Heb van het weekend U3 op Crushing uitgespeeld; de teller stond toen op 16,5 uur. Op Hard had ik er net krap 9 uur over gedaan, wat voor een SP nogal weinig is er als je 40 euro voor hebt neergeteld. Die
op het eind waren een makkie als je de juiste wapens wist te vinden. Ik had meer problemen in bepaalde hoofdstukken waar je zowat verzoop in de vijanden dan bij dit stuk.
Daarnaast vond ik het verhaal lang niet zo interessant als in deel 1 of 2. In de extra's wordt er ook gezegd dat ze vaak al omgevingen hadden, maar nog geen verhaal. En imo merk je dat, af en toe gebeuren er gewoon dingen omdat ze leuk zijn, niet omdat ze het verhaal ten goede komende. En ja, het was zeker leuk, maar ik vond het verhalende aspect toch flink tegenvallen.
bv:
spoiler:* Je schoot die Talbot een keer dood, maar hij kwam weer terug. Wtf? Was je toen ook high?
* Waarom heeft die Talbot zo'n harde voor die muts die in hfd 22 doodgaat?
* Heel de reis van Frankrijk, Syrie en de woestijn is meer een aaneenschakelingen van Kodak momenten dan een samenhangend verhaal. Ik had vaak het gevoel dat ik er gewoon heen ging omdat het moest dan dat het echte nut had. Ja, nut om het verhaal verder te brengen. Het doel was imo nogal zoek in dit spel.
Ik ben nu bezig met de MP trophies, de schatten en de andere dingen. Wil ook hier wel Platinum voor halen

.