Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Sander H schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Voorlopig nog geen winkels die echt verkopen, denk dat het alsnog volgende week wordt :P

Amazon.DE wel, die krijg je morgen al binnen als je nu bestelt.
Zie je het bonnetje van de MM dan niet paar post erboven hij wordt al wel verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:27
Zie ik, maar terwijl diegene bij de kassa stond werd het alweer uit de schappen gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36

Nakebod

Nope.

Uurtje geleden mail gekregen dat mijn UC3 Special Edition vandaag verzonden wordt.
Weet ik ook gelijk weer waar ik hem pre-ordered had :D Bij NedGame.

Dus een paar dagen voor de officiële release. Is dat dan alleen Fra/Be/NL ivm die vakantiedagen, of gelijk heel europa/de wereld? Lijkt me als uitgever niet zo tof, vaak leef je naar een bepaalde datum toe, en in de reclames wordt die datum vaak ook gebruikt, is het ineens eerder. Normaal mogen shops dat niet eens.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
ik heb mijn exemplaar vanmiddag opgehaald ^^ awesome begin heeft de game in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Woei, ik krijg de mijne hopelijk dinsdag of woensdag binnen :) Mag niet klagen, gratis games zijn altijd goed :D

Gaan dr nog mensen naar de Launchparty, dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:56
GameMania schijnt te verkopen. En ook MediaMarkt Amsterdam ArenA.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Net mail gehad van consoleshop.nl dat Drake _/-\o_ vanavond op pad gaat en dat
hij morgen(vroeg) aan zal komen :) :)
Lekker relaxe had hem eigenlijk dinsdag of woensdag verwacht!!!
Gelukkig een weekje vrij :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Rivanov schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:35:
GameMania schijnt te verkopen. En ook MediaMarkt Amsterdam ArenA.
GameMania schijnt m niet alleen te verkopen, maar mag hem vanaf vanmiddag ook officieel verkopen. Vanaf morgen liggen alle preorders van de Special Edition ook klaar. Bel morgenvroeg even met je filiaal als je nog geen SMS gehad hebt, als je die al wel gehad hebt ligt ie natuurlijk gewoon voor je klaar :)

Heb vanmiddag trouwens even die Special edition gezien (die grote doos), en die ziet er toch wel erg leuk uit. Mooie luxe doos, een leuk afgewerkt beeldje, een mooie ring en een oerlelijke (maar zware) belt buckle en natuurlijk de luxe versie van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
KAK......

ik heb paar weken geleden bij de FreeRecordShop het spel besteld. Ze hadden toen een weekend actie: én 10% korting én gratis verzenden.

Ik heb toen de Special Edition besteld.... Als ik nu kijk in mijn orderhistorie en als ik dan op het spel klik dan zegt ie dat het niet te leveren is... en voor de normale Uncharted versie staat de release op 4-11....

Heb mail gestuurd naar de klantenservice van de FRS maar nog geen reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-03 20:15
lars1980 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:46:
KAK......

ik heb paar weken geleden bij de FreeRecordShop het spel besteld. Ze hadden toen een weekend actie: én 10% korting én gratis verzenden.

Ik heb toen de Special Edition besteld.... Als ik nu kijk in mijn orderhistorie en als ik dan op het spel klik dan zegt ie dat het niet te leveren is... en voor de normale Uncharted versie staat de release op 4-11....

Same here... wacht em rustig af! Vermaak me tot die tijd prima met BF3.
Valt me wel op de Consoleshop em vaker wat eerder verstuurd.. maarja, die paar euro korting is ook wel lekker toch :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ralf Bimbo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:56:
[...]

Same here... wacht em rustig af! Vermaak me tot die tijd prima met BF3.
Valt me wel op de Consoleshop em vaker wat eerder verstuurd.. maarja, die paar euro korting is ook wel lekker toch :)
nou ja als ze volgende week maar niet aankomen met "ja sorry hij is niet te leveren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 04:24
Zojuist me Special Edition geannuleerd bij Free Record Schop er zou er dus weer één moeten zijn. :-)

Vandaag een Special Edition bij de MM opgepikt, kom ik thuis blijk ik ook nog in aanmerking te komen voor een Explorer Edition voor € 124,99, had gereserveerd indien ze hem geleverd zouden krijgen. Gelukkig de Special Edition nog in seal, dus die kan nog terug.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Iemand hem al in Eindhoven/Den Bosch gespot? :)
Net even bij de MM in Eindhoven geweest maar daar had ik em niet zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Jumpman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:00:
Zojuist me Special Edition geannuleerd bij Free Record Schop er zou er dus weer één moeten zijn. :-)

