Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik baal echt van die zonda, een uber gave hyper car met het geluid van een prius.
toen ik naast een zonda stond in saint tropez klonk hij echt heel bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alle auto's klinken van binnen niet lekker. Voor het geluid pak ik de roofview of de parachute view. Dan klinken ze wel bruut.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo had van de week een keertje een snelle run gemaakt met mn 787b stealth op nordschleife.
hij's compleet stock, en reed op racing hard, met alles uit behalve abs op 1.
haalde de volgende tijd :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v6dIH.jpg

een 6:15 met een paar foutjes dus denk met een stock 787b en heel veel kennis van nordschleife is een 6:10 of iets sneller wel haalbaar. maar met racing soft en tcs op 2 en een turbo erop is een 5:40 ook haalbaar staat op youtube. maar vind dit wel nette tijd, heb btw nog gedaan met mn fanatec porsch s wheel daarna de g25 erop gemikt want fanatec wilde niet meewerken. was dus ook met clutch en een aantal miss shifts erbij :P hij stond op maximale force feedback en 900 graden. was zwaar maar erg bruut :P

[ Voor 51% gewijzigd door v8power67 op 18-12-2010 10:55 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Leuke video over stuurtjes voor GT5 en een eerste beoordeling (nog geen full review) van GT5 door Racedepartment.
YouTube: Gran Turismo 5 Full Review - Part 1

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Haha, voor de actie. Skip naar 0:30 :P. Ook maar eens met die track editor aan de slag gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 18-12-2010 11:57 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Zo m'n Bob's hebben hun eerste Tsukuba 9Hr endurance gewonnen. Het was een nipte overwinning, op het eind van de race lagen ze slechts 100 rondes voor op de concurrentie 8)7 (Laat ze nu in mn Formula GT de endurances rijden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

AlphaWierie schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 01:37:
[...]

is gewoon te koop bij de dealer toch???
ofnie
Jah bedoel die jaren 80 bak O+ die is dus niet te koop bij de dealers.
Thrashie schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 02:45:
[...]

komt langs bij oude bakkies

spoiler: maar ook
B-spec German Touring Car Championship - Audi Quattro '82
Thanx voor de spoiler nu weet ik ff waar ik naar toe moet werken :)

Overigens had ik gisteravond ook zo punt van ergernis in de B-spec, ik was bij de leightweight race voor engelse auto's deze had ik zelf gemakkelijk gewonnen met mijn TVR... Bob bakte er nie veel van dus maar een beetje tunen, nog geen succes nog maar wat tunen etc.etc. nu heb ik een volledig getjoende TVR maar Bob komt niet hoger dan plek 3 :P

Zelfde met je Ferrari challange erna, kheb een volledig getunde 599, maar bob komt niet verder dan plek 3... :( heb je voor die race persee een enzo nodig?

[ Voor 105% gewijzigd door Chaoss op 18-12-2010 12:20 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Nope,mijn bob(level 12 volgens mij) had die gewonnen met een fully tuned 599. De goede rubbers eronder gezet?
b-spec pro.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 18-12-2010 12:07 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
BatmanHorizon schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:31:
Haha, voor de actie. Skip naar 0:30 :P. Ook maar eens met die track editor aan de slag gaan.
hihi, vliegen!!!!!

ik heb net de platzak trophy gehaald, lvl 25 aspec en 21 bspec ben ik ondertussen, was wel ff puzzelen om naar 0 te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bullus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:06:
Nope,mijn bob(level 12 volgens mij) had die gewonnen met een fully tuned 599. De goede rubbers eronder gezet?
b-spec pro.
b-spec pro idd....euhm volgens mij heb ik de beste banden, tenminste racing mogen niet meende ik. verder heb ik sportonderstel met max verlaging en iets hoger springrate en een spoiler met max downforce.

vreemd kzal vanmiddag nog eens proberen.

Hij is nu bezig met dat championship van de B-spec pro... dat duurt wel ff maar gaat tot nu toe prima met de R8 V10

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 18-12-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
GAIAjohan schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:12:
[...]

S8 in 1 keer gehaald?! Die is echt zwaar kut... heb ik met G25 meerdere keren over moeten doen :X

[...]
Wanneer ik de finish haalde was het inderdaad goud.
Heb er uiteraard bij een paar er wat vaker over gedaan.

Volgende stap wordt een stuurtje denk ik.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
[video]
haha geweldig :+

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Chaoss schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:20:
[...]

b-spec pro idd....euhm volgens mij heb ik de beste banden, tenminste racing mogen niet meende ik. verder heb ik sportonderstel met max verlaging en iets hoger springrate en een spoiler met max downforce.

vreemd kzal vanmiddag nog eens proberen.

Hij is nu bezig met dat championship van de B-spec pro... dat duurt wel ff maar gaat tot nu toe prima met de R8 V10
Wel verkeerde banden khad Sports hard en je mocht sport soft.... nu de ferrari race gewonnen! nou nog even de britisch leightweight

en aaargh frustratie die GT Championship verliest hij in door in de laatste race 10'de te worden omdat sijn P en S strenght op is... zit je dan 1,5 uur voor niets te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
hehe eindelijk een beetje geld nu staan er in de shop zowel een Zonda als een Saleen (zegt me niks maar ziet er wel stoer uit), welke is beste value for money ?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

mr.DJ95 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 09:30:
ik baal echt van die zonda, een uber gave hyper car met het geluid van een prius.
toen ik naast een zonda stond in saint tropez klonk hij echt heel bruut
Ik heb ook eindelijk de Pagani Zonda gewonnen en over een surround installatie hoor ik toch wel degelijk het typische Zonda geluid. In car komt het geluid vooral uit de achterste boxen. Misschien staan je sound settings niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:48:
[...]
Overigens had ik gisteravond ook zo punt van ergernis in de B-spec, ik was bij de leightweight race voor engelse auto's deze had ik zelf gemakkelijk gewonnen met mijn TVR... Bob bakte er nie veel van dus maar een beetje tunen, nog geen succes nog maar wat tunen etc.etc. nu heb ik een volledig getjoende TVR maar Bob komt niet hoger dan plek 3 :P
Zelfde probleem gehad met een 600pk TVR...
Tot ik B-spekkie in een Lotus Elise model '72 (ergens gewonnen) zette van 200 nogwat pk, toen won ie met gemak.

Woop, gisteren de dealersship aan het boosten geweest.
Komen er een Toyota 7, Chapparal 2D, 2J, Ford Mark IV '69, Pescarolo, Audi R10 etc voorbij, en ik maar wachten op de Formula GT... maar toen:

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/FujiSpeedwayF_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/FujiSpeedwayF.jpg

Gelijk BOB op Fuji laten proberen: met 20 seconden eerste. Hij owned de rest gewoon :9
Vandaag het Championship maar "even" doen.

*om de dealership te boosten ga je naar licenses, start de eerste en klik op volgende tot en met het 5e rijbewijs. Per rijbewijs 6 nieuwe wagens bij de dealer dus na 5 compleet nieuwe line-up*

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2010 13:56 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Heb ik met die VW samba goud gehaald op de Top-Gear track, dacht ik even "Star in a Reasonably Priced Car" te kunnen spelen. Maar helaas die autos zijn niet beschikbaar in GT5. Was leuk geweest de rondetijden te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
willem100 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:52:
[...]

Ik heb ook eindelijk de Pagani Zonda gewonnen en over een surround installatie hoor ik toch wel degelijk het typische Zonda geluid. In car komt het geluid vooral uit de achterste boxen. Misschien staan je sound settings niet goed?
thanx , heb zelf ook 5.1 maar k ga nu even goed luister:D

ps: g27 bestelt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
Ik hoop dat GT5 na de kerstdagen in de aanbieding gaat. Net zoals CoD:BO deze week (PS3 en X360 €40,-). Die heb ik gekocht.

Als GT5 voor ~€45 verkocht wordt, dan haal ik hem. Graag bij FRS zodat ik een 5 of 10 euro coupon kan gebruiken. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk voor de controllerrijders?

HKS en InterWorks hebben speciaal voor GT5 een nieuwe PS3 controller ontwikkeld.

Prijs: €79

PRECISION CONTROL STEERING WHEEL
Pressurized racing wheel enables full rotational range for left and right turn control. automatic re-centering racing wheel utilizes center indicator, enabling full tactile control while preserving driver on-road focus.

ANALOG PRESSURE ACCELERATION AND BRAKE PEDALS
Full range pressure sensors allow real world control over gas and brake pedals. absolute control is necessary to execute the advanced heel-toe racing technique for drifting! apply full throttle for and exiting corner turns!

DIGITAL PRESSURE GAUGE
Light up numerical indicator displays your real-time pressure being applied to the accelerator and brake pedals. Dynamic digital readout incrementally displays pressure readout in every millisecond.

Afbeeldingslocatie: http://www.motorworldhype.com/wp-content/uploads/2010/06/hks_controller_small.jpg

Bij interesse DM maar, ik ken iemand die ze kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Mijn intresse is gewekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:32:

HKS en InterWorks hebben speciaal voor GT5 een nieuwe PS3 controller ontwikkeld.

Prijs: €79

PRECISION CONTROL STEERING WHEEL
Pressurized racing wheel enables full rotational range for left and right turn control. automatic re-centering racing wheel utilizes center indicator, enabling full tactile control while preserving driver on-road focus.

ANALOG PRESSURE ACCELERATION AND BRAKE PEDALS
Full range pressure sensors allow real world control over gas and brake pedals. absolute control is necessary to execute the advanced heel-toe racing technique for drifting! apply full throttle for and exiting corner turns!

DIGITAL PRESSURE GAUGE
Light up numerical indicator displays your real-time pressure being applied to the accelerator and brake pedals. Dynamic digital readout incrementally displays pressure readout in every millisecond.

[afbeelding]

Bij interesse DM maar, ik ken iemand die ze kan bestellen.
Het ziet er wel heeel vet uit.
Ik twijfel alleen of hij lekker speelt.
Vooral dat gas en rem pedaaltje lijkt wat klein en moeilijk te doseren

En stuur je met dat linker ding? dan stuur je dus eigenlijk met 1 vinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Is ff wennen ,sturen met je duim, maar aldoende leert men. Vanaf het begin stuur ik met analoge stick.

edit; blijkbaar bedoel je de andere ding.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullus op 18-12-2010 14:54 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Hoera! Na 2 uurtjes proberen heb ik dan ook de Formula Gran Turismo.
Helaas ook in die lelijk blauw/paarse kleur.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
hoop echt dat B-spec nog uitgebreid gaat worden. Die modus kan echt wel tof zijn als bijvoorbeeld de pit strategie uitgebreid zou worden zodat je ook kan aangeven in welke ronde je pitwissels wilt hebben. En ook brandstofverbruik e.d. te kunnen zien zou wel leuk zijn. Dan nog een tooltje erin om je pitstops te optimaliseren en het wordt een echte team manager simulator :-)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt helemaal gek van die k*t Bob!!! Historic, B-Spec, Monaco, Toyota 7 helemaal getuned en die sukkel wil gewoon niet voorbij de 2J! Hij blijft er continu achter rijden. En die Bob van mij heeft al lvl 21 nota bene. Echt een verrekte mongol :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
over mongols gesproken ik wil wel een gifgroene manta _/-\o_

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik moet echt effe die Formule Gt hebben.

Ga eens kijken of iemand er een kan uitlenen in ruil voor was + olie + motor of chassis rebuild (a 2 miljoen)

Gisteren alle challenges op de AMG school challenge eindelijk goud gehaald. Ging ineens lekker toen ik rembalans op 7 voor en 6 achter had gezet en TC op 0. Daarnaast gewoon vaak proberen.

Sector 2 ging opvallend genoeg in 1x goud nu.

Daarna nog wat licenties geupgrade van zilver naar goud.

Ik heb helaas de neiging om vlak voor de finish op pauze te drukken en dan bij slechtere tijd dan goud al te resetten. Nu deed ik dat bij 'laatste bocht van Tsukuba' per ongeluk te snel en gooide zo een dik goude tijd weg :'( Gelukkig later wel gehaald.

Die Eiger Nordwand kan ik niet beter doen dan op 72 duizendsten van de gouden tijd, echt frusterend, want is de enige in de Specials die ik nog op goud moet halen.

[ Voor 70% gewijzigd door Pyrone89 op 18-12-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:53:
[...]

*om de dealership te boosten ga je naar licenses, start de eerste en klik op volgende tot en met het 5e rijbewijs. Per rijbewijs 6 nieuwe wagens bij de dealer dus na 5 compleet nieuwe line-up*
Thanks, zal later wel van pas komen (ben pas level 21).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Kost die formula GT nou echt 4 miljoen in de dealership?, of heb ik dat verkeerd gelezen? Dat is dus iets wat ik nooit ga halen! :O (Ik hou echt niet van grinden in een racespel)

En ik vroeg me nog even af hoe jullie de like the wind doen met de ZR-1. Die van mij is nu vol getuned (zonder RM, 891pk, alle handling upgrades) maar ik kom niet echt verder dan de vierde plek op daytona, op de oval van Daytona faal ik hopeloos. Ook even die race geprobeerd op trail mountain (geloof ik niet onderdeel van like the wind, maar van een professional event) waar je tegen allemaal van die Toyota 7's rijdt, daar ook absoluut geen kans. Is het uberhaupt mogelijk om met een ZR-1 van die le mans auto's eruit te rijden? Of moet ik nu gaan grinden voor mijn vaderland (heb daar namelijk niet zoveel zin in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
ja 4.6 miljoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'm zonder te grinden gekocht...
Challenges (vooral op hogere levels) leveren heel veel geld op, en tegen de tijd dat je lvl24 A of B-spec bent is je bankrekening ook al aardig gespekt.
Heb 'm kunnen kopen en had nog 2 mille over.
En nooit een auto verkocht of een race voor het grinden over gedaan.

Like the Wind: Mazda Furai fully Tuned.
Is wel lastig maar goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
IC-1 is ook best lastig, heb nu al meerdere malen (en dan bedoel ik 4 of 5 keer) een 26,702 gereden... of wel 2 duizendste van gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 16:46
I-Heine-I schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:21:
(zonder RM, 891pk, alle handling upgrades)
die downforce die de RM geeft wil wel een beetje helpen met het bochten werk.. al denk ik dat je et dan nog lastig kan hebben tegen de echte racers

mocht je een bob hebben dan kan je redelijk easy in de laatste b-spec pro race een fijn karretje winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Unbreukable schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:39:
IC-1 is ook best lastig, heb nu al meerdere malen (en dan bedoel ik 4 of 5 keer) een 26,702 gereden... of wel 2 duizendste van gold!
IC1 is echt k*t ja! Heb hem ook niet gehaald op een paar duizendsten, echt lastig..

Over dat grinden, ik heb 1 race meerdere malen gedaan (lees: 5 keer) voor XP zodat ik level 24 en 25 werd, kwam net iets te kort. American Muscle in Extreme op Indy levert je 98000 credits op en wat XP, iets wat ik net tekort kwam.

Ben nu level 25 geworden en kan verder met de endurance, hoop dat ik dan genoeg heb na die 60 laps Grand Valley aangezien ik nu zo'n 1.5mln te kort kom voor een Formula GT bak...

Overigens, wat is die Minolta een beest zeg! _/-\o_
Voor mij is dat ding nu wat de Escudo Pikes Peak in het verleden was voor GT games, heb die volgens mij in alle delen flink misbruikt.. :P
I-Heine-I schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:21:
En ik vroeg me nog even af hoe jullie de like the wind doen met de ZR-1. Die van mij is nu vol getuned (zonder RM, 891pk, alle handling upgrades) maar ik kom niet echt verder dan de vierde plek op daytona, op de oval van Daytona faal ik hopeloos. Ook even die race geprobeerd op trail mountain (geloof ik niet onderdeel van like the wind, maar van een professional event) waar je tegen allemaal van die Toyota 7's rijdt, daar ook absoluut geen kans. Is het uberhaupt mogelijk om met een ZR-1 van die le mans auto's eruit te rijden? Of moet ik nu gaan grinden voor mijn vaderland (heb daar namelijk niet zoveel zin in).
Ik heb die gehaald met de ZR1, niet erg makkelijk, maar moeilijk is ook anders. Die RM is wel iets wat je écht moet hebben op die bak!

[ Voor 31% gewijzigd door Sp33dFr34k op 18-12-2010 18:54 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:53:
Overigens, wat is die Minolta een beest zeg! _/-\o_
Voor mij is dat ding nu wat de Escudo Pikes Peak in het verleden was voor GT games, heb die volgens mij in alle delen flink misbruikt.. :P
Ben benieuwd wat de Toyota GT-one gaat doen, heb hem ooit 1x gezien in occasions, was ook altijd een beest van een auto.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die ben ik nog niet tegengekomen, lijkt mij ook een beest van een auto inderdaad.

Eerst even sparen voor een Formula GT en hopen dat ik die 'mag' kopen.. :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Unbreukable schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:39:
IC-1 vond ik nog wel meevallen, probeer te remmen op 224 km/h en net voor het midden van het laatste kruis.
Je rijdt ook sneller weg als je pas op "Start" gas geeft, in plaats van vol gas geven tijdens het aftellen.

Ik weet niet of je IC-3 al gedaan hebt maar dat vond ik de moeilijkste licentie tot nu toe, die heb ik uiteindelijk met 18:298 op goud gehaald.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
buran schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:35:
[...]

IC-1 vond ik nog wel meevallen, probeer te remmen op 224 km/h en net voor het midden van het laatste kruis.
Je rijdt ook sneller weg als je pas op "Start" gas geeft, in plaats van vol gas geven tijdens het aftellen.

Ik weet niet of je IC-3 al gedaan hebt maar dat vond ik de moeilijkste licentie tot nu toe, die heb ik uiteindelijk met 18:298 op goud gehaald.
Ja 18,195 heb ik daar... na 60 keer ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Mijn laatste 6x op IC-1

26,704
26,702
26,702
26,707
26,702
26,702

Toen een:

26,755

en nu;

26,684!!! even nog een keer de herhaling kijken... :9

vinden jullie het trouwens ook niet irritant dat die herhalingen van de licenties altijd het allerlaatste stukje missen... bij deze zie ik mijzelf dus niet compleet stoppen...

[ Voor 73% gewijzigd door Unbreukable op 18-12-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
like the wind met de Zonda R gedaan. Ook goed te doen.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
buran schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:35:
[...]

Ik had een 26,710.

Na jouw tips te hebben geprobeerd is het gelukt. Je moet echter precies op dat laatste kruis remmen (niet eerder).

Nu een 26,687

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Nu met IB-1 7 duizendsten te langzaam voor goud.

Dit vreet me echt op.

Iemand tips voor rempunt IB-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Gehaald, truc bij die remchallenges is om de rembalans op 8 of 9 te zetten en dan gaan testen waar het beste rempunt ligt dat je net binnen de remzone komt (alle afstand die je binnen de remzone aflegt is verloren tijd immers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Ik heb informatie over de HKS controllers :D Ik weet prijzen en leverdatums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ben benieuwd hoe snel ik een PM over de F1 gt krijg nav mijn post in uitleentopic xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Kunnen de mensen die de IB-3, IB-5 en IB-8 hebben gehaald vertellen hoe ze dat in godsnaam hebben gedaan?

Met name IB-3 lijkt godsonmogelijk, want daar blijf ik een halve seconde van de gouden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empirebart
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-07-2024
Lampuhkap schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:19:
Ik heb informatie over de HKS controllers :D Ik weet prijzen en leverdatums!
Vertel eens a.u.b.

Brabo's United in Distributed Computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
mathijs55 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:31:
Ben benieuwd hoe snel ik een PM over de F1 gt krijg nav mijn post in uitleentopic xD
Nu :D

Ik zou hem graag lenen, dan krijg je de gevraagde revisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[video]
hahah die is wel humor

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik blijf me toch af en toe verbazing over hoe dit spel in elkaar zit.. Het springt tussen heel simpel en behoorlijk lastig heen en weer zonder aanwijzbare reden. Bij challanges lijken auto's van weggedrag te wisselen (een bocht kan de ene keer zo wel, en de ander keer niet).

Je moet een lupo, ferrari en lambo kopen, om een race mee te doen, en dan win je een lupo, ferrari en lambo 8)7

Nu wil ik meedoen aan de historic racing car cup met mijn Jaguar XJ13 uit 1966. Van te voren lekker getuned en nu bijna door mijn geld heen. Mag deze blijkbaar niet meedoen... Reden wordt niet gegeven behalve dat alleen auto's van voor 1979 mogen rijden.. Wat een ballen gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Als je de Chrome Line XJ13 hebt, die heeft geen jaartal, met de gewone zou je wel kunnen meedoen denk ik.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb net een traktor bemachtigd;

Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/guides/images/f/fa/Jay_Leno_Tank_Car.jpg

Jay Leno Tank '03

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

himlims_ schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:34:
heb net een traktor bemachtigd;

[afbeelding]

Jay Leno Tank '03
Ja, dat rare ding heb ik ook een keertje gekregen, weet al niet meer waarvoor. Maar toen ik zag dat dat ding maar liefst 3 en een halve ton weegt, toch maar mooi in de garage laten staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:32:

Ik vind de PS3 controller voor racegames helemaal niks, daarom gebruik ik m'n xbox 360 controller! :9
Pyrone89 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:32:
Kunnen de mensen die de IB-3, IB-5 en IB-8 hebben gehaald vertellen hoe ze dat in godsnaam hebben gedaan?

Met name IB-3 lijkt godsonmogelijk, want daar blijf ik een halve seconde van de gouden tijd
IB-3: pas op het moment "Start" vol gas geven en je hebt al een voorsprong op auto's die tijdens het aftellen al vol gas geven. Je moet in een flow komen, dus zo min mogelijk stuurbewegingen maken.
Zo uit mijn hoofd reed ik tot ca. 120 km/h vol gas, toen gas teruggenomen en rustig met 125 km/h verder gegaan en bij het twee na laatste poortje weer vol gas.
Ik zal later nog wel eens de replay terugkijken voor de juiste cijfers.

IB-5: helemaal rechts gaan rijden, dan remmen bij 167 km/h vervolgens net bij het bordje dat je nog 50 meter tot de bocht hebt insturen, binnenkant (linkerzijde) aansnijden en vanaf dat punt vol gas langs of over de curbstones weer aan de rechterzijde.

IB-8: bij 169 km/h remmen en tijdens het remmen insturen naar het betonnen gedeelte (de grijze vakken), je remt dan ongeveer tot 75 km/h, vervolgens half gas (rond de 75-80 km/h) op dat betonnen gedeelte blijven en als je bijna het einde van de banking (vier na laatste vak) bent vol gas de bocht aansnijden en over de finish.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Fuck me zeg, net die lvl26 endurance gedaan, 4 uur lang rondjes over tsukuba circuit knallen met een mx5 :X
Ik heb mezelf vervloekt dat ik hem niet gewoon op automaat gezet had, ik heb nu uit pure verveling toen ik al 10 rondjes voor lag op de rest hem maar gewoon in z'n 4 laten staan voor de rest van de tijd :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dvdkiwi schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:32:
Ik heb 'm zonder te grinden gekocht...
Challenges (vooral op hogere levels) leveren heel veel geld op, en tegen de tijd dat je lvl24 A of B-spec bent is je bankrekening ook al aardig gespekt.
Heb 'm kunnen kopen en had nog 2 mille over.
En nooit een auto verkocht of een race voor het grinden over gedaan.
Woa ben nu lvl18 en zo vet is mijn bankrekening niet... staat 500K op, kheb al regelmatig auto's gekocht bij de second hadn gewoon omdat ik ze wil verzamelen. :P

Kheb wel af en toe wagens vekocht... sommige ga ik echt nooit gebruiken en zijn totaal niet interresant ook al leveren ze maar een paar K op, weg ermee :P kheb alle premiums wel bewaard op 1 na omdat ik dei dubbel had.

Die chalanges vindt ik irritant moeilijk met de controller die heb ik eigenlijk vanaf het begin links alten liggen... wellicht toch weer eens proberen voor de cash.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 19-12-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb net voor de 2e keer een cizeta v16t '94 gewonnen. Vette bak hoor (570 pk oid), maar ja ik heb hem al. Wil iemand hem ruilen tegen iets wat ik nog niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Kan ik iemand inhuren die voor mij de Vettel Challenge op Suzuka op goud wil rijden?
Gisteren 13 uur bezig geweest, vandaag 10 uur, ik zit 1.9 seconden van goud af en heb geen idee waar ik de tijd verlies.

Monza en Nurburgring heb ik wel op goud gekregen. Ik meen het serieus, ik heb het helemaal gehad met die achterlijke ARCADE challenge. Als ik Ridge Racer had willen spelen had ik dat spel wel gekocht.
De titel van GT5 is nog steeds 'the real driving simulator' voor zover ikw eet en deze challenge heeft daar niks mee te maken.

Dussss....
Iemand in de buurt van Eindhoven die voor mij de challenge wil rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, ik moet even wat frustratie kwijt:
-Waarom rijden B-spec rijders ALTIJD op dezelfde plek in het gras of spinnen ze ALTIJD op dezelfde plek met hun wielen? (op de Cape Ring en Grand Valley speedway bv) En waarom slijten de banden van mijn B-spec coureur op een oval sneller dan die van de concurrentie, terwijl we dezelfde banden hebben en even hard gaan???

-Laatste race van het Dreamcar Championship gedaan: 3 ronden op de Nurburgring (GP&Nordschleife) in de regen. Ik met mijn Formula GT op regenbanden tegen de rest. Iedere bocht het gas maar heel even aankijken resulteert in een spin, soms zelfs zonder gas te geven. Raar, terwijl ik wel uit stilstand vol het gas in kan douwen zonder dat de wielen spinnen. En dan de snelheid waarmee je sommige bochten moet nemen... te langzaam gewoon. Kan me niet voorstellen dat dit realistisch is, anders zou de Formule 1 ook 2x zo lang duren in de regen. (en de Formula GT is sneller dan een F1 wagen)
Iemand suggesties voor een goede wagen voor deze race? 4WD misschien? De AI is niet echt snel namelijk.

-Nu ik het toch over de AI heb: Ik spin een keer, sluit mijn ogen en het enige wat ik hoor is "boink", "boink", "boink", "boink", "boink"...... slecht hoor.
Aan de kant gaan op de toch al zo krappe Nordschleife kunnen ze blijkbaar ook niet.
Gevolg: Ik tik hun aan, maar sta dan zelf achterstevoren. Tikken hun mij van achter aan, sta ik ook achterstevoren...

Moest het even kwijt, verder top hoor.
B-speccies zijn nu de eerste Endurance aan het rijden in een Audi R8 LMS. (wilde met de Formula GT maar er moeten zachte sports onder).

Morgen zelf de Formula GT cup rijden en dan heb ik alle extreme events voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ferrari F1 '01 gekocht, ja die van 10.000.000 credits.
Maar ik kan hem nergens gebruiken, behalve die gare Arcade Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
mkef schreef op zondag 19 december 2010 @ 01:49:
Ferrari F1 '01 gekocht, ja die van 10.000.000 credits.
Maar ik kan hem nergens gebruiken, behalve die gare Arcade Mode.
1 woord: RESPECT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Achja, zo is er wel meer gaar in dit spel, maar ben er wel aan gewend. Feit is dat er geen spel is wat in de buurt komt (op de PS3 dan). De AI is zwaar frustrerend, net als het schademodel en een deel van de gameplay, maar toch blijft het spel me boeien.

Net de eerste endurance gehaald, man wat valt dat tegen... Superweinig credits en de helft van een level aan XP waardoor je eindeloos moet liggen grinden want ik heb de licenses en special events al gehaald, bah bah... De Formula GT heb ik nog niet zien staan, maarja maar goed ook want heb nog maar 3.7 miljoen... Ben benieuwd of ik het nog lang ga spelen zo..

Iemand hier die die 24H races al heeft uitgespeeld btw..?! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sp33dFr34k op 19-12-2010 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Vanavond even flink gehandeld op het GTPlanet marktplaats forum.

Even gegrinded voor een Enzo, MP4-12C en SLR.

Die heb ik gebruikt om de Yellowbird, de RGT '00 en de 330 P4 te krijgen.

Is een complete beurshandel daar joh.

Klopt het trouwens dat die RUF's enorm overstuurd zijn / tail-happy of zijn dat nog set-ups van de vorige eigenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Pyrone89 schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:58:
Vanavond even flink gehandeld op het GTPlanet marktplaats forum.

Even gegrinded voor een Enzo, MP4-12C en SLR.

Die heb ik gebruikt om de Yellowbird, de RGT '00 en de 330 P4 te krijgen.

Is een complete beurshandel daar joh.

Klopt het trouwens dat die RUF's enorm overstuurd zijn / tail-happy of zijn dat nog set-ups van de vorige eigenaar?
Ik heb de yellowbird ook en ja die is erg kwispelend :)

Maareh jongens kan iemand mij toevoegen bij de magische 60 club :D vanavond na 5 uurtjes toch maar eens even alles op goud gehaald.

En de race waar ik de meeste moeite mee had was die race met de ferrari 512b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TRAXION schreef op zondag 19 december 2010 @ 03:06:
[...]

Ik heb de yellowbird ook en ja die is erg kwispelend :)

Maareh jongens kan iemand mij toevoegen bij de magische 60 club :D vanavond na 5 uurtjes toch maar eens even alles op goud gehaald.

En de race waar ik de meeste moeite mee had was die race met de ferrari 512b.
Ik heb er nog 16 die ik op goud moet halen. Knap dat het je gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Laatst online: 21-08 20:54
Sp33dFr34k schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:17:

Iemand hier die die 24H races al heeft uitgespeeld btw..?! 8)7
Ben bezig met 24h Le Mans, zit nu ongeveer op 7 uur.

Maar ik word langzamerhand gek. Het liefst zou ik even een andere race willen doen, maar je bent verplicht om die race uit te rijden.

Even over die F1 Ferrari.

Geluid is klote, uiterlijk wagen is bagger, wegligging is niet optimaal, snelheid is benedenmaats, ik heb harde banden, maar onder mijn bolide zie ik nog altijd de zachte versie (met groene streep). Je kan niets winnen met deze wagen, slechts in Arcade Mode wat rondjes racen. Je kan wel tegen de Computer racen, maar dan race je tegen 11 dezelfde wagens. Je word echt zoek gereden. In A-Spec of B-Spec kom je niet, je auto is dan ongeldig of zo. Je kan niets tunen.....waslijst aan ergernissen gaan maar door. Ik vind het beetje oneerlijk. Ik race me suf voor 10 miljoen credits, en keek uit naar een snelle F1 wagen, blijk je er niets mee te kunnen doen. Nu staat er een bolide van 10 miljoen stof te happen in de garage, verkopen kan ook niet. Ik kan hem wel weg doen....ja doeg.

Ook het prijzengeld en ervaringspunten die je wint met Endurance Races, zijn toch echt een forse tegenvaller. Wat? zit ik gewoon 4 uur te rijden (racen is een te groot begrip) met een gare MX-5, kom op. En wat mij ook enorm stoorde, is dat ik met die race op 3 uur en 40 minuten zat. Ik was er dus bijna. Voor een persoonlijke pitstop zette ik hem even op pauze. Toen ik terug kwam stond het pijltje op Restart. Zonder enig besef drukte ik op 'X'.......WTF, is dit serieus? Moet ik overnieuw? Krijg ik niet eens een keuze om die 'beslissing' te bevestigen? Terwijl dat wel het geval is als je iets koopt, of transformeert of zelfs je auto laat wassen. Weet u zeker dat u uw auto laat wassen? JA! klik op Ok.....En dan heb ik het niet eens over die andere tientallen ergernissen. Ik bedoel, wat hebben ze in die zes jaar uitgespookt. In het begin dacht ik, als dit spel maar geen laag cijfer krijgt, want Polyphony verdiend credits voor dit spel. Maar nu, na al die headbreakers, mogen ze van mij de 'Turd of the Year Award' krijgen. Het valt gewoon tegen, en dat doet pijn om te constateren. Omdat ik al trouw GT liefhebber ben vanaf het eerst spel op de Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Pyrone89 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:32:

Ik heb die op dit moment ook nog alledrie op zilver. Voor de slalom met de mini heb ik besloten om 3rd person te racen (ipv cockpit) dan is het makkelijker om dicht langs de pionnen te rijden dus dat zou ik bij ib-3 ook proberen. Morgen of vanavond zal ik ga ik verder met ib (heb nu alleen ib-4 op goud en de rest zilver) om alles op goud te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
mkef schreef op zondag 19 december 2010 @ 05:10:
[...]

Ben bezig met 24h Le Mans, zit nu ongeveer op 7 uur.

Maar ik word langzamerhand gek. Het liefst zou ik even een andere race willen doen, maar je bent verplicht om die race uit te rijden.

Even over die F1 Ferrari.
tnx voor de waarschuwing, ik wou dat ding ook gaan kopen maar daar denk ik wel even 3x over na dan

en met die 24uurs races, dat lijkt mij nou ook slopend. in GT4 kon je halverwege b-spec bob nog laten rijden, dat scheelde een hoop. ik hoop gewoon tegen de tijd dat ik zover ben iemand kan vinden die ook nog wat endurance moet. dan gewoon 2 ps3 naast elkaar zetten, 2 verschillende endurances aan en af en toe wisselen. dan wordt je in ieder geval niet helemaal gebrainwashed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Unbreukable schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:16:
[...]

Ik heb die op dit moment ook nog alledrie op zilver. Voor de slalom met de mini heb ik besloten om 3rd person te racen (ipv cockpit) dan is het makkelijker om dicht langs de pionnen te rijden dus dat zou ik bij ib-3 ook proberen. Morgen of vanavond zal ik ga ik verder met ib (heb nu alleen ib-4 op goud en de rest zilver) om alles op goud te halen.
Die slalom dingen moet je heel rustig rijden de eerste pionen en bij de laatste 2 setjes pionnen snelheid opbouwen.

En vooral heel veel gas, stukje voor de pionnen gas los, dan door de pionnen heen en een fractie daarna gas geven.

etc etc etc het is voornamelijk throttle control ik heb er bijna en halve seconde onder gereden dus dat moet gaan lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Die rally special is zo klote, elke keer 1 fout en je ligt eruit. Die auto draait zo om, doe nu intermediate. En dan moet je dus elke keer alle menu's opnieuw laden -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Mijn Corvette ZR1 is niet meer ;w

Ik dacht, ik ga hem een race modify geven zodat ik die All-stars kampioenschap kan doen.

Eerst was hij 918 pk met 1250kg
Na de modify 730 pk met 1140kg
(ongeveer dan he, weet de precieze waardes niet meer uit mn hoofd)

Hoe is dit mogelijk dan? Gewoon bijna 200 pk eraf? En dat kost 385.000 ?
Niet te vergeten dat mijn ZR1 nu echt als een dwijl stuurt. Ben er alleen maar slechter van geworden en 385k lichter :-(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
kaos- schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:11:
Mijn Corvette ZR1 is niet meer ;w

Ik dacht, ik ga hem een race modify geven zodat ik die All-stars kampioenschap kan doen.

Eerst was hij 918 pk met 1250kg
Na de modify 730 pk met 1140kg
(ongeveer dan he, weet de precieze waardes niet meer uit mn hoofd)

Hoe is dit mogelijk dan? Gewoon bijna 200 pk eraf? En dat kost 385.000 ?
Niet te vergeten dat mijn ZR1 nu echt als een dwijl stuurt. Ben er alleen maar slechter van geworden en 385k lichter :-(
Door de racemod verdwijnen je eigen upgrades (engine/turbo enz enz). Dus eerst racemod en daarna nog de resterende upgrades doen.
Je moet dus nog weer wat tuning doen ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Oogje schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:13:
[...]

Door de racemod verdwijnen je eigen upgrades (engine/turbo enz enz). Dus eerst racemod en daarna nog de resterende upgrades doen.
Je moet dus nog weer wat tuning doen ;)
Heb nog gekeken bij de tuningshop, maar alles staat al volluit. Waar kan ik nog meer tunen dan?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:02
Reed gister met mijn bob de british lightweight race op professional. En dan de Top Gear baan. Hij rijdt goed in mijn Lotus Esprit dus hij stond binnen no time eerste. Laatste ronde heeft hij een flinke voorsprong opgebouwd en wat gebeurd er... Bij de crossover komt er een andere auto aan. BAM! Auto 3 rondjes gespind. Nog steeds eerste hoor. Totdat hij in plaats van zijn normale baan te volgen, achter de laatste auto van de race aanreed!!!!! Dus een half rondje reed ipv een hele! Hoppa, laatste geworden!

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
kaos- schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:20:
[...]

Heb nog gekeken bij de tuningshop, maar alles staat al volluit. Waar kan ik nog meer tunen dan?
probeer ze eens aan te vinken bij tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik ben nu bij level 21 bijna bij 22.
In de a-spec heb ik een kampioenschap van de Nascar auto's alles goud gehaald alleen op de oval van Daytona wordt ik steeds van de baan gekegeld. Mij hoogste plek is 9de. Ik zit in de 2de ronden al 1ste. Ik hoop dat er nog een update komt voor de AI. Het was ook leuk geweest als er een spotter bij de Nascar zat.

Veel a-spec kampioenschappen en races zijn soms heel makkelijk.
Zoals bij level 19,en 20. Ik heb een Mercedes SLS helemaal getund daar rij ik de AI soms helemaal zoek. Maar het is gelukkig niet bij allemaal zo.

Top Gear challenge daar ben ik helemaal teleur gesteld in alleen rijden met de Lotus gaat nog wel. De T1 en de VW leger wagen zijn een drama vooral de leger wagens. Steeds zie ik de AI of mezelf af gebeukt worden bij de kruising door andere wagens die aan de andere kant van het circuit zijn gestart. En dat slaat helemaal nergens op.

Maar verder heb ik nog steeds plezier in gt5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik haal s9 maar niet , lig ik eindelijk 5e knalt er een ford gt op mn lfa:( ik weer overnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ok, nu level 22. De european championship met 10 vingers in mijn neus gedaan: Een expert race waar je tegen een Peugeot 406 coupe rijdt :F. Als je vervolgens like the wind gaat doen mag je weer hopen dat je de 3e plaats haalt met een auto van een miljoen credits. Ik irriteer me dus aan het verschil in niveau van de races; waarom race ik bij de european niet tegen Enzo's/Murcielago's? Na level 20 dwingt GT5 je in een soort basement-dwelling mode te gaan; Je moet gaan grinden om meer races te doen, special challenges neigen naar onmogelijk. Ik heb daar echt geen zin in, ik wil meegenomen worden langs alle races, en die races op zich mogen best pittig zijn. Maar dat je in een soort gat valt na level 20 vind ik echt jammer. Tot een tijdje geleden dacht ik telkens: 'Wat is GT5 een top-spel', maar nu heb ik mijn bedenkingen. Het moet voor de wat meer mainstream gamers (en daar reken ik mezelf ook toe :+ ) ook na level 20 leuk blijven, want het is wel echt leuk voor mijn soort gamers tot dat moment. Je zit echt in een soort vibe van geweldige dingen als de grand tour, maar dat valt allemaal weg op een gegeven moment. Ik heb grinden/eindeloos dezelfde races doen en zulk soort dingen nooit onderdeel gevonden van een game, het moet toch gevarieerd blijven?

Noem me maar een zeurpiet, maar ik vind het jammer dat waarschijnlijk veel gamers zullen afhaken op dit punt. En had ik het kunnen weten toen ik het kocht?, misschien wel. Dit is absoluut niet mijn eerste GT game, maar alsnog is de teleurstelling aanwezig. Ik heb bij GT4 nooit last gehad van dit fenomeen, of misschien was daar het contrast minder groot tussen het begin van het spel en het verloop als je al een tijd bezig was.

Ik ben benieuwd naar de mening van anderen hierover. Ik schrijf dit namelijk niet puur uit irritatie op het moment, want ik blijf GT5 verschrikkelijk goed vinden. Ik zou alleen willen dat de career je blijft vasthouden, en dat gebeurt niet op het moment. Wat downloadable content in de trend van de Grand tour zou ik fantastisch vinden. Het is namelijk exact wat ik altijd zo goed vind aan de GT games; het is meer dan het racen alleen.

[ Voor 4% gewijzigd door I-Heine-I op 19-12-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
I-Heine-I schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:58:
Als je vervolgens like the wind gaat doen mag je weer hopen dat je de 3e plaats haalt met een auto van een miljoen credits.
ik haalde like the wind met mn pagani zonda in 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Gisteren nog met dit spel in mijn handen gestaan, maar ik heb hem laten liggen omdat hij nog steeds 60 euro kostte. Als ik alle frustraties hierboven zo lees dan heb ik een goede keuze gemaakt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Baldertt schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:09:
Gisteren nog met dit spel in mijn handen gestaan, maar ik heb hem laten liggen omdat hij nog steeds 60 euro kostte. Als ik alle frustraties hierboven zo lees dan heb ik een goede keuze gemaakt volgens mij.
ik vind hem nog steeds de volle 55euro waard (mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Met welke auto halen jullie in godsnaam de Historic Cup in Expert? Ik heb een Shelby en helemaal ingesteld zoals ik op internet vind, maar hij is te lastig om controle over te hebben echt niet normaal.

Wordt er gek van. Ook voor de All Stars kom ik er niet uit, mijn Zonda haalt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe like the Wind B-spec > Toyota7 is de prijs. Beetje sneller maken en voila.
Voor All Stars doe je Like the Wind A-spec > Minolta 88 C-V is de prijs. Beetje sneller maken en voila.
(ik heb gisteren All Stars met de Formula GT gedaan :P )

Hij is het geld meer dan waard, sowieso.
Iedere game heeft zo zijn slechte punten, zo ook GT5.
Het enige verschil is dat je GT niet binnen 6 of 10 uur uitspeelt (doe maar 100+), dus een zeer goede value for money.

Mijn B-speccies hebben de eerste Endurance Race voltooid. Vanaf rondje 25 (het zijn er 60) heb ik 'm heel goed moeten coachen. Uiteindelijk eerste geworden met een Audi R8 Le Mans Quattro op 0.8 seconden van een Race NSX. :F Voortaan maar een snellere wagen pakken dus.
Credits en exp gaan nergens over. :(
(vanaf Laguna Seca worden de priza cars wel heel interessant!!)

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
all stars haal ik met mijn fully tuned zonda ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

dvdkiwi schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:36:
Doe like the Wind B-spec > Toyota7 is de prijs. Beetje sneller maken en voila.
.......
Ik wil geen B-spec moeten spelen om lekker me te vermaken in A-spec.
Ik wil niet in mijn playseat een beetje naar domme acties van mijn zeer slecht rijdende AI coureur zitten kijken.
B-spec hadden ze mogen inruilen voor betere AI in A-spec. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True...
Maar in B-spec heb ik toch wagens gewonnen waar ik veel pleizer mee heb: Zonda R, Mazda Furai, Toyota 7.....
mr.DJ95 schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:46:
all stars haal ik met mijn fully tuned zonda ook niet
psssst... Furai eens proberen ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
wat ik wel efkes wil weten is wat voor stuur of controller jullie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

mr.DJ95 schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:51:
wat ik wel efkes wil weten is wat voor stuur of controller jullie gebruiken?
Logitech Driving Force GT.

ps, hier staat ook een hele waslijst van tweakers en hun sturen Jamoru in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 5"

[ Voor 14% gewijzigd door Phase op 19-12-2010 13:02 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik gebruik gewoon de ds3 controller en ben toch ook al lvl25. Heb de allstars gehaald met de zr1 en de historic met mn countach lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik krijg dinsdag mn g27 voor mn playseat a1 GP , kan ik eindelijke een beetje online meekomen hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
JoepW schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:50:
[...]

Ik wil geen B-spec moeten spelen om lekker me te vermaken in A-spec.
Ik wil niet in mijn playseat een beetje naar domme acties van mijn zeer slecht rijdende AI coureur zitten kijken.
B-spec hadden ze mogen inruilen voor betere AI in A-spec. ;)
Tsja, als je besluit geen Bspec te doen loop je heel wat geld en wagens mis die je in Aspec moet/kunt gebruiken. Nu moet je ze zelf kopen, maar zonder het geld van Bspec loop je dat ook weer mis :P

@hierboven: Ik ben nu Aspec level 22 en heb nog genoeg races te doen in Expert die ik kan doen (hebben level 17-18 nodig). Als het moet heb ik nog wat special events open staan die ik kan doen om veel xp binnen te halen. Voorlopig nog geen grinden voor mij :)

Wel met Bspec, maar ook dan maar 2 of 3 races van 5-10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Laatst online: 13-09 19:49
Na 11 keer proberen gisteren eindelijk de Top Gear challenge compleet op goud (Vooral de Lotus was erg lastig) :D

Soms snap ik echt de moeilijkheidsgraad van dit spel niet, soms weet je ook echt niet wat je van een race moet gaan verwachten.. :?

Tot zover gaat het top met de DS3 controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
combinatie van Monaco en GT5 is echt droevig. De AI botst achter elkaar tegen de vangrails aan. Net stonden 6 wagens, inclusief bob tegen elkaar aan te botsen bij een vangrail. Net botsautootjes zoals bij een kermis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Sp33dFr34k schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:03:
Ik gebruik gewoon de ds3 controller en ben toch ook al lvl25. Heb de allstars gehaald met de zr1 en de historic met mn countach lol...
Met Countach? OMG van welke planeet kom jij? No way, dat mij dat lukt. Wordt ik laatste denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
De histroic moet je doen met een van die 20 million cars.

Kun je ruilen op GTPlanet forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Countach lukt ook, maar dan moet je hem wel voor veel geld tunen. Of de historic laten schieten en pas doen als je de Bspec Like the Wind gewonnen hebt. De auto die je dan wint kun je weer gebruiken voor Historic Aspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
historic A-spec is makkelijk te doen. Alleen B-spec Monaco is echt een ramp. Veel te small circuit voor bob...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
dvdkiwi schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:50:
True...
Maar in B-spec heb ik toch wagens gewonnen waar ik veel pleizer mee heb: Zonda R, Mazda Furai, Toyota 7.....

[...]

psssst... Furai eens proberen ;)
B-Spec is vooral handig als je andere dingen in huis te doen hebt. Jammer alleen dat die coureur zo verschrikkelijk slecht is. Hij rijdt nu de eerste cups allemaal met m'n 400PK Toyota FT-86. Met een auto die "maar" 100pk meer heeft dan de tegenstanders red je het niet :+
Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.