Nieuwsgroepen en FTD op mac, hoe doe jij het?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

RVE_NL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:26:

Dan is Unison heel wat verbeterd met de tijd, in de tijd dat ik het probeerde ontbrak het automatisch uitpakken nog.
Waarschijnlijk is dat sinds versie 2.0 veranderd :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 15:07
zo! fijn programma NZBvortex, lijkt me echt sneller te werken dan sabnzb
dus maar effe aangekocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Weet iemand toevallig of er ook een iPhone/iPad companion app in de maak is voor NZBVortex? Ik kan nu wel downloads toevoegen door icm Dropbox en auto-add functie van NZBVortex, maar de status bekijken van de download (snelheid, resterende tijd/mb's) enzo is toch wel errrug handig... Ben er ook best bereid iets voor neer te leggen...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26
ASNNetworks schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:28:
Weet iemand toevallig of er ook een iPhone/iPad companion app in de maak is voor NZBVortex? Ik kan nu wel downloads toevoegen door icm Dropbox en auto-add functie van NZBVortex, maar de status bekijken van de download (snelheid, resterende tijd/mb's) enzo is toch wel errrug handig... Ben er ook best bereid iets voor neer te leggen...
Via vnc af en toe de server in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ja dat doe ik nu ook al, maar dat werkt niet zo fijn als een app die het gelijk laat zien ;) hopelijk komt de ontwikkelaar ooit ermee...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:43

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

ASNNetworks schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:28:
Vind het wel een goed idee. Heb er best wel een paar euro voor over om die extra functionaliteit te krijgen (1,59 zou een leuk prijsje zijn). Ik weet niet hoeveel gebruikers er zijn maar als de helft dat zou aanschaffen levert het ook weer een leuk extraatje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:50

FTL

Heb de hint begrepen mannen. Zal na versie 2.7 tijd voor een iOS control app inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 22:34

Grin

Ride si sapis.

FTL schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:17:
Heb de hint begrepen mannen. Zal na versie 2.7 tijd voor een iOS control app inplannen.
_/-\o_

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
NZB Vortex gebruiker hier en net als vele anderen een zeer tevreden gebruiker. 1 keer hele vage problemen gehad en na wat druk heen en weer gemail met de maker loste het probleem zichzelf ook op dezelfde vreemde manier weer op. Na die tijd gigabyte's aan data binnen gesleept zonder één enkel probleem!

Simpel doch doeltreffend programma... zoals het hoort en zijn geld dus ook driedubbel dwars waard ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Wow! Ben benieuwd... Wat zijn de plannen voor 2.7 trouwens? Bux fixes of ook extra functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Bigg Balls schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Wow! Ben benieuwd... Wat zijn de plannen voor 2.7 trouwens? Bux fixes of ook extra functionaliteit?
In eerste instantie heeft de sandbox van Lion top prioriteit. Vanaf maart is dat verplicht voor de Mac App Store. Verder betere support voor hele rare par2 sets. Ook is er een hele sporadische crash eindelijk gevonden met dank aan een trouwe gebruiker.

Meer info:
http://nzbvortex.com/issues/roadmap_page.php

[ Voor 5% gewijzigd door FTL op 25-01-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Ps> bedankt voor de leuke reacties. Altijd leuk om te horen wanneer klanten tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 09:39
Ik heb hier ook interesse in en ben bereid een kleine vergoeding te betalen.

- Het zou handig zijn om de download status te bekijken.
- Het zou nog veel handiger als de zoekfunctie die NZBVortex gebruikt ook in de app verwerkt word, zodat er direct een download order gegeven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:30
Iemand een idee hoe ik series en films automatisch in een juiste map kan zetten met nzbvortex zodat deze door plex netjes gezien worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Samplex schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:35:
Iemand een idee hoe ik series en films automatisch in een juiste map kan zetten met nzbvortex zodat deze door plex netjes gezien worden?
Gebruik de groups functie. Hiermee kan je downloads zoals series o.a. naar een andere map laten verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:30
FTL schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:35:
[...]

Gebruik de groups functie. Hiermee kan je downloads zoals series o.a. naar een andere map laten verplaatsen.
Oke thanks, dit werkt alleen voor series want daar is de naam in het bestand altijd aanwezig.

