Nope, ik zit op NL, non-branded.
Verwijderd
Dennis585
@SonyEricssonNL Wanneer komt de miniupdate voor de trade x10i in NL?
SonyEricssonNL
@Dennis585 die kan vanaf elk moment beschikbaar komen, maar kan ook nog 2de weken duren. Je krijgt hem rechtstreeks op de telefoon.
@SonyEricssonNL Wanneer komt de miniupdate voor de trade x10i in NL?
SonyEricssonNL
@Dennis585 die kan vanaf elk moment beschikbaar komen, maar kan ook nog 2de weken duren. Je krijgt hem rechtstreeks op de telefoon.
Verwijderd
zover ik weet ben je dan wel je root kwijt of is daar inmiddels al een oplossing voor. Zolang die er niet is ga ik dus niet updaten...
Hebben jullie moeten wennen aan de telefoon? Zo ja hoe lang? Ga waarschijnlijk van 2 jaar iphone gebruik over naar de telefoon. Opensource spreekt mij aan en verder boeit het me niet zoveel. Krijg een mooie aanbieding van T-Mobile tevens schijnt het geluid veel beter te zijn.
Verwijderd
Nee, dat is het niet. Ik merk dat het CPU ook af en toe heel hoog percentage heeft.jasring schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:37:
[...]
het zou kunnen dat je je scherm goed schoon moet maken, dat is nogal gevoelig voor vuil en wil dan niet meer goed reageren.
anders kan een reset misschien helpen
Snap er niets van, als de mobiel een paar uur aanstaat, dan gaat het eigenlijk altijd al mis.
Soms ook al sneller. Misschien draait er ergens een programma waar ik veel RAM door kwijtraaK?
Soms werkt de mobiel gewoon wel goed..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 20:16 ]
Verwijderd
Als ik een foto maak en ik wil deze direct plaatsen op Twitter, wordt het envelopje even blauw en daarna gebeurd er niks. Ik kan de foto dus niet direct plaatsen. Wel lukt het wanneer ik de foto eerst maak, dan naar Twitter en de foto dan plaats. Ook lukt het niet om in Twitter een foto te maken en die te plaatsen op Twitter. Kan iemand mij helpen met dit euvel?
Ligt dit niet aan je Twitter client?Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:46:
Als ik een foto maak en ik wil deze direct plaatsen op Twitter, wordt het envelopje even blauw en daarna gebeurd er niks. Ik kan de foto dus niet direct plaatsen. Wel lukt het wanneer ik de foto eerst maak, dan naar Twitter en de foto dan plaats. Ook lukt het niet om in Twitter een foto te maken en die te plaatsen op Twitter. Kan iemand mij helpen met dit euvel?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Moest wel even wennen aan Android toen ik hem net had, ik had hiervoor een Xperia X1 met WinMo 6.5.1 maar na twee weken was ik er volledig aan gewend. En zou nu zeker niet meer terug willen aar WinMo 6.5.1Versteegrob schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:09:
Hebben jullie moeten wennen aan de telefoon? Zo ja hoe lang? Ga waarschijnlijk van 2 jaar iphone gebruik over naar de telefoon. Opensource spreekt mij aan en verder boeit het me niet zoveel. Krijg een mooie aanbieding van T-Mobile tevens schijnt het geluid veel beter te zijn.
In vergelijke met de Iphone; heb momenteel een 3G met IOS 4.2.1 omdat mijn X10 defect is en vind het allemaal erg beperkt. Je hebt volgens mij een stuk minder leuke (gratis) apps, je kunt dingen weinig aanpassen/customizen en zowel het internet als het systeem is gewoon traag. Ben eigenlijk alleen tevreden over de batterij duur. O ja en dan heb je iTunes natuurlijk nog... wat een K** programma!!! Ik ben blij als mij X10 weer terug is
Verwijderd
Dat idee heb ik niet, want als ik de foto wil 'delen' wanneer ik die gemaakt heb, met app die al op x10 zit, lukt dit niet. Ik kan niet eens voor bijv. Twitter, Facebook of iets dergelijks kiezen. Het envelopje wordt even blauw en verder gebeurd er niks. Ik krijg het keuze menu voor de verschillende media niet.
Kan het liggen aan het feit dat timescape eraf is?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 21:30 ]
Dat zou heel goed kunnen. Ik had bij 1.6 ook timescape verwijderd en kon daarna geen contacten meer editen of toevoegen. Volgens mij zitten alle apps teveel verstrengeld door SE, waardoor problemen ontstaan.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:21:
[...]
Dat idee heb ik niet, want als ik de foto wil 'delen' wanneer ik die gemaakt heb, met app die al op x10 zit, lukt dit niet. Ik kan niet eens voor bijv. Twitter, Facebook of iets dergelijks kiezen. Het envelopje wordt even blauw en verder gebeurd er niks. Ik krijg het keuze menu voor de verschillende media niet.
Kan het liggen aan het feit dat timescape eraf is?
Probeer een reinstall of wacht tot je de update kan installeren, pas daarna op met wat je verwijdert.
Volgens mij is daar nog geen oplossing voor. Gisteren nog gechecked in het custom rom / root topic van de X10. Overigens heb ik het zelf ook geprobeerd met dezelfde methode als voor de update (z4 root). Eerst lukte het prima, nu niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:20:
zover ik weet ben je dan wel je root kwijt of is daar inmiddels al een oplossing voor. Zolang die er niet is ga ik dus niet updaten...
Verwijderd
Is niet een echte oplossing, je gaat er dan gewoon een andere ROM overheen flashen. Dus met je eigen firmware erop kun je nog niet rooten.RudolfReindeer schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:15:
[...]
Volgens mij is daar nog geen oplossing voor. Gisteren nog gechecked in het custom rom / root topic van de X10. Overigens heb ik het zelf ook geprobeerd met dezelfde methode als voor de update (z4 root). Eerst lukte het prima, nu niet meer.
Maar er is volgens mij weer een nieuwe update goed gekeurd:
http://www.ptcrb.com/ctia...request.cfm?modelid=16755
hopelijk is die wel te rooten
Heb het in de OP niet kunnen kezen maar hoe zit het met tethernet op de X10?
Heb nu de iPhone en dat werkt niet meer. Zit in de weekenden op mijn werk zonder internet dus als ik dan de X10 als hun kan gebruiken zou dat mooi zijn.
