De SGS2 heeft inderdaad MHL wat een combinatie is tussen HDMI en USB. Als een TV full MHL is dan kan je toestel laden terwijl het is verbonden aan je TV. Als het niet MHL is maar wel HDMI is dan kun je ook zo aansluiten zonder opladen of via een adapter waar een HDMI kabel en een oplader in gaat toch beide functies krijgen.Sp!tF!re schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:34:
De SGS2 heeft, las ik laatst, HDMI via micro USB. Dat had ik gelezen op het topic van de SGS2 op Tweakers. Was ook bevestigd door iemand van Samsung zelf, als ik me niet vergis.
Verder vind ik je absoluut niet stom, ik zou hem zo kunnen bestellen maar kan pas vanaf de 26ste verlengenIk ben wel een tevreden klant bij T-Mobile en de aanbiedingen daar zijn via GSMwijzer.nl prima. Ik betaal 650 euro over 2 jaar verspreid, inclusief het snelle internet abonnement en 130 minuten (niet meer nodig).
excuse me verkeerde topic>verplaatst
[ Voor 89% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 22-02-2011 13:07 ]
Ik heb nog even geïnformeerd bij LG naar de aanwezigheid van een dubbele bootloader, er werd nog wel eens geclaimd dat deze er op zou zitten waardoor je standaard android vanilla zou kunnen draaien. Anywayz (was te verwachten) maar niet dus.
Q: Mijn vraag is of het klopt dat er een dubbele bootloader op de telefoon zit die het mogelijk zou maken om behalve de LG versie van Android ook de originele Google versie van Android (Vanilla) te draaien?
A: Het is helaas niet mogelijk om twee versies van android op een telefoon te installeren.
Verwijderd
Zoals het al bij eerder LG toestellen was zal bij deze waarschijnlijk de fastboot optie ook uit staan.Angelgamer schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:09:
Ik heb nog even geïnformeerd bij LG naar de aanwezigheid van een dubbele bootloader, er werd nog wel eens geclaimd dat deze er op zou zitten waardoor je standaard android vanilla zou kunnen draaien. Anywayz (was te verwachten) maar niet dus.
[...]
Deze service krijg je gratis bij je toestel mits je deze voor 31 mei besteld. http://www.lgoptimus2xspeed.nl/lg-optimus-2x-nieuws/majoh schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:36:
LG komt met VIP Service voor haar Optimus 2X Speed
Dit noem ik goede service! Ik moet eerlijk zeggen dat ik met LG geen goede ervaringen heb gehad vroeger. Maar deze LG lijkt me een mooi ding te worden. En als ze dan ook nog eens zo'n service gaan leveren, dat geeft mij toch wel extra vertrouwen in het toestel.
LG heeft met mij een potentiële klant gewonnen.
Dus daarna moet je misschien extra betalen voor snelle updates en goede service of hoe moet ik dat zien?
Is het nou mogelijk om er custom roms op de 2X te zetten of niet? Met een bron?
Ik dacht dat LG het wel een beetje slim ging doen, want ze winnen waarschijnlijk veel klanten als je zelf kan beslissen of de LG skin eroverheen ligt. Bij de Atrix is dit een twijfelgeval met blur.
Ik dacht dat LG het wel een beetje slim ging doen, want ze winnen waarschijnlijk veel klanten als je zelf kan beslissen of de LG skin eroverheen ligt. Bij de Atrix is dit een twijfelgeval met blur.
Verwijderd
Google maar eens op XDA en kijk in het 2x forum.oooskar schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:21:
Is het nou mogelijk om er custom roms op de 2X te zetten of niet? Met een bron?
Of kijk bij de linkjes van de TSVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:00:
[...]
Google maar eens op XDA en kijk in het 2x forum.
over de benchmarks die eerder gelinkt waren:
de optimus x2 zou gewoon even goed moeten kunnen scoren als de 3d in de sunspider benchmark.
ik heb net getest met mijn tegra2 android tablet die dus even snel zou moeten zijn, en ik krijg bijna de zelfde score als de 3d (4075 in mijn geval)
de andere tests kunnen denk ik ook wel beter met nieuwere software.
de optimus x2 zou gewoon even goed moeten kunnen scoren als de 3d in de sunspider benchmark.
ik heb net getest met mijn tegra2 android tablet die dus even snel zou moeten zijn, en ik krijg bijna de zelfde score als de 3d (4075 in mijn geval)
de andere tests kunnen denk ik ook wel beter met nieuwere software.
Volgens mij is er nooit sprake geweest van een dubbele bootloader, maar van een dubbele launcher. Zowel launcher2.apk als lglauncher.apk waren gezien op het toestel, wat in zou houden dat je op eenvoudige wijze zou kunnen wisselen tussen de stock launcher als die van LG zelf. In de productietoestellen is launcher2.apk (de stock vanilla android launcher) nergens meer te bekennen.Angelgamer schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:09:
[...]
Welles
Lengte 124mm
Breedte 63mm
Hoogte / Diepte 11mm
afmetingen optimus 2x
Afmetingen 125.3 x 66.1 x 8.49 mm
afmetingen galaxy s2
De galaxy s2 is maar marginaal groter dan de optimus 2x en toch zit daar een 4,3" in tegen over de 4" van de optimus...
Blijf het een lastige keuze vinden.
Toch maar wachten op de reviews van tweakers;)
Breedte 63mm
Hoogte / Diepte 11mm
afmetingen optimus 2x
Afmetingen 125.3 x 66.1 x 8.49 mm
afmetingen galaxy s2
De galaxy s2 is maar marginaal groter dan de optimus 2x en toch zit daar een 4,3" in tegen over de 4" van de optimus...
Blijf het een lastige keuze vinden.
Toch maar wachten op de reviews van tweakers;)
@xDenniss: Je moet in het volgende topic zijn [ABO] LG Optimus 2X Speed levertijden- en abonnementen topic. Daar is ook te lezen dat het 'schijnt' dat T-Mobile het toestel exclusief heeft. Het feit dat T-Mobile Webcare reageert versterkt dit vermoeden wat mij betreft. Het zou natuurlijk kunnen dat het toestel in eerste instantie alleen via T-Mobile komt en daarna via de rest. MTV heeft de levertijd namelijk ook veranderd. Maar nogmaals, meer is te lezen in het topic.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En weer een review: http://www.techradar.com/...-optimus-2x-929388/review
En nog 1 van onze oosterburen:
http://www.cnet.de/tests/...t_dual_core_prozessor.htm
De Duitse CNET is beduidend positiever dan de Engelse.
http://www.cnet.de/tests/...t_dual_core_prozessor.htm
De Duitse CNET is beduidend positiever dan de Engelse.
ik lees wel dat het touchscreen van de 2x niet bepaalt goed is...
ik heb een Xperia x10 gehad, en die had ook een slecht touchscreen.. en dat verpestte die telefoon gewoon helemaal voor mij... een goede smartphone met een scherm van 4 inch, begint met een goed touchscreen... dat.. plus de naam van LG maken mij toch aan het twijfelen... misschien moet ik toch wachten tot de zomer... GS2?? iphone 5???
[ Voor 6% gewijzigd door Wolfjerolfje op 27-02-2011 14:20 ]
Ja, heb de Galaxy S gehad en dat touchscreen is de beste in zijn soort. Jammer dat LG dit niet in orde heeft, want dit is hardware matig dus niet in orde. LG en high end smartphones? Aangaande op de reviews, nog geen gouden combi. Ik wacht op de Galaxy S2. Veel meer vertrouwen in SamsungWolfjerolfje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:19:
ik lees wel dat het touchscreen van de 2x niet bepaalt goed is...ik heb een Xperia x10 gehad, en die had ook een slecht touchscreen.. en dat verpestte die telefoon gewoon helemaal voor mij... een goede smartphone met een scherm van 4 inch, begint met een goed touchscreen... dat.. plus de naam van LG maken mij toch aan het twijfelen... misschien moet ik toch wachten tot de zomer... GS2?? iphone 5???
Dat zul je helemaal voor jezelf moeten bepalen, is niet een vraag die je hier kunt stellen.Wolfjerolfje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:19:
ik lees wel dat het touchscreen van de 2x niet bepaalt goed is...ik heb een Xperia x10 gehad, en die had ook een slecht touchscreen.. en dat verpestte die telefoon gewoon helemaal voor mij... een goede smartphone met een scherm van 4 inch, begint met een goed touchscreen... dat.. plus de naam van LG maken mij toch aan het twijfelen... misschien moet ik toch wachten tot de zomer... GS2?? iphone 5???
Wat je nog kunt doen is even naar een winkel gaan waar dit toestel word verkocht om hem zelf te proberen.
Als je refereert naar de Duitse cnet review: er wordt daar gesproken over een "hervorragender touchscreen". Een fantastisch touchscreen dus. Het scherm van de SGS2 zal vast iets beter zijn (hoewel het wit van de 2x soms als beter wordt beschouwd) en die van de iphone is dat zeker. Maar deze telefoons zitten qua prijs in een andere klasse en zijn nog (lang) niet verkrijgbaar. Voor dit geld is dit het beste en de meest future-proof hardware die er nu en de komende maanden is te krijgen denk ik. Grootste minpunt in de reviews zijn de software bugs. Ik verwacht dat deze praktisch allemaal opgelost gaan worden. Enige waar ik wat huiverig voor ben is de uiteenlopende reviews over de camera en dan met name het video gedeelte. Maar ach: het zal vast 10x beter zijn dan mijn huidige 3.2 MP
ik refereer naar techradar over het "touch" screen...
techradar:
" The apps menu on the whole really demonstrates that touchscreen interaction isn't the strongest part of the LG Optimus 2X. It's just not quite as responsive as a lot of phones out there.
We're not talking about it being like using a resistive screen or anything, but it is noticeable when compared to impeccable touch credentials of the iPhone 4 or HTC Desire. "
techradar:
" The apps menu on the whole really demonstrates that touchscreen interaction isn't the strongest part of the LG Optimus 2X. It's just not quite as responsive as a lot of phones out there.
We're not talking about it being like using a resistive screen or anything, but it is noticeable when compared to impeccable touch credentials of the iPhone 4 or HTC Desire. "
[ Voor 5% gewijzigd door Wolfjerolfje op 27-02-2011 16:28 ]
Dan is techradar de enige die dat vind, Androidandme had het over het beste touchscreen dat hij ooit op een Android phone heeft gezien. De duitse review is er ook al positief over, dus denk dat techradar een verkeerde levering had. Of misschien waren het bij hun de softwarebugs, en niet direct het touchscreen!Wolfjerolfje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:36:
ik refereer naar techradar over het "touch" screen...
techradar:
Ook anandtech vind het scherm "snappy" en "very responsive". GSMarena vind de schermen van iphone en SGS beter maar zegt ook: "The LG smartphone fares pretty well in the LCD league, placing ahead of the HTC Desire HD (on all accounts), Sony Ericsson XPERIA Arc (on contrast degradation at even not so wide angles) and probably equal with the Samsung I9003 Galaxy SL". Freshgizmos zegt: "Screen is quite captivating with vibrant colors and impressive resolution". Mobileburn zegt "In spite of being made with a typical LCD type display, the screen on the LG Optimus 2X is very bright and very colorful. The pre-loaded LG wallpapers, for example, really pop, and the display was reasonably usable in direct sunlight - especially if the auto-brightness setting was enabled." De video reviews op youtube geven denk ik ook een goed beeld. Denk idd dat techradar ook te maken heeft gehad met softwarebugs (ze zeggen zelf ook dat ze daarom nog geen cijfer geven). Hoop dat de komende updates ook de cameraprestaties nog gaan verbeteren..disweb schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:12:
[...]
Dan is techradar de enige die dat vind, Androidandme had het over het beste touchscreen dat hij ooit op een Android phone heeft gezien. De duitse review is er ook al positief over, dus denk dat techradar een verkeerde levering had. Of misschien waren het bij hun de softwarebugs, en niet direct het touchscreen!
hmm, tja, laten we het hopen, en ik denk idd ook dat ik hem eens in de winkel moet proberen, ik heb nl ook de xperia x10 gevolgd op gathering.tweakers... en niemand had het over een touchscreen dat niet goed werkte, maar toen ik hem binnen had merkte ik vrij snel al dat het gewoon bagger was...en ook na updates werd het er niet beter op.. dit keer wil ik gewoon zeker zijn dat ik niet voor verrassingen kom te staan als ik het ding een paar dagen heb...
ik kan niet wachten tot ik de multi-touch kan proberen.
mijn huidige telefoon(acer liquid) heeft maar 2 touch punten en kan de X en Y waardes niet goed bij houden(dus links-boven en rechts-onder wordt wel eens links-onder en rechts-boven bijvoorbeeld)
de optimus 2X schijnt minimaal 10 touch punten te herkennen, dus zal die dat probleem vast niet hebben.
mijn huidige telefoon(acer liquid) heeft maar 2 touch punten en kan de X en Y waardes niet goed bij houden(dus links-boven en rechts-onder wordt wel eens links-onder en rechts-boven bijvoorbeeld)
de optimus 2X schijnt minimaal 10 touch punten te herkennen, dus zal die dat probleem vast niet hebben.
Dan had je de tweakers.net review van de Xperia X10 denk ik over het hoofd gezien:Wolfjerolfje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:42:
hmm, tja, laten we het hopen, en ik denk idd ook dat ik hem eens in de winkel moet proberen, ik heb nl ook de xperia x10 gevolgd op gathering.tweakers... en niemand had het over een touchscreen dat niet goed werkte, maar toen ik hem binnen had merkte ik vrij snel al dat het gewoon bagger was...en ook na updates werd het er niet beter op.. dit keer wil ik gewoon zeker zijn dat ik niet voor verrassingen kom te staan als ik het ding een paar dagen heb...
"Bij het gebruik van het scherm valt het op dat het voor een capacitief scherm niet zo gevoelig is en dat het soms aanrakingen in het geheel niet registreert. De gevoeligheid is minder dan die van HTC's Android-toestellen en de iPhone. Het scherm ondersteunt geen multitouch." (hoewel er volgens mij later wel een multi-touch update is geweest).
tweakers.net zegt over het LG 2x scherm het volgende:
"De LG Optimus Speed heeft een lcd met een diagonaal van 4". Daarmee is het scherm even groot als dat van bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S en Sony Ericsson Xperia X10. Er is geen speciale schermtechniek aanwezig: het is 'gewoon' een lcd, maar wel met ips. Het scherm heeft een resolutie van 800x480 pixels, een resolutie die standaard is bij duurdere Android-toestellen. De kwaliteit van het scherm is meer dan gemiddeld. Ook onder wat grotere kijkhoeken blijven kleuren er door de ips-techniek goed uitzien."
Vraag me eigenlijk af, zouden er snel oplossingen komen voor de software instabiliteit.
Lijkt een leuke telefoon, maar als die gaat crashen, heb ik liever een Incredible S! (en ja, ik heb snel een nieuwe telefoon nodig)
Lijkt een leuke telefoon, maar als die gaat crashen, heb ik liever een Incredible S! (en ja, ik heb snel een nieuwe telefoon nodig)
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
LG: "Iedere Android-smartphone krijgt in ieder geval één versie-update"
Mijn inziens een goed teken dat LG wat beter aan de weg wil timmeren in de toekomst. Nu hardware van de 2X goed blijkt te zijn, en de updates (wrs) ook in orde zullen zijn, dan is dit een veel belovend toestel.
Mijn inziens een goed teken dat LG wat beter aan de weg wil timmeren in de toekomst. Nu hardware van de 2X goed blijkt te zijn, en de updates (wrs) ook in orde zullen zijn, dan is dit een veel belovend toestel.
een versie update.majoh schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:39:
Bedoelen ze daarmee bv van 2.2 naar 2.3 of valt van 2.2 naar 2.2.1 ook daar onder?
En als ze daarmee
een echte versie bedoelen (dus van 2.2 naar 2.3) zullen ze dan ook nog fixes doen? Zoals nu bv 2.3.3 uit is.
En ze releasen hem geloof ik met 2.2. Dus dan is er de kans dat de support weg is zodra de beloofde 2.3 update er is.
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 01-03-2011 17:51 ]
1: minimaal 1 update!
een goed verkopende telefoon kan dus misschien wel 3 tot 4 "grote" updates krijgen.
2: de 1ste update is gepland voor vrijwel direct na de release, dus denk ik dat de kans vrij groot is dat ze daarna nog wel een grote update doen.
een goed verkopende telefoon kan dus misschien wel 3 tot 4 "grote" updates krijgen.
2: de 1ste update is gepland voor vrijwel direct na de release, dus denk ik dat de kans vrij groot is dat ze daarna nog wel een grote update doen.
Doordat ze deze telefoon met Android 2.2 leveren is het ook meer dan terecht dat ze hem met de huidige versie, Android 2.3, leveren. De HTC Incredible S wordt al geleverd met Android 2.3.
Ik ga er eigenlijk stiekem vanuit dat zowel de 3D als de 2X Speed wel meer updates gaan ontvangen, waaronder Android 2.4. Vooral ivm het feit dat het dualcore telefoons zijn en dat de volgende versies van Android meer ondersteuning krijgen voor dualcore (op een andere manier).
Ik ga er eigenlijk stiekem vanuit dat zowel de 3D als de 2X Speed wel meer updates gaan ontvangen, waaronder Android 2.4. Vooral ivm het feit dat het dualcore telefoons zijn en dat de volgende versies van Android meer ondersteuning krijgen voor dualcore (op een andere manier).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
het is waarschijnlijk gezegt als een statement voor alle LG's maar dan nog.. ten minste 1 update.. dan denk ik bij me eigen.. DAT MAG IK HOPEN JAAAH!
en het zal me dan ook niets verbazen dat ze na 1 update zeggen, fuck you! 2x eigenaren... we gaan lekker verder met ons nieuwe toestel... net als sony ericsson deed met de x10 deed... eerst de bootloader ZWAAR locken... en vervolgens niet meer updaten.. ja ik weet niet hoor maar dan ben je gewoon je klanten aan het naaien...
sowiso moet google hier ingrijpen... je moet gewoon ten alle tijden toegang hebben tot het updaten naar stock android... MIJN toestel, IK bepaal welke software er op staat.. net alsop de PC...
en het zal me dan ook niets verbazen dat ze na 1 update zeggen, fuck you! 2x eigenaren... we gaan lekker verder met ons nieuwe toestel... net als sony ericsson deed met de x10 deed... eerst de bootloader ZWAAR locken... en vervolgens niet meer updaten.. ja ik weet niet hoor maar dan ben je gewoon je klanten aan het naaien...
sowiso moet google hier ingrijpen... je moet gewoon ten alle tijden toegang hebben tot het updaten naar stock android... MIJN toestel, IK bepaal welke software er op staat.. net alsop de PC...
[ Voor 32% gewijzigd door Wolfjerolfje op 01-03-2011 21:47 ]
Google gaat niet ingrijpen. Daarnaast staat het een fabrikant vrij om Android te leveren zoals ze dat willen. Jij kan vervolgens bepalen welke software je er op wilt zetten, maar je kan de fabrikant niet verplichten om alles open te laten zodat jij naar hartelust alles aan kan passen. Zij kunnen namelijk op hun beurt bepalen wat voor mogelijkheden ze je met de software geven. Wil je niet wat zij bieden, dan moet je de telefoon gewoon niet kopen.Wolfjerolfje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:45:
het is waarschijnlijk gezegt als een statement voor alle LG's maar dan nog.. ten minste 1 update.. dan denk ik bij me eigen.. DAT MAG IK HOPEN JAAAH!
Lijkt me een super telefoon gezien de specs. Staat alleen niets bij over of het scherm kras bestendig is. Mijn Galaxy S heeft wat dat betreft een super scherm waar nagenoeg geen kras op te krijgen is.
Ben ook erg benieuwd naar de accuduur. Ze geven in de reviews aan dat ie verschilt van 1 tot 2 dagen. Niet super veel dus. Zou eens een keer fijn zijn als een toestel iets meer dan 2 dagen mee ging, dan hoeft ie tenminste niet iedere dag aan de lader bij normaal gebruik.
Ben ook erg benieuwd naar de accuduur. Ze geven in de reviews aan dat ie verschilt van 1 tot 2 dagen. Niet super veel dus. Zou eens een keer fijn zijn als een toestel iets meer dan 2 dagen mee ging, dan hoeft ie tenminste niet iedere dag aan de lader bij normaal gebruik.
Ga daar dus maar niet van uit. Tenzij jij niet internet, smsed, telefoneert of wat dan ookmastamasta schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:17:
Bij normaal gebruik ga maar uit van 1 dag, de batterij is namelijk vrij standaard te noemen.
Het wordt tijd dat men de brandstofcel voor commercieel gebruik gaat vervaardigen.
Verwijderd
Er zou moeten staan minimaal 2 updates.majoh schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:39:
De htc desire krijgt al 2x updates.
Waarom 2? omdat dat dan een jaar bestrijkt.
Verwijderd
Er zijn een aantal korte testjes waarbij de browser en de camera worden bekeken en op Phone Arena staat een redelijk uitgebreide vergelijkende test: http://www.phonearena.com...-vs-Apple-iPhone-4_id2657Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:17:
Is er al ergens een vergelijking gemaakt tussen de Optimus 2X en de iPhone 4?
De LG komt er niet slecht vanaf, zeker als de bugs in de UI nog worden opgelost!
Het touchscreen van de 2X is juist wel goed. Het is echt een van de fijnste schermen die ik onder mijn vingers gehad heb (en dat zijn er echt wel een hoop geweest). Het reageert goed, multitouch werkt zoals het hoort, de kleuren zijn echt super en het allerfijnst vind ik de afgeronde kanten van het scherm. Op veel toestellen voel je toch vaak het scherpe randje van het scherm. Bij de 2X is daar helemaal niets van te voelen. Ik vind het scherm ook mooier dan die van de SGS2 (ja, ik kan ze idd IRL vergelijken), maar dat is vooral een persoonlijke mening. Het voelt in elk geval rustiger aan mijn ogen als ik een filmpje erop kijk.Wolfjerolfje schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:19:
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Hoe kan het dat jij dit toestel al uitgebreid hebt getest?FooLsKi schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Het touchscreen van de 2X is juist wel goed. Het is echt een van de fijnste schermen die ik onder mijn vingers gehad heb (en dat zijn er echt wel een hoop geweest). Het reageert goed, multitouch werkt zoals het hoort, de kleuren zijn echt super en het allerfijnst vind ik de afgeronde kanten van het scherm. Op veel toestellen voel je toch vaak het scherpe randje van het scherm. Bij de 2X is daar helemaal niets van te voelen. Ik vind het scherm ook mooier dan die van de SGS2 (ja, ik kan ze idd IRL vergelijken), maar dat is vooral een persoonlijke mening. Het voelt in elk geval rustiger aan mijn ogen als ik een filmpje erop kijk.
jah idd
maar dat is goed om te horen!!
Ik heb dit toestel vandaag besteld. Het is afwachten hoe lang het gaat duren maar zodra ik ermee gespeeld hebt dan zal ik er een review van schrijven.
Mijne is verzonden :D:D:D Maandag zou hij moeten komen. Misschien zelfs morgen. Zodra ik mijne eerste bevindingen heb zal ik ze posten.
Laat maar weten! Mocht je dingen tegenkomen die goed zouden zijn voor bijvoorbeeld de FAQ in de topicstart, DM ze mij maarjustin_ti schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:06:
Mijne is verzonden :D:D:D Maandag zou hij moeten komen. Misschien zelfs morgen. Zodra ik mijne eerste bevindingen heb zal ik ze posten.
Welles
Nou, ik heb hem even in het echt bewonderd bij de BC in utrecht.
Wat mij allereerst opviel was de bouwkwaliteit van het toestel. Alles sluit goed op elkaar aan, hij is niet licht en voelt ontzettend goed aan.
Ik ben ook erg te spreken over het scherm, de kleuren worden goed weergegeven en het scherm is IMO beter dan de SGS (er even naast gehouden).
De software kan ik niet zoveel over kwijt, in de minuten dat ik hem bediende had ik geen hick-ups o.i.d. Alles gaat ook vloeiend verder.
Heb hem nog niet meegenomen, wil toch even wat meer weten van de bootloader en dergelijke.
Er was er nog 1 in het centrum trouwens!
Wat mij allereerst opviel was de bouwkwaliteit van het toestel. Alles sluit goed op elkaar aan, hij is niet licht en voelt ontzettend goed aan.
Ik ben ook erg te spreken over het scherm, de kleuren worden goed weergegeven en het scherm is IMO beter dan de SGS (er even naast gehouden).
De software kan ik niet zoveel over kwijt, in de minuten dat ik hem bediende had ik geen hick-ups o.i.d. Alles gaat ook vloeiend verder.
Heb hem nog niet meegenomen, wil toch even wat meer weten van de bootloader en dergelijke.
Er was er nog 1 in het centrum trouwens!
Net opgehaald bij de Belcompany.
Eerste indrukken:
Pro's:
- Supersnel
- Lichter en kleiner dan ik me had voorgesteld
- heerlijk groot en helder beeldscherm
- front camera kwaliteit is echt heel goed, de gewone camera ook.
Con's:
- traag internet met mijn tmobile sim (vanaf april naar KPN, hoop op minder netwerk problemen). T-mobile kan dit toestel echt niet aan. Snelheid internet vergelijkbaar met iphone nu en dat is waardeloos
- achterkant is beetje iffy, heel dun plasticje. Mijn onderkant lijkt de 'lak/kleur' er al af te gaan na twee keer openen. Even afwachten hoe die het houdt, anders maar met de VIP service retour
- Foto's vallen me binnen tegen ivm iphone 4, maar dat bleek ook al uit de reviews online
- supergoedkoop doosje ivm de iphone, maar goed, daar gaat het uiteraard niet om
- LG stopt wel eigen spullen op de android, twitter for LG etc. maar ben nog erg onbekend met iPhone. Een vriend met HTC desire vond de knoppeninstellen en schuif opties van de LG beter dan op z'n htc.
Eerste indrukken:
Pro's:
- Supersnel
Con's:
- traag internet met mijn tmobile sim (vanaf april naar KPN, hoop op minder netwerk problemen). T-mobile kan dit toestel echt niet aan. Snelheid internet vergelijkbaar met iphone nu en dat is waardeloos
- achterkant is beetje iffy, heel dun plasticje. Mijn onderkant lijkt de 'lak/kleur' er al af te gaan na twee keer openen. Even afwachten hoe die het houdt, anders maar met de VIP service retour
- Foto's vallen me binnen tegen ivm iphone 4, maar dat bleek ook al uit de reviews online
- supergoedkoop doosje ivm de iphone, maar goed, daar gaat het uiteraard niet om
- LG stopt wel eigen spullen op de android, twitter for LG etc. maar ben nog erg onbekend met iPhone. Een vriend met HTC desire vond de knoppeninstellen en schuif opties van de LG beter dan op z'n htc.
Welke android draait er nu op? want het zou 2.2 worden bij release maar niemand weet het eigelijk?
Heb je misschien wat foto's van dat klepje en onderkant?geekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:56:
Eerste indrukken:
Pro's:
- Supersnel
Con's:
Misschien sowieso wat foto's, zodat we de telefoon in 't 'wild' kunnen zien!
Ehem, dit bedoel je toch? De benchmark mbv quadrant:
Ziet er zo uit als hier
http://www.androidworld.n...ore-lg-optimus-2x-gelekt/
maar dan bij mij met 2380 bovenaan.
"We moeten wel opmerken dat Quadrant een dual-core processor ziet als een single-core. Deze benchmark laat dus nog niet eens de volledige kracht zien van de 2X. De score zou dan nog hoger uit kunnen vallen wanneer Quadrant ook de mogelijkheid krijgt om dual-core processors te testen." http://www.androidworld.n...ore-lg-optimus-2x-gelekt/
en hier snel 2 foto's waar je bij de bovenste bij de oranje pijl het klepje ziet.

Ziet er zo uit als hier
"We moeten wel opmerken dat Quadrant een dual-core processor ziet als een single-core. Deze benchmark laat dus nog niet eens de volledige kracht zien van de 2X. De score zou dan nog hoger uit kunnen vallen wanneer Quadrant ook de mogelijkheid krijgt om dual-core processors te testen." http://www.androidworld.n...ore-lg-optimus-2x-gelekt/
en hier snel 2 foto's waar je bij de bovenste bij de oranje pijl het klepje ziet.

[ Voor 23% gewijzigd door geekwoman op 04-03-2011 16:14 ]
Hoe is de touchscreen kwaliteit, vergelijkbaar met de Iphone ?geekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:50:
Ziet er zo uit als hier
[afbeelding]
[afbeelding]
Al bugs tegen gekomen? Laat het weten!
Touchscreen echt supervet, helemaal vergelijkbaar met iphone.
en zooooveel sneller. bugs, ehem, 3G vliegt er continu uit (kan tmobile zijn) en wifi ook (maar zit bij S2M kan ook de oorzaak zijn).
en zooooveel sneller. bugs, ehem, 3G vliegt er continu uit (kan tmobile zijn) en wifi ook (maar zit bij S2M kan ook de oorzaak zijn).
Post maar snel meer ervaringen, zoveel mogelijkgeekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:27:
Touchscreen echt supervet, helemaal vergelijkbaar met iphone.
Dit bedoelde ik inderdaad, wilde zien hoe hoog hij clockt op het moment dat hij net uit de doos komtgeekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:50:
Ziet er zo uit als hier
de grap is wel dat het dus deze score x 2 is als je dat bericht leest
Overigens kan http://www.canyouhandlethespeed.nl/ de speed niet aan, site ligt eruit
Verwijderd
Voor mensen die geen software/drivers of handleiding kunnen vinden op de website van LG heb ik ze op mijn server opgeslagen:
Software/Drivers
Handleiding
Software/Drivers
Handleiding
Voor degenen die net als ik op zoek zijn naar een micro HDMI kabeltje, bij onlinekabelshop.nl hebben ze er een voor 8,99 (artikel CABLE-5506-1.0). De verzendkosten zijn 3,50 dus voor 12,49 heb je hem in huis.
Verwijderd
Bedankt! Ik heb ook eentje besteld van 3 meter.robertwebbe schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:29:
Voor degenen die net als ik op zoek zijn naar een micro HDMI kabeltje, bij onlinekabelshop.nl hebben ze er een voor 8,99 (artikel CABLE-5506-1.0). De verzendkosten zijn 3,50 dus voor 12,49 heb je hem in huis.
Zonde dat deze niet mee is geleverd. Bedankt voor de tip Robert!
Kunnen mensen die hem al hebben misschien zeggen of de 2X nu wel of niet een notificatie LEDje (voor gemiste oproepen, nieuwe SMS, etc.) heeft?
Verwijderd
Geen LEDje helaasMottebelke schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:55:
Kunnen mensen die hem al hebben misschien zeggen of de 2X nu wel of niet een notificatie LEDje (voor gemiste oproepen, nieuwe SMS, etc.) heeft?
Je weet dat ivm , in verband met betekent?geekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:56:
Eerste indrukken:
Pro's:
- Supersnel
Con's:
Verwijderd
Gekocht bij belcompany?geekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:56:
Eerste indrukken:
Pro's:
- Supersnel
Con's:
Kost daar 549 euro
op internet is ie al te bestellen vanaf 450 euro
Ik heb niet zoveel ervaring met telefoons bestellen via internet, maar welke site zouden jullie mij aanraden?
Als ik reviews lees, zijn er over elke site verschillende meningen. Geweldig of oplichters.
Iemand ervaring?
Belsimpel.nl?
Gsmwijzer.nl?
Algebeld.nl?
Phoneshop.nl?
2call.nl
4Launch.nl?
GSMTrack.nl?
Mycom.nl
Dynabyte?
kortom, genoeg keus
En heb je nog iets aan het thuiswinkel waarborg?
Ervaringen?
Kan iemand die het toestel al heeft iets zeggen over de bouwkwaliteit? En in hoeverre klopt dit:
"- achterkant is beetje iffy, heel dun plasticje. Mijn onderkant lijkt de 'lak/kleur' er al af te gaan na twee keer openen. Even afwachten hoe die het houdt, anders maar met de VIP service retour."
Foto ervan misschien?
"- achterkant is beetje iffy, heel dun plasticje. Mijn onderkant lijkt de 'lak/kleur' er al af te gaan na twee keer openen. Even afwachten hoe die het houdt, anders maar met de VIP service retour."
Foto ervan misschien?
Verwijderd
Heb vandaag eentje gekocht via studentmobiel.nl prima service en trouwens gsmwijzer.nl en studentmobiel.nl is een bedrijf.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:57:
[...]
Gekocht bij belcompany?
Kost daar 549 euro
op internet is ie al te bestellen vanaf 450 euro
Ik heb niet zoveel ervaring met telefoons bestellen via internet, maar welke site zouden jullie mij aanraden?
Als ik reviews lees, zijn er over elke site verschillende meningen. Geweldig of oplichters.
Iemand ervaring?
Belsimpel.nl?
Gsmwijzer.nl?
Algebeld.nl?
Phoneshop.nl?
2call.nl
4Launch.nl?
GSMTrack.nl?
Mycom.nl
Dynabyte?
kortom, genoeg keus
En heb je nog iets aan het thuiswinkel waarborg?
Ervaringen?
schijnt dat je met de optimus 2X speed als je de laatste update hebt ook met power+home een screenshot kan nemen(zonder adb/screenshot app/root) voor als je bijvoorbeeld een quadrant score wilt delen met anderen.
Verwijderd
Inderdaat net geprobeerd en het werktthedicemaster schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:34:
[...]
schijnt dat je met de optimus 2X speed als je de laatste update hebt ook met power+home een screenshot kan nemen(zonder adb/screenshot app/root) voor als je bijvoorbeeld een quadrant score wilt delen met anderen.
Ben vooral erg benieuwd over de accuduur en zou graag wat foto's willen zien die ermee zijn geschoten. Staan wel wat van die commerciële foto's op internet, maar die zijn niet altijd een getrouwe weergave van de werkelijkheid.
Hmm ik heb ook lang gedacht over welke telefoon ik nu weer moest nemen. Ik heb een twee jarig abbo welke ik denk ik sinds dit jaar straks naar 1 jaar ga brengen. Ik heb dus nog altijd een touch pro liggen hier van HTC. Daar heb ik ondertussen al android op kunnen draaien om er eens mee te stoeien en dat smaakte naar meer.
Nu heb ik in Oktober mijn abbo verlengt met nog 6 maanden, om de simpele reden dat ik nog geen leuke telefoon kon vinden destijds. De Desire Z was er nog niet (ik wou graag een toetsenbord) dus daar kon ik op wachten, of ik kon op een Dual Core mobile wachten, welke deze dus is geworden.
Ik moet zeggen, ik ben erg onder de indruk van dit toestel. Heb al verschillende filmpjes gezien op youtube, en de specs zijn super.
Mijn vraag nu, zal ik mijn hardware toetsenbordje gaan missen? Want dat vind ik toch wel zo relaxed
Nu heb ik in Oktober mijn abbo verlengt met nog 6 maanden, om de simpele reden dat ik nog geen leuke telefoon kon vinden destijds. De Desire Z was er nog niet (ik wou graag een toetsenbord) dus daar kon ik op wachten, of ik kon op een Dual Core mobile wachten, welke deze dus is geworden.
Ik moet zeggen, ik ben erg onder de indruk van dit toestel. Heb al verschillende filmpjes gezien op youtube, en de specs zijn super.
Mijn vraag nu, zal ik mijn hardware toetsenbordje gaan missen? Want dat vind ik toch wel zo relaxed
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Die vraag kun je echt alleen zelf beantwoorden.DAMAGE schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 04:07:
Klopt heb je ook gelijk in maar ik dacht misschien zijn hier mensen met het zelfde, en die toch gekozen hebben voor een telefoon zonder HW TB, en het niet missen. Vind het moeilijk, al denk ik dat die prachtige specs en het prachtige scherm het wel kunnen vereffenen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nou ik ben ook aan de lg!
Van de iPhone af, moet zeggen even wennen aan android, maar niet aan het scherm hoor werk zeker net zo fijn als de iPhone
Verder alles wel erg tevreden over..
Mooi scherm lekker snel (benchmarkwaarde 2401) redelijk goede camera en scherm reageert goed, alleen er is een dik minpunt...
Lg werkt met vinkjes om dingen aan en uit te zetten in menu.. Nu ben ik een beetje kleurenblind.. Dit werkt dus niet heel erg fijn.. Weet iemand hier al, hoe dat aan te passen? Ik kan het niet vinden.....
Iemand trouwens vragen over toestel?
Van de iPhone af, moet zeggen even wennen aan android, maar niet aan het scherm hoor werk zeker net zo fijn als de iPhone
Verder alles wel erg tevreden over..
Mooi scherm lekker snel (benchmarkwaarde 2401) redelijk goede camera en scherm reageert goed, alleen er is een dik minpunt...
Lg werkt met vinkjes om dingen aan en uit te zetten in menu.. Nu ben ik een beetje kleurenblind.. Dit werkt dus niet heel erg fijn.. Weet iemand hier al, hoe dat aan te passen? Ik kan het niet vinden.....
Iemand trouwens vragen over toestel?
Rooten en de graphics zelf aanpassen via Metamorph/Ninjamorph dan wel een thema flashen, enz.superericje schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:53:
Weet iemand hier al, hoe dat aan te passen? Ik kan het niet vinden.....
Nickname does not reflect reality
Kijk dat zijn de nuttige tips!!robertwebbe schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:29:
Meteen besteld thanks!
Hahaha aha... Kijk jammer ik dacht gewoon even simpel een instelling over het hoofd te zien :-)Brad Pitt schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:01:
[...]
Rooten en de graphics zelf aanpassen via Metamorph/Ninjamorph dan wel een thema flashen, enz.
Won de LG 2x het al eerder van de SGS 2 qua benchmarks: nu ook van de atrix 4g:
http://www.bgr.com/2011/0...-cores-are-created-equal/
Denk dat dit nog wel even de snelste telefoon blijft. Uiteraard afwachten wat de iphone 5 en eventuele HTC dualcores gaan doen. Maar dat duurt nog wel een tijdje..
Trouwens, ik neem aan dat dit een hoax is?:
http://www.mobilewhack.co...t-mobile-as-t-mobile-g2x/
http://www.bgr.com/2011/0...-cores-are-created-equal/
Denk dat dit nog wel even de snelste telefoon blijft. Uiteraard afwachten wat de iphone 5 en eventuele HTC dualcores gaan doen. Maar dat duurt nog wel een tijdje..
Trouwens, ik neem aan dat dit een hoax is?:
http://www.mobilewhack.co...t-mobile-as-t-mobile-g2x/
[ Voor 15% gewijzigd door DJ Hentai op 05-03-2011 10:30 ]
Met iffy bedoelde ik dat de achterkant die je eraf haalt om de batterij erin te doen wel echt dun is en bij mij lijkt de lak laag niet solide, zie oranje pijl. Verder echt onbeschrijfelijk snel voor een telefoon
http://picturepush.com/public/5192753
http://picturepush.com/public/5192753
Verwijderd
Hij is daar nog in bestelling, nog niet op voorraad dus. Maar die leek me al interessant ja.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:11:
[...]
Heb vandaag eentje gekocht via studentmobiel.nl prima service en trouwens gsmwijzer.nl en studentmobiel.nl is een bedrijf.
Verder nog ervaringen?
Hebben jullie 'm echt allemaal gewoon bij belcompany gehaald?
Ik had hem gepre-ordered bij typhone. ICM met t-mobile verlenging.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 10:58:
[...]
Hij is daar nog in bestelling, nog niet op voorraad dus. Maar die leek me al interessant ja.
Verder nog ervaringen?
Hebben jullie 'm echt allemaal gewoon bij belcompany gehaald?
Het klepje is inderdaad vrij dun maar best sterk (beetje buigen en trekken enzo
quadrant benchmark out of the box hier is 2466
Heb even gekeken op die sites waar jullie deze telefoon vandaan hebben. Maar ik vindt het nog al duur op die sites.
Wanneer ik kies voor 1 jarig abbo, kost het toestel 286 (studentmobiel), 390 euro (typhone, internet toevoegen in winkelmand werkt hier niet). Terwijl bij Hi.nl of T-mobile.nl het toestel 160-179 euro kost bij een 1 jarig abbonement.
Wanneer ik kies voor 1 jarig abbo, kost het toestel 286 (studentmobiel), 390 euro (typhone, internet toevoegen in winkelmand werkt hier niet). Terwijl bij Hi.nl of T-mobile.nl het toestel 160-179 euro kost bij een 1 jarig abbonement.
Hoe zit het met force closes ( browser) die Anandtech ervaarde met de pre-production phone?
Kan iemand die hem heeft misschien ook wat over de belkwaliteit zeggen? Dat blijft bij mij nog steeds prioriteit no. 1.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik was net bij de Vodafone winkel en daar hadden ze hem ook binnen. Maar ik zit nu een beetje te twijfelen of ik deze neem of dat ik wacht op de samsung g 2 of dat ik ga voor de nieuweste sony ericcson. De reviews zijn allemaal wel erg goed van de LG, maar ik heb een keer een LG telefoon gehad ok het was maar een viewty, maar dat was echt een ramp kwam nooit een update voor uit of wat dan ook.
Ok heb besloten hem wel te halen, maar ik wacht even tot hij bij t-mobile is. Dan verleng ik mijn abbo voor een jaar en moet ik 130 euro bij betalen voor het toestel, dat leek me wel een mooie deal verder.
Iemand er al wat games opgedaan? Epic citadel via de hdmi aansluiting zag er wel sweet uit.
Ok heb besloten hem wel te halen, maar ik wacht even tot hij bij t-mobile is. Dan verleng ik mijn abbo voor een jaar en moet ik 130 euro bij betalen voor het toestel, dat leek me wel een mooie deal verder.
Iemand er al wat games opgedaan? Epic citadel via de hdmi aansluiting zag er wel sweet uit.
[ Voor 27% gewijzigd door WeAreLegion op 05-03-2011 13:51 ]
Beste tweakerts, discussie over prijzen, beschikbaarheid, aanbiedingen e.d. in het andere topic a.u.b.
[ABO] LG Optimus 2X Speed levertijden- en abonnementen topic
Dit is het tech topic waar we over het toestel zelf discuseren.
[ABO] LG Optimus 2X Speed levertijden- en abonnementen topic
Dit is het tech topic waar we over het toestel zelf discuseren.
Over het toestel zelf dan maar, ik kom net uit de t-mobile winkel in lisse, ze hadden er 2 binnen gekregen.
Ik heb mijn oude abonnement verlengt, hiervoor had ik nog de G1.
Ik heb hem nu net 10 minuten maar 3g verbinding lijkt of niet te werken of uitgeschakeld, met mijn G1 had ik hier in huis altijd 3g.. als ik meer indrukken en ervaringen heb zal ik ze hier posten.
Ik heb mijn oude abonnement verlengt, hiervoor had ik nog de G1.
Ik heb hem nu net 10 minuten maar 3g verbinding lijkt of niet te werken of uitgeschakeld, met mijn G1 had ik hier in huis altijd 3g.. als ik meer indrukken en ervaringen heb zal ik ze hier posten.
@geekwoman hoe is het nu met je klepje, en de rest van je toestel. Nog wel heel?
@Drumstick3 op zich zit de achterkant er wel solide op, maar hij is qua verflaagje niet mooi afgewerkt (zie eerdere foto).
Vanochtend uitgebreid mee mogen spelen bij de Belcompany in Utrecht (nog bedankt verkoper!). Mijn eerste indruk:
supersnel: geen lag of iets ervaren.
prachtig scherm: helder, scherp en natuurlijke kleuren.
lekker dun: past prima in je broekzak.
prima gewicht: niet te zwaar, niet te licht.
design: vond ik eigenlijk prima. Geen iphone maar ook geen SGS. Beetje HTC desire-achtig.
camera: indoor foto's gemaakt in de winkel. Zag er goed uit (het was er uiteraard best licht). Ook erg weinig vertraging bij het nemen van de foto (in tegenstelling tot wat het beste product liet weten). Hij was ook minder traag dan bij de desire HD van de verkoper.
enige minpuntje: de lg graphics zien er wat speels en daardoor goedkoop uit. Maar dat heb je uiteraard zo veranderd..
Nu maar wachten tot MTV Mobile eindelijk eens levert...Zomaar de leverdatum aanpassen van 1-3 naar 1-4 is natuurlijk waardeloos.
supersnel: geen lag of iets ervaren.
prachtig scherm: helder, scherp en natuurlijke kleuren.
lekker dun: past prima in je broekzak.
prima gewicht: niet te zwaar, niet te licht.
design: vond ik eigenlijk prima. Geen iphone maar ook geen SGS. Beetje HTC desire-achtig.
camera: indoor foto's gemaakt in de winkel. Zag er goed uit (het was er uiteraard best licht). Ook erg weinig vertraging bij het nemen van de foto (in tegenstelling tot wat het beste product liet weten). Hij was ook minder traag dan bij de desire HD van de verkoper.
enige minpuntje: de lg graphics zien er wat speels en daardoor goedkoop uit. Maar dat heb je uiteraard zo veranderd..
Nu maar wachten tot MTV Mobile eindelijk eens levert...Zomaar de leverdatum aanpassen van 1-3 naar 1-4 is natuurlijk waardeloos.
Ik heb hem mogen bevoelen bij de Vodafone (Emmen), waar hij gewoon ligt
mijn eerste reactie was dat het een prachttoestel is, maar dat er qua uiterlijk wel wat mindere punten zijn. Het toestel doet vrij dik aan door de aparte cover en de rand an de zijkant, waardoor hij neit echt sleek overkomt. Van voren dan wel weer, maar het toestel heeft wel last van een beetje een onderkinnetje: doordat het deel tussen onderkant scherm en onderkant telefoon zo enorm groot is, is het toestel langer dan een Desire HD (!) die een groter scherm heeft. Wel wat smaller.
De reactiesnelheid is echt achterlijk snel inderdaad, daar wordt je echt bang van. Ik had in die vodafone winkel dankzij wat vrienden en mezelf die LG, een Desire, een Desire HD en een X10 (SE) liggen en logischerwijs blaast de LG ze com-pleet omver.
Graphics inderdaad, een beetje kiddo. Valt met een customlauncher bijvoorbeeld veel aan te doen, ik draai toch al eeuwig op launcherpro danwel miui dus die eerste zal het wel worden (totdat miui goed beschikbaar komt ooit). Toetsenbord was snel maar wordt bij mij instant vervangen door een Swype-install.
Twijfel nog steeds tussen de Samsung Galaxy S2 en deze. Ik heb niks met samsung, maar vind het toestel wel erg mooi. De LG is iets meer bonky, en zoals hierboven al wordt opgemerkt is het qua design meer Desire dan iPhone. Is natuurlijk persoonlijk of dat een goed of een slecht ding is
Door dat dat scherm schuin afloopt voelt het allemaal erg fijn trouwens. Ook waren de kleuren vele malen beter dan die van de X10 en de Desire HD (meer sprankelend en leek alsof het scherper was hoewel de reso hetzelfde is), maar iets minder dan de Desire (hoewel die dan weer wat groffer is qua pixels, dus onscherper).
De reactiesnelheid is echt achterlijk snel inderdaad, daar wordt je echt bang van. Ik had in die vodafone winkel dankzij wat vrienden en mezelf die LG, een Desire, een Desire HD en een X10 (SE) liggen en logischerwijs blaast de LG ze com-pleet omver.
Graphics inderdaad, een beetje kiddo. Valt met een customlauncher bijvoorbeeld veel aan te doen, ik draai toch al eeuwig op launcherpro danwel miui dus die eerste zal het wel worden (totdat miui goed beschikbaar komt ooit). Toetsenbord was snel maar wordt bij mij instant vervangen door een Swype-install.
Twijfel nog steeds tussen de Samsung Galaxy S2 en deze. Ik heb niks met samsung, maar vind het toestel wel erg mooi. De LG is iets meer bonky, en zoals hierboven al wordt opgemerkt is het qua design meer Desire dan iPhone. Is natuurlijk persoonlijk of dat een goed of een slecht ding is
Door dat dat scherm schuin afloopt voelt het allemaal erg fijn trouwens. Ook waren de kleuren vele malen beter dan die van de X10 en de Desire HD (meer sprankelend en leek alsof het scherper was hoewel de reso hetzelfde is), maar iets minder dan de Desire (hoewel die dan weer wat groffer is qua pixels, dus onscherper).
[ Voor 10% gewijzigd door Roytoch op 05-03-2011 21:18 ]
Welles
Ook ik heb de LG 2x vandaag in handen gehad (stiekem, om in het thema te blijven, 2 x bij de vodafone & Bel Company
). Over het design ben ik het niet helemaal met je eens (smaken verschillen, natuurlijk!):
Conclusie: Dit gaat hoogstwaarschijnlijk mijn toestel worden. Ik zit al vanaf december te wachten op een mooi toestel (het liefst dualcore), dus het zal eens tijd worden. Het enige waar ik tegen aan ZAT te hikken was het merk LG. Iedereen heeft het over LG + slechte telefoons. Ook ik heb nog niet 100% vertrouwen in LG, maar het feit dat ze 1 jaar pick-up-and-return garantie geven, geeft mij wel een goed gevoel. Ik zal de telefoon wel nemen i.c.m. een 1 jarige abonnement, 2 jaar vind ik te veel.roy.ahuis schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:17:
mijn eerste reactie was dat het een prachttoestel is, maar dat er qua uiterlijk wel wat mindere punten zijn. Het toestel doet vrij dik aan door de aparte cover en de rand an de zijkant, waardoor hij neit echt sleek overkomt. Van voren dan wel weer, maar het toestel heeft wel last van een beetje een onderkinnetje: doordat het deel tussen onderkant scherm en onderkant telefoon zo enorm groot is, is het toestel langer dan een Desire HD (!) die een groter scherm heeft. Wel wat smaller.
Dit toestel was kleiner dan ik had verwacht. Dik voelde het zeker niet aan! Iets langer dan mijn Desire, maar prima te doen! De achterkant vind ik echt super mooi, en de voorkant ziet er ook super uit. Verder vond de ruimte voor de 4 knoppen onderin niet te groot, maar prima zo.
Ik heb snel een testje gedaan met het opstarten van Angry Birds (2x vs Desire). Bam! Wat een wereld van verschil! Heerlijk voelde het aan!
Als ik kon kiezen had ik er natuurlijk liever Sense van HTC op gezien. Toch vond ik dat LG er ook leuke dingen op had zitten. Een submap maken in je lijst applicaties bijvoorbeeld, erg handig! Verder vond ik het er ook wel wat 'kiddo' uitzien. Toetsenbord werkt prima, maar is imo een echte rip off van de iPhone. Is niet erg, maar ik denk dat er wel een andere TB app op komt.
Ik vond de helderheid en kleuren van de 2x mooier dan die van mijn Desire! Ik heb een filmpje bekeken op dit toestel en het was zo mooi helder, echt super!
Ik heb hem gisteren bij T-Mobile gehaald
Tot nu toe vind ik het een erg leuk toestel om mee te spelen, maar er moet nog een hoop aan gebeuren wil het mijn iPhone 4 als main toestel vervangen.
Het scherm is een stuk beter dan ik had verwacht, en hij is natuurijk heel snel
Kun je voor ons ook concrete + en - punten noemen?splackavellie85 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:13:
Ik heb hem gisteren bij T-Mobile gehaaldTot nu toe vind ik het een erg leuk toestel om mee te spelen, maar er moet nog een hoop aan gebeuren wil het mijn iPhone 4 als main toestel vervangen.
Ik kan het toestel alleen maar aanraden. Gisteren opgehaald bij de BelCompany en overgestapt vanaf een Hero. Een grote stap vooruit en tot noch toe nog geen microseconde spijt
Mijn vriendin heeft de Desire en bij bijv. Angry Birds loopt het gewoon net wat soepeler, maar het start vooral véél sneller op! (De nieuwe Desire S zal dezelfde snelheid hebben als de Desire, met alleen een betere GPU).
Ook het interne telefoongeheugen is ideaal, 1,32GB voor applicaties e.d.. 5GB voor data en dan kun je er nog een MicroSD kaart indoen (ik heb er zelf nog een 8 GB kaart in gedaan die uit mijn Hero kwam). Als iemand iets speciaals wil weten, stuur me dan even een berichtje of stel de vraag hier. Als het goed te testen is dan doe ik het wel even om anderen te overtuigen.
Overigens ben ik altijd erg LG skeptisch, maar dit toestel is echt mooi. Ik heb de Desire HD ook nog even in mijn handen gehad maar die vind ik dan echt te groot. De Desire (gewoon) is wel iets kleiner, maar ik vind de formfactor van de LG ideaal. Heel erg fijn in ieder geval!
Ook het interne telefoongeheugen is ideaal, 1,32GB voor applicaties e.d.. 5GB voor data en dan kun je er nog een MicroSD kaart indoen (ik heb er zelf nog een 8 GB kaart in gedaan die uit mijn Hero kwam). Als iemand iets speciaals wil weten, stuur me dan even een berichtje of stel de vraag hier. Als het goed te testen is dan doe ik het wel even om anderen te overtuigen.
Overigens ben ik altijd erg LG skeptisch, maar dit toestel is echt mooi. Ik heb de Desire HD ook nog even in mijn handen gehad maar die vind ik dan echt te groot. De Desire (gewoon) is wel iets kleiner, maar ik vind de formfactor van de LG ideaal. Heel erg fijn in ieder geval!
De eerste echte productreview hier op tweakers krijgt... een eervolle vermelding in de topicstart? 
Hier klikken: http://tweakers.net/productreview/manager/274215 en een review schrijven. Ik ben benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen van tweakers
Hier klikken: http://tweakers.net/productreview/manager/274215 en een review schrijven. Ik ben benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen van tweakers
Welles
jongens jongens jongens.. heb net de nintendo 64 emulator gedownload en loop GENIAAL op de x2... heb nu even star fox 64 lopen spelen... loopt als een tiet
Ik ontvang de vermelding graag, maar ga toch echt eerst nog even met het ding spelen. Anders is het gebaseerd op 4 uur vergapen op de snelheid en het scherm en weinig op echt gebruikroy.ahuis schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:08:
De eerste echte productreview hier op tweakers krijgt... een eervolle vermelding in de topicstart?
Ik kan overigens uit ervaring zeggen dat na 4 uur non-stop scherm en wifi aan, gecombineerd met een anderhalf uur GPS (en een programma wat stond te zuipen), dat de telefoon redelijk leeg is.... Zat ook nog wat 3D games bij, Angry Birds, etc.
Bij de Hero gaat dit nog iets sneller trouwens, dus voor mij een verbetering
[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 06-03-2011 12:29 ]
Hoe bevalt de camera op de 2x? Lijken de foto's op
http://www.phonearena.com...-video-comparison_id16297
http://www.phonearena.com...-video-comparison_id16297
Decide for yourself:
https://photos-1.dropbox....860077/1299499200/9cdf596
https://photos-2.dropbox....860077/1299499200/7d1bae8
Ik vind ze er zelf goed uitzien. Prima kwaliteit wat mij betreft, rekening houdend met het feit dat ik achter een raam stond. Ik ben een dSLR gewend, ik verwacht ook niet dat de telefoon een dergelijke kwaliteit vertoont. Het is in ieder geval veel duidelijker en scherper dan de Hero, ook in minder licht merk je dat hij beter is (Hero had overigens geen LED!).
https://photos-1.dropbox....860077/1299499200/9cdf596
https://photos-2.dropbox....860077/1299499200/7d1bae8
Ik vind ze er zelf goed uitzien. Prima kwaliteit wat mij betreft, rekening houdend met het feit dat ik achter een raam stond. Ik ben een dSLR gewend, ik verwacht ook niet dat de telefoon een dergelijke kwaliteit vertoont. Het is in ieder geval veel duidelijker en scherper dan de Hero, ook in minder licht merk je dat hij beter is (Hero had overigens geen LED!).
Thanks ziet er goed uit
Krijg hem volgende week binnen volgens t-mobile
Krijg hem volgende week binnen volgens t-mobile
[ Voor 17% gewijzigd door weebeast op 06-03-2011 13:07 ]
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.