Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn B-spec verbaasde me gisteren...
Ik heb zeker 5x het hele Gran Turismo All Stars gereden met hem, en het beste over het toernooi was een 3e plaats.
Nu even wat andere races met 'm gedaan, is ie ook weer van gegroeid.
Dus toen weer, met de Furai.
Eerste 4 races wordt ie gewoon eerste, met nog health over... laatste race was dus een formaliteit.

Wel frapant: Op de Nurburgring maakt ie iedere race, iedere ronde dezelfde fout, aan het eind van sector 3 komt ie in het gras...
Zelfde op Cape Ring: sector 1, de links-rechts bocht voor de hairpin... alstijd in het gras en achterstevoren.

B-spec lvl23, gaat dus lekker zo!!
Mijn Bob is rang 22, en een van 19. Die worden steeds beter! :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ok ik ben weer 'back in business'. Mijn PS3 gaf voor de derde keer een YLOD, dus uiteindelijk toch maar een nieuwe PS3 aangeschaft. (GT5-bundel, GT5 meteen verkocht). Mijn kapotte PS3 nog 1x gefixt met mijn hittepistool en laatste beetje koelpasta :/ Gelukkig heeft hij het lang genoeg volgehouden om alle data via Lan-transfer over te zetten naar mijn nieuwe PS3. En inderdaad, ik heb al mijn data en savegames weer terug op mijn nieuwe PS3, inclusief die van GT5 (met kopieerbeveiliging). _/-\o_

Wat moeten jullie met dit verhaal? Niets, wou het toch ff kwijt ;)
Iemand nog een PS3 60Gb kopen? :X

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
LOL @ Shiver...
Dank voor het delen van jou misère :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Shiver23 schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:34:
Ok ik ben weer 'back in business'. Mijn PS3 gaf voor de derde keer een YLOD, dus uiteindelijk toch maar een nieuwe PS3 aangeschaft. (GT5-bundel, GT5 meteen verkocht). Mijn kapotte PS3 nog 1x gefixt met mijn hittepistool en laatste beetje koelpasta :/ Gelukkig heeft hij het lang genoeg volgehouden om alle data via Lan-transfer over te zetten naar mijn nieuwe PS3. En inderdaad, ik heb al mijn data en savegames weer terug op mijn nieuwe PS3, inclusief die van GT5 (met kopieerbeveiliging). _/-\o_

Ach die 60gb ps3 kan wel nog dienst doen als straalkachel. Ik hoef mijn gamehok in ieder geval niet te verwarmen als die aanstaat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
ybastiaans schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:35:
[...]
Die maakt van je wagen een racewagen. De highlights: race versnellingsbak, race ophanging, race remmen, race instelbaar diff, lichtere body, dikkere banden, een hele bult downforce etc. en daarna douw je er de motorspullen op en dan loopt ie als een dolle.

Ik denk dat ie daarvan 20% sneller wordt. Is de poen zeker waard!
Maar als je de ZR1 al volledig getuned hebt (engine 1+2+3, turbo 1+2+3, etc.) en dan de race upgrade doet, moet je daarna dan weer alle upgrades kopen of worden die meegenomen? Als het niet wordt meegenomen dan zou je misschien net zo goed de ZR1 nog een keer kunnen kopen en dan van race upgrade voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Unomomentodado schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:01:
[...]

Maar als je de ZR1 al volledig getuned hebt (engine 1+2+3, turbo 1+2+3, etc.) en dan de race upgrade doet, moet je daarna dan weer alle upgrades kopen of worden die meegenomen? Als het niet wordt meegenomen dan zou je misschien net zo goed de ZR1 nog een keer kunnen kopen en dan van race upgrade voorzien.
Die worden overgenomen. Wat alleen wel jammer is, is dat de prijs altijd het zelfde is ook al heb je van tevoren al de race-bak gemonteerd etc. Oftewel: koop de ZR1, doe de racemod, en doe dan de rest van je tuning.

[ Voor 5% gewijzigd door ybastiaans op 13-12-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoyden schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:02:
[...]

Ze zijn toch wel verschillend ?

Ik heb er 1 van '09 en 1 van '10 ;)
kheb er nu 2 van '10, zien er ook hetzelfde uit behalve de kleur.

die oudere had ik inderdaad ook al

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Phusebox schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:22:
Iemand nog tips voor Eiger Nordwand in beginner Grand Tour?
Ik zie nergens verbeterpunten in mijn rondje en toch kom ik ca. 3 sec te kort.
Ik heb als referentie punt aangehouden, dat zodra je aan het einde van het bruggetje bent zo
rond de 35 seconden laag moet zitten. Bij het ingaan van de tunnel zou je zo rond de 50 laag moeten zitten.
De knik na de tunnel moet je ongeveer uitkomen net iets boven de 130 km/h.

Hiermee heb ik het na lang klooien (8 a 9 uur) kunnen halen. Vond dit by far het moeilijkste tot nu toe.

Heb gisteren de beginner AMG challenges allemaal op goud gehaald. Vond dit goed te doen. Vooral de full lap, had die de 3e of 4e keer al. Begin nu ook eindelijk de track een beetje uit het hoofd te kennen en dat scheelt echt aanzienlijk.

Moet voor de licenses nog de S-licentie halen, zit nu op 50 x gold. Kan me er alleen nog niet toe zetten om daarmee te beginnen. Ook gisteren even kort de Lambo challenge van de Grand Tour gedaan, damn dat ding is echt niet te handelen. Kom nog ruim 8 sec te kort!!

Iemand nog suggesties?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heeft iemand een (duidelijke) beschrijving op een webpagina gevonden omtrent tunen en afstellen van auto's?

