe de impendantie van de amp, bron en je hoofdtelefoon op elkaar zijn afgestemd. De laatste twee (X10 en Sennheiser) hebben bij jou - net als in mijn geval - een lage impendantie.

Nu heb ik begrepen dat de FiiO E5 met name (grote) verbetering biedt voor hoofdtelefoons met een hoge impendantie. Hifitogo.nl verzekert me echter dat de verbetering voor mijn 38 ohm hoofdtelefoon aanzienlijk zal zijn. Dat zal dan bij jouw 32 ohm ook wel het geval zijn.

Aangezien de leverancier van de cMoy Bass Boost (JDS Labs) de amp voor verzending aanpast aan de karakteristieken van je hoofdtelefoon (moet je wel opgeven zodat hij impenndantie op elkaar af kan stemmen) en verder kan customizen (zonder meerprijs in mijn geval) heb ik ook hiervoor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Spotify hmm moe'k misschien toch ook maar eens proberen, zelf gebruik ik Audiogalaxy om muziek te streamen naar mijn droid. Bevalt goed maar heeft net als Spotify (nog) geen EQ aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martend schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:30:
Spotify hmm moe'k misschien toch ook maar eens proberen, zelf gebruik ik Audiogalaxy om muziek te streamen naar mijn droid. Bevalt goed maar heeft net als Spotify (nog) geen EQ aan boord.
Kost je wel EUR 10,- per maand op je X10, maar dat is nog niet eens de prijs van 1 CD. Bevalt uitstekend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48
Knul schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:21:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een cradle voor mn X10, alleen wil ik hem graag in landscape hebben ipv portrait. Ik heb al zoiets gevonden, maar dat is in portrait. Heeft iemand hier een cradle in landscape, en bevalt hij ook?
Craddle en X10 gaan moeilijk samen :)

Ikzelf ben aan het twijfelen om deze Clingo te nemen, kost ietsje meer maar kan je hem ook voor je toekomstige GSM gebruiken.

YouTube: nuCourse Distribution presents Clingo Universal Stick-free Mounts

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:31
Ziet er wel handig uit, maar ik vraag me af of het nog werkt als er een beetje stof of ander vuil op komt. Beetje jammer dat de usb niet aan de onderkant zit, nu moeten alle cradles met een stom draadje verbonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Het had mij ook handiger geleken om de usb aan de onderkant te hebben, als je nu je X10 pakt terwijl die verbonden is met de usb en rechtop houdt, trekt de kabel meer dan als je hem aan de onderkant zou hebben. Wat weer onnodig gewiebel aan je usbpoort geeft. Dus haal hem tegenwoordig maar tussentijds van de lader af, als ik een telefoontje of mailtje binnenkrijg en die wil beantwoorden / bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
bartsled schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:39:
Blijkbaar is het weer mogelijk om te rooten met deze methode. Zelf nog niet getest want ik heb de laatste updates nog niet.
Waar heb je gevonden dat dit weer kan na de laatste updates?? Heb op xda gezocht maar kan er niks over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chowmonkey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:14:
[...]

Waar heb je gevonden dat dit weer kan na de laatste updates?? Heb op xda gezocht maar kan er niks over vinden..
Kijk hier eens, dat zal je misschien ook al een eindje op weg helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Rooten is gelukt volgens mij want ik heb superuser nu geinstalleerd en geen errors.. Wel moeten rebooten.. Ik heb gelijk geklikt na het rebooten op allow non market apps.. Dan krijg ik wel een failed aan het einde..

***Requires root permission! Watch your phone to allow superuser commmands***
Killing ADB Server...

OK

Starting ADB Server...
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully *

OK

Waiting for device...

OK

Getting mount path...
/dev/block/mtdblock2
OK

Checking for sqlite3

OK

Getting settings.db location...
find: not found
OK

Checking value...
Non-market applications are disabled.

Allow non-market apps...

OK

Checking value...

FAILED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01
C00P schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:47:
Ikzelf ben aan het twijfelen om deze Clingo te nemen, kost ietsje meer maar kan je hem ook voor je toekomstige GSM gebruiken.
Mocht je tot aanschaf overgaan, laat hier even weten of het echt werkt. Op YouTube staan wat filmpjes en het lijkt echt goed te werken, maar ik vraag me af hoe goed de X10 met zijn ronde achterkant er op blijft plakken. Met een vlakke achterkant zou het beter moeten werken, lijkt me...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:17:
[...]

Kijk hier eens, dat zal je misschien ook al een eindje op weg helpen ;)
Werkt niet bij me. Hangt bij "waiting for device" telkens weer.
Ga srtaks thuis maar effe proberen.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
GrittyKitty schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:15:
[...]

Werkt niet bij me. Hangt bij "waiting for device" telkens weer.
Ga srtaks thuis maar effe proberen.
Je moet zorgen dat je de driver van de X10 geinstalleerd hebt.. Misschien is dat het probleem? Hier werkt het goed. Titanium backup erop.. Barnacle werkt nu zodat de ipod touch ook het internet op kan als ik buiten ben.. Ben tevreden persoon.. Nu nog een manier vinden om snel via wifi files uit te kunnen wisselen tussen de ipod en de X10.. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

chowmonkey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:23:
[...]

Je moet zorgen dat je de driver van de X10 geinstalleerd hebt.. Misschien is dat het probleem?
Ach zooo. Net PC companion ge-update en het werkt.
Ga nu maar me iphony effe checken. Danke.

Heb helaas geen antwoord op je vraag ;(

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
chowmonkey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:23:
[...]

Je moet zorgen dat je de driver van de X10 geinstalleerd hebt.. Misschien is dat het probleem? Hier werkt het goed. Titanium backup erop.. Barnacle werkt nu zodat de ipod touch ook het internet op kan als ik buiten ben.. Ben tevreden persoon.. Nu nog een manier vinden om snel via wifi files uit te kunnen wisselen tussen de ipod en de X10.. Iemand suggesties?
Dropbox misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

chowmonkey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:42:
Rooten is gelukt volgens mij want ik heb superuser nu geinstalleerd en geen errors.. Wel moeten rebooten.. Ik heb gelijk geklikt na het rebooten op allow non market apps.. Dan krijg ik wel een failed aan het einde..

[...]
Probeer het rooten zoveel mogelijk te bespreken in het aparte topic wat hiervoor bestaat. dank u!

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Dan moet de photo via 3G eerst omhoog en dan via de ipod weer omlaag ook weer via 3G.. Mooiste is als ik de pics gemaakt met de X10 direct via de wifi naar de ipod kan sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
LDVC schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:47:
[...]

Probeer het rooten zoveel mogelijk te bespreken in het aparte topic wat hiervoor bestaat. dank u!
Mijn excuses voor het ongemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Discussies over rooten aub in het daarvoor bestemde topic, niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer tevreden van mijn x10 :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android 2.2 is volledig compatible met bluetooth headsets van SE (MW-600 en HBH-DS980), 2.3 waarschijnlijk ook, dus het is gewoon onzin wat SE zegt dat 2.2 geen verbetering is en daarom komen geen updates. Als ze niet doorgaan met updates voor Android op X10 wordt dit mijn laatste SE, terwijl ze aan het begin netjes hebben belooft dat ze telefoon blijven updaten. Dit is mijn vierde SE en waarschijnlijk laatste. Ik heb hem nu 5 maanden en ik moet nog 19 maanden zonder verdere Android update. Lekker zeg!
Ik heb SE gebeld en geklaagd over niet compatible (helemaal) van X10 met HBH-DS980 en hun schuiven schuld bij Android en vervolgens niet willen doorgaan met updates voor X10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, eindelijk de nieuwste versie geroot middels de posts op XDA, gelukkig, weer mijn eigen lettertype en de rotzooi van mijn telefoon af.

Dan nog wat. Ben toevallig tegen het spelletje 1to50 aangelopen. Dit is echt verslavend. Je moet zo snel mogelijk de nummers 1 tot 50 (de app naam had het al een beetje verklapt) aantikken in een grid. Topscores zijn persoonlijk (local), global en per land (country). Momenteel sta ik op nummer 1 in Nederland, dus des te groter de verleiding om het te downloaden, want dat gun je me natuurlijk niet. Het is gratis, staat gewoon in de market. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, HET IS VERSLAVEND!!!

gewoon zoeken op "1to50" dus....kan niet missen....succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:54:
Android 2.2 is volledig compatible met bluetooth headsets van SE (MW-600 en HBH-DS980), 2.3 waarschijnlijk ook, dus het is gewoon onzin wat SE zegt dat 2.2 geen verbetering is en daarom komen geen updates. Als ze niet doorgaan met updates voor Android op X10 wordt dit mijn laatste SE, terwijl ze aan het begin netjes hebben belooft dat ze telefoon blijven updaten. Dit is mijn vierde SE en waarschijnlijk laatste. Ik heb hem nu 5 maanden en ik moet nog 19 maanden zonder verdere Android update. Lekker zeg!
Ik heb SE gebeld en geklaagd over niet compatible (helemaal) van X10 met HBH-DS980 en hun schuiven schuld bij Android en vervolgens niet willen doorgaan met updates voor X10.
SE blijft wel degelijk updaten. Maar dat is wat anders dan tot in het oneindige het besturingssysteem blijven upgraden. Dat doen ze geen van allen hoor. En als je de telefoon hebt gekocht zonder de functionaliteit die je nodig hebt dan heb je domweg de verkeerde telefoon gekocht vrees ik. De X10 is gelanceerd met 1.6 met de belofte dat 2.1 uit zou komen. Dat is gebeurd.
Neemt niet weg dat er ongetwijfeld wel werkende custom roms zullen komen voor 2.2 en wellicht hoger. Ik wacht daar ook rustig op. Tot die tijd doet de X10 wat ie moet doen en alle extra's zijn meegenomen.
Volgens mij is er trouwens al een 2.2 alleen doet de camera het nog niet.. Ik wacht dus rustig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik vond het eerlijk gezegd idioot dat SE met 1.6 op hun "vlaggeschip" uitkwam
dat 2.1 zo lang zou duren had ik niet verwacht, laat staan dat ze 'm zo snel zouden laten vallen
2.2 had echt het minimum geweest

"met onze aanpassingen is 2.1 zelfs beter dan 2.2" zeggen ze zelfs, dat is gewoon onzin (flash en jit is allemaal niet nodig dus)
ze hebben gewoon geen zin timescape en mediascape nog een keer aan te passen
helemaal met de arc die voor de deur staat

ik zie op de filmpjes dat ze ook bij de arc weer flink wat aanpassingen hebben gemaakt
dus dat wordt weer lang wachten voor een eventuele update

ik hoop dat er nog fabrikanten overblijven die met "vanilla" android willen uitkomen, zodat updaten eenvoudig blijft

[ Voor 3% gewijzigd door JarlSX op 10-01-2011 23:49 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:45:
ik vond het eerlijk gezegd idioot dat SE met 1.6 op hun "vlaggeschip" uitkwam
dat 2.1 zo lang zou duren had ik niet verwacht, laat staan dat ze 'm zo snel zouden laten vallen
2.2 had echt het minimum geweest