Hoe dat je dat dan met films? Want dan is er elke keer een andere titel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Natuurlijk kan NZBvortex niet gokken wat een bepaalde file is.
Als ik al niet weet aan een filename of iets een film is of een serie dan worden het voor NZBvortex ook moeilijk.

Je kan in rss al direct aangeven welke groep het is.

Verder kan je de grootte gebruiken en andere sleutelwoorden.
Je zou een minimale grootte in combinatie met woorden als 720p of 1080p e.d. Voor films gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Of bij exclude: /s\d+e\d+/
(die zal alle SxxExx eruit filteren)

Werkt alleen in combinatie met een include filter.

[ Voor 29% gewijzigd door FTL op 06-02-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier ook last van heeft? Gebruik al een tijd Nzbvortex, bevalt me prima. Sinds een tijdje krijg ik iedere keer de volgende foutmelding nadat ik iets gedownload heb:

'Move failed, disk full?'

De harde schijf is lang nog niet vol, dus die melding is wat raar. Programma al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat. Ook downloadlocatie (mappen) aangepast, ook nu zonder resultaat.

Iemand misschien enig idee? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Met welk bestandsysteem is je externe schijf geformatteerd?
Denk je tegen een bestandsgrootte limit van je bestandsysteem op je externe schijf aan loopt.

Het gaat hier om de move to completed locatie.
Kijk die ook even na of die wel klopt.

[ Voor 22% gewijzigd door FTL op 06-02-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gat om een interne harde schijf van 2TB waarvan er nog 1,96TB beschikbaar is.
Bestandsysteem: Mac OS Uitgebreid (journaled)

Bestanden worden tijdens het downloaden in de map 'Downloads incompleet'
(/Volumes/Macintosh HD 2/Downloads/Downloads incompleet) gezet, na het downloaden worden ze verplaatst naar '`Downloads compleet'.
(/Volumes/Macintosh HD 2/Downloads/Downloads compleet)
Ik heb dit net bekeken, en het zou moeten kloppen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Had je de completed map al eens opniew aangegeven?
Kijk je hdd permissies ook even na (even googlen).
Controleer ook je hdd ook op fouten.
Maak eens een nieuwe Folder aan en wijs de completed folder daar naar.

Het is geen bug maar een lokaal issue. Als het nog steeds niet lukt neem dan even contact op met mij op info@nzbvortex.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 'Compleet' map had ik nog niet opnieuw aangegeven, heb ik nu wel gedaan, helaas zonder resultaat.
HD op fouten gecontroleerd, er werden geen fouten gevonden.

Nieuwe map aangemaakt met de naam 'Test' . Aangegeven dat de complete downloads naar deze map moeten worden verplaatst. Daarna even iets gedownload en jawel het werkt zonder problemen. In de map 'Test' 2 nieuwe mappen aangemaakt voor complete en incomplete downloads. Ook nu heb ik dit weer aangepast in NZBVortex. Weer even iets gedownload en ook nu werkt het zonder problemen. ;)

Ik ben weer happy dus.

Bedankt voor je hulp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Wel raar probleem. Moet toch iets niet fijn zijn in de oude map.
Maar goed, je bent weer aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Spotlite>> huh de updateknop is weg?

Over SL>> ben er geen fan van, is het enige wat we hebben, toch? Niet aankomen met webbased gedoe, daar gruwel ik helemaal van. Nouja, gelukkig is er SL, positief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
Ik vind NZBVortex een hele fijne App! Verder gebruik ik SpotPlanet.org of planet.spotweb.info om mijn spul te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Ik zoek nog een paar beta testers voor de nieuwe NZBvortex.
Je moet een "site" licentie hebben en weten hoe je je Library folder moet openen (dus je weet wat over osx)

Graag contact opnemen via support site van NZBvortex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik gebruik Newsbin Pro met Wine (MacPorts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
FTL schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:25:
Ik zoek nog een paar beta testers voor de nieuwe NZBvortex.
Je moet een "site" licentie hebben en weten hoe je je Library folder moet openen (dus je weet wat over osx)

Graag contact opnemen via support site van NZBvortex.
had graag mee gedaan, helaas (in dit geval) heb ik de App Store variant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ftdworld.net-->nzb
nzb-->unison

Servers: Eweka

quickpar voor checken
unrarX voor uitpakken

Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:54:
Ftdworld.net-->nzb
nzb-->unison

Servers: Eweka

quickpar voor checken
unrarX voor uitpakken

Werkt perfect!
Probeer NZBVortex eens. Ik denk dat je het een fijn alternatief zult vinden. Zo als jij werkt ben ik ooit eens begonnen op de Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:24
Waarom vinden jullie NZBVortex beter dan SabNZBD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Llewy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:55:
Ik heb natuurlijk geen objectieve mening maar het is ren kwestie van voorkeur.
Veel mensen hebben liever een native applicatie dan een browser app.
Verder hebben beide applicaties unieke features die de andere niet heeft.

