Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
Deze bedoelde je vast, thanks: http://www.handy-faq.de/f...v20m_rooted_deodexed.html

Kom er niet echt uit, de 2X moet geroot zijn om deze te installeren lijkt me, alleen krijg ik de V20L niet geroot met SuperOneClick, dus nu zit ik weer vast :(

[ Voor 45% gewijzigd door Smi3l op 19-12-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
@ Smi3l: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327599 (Als je moet rooten)
@ leuk_he: PC Suite doet het nu inderdaad niet. Hij loopt vast als ik hem opstart. Maar ik gebruikte dat toch al niet :P

[EDIT:]
Bloat Freezer heeft nu op "frozen" staan:

Back-Up
Carkit
F-Secure Mobile Security
On-Screen Phone
RemoteCall
SNS
Yahoo! News

Mijn stroom verbruik is nu ongeveer 1/3 Wi-Fi, 1/3 Mobiel stand-by, 1/3 Telefoon inactief, klein beetje weergave.
Als ik Wi-Fi af zet, gaat het naar 1/2 Mobiel stand-by, 1/2 Telefoon inactief, klein beetje weergave, klein beetje Android-systeem.

Nu de vraag: Kan ik nog meer freezen om mijn batterij te besparen? Wi-Fi uitzetten (95% van de tijd) helpt in ieder geval al aanzienlijk (nog wel testen komende dagen). Om te freezen: Ik had al wat dingen gezien die met LGE.COM. beginnen, maar ik weet niet wat deze doen :P

[ Voor 77% gewijzigd door josvschijndel op 19-12-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Als je een paar posts terug had gekeken, had je het ook gevonden. Ik had namelijk net mijn telefoon geroot met die link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
Wellicht handige (en teleurstellende) informatie, geupdate van V20L naar V20M en GPS lijkt nog net zo waardeloos te zijn. RunKeeper heeft meerdere keren melding gedaan van de afstand en snelheid. Elke keer 0,0 km(/h) dus hij registreert niks, ook niet een enkele keer.

Nu ik wat recensies lees over RunKeeper, zou de falende GPS ook kunnen liggen aan de gëupdate app.

[ Voor 16% gewijzigd door Smi3l op 21-12-2011 22:06 . Reden: Info verzamelt over RunKeeper ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smi3l schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:53:
Wellicht handige (en teleurstellende) informatie, geupdate van V20L naar V20M en GPS lijkt nog net zo waardeloos te zijn. RunKeeper heeft meerdere keren melding gedaan van de afstand en snelheid. Elke keer 0,0 km(/h) dus hij registreert niks, ook niet een enkele keer.

Nu ik wat recensies lees over RunKeeper, zou de falende GPS ook kunnen liggen aan de gëupdate app.
En als je gaat testen met gps test plus? krijg je dan wel snel een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb vanaf maart de LG O2x en vorige week dan eindelijk via de officiele weg 2.3.4 erop gezet. Heb dus de handleiding van lg.com gebruikt.
Dit is allemaal goed gegaan, maar kan nog niet echt zeggen dat het allemaal echt veel sneller gaat, maar hij reboot in ieder geval niet meer dagelijks....

Een ander ding is dat mn accu nu best snel leeg is en wil deze dus calibreren, maar ik heb begrepen dat je hiervoor eerst moet rooten. Daarover is hier ook het eea te lezen.
Het probleem is echter dat, wanneer ik de O2x via USB met de PC verbind ik geen verbinding krijg met PCsuite, maar ook niet als externe usb. De telefoon laadt enkel op en wordt verder niet herkend. Ook als ik het vinkje voor massaopslag aan/uit doe verandert er niets.
Ik snap er niets van omdat ik vorige week de pcsuite op mn laptop gezet en direct 2.3.4 erop heb kunnen zetten, maar nu ineens niks meer! Daarnaast kon ik em ook altijd gebruiken als massaopslag voor muziek enzo. Ook dat werkt nu niet meer.....

Mijn vraag is daarom ook of iemand dit bekend voorkomt of niet en natuurlijk of hier een oplossing voor is. Ik lees dat ik misschien de drivers moet deinstalleren, maar waar kan ik die vinden???
Het gebeurt trouwens zowel met xp als w7. Voorheen nooit LG drivers gedownload en toen deed de massaopslag het ook prima.

Ben erg benieuwd, want ben nog niet tevreden over 2.3.4 en het batterijverbruik.
Alvast bedankt

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:42:
Hoi,

Ik heb vanaf maart de LG O2x en vorige week dan eindelijk via de officiele weg 2.3.4 erop gezet. Heb dus de handleiding van lg.com gebruikt.
Dit is allemaal goed gegaan, maar kan nog niet echt zeggen dat het allemaal echt veel sneller gaat, maar hij reboot in ieder geval niet meer dagelijks....

Een ander ding is dat mn accu nu best snel leeg is en wil deze dus calibreren, maar ik heb begrepen dat je hiervoor eerst moet rooten. Daarover is hier ook het eea te lezen.
Het probleem is echter dat, wanneer ik de O2x via USB met de PC verbind ik geen verbinding krijg met PCsuite, maar ook niet als externe usb. De telefoon laadt enkel op en wordt verder niet herkend. Ook als ik het vinkje voor massaopslag aan/uit doe verandert er niets.
Ik snap er niets van omdat ik vorige week de pcsuite op mn laptop gezet en direct 2.3.4 erop heb kunnen zetten, maar nu ineens niks meer! Daarnaast kon ik em ook altijd gebruiken als massaopslag voor muziek enzo. Ook dat werkt nu niet meer.....

Mijn vraag is daarom ook of iemand dit bekend voorkomt of niet en natuurlijk of hier een oplossing voor is. Ik lees dat ik misschien de drivers moet deinstalleren, maar waar kan ik die vinden???
Het gebeurt trouwens zowel met xp als w7. Voorheen nooit LG drivers gedownload en toen deed de massaopslag het ook prima.

Ben erg benieuwd, want ben nog niet tevreden over 2.3.4 en het batterijverbruik.
Alvast bedankt
probeer eens in settings/applicaties/ usb-debugging aan te leggen?

Verwijderd

2Silent schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:11:
[...]

probeer eens in settings/applicaties/ usb-debugging aan te leggen?
Heb het met USB-debugging aan en uit geprobeerd. Geen verschil in resultaat. De enige reactie die de telefoon geeft wanneer ik de USB aansluit op de laptop/pc is dat de laptop gaat laden. Voorheen kreeg ik altijd op mn O2x het scherm van USB-massaoplag en gaf de pc ook wel een signaal van 'hardware gevonden". Op de pc sluit ik overigens aan op de moederbord-USB's zoals ik ook ergens had gelezen....
Iemand nog een goed idee?

edit- wanneer ik nu via Instellingen-over de telefoon-softwareupdate probeer (zonder usb aansluiting), geeft ie ook telkens aan dat de verbinding met de server mislukt, terwijl voorheen dan werd aangegeven dat dit de meest recente versie was.
Dus volgens mij zit er iets niet helemaal goed in mn telefoon...... maar wat zou dit kunnen zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 11:41 ]

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:07
Heb ik ook allebei gehad. Die server error is een probleem met de servers van lg en het usb-verbindings probleem is na ongeveer een week spontaan weggegaan bij me. Heb er dus geen andere oplossing voor dan gewoon even afwachten.

Verwijderd

hejkompas schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:00:
Heb ik ook allebei gehad. Die server error is een probleem met de servers van lg en het usb-verbindings probleem is na ongeveer een week spontaan weggegaan bij me. Heb er dus geen andere oplossing voor dan gewoon even afwachten.
ik hoop dat dat het is, maar ik vind het wel vaag...
kijk het nog wel ff een weekje aan
thank iig

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Ik zit momenteel op de 20L rom echter deze heeft, zoals bekend, toch nog wel wat problemen met GPS.
Ik heb de Nokia Settings en de Open(Google) settings geprobeerd maar het werkt gewoon niet.
Zijn er mensen die van 20L naar 20M zijn gegaan en toen een GPS verbetering hebben meegemaakt?
En zo ja, is er een mogelijkheid om te flashen naar 20M (van 20L) met behoud van alles (apps etc etc)? Zo ja hoe dan.

Wat betreft de volgende link:
http://www.handy-faq.de/f...v20m_rooted_deodexed.html
Mijn duits is best belabberd en echt snappen doe ik die dus niet ;).

Verwijderd

Griffin schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:

Zijn er mensen die van 20L naar 20M zijn gegaan en toen een GPS verbetering hebben meegemaakt?
En zo ja, is er een mogelijkheid om te flashen naar 20M (van 20L) met behoud van alles (apps etc etc)? Zo ja hoe dan.
Wat betreft de gps kan ik weinig zeggen want ik had met 20L een prima fix en nu met de 20M ook weer.

Het flashen van L naar M gaat op dezelfde manier hoe je de Open 20L erop heb gezet, en is met behoud van apps/instellingen/etc.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327929

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:12:
[...]

Wat betreft de gps kan ik weinig zeggen want ik had met 20L een prima fix en nu met de 20M ook weer.

Het flashen van L naar M gaat op dezelfde manier hoe je de Open 20L erop heb gezet, en is met behoud van apps/instellingen/etc.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327929
Behoud van data is niet altijd gegarandeerd. Toen ik naar 20L ging crashte mn telefoon en moest ik hard reset doen. Ik had toen wel 20L maar helaas wel helemaal leeg wat betreft settings enzo.
Maar binnenkort maar eens backup maken en dan 20M erop en hopen dat GPS beter is.

Verwijderd

Niets is gegarandeerd uiteraard (ja dat we een keer dood gaan) dus altijd backuppen voor het geval er iets mis gaat ;)
Ik had beide keren (2.2.2->20L->20M) het geluk dat alles vrij soepel verliep.. :)

Verwijderd

Ah mooi.. deze vraag had ik ook al een keer gesteld maar toen bleef antwoord uit (omdat er een belangrijker vraag tussendoor kwam ;))

Dan ga ik vanavond ook ff flashen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:32:
[...]

Heb het met USB-debugging aan en uit geprobeerd. Geen verschil in resultaat. De enige reactie die de telefoon geeft wanneer ik de USB aansluit op de laptop/pc is dat de laptop gaat laden. Voorheen kreeg ik altijd op mn O2x het scherm van USB-massaoplag en gaf de pc ook wel een signaal van 'hardware gevonden". Op de pc sluit ik overigens aan op de moederbord-USB's zoals ik ook ergens had gelezen....
Iemand nog een goed idee?

edit- wanneer ik nu via Instellingen-over de telefoon-softwareupdate probeer (zonder usb aansluiting), geeft ie ook telkens aan dat de verbinding met de server mislukt, terwijl voorheen dan werd aangegeven dat dit de meest recente versie was.
Dus volgens mij zit er iets niet helemaal goed in mn telefoon...... maar wat zou dit kunnen zijn?
Ik had exact hetzelfde.... daarna heb ik onderstaand gedaan en daarna werkte het gelijk... Hij stond bij mij overigens al op AP USB maar ik heb gewoon die retain aangevinkt.. Daarna ging ie herstarten en dat ging goed :) (dus dat CP USB hoef je niet perse te doen denk ik)
vDorst schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:02:
Mensen die problemen hebben met het herkennen van het apparaat via USB.
Ik had het zelfde probleem op het moment dat ik het appraat via USB verbond dat het niet werkt herkent door windows. Windows gaf ook niet aan dat er iets was aangesloten.

Wat heb ik gedaan om dit op te lossen:
Door in het hidden menu
1. "bel" 1809#*990# (hidden menu)
2. Port Settings
3. CP USB instellen en aanvink "Retain ...."
4. Rebooten, windows zal nu wel je telefoon herkennen maar in de verkeerde modus.
Vervolgens moet je opnieuw dit bovenstaande te doen alleen dan weer terug te zetten op "AP USB".

Succes er mee.

Verwijderd

Griffin schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
Ik zit momenteel op de 20L rom echter deze heeft, zoals bekend, toch nog wel wat problemen met GPS.
Ik heb de Nokia Settings en de Open(Google) settings geprobeerd maar het werkt gewoon niet.
Ik heb zojuist een update van V20L naar V20M gedaan zonder verlies van data. Bij een eerste test lijkt de gps het wel al wat beter te doen met de nokia settings. De Open Google is nog steeds slecht bij mij...

Voor het rooten heb ik dezelfde SU303.zip gebruikt als voor V20L... Verder geen verschil gezien maar dat is ook niet zo heel gek natuurlijk...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:29:
[...]

Ik had exact hetzelfde.... daarna heb ik onderstaand gedaan en daarna werkte het gelijk... Hij stond bij mij overigens al op AP USB maar ik heb gewoon die retain aangevinkt.. Daarna ging ie herstarten en dat ging goed :) (dus dat CP USB hoef je niet perse te doen denk ik)

[...]
thanks voor de tip, maar dit verhelpt mijn probleem helaas niet. Telefoon blijft enkel laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 01:53
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:46:
[...]

thanks voor de tip, maar dit verhelpt mijn probleem helaas niet. Telefoon blijft enkel laden...
Is je PC suite volledig up to date en je usb drivers voor je LG ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:32:
[...]

Ik heb zojuist een update van V20L naar V20M gedaan zonder verlies van data. Bij een eerste test lijkt de gps het wel al wat beter te doen met de nokia settings. De Open Google is nog steeds slecht bij mij...

Voor het rooten heb ik dezelfde SU303.zip gebruikt als voor V20L... Verder geen verschil gezien maar dat is ook niet zo heel gek natuurlijk...
Bedankt voor de info, ik was al bang dat ik weer een andere manier moest vinden om alles te rooten.
(deze dus: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327599)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Sinds de upgrade naar GB zijn ineens een aantal games incompatible met mijn O2X?? Ik wilde GTA 3 kopen, en hoewel die in het lijstje van compatible devices staat op de website van Rockstar, kan ik hem niet kopen/installeren via de market...

Iemand een idee 8)7 ?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
XanderDrake schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:00:
Sinds de upgrade naar GB zijn ineens een aantal games incompatible met mijn O2X?? Ik wilde GTA 3 kopen, en hoewel die in het lijstje van compatible devices staat op de website van Rockstar, kan ik hem niet kopen/installeren via de market...

Iemand een idee 8)7 ?
Werkt hier wel gewoon, kijk eens via de market website. Er staan 3 verschillende versies in de market, misschien kan je daar een andere proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

disweb schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:05:
[...]

Werkt hier wel gewoon, kijk eens via de market website. Er staan 3 verschillende versies in de market, misschien kan je daar een andere proberen!
Heb ze alle vier geprobeerd. de meeste zeggen dat ik niet in het juiste land zit voor die versie, een is compatible maar niet met mijn O2X! Ik heb die maar gekocht om toch te profiteren van de aanbieding...

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

beuh. Ik heb maar een .apk-tje gedownload van een filesharing site en GTA 3 draait super. Mocht ie ooit compatble worden download ik hem wel market. Ik heb geen gewetens problemen: het spel is toch al in mijn bezit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 19-09 08:32
ik kan gta 3 niet eens vinden in de market :P heb hem maar in de snappz market gedownload en draait echt soepel beter als andere telefoons die ik gezien heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:29:
[...]

Is je PC suite volledig up to date en je usb drivers voor je LG ook?
Ja, volgens mij wel. Vorige week deed alles het nog. Maar hoe zou ik dat kunnen controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:32:
[...]

Ja, volgens mij wel. Vorige week deed alles het nog. Maar hoe zou ik dat kunnen controleren?
Je kunt beginnen met de live update opties aan te klikken in je Instellingen van PC Suite.
Via de update tool van LG kan je drivers downloaden voor je USB, als er nieuwe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

XanderDrake schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:00:

Iemand een idee 8)7 ?
Of heeft het met het land te maken ofzo?
Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.

LGE LG-P990
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem ontdekt sinds de update naar gb .
Als ik op internet zit in landscape mode dan moet ik het scherm eerst vergroten wil ik kunnen scrollen , vreemd dit was met froyo niet .
Heeft iemand anders dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
LG heeft vandaag op Facebook bekend gemaakt dat onze O2X in het tweede kwartaal van 2012 de upgrade naar ICS zal krijgen. Precieze data is nog niet bekend, maar zal tegen die tijd bekend gemaakt worden.

Bron :

http://www.facebook.com/#...-schedule/334420639902596

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand een idee hoe ik GTA 3 kan installeren via de gewone market? Heb geen zin om weer zo'n vage alternatieve marktet te moeten gaan gebruiken terwijl mijn device gewoon compatible zou moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 17:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
speedme schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:37:
LG heeft vandaag op Facebook bekend gemaakt dat onze O2X in het tweede kwartaal van 2012 de upgrade naar ICS zal krijgen. Precieze data is nog niet bekend, maar zal tegen die tijd bekend gemaakt worden.

Bron :

http://www.facebook.com/#...-schedule/334420639902596
Kijkend naar al het commentaar heeft iedereen er problemen mee dat LG haar beloften gewoon niet na komt en dit ook moeilijk te vertrouwen is, en daarnaast gewoon veel te laat komt.

Ik vraag me af of ik deze telefoon dan nog heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De x2 van me vriendin geeft met de LG update software aan dat er een nieuwe versie is nadat ik hem geupdate heb na 2.3.4 maar hij geeft zodra ik op bijwerken klik een error. Is dit een fout en is 2.3.4 de laatste of is er nog een andere?

EDIT: Ohh lees net dat er meerdere mensen zijn die dit hebben...

[ Voor 12% gewijzigd door rikadoo op 26-12-2011 16:22 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
majoh schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:50:
[...]
Kijkend naar al het commentaar heeft iedereen er problemen mee dat LG haar beloften gewoon niet na komt en dit ook moeilijk te vertrouwen is, en daarnaast gewoon veel te laat komt.

Ik vraag me af of ik deze telefoon dan nog heb...
Tegen die tijd heb ik deze telefoon echt nog wel. Hij werkt namelijk perfect op GB. En dat ik er geen ICS op kan draaien, voorlopig, zal me worst om eerlijk te zijn. Hij doet het toch gewoon? 'kay, GPS is niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat gebruik ik niet. Sterker nog, als ik op de GPS moest vertrouwen, dan kom ik niet eens thuis.
Buiten de GPS om doet hij voor mij precies wat een telefoon moet doen en dat is het belangrijkste. Waarom zou ik die wegdoen? Omdat de producent niet snel genoeg is met updates en beloofde updates niet tijdig released? Wordt mijn telefoon niet minder om, die werkt. Ik ben blij met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mr_gadget schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:17:
Iemand een idee hoe ik GTA 3 kan installeren via de gewone market? Heb geen zin om weer zo'n vage alternatieve marktet te moeten gaan gebruiken terwijl mijn device gewoon compatible zou moeten zijn..
Mij is het niet gelukt. Ik heb hem gekocht via market (maar niet voor mn O2X) en vervolgens ali ilegali gedownload via een fileshare site. Die APK draait als nen tiet, dus mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:50:
[...]

Tegen die tijd heb ik deze telefoon echt nog wel. Hij werkt namelijk perfect op GB. En dat ik er geen ICS op kan draaien, voorlopig, zal me worst om eerlijk te zijn. Hij doet het toch gewoon? 'kay, GPS is niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat gebruik ik niet. Sterker nog, als ik op de GPS moest vertrouwen, dan kom ik niet eens thuis.
Buiten de GPS om doet hij voor mij precies wat een telefoon moet doen en dat is het belangrijkste. Waarom zou ik die wegdoen? Omdat de producent niet snel genoeg is met updates en beloofde updates niet tijdig released? Wordt mijn telefoon niet minder om, die werkt. Ik ben blij met mijn telefoon.
Hij doet het bij mij ook prima, alleen de gps is voor mij wel wat belangrijker. Ik gebruik hem niet om te navigeren maar ook voor geocaching. Ik heb ook wel een losse GPSr maar ik gebruik in het veld ook tooltjes op mijn telefoon die gebruik maken van de gps...

Overigens is de gps wel wat beter (lees: minder slecht) geworden met de V20M update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
goed nieuws, half 2012 de update naar 4.0!! Laten we hopen dat ze zich daar aan houden.
http://www.nu.nl/gadgets/...ates-halverwege-2012.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heb sinds gister een 1800mAh accu binnen, gekocht op Ebay voor €3,50. Ik ben benieuwd wat ik kan verwachten, vooralsnog doet hij het best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:31:
[...]

Je kunt beginnen met de live update opties aan te klikken in je Instellingen van PC Suite.
Via de update tool van LG kan je drivers downloaden voor je USB, als er nieuwe zijn.
Ik heb de nieuwste Windows USB Driver (3.6) gedownload van de lg.com.
Maar wat ik ook probeer; zodra ik de mini USB in de Ox2 stop begint ie vrolijk te laden maar voor de rest doet ie he-le-maal niets! De pc herkent mijn telefoon niet en de telefoon geeft niet meer of ik de massaoplag aan of uit wil hebben, zoals ie dat voorheen altijd deed.
Wanneer ik mijn andere telefoon (nokia e75) aansluit doet ie het wel direct!

Dit alles dus gekomen sinds ik 2.3.4 v20m erop heb staan, helemaal volgens de officiele weg. Ik vind em trager dan voorheen, terwijl ik overal lees dat ie vele malen sneller is dan eerst... :(
Verder heb ik nu ook al 2x gemerkt dat is soms, zonder dat ie aangeloten is aan de lader, zomaar zegt dat ie steeds met tussenposes van 1 seconde aan het opladen is. De batterijindicator bovenin krijgt dan een bliksemschichtje en gaat dus ook steeds aan en uit.
Dus aan de ene kant lijkt het me een software dingetje, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het misschien de UBS aansluiting op de telefoon kan zijn die defect is. Ik heb al even heel voorzichtig met een speld geprobeerd wat stof weg te halen. Het was niet echt veel, maar je moet wat.... Dit heeft dus ook niet gewerkt!

Ik ben erg benieuwd of er iemand anders nog een idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen
Alvast erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
julius007 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:50:
goed nieuws, half 2012 de update naar 4.0!! Laten we hopen dat ze zich daar aan houden.
http://www.nu.nl/gadgets/...ates-halverwege-2012.html
amai tweede kwartaal.. das nog lang wachten.. :s dat wordt dus minstens nog tot juli ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:16:
[...]

Maar wat ik ook probeer; zodra ik de mini USB in de Ox2 stop begint ie vrolijk te laden maar voor de rest doet ie he-le-maal niets! De pc herkent mijn telefoon niet en de telefoon geeft niet meer of ik de massaoplag aan of uit wil hebben, zoals ie dat voorheen altijd deed.

Dit alles dus gekomen sinds ik 2.3.4 v20m erop heb staan, helemaal volgens de officiele weg. Ik vind em trager dan voorheen, terwijl ik overal lees dat ie vele malen sneller is dan eerst... :(
Verder heb ik nu ook al 2x gemerkt dat is soms, zonder dat ie aangeloten is aan de lader, zomaar zegt dat ie steeds met tussenposes van 1 seconde aan het opladen is. De batterijindicator bovenin krijgt dan een bliksemschichtje en gaat dus ook steeds aan en uit.
Dus aan de ene kant lijkt het me een software dingetje, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het misschien de UBS aansluiting op de telefoon kan zijn die defect is. Ik heb al even heel voorzichtig met een speld geprobeerd wat stof weg te halen. Het was niet echt veel, maar je moet wat.... Dit heeft dus ook niet gewerkt!

Ik ben erg benieuwd of er iemand anders nog een idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen
Alvast erg bedankt!
Als die mini-usb er in past zou ik hem toch echt even na laten kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
hejkompas schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:42:
[...]

Als die mini-usb er in past zou ik hem toch echt even na laten kijken
hij bedoeld natuurlijk micro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Silent schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:37:
[...]

hij bedoeld natuurlijk micro :)
ja uiteraard....

vanochtend sloeg ie weer op hol en gaf aan dat ie aan het laden was nadat ik de stekker eruit had getrokken. Omdat het laden niet constant gaat, dus een seconde laden, seconde niet laden, seconde laden etc.ect. blijft het scherm ook steeds verlicht. na een half uur van de lader (zonder iets te doen) zat mn accu alweer op 80%!
heb de telefoon een paar x gereboot, batterij eruit etc. niets hielp. Tenslotte heb ik em weer aan de lader gehad, toen het scherm uitgezet (on/off knop) en toen de lader weer uit. toen stopte ie met nepladen.

Zal es contact opnemen met LG, want dit is niet normaal. ook bizar dat dit alles gebeurde nadat ik de 2.3 update erop heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

[...]

Alvast erg bedankt!
Ik heb precies hetzelfde. Sinds een of andere update werkt alleen het laden via USB nog. Zelfs na installatie van een custom rom blijft het probleem hier... waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:17:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Sinds een of andere update werkt alleen het laden via USB nog. Zelfs na installatie van een custom rom blijft het probleem hier... waardeloos.
Is dit na de update van 2.3? en heb jij ook dat ie prompt begint te "nepladen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:55:
[...]

Is dit na de update van 2.3? en heb jij ook dat ie prompt begint te "nepladen"
Ik had het al met 2.2.2. Volgens mij is het probleem begonnen vanaf het moment dat er een update OTA kwam.. baseband ofzo? Iig niet de rom zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Wimo. en Trebstra,

Ik heb dat probleem ook gehad. Het lijkt dat de USB settings in je telefoon niet goed staan.
Zie een paar pagina's terug voor de oplossing om de usb settings te herstellen.vDorst in "LG Optimus 2X Speed"

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vDorst schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:12:
Wimo. en Trebstra,

Ik heb dat probleem ook gehad. Het lijkt dat de USB settings in je telefoon niet goed staan.
Zie een paar pagina's terug voor de oplossing om de usb settings te herstellen.vDorst in "LG Optimus 2X Speed"

Succes!
Dit heb ik vorige week al een aantal malen geprobeerd maar dit heeft voor mij nog niet gewerkt helaas. kan het nu ook niet testen, heb geen kabeltje bij de hand. Had jij ook het probleem met het plotseling "nepladen", want dat vind ik toch wel een raar fenomeen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb een probleem met de 3fm app. De live videofeed werkt niet. Hebben jullie dit ook of doe ik iets verkeerd?
De radio 2 live cam doet het wel.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:43:
Hoi, heb een probleem met de 3fm app. De live videofeed werkt niet. Hebben jullie dit ook of doe ik iets verkeerd?
De radio 2 live cam doet het wel.
:'(
Dit hoort niet thuis in dit topic. Maar iig, probeer eens de videostream uit een andere app.

Hier doet de videostream het btw ook niet, dus waarschijnlijk ligt het probleem bij 3fm.

[ Voor 8% gewijzigd door hejkompas op 28-12-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

hejkompas schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:00:
[...]

Dit hoort niet thuis in dit topic. Maar iig, probeer eens de videostream uit een andere app.

Hier doet de videostream het btw ook niet, dus waarschijnlijk ligt het probleem bij 3fm.
Dat dus ;).
Heb net voor je gecheckt en krijg de melding 'Video format not supported' oid.
Verder is de 3fm app best buggy en crasht deze regelmatig bij opstarten (als de app eenmaal afspeelt gaat het wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartX
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-08-2016
Wouter, ik ervaar sinds enige tijd hetzelfde probleem - kan me niet herinneren welk programma dit kan veroorzaakt hebben. Let wel op want je schreef een typefout zodat ik je post niet vond via de zoekstring "downloaden mislukt" maar wèl via "Zonder titel".

Mijn LG is niet geroot of whatever dus in die richting hoeft niet gezocht te worden. Ik ervaar het ook met gewone afbeeldingen JPG enz... Workaround: schermafbeelding maken en bijsnijden.
Ik ga dus nog even verder zoeken, heb geen zin om mijn apparaat te resetten voor zo'n futiliteit.

Groeten

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:34:
[...]

Dit heb ik vorige week al een aantal malen geprobeerd maar dit heeft voor mij nog niet gewerkt helaas. kan het nu ook niet testen, heb geen kabeltje bij de hand. Had jij ook het probleem met het plotseling "nepladen", want dat vind ik toch wel een raar fenomeen.....
Geen idee, dat is mij niet opgevallen.
Wel dat tie ging laden. Maar niet of dat wel/niet lukte.

Wat me toen wel opviel is dat hij niet herkent werd, is dat als je de telefoon uitzetten via de power knop. Dat de telefoon zich wel even melde via USB. Dan hoor je wel even het bekende USB verbindt geluidtje van windows.

Na het wijzigen van de settings heb ik hem normaal gekregen. Ik moet wel zeggen dat het flashen 2x toe niet is gelukt op 2 verschillende win 7 machines. Dit ook door tijd gebrek heb ik niet meer uitgezocht wat er nu mis was. Uiteindelijk heb ik het op me werk op een win xp machine gedaan. Dat verliep vlekkenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:11:
[...]

Dat dus ;).
Heb net voor je gecheckt en krijg de melding 'Video format not supported' oid.
Verder is de 3fm app best buggy en crasht deze regelmatig bij opstarten (als de app eenmaal afspeelt gaat het wel goed).
Ok, bedankt, weet ik dat ik niet de enige ben. Maar het is op een optimus 2x dus mag ik toch hier vragen?
Wellicht ligt het aan de telefoon dacht ik. Zal 3fm wel een bericht sturen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:54:
[...]

Ok, bedankt, weet ik dat ik niet de enige ben. Maar het is op een optimus 2x dus mag ik toch hier vragen?
Wellicht ligt het aan de telefoon dacht ik. Zal 3fm wel een bericht sturen. :*)
Vind ik ook, maar als je reactie hebt van 3fm, plaats je dat dan hier? Ben wel benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alvast erg bedankt!
Bij mij al sinds de V10D niet meer aan de praat te krijgen via USB ( heb hier al enige post's daarover ...) na vanalles en nog wat te hebben getest ...

Ik vrees dat ik de gsm zal moeten vippen voor een ander exemplaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

XanderDrake schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:50:
Heb sinds gister een 1800mAh accu binnen, gekocht op Ebay voor €3,50. Ik ben benieuwd wat ik kan verwachten, vooralsnog doet hij het best goed :)
En lijkt hij langer mee te gaan dan het origineel? Zal wel niet als het een echte chinees is ;) maar ga er misschien ook maar eentje kopen, wel makkelijk.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mr_gadget schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:57:
En lijkt hij langer mee te gaan dan het origineel? Zal wel niet als het een echte chinees is ;) maar ga er misschien ook maar eentje kopen, wel makkelijk.
Mijn eerste 'cycle' zit erop, 35 uur bij normaal gebruik waar de originele accu iets meer dan 24u deed.
Ik heb een beetje gegamed, gebrowsed, VOIPbuster, whatsapp, een uur of 3 streaming audio, meer gebeld dan normaal en een paar smsjes. Dus ja, best aardig. :)

Met die 1800mAh accu zou ik bij licht gebruik (geen gamen of streaming audio) makkelijk 2 dagen moeten halen.

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 19:48
Kwam op ebay net ook een GOLD accu tegen van 2430 mAh lol.. Zelfde grootte als standaard accu-tje.

Nou heb ik altijd het idee dat dat soort accu`s eigenlijk heel slecht zijn, maar als jij een goede ervaring hebt met een andere cheap accu dan ga ik weer twijfelen..

Maar ik zit zelf nu op 30 uur zonder opladen, standaard accu. (ongeveer 63% charge) Maar af en toe kort gekeken of de accu al leeg is. Ook wel impressive, meestal loopt hij zonder wat te doen ook snel leeg.

[ Voor 28% gewijzigd door BastiaanCM op 29-12-2011 13:01 ]

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:42
Ik heb zelf een 3500 mAh accu, werkt prima! Hij gaat niet de verwachte +/- 2,5 keer zo lang mee, maar ik kan aan het eind van de dag gewoon lekker gamen onderweg naar huis zonder me zorgen te maken dat mijn batterij leeg raakt.
Het is wel een extra dikke, met een apart batterijklepje. Moet je niet erg vinden. Ik heb 'm gehaald via Dealextreme voor ongeveer 12 Euro inclusief verzending.

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dan wordt je telefoon omgeveer twee keer zo dik?

Heb market support gemailed over GTA en kreeg dit als reactie:
After reviewing your device and the app developers requirements, I see
that your device is missing a feature called
android.hardware.screen.landscape. This missing feature is needed for the
app to be compatible.
De LG kan niet landscape aan en daarom zou GTA niet compatible zijn :?

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Mr_gadget schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:42:
Ik heb gisteren nog GTA gekocht via Market en werkt perfect. 20 minuten gespeeld ofzo en werkt allemaal goed hoor.

Over die batterij, op XDA is daar een heel topic over: http://forum.xda-develope...read.php?t=1257871&page=1
Gemengde reacties

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

BastiaanCM schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:57:
Kwam op ebay net ook een GOLD accu tegen van 2430 mAh lol.. Zelfde grootte als standaard accu-tje.
Ik heb er wat over gelezen in het topic en electrical engineers in dat topic melden dat het nog niet kan, zo veel mAh op 3,7v in zon klein pakketje, hoax dus.
én veel lelijker.
Bizar dat GTA III v1.1 wel prima werkt op mijn O2X op GB :S

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Touwens, bij heavy gebruik (vandaag getest), waarmee ik bedoel: gamen, apps installen, updates draaien, heel veel whatsappen en video, reduceren de accutijd aanzienlijk.
Oftewel, dan merk ik maar weinig van de extra 300mAh. Maar ja, wat kan je verwachten...

• hejkompas
XanderDrake schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:55:
Touwens, bij heavy gebruik (vandaag getest), waarmee ik bedoel: gamen, apps installen, updates draaien, heel veel whatsappen en video, reduceren de accutijd aanzienlijk.
Oftewel, dan merk ik maar weinig van de extra 300mAh. Maar ja, wat kan je verwachten...
Maar hij houdt het wel minstens even lang vol als op de originele? Dan ga ik hem ook bestellen, voor als mn accu onderweg ergens leeg geraakt. Als ie toch maar 3,50 kost is het het zowiezo waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

hejkompas schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:01:
Maar hij houdt het wel minstens even lang vol als op de originele? Dan ga ik hem ook bestellen, voor als mn accu onderweg ergens leeg geraakt. Als ie toch maar 3,50 kost is het het zowiezo waard
Ja je kan er weinig fout aan doen. Mijn vuistregel: heb je er meer plezier van dan hetzelfde geld in bierdrinken in een kroeg? Dan is het het waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:42
Yep. Ik vind dat niet erg, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 19-09 08:32
ik heb ook een 3500 mah batterij ja hij wordt wel een batterij dikte dikker, en doe er ongeveer 1 dag en 10 uur mee niet heel veel gebruikt maar toch wel normaal gebruik.
mooier wordt hij er niet op maar het is wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Heb market support gemailed over GTA en kreeg dit als reactie:

[...]

Fout van de market? want landscape is pas een feature vanaf android 3.0?

http://developer.android....t.html#features-reference
For backwards compatibility, any device running a platform version that supports only API level 12 or lower is assumed to support both landscape and portrait.
Dus blijkbaar hebben ze een feature voor ICS toegevoegd aan de market waardoor het niet meer 2.3 compatible is :(

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Niets in Market van Gameloft is nog compatible! Wat de hell :( :( :(

Hoe komt dit toch? Heeft LG iets uit GB gesloopt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

grmbl. Laatste keer dat ik de helpdesk van LG bel, volgens mij maken ze winst op de bel kosten: Continue simpele stappen herhalen, hardreset zus zo, telefoontje rekken. ARgh

Nu goed, ben ik de enige die last heeft van de incompatibiliteit met Gameloft games??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na de laatste update nog steeds verbindingsproblemen.
E-mail en internet zijn alleen nog te ontvangen/gebruiken bij gebruik van Wifi hotspots.
Daarbuiten kom ik absoluut niet meer op het internet.
Werk trouwens met Vodafone.
Iemand ook dit probleem of een mogelijke oplossing.
Sta op het punt de telefoon eruit te gooien.
Ga op zoek naar een android die ook thetering ondersteund. Weet iemand hiervoor een alternatief voor de LG2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Ik krijg nu de hele tijd reclame als ik mijn mobiel opstart. De laatste apps eraf gehaald, maar ik blijf maar spam krijgen bij het opstarten (in de notificaties).
Welke zooi moet ik eraf gooien om dit weg te krijgen?
(Ik heb dus de 2x speed. v20M, geroot)
Ik heb al Addons Detector en AirPush Detector geïnstalleerd, maar die geven aan dat er niks is...
Google geeft me geen betere antwoorden dan die :P

[ Voor 6% gewijzigd door josvschijndel op 30-12-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
ik heb sinds 2.3 (eerst L nu M) ook verbindings problemen met 3G.. hopelijk wordt snel gefixt want zo mis ik allemaal telefoontjes en push notificaties.

@ lukie5704 theteren kan wel met het programma wireless thether (volgens mij wel root nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Misschien moet je even een virusscanner installeren.. zou kunnen dat daar het probleem zit.
En anders een adblocker gebruiken of opnieuw flashen.
josvschijndel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:51:
Ik krijg nu de hele tijd reclame als ik mijn mobiel opstart. De laatste apps eraf gehaald, maar ik blijf maar spam krijgen bij het opstarten (in de notificaties).
Ik heb al Addons Detector en AirPush Detector geïnstalleerd, maar die geven aan dat er niks is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:49:
Ik heb na de laatste update nog steeds verbindingsproblemen.
E-mail en internet zijn alleen nog te ontvangen/gebruiken bij gebruik van Wifi hotspots.
Daarbuiten kom ik absoluut niet meer op het internet.
Werk trouwens met Vodafone.
Iemand ook dit probleem of een mogelijke oplossing.
Sta op het punt de telefoon eruit te gooien.
Ga op zoek naar een android die ook thetering ondersteund. Weet iemand hiervoor een alternatief voor de LG2x
hard reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee nog geen hard reset geprobeerd.
Wat wel vreemd is dat Lg suite telkens aangeeft dat er een update is.
Maar na analyse krijg ik de melding Software update is not supported for this model.

Mijn eerdere vraag betreft thetering: Ik weet dat alle androids thetering kunnen instellen, maar de 2x heeft dat al standaard als tabbld bij de verbindingen.En dat vond ik nu juist zo makkelijk.
In de wagen onderweg met een Ipad met alleen wifi via de 2x internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
josvschijndel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:51:
Ik heb sinds vandaag net hetzelfde probleem :s

Rom: rebuild leaked 20o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
buzzert_nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:55:
Misschien moet je even een virusscanner installeren.. zou kunnen dat daar het probleem zit.
En anders een adblocker gebruiken of opnieuw flashen.
Ik heb nu even die F-Mobile Security van LG zelf "unfrozen" en geupdate. Het kan toeval zijn: Maar nu twee restarts gedaan, en geen PushBericht (zo heet dat toch?) gekregen. Ik laat nog wel wat weten of het zo blijft (misschien zit er een timer op die reclamemeuk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Silent schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:53:
[...]

Rebuild? Grootte kans dat er ad/bloatware is mee gerebuild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
2Silent schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:53:
[...]

Nu zijn er 2 dingen die je al in de basis niet moet vertrouwen in dit soort gevallen: rebuild en leaked. Hier staan ze in samen in 1 naam genoemd. Dit zou genoeg moeten zijn om iemand te waarschuwen dat er nog wel eens het een en ander aan de rom veranderd is. En ik dénk dat ze deze rom niet rebuilt hebben om de bloatware eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
Het rare is dat ik die rom al meer dan een week draai. en dat het slechts vandaag is. Ik heb het spel blood and glory van Glu mobile geuninstalleerd en gereboot en ik kreeg geen reclame meer.. Misschien puur toevel, wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Niet gewerkt. Nu maar APPS van een week oud eraf gooien. Misschien dat die "delayed" push berichten zijn gaan sturen. Als dat niet werkt, maar een ad-blokker proberen. AdAway zag er wel goed uit.
EDIT: ClockworkMod (en die andere gedoetjes voor het rooten) doet dit toch niet he?

[ Voor 44% gewijzigd door josvschijndel op 30-12-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvschijndel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:11:
EDIT: ClockworkMod (en die andere gedoetjes voor het rooten) doet dit toch niet he?
Dan zouden er heel wat meer gebruikers last van moeten hebben lijkt mij.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb deze problemen sinds de upgrade .
Wel al een harde reset gedaan afwachten maar zoals ik nu zie is de verbinding minder stabiel als met froyo .
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:39:
Nee nog geen hard reset geprobeerd.
Wat wel vreemd is dat Lg suite telkens aangeeft dat er een update is.
Maar na analyse krijg ik de melding Software update is not supported for this model.

Mijn eerdere vraag betreft thetering: Ik weet dat alle androids thetering kunnen instellen, maar de 2x heeft dat al standaard als tabbld bij de verbindingen.En dat vond ik nu juist zo makkelijk.
In de wagen onderweg met een Ipad met alleen wifi via de 2x internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:05:
Ook ik heb deze problemen sinds de upgrade .
Wel al een harde reset gedaan afwachten maar zoals ik nu zie is de verbinding minder stabiel als met froyo .
[...]
Zeg je nu eigenlijk dat een hard reset overbodig is om de verbindingsproblemen op te lossen?
Ben nl net bezig om mijn telefoon voor te bereiden voor een hard reset.
Maar als het toch niets helpt kan ik net zo goed stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
2Silent schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:08:
Het rare is dat ik die rom al meer dan een week draai. en dat het slechts vandaag is. Ik heb het spel blood and glory van Glu mobile geuninstalleerd en gereboot en ik kreeg geen reclame meer.. Misschien puur toevel, wie weet..
Kan ook een timer gebruikt zijn om de gebruiker een X tijd lang bestanden te laten verzamelen zodanig dat hij na die tijd niet direct kan zeggen, ik flash even opnieuw :) . En dan dus pas de reclame actief te laten worden.
Berichten bovenaan zijn trouwens "notification messages" en die wat onderaan even verschijnen zijn "toasts messages".

EDIT:
Met de aanschaf van dit toestel stond er bij mij al door de vorige eigenaar MIUI 1.12.23 op en dat ging werkelijk perfect. Heb hem geupdate naar 1.12.30 en moet zeggen dat MIUI echt goed werk levert. Op m'n vorige telefoon (ZTE Blade) heb ik 4 verschillende ROM's gehad, maar MIUI is ze alle 4 samen in één waard. Ik zou ook geen leaked of rebuilded ROM flashen die niet van een vertrouwbare bron afkomt (hetzij een dev op Modaco of XDA die actief aanwezig is). Het is natuurlijk altijd nog een eigen risico :) .
Kort samengevat, flash MIUI eens, is echt een top ROM. Je kan zelfs GalnetMIUI proberen die het hele framework van ICS (Android 4.0) gebruikt... Let wel op, je moet GalnetMIUI over de gewone MIUI installeren anders krijg je een bootloop (bekend probleem waar mensen over lezen).

[ Voor 36% gewijzigd door 430xlkod op 31-12-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik vind het echt bijna sneu voor diegenen met problemen op hun O2x. De problemen die ik er mee heb gehad zijn na de update simpelweg opgelost. Nu was mijn grootste probleem de accuduur, want die haalde met een flinke dosis mazzel de 8 uur. Nu draait ie rustig een dag of 3 bij middelmatig gebruik. Ik hoef hem in het weekend ook nooit op te laden, dat komt de volgende werkdag wel weer. (ja, mijn weekenden zijn altijd 3 dagen ^^).
Voor de rest heb ik echt geen centje problemen met deze telefoon. Óf ik heb geluk met mijn toestel, of er zijn er hier een aantal die erg pech hebben. Nu klooi ik ook niet met root en custom roms of homebrew apps. Ik gebruik ook geen warez. Het enige wat ik "custom" gedaan heb is de V20L rom flashen. Daarna op dezelfde manier de V20M geflashed en that's it.

Voor diegenen die het willen weten: echt 0,0 verschil tussen de V20L en V20M gevonden. Niet dat ik dat had verwacht, maar het zou wel logisch zijn als er wat verschil in had gezeten als je kijkt naar de stuk latere release datum. En wat er nou aangepast zou moeten zijn op de NL toestellen........ dat zal wel met de inrichting voor providers te maken hebben. Ik kan echt niets ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:24:
Nu goed, ben ik de enige die last heeft van de incompatibiliteit met Gameloft games??
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Reclame Notificatie Berichten zijn weg (voor een dag)! Was het waarschijnlijk toch een APP die pas na een week reclame gaat spammen. Dat is gemeen :P

@ XanderDrake: Ik zal eens wat games van Gameloft downloaden.
[EDIT:] UNO FREE en Fruit Roll, beide van Gameloft, doen het gewoon bij mij.
(Ik heb dus 2.3.4, LGP990-V20m, geroot met Clockworkmod, Kernel-versie 2.6.32.9 en Basebandversie 1035.21-20110725)

[ Voor 32% gewijzigd door josvschijndel op 31-12-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Gameloft games doen het bij mij op cm nightly 204 (die draait op id 20L) gewoon perfekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bedankt maar ik ben meer benieuwd mensen met de officiële GB Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
XanderDrake schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:15:
Bedankt maar ik ben meer benieuwd mensen met de officiële GB Rom
Ik heb de officiële GB rom, alleen met een root en met wat apps "frozen". Niks speciaals verder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
Misschien is het hier al ter spraak geweest maar ik vraag het even tussendoor.

Als ik 1080p video samples bekijk op Youtube met de stock LG ROM dan merk ik op dat dit veel beter uitziet en op hogere FPS draait dan ik momenteel op MIUI 1.12.30. Zover ik weet is MIUI gebaseerd op Cyanogenmod.
Is het mogelijk om enkel dit gedeelte van LG terug te gebruiken?

Want 1080p op 30FPS is natuurlijk fijner dan op 10FPS zoals het nu bij mij draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ben ik dan de enige met dit probleem?

Ugh, andere vraag dan. Als je de LG backup tool gebruikt, worden alle programma instellingen en dingen zoals je voorgang in games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
En oh wonder na een hard reset lijkt het of ik een een goed werkende LG in handen heb.
De reset was nodig omdat ik ernstige verbindingsproblemen had.
Nu niets van dit alles meer.
Geen spontane reboots, kon eerst alleen maar laden aan de usb, geen spontane uitschakelingen meer, geen gps problemen, geen verbindingsproblemen.
Batterijduur is even afwachten.

Een klein probleempje wat ik nog niet getackeld heb is dat de telefoon niet meer wordt herkend in LG suite. ben.
Maar als de telefoon nu goed werkt dan voor mij geen upgrades meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
josvschijndel schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:53:
Reclame Notificatie Berichten zijn weg (voor een dag)! Was het waarschijnlijk toch een APP die pas na een week reclame gaat spammen. Dat is gemeen :P
Shit. Toch weer spam via Notificatie Berichten. En die AddOns Detector detect niks... I'm screwed. Op google is de oplossing die APP installeren, maar er wordt niet over gepraat als hij de malware niet kan vinden... :(
EDIT: Let's try AdAway.

[ Voor 19% gewijzigd door josvschijndel op 01-01-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:06
josvschijndel schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:23:
[...]

Shit. Toch weer spam via Notificatie Berichten. En die AddOns Detector detect niks... I'm screwed. Op google is de oplossing die APP installeren, maar er wordt niet over gepraat als hij de malware niet kan vinden... :(
EDIT: Let's try AdAway.
Je kan ook droid wall installeren. Mits je weet welk programma dit veroorzaakt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Sinds de update gedaan is heb ik werkelijk 0 problemen meer. Geen reboots, geen freezes, alleen na een dag of 3 begint hij wat lag te vertonen. Een reboot verhelpt de problemen, dat is geen probleem voor mij.

Verbindingsproblemen waar ik hier over lees heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, eerder als ik even buiten het bereik van mijn AP was kreeg ik de WiFi alleen terug als ik die uitschakelde en weer inschakelde, nu pikt hij hem zo weer op, binnen de minuut.
Accu is ook een factor 2 beter, als ik geen muziek of radio luister is hij tussen 6:15 's ochtends en 11:30 's avonds nog rond de 60%. Luister ik wel muziek of radio gaat het sneller maar minder dan 40% zie ik hem niet op komen.
Alleen als ik veel game of internet gebruik loopt hij sneller maar ik hoef hem overdag zo goed als nooit extra bij te laden, alleen in hele extreme gevallen, die bijna nooit voorkomen.

Kan niet anders zeggen dan dat ik nu eindelijk het gevoel heb dat de telefoon 'af' is.
Pagina: 1 ... 56 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.