ik ben pas op lvl 8 nu met me bob, maar ik zeg je die Zonda rijdt echt lekker, heb hem paar keer getest in arcade modus nuVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:00:
Net met me Bob de Zonda binnen gehaald. Eens kijken wat dit 'autootje' allemaal kan
volledig getuned haald hij alleen 435 maar met z'n tweeën kan je als een jojo de 465 halen op die baan met 5700 meter rechte stuk. wel echt strak doen anders haal je het niet. maar ik denk met de juiste settings dat je nog meer kan halen en natuurlijk meer recht asfalt.
tip: zet je eindverhoudingen omhoog en dat is volgens mij 480 dan slaat je begrenzer ook niet aan (tot 480 dan)
tip: zet je eindverhoudingen omhoog en dat is volgens mij 480 dan slaat je begrenzer ook niet aan (tot 480 dan)
[ Voor 17% gewijzigd door DaanozZ op 14-12-2010 21:18 ]
Kaal rijd hij idd echt brak,Scrtz schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:51:
[...]
rijdt die een beetje als je hem lichter hebt gemaakt + downforce bodykit/spoiler ( mits dat uberhaupt mogelijk is ) erop hebt? vind hem standaard echt zwaar brak rijden ^^
me bob is nu bijna lvl 7, nog maar 8 te gaan tot zonda!
Maar net gewoon tot fase 3 verlicht enz. nu rijd hij een STUK beter.
Nog niet zo lekker als een japanner, maar als je net ff wat extra remt in de bochten kan je op de rechte stukken je verlies dubbel inhalen!
Ik bedoel deze club van 60Donstil schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:05:
[...]
De club van 60?
[...]
Kolere waar heb je dat gedaan?
(en hoe. De mijne loopt bij 425 telkens de begrenzer is. Is volledig getuned.)

GT5 all licenses gold! by thedenman83
netjes man! hoeveel tv's heeft dat gekost??
ik word een beetje gefrustreerd als het niet lukt.....
[ Voor 80% gewijzigd door DaanozZ op 14-12-2010 21:20 ]
ik ben sinds een uurtje lid van de formula-club
damn dat ding is bruut! een (nog slordig) rondje over tokyo route heen: 1min15.4, das 9 seconde sneller dan ik in mn minolta doe
nu nog even geld sparen voor de revisie van de auto zelf, de motor al wel gedaan
volgende week maar is de formula cup rijden!
Viel wel mee, er waren wel een paar erg lastige bij. Zat ook wel wat geluk bij sommige.DaanozZ schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:19:
netjes man! hoeveel tv's heeft dat gekost??ik word een beetje gefrustreerd als het niet lukt.....
En je hebt veel tijd en geduld nodig
Join the club. Heb een PWGTRS V2 echt kickuhv8power67 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:03:
WOW!!
heb nu voor het eerst met mn fanatec PWTS gereden.
......damn ik ben verliefd
En ik heb geen plasyseat gekocht (pingping), maar een SRStoel met enige modificaties (waren wel nodig). Is wat goedkoper als je handig bent.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
ik voel me echt een el-cheapo met mn logitech formula force gp, vastgeschroefd op een plank die vast zit met 2 lijmklemmen aan mn tv-meubeltje. mn pedalen staan tegen het TV-meubeltje aan op een doormiddengescheurde conrad-gidsJoepW schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:33:
[...]
Join the club. Heb een PWGTRS V2 echt kickuhVeul sneller dan de controller en 'lekkerder' dan een G27
En ik heb geen plasyseat gekocht (pingping), maar een SRStoel met enige modificaties (waren wel nodig). Is wat goedkoper als je handig bent.
khep mijn tv op de plek van mijn pc gezet zodat ik aan het bureau zit met mijn g25 whahaha khep nog eens in de handleiding gekeken maar dit schijnt niet goed te zijn voor je ogen.
owjah, en met m'n laptop op schoot b-spec doen xD
[ Voor 12% gewijzigd door DaanozZ op 14-12-2010 21:44 ]
Haha ooh die. Daar ben ik mee gestoptThe DenMan schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:18:
[...]
Ik bedoel deze club van 60
[afbeelding]
GT5 all licenses gold! by thedenman83

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mwah zo zit ik ook met mijn G27... op 80 á 90 cm vanaf een Full HD 32" scherm...DaanozZ schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:43:
khep mijn tv op de plek van mijn pc gezet zodat ik aan het bureau zit met mijn g25 whahaha khep nog eens in de handleiding gekeken maar dit schijnt niet goed te zijn voor je ogen.
Verwijderd
Wat is eigenlijk de snelste auto voor de Historic Cup? Had namelijk de Chapparal 2J geleend van iemand voor de A-spec maar denk dat mijn Bob daar niet mee gaat winnen (of ik moet Bob ff wat extra races laten rijden voor een hoger lvl)...
En ben er nog geen tegen gekomen bij de 2e hansjes, maar zijn ze duur?
maakt het uit welk level hij is?Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:58:
Wat is eigenlijk de snelste auto voor de Historic Cup? Had namelijk de Chapparal 2J geleend van iemand voor de A-spec maar denk dat mijn Bob daar niet mee gaat winnen (of ik moet Bob ff wat extra races laten rijden voor een hoger lvl)...
mijn lvl 8 haalt de vits race maar net met 171pk en gewichts reductie
dacht dus dat het niet uitmaakte
dacht dus dat het niet uitmaakte
Gaat vooralsnog redelijk goed, 125/200 en nog steeds nr 1Rudi schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:20:
[...]
Ja die 10% gebruik ik normaal gesproken ook, maar op een oval kan niet zo heel veel fout gaan als ze vermoeid rijden. Die van mij (>20) pitte automatisch als ze bijna geen benzine meer hadden. Wel één keer gehad dat een van mn coureurs het laatste halve rondje met 100km/h naar de pits reed, toen was de benzine blijkbaar écht bijna op.
De eerste keer had ik ze ook op Race-Hard's gezet, en dat scheelt toch wel veel met Race-Softs.. met de laatste gaan ze stukken harder
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2010 22:14 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ben nu lekker aan t bspeccen. Super GT met een Xanavi NISMO GT-R. Had net op Fuji lekker voorsprong, worden mn banden kaal, ik denk, dat red ie wel. Nou mooi niet, op lap 27 gaat ie nog even de pits in 
Naja, uiteindelijk 3e geworden nog, dus dat was geen ramp, maar toch, nu weer een uurtje opnieuw doen.....
Overigens, dat auto uitleen ding
Al hulp gehad van diverse tweakers en ook diverse tweakers een auto gegeven waar ik via GT leuk contact mee heb
Vind t een leuk en goed systeem. Jammer dat je maar 1 auto per dag kan doen
Naja, uiteindelijk 3e geworden nog, dus dat was geen ramp, maar toch, nu weer een uurtje opnieuw doen.....
Overigens, dat auto uitleen ding
Dat is ook bizar eigenlijk. Ik rij nu net met mijn BMW 135i op de Eigernordwand met gemak onder de 1:17, de gouden tijd in de 8C Grand Tour challenge, terwijl ik in die challenge net aan brons heb...
Overigens is de 135i helemaal stock op sport zacht banden na (weet niet welke banden er onder die 8C liggen). Verder stond ABS op 1 en stonden alle andere hulpmiddelen uit.
EDIT: Het is uberhaubt bizar hoe stabiel die bak in de bochten ligt, geen milimeter overstuur kunnen forceren (helaas
).
Overigens is de 135i helemaal stock op sport zacht banden na (weet niet welke banden er onder die 8C liggen). Verder stond ABS op 1 en stonden alle andere hulpmiddelen uit.
EDIT: Het is uberhaubt bizar hoe stabiel die bak in de bochten ligt, geen milimeter overstuur kunnen forceren (helaas
[ Voor 14% gewijzigd door f.h op 14-12-2010 22:40 ]
De 8C stock is ahum....'niet zo goed'f.h schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:35:
Dat is ook bizar eigenlijk. Ik rij nu net met mijn BMW 135i op de Eigernordwand met gemak onder de 1:17, de gouden tijd in de 8C Grand Tour challenge, terwijl ik in die challenge net aan brons heb...
EDIT: Het is uberhaubt bizar hoe stabiel die bak in de bochten ligt, geen milimeter overstuur kunnen forceren (helaas).
Vandaag maar eens flink lopen vloeken op de Pagani Zonda R. Prachtbak als je mooi de rondes rijdt, maar als je ook maar 1mm op het gras/zand/lijntje komt.... Maarja, dwingt je ook afstand te doen van de ragpatsboem rijstijl

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
In het spel is de 8C idd niet zo goed, maar irl is het lijkt mij echt niet die onbestuurbare wiebelbak zoals met die challenge.Gundogan schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:45:
[...]
De 8C stock is ahum....'niet zo goed'Met racing soft en wat meer upgrades is ie wel ok.
Overigens ligt de stabiliteit van de 135i heeeel erg aan de banden, op de stock comfort soft kan je em heerlijk dwars gooien. Logisch uiteraard, had alleen niet zoveel verschil verwacht.
Verwijderd
Laat de mijne rondrijden in de Formula GTLampuhkap schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:30:
ben nu lekker aan t bspeccen. Super GT met een Xanavi NISMO GT-R. Had net op Fuji lekker voorsprong, worden mn banden kaal, ik denk, dat red ie wel. Nou mooi niet, op lap 27 gaat ie nog even de pits in
...
damn 
Die wagen wil ik wel ff van je lenen dan
Die wagen wil ik wel ff van je lenen dan
Wat een kutspel is het ook 
A-spec lvl 20, B-spec lvl 23. Ik win een auto, waarom geen idee, was races aan het doen die ik al had, en ook mijn B-spec level is niet gestegen.
Welke auto dan? Nou, een whopping Chevrolet SSR '03! Een echte pickup waar ik de pickup races mee kan rijden DIE IK AL 10 JAAR GELEDEN GEWONNEN HEB!
Die beloningen zijn echt fucking belachelijk, 99% van de auto's heb je niets aan.
A-spec lvl 20, B-spec lvl 23. Ik win een auto, waarom geen idee, was races aan het doen die ik al had, en ook mijn B-spec level is niet gestegen.
Welke auto dan? Nou, een whopping Chevrolet SSR '03! Een echte pickup waar ik de pickup races mee kan rijden DIE IK AL 10 JAAR GELEDEN GEWONNEN HEB!
Die beloningen zijn echt fucking belachelijk, 99% van de auto's heb je niets aan.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mijn bob heeft op dit moment veel moeite om de 787b op de ring in bedwang te houden bij het gran turismo world championship
No signature required.
Klopt. Hadden ze wel een beetje logica in kunnen brengen.Angeloonie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:
....Die beloningen zijn echt .... belachelijk, 99% van de auto's heb je niets aan.
Een auto winnen op level x die je kan gebruiken op level x+1.
Ik heb al eens een auto gekocht om een race te winnen en ik win .... dezelfde auto

Yup, het zit echt heel krom in elkaar. Je wint auto's die je kan gebruiken bij het event wat je net gewonnen hebt... Tevens vind ik ook dat de voorwaarden om aan een kampioenschap/race wel wat scherpen mogen. Bijvoorbeeld het Tuning-Kampioenschap (expert) heb ik net gewoon gedaan met een standaard 458 met racebanden en gewonnen... het is zelfs mogelijk om bijvoorbeeld die sunday-cup (niveau 0) bijvoorbeeld met een super-mega-getunede-enzo te doen.Angeloonie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:
Wat een kutspel is het ook
Juist dat had ik dus net met de lupo cupJoepW schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:14:
[...]
Klopt. Hadden ze wel een beetje logica in kunnen brengen.
Een auto winnen op level x die je kan gebruiken op level x+1.
Ik heb al eens een auto gekocht om een race te winnen en ik win .... dezelfde auto![]()

En als dat ding nou nog eens wat opleverde

Zo b-spec bbb weer een leveltje omhoog
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Wat dat betreft is de methode van Forza Motorsport 10x beter, daar zit je aan een klasse vast (E/D/C/B/A/R/S), en die klasse staat in verhouding met het vermogen van je auto. Daarnaast ook nog de andere voorwaarden die je in GT5 wel hebt (MR, Turbo, Japan etc.)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kan je B-Spec al doen via het internet? Had ik ff gemist.DaanozZ schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:43:
en met m'n laptop op schoot b-spec doen xD
Waar moet ik dan zijn? Zie op Gran-turismo.com zo snel ff niet waar ik moet zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als t mag hoor, dan moet je maar ff op PSN aanmelden/op GT een berichtje sturen, dan komen wel een dealtje overeen
Ik vind het in GT5 wel goed gedaan, als je een uitdaging wilt pak je een stok auto. Als je dat niet kunt pak je een overpowerd auto. Voor iedereen wat wils.Angeloonie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:18:
Wat dat betreft is de methode van Forza Motorsport 10x beter, daar zit je aan een klasse vast (E/D/C/B/A/R/S), en die klasse staat in verhouding met het vermogen van je auto. Daarnaast ook nog de andere voorwaarden die je in GT5 wel hebt (MR, Turbo, Japan etc.)
En wil je snel geld verdienen pak je een F1 auto.
Maar hoe goed geeft het je een gevoel als je 5 laps nek aan nek rijdt en echt moet vechten voor de 1e plaats?
Bij mij wel goed als ik eerste wordt, of twee of derde
Geen fouten maken dus!
[ Voor 14% gewijzigd door Aight! op 14-12-2010 23:36 ]
Verwijderd
TuurlijkLampuhkap schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:34:
[...]
Als t mag hoor, dan moet je maar ff op PSN aanmelden/op GT een berichtje sturen, dan komen wel een dealtje overeen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 23:38 ]
LOEB CHALLENGE EIGER NORDWAND K-ROUTE
Sinds ik GT5 heb probeer ik af en toe de loeb challenges, de eerste was nooit een probleem maar ik liep me elke keer stuk op de Eiger Nordwand K-route...
Vanavond de hele avond andere races gedaan maar wilde weer ff wat anders, dus ik denk: Laat ik nog eens een loebje doen, beetje tracktime is nooit weg en misschien zit er gewoon een lange learning curve, tijdens het rijden merk ik ineens dat het lekkerder gaat en ik kan de auto ineens besturen en hij doet wat meer wat ik wil. Mijn tijd was opeens goed voor brons, voor mij gevoel deed ik het niet heel goed, maar toch brons.
Nou blijkt dat ik per ongeluk de TC en de ABS nog op 5 en 1 had staan (op 1 of andere manier zet de game deze steeds weer terug) die zet ik normaal op 0 maar was het nu vergeten. Dit haalde in 1 poging dus al 8 of 9 seconden van mijn beste tijd af... Ik ben normaal niet van de rijhulpjes omdat die je langzamer zouden moeten maken... behalve hier dus.
Denk dat goud nu ook makkelijk haalbaar is. Ik mis alleen echt mijn handrem (die krijg ik met mijn G27 niet onder een knop op het stuur).
Sinds ik GT5 heb probeer ik af en toe de loeb challenges, de eerste was nooit een probleem maar ik liep me elke keer stuk op de Eiger Nordwand K-route...
Vanavond de hele avond andere races gedaan maar wilde weer ff wat anders, dus ik denk: Laat ik nog eens een loebje doen, beetje tracktime is nooit weg en misschien zit er gewoon een lange learning curve, tijdens het rijden merk ik ineens dat het lekkerder gaat en ik kan de auto ineens besturen en hij doet wat meer wat ik wil. Mijn tijd was opeens goed voor brons, voor mij gevoel deed ik het niet heel goed, maar toch brons.
Nou blijkt dat ik per ongeluk de TC en de ABS nog op 5 en 1 had staan (op 1 of andere manier zet de game deze steeds weer terug) die zet ik normaal op 0 maar was het nu vergeten. Dit haalde in 1 poging dus al 8 of 9 seconden van mijn beste tijd af... Ik ben normaal niet van de rijhulpjes omdat die je langzamer zouden moeten maken... behalve hier dus.
Denk dat goud nu ook makkelijk haalbaar is. Ik mis alleen echt mijn handrem (die krijg ik met mijn G27 niet onder een knop op het stuur).
Jeuj heb zojuist al laatste die Mini Challenge gedaan, kreeg ik een gift ticket omdat ik alle Pro races had gehaald -> Nissan R390 GT1 Road Car uit 1998, waarmee ik meteen de Japanese Championship bij Expert kon gaan doen. Bijna fully tuned, maar met een Turbo erop kreeg ik minstens 100pk meer dus dan werd het ook een beetje een saaie race..
Waarom krijgen jullie zulke vette bakken als jullie een niveau gecleared hebben, ik kreeg een fakking 350z, een mx5 en zulk soort troep. Waarom...?!
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Weenie, dit is de eerste keer dat ik een hele serie afgerond heb. Kreeg wel een hele vette moet ik zeggen, bijna standaard (lees, racing soft) 58:924 op Tsukuba
Wordt een eitje dus, dit kampioenschap
Mijn level 12 gift tickets waren een Mitshubishi Lancer uit 2000 (standard) en een Nissan 370 Tuned (premium). Niet heeeel erg speciaal maar kon het slechter treffen.
Kwam ook ineens de F1-auto tegen tussen de occasions, kwam nog 6 ton te kort ofzo, maar na een grote garage-opruiming kon ik hem kopen.
Vier van mn Bob's zijn hem nu aan het uittesten in de 1000km van Suzuka endurance... per ronde 30 seconden sneller dan de tegenstand.. dat zal een spannende race worden
Vier van mn Bob's zijn hem nu aan het uittesten in de 1000km van Suzuka endurance... per ronde 30 seconden sneller dan de tegenstand.. dat zal een spannende race worden
mijn B-spec racer heeft het gewoon voor elkaar gekregen om te verliezen met mijn Bugati V (1200pk) op die dytona baan.... enige wat je daar moet doen is gas geven meer niet!
Die races hebben echt geen tegenstandRudi schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:29:
Kwam ook ineens de F1-auto tegen tussen de occasions, kwam nog 6 ton te kort ofzo, maar na een grote garage-opruiming kon ik hem kopen.

509 BHP - 1100kg - Nissan XANAVI NISMO Z (SUPER GT) '06
Die erna, Nurburg en Tsubaku nog minder

616 BHP - 1120kg - Amuse S2000 GT1 Turbo
Dat zou m'n Furai zelfs nog kunnen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja die is erg vervelend, je zou zeggen dat de AI die je B-spec driver bestuurd gewoon dezelfde AI is als de andere auto's. Maar om de een of andere reden is gas geven op Daytona iets wat ze niet kunnen.AlphaWierie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 01:03:
mijn B-spec racer heeft het gewoon voor elkaar gekregen om te verliezen met mijn Bugati V (1200pk) op die dytona baan.... enige wat je daar moet doen is gas geven meer niet!
Is ook wel een van de dingen die mij doet vermoeden dat het team van Polyphony Digital misschien wat klein is. Ik geniet (meestal) van het spel, lekker verslavend ook, altijd weer nog net even 1 race. Maar de hoeveelheid foutjes en rare dingen die je tegen komt is toch wel erg hoog na zo'n lange ontwikkeltijd.
Wat bij mij heeft geholpen is de 4WD verhouding aanpassen naar 40 - 60 ipv 30 -70Unbreukable schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:39:
LOEB CHALLENGE EIGER NORDWAND K-ROUTE
Gister ook even wezen knallen....Na de tips van dit forum
voor de Nascar challenge gedaan. ABS uitgezet en na 1 poging meteen eerste geworden. Wat een verschil zeg.
Gister ook de american championship gehaald met mijn corvette. De reden waarom het niet lukte was omdat ik op sports hard banden reed.
Nooit naar gekeken of ik wel de juiste banden er weer onder had gelegd.
Na de banden wisseling eerste geworden op laguna sega met ruim 6 sec. voorsprong
Gister ook de american championship gehaald met mijn corvette. De reden waarom het niet lukte was omdat ik op sports hard banden reed.

Nooit naar gekeken of ik wel de juiste banden er weer onder had gelegd.
Na de banden wisseling eerste geworden op laguna sega met ruim 6 sec. voorsprong
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Dat kan toch niet bij de loeb challenges?The DenMan schreef op woensdag 15 december 2010 @ 06:57:
[...]
Wat bij mij heeft geholpen is de 4WD verhouding aanpassen naar 40 - 60 ipv 30 -70
Ik had die franse race uit de beginner-serie nog open staan. Die kon ik gewoon met de Bugatti doen :lol:Unbreukable schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:15:
[...]
Yup, het zit echt heel krom in elkaar. Je wint auto's die je kan gebruiken bij het event wat je net gewonnen hebt... Tevens vind ik ook dat de voorwaarden om aan een kampioenschap/race wel wat scherpen mogen. Bijvoorbeeld het Tuning-Kampioenschap (expert) heb ik net gewoon gedaan met een standaard 458 met racebanden en gewonnen... het is zelfs mogelijk om bijvoorbeeld die sunday-cup (niveau 0) bijvoorbeeld met een super-mega-getunede-enzo te doen.
Hmm hoe heb je dat gemaakt, en waar heb je die stoel vandaan gehaald?JoepW schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:33:
[...]
Join the club. Heb een PWGTRS V2 echt kickuhVeul sneller dan de controller en 'lekkerder' dan een G27
[afbeelding]
Ga ook binnenkort beginnen met een zelfbouw project. Heb je toevallig nog een bouwtekening?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik heb er ook over zitten denken. een stoel ga ik dan gewoon op de sloop halen, er zijn genoeg gepimpte civicjes met kuipstoeltjes die zichzelf om bomen heen krullen die nog prima stoeldonor kunnen zijn denk ik.Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:48:
[...]
Hmm hoe heb je dat gemaakt, en waar heb je die stoel vandaan gehaald?
Ga ook binnenkort beginnen met een zelfbouw project. Heb je toevallig nog een bouwtekening?
bob is gisteren lvl 10 geworden, nog 5 levels tot de zonda!
Ik kan dat met een logitech driving force gt prima veranderen tijdens het racen, net zoals andere instellingen zoals tcs, abs, asm en remkrachtverdeling.Unbreukable schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:25:
[...]
Dat kan toch niet bij de loeb challenges?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Zeker weten. Gewoon even de sloop aflopen. Zitten ook nog mooie "normale" kuipstoelen bij vaak, uit een Golf GTI ofzo. Zitten echt primarlKoekie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:57:
[...]
ik heb er ook over zitten denken. een stoel ga ik dan gewoon op de sloop halen, er zijn genoeg gepimpte civicjes met kuipstoeltjes die zichzelf om bomen heen krullen die nog prima stoeldonor kunnen zijn denk ik.
Dat is dan ook meteen het enige stuur afaik die dit kanPhase schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:06:
Ik kan dat met een logitech driving force gt prima veranderen tijdens het racen, net zoals andere instellingen zoals tcs, abs, asm en remkrachtverdeling.
GoT woensdagavond race (15-12-2010)

Algemene Info
Tijd:: | aanvang 19.00 - start 19.30 |
Track:: | Deep Forest Raceway |
Laps: | 25 |
Avg. Laptime: | 1min. 25sec ~1m30s-1m40s |
Race duur: | 30-35 min ~40-50min. |
Auto: | Lamborgini Gallardo Nissan Skyline |
Schade: | minimaal |
Penalty: | minimaal |
Catch up: | uit |
TC: | aan |
ABS: | 1 |
ASM: | uit |
Aanmeldingen:
nr.: | GoT: | PSN: |
1 | himlims_ | HollandHards * himlims_ * |
2 | mistermo | Bokito078 |
3 | Dabullos | wickyPakje |
4 | Kiff | kiffgp |
5 | ReFreshF5 | ReFreshF5 |
6 | dansion | dansionNld |
7 | YoAfroEddie | YoAfroEddie |
8 | mistermo's friend | PCL1P |
9 | Jackal131 | Jackal131 |
10 | Kaos- | MartijnH77 |
11 | mrdjey | mrdjey |
12 | JoepW | DutchYup |
13 | SinergyX | SinergyX |
14 | phusebox | phusebox (start achteraan |
15 | wie niet | BeeJeeD |
16 | traxion | traxion |
Reserve
DutchDevil79Arco1981
Donstil-NL
Opmerkingen
• Je zorg dat de host [hollandhards] in je friendslist staat voor snel vinden van gameroom• GT5 kent geen invite systeem, vragen voor invite worden genegeerd
• Iedereen racet in dezelfde (standaard/arcade) auto
• Afhankelijk van banden keuze is tenminste 1 pitsstop nodig
• Iedereen kan de game starten - dat is niet de bedoeling
• Houdt 't gezellig; botsen en beuken valt daar niet onder
• Problemen met joinen? Controleer of de volgende poorten juist geforward worden: 5223,3478,3479,3658
• Problemen met joinen? Staat de host niet in jouw friendslist in GT5, herstart de game/ps3
• Problemen met joinen? Herstart ps3 en probeer 't nog een keer, en nog een keer, en nog een keer (game is niet helemaal 100% als gaat om joinen van rooms)
Aanmelden?
> KLIK VOOR DM < geslotenDe regels, auto etc. zijn op verzoek en in overleg te wijzigen
In de loop van volgende week hoop ik fatsoenlijke pagina online te hebben waar we tijden/races kunnen registreren. Afhankelijk van annimo zouden we een planning kunnen maken en een race seizoen houden met punten telling enzo.
[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2010 15:07 ]
Hmm, stom niet eens aan gedacht. Heb nu een Clio V6 ervoor gekocht. Met goude velgen. Williams nieuwe stijlDennisdn schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:43:
Ik had die franse race uit de beginner-serie nog open staan. Die kon ik gewoon met de Bugatti doen :lol:
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
GRAN TURISMO 5: STANDAARD AUTO’S KRIJGEN EEN UPDATE NAAR PREMIUM!
In de onlangs verschenen uitgave van Famitsu laat GT5-papa Kazunori Yamauchi weten dat sommige standard cars via updates zullen worden opgewaardeerd naar premium. We weten allemaal wat dat betekent; een beter gedetailleerd model en interieur!Welke auto’s een poetsbeurt zullen krijgen is nog niet duidelijk, maar we verwachten daar snel meer nieuws over. Even afwachtend om hoeveel en welke auto’s het zal gaan, is dit wel goed nieuws. Er waren een hoop klachten over het grote verschil tussen het – relatief kleine – aantal premium auto’s en de veel minder gedetailleerde standaard auto’s. De komende updates zijn weer een stap in de goede richting.
bron: http://ps3clan.nl/2010/12...-een-update-naar-premium/
bron: http://www.gtplanet.net/g...o-be-upgraded-to-premium/
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2010 10:01 ]
Een vraag over de laatste race van het Dreamcar Championship (3 ronden Nurburg 24h circuit):
Wat zijn de juiste banden daar?
Het druppelde een klein beetje, maar er is geen spray of een overduidelijk natte weg.
Mijn B-spec kreeg Racing Hard, maar zijn pit-lampje bleef branden.
Na 1 rondje pitten > Intermediates, leek me logisch.
Pitlampje bleef weer branden > Regenbanden dan?..... grote fout
Hoewel het regende waren de regenbanden na driekwart rondje op, gewoon op.
Dus mijn vraag: Wat zijn de juiste banden daar? (nou was ie op Racing Hard wel het snelst)
En dikke wagen gewonnen woehoe!!!
Wat zijn de juiste banden daar?
Het druppelde een klein beetje, maar er is geen spray of een overduidelijk natte weg.
Mijn B-spec kreeg Racing Hard, maar zijn pit-lampje bleef branden.
Na 1 rondje pitten > Intermediates, leek me logisch.
Pitlampje bleef weer branden > Regenbanden dan?..... grote fout
Hoewel het regende waren de regenbanden na driekwart rondje op, gewoon op.
Dus mijn vraag: Wat zijn de juiste banden daar? (nou was ie op Racing Hard wel het snelst)
En dikke wagen gewonnen woehoe!!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Klinkt goed. Maar waar ik vooral mijn aandacht op zou richten is de schaduwen (die zijn hoekig) en ook sommige standaard auto's die enorm hoekige lijnen hebben... Dat zou het spel in mijn ogen meer opwaarderenhimlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:00:GRAN TURISMO 5: STANDAARD AUTO’S KRIJGEN EEN UPDATE NAAR PREMIUM!
In de onlangs verschenen uitgave van Famitsu laat GT5-papa Kazunori Yamauchi weten dat sommige standard cars via updates zullen worden opgewaardeerd naar premium. We weten allemaal wat dat betekent; een beter gedetailleerd model en interieur!
Welke auto’s een poetsbeurt zullen krijgen is nog niet duidelijk, maar we verwachten daar snel meer nieuws over. Even afwachtend om hoeveel en welke auto’s het zal gaan, is dit wel goed nieuws. Er waren een hoop klachten over het grote verschil tussen het – relatief kleine – aantal premium auto’s en de veel minder gedetailleerde standaard auto’s. De komende updates zijn weer een stap in de goede richting.

Ligt het nou aan mij of is die license IA wat makkelijker dan IB? Bij IB heb ik 8 zilver en 2 goud en bij IA nu 3 zilver en 6 goud. Moet alleen IA-10 nog, maar die is wel frustrerend
Wordt je door de AI heel licht geraakt is het al over en uit, maar soms knal ik vol op een AI en dan mag ik wel door... Heel vreemd soms 
Vanavond om 19:30 racer zie ik... Weet niet of ik dat ga redden eerlijk gezegd....
Oja iemand vroeg laatst of die Alfa Romeo 155 DTM al langs was geweest in de occasionshop... Ik zag hem gister voor +- 1,5 mio credits... Ik heb maar 8k aan credits, dus kon hem helaas niet kopen
Vanavond om 19:30 racer zie ik... Weet niet of ik dat ga redden eerlijk gezegd....
Oja iemand vroeg laatst of die Alfa Romeo 155 DTM al langs was geweest in de occasionshop... Ik zag hem gister voor +- 1,5 mio credits... Ik heb maar 8k aan credits, dus kon hem helaas niet kopen
voor zo ver ik weet zijn de volgende aanpassingen aangekondigd;Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:09:
[...]Klinkt goed. Maar waar ik vooral mijn aandacht op zou richten is de schaduwen (die zijn hoekig) en ook sommige standaard auto's die enorm hoekige lijnen hebben... Dat zou het spel in mijn ogen meer opwaarderen
- verbeteren van schaduw effecten
- toevoegen van spoelen aan replay modes
- online leaderboards
- timetable voor races
- credits verdienen met online races
en nu dus ook meer premium cars
Vanavond wordt er gereden met een standaard Gallardo of met je eigen versie?
altijd de standaard/arcade auto's; die zijn voor iedereen toegankelijk. Maar andere auto is mij ook goed hoorkaos- schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:14:
Vanavond wordt er gereden met een standaard Gallardo of met je eigen versie?

Inmiddels heb ik een stuurtje kunnen lenen van iemand en het speelt echt geweldig. Alleen heb ik wel een probleem wat ik niet kan oplossen. Het gaat om een GT Driving Force Pro (dus oorspronkelijk voor de PS2) die ik via USB aan de PS3 hang. Alles gaat goed, calibreren van het stuur en dergelijke doet ie netjes bij het starten van GT5. Alleen, soms is het zo dat als ik in een bocht gas wil geven, hij automatisch bij remt. Dit lijkt uit de game zelf te komen. Alleen soms is het dus ook zo dat als ik na de bocht op het gas ga, de auto zo hard bijremt dat ik gewoon stil sta
. Kan niet echt de bedoeling zijn.
Heb al gecheckt of er bekende problemen i.c.m. GT5 zijn, maar niets gevonden. Iemand hier die dit probeel ook ondervindt?
Heb al gecheckt of er bekende problemen i.c.m. GT5 zijn, maar niets gevonden. Iemand hier die dit probeel ook ondervindt?
sowieso mag de bugatti veyron wel premium auto worden
Volgens mij is license IA-10 ook met een Gallardo en met ABS en TC op 1 rijdt ie toch echt wel lekker! Weet zo niet precies welke bandjes er dan onderliggen, maar hij is wel erg stabiel en ook met laat remmen kan je dan de bocht nog met een aardige snelheid nemen.himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:16:
[...]
altijd de standaard/arcade auto's; die zijn voor iedereen toegankelijk. Maar andere auto is mij ook goed hoorbij het testen afgelopen maandag heb ik 'm amper op de baan kunnen houden
Standaard auto's lijken mij ook goed. Bij deze schrijf ik mezelf in onder de nickname van een vriend van me (want daar ben ik dan) PSN : MartijnH77himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:16:
[...]
altijd de standaard/arcade auto's; die zijn voor iedereen toegankelijk. Maar andere auto is mij ook goed hoorbij het testen afgelopen maandag heb ik 'm amper op de baan kunnen houden
Even in de opties de game op simulatie zetten, daarna alle aids (sliphulp, ASM, etc) gewoon uit zetten en knallen.ksborg schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:18:
Inmiddels heb ik een stuurtje kunnen lenen van iemand en het speelt echt geweldig. Alleen heb ik wel een probleem wat ik niet kan oplossen. Het gaat om een GT Driving Force Pro (dus oorspronkelijk voor de PS2) die ik via USB aan de PS3 hang. Alles gaat goed, calibreren van het stuur en dergelijke doet ie netjes bij het starten van GT5. Alleen, soms is het zo dat als ik in een bocht gas wil geven, hij automatisch bij remt. Dit lijkt uit de game zelf te komen. Alleen soms is het dus ook zo dat als ik na de bocht op het gas ga, de auto zo hard bijremt dat ik gewoon stil sta. Kan niet echt de bedoeling zijn.
Been there, done that. Geen succes helaasybastiaans schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:32:
[...]
Even in de opties de game op simulatie zetten, daarna alle aids (sliphulp, ASM, etc) gewoon uit zetten en knallen.

ik gis maar; misschien kun je de ps3 starten terwijl je de rem een klein beetje ingedrukt hebt.
Geloof dat ie de stand van pedalen als '0punt' registreerd. (althans zo werkt 't met de sixaxis en stuurwiel ook) Jij laat die weer los, pedaal komt iets naar je toe; rempunt ligt dan lager - weet niet of werkt, maar is te proberen denk ik
Geloof dat ie de stand van pedalen als '0punt' registreerd. (althans zo werkt 't met de sixaxis en stuurwiel ook) Jij laat die weer los, pedaal komt iets naar je toe; rempunt ligt dan lager - weet niet of werkt, maar is te proberen denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2010 10:53 ]
En je zit niet per ongeluk met je voet op het rempedaal? Misschien blijft hij hangen als je aanremt en komt hij langzaam los oid?
Volgens mij doet een DFP dat "on the fly" als je de pedalen een keer intrapt, daarom draait hij van tevoren ook het stuur een keer naar beide aanslagen. Mij klinkt het nog steeds als iets in het spel, niet in het stuur. Kan je niet beter eerst even dat stuur aan een pc proberen? Of met een andere racegame?himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:48:
ik gis maar; misschien kun je de ps3 starten terwijl je de rem een klein beetje ingedrukt hebt.
Geloof dat ie de stand van pedalen als 'default' registreerd. Jij laat die weer los, pedaal komt iets naar je toe; rempunt ligt dan lager - weet niet of werkt, maar is te proberen denk ik
Ik rem eigenlijk zoals ook in de normale auto, dus die andere voet gebruik ik niet. Dat kan 'm dus sowieso niet zijn.BertP schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:52:
En je zit niet per ongeluk met je voet op het rempedaal? Misschien blijft hij hangen als je aanremt en komt hij langzaam los oid?
Bij het aanzetten van de PS3 heb ik het stuurtje niet aangeraakt, evenmin de pedalen. Wel nog even een reboot gedaan, alles even uit het stopcontact gehaald en zo. Maar dat hielp ook niet. Ik zal eens proberen vanavond of het bij een andere racegame wel werkt, want dat heb ik nog niet getest.himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:48:
Valt me wel op dat het alleen vaak in of vlak na de bocht gebeurd. Rijd je op de Daytona speedway zonder te remmen gebeurd het niet. Dus het hangt volgens mij allemaal vast op het al dan niet remmen.
Ga ik inderdaad eens doen. Die Pro is natuurlijk ook geen native PS3 stuurtje, misschien dat de support vanuit GT5 niet helemaal lekker loopt.ybastiaans schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:54:
[...]
Volgens mij doet een DFP dat "on the fly" als je de pedalen een keer intrapt, daarom draait hij van tevoren ook het stuur een keer naar beide aanslagen. Mij klinkt het nog steeds als iets in het spel, niet in het stuur. Kan je niet beter eerst even dat stuur aan een pc proberen? Of met een andere racegame?
[ Voor 18% gewijzigd door ksborg op 15-12-2010 10:59 ]
Mijn 'eigen' Gallardo ligt prima op de weg. Makkelijk te controleren!himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:16:
[...]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ik bedoel dat je 't juist WEL doet. Nu raak jij je pedalen niet aan, en zijn deze maximaal 'uitgedrukt'. Dat wordt volgens mij als 0-punt gezien door je ps3 op 't moment dat die aangezet wordt.... stel dat jij je pendaal nu wel indruk (voor 10%), je start je ps3 die gaat je stuur/pedalen/controler calibreren. Omdat jij het pedaal dan wel indrukt, registreerd je ps3 een nieuw 0-punt voor je rem. Ik weet niet 100% zeker dat 't werkt, maar je zou 't kunnen proberen.ksborg schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:58:Bij het aanzetten van de PS3 heb ik het stuurtje niet aangeraakt, evenmin de pedalen. Wel nog even een reboot gedaan, alles even uit het stopcontact gehaald en zo. Maar dat hielp ook niet. Ik zal eens proberen vanavond of het bij een andere racegame wel werkt, want dat heb ik nog niet getest.
Ik heb gisteren de Gallardo-challenge gedaan en kon ook prima uit de voeten met die wagen. Totaal niet nerveus, stabiel met aanremmen. Helaas kan ik er vanavond niet bijzijn anders had ik wel even laten zien hoe je zo'n ding bestuurt.Jackal131 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:59:
[...]
Mijn 'eigen' Gallardo ligt prima op de weg. Makkelijk te controleren!
@DFGT problemen: ik heb zelf hetzelfde met mijn rempedaal. Is een bekend probleem en ik heb het nog niet op kunnen lossen.
[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 15-12-2010 11:07 ]
PSN: Shiver23
Staat op de lijst om getest te wordenhimlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:04:
[...]
ik bedoel dat je 't juist WEL doet. Nu raak jij je pedalen niet aan, en zijn deze maximaal 'uitgedrukt'. Dat wordt volgens mij als 0-punt gezien door je ps3 op 't moment dat die aangezet wordt.... stel dat jij je pendaal nu wel indruk (voor 10%), je start je ps3 die gaat je stuur/pedalen/controler calibreren. Omdat jij het pedaal dan wel indrukt, registreerd je ps3 een nieuw 0-punt voor je rem. Ik weet niet 100% zeker dat 't werkt, maar je zou 't kunnen proberen.
Ik heb de stoel gekocht bij SRStoel. (Zie net dat ze tijdelijk zij uitverkocht.... GT5?)Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:48:
[...]
Hmm hoe heb je dat gemaakt, en waar heb je die stoel vandaan gehaald?
Heb de stoel verder naar achteren verplaatst (k-klus) vanwege lange benen
Heb aan de stuurstandaard een beeldscherm- en boxenhouder gemaakt.
En heb die beeldschermhouder weer vastgemaakt aan het onderstel van de stoel. Dit vanwege het gewicht en omdat zonder het scherm de stuurhouder verticaal al niet stabiel genoeg was naar mijn zin.
Ik heb geen bouwtekeningen. Heb gewoon gesleuteld en gelast on-the-fly
Ik heb ook een DFGT maar nog geen problemen, heb m ook pas net maar goed. Dit kan ik dus nog wel verwachten?
Ik heb ook een DFP, maar ik heb geen ervaring met bovenstaande problemen met het rempedaal. Is het niet gewoon de potmeter oid die gaar is? Volgens mij was dat een bekend probleem van die pedalen.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
haha heb ik ook gedaanEthirty schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:58:
[...]
Hmm, stom niet eens aan gedacht. Heb nu een Clio V6 ervoor gekocht. Met goude velgen. Williams nieuwe stijl
heb in het begin veel auto's verkocht die ik eigelijk nodig had voor andere races, nu met b-spec bezig dus win de meeste weer terug + die van a-spec hou ik nu ook gewoon, als je een keer goede auto koopt en volledig tuned kun je toch een hele tijd voorruit en hoef je je auto's niet meer te verkopen eigelijk
qua bouwwerk ziet 't er aanzienlijk degelijker uit dan de playseat, en is nog goedkoper ook. niiceJoepW schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:13:
[...]
Ik heb de stoel gekocht bij SRStoel. (Zie net dat ze tijdelijk zij uitverkocht.... GT5?)
Heb de stoel verder naar achteren verplaatst (k-klus) vanwege lange benen
Heb aan de stuurstandaard een beeldscherm- en boxenhouder gemaakt.
En heb die beeldschermhouder weer vastgemaakt aan het onderstel van de stoel. Dit vanwege het gewicht en omdat zonder het scherm de stuurhouder verticaal al niet stabiel genoeg was naar mijn zin.
Ik heb geen bouwtekeningen. Heb gewoon gesleuteld en gelast on-the-fly
Gister m'n eerste RM gekocht, de Subaru. Ziet en rijdt super maar had gehoopt dat je de kleur kon aangeven maar hij is gewoon wit. Weet iemand of je een RM kan overspuiten en of de stickers dan zichtbaar blijven? En ik meen ergens te hebben gelezen dat je het wagennummer kan aanpassen, weet iemand hoe je dat doet?
PSN: jannvsdvinvs
Wagennummer kun je aanpassen in je Garage. Staat geloof ik naast Verkopen. De rest weet ik niet.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:33:
Gister m'n eerste RM gekocht, de Subaru. Ziet en rijdt super maar had gehoopt dat je de kleur kon aangeven maar hij is gewoon wit. Weet iemand of je een RM kan overspuiten en of de stickers dan zichtbaar blijven? En ik meen ergens te hebben gelezen dat je het wagennummer kan aanpassen, weet iemand hoe je dat doet?
[ Voor 0% gewijzigd door SixFo op 15-12-2010 11:36 . Reden: Typo ]
Als je de auto kiest dan staat er naast tuning het cijfer 99. Deze kan je aanpassen naar het nummer dat je wilt.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Wat rijden jullie zo op die baan met de Gallardo? Ik kwam met controller eergisteren na 10 rondjes niet verder dan een 1:19.xxx
Volgens mij ben ik dan veruit de langzaamste, krijg dat ding niet onder controle.
Volgens mij ben ik dan veruit de langzaamste, krijg dat ding niet onder controle.
Je kan RM's daarna gewoon overspuitenOntzettende_Jan schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:33:
vonnik een vrij gemakkelijke race, 2-3 pogingen gedaan,Phusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:41:
Wat rijden jullie zo op die baan met de Gallardo? Ik kwam met controller eergisteren na 10 rondjes niet verder dan een 1:19.xxx
Gallardo motorisch aardig tunen, en belangrijk sport onderstel, dan 2 cm verlagen en de spring rate 4-5 posities omhoog, en een achterspoiler met max downforce. dan rijd dat ding superstrak. dit was voor die Gallardo race in pro -edit- je hebt het over iets anders
Voor de Ferrari race in pro heb ik toch de 599 gekocht omdat ik die wel mooi vindt, maar die andere reden gemakkelijk bij me weg, dus kheb nog eens dik 50K in tuning moeten stoppen om ze voor de blijven.... kom ik er daarna achter dat ik beter een MR ferrari had kunnen kopen voor de MR race in Expert... en wat win ik na het behalen van de volledige pro series... juist een 599, die heb ik verkocht voor 90c, beetje jammer!
Wat voor auto gebruiken jullie voor die classic race in expert? die lui rijden allemaal in van die vintage racewagens... daar is met een Countach of Miura ook al zijn ze getuned echt geen beginnen aan.
[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 15-12-2010 12:04 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Historic Racing Car Cup kan je het beste doen met de Toyota 7 Race Car die je van Like The Wind (lvl 21) in B-Spec kan winnen. Voor de ferrari challenge had ik een getunede 458 gebruikt, ging vrij makkelijk (en kon herbruikt worden voor de MR cup hoewel ik die al had gedaan met de Minolta volgens mij).
Ik speel ook met een DFP maar eerder gnoemde problemen heb ik nog niet meegemaakt en werkt prima.Ethirty schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:19:
Ik heb ook een DFP, maar ik heb geen ervaring met bovenstaande problemen met het rempedaal. Is het niet gewoon de potmeter oid die gaar is? Volgens mij was dat een bekend probleem van die pedalen.
Ik zou ook zeggen dat de potmeter van je rem pedaal wel eens het probleem zou kunnen zijn.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Hmmm ok dan moet ik nog eens flink verder met B-spec... ben ik nog maar lvl10.Wussie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:03:
Historic Racing Car Cup kan je het beste doen met de Toyota 7 Race Car die je van Like The Wind (lvl 21) in B-Spec kan winnen. Voor de ferrari challenge had ik een getunede 458 gebruikt, ging vrij makkelijk (en kon herbruikt worden voor de MR cup hoewel ik die al had gedaan met de Minolta volgens mij).
Idd khad beter de Ferrari 458 kunnen kopen en tunen... die had ik 2 races kunnen gebruiken en die 599 had ik toch wel gewonnen... nahja achteraf...
[ Voor 47% gewijzigd door Chaoss op 15-12-2010 12:06 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wees gerust Phusebox, ik doe ook een keer mee... Je zal heus niet laatste wordenPhusebox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:41:
Gelukkig ben ik vroeg thuis, kan ik al wat oefenen!
Hahaha

Ik heb echt hardop zitten lachen hier.
edit : als die Gallardo zo moeilijk is om te hanteren, is het dan wel slim om daarmee te gaan rijden ?
[ Voor 16% gewijzigd door kaos001 op 15-12-2010 12:37 ]
Lol....Hoe krijg je het voor elkaar.
Dit is wel super!himlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:00:GRAN TURISMO 5: STANDAARD AUTO’S KRIJGEN EEN UPDATE NAAR PREMIUM!
In de onlangs verschenen uitgave van Famitsu laat GT5-papa Kazunori Yamauchi weten dat sommige standard cars via updates zullen worden opgewaardeerd naar premium. We weten allemaal wat dat betekent; een beter gedetailleerd model en interieur!
Welke auto’s een poetsbeurt zullen krijgen is nog niet duidelijk, maar we verwachten daar snel meer nieuws over. Even afwachtend om hoeveel en welke auto’s het zal gaan, is dit wel goed nieuws. Er waren een hoop klachten over het grote verschil tussen het – relatief kleine – aantal premium auto’s en de veel minder gedetailleerde standaard auto’s. De komende updates zijn weer een stap in de goede richting.
Wat mij betreft hoeft de cockpit view echt niet 100% het zelfde te zijn.. als het maar aanwezig en mooi is.. al die 1000 Toyota's mazdas ect kunnen best wel de zelfde cockpit hebben..
zolang het uiterlijk maar wat mooier is
wasn't me, kwam filmpje tegen op artikel over de fysics van de gameMeagaShira schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:41:[...]Lol....Hoe krijg je het voor elkaar.
Ok, maar als iedereen zo'n moeite had kunnen we misschien toch beter een andere auto kiezenhimlims_ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:42:
we hebben maandag test run gedaan, ook wij hadden moeite met auto op de baan te houden. beste tijd was toen 1m 18s xxx
Dit topic is gesloten.