Nee, die heeft 1 grote FFB motor, en daarnaast 2 vibratiemotoren, Zoals alle Fanatecs..pur_DutchDevil schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:41:
[...]
Ik heb een fanatec Porsche Turbo S (3 FFB motertjes in
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Prachtige spoilers man.Lampuhkap schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:21:
spoiler:Zit ik de eerste endurance race op a spec te doen, zit ik bij rondje 45, net door de pits geweest. Ik denk, ik gaat een plasje doen. Kom terug, wil starten had ik op overnieuw geklikt schijnbaarGODVERDOMME!alles naar de
spoiler:tering
Hetzelfde gehad, gelukkig met een race van 5 minuten haha!Lampuhkap schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:21:
spoiler:Zit ik de eerste endurance race op a spec te doen, zit ik bij rondje 45, net door de pits geweest. Ik denk, ik gaat een plasje doen. Kom terug, wil starten had ik op overnieuw geklikt schijnbaarGODVERDOMME!alles naar de
spoiler:tering
http://steamcommunity.com/id/nijn
Ben er een kampioenschap op expert niveau mee aan het rijden, maar rijdt echt de hele wereld (AI) zoek. Net Nordschleife met 20 sec. gewonnen of zo.
Maar belangrijkste is dat ie zo lekker met het gas is te sturen. En als je 'm kwijtraakt ben je 'm ook echt kwijt
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Maar hoe zit dat met online racen no qua kwalificatierondjes en pole position? Bepaalt hij aan de hand van de snelste rondetijd in vrij rijden welke startpositie je krijgt?
En kan ik ook een race aanmaken waarbij iedereen automatisch de door mij toegewezen auto krijgt? Bijvoorbeeld 20 rondjes Deep Valley in een Red Bull Racing X1 Prototype. Of 5 rondjes Autumn mini in een Mini Coopsr S...
(edit)
En ik weet dat je de endurance races unlocked, maar ik lees ook over de Red Bull Racing X1 Prototype en de Red Bull Racing Challenge...die zie ik niet! Klopt dat?
En ik kom geld te kort! Wat is dé manier om geld te grinden?
[ Voor 51% gewijzigd door sanderander op 16-12-2010 16:06 ]
Volgens mij gaat dat inderdaad op de ronderijden bij het vrij rijdensanderander schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:02:
Ik ben trouwens level 22 en halverwege de expert. Licences allemaal (minimaal zilver) en de specials die ik tot nu toe mag allemaal gehaald.
Maar hoe zit dat met online racen no qua kwalificatierondjes en pole position? Bepaalt hij aan de hand van de snelste rondetijd in vrij rijden welke startpositie je krijgt?
Dat is inderdaad mogelijk. Er zijn echter maar bepaalde arcade auto's mogelijk.En kan ik ook een race aanmaken waarbij iedereen automatisch de door mij toegewezen auto krijgt? Bijvoorbeeld 20 rondjes Deep Valley in een Red Bull Racing X1 Prototype. Of 5 rondjes Autumn mini in een Mini Coopsr S...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Da's pas bij level 30...sanderander schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:02:
...
En ik weet dat je de endurance races unlocked, maar ik lees ook over de Red Bull Racing X1 Prototype en de Red Bull Racing Challenge...die zie ik niet! Klopt dat?
dus bij level dertig unlock je de Red Bull Racing X1 Prototype challenge en komt die bij de Specials erbij?
Ja dat klopt.sanderander schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:13:
[...]
dus bij level dertig unlock je de Red Bull Racing X1 Prototype challenge en komt die bij de Specials erbij?
Daar zijn verschillende instellingen voor.sanderander schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:02:
...Maar hoe zit dat met online racen no qua kwalificatierondjes en pole position? Bepaalt hij aan de hand van de snelste rondetijd in vrij rijden welke startpositie je krijgt?
Snelste op pole, snelste achteraan (omgekeerd dus), op basis van vorige race.
Je kan het trouwens gewoon zelf testen door in je lounge te gaan en een game aan te maken.
Als je wagens wilt vastzetten kan je je kiezen uit alle auto's die ook in Arcade beschikbaar zijn. Je kan dus niet je eigen auto voorschrijven.sanderander schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:02:
..En kan ik ook een race aanmaken waarbij iedereen automatisch de door mij toegewezen auto krijgt? Bijvoorbeeld 20 rondjes Deep Valley in een Red Bull Racing X1 Prototype. Of 5 rondjes Autumn mini in een Mini Coopsr S...
En je kan allerlei restricties opleggen qua banden etc.
Ik herhaal: Maak zelf ff een lounge aan en je kan het allemaal zelf uitvinden.
Verwijderd
Nee! , hij mag het vragen.JoepW schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:35:
Ik herhaal: Maak zelf ff een lounge aan en je kan het allemaal zelf uitvinden.
Want DAT! is Mijn Forum!!!!!!!
Huh, ergens last van?Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:43:
[...]
Nee! , hij mag het vragen.
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 16-12-2010 16:46 ]
Verwijderd
Rustig man
Dat je er nog op in wilt gaan ook
mijn dag komt gelukkig ook ten einde, laat me man (A)
wat dat en mijn?Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:43:
[...]
Nee! , hij mag het vragen.
Verwijderd
Dat forum.
Mijn gewoon van mij
Laten we even stoppen met off-topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 16:52 ]
En iemand nog tips voor de Top gear challenge met de VW busjes?, ik probeer perfect te rijden maar nogsteeds lukt het mij niet om als eerste te finishen.
bedankt
[ Voor 16% gewijzigd door I-Heine-I op 16-12-2010 17:01 ]
Ik heb 'Als de wind' met de GT400 GT-R gedaan. 2de race is wel erg close, maar met een beetje blokken haal je die net. De 1ste won ik op mijn sloffen.I-Heine-I schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:59:
Even een vraagje: Hoe kan ik de Corvette ZR-1 het best tunen om kans te maken bij de like the wind race? Moet ik gelijk na aankoop de race mod erop gooien? Of kan ik dat geld beter meteen steken in upgrades voor de auto? Wordt de auto uiteindelijk sneller als hij volledig is geüpgraded met of zonder de RM? En, zou ik ook een GT500 GT-R kunnen gebruiken?, gaat het daarmee makkelijker? Is een vol-getunede Enzo of LP670 nog aan te raden?
En iemand nog tips voor de Top gear challenge met de VW busjes?, ik probeer perfect te rijden maar nogsteeds lukt het mij niet om als eerste te finishen.
bedankt
En voor het busjes gedoe zwerft er een filmpje rond hier, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Wat bij mij hielp, was je niet te veel focussen op het zo snel mogelijk iedereen inhalen. Do-or-die-inhaalpogingen leveren je wel een betere positie op, maar vaak verlies je er tijd mee op eerste wagens.I-Heine-I schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:59:
bedankt
Mijn ijkpunten:
8e bij uitkomen Chicago/rechte stuk erna
5e bij ingaan 2e ronde
3e bij uitkomen Chicago/rechte stuk erna in 2e ronde
Pfff nou ik vind et een schijtbak.. Snel is die wel maar je kan em niet lekker uit een bocht trekken want dan schiet die gelijk onder je kont vandaan. TCS op 6 gezet maar echt helpen doet dat niet.. Bijna onmogelijk om met dat ding je ideale lijn te houdenJoepW schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:56:
Wat is die Toyota Minolta een leuke bak man!
Ben er een kampioenschap op expert niveau mee aan het rijden, maar rijdt echt de hele wereld (AI) zoek. Net Nordschleife met 20 sec. gewonnen of zo.
Maar belangrijkste is dat ie zo lekker met het gas is te sturen. En als je 'm kwijtraakt ben je 'm ook echt kwijt
psn: Arco1981
YouTube: Pagani Zonda R - Nurburgring lap
Doe gewoon zoals mij, 4 ton investeren in upgrades, dezelfde race 20x laten racen, en ineens heeft ie geluk en wint ie met 0,1 sec voorsprong.AlphaWierie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:43:
Weet iemand aub hoe je je Bspec driver WEL kan laten racen op de daytona !!!! ipv laatste worden met de snelste auto...
Hebben jullie trouwens ook dat de race BGM elk liedje afkapt als je eigen muziek erin zet? Ze stoppen allemaal veel te vroeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2010 17:47 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
een volledig getunde lamb (890pk) Dodge Challenger 08 (800pk) en Bugatti V (1200pk) eindigen allemaal als laatste... volledig getuned, alles geupgread.Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:45:
[...]
Doe gewoon zoals mij, 4 ton investeren in upgrades, dezelfde race 20x laten racen, en ineens heeft ie geluk en wint ie met 0,1 sec voorsprong.
Hebben jullie trouwens ook dat de race BGM elk liedje afkapt als je eigen muziek erin zet? Ze stoppen allemaal veel te vroeg.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die b-spec driver is inderdaad niet erg intelligent. Die van mij wint alleen als hij 100PK meer heeft dan de rest. (in m'n stealth AMG won hij de 1e race maar met een paar seconden voorsprong). Als hij 2e staat wordt hij zo aggressief dat hij zelf de bochten vergeet te maken. Als hij 1e staat wordt hij zo rustig dat hij een 30 seconden voorsprong verliest. en dan alsnog 2e eindigt.AlphaWierie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:43:
Weet iemand aub hoe je je Bspec driver WEL kan laten racen op de daytona !!!! ipv laatste worden met de snelste auto...
Als ik hem kalmeer dan haalt hij nooit die eerste plek. Als hij eenmaal eerste staat dan kan ik hem gelukkig wel een beetje opfokken om hem wat door te laten rijden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Yes yes, Maserati Gran Turismo hier! Kan ik je vanavond wel even lenen!Phusebox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:55:
Iemand nog een italiaan te leen voor de Italian blabla in de amateur races? Heb niks en staat niks te koop dat ik kan betalen.
Is ook wel logisch tegen racewagens, of niet? Zoals iemand hier al eerder vroeg en al eerder is aangegeven: ja een Corvette ZR1 heeft een hogere top zonder RM, maar dat wil niet zeggen dat hij sneller is rond een circuit. Racewagens hebben downforce, dat werkt pas bij hogere snelheden, en laat daytona nou net.... je snapt hem wel. Daarnaast heb je raceophanging, andere bandenmaat, hij is veel lichter etc etc. Een Veyron is hardstikke leuk rechtuit maar bochten is zijn ding niet zo.AlphaWierie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:51:
[...]
een volledig getunde lamb (890pk) Dodge Challenger 08 (800pk) en Bugatti V (1200pk) eindigen allemaal als laatste... volledig getuned, alles geupgread.
Straatwagens met een bult vermogen leggen het af tegen een simpele racewagen met een kilo of 500 downforce en een veel lager gewicht, daar is niet tegenop te racen. Vergis je niet, zo'n Minolta Toyota werkt een keer of drie vier zijn eigen gewicht aan downforce op zonder daar al te veel snelheid mee te verliezen: dit doet hij namelijk met de vorm van de onderkant van de auto. De vleugel zit erop voor de aerodynamische balans en om de stabiliteit op hoge snelheid te vergroten.
I presume it will not be an issue for 95% of future GT5 players, but all Legacy Players (respect ) and all other players that tend to race with Race BGM set to OFF (as everybody should, but hey - De gustibus non disputandum est ) will probably find it annoying. For solving of that problem you'll need an empty MP3 or VAW file (GT5 will only accept 48, 42 and 20.05 sample-rate files) uploaded to your PS3 music Library, in separate folder. Once uploaded, you go to GT5 Options/Sound menu and then choose User BGM (for Race BGM). You then choose the empty file and make it play random in loop and then set the Race BGM to 100. Voila! License-winning music is there and our favorite Japan Guitar-Rock tunes will play happily in the rhythm of spinning awarded Trophy
After you're done with Licenses, you just turn off User BGM and disable Race BGM in order to save precious RAM streaming-bandwith. And trust me, GT5 needs it.
For the end, here is the "empty VAW" file that I use to bypass lack of BGM effect during Award sequence of License Tests - problem I tackled in previous updates. It is 64MB VAW file without any actual volume. It will be useful to all that race without music during racing and still love to hear the license-award music after getting the trophy.
http://www.mediafire.com/?zu02f92yhfilm2o
he tis jammer dat ik zon last van mn rug heb dat ik niet kan racen met mn stuur ( heb een cheap ass rieten stoel waar ik dan op moet zitten en werkt niet echt mee met rugpijn). en heb geen zin mn ps3 beneden te zetten. misschien dit weekend. moet echt eens een auto stoel gaan fixen, die rieten stoel geeft totaal geen support aan mn rug, en een game sessie van uurtje en ik ben al kapotTRAXION schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:00:
Voor iedereen die het wil weten, de tweaker-gt5 server staat aan!
maare zet dit weekend mn ps3 weer beneden dus dan kan ik wel weer.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb je een verzoek gestuurd om toe te voegen, kun je die ff bevestigen?TRAXION schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:00:
Voor iedereen die het wil weten, de tweaker-gt5 server staat aan!
EDIT: dank u!
[ Voor 3% gewijzigd door ybastiaans op 16-12-2010 19:21 ]
En toegevoegd + 2 anderen, heb er nu al 20 in staan dus schiet lekker opybastiaans schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:18:
[...]
Ik heb je een verzoek gestuurd om toe te voegen, kun je die ff bevestigen?
EDIT: dank u!
edit: ik zit niet achter de ps3 dus mensen die toegevoegd willen worden moeten hier maar even een gil of dm geven
Edit 2: Stuur even een request dan hoef ik niet iedereen los in te typen
[ Voor 26% gewijzigd door TRAXION op 16-12-2010 19:39 ]
Toevallig vandaag filmpje geupload van mijn 3:59dvdkiwi schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:40:
Toen Sebastian Loeb Rally weer geprobeerd: Op de Eiger rally 18 seconden tekort voor brons... wtf?
TC op1 of uit, ABS op 1 of uit, ik krijg het niet voor elkaar...
YouTube: GT5 - Gold lap Eiger Nordwand K Trail 3:59.021 - Loeb Challenge
Foutje voor het bruggetje, en nog wat kleine dingetjes. 3:56 moet zeker kunnen met wat meer proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sander H op 16-12-2010 20:16 ]
fffs ik heb een Corvette ZR1 C6 gekocht, RM erop gezet en wordt nog steeds zoek gereden. 1x ingehaald en bleef constant op 4sec achterstand rijden, door zo`n V12 LMR Race Car `99... Kom niet in de buurt. Dus ik denk nouja ga ik wel ff doorrijden, 2e worden en daarna gewoon verder op de Nordschleife. Knalt die tering AI vol op me linker achterkant in een linksdraaiende bocht -> sta laatste en kan echt niet meer voorbij de rest komen. Mooi balen dan...Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:26:
welke auto is goed om te gebruiken voor het allstars event?
Wil je mij ook toevoegen, PSN Intrepid_NL
Ik merkte het al bij GT5:P, maar nu is het dus ook met GT5. Het motorgeluid van de auto is niet goed. Bij sommige auto's, zoals de Ferrari F40, Viper GTS en nog heel veel andere, hoor ik geen geluid van de motor. Heel af en toe hoor ik is wat, als ik een drift doe, dan hoor ik het geluid heel zachtjes. Ik heb overal al gezocht bij instellingen maar kan niets vinden. Ik heb de camera view graag voor de auto, maar dan heb ik gewoon bij geen enkele auto geluid. Heel vervelend want dit zorgt ervoor dat ik naar m'n toerenteller moet kijken ipv het luisteren naar de motor. Hebben hier meer mensen last van?
Ter kennis, mijn PS3 is één van de eerste, dus sta er niet raar van te kijken als dat het probleem is. Alhoewel die van m'n maat ook één van de eerste is maar die is wel ietwat nieuwer.
psn: sanderanders
Tipje: laat die race even schieten, doe eerst Like the Wind met de ZR1 (setup daarvoor staat hierboven ergens) en win daarmee vervolgens de Minolta Toyota 88C-V. Met die auto met de dikste turbo erop (1055 pk) is het appeltje eitje.ihre schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:41:
[...]
fffs ik heb een Corvette ZR1 C6 gekocht, RM erop gezet en wordt nog steeds zoek gereden. 1x ingehaald en bleef constant op 4sec achterstand rijden, door zo`n V12 LMR Race Car `99... Kom niet in de buurt. Dus ik denk nouja ga ik wel ff doorrijden, 2e worden en daarna gewoon verder op de Nordschleife. Knalt die tering AI vol op me linker achterkant in een linksdraaiende bocht -> sta laatste en kan echt niet meer voorbij de rest komen. Mooi balen dan...
Heb ik ook ongeveer, net of één van de 2 achterspeakers het niet doet, maar als je een bocht die kant op neemt: plop! doet het geluid weer normaalStreskip schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:04:
@Intr3pid: je moet hem toevoegen.
Ik merkte het al bij GT5:P, maar nu is het dus ook met GT5. Het motorgeluid van de auto is niet goed. Bij sommige auto's, zoals de Ferrari F40, Viper GTS en nog heel veel andere, hoor ik geen geluid van de motor. Heel af en toe hoor ik is wat, als ik een drift doe, dan hoor ik het geluid heel zachtjes. Ik heb overal al gezocht bij instellingen maar kan niets vinden. Ik heb de camera view graag voor de auto, maar dan heb ik gewoon bij geen enkele auto geluid. Heel vervelend want dit zorgt ervoor dat ik naar m'n toerenteller moet kijken ipv het luisteren naar de motor. Hebben hier meer mensen last van?
Ter kennis, mijn PS3 is één van de eerste, dus sta er niet raar van te kijken als dat het probleem is. Alhoewel die van m'n maat ook één van de eerste is maar die is wel ietwat nieuwer.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 16-12-2010 21:33 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zeker in vergelijking met het rijden op sneeuw of op tarmac slaat dat gravel gedoe de plank echt helemaal mis.
NASCAR en rally rijden, wat mij betreft de 2 dikste fail punten van GT5, want met de normale races op A en B spec vermaak ik me prima.
[ Voor 8% gewijzigd door f.h op 16-12-2010 21:35 ]
Hmm ik weet wel dat de GT5 gewoon op TV staat. Misschien in de PS3 zelf op surround. Maar bij elk andere game heb ik nergens last van.. En in het begin van GT5:P ook niet, pas na een tijdje..Gundogan schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:25:
[...]
Heb ik ook ongeveer, net of één van de 2 achterspeakers het niet doet, maar als je een bocht die kant op neemt: plop! doet het geluid weer normaalDenk dat het een surround mix probleem is of problemen met de instelling, straks maar eens naar kijken, PS3/TV wordt op dit moment gegijzeld
. En bij geen geluid: misschien staat je geluidsinstelling in GT5 of PS3 op surround/auto terwijl je geen surround setup hebt?
Wat bedoel je met met; PS3/TV word gegijzeld? Zijn ze iets aan het weizigen?
Edit:
Ben nog even opzoek gegaan, we zijn niet de enige en dit is een glitch. Waarschijnlijk is dit de oplossing:
Dit komt me wel bekend voor omdat ik een GTR-34 had gekocht, en gelijk naar stage 3 ben gegaan qua mods. Hiermee heb ik geen geluid. Maar ik begon met een Civic Type-R en die heb ik stapje voor stapje gemod, en toen ik van stage 2 uitlaat naar stage 3 uitlaat ging, weg geluid..quote: BoneSawTX;4329397deleting the network cache worked for me but someone else in that thread wasn't as lucky.
edit, my sounds dropped when i bought a car went straight to engine mod 3 and the big turbo without even using/hearing the car at all. take off any engine mods you added so you as close to stock as you can, race the car bone stock. turn ps3 off, back on, empty cache, race car stock again and see if the sound comes back.
the problem seems to start when you don't use the car at all and mod it engine3 and big turbo. at least use the demo to hear the car once.
[ Voor 37% gewijzigd door Streskip op 16-12-2010 21:42 ]
Andere mensen in het huis gebruiken de PS3 + TV nu, kan dus niet spelenStreskip schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:37:
[...]
Hmm ik weet wel dat de GT5 gewoon op TV staat. Misschien in de PS3 zelf op surround. Maar bij elk andere game heb ik nergens last van.. En in het begin van GT5:P ook niet, pas na een tijdje..
Wat bedoel je met met; PS3/TV word gegijzeld? Zijn ze iets aan het weizigen?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Volgens mij komt het toch redelijk in buurt van het eggie, als ik echte gravel rally filmpjes vergelijk met de mijne hierbovenf.h schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:34:
Ongekend zeg wat is dat rally rijden op gravel een belachelijk treurige en (dus) frustrerende bezigheid. Werkelijk waar 0 grip, glibber van zijkant naar zijkant en een AI Subaru of AI Lancer Evo (waarvan er altijd minstens 1 is) rijd altijd super goed. Ik haal eigenlijk alleen maar zilver omdat de 2 andere AI's nog extreem veel slechter rijden.
Zeker in vergelijking met het rijden op sneeuw of op tarmac slaat dat gravel gedoe de plank echt helemaal mis.
NASCAR en rally rijden, wat mij betreft de 2 dikste fail punten van GT5, want met de normale races op A en B spec vermaak ik me prima.
Ik heb eerder het gevoel dat de sneeuw banden teveel grip hebben.
"and can be fixed by taking the 30 min menu ride to the options to change the sound from 5.1 DD to 2.0 stereo. "
Als ik zo klaar ben met werken, ga ik dat thuis is even proberen. Maar lees ook nog andere berichten dat het probleem er bij sommige auto's nog steeds is en dat je je cache steeds moet leegmaken.. :\
[ Voor 40% gewijzigd door Streskip op 16-12-2010 21:59 ]
tweakers-gt5Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:59:
@traxion. And the rest
Wat is de psn van gt tweakers server???
Als mensen bob snel willen lvlen
Gewoon een endurance race doen met 1 bob ipv 4
Bob gaat na 2 uur grand valley van lvl 0 naar 20
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
En als ie gene benzine meer heeft gaat ie zelf de pit in...
Niet naar omkijken
Hij wel DOOD daarna
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Dan kan inderdaad best, ik vind het alleen echt verschrikkelijk. En ik vind een eind positie als dit:Sander H schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:53:
[...]
Volgens mij komt het toch redelijk in buurt van het eggie, als ik echte gravel rally filmpjes vergelijk met de mijne hierboven
Ik heb eerder het gevoel dat de sneeuw banden teveel grip hebben.
1
2 +42 sec (ik dus)
3 +1:10 min
4 +1:32 min
Echt belachelijk, dan is de AI toch op zijn minst apart geprogrammeerd. Maar goed dat is ook met de A/B spec races. Vergelijk de tegenstand bij het European Championship op Extreme met de All Stars rit op professional.
De eerste 4 zijn al goud. De IA moet ik nummer 2, 6 en 10 op goud halen.
Daarna alleen nog de S en dan heb ik ook dit deel weer alles goud!
PSN: Leech1984
met tweakers-gt5 (traxion zn GT5 hosting service
Helaas spinde ik een x de baan af, kon jullie aardig bijhouden.rlKoekie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:55:
zo net lekker online rondgescheurd, was leuk man
met tweakers-gt5 (traxion zn GT5 hosting service) meegedaan. aantal leuke races gereden. de laatste was 2 rondjes sarte in het donker, GT5 ziet er dan pas echt mooi uit
HP Pavilion dv9645
ja het ging wel aardig gelijk op allemaal, iedereen maakte hier en daar wel een paar foutjes en de lichte boost zorgt dat het veld meestal wel binnen de 10 seconden blijft. er zitten nog wat onhandigheden in, maar het racen zelf is online echt mooi gemaaktefgeha schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:00:
[...]
Helaas spinde ik een x de baan af, kon jullie aardig bijhouden.
Ik heb met de Toyota Minolta alles uit. Het voorzichtig aanremmen (iets meer voorrem en iets minder achter in de tuning doen om overstuur te voorkomen) en voorzichtig gas geven. t/m 3de versnelling wielspin als je te veel gas geeft.Karpertjuh schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:33:
[...]
Pfff nou ik vind et een schijtbak.. Snel is die wel maar je kan em niet lekker uit een bocht trekken want dan schiet die gelijk onder je kont vandaan. TCS op 6 gezet maar echt helpen doet dat niet.. Bijna onmogelijk om met dat ding je ideale lijn te houden
Maar bloedsnel. Echt alles waar ik die auto voor nodig had heb ik op mijn sloffen de eerste keer goud mee gereden. Wel met stuur & pedalen
[ Voor 0% gewijzigd door JoepW op 17-12-2010 00:16 . Reden: Tiepvaud ]

En dat allemaal nadat ik had zitten kwijlen over waarvoor ik eigenlijk op youtube bleef hangen
Andere director&muziek: YouTube: Pagani Zonda R (HD) Unbelievable video
Dat wordt flink wat B-spec'en de komende tijd. Als ik nog 12 was geweest had ik een poster boven mijn bed gehangen. Me want!!!
Of ik moet ergens een oliebronnetje tegen komen
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Meer mensen die dit probleem/bugje tegen zijn gekomen?
Er is recent een top gear video uitgekomen. Jeremy clarkson's Italian job. Met o.a de Pagani Zonda R ook wel tof om te zien hoe hij er in rijdt. In Gt5 is het een fijn ding als je de wielspin in de lage versnellingen onder controle weet te houden.Ethirty schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:26:
En dat allemaal nadat ik had zitten kwijlen over waarvoor ik eigenlijk op youtube bleef hangen
[video]
Dat wordt flink wat B-spec'en de komende tijd. Als ik nog 12 was geweest had ik een poster boven mijn bed gehangen. Me want!!!
I served in a company of heroes.
Die auto's zijn echt vreselijk.Ethirty schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:26:
Mochten mensen nog ideeën zoeken voor weirde kleurcombi's op hun auto's: heb net een serie spots op youtube zitten kijken van zo te zien dé spotplaats in London. Die Arabieren zijn gek!Supercars in alle kleuren van de regenboog: lichtroze, donkerroze, paars, groen, oranje, geel, blauw, turquoise . Lijken wel hele dure Skittles zo
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[video]
Als ik zoveel geld had zou ik er niet zo mee omgaan. Maarja, ze komen blijkbaar echt aandacht tekort, net als Paris Hilton. Anders ga je niet en een Bentley kopen EN die ook nog eens roze verven. Dan wil je gewoon koste wat het kost de blikken op je gericht hebben
Wacht maar eens tot ik het spel heb, ik sta deze vakantie open voor potjes tot 5 uurmathijs55 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 03:11:
GaiaJohan & SinergyX zijn wel echte die-hards hoor! om 3.10 nog GT5 aan het spelen, hulde
Hoe zat het nu met die pijltjes naast de "drivers" ik was in b-spec steeds met mijn nr2 bob aan het racen maar ik zag nu dat hij een pijltje naar beneden heeft... krijgt hij dan minder XP omdat je hem te vaak inzet oid?
Overigens speel ik steeds A-spec en B-spec afwisselend... die Challanges in Licences heb ik in het begin even gedaan, maar zijn daarna helemaal blijven liggen
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 17-12-2010 09:15 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
http://steamcommunity.com/id/nijn
Dit is wat ik er van denk...
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Nee, dan zijn mijn B-spec racers bezigmathijs55 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 03:11:
GaiaJohan & SinergyX zijn wel echte die-hards hoor! om 3.10 nog GT5 aan het spelen, hulde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Laat me bob nu met Nascar op Grand Valley rijden, en waarom.. ook al moet ie pushen....waarom, wanneer die met voldoende gas door de bocht gaat, moet ie alsnog iedere bocht spontaan vol gas geven om volledig uit te breken. Dat slaat echt nergens op...
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Kazunori Yamauchi has dropped a very big hint about what could be in store for us in the next major update coming to Gran Turismo 5: the ability to restart your race replays. In response to a question via Twitter (kindly translated by our own SHIRAKAWA Akira):
This is especially good news for fans of GT5’s Photomode, who may have had trouble pausing a race at exactly the right spot to snap a picture.The former can’t [be accomplished] for the next update. The latter will become possible. RT @fabiosantana79: @Kaz_Yamauchi Please include things like rewind and slow motion in replays in the next update. Currently when the replay is over it’s not even possible to play it again.
bron
volgens mij kan je bob zn lvl ongeveer gelijk zetten aan zn leeftijd -10. pas als ze lvl 10 worden, leren ze dat te vroeg op het gas stampen geen snellere rondjes oplevert. tot die tijd moet je ze behandelen als tieners die te veel topgear gekeken hebben: POWERRR (boink, de muur)FRidh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:07:
pff wat kan ik me ergeren aan die slechte AI. Niet normaal.
Laat me bob nu met Nascar op Grand Valley rijden, en waarom.. ook al moet ie pushen....waarom, wanneer die met voldoende gas door de bocht gaat, moet ie alsnog iedere bocht spontaan vol gas geven om volledig uit te breken. Dat slaat echt nergens op...
Bij die race moet je hem gewoon kalmeren en in het midden laten rijden en niet druk maken om zijn positie, dan na 6 ronden de pit in voor verse banden. Vervolgens rijdt hij in 1 rondje het gat dicht en haalt daarna iedereen met gemak in omdat hij betere banden heeft. Nummers 1 en 2 gaan meestal in de laatste ronde nog de pits in. Et voilà, 1e plek te pakken.FRidh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:07:
succes
Gebruik de LSD settings van GTplanet, werkt een enorm stuk beter.Grand Valley was volgens mij een 60/60/60, of 60/20/40, maar daarmee ging het mij een heel stuk beter af.FRidh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:07:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gister ook lang over die gedaan.Unbreukable schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:57:
Gisteravond even 20 minuten bezig geweest met ic-3 (dacht ik), de dubbele haipin op indianapolis. Ik zit nu op 18,423 dus ik moet nog iets meer dan een tiende vinden. Ook hier heb ik het gevoel dat ik de auto half door de bocht moet laten driften voor een snelle tijd, terwijl glijden irl alleen maar tijd zou moeten kosten...
Ik had TC op 4 staan zodat hij net ietsjes verder door slipt, zorg dat je de curbstones raakt om iets scherper in te sturen.
Verder werkte recht vooruit remmen en dan gaan sturen, dus niet het nette buiten binnen buiten, maar meer buiten, buiten, binnen.
Ik heb alles uit... TC dus op 0... ik weet dat het moet lukken maar het zal niet makkelijk worden... meer een soort lijn die je op nat zou rijden dus?leech1984 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:03:
[...]
Gister ook lang over die gedaan.
Ik had TC op 4 staan zodat hij net ietsjes verder door slipt, zorg dat je de curbstones raakt om iets scherper in te sturen.
Verder werkte recht vooruit remmen en dan gaan sturen, dus niet het nette buiten binnen buiten, maar meer buiten, buiten, binnen.
Lol, ik heb het begin van mijn vakantie ook gevierd met wat races/fifa tot ±5 uurSytseHartvelt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:31:
[...]
Wacht maar eens tot ik het spel heb, ik sta deze vakantie open voor potjes tot 5 uur

Volgens mij is een restart van je race-replay heel wat anders dan voor- en achteruit spoelen.himlims_ schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:14:
Gran Turismo 5 Replay Controls Coming in Next Update?
Kazunori Yamauchi has dropped a very big hint about what could be in store for us in the next major update coming to Gran Turismo 5: the ability to restart your race replays. In response to a question via Twitter (kindly translated by our own SHIRAKAWA Akira):
[...]
This is especially good news for fans of GT5’s Photomode, who may have had trouble pausing a race at exactly the right spot to snap a picture.
bron
PSN: Shiver23
Probeer anders even een Youtube filmpje te kijken, vaak laten die ook een net ander rempunt zien.Unbreukable schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:16:
[...]
Ik heb alles uit... TC dus op 0... ik weet dat het moet lukken maar het zal niet makkelijk worden... meer een soort die je op nat zou rijden dus?
Rijden tegen je ghost wil ook nog wel eens helpen.
dat klopt iig niet (denk ik) want toen ik een pijltje naar beneden had had iig de laatste 3 races met glans gewonnen... en overall iets van 24 vd 30 races gewonnen. dus hij doet het gewoon goed. Heb daarna weer een race gedaan met mijn nr1 bob die een pijltje naar boven had, die kreeg er wel gelijk een bak XP bij, maar dat kan ook komen omdat die een lager lvl heeft.FRidh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:19:
die pijltjes geven dacht ik aan hoe hij het op dat moment doet. Pijltje naar boven zou dan betekenen dat hij erg goed rijdt, en pijltje naar beneden minder dan wat je zou verwachten.
Dit is wat ik er van denk...
Geod nieuws over die update was mijn nr1 ergernis met de photo mode dat je niet terug kon spoelen! onvoorstelbaar dat dat er überhaupt niet vanaf het begin inzit.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 17-12-2010 11:51 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 35% gewijzigd door ConZito op 17-12-2010 12:11 ]
Ik zet hem gewoon aan als ik eten ga koken. Even in het begin coachen en daarna lekker laten rijden. Nog geen enkele race verloren.ConZito schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:11:
Dat jullie die B-Spec uit kunnen zitten, ik vind het echt verschrikkelijk. Ik moet nog eens kijken hoe ik dat ga oplossen, want ook dat wil ik graag levelen.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Verwijderd
Ja idd, dat doe ik ook. Geweldig gewoon, en de mooie b-spec auto's halen (furai) en je deadlines halen.... Weet iemand trouwens of ik de nissan gt-r gt500 (stealth) kan gebruiken voor de DTM race (ben dr nog niet, just wondering: alvast sparen/niet?). Vanavond ff kijken of ik gran turismo 5 in 3d kan spelen op de nieuwe (3d) tv van me ouders. Heb het al eerder in 3d gespeeld, wat me opviel is dat vooral de ingame HUD naar je toe steekt ofzoiets. Kan ook wel liggen aan de cameraview, ik speel altijd motorkap view.zoenvisje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:17:
Ik maak m'n huiswerk terwijl mijn Bob rondjes tuft. Twee vliegen in een klap, prima te doen.
busjes vid nogmaals..I-Heine-I schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:59:
bedankt
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik volg een aantal serie's die ik download van usenet. Die kijk ik normaal op de tv maar nu dan ff op me mac. Ondertussen laat ik dan me b-spec racer lkkr racen.ConZito schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:11:
Dat jullie die B-Spec uit kunnen zitten, ik vind het echt verschrikkelijk. Ik moet nog eens kijken hoe ik dat ga oplossen, want ook dat wil ik graag levelen.
Ik heb er trouwens een die M. Vaillant heet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die tekenfilmserie ervan was zooooo foutDonstil schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:59:
Ik heb er trouwens een die M. Vaillant heet(know your classics)
Nope, enige 'koopbare' is dus die Lexus.Trishul schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:25:
Weet iemand trouwens of ik de nissan gt-r gt500 (stealth) kan gebruiken voor de DTM race (ben dr nog niet, just wondering: alvast sparen/niet?).
Verwijderd
Comics??Donstil schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:59:
[...]
Ik volg een aantal serie's die ik download van usenet. Die kijk ik normaal op de tv maar nu dan ff op me mac. Ondertussen laat ik dan me b-spec racer lkkr racen.
Ik heb er trouwens een die M. Vaillant heet(know your classics)
Nu met de Nascar bezig, kijken hoe dat gaat.
Ik heb de Lexus daar speciaal voor gekocht, je mag de mijne wel lenen als je wil? (stuur dan een DM, of voeg gelijk toe op PSNTrishul schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:25:
[...]
Ja idd, dat doe ik ook. Geweldig gewoon, en de mooie b-spec auto's halen (furai) en je deadlines halen.... Weet iemand trouwens of ik de nissan gt-r gt500 (stealth) kan gebruiken voor de DTM race (ben dr nog niet, just wondering: alvast sparen/niet?). Vanavond ff kijken of ik gran turismo 5 in 3d kan spelen op de nieuwe (3d) tv van me ouders. Heb het al eerder in 3d gespeeld, wat me opviel is dat vooral de ingame HUD naar je toe steekt ofzoiets. Kan ook wel liggen aan de cameraview, ik speel altijd motorkap view.
Weet iemand trouwens hoe duur die F1 wagen is op Occassion? Ik heb alle events gedaan behalve die F1 en heb nu ruim 5 mil, maar ik zie die klere F1 wagen nooit voorbij komen. Ik ben level 24 op A-spec.
Dit topic is gesloten.