ook leuk voor de verandering, vandaag was mijn dhd binnen 6 uur door zijn batterij heen. ik heb niets verandert aan de instellingen of apps geinstalleerd. Voorheen kon ik makkelijk 1,5 dag met de batterij doen.
Ik heb het ook wel eens, meestal gaat hij iets meer dan 1.5 dag mee. En sommige dagen, trekt hij hem echt bizar snel leeg, zonder dat ik er iets anders mee doe als normaal. Geen flauw id waar het aan ligt.Huntingduck schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:47:
ook leuk voor de verandering, vandaag was mijn dhd binnen 6 uur door zijn batterij heen. ik heb niets verandert aan de instellingen of apps geinstalleerd. Voorheen kon ik makkelijk 1,5 dag met de batterij doen.
No signature required.
Iets is dan vast gelopen, ik heb het zelf eens gezien. In een uurtje 60% kwijt en HD op 32 graden, batterij er uitgehaald en daarna deed die het weer normaal (20 graden)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heeft iemand van jullie de tip van HTC gevolgd voor de batterij duur? Of die in de firstpost staat dat je eerst een aantal x volledig moet ontladen en opladen en daarna zoveel mogelijk aan de lader?
Ik vind de accuduur nu prima (2 dagen), maar elk beetje extra is mooi mee genomen uiteraard
Ik vind de accuduur nu prima (2 dagen), maar elk beetje extra is mooi mee genomen uiteraard
ik heb de tip uitgevoerdPatrick V. schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:14:
Heeft iemand van jullie de tip van HTC gevolgd voor de batterij duur? Of die in de firstpost staat dat je eerst een aantal x volledig moet ontladen en opladen en daarna zoveel mogelijk aan de lader?
En hoelang doe je ongeveer met een volle batterij?
Ik heb de tip van htc ook uitgevoerd en mijn accu gaat 1,5 tot 2 dagen mee. Moet wel zeggen dat ik het toestel pas 5 dagen heb dus de accu kan nog wat beter worden.
kijk eens 6 posts hogerPatrick V. schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:45:
[...]
En hoelang doe je ongeveer met een volle batterij?
Ik heb ontdekt dat de app SoundHound als je het niet goed 'sluit' met de terug button je accu in no tempo leegtrekt. Geen idee wat het uitspookt, maar ik raakte in een paar uur 50 % door dit muziekappje kwijt.
Soms is er ook gewoon wat meer netwerkactiviteit via 2g of 3g. Je merkt daar weinig van maar je accu wel sneller leeg. Zijn in het verleden ook wel artikelen over voorbij gekomen. Ook stond daarin dat een telefoon op het ene netwerk (bijv kpn) sneller de accu leeg heeft dan op een ander netwerk. Er zijn zoveel factoren die iets uitmaken dat het lastig wordt exact te vergelijken. Een halve dag verschil hoeft dus geen slechte accu te betekenen.
Ik heb (misschien voor jullie) een simpele vraag. Ik heb al gezocht, maar niet gevonden (of eroverheen gelezen).
Ik wil graag op mijn telefoon een aparte beltoon voor mijn sms en voor mijn email. Nu kan ik alleen maar een meldingsgeluid instellen wat voor beide hetzelfde is.
Weet iemand hier een opossing voor?
Ik wil graag op mijn telefoon een aparte beltoon voor mijn sms en voor mijn email. Nu kan ik alleen maar een meldingsgeluid instellen wat voor beide hetzelfde is.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
Bij ''Aanpassen" > geluid aanpassen. Zie je beltoon, meldingsgeluid etc. staan. Ga dan naar Meldingsgeluid en hier kan je standaardmelding, berichten, agenda en email geluiden aanpassen.anconakip schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:06:
Ik heb (misschien voor jullie) een simpele vraag. Ik heb al gezocht, maar niet gevonden (of eroverheen gelezen).
Anoniem: 283467
Sinds gistermiddag heb ik het vervelende probleem dat de oorspeaker aan de voorkant defect is. In plaats van dat er normaal geluid uit komt is het helemaal vervormd en heel schel geluid en lastig te verstaan als iemand aan de telefoon tegen je praat.
Ik weet zeker dat het een hardware fout is want als ik met iemand telefoneer en de oortjes in heb is er geen probleem.
Ik zit nu alleen echt niet te wachten op mijn telefoon op te sturen en dat ik hem dan weer 2 weken kwijt ben..
Ik weet zeker dat het een hardware fout is want als ik met iemand telefoneer en de oortjes in heb is er geen probleem.
Ik zit nu alleen echt niet te wachten op mijn telefoon op te sturen en dat ik hem dan weer 2 weken kwijt ben..
Ik heb sinds een tijdje geen geluid meer bij inkomende mails.
SMS nog wel gewoon.
Net maar een een factory reset gedaan maar nog steeds geen geluiid.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
SMS nog wel gewoon.
Is het mogelijk om de layout van de lijst met contacten aan te passen? (zoals het er bijvoorbeeld uitziet bij de samsung galaxy) Nu zie je gewoon een simpele witte lijst met jouw contacten. Bij de galaxy is het mooi zwart en de tekst is dan blauw/wit. Ik heb me rot gezocht maar kan dit nergens instellen. (ik wil het er dus uit zien hebben als je op de 'aanpassen' knop drukt. zoiets....)
Contact Ringtone vraagje.
Ik heb al gezocht maar kon helaas niet mijn antwoord vinden.
Het probleem is als volgt:
Ik had voor mijn vriendin een standaard mp3 ringtone ingesteld, nadat ik dat gedaan werd ook haar melding via Whatsapp veranderd.
Dat was niet de bedoeling natuurlijk.
Ik krijg alleen nu de standaardringtone bij haar niet verwijderd. Als ik de ringtone bij haar weer op standaard zet dan veranderd de melding voor Whatsapp weer mee.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Ik heb al geprobeerd haar te verwijderen en opnieuw in mijn DHD te zetten maar dat mocht niet baten.
Ik heb al gezocht maar kon helaas niet mijn antwoord vinden.
Het probleem is als volgt:
Ik had voor mijn vriendin een standaard mp3 ringtone ingesteld, nadat ik dat gedaan werd ook haar melding via Whatsapp veranderd.
Dat was niet de bedoeling natuurlijk.
