Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:04:
[...]
OMG je klink wel als een .... Denk je nou echt dat we dat express hebben gewacht totdat jij even weg was en dan gelijk de race gestart hebben.. en ja je bent inderdaad 1 van de snelste maar ik denk dat het er voor de meeste wel omgaat dat we plezier hebben in het spel en het niet belangrijk vinden wie het snelst is en wie niet dus je moet niet denken dat we jou daarom eruit gegooid hebben want nie alles draait om Phuse!
Ik zeg niet dat, maar ik kan me niet voorstellen dat niemand me hoorde, of mijn berichten zag. Normaal ben je dan zo sociaal om het ook even aan de anderen te melden als die me dus niet hoorden. Maar het tikken hoorde iedereen wel, raar toch hoe dat dan opeens kan.
En ja het gaat mij ook om de fun, maar 30 minuten free practice, en dan niet mee kunnen doen aan de race is wel zeer zuur.
[...]
Misschien dat je eens naar je eigen HS moet kijken want bijna niemand heeft je gehoord gister.
Bovendien je wist dat de race rond half 8 van start ging dus waarom ga je dan rond half 8 terug naar de lobby? Als je banden wilt wisselen of benzine wilt tanken (wat onzin is omdat als de race start iedereen weer op nul staat) kan je ook gewoon even de pits inrijden en dan zit je er gewoon bij mocht de race ineens starten.
Behalve dat als je dus de pits in wil rijden en je net aan je rondje begonnen bent, en er opeens een timer in beeld komt van 40 seconde, je dat dus niet red. En waarom 40 seconden, want blijkbaar mag je met 10 sec. te gaan niet meer terug de race in? Wat is dat voor bullshit.
En ik wist niet, omdat het pas mijn 3e race was, dat je automatisch nieuwe banden krijgt en een volle tank. Welke banden pakt ie dan automatisch? Mijn laatst gebruikte?
Ik werd dus aan het twijfelen gebracht toen er geroepen werd dat je wel nog even moest denken aan het kiezen van je banden. Wat dus niet mogelijk is vanuit het pauzemenu ofzo.
Waarom, tja omdat ik geen zin meer heb om 500 euro uit te geven, als het zo online gaat. Vorige keer waren er de beukers, nu weer dit.
[
Voor 7% gewijzigd door
Phusebox op 16-12-2010 09:11
]