Ik zou allle (sabnzbd, unison, NZBvortex) gewoon proberen en de client kiezen die je het fijnst vind.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en vind verschilldende dingen belangrijk. (browser vs native, minder resources of browser, gratis of betaald)

Kwestie van proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Llewy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:55:
Ik heb wel een objectieve mening, dus ik wil je vraag wel even beantwoorden.
- NZB Vortex heeft natuurlijk als bekend voordeel dat het native is (tegenover web based SABnzbd). Hierdoor voelt alles vloeiend aan (overgangen tussen menu's, alles is wat sneller).
- Ander belangrijk verschil is de ingebouwde zoek functie, die echt uitstekend werkt. (Ik gebruik zelden nog binsearch/nzbindex/spotlite).
- Updates van het programma haal je binnen via de app store.

Dat was het wel zo eigenlijk, SABnzbd is ook een prima programma hoor, ik raad je aan ze gewoon beide eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:13
Daarbij komt wel dat NZB Vortex 9.99 kost en SABnzbd+ gewoon gratis is. Die 10 euro wil ik wel besteden aan binsearch.info of iets dergelijks.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de hoeveelheid, en de inhoud, van alle berichten over NZB Vortex lees, heeft dat mij over de streep getrokken. Discussie over de prijs van een app vind ik sowieso belachelijk, dus dat speelt voor mij geen rol.
Morgen krijg ik mijn Mac Mini thuis (2e hands, 2010 model 2,4) dus je zou zeggen NZB Vortex installeren en gaan met die banaan! Het is alleen zo dat een Mac Mini, voor mij althans, extreem weinig hardeschijfruimte heeft. Om die reden heb ik een Netgear ReadyNAS NV+ RND4000 (pricewatch: Netgear ReadyNAS NV+ RND4000) gekocht en daar een 2TB schijf in gedaan uit mijn oude Windows HTPC. Als de prijzen er weer naar zijn gooi ik natuurlijk ook de andere 3 bay's vol.
Mijn vraag is nu: welke optie is waarom het beste/makkelijkst/handigst?
1 - NAS = downloadmedium met SABnzb+ er op, en de Mac Mini komt niet voor in downloadproces.
2 - Mac Mini = downloadmedium met NZB Vortex er op, en die verplaatst complete bestanden naar de NAS
Nog wat achtergrond info: de NAS kan geen Plex server zijn, dus de Plex server is mijn Mac Mini. Naast mijn werkkamer waar de Mac Mini komt, staat er beneden nog een Apple TV 2, en op de slaapkamer nog een Apple TV 3, welke beide Plex App krijgen. Ik heb een 25mbit UPC verbinding en gebruik EWEKA, geen snelheidsduivel dus. Ik ben reeds in het bezit van de Plex App op iPhone 4 & iPad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Sabnbz zorgde voor veel load op macbook air van vriendin, daarom ook NzbVortex gekocht en werkt perfect. Zelf gebruik ik Sabnzb maar dat is puur omdat ik gebruik maak van Sickbeard en Couchpatatoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

SYQ schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:17:
Sabnbz zorgde voor veel load op macbook air van vriendin, daarom ook NzbVortex gekocht en werkt perfect. Zelf gebruik ik Sabnzb maar dat is puur omdat ik gebruik maak van Sickbeard en Couchpatatoo
Sickbeard en couchpotato werk ook met NZBvortex, ook al is de integratie niet zo diep als met sabnzbd.
Je kan ze met de black hole instellen op de watch folder van NZBvortex.

@carpebios: ieder z'n prioriteiten: de prijs weegt zwaarder dan een native client bij jouw. Zoals ik al zei: ieder z'n eigen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:15
carpebios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:16:
Daarbij komt wel dat NZB Vortex 9.99 kost en SABnzbd+ gewoon gratis is. Die 10 euro wil ik wel besteden aan binsearch.info of iets dergelijks.
16 EUR toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik werk ook op een macbook Air met sabnzbd+. Ik merk niks van veel load.
Ik vind een prijs niet doorslaggevend. Maar als het perfect werkt gratis, zal ik niet opeens 10 euro betalen voor een app die precies hetzelfde doet, maar dan met een native app. Ik vind het wel lekker dat het allemaal in de achtergrond loopt zonder een app extra in mijn dock. Dat geeft mij alleen maar onrust.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

carpebios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:45:
Ik werk ook op een macbook Air met sabnzbd+. Ik merk niks van veel load.
Ik vind een prijs niet doorslaggevend. Maar als het perfect werkt gratis, zal ik niet opeens 10 euro betalen voor een app die precies hetzelfde doet, maar dan met een native app. Ik vind het wel lekker dat het allemaal in de achtergrond loopt zonder een app extra in mijn dock. Dat geeft mij alleen maar onrust.
Zoals ik al zei: persoonlijk voorkeur. Heb zeer regelmatig emails van gebruikers die zeer blij zijn dat ze zijn overstapt van o.a. Sabnzbd. Ongetwijfeld komt het ook andersom voor.
Zolang iedereen kiest wat ie het fijnst vind dan is het goed, zolang we maar niet X vs Y discussies uitmonden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een X vs Y discussie voegt idd niets toe. Voor mij heeft NZB Vortex bij voorbaat al de voorkeur, als was het maar dat ik niet het risico wil lopen een (bijna) ideaal programma te moeten missen voor een bedrag kleiner dan 2 bioscoopkaartjes. Natuurlijk blijft het voor iedereen een persoonlijke voorkeur, maar die zijn nou allemaal wel eens genoemd in dit topic.
Hamvraag voor mij is: wat komt NZB Vortex te kort/Wat is het voordeel van SABnzb+ bij gebruik van een NAS icm Mac Mini?

@FTL ik hoor graag hoe de slager er zelf over denkt, die weet waarschijnlijk als een van de beste wat de mogelijkheden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:35

iMars

Full time prutser

Persoonlijk gebruik ik SABnzbd icm Spotweb op mijn NAS. Vind het heerlijk werken. Kan er overal op de wereld bij waar internet en een browser is. De integratie vind ik mooi, dat ik alleen maar op het pijltje in Spotnet hoef te klikken en SABnzbd download het automatisch.

Als download client op de Mac zelf heb ik er een aantal gehad, waaronder ook de NZBVortex. Deze heb ik als trial gebruikt en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze applicatie. Echter heb ik het niet aangeschaft omdat ik met mijn NAS download en geen zin heb om ook mijn MacBook Pro aan te laten tijdens het downloaden...

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

@bellsellarnhem: ik denk dat voor jou Sabnzbd op de NAS en dan met apple tv2 (met xbmc erop) streamen via samba vanaf nas de beste optie lijkt. Downloaden via sabnzbd op een nas gaat vaak niet zo snel (iig op mijn ds111 niet, CPU en mem) maar hij kan wel hele dag aanstaan! Bespaart ook wat watts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:00
Hmmm jammer dat NZBVortex opeens 16 euro kost. Heeft de trial me overtuigd is de prijs omhoog geschoten.

Een tientje had ik er graag voor over maar 16 euro is me iets te veel, dan blijf ik het gratis sabnzbd wel gebruiken.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Hij is van de actie prijs terug gegaan baar originele prijs inderdaad.
Er zal vast wel weer een periode komen dat hij in de aanbieding is de komende maanden.
Bedankt voor 't testen en goed te horen dat je het een fijne client vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik gebruik SabnzbD op mijn iMac.
Als usenet server gebruik ik download2day.
Ikheb voor SAB gekozen omdat ik ook CouchPotato , Sickbeard en Headphones eraan heb hangen.
En via de SAB app op mijn iPad kan ik ook nog eens makkelijk en simpel mijn queu bekijken of nieuwe nzb's toeveogen. Geld overigens ook voro CP SB en HP

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Spotlite, SABnzbd+ en gewoon zoeken op nzbindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenTheys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06 12:41
NZB.su om te zoeken,
SABnzbd+ om binnen te hengelen,
NewsHosting.com accountje voor 10 euro/maand.

Nog absoluut geen klachten over deze combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Dont change a winning formula ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Mijn combinatie:

sabnzbd+
Op mijn Mac om te downloaden, met als uitpak folder mijn externe HDD.

SabMobile
Op de iPhone om overal ter wereld mijn downloads te kunnen beheren, en downloads naar de Mac toe te sturen, en om de voorgang te bekijken etc. etc. etc.

Eweka
Usenet provider voor € 7,50 p/m.

nzbindex.nl
Zoekmachine voor NZB's.

Tip: Voor de mensen die films zoeken, gebruik 'Berserk post' als zoek query, die post altijd het beste, en alles in HD kwaliteit, en altijd incl. NL subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
sabnzbd+ hier ook samen met Eweka. FTD World om nieuwe releases in de gaten te houden, weet ff niks beters :P

Eweka omdat ik geen abo wil en het maar 7,50/maand. Soms download ik een maand niks.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Ik download nu zelf via sunnyusenet.com.

Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg over te spreken ben, 1 maandje kost maar €4,79 (30Mbit/10 verbindingen) meer/minder data/verbindingen zijn ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Vandaag NZBVortex gekocht wat een super programma zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook ewaka 1 maand gebruikt, maar deze blokkeert sommige illegale downloads, wat nogal vervelend kan zijn af en toe.

Ik gebruik nu hitnews 120bit met Nzbvortex, ik kocht Nzbvortex toen ie nog 10 euro was en nog niet op de store stond :p.
Nzb vortex gaat wel meer Cpu gebruiken als ik met 15mb/s download maar dat merk je amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hoe kan ik eigenlijk BlackArmor NAS 220 van Seagate gebruiken icm Sabnzbd? M'n macbook wordt wat traag als 'ie aan het downloaden en uitpakken tegelijk is. Kan dat niet naar m'n nas worden gestuurd via sabnzbd+?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRenken
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 20:36
Ik heb net een half uurtje geleden mij ook aangemeld voor sunnyusenet! En het werkt prima :).
Daarnaast gebruik ik NZBvortex! Wat een overheerlijk programma zeg! :)

Navigeer naar de toekomst, codeer het heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Wat is de meerwaarde van nzbvortex tov nzbdrop? Die kan dat toch ook allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

ZakHooi schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:49:
Wat is de meerwaarde van nzbvortex tov nzbdrop? Die kan dat toch ook allemaal?
Niet helemaal. Nzbdrop gebruikt meer CPU, geheugen, geeft meer wear op ssd, geen RSS, matige search integratie, veel minder geavanceerd functies zoals goede cleanup, geen sample skip e.d.
Is ook nog 's 9 USD duurder.

Mijn klanten die naar NZBvortex zijn overgestapt geven aan dat er relatief veel issues zijn met nzbdrop.
Alle updates van NZBvortex waren gratis.

Probeer ze beide, kan je zelf een oordeel vellen.

[ Voor 5% gewijzigd door FTL op 09-04-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

Helaas is NZBVortex nu €15,99 wel errug duur vind ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

We zijn nog druk bezig om de 2.7.4 update in Mac App Store te krijgen.
Helaas werkt Apple niet echt mee.

[ Voor 207% gewijzigd door FTL op 03-06-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:34
Na het doorspitten van deze topic, blijkt dat spotlite de enige optie is om spots te bekijken op een mac of zijn er inmiddels alternatieven programma's? En wat is jullie ervaring met spotlite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:25
ik gebruik spotplanet.org Gewoon via 't web! Heerlijk.
En dat dan met sabnzbd+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalaroth schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:20:
En dat dan met sabnzbd+.
ik gebruik ook Spotplanet.org! ze hebben echt bijna alles!!!

ik gebruik als cliënt 'Unison 2' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 20:45
Ik draai spotnet in parallels en laat die de NZB's naar mijn NAS trappen * zucht *. En series gaan met Leechr, wordt elk half uur gerefresht en daar heb ik verder geen omkijken meer naar :D

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Zalaroth schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:20:
En dat dan met sabnzbd+.
Oh, wat een goede tip! Veel makkelijker dan SpotLite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:19
Grappig dat niemand het heeft over Binreader... http://www.binreader.com/

Gebruik dit al ruim een jaar werkt uitstekend, nzb downloaden op http://spotplanet.org/

En oh is nog eens gratis ook ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:26
NNTPGrab

Gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik moet zeggen, ik gebruikte de laatste versie van sabnzbd+ en ik kreeg alsmaar snelheid verlies, tot soms een paar kb. Nu de trail van NZBVortex gedownload, en hij blijft nu op 6mb/s, zonder snelheid verlies. Zou er iets mis zijn in sabnzbd+? Meer mensen met de zelfde problemen. Ik zie het nog even aan, anders toch maar 15 euro betalen voor NZBVortex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:24
Sja, telkens maar dat zoeken naar gratis apps. Je betaald ook maandelijks voor je nieuwsserver, dus waarom dan niet voor de applicatie?

Ik vind NZBVortex echt ideaal werken. Ik baal er alleen van dat ik 'm via de Mac App Store hebt aangeschaft. Apple controleert vrij streng op deze app volgens mij, want ik zie vaak zat op Twitter dat er weer een nieuwe update is ingediend, is afgewezen, weer opnieuw is ingediend, weer wachten. Beetje jammer dus.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat is natuurlijk onzin. Er zijn genoeg programma's die gratis zijn en beter of gelijk aan kwaliteit zijn dan hun betaalde broer. Ik zeg ook niet dat ik perce een gratis app moet, ik ben deze gewoon gewend, ook omdat deze er eerder was dan sabnzbd. Dus graag nadenken voor je wat post. Daarbij is het geen antwoord op mijn vraag, maar meer een mening geven en een kromme vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Dat was ook geen reactie op je vraag. Ik gaf enkel mijn mening over het zoeken naar de juiste applicatie en mijn ervaringen met NZBVortex.

Maar je wil het dus van mij horen. Ik heb hier met NZBVortex vrijwel altijd 15MB/s constant. Enkele keer dat ie niet stabiel is, maar dat kan aan van alles liggen (nieuwsserver/netwerkverbinding/internetverbinding/applicatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En heb je ook sabnzbd+ gebruikt recentelijk? Want daar heb ik dus problemen mee.
NZBVortex doet het prima, vind het alleen vervelend dat ik dan een stand alone applicatie heb.
Zou fijn zijn als je hem naar je menubalk kan verplaatsen.

[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 27-07-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Ook ik gebruik SabNZBD+ op mijn QNAP659pro+
In combinatie met SickBeard en Couchpotato en Headphones.
Ook ik merk dat SabNZBD+ af en toe qua snelheid in kan kakken.
Ik heb namelijk Ziggo alles in 1 extra 120MB internet en zie hem toch vaak terug vallen naar 7MB/s terwijl ik een NZB van 3 uur oud zit te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb ook Ziggo alles in 1, 50MB. Bij mij gaat het echter naar soms 1kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spammerboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2020
Gebruik SABNzbd op mijn QNAP, maar voor standalone vind ik NZBVortex echt helemaal super. Deze downloadt ook veel sneller dan SABNzbd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Kijk de volgende onderdelen even na.
- SSL aan of uit?
- Goede poorten / alternatieve poorten open?
- CPU gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
SSL stond eerst aan, maar die had ik uit gezet. Hetzelfde resultaat helaas. Poorten staan goed en hebben ook altijd prima gewerkt. CPU gebruik is niet raar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
NZBVortex inc i-telligent doet nu ook opeens niks meer. De verbinding doet het, met internet niks mis. Post is 20 dagen oud. Maar hij blijft nu onder de <1K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik gebruik http://ftdworld.net/
en daarbij SABnzbd op mijn mac en op de synology.
daarnaast sickbeard op de synology om alle series bij te houden, werkt perfect! _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 31-07-2012 13:14 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

carpebios schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:06:
NZBVortex inc i-telligent doet nu ook opeens niks meer. De verbinding doet het, met internet niks mis. Post is 20 dagen oud. Maar hij blijft nu onder de <1K
Zou je contact me met kunnen opnemen op info@nzbvortex.com
Moet een lokaal probleem zijn. Het is zeer goed mogelijk dat je server de data niet heeft.

Maar neem maar contact op; kunnen we even in de logs kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
@FTL bedankt voor je respons, ik lees het helaas nu pas. Ik denk dat het aan ML ligt, die gooit mijn wifi er soms uit. Het werkt nu perfect. Heb een paar minuten geleden je app via de AppStore gekocht. Ik weet dat de updates minder snel binnen komen, maar ik houd ervan dat alles in 1 plaats staat zonder dat ik serials moet bewaren. (Hopelijk komt office 2011 ook nog eens in de appstore). Maar ik heb wel 1 klein dingetje, en misschien ligt het ook wel aan mij.

De laatste 100 kb tot 1 mb van een download (dus het allerlaatste lijntje aan het einde van de laatste download), die blijft vaak een minuut hangen. Is dit bekend? Uiteindelijk download hij wel door en gaat die verder met save en processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
@FTL Is er misschien een app in de maak waarmee op dezelfde manier naar nzb bestanden gezocht kan worden als in NZBVortex en het bestand vervolgens gedownload kan worden in NZBVortex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
@RVE_NL, rechtermuisknop op het gene wat je wilt downloaden vanuit de NZBVortex app en op downloaden klikken, dan download hij vanuit de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
Ik gebruik SABnzbd. Sinds Mountain Lion gaan mijn Macs in slaap, waar 'vroeger' SAB dat tegen hield. Is dit ergens in te stellen naar jullie weten? Ik heb al gezocht maar kom niet verder.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-12-2021
Met 'Caffeine' kun je de slaapstand uitstellen of helemaal tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:01
InsomniaX doet exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabnzbd+ in combinatie met sickbeard. Best combo ever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:28

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Bushalte schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:42:
Ik gebruik SABnzbd. Sinds Mountain Lion gaan mijn Macs in slaap, waar 'vroeger' SAB dat tegen hield. Is dit ergens in te stellen naar jullie weten? Ik heb al gezocht maar kom niet verder.
Als het goed is kan je dat via
System Preferences --> Energy Saver --> En dan het vinkje aanzetten van 'Wake for network access'
instellen zodat je computer niet in slaap valt als er netwerkverkeer bezig is. Heb zelf Engels dus weet niet exact hoe het in het NL heet, maar hoop dat je er wel uitkomt :)
In elk geval dat icoontje met dat lampje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
Frank7 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:53:
Met 'Caffeine' kun je de slaapstand uitstellen of helemaal tegenhouden.
Ok dus er moet een aparte app voor komen.
ankhie schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:20:
[...]

Als het goed is kan je dat via
System Preferences --> Energy Saver --> En dan het vinkje aanzetten van 'Wake for network access'
instellen zodat je computer niet in slaap valt als er netwerkverkeer bezig is. Heb zelf Engels dus weet niet exact hoe het in het NL heet, maar hoop dat je er wel uitkomt :)
In elk geval dat icoontje met dat lampje :P
Dit had ik gezien en staat inderdaad goed ingesteld. Toch gaan ze in slaap.
Thanks in ieder geval. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:40:
sabnzbd+ in combinatie met sickbeard. Best combo ever ;)
Couchpotato niet vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moet ik couchpotato er nog bijhebben? Sickbeard vind toch alles

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Couchpotato is voor films, Sickbeard alleen voor series. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zoekt die dan achter films ? moet ik daar iets voor opgeven wat mijn gerne is ofzo :p
of download die er maar op los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Je zegt: Ik wil the Avengers.
Couchpotato download start: The Avengers in je gewenste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Couchpotato is perfect om wat (nog uit te komen) films in de download que te zetten, maar als ik 'snel' ff een film wil kijken ga ik toch naar NZBmatrix. :)

Ik kan me herinneren dat er ook een programma was dat werkte als Headphones maar dan voor films. Dus: Monitor Will Ferrell > If Will Ferrell is actor > Download movie.

Of bestaat dat niet? Heb ik het misschien gedroomd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymeister
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2021
Wat gebruiken jullie nu voor bron om "ff snel" een filmpje te vinden aangezien nzbmatrix én spotplanet hun deuren hebben gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NZBEE
Raymeister schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:11:
Wat gebruiken jullie nu voor bron om "ff snel" een filmpje te vinden aangezien nzbmatrix én spotplanet hun deuren hebben gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MVR-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 12:57
Ik gebruik altijd SabNZBd+ zonder extra programma's, dit werkt prima.

A yawn is a silent scream for coffee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NZBVortex en Spotlite, gaat prima.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste