Hmm, weer enorm aan het genieten van Uncharted 3! Helaas is hij bij de Citadel al een keer raar gaan doen dat hij ineens niks meer van de schijf leek te laden: de gevonden schat werd niet groot getoond en even daarna bleef het beeld en geluid gewoon op zwart tijdens de cutscene(en het menu om te skippen werkte nog wel). Vreemd genoeg is er geen mogelijkheid om in-game filmpjes terug te kijken volgens mij... Dit terwijl dit bij Uncharted 1 en 2 geen probleem was, ook de "cheats" na het voltooien van de game lijken inderdaad te ontbreken maar hopelijk brengt Naughty Dog die met behulp van een patch nog terug of iets dergelijks. Uiteindelijk het filmpje via YouTube moeten bekijken(en geloof me, dat is nog een hele kunst in China).
Overigens liep hij begin hoofdstuk 10 helemaal vast bij mij en dus reset nodig, daarna ging het wel weer redelijk normaal. Wel vreemd, ik weet niet of het echt aan UC3 ligt of aan mijn PS3 Slim, ik heb Uncharted 1 en 2 in Nederland op mijn 60GB launch model gespeeld en zit nu in China met een 160GB Slim(wit), alleen heb UC1, 2 en een hoop andere games er eerder ook op gespeeld en nooit vastlopers gehad...
Daar houdt het echter niet op voor mij, ik ben een Nederlander die vanwege studie voor de tweede maal in China zit, daarom heb ik vorig jaar een PS3 Slim gekocht uit Hong Kong en nu UC3 ook uit Hong Kong, ik dacht "maakt niks uit, het is toch allemaal regio vrij!". Helaas blijkt de Online Pass dat nu dus niet en dus is mijn hele steelbook waardeloos voor mijn Nederlandse account, ik kan enkel proberen met een HK account te spelen maar dan zijn mijn trophies waardeloos en heb ik geen vrienden...
Qua vergelijking tot UC2 weet ik het nog net zo niet, het verhaal lijkt me iets meeslepender maar tegelijkertijd is het tot nu toe ook wel een erg duistere bedoening. Ik kijk uit naar de mooie open landschappen die ik reeds in de trailers gezien heb
[
Voor 7% gewijzigd door
Rctworld op 03-11-2011 10:53
]