MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Thanks! Ik moest heel wat winkels afbellen voordat ik beet had. Uiteindelijk hadden ze er nog eentje bij E-Plaza in Spijkenisse. Ik heb er 7 uur over gedaan om heen en terug te gaan.ThePrutser schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:13:
[...]
Dude! Congratz!![]()
![]()
Is nu wel zo beetje overal uitverkochttenminste ik kan m nergens meer vinden
![]()
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ja, waarom niet? Deze uitvoering is vrij exclusief en is op marktplaats alleen al €100 meer waard dan de winkelwaarde.bram1984 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:43:
Je hebt serieus 7 uur gereisd voor een game? Woon je daarnaast in Oostenrijk?
Oostenrijk?
Groningen - Rotterdam Centraal (NS).......2:45
Rotterdam Centraal - Spijkenisse (metro).0:30
Naar de winkel lopen en terug naar metro.0:15
Spijkenisse - Rotterdam Centraal (metro).0:30
Rotterdam Centraal - Groningen (NS).......2:45
Totaal: 6 uur 45 minuten
En ik moest nog 2 x een kwartier fietsen van en naar het station. Dus uiteindelijk eigenlijk 07:15 reistijd.
Je hebt wel een heleboel over voor dit spel zeg.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Studenten OV-chipkaartJorgen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:40:
En heb je de treinkaartjes meegerekend in de aanschafkosten?
Zoals Ike. al zegt; ik heb een Studenten OV-weekendkaart.Jorgen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:40:
En heb je de treinkaartjes meegerekend in de aanschafkosten?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Blij Met Wilco
[YouTube: http://youtu.be/HFE8X8V42HU]
Blij Met Wilco
Ik vind het wel lekker spelen, maar denk dat de meeste multiplayer gamers nu op Battlefield of Call of Duty zitten...-Thunder- schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:37:
Vanmiddag het spel ook aangeschaft, vanavond of morgens eens beginnenIs het waard om de online code te verspelen ? Kortom, is multiplayer ook echt leuk ?
Als je de game nog wilt verkopen, zal ik de code niet gebruiken. Imo kan je dat tientje beter gebruiken voor MW3 of BF3 of Deus Ex (die is 12,50 bij zavvi)majoh schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:09:
[...]
Ik vind het wel lekker spelen, maar denk dat de meeste multiplayer gamers nu op Battlefield of Call of Duty zitten...
Blij Met Wilco
39
Ik weet niet of je in U2 wel eens online gespeeld hebt? Het is daar erg veel mee te vergelijken. Vond je dat leuk, vind je dit ook leuk.-Thunder- schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:55:
BF3 heb ik al eventjes in de kast liggen, maar ik heb dit spel ook niet met het idee gekocht om online te spelen maar het verhaal omdat de vorige delen ook al zo goed waren! Maar als MP leuk is, dan ga ik dat ook gewoon doen.. maar lees er eigenlijk maar weinig over.
Lol net nogal een vreemde bug ontdekt ingame... ff filmpje van gemaakt
[video]
Epileptische aanval?
Ik was totally hooked aan de MP van UC2. Ik heb ook een tijdje de BETA MP van UC3 gedaan. Speelstijl is vrijwel gelijk gebleven, alleen is the customization (wapens, load outs and character) veel uitgebreider, dat vind ik persoonlijk een minpunt. Te veel keuze-Thunder- schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:37:
Vanmiddag het spel ook aangeschaft, vanavond of morgens eens beginnenIs het waard om de online code te verspelen ? Kortom, is multiplayer ook echt leuk ?

[ Voor 51% gewijzigd door ThePrutser op 09-12-2011 11:07 ]
[ Voor 98% gewijzigd door ThePrutser op 09-12-2011 11:07 ]

Blij Met Wilco
Gabber Piet staat zwaar te spacen.-Thunder- schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:04:
Lol net nogal een vreemde bug ontdekt ingame... ff filmpje van gemaakt
[video]
Dus vanavond maar eens beginnen. Ben benieuwd.
De belachelijk ouderwetse controls met het schieten, en de schietscenes zelf, halen voor mij beetje de lol erafwheeler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:55:
grrr wat is level 21 op crushing moeilijk zeg! In verhouding met rest van het spel slaat dit helemaal nergens op.
Anoniem: 170423
Deel 1 vond ik het moeilijkste daarna 2 en daarna 3.
De besturing voelt zo 2008 aan. GFX van 2012, en besturing van 2008. Kan het niet helemaal omschrijven, maar de vele schietstukken komen me de keel uit. Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.-RazieL- schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:53:
Wat vind je er zo ouderwets aan dan?
Dat heeft niets met besturing te maken. Blijkbaar is een third-person shooter niks voor je.RMX schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:15:
[...]
De besturing voelt zo 2008 aan. GFX van 2012, en besturing van 2008. Kan het niet helemaal omschrijven, maar de vele schietstukken komen me de keel uit. Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.
Alle spellen waar ik misschien een uitbreiding voor wil kopen haal ik tegenwoordig gewoon in NL, aangezien je anders de kans hebt dat de DLC uit de NL store niet werkt met het spel.LuPo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:02:
Ik heb U3 net gekocht voor €38 bij Nedgame. Wilde graag de Nederlandse versie omdat ik de vorige twee delen ook hier heb staan in het Nederlands (hoesje enzo).
Dus vanavond maar eens beginnen. Ben benieuwd.
[ Voor 80% gewijzigd door SToRM666 op 19-12-2011 19:07 ]
PSN id: NL_SToRM
Dan haal je de DLC uit de UK store...[b]SToRM666 schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:04:Alle spellen waar ik misschien een uitbreiding voor wil kopen haal ik tegenwoordig gewoon in NL, aangezien je anders de kans hebt dat de DLC uit de NL store niet werkt met het spel.
Anyway, sinds kort ook trotse bezitter van UC3 (had een verzameling VVV bonnen liggen, dus heeft me uiteindelijk niks gekost
En dan de multiplayer! Splitscreen coop!
Andere MP gedeelte ken ik alleen van de BETA en enige minpunt wat ik toen ontdekte was te veel keuzes qua load out e.d. In the final heb ik het nog niet getest, maar zal neem ik aan niet veel verandert zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 20-12-2011 14:02 ]
Kun je jezelf nader verklaren? Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. De besturing voelt 2008 aan?RMX schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:15:
[...]
De besturing voelt zo 2008 aan. GFX van 2012, en besturing van 2008. Kan het niet helemaal omschrijven, maar de vele schietstukken komen me de keel uit. Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.
Wat heeft de besturing daarnaast te maken met de vele schietstukken?
Persoonlijk vind ik de besturing kut, en daarom de schietstukken irritant.bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:50:
[...]
Kun je jezelf nader verklaren? Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. De besturing voelt 2008 aan?
Wat heeft de besturing daarnaast te maken met de vele schietstukken?
Vond UC2 beter.
Dat was mijn mening, en hier zult u het mee moeten doen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Weet iemand nog leuke ps3 games voor mij en mijn vriendin? We hebben sinds deze week pas een ps3
Little Big Planet zal ze vast ook fantastisch vinden, maar check: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54lordloeder schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
Weet iemand nog leuke ps3 games voor mij en mijn vriendin? We hebben sinds deze week pas een ps3
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Uncharted 1&2?lordloeder schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
Vandaag de eerste keer u3 gedaanen ik moet zeggen, mooi gedaan sony. Zelfs mijn viendin vindt het leuk. Thema is interessant en je kunt je makkelijk inleven in het verhaal / hoofdpersonen.
En Heavy Rain is ook wel een aanrader
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 20-12-2011 18:00 ]
PSN id: NL_SToRM
Vond? Nu niet meer dus?RMX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]
Persoonlijk vind ik de besturing kut, en daarom de schietstukken irritant.
Vond UC2 beter.
Zonder dollen: ik vind deel 2 ook beter, maar de besturing is exact hetzelfde (op het verbeterde melee systeem na) als in 2. Heeft weinig met persoonlijke voorkeur te maken, die is hetzelfde of is niet hetzelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 21-12-2011 13:33 ]
Je kunt de controls ook anders instellen, op de UC2-manier. In UC3 zijn de schietcontrols anders (ik heb er zelf eerlijk gezegd niet eens wat van gemerktRMX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]
Vond UC2 beter.
[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 04-01-2012 09:11 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik ben het hiermee eens. Wat mij stoort aan UC3 zijn de vele hand-to-hand combats wat bijna halve quicktime events zijn. Gewoon continu square rammen en je wordt niet geraakt.RMX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]
Vond UC2 beter.
De besturing in UC3 is er op achteruit gegaan. Ok het reageerde al traag, maar tegenwoordig ben ik meer gewend dus stoort het me extra.Het mikken voelt niet lekker en ook zit soms Drake's hoofd in de weg voor de crosshair, dat meen je toch niet.
Verder vind ik de omgevingen tot aan Yemen, verder ben ik nog niet, erg ongeïnspireerd.
[ Voor 6% gewijzigd door PHiXioN op 14-01-2012 20:00 ]
edit: en nadat je dit hebt getypt gaat het in 1x goed ..
[ Voor 13% gewijzigd door scorpie op 21-01-2012 11:55 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
29 euro, best netjes, ga hem nu ook halen denk ik
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeEn meteen mijn eerste schat.
Het is leuk om multiplayer te spelen.scorpie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:22:
Ik heb nog nooit een Uncharted game in multiplayer gespeeld, ben denk ik meer van de Battlefield multiplayer games.. moet ik het echt een keer gaan uitproberen ..?
Ik ben ook een CoD en BF speler.
Check hier een 2 killstreak :
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeEn hier ben ik de commando :
Bekijk op YouTube[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 08-02-2012 09:08 ]
Ik ben lid van de fortune hunters club geworden.Stefandepefan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:02:
Zijn er al mensen die de DLC van Uncharted 3 hebben gedownload? Gisteren me weer verdiept in de multiplayer en moet zeggen dat ik me nog steeds goed vermaak met deze game online.
Dan zijn alle extra's zoals maps en skins extra voordelig.
Ik heb de extra maps dus al , hier wat beelden ervan :
Bekijk op YouTubeIk heb al tegen de nummer 2 van de wereld gespeeld.
Die is erg goed , maar ik heb em al een keer neergeknald.
Klopt , ik vindt dit ook erg grappig om te horen tijdens de game.
Een soort humor wordt het dan.
ik kan niet lopen, alleen maar rennen.
maar op sommige momenten ( eerste paar levels ) kan ik wel lopen.
was gister bij dat oude landhuis waar je dan onderin de toren een pad moet volgen over een aantal tegels om een deur te openen. maar als ik dan naar voren druk om te lopen, gaat drake rennen en ren ik zo over de tegel heen zodat ik weer overnieuw moet beginnen.
met uncharted 2 had ik daar totaal geen last van.
wie weet een oplossing? is het een bug?
Als je gewoon tijdens het spelen de stick volledig naar voren drukt dan zal hij altijd rennen. Als je de stick een heel klein beetje naar voren drukt zal Drake heel zachtjes lopen. Dit is volgens mij exact hetzelfde in Uncharted 2.
Welkom in de wondere wereld van de analoge sticks.
Anyway, toch ben ik wel benieuwd naar wat er nog allemaal gaat gebeuren!
De graphics kunnen me soms gewoon echt versteld laten staan, soms vergeet je byna dat de ps3 al bijna antiek is
Heb soms wel irritaties aan gameplay, maar dat is vergeefbaar als je verder kijkt.
Wat me ook opvalt is dat geluid van hoge kwaliteit is, heb een turtlebeach x41 en geluid erover is kraakhelder.
Zit qua verhaallijn nu ergens in die bootwerf en ga naar het cruise schip toe.
Begin was wel redelijk traag,maar nu zit er voldoende actie en verhaal in, echt volop genieten.
Morgen weer lekker verder!
Erg vreemd ja. Ik had iets van een flight sim verwacht.FerdiV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:48:
Maar komt ook omdat deze erg op deel 2 lijkt, qua gameplay dan.
Nou maar het voelt niet meer vernieuwend aan, dat is wat ik bedoelde. Elke keer heb ik met dit spel het gevoel "owja, nu dit weer". Het is dan weer een voorgeprogrammeerde shootscene (waar zelfs de granaten elke keer hetzelfde precies voor je tenen vallen). En dan is het weer klimmen over stalen buizen. En dan weer rennen voor een vuur of wat water etc... Weet je wel, het voelt aan alsof ik dat nu al zo vaak heb gedaan. Ik had een veel lekkerder gevoel bij deel 2.bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:20:
[...]
Erg vreemd ja. Ik had iets van een flight sim verwacht.
Dus het hele weekend lekker met de SP bezig geweest... ben al aardig ver kheb me net door die verlaten stad in de woestijn gevochten. Weer veel epische momenten in de game... bv in het vliegtuig, uit een zinkend schip ontsnappen, wat ook mooi is zijn die "uitzoom" momenten: hangend aan de zijkant van het scheepswrak, wenneer je de piratenboot opklimt, je in de woestijn loopt etc. leuke manier om even te laten zien hoe groot sommige locaties (lijken te) zijn.
topspel en zeker 30 euro waard
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Daarnaast vond ik het verhaal lang niet zo interessant als in deel 1 of 2. In de extra's wordt er ook gezegd dat ze vaak al omgevingen hadden, maar nog geen verhaal. En imo merk je dat, af en toe gebeuren er gewoon dingen omdat ze leuk zijn, niet omdat ze het verhaal ten goede komende. En ja, het was zeker leuk, maar ik vond het verhalende aspect toch flink tegenvallen.
bv:
* Waarom heeft die Talbot zo'n harde voor die muts die in hfd 22 doodgaat?
* Heel de reis van Frankrijk, Syrie en de woestijn is meer een aaneenschakelingen van Kodak momenten dan een samenhangend verhaal. Ik had vaak het gevoel dat ik er gewoon heen ging omdat het moest dan dat het echte nut had. Ja, nut om het verhaal verder te brengen. Het doel was imo nogal zoek in dit spel.
Ik ben nu bezig met de MP trophies, de schatten en de andere dingen. Wil ook hier wel Platinum voor halen

Maar goed, heb nu Platinum. Met wat guides voor de laatste schatten en wat irri wapen trophies ging het perfect. Heb er nu iets van 22 uur inzitten. Ben er nu wel klaar mee, wellicht in de toekomst een keer helemaal op Very Easy. Dat is echt zo enorm makkelijk lol
Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik probeer de update te downloaden.
Kan je die misschien ook op de computer downloaden en dan via usb overzetten?
PSN ID: Svennie-NL
Update 1.09? Geen problemen mee gehad. Volgend mij kunnen game updates niet via de pc gedownload worden, alleen ps3 updates kunnen via USB geïnstalleerd worden.Jorgen schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:03:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de update?
Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik probeer de update te downloaden.
Kan je die misschien ook op de computer downloaden en dan via usb overzetten?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Op wat voor TV speel jij het 3D? Ik krijg binnenkort een Panasonic P42GT30. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Uncharted en GT5 eruit gaan zien in 3D.Svennie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 07:46:
Zijn er meer mensen die 3D spelen? Dat ziet er echt mooi uit, het komt in grote ruimtes en al helemaal buiten beter tot zijn recht maar ik vind het echt een toevoeging.
Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke update het is. Hij komt in elk geval niet binnen.Erulezz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:21:
[...]
Update 1.09? Geen problemen mee gehad. Volgend mij kunnen game updates niet via de pc gedownload worden, alleen ps3 updates kunnen via USB geïnstalleerd worden.
Samsung PS51D550, GT5 weet ik niet maar U3 ziet er goed uit!LuPo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:00:
[...]
Op wat voor TV speel jij het 3D? Ik krijg binnenkort een Panasonic P42GT30. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Uncharted en GT5 eruit gaan zien in 3D.
PSN ID: Svennie-NL
Misschien eens proberen om de game data te verwijderen? Eerst game data verwijderen(NIET de save data), daarna spel opstarten en update negeren zodat nieuwe game data goed geïnstalleerd kan worden, en daarna spel afsluiten, weer opstarten en nu wel de updates installeren. Dat wil nog wel eens wat problemen verhelpen.Jorgen schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:37:
Het blijft nog steeds een probleem. ('t Was inderdaad update 1.09) Het spel vraagt keer op keer of ik de update wil installeren, maar het werkt dus voor geen meter. Jammer.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Anoniem: 246792
Kortom; wat mij betreft is de rek er echt uit en ik blij dat ze met The Last of Us zijn begonnen
superB
Mm,mijn savegames staan nog wel op de ps3. Ook toen ik nog niet de gamedata had verwijderd kon hij niets vinden in het spel helaas...bram1984 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:37:
Als je je gamedata verwijdert, ben je volgens mij sowieso al je savegames kwijt.
superB
UK versie is ook 'anders'majoh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:55:
Andere uitvoering, eerst EU nu US?
Nu heb ik een platinum idd, mmm dat is wel een gek iets dan!wheeler schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:41:
Of is het een platinum editie? Dat schijnen ook andere versies te zijn, heb dit meegemaakt met Burnout Paradise.
superB
Waar het eerst nog leek dat het wel werkte, is het nu weer terug bij af. Er wordt een update gevonden, die ik probeer te installeren. Daarna gaat de downloadtijdteller ski high en loopt de boel vast.Erulezz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:12:
[...]
Misschien eens proberen om de game data te verwijderen? Eerst game data verwijderen(NIET de save data), daarna spel opstarten en update negeren zodat nieuwe game data goed geïnstalleerd kan worden, en daarna spel afsluiten, weer opstarten en nu wel de updates installeren. Dat wil nog wel eens wat problemen verhelpen.
Had eerder al een keer een demo gespeeld via psn, daar vond ik echt serieus geen flikker aan. Week geleden van een vriend deel 3 gekregen (hij vond het niks) en gewoon in de ps3 gestopt en er niet meer uitgehaald.
Wat een ontzettend gave game zeg.
Was wel een beetje "teleurgesteld" over de eindcinematics, vond ze vrij kort en eenvoudig. Maar ja wat wil je als je metal gear solid (4) cinematics van 1 uur als einde gewend bent
Ben stiekem een beetje aan het marktplaatsen naar deel 1 en 2, want wil toch wel weten wat er aan (character gerelateerde) zaken aan deel 3 vooraf zijn gegaan.
Iemand nog tips voor een platinum/gecombineerde deel 1+2 goedkope aanschaf ergens?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dus je hebt deel 3 uitgespeeld zonder deel 1 en 2 überhaupt gespeeld te hebben?max schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:05:
Pfoe, gisteren de singleplayer uitgespeeld op normal.
Had eerder al een keer een demo gespeeld via psn, daar vond ik echt serieus geen flikker aan. Week geleden van een vriend deel 3 gekregen (hij vond het niks) en gewoon in de ps3 gestopt en er niet meer uitgehaald.
Wat een ontzettend gave game zeg.
Was wel een beetje "teleurgesteld" over de eindcinematics, vond ze vrij kort en eenvoudig. Maar ja wat wil je als je metal gear solid (4) cinematics van 1 uur als einde gewend bent
Ben stiekem een beetje aan het marktplaatsen naar deel 1 en 2, want wil toch wel weten wat er aan (character gerelateerde) zaken aan deel 3 vooraf zijn gegaan.
Iemand nog tips voor een platinum/gecombineerde deel 1+2 goedkope aanschaf ergens?

Sorry, maar daar snap ik niets van en heb ik totaal geen begrip voor. In feite heb je de serie deels voor jezelf verneukt, aangezien je nu toch al weet hoe de voorgeschiedenis van Drake en Sully in elkaar steekt. Zonde man.

Het maakt mij verder niet uit hoor, vind het alleen doodzonde voor je.
Kan niet geloven dat ik de demo's van deel 1 en 2 toen zo ontzettend kut vond....

Ook maar even God of War 3 meegenomen voor 15,- , kan ik die nog een keer spelen voordat Ascension uit komt.
[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 02-04-2013 23:59 ]
Daarom mezelf destijds maar een Special Edition cadeau gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 03-04-2013 00:11 ]
Toch heb ik mij weer uitstekend vermaakt met deze game, waarbij een aantal levels (zoals de boot) mij wel zijn bijgebleven. Ook het zand en de bewegingen van het laatste level waren prachtig gemaakt.
Het was weer leuk in ieder geval
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar ook een 2'de keer was fun, de meeste puzzels los je dan wel in 1x op omdat je ze nog weet dus de speeltijd was dit keer nog korter maar het blijft episch. Een van de meest epische moment is imho op dat booten kerkhof en dat je op een gegeven moment aan de zijkant van zo'n gigantische containerboot bent en dat het beeld dan ff gigaver uitzoomed om de grootsheid van die boot en het level te laten zien toen had ik toch ook weer voor de 2'de keer een "woaaaa" gevoel.
op naar U4, hoop wle dat ze dan echt wat nieuwe gameplay elementen toe kunnen voegen.
Net uitgespeeld, vond hem iets korter en meer actie gericht. Maar nog altijd een prima game, 1 was natuurlijk meteen van wow (was ook mijn eerste spel op de PS 3).
Paar stukken die zeer geslaagd vond:
Alleen het vervelende nu ben ik zeer benieuwd naar deel 4
Hopelijk kan ik me ondertussen vermaken met een andere game the last of us of zo
Naar mijn mening was Among Thieves de beste van de drie, daarna Drake's Fortune en als laatste Drake's Deception. Even Uncharted pauze nu voor mij
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De 60 FPS is wel nice, maar het is wel mogelijk meer glitchy dan zijn PS3 voorgangers.
Mobs zijn veel abrupter met schade doen, opzich niks mis mee maar mist wel een vorm van balans in vergelijking met de Generatie ervoor.
PS3 versies hadden zeker ook hun issues. Maar volgens mij wel anders clunky.
Of leeftijd slaat ondertussen toe.
Omgevingen van bepaalde locaties zijn visueel nog steeds een pret voor het oog.
Nu eerst 1 en 2 gespeelt later met Deel 3 aan de gang, kijken hoe goed of slecht die is verouderrd.