Heb nu de iPhone en dat werkt niet meer. Zit in de weekenden op mijn werk zonder internet dus als ik dan de X10 als hun kan gebruiken zou dat mooi zijn.
Versienummer lijkt lager te zijn:Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:19:
[...]
Maar er is volgens mij weer een nieuwe update goed gekeurd:
http://www.ptcrb.com/ctia...request.cfm?modelid=16755
hopelijk is die wel te rooten
2.0.2.A.0.24 -> 2.0.1.B.0.19
Ik herken dit en vind het ook verschrikkelijk storend. Ik las ergens dat het wellicht door de face recognition service komt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:15:
[...]
Nee, dat is het niet. Ik merk dat het CPU ook af en toe heel hoog percentage heeft.
Snap er niets van, als de mobiel een paar uur aanstaat, dan gaat het eigenlijk altijd al mis.
Soms ook al sneller. Misschien draait er ergens een programma waar ik veel RAM door kwijtraaK?
Soms werkt de mobiel gewoon wel goed..
Je zou dit door te rooten, uit kunnen zetten (freeze?), waardoor dit probleem verholpen is. Maar rooten kan niet meer lees ik?
Het is in elk geval arelaxt dat ze die telefoon volstoppen zo met kek, zoals Moxier en die face recognition, dat ie zonder root niet echt lekker te gebruiken is
/rant
Verwijderd
Hoger... Bjelmervos schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:53:
[...]
Versienummer lijkt lager te zijn:
2.0.2.A.0.24 -> 2.0.1.B.0.19
Maar iemand hem al binnen?
Wat een schatje

Prachtig toestel. Echter betekend die curve wel dat je hem met scherm naar 'buiten' in je broekzak stopt. En daar ben ik niet zo kapot van
Verwijderd
Ik zou geen idee hebben waarom je dat zou doen. X10 heeft ook een curve en plat scherm en die stop ik ook gewoon naar binnenkant toe. Beetje risico lopen om dat je hem kapot stoot..bartsled schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:33:
Prachtig toestel. Echter betekend die curve wel dat je hem met scherm naar 'buiten' in je broekzak stopt. En daar ben ik niet zo kapot van
Maar deze ga ik nooit krijgen aangezien ik nog een jaar aan de X10 vast zit.
Juist, een curve welke de andere kant op gaat. Mijn ervaring is dat je met het scherm naar buiten meer kans op ongevallen loopt en met het scherm naar binnen niet. Echt door deze curve vergroot je de druk op het display en heb je weer kans dat deze zichzelf unlocked en apps etc start. Zonder iets speciaals te doen ook wel eens overkomen met mijn X10, zo raar is het dus niet...Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:38:
[...]
Ik zou geen idee hebben waarom je dat zou doen. X10 heeft ook een curve en plat scherm en die stop ik ook gewoon naar binnenkant toe. Beetje risico lopen om dat je hem kapot stoot..
Maar deze ga ik nooit krijgen aangezien ik nog een jaar aan de X10 vast zit.
Verwijderd
ziet er mooi uit, ik mag begin maart mijn abo verlengen (deze heb ik nu via marktplaats gekocht) dus dat is een kanshebber...
Verwijderd
Op die Arc kan je al wel zien hoe de nieuwe Time- en Media scape widgets eruit gaan zien. Ziet er wel mooi uit!
Hmm, de arc heeft dezelfde proc als de X10? 1 ghz Qualcomm? Beetje jammer, alleen het scherm is een vooruitgang imho.
idd jammer dat het dezelfde proc. heeft, je zou nu eigenlijk een dualcore verwachten (A)
ach miss bij de x14....
jammer dat ik nog een jaar aan mn abbo vast zit met de x10...
Voor de mensen die last hebben van een hoog CPU gebruik/traagheid:
Verwijder/freeze de face regonition en de hyves apk die in timescape is verwerkt!
(je moet wel rooten natuurlijk;)
heb dit zelf ook gedaan en mn X10 loopt weer als een trein... heerlijk begin weer van mn telefoon te genieten ipv deze op de grond te willen gooien, vermorzelen etc...
ach miss bij de x14....
Verwijder/freeze de face regonition en de hyves apk die in timescape is verwerkt!
heb dit zelf ook gedaan en mn X10 loopt weer als een trein... heerlijk begin weer van mn telefoon te genieten ipv deze op de grond te willen gooien, vermorzelen etc...
Verwijderd
Zou je dit even kunnen uitleggen? Verwijderen face recognition, hoe?thvers schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:21:
idd jammer dat het dezelfde proc. heeft, je zou nu eigenlijk een dualcore verwachten (A)
ach miss bij de x14....
En wat bedoel je met rooten?
Zie OP.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:35:
[...]
Zou je dit even kunnen uitleggen? Verwijderen face recognition, hoe?
En wat bedoel je met rooten?
Mijn methode en die van Stinger_.
ik had de hoop op een volgende update eigenlijk al opgegeven maar dit stemt mij enigzins hoopvol: reviews: CES: Hands on Android 2.4, Gingerbread reloaded
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Dat klinkt erg hoopvol aangezien de arc bijna dezelfde hardware specs heeft als de X10 maken we misschien ook nog kans op deze updatesuperwashandje schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:27:
ik had de hoop op een volgende update eigenlijk al opgegeven maar dit stemt mij enigzins hoopvol: reviews: CES: Hands on Android 2.4, Gingerbread reloaded
Verwijderd
Hallo 
Ik zal hier ook even mijn nieuwe rom posten. werd op xda aangesproken, dat jullie misschien ook wel interesse hadden
2.2.1 Froyo
http://rapidshare.com/fil...0-TripNRaVeR-v040.tar.bz2
mirror:
http://dc223.4shared.com/...21_Froyo_X10-TripNRaV.bz2
Ik zal hier ook even mijn nieuwe rom posten. werd op xda aangesproken, dat jullie misschien ook wel interesse hadden
2.2.1 Froyo
mirror:
http://dc223.4shared.com/...21_Froyo_X10-TripNRaV.bz2
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 12:37 ]
Werkt hij stabiel? Welke bugs zitten er nog in, en wordt de telefoon er veel sneller door?Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:32:
Hallo
Ik zal hier ook even mijn nieuwe rom posten.
2.2.1 Froyo
Netjes dat je het voor elkaar gekregen hebt hoor, alleen een beetje weinig info
Verwijderd
ja is stabiel, tot nu toe nog geen rebootsKnul schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:35:
[...]
Werkt hij stabiel? Welke bugs zitten er nog in, en wordt de telefoon er veel sneller door?
Netjes dat je het voor elkaar gekregen hebt hoor, alleen een beetje weinig info
werkt:
wifi
gps
bluetooth
3g, hsdpa
video in kleur (h264)
wordt veel veel sneller
na installatie geen netwerk?
- kies development
- bad behavior
- kill systemserver
of adb killall servicemanager via cmd
Verwijderd
en wat werkt niet?Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:39:
[...]
ja is stabiel, tot nu toe nog geen reboots
werkt:
wifi
gps
bluetooth
3g, hsdpa
video in kleur (h264)
wordt veel veel sneller
na installatie geen netwerk?
- kies development
- bad behavior
- kill systemserver
of adb killall servicemanager via cmd
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=897283
astu, alleen camera nog niet, volgende versie met camera
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 12:59 ]
Verwijderd
thanks, ik kan vanmiddag mijn X10 ophalen bij t-mobile. Als hij fatsoenlijk is gerepareerd ga ik je rom meteen even testenVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:59:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=897283
Welkom terug op tweakers Trip 
Draai nu al een aantal dagen jouw Rom en het bevat mij prima.
Tis mijn standaard rom. Ik kan bellen, smsen, mailen (3g & sofi) en navigeren.
Dat is voor mij genoeg on hem als standaard te hebben.
Als alles werkt, zou natuurlijk top zijn.
Ik denk wel dat jou rom meer hier thuis hoort.
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
Succes ermee en we merken het wel als de volgende versie online komt.
Draai nu al een aantal dagen jouw Rom en het bevat mij prima.
Tis mijn standaard rom. Ik kan bellen, smsen, mailen (3g & sofi) en navigeren.
Dat is voor mij genoeg on hem als standaard te hebben.
Als alles werkt, zou natuurlijk top zijn.
Ik denk wel dat jou rom meer hier thuis hoort.
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
Succes ermee en we merken het wel als de volgende versie online komt.
Ziet er mooi uit die Arc, jammer alleen van de 1200 mAh accu.
512MB is ook een beetje mager.
512MB is ook een beetje mager.
[ Voor 20% gewijzigd door Paqbro op 06-01-2011 16:59 ]
En bedankt SE: http://www.engadget.com/2...a-x10-beyond-android-2-1/
Raar... Is zo gek nog niet
Verwijderd
Ze hebben gedeeltelijk gelijk. SE heeft genoeg anagepast waardoor ik liever 2.1 van SE heb dan 2.2 zonder aanpassingen. Maar 2.2 zou hoe dan ook niet komen, helemaal als de Arc met 2.3 komt lijkt me mocht dit gerucht onwaar zijn dat eventueel nog als update kunnen..
Verwijderd
Dat zou balen zijn, maar het staat nog nergens op het blog van SE dus is het denk ik ook niet officieel.
Edit:
hm lees net op het se blog:
Rikard Skogberg says:
January 6, 2011 at 5:22 pm
Hi all,
.
First – As a clarification regarding the current Xperia products – We are planning another upgrade to bring new features (such as for example multi-touch for Xperia X10) to the current family of Xperia™ smartphones in Q1 2011. However, at this stage those plans do not include updating the underlying Android version.
.
This decision is based on that we believe that with the current hardware platform an overhaul of the underlying core OS wouldn’t drastically improve the user experience.
We believe that the current Xperia range on Android 2.1 coupled with our proprietary upgrades and unique hardware delivers a user experience that is on par with, and in many cases better than, a vanilla installation of Android 2.2.
.
Our priority right now is to keep enhancing the user experience of the existing products through coming updates and to deliver a fantastic range of smartphones in 2011 that are all on the latest possible version of Android – that is a target we are determined to hit!
hopelijk kraakt xda de bootloader nog
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 18:53 ]
Wat een geleuter van SE, net of de hardware van onze x10 niet voldoende is, terwijl de arc vrijwel hetzelfde is. En dan zeggen dat 2.1 van SE beter is dan vanilla 2.2... tuurlijk is de vanilla niet optimaal, maar ze moeten eens stoppen met al die onzin te integreren en gewoon zorgen dat 2.2 zuinig draait met een leuke skin. Kan niet moeilijk zijn lijkt me.
En dan ook nog zeggen dat de nieuwe androids van hun wel de nieuwste versies van android meekrijgen, ik geloof er niks meer van. Ben wel blij met mijn x10, maar dat komt niet door wat SE ermee doet, laatste SE voor mij, aangezien er nu genoeg mooie android toestellen zijn, wat 9 maanden geleden nog niet zo was.
En dan ook nog zeggen dat de nieuwe androids van hun wel de nieuwste versies van android meekrijgen, ik geloof er niks meer van. Ben wel blij met mijn x10, maar dat komt niet door wat SE ermee doet, laatste SE voor mij, aangezien er nu genoeg mooie android toestellen zijn, wat 9 maanden geleden nog niet zo was.
Er zijn al 2.2 roms hoor, maar dit is wel erg schraal. Leuk dat ze ons nog de multitouch update geven, maar naar verdere update's kunnen we fluiten. Na minder dan een jaar al kappen met updaten, way to go SE. Wel jammer, ze gingen net de goede kant op met de Arc en PSPhone (beide 2.3) en ik zou er zo één van de twee gaan kopen. Ik denk er nu nog wel een keertje over na.
Verwijderd
Baal er behoorlijk van! ze flikken weer hetzelfde net zoals bij de X1. Bij de arc zal het niet anders gaan...Knul schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:11:
Er zijn al 2.2 roms hoor, maar dit is wel erg schraal. Leuk dat ze ons nog de multitouch update geven, maar naar verdere update's kunnen we fluiten. Na minder dan een jaar al kappen met updaten, way to go SE. Wel jammer, ze gingen net de goede kant op met de Arc en PSPhone (beide 2.3) en ik zou er zo één van de twee gaan kopen. Ik denk er nu nog wel een keertje over na.
Dankzij de custom roms heb ik nog lang plezier gehad van mijn X1 dus ik hoop echt dat er nog veel goede custom roms komen voor de X10. Voor mij is een ding zeker; geen SE meer voor mij.
Verwijderd
Ik ben ook zwaar teleurgesteld door SE.. Er was toch verteld door SE dat ze de x10 altijd bleven updaten.. Volgende keer word het gewoon een HTC..
Maar tot nu toe maar verder blijven gaan met deze tel..
Even iets anders nog kan iemand ook in het NL de roms uitleggen hoe het er op moet komen stap voor stap misschien verkeerde topic zou op het andere forum ook ff vragen..
Maar tot nu toe maar verder blijven gaan met deze tel..
Even iets anders nog kan iemand ook in het NL de roms uitleggen hoe het er op moet komen stap voor stap misschien verkeerde topic zou op het andere forum ook ff vragen..
Verwijderd
Echt super nep van SE 
Gelukkig is Android nu redelijk feature-compleet en gaat het probleem denk ik de komende jaren minder hard als nu zijn vanwege al die minor updates die zijn geweest (2.0;2.1;2.2;2.3; 2.4 etc).
Wel jammer dat nu de toestellen redelijk end-of-line voor SE zijn qua support; ze ons niet gewoon de mogelijkheid geven officieel een stock 2.3/2.4 Android versie aan te bieden..dat is gemakkelijk want geen aanpassingen nodig (ze hebben redelijk standaard hw in de x10's zitten).
Gelukkig is Android nu redelijk feature-compleet en gaat het probleem denk ik de komende jaren minder hard als nu zijn vanwege al die minor updates die zijn geweest (2.0;2.1;2.2;2.3; 2.4 etc).
Wel jammer dat nu de toestellen redelijk end-of-line voor SE zijn qua support; ze ons niet gewoon de mogelijkheid geven officieel een stock 2.3/2.4 Android versie aan te bieden..dat is gemakkelijk want geen aanpassingen nodig (ze hebben redelijk standaard hw in de x10's zitten).
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 22:12 ]
Verwijderd
Oke probleem:
Mijn telefoon start random opnieuw op uit het niets, de ene keer 1 keer dag de andere keer 3 keer op een dag, hoogst irritant, ik heb alles wat ik er de afgelopen dagen nieuw op had gezet al verwijderd (misschien dat ik een foutieve app van de market had geplukt) maar het probleem is hardnekkig.
Ik weet dat ik kan flashen, maar ik heb zoveel werk/tijd erin gestoken en inmiddels zoveel applicaties helemaal naar wens ingesteld dat ik daar echt trek in heb.
Heeft iemand dit ook gehad en is er nog iets wat ik kan proberen voordat ik toch moet flashen?
Aan de andere kant hoeft hij het nog maar 3 maanden vol te houden dan mag ik mijn abo verlengen en vermoedelijk komt dan de Arc er. Dan kan ik altijd nog flashen en hem op marktplaats knallen....
Mijn telefoon start random opnieuw op uit het niets, de ene keer 1 keer dag de andere keer 3 keer op een dag, hoogst irritant, ik heb alles wat ik er de afgelopen dagen nieuw op had gezet al verwijderd (misschien dat ik een foutieve app van de market had geplukt) maar het probleem is hardnekkig.
Ik weet dat ik kan flashen, maar ik heb zoveel werk/tijd erin gestoken en inmiddels zoveel applicaties helemaal naar wens ingesteld dat ik daar echt trek in heb.
Heeft iemand dit ook gehad en is er nog iets wat ik kan proberen voordat ik toch moet flashen?
Aan de andere kant hoeft hij het nog maar 3 maanden vol te houden dan mag ik mijn abo verlengen en vermoedelijk komt dan de Arc er. Dan kan ik altijd nog flashen en hem op marktplaats knallen....
Verwijderd
Te moeilijk voor mijbartsled schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:50:
[...]
Zie OP.
Mijn methode en die van Stinger_.
Heb inmiddels de Hyves troep eraf gehaald in timescape en dat lijkt toch al goed te helpen.
Ben benieuwd of het ook een tijdje goed blijft gaan..
geen 2.2, het slaat weer nergens op, lijkt Motorola wel.
eerst komen ze uit met een hele oude versie van android, ze doen 1 majpr update en het is alweer einde oefening voor hun "vlaggeschip"?
SE gaat niet bepalen of de rom zo goed genoeg is, ze hebben gewoon geen zin om nog in een "oude" telefoon te investeren, nu de opvolger klaar staat
die mogen ze van mij dus fijn houden en mijn x10 gaat de verkoop in
wat mij betreft wordt het tijd dat google zijn partners even tot de orde roept
maar das mijn mening
eerst komen ze uit met een hele oude versie van android, ze doen 1 majpr update en het is alweer einde oefening voor hun "vlaggeschip"?
SE gaat niet bepalen of de rom zo goed genoeg is, ze hebben gewoon geen zin om nog in een "oude" telefoon te investeren, nu de opvolger klaar staat
die mogen ze van mij dus fijn houden en mijn x10 gaat de verkoop in
wat mij betreft wordt het tijd dat google zijn partners even tot de orde roept
maar das mijn mening
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Verwijderd
Mja SE is echt hun vlaggenschip aan het bombarderen tot tryout denk ik en die periode is nu gepasseerd dus gaan ze daar alles van laten vallen
spijtig want ik denk dat ze er anders toch nog ver mee konden gaan.
SE, kijk eens naar HTC die zelfs voor hun Magic na bijna 2 jaar toch nog voorziet van een update naar een nieuwere Android versie, daar kunnen jullie nog wat van leren denk ik zo!
SE, kijk eens naar HTC die zelfs voor hun Magic na bijna 2 jaar toch nog voorziet van een update naar een nieuwere Android versie, daar kunnen jullie nog wat van leren denk ik zo!
Volgens mij komen er wel gewoon updates uit, alleen wordt er niet naar een hogere versie geupgrade.
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
Dat is een feit, maar HTC kan nog updaten naar hogere versies van Android, dus waarom zou SE dat dan ook niet kunnen?mulder schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:02:
Volgens mij komen er wel gewoon updates uit, alleen wordt er niet naar een hogere versie geupgrade.
Alles goed en wel met die updates, blijft bij mij de vraag bestaan is een update altijd een verbetering? Als ik mijn X getweaked hebt, zit ik niet op een update te wachten die ervoor zorgt dat je weer van alles opnieuw moet instellen....
Verwijderd
Mensen moeten gewoon niet zo huilen. Ja, jammer dat er geen 2.3 komt maar zolang ze nog updates uitbrengen + de grote update die de interface aanpast ben ik al tevreden.
Alleen mensen die dit volgen zeuren erom, niemand die dat ding gewoon kocht omdat die hem mooi vond of ietszeurt om die updates en als je echt 2.3 wilt neem je toch gewoon een custom rom?
Alleen mensen die dit volgen zeuren erom, niemand die dat ding gewoon kocht omdat die hem mooi vond of ietszeurt om die updates en als je echt 2.3 wilt neem je toch gewoon een custom rom?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 13:54 ]
Verwijderd
LET OP! Deze post gaat eens een keer niet over updates ;-)
Iemand ervaring met portable versterkers in combinatie met de X10?
Ik zou graag een goede hoofdtelefoon willen koppelen aan mijn X10 om muziek (Spotify) te streamen. Nu heb ik begrepen dat vele portable versterkers (bijv. Headroom, FiiO) niet goed werken met smartphones. Klopt dat en heeft iemand een goede (betaalbare) suggestie?
Ik zou graag een goede hoofdtelefoon willen koppelen aan mijn X10 om muziek (Spotify) te streamen. Nu heb ik begrepen dat vele portable versterkers (bijv. Headroom, FiiO) niet goed werken met smartphones. Klopt dat en heeft iemand een goede (betaalbare) suggestie?
Verwijderd
Buiten mensen van hier? Dan denk ik dat je ook eens andere fora en berichten moet bekijken want er zijn er heel wat die toch wel verdere updates willen doorkrijgen zoals hier bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:24:
Mensen moeten gewoon niet zo huilen. Ja, jammer dat er geen 2.3 komt maar zolang ze nog updates uitbrengen + de grote update die de interface aanpast ben ik al tevreden.
Buiten mensen van hier zeurt niemand om die updates en als je echt 2.3 wilt neem je toch gewoon een custom rom?
Ik kan leven met 2.1. Had gehoopt op 2.2 ivm de wifi hotspot functie.. Die komt er helaas dus niet en rooten van de X10 lijkt ook nog niet mogelijk

Mijn X10 2.1 werkt inderdaad beter dan mijn 2.2 Galaxy S, dus geen man overboord wat dat betreft. Nu moet ik zeggen dat de Desire HD op 2.2 wel goed werkt, dus misschien zegt dat ook iets over Samsung.
Al met al denk ik dat 2.2 niet veel meer heeft gebracht dan wat kleine updates, dus wanneer ze 2.2 willen overslaan en met 2.3 nog eens gaan kijken of dat wel verbeteringen geeft, kan ik daar prima mee leven.
Hoewel, tegen die tijd heb ik vast al een Arc.
Al met al denk ik dat 2.2 niet veel meer heeft gebracht dan wat kleine updates, dus wanneer ze 2.2 willen overslaan en met 2.3 nog eens gaan kijken of dat wel verbeteringen geeft, kan ik daar prima mee leven.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Voor de volledigheid: nieuws: Sony Ericsson Xperia X10 krijgt geen Android-updates meer
Uhm, jawel? Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topicchowmonkey schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:06:
Ik kan leven met 2.1. Had gehoopt op 2.2 ivm de wifi hotspot functie.. Die komt er helaas dus niet en rooten van de X10 lijkt ook nog niet mogelijk
Ik zit nu bij mijn vader thuis en hij en zijn vrouw hebben beiden een SE Xperia X10.
Ik heb Gmail volledig ingesteld voor hem en wil nu gaan updaten naar Android 2.1
Zelf heb ik een Samsung Galaxy S voorzien van 2.2 met een root en OCLF, ik ben dus niet volledig onbekend met het prutsen aan een telefoon, maar ik kom hier niet uit terwijl ik het idee heb het wel goed te doen.
Ik heb zelf wel even gezocht op AW en uiteraard hier maar wil vanavond het liefst gewoon thuis slapen, vandaar mijn vraag.
Ik maak gebruik van pc companion 2.0, verkregen via de SE website.
De telefoon is volledig opgeladen en ik heb een back-up gemaakt via de back-up en restore app die ik uit de market gehaald heb.
Het update proces gaat goed tot voorbij de backup, als je de telefoon los moet koppelen, uitzetten etc. Daar gaat het niet goed, ik moet na het inschakelen de USB kaart mounten, wat ook lukt, maar er verschijnt geen 'NEXT' op het scherm, iets wat wel zou moeten om door te kunnen gaan met de update, volgens de handleiding.
Dus, wat doe ik niet goed?
Ik heb Gmail volledig ingesteld voor hem en wil nu gaan updaten naar Android 2.1
Zelf heb ik een Samsung Galaxy S voorzien van 2.2 met een root en OCLF, ik ben dus niet volledig onbekend met het prutsen aan een telefoon, maar ik kom hier niet uit terwijl ik het idee heb het wel goed te doen.
Ik heb zelf wel even gezocht op AW en uiteraard hier maar wil vanavond het liefst gewoon thuis slapen, vandaar mijn vraag.
Ik maak gebruik van pc companion 2.0, verkregen via de SE website.
De telefoon is volledig opgeladen en ik heb een back-up gemaakt via de back-up en restore app die ik uit de market gehaald heb.
Het update proces gaat goed tot voorbij de backup, als je de telefoon los moet koppelen, uitzetten etc. Daar gaat het niet goed, ik moet na het inschakelen de USB kaart mounten, wat ook lukt, maar er verschijnt geen 'NEXT' op het scherm, iets wat wel zou moeten om door te kunnen gaan met de update, volgens de handleiding.
Dus, wat doe ik niet goed?
Je moet even de Sony Ericsson Update Service runnen lijkt me, want de update zelf maakt geen backup. Het is (volgens mij, is al een tijd geleden) een kwestie van de terug toets indrukken terwijl je de telefoon opstart.
Dat klopt.
Ik moet de telefoon los koppelen, controleren of de accu voor minmaal 50% gevuld is, het toestel uitschakelen om vervolgens de USB in de pc te steken en na 5 seconden de USB in de telefoon te doen en gelijktijdig de 'TERUG' toets in te drukken.
Dat doe ik ook allemaal, daarna moet je de USB kaart mounten, dat doe ik ook, maar er gebeurt daarna niet wat de handleiding mij belooft.
Ik ga niet de telefoon rooten om te updaten naar 2.1, deze is gewoon officieel te verkrijgen.
EDIT
Laat maar, je moet de 'TERUG' knop echt van tevoren indrukken alvorens de stekker erin te steken
Djeez
Ik moet de telefoon los koppelen, controleren of de accu voor minmaal 50% gevuld is, het toestel uitschakelen om vervolgens de USB in de pc te steken en na 5 seconden de USB in de telefoon te doen en gelijktijdig de 'TERUG' toets in te drukken.
Dat doe ik ook allemaal, daarna moet je de USB kaart mounten, dat doe ik ook, maar er gebeurt daarna niet wat de handleiding mij belooft.
Ik ga niet de telefoon rooten om te updaten naar 2.1, deze is gewoon officieel te verkrijgen.
EDIT
Laat maar, je moet de 'TERUG' knop echt van tevoren indrukken alvorens de stekker erin te steken

[ Voor 11% gewijzigd door partyondude op 07-01-2011 18:33 ]
Is er een manier waarop je handmatig je facebook contacten aan je telefoonboek kan koppelen? Tot nu toe deed hij het altijd automatisch, maar een vriend van me pakt ie niet.
Verwijderd
Ikzelf vind de galaxy s met 2.2 toch een stuk fijner werken dan een x10 met 2.1. De x10 heeft vergeleken met de galaxy meer moeite met bepaalde acties. Misschien is dat toch persoonlijk. De update 2.2 stelt niks voor. Alleen flash support.Jiriki schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:14:
Mijn X10 2.1 werkt inderdaad beter dan mijn 2.2 Galaxy S, dus geen man overboord wat dat betreft. Nu moet ik zeggen dat de Desire HD op 2.2 wel goed werkt, dus misschien zegt dat ook iets over Samsung.
Voor degenen die het herstart-probleem, sinds android 2.1, die mijn reparatie van het voorgaande topic afwachten:
Inmiddels heb ik mijn telefoon teruggekregen, met de status 'Gerapareerd onder garantie'. Zonder verdere uitleg, lekker vaag.
Ik was dus benieuwd: meeste apps opnieuw geïnstalleerd, telefoon aan de lader gehangen en 'Bingo'!! Hij herstart direct weer
. Dan ligt het aan de lader zou je denken? Nee hoor, ook met andere laders en kabels treedt dit probleem op. En lang niet altijd tijdens het opladen, alleen lijkt het soms tijdens het laden wel extra erg.
Inmiddels heb ik het nog een dagje (halve om precies te zijn) aangekeken, maar de telefoon herstart weer regelmatig. Het is nu zelfs erger: wanneer hij vastloopt hoor ik eerst een harde 'electrische' kraaktoon. Ik heb nog steeds garantie (Hi) dus hij gaat direct weer terug naar de reparatie. Gelukkig kost het versturen me niets, maar ik begin het wel zat te worden nu
.
Inmiddels heb ik mijn telefoon teruggekregen, met de status 'Gerapareerd onder garantie'. Zonder verdere uitleg, lekker vaag.
Ik was dus benieuwd: meeste apps opnieuw geïnstalleerd, telefoon aan de lader gehangen en 'Bingo'!! Hij herstart direct weer
Inmiddels heb ik het nog een dagje (halve om precies te zijn) aangekeken, maar de telefoon herstart weer regelmatig. Het is nu zelfs erger: wanneer hij vastloopt hoor ik eerst een harde 'electrische' kraaktoon. Ik heb nog steeds garantie (Hi) dus hij gaat direct weer terug naar de reparatie. Gelukkig kost het versturen me niets, maar ik begin het wel zat te worden nu
3x repareren is een nieuwe telefoon toch?KoekjevanLU schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:12:
Voor degenen die het herstart-probleem, sinds android 2.1, die mijn reparatie van het voorgaande topic afwachten:
Ik was dus benieuwd: meeste apps opnieuw geïnstalleerd, telefoon aan de lader gehangen en 'Bingo'!! Hij herstart direct weer. Dan ligt het aan de lader zou je denken? Nee hoor, ook met andere laders en kabels treedt dit probleem op. En lang niet altijd tijdens het opladen, alleen lijkt het soms tijdens het laden wel extra erg.
Inmiddels heb ik het nog een dagje (halve om precies te zijn) aangekeken, maar de telefoon herstart weer regelmatig. Het is nu zelfs erger: wanneer hij vastloopt hoor ik eerst een harde 'electrische' kraaktoon. Ik heb nog steeds garantie (Hi) dus hij gaat direct weer terug naar de reparatie. Gelukkig kost het versturen me niets, maar ik begin het wel zat te worden nu.
Dat is downgraden naar 1.6, rooten en dan custom rom erop? Niet de laatste 2.1 rooten gelijk met z4root. Toch??
Heb ik ook gehoord. Laten we het hopen, want dit schiet niet op natuurlijk. Ik zal uiteraard nog wel weer laten weten wat het vervolg hiervan is.bartsled schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:48:
[...]
3x repareren is een nieuwe telefoon toch?
Ik had de usb aansluiting stuk op de telefoon, maar zowel de kabel als de oplader zelf waren ook stuk.KoekjevanLU schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Heb ik ook gehoord. Laten we het hopen, want dit schiet niet op natuurlijk. Ik zal uiteraard nog wel weer laten weten wat het vervolg hiervan is.
Deze heb ik dus op laten halen(garantie), ik heb een nieuw toestel gekregen maar echter mijn oude kabel en lader terug gekregen. Dit valt volgens hen niet onder de garantie omdat het onderdelen zijn.
Helaas.
Maar ik heb dus bij de eerste keer mijn phone te hebben ingeleverd meteen een nieuwe gekregen.
Helaas is dit toestel enorm traag en laat ik het dus weer kostenloos ophalen.
Gelukkig is dat allemaal gratis maar je bent we weer een aantal weken je telefoon kwijt.
Klopt, 3x opsturen is nieuw toestel.KoekjevanLU schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:47:
[...]
Heb ik ook gehoord. Laten we het hopen, want dit schiet niet op natuurlijk. Ik zal uiteraard nog wel weer laten weten wat het vervolg hiervan is.
Nadat ik mijn Nokia N97 voor de 2e keer kwam brengen en ook diverse keren voor kleine langs was geweest bij het KPN Business Center, was ik er helemaal klaar mee, gaf aan dat ik een ander toestel wilde maar toen vertelde men mij dat je pas na 3x opsturen een aanbieding krijgt. Ik had mazzel, de N97 was niet meer te repareren en niet veel later belde KPN mij om te vertellen dat ik een nieuw toestel mocht komen uitzoeken.
Dat weet ik niet precies meer, het is al zo'n 2 maand geleden dat ik mijn telefoon rootte. Maar we zijn hier offtopic, dit kun je beter in het rooten & custom rom topic bespreken.chowmonkey schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:36:
[...]
Dat is downgraden naar 1.6, rooten en dan custom rom erop? Niet de laatste 2.1 rooten gelijk met z4root. Toch??
OT:
Hebben meer mensen hier last van dat notificaties van mail en sms niet goed weggaan? Bijvoorbeeld, ik krijg een sms, druk erop, sluit hem weer af, maar hij staat er als notificatie nog wel. Ook moet ik na ik een sms heb verstuurd enorm vaak op terug drukken voordat hij naar het hoofdmenu van berichten gaat, want hij gaat eerst alle sms'jes uit dat bericht langs die ik die dag heb verstuurd.
Beetje vaag verhaal, maar beter kan ik het niet uitleggen
Nee, dat is downgraden naar de vorige versie van 2.1. Of je moet 1.6 zo geweldig vindenchowmonkey schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:36:
[...]
Ik heb geen leuke ondertitel.
Maar het eindresultaat is dan toch een custom rom??thijsje66 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:45:
[...]
Nee, dat is downgraden naar de vorige versie van 2.1. Of je moet 1.6 zo geweldig vinden
Kan, hoeft niet. Rooten betekent niet per sé een custom ROM. Omgekeerd wel, voor een custom ROM moet je root-access hebben.chowmonkey schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:58:
[...]
Maar het eindresultaat is dan toch een custom rom??
Als je een aanrader wilt voor een custom ROM:
Óf mijn Gingerbread ROM (is slechts een thema, hoor, draait gewoon "braaf" op 2.1) of de AOSP ROM van jerpelea en zdzihu.
Ik wacht wel tot z4root werkt bij de huidige versie. Ben een beetje huiverig om te rommelen met een goed werkend toestelthijsje66 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:24:
[...]
Kan, hoeft niet. Rooten betekent niet per sé een custom ROM. Omgekeerd wel, voor een custom ROM moet je root-access hebben.
Als je een aanrader wilt voor een custom ROM:
Óf mijn Gingerbread ROM (is slechts een thema, hoor, draait gewoon "braaf" op 2.1) of de AOSP ROM van jerpelea en zdzihu.
Ik heb destijds mijn nordic 2.1 geroot met z4 root en heb daarna geen enkele update geinstalleerd. Stel, ik update nu. Ben ik dan mijn root weer kwijt?
Ja.bartsled schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:48:
Ik heb destijds mijn nordic 2.1 geroot met z4 root en heb daarna geen enkele update geinstalleerd. Stel, ik update nu. Ben ik dan mijn root weer kwijt?
Jep.bartsled schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:48:
Joepie een post die niet over updates gaat!Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:29:
LET OP! Deze post gaat eens een keer niet over updates ;-)
Wat je vraag betreft, ikzelf heb de FiiO E5 en die bevalt mij prima en is met 25 euro betaalbaar dacht ik.
Verwijderd
Ik heb wel als ik dan gewoon via berichten naar die nieuwe sms ga dat hij in de balk blijft staan. Verder inderdaad ook dat hij, niet bij alle, maar soms alles laat zien voordat je in berichten menu bent weer.Knul schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:41:
[...]
Dat weet ik niet precies meer, het is al zo'n 2 maand geleden dat ik mijn telefoon rootte. Maar we zijn hier offtopic, dit kun je beter in het rooten & custom rom topic bespreken.
OT:
Hebben meer mensen hier last van dat notificaties van mail en sms niet goed weggaan? Bijvoorbeeld, ik krijg een sms, druk erop, sluit hem weer af, maar hij staat er als notificatie nog wel. Ook moet ik na ik een sms heb verstuurd enorm vaak op terug drukken voordat hij naar het hoofdmenu van berichten gaat, want hij gaat eerst alle sms'jes uit dat bericht langs die ik die dag heb verstuurd.
Beetje vaag verhaal, maar beter kan ik het niet uitleggen
En iemand die weet of je die sms teller kan uitzetten?Want als die vlakbij de 0 komt vertraagd het toestel gigantisch.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een cradle voor mn X10, alleen wil ik hem graag in landscape hebben ipv portrait. Ik heb al zoiets gevonden, maar dat is in portrait. Heeft iemand hier een cradle in landscape, en bevalt hij ook?
Verwijderd
verbetert die e5 het basgeluid ook? de EQ van de x10 is namelijk erg 'flat'..martend schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:41:
[...]
Joepie een post die niet over updates gaat!![]()
Wat je vraag betreft, ikzelf heb de FiiO E5 en die bevalt mij prima en is met 25 euro betaalbaar dacht ik.
Verwijderd
Ik weet niet of iemand dit probleem herkend, maar ik heb regelmatig dat de UMTS-verbinding voor 1 seconde wegvalt. Dit gebeurt op een willekeurig moment. Er komt dan een rood kruisje door het antenne-icoontje en later hersteld hij zich weer. Ik heb al enkele malen een software update uitgevoerd.
Herkent iemand dit probleem bij de X10, of zal het aan de provider liggen?
@sjondenon het basgeluid verbeterd inderdaad vind ik, het klinkt gewoon beter, voller. Ik heb in elk geval geen spijt van dat kastje.
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan de provider ligt.. Heb je dat overal??Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:24:
Ik weet niet of iemand dit probleem herkend, maar ik heb regelmatig dat de UMTS-verbinding voor 1 seconde wegvalt. Dit gebeurt op een willekeurig moment. Er komt dan een rood kruisje door het antenne-icoontje en later hersteld hij zich weer. Ik heb al enkele malen een software update uitgevoerd.
Verwijderd
Ik gebruik mijn telefoon vooral in regio Enschede, en hier heb ik er overal last van jachowmonkey schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:29:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan de provider ligt.. Heb je dat overal??
Hier is de update sinds vandaag ook binnen.
Binnenkort maar even kijken wat er verbeterd is, maar dit zal ook de wel de laatste update worden
Hopen dat de camera en geluid idd verbeteren
Binnenkort maar even kijken wat er verbeterd is, maar dit zal ook de wel de laatste update worden
Nee, er komt in ieder geval nog dualtouch bij.nickpma schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:07:
Hier is de update sinds vandaag ook binnen.
Verwijderd
En de UX update die 2.1 niet haalde.thijsje66 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:24:
[...]
Nee, er komt in ieder geval nog dualtouch bij.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels een FiiO E5 besteld (inderdaad erg betaalbaar) en ook nog een cMoy Bass Boost ($80 voor device + FiiO kabel, incl. verzending = EUR 61,-), vanwege de uitzonderlijke recensies. De cMoy is gecustomized voor mijn hoofdtelefoon voor dit geld. Ik ga ze beide gewoon testen (en nee.... ik heb niet geld teveel hoor) en zal hier mijn bevindingen i.c.m. X10 wel plaatsen.martend schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:41:
[...]
Joepie een post die niet over updates gaat!![]()
Dat heb ik ook in Enschede, vooral als ik in een hoog gebouw zit. Verder eigenlijk nooit last.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:14:
[...]
Ik gebruik mijn telefoon vooral in regio Enschede, en hier heb ik er overal last van jaDan zal het wellicht aan t-mobile liggen met de bekende datastoringen
@sjondenon
Koop/probeer PowerAmp eens uit de market, die heeft een erg goede equalizer als je het mij vraagt.
Verwijderd
@sjondenon
PowerAmp is denk ik een goed alternatief, maar wanneer je zoals ik (graag) Spotify gebruikt op de X10 heb je (nog) geen EQ beschikbaar. Een externe amp (bypass versterker X10) is dan zeer welkom om het vlakke en zwakke geluid te verbeteren. Overigens kun je de FiiO E5 makkelijk eens proberen, heb hem besteld bij HiFi togo.nl en daar geven ze aan dat ik hem gewoon terug mag sturen als hij niet bevalt (dat is pas een ruime retourregeling!).
>> Edit: en geld retour natuurlijk
>> Edit: voor je vraag t.a.v. bas en vergelijking E5 en cMoy bass boost (JDS Labs) zie http://www.themindofgame....t-cmoy-v2-02-impressions/
PowerAmp is denk ik een goed alternatief, maar wanneer je zoals ik (graag) Spotify gebruikt op de X10 heb je (nog) geen EQ beschikbaar. Een externe amp (bypass versterker X10) is dan zeer welkom om het vlakke en zwakke geluid te verbeteren. Overigens kun je de FiiO E5 makkelijk eens proberen, heb hem besteld bij HiFi togo.nl en daar geven ze aan dat ik hem gewoon terug mag sturen als hij niet bevalt (dat is pas een ruime retourregeling!).

>> Edit: voor je vraag t.a.v. bas en vergelijking E5 en cMoy bass boost (JDS Labs) zie http://www.themindofgame....t-cmoy-v2-02-impressions/
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 12:20 ]
Voor mijn Xperia X10 heb ik de Skyfire browser voor websites die flash filmpjes afspelen, ondermeer de NOS.
Zijn er alternatieven voor Skyfire?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Je kunt online bij T-mobile melden waar je slecht bereik hebt..Knul schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:38:
[...]
Dat heb ik ook in Enschede, vooral als ik in een hoog gebouw zit. Verder eigenlijk nooit last.
http://www.t-mobile.nl/se...tact/bereik/dekkingskaart
Mijn ervaring is dat ze eigenlijk altijd serieus kijken of ze wat kunnen doen. Ik had in mijn woonplaats tijd terug ook opeens slechte dekking. Na het melden is dit vlot verholpen.
Niet dat ik weet, behalve er een 2.2 rom op te zetten en dan flash te installeren. Skyfire werkt behoorlijk goed imho, is er iets wat je niet bevalt?stefanaudi schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:33:
Voor mijn Xperia X10 heb ik de Skyfire browser voor websites die flash filmpjes afspelen, ondermeer de NOS.
@hierboven
Ik zit (helaas) bij Hi, dus dat gaat niet op
Verwijderd
Ik heb de fiio e5 zojuist ook besteld. Ik heb mijn x10 eigenlijk nog nooit voor muziek luisteren gebruikt. Meestal gebruik ik mijn sony nwz-a845 i.c.m. de Sennheiser cx870. Deze combinatie levert perfect geluid. Ik wil mijn telefoon nu ook gaan gebruiken zodat ik maar 1 apparaat hoef mee te sjouwen. Ik hoop dus dat de e5 het geluid wat verbeterdVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:52:
@sjondenon
Verwijderd
Geen idee of ik dit op de goede plek vraag..., maar weet iemand of er een alternatief is voor Timescape widget??
Vind 'm best leuk opzich, maar hij neemt zoveel ruimte in beslag en is niet echt snel.
Zoek eigenlijk iets waarin je je laatste melding (of meldingen) kan zien met de bijbehorende foto, maar in een wat kleiner formaat.
Is dit er al of moet het nog uitgevonden worden?
Vind 'm best leuk opzich, maar hij neemt zoveel ruimte in beslag en is niet echt snel.
Zoek eigenlijk iets waarin je je laatste melding (of meldingen) kan zien met de bijbehorende foto, maar in een wat kleiner formaat.
Is dit er al of moet het nog uitgevonden worden?
Blijkbaar is het weer mogelijk om te rooten met deze methode. Zelf nog niet getest want ik heb de laatste updates nog niet.
Let op:
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.
Vragen, opmerkingen of ander zinnen met betrekking tot custom-roms voor de Sony Ericsson Xperia X10 mogen hier: Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic.
Dergelijke berichten zijn hier zwaar off topic en zullen zonder pardon worden verwijderd.