Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Dijkertje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:32:
[...]

Ik heb de Lexus daar speciaal voor gekocht, je mag de mijne wel lenen als je wil? (stuur dan een DM, of voeg gelijk toe op PSN :+ )

Weet iemand trouwens hoe duur die F1 wagen is op Occassion? Ik heb alle events gedaan behalve die F1 en heb nu ruim 5 mil, maar ik zie die klere F1 wagen nooit voorbij komen. Ik ben level 24 op A-spec.
4.8 mil kost die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Is het gewoon een kwestie van geluk hebben om dat ding daar in de Occassion te zien of moet ik level 25 halen ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb nu deze week beide stuurtjes getest. mn porsche turbo s wheel en mn g25.
eerst was het wel tof met die fanatec. maar kreeg steeds meer probelemen ermee.
het stuur ging steeds schever staan, dat is echt mega irritant, moest ik stuur uit en aanzetten, en opnieuw centreren, en dan deed ie het weer niet :( opgegeven moment was ik er hellemaal klaar mee.
had een 6:15 gereden op de nordschleife met mn 787b stealth. maar irriteerde me mateloos aan het scheef staan.
dus heb toen mn g25 maar neergezet. en wat een verademing was dat.
sowieso was de ffb van de fanatec niet super, en het algemene sturen was zwakjes.
met g25 meer gevoel met alles, bobbels alles voel je.
ging gelijk mn formula gt testen, en deed op 24h nurburgring track dus gp track en nordschleife een 6:25. kon veel sneller maar allerlaatste bocht maakte ik foutje :(
maar het stuurde fenomenaal :P echt zo tof. alleen jammer dat het schakelen zo simpel aan voelt vergeleken met de fanatec shifter. maja was echt veel blijer met de G25 dan prosche wheel.
gelukkig werkt hij wel redelijk op de xbox anders was ik echt pist :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan je die B-Spec races al vanaf de pc bedienen? Heb er wel over gehoord maar nog niets concreets over gelezen (heb ook niet het hele topic doorgelezen)
Kan iemand (als het al kan) eens kort en bondig uitleggen hoe het werkt?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:51:
Kan je die B-Spec races al vanaf de pc bedienen? Heb er wel over gehoord maar nog niets concreets over gelezen (heb ook niet het hele topic doorgelezen)
Kan iemand (als het al kan) eens kort en bondig uitleggen hoe het werkt?
Nope, werkt nog niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

mathijs55 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:07:
Leuk avondje/nachtje geraced jongens. Vond het trouwens wel erg vreemd dat ik NL_Joost niet zag, terwijl de rest hem wel zag. Ik schijn zelfs een keer dwars door hem heen gereden te zijn, niks van gemerkt.

Meer mensen die dit probleem/bugje tegen zijn gekomen?
Zag hem wel rijden want ik reed achter hem meestal, maar had het idee dat het een ghost-car was, enigszins doorzichtig??

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:31:
Kom met geen mogelijkheid verder dan 4e in de supercar historic races op amateur (b-spec mode)
Met welke wagen? En welk level heeft je coureur die raced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Dijkertje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:42:
[...]

Is het gewoon een kwestie van geluk hebben om dat ding daar in de Occassion te zien of moet ik level 25 halen ofzoiets?
Kwestie van geluk en veel geduld ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:00:
[...]

Met welke wagen? En welk level heeft je coureur die raced?
Shelby cobra, met enkele upgrades.
Coureurs zijn level 10 en 8.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
v8power67 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:50:
het stuur ging steeds schever staan, dat is echt mega irritant, moest ik stuur uit en aanzetten, en opnieuw centreren, en dan deed ie het weer niet :( opgegeven moment was ik er hellemaal klaar mee.
had een 6:15 gereden op de nordschleife met mn 787b stealth. maar irriteerde me mateloos aan het scheef staan.
sowieso was de ffb van de fanatec niet super, en het algemene sturen was zwakjes.
ging gelijk mn formula gt testen, en deed op 24h nurburgring track dus gp track en nordschleife een 6:25. kon veel sneller maar allerlaatste bocht maakte ik foutje :(
maar het stuurde fenomenaal :P echt zo tof. alleen jammer dat het schakelen zo simpel aan voelt vergeleken met de fanatec shifter. maja was echt veel blijer met de G25 dan prosche wheel.
Anders had je best hier mogen doneren hoor :P zou t oznde vinden als dat ding in de prullenbak verdwijnt >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lampuhkap schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:06:
[...]

Anders had je best hier mogen doneren hoor :P zou t oznde vinden als dat ding in de prullenbak verdwijnt >:) >:)
Hmm gelukkig dan dat ik mijn fanatec order gecanceld heb als ik dit zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

BatmanHorizon schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:02:
[...]

Kwestie van geluk en veel geduld ;)
Loop al richting de 6 mil met die American Race bij Expert, 5 rondjes Indianapolis voor 98k is best te doen met een C6 Z06 RM. :P
Zo te horen naaien beide fabrikanten je een oor aan.. Voor de PS3/PC werkt de G25 echt fenomenaal, maar voor de 360 heb je weer een apart ondersteundend stuur nodig.. Misschien koop ik een Fanatec als Forza 4 uit komt. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Dijkertje op 17-12-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:06:
Daar ben je toch beter af met 1 van de 3 toppers, denk dat het met die Ferarri ook nog wel zou kunnen.

Shelby is het mij nooit mee gelukt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Vreemd hoor.
Ik heb de GT3RS van Fanatec met de Club Sport Pedals en heb geen enkel probleem. Had eerst de G27.
Ik vind de Fanatec vele malen realistischer en ik voel echt elk hobbeltje met dat stuur en het voelt beter door het ontbreken van tandwielen.
Dat scheef staan herken ik echt niet.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
Heerlijk spel... de muscle car challenge met de Plymouth Superbird gedaan. Je mag er niks aan tunen en qua topsnelheid loop je snel achter de feiten aan met dat ding, maar met wat agressief rijgedrag en mazzel hield ik na drie rondjes op de streep precies 2 tienden over :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:09:
[...]

Daar ben je toch beter af met 1 van de 3 toppers, denk dat het met die Ferarri ook nog wel zou kunnen.

Shelby is het mij nooit mee gelukt.
Tja maar die zijn nergens te koop die bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:10:
[...]

Vreemd hoor.
Ik heb de GT3RS van Fanatec met de Club Sport Pedals en heb geen enkel probleem. Had eerst de G27.
Ik vind de Fanatec vele malen realistischer en ik voel echt elk hobbeltje met dat stuur en het voelt beter door het ontbreken van tandwielen.
Dat scheef staan herken ik echt niet.
mja mijn stuur is meer voorde xbox gemaakt, zit grote xbox knop op enz.
op de xbox met forza werkt hij redelijk, ook niet perfect, ook vaak niet meer gecentreerd enz, maar minder dan gt5. kon met die fanatec ook niet lekker driften, had drift op gegeven moment op 5 staan maar nog voelde het vaag. met g25 drift ik heerlijk, heb weer een f150 lighting gescoord dus daar drift ik nu mee. haalde net op eiger nordwand met sectie drift 13000 punten, echt lekker, kan nog zoveel meer punten halen, maar hij mist vermogen, weegt 1610 kilo met 400 pk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee vraagje; hoe komen jullie door A Spec Historic Racing Car Cup (level 16) heen? Bij de dealers kosten die bakken 20 miljoen en in de used car dealership zie ik ze nooit langskomen...wil gaag verder maar zit nu vast. Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:06:
[...]

Mijn coureur gebruikte ook die wagen en redde het makkelijk :). Ook voor mezelf rijdt die wagen fantastisch. maar je moet wel een coureur hebben die de pk's op de weg kan houden ;).
Alleen volgens mij is mn Cobra na een paar honderd km met 680pk z'n body rigidity kwijt. Hij rijdt niet meer zo strak als eerst,

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 17-12-2010 14:44 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Zo, mijn D. Vettel is ondertussen NASCAR kampioen in z'n Jimmie Johnson Lowe's Chevy Impala. Motor is nu goed ingelopen, gekregen met net 800 pk en nu zit hij op ruim 900 :P

Volgende race (euro kampioenschap) is weer een makkie met mn Zonda R. Wat een bak... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik lig bij Like The Wind(b-spec.) met mijn Toyota Minolta na 1 rondje al bijn 10 sec. achter. Is dit het einde van het Minolta tijdperk. Ik heb hem afgesteld op 350 topsnelheid. wie kan helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:43:
[...]

Mijn coureur gebruikte ook die wagen en redde het makkelijk :). Ook voor mezelf rijdt die wagen fantastisch. maar je moet wel een coureur hebben die de pk's op de weg kan houden ;).
Alleen volgens mij is mn Cobra na een paar honderd km met 680pk z'n body rigidity kwijt. Hij rijdt niet meer zo strak als eerst,
Hmm tja net ook nog een Countach weten te kopen, maar ook daar redden ze het niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downing schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:13:
Ik lig bij Like The Wind(b-spec.) met mijn Toyota Minolta na 1 rondje al bijn 10 sec. achter. Is dit het einde van het Minolta tijdperk. Ik heb hem afgesteld op 350 topsnelheid. wie kan helpen???
Topsnelheid 350? Veeeeeeel te laag. Minimaal 370, ikzelf zit op 420 (rechte stuk in slipstream tikt hij 400km/h aan). Rechte stuk moet hij zeker over de 340 zelf komen, bochten afhankelijk van zijn staat, andere auto's en commands zit hij 260-290km/h (late bocht eerder tegen de 300km/h).

Of bedoel je Laguna Seca?

Volgens mij is die Ferrari wel gewoon te koop, vriend van me heeft het daarmee gehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 17-12-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

downing schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:13:
met een Peugeot 905 (heb ik top op 360 gezet) win ik de race met 7sec. voorsprong totale duur van race is iets van 3m40s

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
SinergyX schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:19:
[...]

Topsnelheid 350? Veeeeeeel te laag. Minimaal 370, ikzelf zit op 420 (rechte stuk in slipstream tikt hij 400km/h aan). Rechte stuk moet hij zeker over de 340 zelf komen, bochten afhankelijk van zijn staat, andere auto's en commands zit hij 260-290km/h (late bocht eerder tegen de 300km/h).

Of bedoel je Laguna Seca?

Volgens mij is die Ferrari wel gewoon te koop, vriend van me heeft het daarmee gehaald.
indie oval met de minolta is vrij eenvoudig. bak op 390 of 400, verse olie erin, downforce op max en gaan met die banaan. bocht insturen met 330 km/h (vaak werkt gewoon gas loslaten beter dan bijremmen). op het rechte end komt ie uit zichzelf tot 370-380, als je een slipstream pakt 400.
heerlijk cashen, tot je lvl23 bent natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rlKoekie schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:27:
[...]

indie oval met de minolta is vrij eenvoudig. bak op 390 of 400, verse olie erin, downforce op max en gaan met die banaan. bocht insturen met 330 km/h (vaak werkt gewoon gas loslaten beter dan bijremmen). op het rechte end komt ie uit zichzelf tot 370-380, als je een slipstream pakt 400.
heerlijk cashen, tot je lvl23 bent natuurlijk :)
Enige is dat een B-spec niet echt werkt met 'gas loslaten en hard insturen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
laurentbas schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:01:
[...]

Yes yes, Maserati Gran Turismo hier! Kan ik je vanavond wel even lenen! >:)
oh die wil ik ook wel even lenen van je zodra die weer beschikbaar is (weekend miss? O-) thnx !

psn F350-maniac

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
like the wind B-SPec bedoel ik Aspec al in the pocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
downing schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:37:
like the wind B-SPec bedoel ik Aspec al in the pocket
Een rookie B-Spec erin zetten (liefst een agressieve) en vervolgens de hele race in het rood houden. Kat in het bakkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen wat 'Fysieke kracht' inhoud bij 'Pitsstrategie' in B-Spec? Die staat standaard op 0 en kun je op 90 zetten? Geen flauw idee wat die dan gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:54:
Kan iemand me vertellen wat 'Fysieke kracht' inhoud bij 'Pitsstrategie' in B-Spec? Die staat standaard op 0 en kun je op 90 zetten? Geen flauw idee wat die dan gaat doen...
Je B-spec bob gaat automatisch wisselen als je benzine bijna op is of je banden helemaal op, maar je kan ze dus ook basis van hun groene stamina balkje laten wisselen. 10% staat voor 10% resterend groene balkje, 90% dus voor 90% :) Maar gaat je bob in de pits voor benzine, wordt hij automatisch verwisseld.

Met dat balkje kan je je bob door laten rijden, ipv automatisch te laten wisselen bij benzine/banden, zeker als je wat hogere lvl bob's heb, kunnen ze soms een benzine tank leeg rijden en nog kracht over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF
deze verschillen russen de AI in de rally challenge gaan echt nergens over:
1. AI in Lancer Evo Super
2. ik in C4 WRC @ 9.8 sec
3. AI in C4 WRC @ 25.1 sec
4. AI in Lancer VI WRC @ 30,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
GAIAjohan schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:04:
WTF
En in de sneeuw is het nog anders... eindstand bij mijn snow rally (level 20) was ik als winnaar in een WRC C4 op ruim 3 minuten van de nummer 2 en dan had ik nog regelmatig dat mijn engine gelimiteerd werd omdat ik weer een hekje raakte... op 1 stage haalde ik zelfs alledrie de tegenstanders in...

[ Voor 6% gewijzigd door Unbreukable op 17-12-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 12:00
Zijn er al mensen die zin hebben om een beetje online te klooien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:14:
Zijn er al mensen die zin hebben om een beetje online te klooien??
Ik ben ben ff A-spec Nascar expert aan het doen. Visite heeft net afgezegd (staan stil bij A'dam en de achterhoek halen ze niet voor het eten) dus erna en voor het eten wil ik wel ff. Moet ff Nascar nog 3 races of zo...... Ik meld me wel als ik klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:13:
[...]

En in de sneeuw is het nog anders... eindstand bij mijn snow rally (level 20) was ik als winnaar in een WRC C4 op ruim 3 minuten van de nummer 2 en dan had ik nog regelmatig dat mijn engine gelimiteerd werd omdat ik weer een hekje raakte... op 1 stage haalde ik zelfs alledrie de tegenstanders in...
Dat van mij was na 8 proeven op gravel lvl 20.

ben opnieuw begonnen en na 2 proeven:
1. ik C4 WRC
2. AI Impreza rally Car '03 @ 1,7 sec
3. AI Celica GT-Four RC (ST205) '95 @ 7,1 sec
4. AI Xsara Rally Car '99 @ 14,2 sec

Nog 6 proeven te gaan..
Na proef 4 is de stand t zelfde
en afstanden:
Impreza: 5,1
Celica: 16,3
Xsara: 41,1 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 17-12-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:17
efgeha schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:58:
[...]

Zag hem wel rijden want ik reed achter hem meestal, maar had het idee dat het een ghost-car was, enigszins doorzichtig??
naja ik zag mathijs85 ook niet, ik was ook zeer verbaasd toen ik kreeg te zien dat ie had gewonnen op le mans terwijl ik op mijn scherm 1e reed 8)7 .
misschien dat mijn internet bijzonder ruk is en ik daarom onzichtbaar ben?
ik heb me iig op Tsubaka (of hoe die track ook heet) met de meganes wel goed vermaakt, al zal ik de volgende keer wat meer remmen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jazeker.
Afbeeldingslocatie: http://forbiddenplanet.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/10/Strip%20Turnhout%20Michel%20Vaillant.jpg
SinergyX schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:01:
[...]

Die tekenfilmserie ervan was zooooo fout :P
Ooh die ken ik ff niet. Die strips waren wel geweldig (toen).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
WTF
die tijden kloppen volgens mij soms ook compleet niet. Als tussentijd bij een checkpoint krijg ik soms te zien -10.....dus lekker, lig 10 seconden voor, en dan bij de laatste checkpoint, de finish, ben ik blijkbaar 5 seconden later geeindigd.....klopt iets niet

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Donstil schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:57:
[...]

Jazeker.
[afbeelding]

[...]

En de speelfilm was ook fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRidh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:58:
[...]

die tijden kloppen volgens mij soms ook compleet niet. Als tussentijd bij een checkpoint krijg ik soms te zien -10.....dus lekker, lig 10 seconden voor, en dan bij de laatste checkpoint, de finish, ben ik blijkbaar 5 seconden later geeindigd.....klopt iets niet
Dat klopt wel, alleren de tijden van e auto die vóór jou rijdt krijg je tijdens het rijden niet door. En tsja, als die sneller is dan jou zie je dat pas op de finishlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
GAIAjohan schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:21:
[...]

Dat van mij was na 8 proeven op gravel lvl 20.

ben opnieuw begonnen en na 2 proeven:
1. ik C4 WRC
2. AI Impreza rally Car '03 @ 1,7 sec
3. AI Celica GT-Four RC (ST205) '95 @ 7,1 sec
4. AI Xsara Rally Car '99 @ 14,2 sec

Nog 6 proeven te gaan..
Na proef 4 is de stand t zelfde
en afstanden:
Impreza: 5,1
Celica: 16,3
Xsara: 41,1 8)7
Dat die Xsara een pens langzamer is vind ik niet zo heel vreemd... De '99 versie is niet een WRC maar de F2: voorloper van de Xsara WRC en voorwielaangedreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

WTF
Ik ben hiervoor naar de Occassions geduikt en een Evo uit '03 Rally versie eruit gepikt, grote turbo erop, topsnelheid verhoogd naar 300 en gaan met die banaan met ruim 1 min voorlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Heeft iemand die extra foto locaties gekregen na het spelen van de grand tour? heb er 3 op goud, 1 op silver en die klote toscane lambo op brons... maar geen nieuwe foto locaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat is die Countach LP400 een gare bak zeg. Valt echt niet mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:31:
Heeft iemand die extra foto locaties gekregen na het spelen van de grand tour? heb er 3 op goud, 1 op silver en die klote toscane lambo op brons... maar geen nieuwe foto locaties...
Heb je na bv Eiger Nordwand wel op 'volgende' gedrukt ipv te 'stoppen' en daarna de volgende event te kiezen? je moet ze in volgorde doorlopen door op volgende te drukken, dan krijg je ze.
Nu kan dat ook gewoon zo, omdat iij al tijden hebt:
Je begint op Eiger. klikt direct op 'volgende' zonder te racen
Bij de volgende race tzelfde etc
Dan krijg je fotolocaties en ook een paar mooie filmpjes. Zoals dat je in Luzern aankomt met je Alfa 8C, en daar overstapt in die witte F430 voor Monza.
Dijkertje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:20:
[...]

Ik ben hiervoor naar de Occassions geduikt en een Evo uit '03 Rally versie eruit gepikt, grote turbo erop, topsnelheid verhoogd naar 300 en gaan met die banaan met ruim 1 min voorlopen. :)
Ik wilde t gewoon stock halen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 17-12-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Phusebox schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:31:
Kom met geen mogelijkheid verder dan 4e in de supercar historic races op amateur (b-spec mode)
Klopt, dit is een lastig event voor B-spec. Het stomme is dat ik het de 1e keer met mijn oude ps3 zonder problemen gehaald heb met de Shelby. Nadat ik op een nieuwe ps overnieuw ben begonnen lukte het me met geen mogelijkheid om dit halen ondanks 639 pk vermogen.
Voor m'n gevoel had ik hetzelfde type B-spec coureur aangemaakt.
In zo'n geval kan je een paar dingen doen:

1) Heel erg boos worden en flink gaan schelden tegen je B-spec mannetje. Soms helpt het maar meestal niet >:) Volgens mij heb jij dit al vaak geprobeerd. :*)
2) Andere auto kopen, kijken waar de concurentie mee wint.
3) Gaan klooien met de afstelling van de auto. De Shelby is enorm snel maar breekt in elke bocht uit. En lvl 10 coureurs kunnen nog niet goed overweg met dit vermogen. De circuits in dit event hebben domweg te korte rechte stukken om het met bruute overmacht aan pk's te redden.

Wat ik gedaan heb is de rembalans naar 70-30 brengen en de rijhoogte met 2mm verlagen en de achter camber naar 0.3. Geen idee of dit optimaal is maar het werkte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Camber aan de voorkant sowieso tussen 1.5 en 3.0 oid zetten en achterop ergens tussen 0.5 en 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Laatst online: 11-07 18:39
Phusebox schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:53:
Wat is die Countach LP400 een gare bak zeg. Valt echt niet mee te rijden.
spoiler: even voor de zekerheid
Haha echt he.

Met die bak heb ik mijn Rollover Trophy gehaald!
In (volgens mij) Rome tegen de vangrail en HOP dubbele schroef / salto en vervolgens een spagaat!, wat een bagger ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Donstil schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:57:
Jazeker.
[afbeelding]

Btje Off topic maar ja
M.A.S.K. was gewoon de BOM... ;)

http://www.toonfind.com/cartoon_page.php?cartoon_idnr=140 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
mijn camber het ik voor 1 achter 1,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
welke settings gebruiken jullie voor de toyota 7 voor de monaco race (classic event) B-Spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

mr.DJ95 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:39:
mijn camber het ik voor 1 achter 1,5
Ok, kennelijk is de camber setting niet zo heel gevoelig gezien de verschillende waardes van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik merk wel dat als ik er niks aan doe mn coureur voorzichtiger mee gaat rijden

ik heb eindelijk een pagani zonda RRRRRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:55:
[...]
Heb je na bv Eiger Nordwand wel op 'volgende' gedrukt ipv te 'stoppen' en daarna de volgende event te kiezen? je moet ze in volgorde doorlopen door op volgende te drukken, dan krijg je ze.
Nu kan dat ook gewoon zo, omdat iij al tijden hebt:
Je begint op Eiger. klikt direct op 'volgende' zonder te racen
Bij de volgende race tzelfde etc
Dan krijg je fotolocaties en ook een paar mooie filmpjes. Zoals dat je in Luzern aankomt met je Alfa 8C, en daar overstapt in die witte F430 voor Monza.
Ik dacht al, waarom zegt iedereen dat die grand tour zo leuk gedaan is... ik zag natuurlijk die cut scenes niet... en ik heb mijn extra foto locaties!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het nog maar eens vragen aangezien er nog geen antwoord is:

Hoe komen jullie door A Spec Historic Racing Car Cup (level 16) heen? Bij de dealers kosten die bakken 20 miljoen en in de used car dealership zie ik ze nooit langskomen...wil gaag verder maar zit nu vast. Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Classic event ,b-specs had ik met de Chapparal 2j gedaan.De eerste paar rondjes was ik al 2e maar de AI (Toyota 7) was +10sec van me verwijdert.Elke rondje haalde ik hem wat in en echt in de laatste rondje, laatste 2 bochten ging mijn bob hem pas voorbij. :D

Na 5/6 rondjes wou ik al quitten, maar gelukkig niet gedaan.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:06:

Hoe komen jullie door A Spec Historic Racing Car Cup (level 16) heen? Bij de dealers kosten die bakken 20 miljoen en in de used car dealership zie ik ze nooit langskomen...wil gaag verder maar zit nu vast. Alvast bedankt voor de reacties
Als je op B-spec like the wind goud haalt krijg je de toyota 7 die kan je gebruiken in de historic race. Met de standaard settings is de eerste race te doen, maar cote d'azure win ik maar niet;. Daarom nog maals iemand de settings voor de race in monaco met de toyota 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik had dat event gedaan met een volledig geupgrade Dodge Challenger '70 racemod. Met wat hulpmiddeltjes aan en een gunstige startopstelling (die opgevoerde skelters moeten niet vooraan staan) moet het te doen zijn. 1e race was kielekiele, 2e race redelijk makkelijk (dikkiedik muscle car om te blokken ftw :) ).

Bspec gaat er niet mee helaas.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
okee, GT5 is een prima spel maar ik merk nu dat ik op een dood punt van career mode zit... Van de eerste 3 niveau's op A-spec alle races goud en de speciale events gedaan op het hoogst haalbare voor mij. Maar nu is het geld op terwijl ik een bloedsnelle auto nodig heb voor races als like the wind. B-spec doen vertik ik, ik koop geen racespel om vervolgens te kijken hoe een andere bestuurder elke race verpest. Licenses allemaal zo goed mogelijk proberen vind ik te herhalend en zonde van mijn tijd. Ik heb nu wel een nascar-auto in mijn bezit maar het kampioenschap voor die auto's vind ik ook zeer lastig. Ik zou nu wel een goede som geld op mijn rekening kunnen gebruiken, om een Audi R10 ofzo te kopen, maar mijn geld is voor het grootste deel op. Die ZR-1 heb ik al op zo'n 900 pk zitten maar ik snap niet hoe ik daar ooit like the wind mee ga winnen. Iemand tips?, misschien moet ik gewoon maar weer even terug naar Fallout: NV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
MeagaShira schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:21:
[...]

Ik zet hem gewoon aan als ik eten ga koken. Even in het begin coachen en daarna lekker laten rijden. Nog geen enkele race verloren.
heb mijn b-spec tot lvl 14 geleveld in 2 dagen, gewoon oude tv op een tafel langs pc gezet, onder HoN etc soms keertje volgende race starten en gaan met die banaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

I-Heine-I schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:17:
okee, GT5 is een prima spel maar ik merk nu dat ik op een dood punt van career mode zit... Van de eerste 3 niveau's op A-spec alle races goud en de speciale events gedaan op het hoogst haalbare voor mij. Maar nu is het geld op terwijl ik een bloedsnelle auto nodig heb voor races als like the wind. B-spec doen vertik ik, ik koop geen racespel om vervolgens te kijken hoe een andere bestuurder elke race verpest. Licenses allemaal zo goed mogelijk proberen vind ik te herhalend en zonde van mijn tijd. Ik heb nu wel een nascar-auto in mijn bezit maar het kampioenschap voor die auto's vind ik ook zeer lastig. Ik zou nu wel een goede som geld op mijn rekening kunnen gebruiken, om een Audi R10 ofzo te kopen, maar mijn geld is voor het grootste deel op. Die ZR-1 heb ik al op zo'n 900 pk zitten maar ik snap niet hoe ik daar ooit like the wind mee ga winnen. Iemand tips?, misschien moet ik gewoon maar weer even terug naar Fallout: NV :P
ja jammer voor jou dan als je B-Spec niet wil doen , is wel part of the game dus niet zo klagen en gewoon B-spec doen terwijl je ff gaat kakken ofzo weetikveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
I-Heine-I schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:17:
Je kunt gewoon dezelfde races doen om extra geld mee te verdienen (professional/expert series)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downing schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:45:
welke settings gebruiken jullie voor de toyota 7 voor de monaco race (classic event) B-Spec.
Standaard instellingen... is immers een racewagen dus downforce en al staan goed.
Ook niet op hoeven te voeren voor mijn B-spekkie, maar kan je natuurlijk wel doen.

Toyota 7 dus... ik vond het best een eitje daarmee (met 2 kleine motorupgrades als ik het goed heb), en mijn B-spekkie deed het zelfs zonder 'm op te hoeven voeren.
spoiler:
te winnen in B-spec > Like the Wind. Die win je met gemak met de (opgevoerde) Minolta die je in A-spec bij Like the Wind wint, en die kan je weer winnen met een Fully Tuned Mazda Furai (die je bij prof in B-spec wint. Snap je het nog?
Sander H schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:15:
[...]
Toevallig vandaag filmpje geupload van mijn 3:59 :)
YouTube: GT5 - Gold lap Eiger Nordwand K Trail 3:59.021 - Loeb Challenge
Foutje voor het bruggetje, en nog wat kleine dingetjes. 3:56 moet zeker kunnen met wat meer proberen.
Dat is ruim 8 seconden zoiets onder goud?
Poe heej... ga ik morgen ook maar weer eens proberen dan...
Ik rem altijd te mooi voor de bocht, stuur de bocht netjes in en kom er snel uit.
Ik dacht dat 'm de bochten doorsmijten/glijden tijd kostte, maar jij bewijst het tegendeel.

Wat doen jullie met TC/ABS/slip recovery op de AMG challenges in de regen?
Ik zit overal ongeveer 4 sec van goud na 1 poging, maar het is zo verschrikkelijk voorzichtig rijden...
En ik wil graag die SLR :P

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2010 19:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb de server weer aanstaan hoor jongen ik zelf kan effe niet racen maar hij kan gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
TRAXION schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:30:
Ik heb de server weer aanstaan hoor jongen ik zelf kan effe niet racen maar hij kan gebruikt worden.
ik kom zo wel weer ff langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Wat is precies de naam van de server? Is dat de tweakers-gt5 server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
JAAAA!!! IC-3 op 18,195!!! Echt raar, ongeveer 50 pogingen vanavond, ik stond op een 18,393 en kwam er maar niet aan. Opeens valt ie dan toch goed en haal ik er 2 tienden vanaf... ABS/TC en andere ongein allemaal uit trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Unbreukable op 17-12-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Mastasidaz schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:37:
Wat is precies de naam van de server? Is dat de tweakers-gt5 server?
Ja dat klopt mocht je me adden op psn laat even een dm achter aangezien ik op de pc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Vreemd dat de Rally Races in de sneeuw zo ontzettend simpel zijn, na SS2 in Advanced Rally sta ik al 20 seconden voor met een Lancia Delta S4 Rally Car die ik gekregen heb. Helemaal STD, behalve de vereiste banden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Unbreukable schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:39:
JAAAA!!! IC-3 op 18,195!!! Echt raar, ongeveer 50 pogingen vanavond, ik stond op een 18,393 en kwam er maar niet aan. Opeens valt ie dan toch goed en haal ik er 2 tienden vanaf... ABS/TC en andere ongein allemaal uit trouwens.
Netjes man!

Ik heb zojuist alle 60 op goud gehaald!

S-License is echt veel te makkelijk! Wanneer ik de finish haalde was het altijd goud...
Kan ik nu in het lijstje?

Met de dualshock gehaald overigens!

[ Voor 3% gewijzigd door leech1984 op 17-12-2010 21:58 ]

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

ihre schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:20:
Vreemd dat de Rally Races in de sneeuw zo ontzettend simpel zijn, na SS2 in Advanced Rally sta ik al 20 seconden voor met een Lancia Delta S4 Rally Car die ik gekregen heb. Helemaal STD, behalve de vereiste banden..
Klopt. Ik heb die sneeuwproeven met een Loeb C4 rally bak (zonder extra tuning) gedaan en soms ALLE anderen op de baan ingehaald en soms 1 minuut per proef voorsprong!
Echt veel te makkelijk.
Maar dit is toch eigenlijk geen nieuws. De tegenstand in het spel (ook als ik goed level qua auto) is onder de maat. Ze hadden de AI boost moeten geven (zoals dat on-line kan) en ze hadden de AI moeten leren op gas te sturen. Ze geven allemaal erg binair gas en schakelen ook nog vaak te vroeg.
Ik heb mijn hoop gevestigd op on-line rijden en de eerste ervaringen waren erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

leech1984 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:56:
[...]
Daar ben ik mee gestopt. Voor mij is 0.01-0.20 tekort komen om Goud te halen geen reden om nog 1000x te rijden ;)
Maar knap hoor. Je hebt veel meer doorzettingsvermogen dan ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knap!
Ik heb echt veel moeite met de achterwiel slalom en de F40 in de karussel...
En dan speel ik nog met een stuur in een playseat.
S licentie nog niet geprobeerd, morgen maar eens aan beginnen.
Ik sta nu op 44 goud en 6 zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Tering, ik ben al de hele avond bezig met B-spec formula GT championship, 4 races a ± 50 min nu gehad, 2 to go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
JoepW schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:16:
[...]

Daar ben ik mee gestopt. Voor mij is 0.01-0.20 tekort komen om Goud te halen geen reden om nog 1000x te rijden ;)
Maar knap hoor. Je hebt veel meer doorzettingsvermogen dan ik. ;)
Heb ook een hoop zitten vloeken hoor! ;)
En bijna een controller gekost... AI schoot van de baan en torpedeerde mij, gelijk een fail. :(

Maar ik heb nu alle license tests gehaald in alle delen op goud!
Hoezee!

Het volgende halen is denk ik alle Special Events.
Ik ben ondertussen ook op zoek naar de Formula GT. Hopelijk heb ik die morgen ergens.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Net op A-Spec de eerste endurance gereden met een RX-8, heerlijke wagen is dat. Alle mods behalve versnellingsbak en ipv turbo een compressor (om zo het krappe koppel van de wankelmotor wat op peil te houden) nette 480pk inmiddels.

redelijk bedrag gewonnen en weer zon kutauto die ik niet kan verkopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:42:
Tering, ik ben al de hele avond bezig met B-spec formula GT championship, 4 races a ± 50 min nu gehad, 2 to go...
Nog wat opgevoerd of kan een goed opgeleide (zeg boven rang20) coureur het met de standaard Formula GT ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
die daytona baan lukt mij echt niet (b-spec) !!!

Ik heb eindelijk een Truck kunnen regelen (A1-10)
maar op een of andere manier trapt mijn Bspec driver in de bochten VOL op de rem.....
en dat doen ze alle 3!

hoe kan je dit in hemelsnaam oplossen. word er een beetje gek van aangezien ik op meerdere races vast zit door die baan !
In de bochten haalt iedereen hem weer in.

Moet ik zeker weer een paar ton er tegen aan pleuren..
volgensmij is dat Bspec gemaakt zodat je niet te rijk word ofzo!

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaWierie op 17-12-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:28:
[...]

Nog wat opgevoerd of kan een goed opgeleide (zeg boven rang20) coureur het met de standaard Formula GT ook wel?
Valt niks aan op te voeren ;-) alleen olie verversen ed.

ik merkte dat mijn top coureur, (lvl 23) er veel moeite mee had, is is kalmer dan gemiddeld.

Heb het toen geprobeerd met m'n nr 2 coureru (lvl 16) en merk dat het hem veel beter afgaat. die is weer net aan de andere kant qua agressiviteit. laat hem constant vol in het rood rijden. dan gaat het prima, nog 4 rondjes op Monza, dan kan ik de laatste skippen en heb ik deze weer binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Lampuhkap schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:06:
Net op A-Spec de eerste endurance gereden .....
Vanaf welk lvl A wordt endurance unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
JoepW schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:32:
[...]

Vanaf welk lvl A wordt endurance unlocked?
Ff zoeke DutchYup ;) lvl 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:28:
die daytona baan lukt mij echt niet (b-spec) !!!
.................
hoe kan je dit in hemelsnaam oplossen. word er een beetje gek van aangezien ik op meerdere races vast zit door die baan !
Gewoon nog een keer doen als je B-spec een hoger level heeft bereikt.
En de wagen helemaal omlaag schroeven met maximale downforce wil ook helpen, dan gaat ie bij mij iig harder de bochten op Daytona door. Maar de Truckrace blijft een drama in B-spec, dat klopt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Yeeh eindelijk klaar daarmee.

spoiler: Gewonnen auto F1 GT
Nissan GSX-R/4 Concept '01 Wel leuk bakkie, volledig getuned, 265pk @ 588kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:41:
[...]

Gewoon nog een keer doen als je B-spec een hoger level heeft bereikt.
En de wagen helemaal omlaag schroeven met maximale downforce wil ook helpen, dan gaat ie bij mij iig harder de bochten op Daytona door. Maar de Truckrace blijft een drama in B-spec, dat klopt... :|
It did the trick :D gewonnen met 10seconde voorsprong. 40mm omlaag beide kanten en hij schoot door de bochten!
Thxz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:56:
[...]

Netjes man!

S-License is echt veel te makkelijk! Wanneer ik de finish haalde was het altijd goud...
Kan ik nu in het lijstje?

Met de dualshock gehaald overigens!
S8 in 1 keer gehaald?! Die is echt zwaar kut... heb ik met G25 meerdere keren over moeten doen :X
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:40:

Wat doen jullie met TC/ABS/slip recovery op de AMG challenges in de regen?
Ik zit overal ongeveer 4 sec van goud na 1 poging, maar het is zo verschrikkelijk voorzichtig rijden...
En ik wil graag die SLR :P
Alles uit muv ABS op 1. En tis gewoon raggen met die bak in de regen :P. Al zal t anders zijn met DS3 denk ik.. :P

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 18-12-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Thnx....
Pfffff, nog 1,5 lvl's.
Alles dus ff op goud zetten wat nu nog zilver is en enkele racejes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
mijn heerlijke zonda R heeft geen motr gerommel :( lijkt wel een prius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mr.DJ95 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:23:
Klopt klinkt als een opgevoerde philips shaver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik zit nu met Bob de Nascar races te doen.
Ik dacht gewoon even de race te starten dan even bekijken hoe het gaat en mocht het goed gaan weg te gaan en na een minuut of 10 de uitslag te checken.

Niet dus. Bob begon goed en haalde na 6 ronden ofzo een voorsprong van 15 sec ofzo. Toen merkte ik dat Bob langzamer begon te rijden en ze dichterbij kwamen (4 a 5 sec). Ik gaf Bob toen een schop onder zn reet en opeens zat ik weer op 10 sec.
Ik ging weg en blijkbaar is Bob 2e geworden op 3 tiende.

Ik denk dus dat ik alle races aanwezig moet zijn zodat ik Bob regelmatig een schop onder zn reet kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb heel veel races (de meeste) waarbij ik bob gewoon lied rijden, terijwl ik iets anders ging doen... Het hangt er ook vanaf wat voor wagen je hem geeft natuurlijk... een bak die overpowered is wint bob het altijd mee.
mr.DJ95 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:23:
helpt tunen niet? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 18-12-2010 00:46 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chaoss schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:44:
ik heb heel veel races (de meeste) waarbij ik bob gewoon lied rijden, terijwl ik iets anders ging doen... Het hangt er ook vanaf wat voor wagen je hem geeft natuurlijk... een bak die overpowered is wint bob het altijd mee.
Dat heb ik ook. Als de wagen dusdanig beter is dan wint hij het met gemak en gaat dan soms zelfs een auto of 2 op een ronde zetten. Maja Nascar dus 12 Bobs met dezelfde auto.

edit:
Net mijn 2e race gedaan en jammer genoeg 6e maar het was echt een gare race.

De eerste 4 rondjes reed Bob abnormaal slecht en ik lag aan het einde van de 4e ronde op een 12 plaats en mijn banden waren echt op. Een 5e rondje hadden ze niet meer gehaald dus ik stuurde Bob naar binnen.

Toen ik uit de pits kwam zat ik met een giga achterstand nog steeds op die 12 plaats maar opeens ging bob absurd goed rijden. Aan het begin van de 7e ronde had hij aansluiting gevonden met de rest van de auto's en uiteindelijk zelfs de 6e plaats en de 5e en 4e plaats hadden er goed ingezeten als de race 1 of 2 bochten langer was geweest.

Het raarste was nog dat de banden waarmee Bob de laatste 3 rondes zo goed gereden heeft nog iets van 80% over hadden.

[ Voor 42% gewijzigd door Deadsy op 18-12-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:34:

Ik denk dus dat ik alle races aanwezig moet zijn zodat ik Bob regelmatig een schop onder zn reet kan geven.
Ik zet me me racer ook altijd aan het werk als ik zelf even iets anders ga doen. Als ik dan bv koffie ga halen neem ik de Controler mee en druk ik zo nu en dan ff 2x op X. Keuze blijft namelijk staan dus je geeft hem dan alsnog ff het "harder racen" commando. Werkt eigenlijk tot nu toe keurig (lvl20)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Damn, net een Citroen GT by Citroen Race Car gekregen. Wow wat ziet die auto er geweldig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Donstil schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:19:
[...]

Ik zet me me racer ook altijd aan het werk als ik zelf even iets anders ga doen. Als ik dan bv koffie ga halen neem ik de Controler mee en druk ik zo nu en dan ff 2x op X. Keuze blijft namelijk staan dus je geeft hem dan alsnog ff het "harder racen" commando. Werkt eigenlijk tot nu toe keurig (lvl20)
Doe ik bij de eenvoudige races ook altijd. Dat is het handige aan Bluetooth zolang je niet te ver weg gaat werkt het altijd.

Een tip voor andere Bspec Nascar racers.
Push Bob niet te flink in de races met veel bochten. Want bij veel bochten gaan de banden er snel aan waardoor je vroeg of laat naar binnen moet en de race verliest.

Als je van begin af aan pushed zal je wel sneller zijn dat de AI auto's maar jouw banden zullen er ook vlugger aangaan. En de AI zal bij slechte banden niet naar binnen gaan maar Bob zal dit wel doen als de banden op zijn.
Dus rijd de eerste ronden een beetje behouden zodat je de hele race met 1 set banden kunt doen. Maar zorg er uiteraard wel voor dat je niet volledig weg gereden word.
Met een beetje mazzel zullen de andere auto's de laatste 2 of 3 ronden hele slechte banden hebben en zul jij nog redelijk goede banden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Iemand al eens een Audi quattro bij de dealer voorbij zien komen? of is die wagen ergens als reward te krijgen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chaoss schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:34:
Iemand al eens een Audi quattro bij de dealer voorbij zien komen? of is die wagen ergens als reward te krijgen?
Als je die van de jaren 80 bedoelt die heb ik. Die heb ik ergens als reward gekregen.

Maar zal ook wel bij de occasions langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
is gewoon te koop bij de dealer toch???
ofnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
mathijs55 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:48:
Yeeh eindelijk klaar daarmee.

spoiler: Gewonnen auto F1 GT
Nissan GSX-R/4 Concept '01 Wel leuk bakkie, volledig getuned, 265pk @ 588kg
spoiler: Fout in je spoiler
Het is een Suzuki, geen Nissan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
  • Laatst online: 04-09 16:46
komt langs bij oude bakkies

spoiler: maar ook
B-spec German Touring Car Championship - Audi Quattro '82
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.