Nee aangezien wij het allemaal niet 1-2-3 begrijpen ligt het uiteraard aan ons. Kijk, wij van de oude stempel zijn opgegroeid met FTD. Wij zijn verwend. Wij hebben een torrent-tijdperk gekend met veel ellende, je was van plan Doornroosje te downloaden voor de kids en na dagen op 2kbps geleeched te heben bleek dat je een oostblok-pr0n hebt gedownload omdat een of andere grapjas het leuk vond om die te vermommen als Doornroosje. Dus.. toen kwam FTD.. geweldig... altijd precies dat krijgen wat je ook verwacht te krijgen. Een geschenk uit de hemel.
Nu kom jij met allemaal spannende termen als "dupechecker, NFOrce, VCDQ, doopes, prebot, fora, NZBVortex" en daar snappen wij helemaal niks van. (fora lukt nog wel hoor, maar de gedachte om fora af te struinen naar usenet content maakt mij niet echt happy)
Het ligt vast aan mij maar als ik dat zo lees krijg ik de indruk dat FTD/Spotnet ietwat gemakkelijker werkt. Ik persoonlijk heb absoluut geen zin/tijd om elke avond urenlang te gaan "dupechecker, NFOrce, VCDQ, doopes, prebot, fora, NZBVortex"-en om me te kijken of er ergens in dat oerwoud wellicht iets interessants staat.
Momenteel draai ik nog maar FTD3 voor zolang het nog duurt en een verse install van Spotnet (zo geconfigureerd dat het er bijna hetzelfde uitziet als FTD met z'n categorieen) voor daarna op een Windows laptopje... bij gebrek aan soortgelijke apps voor Mac
[
Voor 5% gewijzigd door
catchingfire op 16-02-2011 09:18
]