Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:35
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:39:
Gruwelijk! Het gras beweegt ook als je er langs rijdt :P
Echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
LL Southside schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:38:
Welke auto hebben jullie gebruikt voor Like the wind races level 23 ..?
Ik een Zonda R. Is wel zwaarder dan de tegenstanders en ook minder vermogen, heb er daarom een turbo opgeschroefd en racing soft banden. Alleen ff je versnellingsbak afstellen per circuit en dan is het goed te doen. Heb ook de downforce op max gezet, zelfs op de oval. Kun je dan rijden zelfs zonder het gas te liften en loop je in de bochten zover uit dat ze je op de rechte stukken niet meer bijhalen.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:39:
Gruwelijk! Het gras beweegt ook als je er langs rijdt :P
was al in gt5p ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Nooit op gelet :P. Nu met b-spec zie ik allemaal kleine details. Ook dat de luchtrem van de bugatti beweegt, e.d.

Wel erg mooi gedaan, allemaal kleine puntjes waar ik nu op kan letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Stefie2010 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:48:
[...]

Ik een Zonda R. Is wel zwaarder dan de tegenstanders en ook minder vermogen, heb er daarom een turbo opgeschroefd en racing soft banden. Alleen ff je versnellingsbak afstellen per circuit en dan is het goed te doen. Heb ook de downforce op max gezet, zelfs op de oval. Kun je dan rijden zelfs zonder het gas te liften en loop je in de bochten zover uit dat ze je op de rechte stukken niet meer bijhalen.
Thnx zal t eens proberen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 02:10:
YEAH

International Formula Gran Turismo-championship gewonnen^^
Oftewel, alle reeksen in de A-spec met goud voltooid, nu op naar Endurance O-)

btw, gewonnen auto bij bovenstaand kampioenschap:
spoiler: gewonnen auto
Caterham Seven Fireblade '02 *bummer*

Gewonnen auto met m'n kadobon voor voltooien extreme reeks:
spoiler: extreme reeks
Chevrolet Camaro LM Race Car
zo netjes man ben er zelf niet meer aan begonnen.
welke setup heb je gebruikt en banden keuze ??
eerste 2 lukte me makkelijk daarna cotedazur 2e en nurburgring gp track werd ik laatste doordat ik gebeukt werd. ben toen hellemaal gestopt met die championship dus mag alles weer overnieuw doen :(

edit:
zojuist indy 500 gedaan met mn formula gt. damn dat is echt mega saai.
200 rondjes naar links sturen. snap de lol ervan niet hellemaal.
ben nu nog steeds level 28 want kreeg maar 280000 exp met die race.
en wel een hele 235000 credits ;) echt een vetpot......
ben maar weer b-spec aan het grinden want kom nog steeds niet door die 2e dtm race heen.
over gp track nurburgring. hij blijft contstant maar achter iedereen aan rijden, maar inhalen ho maar, en als ie inhaalt wordt ie meteen terug gepakt.

[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Meneer D. Sharp krijgt steeds meer lef. :D Driftend de bochten door met een AC Cobra, doet ie niet slecht! Misschien wordt het dan toch wel wat met hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:21:
[...]

Ik heb daar de Chapparal 2J voor gebruikt, heb nu ook de Toyota 7 in m'n bezit, alleen heb deze ff uitgeleend. Beide kan je van mij lenen zodra ik toyota 7 terug heb. vandaag kan ik geen auto's meer versturen
Geen flauw idee hoe uitlenen en zoiets werkt, maar ik maak graag gebruik van je aanbod!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Stefie2010 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:48:
[...]

Wat een ellende is die 2e race van Like the wind zeg... Ik wor elk keer in de laatste ronde achterste voren gezet door die kut AI....AAAARGGGGHHHHH.... Ik rij em ook met een Zonda R maar ik rij echt niet van ze weg. Wat bedoel je met de downforce op max? Zet je dan de achtervleugel op ze laagst of op ze hoogst en die je dan nog iets met de voorbumper? Ik heb ze nu op 32 voor en 50 achter staan..

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:11:
ben maar weer b-spec aan het grinden want kom nog steeds niet door die 2e dtm race heen.
over gp track nurburgring. hij blijft contstant maar achter iedereen aan rijden, maar inhalen ho maar, en als ie inhaalt wordt ie meteen terug gepakt.
Gebruik jij ook die concept Lexus daarvoor? Ik heb hem wat aanwijzingen moeten geven maar ging toch vrij makkelijk eerste.

B-spec Indie is een ramp, het enorm afremmen in de bochten is niet leuk. Gok met die Formula GT het een eitje is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heuj, ik heb net een driftproef gedaan, totaal meer dan 12000 punten, krijg ik mn trophy niet! :/

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 12-12-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayman1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 20:37
Klopt het dat als je stuur er dus niet in gt5 in staat, je hem ook niet kan gebruiken voor het racen?
Werkt op de ps3 en in de menu's van gt5 gewoon prima, maar zodra ik ermee wil gaan racen gebeurt er helemaal niets, en moet ik ook mijn normale controller weer op nummer 1 zetten anders doet die ook niets.

Klopt dat het een wat ouder stuurtje is, en ook vrij simpel. Maar zou het raar vinden dat je persé een duur stuur moet kopen wat hun voorschotelen en anders werkt het gewoon niet.

Gaat om een Trust Force Feedback Steering Wheel GM-3500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Karpertjuh schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:37:
[...]

Wat een ellende is die 2e race van Like the wind zeg... Ik wor elk keer in de laatste ronde achterste voren gezet door die kut AI....AAAARGGGGHHHHH.... Ik rij em ook met een Zonda R maar ik rij echt niet van ze weg. Wat bedoel je met de downforce op max? Zet je dan de achtervleugel op ze laagst of op ze hoogst en die je dan nog iets met de voorbumper? Ik heb ze nu op 32 voor en 50 achter staan..
Voor- en achtervleugel op z'n hoogst en racing soft banden. Hoef je niet te remmen of het gas loslaten in de bochten. Ik pakte toen na de eerst 2-3 bochten zo'n voorsprong dat ze niet meer in je slipstream kunnen komen en ze je dus ook niet meer bijhalen.

edit: Heb je ook de grootste turbo geinstalleerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Stefie2010 op 12-12-2010 18:13 ]

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
SChief schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:52:
Heuj, ik heb net een driftproef gedaan, totaal meer dan 12000 punten, krijg ik mn trophy niet! :/
Je moet het in Arcade doen en dan met ''sectors'' in plaats van ''hele ronde''

(dan heb je bepaalde delen in een ronde waar je wel punten krijgt en bepaalde delen ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Stefie2010 schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:11:
[...]

Voor- en achtervleugel op z'n hoogst en racing soft banden. Hoef je niet te remmen of het gas loslaten in de bochten. Ik pakte toen na de eerst 2-3 bochten zo'n voorsprong dat ze niet meer in je slipstream kunnen komen en ze je dus ook niet meer bijhalen.

edit: Heb je ook de grootste turbo geinstalleerd?
Thx ik ga het mogen gelijk proberen.. voor vandaag ben ik er ff klaar mee want ik was weer in staat om me plasma van de muur te trekken.. Grootste turbo heb ik erop zitten ja.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:03:
[...]

Nooit op gelet :P. Nu met b-spec zie ik allemaal kleine details. Ook dat de luchtrem van de bugatti beweegt, e.d.
Zag dat vanmiddag ook ineens...vanaf 230 km/u komt de spoiler omhoog...en bij het remmen wordt ie verticaal geklapt en als luchtrem gebruikt....super!

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Laatst online: 04-07 17:32
hm ik denk ik ga eens online proberen maar ik krijg steeds een melding dat mijn netwerk niet compatibel is met die van de ruimte eigenaar, is dit vaker? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
v8power67 schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:11:
[...]

zo netjes man ben er zelf niet meer aan begonnen.
welke setup heb je gebruikt en banden keuze ??
eerste 2 lukte me makkelijk daarna cotedazur 2e en nurburgring gp track werd ik laatste doordat ik gebeukt werd. ben toen hellemaal gestopt met die championship dus mag alles weer overnieuw doen :(
Ik zal na deze b-spec eens even kijken naar m'n settings, had de auto sowieso wat verlaagd, dacht -3 -3 en bandenkeuze was zacht, verder zal ik nog even kijken hoe ik de downforce had ingesteld en de gearboxratio. hoeveel rondes heb je gedaan bij de nurburgring?? want die vond ik namelijk prima te doen, ik werd in de eerste bocht ook gebeukt, maar ben toch doorgereden. bleek dat ze bij mij in de chicane voor de laatste bocht bijna allemaal spinde, had dus een vrij easy race en won met 30+ seconden verschil. tevens was monza ook super relaxed in de regen omdat ik voordat de race begon al Race:regenbanden had gekozen, de computer blijkbaar niet, dus ik reed na het eerste rondje al eerste en zij gingen allemaal de pits in. voor mijn gevoel reden ze ook niet op hun max in de regen. Suzuka regen heb ik geskipt omdat ik al 175 punten voorstond met de laatste race te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

DaanozZ schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:07:
hm ik denk ik ga eens online proberen maar ik krijg steeds een melding dat mijn netwerk niet compatibel is met die van de ruimte eigenaar, is dit vaker? iemand ervaring?
Dat is een bekend probleem bij diverse KPN IPB modems. Ik heb bv een Experiabox (Thomson TG789vn) en daarmee is het een probleem. KPN is net begonnen met uitrollen van een update. Die heb ik net binnen: Softwareversie: 8.4.2.U zou het probleem moeten op te lossen.
Ik ga dat zo proberen. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
JoepW schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:43:
[...]

Dat is een bekend probleem bij diverse KPN IPB modems. Ik heb bv een Experiabox (Thomson TG789vn) en daarmee is het een probleem. KPN is net begonnen met uitrollen van een update. Die heb ik net binnen: Softwareversie: 8.4.2.U zou het probleem moeten op te lossen.
Ik heb die firmware vandaag ook ontvangen op mijn TG789vn... NAT staat nu op Type 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
JoepW schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:43:
[...]

ok thanks! laat je het even weten of dat werkt? heb idd een kpn experia dinges ;)
gwn op hun site de nieuwe firmware downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
DaanozZ schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:02:
[...]

ok thanks! laat je het even weten of dat werkt? heb idd een kpn experia dinges ;)
Ik wil niet zeiken hoor, maar volgens mij moet je dit probleem verder even op een ander forum of via DM's oplossen, heeft verder niks met Gran Turismo 5 te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
heeft er wel mee te maken want je kan niet in in alle races, races die je via gt5 wil spelen. normaal heb ik er ook nooit problemen mee alleen met gt5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Zijn er nog mensen die vanavond willen racen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:32:
Zijn er nog mensen die vanavond willen racen??
Jawel, maar ik moet geloof ik eerst even naar 'Boer zoekt vrouw' kijken ;)
PSN: DutchYup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

DaanozZ schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:02:
[...]

Gaat automatisch en dan moet je wat zaken instellen.
mathijs55 heeft gelijk. Dus instructies vind je met google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:05:
[...]

Ik wil niet zeiken hoor, maar volgens mij moet je dit probleem verder even op een ander forum of via DM's oplossen, heeft verder niks met Gran Turismo 5 te maken ;)
Je hebt gelijk. Ze googlen maar ff ;)
Maar ik kan nu eindelijk on-line racen. Vanmiddag gedaan en erg leuk!

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 12-12-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
lol, zullen we om half 10 dan maar afspreken voor de mensen die willen??

ik maak na deze b-spec race mijn lounge beschikbaar.

PSN ID: MathijsFranken

Race om 21:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:41:
lol, zullen we om half 10 dan maar afspreken voor de mensen die willen??

ik maak na deze b-spec race mijn lounge beschikbaar.

Race om 21:30
Goed id.
Als jouw lounge vol is open ik er wel een ook om ca. 1/2 10.
PSN ID: DutchYup (Joep dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:07:
[...]

Ik zal na deze b-spec eens even kijken naar m'n settings, had de auto sowieso wat verlaagd, dacht -3 -3 en bandenkeuze was zacht, verder zal ik nog even kijken hoe ik de downforce had ingesteld en de gearboxratio. hoeveel rondes heb je gedaan bij de nurburgring?? want die vond ik namelijk prima te doen, ik werd in de eerste bocht ook gebeukt, maar ben toch doorgereden. bleek dat ze bij mij in de chicane voor de laatste bocht bijna allemaal spinde, had dus een vrij easy race en won met 30+ seconden verschil. tevens was monza ook super relaxed in de regen omdat ik voordat de race begon al Race:regenbanden had gekozen, de computer blijkbaar niet, dus ik reed na het eerste rondje al eerste en zij gingen allemaal de pits in. voor mijn gevoel reden ze ook niet op hun max in de regen. Suzuka regen heb ik geskipt omdat ik al 175 punten voorstond met de laatste race te gaan.
nog belangrijker wat ik vergat te vragen race je met een stuur ??
zelf met controller en het lukt gewoon niet. bij nurburgring reed ik tot een na laatste ronde eerste en toen kreeg ik een beuk en lag ik laatste. ik kwam maar niet bij ze weg, soms reed ik door die crashes bij die laatste bocht meer dan 20 sec voor, en dan binnen een lap waren ze weer terug.
probleem is dat met controller hij heel traag reageert op sturen.
bv die schumacher bocht moet ik afremmen omdat hij zo traag terug stuurt. terwijl met andere auto's het prima werkt. dus moet hem maar eens proberen met stuur denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Maar dan kan jij de mijne toch niet joinen ofwel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
v8power67 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:44:
[...]

nog belangrijker wat ik vergat te vragen race je met een stuur ??
zelf met controller en het lukt gewoon niet. bij nurburgring reed ik tot een na laatste ronde eerste en toen kreeg ik een beuk en lag ik laatste. ik kwam maar niet bij ze weg, soms reed ik door die crashes bij die laatste bocht meer dan 20 sec voor, en dan binnen een lap waren ze weer terug.
probleem is dat met controller hij heel traag reageert op sturen.
bv die schumacher bocht moet ik afremmen omdat hij zo traag terug stuurt. terwijl met andere auto's het prima werkt. dus moet hem maar eens proberen met stuur denk ik.
Ik heb die races gewoon met de controller gedaan ;) sturen en gassen met de 2 anologe sticks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:44:
Maar dan kan jij de mijne toch niet joinen ofwel? ;)
Nee dat niet. Maar dan kunnen er nog meer GoT'rs rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik verwacht niet dat er heel veel mensen gaan rijden, hoeveel man kunnen er in een lounge??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
32, 16 tegelijk racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
ooh, dan denk ik dat iedereen wel in mijn lounge past, ik moet nog 4 rondjes a 1.30 dan ga ik hem openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 15:41
Hooooo wat heb ik toch een hekel aan NASCAR! Heb de grootste problemen doe special te halen, echt afschuwelijk!

De like the wind challenge ging me eigenkijk heel gemakkelijk af met me 908 hdi fap team Peugeot kneeler! Wat rijdt dat ding lekker zeg!

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:45:
[...]

Ik heb die races gewoon met de controller gedaan ;) sturen en gassen met de 2 anologe sticks
serieus mja dan ligt het aan mij, welke assists heb je aan staan??
zelfs met tcs 10 en asm aan slip herstel aan eigenlijk alles aan.
en nog heeft dat ding gewoon geen grip, bij uitkomen van bochten alleen maar spinnen. en dan werd ik vaak gelijk weer ingelopen door de rest. mja ga morgen wel weer proberen. moet toch gewoon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
ik had wel wat dingen aanstaan ik dacht:
TC: 5
Slip herstel: aan
ASM: uit
ABS: 5

Merkte echter wel dat het remmen eigenlijk altijd in een rechte lijn moet gebeuren, anders ben je de pineut, en heel voorzichtig op het gas gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mn eerste poging was met een setup van internet en alles uit zelfs tcs(alleen abs op 5). toen lukte het me redelijk maar cotedazur is dan niet te doen. toen maar gestopt. 2e keer met tcs op 5 en abs op 1. lukte me cotedazur op 2e plek en daarna ging eht fout. maja gaat me morgen gewoon lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik heb nu een lounge aangemaakt, zou het leuk vinden als er mensen komen races,

Suggesties voor banen/auto's staan open, het is nu nog allemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
v8power67 schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:59:
mn eerste poging was met een setup van internet en alles uit zelfs tcs(alleen abs op 5). toen lukte het me redelijk maar cotedazur is dan niet te doen. toen maar gestopt. 2e keer met tcs op 5 en abs op 1. lukte me cotedazur op 2e plek en daarna ging eht fout. maja gaat me morgen gewoon lukken ;)
Ik heb trouwens de downforce van de auto ook veranderd. naar 66 aan de voorkant en 86 aan de achterkant. is bijna maximaal. hiermee ga je denk ik wel verschli merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Iemand Grand Turismo all star gedaan met zijn Furai? Hou ze opzicht wel bij, maar wel extreem moeilijk :P

ik hou ze toch niet helemaal bij :P

[ Voor 15% gewijzigd door Aight! op 12-12-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:13:
[...]

Ik heb trouwens de downforce van de auto ook veranderd. naar 66 aan de voorkant en 86 aan de achterkant. is bijna maximaal. hiermee ga je denk ik wel verschli merken
ja ik had downforce op max voor en achter. als ik achter iets lager zette, draaide ie in snelle bochten ineens om.
had hem afgesteld op meer onderstuur zodat ik sneller de bochten uitkwam en minder snel omdraaide. maar alsnog constant burnen en spinnen.

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Nabend allen, ik probeer me suf te zoeken naar een lambo countach om bepaalde events te kunnen rijden, iemand die hem uit wil lenen?

PSN: whocarez-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijven jullie???

@ mathijsfranken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

OK dan

Net met bob de Gran Turismo All Stars Championship gedaan en daar moet je hem wel bij babysitten zeg; wel goud gehaald, maar ging er om; was voor eerst echt spannende race met bob.
Had alleen de ring silver.

Maar elke race was zijn strenght helemaal foetsie, physical EN mental :S

Maar bob kan rijden man in een race car...daar ben ik niks bij :P
Heb het zelf nog niet gehaald ;)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
kihon schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:33:
OK dan

Net met bob de Gran Turismo All Stars Championship gedaan en daar moet je hem wel bij babysitten zeg; wel goud gehaald, maar ging er om; was voor eerst echt spannende race met bob.
Had alleen de ring silver.

Maar elke race was zijn strenght helemaal foetsie, physical EN mental :S

Maar bob kan rijden man in een race car...daar ben ik niks bij :P
Heb het zelf nog niet gehaald ;)
bob O+ downforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Geef Bob een shelby cobra en het is een burnout feest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Klopt het trouwens dat je Standard cars makkelijker te besturen zijn? Met mijn Furai en Veyron rijd ik gemakkelijker dan met een groot aantal Premium auto's. Maar misschien lijkt het maar zo omdat ik veel met die 2 rijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
FerdiV schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:52:
Klopt het trouwens dat je Standard cars makkelijker te besturen zijn? Met mijn Furai en Veyron rijd ik gemakkelijker dan met een groot aantal Premium auto's. Maar misschien lijkt het maar zo omdat ik veel met die 2 rijd :D
Volgens mij moet dat geen verschil maken, de Furai en de Veyron zijn over het algemeen vrij eenvoudige auto's omdat de Furai een GIGA achterspoiler heeft en dus heel stabiel is, en de Veyron 4wd heeft en zowieso vrij eenvoudig rijdt. Ik heb onbestuurbare standaard auto's en premiums, en van beide ook heeeeeerlijk sturende.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ok mooi, gelukkig want ik zou het al raar vinden :P

Moet helaas weer stoppen, was zo lekker vandaag met die G27. Heb hem op 7 staan, wel vrij hoog maar vind dat juist wel gaaf. Merk t wel soms aan mijn handen en armen :D

[ Voor 62% gewijzigd door FerdiV op 12-12-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

FerdiV schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:03:

Moet helaas weer stoppen, was zo lekker vandaag met die G27. Heb hem op 7 staan, wel vrij hoog maar vind dat juist wel gaaf. Merk t wel soms aan mijn handen en armen :D
De feedback bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
schumi2004 schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:26:
Nabend allen, ik probeer me suf te zoeken naar een lambo countach om bepaalde events te kunnen rijden, iemand die hem uit wil lenen?

PSN: whocarez-
die krijg je als je dat lamborghini event op lvl 13 dacht ik uitrijdt op goud, moet er nog paar races mee met die countach, dinsdag kan ik hem je wel uitlenen, ben morgen jarig dus dan zit de ps3 er niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ja sorry, die bedoel ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Dat was wel ff een leuke sessie online, vooral op het einde met die Tom's Supra op Trail circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

vanavond even met de B-spec bezig geweest, heb van beginner nu alles op goud behalve die yaris wedstrijd... omdat ik geen yaris heb! blijkbaar heb ik die verkocht... want kheb hem in a-spec wel gehaald... :P

kvin b-spec vrij saai kzit ondertussen wat te inetten :P.... soms ook erg frustrerend om je driver van die domme fouten te zien maken... maar goed het levert wel cash en auto's op :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:55:
Dat was wel ff een leuke sessie online, vooral op het einde met die Tom's Supra op Trail circuit
Absoluut. Gelijke auto's en dan ook nog een waarmee je kan driften / powersliden is gaaf en de baan was daar ook zeer geschikt voor.
Binnenkort weer ;)
Thnx voor de leuke race(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
@Choass: Heb je geen VITZ? Daar kan het ook mee.

@het drift gebeuren: Ik doe dat dus nooit, snap ook nooit hoe dat moet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

neeej Vitz heb ik ook niet... kheb 1 van beide uiteraard wel gehad... maja zit nu steeds wat bij de 2'de handsjes te kijken of 1 van beide voorbij komt... uiteraard kom je de wagens die je zoekt meestal niet tegen :P

en het blijft leuk om loze wagens te tunen, kheb nu een Honda CRX met 260pk... de tuning koste way meer dan die wagen op zich maar kheb 10 jaar trug ook zelf zo'n auto gehad :P

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 12-12-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik probeer nu met mijn Bob de Ferrari race te doen.
Met een 512BB wil het niet echt lukken.

Met welke auto heeft jullie Bob die race gewonnen?
Begin namelijk het gevoel te krijgen dat ongeacht zijn level de 512BB gewoon niet snel genoeg is voor bob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Bob heef tie gewoonen met zelfde auto die ik ervoor had gebruikt > mijn Enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Chaoss
ik kan je mn 232pk Vitz wel sturen :P

edit
Iemand die museumkaarten wil ruilen?
Ik heb dubbel:
Audi nr 9
Citroën nr 174
Mercedes nr 12
Nissan nr 155

Doet me denken aan flippo's en topshots verzamelen vroeger :$

[ Voor 72% gewijzigd door GAIAjohan op 13-12-2010 00:07 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ow je kan ook museumkaarten dubbel hebben? :D Zal morgen eens kijken of ik iets 2x heb. :)
RisingSun schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:29:
[...]
Je moet het in Arcade doen en dan met ''sectors'' in plaats van ''hele ronde''

(dan heb je bepaalde delen in een ronde waar je wel punten krijgt en bepaalde delen ook niet)
Thanks, zal morgen eens kijken.

[ Voor 65% gewijzigd door S_Chief op 13-12-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Deadsy schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:42:

Begin namelijk het gevoel te krijgen dat ongeacht zijn level de 512BB gewoon niet snel genoeg is voor bob.
ik zit daar nu ook. die 512 is net niet goed genoeg meer.. (getuned op 500nogwat pk) ik had zelf die ferrari van 600pk standaard gekocht. (die wat ronder model) kost maar een ton. en nog een halve ton tunen en je blaast de Enzo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lol, wist ik ook niet dat je museumkaarten dubbel kon hebben, zal morgen eens checken meneer flippoman ;)

De Enzo heb ik nu op een 900pk zitten met 1100 kg, rijdt opzich best lekker.

Snap niet hoe jullie het geduld kunnen opbrengen in B-Spec btw, heb het vanmiddag nog even gedaan en ik vind er echt geen reet aan. Meneer kan de Vitz cup niet eens winnen met een 235pk sterke Yaris RS. Spint ie van de baan, gaat ie gewoon vrolijk wachten totdat ze alle 11 voorbij zijn, zo'n slechte AI zie je toch maar echt zelden.... 8)7

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn beide B-spec coureurs hadden er geen problemen mee./ Moet nog effe zien wat nr 3 L.Hamilton er mee doet. En mss ontsla ik U. Schumacher wel. Dat is best een faalhaas al haalde hij de Vitz race makkelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 13-12-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GAIAjohan schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:58:
@ Chaoss
ik kan je mn 232pk Vitz wel sturen :P

edit
Iemand die museumkaarten wil ruilen?
Ik heb dubbel:
Audi nr 9
Citroën nr 174
Mercedes nr 12
Nissan nr 155

Doet me denken aan flippo's en topshots verzamelen vroeger :$
gaarne dan kan ik die race ff op goud halen en dan stuur ik hem je terug.

mijn online dinges is wanderer200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

Vanavond eerst 405km/h met mijn gewonnen Veyron gehaald (in de meest afgrijselijke kleurencombi: groen/blauw; iemand ruilen?). Vervolgens genoeg cash verzameld om mijn donor Corvette ZR1 om te bouwen tot racer. Kom ik er eerst achter dat je voor 385k verdraaid weinig technische extra's krijgt, dus nog een kleine 80k (geloof ik) ertegen aan en daarna de ring op.

Aj Caramba :o Wat is dat ding bloedsnel zeg, ik kan niet snel genoeg reageren. Mijn eerste rondje niet echt foutloos gereden (paar keer gras en vangrail geraakt) en verder nog niet eens voluit en nu al een 6:59 8) O+

Wat is GT5 toch _/-\o_ d:)b _/-\o_

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
AlphaWierie schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:24:
[...]

ik zit daar nu ook. die 512 is net niet goed genoeg meer.. (getuned op 500nogwat pk) ik had zelf die ferrari van 600pk standaard gekocht. (die wat ronder model) kost maar een ton. en nog een halve ton tunen en je blaast de Enzo voorbij.
Zal er later eens naar kijken. Hoop dat ik er goedkoop vanaf kom met Bob want ik heb op het moment maar een half mln ofzo. En ik moet nog een Formule auto kopen voor A-Spec,
Zit nu een lvl 18 japans kampioenschap te rijden met Bob.

Bob doet dit met de Toyota Minolta. Appeltje eitje dacht ik aan het begin totdat ik zag dat hij in de eerste race absurd langzaam door de bochten ging etc en uiteindelijk 1e werd met 4 sec op de nr2. Hij won net de 2e race met 8 sec voorsprong.

Ik heb denk ik niet de juiste banden :D. Niet helemaal zeker maar Sport zacht of hard zal wel het max zijn en die heb ik niet :D heb alleen comfort zacht en race.

@Ethirty
IK weet niet waarom maar ik moet een foto zien van jouw Veyron :D

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 13-12-2010 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:41:
[...]

gaarne dan kan ik die race ff op goud halen en dan stuur ik hem je terug.

mijn online dinges is wanderer200 :)
Ik moet nog ff 3 sneeuwrallychallenges doen en dan stuur ik m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Heb de 400 km/h gebroken en de trophy gehallad met mijn Minolta...tjonge wat een OWNAGE auto is dat zeg..zou niet mogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 10:47

OMD

Ik speel sinds meer dan 20 jaar spelletjes, commander keen, jill of the jungle, test drive, ik heb ze allemaal gezien maar allemachtig wat is dit een verschrikkelijk k*t spel zeg. Gekomen tot level 21 a-spec en level 6 b-spec. Verder kan ik niet meer komen want ligt in de vuilnisbak, buiten wel te verstaan.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

OMD schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:59:
Ik speel sinds meer dan 20 jaar spelletjes, commander keen, jill of the jungle, test drive, ik heb ze allemaal gezien maar allemachtig wat is dit een verschrikkelijk k*t spel zeg. Gekomen tot level 21 a-spec en level 6 b-spec. Verder kan ik niet meer komen want ligt in de vuilnisbak, buiten wel te verstaan.
Mag ik je spel dan overnemen ? >:) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Deadsy schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:43:
@Ethirty
IK weet niet waarom maar ik moet een foto zien van jouw Veyron :D
Nou vooruit:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/N07ka.jpg

:r

[ Voor 6% gewijzigd door Ethirty op 13-12-2010 01:14 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lijkt meer op grijs blauw :(
Had hem graag willen zien in groen blauw zoals je zei want die combi is echt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Deadsy schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:42:

Mijn bob is net 2e geworden in m'n 458 Italia, hij faalde op de laatste ronde en werd ingehaald :( Straks nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMD schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:59:
Denk eerder dat het aan jou ligt dan aan het spel. En tsja, ik ben rond hetzelfde jaartal begonnen met gamen. Grand prix Circuit was mijn eerste spel O+. Daarna kreeg ik test Drive 1.

@ Chaoss
verzonden

Nieuwe B-spec coureur gedaan met de naam P. Ong.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 13-12-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Deadsy schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:05:
Had hem graag willen zien in groen blauw zoals je zei want die combi is echt 8)7
Kleur was niet goed vast te leggen, want of het groen of het blauw verkleurde vreemd. Maar het is echt groen/blauw. Dat Kaz deze combi heeft goedgekeurd :N

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ben ik blij dat m'n Bugatti Dark Silver Metallic is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ethirty schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:11:
[...]

Kleur was niet goed vast te leggen, want of het groen of het blauw verkleurde vreemd. Maar het is echt groen/blauw. Dat Kaz deze combi heeft goedgekeurd :N
Is bijna net zoiets als die mensen die een Ferrari een camouflage kleur geven of roze laten spuiten.

Allemaal tegen de muur zetten :).

Een Toyota Minolta op normale comfort banden is echt niet om aan te zien. Bijna elke bocht neemt hij met 50km/h. Dat ik tot nu toe elke race gewonnen heb is puur te danken aan de lange rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Sauber C9 en Mazda 787B zal je zeker moeten kopen?
UCDealership dan maar afstuinen :P

Of krijg je die door events te winnen? Net als Minolta/Toyota 7 etc?

[ Voor 12% gewijzigd door kihon op 13-12-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
kihon schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:19:
Sauber C9 en Mazda 787B zal je zeker moeten kopen?

Of krijg je die door events te winnen? Net als Minolta/Toyota 7 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

@ Wussie Tnx

Wil alle race cars hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
FerdiV schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:03:

Ik heb hem op 10 staan :D

En dan ook nog eens op simulation rijdt heerlijk, vooral als je rally sneeuw rijdt en je remt te hard dan is je forcefeedback helemaal weg totdat de grip aantrekt.

Heb al een bak koffie op de grond gekregen daardoor })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

YAY

Bobette heeft de Historic Cup gewonnen met Toyota 7...

Echt hoor moet je eerst extreme challenge halen om een expert te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Deadsy schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:19:
[...]

Is bijna net zoiets als die mensen die een Ferrari een camouflage kleur geven of roze laten spuiten.

Allemaal tegen de muur zetten :).

Een Toyota Minolta op normale comfort banden is echt niet om aan te zien. Bijna elke bocht neemt hij met 50km/h. Dat ik tot nu toe elke race gewonnen heb is puur te danken aan de lange rechte stukken.
oh oh, ik heb mijn Ferrari Enzo Roze gespoten, gewoon omdat het kan. en het ziet er serieus waar geweldig uit _/-\o_ zal er vanmiddag wel eens foto's van plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijhk de Loeb sneeuwchallenge gehaald in...
4:14.741
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
mathijs55 schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:46:
[...]

oh oh, ik heb mijn Ferrari Enzo Roze gespoten, gewoon omdat het kan. en het ziet er serieus waar geweldig uit _/-\o_ zal er vanmiddag wel eens foto's van plaatsen ;)
LOL wou net zeggen er posten iemand gisteren nog dat hij zijn Enzo roze had gespoten hij zou hem nog posten in het foto topic :P

Ik heb mijn veyron overigens zwart gespoten :9 aangezien de kleur waar ik hem in kreeg echt lelijk was ...

[ Voor 35% gewijzigd door JT888 op 13-12-2010 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
mathijs55 schreef op maandag 13 december 2010 @ 01:46:
[...]

Heet je toevallig Paris Hilton? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op maandag 13 december 2010 @ 02:28:
Eindelijhk de Loeb sneeuwchallenge gehaald in...
4:14.741
:/
Oh man, die zijn echt lastig. Ik merk wel trouwens dat ik op sneeuw veel harder ga dan dat ik op gravel ga. Mijn stuur "bokt" ook de hele tijd heen en weer op gravel zodat het sturen super moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15
Iemand nog tips voor Eiger Nordwand in beginner Grand Tour?
Ik zie nergens verbeterpunten in mijn rondje en toch kom ik ca. 3 sec te kort.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Phusebox schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:22:
Iemand nog tips voor Eiger Nordwand in beginner Grand Tour?
Ik zie nergens verbeterpunten in mijn rondje en toch kom ik ca. 3 sec te kort.
De meeste tijd is te winnen in de eerste 3 hairpins. Ik zit nu op een 1:18,7xx (of 1:18,4xx) maar het blijft een lastige klus om onder die 1:17 te komen.

Heb zelf ook veel problemen met die toscaanse nachtrace met die oranje lambo... tevens grand tour. Het rare is dan wel dat die 5e race (rome dacht ik) super makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Laatst online: 04-09 16:37
Unbreukable schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:53:
[...]

De meeste tijd is te winnen in de eerste 3 hairpins. Ik zit nu op een 1:18,7xx (of 1:18,4xx) maar het blijft een lastige klus om onder die 1:17 te komen.

Heb zelf ook veel problemen met die toscaanse nachtrace met die oranje lambo... tevens grand tour. Het rare is dan wel dat die 5e race (rome dacht ik) super makkelijk is.
Hier hetzelfde probleem. Kom maar niet aan de 1:17 en die lambo race is zwaar frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
All stars cup in Expert is echt lastig te doen met een Corvette ZR1. Het wil echt nét, maar dan moet je binnen 2 bochten sowieso al op 1 liggen. Praktisch alles getuned behalve de Race Modification.

Wat doet deze optie precies? want 350.000 credits spenderen is nogal wat.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
kaos- schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:10:
All stars cup in Expert is echt lastig te doen met een Corvette ZR1. Het wil echt nét, maar dan moet je binnen 2 bochten sowieso al op 1 liggen. Praktisch alles getuned behalve de Race Modification.

Wat doet deze optie precies? want 350.000 credits spenderen is nogal wat.
Die maakt van je wagen een racewagen. De highlights: race versnellingsbak, race ophanging, race remmen, race instelbaar diff, lichtere body, dikkere banden, een hele bult downforce etc. en daarna douw je er de motorspullen op en dan loopt ie als een dolle.

Ik denk dat ie daarvan 20% sneller wordt. Is de poen zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel jammer dat ik nu 2x zo,n Toyota huppeldepup sport concept gewonnen.... de eerste in de A-sepc, de 2'de in B-spec... wel jammer dat het spel je 2x dezelfde wagen als reward geeft (als ik nu de eerste had gekocht ok...).

Ruil handel ist ook niet want iedereen wint die wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Chaoss schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:59:
Wel jammer dat ik nu 2x zo,n Toyota huppeldepup sport concept gewonnen.... de eerste in de A-sepc, de 2'de in B-spec... wel jammer dat het spel je 2x dezelfde wagen als reward geeft (als ik nu de eerste had gekocht ok...).

Ruil handel ist ook niet want iedereen wint die wagen.
Ze zijn toch wel verschillend ?

Ik heb er 1 van '09 en 1 van '10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ybastiaans schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:35:
Die maakt van je wagen een racewagen. De highlights: race versnellingsbak, race ophanging, race remmen, race instelbaar diff, lichtere body, dikkere banden, een hele bult downforce etc. en daarna douw je er de motorspullen op en dan loopt ie als een dolle.

Ik denk dat ie daarvan 20% sneller wordt. Is de poen zeker waard!
Ik heb gister die berg geld uitgegeven, maar je krijgt er geen racebanden voor!! Na de mod had ik nog steeds sport hard en kon ik nog 25k aan banden uitgeven. Ook hadden ze voor dat geld wel alle in- en uitlaat opties mogen geven ipv alleen een einddemper :S

Tis een dure auto bij elkaar, maar hij is wel bruut >:)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Unbreukable schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:53:
[...]

Die 2 races zijn idd echt moeilijk. Zat wel even met mijn mond open tijdens die tuscan nightrace met de lambo.. Echt een mooie race met die nightsky en vuurwerk. Helaas vlieg ik over die baan heen van links naar rechts met die slippende murcielago :P
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.