Vandaag een Special Edition bij de MM opgepikt, kom ik thuis blijk ik ook nog in aanmerking te komen voor een Explorer Edition voor € 124,99, had gereserveerd indien ze hem geleverd zouden krijgen. Gelukkig de Special Edition nog in seal, dus die kan nog terug.
ja het gekke is dat de SE helemaal van de site is bij de FRS. Ook bol zegt niks meer over een SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43

Graveheart

Say what?

Indien nog niet bekend, de FRS verkoopt de game ook.
Vanavond opgepikt, en morgen spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga ik morgen doen. 8)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het is wel vreemd, de MM verkoper zei dat ze maar één Explorer Edition hadden gehad en een twintigtal Special Editions. Als er niet nog een batch komt is het redelijk karig.

De Special Edition is overigens geen Steelcase, maar een kartonnen verpakking. Dit vind ik wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Graveheart schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:33:
Indien nog niet bekend, de FRS verkoopt de game ook.
Vanavond opgepikt, en morgen spelen. :9
Hmmm, 59 euro bij de FRS. En 64,98 bij GameMania en 64,99 bij E-Plaza & Dynabyte & Bart Smit. Kortom, ik laat mijn preorder van 49,99 bij GameDumper staan en ga 'm toch maar niet lokaal halen. Dan nog maar even wachten. Voor dat prijsverschil is dat wel de moeite waard.

(waar komen die (toch fikse) prijsverschillen eigenlijk vandaan?)

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 29-10-2011 09:54 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
2 games inleveren bij GameMania en de prijs wordt 39,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wildfire schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:53:
[...]

Hmmm, 59 euro bij de FRS. En 64,98 bij GameMania en 64,99 bij E-Plaza & Dynabyte & Bart Smit. Kortom, ik laat mijn preorder van 49,99 bij GameDumper staan en ga 'm toch maar niet lokaal halen. Dan nog maar even wachten. Voor dat prijsverschil is dat wel de moeite waard.

(waar komen die (toch fikse) prijsverschillen eigenlijk vandaan?)
Fysieke winkels met personeel, huur en exploitatie kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-01 14:28
Mediamarkt in Utrecht verkoopt de standaard versie momenteel voor 44 euro. Lijkt me een hele redelijke prijs, in vergelijking met andere winkels :)

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist gekocht bij de Intertoys! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
3D bril op. Ready for action! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Uncharted zou de 3D ervaring voor games naar een ander niveau brengen... PR praatje of is 3D echt heel goed uitgewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Mediamarkt Eindhoven: 55 euro normaal, 66 euro die special edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nol_NL schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:19:
Uncharted zou de 3D ervaring voor games naar een ander niveau brengen... PR praatje of is 3D echt heel goed uitgewerkt ?
3D ziet er inderdaad erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Hier de SE binnen via Nedgame!!!!!!! Alleen de bonus content via de ps store werkt (nog) niet....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net gehad van Coolblue. Nu snel spelen :D Ben zo benieuwd!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43

Graveheart

Say what?

Baatje schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:30:
Hier de SE binnen via Nedgame!!!!!!! Alleen de bonus content via de ps store werkt (nog) niet....
Schijnt dat de DLC content pas vanaf de daadwerkelijke release datum werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het is wel een pareltje zeg, damn!
Alleen de vuurgevechten zijn af en toe irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
En alle drie de versies binnen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZUa5svxdPWXZouUMVatLnePl/medium.jpg

[ Voor 146% gewijzigd door Jumpman op 02-11-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
WTF?! 8)7

Why? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Rivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:51:
Het is wel een pareltje zeg, damn!
+1
Schitterend!
Ik moet nu maar even stoppen want ik baal er nu al van als over een x aantal dagen de aftiteling in beeld komt... wat een geweldige serie is Uncharted toch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Meer mensen die de Online Pass niet kunnen activeren in de store?
Singeplayer werkt wel omdat die geen code nodig heeft, maar kan niet online :( DLC code ook niet dus zal wel met elkaar te maken hebben.
Wel een zeer mooie singleplayer, zoals te verwachten :D En tot op heden, op hard, niet heel erg moeilijk, maar dat zal vast nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:14:
Meer mensen die de Online Pass niet kunnen activeren in de store?
Singeplayer werkt wel omdat die geen code nodig heeft, maar kan niet online :( DLC code ook niet dus zal wel met elkaar te maken hebben.
Wel een zeer mooie singleplayer, zoals te verwachten :D En tot op heden, op hard, niet heel erg moeilijk, maar dat zal vast nog wel komen.
Uncharted 3 codes zullen pas maandag of dinsdag werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Balen :+
Voorlopig vermaak ik me nog wel met de singleplayer, leuke puzzels weer, net leek ik ff vast te zitten, maar logisch nadenken en ik kan weer verder :)
Treasures komen nog wel, eerst op hard uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wat een gaaf spel. De graphics zien er ook prachtig uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-01 14:28
Idd weer een fantastische game! De mate van detail is echt ongelofelijk. Ben nu (nog maar?) een aardig stukje in dat 'Chateau' en dat ziet er allemaal zo super mooi uit. Alle details van die ruine en de belichting etc... super gewoon :) Qua graphics is de PC tegenwoordig vaak superieur aan de consoles, maar de schoonheid van deze game heb ik in een PC game volgens mij nog niet gezien (alleen jammer dat et niet in full HD is :P )

Heb ook de eerste 2 levels van co-op split-screen in story mode gespeeld, was ook erg leuk! Elkaar helpen is echt een must, we haalden het steeds net :)

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ik heb hem zo'n 20 minuten geleden uitgespeeld, vond hem dichter bij het einde niet meer zo spectaculair als Uncharted 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Zonde... Ik doorzoek echt alles en sta soms met open mond van de omgeving te genieten. Hoop h'm voorlopig nog niet uit te spelen ;) Pareltje dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:15
Iemand die de Explorer binnen heeft een goeie foto van het beeldje? Twijfel of die de moeite (en bijna 100 euro extra voor die editie) waard is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wel erg balen dat de mulitplayer nog niet werkt omdat je die codes nog niet kan inlossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ga nog evenw achten tot de eerste prijsverlagingen voor deze game er zijn. Heb deel 1 & 2 met heel veel plezier gespeeld... sterker nog waren mijn beste game-ervaringen op de PS3. Maar ik game atm zo weinig dat 55,- euro een beetje overdone is voor een game. :P maar zodra hij een beetje vriendelijk geprijsd is gaat die game er zeker komen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:33:
Ik ga nog evenw achten tot de eerste prijsverlagingen voor deze game er zijn. Heb deel 1 & 2 met heel veel plezier gespeeld... sterker nog waren mijn beste game-ervaringen op de PS3. Maar ik game atm zo weinig dat 55,- euro een beetje overdone is voor een game. :P maar zodra hij een beetje vriendelijk geprijsd is gaat die game er zeker komen.
Geloof me, 55 euro voor dit spel is niks. En je gamed nu weinig, als je dit spel hebt niet meer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LordLynx schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:41:
Iemand die de Explorer binnen heeft een goeie foto van het beeldje? Twijfel of die de moeite (en bijna 100 euro extra voor die editie) waard is.....
Als je de Explorer Edition nu niet gereserveerd hebt, hoef je die keus ook niet te maken. De meeste verkooppunten krijgen minder Explore Editions geleverd dan dat ze reserveringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Arghhh, heb 'm nog niet. Afgelopen week besteld bij GameDumper, jammer dat ze niet meegaan met eerder leveren zoals bijna alle winkels. Aan de andere kant misschien maar goed ook, vandaag viert m'n moeder haar verjaardag en anders zou ik de hele tijd zitten denken "schiet op, schiet op, wil gaan gamen" :P

Echt, Uncharted 1 alleen al was voor mij de moeite van het aanschaffen van een PS3 waard. En toen kwam deel 2, man wat heb ik toch heerlijke tijden beleefd. Echt topgames. En komende lekker bezig met deel 3 dus. Ga het op m'n gemak doen, veel genieten van de graphics en alle details. Op die manier zoveel mogelijk gametijd eruit zien te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Laatst online: 20:05
Rivanov schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:13:
[...]

