ASNNetworks schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Hij stopt om de 20% met downloaden steeds even... Is dit standaard, is het een bug of heeft het te maken met het feit dat het een trial is? Als het standaard of een bug is dan is dit wel een gemis... Om de 20% even stoppen met downloaden om vervolgens verder te gaan...
Natuurlijk is dat geen bug, ik denk dat je verward met een feature die foute downloads uitzet.
De app wordt erg zorgvuldig getest en door veel mensen gebruikt en getest.
Welke melding geeft ie tijdens dat hij stopt?
Wat bedoel je met "stopt", wordt de NZB op pause gezet?
Geef even een gedetailleerde beschrijving wat je bij de nzb ziet en VOORAL de melding ("hij stopt" is dus niet voldoende)
Edit:
Oh wacht; ik denk dat ik al weet wat er plaatsvind. Je download direct naar een relatief trage netwerk schijf of iets dergelijks. De download sneller dan hij naar je externe schijf kan schrijven. Om te voorkomen dat je geheugen vol loopt zal hij even alle data wegschrijven en later verder gaan met downloaden.
Voor optimale performance is het beste om naar een local interne of snelle usb/firewire schijf te downloaden en dan een "Move completed downloads" aan te zetten en daar de NAS of netwerk schijf op te geven.
Neem anders even contact met met op op info@nzbvortex.com dan kan ik je beter persoonlijk support leveren.
[
Voor 43% gewijzigd door
FTL op 09-01-2012 22:37
]