Ik heb de nieuwste Windows USB Driver (3.6) gedownload van de lg.com.
Maar wat ik ook probeer; zodra ik de mini USB in de Ox2 stop begint ie vrolijk te laden maar voor de rest doet ie he-le-maal niets! De pc herkent mijn telefoon niet en de telefoon geeft niet meer of ik de massaoplag aan of uit wil hebben, zoals ie dat voorheen altijd deed.
Wanneer ik mijn andere telefoon (nokia e75) aansluit doet ie het wel direct!
Dit alles dus gekomen sinds ik 2.3.4 v20m erop heb staan, helemaal volgens de officiele weg. Ik vind em trager dan voorheen, terwijl ik overal lees dat ie vele malen sneller is dan eerst...
Verder heb ik nu ook al 2x gemerkt dat is soms, zonder dat ie aangeloten is aan de lader, zomaar zegt dat ie steeds met tussenposes van 1 seconde aan het opladen is. De batterijindicator bovenin krijgt dan een bliksemschichtje en gaat dus ook steeds aan en uit.
Dus aan de ene kant lijkt het me een software dingetje, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het misschien de UBS aansluiting op de telefoon kan zijn die defect is. Ik heb al even heel voorzichtig met een speld geprobeerd wat stof weg te halen. Het was niet echt veel, maar je moet wat.... Dit heeft dus ook niet gewerkt!
Ik ben erg benieuwd of er iemand anders nog een idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen
Alvast erg bedankt!