Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Deadsy schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:16:
[...]

Meditatie misschien iets voor je?
Ik heb zelf continu pijn aan mijn rug waardoor ik in sommige situaties een nogal kort lontje hebt. Meditatie en dergelijke helpen in zulke situaties. Daarnaast zou je er ook nog geld mee kunnen besparen (je zult bv minder snel een dure spel console tegen de muur gooien).
Ik dacht meer aan een garage vol oude spullen en een hamer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
v8power67 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:11:
[...]

kijk das wel tof :D wats je psn(misschien heb ik je al in mn lijst hoor :P)
mijn psn is hjallo. kunnen we een keertje zon trackday organiseren.
Je kan het volgende account adden tweakers-gt5 dat geld trouwens voor iedereen die op de server wil komen account net aangemaakt en wordt nu verplicht de intro te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:22:
[...]

Je kan het volgende account adden tweakers-gt5 dat geld trouwens voor iedereen die op de server wil komen account net aangemaakt en wordt nu verplicht de intro te kijken :P
zie net dat ik jou al heb in mn psn lijst :P
zag je psn in je sig staan vandaar keek er net overheen.
maare ik zal die toevoegen maar niet vanavond :P ga tv kijken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:48:
Er wordt opeens gestart, vervolgens moet ik terug om banden te wisselen, kan ik niet meer meedoen.
Had ik ook in de 2e race, zeer dom idd... Snap niet dat je er dan wordt uit gekicked gewoon, hadden ze ook wel anders kunnen maken.

Was mijn 1e race online en totaal verneukt door een 3tal slippers. Lag thans mooi 6e de eerste paar rondjes. Volgende keer beter... Jammer dat ik er weinig tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
TRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:22:
[...]

Heb je alvast toegevoegd, net zo handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Kiff schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:27:
[...]

Heb je alvast toegevoegd, net zo handig ;)
Top als je dat account online ziet draait er een server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dansion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-10-2024
Dansion schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:53:
Hm 7e lap : "You have been disconnected" en nu ik de lounge probeer te joinen krijg ik "connection was refused due to a network incompatibility with the room owner \[771]. fijn is dat, je mag er toch vanuit gaan dat als je eenmaal online bent dat alles compatible is? }:|
Na een paar keer te joinen de PS3 eens ingesteld als DMZ in de router en voila ik kon weer joinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
TRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:28:
[...]

Top als je dat account online ziet draait er een server ;)
Maar echt handig is dit niet, het beste kan je iemand hebben die gewoon de hele dag bij z'n Ps3 kan blijven zitten. want er moeten eventueel ook settings veranderd worden, zoals de baan ed.

Wel een erg tof idee, als er nog mensen zijn die vanavond gewoon zin hebben om lekker relaxed te rijden, let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empirebart
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik lees al enige tijd dit forum, ik moet toch altijd zo lachen om Phusebox.
Man wat is die kerel toch grappig. _/-\o_

Brabo's United in Distributed Computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
mathijs55 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:34:
[...]

Maar echt handig is dit niet, het beste kan je iemand hebben die gewoon de hele dag bij z'n Ps3 kan blijven zitten. want er moeten eventueel ook settings veranderd worden, zoals de baan ed.

Wel een erg tof idee, als er nog mensen zijn die vanavond gewoon zin hebben om lekker relaxed te rijden, let me know :)
Tjah maar dat ga je niet krijgen :) maareh iedereen die joined kan de settings veranderen hoor ;)

En ik heb een nieuw account gemaakt omdat mijn eigen account helemaal vol zit, wordt tijd dat sony iets aan het aantal vrienden gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Mensen,

Het gezamelijk racen met mede tweakers is momenteel nogal een ramp volgens mij. We weten toch nooit wanneer er iets gehost wordt en wanneer niet? Is hier al een oplossing voor? Hoe kan ik jullie online vinden?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
50Miles schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:42:
Mensen,

Het gezamelijk racen met mede tweakers is momenteel nogal een ramp volgens mij. We weten toch nooit wanneer er iets gehost wordt en wanneer niet? Is hier al een oplossing voor? Hoe kan ik jullie online vinden?
Nou je kan het account tweaker-gt5 adden daar ga ik voortaan een server op hosten en misschien als iemand anders het ook leuk vind dat het een multiaccount wordt wat rond wordt geswitched.

Mocht ik er dan niet zijn dan kan iemand anders hem hosten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Druk ik net op 'verlaten' ipv 'lounge' onderwijl is de host gewisseld en die 'ken' ik niet. Dus.... jammer doeg dag. En niemand reageert op private berichies.
Wel erg leuk geracet. 1x 1ste met de mine en 1 x 5de met de Gallardo. Lag eerste maar spinde errug hard het rechte eind op ;)
Ga zo weer ff on-line kijken. Wil MEER racen.
Sportiviteit was zeer ok. En dat met Phusebox ontdekte men pas na 5 ronden of zo en dat leidde niet tot een restart. Sorry, maar de meesten hebben headset en dat leidt er bij mij in ieder geval op dat ik niet naar de chat kijk...
BTW ik was geen host hoor.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:44:
Druk ik net op 'verlaten' ipv 'lounge' onderwijl is de host gewisseld en die 'ken' ik niet. Dus.... jammer doeg dag. En niemand reageert op private berichies.
Wel erg leuk geracet. 1x 1ste met de mine en 1 x 5de met de Gallardo. Lag eerste maar spinde errug hard het rechte eind op ;)
Ga zo weer ff on-line kijken. Wil MEER racen.
Sportiviteit was zeer ok. En dat met Phusebox ontdekte men pas na 5 ronden of zo en dat leidde niet tot een restart. Sorry, maar de meesten hebben headset en dat leidt er bij mij in ieder geval op dat ik niet naar de chat kijk...
BTW ik was geen host hoor.
Ik had ook een headset maar werd gewoon genegeerd. Toen ik eens met dat ding tegen de tafel tikte hoorde iedereen het opeens wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Klopt Phusebox ik kwam er ook niet door meestal. Moest echt schreeuwen om me verstaanbaar te maken.
Er waren er 1 of 2 die voicekanaal aan het overbelasten waren met racegeluiden. De meeste hebben denk ik hun mic te gevoelig staan. En de lijn van de host kon het misschien niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

TRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:43:
[...]

Nou je kan het account tweaker-gt5 adden daar ga ik voortaan een server op hosten en misschien als iemand anders het ook leuk vind dat het een multiaccount wordt wat rond wordt geswitched.

Goed idee, want nu is het mij onduidelijk wie de host is en ik kom er dus niet meer in....
Misschien een paar maken. GoT-GT5-1 t/m GoT-GT5-10 of zo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 15-12-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Maciej, jij crashte voor de laatste bocht met de gallardo, ik kon je niet ontwijken en door de crash ging ik automatisch de pitlaan bijna in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nu is het weer een week naar mijn kut baan voordat ik weer online kan racen. Ga mijn fanatec order ook maar cancellen... De zin is voorlopig weg bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik had dat het voorlaatste rondje. Echt bijna de pits in door eigen fout. Zat te pushen om nog 2de te worden :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 04-09 08:49
Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:56:
Nu is het weer een week naar mijn kut baan voordat ik weer online kan racen. Ga mijn fanatec order ook maar cancellen... De zin is voorlopig weg bij mij.
Lol, ik heb echt het gevoel alsof ik een geniaal leven heb en jij een uitermate kutleven :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik ga nu weer ff on-line....... En start misschien wel een host als ik niks vind. Kijk maar ff bij PSN-ID: DutchYup (over 5-10 minuten, dus 21:05 a 21:10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

:X
mathijs55 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:58:
[...]

Lol, ik heb echt het gevoel alsof ik een geniaal leven heb en jij een uitermate kutleven :9~
Ditto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:54:
[...]

Goed idee, want nu is het mij onduidelijk wie de host is en ik kom er dus niet meer in....
Misschien een paar maken. GoT-GT5-1 t/m GoT-GT5-10 of zo ;)
Mijn idee was 1 account wat door meerdere mensen beheerd wordt mocht het nodig zijn kan er altijd nog een 2de account aangemaakt worden.

Maar meer dan 16 mensen tegelijk online is niet zo heel groot.
Of 2 accounts 1 account voor de iets langzamere rijders en 1 voor de snellere rijders.

Maar het moet wel een beetje flexibel zijn, ik ga er weleens over nadenken iedereen met ideeen laat ze maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
eindelijk na 2 dagen b-speccen me zonda R 09' binnen :D hij rijdt wel lekker helemaal opgevoerd nu, blijf iedereen heel stuk voor^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mathijs55 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:58:
[...]

Is niet veel voor nodig om dat gevoel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiewetering
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09-2012
Weet iemand wat driftsetting? Ik heb zelf een tijd lopen kloten, maar ik krijg niet echt een lekkere driftsetting, waarbij je met je auto als boter door het pannetje gaat...

Weet iemand een goede setting?

Ik hoor het graag,
Markie-Marcus90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
die aem s2000 kun je wel lekker mee driften, misschien dat je die setup kunt gebruiken en die een beetje aanpassen op je eigen wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Heren, (DutchYup, here) het was fun. De eerste sessie was fun en de tweede ook!
Erg leuk met de Mini's in London met boost aan. Fun. Op het eind crashde de boel bij mij of was dat de gehele server die de weg kwijt was?
In ieder geval bedankt voor de fun en snel weer.
Morgenavond ben ik er niet, Youp van 't Hek in A'doorn....
Vrijdagavond visite......
Zaterdag misschien, zondag modelbouwracen in H'stede.
Dus wordt volgende week weer serieus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Ben nu ook even mn Bspec aan het grinden, zowel Aspec als Bspec is nu level21.

In het begin van het spel veel gereden met een corvette 1969 stingray volledig opgevoerd, daarna een skyline r34 gekocht en opgevoerd. 784pk, ben ik ver mee gekomen.

All stars race blijft een probleem, al met meerdere wagens geprobeerd de nurnburg ring en tokyo ga ik telkens de mist in, de rest weet ik wel te winnen.

Wagens waar ik nu mee rij:

- Audi R8 volledig getuned - 897pk
- Zonda R volledig getuned - 956pk
- Chaparrel 2J getuned - 825kg en 808pk
- Lambo murcialago super veloce vol getuned.

van Phase heb ik de Merc Sauber c9 even geleend en heb nu zelf de Minolta gewonnen.
Ga de All stars daar maar eens mee proberen.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Skimovic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:16:
.....heb nu zelf de Minolta gewonnen.....
Waar win je die?
Als dat B-spec is dan baal ik, want ik kan me niet vermaken met B-spec. Ik wil sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:18:
[...]

Waar win je die?
Als dat B-spec is dan baal ik, want ik kan me niet vermaken met B-spec. Ik wil sturen....
Like the wind, A-spec extreme series. lvl21

Bspec gebruik ik erbij, als ik wat anders aan het doen ben laat ik die rijden om wat cash te pakken, eindeloos dezelfde race grinden kan ik me dan weer niet mee vermaken :)

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Skimovic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:24:
[...]
Like the wind, A-spec extreme series. lvl21

Bspec gebruik ik erbij, als ik wat anders aan het doen ben laat ik die rijden om wat cash te pakken, eindeloos dezelfde race grinden kan ik me dan weer niet mee vermaken :)
Tja, mijn seat staat op zolder en daar doe ik...... sim-racen. hihi ;)
En welke auto is DE bak om like the wind mee te winnen? Ben al lvl23 dus moet er maar eens aan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
MetZyZteM schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:31:
[...]
Ik denk dat ik het heb opgelost door UPnP in te schakelen. Nu geeft ie nat type 2 aan i.p.v. nat type 3.
Voor mensen met een speedtouch (misschien is deze link wel iets voor in TS):
http://portforward.com/en...7/PlayStation_Network.htm
Nog bedankt voor de link. Heb vanavond toch nog een paar leuke rondjes kunnen rijden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:33:
[...]

Tja, mijn seat staat op zolder en daar doe ik...... sim-racen. hihi ;)
En welke auto is DE bak om like the wind mee te winnen? Ben al lvl23 dus moet er maar eens aan beginnen...
Heb het met de mercedes sauber c9 gedaan, maar kan met andere autos ook neem ik aan.
De ene is een ronde baan, de andere heeft een paar bochtjes.

Oftwel, puur banen waar het om ter meeste PK gaat. Je staat wel tegen racebakken.

Persoonlijk vind ik de all stars lastiger. Misschien dat je zelfs met een Veyron of een Zonda R nog een eind komt.

Zelf speel ik met dualshock 3, met de analoge sticks, niet met de knoppen. Wil wel graag een stuur/deat maar GT5 is het enige racespel dat ik speel dus gaat alleen maar in de weg staan daarna.

[ Voor 14% gewijzigd door Skimovic op 15-12-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Jackal131 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:36:
[...]

Nog bedankt voor de link. Heb vanavond toch nog een paar leuke rondjes kunnen rijden.
Vreemd, ik hoef niks te forwarden.
Ik heb het thomsom-meuk-ding gereset (nieuwe FW had ik al) en alleen de PS3 een vast IP gegeven en UPnP aan gezet.
En op de PS3 alles op auto en upnp aan en kan eindelijk sinds eergisteren on-line 8) :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Moest nog wel ff forwarden. ik bleef maar Nat 3 krijgen. Nu is het wel goed!!
Was inderdaad lachen met de mini's door London. Errug gezellig.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Phusebox
Kunnen we er niet een regel van maken dat racestarts zowel door headset als via text chat aangekondigd worden? Daarnaast de race pas starten als iedereen met zijn auto terug in de pits is zodat het eerlijk is voor iedereen en er nog banden gewisseld en getankt kan worden.

Ik ben namelijk nog steeds geïrriteerd hoe mij gisteren een leuke race ontnomen is... Heeft er iemand anders nog een 1:16 gereden? Ik had nog .5 sneller kunnen zijn maar toen werd ik geblockt.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:03:
Kunnen we er niet een regel van maken dat racestarts zowel door headset als via text chat aangekondigd worden? Daarnaast de race pas starten als iedereen met zijn auto terug in de pits is zodat het eerlijk is voor iedereen en er nog banden gewisseld en getankt kan worden.

Ik ben namelijk nog steeds geïrriteerd hoe mij gisteren een leuke race ontnomen is... Heeft er iemand anders nog een 1:16 gereden? Ik had nog .5 sneller kunnen zijn maar toen werd ik geblockt.
Ik reed 1:16.8xx (pole met de Mine's) of zoiets.
Man maak je toch niet zo druk. Kansen zat de komende jaren. GT6 duurt vast nog 10 jaar.... ;)

• Phusebox
JoepW schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:09:
[...]

Ik reed 1:16.8xx (pole met de Mine's) of zoiets.
Man maak je toch niet zo druk. Kansen zat de komende jaren. GT6 duurt vast nog 10 jaar.... ;)
Huh, ik had de pole? Met 1:16.823 geloof ik. Tot ik ineens niet meer aan de race mocht meedoen...

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:16:
[...]

Huh, ik had de pole? Met 1:16.823 geloof ik. Tot ik ineens niet meer aan de race mocht meedoen...
Ow, nou ik vind het best. Volgende keer beter voor jou...

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

theekransje was sowieso irritant. ben maar weer met vaste clubje gaan racen, niet dat eindeloos gezever maar gewoon baan kiezen, auto en clean racen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Phusebox
Capo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:47:
[...]

theekransje was sowieso irritant. ben maar weer met vaste clubje gaan racen, niet dat eindeloos gezever maar gewoon baan kiezen, auto en clean racen.
Tja helaas ken ik niemand anders met een ps3, dus ik zal het met "onbekenden" moeten doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2010 08:08 ]

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gister heeft mijn lvl10 Bob zich gewaagd aan de pick-up race op Daytona met een lichtgekietelde Dodge 1500.......en met 0,033 voorsprong 1e geworden _/-\o_
De race op Laguna Seca was een formaliteit :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Was gezellig jongens gisteren!
Er werd hard gereden, het niveau lag behoorlijk hoog.

Paar leuke duels met Wickypakje en Arco. Jammer dat ik een paar fouten maakte.
De Topgear track ging een stuk beter met winst als gevolg :)

Die maat waar ik zat had echt een gare router, dus komende keren gewoon bij mij thuis d:)b

Soundcloud

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Was top gister! Er werd behoorlijk hard gereden, respect voor de snelle jongens!

TopGear track kon ik wat beter mee komen, werd 7de ipv 11de in de andere races :)

Ik zeg volgende week weer, zelfde tijd. Is er al wat meer duidelijk over een apart online topic?

• Jackal131
Capo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:47:
[...]

Geduld is een schone zaak. Op het moment dat de race werd gestart, zag ik onderin het scherm dat je de ruimte had verlaten. Als je dus 10 sec had gewacht....

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Hehe ik moet lachen om alle comments n.a.v. de races die jullie gedaan hebben ;) Ik kon er helaas niet bij zijn, maar vast volgende week wel weer ergens...

Ben druk bezig met m'n XP op te krikken dus A-spec staat al weekje stil. Gisteren de eerste 5 uit de S-license op goud gehaald :) Ik heb nu 35 goud - 20 zilver - 0 brons. Hoop dat ik alle S op goud kan halen en dan de 20 zilver eens 1 voor 1 afgaan richting de mooie gouden beker! :P

• TRAXION
Hey ik was gisteravond in ene weg omdat mijn vrouwtje de hoofdschakelaar van mijn computerapparatuur omdrukte :P

Dus toen heb ik het maar opgegeven.
En daarvoor mijn internet wat eruit ketste eerste keer dat ik dat heb meegemaakt bij upc maar goed laten we hopen dat het eenmalig was.

Zal vanavond vanaf 8 uur het tweakers-gt5 account weer inloggen.

• Phusebox
Jackal131 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:46:
[...]

Geduld is een schone zaak. Op het moment dat de race werd gestart, zag ik onderin het scherm dat je de ruimte had verlaten. Als je dus 10 sec had gewacht....
Het was ook behoorlijk irritant dat geblèr de hele tijd, plus dan nog eens de mensen die hun microfoon te gevoelig hadden staan. Ik was de hele tijd aan het roepen om even te wachten met de racestart, maar iedereen blèrde er maar gewoon steeds doorheen, waardoor ik dus niet werd gehoord. De mensen die het wel hoorden dachten vast; mooi één concurrent minder, ik zeg niks.

Fijn als er af en toe wat gezegd word, maar als je de hele tijd wil lopen kleppen en kutten ga je maar naar een café ofzo.

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
TRAXION schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:49:
Zal vanavond vanaf 8 uur het tweakers-gt5 account weer inloggen.
Die zal ik dan ook wel even adden, want dan is dat dus vanaf nu het standaard account dat altijd de host is? Kun je dus op die manier ook altijd online race met mede tweakers

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:03:Kunnen we er niet een regel van maken dat racestarts zowel door headset als via text chat aangekondigd worden?
ik vind 't een goede suggestie - audio over TV is vrij bagger in vergelijking tot HS - daardoor kunnen berichten gemist worden. Lijkt me daarom wenselijk om bij toekomstige races dit ook via de txt te communiceren. Ik vind je reactie zoals dat daarna liep wel erg kinderachtig maar dat terzijde.
Daarnaast de race pas starten als iedereen met zijn auto terug in de pits is zodat het eerlijk is voor iedereen en er nog banden gewisseld en getankt kan worden.
dat maakt werkelijk niets uit; bij race start krijgt iedereen banden terug op default en een volle tank.
1.15.xxx door PLC en Arco?
Dansion schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:53:
Hm 7e lap : "You have been disconnected" en nu ik de lounge probeer te joinen krijg ik "connection was refused due to a network incompatibility with the room owner \[771]. fijn is dat, je mag er toch vanuit gaan dat als je eenmaal online bent dat alles compatible is? }:|
D-Raw was host gister, zijn internet capaciteit liet iets wat te wensen over. Er is een nieuw account/server op gestart door pixelchaos/Traxxion. Die staat 'dedicated' voor ons klaar. Voordeel dat er altijd dezelfde host is. En meer bandbreedte.
50Miles schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:42:
Mensen,Het gezamelijk racen met mede tweakers is momenteel nogal een ramp volgens mij. We weten toch nooit wanneer er iets gehost wordt en wanneer niet? Is hier al een oplossing voor? Hoe kan ik jullie online vinden?
VOlgens mij is dat voor iedereen vrij duidelijk, en wordt ook goed gecommuniceerd. Van de mods is inmiddels accoord voor een GT-Online draad, dat maakt 't wat overzichtelijker.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Phusebox
himlims_ schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:53:
[...]
ik vind 't een goede suggestie - audio over TV is vrij bagger in vergelijking tot HS - daardoor kunnen berichten gemist worden. Lijkt me daarom wenselijk om bij toekomstige races dit ook via de txt te communiceren. Ik vind je reactie zoals dat daarna liep wel erg kinderachtig maar dat terzijde.

[...]
dat maakt werkelijk niets uit; bij race start krijgt iedereen banden terug op default en een volle tank.

[...]
1.15.xxx door PLC en Arco?
Ja mijn reactie daarna, hoe irritant is het als je gewoon 5 minuten tegen een muur zit te praten en mensen pas reageren als je je headset bijna kapot slaat tegen de tafel. Ik heb er de hele week naar uitgekeken, als een gek naar huis geraced, afspraken verzet, vriendin teleurgesteld dat ik een avond achter mijn stuurtje ging doorbrengen, en dan dit. Wordt je gewoon genegerd. Ik was al enorm blij dat ik mee kon komen en zelfs de snelste tijd in "qualy" had.

Hoezo maakt dat niks uit? Waarom riep iemand dan dat je wel van te voren terug moet om je banden enzo in te stellen? Dus ik had helemaal niet terug naar de lobby hoeven gaan om banden te kiezen?
Maakt het hele verhaal nog zuurder...

Ach ja, hebben mijn collega's ook een leuke dag vandaag aangezien ik nu ook lekker sociaal ben en niemand meer help. Slechte zin zal nog wel even aanhouden, zeker nu ik uit frustratie mijn Fanatec stuurtje heb gecanceld.

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15

OMG je klink wel als een .... Denk je nou echt dat we dat express hebben gewacht totdat jij even weg was en dan gelijk de race gestart hebben.. en ja je bent inderdaad 1 van de snelste maar ik denk dat het er voor de meeste wel omgaat dat we plezier hebben in het spel en het niet belangrijk vinden wie het snelst is en wie niet dus je moet niet denken dat we jou daarom eruit gegooid hebben want nie alles draait om Phuse!
Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:52:
[...]

Het was ook behoorlijk irritant dat geblèr de hele tijd, plus dan nog eens de mensen die hun microfoon te gevoelig hadden staan. Ik was de hele tijd aan het roepen om even te wachten met de racestart, maar iedereen blèrde er maar gewoon steeds doorheen, waardoor ik dus niet werd gehoord. De mensen die het wel hoorden dachten vast; mooi één concurrent minder, ik zeg niks.

Fijn als er af en toe wat gezegd word, maar als je de hele tijd wil lopen kleppen en kutten ga je maar naar een café ofzo.
Misschien dat je eens naar je eigen HS moet kijken want bijna niemand heeft je gehoord gister.
Bovendien je wist dat de race rond half 8 van start ging dus waarom ga je dan rond half 8 terug naar de lobby? Als je banden wilt wisselen of benzine wilt tanken (wat onzin is omdat als de race start iedereen weer op nul staat) kan je ook gewoon even de pits inrijden en dan zit je er gewoon bij mocht de race ineens starten.

psn: Arco1981

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
Das helemaal loos natuurlijk, stuurtje dan ook maar meteen cancellen....

• Phusebox
Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:04:
[...]

OMG je klink wel als een .... Denk je nou echt dat we dat express hebben gewacht totdat jij even weg was en dan gelijk de race gestart hebben.. en ja je bent inderdaad 1 van de snelste maar ik denk dat het er voor de meeste wel omgaat dat we plezier hebben in het spel en het niet belangrijk vinden wie het snelst is en wie niet dus je moet niet denken dat we jou daarom eruit gegooid hebben want nie alles draait om Phuse!
Ik zeg niet dat, maar ik kan me niet voorstellen dat niemand me hoorde, of mijn berichten zag. Normaal ben je dan zo sociaal om het ook even aan de anderen te melden als die me dus niet hoorden. Maar het tikken hoorde iedereen wel, raar toch hoe dat dan opeens kan.

En ja het gaat mij ook om de fun, maar 30 minuten free practice, en dan niet mee kunnen doen aan de race is wel zeer zuur.
[...]

Misschien dat je eens naar je eigen HS moet kijken want bijna niemand heeft je gehoord gister.
Bovendien je wist dat de race rond half 8 van start ging dus waarom ga je dan rond half 8 terug naar de lobby? Als je banden wilt wisselen of benzine wilt tanken (wat onzin is omdat als de race start iedereen weer op nul staat) kan je ook gewoon even de pits inrijden en dan zit je er gewoon bij mocht de race ineens starten.
Behalve dat als je dus de pits in wil rijden en je net aan je rondje begonnen bent, en er opeens een timer in beeld komt van 40 seconde, je dat dus niet red. En waarom 40 seconden, want blijkbaar mag je met 10 sec. te gaan niet meer terug de race in? Wat is dat voor bullshit.

En ik wist niet, omdat het pas mijn 3e race was, dat je automatisch nieuwe banden krijgt en een volle tank. Welke banden pakt ie dan automatisch? Mijn laatst gebruikte?
Ik werd dus aan het twijfelen gebracht toen er geroepen werd dat je wel nog even moest denken aan het kiezen van je banden. Wat dus niet mogelijk is vanuit het pauzemenu ofzo.
Lampuhkap schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:06:
Das helemaal loos natuurlijk, stuurtje dan ook maar meteen cancellen....
Waarom, tja omdat ik geen zin meer heb om 500 euro uit te geven, als het zo online gaat. Vorige keer waren er de beukers, nu weer dit.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2010 09:11 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

[...]
....plus dan nog eens de mensen die hun microfoon te gevoelig hadden staan. ....
Dat klopt. Ik kon de hele tijd genieten van iemand anders zijn auto. :(
[...]
.....De mensen die het wel hoorden dachten vast; mooi één concurrent minder, ik zeg niks.
Mijn g@d, wat denk jij toch negatief man. Zo wordt jij niet oud.....

• Jackal131
[...]
Dat ben ik met je eens. Er waren een paar microfoontjes niet al te best. Soms deed het werkelijk pijn aan de oren. Vanaf ongeveer 21.30 uur waren we met nog een paar mensen met prima microfoons. Dan kun je ook prima kletsen onder het racen, zonder dat het echt een afleiding is. Misschien moeten we maar afspreken dat de mensen met een brakke headset het ding uitzetten of gaan fixen, want ze drukken de rest weg door het harde gesnerp van die dingen.
Dat er gepraat word heb ik helemaal geen moeite mee. Er zijn een aantal regels om het racen leuk te houden voor een ieder, maar daarbij moet het ook een beetje gezellig blijven. Als mensen er een serieuze competitie van gaan maken, dan zoek ik wel een andere ruimte (of start mijn eigen).

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Huh? Met de Mine's?

• Phusebox
JoepW schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:10:
[...]

Dat klopt. Ik kon de hele tijd genieten van iemand anders zijn auto. :(

[...]

Mijn g@d, wat denk jij toch negatief man. Zo wordt jij niet oud.....
offtopic:
Oud worden is ook zo'n overrated cliché sociaal geaccepteerd streven.

Maar goed, ik wil het nog wel een keer proberen, tegen beter weten in.
Alleen zit ik dan nog met de vraag; hoe bepaald het spel dan automatisch welke banden ik wil??

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2010 09:18 ]

• Jackal131
Voordat je gaat 'vrij rijden' selecteer je de banden die je wilt gebruiken. Daarna kun je lekker blijven rijden tot ze op zijn. Door de pits rijden betekent een stel vers rubber.

Echter, op het moment dat je aan het rijden bent met versleten banden en de race wordt gestart, zullen de laatste settings worden overgenomen zoals jij die in de lobby hebt ingesteld. Dus, je hoeft niet eerst weer terug naar de lobby.
Je hebt dan vers rubber en een volle tank!

[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 16-12-2010 09:23 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Polyphony Digital to Gift Cars in GT5 on Christmas Eve
SCEJ (Sony Japan) has announced that three free cars for Gran Turismo 5 will be available to download from the PlayStation Store on December 24th. The free cars will be “Chrome Line” editions of the Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, and a BMW M3 Coupe. Keep in mind this news report has – so far – only come out of Japan (though Japanese gaming site AndriaSang rather confidently states that “Anyone with GT5 will be able to make the download for free.”)
bron

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:12:
[...]
...Maar goed, ik wil het nog wel een keer proberen, tegen beter weten in.....
Sh@t, toch weer een concurrent erbij, hahaha ;)

• Phusebox
JoepW schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:17:
[...]

Sh@t, toch weer een concurrent erbij, hahaha ;)
Ik rij me uit frustratie toch weer tegen een muur aan na een paar rondjes.

• TRAXION
Dr. Quipers schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:53:
[...]

Die zal ik dan ook wel even adden, want dan is dat dus vanaf nu het standaard account dat altijd de host is? Kun je dus op die manier ook altijd online race met mede tweakers
Ja prima, nu nog op zoek naar andere mensen die ook op direct internet zitten met een beetje upload zodat we het account kunnen delen.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
himlims_ schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:16:
Polyphony Digital to Gift Cars in GT5 on Christmas Eve
SCEJ (Sony Japan) has announced that three free cars for Gran Turismo 5 will be available to download from the PlayStation Store on December 24th. The free cars will be “Chrome Line” editions of the Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, and a BMW M3 Coupe. Keep in mind this news report has – so far – only come out of Japan (though Japanese gaming site AndriaSang rather confidently states that “Anyone with GT5 will be able to make the download for free.”)
bron
Hmm, dacht dat deze voorbehouden waren aan de mensen met een Collector's Edition, nou ja, we hebben in ieder geval het boekje nog...

Verwijderd

Hehehehe,,, is er vandaag nog een race?

:)

• Karpertjuh
Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:19:
[...]

Ik rij me uit frustratie toch weer tegen een muur aan na een paar rondjes.
Dat heb ik juist door concentratieverlies.. Gister ook in de 1nalaatste ronde vol tegen de muur geklapt en vervolgens achterstevoren de pits ingeschoven :S

• Phusebox
Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:54:
[...]

Dat heb ik juist door concentratieverlies.. Gister ook in de 1nalaatste ronde vol tegen de muur geklapt en vervolgens achterstevoren de pits ingeschoven :S
Concentratieverlies heb ik alleen last van als ik eerste lig. Zodra ik alles behalve eerst lig, meestal dus, dan push ik te hard, raak gefrustreerd en knal hem dan maar vol in de muur ;)

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
Nou, die jaguar had ik niet als chromeline car bij mn collectors. Die heb ik later van een tweaker nog gekregen als code

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Ik heb gister om 10 u nog even online geknald. Gewonnen op de kart, gewonnen op Laguna Seca met de RX-7 (mooi commentaar van één van de deelnemers met headset: "Die ybastiaans had net na de start al een voorsprong, ik kwam er niet meer bij" terwijl ik per rondje +/- 2 tienden uitliep op het hele veld en nog nooit met die auto op die baan gereden had... :P).

Met de M3 op Trial Mountain zat ik achter Swoopdiller op de tweede plek, en ik kon hem niet bijhouden terwijl hij vaak dwars stond e.d., bleek dat ik zachte comforts had gestoken ipv medium sport.... Hielp niet echt.

De race op Tokyo zat ik achter iemand die op het rechte stuk constant ging liggen blokken, maar de laatste race (Le Mans bij Nacht) was echt te cool! Ik heb wat mensen (waaronder de winnende zwitser) chicanes af zien steken, maar uiteindelijk toch nog tweede. Ik kwam er trouwens na 1,5 ronde pas achter dat ik het groot licht niet aan had... En dat maakt best verschil!! :D

EDIT: LOL @ hieronder :9

[ Voor 15% gewijzigd door ybastiaans op 16-12-2010 11:11 ]

• Jackal131
Ik rijdt persoonlijk nooit tegen een muur aan (vind ik zonde van de auto). Vaak probeert de muur over te steken als ik er langs kom, en dan...*BOEM*...schade. Ik haat die muren langs de kant van de weg.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
TRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:43:
[...]

PS3 zegt dat de account niet bestaat

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pyrone89 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:25:[...]PS3 zegt dat de account niet bestaat
werkte gister iig zeker

@jackel; als je auto een claxon heeft kun je die gebruiken, misschien springt de muur nog weg

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 16-12-2010 11:28 ]

• Pyrone89
himlims_ schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:27:
[...]
werkte gister iig zeker

@jackel; als je auto een claxon heeft kun je die gebruiken, misschien springt de muur nog weg
Laat maar, het is tweakers-gt5

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

8)7 |:(
Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:54:
[...]
Goh herinner me zo iets ja. Ik deed dat met Lambo. Kon nog net op het stootblok stoppen ;)

Nu net: Ik baal ff. Rij net 'Like the wind' met mijn Stealth GT-R 500 naaimachine.
1ste race: op mijn sloffen gewonnen.
Tweede race, met downforce laag etc erc: laatste bocht ik de boel voorbij. komt er vlak voor de finish (ikkuh blokken) er 1 me voorbij die dus wint met 0,036 seconde. :'(
Daaaaaaag goud ;w

• Karpertjuh
Jackal131 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:08:
Ik rijdt persoonlijk nooit tegen een muur aan (vind ik zonde van de auto). Vaak probeert de muur over te steken als ik er langs kom, en dan...*BOEM*...schade. Ik haat die muren langs de kant van de weg.
Vooral de rotswand bij Deep Forest (net voor de tunnel) Die heb ik al menig keer geknuffeld

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:32:
[...]
Vooral de rotswand bij Deep Forest (net voor de tunnel) Die heb ik al menig keer geknuffeld
Ik 1 keer in de kleine tunnel (toen ik aan het pushen was na het stootblok) en het stootblok dus bij de pits.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 16-12-2010 11:44 ]

• TRAXION
Pyrone89 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
[...]

Laat maar, het is tweakers-gt5
Sorry was vannochtend nog vroeg :)

Heb ook een verklaring waarom mijn modem gister resette mijn vrouwtje had bittorent en bitcomet tegelijk draaien met elk rond de 700 connecties denk dat het modem bij de 1200 connecties instorte :D

• B_43
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2020
Skimovic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:16:
Ben nu ook even mn Bspec aan het grinden, zowel Aspec als Bspec is nu level21.

In het begin van het spel veel gereden met een corvette 1969 stingray volledig opgevoerd, daarna een skyline r34 gekocht en opgevoerd. 784pk, ben ik ver mee gekomen.

All stars race blijft een probleem, al met meerdere wagens geprobeerd de nurnburg ring en tokyo ga ik telkens de mist in, de rest weet ik wel te winnen.

Wagens waar ik nu mee rij:

- Audi R8 volledig getuned - 897pk
- Zonda R volledig getuned - 956pk
- Chaparrel 2J getuned - 825kg en 808pk
- Lambo murcialago super veloce vol getuned.

van Phase heb ik de Merc Sauber c9 even geleend en heb nu zelf de Minolta gewonnen.
Ga de All stars daar maar eens mee proberen.
Hoe kom je aan de Chaparrel? Gekregen/gekocht/gewonnen?
Wil hem ook graag hebben :P

• Pyrone89
TRAXION schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:45:
[...]

Heb ook een verklaring waarom mijn modem gister resette mijn vrouwtje had bittorent en bitcomet tegelijk draaien met elk rond de 700 connecties denk dat het modem bij de 1200 connecties instorte :D
Je vrouw?

Als ze ook nog mooi is zeg ik:

Youtube - Scrubs

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TRAXION schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:45:
[...]

tip:
http://www.netlimiter.com/
http://pcwin.com/downloads/Network-Shaper.htm

deze link wil je misschien wel lezen: http://www.andriasang.com/e/blog/2010/12/15/gt5_plans/
Kazunori Yamauchi heeft daarnaast laten weten, dat bugs fixen sneller gaat dan nieuwe circuits, auto’s en nieuwe foto modus locaties te toevoegen aan Gran Turismo 5. Hij laat weten dat ze dat nog misschien gaan toevoegen doormiddel van een uitbreiding of anders wachten ze tot het nieuw deel.

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 16-12-2010 11:56 ]

• Karpertjuh
B_43 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:49:
[...]

Hoe kom je aan de Chaparrel? Gekregen/gekocht/gewonnen?
Wil hem ook graag hebben :P
Moi aussie

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:31:
[...]
Nu net: Ik baal ff. Rij net 'Like the wind' met mijn Stealth GT-R 500 naaimachine.
1ste race: op mijn sloffen gewonnen.
Tweede race, met downforce laag etc erc: laatste bocht ik de boel voorbij. komt er vlak voor de finish (ikkuh blokken) er 1 me voorbij die dus wint met 0,036 seconde. :'(
Daaaaaaag goud ;w
Zo..... en nu met 0,067 seconde gewonnen met zelfde auto. :)

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Die NASCAR speciale events zijn echt te makkelijk!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:46:
[...]

Er is wel meer een schone zaak, maar dat soort wijsheden werden niet gezegd tijdens het theekransje.

Het is een race game, geen sociaal netwerk ala hyves of facebook. Verzamelen, juiste auto's kiezen die bij elkaar horen kwa gewicht/pk of zelfde model en gaan.
Dat er wat lol is en gechat/klets natuurlijk, maar dit ging nergens over.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Verwijderd

Hey, Wie heeft er zin om te NASCAR-ren ;)??

• TRAXION
himlims_ schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:53:
[...]
tip:
http://www.netlimiter.com/
http://pcwin.com/downloads/Network-Shaper.htm

deze link wil je misschien wel lezen: http://www.andriasang.com/e/blog/2010/12/15/gt5_plans/
Kazunori Yamauchi heeft daarnaast laten weten, dat bugs fixen sneller gaat dan nieuwe circuits, auto’s en nieuwe foto modus locaties te toevoegen aan Gran Turismo 5. Hij laat weten dat ze dat nog misschien gaan toevoegen doormiddel van een uitbreiding of anders wachten ze tot het nieuw deel.
Ja bedankt voor de links :) maar zal mijn router gewoon een rule meegeven tussen 19:00 tot 24:00 enkelt port 80 beschikbaar :D
Pyrone89 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:50:
[...]

Je vrouw?

Als ze ook nog mooi is zeg ik:

Youtube - Scrubs
Lol ik moest lachen :D

Maareh ik sta heel duidelijk tegen het huwelijk aan, Ik moet er niets van weten.
Onzin allemaal, en een feestje kan ik ook wel geven zonder al die franjes eromheen.

[ Voor 24% gewijzigd door TRAXION op 16-12-2010 12:19 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TRAXION schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:17:[...]Ja bedankt voor de links :) maar zal mijn router gewoon een rule meegeven tussen 19:00 tot 24:00 enkelt port 80 beschikbaar :D
The port numbers for PlayStation®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479.
For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3™ systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658. However, you may need to use a different port number when you are connected using a NAT router.

met 80 alleen kom je d'r niet :+

• ConZito
  • Laatst online: 12-09 13:17
Vraagje aan de mensen met de G27, als je flipperschakelen gebruikt, kan je dan alsnog de koppeling gebruiken bij overschakelen. Ik heb geen zin om die schakelpook te monteren, maar ik wil opzich wel koppelen als het kan.

Kan het niet dan is het pech, dan gebruik ik beide voeten met rijden, een voor gas en een voor rem, dat vind ik ook best :)

• Jackal131
Capo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:13:
[...]
Er is wel meer een schone zaak, maar dat soort wijsheden werden niet gezegd tijdens het theekransje.

Het is een race game, geen sociaal netwerk ala hyves of facebook. Verzamelen, juiste auto's kiezen die bij elkaar horen kwa gewicht/pk of zelfde model en gaan.
Ik geef toe dat het op dat moment wel ernstig was, maar daarna volgde de een na de andere race in rap tempo...

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Leuke races gister. Kon goed mee komen.

Klein race reportje

Eerste race (Skyline):
Was wat laat in de lobby dus had niet echt veel tijd om een goede ronde in te brengen vor kwalificatie. Starte achteraan in het pak dus. Was chaos bij de start. Paar mensen hadden wat last van lag en werd in bocht 1 aangetikt en boem stond achterste voren. Daarna dus een inhaal race gestart. Was zeer vermakelijk. Wel wat foutjes gemaakt maar kwam na paar leuke inhaal acties op p3 terecht. ook dankzij een fout van (ben zijn naam kwijt) in de laatse ronde waardoor ik nog net P3 kon pakken.

Tweede race (Gallardo):
Kon nu wat meer oefenen met deze bak in de lobby. Zeer leuk bakje met best wel wat last van overstuur. Wat je niet verwacht van een Gallardo met 4WD. Kon een P3 voor de start neer zetten.
Race begon en kon me netjes in de top handhaven deze keer. En dankzijn foutje van PCL de eerste plek overnemen. Daarna met constante ronde tijden de winst binnen getrokken. Had op het begin wel ff wat klamme handjes toen PCL met rasse schreden dichterbij kwam maar denk dat die ergens foutje maakte want zat ineeens weer meer dan 10 sec. tussen ons.

Zo zie je maar weer je hoeft niet de snelste tijden te rijden om te winnen. Constant rijden en geen foutjes maken werkt ook goed.

Race 3 met de Volvo op Top gear test track was minder voor mij. Kwam er pas 1 ronde in de race achter dat ik op comfort bandjes stond. Rest ree op race slicks. :F
Wel leuk om te zien dat er niet zoveel tweakers de baan kennen. Was complete chaos in de training en tijdens de race grote verschillen. Denk dat er wat meer tweakers naar Top Gear moeten gaan kijken. >:)

iRacing Profiel

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Capo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:13:
[...]
Als je ff vraagt wanneer het begint of wat de plannen zijn dan krijg je gewoon reactie. Ik zag je joinen en even later na een loze opmerking weer offline gaan. Je had gewoon pech met timing, misschien werd er ff op iemand gewacht oid. Daarvoor en erna is iig gewoon geraced. De communicatie tot nu toe vind ik wel goed. Met 16 man wordt het wel chaotisch. Zou fijn zijn als een aantal hun headset nog even checken.
MetZyZteM schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:54:
Maciej, jij crashte voor de laatste bocht met de gallardo, ik kon je niet ontwijken en door de crash ging ik automatisch de pitlaan bijna in :p
Dat was niet echt mijn race :P Ik rij de gallardo al de hele tijd met rembalans 5/5 maar op het laatste moment toch nog ff getweakt met averechts effect. Ik ging ook de pits in per ongeluk. Sinergy reed achter me (ik hoorde hem lachen) Maar ik rem en ik glij zo de pits in :') :D

Op het top gear circuit had ik de pole gereden. Bij de start werd m'n scherm zwart zoals normaal alleen dit keer hoorde ik het geluid van de start en toen ik beeld had was ik 5e ofzo. Maf. Gelukkig ben ik niet zo driftig als phusebox.

Daarna Londen met de mini's op sportbanden en catch-up aan. Een goed recept voor veel inhaalacties en close racing. Ook nog even de lounge van Sw0pdiller gejoined. La Sarthe in het donker. Ik vind het een schijtcircuit maar toch wel een hele beleving zo :*)

I served in a company of heroes.

• Jackal131
Ook al ken ik de Top Gear track...het is en blijft een track die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden.

London met de Mini's mag van mij wel vaker (met dezelfde settings). Lekker close-racing en (redelijk) fair.
Af en toe werd er een beukje uitgedeeld, maar geen enkele keer met opzet.

[ Voor 46% gewijzigd door Jackal131 op 16-12-2010 13:24 ]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
pur_DutchDevil schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:12:
Wel leuk om te zien dat er niet zoveel tweakers de baan kennen. Was complete chaos in de training en tijdens de race grote verschillen. Denk dat er wat meer tweakers naar Top Gear moeten gaan kijken. >:)
Ja, maar op TV kan je niet echt het beeld vormen dat je zou moeten rijden, omdat de camera's iedere keer vanaf de zijlijn opgesteld staan. Ik stond de eerste keer even vreemd op te kijken van een aantal bochten, omdat in mijn gedachten de track echt heel anders was.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik ga het toch nog maar eens vragen, neem toch aan dat er wel iemand is met een G25/G27/DFGT die ook in het echte leven in een auto rond tuft: kost het draaien aan je gamestuurtje net zoveel kracht als in je echte auto?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

zoenvisje schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:32:
Ik ga het toch nog maar eens vragen, neem toch aan dat er wel iemand is met een G25/G27/DFGT die ook in het echte leven in een auto rond tuft: kost het draaien aan je gamestuurtje net zoveel kracht als in je echte auto?
Meer, of minder.
Zo'n stuurtje kan een bepaalde hoeveelheid kracht opwekken. In het echt sturen veel moderne auto's niet heel zwaar maar zeker oude auto's moet je flink voor aan het stuur trekken. Je kan in GT5 instellen hoe zwaar de feedback is, dus evt. kan je daar zelf je 'echte auto'-gevoel mee tunen.

PSN: Shiver23

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

zoenvisje schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:32:
Ik heb een fanatec Porsche Turbo S (3 FFB motertjes in) en als ik die op 100% ffb sterkte in dan voel ik dat na een uurtje racen aan men armen.Maar het is lastig te vergelijken met rijden in een auto aangezien er dan veel meer krachten spelen. Totaal andere setting. En licht ook aaan je auto. Heb een Honda Accord gehad waar ik met een pink hele stuur kon rond draaien vanwege de sterke stuurbekrachtiging. Rij nu een Civic Type R en daar is t wat meer werken om stuur rond te draaien (heb je ook veel meer gevoel met de weg mee lol)

iRacing Profiel

• TRAXION
himlims_ schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:30:
[...]

The port numbers for PlayStation®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479.
For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3™ systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658. However, you may need to use a different port number when you are connected using a NAT router.

met 80 alleen kom je d'r niet :+
Mijn netwerk heeft een apparte router voor de pc's de ps3 staat direct dus als ik de router knijp blijft er meer over voor de ps3

Het is zo aangesloten.

Modem -> switch -> ps3 en router -> pc's

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Shiver23 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:41:
[...]

Meer, of minder.
Zo'n stuurtje kan een bepaalde hoeveelheid kracht opwekken. In het echt sturen veel moderne auto's niet heel zwaar maar zeker oude auto's moet je flink voor aan het stuur trekken. Je kan in GT5 instellen hoe zwaar de feedback is, dus evt. kan je daar zelf je 'echte auto'-gevoel mee tunen.
pur_DutchDevil schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:41:
[...]

Ik heb een fanatec Porsche Turbo S (3 FFB motertjes in) en als ik die op 100% ffb sterkte in dan voel ik dat na een uurtje racen aan men armen.Maar het is lastig te vergelijken met rijden in een auto aangezien er dan veel meer krachten spelen. Totaal andere setting. En licht ook aaan je auto. Heb een Honda Accord gehad waar ik met een pink hele stuur kon rond draaien vanwege de sterke stuurbekrachtiging. Rij nu een Civic Type R en daar is t wat meer werken om stuur rond te draaien (heb je ook veel meer gevoel met de weg mee lol)
Oke, dank jullie wel.

Ik rij ook maar dan aangepast (met o.a. machtig veel stuurbekrachtiging en een fietsstuur i.p.v. autostuur, vanwege mn handicap) maar het lijkt me tof om in mn games wel 'normaal' te rijden. Dat wil best lukken, zo'n stuur ronddraaien en gas/remmen, als het dus niet al teveel kracht kost.

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:32:
[...]
Oh ja dat heb ik in GT4 ook vaak gedaan, en het ook 1e rondje GT5 op Deep forest kwam ik em weer tegen, viel me meteen op dat de graphics wat veranderd waren :P
Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.