Meestal als ik 't wijzig wordt mijn auto er juist minder handelbaar door.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 13 december 2010 @ 02:28:
Eindelijhk de Loeb sneeuwchallenge gehaald in...
4:14.741
:/
Dat is 1 van de weinige specials die ik in een vloek & zucht op goud had.....zal wel door Dirt komen :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Shiver23 schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:34:

Bedoel je met de lan-transfer dat je beide PS3's via een netwerkkabel met elkaar verbonden hebt en vervolgens alles hebt gekopieërd? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:33:
Heeft iemand een (duidelijke) beschrijving op een webpagina gevonden omtrent tunen en afstellen van auto's?

Meestal als ik 't wijzig wordt mijn auto er juist minder handelbaar door.
Apex boekje :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The DenMan schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:30:
[...]

Ik heb als referentie punt aangehouden, dat zodra je aan het einde van het bruggetje bent zo
rond de 35 seconden laag moet zitten. Bij het ingaan van de tunnel zou je zo rond de 50 laag moeten zitten.
De knik na de tunnel moet je ongeveer uitkomen net iets boven de 130 km/h.

Hiermee heb ik het na lang klooien (8 a 9 uur) kunnen halen. Vond dit by far het moeilijkste tot nu toe.

Heb gisteren de beginner AMG challenges allemaal op goud gehaald. Vond dit goed te doen. Vooral de full lap, had die de 3e of 4e keer al. Begin nu ook eindelijk de track een beetje uit het hoofd te kennen en dat scheelt echt aanzienlijk.

Moet voor de licenses nog de S-licentie halen, zit nu op 50 x gold. Kan me er alleen nog niet toe zetten om daarmee te beginnen. Ook gisteren even kort de Lambo challenge van de Grand Tour gedaan, damn dat ding is echt niet te handelen. Kom nog ruim 8 sec te kort!!

Iemand nog suggesties?
Hmm tja die eerste 2 punten haal ik wel, qua snelheid weet ik even niet. Maar ik ben bij de hairpin bij de apex op 1:16 ofzo, en dan moet ik nog de halve bocht en sprint naar de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

Oogje schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:42:
Dat is 1 van de weinige specials die ik in een vloek & zucht op goud had.....zal wel door Dirt komen :+
Nou, ik heb anders de laatste tijd voor dat GT5 uitkwam veel Dirt 2 gespeeld en ik vind de rally vreselijk. Dirt 2 waren auto's veel handelbaarder.

Dat van die 3 turbo's opties: koop je nou 1 turbo voor het toerenbereik waarin je extra vermogen wil, of moet je ze alle 3 kopen en krijg je dan 3 turbo's :? In het echt zou je bij de duurste optie een enorme lag hebben en dan ineens een berg vermogen extra, met waarschijnlijk wielspin of overstuur tot gevolg.

Ik koop daarom meestal de middelste, zodat ik in het middenbereik wat extra power heb, vooral handig bij het uitaccelereren van een bocht. Hoewel, bij de meeste van mijn performance bakken zit er een supercharger op (Amerikanen). De Italianen laten geeneens turbo's toe, en zo hoort het ook :)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Ethirty schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:01:
[...]

Nou, ik heb anders de laatste tijd voor dat GT5 uitkwam veel Dirt 2 gespeeld en ik vind de rally vreselijk. Dirt 2 waren auto's veel handelbaarder.

Dat van die 3 turbo's opties: koop je nou 1 turbo voor het toerenbereik waarin je extra vermogen wil, of moet je ze alle 3 kopen en krijg je dan 3 turbo's :? In het echt zou je bij de duurste optie een enorme lag hebben en dan ineens een berg vermogen extra, met waarschijnlijk wielspin of overstuur tot gevolg.

Ik koop daarom meestal de middelste, zodat ik in het middenbereik wat extra power heb, vooral handig bij het uitaccelereren van een bocht. Hoewel, bij de meeste van mijn performance bakken zit er een supercharger op (Amerikanen). De Italianen laten geeneens turbo's toe, en zo hoort het ook :)
Je koopt ze alle drie, en naargelang de race kies je welke turbo je gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan het wat afvangen door LSD van de acceleratie aan te passen, Nascar auto's op alles max 60 (als heeft braking weinig effect als je hoge ABS heb), kom je bijzonder stuk makkelijker met die auto over een circuit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Die heeft niet iedereen!! Dus ik zou ook wel willen weten waar ik enige uitleg kan vinden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:28:
Die heeft niet iedereen!! Dus ik zou ook wel willen weten waar ik enige uitleg kan vinden.
Ik heb veel informatie uit wikipedia gehaald, omdat het principe hetzelfde blijft (effect van toe/angle op de rij eigenschappen etc). LSD werkt wel iets anders, zal eens kijken of daar een interessante pagina van te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
SinergyX schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:41:
[...]

Ik heb veel informatie uit wikipedia gehaald, omdat het principe hetzelfde blijft (effect van toe/angle op de rij eigenschappen etc). LSD werkt wel iets anders, zal eens kijken of daar een interessante pagina van te vinden is.
hier staat een hoop informatie over wat de verschillende onderdelen doen en hoe je ze het best kan tunen voor een optimale setup. Gedeeltes van de informatie zal nog gericht zijn op GT4 (het zijn oudere guides), maar de theorie en gedachte er achter is nog steeds relevant.

Overigens als je op zoek bent naar informatie / setups / wat dan ook met betrekking tot gt5 zijn de gtplanet forums vaak een goede plek om te beginnen. Erg veel informatie en mensen met kennis daar.

[ Voor 23% gewijzigd door Wussie op 13-12-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
oehh fijn met de Lupo over de Nürburgring :+ dat was fijn

goed GT5 weekend gehad ! alleen die specials grrrr

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
eeej je bent er weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Loeb challenges waren wel te makkelijk... Meestal heb ik moeite met goud halen maar hier met secondes, eitje. Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

OMD schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:59:
Ik speel sinds meer dan 20 jaar spelletjes, commander keen, jill of the jungle, test drive, ik heb ze allemaal gezien maar allemachtig wat is dit een verschrikkelijk k*t spel zeg. Gekomen tot level 21 a-spec en level 6 b-spec. Verder kan ik niet meer komen want ligt in de vuilnisbak, buiten wel te verstaan.
Mogelijkheid 1: Je hebt het spel niet, maar je bent gewoon aan 't trollen
Mogelijkheid 2: Je hebt het spel wel, en je kan 't voor geen meter, en je eigen falen reageer je af op het spel.

Met betrekking tot je opmerking over de prullenbak:

Mogelijkheid 1: Is onzin, zeg je gewoon om te trollen.
Mogelijkheid 2: Je hebt het spel echt weggegooid.. en dat zou kunnen betekenen dat je een verwend klein ventje bent die niet zijn eigen geld heeft uitgegeven aan het spel.. want in dat laatste geval had je 'm vast wel verkocht/geruild voor iets anders....
Mogelijkheid 3: Je hebt het spel echt weggegooid omdat je een driftkikker bent... in dat geval.. iets vaker tot 10 tellen?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Teh fsck?

M'n Bob is bezig met de Japanese GT Championship op Suzuka, rijdt 12 ronden aan de leiding, en ineens spint hij bij de bocht voor het tunneltje. Gaat hij wachten tot er 7 andere auto's voorbij zijn voordat hij verder rijdt... 8)7

Inmiddels al weer 4e 2e, maar ik merk dat hij een pitstop nodig heeft... alleen nog 1 rondje te gaan (15/30).. Hopelijk houdt hij het vol.

Edit: LUL, spint hij in de chicane net voor de pits |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 13-12-2010 12:04 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

LuPo schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:45:
[...]

Bedoel je met de lan-transfer dat je beide PS3's via een netwerkkabel met elkaar verbonden hebt en vervolgens alles hebt gekopieërd? :)
Ja dat bedoel ik. Werkt prima, alleen duurde het veel langer dan aangegeven. Geen idee hoe lang die bezig geweest want toen ik naar bed ging was die nog bezig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm de G27 daalt ook al aardig in prijs, 250 euro bij bol.com.. maar wel lange levertijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok even een vraagje van een totale noob, kan het nergens snel vinden...

Ik heb de prologue gespeeld met veel plezier en twijfel erg aan GT5 aan te schaffen, is er niet op de een of andere manier een demo te spelen? Ik hoor en zie veel plus en minpunten en heb eigenlijk geen zin om 65,- uit te geven om te zien wat ik er zelf van vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

Ethirty

Who...me?

Ik heb dit weekend mijn nieuw aangenomen bob's flink wat races laten rijden om hun level een beetje op te krikken, maar nu hebben ze allebei een pijl naar beneden. Volgens mij betekende dat dat ze moe zijn, toch? Want met 7 uit 9 gewonnen per stuk kan het geen metale kwestie zijn.

Rusten ze dan ook uit als ik gewoon geen B-spec race speel, of moet ik er 1 kiezen die de l*l is terwijl de andere wel mag rusten? :+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
demo is dr niet, je kunt 'm wel bij vrienden spelen oid. Sowieso snap ik niet dat iemand 65 euro gaat betalen voor een ps3 game, paar minuten zoeken en je bestelt 'm vanuit je bureaustoel voor 45 of minder. Maar als je prologue leuk vond en lang heb gespeeld dan ga je GT5 nog leuker vinden en nog langer spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bastard op 13-12-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:07:
Ok even een vraagje van een totale noob, kan het nergens snel vinden...

Ik heb de prologue gespeeld met veel plezier en twijfel erg aan GT5 aan te schaffen, is er niet op de een of andere manier een demo te spelen? Ik hoor en zie veel plus en minpunten en heb eigenlijk geen zin om 65,- uit te geven om te zien wat ik er zelf van vind...
2de hands kopen voor 30 euro :) (check marktplaats, heb ik zelf ook gedaan. er zijn genoeg mensen die dachten dat dit een ''need for speed'' racer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit nu bij de Top Gear challenges met de Lotus. Ik heb m nog niet gehaald, maar op zich is die wel goed te doen (ik ga altijd minimaal voor zilver). Ik vind de Lotus wel erg leuk om mee te rijden.
Gisteren ook voor het eerst eens online gereden. Werkt erg goed moet ik zeggen. Binnenkort ook maar eens meedoen met een Tweakers race :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb 't apex boekje gedownload erbij gepakt :X maar daarin zie ik vooral instructies voro rijden en tips voro tracks. Maar de tuning sectie ontbreekt ..

bleek toch ander boekje te zijn dat 'het' apex boekje :x

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 13-12-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
SToRM666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:33:
Ik zit nu bij de Top Gear challenges met de Lotus. Ik heb m nog niet gehaald, maar op zich is die wel goed te doen (ik ga altijd minimaal voor zilver). Ik vind de Lotus wel erg leuk om mee te rijden.
Gisteren ook voor het eerst eens online gereden. Werkt erg goed moet ik zeggen. Binnenkort ook maar eens meedoen met een Tweakers race :P
Heb je ook al eens geprobeerd om dat te doen met alle hulpjes uit en simulatie aan? Dan wordt hij al een stuk lastiger... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
ybastiaans schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:35:
[...]

Die maakt van je wagen een racewagen. De highlights: race versnellingsbak, race ophanging, race remmen, race instelbaar diff, lichtere body, dikkere banden, een hele bult downforce etc. en daarna douw je er de motorspullen op en dan loopt ie als een dolle.

Ik denk dat ie daarvan 20% sneller wordt. Is de poen zeker waard!
Had ik dan niet beter meteen die race modification erop kunnen gooien? Want nu zitten er natuurlijk allemaal semi-race spullen op die ook geld gekost hebben :-(

edit : vraag me af of ik die jongens dan wel bij kan houden (787b, etc).
die ZR1 weegt nu namelijk 1250kg ongeveer op 918pk. Vooral het gewicht nekt me.

[ Voor 11% gewijzigd door kaos001 op 13-12-2010 12:47 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:46:
Had ik dan niet beter meteen die race modification erop kunnen gooien? Want nu zitten er natuurlijk allemaal semi-race spullen op die ook geld gekost hebben :-(

edit : vraag me af of ik die jongens dan wel bij kan houden (787b, etc).
die ZR1 weegt nu namelijk 1250kg ongeveer op 918pk. Vooral het gewicht nekt me.
Hij zou het moeten kunnen, de wagens stemmen enigzins af op jou gekozen auto. Mijn top met de ZR1 is net tegen de 380km/h, dat is 'maar' 20km/h minder wat ik haalde met de R10, minolta of 787B. (indie race)

En inderdaad is RM de beste optie om meteen te doen (na je olie wisselen), als je dit toch al van plan bent. Er zitten heel veel 'gratis' dingen bij, die je anders vooraf zelf eerst zou kopen.. dubbele kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Hm dat is dan toch echt wel zonde van de poen. Maarja dan toch maar die RM erop gooien. Ben niet van plan om een auto van een miljoen (zo niet meer) te kopen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Some seems to struggle to get Gold at the All-star w/o a race car. There are also not to many tunes posted so I give it a go.

The ZR-1 RM performance is very close to the real race cars. It enabled me to win Gold at all races with a 2-5 second buffer, all aids off except ABS at 1. Exception is the Nordschleife where I do win Gold with it, but its so easy to crash in one of the many corners.

Strong points with this car/tune
- Easy to drive
- It accelerate great out of medium speed corners (best way to overtake race cars)
- When accelerating it holds its line and doesn't understeer out
- Great breaking and it turns when breaking without losing the rear (ABS at 1)
- High speed turns. You can overtake race cars on the outside

Just to give a hint of the performance. I'm a decent driver but no demon. In the second race I spun in the first thunnel, got into 5th place 6 sec behind the leader. At the end of lap 2 I was back in the lead and won the race with 4 sec.. In the 4th race on the "bridge circle" its about 1 sec faster than race cars.

Fully upgraded the ZR-1 RM gives 905hp att 1100Kg weight. My tune

Downforce: 35/53
Transm.: 360 km/h (380 at Nordschliefe)
Initial torque: 10
Acc sens: 20
Brake sens: 10
Ride h: 5/5 (35/35 at Nordschleife)
Spring: 16.6/14.4
Damp ext 9/7
Damp comp: 9/7
Anti RB: 3/5
Camber: 2/1.5
Toe: 0/-0.30
Brakes: 5/7

I play around with the rear breaks depending on track. Its good at 7 but if I want better turn in use 8, better stability a 6.

I also play around with rear springs. Its pretty balanced but if I want a bit more oversteer lowering the number seems to create overstear (opposite to what I expected)

Its by no means a perfect tune but its good enought to win Gold at All-Star.

Ik gebruik deze en dat werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:58:
Die Loeb challenges waren wel te makkelijk... Meestal heb ik moeite met goud halen maar hier met secondes, eitje. Vreemd...
Toch gek dat er mensen zijn die secondes overhouden en anderen (including me) er bij lange na niet aankomen... zelfs geen brons... waar zou dat aan liggen? (op de eiger en chamonix rallies, ik haalde wel brons op die eerste rally, na 3x pas.).

Iets zegt mij dat het te maken zou kunnen hebben met de settings van de controller, die staat bij mij op simulation.

[ Voor 11% gewijzigd door Unbreukable op 13-12-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:05:
[...]

Toch gek dat er mensen zijn die secondes overhouden en anderen (including me) er bij lange na niet aankomen... zelfs geen brons... waar zou dat aan liggen? (op de eiger en chamonix rallies, ik haalde wel brons op die eerste rally, na 3x pas.).
Het geheim is goed remmen denk ik. Als je goed je remmen timed en op tijd op het gas kan en de juiste bochtsnelheid aan kan houden dan is het echt makkelijk te halen die gouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Lampuhkap schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:56:
<knip>
Ik gebruik deze en dat werkt perfect :D
Thnx!
Ga het vanavond eens proberen met deze settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:05:

Iets zegt mij dat het te maken heeft met de settings van de controller, die staat bij mij op simulation.
Het is meer het kunnen rijden met een rally auto, daar zit het verschil. Beetje driften door een 2/3 bocht is niet moeilijk, maar diezelfde bocht op hoge snelheid kunnen doen, daar zit het verschil.

Ice is volgens mij bugged, ik rij daar de AI compleet zoek, met tegen de 2 minuten voorsprong. Tarmac is gewoon een normale straat race, puur afstelling op zo'n race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
Bij die Loeb rally kom ik constant 2 à 3 seconden te kort bij Toscane voor Brons en Eiger heb ik één keer geprobeerd en kwam ik 11 seconden te kort 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
ybastiaans schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:42:
Heb je ook al eens geprobeerd om dat te doen met alle hulpjes uit en simulatie aan? Dan wordt hij al een stuk lastiger... :D
Slipherstel heb ik al vrij snel aangezet en ik heb geen idee of simulatie aan staat, dat zou ik eens moeten controleren. Op zich moet ik in de bochten wel uitkijken met gas geven en ook bij het inkomen van vooral de eerste bocht. Maar voor de rest kun je er heerlijk mee scheuren (lees: driften :P). Ik dacht dat de S2000 al snel uitbrak, maar dat is bij de Lotus nog wel iets erger.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
SToRM666 schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:20:
[...]

Slipherstel heb ik al vrij snel aangezet ja :P
Ik heb eigenlijk geen idee of simulatie aan staat, dat zou ik eens moeten controleren. Op zich moet ik in de bochten wel uitkijken met gas geven en ook bij het inkomen van vooral de eerste bocht. Maar voor de rest kun je er heerlijk mee scheuren (lees: driften :P). Ik dacht dat de S2000 al snel uitbrak, maar dat is bij de Lotus nog wel iets erger.
Slipherstel is de andere benaming voor professioneel/standaard. Rij eigenlijk altijd met alles uit behalve abs op 1.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik nu toch maar de Signature Edition gekocht...
Ik mis de 787B wel, die kan ik wel goed gebruiken.
En dan heb ik ook nog wat te lezen tijdens de erg lange B-spec races :P
Nu 2,2 mille op de bank en B-spec 23; wordt sparen voor de Formula GT.
2x voorbij zien komen al...
Verder doe ik niks meer met het geld, ik heb alle wagens om de expert series en een deel van de extreme series mee te voltooien.
Als ik beter rij dan mijn rang 22 B-spec dan zouden de Gran Turismo All Stars, Like the Wind, Japands Kampioenschap en Schwarzwald B redelijk makkelijk moete lukken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.gtplanet.net/g...etition-b-spec-mode-only/

^-- voor de signature usertjes wel interresant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Spierincx schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:18:
Bij die Loeb rally kom ik constant 2 à 3 seconden te kort bij Toscane voor Brons en Eiger heb ik één keer geprobeerd en kwam ik 11 seconden te kort 7(8)7
TC op max 2 zetten scheelt enorm bij Eiger.....bij mij tenminste.
Verder had ik ABS op 1 en de rest uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

(jarig!)
I-Heine-I schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:22:
Ik vind die nascar trouwens wel één grote faal. Het is echt het moment waarop die tenenkrommende AI van GT5 uit de verf komt. Bij andere races heb je gewoon een grof getunede auto waarmee je na een paar seconde al eerste rijdt. Maar hier moet je constant inhalen en wordt je weer ingehaald. Vooral dat ingehaald worden levert vaak irritaties op. Bijvoorbeeld dat een tegenstander even net wat scherp aansnijdt en jou de kant in duwt, of dat de tegenstander je een leuk duwtje tegen je achterkant geeft waardoor je binnen no-time dwars staat. Dan het heerlijke commentaar van die Jeff; You should have been more careful ;(

Met bloed, zweet en tranen wel de laatste race van nascar gehaald op gold, maar hij was echt idioot lastig. Ik vraag me af of ik wel zin heb om die rest nog op gold te gaan halen, ik vind nascar namelijk iets wat ze echt hadden mogen schrappen, als daar nog wat meer premium auto's tegenover stonden natuurlijk :*) . Top gear had ook weg mogen blijven, die races variëren van saai (VW bus en Kubelwagen) tot onrechtvaardig en moeilijk (Elise).

Maar goed, GT5 blijft een heerlijk spel. Maar ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik weer in mijn (Europese _/-\o_ ) Audi RS6 met 900pk stap. Daarmee een rondje op de Nur is pas genieten, net wat meer gevarieerd dan een oval.
Dammit ik moet die laatste idd ook nog en die is verdomd moeilijk. Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Kan je misschien vertellen hoe het je is gelukt...?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:10:
[...]

Het geheim is goed remmen denk ik. Als je goed je remmen timed en op tijd op het gas kan en de juiste bochtsnelheid aan kan houden dan is het echt makkelijk te halen die gouden.
Wat bij mij heel erg hielp in de rally challenges is de traction control op de 1 na laagste stand zetten. Dat scheelt ernorm in je acceleratievermogen. Die traction control zorgt er voor flink slechtere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist eindelijk die formula gt gehaald alles op goud :D
en dan die prijs auto :') heb je echt gevoel dat je daar zo hard voor gewerkt heb (NOT!!)
maja tis gelukt, had suzuka geskipt omdat ik meer dan 200 punten voor stond.
later suzuka nog wel gedaan, en reed gewoon 1,20 min voor ;)
net even gegrind naar level 29. nu nog een heeeeeeel lang level voordat ik weer een endurance race kan doen.
heb ze allemaal al gedaan laatste was indy 500. en was erg makkelijk met een formula gt.
heb weer 3 miljoen dus bedenk even wat ik dr mee ga doen :D
maar ga dalijk maar weer endurance race grinden, want je krijgt dr wel veel exp mee :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Shivan_20 schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:53:
[...]

Wat bij mij heel erg hielp in de rally challenges is de traction control op de 1 na laagste stand zetten. Dat scheelt ernorm in je acceleratievermogen. Die traction control zorgt er voor flink slechtere tijden.
Ik rij met alles al uit. Geen tractie controle en geen abs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 04-09 08:49
v8power67 schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:54:
zojuist eindelijk die formula gt gehaald alles op goud :D
en dan die prijs auto :') heb je echt gevoel dat je daar zo hard voor gewerkt heb (NOT!!)
maja tis gelukt, had suzuka geskipt omdat ik meer dan 200 punten voor stond.
later suzuka nog wel gedaan, en reed gewoon 1,20 min voor ;)
net even gegrind naar level 29. nu nog een heeeeeeel lang level voordat ik weer een endurance race kan doen.
heb ze allemaal al gedaan laatste was indy 500. en was erg makkelijk met een formula gt.
heb weer 3 miljoen dus bedenk even wat ik dr mee ga doen :D
maar ga dalijk maar weer endurance race grinden, want je krijgt dr wel veel exp mee :P
Congrats! was het uiteindelijk toch wel te doen? welke settings heb je gebruikt? prijsauto viel tegen he? ik had gehoopt op een ferrari f1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:56:
[...]

Congrats! was het uiteindelijk toch wel te doen? welke settings heb je gebruikt? prijsauto viel tegen he? ik had gehoopt op een ferrari f1 :P
ja uiteindelijk was het goed te doen, cotedazur bijna nog verpest maar toch gewonnen.
prijsauto is echt triest :P want ik had hem zelf al gekocht.
settings had ik de bekende settings gebruikt alleen de toe/uitspoor achter lager gezet, kreeg ie iets meer grip in de bochten. maare een f1 had tof geweest ja, maar bijna elke auto had beter geweest dan die :P
btw mn alles goud voucher kreeg ik ook een bagger wagen, weet nie meer welke maar was er niet blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
kan iemand mij vertellen of de gallardo challange met de gallardo te doen is die je bij de dealer kan kopen
heb geen zin om 350.000 te besteden als hij dan zegt alleen 540 en geen 640 gallardo s

thanks

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
mrprancer schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:27:
kan iemand mij vertellen of de gallardo challange met de gallardo te doen is die je bij de dealer kan kopen
heb geen zin om 350.000 te besteden als hij dan zegt alleen 540 en geen 640 gallardo s

thanks
Er is alleen maar een LP-540 bij de dealer te krijgen. De andere is een Murcialago, geen Gallardo.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ehm.. Waar haal ik een DTM auto vandaan? Alleen van de marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SanderPS3 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:28:[...]Er is alleen maar een LP-540 bij de dealer te krijgen. De andere is een Murcialago, geen Gallardo.
zeker wel een gallardo te koop bij de dealer - 295000 geloof ik qua prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

himlims_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:42:
[...]
Anders lees je zijn reactie.

Hij zegt toch dat er maar 1 Gallardo te koop is, en dat de andere (LP-640) een Murciélago is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Geen idee of het elders in het topic al gemeld is, maar vanaf wel level unlock je die endurance-races?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:42:
[...]
lp560 is een gallardo :P
lp640 lp670 zijn murcialago
Phase schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:44:
Geen idee of het elders in het topic al gemeld is, maar vanaf wel level unlock je die endurance-races?
leveltje 25 :D

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 13-12-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Aah nice, ik ben nu bijna 25 dus dan ga ik dat vanzelf wel zien :) :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:41:
Ehm.. Waar haal ik een DTM auto vandaan? Alleen van de marktplaats?
Bij Dealers, Lexus heeft een Concept staan, enige auto vanuit dealers waar je mee mag rijden. An sich zelfs nog een goeie bak, maar erg prijzig (750k dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
mrprancer schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:27:

thanks
Zolang je je Gallardo maar niet teveel tuned.
Want met een volledig getunede Gallardo was het echt te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Bij je B-spec driver heb je rechtsbovenaan een pijl die schuin naar boven (blauwe achtergrond), recht naar rechts (groene achtergrond) of schuin naar beneden (orange achtergrond) wijst. Iemand een idee waar die voor is?

Lijkt mij iets te maken te hebben met de exp. die de driver krijgt, maak kan dat niet bevestigen.

Is trouwens wel mega balen dat face-tracking het alleen maar doet in arcade :(
Wel blij met het schademodel in patch 1.03 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 13-12-2010 15:17 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tyoi schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:13:
Bij je B-spec driver heb je rechtsbovenaan een pijl die schuin naar boven (blauwe achtergrond), recht naar rechts (groene achtergrond) of schuin naar beneden (orange achtergrond) wijst. Iemand een idee waar die voor is?

Lijkt mij iets te maken te hebben met de exp. die de driver krijgt, maak kan dat niet bevestigen.
Volgens de manual van GT5 (ingame) is een blauwe pijl omhoog dat de coureur in goede vorm is. Groen is normaalen Oranje naar beneden is slechte vorm.
Wat voor invloed het heeft? Geen idee.. Net zoals vele functies in GT5 0,0 uitleg er over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt er vanavond nog geraced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:16:
Volgens de manual van GT5 (ingame) is een blauwe pijl omhoog dat de coureur in goede vorm is. Groen is normaalen Oranje naar beneden is slechte vorm.
Wat voor invloed het heeft? Geen idee.. Net zoals vele functies in GT5 0,0 uitleg er over..
Je racer gaat beter/minder presteren, zeker bij endurance races is dit erg goed merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Angeloonie schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:16:Volgens de manual van GT5 (ingame) is een blauwe pijl omhoog dat de coureur in goede vorm is. Groen is normaalen Oranje naar beneden is slechte vorm.
Hmm, kon de tekst niet vinden in de ingame manual. Ben wel met je eens, de uitleg is wel weer beneden peil, maar zo zijn er nog wel een aantal andere dingen die beter kunnen. (eindeloos door de menu's heen kliken iemand?)

Voor de rest leuk spel hoor, maar allejekus makkelijk voor mij op het moment. (A=18, B=10)
Je tuned je bak beetje goed en je rijdt iedereen eruit.

Iemand nog een idee hoe je de 'pijl' kan beinvloeden? Meer met je driver rijden? Of moeilijkere races?

[ Voor 10% gewijzigd door Tyoi op 13-12-2010 15:21 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:54
Tyoi schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:13:

Is trouwens wel mega balen dat face-tracking het alleen maar doet in arcade :(
Wel blij met het schademodel in patch 1.03 :)
Als goed eens betekent die pijl de toestand(rust?) van je driver. Ik merk in elk geval dat mijn drivers slechter rijden als de pijl naar beneden wijst. Gewoon een andere driver gebruiken voor een aantal wedstrijden en dan gaat de pijl weer omhoog. Atleast dat was zo voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Vinden jullie het ook zo leuk, dat als je B spec driver van de baan vliegt, dan vrolijk gaat staat te wachten totdat iedereen voorbij is en dan pas de baan weer op gaat?

Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Tyoi schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:19:
[...]

Voor de rest leuk spel hoor, maar allejekus makkelijk voor mij op het moment. (A=18, B=10)
Je tuned je bak beetje goed en je rijdt iedereen eruit.
Dat doe je toch zelf, je het jezelf zo makkelijk maken? Weinig lol aan zo, alsof je in je eentje een time trial aan het rijden bent.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Er is toestemming voor een gt5-online/race draadje (TS in aanbouw)

Maar voor de race van a.s. woensdag, wat zijn de wensen?
- welke auto
- welke track
- aantal ronden

Wil voorstellen:
- Gallardo
- Deep Forrest run
- 25 ronden

duur is dan ongeveer 1 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 21:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:46:

- welke auto
- welke track
- aantal ronden

Wil voorstellen:
- Gallardo
- Deep Forrest run
- 25 ronden

Mooi nieuws voor het on-line draadje ;)
Track is prima, uur is (niet TE) lang :P
Die Gallardo is dat dan je 'eigen' auto of een van de on-line verzameling. Ik heb zelff nl nog niet zo'n hok gekocht.....

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 13-12-2010 16:12 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- welke auto
- welke track
- aantal ronden

Wil voorstellen:
- Gallardo
- Deep Forrest run
- 25 ronden

uhhmmm wat is draadje? wat is TS??

just wondering, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37

- welke auto
- welke track
- aantal ronden

Wil voorstellen:
- Gallardo
- Deep Forrest run
- 25 ronden

Ik stem voor:
- Mine's Skyline GT-R
- Deep Forrest run, prima :)
- 20 ronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

- welke auto
- welke track
- aantal ronden

Wil voorstellen:
- Gallardo
- Deep Forrest run
- 25 ronden

Kun je de Gallardo ook kiezen als je die niet hebt? Want wil wel graag mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Stefie2010 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:35:Dat doe je toch zelf, je het jezelf zo makkelijk maken? Weinig lol aan zo, alsof je in je eentje een time trial aan het rijden bent.
Beetje kort door de bocht (no pun intended). Wil je zeggen dat als een spel te makkelijk (gemaakt) is dat je zelf dan maar extra moeilijk moet gaan doen? Zou juist verwachten dat of de moelijkheidsgraad hoger ligt zoals bijvoorbeeld races met alleen ongetunede auto's toe laten of tot een bepaalde BHP, (zoals volgens mij in GT3), of dat deze schalen naar jouw vaardigheden.

Granted, met een audi R8 850 BHP de clubman cup doen is geen fuck aan, maar met een soortgelijke 'stock' auto de tuning race doen (volgens mij de eerste op expert) is ook nog appeltje eitje. Vind ik gewoon jammer, ik wil uitgedaagd worden door het spel, niet dat ik voor mezelf een uitdaging moet creëren.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:14:
[...]

Kun je de Gallardo ook kiezen als je die niet hebt? Want wil wel graag mee kunnen doen.
is een standaard/arcade auto - voor de t.net races hanteren we altijd een restrictie dat iedereen dezelfde auto kan gebruiken (is de race ook eerlijkste)

Mistermo schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:14:Ik stem voor:
- Mine's Skyline GT-R
- Deep Forrest run, prima :)
- 20 ronden
Skyline is ook een auto die wel iedereen kan besturen.

Track is geloof ik 5km - met 20 ronden ben je met 1 pits klaar. Met 25-30 wordt 't al wat spannender (afhankelijk van banden 1 of 2x pits in)

Tyoi schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:16:
[...] Vind ik gewoon jammer, ik wil uitgedaagd worden door het spel, niet dat ik voor mezelf een uitdaging moet creëren.
races worden zeker pittiger na loop van tijd

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 13-12-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Hoe krijg je een R8 naar 850pk? Ik heb alle upgrades gekocht, maar kom niet verder dan 750 pk?
Waar haal ik die andere 100pk vandaan...moet ik nog iets anders aanpassen?

Ik hoor namelijk wel meer mensen roepen dat ze een R8 van 800+pk hebben, terwijl de mijne echt niet verder komt dan 750. Zonder verse olie is dit zelfs 722 pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:23:
Hoe krijg je een R8 naar 850pk? Ik heb alle upgrades gekocht, maar kom niet verder dan 750 pk?

Ik hoor namelijk wel meer mensen roepen dat ze een R8 van 800+pk hebben, terwijl de mijne echt niet verder komt dan 750. Zonder verse olie is dit zelfs 722 pk.
R8(5.2L) zit bij mij op 858PK, alles getuned wat mogelijk is. Misschien moet je een revisie van je blok/chassie uitvoeren? Dat hersteld ook het aantal PK in ere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Jackal131 schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:23:

Er zijn twee versies van de R8, een met 4.2 liter motor en een met 5.2 liter motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:12:
[...]

uhhmmm wat is draadje? wat is TS??

just wondering, :P
Draadje = Thread
TS = Topic Start

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex0r schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:25:
[...]

Draadje = Thread
TS = Topic Start
Kijk Dat is MIJN FORUM!!!!

dankje man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:21:
[...]
is een standaard/arcade auto - voor de t.net races hanteren we altijd een restrictie dat iedereen dezelfde auto kan gebruiken (is de race ook eerlijkste)

[...]

Skyline is ook een auto die wel iedereen kan besturen.

Track is geloof ik 5km - met 20 ronden ben je met 1 pits klaar. Met 25-30 wordt 't al wat spannender (afhankelijk van banden 1 of 2x pits in)

[...]
Ja 2 pitstops verhoogt wel de spanning en tactische mogelijkheden. Laatst een race gereden waar je het net redde zonder pitstop, is toch wel zuur als je merkt dat de rest dat wel door had :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Tyoi schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:16:
[...]

Beetje kort door de bocht (no pun intended). Wil je zeggen dat als een spel te makkelijk (gemaakt) is dat je zelf dan maar extra moeilijk moet gaan doen? Zou juist verwachten dat of de moelijkheidsgraad hoger ligt zoals bijvoorbeeld races met alleen ongetunede auto's toe laten of tot een bepaalde BHP, (zoals volgens mij in GT3), of dat deze schalen naar jouw vaardigheden.

Granted, met een audi R8 850 BHP de clubman cup doen is geen fuck aan, maar met een soortgelijke 'stock' auto de tuning race doen (volgens mij de eerste op expert) is ook nog appeltje eitje. Vind ik gewoon jammer, ik wil uitgedaagd worden door het spel, niet dat ik voor mezelf een uitdaging moet creëren.
Ik vind het juist perfect zo. Als je makkelijk wilt winnen dan kan dat (nou, meestal dan ;) ) en als je het jezelf moeilijk wil maken dan kan dat ook. Kijk je naar de tegenstanders en stem je je eigen auto daarop af, of je neemt zelfs een mindere auto. Een auto kiezen moet je zowiezo, die keuze maak je zelf (meestal dan). Dus de mate van uitdaging moet je dus toch zelf bepalen.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Pyrone89 schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:25:
[...]

Er zijn twee versies van de R8, een met 4.2 liter motor en een met 5.2 liter motor.
Aha, het verschil zit 'm dus in die ene liter. Ik heb namelijk de 4.2L versie...thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:26:
[...]

Kijk Dat is MIJN FORUM!!!!

dankje man :)
You're welcome 8)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
[...]

Ja 2 pitstops verhoogt wel de spanning en tactische mogelijkheden. Laatst een race gereden waar je het net redde zonder pitstop, is toch wel zuur als je merkt dat de rest dat wel door had :S
denk dat 20 daarom net te weinig is, vanavond wel even paar test runs doen om te kijken hoe 't zit met de slijtage enzo. afhankelijk daarvan aantal ronden afstemmen? Geeft 'iedereen' ook de gelegenheid om de auto & track te oefenen voor woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
oefenen ? pff gewoon verrassing en gaan, iedereen zelfde nadeel.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Capo schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:52:
oefenen ? pff gewoon verrassing en gaan, iedereen zelfde nadeel.
vorige keer hebben we met verrassing gereden, viel niet bij iedereen even goed in de smaak. Deze week kondig ik 't vooraf aan, bekijken hoe dat valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Phusebox schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
[...]

Ja, dan is het net of je F1 2010 aan het spelen bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:56:
[...]

Ja, dan is het net of je F1 2010 aan het spelen bent...
Is het trouwens na te checken welke spelers een pittstop hebben genomen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:57:[...]Is het trouwens na te checken welke spelers een pittstop hebben genomen...?
geloof niet dat je dat kunt controleren, hopelijk hebben we iemand die als olaf-mol optreedt ... die ons tijdens de race alle ins en outs kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:00:
[...]
geloof niet dat je dat kunt controleren, hopelijk hebben we iemand die als olaf-mol optreedt ... die ons tijdens de race alle ins en outs kan vertellen.
Tja anders zou je een pitstop veprlichting kunnen opstellen van bv 2 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
OMD schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:59:
Ik speel sinds meer dan 20 jaar spelletjes, commander keen, jill of the jungle, test drive, ik heb ze allemaal gezien maar allemachtig wat is dit een verschrikkelijk k*t spel zeg. Gekomen tot level 21 a-spec en level 6 b-spec. Verder kan ik niet meer komen want ligt in de vuilnisbak, buiten wel te verstaan.
Waar woon je? Kom ik hem graag even uit je vuilnisbak vissen. :)

Je mag je adres wel even via DM sturen, als je wilt. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nachtrace met de Lambo vond ik wel te doen. Je moet de auto even begrijpen ;).
Eiger is lastig, maar is echt eentje die je door moet hebben qua hóe te rijden.

Maar om eerlijk te zijn vind ik tot nu toe de Loeb sneeuwchallenge het moeilijkst..

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 13-12-2010 17:30 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die laatste bocht nu een complete drift bocht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:32:
Is die laatste bocht nu een complete drift bocht? :D
Zo heb ik m wel gedaan ja :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Kzit nu al een tijdje vast in de IA-10 ! grrr iemand tips:p