Ik krijg alleen nu de standaardringtone bij haar niet verwijderd. Als ik de ringtone bij haar weer op standaard zet dan veranderd de melding voor Whatsapp weer mee.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Ik heb al geprobeerd haar te verwijderen en opnieuw in mijn DHD te zetten maar dat mocht niet baten.
ik heb recent mijn hotmail in de mail app geladen, deze heb ik nu weer verwijdert ik ben nu een test aan het draaien, dus je hoort over een uur of 6 of dat bij mij het probleem is/was. ik gebruik soundhound niet dus dat kan het probleem niet zijn.micheldenhaag schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:58:
[...]
Ik heb ontdekt dat de app SoundHound als je het niet goed 'sluit' met de terug button je accu in no tempo leegtrekt. Geen idee wat het uitspookt, maar ik raakte in een paar uur 50 % door dit muziekappje kwijt.
als er niet snel een sofwareupdate komt of iets dergelijks dan koop ik weer een nokia zodra deze met een windows toestel komen, voorlopig ben ik totaal niet tevreden met mijn HTC.
[ Voor 6% gewijzigd door Huntingduck op 24-02-2011 19:28 ]
Probeer eens een andere ROM bij voorbeeld Revolution HD 2.0.15Huntingduck schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:27:
[...]
ik heb recent mijn hotmail in de mail app geladen, deze heb ik nu weer verwijdert ik ben nu een test aan het draaien, dus je hoort over een uur of 6 of dat bij mij het probleem is/was. ik gebruik soundhound niet dus dat kan het probleem niet zijn.
als er niet snel een sofwareupdate komt of iets dergelijks dan koop ik weer een nokia zodra deze met een windows toestel komen, voorlopig ben ik totaal niet tevreden met mijn HTC.
Ik weet bijna zeker dat je erg vrolijk wordt van deze snelheid.
[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
Anoniem: 135195
Misschien is dit een domme tip, maar ik heb altijd moeite een icon van het ene scherm naar een ander scherm te slepen: op een of andere manier wil het scherm dan vaak niet opzij scrollen. Ik ontdekte net dat als je een icon op een andere icon sleept, dat hij dan geselecteerd blijft als je hem loslaat, waarna je heel simpel het scherm kan scrollen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vond het een ontdekking.
Ik heb geen problemen met m'n Brodit-houder, behalve dat ik het idee heb dat mijn GPS fix verliest als m'n DHD te lang navigeert én laadt (dan wordt hij te warm). Maar het opladen an sich gaat goed, al is het niet met 1% per minuut wat hij normaal wel doet.Appie76 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:10:
Wie heeft er ervaring met een autolader voor de DHD? Levert zo'n actieve Brodithouder voldoende stroom om ook daadwerkelijk bij te laden als je navigatie + mp3 etc aan hebt staan, incl 3G en de brigjtness behoorlijk opgeschroefd? Of kun je beter een losse lader gebruiken en zo ja: welke geeft voldoende stroom?
In WhatsApp moet je aangeven dat je niet de persoonlijke ringones gebruikt. Settings - Message Notifications - Contact RingtoneJixzle schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:19:
Contact Ringtone vraagje.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
helaas, de batterij zat een half uur geleden alweer op 50%, nu ga ik maar over op de widegets 1 voor 1 verwijderen.Huntingduck schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:27:
[...]
ik heb recent mijn hotmail in de mail app geladen, deze heb ik nu weer verwijdert ik ben nu een test aan het draaien, dus je hoort over een uur of 6 of dat bij mij het probleem is/was. ik gebruik soundhound niet dus dat kan het probleem niet zijn.
Zo, mijn Desire HD is zojuist kapot gegaan.
Ineens werkt de USB aansluiting niet meer. Opladen is nog wel mogelijk, maar de computer piept over een "onbekend apparaat op USB poort" en weigert er iets mee te doen verder. Ze komen a.s. maandag langs, moet ik de oude inleveren en krijg ik meteen een nieuwe. Dat is wel leuke service.
Wanneer er in jouw ogen offtopic berichten worden gepost kan je dit melden via een Topic Report (TR).
In dit topic reageren op offtopic berichten is ook offtopic, de enige juiste manier om offtopic berichten te melden is dus via de TR knop!
Offtopic berichten over car-holders zijn verplaatst naar het Accessoires voor de HTC Desire HD topic.
[ Voor 149% gewijzigd door Bullet NL op 25-02-2011 00:29 ]
Waarvoor dank, ik wist niet dat dat topic bestond (had het kunnen weten met zo'n uitgebreid forum en zie het nu in de blauwe tekst hierboven staan (bij typen van een reactie)
)

Ik heb geen signature
Vanochtend maar even contact gehad met HTC.Yohost! schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:11:
Ik heb sinds een tijdje geen geluid meer bij inkomende mails.
SMS nog wel gewoon.
Kreeg gelijk te horen dat hij terug moet voor reperatie
Kennelijk wel een bekend probleem.
Toch gek dat emailsounds hardwarematig gegenereerd worden
In de HTC mail app is hier ook een instelling voor onder: Menu -> More -> Settings -> Notification SettingsYohost! schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:14:
[...]
Vanochtend maar even contact gehad met HTC.
Kreeg gelijk te horen dat hij terug moet voor reperatie![]()
Kennelijk wel een bekend probleem.
Toch gek dat emailsounds hardwarematig gegenereerd worden
Had je waarschijnlijk al naar gekeken, maar ik denk ik meld het maar voor het geval je 'm daar helemaal voor terug gaat sturen.
Vandaag weer het probleem met mijn 1 week oude DHD en simkaart, de simkaart. Weer de melding simkaart niet geplaatst., simkaart eruit en er weer in foon weer aan en draaien maar.
Ook heb ik veel last van netwerkfouten verdeeld over de dag.
Kga morgen terug naar de shop waar ik hem gehaald heb.
Is dit omruil garantie of moet de foon worden opgestuurd. Morgen heb ik hem precies 1 week.
Is dit omruil garantie of moet de foon worden opgestuurd. Morgen heb ik hem precies 1 week.
na een reset doet mijn DHD eindelijk weer langer dan 6 uur met zijn batterij.
Anoniem: 339435
Hopelijk gaat het scrollen minder haperig en gaat de accu langer mee.bertjegassel schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:08:
Gingerbread in 2de kwartaal op de DHD:
klikken
Simkaart al in het toestel geramt? Figuurlijk dan he.etienne001 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:44:
Vandaag weer het probleem met mijn 1 week oude DHD en simkaart, de simkaart. Weer de melding simkaart niet geplaatst., simkaart eruit en er weer in foon weer aan en draaien maar.
Anoniem: 274599
Ik zit me af te vragen .. ik heb hem nu verbonden met PC, maar hoe zie ik welke map die van de SD kaart is? Ik wil er muziek opzetten, maar als ik die in de map Music plaats, komen ze volgens mij op het interne geheugen van de tel.. Ik heb hem standaard geleverd gekregen en volgens mij zit er dan een 8GB SD kaart bij?
Bij het kopieren, zegt ie ineens dat mijn SD kaart niet meer beschikbaar is en ik een nieuwe moet plaatsen?
Edit en bij het aanzetten, hoor ik wel een geluidje, maar mijn scherm gaat niet aan .. Edit 2: nogmaals op de powerknop drukken scheen te helpen.
Edit 3: er staat nu: SD kaart ontkoppeld of in alleen lezen modus. Kan geen bestanden meer opslaan, niets lezen. What can I do .. Als ik hem nu aansluit via PC, krijg ik de optie diskdrive niet meer.
Bij het kopieren, zegt ie ineens dat mijn SD kaart niet meer beschikbaar is en ik een nieuwe moet plaatsen?
Edit 3: er staat nu: SD kaart ontkoppeld of in alleen lezen modus. Kan geen bestanden meer opslaan, niets lezen. What can I do .. Als ik hem nu aansluit via PC, krijg ik de optie diskdrive niet meer.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 274599 op 26-02-2011 15:27 ]
Als je je telefoon met de computer verbind en je kiest voor Diskdrive in het menuutje, dan krijg je normaal gesproken altijd de inhoud van je SD kaart te zien. Het interne geheugen is volgens mij standaard ook niet eens toegankelijk daar het puur voor de ROM en apps is.Anoniem: 274599 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:37:
Ik zit me af te vragen .. ik heb hem nu verbonden met PC, maar hoe zie ik welke map die van de SD kaart is? Ik wil er muziek opzetten, maar als ik die in de map Music plaats, komen ze volgens mij op het interne geheugen van de tel.. Ik heb hem standaard geleverd gekregen en volgens mij zit er dan een 8GB SD kaart bij?
stijnos1991 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:45:
[...]
Simkaart al in het toestel geramt? Figuurlijk dan he.

[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 26-02-2011 15:07 ]
veranderd er veel met deze update of is het eigenlijk niks bijzonders?bertjegassel schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:08:
Gingerbread in 2de kwartaal op de DHD:
klikken
las ergens iets dat kleuren beter worden,32bit
en de UI beetje aangepast word..
maar zijn er verder nog goede, merkbare veranderingen?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Ik heb mijn SD kaart van mijn Omnia (Kingston) in de Desire HD gedaan en die wordt meteen gezien. Dus ik ontkoppel hem, plaats ik die bijgeleverde Samsung weer in mijn mobiel en zegt de Desire HD dat ik geen SD kaart in mijn foon heb.. Wat kan ik nu doen? Op die Samsung staat al een hele hoop, dat ik graag terug zou willen zien.
Bij de instellingen SD en telefoongeheugen is de totale ruimte en beschikbare ruimte dus niet beschikbaar en is SD kaart koppelen en formatteren greyed-out.
Bij de instellingen SD en telefoongeheugen is de totale ruimte en beschikbare ruimte dus niet beschikbaar en is SD kaart koppelen en formatteren greyed-out.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 274599 op 26-02-2011 16:31 ]
hmmm telefoon begint nu toch wel vervelend te doen.
Krijg de laatste paar dagen steeds een driehoek met een uitroepteken er in met de melding:
Fout bij aanmelding voor ************@gmail.com
Laatste dagen al 5 keer deze melding gehad.
Nog meer mensen last van?
Krijg de laatste paar dagen steeds een driehoek met een uitroepteken er in met de melding:
Fout bij aanmelding voor ************@gmail.com
Laatste dagen al 5 keer deze melding gehad.
Nog meer mensen last van?
Als een andere kaart wel goed werkt lijkt het erop dat je gheugenkaart kapot is. Welke firmwareversie heeft je telefoon?Anoniem: 274599 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:54:
Ik heb mijn SD kaart van mijn Omnia (Kingston) in de Desire HD gedaan en die wordt meteen gezien. Dus ik ontkoppel hem, plaats ik die bijgeleverde Samsung weer in mijn mobiel en zegt de Desire HD dat ik geen SD kaart in mijn foon heb.. Wat kan ik nu doen? Op die Samsung staat al een hele hoop, dat ik graag terug zou willen zien.
1.72.405.3ik222 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:12:
[...]
Als een andere kaart wel goed werkt lijkt het erop dat je gheugenkaart kapot is. Welke firmwareversie heeft je telefoon?
Die versie stond er al op toen ik hem kreeg bij Hi.
Met een tip hier:
this seems to have worked for me.
1. removed the sd card from the phone
2. placed sd card into card reader (usb converter gadget)
3. inserted card reader into usb slot in laptop
4. clicked start, my computer,
5. right clicked the drive for the sd card and selected properties
6: selected tools from the tabs
7. then clicked "check now" in the error checking section
8. ejected the card from the laptop
9. inserted sd card back into phone.
done.
worked for me
,heb ik net een MicroSD USB lezer gehaald. Kijken of ik hem kan error checken. Niet dus. Zelfde gezeik. Als ik die USB adapter met kaartje in mijn pc steek, krijg ik bij mijn computer weer removable disk I:\ te zien, maar als ik erop klik, staat er "please insert a disk into drive I:\. Als ik hem wil error checken reageert ie nergens op.
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 274599 op 26-02-2011 18:31 ]
Die softwareversie kan je SD kaartje slopen, daarom is deze ook teruggetrokken door HTC. Maar waarschijnlijk is dat dus de oorzaak en is je SD kaartje nu kapot.
Ehh .. hoe downgrade ik hem dan .. En ik kan toch zeker wel terug met mijn SD kaartje? En what about the foon. Moet Hi alle verpakkingen openscheuren om te kijken welke firmwareversie erop zit?ik222 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:26:
Die softwareversie kan je SD kaartje slopen, daarom is deze ook teruggetrokken door HTC. Maar waarschijnlijk is dat dus de oorzaak en is je SD kaartje nu kapot.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 274599 op 26-02-2011 18:38 ]
Onderaan de bladzijde staat een waarschuwing met een link naar het forum over sd kaart problemen met de DHD:Anoniem: 274599 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:29:
[...]
Ehh .. hoe downgrade ik hem dan .. En ik kan toch zeker wel terug met mijn SD kaartje? En what about the foon. Moet Hi alle verpakkingen openscheuren om te kijken welke firmwareversie erop zit?
HTC Desire HD - MicroSD onherkenbaar na OTA update (1.72)
Via HTC kun je een nieuw geheugenkaartje krijgen als ik me niet vergis. Of die weer kapot gaat is alleen ook onbekend zolang deze 1.72 software erop staat natuurlijk. Of downgraden mogelijk is weet ik niet.Anoniem: 274599 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:29:
[...]
Ehh .. hoe downgrade ik hem dan .. En ik kan toch zeker wel terug met mijn SD kaartje? En what about the foon. Moet Hi alle verpakkingen openscheuren om te kijken welke firmwareversie erop zit?
Wat mij alleen verbaast is dat jou toestel bij levering schijnbaar al softwareversie 1.72 had. Die versie is voor zover ik weet namelijk vrij snel teruggetrokken door HTC maar blijkbaar hebben ze dan ondertussen toch al een batch DHD's met die software geproduceerd. Heb mijn DHD nu een week geleden gehaald maar ik heb gewoon versie 1.32 waar geen problemen mee zijn.
Hier staat hoe je 'm kunt downgraden naar versie 1.32.
http://hypervortex.com/?p=50
Geheel op eigen risico natuurlijk..
http://hypervortex.com/?p=50
Geheel op eigen risico natuurlijk..
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Zou ik niet naar Hi kunnen gaan om te vragen naar een HTC Desire HD met 1.32 erop?ik222 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:18:
[...]
Via HTC kun je een nieuw geheugenkaartje krijgen als ik me niet vergis. Of die weer kapot gaat is alleen ook onbekend zolang deze 1.72 software erop staat natuurlijk. Of downgraden mogelijk is weet ik niet.
Wat mij alleen verbaast is dat jou toestel bij levering schijnbaar al softwareversie 1.72 had. Die versie is voor zover ik weet namelijk vrij snel teruggetrokken door HTC maar blijkbaar hebben ze dan ondertussen toch al een batch DHD's met die software geproduceerd. Heb mijn DHD nu een week geleden gehaald maar ik heb gewoon versie 1.32 waar geen problemen mee zijn.
Bedankt voor de link naar het topic Dutchrevenge. Ik zal maandag eens bellen.
heb 1.72 en geen problemen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Held!AmonTobin schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:44:
[...]
In de HTC mail app is hier ook een instelling voor onder: Menu -> More -> Settings -> Notification Settings
Had je waarschijnlijk al naar gekeken, maar ik denk ik meld het maar voor het geval je 'm daar helemaal voor terug gaat sturen.
Dit was hem, "notification sound" stond helemaal niet aangevinkt!
Maar gek dat na een factory reset deze ook nog uit stond
Ik heb dat Visionary r14 uitgeprobeerd maar hij blijft op zwart scherm hangen, duurt nu al bijna 10 minuten. Heeft iemand enige idee waar dit aan kan liggen?
[ Voor 14% gewijzigd door Macfreakje op 26-02-2011 21:57 ]
8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2
Even op Home drukken en nogmaals proberen. Had ik ook een keer.Macfreakje schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:56:
Ik heb dat Visionary r14 uitgeprobeerd maar hij blijft op zwart scherm hangen, duurt nu al bijna 10 minuten. Heeft iemand enige idee waar dit aan kan liggen?
Vandaag naar de shop geweest op aanraden van de medewerker eerst de foon naar fabrieksinstellingen zetten. Mocht het probleem blijven dan kan ik aankomende week terugkomen en wordt de telefoon als een DOA afgeschreven en krijg ik een nieuwe.etienne001 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:44:
Maandag komen ze van HTC aan de deur om mijn telefoon om te ruilen. Ik had het hier net over met iemand, en die zei dat je de batterij mag houden, en er zelfs uit moet halen. Klopt dit toevallig?
Zou wel mooi wezen, 2 accu's.
Ik denk dat men bedoelt dat je accu een ander onderdeel van de garantie (vaak maar een half jaar) is en daarom wordt omgewisseld met de accu die in het nieuwe doosje zit.Zulake schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 23:35:
Maandag komen ze van HTC aan de deur om mijn telefoon om te ruilen. Ik had het hier net over met iemand, en die zei dat je de batterij mag houden, en er zelfs uit moet halen. Klopt dit toevallig?
Ik ben een tevreden gebruiker van de DesireHD, op een GPS probleem na. Die blijft maar hangen op 30 meter nauwkeurigheid... (zal wel positie bepaling op basis van wifi/gsm zijn.) Maargoed, ik gebruik mijn GPS toch niet, dus dat maakt voor mij niet uit.
Mijn vader (het type 3,95 sim only abbo) heeft er even mee gespeeld en besloten dat hij er ook een gaat halen. Zo gezegt zo gedaan. Op naar de t-mobile shop (dekking is waar mijn ouders wonen perfect) en een iphone abbo i-150 met de desireHD gekocht. Was 89,95 bij twee jarig abbo. Mooie aanbieding vond ik eigenlijk wel. Nu heb ik hem gister geholpen met wat instellingen en uitleg hoe je apps moet instelleren. De market.android.com is wat mij betreft de ideale oplossing. Ik kan vanaf mijn iPad apps op mijn desirehd installeren...
Maar wat me opvalt is dat zijn scherm iets een bruin/rode tint heeft en het zwart minder zwart is als mijn DesireHD. Settings zijn allemaal gelijk. Mijn DesireHD komt uit Taiwan (staat op de doos) en die van mijn vader uit China. Ik dacht dat alle DesireHD in Europa met dezelfde specs werden geleverd? Ik heb hem via Telfort. Ik dacht dat ze allemaal een s-lcd scherm hebben? Is dit iemand meer opgevallen?
Mijn vader (het type 3,95 sim only abbo) heeft er even mee gespeeld en besloten dat hij er ook een gaat halen. Zo gezegt zo gedaan. Op naar de t-mobile shop (dekking is waar mijn ouders wonen perfect) en een iphone abbo i-150 met de desireHD gekocht. Was 89,95 bij twee jarig abbo. Mooie aanbieding vond ik eigenlijk wel. Nu heb ik hem gister geholpen met wat instellingen en uitleg hoe je apps moet instelleren. De market.android.com is wat mij betreft de ideale oplossing. Ik kan vanaf mijn iPad apps op mijn desirehd installeren...
Maar wat me opvalt is dat zijn scherm iets een bruin/rode tint heeft en het zwart minder zwart is als mijn DesireHD. Settings zijn allemaal gelijk. Mijn DesireHD komt uit Taiwan (staat op de doos) en die van mijn vader uit China. Ik dacht dat alle DesireHD in Europa met dezelfde specs werden geleverd? Ik heb hem via Telfort. Ik dacht dat ze allemaal een s-lcd scherm hebben? Is dit iemand meer opgevallen?
Dat helpt niet, me telefoon doet extreem traag dan, bijna niks laadt en als ik op Visionary druk dan gebeurt er niet eens wat.Zulake schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 22:44:
[...]
Even op Home drukken en nogmaals proberen. Had ik ook een keer.
8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2
Voor velen lastig te vergelijken denk ik. Ik heb maar 1 HDshakedown schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:56:
Ik ben een tevreden gebruiker van de DesireHD, op een GPS probleem na. Die blijft maar hangen op 30 meter nauwkeurigheid... (zal wel positie bepaling op basis van wifi/gsm zijn.) Maargoed, ik gebruik mijn GPS toch niet, dus dat maakt voor mij niet uit.
De mijne (ongeveer 2 wk oud) komt van de Belcompany en is made in Taiwan. Ik heb geen problemen met mijn scherm en ook de veelgenoemde problemen zoals losse lens en slechte klepjes heb ik niet.
Omdat ik nog geen antwoord heb gehad, en in de market heb gezocht naar Dialer one, kwam ik toch weer op de zelfde vraag eigenlijk.vwtune schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:24:
Is het mogelijk om de layout van de lijst met contacten aan te passen? (zoals het er bijvoorbeeld uitziet bij de samsung galaxy) Nu zie je gewoon een simpele witte lijst met jouw contacten. Bij de galaxy is het mooi zwart en de tekst is dan blauw/wit. Ik heb me rot gezocht maar kan dit nergens instellen. (ik wil het er dus uit zien hebben als je op de 'aanpassen' knop drukt. zoiets....)
Maar nu heb ik een tweede vraag, hoe kan het dat het op de htc er niet zo uitziet als bij de samsung galaxy? het is tenslotte ook Android. dus zou dat deel (dus de lijst met je contacten) toch qua layout het zelfde eruit moeten zien?
Ziet het er bij jullie ook nog steeds zo simpel, lelijk wit eruit?
Anoniem: 283467
Omdat HTC niet Samsung is...??vwtune schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:26:
[...]
Omdat ik nog geen antwoord heb gehad, en in de market heb gezocht naar Dialer one, kwam ik toch weer op de zelfde vraag eigenlijk.
Maar nu heb ik een tweede vraag, hoe kan het dat het op de htc er niet zo uitziet als bij de samsung galaxy? het is tenslotte ook Android. dus zou dat deel (dus de lijst met je contacten) toch qua layout het zelfde eruit moeten zien?
Ziet het er bij jullie ook nog steeds zo simpel, lelijk wit eruit?
De Desire HD gebruikt HTC's Sense interface. Samsung gebruikt z'n eigen. Beetje logisch nadenken hè.
Dus dan ben ik wel genoodzaakt om een app daarvoor te gebuiken? Ik dacht namelijk dat het met Android te maken had en niet zo zeer merk/ schil verschil (sorry, ik kan niet logisch nadenken, niet iedereen is zo slim als jij)
[ Voor 24% gewijzigd door vwtune op 27-02-2011 17:15 ]
Samsung heeft zijn eigen schilletje, HTC ook. Als ze allebei gewoon stock Android zouden hebben zou het er hetzelfde uitzien. Een app om de samsung look te krijgen in je contact list ken ik niet, is het veel beter?
Inderdaad elk merk kan zijn eigen schil om Android bouwen. Persoonlijk vind ik de HTC Sense schil trouwen wel weer erg mooi dus het is ook een kwestie van smaak.
Even mezelf kicken:
Ik heb hem pas een dag, maar tot nu toe werkt het net zo goed als de normale batterij, ook al was-ie maar 4 euro nogwat.
Ik heb deze binnen en hij werkt primaanandus schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:22:
[...]
Overigens voor kabeltjes en accu's is Dealxtreme misschien ook een goede, bijv accu (voor iets minder dan 5 euro.)
Ik heb hem pas een dag, maar tot nu toe werkt het net zo goed als de normale batterij, ook al was-ie maar 4 euro nogwat.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja dat klopt ongeveer, ik heb zelf ook ooit eens heel lang geleden bij zo'n swap(omruil) service van Dutchtone gewerkt. Kwam ik bij de mensen aan de deur met een kratje/doosje en daar zat dan alleen een nieuwe of gerefurbisched exemplaar in. Verder niks geen accu's, opladers, kabels of wat dan ook..Dutchrevenge schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:34:
[...]
Ik denk dat men bedoelt dat je accu een ander onderdeel van de garantie (vaak maar een half jaar) is en daarom wordt omgewisseld met de accu die in het nieuwe doosje zit.
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Heb je hier nog een oplossing voor gevonden? Ik kan mijn google navigatie ook niet gebruiken, omdat ik bovenstaande melding ook telkens krijg.BurnerT schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:51:
Fijne systeemupdate (A) nu werkt mijn auto paneel niet meer netjes. als ik een nuttige plaats (bijv restaurant) in de buurt zoek en deze via google maps laat navigeren krijg ik de melding een route gevonden. We konden de bestemming niet verstaan
Ik heb zins een aantal weken mijn DHD, ik ben er erg tevreden over, totdat ik erachter kom dat er een aantal foto's die allemaal op hetzelfde moment gemaakt zijn, ontvindbaar zijn op mijn toestel. Is dit een bekend probleem?
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Al gezocht in je DCIM map op je sdcard?Silasje schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:12:
Ik heb zins een aantal weken mijn DHD, ik ben er erg tevreden over, totdat ik erachter kom dat er een aantal foto's die allemaal op hetzelfde moment gemaakt zijn, ontvindbaar zijn op mijn toestel. Is dit een bekend probleem?
Ja, de hele SD kaart doorzocht met de windows explorer
[ Voor 60% gewijzigd door Silasje op 28-02-2011 18:21 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Nou, omruilen zit er voorlopig niet in. Ze hadden hem voorlopig niet meer op voorraad.
Is er toevallig een manier waarop ik kan checken (Iets met USB debugging en dan een soort van logfile met waar het mis gaat?) waarom de USB niet werkt?
Als ik hem in de PC steek (Getest op 3 pc's en met 2 verschillende kabels en meerdere ROM's) geeft de PC om te beginnen al geen tu-dung geluid van USB aangesloten. Daarnaast komt er een melding van Windows dat het USB apparaat niet wordt herkend.
Opladen werkt wel, en de telefoon geeft ook keurig het menuutje en alles weer dat hij aangekoppeld is aan de PC. Echter, als ik hem op Diskdrive, Sync, tethering of wat dan ook instel: De PC vertikt het om er op te reageren.
Iemand die iets meer hierover weet of toevallig hetzelfde probleem heeft?
Is er toevallig een manier waarop ik kan checken (Iets met USB debugging en dan een soort van logfile met waar het mis gaat?) waarom de USB niet werkt?
Als ik hem in de PC steek (Getest op 3 pc's en met 2 verschillende kabels en meerdere ROM's) geeft de PC om te beginnen al geen tu-dung geluid van USB aangesloten. Daarnaast komt er een melding van Windows dat het USB apparaat niet wordt herkend.
Opladen werkt wel, en de telefoon geeft ook keurig het menuutje en alles weer dat hij aangekoppeld is aan de PC. Echter, als ik hem op Diskdrive, Sync, tethering of wat dan ook instel: De PC vertikt het om er op te reageren.
Iemand die iets meer hierover weet of toevallig hetzelfde probleem heeft?
Ik ontdek net een dooie pixel in mijn scherm 
Het valt niet echt op, zouden jullie het toestel terugbrengen voor reparatie?
Heb in een keer sinds gisteren last van mijn mailinstellingen.
Volgens de HTC zijn de mail instellingen van hotmail niet goed, hoe kan dit ineens?
Heb niks verandert maar kan nog wel gewoon foto's versturen via me de mail en me mails komen ook nog gewoon binnen. Het lijkt dus gewoon te werken maar heb toch de error links boven, dat me accountinstellingen niet goed zijn, meerdere mensen hier last van?
Volgens de HTC zijn de mail instellingen van hotmail niet goed, hoe kan dit ineens?
Heb niks verandert maar kan nog wel gewoon foto's versturen via me de mail en me mails komen ook nog gewoon binnen. Het lijkt dus gewoon te werken maar heb toch de error links boven, dat me accountinstellingen niet goed zijn, meerdere mensen hier last van?
Ik heb er zelfs 2Anoniem: 339435 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:49:
Ik ontdek net een dooie pixel in mijn scherm
Persoonlijk heb ik het er niet voor over om hem 2-3 weken kwijt te zijn met het risico dat er ook dooie pixels in het nieuwe scherm zitten.
Daarnaast zie je hem alleen als je foto's maakt in het donker, iig bij de mijne.
Heb nu eignelijk wel een klein probleem met android op mijn DHD. Ik heb een tijd terug geprobeerd om het Exchange account van mijn werk te syncen met de DHD. Echter om dat in te stellen moest ik dan een wachtwoord op mijn telefoon zetten van het beveiligingsbeleid. Dat vond ik onhandig dus heb ik gekozen het Exchange account te verwijderen.
Probleem is echter dat bij de Agenda dit account wel blijft staan (2 x zelfs) en dat het onmogelijk te verwijderen is. Krijg daardoor ook continu nog die popup over het beveiliginsbeleid wanneer ik agenda open. Het vreemde is dat het account verder wel weg lijkt te zijn, zie hem niet meer in de HTC mail app staan en ook bij instellingen --> accounts en synchronisatie is hij weg.
Iemand enig idee hoe je een Exchange account volledig weg krijgt uit de agenda? Kan dit met google ook niet echt vinden.
/Edit: Ben er zojuist achter gekomen dat "alles verwijderen" vanuit webmail geen goede optie is, nu is namelijk heel mijn telefoon leeg ipv enkel de Exchange gegevens
Anyway, nu staat alles dus wel weer goed aangezien de telefoon terug is gezet naar fabrieksinstellingen...
Probleem is echter dat bij de Agenda dit account wel blijft staan (2 x zelfs) en dat het onmogelijk te verwijderen is. Krijg daardoor ook continu nog die popup over het beveiliginsbeleid wanneer ik agenda open. Het vreemde is dat het account verder wel weg lijkt te zijn, zie hem niet meer in de HTC mail app staan en ook bij instellingen --> accounts en synchronisatie is hij weg.
Iemand enig idee hoe je een Exchange account volledig weg krijgt uit de agenda? Kan dit met google ook niet echt vinden.
/Edit: Ben er zojuist achter gekomen dat "alles verwijderen" vanuit webmail geen goede optie is, nu is namelijk heel mijn telefoon leeg ipv enkel de Exchange gegevens
[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 28-02-2011 23:55 ]
Snap niks van me probleem, de instellingen staan goed maar toch kan ik geen uitgaande mail versturen terwijl ze gewoon aankomen, te vaag.Versteegrob schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:04:
Heb in een keer sinds gisteren last van mijn mailinstellingen.
http://www.androidworld.n...Hotmail+account+instellen
Ik heb een probleempje met mijn DHD i.c.m. parrot slim carkit. De nummers worden normaal gesproken via BT overgezet van de telefoon. Dit werkte perfect met mijn windows mobile toestel. ALs ik nu BT aanzet en vervolgens de Parrot koppel geeft ie synchronisatie mislukt aan.
Nieuw toegevoegde contactpersonen op de DHD worden niet overgezet en kunnen dus niet via voice dailing gedraaid worden. Ik kan mij nog herrineren dat ik een vraag kreeg op mijn windows mobile toestel of het adresboek gekopieerd mocht worden naar de Parrot. Deze vraag heb ik nog niet gezien @ mijn DHD.
Iemand enig idee?
