Ik heb mijn telefoon ook maar gereset. Na de laatste firmware update was het batterij verbruik echt een drama, ik haalde met licht gebruik de 8 uur amper. Nu is het wat beter, vandaag om 12 uur van de lader gehaald en heb nog 28% over (licht gebruik). 15 uur zou ik dus wel kunnen halen. Gek genoeg was het batterij verbruik de eerste keer dat ik de telefoon aanzette en ermee begon te spelen het langst, ik had toen bijna 20 uur (weliswaar enkel wifi maar ok). Dit was echter met de vorige firmware.
Paar dingetjes welke mij zijn opgevallen na de reset na de firmware update:
- notificatie icon van sms verdwijnt weer vanzelf zoals het hoort.
- de mail app van htc werkt met exchange, maar ik heb zo mijn twijfels over push (kreeg om half 9 een mailtje binnen van 5 uur). Soms notificatie over een syncfout (meer mensen last van?)
- batterijverbruik is wat minder dan voor de reset, maar nog steeds niet zo goed als met vorige firmware.
- bij handcent worden soms de nummers ipv de namen van de contactpersonen weergeven. Heb ik er dus maar weer afgegooid. Was overigens ook zo voor de reset.
- telefoon draait soepel zonder haperingen.
- geen problemen met sd kaart, astro en whatsapp heb ik geinstalleerd (class 4 sandisk 8gb, standaard bij mijn toestel van vodafone shop).
Al met al ben ik zeker tevreden over dit toestel, alleen de batterij had wat meer pit mogen hebben

. Voor de geinteresseerden: mugen power batteries heeft een 1300 mAh versie. Ik wacht zelf even de volgende update van htc af, hopelijk is 2.3 heel wat vriendelijker voor de batterij