3D ziet er inderdaad erg goed uit!
Ik moet zeggen dat ik in de 3D soms overspraak heb, terwijl dit niet het geval is bij Killzone3 en The Fight. Ik moet nog wat tunen aan de sterkte van de 3D, misschien dat het dan beter wordt. Grafisch gezien is het verder erg mooi en overweldigend.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

DennusB schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

Geloof me, 55 euro voor dit spel is niks. En je gamed nu weinig, als je dit spel hebt niet meer ^^
Laat de game 10speeluren hebben dat vind ik 55 euro gewoon te duur. Mp speel ik eigenlijk amper dus ik moet het echt van de sp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Denk dat ik nu zo halverwege de game zit, en man man man wat ziet het er allemaal weer mooi uit en is het verhaal meeslepend. Maar in zo'n goede game komen imperfecties sneller naar voren, zoals afentoe het melee battle systeem waar je door de omringende mannetjes constant geraakt word die op je schieten, dit terwijl de tegenstander met wie je in een vuistgevecht zit niet geraakt word.

Of afentoe waar je bij een relatief korte hoogte vallen meteen doodgaat terwijl op plekken waar je "mag" komen het overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik zit nu bij de puzzel met die wereldbol die met je moet draaien. Ik snap er geen reet van :/ Iemand een tip over hoe ik daar verder kom?
Edit : Na lang zoeken heb ik hem toch gevonden :D

[ Voor 15% gewijzigd door DennusB op 30-10-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Chaoss schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Laat de game 10speeluren hebben dat vind ik 55 euro gewoon te duur. Mp speel ik eigenlijk amper dus ik moet het echt van de sp hebben.
Als je hem goed wilt spelen en echt helemaal uitspeelt ( dus platina halen) ga je het met 10 uur bij lange na niet redden.
Het is natuurlijk persoonlijk maar ik kan de Uncharted games blijven spelen terwijl ik bij de meeste games na 1 keer uitspelen er ook wel klaar mee ben.
Ook deeltje 3 is weer echt top, echt weer volop genieten deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En dan nog: op marktplaats zetten en je vangt er zo € 30,- voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

noteboeki schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:50:
[...]

Als je hem goed wilt spelen en echt helemaal uitspeelt ( dus platina halen) ga je het met 10 uur bij lange na niet redden.
Het is natuurlijk persoonlijk maar ik kan de Uncharted games blijven spelen terwijl ik bij de meeste games na 1 keer uitspelen er ook wel klaar mee ben.
Ook deeltje 3 is weer echt top, echt weer volop genieten deze game.
idd ik heb de vorige delen ook gewoon 1x gespeeld bij U2 heb ik een aantal keren MP gespeeld maar niet heel beel. Platinum halen probeer ik überhaupt bij geen enkele game... ik kijk niet eens naar welke trophys er te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-04 23:39

Grannd

da Granndest

bram1984 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:13:
En dan nog: op marktplaats zetten en je vangt er zo € 30,- voor.
Dan mag je wel de multiplayer niet aanraken, anders kan je daar nog 10 euro aftrekken voor de network pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Chaoss schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:04:
[...]

idd ik heb de vorige delen ook gewoon 1x gespeeld bij U2 heb ik een aantal keren MP gespeeld maar niet heel beel. Platinum halen probeer ik überhaupt bij geen enkele game... ik kijk niet eens naar welke trophys er te halen zijn.
Same here. Speel met veel plezier de campaign uit, maar dan heb ik het altijd wel gezien, hoe goed de game ook is. Het hele shooter element, waar het online om gaat, vind ik bovendien een van de mindere delen op een console. Blijft een beetje aanmodderen met een controller.

Dark Souls is tot nu toe voor mij de enige uitzondering geweest, waar ik met een tweede playthrough bezig ben. Maar die ligt nu toch ook even aan de kant voor Uncharted 3 (en Arkham City, die ik ook nog heb liggen :P).

Uncharted 2 was bizar mooi, maar Uncharted 3 slaat helemaal alles voor de console. Toch bizar hoe ze iedere keer weer iets extra's uit dat (inmiddels toch al weer wat oude) apparaat weten te trekken!

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2011 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Toch kan ik de co-op aanraden, tenminste in UC2. UC3 co-op moet ik nog ontdekken :+ Kan ik mij normaal goed mee vermaken.
En dan bij voorkeur met iemand die je kent, en niet een random speler gezien die tevaak niet samenspelen, of constant lopen te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

co-op was idd het leukst in U2... denk dat ik gewoon mp ongeveer een uur gespeeld heb... maar coop was best vermakelijk. /alhoewel ik wel vaak van dei irritante spanjaarden oid in het spel had die de hele tijd zaten te zingen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Moet je wel vrienden hebben die games spelen :P Co-op gaat eigenlijk altijd aan me voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19

FeaR

In GoT we trust

lars1980 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:46:
KAK......