Nieuw toegevoegde contactpersonen op de DHD worden niet overgezet en kunnen dus niet via voice dailing gedraaid worden. Ik kan mij nog herrineren dat ik een vraag kreeg op mijn windows mobile toestel of het adresboek gekopieerd mocht worden naar de Parrot. Deze vraag heb ik nog niet gezien @ mijn DHD.
Iemand enig idee?
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Niemand die het zelfde probleem heeft? Kan iemand mij anders vertellen welke telefoon nummer hij invult?Ozhan99 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:20:
Aargh... ik heb een probleem met mijn HTC Sense account.
Ik wou het "telefoonzoeken" activeren. Op het eerste bericht van deze topic staat een mooie handleiding daarvoor. Daarvoor moest ik mijn HTC Sense account van mijn telefoon af gooien en dan later weer toevoegen.
Nou eraf gooien ging eenvoudig. Maar weer toevoegen daaraan tegen…
Ik ga naar Instellingen > Accounts en synchronisatie > Account toevoegen > HTC Sense
Daar doe ik dan:
Volgende > Aanmelden > e-mailadres&wachtwoord invullen* > volgende > telefoonnummer invullen** > Aanmelden > (ik krijg de melding "Account bevestigen" "[emailadres] wil deze telefoon online registeren met een HTC Sense-account. Druk op OK om de registratie van het account te bevestigen.") > OK > Dan krijg ik de melding "Fout bij registeren/aanmelden" "Kan het account niet bevestigen. Controleer e-mail en wachtwoord."
Dan kan ik alleen maar op OK klikken.
*De combinatie van het e-mailadres & het wachtwoord werkt wel. Want ik ermee wel op de website www.htcsense.com in loggen.
** Er wordt een telefoonnummer voorgesteld. Mijn eigentelefoonnummer. Dit is wel zonder de eerste 0. Dus stel je telefoonnummer is 0612345678 dan zie je staan 612345678. Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Zoals dit zo laten, met 0… met +316.. met 316... met 00316...
Ik kan wel inloggen op de www.htcsense.com. Het telefoonnummer dat ik in de telefoon heb ingevuld, wordt wel rechtsboven op de website getoond, maar dan met een +31 ervoor en de eerste 0 wordt weggelaten. vb:
Tel: 612345678 Website: +31612345678
Tel: 0612345678 Website +31612345678
Tel: +31612345678 Website: +31+31612345678
Tel: 0031612345678 Website: +31031612345678
Dus er wordt wel een connectie gezet naar de website, want het nummer wordt wel geüpdatet op de website.
Ik heb wel 30 keer al geprobeerd, maar alle keren zonder succes. HTC al gebeld, maar die wisten ook niet wat het probleem was.
Zowel over Wi-Fi als over de 3g heb ik het geprobeerd. Beide geen succes.
Ik heb 1.72.405.3 als software op mijn telefoon.
Ok, ik hem mijn account weg gegooit (via de website) en toen weer aangemaakt. Nu kan ik wel inloggen.Ozhan99 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:37:
[...]
Niemand die het zelfde probleem heeft? Kan iemand mij anders vertellen welke telefoon nummer hij invult?
Alleen inloggen of werkt alles ook als je ingelogd bent op de site?Ozhan99 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:44:
[...]
Ok, ik hem mijn account weg gegooit (via de website) en toen weer aangemaakt. Nu kan ik wel inloggen.
Bij mij komen die knoppen niet. Ik heb dus alleen die profielpagina en die telefoonvinder pagina. Gisteren gaf hij voor het eerst wel aan waar mijn telefoon is (en inderdaad de juiste lokatie) meestal liet hij afrika zien..
Ik heb nu een HTC Touch HD en overweeg om over te gaan naar de Desire HD maar heb nog een vraagje. Kan een gebruiker mij vertellen of het sms/e-mail notificatie lampje bij de de Desire HD wel goed zichtbaar is? Dit is één van de weinige ergernissen van mijn HD. Ik kon nooit zien of er een nieuw bericht was. Bij e-mail was het al helemaal niet mogelijk omdat het om de 5 seconden (of zo) flikkert.
Dat lampje is hier duidelijk zichtbaar, het is een groen knipperend ledje. Volgens mij knippert het ongeveer een keer per seconde.mytheory schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:55:
Ik heb nu een HTC Touch HD en overweeg om over te gaan naar de Desire HD maar heb nog een vraagje. Kan een gebruiker mij vertellen of het sms/e-mail notificatie lampje bij de de Desire HD wel goed zichtbaar is? Dit is één van de weinige ergernissen van mijn HD. Ik kon nooit zien of er een nieuw bericht was. Bij e-mail was het al helemaal niet mogelijk omdat het om de 5 seconden (of zo) flikkert.

Plotseling waren al mijn smsjes verwijderd vanmorgen.
Wel een pluspunt dat het smssen nu wel veel sneller gaat
Eerst duurde het verzenden zeker 3 sec, nu is die gelijk weg.
Wel een pluspunt dat het smssen nu wel veel sneller gaat
Eerst duurde het verzenden zeker 3 sec, nu is die gelijk weg.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 339435 op 01-03-2011 21:49 ]
Anoniem: 250552
@new_guy en Umut1989: draaien jullie toevallig rom versie 1.72? Da's een bekend probleem helaas van deze versie....
Anoniem: 194366
Pff ik heb nog steeds 80% van de tijd geen bereik en soms herkent hij mijn sim-kaart niet eens. De 14e krijg ik een andere simkaart van vodafone. Zou het kunnen zijn dat hij het daarmee wel doet, of zal ik hem maar eens ter reparatie opsturen?
Ik heb 1.72.405.3Anoniem: 250552 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:15:
@new_guy en Umut1989: draaien jullie toevallig rom versie 1.72? Da's een bekend probleem helaas van deze versie....
Nee hoor, heb het ook 3 keer gehad met 1.32Anoniem: 250552 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:15:
There is no place like 127.0.0.1
Moet dit nou in dit topic of niet? 
Reis nogal veel, dus vind het prettig als het weer op de homepage autmatisch naar mijn nieuwe locatie schakelt; nu ben ik in Toronto maar hij bljft op Amsterdam staan. Op Google roept iedereen in koor dat je dat kunt instellen bij 'huidige locatie', maar nee hoor, hij blijft op Amsterdam staan. Zie het alleen als ik op de wolkjes van Amsterdam druk, dan gaat hij naar Toronto.
Iemand enig idee?
Reis nogal veel, dus vind het prettig als het weer op de homepage autmatisch naar mijn nieuwe locatie schakelt; nu ben ik in Toronto maar hij bljft op Amsterdam staan. Op Google roept iedereen in koor dat je dat kunt instellen bij 'huidige locatie', maar nee hoor, hij blijft op Amsterdam staan. Zie het alleen als ik op de wolkjes van Amsterdam druk, dan gaat hij naar Toronto.
Iemand enig idee?
Volgens mij moet er een internet verbinding (WiFi/UMTS) zijn om de locatie te kunnen updaten.Sanction schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:57:
Moet dit nou in dit topic of niet?
Iemand enig idee?
Ik heb het zelf ook, vanmorgen van huis gereden, WiFi uit maar niet mobiel aan en geeft nog steeds m'n woonplaats aan.
Na het aanzetten van m'n mobile internet werd de locatie geupdate naar de juiste.
Ik weet niet of het ook werkt wanneer je GPS aan zet, maar dan moet je uiteraard wel buiten staan.
PS. Het updaten duurt wel even...
Anoniem: 135195
Je moet sowieso de optie aan hebben staan dat je locatie bepaald mag worden. Logisch, maar ik zeg het maar even.
Ook ik heb de laatste weken last van het slecht updaten van je locatie (en dus bijv. ook de standaard klokwidget met weer op locatie). Vanochtend ook even Navigatie gebruikt in de auto. Ook daar enkele malen problemen met GPS/locatiebepaling. Denk dat de DHD nodig een OTA update moet hebben (of kun je op een andere manier een gps-fix uitvoeren? Heb de app GpsFix wel een paar keer gebruikt, maar dat helpt maar even)
edit: voor de duidelijkheid: in menu -> instellingen -> Locatie is alles aangevinkt.
edit: voor de duidelijkheid: in menu -> instellingen -> Locatie is alles aangevinkt.
[ Voor 9% gewijzigd door hansvk op 02-03-2011 09:20 . Reden: verduidelijking instellingen ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nog steeds heb ik een probleem met de mail instellingen. Krijg de melding
Snap er niks van, heb nooit iets verandert, de mail komt nog gewoon aan, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het is heel irritant omdat me telefoon steeds een melding hiervan geeft, continue trillen enzo.Mail kan niet worden verzonden. Accountinstelling niet goed (hotmail)
Wat een geweldig toestel is het. Zojuist voor de 3e x al mijn smsjes weg
Ik heb een probleem met het verzenden van E-mail via mijn Desire HD van mijn Ziggo Account.
Onderstaande stappen heb ik gevolgd. Mail ontvangen is geen probleem, mail versturen lukt niet.
Ik krijg dan de melding: Kan mail niet verzenden.
Ik heb nog een andere (niet Ziggo) E-mail account in mijn Desire HD staan (ook via de mail applicatie) en daar lukt het verzenden en ontvangen wel correct.
Thanks!
Onderstaande stappen heb ik gevolgd. Mail ontvangen is geen probleem, mail versturen lukt niet.
Ik heb nog een andere (niet Ziggo) E-mail account in mijn Desire HD staan (ook via de mail applicatie) en daar lukt het verzenden en ontvangen wel correct.
Iemand enig idee, wat ik fout doe?Stappenplan:
1: Open mail applicatie
2: Druk op menu vervolgens op meer en dan op accountinstellingen. (ik ga er vanuit dat je ziggo account al hebt toegevoegd. Anders nieuw account instellen)
3: Druk op accountinstellingen
4: Geef naam op BV Ziggo
5: Protocol is pop, E-mail adres en gebruikersnaam spreken voor zich. vul je ww in.
De server is: pop.ziggo.nl
Beveiligingstype is geen
Severpoort is 110
6: druk op volgende
7: Vink aanmelden vereist uit
8: Vul smpt server in: smtp.ziggo.nl
Beveiligingstype is: geen
Serverpoort is 25
9: vul accountnaam en je eigen naam in.
10: Klik op instellen voltooien
Thanks!
Wat betreft het sms'jes probleem, dat gebeurt volgens mij alleen wanneer je een HTC sense account hebt ingesteld. Dus ik zou zeggen gebruik dat gewoon niet dan heb je ook geen probleem met je sms'jes
Ik heb ook een Sense account en ben nog nooit mijn smsjes kwijtgeraakt, maar htcsense.com werkt dan ook gewoon perfect bij mij.ik222 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:20:
Wat betreft het sms'jes probleem, dat gebeurt volgens mij alleen wanneer je een HTC sense account hebt ingesteld. Dus ik zou zeggen gebruik dat gewoon niet dan heb je ook geen probleem met je sms'jes
Je kan alleen maar gebruik maken van de Ziggo SMTP mits je thuis verbonden bent met je Ziggo verbinding d.m.v. WLAN. Wil je ergens anders e-mail versturen, dan zul je toch je #Mobiele? Provider# SMTP moeten gebruiken, of een openbare SMTP.Sportsshooter schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:59:
Ik heb een probleem met het verzenden van E-mail via mijn Desire HD van mijn Ziggo Account.
[...]
Iemand enig idee, wat ik fout doe?
Thanks!
Hemm... ik heb de zelfde probleem.. alleen doet bij de telefoonfinder zelfs nog niks... ik krijg de melding "Uw telefoon voert zijn eerste synchronisatie mt HTCSense.com uit. Dit kan een paar uur duren, afhankelijk van het aantal contacten dat u hebt."Gadgeteer schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:43:
[...]
Alleen inloggen of werkt alles ook als je ingelogd bent op de site?
Bij mij komen die knoppen niet. Ik heb dus alleen die profielpagina en die telefoonvinder pagina. Gisteren gaf hij voor het eerst wel aan waar mijn telefoon is (en inderdaad de juiste lokatie) meestal liet hij afrika zien..
Die had ik al uitgeschakeldik222 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:20:
@ozhan99 dit had ik ook een dag. Volgende dag logde. Ik in en was de locatie in de telefoon hinder correct.
Ik mis alleen nog het menu met de knoppen boven in
Ik mis alleen nog het menu met de knoppen boven in
Anoniem: 187609
Ik heb ook een sense account, maar sync em niet en gebruik het nooit. Toch waren mn smsjes weg.ik222 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:20:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!