InsomniaX doet exact hetzelfde.
Als het goed is kan je dat viaBushalte schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:42:
Ik gebruik SABnzbd. Sinds Mountain Lion gaan mijn Macs in slaap, waar 'vroeger' SAB dat tegen hield. Is dit ergens in te stellen naar jullie weten? Ik heb al gezocht maar kom niet verder.
System Preferences --> Energy Saver --> En dan het vinkje aanzetten van 'Wake for network access'
instellen zodat je computer niet in slaap valt als er netwerkverkeer bezig is. Heb zelf Engels dus weet niet exact hoe het in het NL heet, maar hoop dat je er wel uitkomt
In elk geval dat icoontje met dat lampje
Ok dus er moet een aparte app voor komen.Frank7 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:53:
Met 'Caffeine' kun je de slaapstand uitstellen of helemaal tegenhouden.
Dit had ik gezien en staat inderdaad goed ingesteld. Toch gaan ze in slaap.ankhie schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:20:
[...]
Als het goed is kan je dat via
System Preferences --> Energy Saver --> En dan het vinkje aanzetten van 'Wake for network access'
instellen zodat je computer niet in slaap valt als er netwerkverkeer bezig is. Heb zelf Engels dus weet niet exact hoe het in het NL heet, maar hoop dat je er wel uitkomt
In elk geval dat icoontje met dat lampje
Thanks in ieder geval.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Couchpotato niet vergeten!Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:40:
sabnzbd+ in combinatie met sickbeard. Best combo ever
Verwijderd
waarom moet ik couchpotato er nog bijhebben? Sickbeard vind toch alles
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 16:28 ]
Verwijderd
hoe zoekt die dan achter films ? moet ik daar iets voor opgeven wat mijn gerne is ofzo 
of download die er maar op los
of download die er maar op los
Je zegt: Ik wil the Avengers.
Couchpotato download start: The Avengers in je gewenste kwaliteit.
Couchpotato download start: The Avengers in je gewenste kwaliteit.
Verwijderd
Couchpotato is perfect om wat (nog uit te komen) films in de download que te zetten, maar als ik 'snel' ff een film wil kijken ga ik toch naar NZBmatrix. 
Ik kan me herinneren dat er ook een programma was dat werkte als Headphones maar dan voor films. Dus: Monitor Will Ferrell > If Will Ferrell is actor > Download movie.
Of bestaat dat niet? Heb ik het misschien gedroomd?
Ik kan me herinneren dat er ook een programma was dat werkte als Headphones maar dan voor films. Dus: Monitor Will Ferrell > If Will Ferrell is actor > Download movie.
Of bestaat dat niet? Heb ik het misschien gedroomd?
Wat gebruiken jullie nu voor bron om "ff snel" een filmpje te vinden aangezien nzbmatrix én spotplanet hun deuren hebben gesloten?
Verwijderd
NZBEE
Raymeister schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:11:
Wat gebruiken jullie nu voor bron om "ff snel" een filmpje te vinden aangezien nzbmatrix én spotplanet hun deuren hebben gesloten?
Ik gebruik altijd SabNZBd+ zonder extra programma's, dit werkt prima.
A yawn is a silent scream for coffee.