Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Het installeren van de Advent Vega rom + modaco addon heeft niet geholpen, linksboven en linksonder nog steeds stukken scherm die niet reageren. Straks de PoV-rom maar weer terugflashen en langs de it's, kijken of ik m kan ruilen voor een exemplaar met een beter werkend touchscreen.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-08 20:35
E-Rick schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:21:
Het installeren van de Advent Vega rom + modaco addon heeft niet geholpen, linksboven en linksonder nog steeds stukken scherm die niet reageren. Straks de PoV-rom maar weer terugflashen en langs de it's, kijken of ik m kan ruilen voor een exemplaar met een beter werkend touchscreen.
Ik heb ook een probleem met mijn touchscreen, ik had regelmatig dat mijn toetsenbord ineens verdween of dat ik letters aansloeg waar ik niet eens bij in de buurt kwam met mijn vinger. Nu heb ik ook in paint eens wat geprobeerd en dit is het resultaat. Ik heb alleen met mijn vinger rechtsonderin getekend en op 3 andere plaatsen registreert het scherm ook aanrakingen. Dit is erg vervelend omdat ik in de lijst met programma's regelmatig de verkeerder selecteer terwijl ik ergens anders op klik en ook bij het typen en browsen is het erg vervelend.... het maakt verder niet uit of het tablet onder lading ligt en ook niet welke ROM ik draai. nu draai ik 1.07.4 met launcherpro maar ook met de advent rom heb ik dit probleem......
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/r/2s7jl9d/7
zijn er meer mensen die hier last van hebben?
http://tinypic.com/r/2s7jl9d/7

het maakt trouwens ook niet uit welk toetsenbord ik gebruik. ik heb er 3 geprobeerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Sander! op 16-01-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
Hier nog een filmpje....
http://tinypic.com/r/j95ysi/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 15:35
GoT is geen helpdesk, toon eigen initiatief voor je hier post.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 16-01-2011 13:49 ]

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen helpdesk, toon eigen initiatief voor je hier post.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 16-01-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
Ik heb dit touchscreen probleem inmiddels ook gemeld bij Modern.nl (waar ik hem heb gekocht) en bij POV zelf.... nog geen reactie gehad echter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam een link tegen voor een calibratie app geript uit een UX100(vega cloon)

Ik had problemen met de back toets, bij 1 keer aantikken ramde hij alle regels weg.
Nu gaat het beter en reageert het toetsenbord ook beter.

Eerst ervoor zorgen dat je scherm goed schoon is.
Klik je dan de Calibratie knop, dan in geen geval het scherm aanraken.

http://www.megaupload.com/?d=FOPHAS7O

Na de installatie heet de app: Module AP

Hoor wel of het bij jullie ook effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
ik ga het in ieder geval proberen.... bedankt!

update!!!: Het lijkt zowaar te werken!!!!! :) :) :)

Hartstikke bedankt!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geen verspringende cursor meer en ook in de screentest nog geen haperingen!!! Nu even een aantal dagen testen.....

1000 maal dank

[ Voor 72% gewijzigd door Sander! op 16-01-2011 16:30 . Reden: lijkt opgelost te zijn! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:29:
Kwam een link tegen voor een calibratie app geript uit een UX100(vega cloon)

Ik had problemen met de back toets, bij 1 keer aantikken ramde hij alle regels weg.
Nu gaat het beter en reageert het toetsenbord ook beter.

Eerst ervoor zorgen dat je scherm goed schoon is.
Klik je dan de Calibratie knop, dan in geen geval het scherm aanraken.

http://www.megaupload.com/?d=FOPHAS7O

Na de installatie heet de app: Module AP

Hoor wel of het bij jullie ook effect heeft.
Dit is wat mij betreft een gouden tip en mag in de TS! Heb sinds afgelopen donderdag deze tablet en begon een beetje spijt te krijgen vanaf gister. Het surfen en games spelen ging heerlijk, maar het typen (zoals een wachtwoord) was echt om te huilen... Heb een paar momenten gehad dat ik de tablet bijna tegen de muur kwakte.

Heb zojuist de herkalibrering via die tool gedaan en het scherm reageert 10x beter. Geen overdrijving van mijn kant, maar heb gelijk de duik in het diepe genomen en op m'n linux server ingelogd om wachtwoorden en commando's in te voeren... met 10 minuten klooien slechts 1 typfout gemaakt. Nu is zelfs Gmail aantrekkelijk op dit ding.

Zeer veel dank voor de tip! Mocht de toestand van de tablet nog veranderen of waren het meer dan 10 zeer gelukkige minuten, dan laat ik dit zeker weten :)

(update) Heb zojuist ook gemerkt dat m'n aanraking niet meer blijft 'hangen'. Ik had voorheen ook last wanneer ik iets aanraakte, dat de tablet dacht dat ik een 'long press' deed. Dit kwam met regelmaat voor, zo'n 3 op de 10 keer als ik moet schatten. Maar nu nog niet meegemaakt. Dit tablet begint zowaar een juweeltje te worden in mijn ogen.

[ Voor 10% gewijzigd door M-Opensource op 16-01-2011 17:01 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
Sluit me volledig aan bij bovenstaand bericht!!!! Maar ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat ik blij ben dat mijn scherm weer goed reageert!!!!!!!!!!!!

Lijkt me een goed idee om progje op te nemen in TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

@harmony895: Jammer dat ik dit nu lees, een half uur voor je post ben ik bij de IT's langsgeweest om m'n mobii terug te brengen. Ik heb om een aantal redenen gekozen om voor een ipad te gaan, en een van de belangrijkste was het touchscreen (plekken die het niet deden, langzaam getrokken diagonale lijnen niet bepaald recht).
overige redenen: scherm is geen multitouch maar brakke dualtouch (probeer maar eens multiplayer pong te spelen), kijkhoek van het scherm, vooralsnog veel meer software voor de ipad
Tegen de tijd dat honeycomb uit is en er tablets zijn met betere specs verkoop ik die ipad wel en koop ik weer een android-tablet. Maar dan wel een met een beter scherm.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar kwam het niet eerder tegen, wat de calibratie app betreft.

Ben nog steeds niet helemaal tevreden, met name het irritante uitschakelen van de Wifi tijdens de slaapstand.
Voor mij is dit een must, zo hoor je immers nooit of er een mail of iets anders binnenkomt.
Diverse apps geprobeerd, maar waarschijnlijk schakelt iets intern de Wifi uit.
Weet dat dit accu gebruik verhoogt, maar dat zou ik op de koop toe nemen.

Had er nog twee bij willen hebben om via de medewerkers onderling iets te kunnen sturen.
Dit werkt dus niet, moet ik eerst intern bellen, dat er voor .... een bericht op de POV staat.

De kijkhoek daar kan ik mee leven.
Heb het ding bijna altijd op de zelfde stand in de handen of op schoot.

Moet wel toegeven, dat de appel een betere kijkhoek en erg snel is.
En er zijn ook al erg veel accessoires voor te krijgen.

Maar ook alle GSM's bij ons zijn Android, vandaar toch deze keuze.

Of de anderen ook POV's worden weet ik niet, dan zullen ze toch de firmware moeten aanpassen voor dat Wifi gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 21:53
Heb even niet veel tijd voor een lang bericht maar harmony895... je bent echt koning. Na een korte test lijkt het dat al m'n schermproblemen, incl een heel deel dat niet meer werkte, opgelost zijn na calibratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

hier nog een waar het na de kalibratie een stuk beter werkt :) much appreciated !!!

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is toegevoegd aan de TS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
Wow deze calibratie tool maakt deze tablet een heel stuk prettiger.
Had hem bijna terug gestuurd.
Thanks..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apache14 (een bekende op XDA) is bezig om Cyanogenmod 6 te porten naar de Advent Vega. Er zijn nog wat bugs dus ik zou 'm nog niet aanraden maar wellicht wel boeiend om het topic in de gaten te houden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=914540

(edit) Ik lees verder in het topic dat deze rom niet z'n focus heeft maar dat ie bezig gaat zijn met de 2.3. Deze is hier te volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=866087

[ Voor 27% gewijzigd door M-Opensource op 17-01-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
ik ben van plan om deze externe hd aan te schaffen, maar gaat deze werken met de pov tegra 2 10"? Iemand ervaring hiermee?

http://www.bol.com/nl/p/c...03004006275228/index.html

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anconakip schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:19:
ik ben van plan om deze externe hd aan te schaffen, maar gaat deze werken met de pov tegra 2 10"? Iemand ervaring hiermee?

http://www.bol.com/nl/p/c...03004006275228/index.html
Heel toevallig heb ik zo'n Freecom schijfje, echter 250gb maar dat mag de pret niet drukken. Zal 'm zo even testen voor je.

(edit) zojuist even getest, de schijf spint voledig op (dus de powertoevoer is goed), er wordt een map aangemaakt: /usbdisk/ maar m'n bestanden komen niet tevoorschijn. Een FAT32 usb sticky gaat overigens wel helemaal goed.

Ik vermoed dat Android (of alleen deze ROM, Advent Vega) geen NTFS ondersteund. Er zijn een paar kernels voor Android aanwezig die NTFS support hebben, deze heeft dat dus (nog) niet lees ik op het MoDaCo forum. Dus als je je schijf FAT32 formatteert denk ik dat je 'm prima kan gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door M-Opensource op 17-01-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
Ok, bedankt voor het testen. Fat32 is geen probleem. Er komt vooral foto, muziek en office materiaal op te staan.
M-Opensource schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:27:
[...]

Heel toevallig heb ik zo'n Freecom schijfje, echter 250gb maar dat mag de pret niet drukken. Zal 'm zo even testen voor je.

(edit) zojuist even getest, de schijf spint voledig op (dus de powertoevoer is goed), er wordt een map aangemaakt: /usbdisk/ maar m'n bestanden komen niet tevoorschijn. Een FAT32 usb sticky gaat overigens wel helemaal goed.

Ik vermoed dat Android (of alleen deze ROM, Advent Vega) geen NTFS ondersteund. Er zijn een paar kernels voor Android aanwezig die NTFS support hebben, deze heeft dat dus (nog) niet lees ik op het MoDaCo forum. Dus als je je schijf FAT32 formatteert denk ik dat je 'm prima kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:04
Ik ben afgelope vrijdag bij It's wezen kijken, en aan een medewerker even gevraagd of hij de password wilde invoeren zodat ik er even mee kon "spelen".

Het viel mij op dat de unlock en veranderen van page vrij stotterend ging.
Is dit met een custom rom verholpen? En hoe gaat de browser met scrollen? Zoals ik hem nu gezien heb lijkt het op een traag apparaat maar dat lijkt mij zo raar met zo'n processor etc.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyw00d schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:17:
Ik ben afgelope vrijdag bij It's wezen kijken, en aan een medewerker even gevraagd of hij de password wilde invoeren zodat ik er even mee kon "spelen".

Het viel mij op dat de unlock en veranderen van page vrij stotterend ging.
Is dit met een custom rom verholpen? En hoe gaat de browser met scrollen? Zoals ik hem nu gezien heb lijkt het op een traag apparaat maar dat lijkt mij zo raar met zo'n processor etc.
Wat jij zegt klopt maar dit komt omdat ze bij de it's geen geheugenkaartje in het tablet hebben zitten dit maakt het tablet hakkelig en traag. Als er een geheugenkaartje in zit is dit geheel verholpen.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Wat jij zegt klopt maar dit komt omdat ze bij de it's geen geheugenkaartje in het tablet hebben zitten dit maakt het tablet hakkelig en traag. Als er een geheugenkaartje in zit is dit geheel verholpen.:)
Dit kan ik beamen, waardoor het komt (cache op sd??) weet ik niet precies, maar het maakt wel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:04
M-Opensource schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:51:
[...]

Dit kan ik beamen, waardoor het komt (cache op sd??) weet ik niet precies, maar het maakt wel verschil.
Oke bedankt.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhostShinigami
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 11:28
iemand hier ook ervaring met de Point of View Tablet 10.2" Android 2 GB (dus de ARM11 variant) voor zoverre ik de berichten lees gaat het allemaal over de Terga.

ik kwam deze tablet tegen op Salland ( http://www.salland.eu/pro...-2-gb-tablet-10-2g-2.html ) en vroeg me dus af hoe deze is, en of iemand er ervaring mee heeft. heb al op internet rond lopen zoeken maar er zijn zo goed als geen reviews van (1 in het spaans gevonden die zei dat video goed afspeelde en het scherm goed reageerde maar niet veel meer).

Zit er erg over te denken deze te kopen dus alle adviezen hier over zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GhostShinigami schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:59:
iemand hier ook ervaring met de Point of View Tablet 10.2" Android 2 GB (dus de ARM11 variant) voor zoverre ik de berichten lees gaat het allemaal over de Terga.

ik kwam deze tablet tegen op Salland ( http://www.salland.eu/pro...-2-gb-tablet-10-2g-2.html ) en vroeg me dus af hoe deze is, en of iemand er ervaring mee heeft. heb al op internet rond lopen zoeken maar er zijn zo goed als geen reviews van (1 in het spaans gevonden die zei dat video goed afspeelde en het scherm goed reageerde maar niet veel meer).

Zit er erg over te denken deze te kopen dus alle adviezen hier over zijn welkom.
Het gaat hier om een versie met een resistive touchscreen, vandaar ook de lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
Hier nog een handige link naar MoDaCo.... waar alles uitgelegd wordt over de mogelijkheden van de Advent en een aantal nuttige programmatjes!

http://android.modaco.com...e-updates-guides-how-tos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 23:05
Weet iemand waarom copy/paste niet volledig ondersteund wordt? Ik dacht dat je in android 2.2 standaard een stuk tekst in de browser kan selecteren en kopiëren. Maar dat werkt helaas alleen in invoervakken, zoals waar ik dit bericht in tik. Maar een stukje tekst van een website kopiëren werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhostShinigami
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 11:28
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:47:
[...]

Het gaat hier om een versie met een resistive touchscreen, vandaar ook de lagere prijs.
ja dat had ik ook al gezien (er zijn nog wel andere verschillen ook) maar naar mijn idee maakt dat voor een tablet niet echt heel erg veel uit. ik bedoel ik snap de verschillen tussen de 2. en ik kan er mee leven voor waar ik het voor wil gebruiken, mijn vraag is dan ook hoe is het tablet in het algemeen. CPU, accuduur, scherm (want ook binnen deze 2 varianten heb je nog goed en slecht..) enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

tr201 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:24:
Weet iemand waarom copy/paste niet volledig ondersteund wordt? Ik dacht dat je in android 2.2 standaard een stuk tekst in de browser kan selecteren en kopiëren. Maar dat werkt helaas alleen in invoervakken, zoals waar ik dit bericht in tik. Maar een stukje tekst van een website kopiëren werkt niet.
probeer het eens met menu > more > text selection

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
E-Rick schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:41:
[...]

probeer het eens met menu > more > text selection
Bedankt. Stom van me, ben het met m'n Desire zo gewend dat je tekst kan selecteren met long-press dat ik al die keren over de menu-optie heen heb gekeken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzelicon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05-2024
Te snel geweest, laat maar :)

[ Voor 88% gewijzigd door Xzelicon op 17-01-2011 18:32 . Reden: Probleem zelf opgelost ]

Kom ook naar ons #vervoer IRC kanaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander!
Ik heb contact gehad met POV over de scherm problemen die ik en anderen hebben gehad! Het probleem is bekend bij ze en er is mij beloofd dat er een dezer dagen een update uitkomt om deze problemen te verhelpen..... Ik krijg hem via de mail binnen dus mocht het zover zijn dan laat ik het hier weten!!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Android Market 2.2.11 geinstalleerd op de PoV via http://www.fileserve.com/file/b39Cdyq , versie draait een stuk sneller als zijn voorganger. Verder heb ik niet echt veel veranderingen kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geinteresseerden, ik heb geprobeerd een uitgebreide review te schrijven van mijn ervaringen met de Tegra 10.1" versie. Wellicht interessant om te delen:

productreview: Point of View Mobii TEGRA Tablet 10.2'' review door M-Opensource

[ Voor 3% gewijzigd door M-Opensource op 18-01-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09 14:41
Het zal wel aan mij liggen (echt waar O-) ) maar waarom kan ik niet één USB stick lezen als ik deze aansluit op de Mobii??

De USB poort was toch juist zo ingesteld dat je alles er op kon aansluiten behalve een andere PC (alleen voor een firmware update dan, met de juiste toets combi).
Ik heb geen "bijzondere" dingen gedaan met de tablet.

Ik snap er niets meer van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dspijkers schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:23:
Het zal wel aan mij liggen (echt waar O-) ) maar waarom kan ik niet één USB stick lezen als ik deze aansluit op de Mobii??

De USB poort was toch juist zo ingesteld dat je alles er op kon aansluiten behalve een andere PC (alleen voor een firmware update dan, met de juiste toets combi).
Ik heb geen "bijzondere" dingen gedaan met de tablet.

Ik snap er niets meer van ;(
Zijn je sticks wel FAT32? NTFS pikt ie namelijk niet... En zie je een mountpoint verschijnen in je filemanager? Uit m'n hoofd moet deze op /mnt/systemusb/ komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
M-Opensource schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:36:
Voor de geinteresseerden, ik heb geprobeerd een uitgebreide review te schrijven van mijn ervaringen met de Tegra 10.1" versie. Wellicht interessant om te delen:

productreview: Point of View Mobii TEGRA Tablet 10.2'' review door M-Opensource
Mooi review.
Wil zelf een Motorola Xoom, maarja wanneer komt hij juist wil mijn tablet voor eind maart op vakantie te nemen. Nu staat deze PoV bij Azerty voor 301€ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
M-Opensource schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:29:
[...]

Zijn je sticks wel FAT32? NTFS pikt ie namelijk niet... En zie je een mountpoint verschijnen in je filemanager? Uit m'n hoofd moet deze op /mnt/systemusb/ komen.
Ah Ha!!
Da's logisch, kan je tenminste geen grote film bestanden afspelen 8)7 . Dat moet het dus wel zijn.

Iig heel erg bedankt voor de uitleg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
voor de mensen die graag bestanden boven de 4GB willen kunnen gebruiken is er een mogelijkheid.
je kan een harde schijf in ext2 formatteren.
http://www.ext2fsd.com/ voor als je er in windows films(wat anders zou je er op willen boven de 4GB?) op wilt zetten.
en dan kan je met script 4 of 5 van http://android.modaco.com.../328773/mounting-scripts/
de schijf mounten(android doet dit niet zelf)
hier is wel root toegang voor nodig.

voor de linux-kenners die het liever zelf allemaal willen doen: in android kan het zijn dat na handmatig mounten van de schijf deze alleen zichtbaar is vanuit apps die root toegang hebben, in dat geval moet je read/write rechten op de schijf toekennen aan gebruiker/user vanuit android terminal/adb na het mounten.
harde schijf kan je meestal mounten vanaf /dev/block/vold/8:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
thedicemaster schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:48:
voor de mensen die graag bestanden boven de 4GB willen kunnen gebruiken is er een mogelijkheid.
je kan een harde schijf in ext2 formatteren.
http://www.ext2fsd.com/ voor als je er in windows films(wat anders zou je er op willen boven de 4GB?) op wilt zetten.
en dan kan je met script 4 of 5 van http://android.modaco.com.../328773/mounting-scripts/
de schijf mounten(android doet dit niet zelf)
hier is wel root toegang voor nodig.

voor de linux-kenners die het liever zelf allemaal willen doen: in android kan het zijn dat na handmatig mounten van de schijf deze alleen zichtbaar is vanuit apps die root toegang hebben, in dat geval moet je read/write rechten op de schijf toekennen aan gebruiker/user vanuit android terminal/adb na het mounten.
harde schijf kan je meestal mounten vanaf /dev/block/vold/8:1
Wel weer typisch dat je als klant gedwongen wordt naar de fout toe te corrigeren :( !

Toch bedankt voor de tip _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 07:18
Hmm Apart, me mobii scherm draait niet meer automatisch?
Staat wel aangevinkt en g-sensor uit,
me kinderen hebben er wel iop zitten gamen maar kan niks vinden, iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
kep1973 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:18:
Hmm Apart, me mobii scherm draait niet meer automatisch?
Staat wel aangevinkt en g-sensor uit,
me kinderen hebben er wel iop zitten gamen maar kan niks vinden, iemand anders ook dit probleem?
schuifknopje bovenop aangeraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
dspijkers schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:54:
[...]

Wel weer typisch dat je als klant gedwongen wordt naar de fout toe te corrigeren :( !

Toch bedankt voor de tip _/-\o_ .
niet zo zeer een fout, bij android gaan ze er gewoon niet van uit dat je ext2(of een andere linux fs) gebruikt voor opslagmedia(alleen voor systeem partities).
en ntfs en exfat ondersteunen ze niet omdat dat volgens mij weer veel licentie geld gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 07:18
tr201 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:40:
[...]

schuifknopje bovenop aangeraakt?
Chips, dat was simpel....thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 17:02
Onderwel heb ik flash draaien op mijn Mobii Tegra. Echter wanneer ik een filmpje afspeel loopt de complete tablet naar enige tijd vast (zowel youtube als autoweek).

Daarnaast een aantal Gameloft games getest, welke geen van alle werken.

Meer mensen met dergelijke problemen? Zou de Advent rom dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Hoe komt het dat verschillende spellen niet werken? Deze zouden toch gewoon moeten draaien? Misschien op een lagere resolutie, maar ze zouden toch op zijn minst moeten werken?

Weet iemand of Dungeon Defenders werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
@huppol,
Veel spelletjes werken wel echter niet fullscreen.
Angrybirds, rope cut, en doodlejump werken fullscreen.
Verder kun je ook kijken naar spellen die op een samsung galaxy tab draaien want dan heb je meer kans dat het wel werkt.
Er is wel degelijk een verschil welk spelletje op welk apparaat draait en dat kun je achterhalen via google op de versienummers.
Wat betreft geheugen sticks; die moeten fat32 zijn en de usb poort kun je niet mee swappen want een andere stick ziet hij niet eerder dan dat je hem hebt gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Huppol schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:05:
Hoe komt het dat verschillende spellen niet werken? Deze zouden toch gewoon moeten draaien? Misschien op een lagere resolutie, maar ze zouden toch op zijn minst moeten werken?

Weet iemand of Dungeon Defenders werkt?
Bij mij werkt Dungeon Defenders helaas niet.

Andere games werken soms wel soms niet. Om games fullscreen te krijgen heb ik Spareparts geinstalleerd en het vinkje bij compatibaliteit uitgeschakeld. Dit werkt overigens niet voor alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:48
Henkoviper schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:03:
[...]

Bij mij werkt Dungeon Defenders helaas niet.

Andere games werken soms wel soms niet. Om games fullscreen te krijgen heb ik Spareparts geinstalleerd en het vinkje bij compatibaliteit uitgeschakeld. Dit werkt overigens niet voor alle games.
Hmmm, hier werkte dungeon defenders prima... amper gespeeld maar startte op en kon de tutorial enzo iig doen. (Vega rom, addon en performance pack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
MisterT2006 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 07:37:
@huppol,
Veel spelletjes werken wel echter niet fullscreen.
Angrybirds, rope cut, en doodlejump werken fullscreen.
Verder kun je ook kijken naar spellen die op een samsung galaxy tab draaien want dan heb je meer kans dat het wel werkt.
Er is wel degelijk een verschil welk spelletje op welk apparaat draait en dat kun je achterhalen via google op de versienummers.
Wat betreft geheugen sticks; die moeten fat32 zijn en de usb poort kun je niet mee swappen want een andere stick ziet hij niet eerder dan dat je hem hebt gereboot.
Games/apps fullscreen maken kun je proberen door het volgende te doen:

- Start "Spare Parts"
- Verwijder het vinkje in 'Legacy mode' en zet het weer terug.
- Shutdown/reboot je apparaat
- Start "Spare Parts"
- Verwijder het vinkje in "Legacy mode"
- Shutdown/reboot je apparaat

Et voila. De meeste apps worden nu wel uitgestrekt weergegeven. Er kan helaas wel een probleem voorkomen met de touch-besturing, of dat sommige apps/games hierdoor crashen. Tot dusverre heb ik hier zelf geen last van.

Een mooi voorbeeld is de Engadget app. Voor bovenstaande methode was deze niet schermvullend, nu wel - en hij werkt prima.

Let op:
Bovenstaande procedure moet je wel stap-voor-stap doorlopen, anders werkt het niet. Ik heb dit ergens op YouTube gezien, weet helaas alleen niet meer waar/wie :F

Wat betreft de USB-sticks, dat is niet altijd een probleem. Sommige kunnen wel wisselen (blijkbaar) andere weer niet. Naast FAT32 wordt, geloof ik, ook FAT16 (waarom zou je het willen?) en EXT2 ondersteund. Zoals gezegd hierboven - EXT2 vereist wel dat je een script draait dat de USB-disk dan mount (ik meen dat dat een GScript Lite script is) Echter heeft EXT2 niet een 4GB filesize limiet die FAT32 weer wel heeft.

In ander nieuws ;)

Ik kan iedereen de app Button Savior aanraden. Hierdoor krijg je een onscreen menu met alle "harde" toetsen erop, wat netjes inklapt in een klein knopje (waar kun je zelf bepalen in de app) Hierdoor hoef je dus niet constant te rommelen met je knoppen op het apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
m0ridin schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:53:
[...]

Hmmm, hier werkte dungeon defenders prima... amper gespeeld maar startte op en kon de tutorial enzo iig doen. (Vega rom, addon en performance pack)
Ik draai op de POV 1.74 rom, en bij mij crasht de game. Mogelijk dus de firmware die het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
@aprazeth,
Goede tip van de spareparts app.
Wat mij betreft mag die ook in de ts.
Ook applicaties worden nu ook fullscreen behalve montezuma2 Grrrrrr (Spelletje)
Kan iemand mij vertellen dat als je de usbopsporingsmodus inschakeld of dan niet je gegevens verzonden worden?
Aangezien sommige applicaties zoals button savior daarom vragen heb ik het idee dat er gegevens door de applicatie kunnen worden verzonden?
Of ben ik paranoide.
Btw na installatie werk ie ook zonder usbopsporingsmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 06:53
Na het lezen van de topics over de POV Mobii Tegra en de Archos 101 ben ik nog steeds niet overtuigd van 1 van deze twee tablets.
Helaas heb ik ook geen directe vergelijkingen kunnen vinden, maar wellicht dat jullie meer weten:
- Welke van de twee heeft de grootste kijkhoek?
- Hoelang doe je met beide laptops op 1 lading?
- Hebben jullie voor dezelfde keuze gestaan of viel 1 van de twee al snel af? En waarom dan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:48
Relisys schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:37:
Na het lezen van de topics over de POV Mobii Tegra en de Archos 101 ben ik nog steeds niet overtuigd van 1 van deze twee tablets.
Helaas heb ik ook geen directe vergelijkingen kunnen vinden, maar wellicht dat jullie meer weten:
- Welke van de twee heeft de grootste kijkhoek?
- Hoelang doe je met beide laptops op 1 lading?
- Hebben jullie voor dezelfde keuze gestaan of viel 1 van de twee al snel af? En waarom dan?

Alvast bedankt!
Bij mij gaf de hardware de doorslag. 512mb ram voor de pov vs 256 voor de archos. Dual core tegra vs single core voor archos. De pov is simpelweg meer op de toekomst voorbereid wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
MisterT2006 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:29:
@aprazeth,
Goede tip van de spareparts app.
Wat mij betreft mag die ook in de ts.
Ook applicaties worden nu ook fullscreen behalve montezuma2 Grrrrrr (Spelletje)
Kan iemand mij vertellen dat als je de usbopsporingsmodus inschakeld of dan niet je gegevens verzonden worden?
Aangezien sommige applicaties zoals button savior daarom vragen heb ik het idee dat er gegevens door de applicatie kunnen worden verzonden?
Of ben ik paranoide.
Btw na installatie werk ie ook zonder usbopsporingsmodus.
Ik kan me vergissen, maar geen van de apps kan via USB iets versturen naar het internet (correct me if I'm wrong)

Je kan natuurlijk altijd Droidwall installeren - een iptables firewall voor Android :)
http://www.appbrain.com/a...googlecode.droidwall.free

Daarnaast raad ik Adfree Android aan (blokeer meeste reclames op je Android)
http://www.appbrain.com/a....bigtincan.android.adfree

Je kan altijd nog sniffen via Shark for Root als je het echt zeker wilt weten (wel alleen via WiFi en 3G)
http://www.appbrain.com/a...ative)/lv.n3o.sharknative

Laatste, ongerelateerd - raad ik iedereen aan om ClockSync te draaien. Mijn POV liep qua tijd vaak achter, en met dit was het zo opgelost (en wordt netjes met de atoomklok gelijk gehouden :))
http://www.appbrain.com/app/clocksync/ru.org.amip.ClockSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog goede apps die hij of zij vinden dat toch wel de moeite waard is om te installeren?

nog een vraagje heeft iemand een goed en werkend vnc programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
In de startpost staat nog een oude link (v1.0.7) naar de firmware deze moet dit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_H
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
Vanochtend Mijn PoV tablet ontvangen, nu alle spullen die in de OP stonden geïnstalleerd (inclusief de vega firmware). Het valt mij alleen op dat het touchscreen in de hoeken bijna niet reageert, ook na het draaien van de kalibratie app (het verbetert wel licht). Heb per ongeluk een app in de hoek van het homescreen geplaatst, en kan hem nu niet meer naar de prullenbak verplaatsen, omdat hij constant terugspringt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Op dat punt na vind ik het een geweldig apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
funrider schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:12:
In de startpost staat nog een oude link (v1.0.7) naar de firmware deze moet dit zijn.
Aangepast, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
Michael_H schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:57:
Vanochtend Mijn PoV tablet ontvangen, nu alle spullen die in de OP stonden geïnstalleerd (inclusief de vega firmware). Het valt mij alleen op dat het touchscreen in de hoeken bijna niet reageert, ook na het draaien van de kalibratie app (het verbetert wel licht). Heb per ongeluk een app in de hoek van het homescreen geplaatst, en kan hem nu niet meer naar de prullenbak verplaatsen, omdat hij constant terugspringt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Op dat punt na vind ik het een geweldig apparaat!
Calibratie opnieuw draaien, zonder hem aan de lader te hebben hangen en op een vlak oppervlak bij voorkeur.

Het is aan te raden om je tablet dan niet eens aan te raken of vast te houden. Zo garandeer je het beste resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe een vraagje als je hem wil upgraden naar 1.7.4 zijn toch weer al je apps weg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil toch even zeggen na de laaste update 1,07.4 werkt de market niet meer wat ik persoonlijk wel een heel erg groot nadeel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:50

No13

/me was here

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:11:
Wil toch even zeggen na de laaste update 1,07.4 werkt de market niet meer wat ik persoonlijk wel een heel erg groot nadeel vind.
Ik heb vandaag de upgrade gedraait, mijn market_update0.zip opnieuw gedownload en geinstalleerd en vervolgens een pre-upgrade backup terug gezet.

Market werkt, alle geinstalleerde apps zijn weer aanwezig en Wifi lijkt nu een stuk sneller te connecten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Vandaag reactie van pov gekregen mbt m'n vraag over de te grote gevoeligheid van het scherm als de tablet aan de oplader zit. Ze stuurden een calibratietool mee, die sterk leek op die uit de tip van Harmony895. Het verbetert zoals bekend de gevoeligheid, alleen blijft het scherm te gevoelig bij opladen. Tikken van tekst gaat dan nog wel, maar bij Angry birds worden de vogels vaak te vroeg gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No13 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:25:
[...]

Ik heb vandaag de upgrade gedraait, mijn market_update0.zip opnieuw gedownload en geinstalleerd en vervolgens een pre-upgrade backup terug gezet.

Market werkt, alle geinstalleerde apps zijn weer aanwezig en Wifi lijkt nu een stuk sneller te connecten!
Ik ga het proberen, ik doe namelijk backup restoren endan opnieuw de market installeren :)

thanks alvasttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:27

winnie

de poes...

Heetf iemand wel eens geprobeerd te tetheren met de POV met Vega ROM? Mij lukt het niet met een wimo 6.5.3 telefoon en connectie via Bleutooth.
Terwijl wimo wel standaard internet sharing heeft en ik wel bijvoorbeeld mijn telefoon kan gebruiken om via een USB kabel mijn netbook van internet te voorzien.
Sowieso lukt een bleutooth verbinding tussen mijn wimo telefoon en de pov niet. Hij koppelt wel, maar ik krijg geen verbinding. Iemand anders met betere ervaringen en zo ja: welke telefoon en welke POV rom werden toen gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Henkoviper schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:07:
[...]

Ik draai op de POV 1.74 rom, en bij mij crasht de game. Mogelijk dus de firmware die het probleem veroorzaakt.
Na contact met de makers van Dungeon Defenders, werkt de game ook bij mij vlekkeloos. Ziet er best grappig uit, vooral een showboot wat de POV kan. Overigens draai ik nog steeds op de POV 1.74 rom...

Ter info: mijn Quadrand score op de POV 1.74 rom is 2392 ;) lijkt me wel ok...

Wat ik wel ervaar, is dat flash helaas nog niet super werkt voor uitzending gemist (http://beta.uitzendinggemist.nl (instellingen op Flash)) :( Mijn tablet loopt dan geregeld vast... Het zelfde geldt voor de volledige Youtube site (desktop versie)

Zijn er meer mensen die dit probleem met Flash ervaren??

[ Voor 5% gewijzigd door Henkoviper op 20-01-2011 21:27 . Reden: Quadrand score toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Foutje sorry

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opers
  • Laatst online: 07-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:12:
effe een vraagje als je hem wil upgraden naar 1.7.4 zijn toch weer al je apps weg toch?
Als je eerst een backup maakt vanuit "instellingen", dan de upgrade draaien en vervolgens je backup terugzet heb je al je geïnstalleerde app's weer terug. Ook 1.7.4 blijft gewoon staan.

Sorry, zag net dat antwoord al gegeven was ;)

[ Voor 5% gewijzigd door opers op 20-01-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opers schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:14:
[...]

Als je eerst een backup maakt vanuit "instellingen", dan de upgrade draaien en vervolgens je backup terugzet heb je al je geïnstalleerde app's weer terug. Ook 1.7.4 blijft gewoon staan.

Sorry, zag net dat antwoord al gegeven was ;)
Thanks anyway wat bij mij heeft gewerkt is ( upgrade installeren -> market installeren -> apps restoren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
@Winnie de poes,
Met mijn iphone 3gs kan ik via de applicatie mywi gewoon verbinding maken met mijn pov.
Maar daar gebruikt hij wel wifi voor en geen bluetooth.
Werkt met elke pov firmware en hoogstwaarschijnlijk ook wel met vega rom.
Ben nog bezig om mijn bt keyboard van mijn ps3 eraan te knopen maar dat gaat dus ook niet 123.
Schijnt met blueinput te kunnen maar dat zie ik later wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:27

winnie

de poes...

MisterT2006 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:40:
@Winnie de poes,
Met mijn iphone 3gs kan ik via de applicatie mywi gewoon verbinding maken met mijn pov.
Maar daar gebruikt hij wel wifi voor en geen bluetooth.
Ja, wifi lukt bij mij ook met andermans telefoon. Maar mijn telefoon kan dat niet. Dus wil ik bluetooth gebruiken. En dat lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:50

No13

/me was here

Ik ben geen grote fan van de nieuwe functie van de power-button in 1.07.4 (misschien dat ik hem na een tijdje meer ga waarderen) maar de wifi functionaliteit is bij mij wel echt beter geworden.

In het verleden moest ik thuis soms tot 2 minuten wachten voor ik een verbinding had terwijl het nu binnen 10-20 sec in orde is. Andere netwerken die in het verleden al relatief snel gingen (20-40 sec) zijn nu al verbonden voor ik in het wifi instellingen scherm kan komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer333
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-04-2015
Android Market op POV 7"
Je kunt android market ook op de POV 7" installeren, dat gaat zo:

Gevonden op:http://forum.xda-develope...e/index.php/t-872481.html

bazz0847
18th January 2011, 09:13 AM
Guys, I'm happy today!! I managed to get the Android Market working on the Mobii 7. Here is what I did:

- Download the image file from http://www.slatedroid.com/index.php?topic=14498.0
- Update your Mobii 7 Gen2 with this image, choose NOT to update the boot image.
- Start the Market, enter your settings.
- Do a test download (even if it fails).
- Follow these instructions: http://www.technipages.co...successful-error-fix.html
- Install the new market APK from http://www.megaupload.com/?d=TON34WSX
- Do not be tempted to test the Market now;
- Reboot your device
- Market is working!

Het werkt echt, ik heb hem al draaiend. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_H
Aprazeth schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:31:
[...]

Calibratie opnieuw draaien, zonder hem aan de lader te hebben hangen en op een vlak oppervlak bij voorkeur.

Het is aan te raden om je tablet dan niet eens aan te raken of vast te houden. Zo garandeer je het beste resultaat :)
Ok, zal het eens proberen. Voor de rest vind ik het een prima apparaat. Alles werkt lekker snel!

Weet iemand trouwens hoe ik die rij met apps onder in het scherm weg krijg? (settings, mail, media, youtube, twitter, facebook, etc.) Heb geen optie gevonden bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Michael_H schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:18:
[...]

Ok, zal het eens proberen. Voor de rest vind ik het een prima apparaat. Alles werkt lekker snel!

Weet iemand trouwens hoe ik die rij met apps onder in het scherm weg krijg? (settings, mail, media, youtube, twitter, facebook, etc.) Heb geen optie gevonden bij de instellingen.
Launcher Pro en ADWLauncher (EX) zijn bij mijn weten twee zeer geschikte programma's hiervoor. Zelf heb ik ADW op mijn mobiel, en dat werkt prima als Launcher.

[ Voor 1% gewijzigd door Henkoviper op 21-01-2011 09:44 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueinput werkt redelijk.
Type dit nu met mijn Logitech Dinovo keyboard.
Muis krijg ik niet goed.
Moet wel elke keer het toetsenbord via de connect knop aanmelden.

Ga er nog even verder mee spelen, kijken wat ik nog voor geks tegen kom.
Aangezien het een demo is, krijg je om de zoveel woorden er een demo tekst tussen te staan.
Zoiets van[blueinput demo] kun je dan met met de backspace wel weg krijgen.
Tikt wel lekker snel zo.

Houd jullie op de hoogte.
Doeii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka
  • Laatst online: 17-12-2024

javka

Wat storing? Zonnestorm!!

Voor de mensen die van plan zijn om een PoV Tegra2 tablet te kopen:

Tot en met 23 januari bij It's 19 % korting (geen BTW)

Dan komt de prijs overeen met de laagste uit de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Bedankt voor de heads up over de BTW vrij actie bij IT's. Nu moet ik echt hard na denken over mijn aankoop. Ik ben bang dat ik namelijk die HOME button echt ga missen. Hoe denken jullie daar over?

[ Voor 87% gewijzigd door Huppol op 21-01-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

javka schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:03:

Deze aanbieding is niet geldig op folderaanbiedingen, ben er toevallig net geweest om mijn tegra te ruilen, de achterkant bleef na het aandraaien van de schroeven nog erg kraken, nu kan ik donderdag een nieuwe ophalen.

Heb alleen nog wel de vraag aan jullie of ik een soort image kan maken die ik zo overzet op mijn nieuwe tablet (anders moet ik alles weer opnieuw installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
javka schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:03:

Bedankt voor de tip. Twijfelde nog tussen de PoV en de Archos... Maar nu toch maar ff naar de It's geweest om een PoV aan te schaffen!

Helaas niet op voorraad in Lelystad, maar nu besteld met de prijs uit de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relisys schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:11:
[...]

Bedankt voor de tip. Twijfelde nog tussen de PoV en de Archos... Maar nu toch maar ff naar de It's geweest om een PoV aan te schaffen!

Helaas niet op voorraad in Lelystad, maar nu besteld met de prijs uit de actie!
Kreeg jij de tablet wel met BTW korting? Mij werd vertelt dat dit niet van toepassing is op folderaanbieidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:29:
[...]

Kreeg jij de tablet wel met BTW korting? Mij werd vertelt dat dit niet van toepassing is op folderaanbieidingen.
Ik kan die Tablet nergens in de folder vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:29:
[...]

Ik heb hem inderdaad gewoon met korting gekocht. Maar ik kan hem ook nergens in de folder vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relisys schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Ik heb hem inderdaad gewoon met korting gekocht. Maar ik kan hem ook nergens in de folder vinden!
Ik ook niet, heb net nog een keer gebeld en toen zeiden ze dat ze alleen korting konden geven op het showmodel? Beetje raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:15:
[...]

Ik ook niet, heb net nog een keer gebeld en toen zeiden ze dat ze alleen korting konden geven op het showmodel? Beetje raar allemaal.
Zou ik eens een andere IT's proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Als de winkel moeilijk doet, dan bestel je de tablet toch gewoon online bij its. Code BTWVRIJ invoeren en je hebt 'm met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tr201 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:18:
Als de winkel moeilijk doet, dan bestel je de tablet toch gewoon online bij its. Code BTWVRIJ invoeren en je hebt 'm met korting.
Nogmaals gebeld, via de Eshop geven ze inderdaad wel korting, zo in de winkel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Nogmaals gebeld, via de Eshop geven ze inderdaad wel korting, zo in de winkel niet.
Dan laat je 'm in die winkel bezorgen, waarschijnlijk hebben ze 'm toch niet op voorraad in de winkel. En dan lach jij het laatst. Ik koop er af en toe wel, maar ik blijf het een ballentent vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tr201 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:38:
[...]

Dan laat je 'm in die winkel bezorgen, waarschijnlijk hebben ze 'm toch niet op voorraad in de winkel. En dan lach jij het laatst. Ik koop er af en toe wel, maar ik blijf het een ballentent vinden.
bij iedere its is btw op het gehele winkelassortiment. mits aanwezig. en waarom koop je dan in een ballentent!! hou je van ballen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb er ook 1 aangeschaft vandaag, de Tegra. Ben er wel tevreden over, maar je merkt aan alles dat Android 2.2 echt voor telefoons is gemaakt. :P Verder wat slordigheidjes maar wat moet 'ie doen, doet 'ie goed. :P

Nu nog uitvinden hoe ik Flash erop werkend kan krijgen. PDF's lezen was redelijk snel gefixt. :P En oja: waar haal ik dat racespelleke vandaan wat een Archos ook standaard heeft? :+

Oja: bij mijn Tegra zat helaas geen tas/beschermhoes. Volgens mij is de doos ook een maatje kleiner geworden. Wel balen. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Bart-Willem op 21-01-2011 23:23 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:45:
[...]

bij iedere its is btw op het gehele winkelassortiment. mits aanwezig. en waarom koop je dan in een ballentent!! hou je van ballen?
Wellicht omdat ze soms de goedkoopste zijn en met de pov tegra sowieso de enige winkel die 'm hebben/hadden. Heb ik je vader beledigd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Misschien wat laat, maar heb de Firmware upgrade voor de PoV Mobii 7" files aan de TS toegevoegd, met dank aan Bl44tschaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_H
Hebben jullie ook problemen met de G-sensor tijdens het spelen van games? Bij de racespellen bijvoorbeeld is de auto onbestuurbaar en rijdt hij constant tegen de muur aan. Is hier een oplossing voor of zal dit verholpen worden door een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
Ik heb ook een pov tegra2 en gebruik hem echt veel en naar volle tevredenheid. Ik heb een kleine vraag aan de medegebruikers:
Hoe/waarmee maken jullie het scherm schoon/vetvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40
jerjer333 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:29:
Android Market op POV 7"
Je kunt android market ook op de POV 7" installeren, dat gaat zo:

Gevonden op:http://forum.xda-develope...e/index.php/t-872481.html

bazz0847
18th January 2011, 09:13 AM
Guys, I'm happy today!! I managed to get the Android Market working on the Mobii 7. Here is what I did:

- Download the image file from http://www.slatedroid.com/index.php?topic=14498.0
- Update your Mobii 7 Gen2 with this image, choose NOT to update the boot image.
- Start the Market, enter your settings.
- Do a test download (even if it fails).
- Follow these instructions: http://www.technipages.co...successful-error-fix.html
- Install the new market APK from http://www.megaupload.com/?d=TON34WSX
- Do not be tempted to test the Market now;
- Reboot your device
- Market is working!

Het werkt echt, ik heb hem al draaiend. Succes!
Heb je de trackball versie en heb je de image via de upgrade toolkit van POV gedaan?

Edit: Heb de upgrade gedaan en nieuwe market geinstalleerd. De trackbal werkt echter de market kan niet downloaden. Heb de market cache ed gecleared. . Na 3 keer rebooten werkt het downloaden eindelijk :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 12% gewijzigd door zx9r_mario op 22-01-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
Mensen houden we het leuk??!!
@anconakip,
Mijn scherm houd ik vlekvrij met een theedoek waarop ik een klein beetje dreft op doe en dan maak ik hem vochtig onder de kraan. Let wel vochtig en niet kletsnat.
Dan wrijf ik voorzichtig over het scherm en droog ik hem met een droog stuk van de theedoek.
Ook de achterkant doe ik er mee.
FF wat anders.
Een leuk spel is ook sheep run een beetje angrybirds achtig en ook fullscreen.
Als je van mmo spellen houd is pocket legends wat voor je echt goed; een soort wow voor je tablet :)
Mmmm misschien een topic over spellen op je POV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Zo'n POV-Game topic lijkt mij wel gaaf! Lijkt me leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
Michael_H schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:20:
Hebben jullie ook problemen met de G-sensor tijdens het spelen van games? Bij de racespellen bijvoorbeeld is de auto onbestuurbaar en rijdt hij constant tegen de muur aan. Is hier een oplossing voor of zal dit verholpen worden door een update?
Instellingen g-sensor game mode aanvinken.
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste