Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:42:
Jeroen dankje voor je reactie!

Enige grote twijfel bij deze LG is dat het merk LG is..

vroeg me nog 1 ding af, bij de desire Z heb je bij de notifications scherm zo'n bar waarin alle voorbij gaande apps staan die je hebt gebruikt, lijkt op een soort multitasking.

Hoe zit multitasking bij deze LG in elkaar?
Volgens mij bedoel je een functie die standaard in Android zit. houd je de homeknop ffies in popt er een venster op met het overzicht van de 6 laatste gerunde apps. Multitasking werkt gewoon prima op de LG 2X, zonder problemen, meerdere apps open (stuk of 15/20)...

De LG 2X voelt verrassend degelijk aan, ga anders bij de winkel langs (eerst ff bellen of ze hem wel hebben :P)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt man!

Ga 'm nu bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Geen probleem, en je hebt VIP service als je wss al gelezen hebt, dus dat is beter dan standaard garantie bij welk merk dan ook!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:32

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Mmm, waarom doet de FOTA check het alleen over Wifi? Bij HTC kon dat ook over 3g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
majoh schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:23:
Mmm, waarom doet de FOTA check het alleen over Wifi? Bij HTC kon dat ook over 3g...
Waarschijnlijk onder druk van de providers oid, ik snap het wel hoor, wel jammer inderdaad, maarja de gedachte is natuurlijk vrij logisch dat kan je ook wel bedenken gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Nou, vind het vooral vervelend dat ik niet overal wifi heb, en wel overal 3g. En mijn datalimiet moet ik toch al zelf in de gaten houden met die nieuwe Vodafone abo's, dus maakt een provider lijkt me weinig uit of ik de 1000MB zo haal of op een andere manier...

Maar ja, blijf het jammer vinden, wilde ff checken wat de mijne zou zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
WeAreLegion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:59:
[...]

ik ben ook wel benieuwd naar hoesjes of een leather case, ik heb nu bij een winkel in Amersfoort een heal cheap zakje gekocht waar hij in kan omdat ik het anders zonde vind, maar iets wat stijlvollers zou wel nice zijn. Maar er zijn volgens mij zowat nog geen hoesjes voor denk dat we daar even op moeten wachten tot die uitkomen.
Bij de T-Mobile Shop heb ik een erg mooi hoesje van Valenta (met zo'n uittrektouwtje). 14,95, mat zwart en van echt leer! Gewoon de grootste die er was, de andere waren te klein. Deze in het begin ook, maar na 2 dagen isie opgerekt genoeg om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ik heb Spiderman en Shrek Karting geinstalleerd, maar die laten naar mijn mening niet bepaald zien waarom je nou een Tegra2 in je mobieltje hebt.

Nu ook Tegra Zone geinstalleerd, maar dat zijn alleen betaalde spelletjes.

Ik zie mezelf niet snel bijvoorbeeld Shrek Karting spelen, omdat ik de besturing verrot vind, maar ben dus op zoek naar iets (liefst gratis) waarmee ik kan laten zien wat de Tegra 2 kan.

Ben helaas ook nog geen apk tegengekomen van de Epic Citadel tech demo.

De video's zien er overigens prachtig uit op het scherm.

En naar mijn idee zien de Youtube filmpjes met Flash er beter uit dan met de mobiele client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Supremo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:40:
Ik heb Spiderman en Shrek Karting geinstalleerd, maar die laten naar mijn mening niet bepaald zien waarom je nou een Tegra2 in je mobieltje hebt.

Ik zie mezelf niet snel bijvoorbeeld Shrek Karting spelen, omdat ik de besturing verrot vind, maar ben dus op zoek naar iets (liefst gratis) waarmee ik kan laten zien wat de Tegra 2 kan.

En naar mijn idee zien de Youtube filmpjes met Flash er beter uit dan met de mobiele client.
Spiderman en Shrek zijn gewone HD games, dat heeft verder niks te maken met de Tegra2 chip. Alleen de betaalde spellen die je op ditmoment op tegra zone vind laten echt zien wat die chip kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze nou eigenlijk zoveel sneller als bijvoorbeeld een SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10 09:15
Yup, terwijl die al op de snellere 2.3 loopt.

mensen, kan niemand mijn vragen beantwoorden?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Geelco schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:50:
2.3 ondersteunt nog geen dualcore processing of wel?

En een update die dat wel gaan ondersteunen, is dat ook dikke winst voor de batterij of alleen voor prestaties?
2.3.3 is volgens mij het versienummer wat je minimaal wilt hebben met dualcore...

En je zegt dat de SGS niet sneller is, dat klopt, maar zeker niet veel langzamer, en in sommige benchmarks haal ik op me SGS betere scores als de LG, hoewel de SGS al 6 maanden optimalisatie achter de rug heeft, dus ik verwacht dat dat de 2X toch wel sneller zal worden, maar nu valt dat alles mee, zeker het browsen is op de SGS toch nog soepeler...

Me SGS loopt op 2.3.2 en me LG 2X 2.2.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Volgens mij kan je in het algemeen wel zeggen dat de processor van de LG 2x gewoon behoorlijk stukje sneller is hoor. Dat de LG soms wat achter loopt heeft inderdaad vooral te maken met welke versie droid er opdraait en hoe software zelf geoptimaliseerd is. Maar goed de SGS is verder wel een fijne telefoon was vooral onder de indruk van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
watercoolertje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:41:
[...]

2.3.3 is volgens mij het versienummer wat je minimaal wilt hebben met dualcore...

En je zegt dat de SGS niet sneller is, dat klopt, maar zeker niet veel langzamer, en in sommige benchmarks haal ik op me SGS betere scores als de LG, hoewel de SGS al 6 maanden optimalisatie achter de rug heeft, dus ik verwacht dat dat de 2X toch wel sneller zal worden, maar nu valt dat alles mee, zeker het browsen is op de SGS toch nog soepeler...

Me SGS loopt op 2.3.2 en me LG 2X 2.2.2 :)
SGS heeft een geoptimaliseerde browser (dwz, hij blurt als je gaat scrollen, wat het browsen logischerwijs sneller aan laat voelen, zie iOS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Nu net even Cordy gespeeld. Ziet er wel aardig uit, maar zo nu en dan hakkelt het wel. In ieder geval goed om te zien dat er wel steeds betere games komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 21:00
Supremo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:40:

fpse wel eens geprobeert, moet je wel uitleg geven.
en natuurlijk n64oid o.i.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timverbeij
  • Laatst online: 13-07-2024
Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu Facebook for LG, Twitter for LG etc... Hoe kan ik dat verwijderen, want op de standaard manier lukt mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 18:47
timverbeij schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:09:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu Facebook for LG, Twitter for LG etc... Hoe kan ik dat verwijderen, want op de standaard manier lukt mij niet..
Kunt ze alleen uninstalen met root.
Dit omdat die apps in de LG firmware zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 14:39
Ik wil misschien morgen deze telefoon gaan halen, maar is de 512MB RAM niet een beetje weinig, als je het vergelijkt met de HTC's (768MB) of de andere dualcore phone (Moto Atrix, 1GB), en de upcoming Dualcore releases (SGS II, 1GB)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb een paar pagina's terug uitgelegt hoe je dit kan doen met behulp van rooten en bijvoorbeeld titanium backup. Je kan ze het beste freezen ipv verwijderen. Zoveel ruimte nemen ze nou ook weer niet in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Heeft iemand nog tips voor een autohouder met lader?
Een oplossing is deze:
http://www.carkitstunter.nl/contents/media/512236%5b1%5d.jpg
Maar ik ben benieuwd of er nog wat vergelijkbaars is voor een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 18-10 15:09
Zo, binnen :D

Iemand enig idee hoe je de sortering van je apps aan kan passen? Ik hoef niet zonodig die categorieen (systeem en gedownload), maar wil ze gewoon op alfabet en verticaal scrollbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06
Installeer ADWLaucher EX ;-) Werkt veel soepeler als de LG Launcher en kan je ook alles tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Gratje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:53:
nou het aanmelden voor VIP is inmiddels gelukt.
browser werkt weer.
dus helemaal klaar.

weet iemand trouwens een goede leather case/hoesje?
Bij de The Phonehouse heb ik er een kunnen vinden van Valenta (15 euro) met zo'n trekkoordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Alexander6501 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:52:
[...]

SGS heeft een geoptimaliseerde browser (dwz, hij blurt als je gaat scrollen, wat het browsen logischerwijs sneller aan laat voelen, zie iOS)
Bij mij iig niet, maar ik weet toevallig dat 2.3 hardware-versnelling (GPU) gebruikt voor de browser, de snelheid is ook wel verklaarbaar maar op het moment vind ik de 2X dus niet zo super snel als ik hem vergelijk met de SGS (waarom en hoe is dan niet zo relevant)...

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 10-03-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
SytseHartvelt schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:10:
Ik wil misschien morgen deze telefoon gaan halen, maar is de 512MB RAM niet een beetje weinig, als je het vergelijkt met de HTC's (768MB) of de andere dualcore phone (Moto Atrix, 1GB), en de upcoming Dualcore releases (SGS II, 1GB)?
Ik heb dezelfde vraag, mijn huidige Milestone met 256mb werk geheugen is gewoon veel te weinig en ik zit altijd te klooien met ruimte.
Kan iemand die de 2x heeft met veel apps erop/open eens laten zien hoeveel geheugen er nog vrij is?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 10:43
Alleen via Root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 09:22
Gisteren goede 1 jarige verleningsdeal gedaan, deze LG 2x Speed was goedkoper dan een SGS White. :)

Hij komt vandaag al binnen en mijn vraag is, zit er een screenprotector in de doos?
Zo niet dan moet ik dat nog ff ergens scoren vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Gisteren de 2x afgeleverd gekregen. Vooral het geweldige scherm en de snelheid vallen positief op. Daarnaast ligt hij lekker in de hand. Bereik is niet altijd even goed maar ik krijg nog een nieuwe sim van mtvmobile. Even wat vraagjes: De 2x is mijn eerste android phone (heb al wel een tablet) met android 2.2. Paar vraagjes:
Welke waardes voor de verbindinginstellingen (gsm umts data wifi gps e.d.) zijn standaard te noemen voor normaal gebruik?
Naast gmail heb ik ook nog hotmail wat is de beste mailclient voor deze telefoon hiervoor?
Had hiervoor een nokia. Kan ik sms/mms berichten overzetten naar de 2X? Zo ja hoe?
Las nog dat je ook reclamevrije android er op kan zetten. Hoe kan dit?

Dank voor reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DJ Hentai schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:03:
Kan ik sms/mms berichten overzetten naar de 2X? Zo ja hoe?
Las nog dat je ook reclamevrije android er op kan zetten. Hoe kan dit?

Dank voor reacties!
De eerste 2 vragen heb ik niet zo zeer een antwoord op, maar volgen smij is het niet mogelijk om sms berichten over te zetten op de nieuwe telefoon, dat heeft vooral te maken dat ze anders opgeslagen worden dan op oudere telefoons.

Reclamevrije andriod is een app die je kan vinden in de market, als je die download dan haalt hij de reclames uit de gratis programma's dat is eigenlijk het enige.

@The-Force, er zit een screenprotector op, die gewoon goed zit en het een lange tijd kan volhouden. Dus je hoeft er niet gelijk 1 te kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 11-03-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ik ben echt helemaal blij met deze telefoon! Het klinkt grappig, maar hij maakt het dagelijks leven toch echt een stukje prettiger:D Ik krijg de emails via de email app alleen niet automatisch binnen (hotmail). Ik moet iedere keer zelf op vernieuwen drukken en zie nergens de mogelijkheid dit ieder uur te doen. Iemand tips?

Hebben jullie trouwens NVidia Tegra zone al geinstalleerd? Is wel aardig om de nieuwste Tegra games in de gaten te houden.

Nu hij root access heeft, en ik dus adfree android kan draaien en de standaard meuk uit kan schakelen heb ik absoluut geen behoefte meer aan een custom-rom. Goed teken toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 13:01
Heeft de LG 2X trouwens een (tegenwoordig universele) micro USB aansluiting ?
Dan hoef ik namelijk geen nieuwe auto-lader te kopen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
justin_ti schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:02:
Ik ben echt helemaal blij met deze telefoon! Het klinkt grappig, maar hij maakt het dagelijks leven toch echt een stukje prettiger:D Ik krijg de emails via de email app alleen niet automatisch binnen (hotmail). Ik moet iedere keer zelf op vernieuwen drukken en zie nergens de mogelijkheid dit ieder uur te doen. Iemand tips?
Probeer eens "enhanced email", te vinden in de Market (niet gratis trouwens).
Ik gebruik deze ook en ik vind het echt heel prettig werken.
Daarbij heb je dan een "gecombineerde" mailbox, als je meerdere email-accounts hebt ingesteld.

Dan zie je dus in 1 overzicht al je emails uit al je accounts.

En tevens is er met kleurtjes te werken, maakt het ook weer wat mooier en overzichtelijker.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
speedme schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:03:
Heeft de LG 2X trouwens een (tegenwoordig universele) micro USB aansluiting ?
Dan hoef ik namelijk geen nieuwe auto-lader te kopen.
Jups, dat heeft ie. Kort maar krachtig zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Gewoon overstappen op Gmail. Werkt super met Android. Ik gebruik tevens ook Contacten en Agenda via Gmail. Nooit meer contacten overzetten van de ene telefoon naar de andere en je hebt dan ook altijd je agenda bij je.

[ Voor 34% gewijzigd door Tremio op 11-03-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 19:01
Over de TegraZone apps: prachtig! Ik heb Fruit Ninja THD (gewoon Fruit Ninja, maar dan met Anti-Aliasing :)), Samurai II (Erg leuke game, cell shaded (!!!) hack 'n' slash) en Dungeon Defenders (mooie game, 3rd person tower defense. Alleen nog niet echt gespeeld, alleen maar geïmponeerd door de graphics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
justin_ti schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:02:
Ik krijg de emails via de email app alleen niet automatisch binnen (hotmail). Ik moet iedere keer zelf op vernieuwen drukken en zie nergens de mogelijkheid dit ieder uur te doen. Iemand tips?
Dat is op z'n minst verrassend te noemen. Bij mij lukt het namelijk niet om Hotmail zodanig in te stellen dat de mail NIET automatisch binnenkomt...

Hotmail komt bij mij automatisch binnen, terwijl ik dat uitgezet heb...

Exchange komt binnen zodra ik de map open... (daar valt mee te leven, en scheelt me wel weer tijd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren bij T-mobile in Amsterdam Bijlmer de LG Optimus 2x gekocht met een relax 330 abbo voor 1 jaar. (viel me mee)

Hele mooie telefoon, vooral als je vorige telefoon een ouderwetse nokia is. Uit de doos met een bijna lege accu deed de telefoon het ongeveer 2 uur, daarna was de accu op. Deze heb ik toen thuis opgeladen. De volgende dag in de ochtend opgestart / behoorlijk wat mee zitten spelen en om 17:00 was de accu weer leeg.

Gisteren aangekomen thuis - telefoon in de lader en s'avonds 2300 was de accu op 100%! ik heb niets met de telefoon gedaan (op een tafeltje laten liggen, maar wel uit de lader) en om 08:30 was de accu leeg?!?

komt dit bekend voor?

edit : 13-03-2011 / issue is opgelost - Mijn werkemail had ik PUSH enabled staan. (op de 1 of andere manier trekt dat dus heeeeel veeeel stroom.) ik heb nu de instelling 1x per dag gebruikt en de accu gaat nu met wat gebruik / spelen / foto's nemen een dikke 26 uur mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
slecht bereik misschien?
als je geen ontvangst hebt, kan je batterij hard gaan.
is bij alle telefoons zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:27:
...

Hele mooie telefoon, vooral als je vorige telefoon een ouderwetse nokia is. Uit de doos met een bijna lege accu deed de telefoon het ongeveer 2 uur, daarna was de accu op. Deze heb ik toen thuis opgeladen. De volgende dag in de ochtend opgestart / behoorlijk wat mee zitten spelen en om 17:00 was de accu weer leeg.

Gisteren aangekomen thuis - telefoon in de lader en s'avonds 2300 was de accu op 100%! ik heb niets met de telefoon gedaan (op een tafeltje laten liggen, maar wel uit de lader) en om 08:30 was de accu leeg?!?

komt dit bekend voor?
Nee. Er wordt ook altijd geadviseerd om eerst de batterij goed op te laden en niet meteen de telefoon aan te zetten. Ik zou eerst eens een paar cycles afwachten en kijken of de batterij het dan weer beter doet. Zelfs met synchronisatie op de achtergrond deed hij het bij mij een hele dag op kantoor en behoorlijk wat batterij over. Overigens op kantoor gebruik ik hem weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:27:
Eergisteren bij T-mobile in Amsterdam Bijlmer de LG Optimus 2x gekocht met een relax 330 abbo voor 1 jaar. (viel me mee)

komt dit bekend voor?
Ten eerste had je je toestel niet leeg moeten laten lopen (dat is namelijk slecht voor een accu), gewoon niet mee spelen tot ie helemaal opgeladen is, dat is aan te raden voor ELKE telefoon. Daarbij kost het een weekje ofso voordat een batterij 100% is, dus niet 100% geladen maar dat die batterij gewoon 100% werkt. De eerste week is altijd vrij kut, hoewel ik zeer te spreken ben over me batterij, ik hem het toestel nog maar 2 dagen, en hou aan het einde van de dag genoeg sap over, en ik speel er ook genoeg mee (gister scherm 4 uur aan gehad over de heel dag, backups terug gezet, spelletjes gespeeld, gebrowsed, gebeld, gesmst, beetje geschowed omdat ie nieuw is :D

Maargoed mocht je batterij na een paar dagen geen verbetering tonen kan je misschien een beroep doen op de VIP-service :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:39

Flipmo

OMG !!

Wifi aan laten staan?

(al lijkt het me dan nog wel ERG snel leeg gaan)

Ben zelf ook aan het kijken naar een andere telefoon.
Zal deze LG 2x worden of de nieuwe SGS II
Ik houd dit topic dus goed in de gaten naar jullie bevindingen met deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de tips / suggesties omtrent mijn accu problemen.. Als ik had geweten dat ik direct de telefoon had moeten opladen ipv eerst leeg krijgen, had ik dat zeker gedaan.. Nu maar wachten wat de eerste week gaat doen.

Zelf vond ik trouwens de volgende website, gerelateerd aan battery life voor de optimus 2x:
http://www.lgoptimus2x.in...and-improve-battery-life/

*Misschien handig om op te nemen in (een vervolg) topic.

Weet iemand hoe ik 3G / EDGE etc uitzet op de optimus 2x?

ps: Wat is de VIP service? :$

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:19
Je zou de topicstart eens kunnen lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 13:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:58:

1. Als ik had geweten dat ik direct de telefoon had moeten opladen ipv eerst leeg krijgen, had ik dat zeker gedaan.

2. Weet iemand hoe ik 3G / EDGE etc uitzet op de optimus 2x?

3. ps: Wat is de VIP service? :$
RTFM http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM

[ Voor 34% gewijzigd door newbreed op 11-03-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Wachtend op de levering van mijn 2X (TNT SCHIET OP!) vroeg ik me af of jullie al ervaring hebben met de hdmi output. Las dat er geen kabel geleverd wordt..
Misschien is het handig om in de topicstart een paar plekken (webshops en echte shops) te noemen waar de kabel verkocht wordt en tegen welke prijs. Aangezien micro hdmi nog geen standaard is.
Tips waar ik in de buurt van Utrecht een kabel in een winkel kan kopen zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Micro HDMI kabel binnen. Werkt super! Droste effect;)

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/1051/img004ow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:46
Naad schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:47:
Wachtend op de levering van mijn 2X (TNT SHIET OP!) vroeg ik me af of jullie al ervaring hebben met de hdmi output. Las dat er geen kabel geleverd wordt..
Misschien is het handig om in de topicstart een paar plekken (webshops en echte shops) te noemen waar de kabel verkocht wordt en tegen welke prijs. Aangezien micro hdmi nog geen standaard is.
Tips waar ik in de buurt van Utrecht een kabel in een winkel kan kopen zijn welkom :)
Geen standaard? Hier in elke winkel te koop voor een euro of 10, de mijne komt van Ebay vor 7 euro incl verzending. 2m en uit Duitsland, maximaal 7 dagen levertijd

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Mistacal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Geen standaard? Hier in elke winkel te koop voor een euro of 10, de mijne komt van Ebay vor 7 euro incl verzending. 2m en uit Duitsland, maximaal 7 dagen levertijd
Ok, geen standaard voor mij haha. Zodra ie binnen is maar even de stad in om een kabeltje te scoren!
Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne nu ook sinds gisteren binnen, werkt allemaal wel erg lekker. Sommigen zeggen dat ze het scherm minder fijn vinden, maar ik was de HTC legend gewend en die heeft wat scherpe hoeken en hier is het allemaal mooi afgerond, mede door de aflopende rand van het scherm, dat is wel erg nice!

Wat me wel opviel is dat als ik een data counter app of widget installeer dat er nergens m'n 3g dataverkeer bijgehouden word, maar alleen m'n wifi verkeer, gooit deze telefoon dat allemaal op 1 hoop ofzo? Dezelfde app werkte prima op m'n andere telefoon, en ik kan nu installeren wat ik wil maar niks lijkt het bij te houden. Iemand soortgelijke ervaringen of mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Bij mij werkt ook geen van de datateller widgets, wrs gebruikt LG een iets andere interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperuz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-04 08:18
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:40:
Ik heb de mijne nu ook sinds gisteren binnen, werkt allemaal wel erg lekker. Sommigen zeggen dat ze het scherm minder fijn vinden, maar ik was de HTC legend gewend en die heeft wat scherpe hoeken en hier is het allemaal mooi afgerond, mede door de aflopende rand van het scherm, dat is wel erg nice!

Wat me wel opviel is dat als ik een data counter app of widget installeer dat er nergens m'n 3g dataverkeer bijgehouden word, maar alleen m'n wifi verkeer, gooit deze telefoon dat allemaal op 1 hoop ofzo? Dezelfde app werkte prima op m'n andere telefoon, en ik kan nu installeren wat ik wil maar niks lijkt het bij te houden. Iemand soortgelijke ervaringen of mogelijke oplossing?
Ja dat viel mij ook op, denk dat jou vermoeden klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:27
Prosperuz schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:05:
[...]

Ja dat viel mij ook op, denk dat jou vermoeden klopt
Ik heb netcounter geprobeerd en die liet inderdaad alleen maar wifi zien. Ik heb de maker hiervan op de hoogte gebracht.

3G Watchdog lijkt wel 3G data usage te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
yup, had hetzelfde probleem. 3g watchdog registreert alleen je mobiele verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik gebruik smart monitor, mooi programma en nog gratis ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Naad schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:04:
[...]

Ok, geen standaard voor mij haha. Zodra ie binnen is maar even de stad in om een kabeltje te scoren!
Bedankt voor je reactie!
Niet bij de blokker of course :P ff na electronica zaak

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:49
Ik gebruik netsentry om de data bij te houden, dit is overigens geen widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Jongens, even een vraagje. Ik heb bij het eerst opstarten van mijn contacts afgeslagen om mijn facebook contacts te importeren, omdat ik eerst de google contacts wilde importeren, en dan die contacts updaten met informatie van facebook.

Maar hoe krijg ik het nu voor elkaar om dat keuzemenu (alle facebook contacts, handmatig een aantal selecteren of alle bestaande contacts updaten) kom? Ik krijg het niet meer voor elkaar om mijn facebook contacts te importeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Open Facebook App -> Menu -> Instellingen -> Contacten Synchroniseren (helemaal onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Ah dat zal zo zijn met de gewone facebook app, dan download ik die wel even. Ik was nog bezig met de Facebook for LG app.

Ook lijken de LG widgets geen informatie van mijn agenda door te geven? De gewone widgets doen het wel maar die vind ik er minder slick uit zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vandaag een half uur gespeeld in de TMobile shop met deze eerste dual core telefoon.
Paar dingen vielen me op:

Positief-

Bouw van het toestel, hij doet lekker in de hand liggen.
Scherm; erg helder, en mooie kleuren, doet niet echt onder voor andere heden daagse schermen.
Snelheid, erg snel most of the time. Al hoewel hij soms bij de leap view af en toe haperde ( maar kan ook omdat toestel misschien al dagen lang aanstond)

Negatief:

Touchscreen nauwkeurigheid niet te vergelijken met mijn Iphone 4. Het touchscreen reageerde wel snel, maar niet te vergelijken met een Galaxy s of een Iphone ( heb ze allebei gehad, de laatst genoemde heb ik nu).

Als het laatst genoemde negatieve punt er niet was geweest, had ik nagedacht om deze aan te schaffen. Nu is het voor mij als kritische smartphone gebruiker net niet. Ik wacht met smart op de Galaxy S2. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Ik heb echt totaal niks aan te merken over het touchscreen en heb die klacht ook eerder niet gehoord?

Nu ik 'm een uurtje of 24 heb een paar extra 'minpuntjes'

De standaard weer & klok widget van LG: beetje afgekeken van HTC Sense, maar zeer beperkt in zn mogelijkheden, update weer en locatie niet automatisch. Vervangen door Beautiful Widgets
Toetsenbord; erg aparte indeling met cijfers en leestekens alleen via aparte 'pagina' te bereiken en niet via longpress oid. Vervangen door SwiftKey
SMS app van LG; erg slordig in zn ruimtegebruik, werkt daardoor niet fijn, heel weinig info in je display en veel lege ruimte. Vervangen door HandCent.
Batterij was ook met een uurtje of 20 helemaal leeg... hoop dat dat nog iets gaat verbeteren.

Verder issie prima in z'n memorymanagement, zelfs met een sloot apps open altijd nog rond de 100mb vrij, en blijft het gewoon echt een bloedjesnel ding. Net even 1080p gefilmd, ging ook soepel, ook bij het sluiten van de camera-app / stoppen met filmen geen lag van het opslaan of iets. Prima kwaliteit filmpje toen ik het op de PC keek :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
The_Admin schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:46:
Ik heb echt totaal niks aan te merken over het touchscreen en heb die klacht ook eerder niet gehoord?
Ik zeg ook niet dat het heel slecht is, maar heb je al eens Galaxy S of Iphone 4 in je handen gehad? Die touchscreens zijn beide echt een stuk gevoeliger en nauwkeuriger dan de LG ;)

[ Voor 55% gewijzigd door alwaysleft op 11-03-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
alwaysleft schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:48:
[...]

Ik zeg ook niet dat het heel slecht is, maar heb je al eens Galaxy S of Iphone 4 in je handen gehad? Die touchscreens zijn beide echt een stuk gevoeliger en nauwkeuriger dan de LG ;)
Ja had ze toevallig vandaag alledrie naast elkaar liggen (collega heeft een iPhone en een andere collega een SGS) :D Niet uitgebreid mee gespeeld, dus het zou kunnen hoor, ik had 'm gewoon niet eerder gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04
Hing dat toestel in de winkel toevallig aan de lader? Want zoals eerder gemeld wordt de touchscreen gevoeligheid beinvloed als de telefoon wordt opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mottebelke schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:58:
Hing dat toestel in de winkel toevallig aan de lader? Want zoals eerder gemeld wordt de touchscreen gevoeligheid beinvloed als de telefoon wordt opgeladen.
Nope, heb even aan de medewerker gevraagd en dee net of ik hem wilde kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
alwaysleft schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:48:
[...]

Ik heb hetzelfde gevoel, maar ik denk dat het software is, 10 vingers tegelijk en nog was ie heel precies (heel duidelijk te zien met de app multitouch test), echter heeft ie ze momentjes dat ie het niet lekker doet inderdaad.

Zo is kijken of ik het verschil kan zien in die app, mocht ik het zien maak ik wel een filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Iemand enig idee of dus ZONDER andere launcher die 4 default icon onder je scherm aan te passen zijn en je die rare categorieen in je app drawer kan deleten en gewoon je apps verticaal en alfabetisch kan laten rangschikken? Die categorieen hadden nog leuk kunnen zijn, maar het staat bij 'gedownloade apps' ook gewoon in volgorde van downloaden, niet op alfabet ofzo. Dus dat wordt een groot rotzooitje als je nogal wat apps download...

Maar ben verder toch wel een beetje positief verrast over de launcher / schil van LG, dus wil ze nog een kansje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:20
Exl schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:46:

- De F-Secure virusscanner kan erg irritant zijn. Hij geeft 2 notifications af iedere keer als hij iets gescand heeft, zoals wanneer de microSD kaart wordt ingevoerd of als een applicatie geinstalleerd is. Dit is ook niet uit te zetten.
als ik de f-secure opstart (telefoon pas vandaag in gebruik) dan staat er:
U bent niet beveiligd
bijgewerkt: Nooit
niet geactiveerd.

dan heb ik onderin een knop Activeren.

Mijn conclusie, klik niet op activeren. dan is de scanner niet actief en krijg je ook geen meldingen.
even vooropgesteld dat je ook geen virusscanner wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
frere schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:13:
[...]

als ik de f-secure opstart (telefoon pas vandaag in gebruik) dan staat er:
U bent niet beveiligd
bijgewerkt: Nooit
niet geactiveerd.

dan heb ik onderin een knop Activeren.

Mijn conclusie, klik niet op activeren. dan is de scanner niet actief en krijg je ook geen meldingen.
even vooropgesteld dat je ook geen virusscanner wenst.
Exactly my thoughts. Heb het ding niet eens geactiveerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
of voor de mensen die dat wel hebben gedaan.
F-secure -> instellingen -> Virusbescherming -> installatie scan 'uncheck' en geheugenkaartscan 'uncheck'.

Redelijk logisch toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Kan iemand me vertellen hoe hij/zij hun hotmail-account heeft geinstalleerd op de optimus? Bij mij lijkt het maar niet te lukken. Wel kreeg ik ineens de melding dat er een account aangemaakt is. Maar vervolgens krijg ik de melding dat hij niet kan verifieren of dat ik de gegevens moet nakijken. Die staan er écht goed in...
Verder, tof toetstel. Gehaald bij T-mobile, kostte bijna niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb gisteren ook via T-Mobile online de LG O2X besteld.
Kan niet wachten tot hij binnen is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
alwaysleft schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:38:
Vandaag een half uur gespeeld in de TMobile shop met deze eerste dual core telefoon.
Paar dingen vielen me op:

Negatief:

Touchscreen nauwkeurigheid niet te vergelijken met mijn Iphone 4. Het touchscreen reageerde wel snel, maar niet te vergelijken met een Galaxy s of een Iphone ( heb ze allebei gehad, de laatst genoemde heb ik nu).

Als het laatst genoemde negatieve punt er niet was geweest, had ik nagedacht om deze aan te schaffen. Nu is het voor mij als kritische smartphone gebruiker net niet. Ik wacht met smart op de Galaxy S2. :9
Zat hij aan een laad-kabel? Ik had al een paar keer genoemd dat dit er voor zorgt dat de precisie van het touchscreen afneemt en hij soms ff een stukje overslaat of spontaan er naast drukt waar jij je vinger hebt. Niet heel erg, maar genoeg om te merken dat het net wat minder fijn gaat. Oplader eruit > stuk beter. Misschien is dat gelijk de reden dat sommige reviewers negatief waren over het touchscreen. Misschien heb ik het mis, maar ik vind het scherm ivm de iphone gewoon prima.

Overigens helpt de LG launcher je ook niet geloven dat het scrollen vloeiend gaat. Laucher Pro is het best, ik heb gekozen voor ADWex. Deze is ook vloeiend en heeft interessantere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
The_Admin schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:00:
Iemand enig idee of dus ZONDER andere launcher die 4 default icon onder je scherm aan te passen zijn en je die rare categorieen in je app drawer kan deleten en gewoon je apps verticaal en alfabetisch kan laten rangschikken? Die categorieen hadden nog leuk kunnen zijn, maar het staat bij 'gedownloade apps' ook gewoon in volgorde van downloaden, niet op alfabet ofzo. Dus dat wordt een groot rotzooitje als je nogal wat apps download...

Maar ben verder toch wel een beetje positief verrast over de launcher / schil van LG, dus wil ze nog een kansje geven.
Je kunt gerust een andere launcher nemen, de schil van LG blijft eigenlijk gewoon in tact! Daarmee bedoel ik de music controls in de statusbalk en de widgets zijn ook gewoon bruikbaar. Ze staan dan ineens gewoon onder 'widgets' ipv LG widgets. Ik heb ADWex (zoals bovengenoemd) en heb ongeveer een zelfde soort balk onderin maar kan zelf mn iconen invullen. Eigenlijk kun je alles kiezen hoe je het wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Gisteren binnen gekregen en even mee gespeeld. Ook stiekem vergeleken met de SGS. Ik vind het scherm van de LG meer dan prima en doet niet veel onder van die van samsung. Ook qua weergave vind ik het niet veel minder. Als je het naast elkaar houd zie je zeker wel verschillen maar zonder de SGs ernaast ziet het er gewoon erg puik uit.

Nu even rooten en spelen, ik hou het topic verder in de gaten

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mistacal schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:45:
Gisteren binnen gekregen en even mee gespeeld. Ook stiekem vergeleken met de SGS. Ik vind het scherm van de LG meer dan prima en doet niet veel onder van die van samsung. Ook qua weergave vind ik het niet veel minder. Als je het naast elkaar houd zie je zeker wel verschillen maar zonder de SGs ernaast ziet het er gewoon erg puik uit.

Nu even rooten en spelen, ik hou het topic verder in de gaten
Vind je het touchscreen qua nauwkeurigheid en reactiesnelheid ook een stuk minder dan de Galaxy S? Ik wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
alwaysleft schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:03:
[...]

Vind je het touchscreen qua nauwkeurigheid en reactiesnelheid ook een stuk minder dan de Galaxy S? Ik wel :/
Nee eigenlijk vind ik het best meevallen. In het begin vond ik de LG wel gevoeliger maar kan instelling zijn. Scherm voldoet erg goed. Heb nog geen enkele keer gehad dat hij moeite had met de touchinvoer. En qua reactiesnelheid is deze phone echt veel sneller.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Heb hem ook sinds gisteren (vervanging van mn galaxy s) en heb echt niet t gevoel dat t touchscreen minder is hoor. Werkt gewoon prima! Gevoelig en snel.

Ook qua kleuren weinig verschil hoewel de sgs daar wel op wint, ook qua 'schermgevoel'. Maar denk dat de 2x toch echt mn telefoon blijft.

Krijg alleen de batterij er niet meer uit :p Zit die grwoon zo stevig vast en ist echt een kwestie van eruit wippen mbv het in-kepinkje? Of is er een ander trucje?

Zal later wat meer ervqringen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Iemand ervaring met een barcode scanner? Bij mij kan de camera dan niet automatisch het contrast en licht instellen... Gevolg is een te donkere zoeker die geen codes herkent. Wil iemand even uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
DENNIS79 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:23:
Iemand ervaring met een barcode scanner? Bij mij kan de camera dan niet automatisch het contrast en licht instellen... Gevolg is een te donkere zoeker die geen codes herkent. Wil iemand even uitproberen?
Yup ik heb hetzelfde.. dat is wel jammer tot zover.. mss is er een andere barcode scanner.

Verder heb ik nu titanium erop gezet maar er staat een waslijst met shit op. Wie weet wat wel en niet uitgezet kan worden?

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Probeerde het met ixMat scanner en daarmee kan hij wel gewoon barcodes scannen? Moet wel in een lichtere omgeving zijn (in de kamer met de gordijnen dicht bleef het idd te donker) maar als ik even bij het raam ga staan werkt hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
justin_ti schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:13:
[...]

Je kunt gerust een andere launcher nemen, de schil van LG blijft eigenlijk gewoon in tact! Daarmee bedoel ik de music controls in de statusbalk en de widgets zijn ook gewoon bruikbaar. Ze staan dan ineens gewoon onder 'widgets' ipv LG widgets. Ik heb ADWex (zoals bovengenoemd) en heb ongeveer een zelfde soort balk onderin maar kan zelf mn iconen invullen. Eigenlijk kun je alles kiezen hoe je het wilt.
Ik had ADWex maar vond 'm een beetje kaal, weinig widgets, en kon de LG Widgets daar niet toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenZj
Ik heb een probleem gemerkt met de automatische brightness, de camara en sommige andere apps zoals Aldiko gebruiken bij mij altijd de manuele instelling, ook bij de automatische instelling.
Zou iemand kunnen testen? of dit bij andere ook het geval is.

Zet de brightness op de minimale stand onder weergave/helderheid, kies"OK", daarna ga terug naar de instelling en kies voor "aurtomatische helderheid". Hierna graag de camara app opstarten en graag controleren of de helderheid van het scherm hetzelfde is als op het homescreen.

@hierboven: Je kan proberen de helderheid op maximale settings te zetten en dan de camara app opstarten om te controleren of de barcode scanneer dan wel correct wertk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
The_Admin schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:47:
[...]

Ik had ADWex maar vond 'm een beetje kaal, weinig widgets, en kon de LG Widgets daar niet toevoegen?
Hmm das gek, ik kan straks wel even een screenshot posten hoe het bij mij eruit ziet. Eigenlijk gewoon hetzelfde als LG. Ik heb die gekke klok met dat grasveldje, de agenda widget, Facebook widget. Ze stonden gewoon tussen de lijst met widgets.

[edit]
Misschien een kwestie van de telefoon rebooten?

[ Voor 5% gewijzigd door justin_ti op 12-03-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
justin_ti schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:20:
[...]

Hmm das gek, ik kan straks wel even een screenshot posten hoe het bij mij eruit ziet. Eigenlijk gewoon hetzelfde als LG. Ik heb die gekke klok met dat grasveldje, de agenda widget, Facebook widget. Ze stonden gewoon tussen de lijst met widgets.

[edit]
Misschien een kwestie van de telefoon rebooten?
Oh zou kunnen, had 'm er gister op werk ff opgegooid en niet echt veel aandacht meer aan besteed. Vanavond es mee kutten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Over Goggles, maak een foto met de normale app, en deel/share die naar goggles via de gallerie :P

Je kan dan alleen inet makkelijk een selectie maken maargoed wel betere belichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Even HDMI uitgeprobeerd maar was van korte duur, begon even met testen van een video afspelen (Nvidia filmpje) dat ging prima, het was niet op mijn eigen tv en had het idee dat het geen 1080p was op dat moment.
Toen wilde ik 1 van de filmpjes van Ennio Morricone maar even gestart maar kreeg direct een DivX beveiligingsmelding op de telefoon en op de tv ging het beeld op zwart.
Kabel in en uit pluggen verholp dit niet, beeld bleef zwart.

Nu thuis maar eens geprobeerd maar het wil niet meer werken.
Nu heb ik de telefoon nog niet opnieuw opgestart en ga ervanuit dat het daarna weer werkt maar dat kan toch niet de bedoeling zijn als je zonder te weten het "verkeerde filmpje" wil bekijken?

Weet iemand toevallig wat hiervan de oorzaak kan zijn? bugje in de software of een beveiligings instelling die ik mogelijk ergens kan wijzigen?

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Ik vind het LG keyboard heerlijk, maar de spatiebalk iets te klein.. kan ik in landscape mode dat "smileys" dingetje weghalen toevallig?

[ Voor 7% gewijzigd door SytseHartvelt op 12-03-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:06

Exl

[b][message=35672900,noline]Toen wilde ik 1 van de filmpjes van Ennio Morricone maar even gestart maar kreeg direct een DivX beveiligingsmelding op de telefoon en op de tv ging het beeld op zwart.
Kabel in en uit pluggen verholp dit niet, beeld bleef zwart.
...
Weet iemand toevallig wat hiervan de oorzaak kan zijn? bugje in de software of een beveiligings instelling die ik mogelijk ergens kan wijzigen?
Die filmpjes van Enio Morricone zijn denk ik beveiligd met DRM. Die kun je volgens mij dus niet bekijken op je TV of niet via een aansluiting die geen DHCP ondersteund o.i.d. Ze hebben ook een voor mij onbekende bestandsextensie, .mo of .do of zoiets. Zolang andere filmpjes nog maar werken lijkt me alles ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Er staat in settings toch ook een kopje 'DivX' ofzo? Niet gekeken verder, maar wellicht moet je je daar eerst registreren / activeren oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-10 20:43

Proto

¬.¬

The_Admin schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:32:
Er staat in settings toch ook een kopje 'DivX' ofzo? Niet gekeken verder, maar wellicht moet je je daar eerst registreren / activeren oid?
Voglens mij wel, pin me er niet op vast maar in één van de reviews kwam dit volgens mij naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
Zo, mijne ook net 24 uur binnen. Tot nu toe ongelofelijk snel! Heerlijk! Alleen net toen ik het achterklepje er af peuterde, boog het klepje flink mee en brak het glas (ja echt glas!) dat voor de camera lens zit! Dus net geprobeerd die VIP service te bellen, maar dat aanbod geld niet int weekend natuurlijk, ze zijn dicht. Weet ook niet of ze een nieuw klepje gaan geven, maar ik vind het wel raar dat het zo makkelijk kan breken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Exl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:32:
[...]

Die filmpjes van Enio Morricone zijn denk ik beveiligd met DRM. Die kun je volgens mij dus niet bekijken op je TV of niet via een aansluiting die geen DHCP ondersteund o.i.d. Ze hebben ook een voor mij onbekende bestandsextensie, .mo of .do of zoiets. Zolang andere filmpjes nog maar werken lijkt me alles ok.
Bedankt voor de reacties maar wellicht was mijn verhaal niet helemaal duidelijk genoeg want het ging mij totaal niet over het filmpje op zich (het is zelfs verbazingwekkend dat ik die niet al weggegooid had) maar om het feit dat HDMI er gelijk van uit vloog.

Er kwam totaal geen beeld meer na het starten van het filmpje en moest de telefoon opnieuw opstarten om HDMI weer aan het werk te krijgen en mijn vraag was dus bedoelt of er geen simpelere manier is om HDMI na zoiets weer werkend te krijgen zonder de tel. te moeten restarten?

Hoop dat ik het nu wat duidelijker gemaakt heb. :$

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-10 15:18
Kan niet wachten tot maandag :P, kan ik eindelijk me abbo verlengen. Zou haast na mijn rot ervaring met de LG Arena geen LG meer willen... Denk toch dat ik de 2x speed neem, wordt wel heel aantrekkelijk zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 19-10 20:06
Ik heb nu al een week deze telefoon ! echt een geweldige telefoon !

Afgelopen week heb ik toch de VIP service moeten bellen voor een nieuw exemplaar en inderdaad de dag er na had ik mijn nieuwe exemplaar alweer in huis ! top service! ik namelijk het volgende probleem , steeds als ik belde hoorde ik dit geluid

YouTube: Cingular GSM Speaker Interference

nu heb ik dus een nieuw exemplaar en heb ik dit probleem nog steeds ! dit geluid hoor ik trouwens alleen thuis en als ik buiten sta in de tuin hoor ik dit ook. Het is een nieuwbouw huis, zou het daaraan kunnen liggen ? Ik vind het zelf namelijk wel erg vreemd !

Om het even duidelijker te maken, het geluid komt dus uit de telefoon zelf ! de persoon die ik bel hoort dit geluid ook !

[ Voor 8% gewijzigd door KaasNinja op 12-03-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook deze mooie telefoon, ik heb wel een vraagje over het scherm.
Als ik het scherm zwart is (bv. bij instellingen) dan heb ik rechtsonder en aan de linkerkant
witte vlekken. Een soort backlight bleeding.
Zouden jullie eens willen kijken of jullie dit ook hebben ???

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:27:
Ik heb sinds vandaag ook deze mooie telefoon, ik heb wel een vraagje over het scherm.
Als ik het scherm zwart is (bv. bij instellingen) dan heb ik rechtsonder en aan de linkerkant
witte vlekken. Een soort backlight bleeding.
Zouden jullie eens willen kijken of jullie dit ook hebben ???

cor
Geen last van nee. Gevalletje VIP service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SytseHartvelt schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:29:
[...]
Geen last van nee. Gevalletje VIP service?
Zat ik al aan te denken, maar als het normaal is ??
Is een zwart scherm ook echt HELEMAAL zwart, dus geen witte vlekjes langs de randen ?

cor
Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.