"met onze aanpassingen is 2.1 zelfs beter dan 2.2" zeggen ze zelfs, dat is gewoon onzin (flash en jit is allemaal niet nodig dus)
ze hebben gewoon geen zin timescape en mediascape nog een keer aan te passen
helemaal met de arc die voor de deur staat

ik zie op de filmpjes dat ze ook bij de arc weer flink wat aanpassingen hebben gemaakt
dus dat wordt weer lang wachten voor een eventuele update

ik hoop dat er nog fabrikanten overblijven die met "vanilla" android willen uitkomen, zodat updaten eenvoudig blijft
Sony Ericsson heeft zich vergist met timescape door het zwaar te integreren in android 1.6. Hierdoor kon het niet zomaar in 2.1 geïntegreerd worden. Bij de Arc hebben ze hiervan geleerd en geven ze aan dat die wel makkelijk upgradebaar is..

Buiten dat hebben ze inderdaad veel aangepast aan 2.1 waardoor qua functionaliteit er weinig te klagen valt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
chowmonkey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:56:
[...]

SE blijft wel degelijk updaten. Maar dat is wat anders dan tot in het oneindige het besturingssysteem blijven upgraden. Dat doen ze geen van allen hoor. En als je de telefoon hebt gekocht zonder de functionaliteit die je nodig hebt dan heb je domweg de verkeerde telefoon gekocht vrees ik. De X10 is gelanceerd met 1.6 met de belofte dat 2.1 uit zou komen. Dat is gebeurd.
Neemt niet weg dat er ongetwijfeld wel werkende custom roms zullen komen voor 2.2 en wellicht hoger. Ik wacht daar ook rustig op. Tot die tijd doet de X10 wat ie moet doen en alle extra's zijn meegenomen.
Volgens mij is er trouwens al een 2.2 alleen doet de camera het nog niet.. Ik wacht dus rustig ;)
Waarom staat er dan op de SE site dat al die headsets e.d. compatible zijn met de x10? Het is gewoon triest.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:01:
[...]

Sony Ericsson heeft zich vergist met timescape door het zwaar te integreren in android 1.6. Hierdoor kon het niet zomaar in 2.1 geïntegreerd worden. Bij de Arc hebben ze hiervan geleerd en geven ze aan dat die wel makkelijk upgradebaar is..

Buiten dat hebben ze inderdaad veel aangepast aan 2.1 waardoor qua functionaliteit er weinig te klagen valt.
Waarom krijgen wij dan niet die rom met een paar drivertjes voor de x10? Het is gewoon onzin en ze proberen ons meer geld afhandig te maken en te zorgen dat we niet meer mee kunnen met de x10. Niet dat iemand nu nog een arc wil die nu een x10 heeft. Verdomme zeg, eindelijk dacht ik een telefoon te hebben die langer dan een jaar interresant zou zijn, dalijk kunnen we de helft van de apps niet meer draaien... SE bedankt, stelletje lutsers en brakke programmeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Ik heb een autolader aangeschaft. de orginele AN300 van SE... denk je dat die mijn x10 wilt opladen? Nope... andere telefoons laden perfect.

op mijn x10 gaat heel kort het lampje branden van het laden, zeg een halve seconde ofzo... en laden ho maar.

weet iemand of er toevallig oude versies van die an300 in omloop zijn? die bijvoorbeeld niet die data connectie niet verbonden hebben in de lader? Wat doen die andere laders die dat niet hebben? vertonen die dezelfde symptoom? een korte flash van de led?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paazei schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 01:45:
[...]

Waarom staat er dan op de SE site dat al die headsets e.d. compatible zijn met de x10? Het is gewoon triest.
[...]
Precies!
Je heb dan BT headset van SE en je kan 90% van functies niet gebruiken, lekker zeg!. Ik heb HBH-DS980 en ik kan NIET: Caller ID zien, telefoonboek openen en mee bellen, gemiste gesprekken openen en mee bellen, clock zien, naam van de track zien die er gedraaid wordt op je muziekspeler, terwijl met alle andere SE telefoons het WEL kan! En dan maar zeggen dat 2.2 geen verbetering is. Een vriend van mij heeft Desire HD en hij kan met mij BT headset van SE wel deze functies van headset gebruiken, maar ja, hij heeft we 2.2 op zijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag hoort hier vast niet thuis maar ik kan echt nergens een antwoord erop vinden...

Ik gebruik iGoogle als startpagina en heb google agenda en gmail als gadget's geinstalleerd. Je moet dan een kort overzicht krijgen van je afspraken en de laatste 5 gmail berichten. Maar ik zie niets... Bij de agenda zie ik alleen de dagen en geen afspraken, en bij Gmail staat een error. Ook als ik ze opnieuw installeer.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Demandela schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:28:
Ik heb een autolader aangeschaft. de orginele AN300 van SE... denk je dat die mijn x10 wilt opladen? Nope... andere telefoons laden perfect.

op mijn x10 gaat heel kort het lampje branden van het laden, zeg een halve seconde ofzo... en laden ho maar.

weet iemand of er toevallig oude versies van die an300 in omloop zijn? die bijvoorbeeld niet die data connectie niet verbonden hebben in de lader? Wat doen die andere laders die dat niet hebben? vertonen die dezelfde symptoom? een korte flash van de led?
Heb je dat probleem ook als je zou rooten, of is het echt een hardware failure ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asuurs
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-04-2014
ik heb op twitter een vraag over het reboot probleem gesteld en @SEanswers zei dat ze het beschouwen als een hardware probleem en dat ik mijn toestel moet aanbieden ter reparatie. probleem is nu dat het rebooten veel minder vaak voorkomt dan een aantal weken terug (toen ong. 2/3 x per dag, nu 2/3x per week).....dus ik wacht het toch nog maar even af (tegen beter weten in }:O
KoekjevanLU schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:12:
Voor degenen die het herstart-probleem, sinds android 2.1, die mijn reparatie van het voorgaande topic afwachten:

Inmiddels heb ik mijn telefoon teruggekregen, met de status 'Gerapareerd onder garantie'. Zonder verdere uitleg, lekker vaag.

Ik was dus benieuwd: meeste apps opnieuw geïnstalleerd, telefoon aan de lader gehangen en 'Bingo'!! Hij herstart direct weer :'( . Dan ligt het aan de lader zou je denken? Nee hoor, ook met andere laders en kabels treedt dit probleem op. En lang niet altijd tijdens het opladen, alleen lijkt het soms tijdens het laden wel extra erg.

Inmiddels heb ik het nog een dagje (halve om precies te zijn) aangekeken, maar de telefoon herstart weer regelmatig. Het is nu zelfs erger: wanneer hij vastloopt hoor ik eerst een harde 'electrische' kraaktoon. Ik heb nog steeds garantie (Hi) dus hij gaat direct weer terug naar de reparatie. Gelukkig kost het versturen me niets, maar ik begin het wel zat te worden nu :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:47:
Deze vraag hoort hier vast niet thuis maar ik kan echt nergens een antwoord erop vinden...

Ik gebruik iGoogle als startpagina en heb google agenda en gmail als gadget's geinstalleerd. Je moet dan een kort overzicht krijgen van je afspraken en de laatste 5 gmail berichten. Maar ik zie niets... Bij de agenda zie ik alleen de dagen en geen afspraken, en bij Gmail staat een error. Ook als ik ze opnieuw installeer.

Iemand enig idee??
Waarschijnlijk komt dat omdat je niet naar de officiele pagina gaat, maar wordt doorverwezen naar de mobiele versie waar beknopte info te vinden is. Net als tweakers.net die ook een andere mobiele pagina heeft zonder balk links en andere wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
USB foutopsporing, laten jullie deze aanstaan ? het is dat ik dan altijd een melding heb in de Notification Bar en dit is wel vervelend.

Google kan me ook niet vertellen waarvoor het eigenlijk dient.

(Geroot met een 2.1 ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

usb foutopsporing kan uit, apps als z4root maken er gebruik van, is een functie voor ontwikkelaars enzv.
Je kan dan via een usb de fouten inlezen of in het geval van z4root er iets anders mee doen :)

[ Voor 1% gewijzigd door martend op 11-01-2011 21:51 . Reden: woord vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik ga vrijdag voor 3 dagen naar de UK. Dus ik zet data roaming maar uit want dat kost 2 euro per MB.. Nou hoeft e.e.a. ook niet volledig gratis want ik wil wel bijvoorbeeld email kunnen checken.. Kan ik in de X10 e.e.a. zo aanpassen dat ie facebook en andere social media gewoon niet update en alleen gmail af en toe checked? Of moet ik maar wachten tot ik bij wifi punten ben. Zijn er wellicht apps voor om dit te regelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08
chowmonkey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:41:
Ik ga vrijdag voor 3 dagen naar de UK. Dus ik zet data roaming maar uit want dat kost 2 euro per MB.. Nou hoeft e.e.a. ook niet volledig gratis want ik wil wel bijvoorbeeld email kunnen checken.. Kan ik in de X10 e.e.a. zo aanpassen dat ie facebook en andere social media gewoon niet update en alleen gmail af en toe checked? Of moet ik maar wachten tot ik bij wifi punten ben. Zijn er wellicht apps voor om dit te regelen??
Gewoon in je GMail en andere programma's die je niet wilt gebruiken aangeven dat je deze handmatig wilt updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
masterslave schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:07:
[...]

Gewoon in je GMail en andere programma's die je niet wilt gebruiken aangeven dat je deze handmatig wilt updaten.
Ik heb een data widget geinstalleerd. Vanaf gisteren 24:00 tot nu 8:30 heeft de telefoon 6 MB gedaan.. Da's dus 12 euro.. Ik ga inderdaad de boel zoveel mogelijk op handmatig zetten.. Even kijken of ik niks vergeet. Nu is 12 euro op zich geen vreselijke ramp maar gebruik liever wat data om incidenteel een low res fotootje op facebook te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

chowmonkey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:41:
Gewoon af en toe bij de Mac wat drinken/eten. ;)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

En installeer wifi analyzer, vast en zeker dat er meer netwerkjes zijn die je mag en kunt gebruiken. Heb al een paar keer meegemaakt hier dat bijvoorbeeld bij een kledingzaak, dat je gebruik kon maken van wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb mijn X10 weer teug van reparatie. Er zijn diverse onderdelen vervangen maar heb helaas nog steeds last van reboots en de gps werkt nog steeds niet. Dus heb alweer contact gehad met t-mobile en ze komen van de week mijn toestel omruilen voor een ander. Hopelijk doet die het beter.

In de tussentijd heb ik even een iphone 3g gehad, ik was er niet echt gecharmeerd over maar mis nu toch een optie op mijn X10. Namelijk dat hij automatisch overschakelt op wifi als ik thuis of op mijn werk ben. Is hier een fijne app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:15:
In de tussentijd heb ik even een iphone 3g gehad, ik was er niet echt gecharmeerd over maar mis nu toch een optie op mijn X10. Namelijk dat hij automatisch overschakelt op wifi als ik thuis of op mijn werk ben. Is hier een fijne app voor?
Zoek eens naar de app Locale in de market, ik dacht dat dat zo een app was waar je verschillende zaken kon instellen zoals wanneer geluid aan/uit, wanneer/waar wifi aan/uit, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Tasker kan dit en veel meer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:24:
[...]

Zoek eens naar de app Locale in de market, ik dacht dat dat zo een app was waar je verschillende zaken kon instellen zoals wanneer geluid aan/uit, wanneer/waar wifi aan/uit, ...
C00P schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:33:
Tasker kan dit en veel meer ook.
Ok dankjewel zal ze zo eens gaan testen. T-mobile belde me net, de swap/omruil toestellen zijn op dus ik krijg een nieuw toestel in doos met accu en al erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
C00P schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:11:
[...]

Heb je dat probleem ook als je zou rooten, of is het echt een hardware failure ?
heb een custom rom draaien nu... had het probleem ook bij de officiële 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik heb de X10 sinds 24 december via T-mobile. Bij verlenging genomen. Had eerst een blackberry. Ik heb het een paar weken aangekeken maar m'n dataverbinding is bedroevend slecht. Dit was met de blackberry nooit echt een probleem. Ik heb wel 3G of hsdpa maar het lijkt alsof er nauwelijks data over die lijn wil. Gmail komt wel af en toe binnen maar zaken als browsen, whatsapp, uploaden van verkleinde fotootjes kan ik buitenshuis schudden. Ook MSN en Yahoo messenger hoef ik niet aan te zetten. Die loggen binnen no time weer uit.
Heeft de X10 gewoon een belabberde antenne vergeleken met de Bold? Zou de X10 kapot kunnen zijn? Lijkt me onwaarschijnlijk omdat ik soms wel en soms geen data heb. Of is het datanetwerk van t-mobile gewoon zo beroerd dat alleen Blackberries er op werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
T-Mobile zuigt gewoon hard, dat soweiso. Verder heb nooit last van een slechte dataverbinding (Hi).

Misschien staat iets verkeerd ingesteld in je telefoon. Kijk even of dit goed is ingesteld: Draadloze netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > bij voorkeur GSM/WCDMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook t-mobile maar heb altijd prima data verbinding, wat voor data abo heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Dat staat zo ingesteld. Heb net testje gedaan..

5912.4 kByte/sec down
10.8 kByte/sec up

Ik denk dat het grootste probleem the up is.. Met deze waardes kun je nauwelijks iets fatsoenlijk uploaden. Volgens mij is er maar een kleine dip nodig en dan heb je sowieso geen up meer dus ook geen down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:40:
heb ook t-mobile maar heb altijd prima data verbinding, wat voor data abo heb je?
Tot dat het contract officieel ingaat nog steeds Blackberry instant email. Volgens T-Mobile maakt dat verder niet uit... Daar zou je ook met een android gewoon op moeten kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
nou heb zelf ook Hi maar ik heb ~280kbits down en ~280kbits up.....
geen idee waarom zo laag want heb het oude extrasnel abbo en die had 1mbit down...
En dit is midden in Arnhem.... bedroevend slecht.
ga maar eens naar de HI winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik heb WCDMA only aangezet en het lijkt wat beter.. Morgen in de UK en zal eens kijken of het op dat netwerk beter is. Werkt het daar wel goed dan is het T-Mobile. Is het daar even beroerd dan zal ik maar eens met de telefoon langs de t-mobile shop gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:24
Hallo,

Heb een vaag probleem. Als ik een pdf of wat dan ook via mail krijg. En ik wil het openen lukt dat niet, sla ik het op dan word het een null bestand en kan ik het niet openen. Weet iemand misschien raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:15:
Zo heb mijn X10 weer teug van reparatie. Er zijn diverse onderdelen vervangen maar heb helaas nog steeds last van reboots en de gps werkt nog steeds niet. Dus heb alweer contact gehad met t-mobile en ze komen van de week mijn toestel omruilen voor een ander. Hopelijk doet die het beter.

Dat doet de X10 gewoon hoor. Als ik wifi aanzet in huis dan neemt die het over van 3g. Loop ik weg dan zet die wifi op een soort stand-by.. Kost wel meer van je accu aangezien die altijd op de achtergrond dat wifi signaal moet kunnen opvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrstylo schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:21:
Hallo,

Heb een vaag probleem. Als ik een pdf of wat dan ook via mail krijg. En ik wil het openen lukt dat niet, sla ik het op dan word het een null bestand en kan ik het niet openen. Weet iemand misschien raad?
Heb je een PDF reader staan? Zo niet zoek eens in de market en anders heb je hier al een startlink ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:22:
[...]

Dat doet de X10 gewoon hoor. Als ik wifi aanzet in huis dan neemt die het over van 3g. Loop ik weg dan zet die wifi op een soort stand-by.. Kost wel meer van je accu aangezien die altijd op de achtergrond dat wifi signaal moet kunnen opvangen..
klopt, zie het nu pas! Zo vandaag mijn nieuwe x10 binnen gekregen en gelukkig werkt bij deze alles :D nog geen reboots gehad en de gps werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:01:
[...]

klopt, zie het nu pas! Zo vandaag mijn nieuwe x10 binnen gekregen en gelukkig werkt bij deze alles :D nog geen reboots gehad en de gps werkt.
Installeer de app wifi status, gratis, het doet niks, behalve aangeven in je statusbalk dat je wifi aanstaat terwijl het niet wordt gebruikt, echt heel handig. Anders zie je namelijk niet dat je wifi aanstaat, omdat er geen icoontje meer is, behalve op je switches oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:42:
[...]

Heb je een PDF reader staan? Zo niet zoek eens in de market en anders heb je hier al een startlink ;)
Heb ik erop staan, maar het maakt niet uit wat voor bestand het is, een .doc alles wordt gewoon opgeslagen als een null bestand of iets:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrstylo schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:30:
[...]

Heb ik erop staan, maar het maakt niet uit wat voor bestand het is, een .doc alles wordt gewoon opgeslagen als een null bestand of iets:S
Hetzelfde heb ik ook ondanks gebruik Adobe Reader,
-> bestand krijgt bestandsnaam 'null' mee i.p.v. origineel
-> aanklikken geeft:
-> melding: "bijlage wordt opgehaald"
-> vervolgens de melding: "Deze bijlage kan niet worden weergegeven"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
paazei schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:31:
[...]

Installeer de app wifi status, gratis, het doet niks, behalve aangeven in je statusbalk dat je wifi aanstaat terwijl het niet wordt gebruikt, echt heel handig. Anders zie je namelijk niet dat je wifi aanstaat, omdat er geen icoontje meer is, behalve op je switches oid.
Ik heb anders een (standaard) widget waarop staat of WiFi aan staat, en in mijn statusbalk verschijnt een WiFi symbool als ik daadwerkelijk verbinding heb. Waarom zou er een aparte app nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook wel eens dat de telefoon als ik hem in de broekzak hebt automatisch unlockt.. soms heb ik hele smsjes verstuurd naar mensen.. ik druk altijd boven op de telefoon om de telefoon te locken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:24:
hebben jullie ook wel eens dat de telefoon als ik hem in de broekzak hebt automatisch unlockt.. soms heb ik hele smsjes verstuurd naar mensen.. ik druk altijd boven op de telefoon om de telefoon te locken..
Nee. Heb je toevallig er een ander unlockscreen op gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Bij mij ook niet, ik gebruik ook altijd het bovenste knopje en stop de x10 dan weg. Gaat altijd keurig op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 14-09 22:58
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:16:
[...]
Hetzelfde heb ik ook ondanks gebruik Adobe Reader,
-> bestand krijgt bestandsnaam 'null' mee i.p.v. origineel
-> aanklikken geeft:
-> melding: "bijlage wordt opgehaald"
-> vervolgens de melding: "Deze bijlage kan niet worden weergegeven"
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heel irritant. In 1.6 werkte dit gewoon goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:44:
[...]

Nee. Heb je toevallig er een ander unlockscreen op gezet?
nee helemaal niks.. snap het ook niet helemaal maar is soms wel verdomt kloten.. kan het ook zijn dat als je handcent gebruikt hij automatisch unlock als je een smsjes ontvangt?? want daar komt het vaak door volgens mij?? iemand ook problemen met handcent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Ah HandCent, dat is het probleem, kijk maar eens bij de toestemmingen van deze App, daar staat ondermeer:

automatically start at boot, change network connectivity, prevent phone from sleeping, modify global system settings, disable keylock, retrieve running applications, set wallpaper, send sticky broadcast, read system log files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
chevchelios schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:48:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heel irritant. In 1.6 werkte dit gewoon goed..
Ja dit bedoel ik, in 1.6 had ik het probleem ook niet en nu in 2.1 wel. Heel irritant. Niemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Heb het voor de zekerheid nog even getest, mijzelf een email gestuurd met pdf als bijlage, maar kan hem gewoon openen en lezen. Heb er alleen OfficeSuite opstaan, die zit toch standaard in het pakket van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
Ik heb net een uodate van 163mb gedownload voor de X10, alleen heb ik geen idee voor wat die is. ik had namelijk al de 2.1 Nordic versie.

Dit staat bij info tel bij mij:
firmware: 2.1-update1
smalband: 2.6.29
Build: 2.02.A.0.24

wat is dit nu voor update?

wat ik al wel zo snel heb gezien is dat het toetsenbord helemaal grijs is ipv blauw (die met dat knopje om het toetsenbord weg te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
thvers schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:39:
Ik heb net een uodate van 163mb gedownload voor de X10, alleen heb ik geen idee voor wat die is. ik had namelijk al de 2.1 Nordic versie.

wat ik al wel zo snel heb gezien is dat het toetsenbord helemaal grijs is ipv blauw (die met dat knopje om het toetsenbord weg te halen)
Geen idee, heb hier nog geen update, maar ik heb dan ook een custom ROM. Probeer eens te pinchen in de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thvers schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:39:

De smalband is anders dan bij mijn laatste update ( 2.0.49 ). Merk je nog veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Hmm ik heb ook een update, geen custom rom. Als ik naar een site surf en druk op een gebied, zoomt die daar wel op in, maar da's niet multitouch. Fotocamera HD met automatische scherpstelling? Wordt er niet echt duidelijker op, wat nou precies in die update zit. Heb me na de 1.6 naar 2.1 update en al dat gedoe er omheen niet meer gekeken naar updates, maar trok zojuist wel 163mb binnen net als thvers. Interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
hmm foutje in mn post: dat smalban is de kernel.
smalband is nog gewoon 2.0.49..

Het toetsenbord is dus grijs geworden en ik heb het idee dat time/media scape vlotter reageren.
Ook maakt de camera sneller een foto.

@martend: ja ik dacht ga eens kijken voor een update kreeg ik die melding dus dat ik hm vie SEUS moest gaan ophalen. heel vreemd omdat ik niet hele grote veranderingen heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thvers hoe gaat het met de installaties van de spellen ben je die kwijt of.. want ben robo defense aan het spelen en ben bang dat ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen :P en hoe kan ik dit anders opslaan zodat ik alles naderhand weer terug kan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thvers schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:47:
hmm foutje in mn post: dat smalban is de kernel.
smalband is nog gewoon 2.0.49..

Het toetsenbord is dus grijs geworden en ik heb het idee dat time/media scape vlotter reageren.
Ook maakt de camera sneller een foto.

@martend: ja ik dacht ga eens kijken voor een update kreeg ik die melding dus dat ik hm vie SEUS moest gaan ophalen. heel vreemd omdat ik niet hele grote veranderingen heb gezien.
Is gewoon de laatste update die al een tijdje uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
@dennisson:
hmm ik speel eigenlijk alleen angry birds. Maar alles blijft er gewoon opstaan, het is wel slim om een back-up en restore te draaien (die app van SE) voor het geval.

@antraxbomb:
Oke hebhier helemaal niks over gehoord, wanneer was deze dan uit en waarom zo idioot groot? Android 2.1 had ik al dus dat is hm niet...
hebbie miss een linkje naar wat er allemaal is veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu weer aan het opstarten.. Zal straks is even kijken wat er veranderd is.. Maar al vast een vraag heeft iemand al weer een programmatje hoe je de beveilliging er afhaald zodat ik moxier weer kan verwijderen?
ook gelukt...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
thvers schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:59:
@antraxbomb:
Oke hebhier helemaal niks over gehoord, wanneer was deze dan uit en waarom zo idioot groot? Android 2.1 had ik al dus dat is hm niet...
hebbie miss een linkje naar wat er allemaal is veranderd?
Misschien is hij zo groot omdat het gewoon de volledige image is, dus niet alleen een incremental change?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Hmm zal het nieuws over die update dan wel niet hebben opgeslagen in mijn geheugen, was / ben druk met apps aan het testen :)
@dennison, daarvoor moet je je toestel rooten en hoe je dat moet doen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1416016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:53
Edit: verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Possible op 16-01-2011 23:10 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Android versie 2.2.1 draaien van FREEX10 met de dark theme beide van XDA en dat werkt als een dolle, maar ik krijg met geen mogelijkheid de market er meer op, die zit er als je de 2.2.1 custom rom er op zet middels xrecovery niet meer bij. Heeft iemand hier ook Free X10 2.2.1 draaien (zo niet, doe maar snel!) en MET de market? Zo ja.....hoe heb je dat gedaan. Ik heb op XDA de market zip bijlage gedownload en erop gezet middels xrecovery. nu zie ik het wel in de apps list staan maar er gebeurt niets als ik daar op druk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:52:
Ik heb nu Android versie 2.2.1 draaien van FREEX10 met de dark theme beide van XDA en dat werkt als een dolle, maar ik krijg met geen mogelijkheid de market er meer op, die zit er als je de 2.2.1 custom rom er op zet middels xrecovery niet meer bij. Heeft iemand hier ook Free X10 2.2.1 draaien (zo niet, doe maar snel!) en MET de market? Zo ja.....hoe heb je dat gedaan. Ik heb op XDA de market zip bijlage gedownload en erop gezet middels xrecovery. nu zie ik het wel in de apps list staan maar er gebeurt niets als ik daar op druk......
ik heb m ook draaien en bij mij zat de market er wel bij in (de oude), vervolgens op XDA de newmarket.zip gedownd en via recovery geinstalleerd.. en voila.. werkt weer als n malle.

2.2.1 werkt trouwens sowieso prima.. dat de camera nog niet werkt doet me op dit moment niet zoveel.
wat ik wel jammer vind is dat de gekleurde LEDs er niet in werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:52:
Ik heb deze ook draaien. En heb gewoon de market.
heb jij ook de gapps_latetst_freex10.zip geflashed? Want daar zit sowieso een apk met marketupdater in.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
*Zucht*
Mensen, berichten over customs roms horen hier: Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Cu..." thuis. Danku _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:07:
[...]

Ik heb deze ook draaien. En heb gewoon de market.
heb jij ook de gapps_latetst_freex10.zip geflashed? Want daar zit sowieso een apk met marketupdater in.
Ja dat was de trick, gapps_latest_freex10.zip, daarna market2.2.7.zip en dan bm.zip, nu heb ik hem in het zwart. Ziet er heel gaaf uit zo :) Zal devolgende keer in het goeie topic plaatsen, sorry!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld whatsapp ook in timescape te integreren zodat ik daar ook het bericht in kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ieder,

Een vraag.. Ik kan behoorlijk goedkoop nog de X10 krijgen. Ik heb nog een jaar aan abbonement maar gezien ik wel uitgekeken ben op mijn telefoon (Satio) zou de X10 niet verkeerd zijn.
Kunnen jullie me dit aanraden? of toch nog even geduldig wachten op de nog vele mooiere Arc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

Ik raad het je aan

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Ik raad het je ook aan, heb geen momentje spijt dat ik de X10 heb gekozen, vooral het grote scherm en de snelheid van het beestje bevallen mij uitstekend. Verder vind ik het toestel lekker in de hand liggen met bellen en met het tikken van een sms-je of het spelen van een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:10
Ik zou toch op de Xperia Arc wachten. Betere specs om van te smullen, en Android 2.3 natuurlijk.
Waar ik zeker naar uit kijk is hdmi-uit op mijn telefoon. Maar ik zit nog wel even vast aan een abbo van 2jaar:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X10 is zeker aan te raden. Heb de X10 al sinds vorig jaar april, en mag in april ook al verlengen voor een nieuwe toestel. Wou dan ook voor de Arc gaan maar ben daar niet zo onder de indruk en ga misschien dus niet verlengen met een nieuwe toestel.

Voordelen Arc:
- android 2.3 / 2.4
- echt multitouch
- hdmi out
- bravia screen tech
- iets beter camera

op die punten was ik geneigd om over te gaan maar heb zo het gevoel dat het niet echt veel verschilt met mijn x10 nu. (het is wel leuk maar hebt het niet echt nodig)

Nadelen Arc.
SE probeer weer zoiets uit te halen a la X10 vorig jaar. High end specs etc maar tegen de tijd dat het verkrijgbaar is dan is het al eigenlijk weer verouderd. (design van X10 heeft mij over de streep gehaald om de x10 te kiezen boven de rest)
Single core design is dan ook iets wat mij weerhoud om de Arc te nemen terwijl duo core dan al bijna gemeengoed is voor nieuwe toestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 18-01-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:45:
X10 is zeker aan te raden. Heb de X10 al sinds vorig jaar april, en mag in april ook al verlengen voor een nieuwe toestel. Wou dan ook voor de Arc gaan maar ben daar niet zo onder de indruk en ga misschien dus niet verlengen met een nieuwe toestel.

Voordelen Arc:
- android 2.3 / 2.4
- echt multitouch
- hdmi out
- bravia screen tech
- iets beter camera

op die punten was ik geneigd om over te gaan maar heb zo het gevoel dat het niet echt veel verschilt met mijn x10 nu. (het is wel leuk maar hebt het niet echt nodig)

Nadelen Arc.
SE probeer weer zoiets uit te halen a la X10 vorig jaar. High end specs etc maar tegen de tijd dat het verkrijgbaar is dan is het al eigenlijk weer verouderd. (design van X10 heeft mij over de streep gehaald om de x10 te kiezen boven de rest)
Single core design is dan ook iets wat mij weerhoud om de Arc te nemen terwijl duo core dan al bijna gemeengoed is voor nieuwe toestellen.
Het is de bedoeling dat de Arc maart in de winkel ligt. (het blijft SE, ik weet het ;)) In dezelfde maand komt ook de LG Optimus 2x oid uit wat volgens mij de eerste dualcore telefoon op de markt is. Om dan te zeggen dat dualcore dan gemeengoed is klopt niet echt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna gemeengoed, in maart komt ook de Motorola Atrix 4G en vast ook wel andere smartphones.
Wat ik ermee wou zeggen is:

SE X10 aangekondigd eind 2009, Goede hardware specs, pas eind maart/ begin april in de winkel.
Toen had je de Nexus one , HTC Desire met minstens dezelfde hardware spec.

Nu Arc aangekondigd, ook goede hardware specs ook pas maart in de winkel.(zelfde CPU als de HTC Desire HD die nu al uit is)
Dan heb je de LG en motorola met beter hardware specs.

Het lijkt net of SE hier niks van de X10 geleerd heeft.

Ben nog tevreden met mijn X10, maar als SE dezelfde koers vaart zoals ze dit gedaan hebben met de X10 dan zeg ik nee tegen de Arc en wacht ik wel even af.
Dit is hoe ik er nu tegen aan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik zit te twijfelen om de X10 aan te schaffen. Dit lijkt mij qua prijs/kwaliteit wel een prima toestel. Heb hem al eens gezien in de winkel en vond hem wel wat aan de grote kant. Dit zal wel wennen, neem ik aan :)

Nu wil ik niet weer overhaast een smartphone kopen, want mijn huidige toestel (HTC Touch Pro) is mij redelijk slecht bevallen. Werkt traag, instabiel,... het typen ging met heel veel vertraging,...

Qua specs is er vrijwel niks dat beter is in deze prijsklasse. Kan ik hier weer een jaar of 2 mee vooruit? M'n huidige toestel heeft dit niet gehaald namelijk :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend

martend

Mits geen fabricage fouten zou die met gemak 2 jaar moeten halen. En qua grote vind ik het wel meevallen, heb er een apart tasje voor gekocht om aan je riem te hangen, maar merk dat ik mijn x10 steeds vaker los in mijn broekzak stop. Blijf voorts het grote scherm een pre vinden en "echte" multitouch mis ik niet echt En als je het toestel vergelijkt met die van een aantal jaren geleden dan is het toestel zeer compact :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor alle reacties!!

Ga van de week nog eens kijken, want zoals Dennahz al zegt is hij heel goedkoop (12.50 per maand bij 1 jarig abbo..)

Vervelend dat de Arc binnenkort uitkomt want die is echt geniaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de mini update binnen voor de x10i.
2.0.2.a.0.24 is het nieuwe buildnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Dat buildnummer heb ik ook en ik 'm voor 't laatst geupdate naar 2.1... Of het buildnummer moet niet veranderd zijn, maar dat lijkt me sterk (of heb je nu wel dual-touch? Nieuwste update wordt/is namelijk deze: http://www.xperiax10.net/...ate-hits-japan-on-19-jan/ )

[ Voor 7% gewijzigd door Teuling op 19-01-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em een paar maanden geleden naar 2.1 geupdate , dit is een nieuwe update van vandaag.
Dual touch lijkt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Generic 2.0.2.A.0.24 firmware (21/12/2010)
is al een tijdje beschikbaar. beschikt niet over dual-touch .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
De 2.0.2.A.0.24 firmware heeft geen dual-touch, maar de komende update wel (vandaag gereleased in Japan). Zie mijn link in post hiervoor. Had gehoopt op gelijktijdige uitrol in meerdere landen, maar de update van dennis585 is dat helaas nog niet.
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.

Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.