Exact hetzelfde hier. Maar bij Uncharted 2 ging het hetzelfde. Op een gegeven moment kon je de gewone versie bestellen en kreeg je de LE thuis. Met dergelijke acties gaat de voorraad dan een stuk sneller waardoor de (eerste batch?) sneller uit is verkocht en van de site wordt gehaald. Met Uncharted 2 had ik ook een mail naar de Klantenservice gestuurd en die uitleg gehad. Hoop/denk dat het nu weer het geval is met Uncharted 3. Enige jammere is dat de online orders dus (nog) niet uitgeleverd worden terwijl de game wel bij de Free Recordshop in de winkels ligt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Wel grappig om te lezen dat ieder het weer op zn eigen manier doet, mij doet het hele multiplayer verhaal me ook niet zo veel, van geen enkele shooter eigenlijk.
Maar net als ik een hele goede film makkelijk twee keer kan kijken heb ik dit met sommige games ook en blijkt dat me toch weer meer en/of andere dingen opvallen dan de eerste keer.

Daarbij geven juist de throphy's mij in de meeste spellen veel extra game plezier en een verhoging van de uitdaging.
A) Moet het wel een spel zijn die me niet snel verveeld en 'B) De "miniopdrachtjes" moeten natuurlijk wel leuk bijven, bv 3 uurt rondjes staan draaien op dezelfde plek voor een throphy ga ik niet doen :)
Heb de vorige Uncharted's ook platina en hoe frustrerend sommige stukjes ook waren op crushing gaf dit me op de een of andere manier toch nog meer plezier/voldoening dan bv op normal spelen.
Zeker omdat je gewoon op een totaal andere manier moet spelen en moet uitvinden hoe bepaalde situaties door te komen.

Waar ik vroeger altijd games begon op easy/normal start ik tegenwoordig eigenlijk meestal gelijk maar op hard, al is het maar om er niet zo maar doorheen te rennen en met bv 10 uurtjes klaar te zijn.

Maar goed on topic, gisteren weer wat verder gekomen met U3 en man o man wat blijven die Uncharted Games toch prachtig mooi om te zien, hoe ze met verlichting en details spelen is echt machtig om te zien.
In chapter 8 bv bij kom je in het donker bij een kasteel echt mondje open en genieten, zeker ook even rondom de vallei inkijken als je daar aankomt.
Kan ook haast niet wachten om weer de PS3 aan zetten, deze mate van verslaving om de spelen heb ik tot nog toe met geen enkele andere game 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Chaoss schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Tien speluren? Misschien als je razendsnel door alle levels heensprint, geen tijd neemt om ergens naar te kijken en elke puzzel meteen de oplossing van weet en alle cutscenes skipt.

Heb je deel 1 en 2 wel gespeeld? Hoeveel tijd is daar in gaan zitten? Ik weet iig wel dat ik met deel 1 en 2 ieder toch zeker veel meer dan tien uur bezig ben geweest. Wat heet, denk dat elk deel toch zeker al zo'n 30 uur speeltijd heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Op very easy was UC2 ook heel goed in 10 uur te doen. Doe het op normal (2 niveau's hoger), dan wordt het al wat pittiger. Als je dan nog hard en crushing probeert dan nog langer. En, filmpjes skippen verkort de levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Bosmonster schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:22:
Moet je wel vrienden hebben die games spelen :P Co-op gaat eigenlijk altijd aan me voorbij.
Ik zeg: Roep maar een keer :) (PSN: Nakebod)
Zijn vast wel meer (serieuze) spelers hier die co-op willen doen.
Voorlopig ben ik nog wel met de singleplayer bezig, ik ben geloof ik over de helft zit nu, qua hoofdstukken. Dacht dat ik in chapter 13 zat inmiddels. Hoewel de hoofdstukken niet allemaal even lang zijn, dus dat zegt nog niets.

