Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 23:05
Als je geen sleeve meegeleverd hebt gekregen bij de pov tegra, dan is deze wellicht een optie (zeker voor die prijs, de maten zijn hetzelfde als de pov-sleeve, het lijkt gewoon dezelfde maar zonder opdruk):

link

[ Voor 6% gewijzigd door tr201 op 30-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swain
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 05:39
Bart-Willem schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:07:
Bij mijn Tegra zat helaas geen sleeve. :( Ipad-sleeves/cases passen niet aangezien die een 4:3-schermverhouding hebben en dus hele andere maten. :P
Ik wacht het wel even af of er een bij zit of niet en laat het wel even weten. Blijkbaar wordh et niet altijd meegeleverd.
Was op de hoogte dat de ipad sleeves niet passen maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Dankzij de mount scripts, heb ik nu alles aan de praat zoals ik het wil. Het enige wat ik erg jammer vind (ook bij de android telefoons, is dat er continue automatisch programma's in de achtergrond opgestart worden die ik niet gebruik. Dit vreet natuurlijk aardig wat batterij. Ook wanneer je er voor zorgt dat ze bij het opstarten niet worden gestart, worden ze toch op een later tijdstip opgestart. Is er een manier om hier vanaf te komen?

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
Swain schreef op zondag 30 januari 2011 @ 09:21:
Gisteren de point of view tegra 10,1" besteld. Weet iemand of hier iets van een sleeve bij zit?
Of heeft iemand anders tips voor een sleeve waar dit apparaat in past? Bij voorkoor zoiets als pricewatch: Apple iPad Case Transition
Let goed op!
Ik dacht ook dat er geen sleeve bij mijn Mobii zat.
Zat ie onder in de doos (Ik had de doos bijna weggegooid 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Smika: verwijder de apps, of leer er mee te leven.
overigens zou het zo goed als geen extra batterij moeten gebruiken.
in tegenstelling tot windows, doet een app die geladen is in android absoluut niks tenzij er specifiek iets mee gedaan wordt.
het staat in ram omdat dat toch wel stroom krijgt, maar zodra het daar zit doet de cpu er niks meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 08:29
Toch nog even een schopje over mijn eerdere vraag. Als ik kijk naar http://soltesza.wordpress...-2-supports-ubuntu-linux/ dan lijkt het er op dat de Tegra2 ondersteund wordt door Ubuntu, maar ik kan nergens vinden of de POV Tegra2 Ubuntu of een andere volwaardige Linux kan draaien.

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 06:53
En weer nieuws over Impact Retail. Ben benieuwd of/wanneer de POV nog bezorgd word....

Update maandag 31 januari 2011- 11.30 uur

Tilburg – 31 Januari 2011 - Vandaag, maandag 31 januari 2011 heeft de rechtbank van Breda, op verzoek van de bewindvoerder mr. Mart Franken (Van Iersel Luchtman Advocaten) het faillissement van IMpact Retail uitgesproken. De bewindvoerder heeft aangegeven hiertoe gedwongen te zijn door de financiële problemen van IMpact Retail.

Tegelijkertijd geeft Mr. Franken aan in onderhandeling te zijn met verschillende partijen die bereid zouden zijn om de gezonde commerciële activiteiten van It’s Electronics, Prijstopper en Modern.nl al dan niet in afgeslankte vorm voort te zetten en mogelijk de verplichtingen aan klanten over te nemen.

Voor alle werknemers is inmiddels met het UWV een spoedregeling getroffen voor de salarisbetalingen van januari. De werknemers krijgen vandaag hun ontslag aangezegd. Mr. Franken verwacht dat het faillissement een mogelijke doorstart bespoedigt.

De 118 winkels en internetshops blijven tot nader order gesloten. Klanten met lopende bestellingen of reparaties krijgen persoonlijk bericht over een mogelijke oplossing.
De website van IMpact Retail (www.impactretail.nl) geeft met regelmaat updates over de ontstane situatie. Klanten met vragen over lopende orders worden verzocht zich via het Contactformulier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom ik me usb niet kan veranderen van host/slave? apk gedownload en installed.
usb fout-opsporing staat uit.

iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Heeft er al iemand een soort car holder voor zijn POV? Ik bedoel dan voor aan de hoofdsteunen, zodat de kids achterin iets te doen hebben op lange ritten.
Ik heb op Dealextreme wel iets gevonden, maar weet nog niet precies wat ik daarvan denken moet.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

nwagenaar

God, root. What's the differen

Niet om het één of ander, maar qua garantie zal er weinig veranderen. Garantiekaart of niet, je hebt gewoon minimaal 2 jaar garantie (Europese regelgeving). Als de verkopende partij failliet gaat, dan kan je gewoon garantie claimen bij de importeur of direct bij POV. Ze kunnen dit niet weigeren, dus qua garantie zit je gewoon veilig.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ovaal schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:25:
Heeft er al iemand een soort car holder voor zijn POV? Ik bedoel dan voor aan de hoofdsteunen, zodat de kids achterin iets te doen hebben op lange ritten.
Ik heb op Dealextreme wel iets gevonden, maar weet nog niet precies wat ik daarvan denken moet.
Ik weet het niet zeker maar volgns mij pas dit niet aangezien de ipad minder lang is en breder dan de pov ik kan me vergissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnupperpuppe
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:38
nwagenaar schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:27:
Niet om het één of ander, maar qua garantie zal er weinig veranderen. Garantiekaart of niet, je hebt gewoon minimaal 2 jaar garantie (Europese regelgeving). Als de verkopende partij failliet gaat, dan kan je gewoon garantie claimen bij de importeur of direct bij POV. Ze kunnen dit niet weigeren, dus qua garantie zit je gewoon veilig.
Helaas is dat toch niet het geval. Garantie is iets tussen jou en de verkoper. M.a.w. verkoper failliet, garantie weg!
Vaak is het echter zo dat een fabrikant bij wijze van service een fabrieks-garantie aanbiedt, maar die heeft niets te maken met de wettelijke garantie-termijn van 2 jaar waar jij het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

nwagenaar

God, root. What's the differen

Schnupperpuppe schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:08:
[...]
Helaas is dat toch niet het geval. Garantie is iets tussen jou en de verkoper. M.a.w. verkoper failliet, garantie weg!
Nou, niet helemaal. In principe is de verkopende partij de primaire contactpersoon in geval van het claimen van garanties en/of reparaties. Maar, in geval van IT's kan je zonder problemen de garantie claimen bij de producent en/of importeur. Zie ook het stukje tekst van de Consumentenbond:
Garanties op gekochte producten blijven in veel gevallen gelijk. Dit komt doordat het doorgaans de producent van het product is die de garantie afgeeft, niet de verkoper ervan. Als u bijvoorbeeld een HP-laptop hebt gekocht bij It’s, dan krijgt u fabrieksgarantie van HP. In het geval dat It’s failliet gaat, moet u voor die garantie wel zelf contact opnemen met HP.
Bovendien staat er voldoende informatie over het claimen van garantie op de site van Impact Retail (Garantie informatie na het faillissement)
Vaak is het echter zo dat een fabrikant bij wijze van service een fabrieks-garantie aanbiedt, maar die heeft niets te maken met de wettelijke garantie-termijn van 2 jaar waar jij het over hebt.
Je hebt gelijk. Maar er werd ook gezegd dat je nu naar je garantie kon fluiten. En dat is dus niet perse waar. Overigens moet ik wel opmerken dat fabrieksgarantie wel iets anders werkt. Zo is het wel toegestaan om arbeidsloon in rekening te brengen. Maar er is wel degelijk sprake van garantie!

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnupperpuppe
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:38
nwagenaar schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:03:
[...]
Maar, in geval van IT's kan je zonder problemen de garantie claimen bij de producent en/of importeur. Zie ook het stukje tekst van de Consumentenbond:

[...]

Je hebt gelijk. Maar er werd ook gezegd dat je nu naar je garantie kon fluiten. En dat is dus niet perse waar. Overigens moet ik wel opmerken dat fabrieksgarantie wel iets anders werkt. Zo is het wel toegestaan om arbeidsloon in rekening te brengen. Maar er is wel degelijk sprake van garantie!
Ik wou alleen maar even waarschuwen dat je weldegelijk naar de wettelijk geregelde garantie kan fluiten op het moment dat de verkoper failliet gaat.
Dat het in veel gevallen, en blijkbaar ook bij IT's, beter is geregeld is meegenomen, maar is niet iets wat bij voorbaat in de wet is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Nog even een kleine toevoeging

Mededeling:
Naar aanleiding van het faillisement van IMPACT retail waartoe de winkelketens MODERN en IT’s electronics behoren verzoeken wij u bij eventuele defecten aan de Point of View tablets een email te sturen naar IMPACT@pointofview.eu. Point of View neemt dan contact met u op om uw defecte product op de correcte manier in behandeling te nemen.

source: http://club.pointofview-o...try_id=155&product=tablet (onderaan de website)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Frankster schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:08:
Toch nog even een schopje over mijn eerdere vraag. Als ik kijk naar http://soltesza.wordpress...-2-supports-ubuntu-linux/ dan lijkt het er op dat de Tegra2 ondersteund wordt door Ubuntu, maar ik kan nergens vinden of de POV Tegra2 Ubuntu of een andere volwaardige Linux kan draaien.
Ben hier ook wel erg benieuwd naar... heb hier ook al even op lopen zoeken, maar nog geen antwoord gevonden. Hopelijk hier iemand?

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:14:
[...]

Ik weet het niet zeker maar volgns mij pas dit niet aangezien de ipad minder lang is en breder dan de pov ik kan me vergissen
Ik heb nog even gekeken op DX en ik denk dat ik deze holder toch maar ga bestellen. De lengte is instelbaar, zodat ook de PoV er in zou moeten passen. Het lijstje van de DX specs staat hieronder:
  • Plastic material
  • Mount your iPad on back pillow of the seat in your car, your back seat passengers can enjoy movies or play games with it during long trip
  • Adjustable length: 14.2cm~25.3cm
  • Adjustable angle, can rotate 360 degree
  • Easy install without tools
  • Can also hold tablets

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
theoretisch kan het, maar niemand heeft nog geprobeerd ubuntu geschikt the maken.
gedeeltelijk ook omdat de advent vega/mobii tegra kernel source pas sinds een paar dagen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen Tweakers,

Hebben jullie ook dat Angry Birds vaak vastloopt?
Ik heb Flash al eens opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen.Hebben jullie andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een sleeve/hoes/case gevonden die past op de POV 7 incher?

Ik had de Case Logic 7/10" Sleeve (VLS110) al liggen, en met de zwarte [ ] vierkant die in de verpakking zat, past die er wel heel netjes in, maar het blijft een 10 inch laptop sleeve. Wat groot. Een sleeve voor de Galaxy Tab geprobeerd, maar die pastte niet. Die is te klein.

Daarnaast: iemand een suggestie voor een goede (niet reflecterende) screenprotector voor de POV 7?

@Spim: over de 10 geen ervaring, maar op de 7 heb ik hem nooit werkend gekregen. Maar je vraag ging over de 10, vermoedelijk. Daarnaast is het geen Flash game voor zover ik weet, maar een gewone app zonder flash eis.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Smika schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:08:
Dankzij de mount scripts, heb ik nu alles aan de praat zoals ik het wil. Het enige wat ik erg jammer vind (ook bij de android telefoons, is dat er continue automatisch programma's in de achtergrond opgestart worden die ik niet gebruik. Dit vreet natuurlijk aardig wat batterij. Ook wanneer je er voor zorgt dat ze bij het opstarten niet worden gestart, worden ze toch op een later tijdstip opgestart. Is er een manier om hier vanaf te komen?

Smika
Op de foon heb ik deze eens gebruikt:
http://www.androlib.com/a...roid-autostarts-jppi.aspx

overigens maakt het, zoals boven gezegd, volgens mij geen snars uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordat de usb switcher het doet moet het tablet dan geroot zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:33
Voor de 7" is er een nieuwe custom rom

Op dit zweeds forum is veel info te vinden over custom roms

http://www.swedroid.se/fo...hp?p=434488&postcount=513

http://netlogic.se/Kendo-M7.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:06

winnie

de poes...

Geen market apk meer nodig. Google goes internet ;-)
http://market.android.com/
YouTube: Kanaal van androiddevelopers voor de presentatie van honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

winnie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:49:
Geen market apk meer nodig. Google goes internet ;-)
http://market.android.com/
YouTube: Kanaal van androiddevelopers voor de presentatie van honeycomb.
Presentatie was Cool!

De websitre heeft het al te druk :D

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Presentatie was heel cool. Inloggen op de market lukt me nog niet. Iemand al wel succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Market werkt hier af en toe (nog veel foutmeldingen). Wel geinig dat je bij installatie de vraag krijgt op welk van je androidapparaten de app geïnstalleerd moet worden. Ik kan dus vanaf de tablet een app op m'n Desire installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

winnie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:40:
Presentatie was heel cool. Inloggen op de market lukt me nog niet. Iemand al wel succes?
Schijnt ergens de komende dagen pas te werken. Nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
JaY- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Schijnt ergens de komende dagen pas te werken. Nog even geduld dus :)
Niks ervan. Zoals eerder gezegd, het werkt gewoon met af en toe een foutmelding (die ik nu niet meer zie). Alleen door de drukte duurt het af en toe even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Aanmelden lukt mij nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanmelden lukt hier ook, daarna kan je inderdaad de app opzoeken en klaarzetten voor installatie. Je kan zelfs netjes kiezen voor welke tablet/phone. Daarna een tablet gepakt (nog niet getest met de pov overigens) en na starten ging die inderdaad meteen downloaden en installeren. Werkt wel heel netjes.

Maar is een market apk nu inderdaad niet meer nodig? Ik vermoed dat het automatisch downloaden/installen van een in market.android.com geselecteerde app wel alleen werkt indien de juiste google software is geinstalleerd op de tablet/phone?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 09:28 . Reden: toevoeging vraag, correctie adres ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
market website werkt hier ook goed met de mobii tegra.
downloads die je start terwijl de tablet uit/offline staat worden ook in een wachtrij geplaatst en geïnstalleerd zodra je wifi aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is mijn bestelde tablet (Mobii 10,2") afgeleverd, maar ik vrees dat het een DOA is. :(

Aanzetten, dan laat hij het Point of View logo zien, zegt snel iets over menu update en mass storage, laat een Android logo zien en dan komt de tekst "Android" in beeld die afwisselend belicht wordt, als een soort progress bar. Op een geveven moment stopt dat bewegen en blijft de tekst staan. Ik heb hem 1,5 uur laten liggen omdat iemand zij dat Android de eerste keer traag was maar dit is te gek. Uitzetten kan alleen via de reset opening, weer aanzetten geeft hetzelfde verhaal.

Is dit nog te verhelpen (software update forceren vanaf microsd kaart o.i.d. en zo ja, hoe gaat dat?) of wordt het een DOA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-12-2024

javka

Wat storing? Zonnestorm!!

Als eerste zou ik je aanraden om contact op te nemen met de verkoper of direct met Point of View. Je hebt hem net nieuw, en als DOA heb je natuurlijk meer recht op omruilen dan laten repareren.

Wil je toch zelf een poging wagen, zie dan de link naar de firmware in het starttopic. Je kunt via die link ook een update instructie vinden. Ik denk dat die nog zou kunnen werken, want er zit nog leven in je tablet. Je hebt er wel een PC en een USB A-A kabel voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

javka schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:46:
Als eerste zou ik je aanraden om contact op te nemen met de verkoper of direct met Point of View. Je hebt hem net nieuw, en als DOA heb je natuurlijk meer recht op omruilen dan laten repareren.
Die komen zelf met de update optie aan maar verwijzen naar de firmware van de Tegra tablet. Volgens mij heb ik die niet, die Tegra was ook veel duurder dan de mijne. Of die firnmware gaat werken?
Wil je toch zelf een poging wagen, zie dan de link naar de firmware in het starttopic. Je kunt via die link ook een update instructie vinden. Ik denk dat die nog zou kunnen werken, want er zit nog leven in je tablet. Je hebt er wel een PC en een USB A-A kabel voor nodig.
Die kabel zou ik moeten gaan halen, maar van deze tablet staat er geen firmware in het starttopic. Of is die van de 7" tablet hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-12-2024

javka

Wat storing? Zonnestorm!!

Je moet eerst duidelijk weten welk tablet je hebt. Toevallig met een Arm 11 processor? Daar staat bij PoV geen firmware voor.

Je kunt niet zomaar firmware van een ander tablet gebruiken, dat gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04

migros

Nooit meer een Samsung

javka schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:19:
Je moet eerst duidelijk weten welk tablet je hebt. Toevallig met een Arm 11 processor? Daar staat bij PoV geen firmware voor.

Je kunt niet zomaar firmware van een ander tablet gebruiken, dat gaat niet werken.
Zijn er meerdere Pov-versies dan?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

migros schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:23:
[...]

Zijn er meerdere Pov-versies dan?
De 7inch, de 7inch met een balletje en de 10inch (ik heb het over tablets ja...)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
En de 10inch is er met 2 verschillende processoren, alhoewel de meeste hier volgens mij de tegra-versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
Rob schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:14:
[...]

De 7inch, de 7inch met een balletje en de 10inch (ik heb het over tablets ja...)
En van de 10inch zijn er:
- 1x Dual core Cortex A9 - 1 GHz processor (512MB geheugen) met NVIDIA Tegra 250 chipset en 10.1" 1024x600 Capacitive touch screen;
- 1x ARM 11 - 1GHz processor (256MB geheugen) en 10.1" 1024x600, Resistive touchscreen

tr201 was me voor :*)

[ Voor 3% gewijzigd door dspijkers op 04-02-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04

migros

Nooit meer een Samsung

Das waar. Ik was even vergeten dat er 4 tablets door PoV zijn uitgegeven.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

javka schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:19:
Die ja, die in de Tweakers pricewatch voor 209 Euro staat.
:-( Hoe vind ik een compatible firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de google market niet aan het werken ik kan niks installeren omdat ik geen device aan het google account heb gekoppeld.
Maar k heb dat account wel in mijn tablet staan.

Ik heb de moed opgegeven ik wacht wel op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:33
Wat betreft de swedish Kendo rom voor de 7 inch:

De Kendo rom werkt best goed, de batterij levels werken goed. Als ie leeg is en begint met laden, dan start het percentage bij 9% ipv 41%.

Echter de accu is nog altijd snel leeg (standby met wifi aan, alle progs gekilled) binnen 24 uur), de POV firmware kan wel een paar dagen uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zx9r_mario: mja, die POV firmware was zeker niet zo slecht, alleen was het lastig je favoriete apps erop te krijgen. Aantal was goed te vinden, maar een kleine set ook niet. Ik hoef niet al die google apps, eigenlijk, liever niet. Idealiter zou die POV firmware werken, met root, en met de market.android.com store, zodat je alleen je favo apps kan installen, maar niet al die google apps (en processen!) erbij moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heeft Paul van MoDaco weer een update uigebracht voor de Advent Vega, de r7 release. Ik heb deze sinds vanmorgen draaien en moet zeggen dat de POV 10 tegra2 toch net weer wat lekkerder aanvoelt. Het scherm is echt een stuk beter met reageren!

Voor de geinteresseerden: http://android.modaco.com...vega-with-online-kitchen/

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
M-opensource: op modaco had ik de vraag gisteren ook gesteld, maar is het met die r7 release nu mogelijk wifi aan te laten met standby? Dit zou nu mogelijk moeten zijn om dit in te bouwen nu advent de kernel heeft vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemailed met PoV: volgens hun zou ik de Tegra firmware updater moeten kunnen gebruiken. Dus een USB A-A- kabel gekocht en geprobeerd, maar ik krijg hem niet eens herkend door windows (de instructies vermelden ook knoppen die helemaal niet op mijn tablet zitten) en zonder dat werkt dat hele programma niet. :(

Kijken wat PoV support er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:33
tr201 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:23:
M-opensource: op modaco had ik de vraag gisteren ook gesteld, maar is het met die r7 release nu mogelijk wifi aan te laten met standby? Dit zou nu mogelijk moeten zijn om dit in te bouwen nu advent de kernel heeft vrij gegeven.
Nee, dat kan nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tweakers

ik heb dus vandaag alle pagina's van deze topic doorgelopen
en ik kom er nog steeds niet goed uit om me kalender app te fixen.

Ik zag een aantal reacties met daarin dat je de verschillende apk's van de modaco update r6 moest gebruiken.
nu kan ik dus nergens die r6 vinden want r7 staat al online.

dus ik heb het geprobeerd met de r7 versie maar die willen niet installeren.
heeft iemand nog de apk's van de r6 versie of een andere oplossing ?

Vast bedankt Groeten Nos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:54:
Beste mede tweakers
...heeft iemand nog de apk's van de r6 versie of een andere oplossing ?

Vast bedankt Groeten Nos
Hierbij de betreffende bestanden uit r6 link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Bedankt deze werken inderdaad wel goed
Bedankt nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb eergiser modaco's r7 rom op mijn pov tegra gezet en moet zeggen dit is nog vele malen beter dan de standaard rom's van zowel Point of View zelf als Edvent vega.

Hij reageerd echt heel snel, applicatie's laden veel minder lang en het scherm voelt veel beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
IK heb gisteren ook modaco's r7 erop gezet.
Het scherm is nu echt veel beter en alles loopt erg soepel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
tr201 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:23:
http://android.modaco.com...-killer-v1-7-29-jan-2011/

werkt voor mij zo goed als perfect. Scherm is uit, wifi blijft aan.
Even topic doorlezen voor laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:39:
Gemailed met PoV: volgens hun zou ik de Tegra firmware updater moeten kunnen gebruiken. Dus een USB A-A- kabel gekocht en geprobeerd, maar ik krijg hem niet eens herkend door windows (de instructies vermelden ook knoppen die helemaal niet op mijn tablet zitten) en zonder dat werkt dat hele programma niet. :(

Kijken wat PoV support er van vind.
http://android.modaco.com...th-the-pov-mobii-variant/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook heb ik de ( adam Notion ink ) applicaties op mijn pov draaien
deze werken echt super !

keyboard werkt super ( ook me snel typen )
canvas ( teken tool) werkt goed
mailed ( mijn vervangende app voor de standaard mail app ) Ziet er zeer gelikt uit
calculator ziet er slick uit
Sniffer app ( soort van file manager) werkt goed.
Quick office ( werkt ook super goed) naam spreekt voor zich
kalender ziet er nice uit maar je kan geen nieuwe afspraak maken dan krijg je een fc
voor meer info

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=928832

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt heb ze ook geinstalleerd:) wat ik wel jammer vind is dat je bij de standaard launcher de 6 snelkoppelingen niet kan verwijderen, ben je al genoodzaakt om naar een andere launcher over te stappen maar dan heb je weer het probleem met de rare resolutie van de wallpapers etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
RielN schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:39:
[...]

http://android.modaco.com...-killer-v1-7-29-jan-2011/

werkt voor mij zo goed als perfect. Scherm is uit, wifi blijft aan.
Even topic doorlezen voor laatste versie.
Klopt, dit is al eerder in dit forum aan bod geweest. Alleen vind ik dat het batterijverbruik vrij groot blijft met deze workaround. Ik ben benieuwd wat het batterijverbruik is als er een nette oplossing komt die standaard bij andere androidtoestellen aanwezig is. En ik hoopte dat nu de kernel beschikbaar is, dat dit in r7 zou zitten. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:15:
klopt heb ze ook geinstalleerd:) wat ik wel jammer vind is dat je bij de standaard launcher de 6 snelkoppelingen niet kan verwijderen, ben je al genoodzaakt om naar een andere launcher over te stappen maar dan heb je weer het probleem met de rare resolutie van de wallpapers etc
ja hier heb ik ook een probleem mee maar daar is een simpele fix voor.
zet je standaard home launcher op dat je moet kiezen uit 3d launcher - launcher - en adw of launcher pro.
ga naar de standaard launcher van de mobii en zet daar je wallpaper en dan weer terug op home klikken en naar je adw of launcher pro .

zodra je dit hebt gedaan is je wallpaper wel opeens goed :)

Groeten Nos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt dit heb ik inderdaad ook al eens ondervonden echter als ik dan mijn beeld draai is het weer slecht, is dit bij jou niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
het is me een tijdje geleden gelukt om met goed kwaliteit wallpapers op de mobii tegra te krijgen met adw launcher.
je moet een 2048x1024 afbeelding maken in photoshop of ander teken programma, en dan een 1024x1024(voor 1 pagina/niet scrollend) of grotere afbeelding er in het midden in plakken.
daarna moet je de afbeelding als wallpaper instellen met een lossless wallpaper kiezer zoals "wallpaper chooser"

dit werkt goed zolang je alleen adw launcher/launcher pro gebruikt.
als je naar de default launcher gaat wordt de wallpaper verkleind.

[ Voor 14% gewijzigd door thedicemaster op 07-02-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:33:
klopt dit heb ik inderdaad ook al eens ondervonden echter als ik dan mijn beeld draai is het weer slecht, is dit bij jou niet het geval?
ik heb dit niet uitgeprobeerd
ik heb namelijk launcher pro waar van ik de oriëntatie heb van uit gezet zodat deze altijd landscape blijft staan
vind het niet fijn als me home gaat draaien ;)
dus ook nooit problemen meer met me wallpaper, die staat nu altijd goed

ook heb ik de app button savior geïnstalleerd ( heb je wel root voor nodig heel makkelijk met z4root)
om zo er voor te zorgen dat je toch nog een home knop en terug knop heb op je scherm zelf :)
zeer handige app

** editje

Weet iemand ook hoe je makkelijk kan tetheren naar de pov
ik heb een sony x10 met android 2.1 en rooted.
maar tot nu toe geen enkele mogelijkheid gevonden
pdanet werkt niet ( bluetooth tether )
barnacle werkt niet ( POV kan niet connecten met adhoc netwerken )
heeft iemand een idee wat wel goed werkt ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:11:
[...]
... ... ...
Er is een vervanging voor de wifi wpa driver die je kan installeren en dan zou het wel moeten lukken. Zie voor meer info dit draadje op modaco.

Ik weet wel dat er met verschillende telefoons verschillende resultaten zijn. Het is mij niet gelukt en ik heb uiteindelijk een breedband abonnement afgesloten met een draadloos huawei modem (werkt overigens perfect).

[ Voor 19% gewijzigd door Dirkweggeman op 08-02-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirkweggeman schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:20:
[...]
Er is een vervanging voor de wifi wpa driver....
Meh ik wil nog niet raar gaan zitten prutsen in de system dingen en wat ik gelezen had is dat je daarna problemen kan krijgen met connecten naar een wifi router

zal wel wachten tot er een makkelijke fix is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:35
kan niet zeggen dat ik dat onverstandig vind...ik heb met die wpa supplicant wel eens de boel zo ver... dat ik opnieuw kon flashen...altijd leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail van PoV gehad, ze zijn er eindelijk achter dat ik niet de Tegra heb en zeggen nu dat de Tegra software niet werkt op mijn tablet (had ik al gedacht, andere CPU en andere chipset). Ze zijn nu intern aan het overleggen hoe dit het beste opgelost kan worden. Ik hoop dat dat niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Zo, ik heb de stap naar een tablet ook gemaakt. Mijn Desire HD zal spoedig vergezeld worden door een de Tegra Mobii. *O*

Nu heb ik op mijn Hero wel eens nieuwe roms e.d. geflashed, maar ben het een beetje verleerd. Ik heb het topic doorgelezen en zie dat veel mensen de Modaco Advent Vega roms gebruiken. Is het aan te raden om, zodra ik de tablet in handen heb meteen de R7 rom er op te zetten? Of moet ik eerst andere fixes, firmware updates, of andere zaken regelen?

Kan in ieder geval niet wachten om me echt nuttig te maken in dit topic. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Hallo mensen,
Net op ftp van pov gezien dat er binnenkort waarschijnlijk een update aankomt.
Hopelijk gingerbread of honeycomb.
Yep je hebt gelijk gjb29 nog niet voor de tegra 2 :(

[ Voor 16% gewijzigd door MisterT2006 op 09-02-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd zie het nu ook. http://downloads.pointofview-online.com/Drivers/
Edit Maar lijkt erop dat die voor de ARM11 tablet is na nader inzien.
Voor de 7inch genII is er vandaag wel een update beschikbaar.

Nog helemaal niets van It's mogen vernemen, nog niet eens de beloofde brief.
Heb dus maar PoV een email gestuurd op het speciale email adres.
Hopelijk kom ik nu verder waar hij blijft want wil hem graag terug hebben!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterT2006 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:37:
Hallo mensen,
Net op ftp van pov gezien dat er binnenkort waarschijnlijk een update aankomt.
Hopelijk gingerbread of honeycomb.
Honeycomb lijkt me sterk op moment, niet omdat er op moment nog geen duidelijkheid is over de minimale systeemeisen maar ook omdat er op moment gewoon weg nog geen enkel tablet is met honeycomb.

Ik denk daarom eerder aan of gingerbread of een update binnen 2.2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Heeft iemand al ervaring met het docking station voor de tegra? Het ding is te koop voor ca. 55 euro. Wil 'm wel graag hebben, maar hoopte op een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
tr201 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:04:
Heeft iemand al ervaring met het docking station voor de tegra? Het ding is te koop voor ca. 55 euro. Wil 'm wel graag hebben, maar hoopte op een lagere prijs.
Heb je misschien een linkje waar je hem te koop zag? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Aprazeth schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:19:
[...]

Heb je misschien een linkje waar je hem te koop zag? _/-\o_
link en link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
54€ voor een docking station, vind dat toch duur.

EDIT
@henkz
Heb je een link ?

Is toch niet vergelijkbaar met onderstaande, toch ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=914350

[ Voor 60% gewijzigd door abusimbal op 09-02-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01-2014
Op modaco staat nu een handleiding om usb dongle te gebruiken heb het geprobeerd met vodafone dongel E172
en werkt ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is mooi nieuws!

PoV kon helaas niks voor me betekenen want ze hebben hem niet ontvangen. :-( Alleen de garantie is overgenomen voor de verkochte toestellen bij It's.
Dus heb ik een nieuwe besteld. Is bij verschillende online shops te koop.
Mocht hij toch weer terugkomen kan ik die altijd nog verkopen. Maar ben er bang voor dat ik die nooit meer weer zie. Dus binnenkort weer een PoV Tegra2 tablet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Voor de liefhebber: pes 2011 speelt wel geinig op een tablet. Af een toe een wedstrijdje is wel leuk. Redelijke graphics (meer voor 800x480) en besturing met accelerometer werkt niet, zoals bij meer spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Ooooh. Vanmiddag mijn Tegra ontvangen, meteen de R7 erop gezet. Wat een geweldig apparaat! _/-\o_ :9~ Hier ga ik veel plezier aan beleven, dat weet ik nu al. Rest mij nog een vraag aan jullie, en een opmerking voor toekomstige kopers.

Ik ga de homescreens in Landscape mode gebruiken, welke resolutie voor achtergronden moet ik hebben? Als ik een 1024x600 neem schaalt hij hem voor Portrait mode, waardoor hij er in Landscape niet uit ziet. Met logisch nadenken kom ik niet ver. =/

En ik heb mijn tablet bij Komplett gekocht, en daar zat geen hoesje bij. Just so future buyers know!

*edit: Ik heb een wat groter probleempje. Ik krijg met geen mogelijkheid media geluid uit het ding. Als ik de fysieke volumeknoppen gebruik blijf ik het luidsprekertje met het kruis en lege balk krijgen, en als ik bij de instellingen naar geluid ga staat hij niet op de Stille modus. Als ik dan bij Volume het media volume aanpas doet hij dat prima (de balk wordt oranje), maar laat hij bijvoorbeeld geen geluid hoor in vergelijking met Alarm, waar ik wel een alarmgeluid hoor als ik het volume aanpas.
Als ik dan bijvoorbeeld een film start via Rockplayer, of een Youtube filmpje kijk krijg ik geen geluid. Ga ik dan weer terug naar het Geluid menu staat het Media-geluid weer op helemaal stil.

Weet iemand het probleem? :?

*edit 2: Volgende keer ook eerst even op Modaco zoeken. (En een restart proberen.) Sorry to bother you. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Sagaris op 09-02-2011 22:16 ]

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Net een nieuwe mailclient geïnstalleerd.
K-9 Mail is in het nederlands en je kunt er tenminste bijlagen mee openen.
Maild van NIA is er ook op gebaseerd.
Veel uitgebreider dan de standaard mail.

Verwijderd

henkz schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:29:
Op modaco staat nu een handleiding om usb dongle te gebruiken heb het geprobeerd met vodafone dongel E172
en werkt ook nog.
Wat is de link?

Verwijderd

Sagaris schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:53:

*edit: Ik heb een wat groter probleempje. Ik krijg met geen mogelijkheid media geluid uit het ding.
Weet iemand het probleem? :?
als je het weer krijgt
kan je bij de instellingen de tablet uit silent halen ;) deed de mijne ook niet via hardware knoppen en kreeg dus ook geen geluid er uit ( doe je snel met extended controls )
en dan werkt het weer

suc6

Btw overigens gister me leren bescherm map binnengekregen+toetsenbord ,
werkt het weer niet met de tegra 2 ..
hij ziet het toetsenbord ( ook bij instellingen in android ) maar geen enkele toetsaanslag werkt.
(mijn mobii zit op de standaard pov firmware )
weet iemand of dit bij de r7 modaco versie wel werkt ?

Greets

• m0ridin
Er is nu trouwens ook een r8 versie van de modaco custom rom addon uit... Volgens mij niet superspannen maar hey, het is nieuwer ;)

Veranderingen:

* Reoptimised - smaller, faster
* Updated Google Maps
* Now includes 'Link2SD' by bakpinar for A2SD functionality! Tested and working, use ClockworkMod recovery to partition SD if required. Do NOT move USB mode switcher to SD though!

• RielN
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:11:
[...]

ik heb dit niet uitgeprobeerd
ik heb namelijk launcher pro waar van ik de oriëntatie heb van uit gezet zodat deze altijd landscape blijft staan
vind het niet fijn als me home gaat draaien ;)
dus ook nooit problemen meer met me wallpaper, die staat nu altijd goed

ook heb ik de app button savior geïnstalleerd ( heb je wel root voor nodig heel makkelijk met z4root)
om zo er voor te zorgen dat je toch nog een home knop en terug knop heb op je scherm zelf :)
zeer handige app

** editje

ik heb een sony x10 met android 2.1 en rooted.
maar tot nu toe geen enkele mogelijkheid gevonden
pdanet werkt niet ( bluetooth tether )
barnacle werkt niet ( POV kan niet connecten met adhoc netwerken )
heeft iemand een idee wat wel goed werkt ?
Gek, het wifi-delen knopje op de desire werkt perfect...?

Kun je hier iets mee?
http://code.google.com/p/android-wifi-tether/

• RielN
tr201 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:51:
Voor de liefhebber: pes 2011 speelt wel geinig op een tablet. Af een toe een wedstrijdje is wel leuk. Redelijke graphics (meer voor 800x480) en besturing met accelerometer werkt niet, zoals bij meer spellen.
Maar soepel lopen!!

Ik heb een paar zeer gave games die ik wel eens speel, ben onder de indruk van performance.

Fruit Ninja, PES2011, Mini Squadron (!), Quake2en3 (brakke controls) :) en nog wat.

Verwijderd

RielN schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:55:
[...]

Gek, het wifi-delen knopje op de desire werkt perfect...?

Kun je hier iets mee?
http://code.google.com/p/android-wifi-tether/
klopt bij htc telefoons / samsung telefoons hebben andere clients waar mee de wifi wordt uitgezonden
dit werkt helaas niet op mijn x10

Btw net de nieuwe modaco r8 custom rom er op gezet
en wat is ie snel en soepel een quadrant score van 2580

er schijnt ook een fix te zijn voor de advent vega om wpa patch te doen zodat hij gewoon op een ad hoc netwerk kan connecten.
alleen kan ik deze niet vinden op dit moment :P

• tr201
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:20:
[...]

er schijnt ook een fix te zijn voor de advent vega om wpa patch te doen zodat hij gewoon op een ad hoc netwerk kan connecten.
alleen kan ik deze niet vinden op dit moment :P
Je hebt toch modaco r8, dan heb je die wpa patch toch al?
-Patched wpa_supplicant for ad-hoc support

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu precies modaco r8 erop zet, softwareImage_v1.08_Vega_Final lukt mij wel.maar daarna is het mij even niet helemaal duidelijk?

Hoef ik nu alleen de install-windows.bat uit voeren en dan gaat de rest vanzelf?

Verwijderd

Nieuwe firmware upgrade? :
http://android.modaco.com...0-image-20110117-v1-07-5/

opvolger van 1.07.4?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 12:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:04:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu precies modaco r8 erop zet, softwareImage_v1.08_Vega_Final lukt mij wel.maar daarna is het mij even niet helemaal duidelijk?

Hoef ik nu alleen de install-windows.bat uit voeren en dan gaat de rest vanzelf?
Nee ik heb ook even moeten puzzelen maar ik leg het je wel even uit haha :)

Stap 1) maak een map aan op de c schijf genaamd " update "

Stap 2) Zet hier de uitgepakte bestanden van de gedownloaden r8 zip file. ( zijn volgens mij o.a files / META-INF / Usbdriver etc.

Stap 3) Ga naar de map "usbdriver" als het klopt staat hier nog een mapje in genaamd " r1-tegrausbdrivers-modaco" pak deze uit.

Stap 4) Zet usbfoutopspooring aan op je tablet --> instellingen --> toepassingen -->ontwikkeling

Stap 5) Verbind je tablet doormiddel van de usb kabel aan de pc

Stap 6) Ga naar apparaatbeheer in het configuratiescherm, als het goed is staat er nu ergens onderaan Android Debug Bridge

Stap 7) Rechtermuis klik op deze en kies driver installeren, navigeer naar de map update en laat hem hier zoeken hier vind die dan de usbdriver en installeerd deze.

Stap 8) Als dit allemaal goed is gegaan open je cmd en doe je de volgende stappen de (enter) is gewoon een druk op enter natuurlijk :)
1) cd \ (enter)
2) cd update (enter)
3) install-windows.bat (enter)

Stap 9) Nu zie je in het cmd scherm allemaal dingen gebeuren laat dit ook zo, uiteindelijk restart je tablet na een minuut of 10 endan is het klaar :)

Hopelijk geeft dit een indruk over de procedure, echter ik heb het op 3 verschillende pc's gedaan en overal is het wel iets anders dus.

• thedicemaster
Spim: softwareImage_v1.08_Vega_Final hoef je niet eerst te installeren.
MCR r7 en r8 zijn complete roms., maar laten wel je oude instellingen en zelf geïnstalleerde apps staan.
om te installeren inderdaad gewoon install-windows.bat openen, zorg er alleen wel voor dat je tablet aan staat, via usb aangesloten is, en usb debugging aan staat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:40:
[...]

Nee ik heb ook even moeten puzzelen maar ik leg het je wel even uit haha :)

Stap 1) maak een map aan op de c schijf genaamd " update "

Stap 2) Zet hier de uitgepakte bestanden van de gedownloaden r8 zip file. ( zijn volgens mij o.a files / META-INF / Usbdriver etc.

Stap 3) Ga naar de map "usbdriver" als het klopt staat hier nog een mapje in genaamd " r1-tegrausbdrivers-modaco" pak deze uit.

Stap 4) Zet usbfoutopspooring aan op je tablet --> instellingen --> toepassingen -->ontwikkeling

Stap 5) Verbind je tablet doormiddel van de usb kabel aan de pc

Stap 6) Ga naar apparaatbeheer in het configuratiescherm, als het goed is staat er nu ergens onderaan Android Debug Bridge

Stap 7) Rechtermuis klik op deze en kies driver installeren, navigeer naar de map update en laat hem hier zoeken hier vind die dan de usbdriver en installeerd deze.

Stap 8) Als dit allemaal goed is gegaan open je cmd en doe je de volgende stappen de (enter) is gewoon een druk op enter natuurlijk :)
1) cd \ (enter)
2) cd update (enter)
3) install-windows.bat (enter)

Stap 9) Nu zie je in het cmd scherm allemaal dingen gebeuren laat dit ook zo, uiteindelijk restart je tablet na een minuut of 10 endan is het klaar :)

Hopelijk geeft dit een indruk over de procedure, echter ik heb het op 3 verschillende pc's gedaan en overal is het wel iets anders dus.
Top uitleg, ga er meteen mee aan de slag!

Verwijderd

thedicemaster schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:46:
MCR r7 en r8 zijn complete roms., maar laten wel je oude instellingen en zelf geïnstalleerde apps staan.
om te installeren inderdaad gewoon install-windows.bat openen, zorg er alleen wel voor dat je tablet aan staat, via usb aangesloten is, en usb debugging aan staat.
Thnx!

Verwijderd

tr201 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:54:
[...]

Je hebt toch modaco r8, dan heb je die wpa patch toch al?
-Patched wpa_supplicant for ad-hoc support
dat is als je de online kitchen gebruikt hij zit er standaard niet in ;)
en die heb ik niet gebruikt heb zijn custom rom gepakt en thats it

• Henkoviper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 17:02
thedicemaster schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:46:
Begrijp ik goed dat de R8 Rom ook vanaf de POV 1.074 af te installeren is (met de bovenstaande instructies)??

• henkz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01-2014

• Scanno
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02-2024
Henkoviper schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:45:
[...]

Begrijp ik goed dat de R8 Rom ook vanaf de POV 1.074 af te installeren is (met de bovenstaande instructies)??
Nee dat kan niet. De USB van de POV staat standaard in host mode. Je kunt dan niet op deze manier de Modaco rom op de POV zetten. Wat je het beste kunt doen is de Advent 1.08 ROM downloaden en installeren (op dezelfde wijze als je met de POV ROM doet). De Advent ROM is in USB slave mode. Nu kun je wel de Modaco ROM installeren.

Het handigste is om de ClockworkMod te installeren. Dan ben je niet meer afhankelijk van de HOST of SLAVE mode van je USB poort. Daarnaast kun je dan ook de CM7 rom uitproberen die elk moment op XDA geplaatst kan worden.

K

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 21:53
Enig idee wanneer we de release van CM7 kunnen verwachten? Draai nu nog op de laatste PoV firmware maar heb niet zo'n zin alles opnieuw in te blijven stellen. Titaniumbackup werkt niet altijd even best als er veel verschil tussen releases zit.

• m0ridin
Silvin schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:03:
Enig idee wanneer we de release van CM7 kunnen verwachten? Draai nu nog op de laatste PoV firmware maar heb niet zo'n zin alles opnieuw in te blijven stellen. Titaniumbackup werkt niet altijd even best als er veel verschil tussen releases zit.
Nog nooit problemen met titaniumbackup gehad...

Hoe dan ook, hopelijk vandaag ergens (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=930561) maar blijft altijd nattevinger werk, dus de enige die een idee heeft is de ontwikkelaar zelf.
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste