Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:24
Wildfire schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:06:
Had bij GameDumper een preorder staan. Nog steeds niets ontvangen. Bij navraag blijkt dat zij de Engelse versie leveren en niet de Nederlandse. De Engelse versie zou naar verwachting vandaag binnenkomen zodat ze deze op de oorspronkelijke releasedatum kunnen thuisbezorgen.
hij is op voorraad dus als ze ze gisteren verstuurd hebben vandaag eindelijk spelen, niet dat ik tijd heb maar de onvermijdelijke patches kan ik alvast dl'en.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chapter 13 werd wel heel moeilijk ineens. Naast de vele vijanden vond het nogal een buggy stuk ook. Regelmatig dat ik ergens liep op een plek wat blijkbaar niet de bedoeling was.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:15

Wildfire

Joy to the world!

Svennie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:35:

[...]

hij is op voorraad dus als ze ze gisteren verstuurd hebben vandaag eindelijk spelen, niet dat ik tijd heb maar de onvermijdelijke patches kan ik alvast dl'en.
Ik heb iig geen verzendbericht ontvangen... :'(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Wildfire schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:24:
[...]
Ik heb iig geen verzendbericht ontvangen... :'(
ik ook nog niet, bestelling staat op "Betaling en Ordergegevens ontvangen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Bah... GameDumper is iig een zaak waar ik nooit meer bestel. Ik had de game beter ergens anders kunnen bestellen, had ik dit weekend al kunnen spelen. Aangezien de NL versie ook gewoon in te stellen is voor Engelse taal is er niet persé een noodzaak om op de Engelse versie te wachten...

* Wildfire kan bijna niet meer wachten op deze topgame

[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 02-11-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Wildfire schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:32:
Bah... GameDumper is iig een zaak waar ik nooit meer bestel. Ik had de game beter ergens anders kunnen bestellen, had ik dit weekend al kunnen spelen. Aangezien de NL versie ook gewoon in te stellen is voor Engelse taal is er niet persé een noodzaak om op de Engelse versie te wachten...

* Wildfire kan bijna niet meer wachten op deze topgame
bij de U reeks kan je de taal inderdaad los instellen, dat zouden meer spellen moeten doen. Daarom koop ik ook meestal de Engelse.

een collega heeft hem bij Amazon besteld, die is nu verzonden dus komt morgen binnen, ik had hem ook liever al in de hand gehad, toch zuur als je anderen in je vriendenlijst al ziet spelen, ik wacht wel, vanavond heb ik maar weinig tijd dus morgen mag ook nog.

Je bent wel negatief richting gamedumper maar van de meeste sites die versturen is het spel er nog niet. Als het spel er vandaag of morgen is ben ik tevreden, daar had ik ook rekening mee gehouden en dan bestel ik er nog wel vaker, het moet niet langer gaan duren.

EDIT: hij is verzonden, morgen dus binnen

[ Voor 16% gewijzigd door Svennie op 02-11-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Helaas moet ik meestal nog wat langer wachten op review exemplaren maar hij is af; mijn Uncharted 3 review. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-07 11:18
Baal had hem als reserve bij bartsmit besteld de Explorer edition geven ze me de SE. Heb hem ook nog bij Dynabyte gereserveerd. Maar tot nu toe niks gehoord, En nog bij een andere gamestore gevraagd als er nog een pre-order gecanceld word of ik daar reserve mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Phusebox schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:35:
Helaas moet ik meestal nog wat langer wachten op review exemplaren maar hij is af; mijn Uncharted 3 review. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:45

Nakebod

Nope.

Huh, een Phusebox die een keer niet negatief over alles loopt te zeuren? Dat ik die dag nog mee mag maken zeg :+

Wat ik trouwens wel jammer vind over het notitieboekje van Drake, ten opzichte van UC1/UC2, en gelijk een beetje semi-spoiler:
spoiler:
Het notitieboek heb je vrijwel niet nodig, ondanks dat er best veel info in staat. Ik heb hem volgens mij bij maar 2 puzzels gebruikt, volgens mij bij de zoektocht in London Underground naar de Golden Hind (Of had ik die nu al in het museum gezien..) en bij het looppad over de juiste vormpjes lopen. De rest van de aantekeningen totaal niet nodig gehad.
In UC1/UC2 heb ik misschien wel uren in totaal naar de pagina's getuurd om de juiste oplossing te vinden.

Over het algemeen vond ik UC3 een stuk makkelijker dan UC1 en UC2.

En bijna op het eind al helemaal klote met die stomme
spoiler:
firedeamons, wat een krengen zeg. Heb stiekem wat zitten schelden...
Ze eh, "springen" echt naar iedere kant, staan ze ineens weer achter je.
Of nog leuker was dat stuk met firedeamons was die ruimte waar je in het midden binnenkwam, en zowel links, het midden en rechts nergens veilig kon schuilen. Lastig stukje zonder goede wapens.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 19:21
Aan de TS is sinds vorig jaar niets meer gedaan. Ik weet niet of er gegadigden zijn die hem graag willen updaten? In dat geval kan ik ze wel mede-auteur maken. Ik heb er zelf namelijk geen tijd voor (en Yellowneck heeft toen de lay-out gemaakt).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
vervang de veel te negatieve tweakers review op de FP maar door deze, erg nette review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nakebod schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:15:
Huh, een Phusebox die een keer niet negatief over alles loopt te zeuren? Dat ik die dag nog mee mag maken zeg :+
Als je de andere reviews leest zul je zien dat ik over nog wel meer dingen redelijk positief ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Goede review, vooral de punten van de melee-combat en gunplay. Je hebt een paar goede punten die ik nog niet in andere reviews hebt gezien.

Wel was er, zoals je zelf ook aangeeft, nog zoveel meer om te vertellen. Bijvoorbeeld het oog voor detail. Zoals dat je op een gegeven moment tegen een plastic mandje aanloopt (ten minste, dat gebeurde bij mij, maar je kon die nog wel ontwijken) waardoor deze naar beneden viel en zowel nathan als jijzelf ineens heel goed voelt hoe dicht je bij een gevaarlijke afgrond loopt. Een heel simpel detail die je wel net even wat meer het spel intrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Svennie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:42:

[...]

Je bent wel negatief richting gamedumper maar van de meeste sites die versturen is het spel er nog niet. Als het spel er vandaag of morgen is ben ik tevreden, daar had ik ook rekening mee gehouden en dan bestel ik er nog wel vaker, het moet niet langer gaan duren.

EDIT: hij is verzonden, morgen dus binnen
Vandaag binnen dus, kreeg vanochtend mailtje dat 'ie verzonden was maar dat was blijkbaar bedoeld als bevestiging van verzending gisteren. Postbode duwde 'm zojuist door de brievenbus :)

--- Edit: vraag me trouwens af, als je reviewer bent vergaat je dan eigenlijk niet een beetje het speelplezier? Deadlines enzo zorgen toch voor geforceerd spelen, toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 02-11-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-RazieL- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:53:
[...]

Goede review, vooral de punten van de melee-combat en gunplay. Je hebt een paar goede punten die ik nog niet in andere reviews hebt gezien.

Wel was er, zoals je zelf ook aangeeft, nog zoveel meer om te vertellen. Bijvoorbeeld het oog voor detail. Zoals dat je op een gegeven moment tegen een plastic mandje aanloopt (ten minste, dat gebeurde bij mij, maar je kon die nog wel ontwijken) waardoor deze naar beneden viel en zowel nathan als jijzelf ineens heel goed voelt hoe dicht je bij een gevaarlijke afgrond loopt. Een heel simpel detail die je wel net even wat meer het spel intrekt.
Bedankt voor je feedback; er is inderdaad enorm veel om over te vertellen in deze game en helaas heb ik mede door de deadline niet zozeer kunnen uitweiden als ik had kunnen/willen doen.

Maar zoals ik ook schreef zijn dat soort dingetjes juist het leukst om zelf te ontdekken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-07 16:18
Zojuist binnengekregen als cadeau voor nieuwe PU abonnees (Jaarabbo PU + U3 voor 46 euro). Helaas is het wel een promoversie. Engels doosje, geen boekje en "promo copy, not for resale" op de disc (zo'n wit met rode).

Maar daar merk je natuurlijk niks van en voor die prijs niet te evenaren :)

Vanavond lekker beginnen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:16
Hoeveel co op levels zijn er? En werkt dat hetzelfde als in U2. Ik google me suf, maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ah, heerlijk, zit nog maar net in de game (kwartiertje gespeeld) en ik zit alweer helemaal in de Uncharted-sfeer. Damn, deze reeks games is echt supergoed in alles. I love it!

Vind het alleen een beetje klote dat ik vantevoren alweer weet dat het maar voor bepaalde tijd is want hoe goed de game ook is, de singleplayer heeft een beperkte speelduur en eenmaal er doorheen... dan is het finito. En kan het lange wachten weer beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

pelt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:05:
Hoeveel co op levels zijn er? En werkt dat hetzelfde als in U2. Ik google me suf, maar kan niks vinden.
5

Het zijn ook niet "vaste" routes die je loopt in het level.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07 07:04

@r!k

It is I, Leclerq

Wildfire schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:13:
Ah, heerlijk, zit nog maar net in de game (kwartiertje gespeeld) en ik zit alweer helemaal in de Uncharted-sfeer. Damn, deze reeks games is echt supergoed in alles. I love it!

Vind het alleen een beetje klote dat ik vantevoren alweer weet dat het maar voor bepaalde tijd is want hoe goed de game ook is, de singleplayer heeft een beperkte speelduur en eenmaal er doorheen... dan is het finito. En kan het lange wachten weer beginnen...
Dan ga je toch op hard of crushing spelen en de schatten proberen te vinden? Of is dat je ding niet?

Ik ben inmiddels bij chapter 17, eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat uncharted 2 me nog meer naar zich toe trok, U3 is echt niet slecht, verre van zelfs maar ik heb tot nu toe het idee dat deel 2 nog net even wat beter was.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:49

FeaR

In GoT we trust

@r!k schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:41:
[...]
Ik ben inmiddels bij chapter 17, eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat uncharted 2 me nog meer naar zich toe trok, U3 is echt niet slecht, verre van zelfs maar ik heb tot nu toe het idee dat deel 2 nog net even wat beter was.
Ik deel die mening. Moet wel zeggen dat ik pas bij Chapter 6 zit, maar ik race er redelijk doorheen. In Uncharted 2 nam ik langer de tijd om van de omgeving te genieten en te bekijken. In de eerste run van Uncharted 2 had ik 90% van de treasures al gevonden, in deel 3 heb ik zeker al de helft laten liggen. Dat geeft wel iets aan van dat ik niet zo onder de indruk ben van de omgevingen of dat de game me wat minder doet. Maar het valt niet tegen, want ik wil de game wel uit gaan spelen. Ben zelfs nu gestopt omdat ik mezelf ken en ik anders de nacht doorhaal om de game uit te spelen.

Overigens heb ik van Free Record Shop een armband(je) gehad van Uncharted 3, wel grappig :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Doe ik iets verkeerd, of kun je tijdens het richten niet meer van camera standpunt wisselen? Is toch altijd L3 geweest?

Edit: Ah, shoulder swap. :)

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 02-11-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 05-06 15:45
Ik heb 'm zojuist via de pu actie binnen gekregen... Geen promo exemplaar maar gewoon de full game met boekje en alles! Vreemd maar ben zeer tevreden! Zit bij die promo versies wel een online pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

@r!k schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:41:

[...]

Dan ga je toch op hard of crushing spelen en de schatten proberen te vinden? Of is dat je ding niet?
Nee, daar geef ik niets om. De verhaallijn ken ik dan al en dan vind ik er verder niet veel meer aan om er nog eens doorheen te gaan. En alle schatten vinden hecht ik ook geen waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 11:44

Bosmonster

*zucht*

Uncharted speel ik ook een keertje door voor het verhaal als een interactieve film, maar ga het echt niet nog een keer doen.

Moet zeggen dat ik hem deze keer ook toch minder vind dan de vorige delen. Ben nu bij chapter 16 ofzo en het begint nogal eentonig te worden. Eindeloze waves vijanden, afgewisseld met een kort stukje rennen/klauteren. Heb soms meer het idee dat ik een shooter aan het spelen ben. Ook ben ik het verhaal helemaal kwijt, toch een van de redenen waarom ik het juist speel.

Ik zet het wel even door, maar dat stuk met die boten hadden ze er wel uit kunnen laten.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Wildfire schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:16:
[...]
Vandaag binnen dus, kreeg vanochtend mailtje dat 'ie verzonden was maar dat was blijkbaar bedoeld als bevestiging van verzending gisteren. Postbode duwde 'm zojuist door de brievenbus :)
Hier hetzelfde, hij lag gisteren in de bus! Heb maar een klein uurtje kunnen spelen maar dit weekend heb ik meer tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik ga hem halen zodra hij ergens in de aanbieding is. Kan eigenlijk al niet meer wachten!

Speciaal hiervoor nog maar even U1 en U2 ergens oppikken zodat ik het verhaal weer in de smiezen heb. Het blijft een genot om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Frenkovic schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:07:
Ik heb 'm zojuist via de pu actie binnen gekregen... Geen promo exemplaar maar gewoon de full game met boekje en alles! Vreemd maar ben zeer tevreden! Zit bij die promo versies wel een online pass?
Heel vreemd! Er zit wel een soort kaartje bij van wat steviger papier met een online pass ja. Als die er niet bij zat was ik niet echt tevreden geweest ;)

Trouwens, een promo versie is ook gewoon de full game ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 03-11-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

wel de full-game maar vaak zonder boekje, en in een niet officieel doosje of gewoon in een kartonnen hoesje

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:47
Hmm, weer enorm aan het genieten van Uncharted 3! Helaas is hij bij de Citadel al een keer raar gaan doen dat hij ineens niks meer van de schijf leek te laden: de gevonden schat werd niet groot getoond en even daarna bleef het beeld en geluid gewoon op zwart tijdens de cutscene(en het menu om te skippen werkte nog wel). Vreemd genoeg is er geen mogelijkheid om in-game filmpjes terug te kijken volgens mij... Dit terwijl dit bij Uncharted 1 en 2 geen probleem was, ook de "cheats" na het voltooien van de game lijken inderdaad te ontbreken maar hopelijk brengt Naughty Dog die met behulp van een patch nog terug of iets dergelijks. Uiteindelijk het filmpje via YouTube moeten bekijken(en geloof me, dat is nog een hele kunst in China).

Overigens liep hij begin hoofdstuk 10 helemaal vast bij mij en dus reset nodig, daarna ging het wel weer redelijk normaal. Wel vreemd, ik weet niet of het echt aan UC3 ligt of aan mijn PS3 Slim, ik heb Uncharted 1 en 2 in Nederland op mijn 60GB launch model gespeeld en zit nu in China met een 160GB Slim(wit), alleen heb UC1, 2 en een hoop andere games er eerder ook op gespeeld en nooit vastlopers gehad...

Daar houdt het echter niet op voor mij, ik ben een Nederlander die vanwege studie voor de tweede maal in China zit, daarom heb ik vorig jaar een PS3 Slim gekocht uit Hong Kong en nu UC3 ook uit Hong Kong, ik dacht "maakt niks uit, het is toch allemaal regio vrij!". Helaas blijkt de Online Pass dat nu dus niet en dus is mijn hele steelbook waardeloos voor mijn Nederlandse account, ik kan enkel proberen met een HK account te spelen maar dan zijn mijn trophies waardeloos en heb ik geen vrienden...

Qua vergelijking tot UC2 weet ik het nog net zo niet, het verhaal lijkt me iets meeslepender maar tegelijkertijd is het tot nu toe ook wel een erg duistere bedoening. Ik kijk uit naar de mooie open landschappen die ik reeds in de trailers gezien heb :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 03-11-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:49

Sorbo

Uw hulp in huis!

Sluuz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:34:
[...]

Heel vreemd! Er zit wel een soort kaartje bij van wat steviger papier met een online pass ja. Als die er niet bij zat was ik niet echt tevreden geweest ;)

Een promodisk ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/169ivs1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/20qj6ns.jpg

Mijn exemplaar komt bij sony zelf vandaan, gewonnen met de Facebook Actie. Online Pass zit er ook gewoon bij, maar dan aan de binnenkant van de inlay voorin, waar ik om obvious redenen natuurlijk geen foto van gemaakt heb ;) Overigens had ik ook 2 kaartjes voor de launchparty van afgelopen dinsdag gewonnen, die was ook wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Sorbo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:00:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn exemplaar komt bij sony zelf vandaan, gewonnen met de Facebook Actie. Online Pass zit er ook gewoon bij, maar dan aan de binnenkant van de inlay voorin, waar ik om obvious redenen natuurlijk geen foto van gemaakt heb ;) Overigens had ik ook 2 kaartjes voor de launchparty van afgelopen dinsdag gewonnen, die was ook wel cool :)
Vraag me enigszins af waarom ze andere discs en hoesjes gebruiken, is toch alleen maar extra werk? Wellicht dat het bedoelt is om te verhinderen dat je ze doorverkoopt omdat ze gelijk opvallen, maar verder is het een beetje onzinnig... :P

Niet dat ik UC3 überhaupt zou willen verkopen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Rctworld schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:02:
[...]

Vraag me enigszins af waarom ze andere discs en hoesjes gebruiken, is toch alleen maar extra werk? Wellicht dat het bedoelt is om te verhinderen dat je ze doorverkoopt omdat ze gelijk opvallen, maar verder is het een beetje onzinnig... :P

Niet dat ik UC3 überhaupt zou willen verkopen natuurlijk ;)
Dat zal de reden zijn inderdaad, de discs zijn bedoeld om de game te reviewen, en niet om de reviewer wat extra zakgeld te bezorgen :)

Overigens heb ik nu een stuk van UC3 gespeeld, en ik merk toch echt wel dat ik t verhaal van UC1 en 2 mis, en die graag nog zou willen spelen. Maar eens effe dat double pack oppikken binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Sorbo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:13:
[...]

Dat zal de reden zijn inderdaad, de discs zijn bedoeld om de game te reviewen, en niet om de reviewer wat extra zakgeld te bezorgen :)

Overigens heb ik nu een stuk van UC3 gespeeld, en ik merk toch echt wel dat ik t verhaal van UC1 en 2 mis, en die graag nog zou willen spelen. Maar eens effe dat double pack oppikken binnenkort :)
Begrijp ik daar uit dat je de eerste 2 nooit gespeeld hebt? 8)7 Schande! O-) Weet niet hoe lang je je PS3 al hebt maar als er nog geen Uncharted game in heeft gezeten voor UC3 dan hoor je er gewoon niet bij :+

Nee, even serieus, de Uncharted games zijn gewoon geweldig en met zo'n double pack heb je pas echt value for money!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Rctworld schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:20:
[...]

Begrijp ik daar uit dat je de eerste 2 nooit gespeeld hebt? 8)7 Schande! O-) Weet niet hoe lang je je PS3 al hebt maar als er nog geen Uncharted game in heeft gezeten voor UC3 dan hoor je er gewoon niet bij :+

Nee, even serieus, de Uncharted games zijn gewoon geweldig en met zo'n double pack heb je pas echt value for money!
Sinds een maandje of 2-3, dus nog niet zo lang. Heb de demo van deel 1 wel gespeeld, die was ook erg tof, maar de games hadden nooit geen prioriteit, Gran Turismo was lastig te verslaan ;)

Maandag maar eens even bij Zavvi kijken, hopelijk hebben ze m voor een euro of 25 in de Mega Monday, dan pik ik m meteen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zit nu toch wat meer in de game nu ik wat meer hoofdstukken ben gevorderd. Heb het idee dat ik meer puzzels aan het oplossen ben dan ik in Uncharted 1 en 2 heb gedaan. Gaat iets meer richting Tomb Raider, iets minders schieten en iets meer nadenken. Eén ding staat me wel echt tegen en dat is het schieten. Headshots krijg ik niet voor elkaar, zelfs al heb ik de crosshair recht op iemand zijn hoofd dan is het nog steeds geen one-shot-kill. Sterker nog, negen van de tien keer is een headshot gewoon mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Sorbo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:37:
Sinds een maandje of 2-3, dus nog niet zo lang. Heb de demo van deel 1 wel gespeeld, die was ook erg tof, maar de games hadden nooit geen prioriteit, Gran Turismo was lastig te verslaan ;)
Maakt niet uit man STOP ERMEE! Eerst deel 1, deel 2 en dan pas deel 3...
Deel 1 en deel zijn werkelijk waar pareltjes (ik heb gisteren deel 1 uitgespeeld, deel 2 had ik al uitgespeeld)
maar ik kan me voorstellen dat 3 echt het toppertje is (misschien niet qua verhaal) qua graphics!
En het zou toch zonde zijn om eerst de mooiste game te spelen en dan de ietwat mindere natuurlijk..
Maandag maar eens even bij Zavvi kijken, hopelijk hebben ze m voor een euro of 25 in de Mega Monday, dan pik ik m meteen mee :)
Platinum of niet? Ik ben zelf nog op zoek naar 2 normale versies van Uncharted 1 en 2.
Heb beide in platinum, die staan nu op Marktplaats, dan heb ik straks alle drie de games in 'normale' versie =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

CLB schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:35:
[...]

Deel 1 en deel zijn werkelijk waar pareltjes (ik heb gisteren deel 1 uitgespeeld, deel 2 had ik al uitgespeeld)
maar ik kan me voorstellen dat 3 echt het toppertje is (misschien niet qua verhaal) qua graphics!
En het zou toch zonde zijn om eerst de mooiste game te spelen en dan de ietwat mindere natuurlijk..
Ik ben al gestopt, heb gelukkig pas een klein stukje verhaal gehad. Ik ben nu in
spoiler:
het chateau in frankrijk, net mn eerste setje granaten gekregen
[...]

Platinum of niet? Ik ben zelf nog op zoek naar 2 normale versies van Uncharted 1 en 2.
Heb beide in platinum, die staan nu op Marktplaats, dan heb ik straks alle drie de games in 'normale' versie =)
Platinum maakt me niet zo veel uit. Ik heb je nog niet op marktplaats kunnen vinden, wat vraag je voor beide delen samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
FeaR schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:26:
Zit nu toch wat meer in de game nu ik wat meer hoofdstukken ben gevorderd. Heb het idee dat ik meer puzzels aan het oplossen ben dan ik in Uncharted 1 en 2 heb gedaan. Gaat iets meer richting Tomb Raider, iets minders schieten en iets meer nadenken. Eén ding staat me wel echt tegen en dat is het schieten. Headshots krijg ik niet voor elkaar, zelfs al heb ik de crosshair recht op iemand zijn hoofd dan is het nog steeds geen one-shot-kill. Sterker nog, negen van de tien keer is een headshot gewoon mis.
Apart, lukt me toch aardig had al voor hoofdstuk 10 de throphy voor 100 headshots.

Helaas nog minder dan 3 hoofdstukken en dan ben ik er alweer doorheen, hadden er wel wat meer mogen zijn van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

noteboeki schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:21:
[...]
Apart, lukt me toch aardig had al voor hoofdstuk 10 de throphy voor 100 headshots.
Snap het ook echt niet. Vijand die stilstaat en mij niet ziet was een mooie test. Dus ik met de AK47 gemikt op zijn hoofd en ook nog een stukje ingezoomd. Single shot gelost en ik raakte hem niet eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
CLB schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:35:
[...]

[...]

Ik heb toevallig gisteren Uncharted 2 (normale editie) gekocht voor €12,50 incl. verzendkosten via V&A. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
FeaR schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:41:
[...]

Snap het ook echt niet. Vijand die stilstaat en mij niet ziet was een mooie test. Dus ik met de AK47 gemikt op zijn hoofd en ook nog een stukje ingezoomd. Single shot gelost en ik raakte hem niet eens!
Probeer het is met een pistool dat gaat volgens mij een stuk eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Crap, ik heb hem uitgespeeld -O- . Ik had nog drie hoofdstukken verwacht maar opeens was het al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 11:44

Bosmonster

*zucht*

Dat schieten verandert nog wel. Ik heb de laatste hoofdstukken alleen maar het idee dat ik aan het schieten ben. Heb zelfs geen zin meer om mn PS3 ervoor aan te zetten, maar misschien toch maar weer eens verder gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-07 19:16

Frituurman

Mjam!

Sluuz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:34:
[...]

Ik heb bij de PU-actie gewoon de full game. Promo-versie heeft normaliter geen opdruk op de gamedisc (ja, een afwijkende rode tekst op een witte achtergrond die zegt wel spel 't is en dat 't alleen een promo disk betreft die niet doorverkocht mag worden, etc.). Deze heeft dat wel. Daarnaast keurig netjes een boekje e.d. erbij. Volgens mij is dat gewoon een reguliere versie dan.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ja dat is een reguliere versie. Ik heb inderdaad zo'n rood met witte disc met de melding dat hij NOT FOR RESALE is. Dat bepaal ik zelf wel ;) (jaja, ik weet dat die tekst eigenlijk niet voor mij is bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:16
Sorbo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:37:
[...]

Offtopic: V&A aangeboden: Uncharted Dual Pack, PlayStation 3 voor 25 e incl. verzenden mag je ze hebben. Wel platinums.

Ontopic: Ik speel hem nu op hard, maar af en toe is de AI wel te goed. Rocket launchers zijn bijna altijd raak en somminge stealth stukjes zijn gewoon niet te doen, zonder opgemerkt te worden. Ik denk dat ik er meer van ga genieten als ik hem op normaal ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
vreemd, ik zit nog in het Londen stuk en kreeg gisteren de trophy dat ik 2 vijanden op een rij met head shots te pakken had, wel met het pistool. Misschien dat het daar dan aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Helaas is het avontuur voor mij afgelopen ben er in iets minder dan 14 uur doorheen gegaan op hard.
Heb hierbij wel nagenoeg alle treasures gevonden (moet er nog 12) en heb bijna alle combat throphys.

Heb van U3 minsten net zo genoten als van beide vorige delen, het verhaal en opbouw van de spanning zit weer prima in elkaar en grafisch is het wederom enorm smullen.
Voor mn gevoel is U3 wel een stuk makkelijker dan U1&U2, maar ben er nog niet op Crushing doorheen.
U2 vond ik een stuk beter als U1, maar heb niet echt het gevoel dat U3 (veel) beter is als U2 maar zeker ook niet slechter, alleen zijn in de laatste sommige aspecten weer wat beter uitgewerkt.

Het blijven nog steeds veruit mn favoriete games, van mij mogen ze dan ook nog wel wat jaartjes doorgaan met deze serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

noteboeki schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:23:
Helaas is het avontuur voor mij afgelopen ben er in iets minder dan 14 uur doorheen gegaan op hard.
Heb hierbij wel nagenoeg alle treasures gevonden (moet er nog 12) en heb bijna alle combat throphys.

Heb van U3 minsten net zo genoten als van beide vorige delen, het verhaal en opbouw van de spanning zit weer prima in elkaar en grafisch is het wederom enorm smullen.
Voor mn gevoel is U3 wel een stuk makkelijker dan U1&U2, maar ben er nog niet op Crushing doorheen.
U2 vond ik een stuk beter als U1, maar heb niet echt het gevoel dat U3 (veel) beter is als U2 maar zeker ook niet slechter, alleen zijn in de laatste sommige aspecten weer wat beter uitgewerkt.

Het blijven nog steeds veruit mn favoriete games, van mij mogen ze dan ook nog wel wat jaartjes doorgaan met deze serie :)
Ik ben er gisteren t/m de credits gekomen (die lang zijn). De balans in U3 vind ik echt heel goed. Het overlopen van melee-action naar schietstukken naar puzzels. Alles loopt zo netjes over. De afwisseling is super.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-07 19:16

Frituurman

Mjam!

Sorbo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:00:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik had m'n Killzone 3-promodisk in een gewoon PS3/Bluray-doosje, maar wel dezelfde disc (maar dan van Killzone dus). Dus promo's doen ze niet per definitie in zo'n crystal case.

Leuk spel trouwens. Nog maar heel even kunnen proberen. Ben in chapter 7 (of was 't 8?)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Blijf nog steeds genieten van Uncharted 3, ben nu bij chapter 16 geloof ik. Heb alleen wel het idee dat de schiet actie echt te overdreven aanwezig is(misschien wel om de spelduur wat te rekken). Vaak twijfel ik haast of ik iets moet triggeren omdat het lijkt alsof ze maar door blijven gaan met spawnen, ook staan er soms vijanden op letterlijk één of ander klein stukje vloer welke alleen te bereiken is als je net zo gek als Drake alles beklimt... Wat moeten ze daar?

Word ook moe van het "oh, ze moeten ons gevolgd hebben" verhaal, lijkt wel alsof het elke keer hetzelfde liedje is, elke keer kom je ergens en twee minuten later is je grootste vijand er ook weer. Doet wat mij betreft wel een beetje af aan het verhaal, ben meestal te druk met vechten om me echt druk te maken over het verhaal.

Het verhaal op zich is overigens nog wel erg boeiend tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat heb ik dus ook. Vooral de ik-zak-ergens-doorheen-na-erop-gesprongen-te-zijn (Chateau level) of ik-kan-nog-net-dat-randje-vastpakken momenten hebben ze mijn inziens veel te ver doorgevoerd.

Ook de AI van je companen vind ik soms erg slecht. Zit je in een enorm vuurgevecht, bukkend achter een muurtje, staat Cutter achter je een beetje als een pasgeboren kalf in de lucht te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:19

PBP

Dit. En dat bij bijna elk gevecht er weer zoon enorme badguy komt die je in mekaar moet slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

PBP schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:31:
Dit. En dat bij bijna elk gevecht er weer zoon enorme badguy komt die je in mekaar moet slaan..
En dat ook elke keer op dezelfde manier, ontwijken, in de ballen trappen, erop los meppen, dan even een paar keer uit een verwurging ontsnappen en dat dan drie of vier keer.

Ik begreep trouwens ook dat ten tijde van de ontwikkeling van uncharted 2 de schrijversstaking in hollywood was en er een aantal schrijvers daarom hebben meegewerkt aan U2. Dit zal ook verklaren waarom die beter was. Daar had ik helemaal geen gevoel van herhaling in, bij u3 helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
@r!k schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:44:
Ik begreep trouwens ook dat ten tijde van de ontwikkeling van uncharted 2 de schrijversstaking in hollywood was en er een aantal schrijvers daarom hebben meegewerkt aan U2. Dit zal ook verklaren waarom die beter was. Daar had ik helemaal geen gevoel van herhaling in, bij u3 helaas wel.
Amy Hennig was bij alle delen de schrijver & regisseur. Natuurlijk zijn er meerdere die geholpen hebben.

Ik weet wel dat er een hoop gedoe was/is over wie nu de Uncharted film moet gaan schrijven en/of regisseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:19
Zit nu bij chapter 7 of 8, vermaak me er goed mee. Maar zit nu op bij een stealth level, en merk wel dat het stealth element niet helemaal goed uitgewerkt is. Door het feit dat je niet kan bukken, loop je al gauw te hard en maak je geluid. Mis hier toch echt een buk knop :(

Verder vind ik het ook maar vervelend dat hij ammo niet direct oppakt. Elke keer loop ik over de ammo, moet ik driehoekje drukken en natuurlijk switch ik dan per ongeluk ook nog van wapen.
Maar voor de rest, topgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
Zojuist uitgespeeld. Weer een episch avontuur zeg.

Maar man wat een bugs/glitches. Diverse malen dat hij gewoon een filmpje niet afspeelt en ik in een lege omgeving terecht kom.
Zo ook op het eind, waar ik dus al ruim 10 min met een oneindig gevecht bezig was. Uiteindelijk een checkpoint herhaald en ineens was het gevecht heel anders.

spoiler:
Meer mensen die vinden dat het haven/boot level echt niets toevoegde aan het verhaal?

Al met al een aardig vervolg, maar deel 2 blijft gewoon de betere, denk dat ik 1 zelfs ook nog boven 3 verkies.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51
Wordt dit spel nog een beetje online gespeeld of valt dat tegen ? Hoor er eigenlijk niemand over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Uitgespeeld. Helaas niet beter dan deel 2, maar nog wel een topgame gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Heb het spel zojuist uitgespeeld op hard in 9 uur en 33 minuten... Ondanks een paar bugs toch wel goed gegaan uiteindelijk...

Vraag me sterk af hoe jullie aan kijken tegen de afwerking van het spel? Buiten de bugs en glitches heb ik het idee dat het einde sterk gerushed is, aan het begin zit het spel vol met puzzels en duurt het allemaal vrij lang en dan bij het einde is het alleen maar beetje "simpele" gun-fights en klaar... En achtergrond over de hoofdpersonen en de uiteindelijke schat vallen toch sterk tegen, zeker nadat deze daadwerkelijk gevonden is. Bij Uncharted 1 en 2 was het einde echt het hoogtepunt, bij 3 was het hoogtepunt al lang geweest voor het einde :( Dat is eigenlijk het enige minpunt, het is zo'n anti-climax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik was echt een geweldige fan van deel 1 en 2 maar ik vond deze toch wel een beetje tegenvallen eigenlijk.

Ik ben er in 3 avondjes spelen (ik speel nooit echt lang achter elkaar) al doorheen gespeeld.
Er kloppen gewoon dingen niet aan die game.

Je komt met Sally bij een "puzzel", die los je op, deuren gaan voor het eerst sinds 500 jaar open.
Je moet weer wat klimmen, je lost een "moeilijkere" puzzel op en komt dan bij de "schatkamer" waar dan vervolgens 100 slechteriken op je staan te wachten.

Vervolgens schuil ik dan in een hoekje en knal ik ze af maar wordt ik toch van achter aangevallen terwijl dat helemaal niet kan want ik zit al een tijdje dat hoekje te bewaren.
peto84 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:24:
spoiler:
Meer mensen die vinden dat het haven/boot level echt niets toevoegde aan het verhaal?
Voegde idd niets toe maar ik vond het wel vet spelen. Al dat klimmen enz.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 05-11-2011 23:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sully ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hij heet Sullivan, dus zo moeilijk moet het niet wezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07 12:42
Vanmiddag heb ik de platinum trofee binnengehaald. 't Is nu wel een bijzonder makkelijke ook vind ik persoonlijk. Buiten het klimmen op sommige momenten (die f*cking lusters in het chateau bijvoorbeeld, waar Drake niet helemaal goed lijkt te reageren op de controls) en het wat mindere verhaal dan we gewend zijn, vind ik U3 toch wel een pracht van een game!

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Ik begin de 8.5 van de Tweakers review steeds beter te begrijpen.
Qua story-telling/graphics een 10, maar die controls voor schieten en melee zijn echt triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 00:15
bram1984 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:04:
Exactly my thoughts.

Iets teveel herhaling in de gameplay, maar wel een goed verhaal.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bram1984 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:04:
Hier nog iemand die je mening deelt.
Een geweldig spel, verhaal, belevenis etc, maar de impact die deel2 heeft gemaakt valt haast niet te overtreffen. Het was helaas snel voorbij en het smaakt naar zoveel meer. Op naar deel 4 (playstation 4 wellicht? :P )

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-07 21:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

haha wie weet ;)

Hadden jullie ook het idee dat de laatste 2 hoofdtukken opeens wel heel snel door het verhaal gaan?
Ik had eigenlijk verwacht dat Tabot een familielid zou zijn van Drake, ze lijken erg veel op elkaar.

39

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Ik heb nog wat Pre-order bonus items zoals; Para 9 Clip Size Mod en Carpet Bomb Kickback codes liggen hier. Als iemand ze wilt stuur maar ff een DM :)

Asus N551JK-CN157H

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dm gestuurd :)

Edit: Bedankt PredNL! d:)b

[ Voor 52% gewijzigd door Fietsbel op 10-11-2011 16:10 ]

39

• bram1984
Hoho, je hebt ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 19-07 11:03

Canis Lupus

Vosbot

Rctworld schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:53:
Word ook moe van het "oh, ze moeten ons gevolgd hebben" verhaal, lijkt wel alsof het elke keer hetzelfde liedje is, elke keer kom je ergens en twee minuten later is je grootste vijand er ook weer. Doet wat mij betreft wel een beetje af aan het verhaal, ben meestal te druk met vechten om me echt druk te maken over het verhaal.
Ook zo mooi, de brandende fakkels / kaarsen op plekken waar al honderden jaren niemand is geweest :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er zijn redelijk veel dingen die eigenlijk niet kunnen, want alle mechaniek werkt ook nog steeds van alle puzzles etc. Dat hoort er eenmaal bij. Had eigenlijk verwacht dat het verhaal meer omtrent de spinnen/zwarte beestjes zou afspelen.

Patch 1.01 fixed de volgende punten:

Technical

Fixed an issue so that 3D works properly on all Sony SimulView 3D TVs.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:06

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah beetje hetzelfde als gaan jammeren omdat indiana jones films niet realistisch zijn... ik bedoel dat weet je toch vantevoren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
Gisteravond de platina in de wacht gesleept. :)
Uiteindelijk 83 schatten zelf gevonden. Zitten er weer een paar op bijzonder leuke plekken :P

Vanavond de co-op met een vriend doorspelen. Benieuwd of dat nog wat is.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Chaoss schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:13:
Tjah beetje hetzelfde als gaan jammeren omdat indiana jones films niet realistisch zijn... ik bedoel dat weet je toch vantevoren.
Juist dat is een prima opmerking en sluit me daar helemaal bij aan. Welke game is er dan wel realistisch? BF3, MW 3 of Skyrim?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Nog een mooie aanbieding ergens? Las MM Breda €35,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

peto84 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:40:
Gisteravond de platina in de wacht gesleept. :)
Uiteindelijk 83 schatten zelf gevonden. Zitten er weer een paar op bijzonder leuke plekken :P

Vanavond de co-op met een vriend doorspelen. Benieuwd of dat nog wat is.
Netjes!, ben nu met m'n tweede run bezig (hard) daarna doe ik nog een run op crushing en alle items die ik dan nog mis zoek ik wel op. Zit nu net iets over de 60 treasures gevonden.

Ben benieuwd wanneer de eerste DLC zal uitkomen, vond het wel leuk om de trophies te halen voor MP, maar dat is nu gereduceerd naar 2. Uncharted 4 mag van mij al gemaakt worden! (playstation 3 of 4 wellicht)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Chaoss schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:13:
Mja, enige wat ik soms een beetje kansloos vind is Nathan soms ineens 3x verder kan springen dan normaal. Maar goed, om halve level weer opnieuw te spelen omdat je valt gaat ook irriteren natuurlijk... Soort rubber-banding...

Voor de rest boeit het me allemaal weinig, Uncharted 1 en 2 waren ook niet bepaald realistisch in de zin dat het echt zou moeten werken of zou kunnen gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb toch wel een beetje een teleurgesteld gevoel hoor, achteraf. Ik keek 2 jaar na de game uit, na 3 speelsessies was ik klaar en deel 2 voelde beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 05-06 15:45
Rctworld schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:02:
[...]

Mja, enige wat ik soms een beetje kansloos vind is Nathan soms ineens 3x verder kan springen dan normaal. Maar goed, om halve level weer opnieuw te spelen omdat je valt gaat ook irriteren natuurlijk... Soort rubber-banding...
Dat gevoel had ik idd mijn eerste run ook! Zo van: "Zou ik wel springen? Dat haal ik nooit!"... Maar het kan ook zijn dat je de diepte niet goed kan inschatten ofzo... Bij mijn 2e run heb ik daar op gelet en tot nu toe (kom net aan in arabië) heb ik toch het gevoel dat die jumps allemaal wel mogelijk waren.

Al met al vond ik 2 wel beter. Ook het vliegtuig stuk waar mensen zo lovend over zijn vind ik tegenvallen. Veel te kort en het voelt niet echt "op het puntje van je stoel"... dat had ik bij die trein in 2 wel constant!

Die 2 multiplayer trophies zitten er vooral in zodat je je online pass moet gebruiken als je 'm platinum wil hebben :) De boeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Frenkovic schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:57:
[...]
Die 2 multiplayer trophies zitten er vooral in zodat je je online pass moet gebruiken als je 'm platinum wil hebben :) De boeven!
Dat zijn ook nog de enige twee throphies die ik nog moet voor de platina |:(
Maar ja aan de andere kant verkoop ik de meeste spellen wel weer alleen heb ik op de een of andere manier
nooit afscheid kunnen nemen v.d Uncharted's (dus kan de online pass net zo goed gebruiken)
Maar ja de ervaring leert ook weer dat ik ze eigenlijk nooit meer speel als ik ze eenmaal helemaal uitgespeeld heb...

Denk dat ik toch maar eens online ga gluren, U2 online was ook wel een tijdje grappig, maar ook niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Frenkovic schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:57:
[...]
Al met al vond ik 2 wel beter. Ook het vliegtuig stuk waar mensen zo lovend over zijn vind ik tegenvallen. Veel te kort en het voelt niet echt "op het puntje van je stoel"... dat had ik bij die trein in 2 wel constant!
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik heb zelden zo'n episch moment meegemaakt als die vliegtuig sequence. Mijn mond stond letterlijk open toen ik op die kist afsuisde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren gekocht en enkele uren gespeeld. Daarna nog enkele uren online coop gespeeld, wat ook zeer aan te raden is. Ik vind online coop persoonlijk bijna nog leuker dan singleplayer en vind het dan ook jammer dat niet het hele spel in coop te spelen is.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 14-11-2011 19:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
bram1984 schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:05:
[...]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik heb zelden zo'n episch moment meegemaakt als die vliegtuig sequence. Mijn mond stond letterlijk open toen ik op die kist afsuisde.
Wat betreft die sequence.. helemaal eens! Maar overall vond ik deeltje 3 toch echt minder dan het tweede deel (wat niet wil zeggen dat deel 3 slecht is!). Vond vooral die firefights op den duur toch redelijk vervelend worden. Maargoed... hoe dan ook: Aanrader!!

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik moet zeggen dat ik dat 'eindeloze vuurgevechten' gevoel ook al had bij de voorgaande twee delen. Dus wat dat betreft hoop ik niet dat het nóg erger is. Verder vond ik het een geweldige game hoor. Maar heb wel het idee dat ze door die vuurgevechten een beetje de speelduur willen verlengen. Imho jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb Uncharted 3 nog niet uitgespeeld, zit op 75% nu. Maar dat schieten is mij ook teveel. Het is ook iets moeilijker voor m'n gevoel (alle delen op 'normal' gespeeld), moet het vaker over doen omdat er een paar tough guys tussenzitten. Het haalt er de lol een beetje vanaf op sommige stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik had juist het idee dat het schieten makkelijker ging dan vorige delen.

De logica van het multiplayer gedeelte is soms niet helemaal duidelijk. Iedereen speelt leuk en gezellig, een goede groep die erg gewaagd is aan elkaar, hartstikke spannend. Potje over, mag je weer op zoek naar een nieuwe lobby, wachten.... wachten... wachten.. gevonden... wachten... map vote... wachten... map gekozen.... wachten... wachten... potje start.

39

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

Steffie

Opaque

Deel 3 heb ik nu ook uitgespeeld. Wat me opvalt is dat de omgevingen vaak nog mooier zijn dan in deel 2. De overige bevindingen maar even in een spoiler geplaatst hieronder.

spoiler:
De twee hoogtepunten van de game waren voor mij het schip dat volliep met water. Ik mijd bewust trailers van dit soort games, dus het kwam echt als verrassing. De scene die uiteindelijk in MGS2 jammerlijk ontbrak, hebben ze in deze Uncharted dus wel zeer knap voor elkaar gekregen.

Het andere hoogtepunt was de crash van het vliegtuig en het stukje dolen in de woestijn dat volgde. Mooi contrast tussen actie en de rust die ineens volgde.

Wat me een beetje tegenvalt is het verhaal. Het plot begint nu wel heel erg een kopie te worden van de voorgaande twee delen. Niet alleen de vijanden die ineens uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen en met weinig variatie omgelegd kunnen worden, werd het verhaal nu ook wel heel voorspelbaar. Hopelijk gaan ze dit niet nog verder uitmelken met een deel 4 over een aantal jaren en gooien ze het eens over een andere boeg wat betreft karakters en plotwendingen.

Kortom, ik kan het wel goed begrijpen dat deze game in veel reviews minder goed scoort dan Uncharted 2. Wat mij betreft is dat ook wel terecht.

[ Voor 6% gewijzigd door Steffie op 17-11-2011 20:56 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt inderdaad, ook vond ik dat ze erg snel door het verhaal gingen.

Multiplayer:
Gelukkig kun je de hele lijst in een keer muten, selecteer je naam en selecteer mute all.
Hopelijk komt er een patch uit dat je niet hoeft te muten tijdens de mape vote en erna nog eens.

Meer mappen, vrij karig op het moment en de intro van het vliegtuig/trein level zijn niet mijn ding.

M9 zwaar underpowered, een hele clip voor een kill

Kal-7 is frustrerend, elke malloot loopt er nu mee omdat de blindfire accuracy/rate of fire zo hoog is 8)7

Die $&*^#$^&*@#$ wachttijd is echt te ergerlijk, heb eindelijk een pot, kom je in eentje die bijna is afgelopen :/

De hele tijd wisselen van lobby, heb je net een leuke groep is het volgende potje weer weg, kun je weeeeer wachten.

[ Voor 57% gewijzigd door Fietsbel op 18-11-2011 18:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit nu in level 16, maar ook ik moet toch wel zeggen dat dit deel me tot nu toe wat tegenvalt. Zoals al eerder aangegeven zitten er teveel stukken in met veel vijanden en het spel is daardoor ook pittiger dan deel 2. Ik speel tot nu toe nog op hard, maar er zijn momenten geweest dat ik terug wilde schakelen.

Wat voor mij de grootste tegenvaller is:
spoiler:
Ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat ze veel meer met het woestijn-'thema' gedaan hadden. Ik speel Uncharted mede vanwege de prachtige niet-alledaagse locaties en tot nu toe vind ik (op enkele uitzonderingen na) de locaties niet bijzonder. De levels tussen de scheepswrakken en die op het schip zelf zijn op zich prachtig gemaakt, maar ik wil bij Uncharted levels zien die zich meer afspelen in locaties zoals de jungle of de woestijn. Dat is voor mij ook een van de redenen dat ik Uncharted speel. Ik weet nog niet hoe het spel verder gaat, maar ik hoop in ieder geval dat ik nog wat meer van dat soort levels ga krijgen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

SToRM666 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 07:13:
Ik zit nu in level 16, maar ook ik moet toch wel zeggen dat dit deel me tot nu toe wat tegenvalt. Zoals al eerder aangegeven zitten er teveel stukken in met veel vijanden en het spel is daardoor ook pittiger dan deel 2. Ik speel tot nu toe nog op hard, maar er zijn momenten geweest dat ik terug wilde schakelen.

Wat voor mij de grootste tegenvaller is:
spoiler:
Ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat ze veel meer met het woestijn-'thema' gedaan hadden. Ik speel Uncharted mede vanwege de prachtige niet-alledaagse locaties en tot nu toe vind ik (op enkele uitzonderingen na) de locaties niet bijzonder. De levels tussen de scheepswrakken en die op het schip zelf zijn op zich prachtig gemaakt, maar ik wil bij Uncharted levels zien die zich meer afspelen in locaties zoals de jungle of de woestijn. Dat is voor mij ook een van de redenen dat ik Uncharted speel. Ik weet nog niet hoe het spel verder gaat, maar ik hoop in ieder geval dat ik nog wat meer van dat soort levels ga krijgen.
Ik vond ook dat ze iets te weinig hadden gedaan met dat thema, ik denk dat de plot het gerust wel toeliet om nog een extra scene in die omgeving in te plannen en zo de spelduur te verlengen.
spoiler:
een soort van oase-gebied had wel mooi uitwerking kunnen worden van het woestijnthema, ipv weer eens zo'n actie gedoe met dat konvooi zoals in U2
Maar ach, ik ben wel blij. Bij het laatste(?) chapter had ik ook toch wel een leuk wauw vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Heb de game op hard in 12 uur uitgespeeld (71 treasures). Was leuk, maar erg kort qua speelduur. 12 uur vind ik persoonlijk eigenlijk niet acceptabel, had toch echt 20 uur verwacht, zeker gegeven de prijs. Leuk al die multi-player en co-op maar het is duidelijk ten koste gegaan van het verhaal, qua invulling en lengte. Erg jammer. Die co-op en multiplayer hadden ze van mij in een aparte game mogen stoppen, heeft weinig met het "adventure" gedeelte van de game te maken.

Niet echt een stap vooruit tov Uncharted 2 (heb de platinum trophy voor deel 1 & 2). Jammer. Ga nu maar op crushing spelen en kijken of het wat meer een uitdaging wordt.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sorry, maar verwachtte je écht 20 uur gameplay van Uncharted 3? Dan heb je óf de eerste delen niet gespeeld (ondanks dat je aangeeft van wel), óf je hebt 15 jaar geleden voor het laatst een singleplayer game gespeeld en je totaal niet ingelezen.

De prijs wordt overigens niet bepaald door de lengte van een game, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

bram1984 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:02:
Sorry, maar verwachtte je écht 20 uur gameplay van Uncharted 3? Dan heb je óf de eerste delen niet gespeeld (ondanks dat je aangeeft van wel), óf je hebt 15 jaar geleden voor het laatst een singleplayer game gespeeld en je totaal niet ingelezen.

De prijs wordt overigens niet bepaald door de lengte van een game, maar goed.
Dit soort games concurreren wel met games als MassEffect wat 30+ uur aan "verhaal" heeft. Fallout 3 100+ uur. Etc, etc.

Tevens is het einde heel abrupt (echt een anti-climax als je het met het vliegtuig en het cruiseschip vergelijkt), had nog minsten een paar hoofdstukken verwacht.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dit is een lineaire Hollywood adventure met veel actie, en geen "open wereld" RPG. Totale misvergelijking die je hier trekt. Uncharted concurreert helemaal niet met ME en Fallout. Uncharted concurreert net zoveel met ME en Fallout, als Modern Warfare 3 met Assassins Creed. Hoe je daar dan ook bij komt, is me echt een raadsel. Echt twee totaal andere games gewoon.

En als je het einde abrupt vindt, wil ik je toch het volgende vragen: heb je de eerste 2 games echt wel gespeeld? Vooral in vergelijking met Uncharted 2 is de formule zowat identiek: bla bla je vindt de verloren stad, verslaat wat bazen en de hele teringbende stort in elkaar bla bla. Als je daarna nog meer hoofdstukken had verwacht, dan doe je toch wat teveel aan wishfull thinking, ben ik bang.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste