ik ben voor!himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:56:
'k heb 3 verzoeken ontvangen om de skyline te hanteren voor vanavond - is mij ook goed.
auto aanpassen voor de race?
Ook al doe ik niet mee, ik zou de Nissan GT-R aanraden, is een makkelijke auto en daardoor denk ik dat het racen een stuk competitiever zal zijn.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ken hem niet, maar zal wel goed zijn. Komen we met de free run snel genoeg achter.himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:56:
'k heb 3 verzoeken ontvangen om de skyline te hanteren voor vanavond - is mij ook goed.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is dat de BNR? Als dat zo is, dan lijkt het me een prima idee?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar kunnen we dan wel de bandjes op sport hard zetten ofzo want die skyline met race banden is net een magneet aan de weg!
Geen bezwaar hierhimlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:56:
Zou leuk zijn om ook een keer een pink-slip race te houden
Winnaar krijgt de auto van de ander.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Je kunt ook gewoon je auto wat lager zetten d.m.v. een verstelbaar suspension setje... Dit is wel erg primitief
Sport hard?TRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:17:
Maar kunnen we dan wel de bandjes op sport hard zetten ofzo want die skyline met race banden is net een magneet aan de weg!
Doe dan race hard, enige grip is wel lekker moet ik zeggen.
Is het trouwens mogelijk dat de host de banden al bepaald? of alleen de categorie (sport,race,comfort)
Goed plan, al denk ik dat sommige mensen wel vaker dan 1 keer per week willen racen. erger nog; elke dag wel willenhimlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:25:
misschien leuk (?) om de winnaar van de race, de track/auto van volgende week laten bepalen?
We moeten geen banden gaan vast zetten, dan krijg je nog geen tactische mogelijkheden. Je moet op zijn minst kunnen kiezen tussen soft, medium en hard. (Of dat dan sport of race is maakt niet uit).kaos- schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:28:
[...]
Sport hard?
Doe dan race hard, enige grip is wel lekker moet ik zeggen.
Is het trouwens mogelijk dat de host de banden al bepaald? of alleen de categorie (sport,race,comfort)
[...]
Goed plan, al denk ik dat sommige mensen wel vaker dan 1 keer per week willen racen. erger nog; elke dag wel willen
Maar die sport banden zullen nog wel langzamer slijten of niet?
Nee, race hard gaan in principe langer mee dan sport soft, en ook al zou het minder zijn, compenseert het nonstop driften/spinnen met softbandjes ruimschoots het sneller slijten van de race bandjes, omdat ze 10x betere grip hebbenPhusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:30:
[...]
We moeten geen banden gaan vast zetten, dan krijg je nog geen tactische mogelijkheden. Je moet op zijn minst kunnen kiezen tussen soft, medium en hard. (Of dat dan sport of race is maakt niet uit).
Maar die sport banden zullen nog wel langzamer slijten of niet?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Welke auto wordt het nou?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Race hard moet je dan ook met sport hard vergelijken, dat is mijn vraag.SinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:32:
[...]
Nee, race hard gaan in principe langer mee dan sport soft, en ook al zou het minder zijn, compenseert het nonstop driften/spinnen met softbandjes ruimschoots het sneller slijten van de race bandjes, omdat ze 10x betere grip hebben
Thnx, alleen jammer. Heb geen verstelbare lendesteun in de stoel.himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:26:
[...]
qua bouwwerk ziet 't er aanzienlijk degelijker uit dan de playseat, en is nog goedkoper ook. niice
Heyy das jammer zeg.. er zijn al genoeg coureurs voor vanavond.. Kan ik nog op de reserve lijst geplaatst worden?
PSN: Arco1981
psn: Arco1981
Ach ach ach, wat is mijn bob toch een sukkeltje af en toe! Gister in de Super nostalgic race op Amateur heb ik de grootste moeite gedaan om hem bij de twee Miura's te laten blijven rijden. Raakt de ene Miura in de slip, dus mooi, rijdt bob 2e met nog 2 laps te gaan. Nog 3 bochten te gaan in de laatste ronde haalt hij de nummer 1 in! TOP! totdat hij in de laatste bocht ineens achterstevoren kwam te staan en uiteindelijk 10e werd...
http://steamcommunity.com/id/nijn
Dan gaat mijn 2de principe nog makkelijk op, het verschil in wheelspin/drift/spin/slip met race en soft is enorm, zeker als je verder niets aan je auto kan aanpassen. Zeker Forest heeft behoorlijk wat bochten waar grip van je banden best belangrijk is.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:37:
Race hard moet je dan ook met sport hard vergelijken, dat is mijn vraag.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is de vraag of ik überhaupt kan joinen. Ik krijg de laatste tijd vaak een foutmelding.Karpertjuh schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:39:
Heyy das jammer zeg.. er zijn al genoeg coureurs voor vanavond.. Kan ik nog op de reserve lijst geplaatst worden?
Als jij dus 1e reserve bent, maak je een grote kans dat je meedoet
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Goed idee, doen!himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:25:
misschien leuk (?) om de winnaar van de race, de track/auto van volgende week laten bepalen?
Op GTplanet hebben ze al getest dat Race hard, normal of soft geen verschil maakt in hoe lang je met je banden kan doen. Raden daar ook aan endurance gewoon op soft te doen. Je zou denken dat hards iig wel ff wat langer mee gaan maar is dus niet. Wel jammer dat ze dat niet goed simuleren in GT5, was toch wel makkelijk geweest ff een multiplier te gebruiken voor bandenslijtage bij soft ipv hard. Vond het zelf al vreemd dat in mijn endurance met race hard ik na 15 laps al moest pitten.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:37:
[...]
Race hard moet je dan ook met sport hard vergelijken, dat is mijn vraag.
Enige verschil in de banden is dus grip levels. Rest om banden te sparen moet je met je rijstijl doen.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-12-2010 13:47 ]
Over het soft, medium, hard verhaal;
Heb nog geen endurance-races gedaan, dus ik heb geen idee hoelang soft-banden meegaan.
Phusebox wilde de banden niet vastzetten, maar ik vind juist van wel. De mensen die geen idee hebben hoe lang hun banden meegaan kiezen standaard dan voor harde banden, terwijl mediums misschien de race ook wel halen.
antwoord staat al boven mijn post
Heb nog geen endurance-races gedaan, dus ik heb geen idee hoelang soft-banden meegaan.
Phusebox wilde de banden niet vastzetten, maar ik vind juist van wel. De mensen die geen idee hebben hoe lang hun banden meegaan kiezen standaard dan voor harde banden, terwijl mediums misschien de race ook wel halen.
antwoord staat al boven mijn post
[ Voor 6% gewijzigd door kaos001 op 15-12-2010 13:51 ]
in mijn optiek slijt soft aanzienlijk sneller af dan harde banden, kan ook komen dat ik de ronden niet gelijk heb gereden qua remmen/slippen enzo. Maar soft moest ik na 10 ronden na binnen, bij hard pas bij 18. Misschien komt dat omdat soft meer grip heeft, en bij slippen harder slijt dan harde banden. Of 't is een verkeerde benadering geweest bij mijn test
[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2010 13:55 ]
haha ik hou van me bob, die fixt op het laatste rechte stuk nog even goud naar binnen
bugatti veyron 1191 pk
Herhaling?JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:36:
Welke auto wordt het nou?
Ff vraagje: ben pas lvl 2 b-spec nu, maar wanneer begint het echt nodig te zijn om te gaan coachen? En is het ook mogelijk om het humeur van je coureur naar het blauwe te halen, of is de enige manier dat hij goed gaat rijden?
Ik weet van Gran Turismo op de PS2 dat het tijdens endurance wel degelijk uitmaakte, soft was veel sneller versleten dan hard, volgens mij staat dit zelfs bij de beschrijving als je de banden koopt...
gallardo is niet meest geschikt voor deze track, zal de nissan skyline worden. Zal de post aanpassen.JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:15:
[...]Herhaling?
//edit
omtrent de banden; van de week hadden wij een race gestart met race-medium. Gingen we de pits in konden we ook race-soft kiezen. De race daarna was dat ineens niet meer mogelijk
[ Voor 43% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2010 14:20 ]
owkhimlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:18:
[...]
gallardo is niet meest geschikt voor deze track, zal de nissan skyline worden. Zal de post aanpassen.
Btw mijn GoT naam is niet YoupW, maar JoepW....
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 15-12-2010 14:21 ]
Kan ik toevallig ook nog mee doen? En zo ja hoe ?
PSN: Donstil-NL
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
himlims_ in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 5"Donstil schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:29:
Kan ik toevallig ook nog mee doen? En zo ja hoe ?
vanaf het punt dat je auto in de buurt komt van de tegenstanders? wellicht gebruik je nu een of andere dikke opgevoerde bak van je a-spec verdiensten? iig dat neem ik aanN3D3RWI3T schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:16:
Ff vraagje: ben pas lvl 2 b-spec nu, maar wanneer begint het echt nodig te zijn om te gaan coachen? En is het ook mogelijk om het humeur van je coureur naar het blauwe te halen, of is de enige manier dat hij goed gaat rijden?
Als jij met een Minolta of Furai in de Sunday cup zit, is het absoluut niet nodigN3D3RWI3T schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:16:
Het balkje blauw-rood in de race is zegmaar zijn 'stressniveau', blauw rijd hij bijna foutloos maar ook stuk langzamer, rood rijd hij harder maar wel gevaarlijker. Het pijlje achter zijn naam (schuin naarboven / rechts / schuin naarbeneden) is zijn motivatie, welke ook invloed heeft op rijgedrag.
Heb wel zin in vanavond, maar eh ik zie dat ik achteraan moet starten 
Ach ja dan is het gewoon wachten tot iedereen eraf vliegt, alhoewel dat wel mee zal vallen met die Skyline verwacht ik.
Gezien de iets langzamere auto, en 25 laps, denk ik ik alleen dat we eerder richting de 40-45 minuten gaan voor deze race. Niet dat ik dat erg vind overigens.
Wie gaat Olav spelen vandaag? Heb nu een headset... straks nog ff opladen.
Ach ja dan is het gewoon wachten tot iedereen eraf vliegt, alhoewel dat wel mee zal vallen met die Skyline verwacht ik.
Gezien de iets langzamere auto, en 25 laps, denk ik ik alleen dat we eerder richting de 40-45 minuten gaan voor deze race. Niet dat ik dat erg vind overigens.
Ooh vol begrijp ik. Kan je mij ook op de reserve lijst knallen?
Als je achteraan rijdt, dan kun jij het veld aardig overzien. Is de Olav rol dan misschien iets voor jou?Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:59:
de volgorde van starten is neit te bepalen, zien vanzelf wel wie waar mag starten. Ik heb geen ronden gereden met de skyline op forest, dus weet niet hoelang de race zal duren. Maar jouw schatting van 40-50min. lijkt me vrij realistisch.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:59:
headset is bij mij aanwezig!Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:59:
aangezien invite niet mogelijk is met GT5, hoe voorkom je dan dat anderen in de room komen die eigenlijk niet op het lijstje staan?
kaos- dat is niet te voorkomen :x ik hoop dat die gene zo netjes zijn om de room te verlaten indien daarom gevraagd wordt. MP functionaliteit lijkt echt een last-minute toevoeging aan GT te zijn. De ontwikkelaar gaf te kennen dat eind december de mogelijkheden uitgebreid gaan worden (zal wel 'kerst kado' worden)
Heb helaas geen headset, dus ik doe in stilte mee
Welke headset is aan te raden?
Voor als ik bijvoorbeeld een keer met wat bekenden online ga.. Het hoeft niet veel voor te stellen maar op de pricewatch is zoveel keus dat ik door de bomen t bos niet meer zie.
Voor als ik bijvoorbeeld een keer met wat bekenden online ga.. Het hoeft niet veel voor te stellen maar op de pricewatch is zoveel keus dat ik door de bomen t bos niet meer zie.
Ik heb net even snel getest met de Mine's Skyline en de 'Zachte Sportbanden' en 'Harde racebanden'.
Met de sportbanden reed ik 1:18.2xx en met de racebanden 1:17.2xx.
Ik ben voor de 'sportbanden zacht' als maximum band.
Met die sportbanden is de auto ook licht overstuurd en met de racebanden is ie onderstuurd.
Dit geldt overigens bocht in remmend en sturend EN te veel gas gevend en sturend.
De sportbanden zijn mijn inziens uitdagender.
Slijtage zien we wel
Met die sportbanden is de auto ook licht overstuurd en met de racebanden is ie onderstuurd.
Dit geldt overigens bocht in remmend en sturend EN te veel gas gevend en sturend.
Slijtage zien we wel
Verwijderd
De PS3 headset is niet zo duur opzich. ongeveer evenduur als 3rd parties.BertP schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:20:
En nog van goede kwaliteit.
ik zeg nemen.
Een euro of 30 ben je dus wel kwijt voor een degelijke headset?Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:23:
[...]
De PS3 headset is niet zo duur opzich. ongeveer evenduur als 3rd parties.
ik zeg nemen.
Verwijderd
Ja ik vind het wel een goed dingBertP schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:28:
[...]
Een euro of 30 ben je dus wel kwijt voor een degelijke headset?
Bandenkeus moeten we dan nu eigenlijk wel even vastleggen. Wel even handig om een paar rondjes proef te rijden als ik thuis benJoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:20:
Ik heb net even snel getest met de Mine's Skyline en de 'Zachte Sportbanden' en 'Harde racebanden'.
Slijtage zien we wel
Heb hier een cheap-ass gevalletje van 10 piek bij de locale telefoonboer. Mensen online ervaren mijn stem als helder en duidelijk. Merk : geen flauw idee, hij werktVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:23:
[...]
De PS3 headset is niet zo duur opzich. ongeveer evenduur als 3rd parties.
ik zeg nemen.
zou 't merk Jabra adviseren - deze heeft ook 't PS3 headset gemaakt. Bij een telecom winkel ben je gemiddeld rond de 20-30euro kwijt voor een Jabra model (afhankelijk van uitvoering) Ik zou naar een winkel gaan en daar enkele proberen - je hebt een headset vaak voor langere duur in - als je zo'n budget ding hebt wat knelt of niet fijn zit ....BertP schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:28:
[...]Een euro of 30 ben je dus wel kwijt voor een degelijke headset?
Jawel, volgorde is wel te bepalen aan de hand van de free-run. Zo kun je instellen, snelste vooraan, snelste achteraan, uitslag van vorige race en nog wat geloof ik.himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:05:
[...]
de volgorde van starten is neit te bepalen, zien vanzelf wel wie waar mag starten. Ik heb geen ronden gereden met de skyline op forest, dus weet niet hoelang de race zal duren. Maar jouw schatting van 40-50min. lijkt me vrij realistisch.
Dat is dan wel een snellere skyline dan de standaard versie neem ik aan? Anders gaat ie net zo snel als de Gallardo?JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:20:
Slijtage zien we wel
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 15-12-2010 15:33 ]
Elk blue-tooth headsetje is goed. Maakt inderdaad niet uit of het één van een tientje is of één van 100 euri.BertP schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:20:
Gebruik zelf de headset van de telefoon (Jabra gevalletje).
Verwijderd
Moet je level 30 gehaald hebben bij A-spec of B-spec voor de Red Bull X1? En die zal je wel nieuw moeten kopen zeker (lijkt me stug dat er een 2e hansje voorbij komt
)
Oke, en die koppel je dan aan je ps3. Hoor je dan de stemmen ingame via je headset of over je stereo?
Volgens mij unlock je een challenge waarbij je m kan winnen, maar dat weet ik niet zeker!Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:43:
Moet je level 30 gehaald hebben bij A-spec of B-spec voor de Red Bull X1? En die zal je wel nieuw moeten kopen zeker (lijkt me stug dat er een 2e hansje voorbij komt)
Nou er is wel verschil tussen "elk" headsetje en een ondersteunende headset (zoals die van Sony zelf) dacht ik.Jackal131 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:33:
[...]
Elk blue-tooth headsetje is goed. Maakt inderdaad niet uit of het één van een tientje is of één van 100 euri.
Gebruik zelf de headset van de telefoon (Jabra gevalletje).
Het verschil zat/zit hem in het connecten ingame. Vroeger kon dat niet en moest je de game uit (iets wat bij die van Sony zelf niet nodig is)
KloptPhusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:32:
[...]
Jawel, volgorde is wel te bepalen aan de hand van de free-run. Zo kun je instellen, snelste vooraan, snelste achteraan, uitslag van vorige race en nog wat geloof ik.....
Ja, de snellere. Niet de standaard Nissan. Ik neem aan dat we de Mine's (snellere) dus gebruiken.....Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:32:
[...]
Dat is dan wel een snellere skyline dan de standaard versie neem ik aan? Anders gaat ie net zo snel als de Gallardo?
De headset moet je eenmalig door de PS3 laten detecteren, daarna connect de headset automatisch als je de headset aanzet (in ieder geval bij de meeste, zo niet alle, jabra modellen)Donstil schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:45:
[...]
Het verschil zat/zit hem in het connecten ingame. Vroeger kon dat niet en moest je de game uit (iets wat bij die van Sony zelf niet nodig is)
Stemmen hoor je via de headset en game geluiden via de stereo.Oke, en die koppel je dan aan je ps3. Hoor je dan de stemmen ingame via je headset of over je stereo?
w00t, B-specje kan eindelijk endurance rijden, ik op A-Spec nog niet
Thnx, binnenkort maar eens eentje aanschaffen!Jackal131 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:52:
[...]
De headset moet je eenmalig door de PS3 laten detecteren, daarna connect de headset automatisch als je de headset aanzet (in ieder geval bij de meeste, zo niet alle, jabra modellen)
[...]
Stemmen hoor je via de headset en game geluiden via de stereo.
Ik heb geen auto die niet standaard in de arcade zit en dus online te kiezen is, dus ik ga uit van de standaard skyline.JoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:49:
[...]
Klopt
[...]
Ja, de snellere. Niet de standaard Nissan. Ik neem aan dat we de Mine's (snellere) dus gebruiken.....
Iemand tips voor de Monaco race tijdens de Historic? (B-spec) Ik kom met me Toyota 7 niet verder dan de 10e plaats terwijl me BOB de eerste race makkelijk goud haalt.
Hoeveel Bob's heb je eigenlijk nodig? Eerst beginnen met 1 of meteen met 3 ofzo?
De Mine's Skyline is standaard in Arcade & On-line beschikbaar.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:04:
[...]
Ik heb geen auto die niet standaard in de arcade zit en dus online te kiezen is, dus ik ga uit van de standaard skyline.
Heb net de standaard Nissan GT-R getest en die doet 1:20.2xx en is wel erg onderstuurd.
Dus ik zou voor de Mine's zijn. Maar beide geeft fun. Als de auto's maar gelijkwaardig zijn
Als je met standaard "niet getuned" bedoelt dan ja. Maar het is niet de nissan gt-r '07. Maar de Mine's BNR34 Skyline... Base '06. Die is ook in Arcade te vinden net na de oranje hpa twin turbo audi TT.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:04:
[...]
Ik heb geen auto die niet standaard in de arcade zit en dus online te kiezen is, dus ik ga uit van de standaard skyline.
Himlims/holland kan je mij ook nog op de reserve lijst zetten aub.
Anders join ik later op de avond wel ergens een game. Tot nu toe wel aardig vermaakt met een aantal gotters.
Volgens mij hebben ze geen geluid opgenomen van de F430 Scuderia. De normale F430 klinkt veel realistischer.. en de Scuderia zou alleen maar beter moeten klinken, maar die klinkt nep/generiek. Jammer.
I served in a company of heroes.
Damn, als ik jullie zo hoor heb ik ook zin om online te racen. Vanavond (helaas) naar de bios. Morgen ben ik de hele dag vrij, dus als er iemand morgen zin heeft, add me: Call_Of_Marty
Ik zou beginnen met één, en pas ten tijde van de eerste Endurance je andere Bob's gaan opleiden. Die eerste endurance is namelijk zo makkelijk dat je gewoon lvl 0 Bob's er in kan zetten. Ik liet 2 lvl0's beginnen, en die kwamen er als lvl17 uit, dus dan schiet het aardig op.N3D3RWI3T schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:11:
Hoeveel Bob's heb je eigenlijk nodig? Eerst beginnen met 1 of meteen met 3 ofzo?
Eerder dan dat heb je ook niet meer coureurs nodig, dus is het een beetje tijdsverspilling.
Met welke auto hebben jullie de Classic USA b-Spec race gedaan?
Ik heb een Stingray volledig getuned maar me rijders komen niet veel verder dan plek 8. helaas.
Ik heb een Stingray volledig getuned maar me rijders komen niet veel verder dan plek 8. helaas.
Als je naar 'turbo' gaat kun je net zo goed thuis blijvenUnbreukable schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:21:
Damn, als ik jullie zo hoor heb ik ook zin om online te racen. Vanavond (helaas) naar de bios. Morgen ben ik de hele dag vrij, dus als er iemand morgen zin heeft, add me: Call_Of_Marty
Haha, neh daar ga ik niet heen. Ik ga of naar Haar naam was Sarah of naar The next 3 days... en dan morgen de HELE DAG GT5!!!himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:38:
[...]
Als je naar 'turbo' gaat kun je net zo goed thuis blijven
[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 15-12-2010 16:41 ]
Verwijderd
Hmm...daar ben ik ook wel benieuwd naar! Want de Historic heb ik net overgeslagen omdat ik eerst de Toyota 7 wil winnen voor Bob. Welke level heeft jou Bob waar je nu de Historic mee rijd?Karpertjuh schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:09:
Iemand tips voor de Monaco race tijdens de Historic? (B-spec) Ik kom met me Toyota 7 niet verder dan de 10e plaats terwijl me BOB de eerste race makkelijk goud haalt.
Ik heb em met Bob 19 en een Bob 17 gereden en beide komen niet voorbij de 10e plaats terwijl ik de hele rit babysit.. Ik vraag me af of die Monaco race wel te doen is met de Toyota. In A-spec heb ik em er wel mee gehaald maar goed B-spec is natuurlijk hele andere koekVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:00:
[...]
Hmm...daar ben ik ook wel benieuwd naar! Want de Historic heb ik net overgeslagen omdat ik eerst de Toyota 7 wil winnen voor Bob. Welke level heeft jou Bob waar je nu de Historic mee rijd?
mijn level 16 bob begint net aan historic racing cup met m'n Toyota 7, zal wel laten weten hoe het gingVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:00:
[...]
Hmm...daar ben ik ook wel benieuwd naar! Want de Historic heb ik net overgeslagen omdat ik eerst de Toyota 7 wil winnen voor Bob. Welke level heeft jou Bob waar je nu de Historic mee rijd?
Mijn Bob had er niet veel problemen mee. Die 2J racecar was ff lastig maar eenmaal die voorbij en t was kat in t bakkie met de Toyota. Dacht dat die toen level 18 was.Karpertjuh schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:49:
[...]
Ik heb em met Bob 19 en een Bob 17 gereden en beide komen niet voorbij de 10e plaats terwijl ik de hele rit babysit.. Ik vraag me af of die Monaco race wel te doen is met de Toyota. In A-spec heb ik em er wel mee gehaald maar goed B-spec is natuurlijk hele andere koek
Je moet alleen wel lvl 40 zijn om hem te kopenSinergyX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:15:
Level 30 onder Gran Turismo dealer:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door KngfCnns op 15-12-2010 18:24 ]
Paar vraagjes voor de race straks:
- Welke auto is het nu? De Mine's Skyline? Hiermee ben ik aan het oefenen, dus hoop dat er geen andere Skyline in de lijst stond
- Welke banden? Nu op sport softs bezig, gaat goed, maar zullen dan wel 2 pitstops worden vrees ik
- himlim_'s vriendenlijst zit vol, iemand een idee hoe ik anders kan joinen?
- Welke auto is het nu? De Mine's Skyline? Hiermee ben ik aan het oefenen, dus hoop dat er geen andere Skyline in de lijst stond
- Welke banden? Nu op sport softs bezig, gaat goed, maar zullen dan wel 2 pitstops worden vrees ik
- himlim_'s vriendenlijst zit vol, iemand een idee hoe ik anders kan joinen?
Onmogelijk? Geen idee eigenlijk. Had het maar heel kort geprobeerd. (En heb al een week niet meer zelf geraced.)BatmanHorizon schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:23:
[...]
Je moet alleen wel lvl 40 zijn om hem te kopen. Vettel challenge al geprobeerd? Lees overal dat die bijna onmogelijk is met een controller
Moeilijk is het zowiezo en je moet er echt voor gaat zitten en die wagen langzaam leren kennen,
Brons moet met de controller wel haalbaar zijn mits je er genoeg uren insteekt.
Dat gezegt hebbende wacht ik rustig af to mijn B-Spec viertal Level 35 heeft berijkt en ik die X-1 gewoon kado krijg.
Dus voor de duidelijkheid:
Level 30 (A-Spec en B-Spec) = S.Vettel Challenge unlocked, Brons = Red Bull X-1 S.Vettel paint.
Level 35 B-Spec = Red Bull X-1 S.Vettel paint.
Level 40 (A-Spec en B-Spec) = Red Bull X-1 voor 20.000.000 bij de dealer.
Voor Zilver en Gold in de S.Vettel Challenge krijg je ook nog rewards maar dat heb ik verborgen achter deze spoilertags voor degene die het nog niet willen weten:
spoiler:
Silver = Random gekleurde X-1 (Zoals die bij de dealer staat.) en Gold = X-1 Prototype (Carbon Fiber met blanke lak.)
Mijn advies:
Eerst level 35 in B-Spec halen, En dan gewoon op je gemak gaan Time-Trial'en op de banen die je moet doen voor de S.Vettel Challenge.
Op die manier kun je geleidelijk aan wennen aan wat wel en niet kan met die wagen zonder steeds gedisqualificeerd te worden en te moeten herstarten.
[ Voor 57% gewijzigd door Sato op 15-12-2010 18:43 ]
2 woorden..BatmanHorizon schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:23:
[...]
Je moet alleen wel lvl 40 zijn om hem te kopen. Vettel challenge al geprobeerd? Lees overal dat die bijna onmogelijk is met een controller
HOLY... FUCK.
Na 7 pogingen uberhaubt 1 rondje te halen op Suzuka, zit ik nog 20 seconde boven brons. Ik moet echt per rondje 10 seconde bijschaven, dit gaat echt ziekelijk snel.
Je hebt snel, ziekelijk snel, belachelijk snel, niet normaal snel.. en X1 snel
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2010 18:39 ]
m'n level 17 (dusWussie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:09:
[...]
mijn level 16 bob begint net aan historic racing cup met m'n Toyota 7, zal wel laten weten hoe het ging

edit: niet dus.
Is het nog mogelijk dat ik kan racen vanavond???Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:52:
Hey afmelding voor de race van mij ..
sorry maar nu kan iemand anders.
Ik kom er weer niet in. Porten staan goed geforward. Oneindig het spul opnieuw opgestart.... Om gek van te worden. Terwijl ik eerst wel gewoon er in kon.
Ik ook niet...tijd voor de reserves!!MetZyZteM schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:24:
Ik kom er weer niet in. Porten staan goed geforward. Oneindig het spul opnieuw opgestart.... Om gek van te worden. Terwijl ik eerst wel gewoon er in kon.
Ik denk dat ik het heb opgelost door UPnP in te schakelen. Nu geeft ie nat type 2 aan i.p.v. nat type 3.
Voor mensen met een speedtouch (misschien is deze link wel iets voor in TS):
http://portforward.com/en...7/PlayStation_Network.htm
ik kan de hele room niet vinden?
iemand room nummer dan kan je rechtsreeks connecten.
iemand room nummer dan kan je rechtsreeks connecten.
ZaanLan.nl
Lekker hoor, ik rij de snelste tijd en mag niet mee doen... fuck toch off
Nog mensen die problemen hebben met de American Championship bij de extreme events (en een godsvermogen uitgeven aan een Corvette ZR06
)?
Ik heb 'm net gehaald, met een standaard Nascar bak met zachte race banden (A-spec).
Voor B-spec nog niet geprobeerd. *denk dat de GT40 Spec II daar wel geschikt voor is, lichtjes opgevoerd*
Ook maar de laatste 2 AMG challenges (Gullwing & SLS natte Ring) gedaan: allemaal minimaal op zilver gehaald, de meeste zo'n 4 seconden van goud af. Is best lastig in de regen!!
Toen Sebastian Loeb Rally weer geprobeerd: Op de Eiger rally 18 seconden tekort voor brons... wtf?
TC op1 of uit, ABS op 1 of uit, ik krijg het niet voor elkaar...
Ik heb 'm net gehaald, met een standaard Nascar bak met zachte race banden (A-spec).
Voor B-spec nog niet geprobeerd. *denk dat de GT40 Spec II daar wel geschikt voor is, lichtjes opgevoerd*
Ook maar de laatste 2 AMG challenges (Gullwing & SLS natte Ring) gedaan: allemaal minimaal op zilver gehaald, de meeste zo'n 4 seconden van goud af. Is best lastig in de regen!!
Toen Sebastian Loeb Rally weer geprobeerd: Op de Eiger rally 18 seconden tekort voor brons... wtf?
TC op1 of uit, ABS op 1 of uit, ik krijg het niet voor elkaar...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lekker sportief, en wat een goed community gevoel. Er wordt opeens gestart, vervolgens moet ik terug om banden te wisselen, kan ik niet meer meedoen.
Restarten ho maar... eikels.
Heb ik godverdomme mijn afspraak voor gezet, me als een gek naar huis voor gehaast... PS3 community, lekker hoor.
Heb ik godverdomme mijn afspraak voor gezet, me als een gek naar huis voor gehaast... PS3 community, lekker hoor.
Hm 7e lap : "You have been disconnected" en nu ik de lounge probeer te joinen krijg ik "connection was refused due to a network incompatibility with the room owner [771]. fijn is dat, je mag er toch vanuit gaan dat als je eenmaal online bent dat alles compatible is?
jup zo gaat dat idd soms.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:48:
Lekker sportief, en wat een goed community gevoel. Er wordt opeens gestart, vervolgens moet ik terug om banden te wisselen, kan ik niet meer meedoen.
vind dat er zsm die optie eruit gehaald moet worden, de host is de baas klaar. dan kan hij hem ook weer stoppen. er zitten gewoon teveel ego's bij die gewoon zsm willen racen en alleen maar willen winnen.
gaat vaak niet eens meer om de lol
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Klopt, maar dan kan je gewoon het beste een race organiseren en de mensen zelf uitnodigen. Ik neem aan dat je wel een beetje een idee hebt wie er hier op dit forum normaal doen en voor hun plezier online racen. Dat heb ik in ieder geval met online racen al wel een beetje gezien. Denk dat dit een beter initiatief is. Want misschien melden er zich ook wel mensen aan terwijl ze verder nooit op tweakers zitten.v8power67 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:54:
[...]
jup zo gaat dat idd soms.
vind dat er zsm die optie eruit gehaald moet worden, de host is de baas klaar. dan kan hij hem ook weer stoppen. er zitten gewoon teveel ego's bij die gewoon zsm willen racen en alleen maar willen winnen.
gaat vaak niet eens meer om de lol
Is een suggestie voor de volgende keer, dan hoop ik er zelf wel bij te zijn

Helaas redde ik het niet om vandaag te komen vanwege het verkeer en mensen die meteen angstig worden als het maar een beetje vriest 
Ik hoor dat er wat netwerk problemen zijn ik kan eventueel mijn server opzetten en dat jullie mijn server gebruiken de mensen die mij kennen kunnen mij joinen en eventueel andere via hun laten joinen ik moet zo mijn kleine jongen naar bed gooien dus kan er zelf niet bij zijn.
Maar voor een 2de race wil ik dus de mijne beschikbaar stellen.
En inderdaad zijn teveel mensen hier die alleen voor de eerste plek gaan, jongens probeer mooie strakke rondes te rijden en daarop te verbeteren.
Eerste te worden door niet netjes te rijden is voor mij nog steeds geen eerste zijn.
Ik hoor dat er wat netwerk problemen zijn ik kan eventueel mijn server opzetten en dat jullie mijn server gebruiken de mensen die mij kennen kunnen mij joinen en eventueel andere via hun laten joinen ik moet zo mijn kleine jongen naar bed gooien dus kan er zelf niet bij zijn.
Maar voor een 2de race wil ik dus de mijne beschikbaar stellen.
En inderdaad zijn teveel mensen hier die alleen voor de eerste plek gaan, jongens probeer mooie strakke rondes te rijden en daarop te verbeteren.
Eerste te worden door niet netjes te rijden is voor mij nog steeds geen eerste zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door TRAXION op 15-12-2010 20:01 ]
Echt ik zit hier kokend op de bank. Ik pers er gewoon een goede ronde uit, wat ik nooit had verwacht. Denk zo dat gaat lekker, mag als eerste starten en de tijden zien er ook goed uit.
Krijg je dan dit.
Hartslag 200, nadat ik de kabels uit mijn ps3 heb gerukt.
Krijg je dan dit.
Lol denk aan je hartPhusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:01:
Echt ik zit hier kokend op de bank. Ik pers er gewoon een goede ronde uit, wat ik nooit had verwacht. Denk zo dat gaat lekker, mag als eerste starten en de tijden zien er ook goed uit.
Krijg je dan dit.
Ik stond echt klaar om dat ding op de grond te gooien...
Kost alleen maar geld hoorPhusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:04:
Ik stond echt klaar om dat ding op de grond te gooien...
Maareh ik heb mijn server opgezet voor degene die hem willen gebruiken ik zelf kan pas later op de avond dus zou zeggen maak er maar gebruik van.
ja idd ik let wel op mensen qua gedrag.mathijs55 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:56:
[...]
Klopt, maar dan kan je gewoon het beste een race organiseren en de mensen zelf uitnodigen. Ik neem aan dat je wel een beetje een idee hebt wie er hier op dit forum normaal doen en voor hun plezier online racen. Dat heb ik in ieder geval met online racen al wel een beetje gezien. Denk dat dit een beter initiatief is. Want misschien melden er zich ook wel mensen aan terwijl ze verder nooit op tweakers zitten.
Is een suggestie voor de volgende keer, dan hoop ik er zelf wel bij te zijn
speel zelf eigenlijk niet veel competief online, want ben zelf meer van het chillen.
dus gewoon een trackday. dat vind ik gewoon echt leuk. racen is alleen maar puur om het winnen.
was er dit keer zelf ook niet bij, maar als ik phusebox zo lees. vind ik het ook niet direct heel erg dat ik het gemist heb. is me ook al paar keer gebeurd. en dan wil je snel andere auto kiezen en dan mag je niet meer meedoen. en niemand stopt de race, of kondigt aan dat ze beginnen. dus ja geef mij maar lekker trackday niets verplicht en lekker racen met wat je wilt
waneer komt er een tweakers trackday ???
lijkt me tof, als er een server heel de dag draait en dan gewoon racen zonder verplichtingen.
civic's vs ferrari's. wel opgefokte civic vs standaard ferrari dan uiteraard
Count me inv8power67 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:07:
[...]
ja idd ik let wel op mensen qua gedrag.
speel zelf eigenlijk niet veel competief online, want ben zelf meer van het chillen.
dus gewoon een trackday. dat vind ik gewoon echt leuk. racen is alleen maar puur om het winnen.
was er dit keer zelf ook niet bij, maar als ik phusebox zo lees. vind ik het ook niet direct heel erg dat ik het gemist heb. is me ook al paar keer gebeurd. en dan wil je snel andere auto kiezen en dan mag je niet meer meedoen. en niemand stopt de race, of kondigt aan dat ze beginnen. dus ja geef mij maar lekker trackday niets verplicht en lekker racen met wat je wilt
waneer komt er een tweakers trackday ???
lijkt me tof, als er een server heel de dag draait en dan gewoon racen zonder verplichtingen.
civic's vs ferrari's. wel opgefokte civic vs standaard ferrari dan uiteraard
Zit je dan al al sinds het weekend naar uit te kijken 
JA ja ik ben vervelend en irritant, maar voor mij was dit iets waar ik naar uitkeek, verder is mijn leven maar saai en offline speel ik dit spel niet meer.
JA ja ik ben vervelend en irritant, maar voor mij was dit iets waar ik naar uitkeek, verder is mijn leven maar saai en offline speel ik dit spel niet meer.
[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 15-12-2010 20:13 ]
kijk das wel tofTRAXION schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:08:
[...]
Count me ingewoon je eigen tijden verbeteren met langzame hokken die moet passeren en snelle jongens kan gebruiken om te slipstreamen, tevens wil ik mijn verbinding + ps3 best beschikbaar stellen hiervoor
mijn psn is hjallo. kunnen we een keertje zon trackday organiseren.
Verwijderd
PFfffff wat een online race weer
Echt geweldige battles uitgevochten! Ik merkte wel aan mezelf dat rondje 24/25 door concentratie verlies echte "rampen" rondjes werden. Moet dan toch maar meer endurance races gaan rijden

Echt geweldige battles uitgevochten! Ik merkte wel aan mezelf dat rondje 24/25 door concentratie verlies echte "rampen" rondjes werden. Moet dan toch maar meer endurance races gaan rijden
Meditatie misschien iets voor je?Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:10:
Zit je dan al al sinds het weekend naar uit te kijken
Ik heb zelf continu pijn aan mijn rug waardoor ik in sommige situaties een nogal kort lontje hebt. Meditatie en dergelijke helpen in zulke situaties. Daarnaast zou je er ook nog geld mee kunnen besparen (je zult bv minder snel een dure spel console tegen de muur gooien).
Dit topic is gesloten.