Iemand trouwens goede tips om die schildknaapjes :+ makkelijk neer te krijgen, als je geen granaten meer hebt? Kost nu redelijk veel kogels
En die gasten zijn nog relatief makkelijk, heb nu weer teveel van die lui met helm, die je eerst eraf moet schieten voordat ze uberhaupt dood gaan.
Is op easy/normal vast een stuk makkelijker :+

@ Hierboven: 1e keer speel ik ook altijd met alle filmpjes, de keer/keren daarna skip ik ze vrijwel allemaal.
Nu op hard, als ik daarmee klaar ben op easy voor de treasures en wat nutteloze trophies :+ Als je net zoals in UC2 na het uitspelen de 1 shot kill aan kan zetten, gaan met die banaan :D

[ Voor 14% gewijzigd door Nakebod op 31-10-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:49
Nakebod schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:58:
[...]

@ Hierboven: 1e keer speel ik ook altijd met alle filmpjes, de keer/keren daarna skip ik ze vrijwel allemaal.
Nu op hard, als ik daarmee klaar ben op easy voor de treasures en wat nutteloze trophies :+ Als je net zoals in UC2 na het uitspelen de 1 shot kill aan kan zetten, gaan met die banaan :D
Heeft iemand trouwens ergens een optie kunnen vinden om de filmpjes nog een keer te bekijken? Bij Uncharted en Uncharted 2 had je daarvoor een optie onder "Bonuses", maar daar kan ik nu alleen maar "Featurettes" en "Concepts" vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:15
Wildfire schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Tien speluren? Misschien als je razendsnel door alle levels heensprint, geen tijd neemt om ergens naar te kijken en elke puzzel meteen de oplossing van weet en alle cutscenes skipt.

Heb je deel 1 en 2 wel gespeeld? Hoeveel tijd is daar in gaan zitten? Ik weet iig wel dat ik met deel 1 en 2 ieder toch zeker veel meer dan tien uur bezig ben geweest. Wat heet, denk dat elk deel toch zeker al zo'n 30 uur speeltijd heeft gekregen.
Eerste playthrough van UC2 deed ik 8 uur over, alle cutscenes gewoon gekeken, normal difficulty. Tweede run op Hard en alle treasures zoeken was wel een stukje langer inderdaad, maar als je hem gewoon een keer wilt spelen voor het verhaal......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

De een run & gunned door het hele spel, de ander pakt het rustiger aan en geniet wat meer van de omgevingen. Kan nogal veel schelen in tijd. Ik wil er zelf ook zo lang en veel mogelijk van genieten, en ik begin meteen ook maar op hard. Hopelijk zit er niet weer zo'n lame eindbaas in zoals deel2, dat was toen wel het grootste minpunt.

Ik kreeg net een mail dat ik 'm, als de post meewerkt, morgen in huis heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wildfire schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

1 en 2 heb ik idd volledig uitgespeeld, geen idee hoelang ik daar over gedaan heb... over deel 2 iig neit meer dan 15 uur, zeker geen 30, maar in de review van IGN stond dat ze er 8 uur over gedaan hadden :X
Bosmonster schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:22:
ik ken ook weinig mensen met een ps3, onder mijn kennis zijn vooral pc-gamert noobs :+ maareuh coop kun je in U2 ook gewoon met random mensen spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 31-10-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:27
Ik heb er 10,5 uur over gedaan volgens de statistics, maar ik ben bij sommige shootouts toch wel vaak doodgegaan (en het restarten van je checkpoint wordt niet bij je tijd opgeteld). Alleen al bij het
spoiler:
vliegveld
stukje heb ik denk ik een uur gezeten, omdat ik steeds ontdekt werd terwijl ik het stealth wilde doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:42
En de review van Tweakers staat op de frontpage. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Die staat er al vanaf 9 uur hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ja, hij had dit 3uur en 54 minuten eerder moeten posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:02
Nice! Eerst dacht ik vandaag Arkham City te gaan kopen tot ik ineens zag dat Uncharted 3 er ook al was :D Eerst deze dus maar eens spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-04 15:49

Kju

Ik ben gistermiddag laat begonnen om rond middernacht te stoppen en heb al 60% van de storyline gedaan. Het lukte gewoon niet om de controller neer te leggen. Ik ben nu al aan het balen dat ik vanavond waarschijnlijk al door het verhaal heen ben.
Ik heb wel een deja vu gevoel: net als twee jaar geleden Batman links laten liggen om eerst Uncharted en daarna Assassins Creed te spelen voordat ik weer verder ga met Batman.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Online is nog steeds niet mogelijk? krijg namelijk een foutmelding bij het ingeven van de code..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:38:
Online is nog steeds niet mogelijk? krijg namelijk een foutmelding bij het ingeven van de code..
Nee, helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
What a ride! Wat een fantastische game. Actie, spanning, puzzels en vooral weer een geweldig Indiana Jones verhaal. Wat heb ik genoten van deel 3 en oh oh ik heb nog nooit zoveel plezier aan een game serie gehad als Uncharted! Op naar deel 4 t/m 10!

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentvanG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-04-2019
Mediamarkt Utrecht 44 euro volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232547

VincentvanG schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:06:
Mediamarkt Utrecht 44 euro volgens mij..
Klopt, heb hem net daar gehaald. De SE is daar 65 euro en de officiele guide + soundtrack 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Zit nog wel een klein verschil in prijs bij die Media Markt. In Arnhem gehaald voor 49 euro..

Maar wat een geweldig spel weer zeg! Kan hem vast in 1 rit uitspelen, maar ik doe maar rustig aan. :p
Het vraagt wel alles van mijn PS3 launchmodel.. Fan is ongelofelijk hard aan het blazen.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:42
Vanavond naar 'The Adventures of Tintin' in de bioscoop geweest. Bij de voorfilmpjes o.a. Uncharted 3. _/-\o_

Helaas wel een erg slechte voice-over. Klonk een beetje amateuristisch.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:27
Explorer edition is nu van heel veel winkel sites afgehaald :S
De vraag zal zeker wel te hoog zijn?

Die van mij moet trouwens nog steeds binnen komen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 21:03
LuPo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:19:
Vanavond naar 'The Adventures of Tintin' in de bioscoop geweest. Bij de voorfilmpjes o.a. Uncharted 3. _/-\o_

Helaas wel een erg slechte voice-over. Klonk een beetje amateuristisch.
Die reclame heb ik inderdaad ook gezien toen ik naar Tintin ging. Die stem klonk echt zo slecht, sowieso snap ik niet dat ze zulke trailers vertalen naar het nederlands.
Zelfde als met een GT5 reclame, klonk toen ook net zo slecht....

en weer ontopic:

Begin van de game sprak me wel erg aan, niet zon klapper als UC2. Maar die sfeer die werd neergezet echt geweldig.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Had bij GameDumper een preorder staan. Nog steeds niets ontvangen. Bij navraag blijkt dat zij de Engelse versie leveren en niet de Nederlandse. De Engelse versie zou naar verwachting vandaag binnenkomen zodat ze deze op de oorspronkelijke releasedatum kunnen thuisbezorgen.

Toch wel een beetje jammer, als ik vorige week even naar de MediaMarkt ofzo was gegaan had ik allang kunnen gamen. Maar goed... I'll survive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 15:00
Wildfire schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:06:
Had bij GameDumper een preorder staan. Nog steeds niets ontvangen. Bij navraag blijkt dat zij de Engelse versie leveren en niet de Nederlandse. De Engelse versie zou naar verwachting vandaag binnenkomen zodat ze deze op de oorspronkelijke releasedatum kunnen thuisbezorgen.

Toch wel een beetje jammer, als ik vorige week even naar de MediaMarkt ofzo was gegaan had ik allang kunnen gamen. Maar goed... I'll survive :)
ik ging er al van uit dat het de Engelse zou zijn, heb ik geen moeite mee, ik heb daar ook besteld, morgen in de bus? Zou mooi zijn!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Is er soms iets mis dan met de leveringen van de Explorers edition? Zou graag meer willen weten. Ben op moment griepig en koortsig en verder niks te doen sta eigenlijks te springen voor deze game en of onder de dekens de boel uitbranden/zweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Shikaka schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:59:
[...]

en weer ontopic:

Begin van de game sprak me wel erg aan, niet zon klapper als UC2. Maar die sfeer die werd neergezet echt geweldig.
Absoluut niet betweterig o.i.d. bedoeld, maar is er een reden dat je in het verleden spreekt? Heb je de game alweer verkocht ofzo, bedoel ik?

Mediaoffer heeft z'n pre-orders vanochtend verstuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 11:07
^Misschien heeft hij hem uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, dan is het begin nog steeds vet, evenals de sfeer, lijkt me.

Maar never mind verder, ik denk; misschien heeft hij 'm al uitgespeeld en verkocht ofzo. Zou wel erg snel zijn (met name het verkoopgedeelte), vandaar dat ik het me afvroeg. :)

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Release date is toch vandaag? network pass werkt nog steeds niet :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 01-11-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Europese release is officieel morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Psyonara schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:12:
Europese release is officieel morgen
Dan ben ik in de war met de US release date.
Dan zullen we denk moeten wachten tot na de Store update

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 01-11-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik ben online, je code inleveren werkt nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:00:
Ik ben online, je code inleveren werkt nu! :)
Code werkte bij mij ook :)
pre-order code nog niet.

BETA levels zijn ook mooi overgenomen. Ben nu gelijk level 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ike. schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:29:
[...]

Code werkte bij mij ook :)
pre-order code nog niet.

BETA levels zijn ook mooi overgenomen. Ben nu gelijk level 27
Dat heb ik dan weer niet terwijl ik wel de Beta heb gespeeld en level 23 was }:|

Wat is eigenlijk het verschil tussen multiplayer en co-op? Volgens mij kom je gewoon in hetzelfde menu uit waar je iedere game modus kan kiezen.. :?

[ Voor 19% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-11-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Misschien een stomme vraag, maar hoe kun je dieper duiken? Er ligt iets op de bodem, maar met O (PS3) duik ik 1 stukje en dan gaat ie weer naar boven..

Ik kan Drake niet onder water houden of dieper onder water gaan...

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zo de *piep* wat is die aftiteling lang. Controller ging volgens mij net niet voor de 2e keer in stand-by :D
Uitgespeeld op hard, in 9h11m50s. Zou bijna denken dat Crushing deze keer ook mogelijk zou moeten zijn voor mij, maar ben bang dat ik daar tevaak doodga, en daar weer gefrustreerd van raak :+
Maar zoals iemand hier al zei, is dat waarschijnlijk zonder het doodgaan, volgens mij ben ik er wel langer mee bezig geweest.

Ondanks ik ze niet zocht, heb ik toch al 35 van de 100 treasures gevonden. Op naar de 100 :P En de overige nutteloze PS3 Trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik zoek er wel een beetje naar, maar ik vind ze aan de lopende band. Na 4 hoofdstukken heb ik er al ongeveer 15. Lijkt net alsof ik een metaaldetector bij me heb.

Maargoed, het spel is weer genieten. Ik wil ook nu weer continu weten hoe het verdergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ben nu her-begonnen op very easy :+ voor de treasures. 48 nu, en de Strange Relic gevonden.
Wel jammer, in UC2 kon je na het uitspelen het verhaal nog een keer doen en door unlocks bijvoorbeeld 1 shot kill kopen voor het niveau (En lagere) waarop je hem hebt uitgespeeld. Zie ik nu niet terug.
Was ook wel geinig af en toe, gewoon knallen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gekkenhuis schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:31:
[...]

Dat heb ik dan weer niet terwijl ik wel de Beta heb gespeeld en level 23 was }:|

Wat is eigenlijk het verschil tussen multiplayer en co-op? Volgens mij kom je gewoon in hetzelfde menu uit waar je iedere game modus kan kiezen.. :?
Welke beta? Level dat je hebt gehaald bij de echte beta ben je kwijt. De beta van laatst was gewoon de final multiplayer. Level daarvan blijft staan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
In het begin ging het allemaal redelijk eenvoudig , maar nu ik wat verder kom beginnen er (gelukkig) toch wel wat pittigere stukjes en taaiere gasten te komen.
Zit nu ergens in chapter 14 en heb tegen de 60 treasures en wat is het toch weer extreem genieten van deze game, van mij mogen ze elk half jaar wel een Uncharted uitbrengen.
Wat een grafisch geweld en schitterende uitzichten/plekken laten ze weer zien, ook het camerawerk is wederom van grote klasse.
Uiteraard kom je zo nu en dan wat schoonheidsfoutjes tegen maar een mieren….. die hier op let en een probleem mee heeft.

Ik ga dr zeker nog een keer helemaal doorheen, van dit soort games kan ik geen genoeg krijgen, vooral de afwisseling (en natuurlijk het verhaal en het grafische aspect) trekt mij enorm aan in de Uncharted games.
Enige nadeel is dat het me wel wat nachtrust kost, als je eenmaal aan het spellen bent is het erg lastig om op te houden… :)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste