Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Bij instellingen --> beeld --> instellingen G-sensor kan je het scherm ijken.
Ik heb dit gedaan, maar nu wilt het scherm niet meer automatisch omdraaien ookal staat automatisch omdraaien aangevinkt.

Hoe kan ik dit ongedaan maken?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eraan om fabrieksinstellingen te kiezen, maar raak ik dan ook mijn apps etc kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:25:
Ik denk eraan om fabrieksinstellingen te kiezen, maar raak ik dan ook mijn apps etc kwijt?
Als je de apps op SD-Card hebt staan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:20:
Hey,

Bij instellingen --> beeld --> instellingen G-sensor kan je het scherm ijken.
Ik heb dit gedaan, maar nu wilt het scherm niet meer automatisch omdraaien ookal staat automatisch omdraaien aangevinkt.

Hoe kan ik dit ongedaan maken?? :(
Opnieuw ijken door je mobiel plat op een vlakke horizontale tafel te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:59

martjah

Appel

XiniX88 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:50:
[...]
In CM7 (ook al is het inderdaad nog een pre release) werkt bij mij alles, nog niets raars tegengekomen, en zo ook bij vele andere die deze ROM reeds draaien.
Ik ben ingehaakt op #29 en zit nu bij #31, werkt perfect. Ik vind het alleen al geweldig om mijn scherm aan en uit te zetten met die animatie.
Tsurany schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:59:
Die CM7 versie is nog niet officieel en ze waarschuwen er zelf voor dat er nog problemen in kunnen zitten en ze geen enkele vorm van support gaan leveren, dan zou ik zo'n rom zeker niet aanraden.
problemen zijn er om opgelost te worden. Ik heb eigenlijk nog nergens last van gehad, alleen de playback van filmpjes werkt nog niet 100%, maar daar stoor ik me niet aan.
Echt brikken (niet meer te reparen) kan je volgens mij alleen voor elkaar krijgen als je in de HBOOT ligt te rommelen en het dan fout gaat, ook al is die kans zeeeeeer klein. Verder kun je zowat iedere situatie wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat ze overgestapt waren op een nieuw filesystem en dat dat risico's met zich mee kon brengen, zelf zeiden ze dat ze het niet zouden aanraden. Dan wacht ik liever nog een week of twee tot een officiele versie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Tsurany schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:44:
Ik las dat ze overgestapt waren op een nieuw filesystem en dat dat risico's met zich mee kon brengen, zelf zeiden ze dat ze het niet zouden aanraden. Dan wacht ik liever nog een week of twee tot een officiele versie.
je recovery en hboot worden niet verandert..... dus je telefoon kan gewoon niet kapot, altijd te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Heb mijn nieuwe klepje een paar dagen geleden ontvangen van HTC (Antenne cover) Stukke beter zo! Prima service dus.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
martjah schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:00:
[...]
Ik ben ingehaakt op #29 en zit nu bij #31, werkt perfect. Ik vind het alleen al geweldig om mijn scherm aan en uit te zetten met die animatie.
Hahaha ja die animatie is wel leuk, ik ben ondertussen overgestapt op MIUI (athans ben die aan het testdriven), gebaseerd op CM 6.1, moet zeggen bevalt me zeer goed (review staat in het Custom rom topic).

Maar over CM7, die videobug heb je bij elke custom romkernel, dit omdat HTC de update die videoproblemen zouden verhelpen nog niet heeft vrijgegeven (dit probleem zag je bijvoorbeeld duidelijk toen de nieuwe youtube versie vrij kwam).

Ext4 wordt nu inderdaad toegepast op /system partition, en je recovery moet je wel flashen al wil je gapps erbij zetten :) (ook beschreven in custom rom topic geloof ik). Maar met de recovery kan je system eenvoudig weer formatten, waardoor die weer netjes werkt (hij format hem dan gewoon weer naar ext3), deze format gebruik je bijvoorbeeld ook als het FS van je USB stick stuk is. Formatteren en hij werkt weer.

Zo onveilig is het allemaal niet, en je flash geheugen kan relatief vaak worden overschreven (10.000 keer), dus stuk flashen zou betekenen dat je 3 jaar lang elke dag 10 verschillende ROMs flashed. Iig ik flash al ROMs sinds de HTC Touch Cruise (WM) HTC G1, Motorola Milestone, ja ok het kan fout gaan, maar het gebeurd zelde als je precies weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het flashen van roms zelf zie ik ook niet als probleem, deed ik met WM ook en ga ik ook doen zodra er een officiele 2.3 is, echter las ik van CM zelf dat de experimentele CM7 afgeraden wordt, dan wacht ik zelf liever op een officiële release waar ze zelf wel vertrouwen in hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om de standaard boot animatie te wijzigen.

Heb alle apps met boot en animation in de naam uit de market geprobeerd.
Maar bij elke reboot die ik probeer gewoon weer oordoppen nodig :) Quietly my ass!
En die silent boot app werkt ook niet bij mij vandaar.

Ik dacht dus, ik zet wel die piss on apple er ff op.
Maar helaas.

Ik heb root eng S-Off superuser ,ClockworkMod de hele santemekraam.
Ik switch tussen alle ROM,s Gewoon omdat het kan, en het leuk is.

heb de laatste OTA 1.72 uiteraard niet geinstalleerd, ook al had ik al S-Off.
te veel rare dingen/bugs.

Maar het simpele boot animatie veranderen lukt me niet.
De ClockworkMod boot lijkt me ook wel cool om deze los op mijn HTC Rom te zetten

Iemand tips over wat ik over het hoofd zie?

Edit: iemand een werkende app die doet wat tie beloofd?

[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey103 op 07-01-2011 21:31 ]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

W.Bakker schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:25:
Iemand tips over wat ik over het hoofd zie?

Edit: iemand een werkende app die doet wat tie beloofd?
heb je hier al naar gekeken: http://www.droidforums.ne...n-zip-file-explained.html

zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
martjah schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:50:
[...]

heb je hier al naar gekeken: http://www.droidforums.ne...n-zip-file-explained.html

zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik.
Nou het is inmiddels gelukt, heb nu een droid die over een apple heen pist.

Echter, helaas opzet niet helemaal gelukt, Droid maakt herrie tijdens pissen haha.

Dus nog steeds geen silent boot voor mij, de animatie staat dus los van de sound, weer wat geleerd.

edit: kan ik die soundfile er niet gewoon uitslopen ergens in de system dir? Of krijg ik dan een boot error?

[ Voor 9% gewijzigd door Whiskey103 op 07-01-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

W.Bakker schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:11:
[...]

Nou het is inmiddels gelukt, heb nu een droid die over een apple heen pist.

Echter, helaas opzet niet helemaal gelukt, Droid maakt herrie tijdens pissen haha.

Dus nog steeds geen silent boot voor mij, de animatie staat dus los van de sound, weer wat geleerd.

edit: kan ik die soundfile er niet gewoon uitslopen ergens in de system dir? Of krijg ik dan een boot error?
mayb is het slimmer om hem te vervangen door een file dat geen geluid maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46
Ik heb mijn telefoon ook maar gereset. Na de laatste firmware update was het batterij verbruik echt een drama, ik haalde met licht gebruik de 8 uur amper. Nu is het wat beter, vandaag om 12 uur van de lader gehaald en heb nog 28% over (licht gebruik). 15 uur zou ik dus wel kunnen halen. Gek genoeg was het batterij verbruik de eerste keer dat ik de telefoon aanzette en ermee begon te spelen het langst, ik had toen bijna 20 uur (weliswaar enkel wifi maar ok). Dit was echter met de vorige firmware.

Paar dingetjes welke mij zijn opgevallen na de reset na de firmware update:

- notificatie icon van sms verdwijnt weer vanzelf zoals het hoort.
- de mail app van htc werkt met exchange, maar ik heb zo mijn twijfels over push (kreeg om half 9 een mailtje binnen van 5 uur). Soms notificatie over een syncfout (meer mensen last van?)
- batterijverbruik is wat minder dan voor de reset, maar nog steeds niet zo goed als met vorige firmware.
- bij handcent worden soms de nummers ipv de namen van de contactpersonen weergeven. Heb ik er dus maar weer afgegooid. Was overigens ook zo voor de reset.
- telefoon draait soepel zonder haperingen.
- geen problemen met sd kaart, astro en whatsapp heb ik geinstalleerd (class 4 sandisk 8gb, standaard bij mijn toestel van vodafone shop).

Al met al ben ik zeker tevreden over dit toestel, alleen de batterij had wat meer pit mogen hebben :). Voor de geinteresseerden: mugen power batteries heeft een 1300 mAh versie. Ik wacht zelf even de volgende update van htc af, hopelijk is 2.3 heel wat vriendelijker voor de batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
martjah schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:49:
[...]

mayb is het slimmer om hem te vervangen door een file dat geen geluid maakt ;)
Ja dat is ook een idee.
Iemand enig idee waar ik die bootsound kan vinden, Bent al een tijdje door de "verborgen" mappen aan het zoeken, tot nu toe geen succes

ES File explorer met rootacces en verborgen bestanden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Zit te denken om een Desire HD te nemen echter lees ik dit in een review

Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-core’s met Gingerbread.

Welke telefoons krijgen dan een dual-core? Het klinkt aantrekkelijk. In april moet ik de keuze gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DHD is awesome. Ik lig met koorts in bed, en hoef er nu niet uit om mijn aflevering van eureka uit te zetten voor een dutje, of de volgende aflevering te starten. Heb alle beterschapswensen bij de hand via friend sstream en de mogelijkheid mijn huisgenootjes te pagen als jet echt niet meer gaat. GEWELDIG! DAit is hoe techniek je leven makkelijker moet maken. Volgende stap wordt het aansluiten van lampen & koffiezetapparaat :D.

Ook heb ik uotgevonden dat de DHD erop-lig-proof is. Was ingedommeld en vond hem netjes gelocked onder mijn kussen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
W.Bakker schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:01:
[...]

Ja dat is ook een idee.
Iemand enig idee waar ik die bootsound kan vinden, Bent al een tijdje door de "verborgen" mappen aan het zoeken, tot nu toe geen succes

ES File explorer met rootacces en verborgen bestanden aan.
Ik gebruik lekker de AndExplorer.

Probeer ff dit eens: content://media/internal/audio/media/41. Het is genoemt android_audio

Let us know als het werkt... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door GentiLi op 08-01-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Versteegrob schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:21:

Hoewel de Desire HD op dit moment één van de beste Android-telefoons op de markt is, kan dit heel snel veranderen. Naar alle waarschijnlijkheid worden er eind dit jaar of begin volgend jaar nieuwe Android-telefoons aangekondigd met een dual-core-chip, die dus twee keer zo snel zijn als de Desire HD. Als je het beste toestel op de markt wil en je hebt nog even geduld, dan is het verstandig om te wachten op de eerste lichting dual-core’s met Gingerbread.

Welke telefoons krijgen dan een dual-core? Het klinkt aantrekkelijk. In april moet ik de keuze gemaakt hebben.
Ik zie het voor mijn ogen... jou toekomst blijkt zonder een nieuwe mobiel te zijn.

Tot waneer wil je wachten...??? Tot begin volend jaar? Blijf maar lekker wachten dan, want volgend jaar gaan ZEKER NIEUWE MOBILES aangekondigt worden voor 2013 and so the story goes, LOL :z

Nu of het wachten wel 'Verstandig' is, zoals jij het noemt, moet je zelf weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:21:

*kuch kuch* frontpage *kuch kuch* CES *kuch kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
GentiLi schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:22:
[...]

Ik zie het voor mijn ogen... jou toekomst blijkt zonder een nieuwe mobiel te zijn.

Tot waneer wil je wachten...??? Tot begin volend jaar? Blijf maar lekker wachten dan, want volgend jaar gaan ZEKER NIEUWE MOBILES aangekondigt worden voor 2013 and so the story goes, LOL :z

Nu of het wachten wel 'Verstandig' is, zoals jij het noemt, moet je zelf weten...
Wacht normaal nooit hoor, vaak de nieuwste spullen, ipad/full hd maar las het in de review vandaar. Moet pas in April beslissen maar was gewoon benieuwd. Als alles blijft wordt het zeker de DHD kan natuurlijk niet zonder telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tsurany schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:36:
[...]

*kuch kuch* frontpage *kuch kuch* CES *kuch kuch*
Ga ik nu lezen, maar komen de spullen op de CES beurs ook op korte termijn uit?

[ Voor 27% gewijzigd door Wackmack op 08-01-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:39:
[...]

Ga ik nu lezen, maar komen de spullen op de CES beurs ook op korte termijn uit?
Bijna elke fabrikant staat er om zijn spullen aan te kondigen en te lanceren, daar zullen zowel korte termijn producten als lange termijn producten bij zitten. Er zijn nog heel weinig dual core telefoons aangekondigd dus dat zal allemaal dan gebeuren. Als je pas over een paar maanden een telefoon neemt zal dat vast geen DHD meer zijn. Het is een top telefoon, maar de dualcores hebben enorm veel meer vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
GentiLi schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:13:
[...]

Ik gebruik lekker de AndExplorer.

Probeer ff dit eens: content://media/internal/audio/media/41. Het is genoemt android_audio

Let us know als het werkt... ;)
Nou. Ik heb android_audio er afgegooid. Geen succes.
Het moet toch mogelijk zijn om van dat stomme boot sound af te komen.
Al washet maar een stuk minder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@versteegrob, je kan wachten hoelang je wilt met er komt om de paar maanden wel iets beters uit. Dus in feite zal je dus nooit een telefoon kopen als je zo blijft nadenken.

Ik heb iig paar vragen:
Merken mensen echt dat hun accu langer meegaat na een harde reset? Zo ja, is het een merkbaar verschil of gaat het om enkele minuten?

Mijn accu balkje in de homescreen wijkt ongv 20% af van mijn accuduur bij instellingen --> over de telefoon --> accu.
Bij dat accubalkje in de homescreen is ongeveer 1/3de nog vol en als ik via instellingen kijk staat het nog op 50% -_-
Kan dit nog rechtgezet worden?

Laatste vraag. Als je bij je homescreen bent en je scherm naar links schuift kom je terecht bij favorieten. Ik kan hier alleen niet iedereen toevoegen. Als ik op het plusje druk krijg ik alleen mensen te zien die met facebook zijn gesynchroniseerd en niet alle contacten uit mijn contactenlijst. Hoe kan ik de ''andere'' mensen hiermee toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:58:
@versteegrob, je kan wachten hoelang je wilt met er komt om de paar maanden wel iets beters uit. Dus in feite zal je dus nooit een telefoon kopen als je zo blijft nadenken.

Ik heb iig paar vragen:
Merken mensen echt dat hun accu langer meegaat na een harde reset? Zo ja, is het een merkbaar verschil of gaat het om enkele minuten?

Mijn accu balkje in de homescreen wijkt ongv 20% af van mijn accuduur bij instellingen --> over de telefoon --> accu.
Bij dat accubalkje in de homescreen is ongeveer 1/3de nog vol en als ik via instellingen kijk staat het nog op 50% -_-

Laatste vraag. Als je bij je homescreen bent en je scherm naar links schuift kom je terecht bij favorieten. Ik kan hier alleen niet iedereen toevoegen. Als ik op het plusje druk krijg ik alleen mensen te zien die met facebook zijn gesynchroniseerd en niet alle contacten uit mijn contactenlijst. Hoe kan ik de ''andere'' mensen hiermee toevoegen?
Aangaande de accubalk,, dit is gewoon beetje kromme schaalverdeling 3x groen 1x geel 1x rood dacht ik.
De accustatus geeft hij het gewoon in procenten.

Verder aangaande je contacten, staan bij contacten weergeven alle vinkjes aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iig paar vragen:

Ik merk na mijn factory reset geen enkel vrrschil in accuduur. Nog steeds bij heftig gebruik 1 dag, tussen de 13 en 17 uur, en als ik alleen wat bel/sms/mail en hem s nachts uitzet 2 volle dagen. Maar dat komt eigenlijk nooit voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:18
Misschien moet je even de app battery status downloaden uit de market, kan je gewoon een icoontje in je status bar neerzetten met een percentage erin, vind ik ook veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Mijn DHD is gisteravond overleden. Ik pakte hem op en het scherm bleef zwart.

Opladen doet het niet meer. Harde reset doet het niet. Helemaal dood...

Maandag komt HTC hem halen en dan hopen dat ik hem snel weer terug heb!

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
AgoNitE schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:33:
Ik heb nu al ruim een week problemen met friendstream (app & widget). Zodra ik wil syncen krijg ik 'netwerkfout' in beeld. Vervolgens gebeurt er niks.

Met een beetje geluk wordt er af en toe gesynct. Meer mensen met dit probleem?
Ik heb hetzelfde probleem, iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
KiTsEr schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:47:
Mijn telefoon vraagt tegenwoordig regelmatig om mn pincode als ik hem uit mn broekzak haal. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik per ongelijk op de power knop gedrukt had hem zo in vliegtuig modus gezet had.

Maar ik krijg het nu ook al als ie naast me op de bank heeft gelegen of op mn nachtkastje. Dus zonder dat ik heb aangeraakt. Hij is niet geroot oid.

Hebben meer mensen dit (gehad)?
Ja, ik heb hier sinds de OTA last van! Erg balen, want ik ben het weekend bij mn ouders en ben mn oplaadkabel vergeten en de batterij gaat hier sneller door leeg.. Is hier al een oplossing voor? Ik heb geen reset gedaan, de batterij liep leeg maar heb dit opgelost door de sync met htcsense.com uit te zetten. Google kan mij helaas ook geen antwoord geven.
...

Ik heb iig paar vragen:

...
Ik merk duidelijk verschil. Bij mij gaat het echt om een paar uur. Was eerst mijn DHD rond de avonduren echt aan een oplader toe, kan ik nu zelfs na het uitgaan nog fijn youtube bekijken met meer dan 30% batterij over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schele indiaan schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:35:
Mijn DHD is gisteravond overleden. Ik pakte hem op en het scherm bleef zwart.

Opladen doet het niet meer. Harde reset doet het niet. Helemaal dood...

Maandag komt HTC hem halen en dan hopen dat ik hem snel weer terug heb!
offtopic:
Wanneer is de begrafenis? En is er koffietafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Volgende week ga ik van de iPhone 3G(wat een hel!) over naar de dhd.
Nu was ik benieuwd of ik van mijn dhd een hub kan maken voor mijn iPad in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het kwaad,kan om de DHD in de badkamer een audioboek te later spelen terwijl ik een bad neem? Ik zet jet raam open & leg de DHD 2 meter van het bad, maar mogelijk bereikt een minihoeveelheid stoom toch de telefoon. Is dat erger dan spatwater van regen? Ik kan me voorstellen dat stoom er sneller in gaat zitten. Aan de andere kant kan hij ook tegen de vaak zeer grote luchtvochtigheid in NL. Ik weet dat bv mijn iPod het prima doet, hen benieuwd wat jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er boxen aan sluiten en vervolgens de telefoon wikkelen in een (hand)doek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:00:
Weet iemand of het kwaad,kan om de DHD in de badkamer een audioboek te later spelen terwijl ik een bad neem? Ik zet jet raam open & leg de DHD 2 meter van het bad, maar mogelijk bereikt een minihoeveelheid stoom toch de telefoon. Is dat erger dan spatwater van regen? Ik kan me voorstellen dat stoom er sneller in gaat zitten. Aan de andere kant kan hij ook tegen de vaak zeer grote luchtvochtigheid in NL. Ik weet dat bv mijn iPod het prima doet, hen benieuwd wat jullie denken.
Ik heb mijn HD altijd op de badkamer liggen als ik in bad lig of onder de douche sta, leg hem gewoon in een washandje en dan vind ik het mooi :P Moet die vast tegen kunnen =) Dit doe ik al 10 jaar lang met al mijn telefoons, nog nooit een probleem gehad :)

[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 08-01-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in bad lig dan leg ik een handdoek op het stuk van badkuip waar geen water komt en leg ik de DHD erop, kan echt geen kwaad, ik leg hem wel weg wanneer ik ga douchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:29:
[...]

Als ik in bad lig dan leg ik een handdoek op het stuk van badkuip waar geen water komt en leg ik de DHD erop, kan echt geen kwaad, ik leg hem wel weg wanneer ik ga douchen.
Ligt er wel aan welke bad/douchegel je gebruikt. Welke gebruiken jullie zoal?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal vermoedelijk gewoon prima gaan, echter badkamers hebben wel snel een hele hoge luchtvochtigheid. Hoewel ik denk dat er genoeg warmte van de DHD komt om geen condensvorming te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Ligt er wel aan welke bad/douchegel je gebruikt. Welke gebruiken jullie zoal?
:+
Axe gebruik ik 8)7 en bad gel een of andere goedkope uit aldi of lidl of een andere duitse supermarkt, maar als ik douch dan ga ik de DHD niet dicht bij het water leggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
Ik leg al jaren mijn telefoon op t muurtje naast mn douche met zelfs de speaker iets over het randje heen. Nog nooit problemen mee gehad, zelfs met mn vorige iPhone een paar keer per ongeluk de telefoon opgenomen terwijl ik met mn kop onder een stroom water stond. Niet zo handig, maar de telefoons zijn er nooit aan overleden. (Wel een keertje doordat ik niet doorhad dat ie van t muurtje gevallen was en 10 minuten in de stroom water van mn douche gelegen had).

Ergo. Ik denk dat het geen/weinig kwaad kan zolang je zorgt dat je telefoon op kamertemperatuur is en je m niet onder de straal water houdt/in je bad legt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:06:
Ik zou er boxen aan sluiten en vervolgens de telefoon wikkelen in een (hand)doek.
Het punt is dat ik geen boxen heb. Dit zou een goed alternatief zijn voor ipod met oortjes in handdoek op de rand. Minder risky :). Dank voor alle reacties. Ik denk DHD ondersteboven op washand :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf deze, prima dingen, met bass en kunnen erg hard.
Waren volgens mij 5 euro bij een sixpack bier destijds :P

Afbeeldingslocatie: http://blog.epromos.com/images/heineken-speakers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:36:
[...]

Axe gebruik ik 8)7 en bad gel een of andere goedkope uit aldi of lidl of een andere duitse supermarkt, maar als ik douch dan ga ik de DHD niet dicht bij het water leggen 8)7
Bedankt voor je (niet verwachte) antwoord 7(8)7
Ik leg elke telefoon in een handdoek (niet al te dik want dan hoor je niks meer). Dat haalt gelijk die harde hoge tonen eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:50:
[...]

Bedankt voor je (niet verwachte) antwoord 7(8)7
Ik leg elke telefoon in een handdoek (niet al te dik want dan hoor je niks meer). Dat haalt gelijk die harde hoge tonen eruit
Bij de DHD hoor je de telefoon dan bijna nauwelijks niet als je die in handdoek legt, ik leg hem juist met lcd scherm onder en hardste boven op de handdoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Google maps verbruikt sinds kort tot wel 10% van mijn batterij, terwijl ik er niks mee doe. Ik ga maps maar even opnieuw installeren, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:18
Ik krijg sinds de update van een week of 2 geleden ook elke dag tientallen matches van HTC friends, komt volgens mij van de htcsense.com service. Ik heb nog niet eerder gelezen dat iemand hier ook last van heeft, het lijkt wel of iedereen die een account aanmaakt op htcsense.com automatisch met mij gematcht wordt, want ik krijg er zo een stuk of 20-40 op een dag.
Verder heb ik ook last van het SMS notificatie probleem..
Erg vervelend, want ik heb totaal geen zin om een reset te doen, kan ik al mijn applicaties weer gaan installeren en instellen...

[ Voor 20% gewijzigd door Maarten00 op 08-01-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
...
Open de People app (of contacten ofzo? Mijn tel staat in het engels). Dan browse je via de onderste balk naar het 2e icoontje van links (groepen), selecteer je de groep, druk je op Add contact to group. Zoeken en vinkjes zetten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Maarten00 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:54:
Ik krijg sinds de update van een week of 2 geleden ook elke dag tientallen matches van HTC friends, komt volgens mij van de htcsense.com service. Ik heb nog niet eerder gelezen dat iemand hier ook last van heeft, het lijkt wel of iedereen die een account aanmaakt op htcsense.com automatisch met mij gematcht wordt, want ik krijg er zo een stuk of 20-40 op een dag.
Verder heb ik ook last van het SMS notificatie probleem..
Erg vervelend, want ik heb totaal geen zin om een reset te doen, kan ik al mijn applicaties weer gaan installeren en instellen...
Hard reset helpt ook niet, het is wachten op HTC voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
ik heb een probleemje met Album art bij Mp3

ik heb nog maar 20 mp3's op me telefoon. en 1 daar van had een album art.. nu wilde ik dat voor de rest ook doen
dus heb ik Mp3Tag gedownload en bij elk nummer een album art toegevoegt..

als ik het met Windows Media Player de mp3's afspeel, zie ik bij elk nummer, een ander album art..

maar als ik het op me DHD afspeel, met HTC speler of Winamp, dan hebben veel nummers hetzelfde album art :S

hoe krijg ik het voor elkaar dat het op me DHD net zo werkt als op de PC met WindowsMediaPlayer?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Versteegrob schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:58:
Nu was ik benieuwd of ik van mijn dhd een hub kan maken voor mijn iPad in de trein.
Er is een app die standaard op je DHD zit: Wifi-hotspot. Werkt prima om van je 3g verbinding een (beveiligde) wifi verbinding te maken. Ook kun je via de USB wel een verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchrevenge schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:20:
[...]

Er is een app die standaard op je DHD zit: Wifi-hotspot. Werkt prima om van je 3g verbinding een (beveiligde) wifi verbinding te maken. Ook kun je via de USB wel een verbinding maken.
Gister heb ik die app nog gebruikt, werkt best goed hoor, dus met ipad of een cheap china tablet kun je smartphone als hotspot gebruiken om het internet op te komen met je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen wel oppassen als je een data limit hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:23:
Heb ik gelukkig niet, tot 2GB snelle verbinding, als je hierover zit wordt het heel langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf wel een hoop moeite hebben met het typen op de DHD, en dan vooral op fora. Zo is het reply-scherm vaak niet goed in beeld (het past zich niet aan aan het scherm) en al helemaal niet in landscape mode, waar het toetsenbord juist weer fijner is. Ook het verwijderen van tekst, als je bijvoorbeeld alleen maar 1 regel uit een post wilt quoten, kost me veel te veel moeite en tijd. Ik ben er niet echt tevreden over: valt me tegen. Maar goed, dat heeft denk ik niet veel met de DHD te maken maar met touchscreen smartphones in het algemeen. Zijn er geen apps die teksten bewerken makkelijker maken...?

EXIT
Ik ontdek nu wel dat je op de DHD beter niet kan typen in het quick reply venster: dat staat te laag op de pagina en verdwijnt dus achter het toetsenbord in landscape mode. Maar het toetsenbord is ook wel erg hoog in landscape mode...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:23:
Die heb ik niet, ik heb een fup, en ik doe allemaal dingen die ik eigenlijk niet mag doen met mobiel internet 8)7 Maar volgens mij mag je rustig je mobiel internet delen zolang je maar niet teveel gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Nou, ben vandaag weer heel de dag bezig geweest om die boot sound er uit te slopen.

ben bang dat het me niet gaat lukken helaas.
Heb diverse boot animaties gebruikt, maar die starten pas op nadat het geluidje is geweest.
Dat maakt dus allemaal niet uit, Het geluidje zit dus waarschijnlijk in de bootimage oid.

Mijn kennis houd hier op. Maar het moet toch mogelijk zijn om die iritante sound er uit te rippen.

Iemand die CyanogenMod-Rom of Leedroid-Rom heeft draaien? Hoor je dit dan ook?
Ik heb er niet op gelet toen ik Android Revolution HD-Rom er op had staan om te spelen.

Edit:Ik heb de oplossing gevonden, stom, ik had beter gelijk effe op XDA kunnen gaan spitten.
Voor iedereen die geeen bootsound wil:

ff rooten uiteraard. en zorg dat je r/w rechten heb
Ga naar: /system/customize/resource
Verwijder android_audio.mp3

Bron: http://forum.xda-develope...2229&highlight=boot+sound

[ Voor 22% gewijzigd door Whiskey103 op 08-01-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Heb ik ook,nu gebruik ik player pro. Die toont wel de album art.
SuperVeloce schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:32:

ik heb nog maar 20 mp3's op me telefoon. en 1 daar van had een album art.. nu wilde ik dat voor de rest ook doen

als ik het met Windows Media Player de mp3's afspeel, zie ik bij elk nummer, een ander album art..

maar als ik het op me DHD afspeel, met HTC speler of Winamp, dan hebben veel nummers hetzelfde album art :S

hoe krijg ik het voor elkaar dat het op me DHD net zo werkt als op de PC met WindowsMediaPlayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
player pro is een betaalde app van 3euro..

heb liever iets gratis, vooral ook omdat ik geen creditcard of paypal heb

toch jammer dat de standaard app en winamp het niet goed doen met album art

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toen ik de DHD kreeg ook MP3tag gebruikt om de album art echt IN de mp3's the zetten: voordat ik dat deed hadden diverse mp3s geen art omdat ik de meeste tags via iTunes had aangepast en die bewaard de art niet IN de mp3 zelf. Sinds ik dat gedaan heb, heb ik bij alle mp3's album art, ook in de standaard DHD player... Dus het is vreemd dat dat bij sommige lui niet lijkt te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg tijdens het updaten een rood driehoek met uitroepteken erin. Verder gaat mn dhd niet.

Als ik volume omhoog en power button indruk krijg ik deze melding:

assert failed: apply_patch_check (“/system/framework/services.jar (en nog een heleboel cijfers)

E:Error in /sdcard/download/OTA_Ace_HTC_WWE_1_32_405_6-1_32_405_3_R_P_releasee5112fe6a4u8c87y.zip
(Status 7)

Ik heb verder niks met mijn telefoon gedaan. Niet geroot of wat dan ook. Kan iemand mij hiermee helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:36:
Ik krijg tijdens het updaten een rood driehoek met uitroepteken erin. Verder gaat mn dhd niet.

Als ik volume omhoog en power button indruk krijg ik deze melding:

assert failed: apply_patch_check (“/system/framework/services.jar (en nog een heleboel cijfers)

E:Error in /sdcard/download/OTA_Ace_HTC_WWE_1_32_405_6-1_32_405_3_R_P_releasee5112fe6a4u8c87y.zip
(Status 7)

Ik heb verder niks met mijn telefoon gedaan. Niet geroot of wat dan ook. Kan iemand mij hiermee helpen ??
Het lijkt er op dat de Nieuww Rom niet helemaal lekker binnen is gekomen. Dit heb ik ook wel eens gehad omdat tijdens het downloaden de verbinding van HSPDA naar WiFi ging oid.

Effe opnieuw downloaden kan misschien helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

SuperVeloce schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:32:

Je hebt 2 soorten album art:
1. Een JPG file in dezelfde directory als de MP3 bestanden. (folder.jpg)
2. De het JPG bestand is embedded in de MP3, maakt deel uit van de id3 tag, Bij het toevoegen van de albumart wordt je MP3 bestand dus groter.

Eigenlijk is nummer 2 de echte albumart. Misschien moet je daar eens naar kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 08-01-2011 23:08 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
pff vanalles geprobeerd, krijg maar niet voor elkaar..

ik had 20 nummers in mapje Music staan...

opende met Mp3Tag de F:\Music dir..

toen elk nummer af gegaan, op internet jpg gezocht en die toegevoegd, toen gewoon opslaan

dus infeite heb ik de mp3's groter gemaakt..

en bij 2 werkt het wel, rest niet..

de 2 programma's zien gewoon 2 albums.. terwijl het allemaal losse nummers zijn in 1 map

lijkt me sterk dat ik elk nummer 1 voor 1 op me DHD moet zetten....
want op laptop met windows media player.werkt het allemaal wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:20:
pff vanalles geprobeerd, krijg maar niet voor elkaar..

ik had 20 nummers in mapje Music staan...

opende met Mp3Tag de F:\Music dir..

toen elk nummer af gegaan, op internet jpg gezocht en die toegevoegd, toen gewoon opslaan

dus infeite heb ik de mp3's groter gemaakt..

en bij 2 werkt het wel, rest niet..

de 2 programma's zien gewoon 2 albums.. terwijl het allemaal losse nummers zijn in 1 map

lijkt me sterk dat ik elk nummer 1 voor 1 op me DHD moet zetten....
want op laptop met windows media player.werkt het allemaal wel...
Sla je wel na het toevoegen van een cover aan een nummer de verandering op? Je moet denk ik niet aan alle nummers album art toekennen en dan pas opslaan. Kan het nu ff niet checken, maar mss dat dat het probleem veroorzaakt. (Dit geldt natuurlijk alleen als elk nummer ander network heeft.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik sla elke keer op, per nummer die ik aanpas.. elke keer op de Diskette icoon..

het rare is gewoon, dat het met windows media player wel werkt..
en op de telefoon met 2 muziek programma's niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ben in Deel 1 en 2 wel actief geweest, maar inmiddels een lange tijd inactief geweest. Hierbij even wat op/aan merkingen m.b.t. de DHD :

De Muziekspeler is op mijn telefoon gewoon onbruikbaar, inmiddels. Heeft eerst wel goed gewerkt, en ik heb geen idee waardoor dit komt. De telefoon lijkt totaal van slag als ik een 3,5mm jack in de audio uitgang stop. Als ik muziek probeer af te spelen na het aansluiten van oortjes speelt de muziek heel eventjes af (paar seconden). Vervolgens beginnen de kuren : Liedje start random opnieuw, liedje 'slaat over'. Lijkt nog het meest op de 'skip functie' op een dvd speler, hij slaat gewoon opeens een tien tot 20 seconden over, en dat het hele liedje lang, achter elkaar. Heb helaas geen camera bij de handom het te filmen, behalve de DHD zelf..

Angry Birds lagt vaak. Dwz, hij doet het wel gewoon, alleen het lijkt net alsof je maar een paar fps hebt.

USB debugging heb ik aan staan, uiteraard.

De contactenlijst heeft ook even raar gedaan, maar dat bleek achteraf aan een update van Whatsapp te liggen. Na een nieuwe update van Whatsapp functioneerde dat weer prima (ik kreeg dubbele contacten in de contactenlijst, en hij bleef me maar reminden dat er 15 links waren gevonden).

Voor de rest een leuke telefoon.. hele verademing als je van Symbian afkomt. Ook erg handig dat je de telefoon gewoon als USB stick kan gebruiken.

Batterij gaat snel leeg, ja. Myah. Tis een smart phone.. Alhoewel ik t toch wel érg prettig had gevonden als er, zo ongeveer, 10 - 20 % extra capaciteit aan boord zou zijn. Nu heb ik soms dat ik na een normale dag uitga, en dan 's nachts rond een uur of 2 - 3 houdt ie t toch wel voor gezien. Das wel jammer, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Maar bij de laatste update kon je toch niet meer rooten? Is er echt geen eenvoudiger manier om dat geluid uit te schakelen?
W.Bakker schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:37:
Nou, ben vandaag weer heel de dag bezig geweest om die boot sound er uit te slopen.

ben bang dat het me niet gaat lukken helaas.
Heb diverse boot animaties gebruikt, maar die starten pas op nadat het geluidje is geweest.
Dat maakt dus allemaal niet uit, Het geluidje zit dus waarschijnlijk in de bootimage oid.

Mijn kennis houd hier op. Maar het moet toch mogelijk zijn om die iritante sound er uit te rippen.

Iemand die CyanogenMod-Rom of Leedroid-Rom heeft draaien? Hoor je dit dan ook?
Ik heb er niet op gelet toen ik Android Revolution HD-Rom er op had staan om te spelen.

Edit:Ik heb de oplossing gevonden, stom, ik had beter gelijk effe op XDA kunnen gaan spitten.
Voor iedereen die geeen bootsound wil:

ff rooten uiteraard. en zorg dat je r/w rechten heb
Ga naar: /system/customize/resource
Verwijder android_audio.mp3

Bron: http://forum.xda-develope...2229&highlight=boot+sound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
magnum73 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 09:34:
Maar bij de laatste update kon je toch niet meer rooten? Is er echt geen eenvoudiger manier om dat geluid uit te schakelen?
[...]
M-Opensource in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"

Rooten lukt weer. Ook na de laatste OTA.

Of deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003

[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey103 op 09-01-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Maarten00 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:28:
[...]

Misschien moet je even de app battery status downloaden uit de market, kan je gewoon een icoontje in je status bar neerzetten met een percentage erin, vind ik ook veel fijner.
ik heb deze even geprobeerd, maar het zorgt voor nog een batterij icoontje.. met percentages

ik wil eigenlijk het gewone batterij icoon links boven veranderen zodat daar de percentages in staan, maat van me met een HD2 met DHD rom heeft dat wel.. maar hij weet niet waarmee hij dat doet :p

heeft iemand daar een antwoord op?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Awesome, als ik thuis ben aangekomen, ga ik het meteen maar even een poging geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:29
XtinctHeD schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:15:
[...]

ik heb deze even geprobeerd, maar het zorgt voor nog een batterij icoontje.. met percentages

ik wil eigenlijk het gewone batterij icoon links boven veranderen zodat daar de percentages in staan, maat van me met een HD2 met DHD rom heeft dat wel.. maar hij weet niet waarmee hij dat doet :p

heeft iemand daar een antwoord op?
Ik heb daar ooit (2 maanden geleden ofzo) iets voor gevonden op XDA, had je alleen wel root voor nodig(logisch ook)
Geen idee meer hoe het heette alleen...

edit: deze:
Afbeeldingslocatie: http://dump.denniskrol.com/images/screenshot_2.png

[ Voor 6% gewijzigd door Dannisi op 09-01-2011 13:20 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

maar dat is een root met een downgrade van je tel... is het nog niet mogelijk om de laatste OTA te rooten om bijvoorbeeld stock etc weer uit te zetten?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Bakker schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:31:
[...]

Het lijkt er op dat de Nieuww Rom niet helemaal lekker binnen is gekomen. Dit heb ik ook wel eens gehad omdat tijdens het downloaden de verbinding van HSPDA naar WiFi ging oid.

Effe opnieuw downloaden kan misschien helpen.
Heb het al heel vaak opnieuw geprobeerd. Is er een andere manier om de update te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
XtinctHeD schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:19:
[...]

maar dat is een root met een downgrade van je tel... is het nog niet mogelijk om de laatste OTA te rooten om bijvoorbeeld stock etc weer uit te zetten?
Je kunt downgraden en vervolgens een custom rom installeren die de laatste OTA bevat, maar dan wel is geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzley
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 14:34
Ik vind nergens iets over mijn probleem, waarschijnlijk is het iets kleins maar ik vind het niet:
Als ik op htcsense.com inlog, word blijkbaar het "beginscherm" overgeslagen en ik krijg dus niet de keuze voor footprints, dashboard e.d. maar beland ik meteen bij het dashboard. Hoort dit zo? Is de rest nog niet beschikbaar dan of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
denniskrol schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:19:
[...]

Ik heb daar ooit (2 maanden geleden ofzo) iets voor gevonden op XDA, had je alleen wel root voor nodig(logisch ook)
Geen idee meer hoe het heette alleen...

edit: deze:
[afbeelding]
Dat kan hiermee: http://circle.glx.nl/

Dit hoort eigenlijk in het Desire HD Root forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
wzzley schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:05:
Ik vind nergens iets over mijn probleem, waarschijnlijk is het iets kleins maar ik vind het niet:
Als ik op htcsense.com inlog, word blijkbaar het "beginscherm" overgeslagen en ik krijg dus niet de keuze voor footprints, dashboard e.d. maar beland ik meteen bij het dashboard. Hoort dit zo? Is de rest nog niet beschikbaar dan of ligt het aan mij?
Precies het zelfde hier. Ik krijg ook het zelfde sinds een paar dagen. Eindelijk zijn ze wel bezig met die site hoop ik. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik gebruik sinds een week M:iQ.. Praktisch dezelfde functies als HTCSense.com, maar een stuk stabieler.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wzzley schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:05:
Ik heb dit al 1 maand... Ik heb nu Lookout gedownload, heeft ook de optie's telefoon opzoeken, back up's maken en telefoon helemaal scannen op malware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Net voor de derde keer al mijn smsjes weg. En weer had ik een paar uur ervoor een backup gemaakt :P
Telefoon lag voor me, en ik hoorde de smstoon. Ik zag geen notification, en bij het icon van messages stond geen groen 1tje van een ongelezen sms. Ik dacht: misschien is dat ding ff wat anders aan het doen, ik kijk zo wel weer. Kijk ik minuut erna, is heel messages leeg...

Van de vorige 2 keren kan ik me niet herinneren of ik toen een sms kreeg, maar de tweede keer was op 1 jan om 0:30, dus dat zou nog best kunnen. Ik had er ongveer 2200 smsjes instaan, maar dat zou toch niet uit moeten maken. Ik heb SMS Backup draaien, die stuurt alle smsjes door naar m'n gmail, die heeft de gemiste sms nooit verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
denniskrol schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:17:
Net voor de derde keer al mijn smsjes weg. En weer had ik een paar uur ervoor een backup gemaakt :P
Telefoon lag voor me, en ik hoorde de smstoon. Ik zag geen notification, en bij het icon van messages stond geen groen 1tje van een ongelezen sms. Ik dacht: misschien is dat ding ff wat anders aan het doen, ik kijk zo wel weer. Kijk ik minuut erna, is heel messages leeg...

Van de vorige 2 keren kan ik me niet herinneren of ik toen een sms kreeg, maar de tweede keer was op 1 jan om 0:30, dus dat zou nog best kunnen. Ik had er ongveer 2200 smsjes instaan, maar dat zou toch niet uit moeten maken. Ik heb SMS Backup draaien, die stuurt alle smsjes door naar m'n gmail, die heeft de gemiste sms nooit verstuurd.
Hier ook al een keer gebeurd, ja. Erg vervelend.. Rare is wel dat de smsjes wel gewoon keurig blijven staan op htcsense.com ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Wil ik net mn backup terugzetten, krijg ik deze error:
no such table: contacts2:, while compiling: SELECT * FROM contacts2 WHERE thread_id = 2
De SMS database raakt dus 'gewoon' corrupt. Na een reboot lukt het terugzetten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Laatst online: 15-09 09:30
Het is tijd voor een nieuwe telefoon. En ik ben van plan de HTC Desire HD te kopen.
Ik zat veel te twijfelen tussen desire hd en samsung galaxy s. Het toch voor de HTC gekozen.

Nu heb ik nog 2 vragen:

1) Is de afwerking van de telefoon nog steeds slecht? Zoja kan je hem dan terugbrengen (naar je winkel) om een nieuwe te vragen die wel goed is?

2) Ik heb veel gelezen over de normale desire(de oude), met vodafone branding. Is de Desire HD ook vodafone gebrand als je hem in een vodafone shop of op vodafone.nl besteld? Zoja, wat is er anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de topics doorleest kom je veel positieve ervaringen tegen, kwaliteit is echt prima in orde, zijn heel weinig telefoons met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Laatst online: 15-09 09:30
Oke, dat is mooi, maar hoe zit het met de branding van vodafone?
Doen ze dat ook bij de desire HD? Zoja wat merk je ervan? (vodafone logo's/apps/andere zooi of updates later ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Ik heb een VF toestel en er zit bij mij geen branding op. Geen logo's. Gewoon niks kunnen vinden nog. In tegenstelling tot mijn Xperia X1 ;) Volgens mij krijg je gewoon een normaal toestel wat je ook bij losse verkoop zou krijgen.

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb een branded 'gewone' desire gehad. Hier was ook niks van te merken. Zat alleen een vodafone scene op die je kon kiezen uit een reeks van scenes.
Ik heb het toestel destijds geroot+goldcard en een orginele stock rom gedraaid zodat ik wel de nieuwste rom had. Maar verder merk je niks aan de branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:21:
[...]

Heb het al heel vaak opnieuw geprobeerd. Is er een andere manier om de update te installeren?
Op XDA staat er ergens een thread met alle updates van de DHD. Ikzelf heb handmatig die update gedaan. Werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:52

Guldan

Thee-Nerd

@jorrdy,

De afwerking van het toestel is echt heel goed. Ik had gezien de verhalen ook wat problemen verwacht daarmee echter is mij het echt meegevallen. Ik heb geen problemen met de klepjes, ik krijg ze er eerder moeilijk af dan dat ze los zitten.

Ik heb wel dat de camera niet helemaal recht zit, nu was ik in de veronderstelling dat dat echt super opviel, echter kan je dat alleen zien in het feit dat de lens van de camera niet helemaal in het midden van de zwarte ring zit waar 8mp op staat. Je hebt er ook geen last van bij het foto's maken.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 20:07
Versteegrob schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:58:
Ben benieuwd naar je ervaringen, heb nu ook een 3G en zit te twijfelen (waarschijnlijk zoals jij) tussen de i4 en de DHD!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
De DHD heeft al ingebouwd dat je er een "hub" van kunt maken. Dat is dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Jordyyyyy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 01:26:
Oke, dat is mooi, maar hoe zit het met de branding van vodafone?
Doen ze dat ook bij de desire HD? Zoja wat merk je ervan? (vodafone logo's/apps/andere zooi of updates later ect.)
Je krijgt wat vodafone apps erop die je niet standaard eraf krijgt. Middels Titanium Backup Pro kun je deze apps wel "freezen" waardoor ze neit meer in de appdrawer (applicatie lijst) voorkomen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:40:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaringen, heb nu ook een 3G en zit te twijfelen (waarschijnlijk zoals jij) tussen de i4 en de DHD!
Ik kwam ook van de iPhone 3G en dat is terug te vinden in mijn review over de DHD, de iPhone4 is niks anders dan geupgrade versie, dus je oordeel kun je maken op je ervaringen met iOS, alleen zal op iPhone 4 inderdaad sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:17:

Heb je je SMS settings al gechecked? Met name die ene setting die er voor zorgt dat hij alle smsjes verwijdert zodra hij zijn capiciteit heeft bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand sinds een paar dagen ook ook problemen met Hotmail exchange op de DHD? ik gebruikte tot voor kort de standaard email client voor mijn hotmail exchange maar sinds 2 dagen wilt deze geen nieuwe email binnenhalen :S iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Heb je je SMS settings al gechecked? Met name die ene setting die er voor zorgt dat hij alle smsjes verwijdert zodra hij zijn capiciteit heeft bereikt.
Ik heb precies het zelfde gehad, die auto delete setting staat gewoon uit.. En met die setting zouden niet alle smsjes moeten worden verwijderd.. De DB raakt corrupt, en word dan verwijderd, iets wat ik zoiezo erg vreemd vind..Maar er is hierover veel meer te vinden..

Raar dat hier niets aan wordt gedaan ovrigens, dit probleem blijkt al heel lang te bestaan..

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
gelukkig nog geen smsjes verloren :P

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!