Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ike. schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

De laatste video laat zien hoe het vliegtuig neerstort in de woestijn, vond dat een flinke spoiler! ;w
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04 12:31
bram1984 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:31:
Haha, ja ik dacht altijd dat hier veel Uncharted fans zaten, maar geen enkele reactie op de nieuwe trailer. Ben wel benieuwd wat iedereen ervan vindt. :P
Ik ben hyped!

Alleen, ik ga de game niet bij release halen...
Ben semi PS3, semi PC gamer maar de laatste maanden bekoort de PC me terug meer.
En ook wegens tijdgebrek koop ik dit jaar maar 1 game, en dat wordt BF3 (voor pc).

Maar je ziet wel dat de developers telkens meer uit de PS3 kunnen squeezen, heel mooi!

• bram1984
Ike. schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

De laatste video laat zien hoe het vliegtuig neerstort in de woestijn, vond dat een flinke spoiler! ;w
Hier even op terugkomend: over welke video heb je het precies? Degene die ik zie, eindigt met Drake die er bijna uit pleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-04 21:41

Frituurman

Mjam!

Iemand hier al lid van de Power Unlimited? Ze hebben nu namelijk wel een aardige aanbieding. Een jaar lidmaatschap + Uncharted 3 voor 46 euro (excl. 2,30 aan bezorgkosten). Niet verkeerd lijkt me. Ben geen 'groot' fan van de serie.. maar toch.. Voor next to nothing kan ik 'm sowieso toch niet laten liggen.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:35
Bij dit soort acties moet je meestal niet verwachten dat de game meteen bij de release al op de mat ligt. Kan zo maar een maand extra duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

Tru dat.. maar, zoals ik al aangeef, ik ben geen groot fan van de serie.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-04 12:10
Moet de game nog eens bestellen via Zavvi. Normaliter ben ik niet van de dag 1 aankopen, maar voor UC3 maak ik een uitzondering (niet dat ik hem al op dag 1 zal ontvangen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sander H schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:08:
Bij dit soort acties moet je meestal niet verwachten dat de game meteen bij de release al op de mat ligt. Kan zo maar een maand extra duren :)
Onzin. Ik heb MW2 bij de PU genomen, en die lag op releasedatum op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 14:53
Iemand een idee waar je de europese Collectors Edition nog kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-04 14:41
Toevallig de folder van Bart Smit in de bus. Daar kun je hem reserveren op de site. Verder kwam in dit topic al Nedgame voorbij dacht ik. Verder heb ik nog niets gezien.

Edit: Nedgame heeft de verkoop al gestopt zo te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door peto84 op 29-08-2011 22:40 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:01

The Chosen One

Zie signature!

Blijkbaar ook alleen verkrijgbaar bij gamestop in Engeland en die verzenden weer niet naar buitenland...
Is hij nog ergens bij een andere site/land te verkrijgen goedkoper dan 150 euro? Bijv amazon.de (heeft em niet) enzo.

En als die niet meer te verkrijgen is voor een goede prijs;

Komen alle DLC ook op PSN? Anders ff kijken welke wat waar geven. Weer zo'n jungle met DLC en preorder bonussen... :'(

[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 03-09-2011 15:02 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Frizzz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:
Iemand hier al lid van de Power Unlimited? Ze hebben nu namelijk wel een aardige aanbieding. Een jaar lidmaatschap + Uncharted 3 voor 46 euro (excl. 2,30 aan bezorgkosten). Niet verkeerd lijkt me. Ben geen 'groot' fan van de serie.. maar toch.. Voor next to nothing kan ik 'm sowieso toch niet laten liggen.. :)
"Je ontvangt de volledige game, exclusief instructieboekje"

Geen boekje maakt me niet zoveel uit, maar het is verder toch wel de normale versie en geen review-copy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 07:04
Je krijgt de normale hoes en cover, maar de Blu-ray disc is anders. Bijgaand linkje laat Killzone 3 zien, zo ziet Uncharted 3: Drake's Deception er waarschijnlijk ook uit.

Link: http://666kb.com/i/br3wuf02cdcg2cv24.jpg

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dus een cheap-ass promo versie die misschien zelfs niet eens nieuw meer is. Dan importeer ik 'm wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Boeiend, doet gewoon hetzelfde als de originele game. Krijg MW2 ook in de vorm van een promo, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wauw, prachtig promofilmpje

YouTube: Uncharted 3 Sand Art - YouTube

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nou, dat was een dooie mus. Ik denk we krijgen nieuwe Uncharted footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gisteren deeltje 2 weer eens aangeslingerd en aan één stuk doorgespeeld tot de treincrash in Tibet. Het blijft toch wel indrukwekkend hoe de game er grafisch uitziet hoor. Ik was vergeten hoe achterlijk veel detail er in de game zit. Zin in deel 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
The Chosen One schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:00:
Blijkbaar ook alleen verkrijgbaar bij gamestop in Engeland en die verzenden weer niet naar buitenland...
Is hij nog ergens bij een andere site/land te verkrijgen goedkoper dan 150 euro? Bijv amazon.de (heeft em niet) enzo.

En als die niet meer te verkrijgen is voor een goede prijs;

Komen alle DLC ook op PSN? Anders ff kijken welke wat waar geven. Weer zo'n jungle met DLC en preorder bonussen... :'(
Zojuist bij gamesopt besteld. Kennelijk verzend de US webshop wel naar Nederland.

The Collector's Edition is wel anders in Amerika dan in Europa. Hier heet deze dan ook de Explorer's Edition.

Waarschijnlijk zitten er geen andere talen in de US versie, zoals bij Uncharted 2, maar ik wil het toch in het Engels spelen.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

-RazieL- schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:11:
Dus een cheap-ass promo versie die misschien zelfs niet eens nieuw meer is. Dan importeer ik 'm wel.
Ze zijn wél nieuw.. 't is alleen een promo-variant. Is trouwens niet bij alle games het geval. CODMW3 is gewoon het hele spel, inclusief doosje / boekje. In het verleden ooit nog eens SW-TFU gehad, ook compleet. Maar het gaat mij om 't spel. Ben geen verzamelaar, maar gamer.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:23

Nohead

PSN ID: Nohead

In de USA kan je nu met een subway code de MP al spelen :(
Waarom krijgen wij weer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nohead schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:45:
In de USA kan je nu met een subway code de MP al spelen :(
Waarom krijgen wij weer niks.
Vanaf woensdagavond kunnen alle EU Plus leden de complete MP downloaden/spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ike. schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Vanaf woensdagavond kunnen alle EU Plus leden de complete MP downloaden/spelen.
Verrek ik heb geen plus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:44
Ik heb voor 4 dollar zo'n Subway code gekocht via eBay. Gedownload met mijn USA account en kan hem nu gewoon spelen met mijn NL PSN-account.

Maar je kan die codes vast wel ergens gratis krijgen. Op Neogaf hebben ze een Shared Account en geven mensen die codes weg. Ik wacht alleen al maanden op authorisatie op dat forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ik heb mijn collega in de USA gevraagd om een drankje te halen bij de Subway :D
Verwacht de code over een paar uur als hij gaat lunchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Niemand met psn plus de MP gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben net weggeblazen door dit filmpje. Alles klopt gewoon.

Ik krijg de video niet op Tweakers zelf, vreemd genoeg. Dan de link maar.

http://www.youtube.com/wa...profilepage&v=xLYhdGeYms8

[ Voor 118% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wow! Ik krijg steeds meer zin om dit spel te spelen.
Degene die dit filmpje gemaakt heeft, is trouwens erg goed met dit spel.
(Of wordt zo'n demofilmpje niet gemaakt met iemand achter de controller?)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 07:04
Ziet erg goed uit!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jorgen schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 09:30:
Wow! Ik krijg steeds meer zin om dit spel te spelen.
Degene die dit filmpje gemaakt heeft, is trouwens erg goed met dit spel.
(Of wordt zo'n demofilmpje niet gemaakt met iemand achter de controller?)
Het is een officieel filmpje, dus waarschijnlijk speelt er gewoon iemand van Naughty Dog. Die gasten ademen de game. :)

Nog een keertje proberen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Voor de mensen die geen PSN plus account hebben maar toch de U3 MP willen spelen heb ik eindelijk een account gevonden waarmee je op PSN kan inloggen en de U3 MP kan downloaden.

DM voor account gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nog maar een paar weken. En het is me gelukt om na de boot-trailer geen enkel filmpje meer te kijken, dus nog geen idee wat me verder te wachten staat (behalve natuurlijk het woestijn en het vliegtuig).

Dit weekend heb ik 'm besteld bij bpgames, NL-site waar mensen erg positief over zijn. En ze hebben engelse prijzen (en games), nu hopen dat de levertijd ook lekker snel is.

Ik heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een leuk filmpje over de special edtion:

Special Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

[ Voor 94% gewijzigd door bram1984 op 15-10-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zoals vrijwel elk filmpje over U3: ge-wel-dig. Hier krijg ik elke keer meer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een 94 in de PU. Instant classic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-04 01:04
Ben echt super benieuwd hoe dit is op mijn 3D tv en dat het beeld ook goed blijft. En ook maar kijken hoelang ik het volhou in 3D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-04 12:22
Er is een nieuwe trailer voor de liefhebbers:

YouTube: Uncharted 3: Drake's Deception - Launch trailer (HD)

Nog anderhalf weekje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beatz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:55:
Ben echt super benieuwd hoe dit is op mijn 3D tv en dat het beeld ook goed blijft. En ook maar kijken hoelang ik het volhou in 3D :9
Ik zag de PU liggen; helaas in plastic. Staat er een leuk artikel over U3 in?
Vind de PU namelijk niet echt een leuk blad, dus heb hem maar laten liggen.
Ook deze is weer heel mooi. Met elk filmpje krijg ik er meer zin in. Als ik deze uit bijv. Engeland bestel, kan ik hem dan ook in het Nederlands spelen?

[ Voor 46% gewijzigd door Jorgen op 22-10-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Jorgen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:54:
[...]

Ook deze is weer heel mooi. Met elk filmpje krijg ik er meer zin in. Als ik deze uit bijv. Engeland bestel, kan ik hem dan ook in het Nederlands spelen?
Reken daar maar niet op (Sony zet doorgaans geen Nederlandse lokalisatie op een Britse disc: hebben ze bij Heavy Rain en UC2 ook niet gedaan).

Bovendien moet je bij een Britse versie er maar vanuit gaan dat je de DLC ook uit de Britse PlayStation Store moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@ Jorgen

Zie 3 posts boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bram, je hebt het over de PU neem ik aan?
Ik las de score die je vermelde, maar wilde graag weten of het artikel zelf de moeite waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44
Beatz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:55:
Ik ook! Sinds een week een 55" 3D TV. Benieuwd hoe Uncharted 3 hierop gaat spelen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
rclahsen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Reken daar maar niet op (Sony zet doorgaans geen Nederlandse lokalisatie op een Britse disc: hebben ze bij Heavy Rain en UC2 ook niet gedaan).

Bovendien moet je bij een Britse versie er maar vanuit gaan dat je de DLC ook uit de Britse PlayStation Store moet halen.
Ik heb UC2 via Play besteld en geen nederlandse subs of nederlandse taal aanwezig.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 22:20
Jorgen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:05:
Bram, je hebt het over de PU neem ik aan?
Ik las de score die je vermelde, maar wilde graag weten of het artikel zelf de moeite waar is.
Ik heb de PU maar de hands on is niet zo heel bijzonder. Ze beschrijven wat je er van kan verwachten, wat voor spel het wordt en welke personages er weer in zitten enz. De score die ze geven: 94/100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:11
Inderdaad.

UC2 heb ik in de UK gekocht (Amazon), er zit geen Nederlandse taal bij (dat is toch alleen maar een extra reden om hem daar te kopen? :P), maar de DLC uit de Nederlandse store werkt daar helaas niet mee (kwam ik dus achter nadat ik hem al had gekocht).
Bij andere spellen werkt het echter weer wel (AC2 bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Je gaat zo'n spel toch niet in het Nederlands spelen? Sowieso, welk spel speel je überhaupt in het Nederlands. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

giganielsie schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:16:
Ik heb de PU maar de hands on is niet zo heel bijzonder. Ze beschrijven wat je er van kan verwachten, wat voor spel het wordt en welke personages er weer in zitten enz. De score die ze geven: 94/100
Ik vond het een mooi stukje opgeilerij, lekker geschreven, zoals de PU kan, gewoon een must-have zeiden ze!
Wil er wel even wat foto'tjes van maken en het uploaden voor degenene die daar behoefte aan hebben?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Rivanov schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:34:
Je gaat zo'n spel toch niet in het Nederlands spelen? Sowieso, welk spel speel je überhaupt in het Nederlands. :+
Nee. Wat ik wel fijn vind is dat ik de S.E. nu krijg bij GameMania. Twee middelmatige en uitgespeelde games ingeleverd en ik kan hem voor € 35 ophalen op 2 november. Dat Nederlands erbij zit is verder geen probleem: het is verder niet tot last ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 22-04 22:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Games is Nederlandse taal vind ik ook lachwekkend. Nederlandse subs vind ik wel weer handig, Kan in ieder geval niet wachten op de game. MW3 en BW3 zal ik (nog) niet aanschaffen voordat ik UC3 uit mijn hoofd ken. Zowel SP als MP. Te vaak heb ik te veel games gekocht in korte tijd en het gevolg was dat ik dan door alles ging rushen. En trouwens AC: Revelations komt ook nog in oktober 8)7

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Is het ook mogelijk om UC3 in NL te pre-orderen met een bonus? Lees op diverse sites dat deze bonussen alleen in USA en UK beschikbaar zijn.

Zie deze link.

Bij FRS en Game Mania worden de pre-order bonussen ook niet genoemd.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vond Uncharted 2 juist heel goed gesproken in het Nederlands. Voor Ratchet & Clank (a crack in time) geld trouwens hetzelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 24-10-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja goed of niet goed, dat vind ik niet zo heel erg boeiend. Zo'n game hoor je gewoon met de originele voice acting te spelen, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
The_Bash schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:28:
Is het ook mogelijk om UC3 in NL te pre-orderen met een bonus? Lees op diverse sites dat deze bonussen alleen in USA en UK beschikbaar zijn.

Zie deze link.

Bij FRS en Game Mania worden de pre-order bonussen ook niet genoemd.
Ja hoor. Bij Game Mania krijg je 2 DLC's en een sleutelhanger:

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=25810

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.nl/content/bestelbanners/banner_uncharted3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door rclahsen op 24-10-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb inderdaad een paar standard editions met pre-order bonus gevonden. Maar geen Special Editions (die bij Game Mania is uitverkocht.) Ik zoek nog even verder :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:47:
Tja goed of niet goed, dat vind ik niet zo heel erg boeiend. Zo'n game hoor je gewoon met de originele voice acting te spelen, vind ik.
Inderdaad. Spelen zoals het spel bedoeld is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
The_Bash schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

Heb inderdaad een paar standard editions met pre-order bonus gevonden. Maar geen Special Editions (die bij Game Mania is uitverkocht.) Ik zoek nog even verder :)
Ah, je wilt de S.E. Bij Bart Smit krijg je de S.E. voor de prijs van een normale versie. Denk dat de Explorer Editions (dus met zo'n poppetje) zo goed als uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:47:
:Y

Je mist vaak de spanning en chemie tussen de personages die je met de originele stemmen wel voelt. In het Engels doen ze teksten soms wel 100 keer over totdat het precies de goede toon heeft, terwijl ze het bij vertalingen vaak snel 1 of 2 keer overzeggen en dan gaat het meteen de disc op en verlies je dus bijna alle emotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Ontzettend goede reviews totnutoe, en ik moet zeggen dat het er weer geweldig uitziet. Het lijkt er op dat Naughty Dog de serie weer beter heeft gemaakt na Uncharted 2.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Geen idee of dit al bekend was. (Kon het iig niet vinden in de search)Afbeeldingslocatie: http://www.mediaoffer.nl/crons/images/nieuwsbrief_content_uncharted.jpg

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zie hierover vreemd genoeg niks op de site. Ik heb al een pre-order lopen voor € 49,95 en zit middenin Batman. Ik wacht dus lekker tot volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 21:57
BatmanHorizon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:51:
Geen idee of dit al bekend was. (Kon het iig niet vinden in de search)[afbeelding]
Zal Sony leuk vinden 8)7

De reviews zijn in ieder geval veelbelovend, met uitzondering die van Eurogamer die alles maar een beetje rechtlijnig vindt. Dat geloof ik overigens gelijk, maar dan kun je BF3, MW3 en GoW3 ook gelijk in het putje gooien en alleen GTA nog redelijke cijfers geven :P Uncharted is gewoon een beleving, en ze weten het rechtlijnige eigenlijk perfect weg te werken, ik heb nooit echt het idee dat ik heel erg gestuurd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
@Rctworld
ik verwacht dat Sony hier wel vanaf weet, aangezien er duidelijk "exclusief bij" bij staat. En het ook alleen maar voor winkelexemplaren geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Sony heeft e-mails gestuurd naar retailers dat U3 eerder verkocht mag worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 25-10-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:38

MonkeySleeve

It's just Monkey business

En welke retailers gaat het over? :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hierboven staat er alvast 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Rctworld schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Zal Sony leuk vinden 8)7

De reviews zijn in ieder geval veelbelovend, met uitzondering die van Eurogamer die alles maar een beetje rechtlijnig vindt. Dat geloof ik overigens gelijk, maar dan kun je BF3, MW3 en GoW3 ook gelijk in het putje gooien en alleen GTA nog redelijke cijfers geven :P Uncharted is gewoon een beleving, en ze weten het rechtlijnige eigenlijk perfect weg te werken, ik heb nooit echt het idee dat ik heel erg gestuurd wordt...
Idd, dat is meer een constatering dan een kritiekpunt. Ten minste, uitgaande van de 1e 2 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 21:57
-RazieL- schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:59:
[...]

Idd, dat is meer een constatering dan een kritiekpunt. Ten minste, uitgaande van de 1e 2 delen.
Ze zochten bijna gewoon een reden om het spel geen 10 te geven, maar toen ze daar eenmaal mee bezig waren leek het alsof het meer richting de 7 ging, uiteindelijk weer redelijk gebalanceerd op een 8 maar een beetje vreemd is het wel...

Overigens ook vreemd dat UC3 eerder gereleased zou mogen worden, andere landen al aan het verkopen geslagen? Niet dat ik er hier wat aan heb in China, hier bestaat Playstation officieel gewoon niet, moet ik lekker wachten op de HK import :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb het stukje gelezen en ik snap wel wat ze bedoelen, ik betwijfel alleen of het echt zo ernstig is als ze schetsen. Dan moeten er toch wel ernstige fouten in zitten als de game "maar" een 8 krijgt. Je kan natuurlijk elke spelervaring wel verpesten door de boel bewust te saboteren.
Overigens doet de reviewer net iets teveel z'n best om slim over te komen, dus dan weet je ook weer genoeg.

Maar ik zal wel zien, ik vermijdt alle spoilers en wil straks lekker van de game genieten. Hopelijk ontvang ik m'n pre-order nu ook eerder. Hij zou zo maar deze week al op de mat kunnen vallen.

[ Voor 10% gewijzigd door Reemster op 26-10-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zijn er mensen die 'm morgen gaan halen bij Mediaoffer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
zojuist contact gehad met de MediaOffer, en hij mag donderdag niet meer verkocht worden.

Ze hebben maandag ochtend bericht ontvangen van hun leverancier dat het gewoon verkocht mocht worden en dus volop gepromote. Maar later op de dag hebben ze bericht van Sony ontvangen dat die er toch niet heel erg gelukkig mee waren, en ze dus een embargo hebben ingesteld.

Wel gaat MediaOffer de game voor 49,95 in plaats van 54,95 verkopen, als statement.

Nog maar ff goed kijken wat ik precies ga doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik twijfel toch heel erg of ik Uncharted 3 ga kopen. Ik heb deel 1 en deel 2 aan me voorbij laten gaan omdat de game me, hoe gek het ook klinkt, nooit echt getrokken heeft. Als ik echter de reviews lees, dan lijkt het alsof ik mezelf gewoon te kort doe door de game niet te kopen. Geweldige cijfers en volgens vele reviewers is dit min of meer het Jeruzalem onder de games voor deze generatie.

Eurogamer neem ik gewoon niet meer serieus: zoals ik al zei ben ik geen Uncharted fan, maar afgaand op alle andere reviews is eurogamer gewoon bezig geweest met het zoeken naar een rede om de game een lagere cijfer te geven. Het zou me eerlijk waar niet verbazen als bijvoorbeeld over een paar jaar blijkt dat bijvoorbeeld Microsoft geld heeft 'gedoneerd' in ruil voor een slechter: een 8 is dan perfect, een 8 is namelijk nog goed en je kan je geloofwaardigheid nog enigszins behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Alhoewel het geen echte vervolg verhalen zijn is het dan wel leuk om deel 1 en 2 eerst te spelen. In deel 2 zaten iig genoeg verwijzingen naar het eerste deel. En de karakters hebben wel allemaal hun verhaal/geschiedenis.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 21:48

@r!k

It is I, Leclerq

Uniciteit schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:59:
Ik twijfel toch heel erg of ik Uncharted 3 ga kopen. Ik heb deel 1 en deel 2 aan me voorbij laten gaan omdat de game me, hoe gek het ook klinkt, nooit echt getrokken heeft. Als ik echter de reviews lees, dan lijkt het alsof ik mezelf gewoon te kort doe door de game niet te kopen. Geweldige cijfers en volgens vele reviewers is dit min of meer het Jeruzalem onder de games voor deze generatie.

Eurogamer neem ik gewoon niet meer serieus: zoals ik al zei ben ik geen Uncharted fan, maar afgaand op alle andere reviews is eurogamer gewoon bezig geweest met het zoeken naar een rede om de game een lagere cijfer te geven. Het zou me eerlijk waar niet verbazen als bijvoorbeeld over een paar jaar blijkt dat bijvoorbeeld Microsoft geld heeft 'gedoneerd' in ruil voor een slechter: een 8 is dan perfect, een 8 is namelijk nog goed en je kan je geloofwaardigheid nog enigszins behouden.
Uncharted 2 trok mij ook totaal niet, heb daarom zelfs de ps3 bundel toen neit gekocht icm 250 GB maar heb de ps3 toen los gekocht. ongeveer een half jaar later kocht ik virtua tennis die ik de dag erna heel snel terug bracht en ik mocht een ander spel uitzoeken, toen (ik weet niet eens meer waarom) uncharted 2 genomen omdat het sowieso toch niet slechter kon zijn.

Vervolgens heb ik drie weken elke avond alleen maar dit spel gespeeld, helemaal in mee gezogen,w at een sfeer wat een gameplay. Ik kan hem echt van harte aanbevelen, als je twijfelt over U3 koop dan voor 2 tientjes (of 2e hands nog goedkoper) eerst u2 eens en kijk wat je daar van vind maar ik verwacht niet dat je teleurgesteld gaat worden.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik neem aan dat je de MP dan veel gespeeld hebt? Drie weken doen over de SP is bijna onmogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBozzz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-02-2024
Voor degene die nog twijfelen: Uncharted 1 en 2 zijn ook te verkrijgen in een dual pack:

http://tweakers.net/pricewatch/286211/uncharted-dual-pack-playstation-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

JackBozzz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:31:
Voor degene die nog twijfelen: Uncharted 1 en 2 zijn ook te verkrijgen in een dual pack:
Erg leuk natuurlijk, maar erg duur.. Via MP zijn deze twee games wel voor zo'n 22-25 euro te krijgen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
(jarig!)
Iemand die deze game via de PU actie heeft gekocht (Jaarabbo PU + U3 voor 46 euro)?
Enig idee wanneer hij wordt verstuurd?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PU weet dat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sluuz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:52:
Iemand die deze game via de PU actie heeft gekocht (Jaarabbo PU + U3 voor 46 euro)?
Enig idee wanneer hij wordt verstuurd?
In principe ontvang je 'm op de dag van release. Ik druk "in principe" dik, omdat hetzelfde eigenlijk geldt voor bestellingen via webshops. Ook HUB is afhankelijk van de distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
MM almere schijnt hem in de verkoop te hebben. Tevens verstuurd de BS hun versie al, dus mensen die hem daar besteld hebben zouden hem morgen dan al in huis moeten hebben. Ik verwacht vandaag, en anders morgen al een verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

CLB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:09:
[...]

Erg leuk natuurlijk, maar erg duur.. Via MP zijn deze twee games wel voor zo'n 22-25 euro te krijgen :)
tis maar wat je erg duur vindt, voor 35 euro heb ik ze liever nieuwe en in 1x binnen dan gedoe via marktplaats en dan ook nog eens 2'de hands voor een tientje minder.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:26:
Ik neem aan dat je de MP dan veel gespeeld hebt? Drie weken doen over de SP is bijna onmogelijk. ;)
Nope, heb 1 keer MP gespeeld, MP is niet mijn ding. 3 Weken 's avonds over de singleplayer gedaan, zeg 2-3 uurtjes per avond ofzo. Meesterlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan heb je lekker rondgedoolt zeker en alle treasures gezocht? Ik was met 12 uur wel klaar denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

CLB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:20:
Dan heb je lekker rondgedoolt zeker en alle treasures gezocht? Ik was met 12 uur wel klaar denk..
Viel volgens mij wel mee, sommige gevechten duurden nogal lang (sommige heb ik wel 10 keer overnieuw moeten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Raxious schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:26:
MM almere schijnt hem in de verkoop te hebben. Tevens verstuurd de BS hun versie al, dus mensen die hem daar besteld hebben zouden hem morgen dan al in huis moeten hebben. Ik verwacht vandaag, en anders morgen al een verkoop.
Bron? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
ik heb zojuist email van bs ontvangen dat mijn explorer edition is verstuurd... ben benieuwd >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dan ligt hij morgen 99% zeker ook wel in de winkels lijkt me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
daar ga ik wel vanuit ja. Iemand in mijn friendslist speelt hem ook op dit moment, en dat is ook een NLer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Nakebod

Nope.

Heb hier nog geen verzendbevestiging van eh... waar ik hem gepre-ordered heb dan :+ Lang geleden alweer.
Officiële release staat toch ook nog steeds op 2 november? Of heb ik ergens iets gemist? Raar dat de MM en BS hem dan al leveren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Hij wordt vanaf morgen ook onofficeel uitgebracht en verkocht! In frankrijk is morgen een feestdag en daar komt ie al uit. Aangezien de helft van belgie ook frans is en ze bij sony benelux bang zijn dat anders mensen hem gaan importeren( of er naar toe rijden om hem te halen) vanuit frankrijk is de release dag naar voren verschoven! Dit is alleen niet door sony aan de grote klok gehangen maar is tussen neus en lippen door aan de winkels vermeld!

Drm wordt hij nu dus al uitgeleverd :D

[ Voor 31% gewijzigd door Barthezz Brick op 27-10-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Theregiment schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:12:
Hij wordt vanaf morgen ook onofficeel uitgebracht en verkocht! In frankrijk is morgen een feestdag en daar komt ie al uit. Aangezien de helft van belgie ook frans is en ze bij sony benelux bang zijn dat anders mensen hem gaan importeren( of er naar toe rijden om hem te halen) vanuit frankrijk is de release dag naar voren verschoven! Dit is alleen niet door sony aan de grote klok gehangen maar is tussen neus en lippen door aan de winkels vermeld!

Drm wordt hij nu dus al uitgeleverd :D
Voorlopig nog geen winkels die echt verkopen, denk dat het alsnog volgende week wordt :P

Amazon.DE wel, die krijg je morgen al binnen als je nu bestelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Sander H op 28-10-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zit daar ook Engelse versie in? Anders bestel ik 'm daar.

/edit: Morgen binnen is alleen voor Duitsers. Laat maar. :+

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 28-10-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Oh, sorry voor de valse hoop dan :+
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste