Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de productpagina van LG staat bij specificaties dat er een DVB-T ontvanger in zit. Je zou dus televisie moeten kunnen ontvangen. Ik kan echter geen app vinden die dit mogelijk maakt. Iemand die hier meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Xmoo schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:26:
[...]

Ja idd, maar volledig wegvallen als je het met een hand vast hebt is natuurlijk ook geen optie....
Snap niet dat die bedrijven de antenne's onderin de toestel plaatsen voortaan, terwijl oldsk00l bovenin altijd goed was.
Volgens mij heeft dat te maken met gezondheidsreguleringen. Anders zijn ze bang dat je hersens nog meer straling krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 10:43
Heb hem nu opgehaald.

Enige issue wat ik heb is dat je geen multiple Exchange accounts kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 14:06

Exl

Heb hem gisteren binnengekregen, via studentmobiel.nl (zonder abnonnement erbij).

Pluspunten:
- Erg snel. Applicaties openen en sluiten direct, scrollen gaat 9 van de 10 keer vloeiend, ook in de browser.
- Ligt lekker in de hand. Hij voelt stevig aan, en weegt genoeg om een solide indruk te geven, maar kon misschien toch iets lichter, hij weegt nu bijna net zoveel als een G1.
- Het scherm ziet er erg goed uit. De kijkhoek is goed, zoals je van een IPS scherm kan verwachten, de kleuren zijn ook helder, zonder oververzadigd uit te zien. Zwartwaardes komen in de buurt van echt zwart, maar hier doet een AMOLED scherm het zichtbaar beter.
- De aanpassingen aan de interface van LG zijn best subtiel. De launcher kan ook verwisseld worden voor een eigen launcher.
- Geluidskwaliteit (met Sennheiser PMX-60) is goed.

Minpunten:
- De cover op de achterkant is inderdaad erg dun als je hem er af haalt. Hij buigt ook best wel ver mee.
- De data poort aan de onderkant heeft geen cover. Ik verwacht dat deze na een paar maanden lekker vol zit met stof.
- De orientatiesensor is misschien iets te gevoelig, maar kan ook aan mijn niet bijzonder vaste handen liggen. Bij Google Sky Maps blijft het beeld nooit echt stil staan bijvoorbeeld.
- Er zit geen HDMI > Micro-HDMI kabel in het doosje. Maar natuurlijk wel crappy earphones...
- Speelt niet zomaar alle HD (H264) video af. Uit wat testjes blijkt dat het Baseline profiel atlijd wel afpseelt, Main speelt vaak wel af maar nooit vloeiend, en het High profiel herkent hij gewoon niet. Heb filmpjes van 1 en 5 mbit\s geprobeerd.
- De F-Secure virusscanner kan erg irritant zijn. Hij geeft 2 notifications af iedere keer als hij iets gescand heeft, zoals wanneer de microSD kaart wordt ingevoerd of als een applicatie geinstalleerd is. Dit is ook niet uit te zetten.

Over de batterijduur en de camera heb ik nog niet veel te zeggen, misschien later deze week of volgende week. Is er nog iets wat ik kan testen\mededelen dat wel interessant zou kunnen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Exl op 09-03-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:39:
Op de productpagina van LG staat bij specificaties dat er een DVB-T ontvanger in zit. Je zou dus televisie moeten kunnen ontvangen. Ik kan echter geen app vinden die dit mogelijk maakt. Iemand die hier meer vanaf weet?
Toen ik keek net nadat je dit postte, stond dat er inderdaad. nu is het echter veranderd denk ik.
DVB-T (Mobiele TV)Nee
bron
Zou wel de koreaanse versie zijn die dat heeft, die koreanen zijn zo gek van tv overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Exl schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:46:
Heb hem gisteren binnengekregen, via studentmobiel.nl (zonder abnonnement erbij).

Pluspunten:
- Erg snel. Applicaties openen en sluiten direct, scrollen gaat 9 van de 10 keer vloeiend, ook in de browser.
- Ligt lekker in de hand. Hij voelt stevig aan, en weegt genoeg om een solide indruk te geven, maar kon misschien toch iets lichter, hij weegt nu bijna net zoveel als een G1.
- Het scherm ziet er erg goed uit. De kijkhoek is goed, zoals je van een IPS scherm kan verwachten, de kleuren zijn ook helder, zonder oververzadigd uit te zien. Zwartwaardes komen in de buurt van echt zwart, maar hier doet een AMOLED scherm het zichtbaar beter.
- De aanpassingen aan de interface van LG zijn best subtiel. De launcher kan ook verwisseld worden voor een eigen launcher.
- Geluidskwaliteit (met Sennheiser PMX-60) is goed.

Minpunten:
- De cover op de achterkant is inderdaad erg dun als je hem er af haalt. Hij buigt ook best wel ver mee.
- De data poort aan de onderkant heeft geen cover. Ik verwacht dat deze na een paar maanden lekker vol zit met stof.
- De orientatiesensor is misschien iets te gevoelig, maar kan ook aan mijn niet bijzonder vaste handen liggen. Bij Google Sky Maps blijft het beeld nooit echt stil staan bijvoorbeeld.
- Er zit geen HDMI > Micro-HDMI kabel in het doosje. Maar natuurlijk wel crappy earphones...
- Speelt niet zomaar alle HD (H264) video af. Uit wat testjes blijkt dat het Baseline profiel atlijd wel afpseelt, Main speelt vaak wel af maar nooit vloeiend, en het High profiel herkent hij gewoon niet. Heb filmpjes van 1 en 5 mbit\s geprobeerd.
- De F-Secure virusscanner kan erg irritant zijn. Hij geeft 2 notifications af iedere keer als hij iets gescand heeft, zoals wanneer de microSD kaart wordt ingevoerd of als een applicatie geinstalleerd is. Dit is ook niet uit te zetten.

Over de batterijduur en de camera heb ik nog niet veel te zeggen, misschien later deze week of volgende week. Is er nog iets wat ik kan testen\mededelen dat wel interessant zou kunnen zijn?
Al vastlopers gehad? Ik snap die recensies niet, iedereen heeft zogenaamde vastlopers....dus die zijn er helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naad schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:01:
[...]
Toen ik keek net nadat je dit postte, stond dat er inderdaad. nu is het echter veranderd denk ik.
DVB-T (Mobiele TV)Nee
bron
Zou wel de koreaanse versie zijn die dat heeft, die koreanen zijn zo gek van tv overal.
Had ze laatst al een mail gestuurd, en toen bevestigden ze het wel.. Toch wel jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl

Exl

alwaysleft schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:13:
[...]

Al vastlopers gehad? Ik snap die recensies niet, iedereen heeft zogenaamde vastlopers....dus die zijn er helemaal niet?
Geen enkele. De meeste (p)reviewers werkten met een examplaar wat nog niet de laatste firmware had, zo heb ik het althans begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Exl schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Geen enkele. De meeste (p)reviewers werkten met een examplaar wat nog niet de laatste firmware had, zo heb ik het althans begrepen.
Is het touchscreen goed? reageert die heel soepel op de bewegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl

Exl

alwaysleft schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:27:
[...]

Is het touchscreen goed? reageert die heel soepel op de bewegingen?
Rondzwaaien (zoom, rotate, tilt) in Google Maps of de browser gaat bijzonder soepel. Het komt maar ontzettend zelden voor dat er in Maps een aanrakingspunt gemist word en hij niet draait of zoomt met 2 vingers. Misschien omdat hij kaartdata in aan het laden is. Bij de browser komt dit niet voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Exl op 09-03-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Naad schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:01:
[...]

DVB-T (Mobiele TV)Nee
bron
Ik dacht dat de Koreanen via DMB uitzenden: Wikipedia: T-DMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 19:01
Even iets over het batterijgebruik:
Ik heb sinds ik 'm heb (afgelopen zaterdag) de telefoon elke nacht aan de lader moeten hangen. Nu staat er in de phone status dat de batterij nog 83% over heeft, en het 6:15 u geleden is dat hij van de stroom af is gehaald.
Vandaag heb ik ongeveer 45 min muziek geluisterd, even gebrowsd en eventjes gegameboyd erop.
Het lijkt er dus op dat de batterij het vandaag wat langer gaat uithouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Het touchscreen is erg goed. Vergelijkbaar met Desire / IPhone. Swype gaat erg goed, en dat is volgens mij een goed teken. Op mijn vorige telefoon sloeg hij steeds stukjes over in het spoor als je met je vinger er over heen slidde. Deze pakt ook bewegingen met je nagel nog wel vrij goed. Alleen met oplader in het stopcontact werkt hij MINDER goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:05
Is er nog iets wat ik kan testen\mededelen dat wel interessant zou kunnen zijn?
Waar ik wel benieuwd naar ben, ik zag in een review van Mobileburn dat het leek (het gaat heel snel in dat filmpje) of bij het zoomen op een volledige webpagina de tekst automatisch wordt aangepast zodat het precies op het scherm past. Ik vind dat ideaal aan m'n Desire, maar dacht dat dat iets unieks was van HTC. Kan je bevestigen dat dit ook op de LG zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exl

Exl

bribrab schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Waar ik wel benieuwd naar ben, ik zag in een review van Mobileburn dat het leek (het gaat heel snel in dat filmpje) of bij het zoomen op een volledige webpagina de tekst automatisch wordt aangepast zodat het precies op het scherm past. Ik vind dat ideaal aan m'n Desire, maar dacht dat dat iets unieks was van HTC. Kan je bevestigen dat dit ook op de LG zit?
Als je 2x op een kolom tekst tikt, zoomt hij in en past hij de tekstgrootte aan zodat je de kolom kan lezen. Dit is denk ik iets wat standaard in de Android browser zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
zelfs met een supersnelle processor blijft het maar een telefoon.
daarnaast, zelfs dedicated media spelers spelen niet elk HD video formaat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 18:47
Ik heb hem net opgehaald bij Tmobile.

Heb er al mijn sim kaart in gedaan en zit hem nu op te laden.

Betreffende de dunne klepje aan de achterkant.
Ik vind hem niet dunner dan het klepje op mijn Spica en op de Desire van mijn zus.

Die klepjes zijn altijd nogal dun en flexibel.
Uiteindelijk willen de fabrikanten een gsm maken die zo dun mogelijk is.

Die metalen strip op de achterkant zit er denk ik wel weer voor de stevigheid wanneer je het klepje eraf haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Weet iemand of het mogelijk is om een wifi hotspot te maken op de telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Exl schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:14:
[...]

Als je 2x op een kolom tekst tikt, zoomt hij in en past hij de tekstgrootte aan zodat je de kolom kan lezen. Dit is denk ik iets wat standaard in de Android browser zit.
Oh, ik dacht dat het HTC specifiek was omdat ze daar reclame over maken. Thanks! Dat is wel iets wat ik erg graag op m'n nieuwe telefoon wil hebben namelijk.
Deadsy schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:32:
Ik heb hem net opgehaald bij Tmobile.
Is er ergens aan te zien of dat toestel branded is? Ik overweeg ook om 'm bij T-mobile te bestellen, maar bij mijn huidige Desire is het zo dat mensen die 'm via Vodafone gekocht hebben langer op hun updates moeten wachten omdat Vodafone die verspreid ipv HTC zelf. Die situatie wil ik graag voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 18:47
bribrab schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:48:
[...]

Is er ergens aan te zien of dat toestel branded is? Ik overweeg ook om 'm bij T-mobile te bestellen, maar bij mijn huidige Desire is het zo dat mensen die 'm via Vodafone gekocht hebben langer op hun updates moeten wachten omdat Vodafone die verspreid ipv HTC zelf. Die situatie wil ik graag voorkomen :)
Geen enkele branding.

Vond ik zelf ook al een beetje raar aangezien hij best goedkoop is bij Tmobile zelf (bij 3rd party is hij duurder) en op de Tmobile site word met de GSM geadverteerd,

edit:
Sommige mensen geven aan dat de touchscreen niet goed reageert wanneer de GSM aan de oplader hangt.
Andere GSMs hebben dit ook waarom weet ik niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 09-03-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:08
bribrab schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:48:
Oh, ik dacht dat het HTC specifiek was omdat ze daar reclame over maken. Thanks! Dat is wel iets wat ik erg graag op m'n nieuwe telefoon wil hebben namelijk.
Zo brengen ze het inderdaad, maar ik kan me geen smartphone bedenken die dat niet kan :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

watercoolertje schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:10:
[...]
Zo brengen ze het inderdaad, maar ik kan me geen smartphone bedenken die dat niet kan :D
Google Nexus One... ( of de mijne die ik destijds had was kapot... )

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar dat virtuele toetsenbord van de Optimus te vinden is?
Kan hem niet vinden en ziet er wel mooi uit!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:47:
Weet iemand waar dat keyboard van de Optimus te vinden is?
Kan hem niet vinden en ziet er wel mooi uit!
Deze phone heeft geen fysiek toetesenbord, maar alleen een virtueel toetsenbord op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan100 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:54:
[...]

Deze phone heeft geen fysiek toetesenbord, maar alleen een virtueel toetsenbord op het scherm.
Sorry je hebt gelijk.
Is aangepast;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:53
freddyathlon schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:41:
[...]

Google Nexus One... ( of de mijne die ik destijds had was kapot... )
Dan zou ik nog maar is testen, net even geprobeerd, maar mijne doet het wel (Nexus One; Cyanogenmod 7rc2)

Mensen al wat gehoord over een eventuele gingerbread update? Ik zal deze nooit nemen als ik dan weer terug moet naar Froyo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:15
Wat ik wel jammer vind is dat ik de 'drawer' van LG heel fijn vind, verticaal in categorieën en super-smooth, maar juist het soepele hoofdscherm van prolauncher. (net 10 mins geinstalleerd op het toestel.) Is daar misschien nog iets aan te doen?

En gaat een dualcore-OS dit toestel nog sneller maken? Aangezien ik er helaas wel 2 jaar aan vast zit:P

Ben voor de rest super tevreden, eindelijk af van apple;)
Enige punten waar ik soms nog van baal:
-De batterij is inderdaad wel dood na een dag 'normaal/laag' gebruik. (wifi/gps 95% van de tijd uit, helderheid bijna op z'n laagst, enkele korte telefoontjes, 30/45 min surfen, 30 smsjes, 15/30 min spelletje)
-de meter voor het licht is ultra gevoelig. Tijdens het smsen in landscape verspringt het beeld heletijd als ik helderheid op automatisch heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:46:
Weet iemand of het mogelijk is om een wifi hotspot te maken op de telefoon ?
Menu > Instellingen > Draadloos en Netwerken > Tethering en Draagbare hotspots

Ik heb dit afgekeken van Android v2.3.3 maar ik verwacht dat het bij jou vergelijkbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:59
watercoolertje schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:10:
[...]
Bij Sense gaat het vanzelf, zonder eerst te hoeven dubbelklikken. Da's wat anders IMHO.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:32

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Heb m nu een paar uurtjes. Ervaringen:

Plus:
- Groot. Toch weer iets groter dan iPhone 4 die ik voor mn werk heb. Vraag me af of ie in hoogte niet iets minder had gekunnen.
- Mooi scherm. Mooie realistische kleuren.
- Snel. Vooral games laden snel, en vertonen weinig haperingen.

Min:
- Sms app heeft f*cking grote letters. Kon dat nu niet kleiner? Mss maar weer eens kijken naar HandCent...
- Touch buttons lampjes gaan uit voordat het scherm uit gaat, mijn inziens te vroeg dus (mss in te stellen?)
- Kleuren van de icons van batterij, wifi, bereik enz in status balk zit veel (lg) blauw in, lelijk. Wrs alleen aan te passen met root.
- Afkomend van HTC mis ik hun toetsenbord wel heel erg, maar deze kan ik vast ergens vandaan toveren.
- Scherm voelt plastic aan. Niet zo'n zelfde gevoel als glas van HTC Legend en iPhone. Waarschijnlijk dus ander materiaal, hopelijk niet zo krasgevoelig...

Tot nu toe niet ontevreden, echter moet ik nog even wat tijd doorbrengen voordat ik echt tevreden ben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem.dv
  • Laatst online: 25-06-2022
weet iemand hoe ik mijn live.nl mail kan invoeren in deze telefoon,
gaat met pop3 of IMAP maar ik weet niet wat ik dan in moet vullen.
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem.dv schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:20:
weet iemand hoe ik mijn live.nl mail kan invoeren in deze telefoon,
gaat met pop3 of IMAP maar ik weet niet wat ik dan in moet vullen.
BVD
Google even op Android Hotmail of kijk in de android topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:10
Ik heb het toestel nu sinds maandag in bezit, en ik moet zeggen dat ik het een erg fijne telefoon vind. Zelf had ik een nokia n85, dus qua snelheid is dit een heel prettige vooruitgang. Hieronder mijn ervaringen tot nu toe:

+
+ Snelheid, maar ik moet zeggen dat ik geen ervaring heb met andere androidtoestellen als de Htchd of SGS
+ LG skin vind ik prettig, vooral de gesorteerde pictogrammen in het menu (downloads allemaal onderaan)
+ Toetsenbord werkt goed, was even wennen aan het touchscreen, maar gaat nu al als een speer
+ tiptoetsen onder het scherm werken zeer goed, de telefoon reageert er direct op (mijn vrouw had vroeger een LG waarbij dit echt waardeloos was, dus hier was ik zeer sceptisch over)
+ Touchscreen is erg gevoelig, wat ik als zeer prettig ervaar
+ Geluid tijdens het bellen is erg helder, goed volume ook
+ Camera werkt prima, maar daar moet je niet te veel van verwachten. Het is maar een telefoon en zoals eerder gezegd zal het nooit tegen een DSLR opkunnen. Het is vooral leuk om aan anderen te vertellen dat je met 1080p kan filmen, het daadwerkelijk doen is minder interessant. Net even geprobeerd, filmpje van 1 minuut 70 mb, dus je kunt je voorstellen wat dit met de batterij doet.
+ Ik vind de widgets van LG wel mooi, maar ik kom van Nokia, dus geen idee hoe dit er bij andere merken precies uitziet
+ Nog geen enkele vastloper gehad of een automatische reboot, software lijkt hier vrij stabiel, soms een kleine hapering (wanneer komt LG met Gingerbread)
+ Ik had naar aanleiding van een forumbericht in dit forum de qqplayer geinstalleerd, maar kon hiermee de meegeleverde HD filmpjes niet zonder stotteren afspelen, terwijl de voorgeinstalleerde player dit wel gewoon lagvrij afspeelt
+ De appie app is geniaal (heeft natuurlijk weinig met LG te maken)
+ Gewicht vind ik perfect, ligt daarbij goed in de hand. Ook het klepje aan de achterkant vind ik prima, het voelt inderdaad slap als je het eraf haalt, maar ik moet zeggen dat ik dit niet vaak doe, dus het gaat me meer om hoe het voelt als het bevestigd is. En dit, kan ik concluderen, voelt lekker.

-
- Batterijduur. Het duurt niet lang voordat de batterij leeg is, maar heel slecht is het ook weer niet. Ter illustratie: vanochtend 9.15 uur losgekoppeld van de lader, het is nu 18.30 uur en ik heb nog 25 procent batterij. In tijd kan ik het niet allemaal precies uitdrukken, maar ik heb redelijk wat geinternet, meerdere applicaties gedownload en geinstalleerd, meerdere launchers geprobeerd, een film opgenomen van 1 minuut en deze verstuurd naar youtube via wifi, een paar korte telefoongesprekken gevoerd en zo'n 10 emails gelezen. Daarbij heb ik een filmpje van 10 minuten gekeken via youtube en 5 minuten een spelletje gedaan. Ik ga er vanuit dat de telefoon het einde van de avond niet haalt, mits ik er nu weinig meer mee speel (wat onmogelijk is, omdat ik het een zeer gaaf ding vind).
- Tijdens het uploaden van de eerder genoemde film naar youtube, begon het apparaat erg te haperen. Het was toen gewoon vervelend om hem nog te bedienen dus heb ik hem weggelegd.
- De tiptoetsen onderaan het scherm werken erg goed, maar persoonlijk had ik toch liever druktoetsen gehad.
- Met de telefoonlader van mijn Nokia was ik altijd erg tevreden, deze heeft een zeer soepel snoer dat je gemakkelijk om de lader windt wanneer je de lader opruimt. Dit is niet het geval bij de LG, er zit een in mijn ogen veel te stevig dik snoer aan, dat zich niet gemakkelijk om de lader laat winden, waardoor het lastiger op te bergen is (klinkt mierenneukerig, maar hier stoor ik me wel een beetje aan).
- Maandag kocht ik het toestel, dus 7 april, en dinsdag stond de agendawidget nog steeds een hele tijd op 7 april. Meerdere keren erop gedrukt, maar het bleef zo, totdat ik de widget verwijderde en terugzette. Dit is daarna niet weer voorgekomen.
- Het is al eerder genoemd, maar wanneer ik apps sluit met de advanced task killer, komen ze net zo hard weer terug, dus ik vraag me af of ik er niet beter aan doe de advanced task killer zelf te killen omdat die natuurlijk ook batterij snoept.
- Wanneer ik de telefoon op stil zet middels het knopje aan de zijkant, verwacht ik eigenlijk ook dat er geen geluiden meer uit het apparaat komen Helaas, een paar uur later op het moment dat ik een foto neem, blaast het dingetje op volle toeren het nagebootste geluid van een sluiter de wereld in. Ik begrijp niet hoe dit komt, want een tijdje eerder heb ik al een keer ingesteld dat ik geen geluid wil horen bij het maken van een foto. Nu stel ik het opnieuw in, ik doe wat andere dingen tussendoor, zet hem even op standby etc, maar nu blijft de sluitertoon wel gewoon afwezig (het liefst verwijder ik gewoon de mogelijkheid dat foto's nemen met een toon kan, iemand een idee?) Het is me nu drie keer gebeurd. Ook heb ik het geluid bij het typen al meerdere keren uit moeten zetten. Sterker nog, ik hoor nu weer geluiden als ik iets typ en wanneer ik het uit wil zetten, is het vinkje al uitgevinkt... Hoe kan dit?

Ik kan op het moment niet meer bedenken, maar als me nog iets te binnen schiet horen jullie het.

Overigens is mijn eindoordeel zeer positief, het enige wat ik echt jammer vind is de batterijduur, maar ik heb begrepen dat dit bij de meeste smartphones van deze categorie zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 23:00
Bedankt voor je + en - minpunten je hebt er behoorlijk kritisch naar gekeken.
De batterijduur zou overgins nog flink moeten verbeteren, maar verwacht geen wonderen.
1a2dagen afhankelijk van je gebruik is normaal bij huidige smartphone's, dat verwacht ik ook bij deze LG.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:20:
Bedankt voor je + en - minpunten je hebt er behoorlijk kritisch naar gekeken.
De batterijduur zou overgins nog flink moeten verbeteren, maar verwacht geen wonderen.
1a2dagen afhankelijk van je gebruik is normaal bij huidige smartphone's, dat verwacht ik ook bij deze LG.
Volgens mij ongeveer het zelfde als andere smartphones. Het is alleen zo super mooi handpc dat jij hem niet kan laten liggen >:)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 19:39 . Reden: verkeerde reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfjerolfje schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:09:
Ik hoor tijdens het bellen ontzettend veel gekraak, vergelijkbaar met hetgeluid bij geen signaal op een tv... zijn er mensen die dt ook hebben? of die weten wat de oorzaak kan zijn?ik heb telford en heb het probleem alleen op de lg...
Yip.... maandag binnen gekregen. Super mooi toestel en werkt als een speer :) Ik heb mij gelijk voor de VIP service aangemeld...je weet maar nooit.

Dinsdag....pfff. Telefoon gesprek kraakt en de datatrein kan je ook horen. Niet alleen ik maar ook de andere kant. Eigenlijk zo erg dat je niet een gesprek kan voeren.
Ok ontvangst is bij mij thuis niet al te best. Maar toch, hij moet het toch doen. Mijn Nokia 90e blijft het doen. Mijn HTC touch HD niet altijd maar na een prima service van HTC heb ik een nieuwe moederbord gekregen (na bijna 2 jaar) en nu dus redelijk.

Tja...wat is er aan de hand. Hij werkt prima in 3g maar 2g is een drama. Bij wat ligt drukken op de achterkant gaat het gekraak en gehoorde datatrein weg en komt vervolgens weer terug. Dus iets niet lekker op de print. Kan gebeuren toch :'( Dan maar even met de VIP service bellen. Mijn aanmelding was niet bekend (ik had wel een bevestigingsmail gekregen). Weer aanmelden dus :? Na heel wat gebel is de kogel door de kerk. Telefoon wordt gewisseld. Ik wordt door LG teruggebeld om een afspraak te maken. Tot nu toe nog geen telefoontje van LG "wat 24 uur service 8)7 " Misschien heb ik morgen weer tijd om te bellen anders wordt het vrijdag want ik heb hem nodig voor mijn werk of anders moet ik maar weer mijn HTC of Nokia gebruiken. Maar hopen dat het goed komt.... wordt vervolgd!

Succes met jou probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 20:02 . Reden: tekst aanpassingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenZj
  • Registratie: Mei 2006
Xmoo schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:12:
Heb hem nu opgehaald.

Enige issue wat ik heb is dat je geen multiple Exchange accounts kunt toevoegen.
Ik heb de telefoon vandaag opgehaald en ben de telefoon aan het instellen, dit is de opvolger voor mijn Nexus one.

Bij het instellen kom ik nu gelijk tegen het punt aan dat ik niet meerdere accounts (exchange) kan instellen :( . Ik heb dit nog nergens gelezen en ik ging ervan uit dat dit standaard mogelijk was. Helaas heeft LG een "extra" eigen feature ingebouwd.

Iemand al iets tegen gekomen om dit aan te kunnen passen? of de "standaard" mail client te gebruiken op de LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo even met dat geroot gebeuren lopen kloten. Ik heb als eerste dat hele SNS gebeuren er uit gehaald, backups gemaakt en naar dropbox gestuurd via titanium backup (toch maar gekocht die 5 euro boeit ook niet zoveel) en nu gewoon normale facebook enzo er opgezet. F-secure ook bevroren irritant programma dat al zeg ik het zelf.

Ik zoek alleen nog een goede explorer? Ik hoor mensen praten over astro en root explorer, moet ik nog eens naar kijken. Maar verder echt een briljante telefoon. Ja ding heb natuurlijk wel wat nadelen. Maar dat weegt niet op tegen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenZj
WeAreLegion schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:57:
Zo even met dat geroot gebeuren lopen kloten. Ik heb als eerste dat hele SNS gebeuren er uit gehaald, backups gemaakt en naar dropbox gestuurd via titanium backup (toch maar gekocht die 5 euro boeit ook niet zoveel) en nu gewoon normale facebook enzo er opgezet. F-secure ook bevroren irritant programma dat al zeg ik het zelf.

Ik zoek alleen nog een goede explorer? Ik hoor mensen praten over astro en root explorer, moet ik nog eens naar kijken. Maar verder echt een briljante telefoon. Ja ding heb natuurlijk wel wat nadelen. Maar dat weegt niet op tegen de rest.
Heb je toevallig een beschrijving hoe je dit gedaan hebt? (rooten gaat wel lukken :D) Dan gaat het vooral om sns te verwijderen en een standaard mail client erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

DenZj schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Heb je toevallig een beschrijving hoe je dit gedaan hebt? (rooten gaat wel lukken :D) Dan gaat het vooral om sns te verwijderen en een standaard mail client erop te zetten.
edit: verkeerde bericht gequote, excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door xsive op 09-03-2011 21:04 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

WeAreLegion schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:57:

ES Explorer

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DenZj schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Ik heb er niet echt een handleiding voor, maar het is opzich vrij makkelijk. Je doet de SuperOneClick root methode (ik heb de rageinthecage gekozen die werkte prima.) daarna reboot je de telefoon. Daarna heb je root rechten. Dan koop je titanium backup (is 4 euro 40). Met dit programma kan je backups maken en programma's freezen zodat ze niet meer geladen en gebruikt worden. Je zit ook daad werkelijk de icoontjes verdwijnen. Ik heb zelf preloaded apps, sns, email en app advisor uitstaan. Ik maak van alles een backup en sync het naar dropbox. Hij laat zoiezo de backups staan in BusyBox (dat gebruikt het programma om zijn backups kwijt te kunnen).

@xsive ES file explorer werkt inderdaad wel fijn en vooral snel :) heb ik tenminste beetje overzicht waar alles neer gezet word.

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 09-03-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenZj
WeAreLegion schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:12:
[...]

Ik heb er niet echt een handleiding voor, maar het is opzich vrij makkelijk. Je doet de SuperOneClick root methode (ik heb de rageinthecage gekozen die werkte prima.) daarna reboot je de telefoon. Daarna heb je root rechten. Dan koop je titanium backup (is 4 euro 40). Met dit programma kan je backups maken en programma's freezen zodat ze niet meer geladen en gebruikt worden. Je zit ook daad werkelijk de icoontjes verdwijnen. Ik heb zelf preloaded apps, sns, email en app advisor uitstaan. Ik maak van alles een backup en sync het naar dropbox. Hij laat zoiezo de backups staan in BusyBox (dat gebruikt het programma om zijn backups kwijt te kunnen).

@xsive ES file explorer werkt inderdaad wel fijn en vooral snel :) heb ik tenminste beetje overzicht waar alles neer gezet word.
Thanx, ga het zo uitproberen.

Enjoy the christmas theme, deze staat nog steeds als default ingesteld bij Estrong zie ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Eindelijk mijn X2 ook binnen.

Snel geroot, Samba ed.d draait uitstekend.

( Rooten via Superoneclick en 1.7 en gewoon de standaard root knop gebruikt, nix moeilijk )

Is er een manier om de toggle switches in het drop down menu aan te passen? Ik draai op mijn Hero nog een Villainrom, en daar is het mogelijk ( dank aan Cyanogen ) om switches toe te voegen of te verwijderen.

Ik wil graag een brightness toggle switch toevoegen en die van silent verwijderen.

( Ik draai ondertussen al een screenwidget voor de brightness )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Laatst online: 31-07-2024
Is het normal dat als ik de apparaat eventjes niet gebruik dat de scherm uit gaat, en om de apparaat weer te kunnen gebruiken moet ik telkens de aan/uit knoppen indrukken? En daarna schuiven naar boven? Het is mijn eerste smartphone dus ik vraag me af .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Brawler schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:59:
Is het normal dat als ik de apparaat eventjes niet gebruik dat de scherm uit gaat, en om de apparaat weer te kunnen gebruiken moet ik telkens de aan/uit knoppen indrukken? En daarna schuiven naar boven? Het is mijn eerste smartphone dus ik vraag me af .
Ja.

Je kunt wel de time-out instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Laatst online: 31-07-2024
Ok, bedankt. Ik het al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Ik heb mijn LG via T-Mobile binnen gekregen, maar het lijkt er nu op dat OTA upgrade niet werkt. Ik krijg een validatiefout. Ik probeer het nu al twee dagen op verschillende momenten en de fout blijft.

Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DENNIS79 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:12:
Ik heb mijn LG via T-Mobile binnen gekregen, maar het lijkt er nu op dat OTA upgrade niet werkt. Ik krijg een validatiefout. Ik probeer het nu al twee dagen op verschillende momenten en de fout blijft.

Heeft iemand daar ervaring mee?
Er is nog geen OTA update, vandaar dat je die krijgt. De 2.2.2 waar mee hij geleverd is is op dit moment de meest recente versie die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Ik moet het even van me afschrijven...

Op mijn Hero had ik een Quadrant score van... jawel.. 256...

Mijn X2 doet 2645 .. ( zonder simkaart, wat apps dmv Titanium backup in de kou gezet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Laatst online: 12:11
Brawler schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:59:
Ja dit is normaal, hoewel je wel de tijd tot dat het toestel weer uit gaat kunt veranderen onder Instellingen>weergave>time-out scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
WeAreLegion schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:17:
[...]

Er is nog geen OTA update, vandaar dat je die krijgt. De 2.2.2 waar mee hij geleverd is is op dit moment de meest recente versie die er is.
Het gat mij niet zozeer om de meest recente versie van de software. Het is dan ook niet dat ik aan de juistheid van je antwoord twijfel, maar toch het volgende.

Bij de HTC Desire Z deelt de OTA updater expliciet mee dat er geen updates beschikbaar zijn.

Mijn LG geeft aan dat er een validatiefout is. Dat geeft mij het idee dat hij überhaupt niet bij de server kan controleren of er sprake is van de meest recente versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bevestigen dat de oneclickroot van XDA netjes werkt op de optimus 2x.
Tevens n64oid emulator geinstalleerd, ook dat werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
heerlijk toestel maar even wat vraagjes:

Is het mogelijk dat ik de heerlijk soepele LG drawer kan gebruiken met het prolauncher beginscherm(aangezien die juist veel soepeler is?)

En gaat een dualcore-OS dit toestel nog beter maken op het gebied van accuduur en prestaties?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01
Deze telefoon gaat absoluut mijn volgende telefoon worden en zeer waarschijnlijk al heel snel (ik kan nu al verlengen bij T-Mobile).

Ik ben echter zeer benieuwd naar de kwaliteit video's die deze telefoon kan maken in 1080p mode (en ook de 720p mode).

Kan iemand eens een voorbeeld videootje posten ?
Op wat voor framerate kan er opgenomen worden in 1080p mode ? Is dat 30 fps ? Of lager ?
Edit : laat maar, ik had niet goed gezocht...staat gewoon op de website van LG
Playback:1080P@30(MPEG-4/H.264)D1@30(H.263)
Recording:1080P@24(H.264), 720p@30(MPEG4)

[ Voor 19% gewijzigd door speedme op 09-03-2011 23:08 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
speedme schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:03:
Deze telefoon gaat absoluut mijn volgende telefoon worden en zeer waarschijnlijk al heel snel (ik kan nu al verlengen bij T-Mobile).

Ik ben echter zeer benieuwd naar de kwaliteit video's die deze telefoon kan maken in 1080p mode (en ook de 720p mode).

Kan iemand eens een voorbeeld videootje posten ?
Op wat voor framerate kan er opgenomen worden in 1080p mode ? Is dat 30 fps ? Of lager ?
Edit : laat maar, ik had niet goed gezocht...staat gewoon op de website van LG

[...]
Zoek op YouTube op optimus 2x video sample

Er staan veel voorbeelden op die je een indruk geven van de kwaliteit.
De meningen over de kwaliteit zijn niet erg eenduidig; van zeer positief, tot gemiddeld.

Voor een phone vind ik het meer dan voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DENNIS79 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:47:
[...]

Het gat mij niet zozeer om de meest recente versie van de software. Het is dan ook niet dat ik aan de juistheid van je antwoord twijfel, maar toch het volgende.

Bij de HTC Desire Z deelt de OTA updater expliciet mee dat er geen updates beschikbaar zijn.

Mijn LG geeft aan dat er een validatiefout is. Dat geeft mij het idee dat hij überhaupt niet bij de server kan controleren of er sprake is van de meest recente versie.
Nee snap ik, maar dat heeft zover ik begrepen heb elke klant maakt volgens mij niet uit of je van T-mobile bent of van een andere provider. Maar dat zou iemand anders hier even moeten testen die een andere provider heeft dan t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan100 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:18:
[...]

De meningen over de kwaliteit zijn niet erg eenduidig; van zeer positief, tot gemiddeld.

Ik vindt dit toch echt meer als voldoende voor een telefoon.

YouTube: LG Optimus 2X 1080p HD video sample

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heeft iemand al de LG gekoppeld gehad aan zijn hd tv met hdmi? Hoe zagen de filmpjes die jezelf hebt gemaakt eruit? Goed, op een grote tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 13:23
jan100 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:18:
[...]

De meningen zijn zeer afhankelijk van de capabelheid van de gebruiker. Zoals ik bij een kleine test ervoer, de opnamen vallen of staan bij de juiste instelling van je witbalans en belichting. De automatische instellingen zijn om te huilen, dus pas dit zelf ook bij je video's handmatig aan. Dit treed voornamelijk op bij situaties waar veel licht is. Het toestel heeft de neiging om te overbelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01
Ik heb redelijk wat ervaring met een DSLR (Sony), dus handmatig instellen vind ik echt geen probleem.

De genomen video's vind ik wel mooi, maar ik ben niet heel erg onder de indruk.
Maar voor een telefoon is het zeker meer dan acceptabel.

Ik heb de keuze gemaakt, nu nog een T-Mobile shop in de buurt vinden waar ik hem direkt kan ophalen :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat de mogelijkheid voor toekomstige android updates zal zijn? Want ik heb bergepen dat lang niet iedere fabrikant alle android updates beschikbaar stelt voor zijn smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:19:
Heeft iemand enig idee wat de mogelijkheid voor toekomstige android updates zal zijn? Want ik heb bergepen dat lang niet iedere fabrikant alle android updates beschikbaar stelt voor zijn smartphones.
Ik heb 1 ervaring met LG en die is niet bijster goed, ik heb een paar jaar terug een LG Viewty gehad en opzich was dat voor die tijd een erg goede telefoon, maar zover ik weet is er nooit een update voor uit gekomen en dat was jammer want als er een paar foutjes gehaald waren was het echt een super goed ding.

Dus ik ben zelf een beetje skeptisch tegen over LG met updates, maar ze hebben volgens mij wel gezegd dat ze de telefoon zouden blijven updaten maar denk dat dat meer een kwestie is van afwachten.

Daar komt ook nog bij dat zolang het toestel te rooten is je er later waarschijnlijk wel custom roms op kan zetten met hogere versienummers van andriod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 14-10 10:43
Ik had de LG klantenservice gebeld. En er zou een update rond April komen.
Denk 2.3 i.v.m. LG 3D die ook naar 2.3 moet voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb gisteren mijn optimus 2x speed binnen gekregen.
en binnen een half uur heb ik mijn orginele browser over de zeik.
zodra ik hem opstart krijg ik de melding dat hij gecrasht is.
heb alle data a gecleared, ge hard reset. maar niets haalt uit.
als ik wil updaten/recoveren via de lg software update tool dan krijg ik de melding dat ik up to date ben :s

YouTube: LG Optimus 2X - Browser Crash Loop

zoals in bovenstaande filmpje, dat gebeurd er. iemand dit gehad? en opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm ik heb dat nog niet gehad eigenlijk, maar ik maak ook geen gebruik van de orginale browser maar van Dolphin. Heb je ook een factory reset gedaan? Dat kan je vinden bij de opties.

Weet trouwens niet of hier iemand gepost heeft op xda met het zelfde probleem, maar daar heeft iemand browser.apk er uit gehaald van een werkende. Telefoon rooten, browser.apk vervangen met die en dan zou het moeten werken weer.

[ Voor 38% gewijzigd door WeAreLegion op 10-03-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Vergeet niet dat accu's eerst wat dagen nodig hebben om volledig tot hun recht te komen. Gebruik je een taskkiller? Dat scheelt nogal. Verder kun je het een en ander proberen zoals GPS / Wifi uit wanneer je het niet gebruikt. Heel voor de hand liggend maar toch...

Overigens heb ik onmiddelijk handcent sms er op gezet. Veel beter, want als je met de standaard berichten app een woord wilt corrigeren in een smsje, dan selecteert hij steeds het hele woord. Erg irritant, ik wil dan gewoon midden in het woord mijn cursor kunnen neerzetten. Met handcent gaat alles prima! Weet iemand of ik dan de standaard berichten app kan verwijderen, of is handcent een soort toevoeging?

Ik ga zo root proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Gratje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:52:
ik heb gisteren mijn optimus 2x speed binnen gekregen.
en binnen een half uur heb ik mijn orginele browser over de zeik.
zodra ik hem opstart krijg ik de melding dat hij gecrasht is.
heb alle data a gecleared, ge hard reset. maar niets haalt uit.
als ik wil updaten/recoveren via de lg software update tool dan krijg ik de melding dat ik up to date ben :s

YouTube: LG Optimus 2X - Browser Crash Loop

zoals in bovenstaande filmpje, dat gebeurd er. iemand dit gehad? en opgelost?
Dit lijkt mij een perfecte gelegenheid om de nieuwe VIP service te testen van LG. Meld je aan en bel de helpdesk. Als jij het met een hardreset niet kunt verhelpen kunnen ze het telefonisch waarschijnlijk ook niet. Dan zou je morgen een nieuwe moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 07:49:
[...]

Ik vindt dit toch echt meer als voldoende voor een telefoon.

YouTube: LG Optimus 2X 1080p HD video sample
Meer dan uitstekend voor een telefoon.
Compact camera's van een paar jaar terug doen het in ieder geval niet beter.
Maar die 24fps is wel dodelijk als je toestel beweegt, wellicht dat 720p op 30fps beter bruikbaar is.
justin_ti schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:25:
[...]

Dit lijkt mij een perfecte gelegenheid om de nieuwe VIP service te testen van LG. Meld je aan en bel de helpdesk. Als jij het met een hardreset niet kunt verhelpen kunnen ze het telefonisch waarschijnlijk ook niet. Dan zou je morgen een nieuwe moeten hebben!
Er had al iemand anders gebruik van proberen te maken, maar de 24uur lijken ze nog niet direct te halen.
Wellicht dat dat over een paar weken beter is.
De toestellen zijn immers ook nog niet overal leverbaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Sinned123 op 10-03-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
WeAreLegion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:08:
Hmmm ik heb dat nog niet gehad eigenlijk, maar ik maak ook geen gebruik van de orginale browser maar van Dolphin. Heb je ook een factory reset gedaan? Dat kan je vinden bij de opties.

Weet trouwens niet of hier iemand gepost heeft op xda met het zelfde probleem, maar daar heeft iemand browser.apk er uit gehaald van een werkende. Telefoon rooten, browser.apk vervangen met die en dan zou het moeten werken weer.
Dat is ook mijn topic, zag nog niet dat iemand de browser.apk eruit gesloopt had.
ga ik gelijk even proberen.

MBT de VIP service: zodra ik op het aanmelden knopje klik springt ie terug naar het begin scherm, en krijg ik geen meldingen via de mail dat het verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Hmm jammer. Wieweet wordt de service nog beter, het is natuurlijk ook helemaal nieuw.
Net geroot. Echt 10 minuten werk in totaal. Gelijk met Titanium Backup Free wat rommel eraf gehaald (LG home, F-Secure, noem het maar op). Ad Free android erop, dus geen banners meer in gratis apps. Ben volledig tevreden:D

2 positieve opmerkingen:
- Widgets van LG Home zijn ook bruikbaar in ADWex / LauncherPro. Ik gebruik ADWex.
- De laatste versie van Swype werkt errug goed, ik zal tijdens college mijn aantekeningen in de Memo app te maken en dat ging sneller dan schrijven met de hand terwijl mijn woordenboek nog niet eens is aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
justin_ti schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:09:
Hmm jammer. Wieweet wordt de service nog beter, het is natuurlijk ook helemaal nieuw.
Net geroot. Echt 10 minuten werk in totaal. Gelijk met Titanium Backup Free wat rommel eraf gehaald (LG home, F-Secure, noem het maar op). Ad Free android erop, dus geen banners meer in gratis apps. Ben volledig tevreden:D

2 positieve opmerkingen:
- Widgets van LG Home zijn ook bruikbaar in ADWex / LauncherPro. Ik gebruik ADWex.
- De laatste versie van Swype werkt errug goed, ik zal tijdens college mijn aantekeningen in de Memo app te maken en dat ging sneller dan schrijven met de hand terwijl mijn woordenboek nog niet eens is aangevuld.
Trouwens even een tip. Verwijder de software die je van LG niet maar Freeze het. Het wil wel eens voorkomen dat als je de software echt helemaal verwijderd dat je geen updates kan draaien omdat ie dingen mist. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperuz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-04 08:18
Ik heb al van alles geprobeerd om de on-screen phone software aan het werk te krijgen, maar het wil maar niet lukken. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
om even terug te komen op het browser probleem.
met de browser.apk van xda is het me gelukt om de browser weer werkend te krijgen.
Nu staat mijn browser icoontje alleen bij downloads in het menu met een blauwe N in het icoontje.
Dit krijg ik met geen mogelijkheid weg. en krijg hem ook niet terug bij de gewone applicaties (natuurlijk kan je hem er wel een slepen, maar dat wil ik niet)
dus iemand een idee hoe je die blauwe N weg krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gratje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:57:
om even terug te komen op het browser probleem.
met de browser.apk van xda is het me gelukt om de browser weer werkend te krijgen.
Nu staat mijn browser icoontje alleen bij downloads in het menu met een blauwe N in het icoontje.
Dit krijg ik met geen mogelijkheid weg. en krijg hem ook niet terug bij de gewone applicaties (natuurlijk kan je hem er wel een slepen, maar dat wil ik niet)
dus iemand een idee hoe je die blauwe N weg krijgt?
Ik ben trouwens Korumera op het forum daar ;) had daar ook al wat gepost maar zal het hier ook even posten. Ik had het zelfde toen ik met een programma dingen aan het freezen was en weer terug had gezet. Toen ik daarna titanium backup gedownload heb en freeze unfreeze gedaan heb stond hij weer op de juiste plek, dus misschien kan je dat proberen.

heb ik nog een vraag, hoe kom je aan dat swype? Enige wat ik vind is dat ik me moet aanmelden voor een beta.

[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 10-03-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
het freezen en unfreezen werkt, nu is het blauwe icoontje weg.
alleen heb ik hem nu nog bij het SuperUser programma, maar die kan ik niet vinden in titanium backup. die blijft altijd een blauw N'etje houden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
tevens kan ik nog steeds niet registreren bij de VIP. na het inschrijf formulier op de verstuur knop te klikken springt hij terug naar het beginscherm, en krijg ik geen bevestiging via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na synchroniseren met lg pc suite starte de telefoon niet meer op. Vandaag gebeld met LG, krijg morgen een nieuwe toestel thuis geleverd :)

Echte een top VIP service van LG! Andere bedrijven zouden voorbeeld van moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
WeAreLegion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:01:
[...]
heb ik nog een vraag, hoe kom je aan dat swype? Enige wat ik vind is dat ik me moet aanmelden voor een beta.
Volgensmij moet je je inderdaad aanmelden voor de beta, en dan krijg je een download link. Verder vind je diezelfde beta versie ook wel met Google.
Dacht alleen dat swype nog geen nederlands woordenboek heeft.. maar correct me if i'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik probeer die beta straks wel even als ik thuis ben zit op het moment nog op mijn werk. Ben wel benieuwd hoe dat werkt op dit toestel. Vond het bij de galaxy wel fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 19:01
Gratje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:43:
tevens kan ik nog steeds niet registreren bij de VIP. na het inschrijf formulier op de verstuur knop te klikken springt hij terug naar het beginscherm, en krijg ik geen bevestiging via de mail.
Probeer het eens met een andere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand LG On-Screen Phone aan de praat gekregen? Ik probeer een verbinding tot stand te brengen, moet daarvoor een wachtwoord op mijn computer invoeren. Vervolgens wordt er zo'n vijf seconden geprobeerd een verbinding tot stand te brengen met 'COM12', en dan krijg ik te zien dat de verbinding mislukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Naad schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:47:
[...]

Volgensmij moet je je inderdaad aanmelden voor de beta, en dan krijg je een download link. Verder vind je diezelfde beta versie ook wel met Google.
Dacht alleen dat swype nog geen nederlands woordenboek heeft.. maar correct me if i'm wrong!
De Nederlandse is er al heel lang. Als je even op mobilism rondkijkt zie je dat er mensen zijn die de overige talen eruit hebben gehaald zodat je een versie met alleen Nederlands en Engels hebt. Zelf vind ik de 1.6 versie (een vrij oude) het soepelst werken, met name bij woorden waarin twee dezelfde letters achter elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:48:
Heeft iemand LG On-Screen Phone aan de praat gekregen? Ik probeer een verbinding tot stand te brengen, moet daarvoor een wachtwoord op mijn computer invoeren. Vervolgens wordt er zo'n vijf seconden geprobeerd een verbinding tot stand te brengen met 'COM12', en dan krijg ik te zien dat de verbinding mislukt is.
Je moet ook in de instellingen van je telefoon onder draadloos wachtwoord opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
1. Kan iemand -liefst zonder T-Mobile exemplaar- bevestigen of zijn/haar telefoon bij het handmatig controleren op een OTA update ook weergeeft dat er geen serververbinding tot stan dkan komen vanwege een validatiefout?

2. Ik heb inmiddels een exchange account (werk) en een hotmail account (privé) toegevoegd aan m'n e-mail. Ik heb bij beide en in de instellingen bij synchronisatie het automatisch synchroniseren uitgezet. Toch wordt mijn Hotmail met regelmaat automatisch gesynchroniseerd.

3. Weet iemand overigens hoe ik een volledige synchronisatie met Hotmail kan opzetten? De op mijn telefoon gelezen e-mails blijven nu namelijk als ongelezen staan in mij live in box...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:58:
[...]

Je moet ook in de instellingen van je telefoon onder draadloos wachtwoord opgeven.
Die instelling heb ik inmiddels gevonden, maar ook na het invoeren van een 4-cijferig wachtwoord op mijn telefoon krijg ik het niet voor elkaar. Kan het zijn dat COM12 geblokkeerd wordt of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DENNIS79 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:02:
1. Kan iemand -liefst zonder T-Mobile exemplaar- bevestigen of zijn/haar telefoon bij het handmatig controleren op een OTA update ook weergeeft dat er geen serververbinding tot stan dkan komen vanwege een validatiefout?

2. Ik heb inmiddels een exchange account (werk) en een hotmail account (privé) toegevoegd aan m'n e-mail. Ik heb bij beide en in de instellingen bij synchronisatie het automatisch synchroniseren uitgezet. Toch wordt mijn Hotmail met regelmaat automatisch gesynchroniseerd.

3. Weet iemand overigens hoe ik een volledige synchronisatie met Hotmail kan opzetten? De op mijn telefoon gelezen e-mails blijven nu namelijk als ongelezen staan in mij live in box...
1. Ik heb deze fout ook en ik heb geen t-mobile exemplaar.
Dit heb ik van LG ontvangen:

De meeste telefoonstoringen zijn eenvoudig te verhelpen met een software-update. Vanaf maart 2011 kunnen de meeste nieuwe telefoons van LG via FOTA (Firmware Over The Air) geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:10:
[...]

Die instelling heb ik inmiddels gevonden, maar ook na het invoeren van een 4-cijferig wachtwoord op mijn telefoon krijg ik het niet voor elkaar. Kan het zijn dat COM12 geblokkeerd wordt of iets dergelijks?
antivirus of firewall? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Toevoegen als exchange, als je hotmail kiest is die als imap of pop3 toegevoegd (hoewle imap ook moet kunnen wat jij wilt, dus misschien zit het onder opties ergens? 'markeren als gelezen op de server' oid)...

En die server, die melding heb ik maanden gehad (andere telefoon), die server gaat pas online als er een update is en dan is de foutmelding ook weg, zo ging dat exact hetzelfde op me SGS... Niet zo druk maken om niks dus ;)

Aangezien ik veel overeenkomsten met me SGS zie (heel veel), ben ik best wel tevreden emt me 2X, maar ik heb hem nog wel netjes in folie want ik kan nog terug (sjouw ze nu beide mee)...

Scherm vind ik niet zo geweldig, zwart = grijs, backlite bleeding duidelijk zichtbaar erg sterk in de bovenste hoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 10-03-2011 14:19 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
watercoolertje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:17:
[...]

Scherm vind ik niet zo geweldig, zwart = grijs, backlite bleeding duidelijk zichtbaar erg sterk in de bovenste hoeken.
Ik heb het scherm naast een Desire HD gelegt, en daar zie je wel duidelijk verschil hoor in favor van de Optimus. Het is inderdaad niet het beste scherm, maar de blacklite bleeding in de hoeken zie ik verder zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
WeAreLegion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:26:
[...]

Ik heb het scherm naast een Desire HD gelegt, en daar zie je wel duidelijk verschil hoor in favor van de Optimus. Het is inderdaad niet het beste scherm, maar de blacklite bleeding in de hoeken zie ik verder zo.
Ja maar ik kom van SAMOLED (en daar is zwart dus echt zwart, het wit daarentegen is op de LG veel mooier, echt wit ipv blauwig)), eigenlijk heb ik gezworen nooit meer LCD op me telefoon te willen... Maargoed die tegra 2 daarentegen draait alles op ze sloffen en heeft me over gehaald! :D

Ik gebruik trouwens het Gingerbread toestenbordje want de stock vindt ik 10x niks, de punt zit niet eens op eht toestenbord, daarvoor moet je op speciale tekens klikken... Beetje vaag :P en suggesties heb ikl ze wel voorbij zien komen, maar ik zet dat soort rommel altijd uit, ik type wat ik type niet wat anders.

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 10-03-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 18:19
watercoolertje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:30:
[...]

Ja maar ik kom van SAMOLED (en daar is zwart dus echt zwart, het wit daarentegen is op de LG veel mooier, echt wit ipv blauwig)), eigenlijk heb ik gezworen nooit meer LCD op me telefoon te willen... Maargoed die tegra 2 daarentegen draait alles op ze sloffen en heeft me over gehaald! :D

Ik gebruik trouwens het Gingerbread toestenbordje want de stock vindt ik 10x niks, de punt zit niet eens op eht toestenbord, daarvoor moet je op speciale tekens klikken... Beetje vaag :P en suggesties heb ikl ze wel voorbij zien komen, maar ik zet dat soort rommel altijd uit, ik type wat ik type niet wat anders.
Je komt van de galaxy s? Ik krijg hopelijk de 2x morgen ook binnen en kom ook van SGS :)

Nog dingen die opvallen in vergelijking met de SGS? Zowel positief als negatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
m0ridin schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:33:
[...]

Je komt van de galaxy s? Ik krijg hopelijk de 2x morgen ook binnen en kom ook van SGS :)

Nog dingen die opvallen in vergelijking met de SGS? Zowel positief als negatief?
Sterker nog ik doe me SGS voorlopig ff niet weg (ook omdat ik daar 2.3.2 op draai en op me sgs kan ik maar 2.2.2 draaien)...

Tja het toestel is zwaar vergeleken met de SGS (scheeld maar 20 gramm maar lijkt wel 2 keer zo zwaar), LG voelt degelijker, of die dat ook is is afwachten natuurlijk :D Scherm zit naar mijn mening te hoog bij de LG, bij de SGS kon ik de telefoon makkelijk met 1 hand bedienen, bij de LG moet ik hem anders vasthouden, zal ook wel gewenning zijn, maar ik kom niet meer makkelijk bij me notificatie-bar...

Om het scherm aan te zetten vanuit standby mis ik een (fysieke) knop onderaan me toestel (zoals de SGS de home-knop ook werkte), je moet dus de aan/uit schakelaar gebruiken om je scherm te activeren. Vind ik een redelijk groot nadeel...

Verder heb ik hem pas sinds gister 7 uur, en heb ik nog niet echt tijd gehad om de boel verder te vergelijken...
Browsen op de SGS met 2.3 gaat smoother, trouwens, maar met 2.3 op de LG zal die dat weer winnen (aanname)...

edit:
Camera is een vooruitgang, maakt erg nette foto's die op 100% (grootte op de PC) nog te bekijken zijn ipv dat je dan tegen ruis aan zit te kijken...

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 10-03-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Niet online
nou het aanmelden voor VIP is inmiddels gelukt.
browser werkt weer.
dus helemaal klaar.

weet iemand trouwens een goede leather case/hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
toevallig gisteren gezocht er zijn nog geen specifieke optimus 2x hoesjes.
Enkel sokken enzo die op elk toestel passen.

De screenprotectors zijn wel al te vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Sinned123 op 10-03-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gratje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:53:
nou het aanmelden voor VIP is inmiddels gelukt.
browser werkt weer.
dus helemaal klaar.

weet iemand trouwens een goede leather case/hoesje?
ik ben ook wel benieuwd naar hoesjes of een leather case, ik heb nu bij een winkel in Amersfoort een heal cheap zakje gekocht waar hij in kan omdat ik het anders zonde vind, maar iets wat stijlvollers zou wel nice zijn. Maar er zijn volgens mij zowat nog geen hoesjes voor denk dat we daar even op moeten wachten tot die uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi peepz,

ben hard aan het twijfelen tussen deze LG en de HTC desire Z..

any help / recommendations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:11:
Hi peepz,
ben hard aan het twijfelen tussen deze LG en de HTC desire Z..
any help / recommendations?
Je moet toch echt zelf kiezen! Stel jezelf de vraag wat je verwacht van een toestel en wat jij het belangrijkste vind.
LG = Gruwelijke specs, blaast je weg.
Desire Z = Geen topper qua specs, maar heeft een hardware ToBo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen dankje voor je reactie!

Enige grote twijfel bij deze LG is dat het merk LG is..

vroeg me nog 1 ding af, bij de desire Z heb je bij de notifications scherm zo'n bar waarin alle voorbij gaande apps staan die je hebt gebruikt, lijkt op een soort multitasking.

Hoe zit multitasking bij deze LG in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
2.3 ondersteunt nog geen dualcore processing of wel?

En een update die dat wel gaan ondersteunen, is dat ook dikke winst voor de batterij of alleen voor prestaties?
Pagina: 1 ... 5 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.