Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
v8power67 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:57:
grappige is, de echte pro drifters gebruiken allen een dfgt.(zelfde als pro toch maar dan met die draai knop).
dus schijnt een goeie te zijn dan :D
moet nog steeds een keer mn porsche S en mn g25 testen met gt5, maar heb nog steeds geen zin gehad mn ps3 naar mn slaapkamer te verhuizen. maar eens zal het gaan gebeuren :P
Ik ben nu bezig met Cote Azur ( Monaco GP) en lig op dit moment eerste met 11/20 rondes. Het is echt een super vermoeiend circuit waarbij je alle bochten goed/ iets te ruim moet insturen, gelukkig voor mij maakt de AI af en toe ook een foutje, zo had ik anders ook nooit nr 1 kunnen inhalen, lag op dat moment 2e toen het gebeurde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Necros schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:09:
Yes eindelijk mijn matte orange paint voor mijn Lamborghini LP 670 SV :D

Weet iemand of de optische tuning, sidekirts en bumpers daadwerkelijk iets toevoegen aan de prestaties?
Zoals een spoiler die voor extra downforce zorgt.
Zeker weten dat dat helpt! De splitter en de vlakke bodemplaat samen met een diffuser (zie bijvoorbeeld de Murcielago SV) geven je best veel grip aan de voorkant (maar wel alleen bij hoge snelheid)

[ Voor 25% gewijzigd door ybastiaans op 12-12-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Yeah, Monaco @ Gran turismo formula 1e geworden.
Stand na 3 races:
ik: 300
ai1: 195

nog 2 races te gaan, ik ben al helemaal verrot maar wil dit gewoon halen nu:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rondje 6/90 Laguna Seca.. Als het mee zit dit weekend nog 30 :P
Nu stond er in diverse guides dat eerste race (Grand Valley) beter was qua exp, rondje Laguna gaat in 1.33, komt op zo'n 2,5 uur, maar heb je wel 50% meer exp dan de Grand Valley (60k tegen 90k).

[ Voor 65% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2010 00:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Bah, wat werkt IA-10 op m'n zenuwen. Slaag er maar niet in om zelfs brons te halen. Ik ben keer op keer iets te onvoorzichtig waardoor ik inbeuk op iemand anders, of hij beukt op mij in. Wel 30 keer herbegonnen nu denk ik, het wil maar niet lukken. Verschrikkelijk. En ik wil zo'n pick-up winnen voor die challenge, heb bij Beginner, Professional en Expert telkens 1 cup openstaan :/

Ook de Sebastien Loeb challenge is voor mij totaal onhaalbaar, Jezus. Ben nu maar eindeloos die British Lightweight race met de Jag XJ13 Chromeline aan het doen, geld en experience aan het grinden, en ik laat de frustrerende races wel even links liggen. Moet ooit nog es met een beter karretje aan de GT Championship (of hoe heet het daar?) deelnemen, want ik kom steeds achter de GT40 met mijn Audi R8.

[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 12-12-2010 00:49 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Gran Turismo World Championship bedoel je denk ik. Heb die gereden met een fully tuned GT-R SpecV, wat een beest. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
SinergyX schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:36:
Nu stond er in diverse guides dat eerste race (Grand Valley) beter was qua exp, rondje Laguna gaat in 1.33, komt op zo'n 2,5 uur, maar heb je wel 50% meer exp dan de Grand Valley (60k tegen 90k).
Nice, dat is een lange zit om naar te kijken;) doet je BoB het met 2 vingers in z'n neus??

ik heb volgens mij een bug ontdekt bij Formula Gran Turismo. Bij de 4e race (nurburgring GP) spint de AI bijna elk rondje, of in ieder geval 1 van de tegenstanders, net na de laatste chicane voor het rechte stuk.

heeft iemand(v8power67) dit ook meegemaakt? of zijn er al meer mensen bezig met de Formula races? als ik dit championship win heb ik alle reeksen gedaan, en wordt ik tevens ook lvl 25 a-spec O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Geez U ppl are fast...

Ben pas lvl 22 A-spec :(

Hoe krijgie dat voor elkaar.

En ik houdt niet meer van de Specials..GRMBL... :(

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A-spec zit ik nog steeds op 21, nascar is een ramp en ben maar Like the Wind af en toe aan het rijden.

Ik wil gewoon weten of je op 35 daadwerkelijk die X1 krijgt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

SinergyX schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:11:
A-spec zit ik nog steeds op 21, nascar is een ramp en ben maar Like the Wind af en toe aan het rijden.

Ik wil gewoon weten of je op 35 daadwerkelijk die X1 krijgt :P
B-spec 35 krijg je de X-1 ja..A-spec niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Is er iemand die ff kan kijken hoeveel races dit kampioenschap heeft (Formula Gran Turismo)? Aangezien ik er zelf nu in zit kan ik dat niet doen, en ik wil graag kijken of ik als ik deze 4e race win( nog 2 rondes te gaan) de laatste kan skippen, ben kapot namleijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
SinergyX schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:36:
Alleen al voor 27-> 28 moet je 4x die derde endurance race doen, dus 10 uur lang. Lvl30 gaat je niet meer lukken dit weekend :) Echt wat een grind... nu lvl28 en de Indy500 begonnen.. voor het eerst wat meer competitieve auto's, ipv bakkies met minder dan de helft van het vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is erg au :/ Begreep dat je online tegen elkaar met B-spec ook exp krijgt, hoeveel is dat eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

hmm dat levelen gaat ook niet echt hard ;p Zit nu pas op 14 en 8, A-spec en B-spec resp.

Wel een dikke bak nu, een Ferrari 458 :9 !

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Wat is dat European Tournament (of wat dan ook) Extreme Event een kansloos gebeuren zeg, hoort thuis in de amateur of professional league... Iedereen die level 22 is en dat event unlocked heeft wel een of andere lijpe europese auto die met twee vingers in z'n neus er doorheen wandelt. Hadden ze beter om kunnen draaien met Classic Race Car of GT All Stars ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
YEAH

International Formula Gran Turismo-championship gewonnen^^
Oftewel, alle reeksen in de A-spec met goud voltooid, nu op naar Endurance O-)

btw, gewonnen auto bij bovenstaand kampioenschap:
spoiler: gewonnen auto
Caterham Seven Fireblade '02 *bummer*

Gewonnen auto met m'n kadobon voor voltooien extreme reeks:
spoiler: extreme reeks
Chevrolet Camaro LM Race Car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
Zo heb vandaag de Bugatti Veyron unlocked met mijn lamborghini Gallardo en meteen full options getuned wat een bommetje is het zeg :D mijn B spec lvl 4 rijder is er ook erg blij mee haha.

[ Voor 50% gewijzigd door JT888 op 12-12-2010 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
JT888 schreef op zondag 12 december 2010 @ 02:17:
Zo heb vandaag de Bugatti Veyron unlocked met mijn lamborghini Gallardo en meteen full options getuned wat een bommetje is het zeg :D mijn B spec lvl 4 rijder is er ook erg blij mee haha.
Haha die is zeker snel ja, maar in de bochten is die erg zwak, zeker als je tegen LM race cars probeert te racen.

* Heb mezelf en m'n coureurs net maar even getrakteerd op een Ferrari Enzo, die mag natuurlijk niet in de collectie ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ja voor de Enzo ben ik nu voor aan het sparen :P als ik toch een Ferrari moet halen dan maar meteen de duurste (van de moderne types).

Ik zit nu al op de helft van het bedrag wat ik voor de Enzo nodig heb dus het gaat lekker 8) .

[ Voor 35% gewijzigd door JT888 op 12-12-2010 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Lol, ik ga na deze b-spec race ff wat foto's maken van die enzo, heb m namelijk Roze gespoten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Haha ik had mijn lambo in een gave kleur paars gespoten zie foto topic daarvoor of hier

Maar nu heb ik hem weer zwart gespoten daar heb ik eigenlijk wel spijt van was best een gave kleur met die carbon kofferbak erop.

Alleen die kleur heb ik niet meer nu ... best irritant dat je een kleur maar 1x kan gebruiken ofzo en daarna verdwijnt de lak kleur als optie.

[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 12-12-2010 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Mijn Enzo is fully tuned..

Nou dat ding is niet meer te houden...handling was beter als stock :S
Moet wel was aan settins veranderen als je hem tuned..sjeesj wat een monsta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrmeulen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 15:29
JT888 schreef op zondag 12 december 2010 @ 02:48:
Alleen die kleur heb ik niet meer nu ... best irritant dat je een kleur maar 1x kan gebruiken ofzo en daarna verdwijnt de lak kleur als optie.
Aah, das nuttige informatie! Spaarzaam zijn met je bijzondere kleurtjes dus... Kunnen we nergens kleuren kopen tegen credits dan?
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb er nog niet naar gezocht maar ik ging ervan uit dat dat wel ergens in die GT Auto shop zat ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:04
Ik heb alle races tot en met level 12 in B-spec goud gehaalt maar nu kan ik dus niet verder omdat je level 13 moet zijn.. Moet ik nu races dubbel gaan doen of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
  • Laatst online: 04-09 16:46
@mgeelen
elke keer als je een auto koopt krijg je die kleur er gratis 1x bij

@wokkelz
races kan je zo vaak over doen als je wilt voor exp+cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrmeulen
  • Laatst online: 18-08 15:29
@Trashie: Dat je die kleur erbij krijgt, daar ben ik (met ongeveer 40 auto's in de garage) ondertussen al achter hahaha :-) Het ging mij er alleen om dat die kleur dus niet onuitputtelijk gebruikt kan worden en dus maar 1x.

En het lijkt mij een beetje ver gaan om voor een kleur iedere keer een hele auto te gaan kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
  • Laatst online: 04-09 16:46
tja et maakt bepaalde kleuren wat meer waardevol zo moet je maar denken ;)
je kan ze trouwens ook als gift sturen naar anderen

altijd etzelfde met die car collectors.. komt de formula car langs als je maar 2mil hebt

zo'n super koele kikker als b-spec lijkt me een stuk beter voor iemand die niet erbij blijft zitten... die doen er veel langer over terug te zakken naar oma speed (zelfde geld ook voor warmer worden)

[ Voor 43% gewijzigd door Thrashie op 12-12-2010 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je die kut challenge van in de wind haalt op die laatste baan, de chevrolet zr1 rm van mij is duidelijk te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
fully tuned viper met 1006pk , settings aanpassen zodat ie wat minder onderstuur heeft en klaar als klontje.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Wussie schreef op zondag 12 december 2010 @ 02:05:
Wat is dat European Tournament (of wat dan ook) Extreme Event een kansloos gebeuren zeg, hoort thuis in de amateur of professional league... Iedereen die level 22 is en dat event unlocked heeft wel een of andere lijpe europese auto die met twee vingers in z'n neus er doorheen wandelt. Hadden ze beter om kunnen draaien met Classic Race Car of GT All Stars ofzo.
Dat vind ik met heel veel wedstrijden. Je moet gewoon een lagere auto uit de garage halen om veel vervolg wedstrijden leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik wil straks aan de endurance races beginnen in B-Spec, alleen ik heb op het moment 4 drivers (lvl 24, 18, 14, 14). Is dit goed genoeg of moeten ze allemaal minstens lvl 20 zijn om er goed door te komen?

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Denk je, neem het advies maar ter harte, ga eens iets anders proberen. Zit je weer naar je retarded b-spec rijder te kijken een uur lang die niks presteert.

600 pk pick up truck, maximale gewichtsreductie met nog andere upgrade. De maximaal toegestane banden... en wat denk je... 12e. (Amateur truck races)

Pick-up oval race: van 3 naar 12 in 1 bocht... Ik verlies zo enorm veel in alle bochten met mijn b-spec rijder...
Ze halen me gewoon 3 dik in, vernederend.

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2010 10:25 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 03:52:
Iemand enig idee hoe je die kut challenge van in de wind haalt op die laatste baan, de chevrolet zr1 rm van mij is duidelijk te langzaam.
het is mij wel gelukt met de zr1 rm, wel met alle tuning en verse olie erin, en dan je bak even tunen. de 2e like the wind race is toch daytona met binnenbaan erbij? daar moet je max downforce instellen en dan loop je weg bij de AI
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:57:
Denk je, neem het advies maar ter harte, ga eens iets anders proberen. Zit je weer naar je retarded b-spec rijder te kijken een uur lang die niks presteert.

600 pk pick up truck, maximale gewichtsreductie met nog andere upgrade. De maximaal toegestane banden... en wat denk je... 12e. (Amateur truck races)

Pick-up oval race: van 3 naar 12 in 1 bocht... Ik verlies zo enorm veel in alle bochten met mijn b-spec rijder...
Ze halen me gewoon 3 dik in, vernederend.
je moet je lowlevel b-spec bob ook geen monster van een auto meegeven. bobs durven nog niet te driften of glijen als ze laag level zijn, je kan dus het beste zorgen dat ie een pk of 50 tot 100 meer heeft dan normaal (voor het rechte end) en verder moet je zorgen dat de auto lichter is en veel grip heeft. (dus spoilertje erop, limited slip dif erin, koppelingsplaten vervangen). geef je lage level bob vooral geen lvl3 turbo-kit mee, daar kunnen ze gewoon niet mee overweg op een auto met niet genoeg downforce.
en verder je bob coachen. vogel uit hoe ver je em kan pushen, dit is afhankelijk van wat voor type bob je gemaakt hebt. bobs met een rustig karakter kan je best ver het rood in pushen zonder dat ze gaan klooien. heethoofd bobs zijn daarintegen weer een ster in inhalen, maar gaan snel fouten maken als ze in het rood rijden.

en verder dude, keep your cool. ik vraag me bij jou nog steeds af waarom je GT5 speelt, ik lees alleen maar gefrustreerde berichten van je 8)7

Ik begin nu al een leuke verzameling bobs te krijgen.
5 stuks in totaal, bob 1 is een wat rustigere persoonlijkheid lvl17 coureur. ideaal voor het laten racen zonder toezicht. eerste rondje even langs de tegenstanders pushen (als ie geen 100+pk meer heeft dan de rest) en daarna lekker zn gang laten gaan. met het aanmaken was hij een type coureur die meer om racelijn gaf dan om bochten &remmen.
verder heb ik er 2 die net rechts van het midden zitten, allebei goed in remmen en bochtenwerk, ze halen ook het meeste in door uit te remmen.
dan nog 2 heethoofden (1tje lvl 15). leuke jochies als je races hebt waarbij het krap is of je kan winnen. ze moeten wel echt gecoached worden, en vaak is het ook beter om ze rustig op de 2e of 3e plek te laten rijden en de coureur voor ze op te jagen. als je dan ziet dat die moe worden in de laatste of 1-na laatste ronde er voorbij scheuren. (je kan hun fysieke kracht ook bekijken, gewoon bovenin naar het camera-icoon gaan en dan van auto wisselen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rlKoekie schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:12:
[...]
[...]

je moet je lowlevel b-spec bob ook geen monster van een auto meegeven. bobs durven nog niet te driften of glijen als ze laag level zijn, je kan dus het beste zorgen dat ie een pk of 50 tot 100 meer heeft dan normaal (voor het rechte end) en verder moet je zorgen dat de auto lichter is en veel grip heeft. (dus spoilertje erop, limited slip dif erin, koppelingsplaten vervangen). geef je lage level bob vooral geen lvl3 turbo-kit mee, daar kunnen ze gewoon niet mee overweg op een auto met niet genoeg downforce.
en verder je bob coachen. vogel uit hoe ver je em kan pushen, dit is afhankelijk van wat voor type bob je gemaakt hebt. bobs met een rustig karakter kan je best ver het rood in pushen zonder dat ze gaan klooien. heethoofd bobs zijn daarintegen weer een ster in inhalen, maar gaan snel fouten maken als ze in het rood rijden.

en verder dude, keep your cool. ik vraag me bij jou nog steeds af waarom je GT5 speelt, ik lees alleen maar gefrustreerde berichten van je 8)7
Voor een oval hoef je toch niet echt te driften maar goed. Denk dat ik ook maar stop met het spel, want heb nu weer 150.000 voor niks uitgegeven.

Je moet blijkbaar een auto freak zijn om te weten wat je moet doen. Eerst kun je nergens zien of de auto die je koopt wel voldoet aan een bepaalde klasse, en vervolgens kan je hemt tunen, maar dan mag je dit weer niet, en dan dat weer niet.

Nou woooptiedoodledoo, pk's eraf gesloopt, nu is ie nog langzamer in de bochten op de oval, en haalt ie op het rechte stuk ook niks meer in. Na 1 rondje al twaalfde om daarna bijna een ronde achter te liggen.
Bovendien zijn er ook geen aero upgrades, dus meer downforce zit er ook niet in.

En wat is een laag niveau, het zijn f*ing amateur races, dan heb je nu eenmaal een laag niveau b-spec mongool.

Maar inmiddels vertonen beide class 8 b-spec-ers een oranje pijl omlaag, zal wel weer betekenen dat het alleen nog maar bergaf met ze gaat. (Lekker intuïtieve menu's en graphics, vaak zijn ze zo mega onduidelijk).
Dus heb ik ze maar allebei weggeflikkerd en begin ik maar weer opnieuw.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Je kunt prima zien bij de races wat de requirements zijn , daaruit kun je alle info halen. Italiaans, Amerikaans , voor bepaalde bouwjaren, MR of FR, etc.
Je maakt van een mug een olifant Phusebox.

Mijn coureurs doen het overigens super goed. Iets snellere wagens als de rest winnen ze, tragerere vechten ze voor wat ze waard zijn.

Soms is het even pijltje omlaag, shit happens, geef ik ze wat rust. Ga dadelijk een met een pijl omlaag toch laten racen, misschien dat een race winnen het pijltje op krikt.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Capo schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:23:
Je kunt prima zien bij de races wat de requirements zijn , daaruit kun je alle info halen. Italiaans, Amerikaans , voor bepaalde bouwjaren, MR of FR, etc.
Je maakt van een mug een olifant Phusebox.

Mijn coureurs doen het overigens super goed. Iets snellere wagens als de rest winnen ze, tragerere vechten ze voor wat ze waard zijn.

Soms is het even pijltje omlaag, shit happens, geef ik ze wat rust. Ga dadelijk een met een pijl omlaag toch laten racen, misschien dat een race winnen het pijltje op krikt.
Ja leuk requirements, maar dat zegt dus helemaal niks. Je kunt wel een auto kopen die voldoet aan de requirements (altijd lekker dat je eerst 2 minuten mag wachten voor je in het race menu zit, dan terug naar hoofdmenu, auto zoeken, oh ja shit wat waren ook alweer de banden? weer wachten terug naar race menu, weer terug naar hoofdmenu, banden kopen, weer naar race menu. Zo krijg je wel een dag om).

Maar voldoen aan de requirements is 1 ding, weten of je auto competitief genoeg is zou ook wel handig zijn, nu moet je maar op de gok wat wrakken kopen die vervolgens een ton aan upgrades kosten en dan nog steeds laatste worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Jamoru schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:55:
Ik wil straks aan de endurance races beginnen in B-Spec, alleen ik heb op het moment 4 drivers (lvl 24, 18, 14, 14). Is dit goed genoeg of moeten ze allemaal minstens lvl 20 zijn om er goed door te komen?
De eerste endurance-race met gemak. Ik neem aan dat je ook de Toyota Minolta auto heb? Daarmee heb ik in de 1e endurance race zelfs nieuwe lvl 0 coureurs met zn 2en laten rijden (ja dan rijden ze bijna heel de race uitgeput), en dan winnen ze met gemak. Je moet alleen zelf even opletten bij zulke lage coureurs wanneer hun banden op zijn en ze laten pitten. Want op dat level kunnen ze dat zelf nog niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:26:
[...]

Ja leuk requirements, maar dat zegt dus helemaal niks. Je kunt wel een auto kopen die voldoet aan de requirements (altijd lekker dat je eerst 2 minuten mag wachten voor je in het race menu zit, dan terug naar hoofdmenu, auto zoeken, oh ja shit wat waren ook alweer de banden? weer wachten terug naar race menu, weer terug naar hoofdmenu, banden kopen, weer naar race menu. Zo krijg je wel een dag om).

Maar voldoen aan de requirements is 1 ding, weten of je auto competitief genoeg is zou ook wel handig zijn, nu moet je maar op de gok wat wrakken kopen die vervolgens een ton aan upgrades kosten en dan nog steeds laatste worden.
Misschien moet je gewoon need for speed shift of Forza gaan doen ? :)

Bedoel als je je zo irriteert en het lukt allemaal niet, misschien is GT5 niks voor jou.

[ Voor 5% gewijzigd door Capo op 12-12-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Capo schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:52:
[...]

Misschien moet je gewoon need for speed shift of Forza gaan doen ? :)

Bedoel als je je zo irriteert en het lukt allemaal niet, misschien is GT5 niks voor jou.
of alleen a-spec, want phusebox reed online wel iedereen op een rondje toch? ik denk dat het dan niet aan zn driving skills ligt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ga zo maar eens beginnen aan de A-spec endurance: 300km :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ik vind die nascar trouwens wel één grote faal. Het is echt het moment waarop die tenenkrommende AI van GT5 uit de verf komt. Bij andere races heb je gewoon een grof getunede auto waarmee je na een paar seconde al eerste rijdt. Maar hier moet je constant inhalen en wordt je weer ingehaald. Vooral dat ingehaald worden levert vaak irritaties op. Bijvoorbeeld dat een tegenstander even net wat scherp aansnijdt en jou de kant in duwt, of dat de tegenstander je een leuk duwtje tegen je achterkant geeft waardoor je binnen no-time dwars staat. Dan het heerlijke commentaar van die Jeff; You should have been more careful ;(

Met bloed, zweet en tranen wel de laatste race van nascar gehaald op gold, maar hij was echt idioot lastig. Ik vraag me af of ik wel zin heb om die rest nog op gold te gaan halen, ik vind nascar namelijk iets wat ze echt hadden mogen schrappen, als daar nog wat meer premium auto's tegenover stonden natuurlijk :*) . Top gear had ook weg mogen blijven, die races variëren van saai (VW bus en Kubelwagen) tot onrechtvaardig en moeilijk (Elise).

Maar goed, GT5 blijft een heerlijk spel. Maar ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik weer in mijn (Europese _/-\o_ ) Audi RS6 met 900pk stap. Daarmee een rondje op de Nur is pas genieten, net wat meer gevarieerd dan een oval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iemand hier zin in een online race vanmiddag, rond een uur of 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Iemand enig idee wat de levertijd momenteel is voor een wheelstand pro?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
zo, de eerste 10 rondjes zitten erop bij de eerste endurance race, en sta op het hele veld al 3 rondes voor. jemig wat is dit makkelijk zeg.

Merk gelukkig wel dat m'n banden(race zacht) na nog een paar extra rondes aan vervanging toe zijn. Dat gaat aardig snel dus. M'n tank zit nog 60% vol ongeveer, alleen ik heb geen idee hoeveel liter dat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Karpertjuh schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:44:
Op hun website staat:
Due to GT5 arrival we have three weeks delay in dispatching. It means that orders placed from now on will not reach your home before December 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:44:
Iemand hier zin in een online race vanmiddag, rond een uur of 14?
ik zou wel willen, maar ben nu op 10 vd 60 rondes met endurance, in iets minder dan 17 minuten

17 * 5 = 85minuten, als ik in 1 stuk door zou rijden, dan ga ik 14.00 niet halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
mm ik heb een Dodge Challenger R/T '70 gekocht om de Amateurs races Classic Muscle en Supercar mee te doen
Getuned (nouja gewoon lukraak wat dingen erin gegooid maar dat klinkt toch wat minder :P ) naar 609 pk inmiddels maar hij blijft hangen op 190 km/u in zijn 4 versnellingsbak, en met een 5-bak op 160, wat moet ik veranderen ?

[ Voor 0% gewijzigd door F350-maniac op 12-12-2010 12:55 . Reden: tikfoutjes gecorrigeerd ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
F350-maniac schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:54:
mm ik heb een Dodge Challenger R/T '70 gekocht om de Amateurs races Classic Muscle en Supercar mee te doen
Getuned (nouja gewoon lukraak wat dingen erin gegooid maar dat klinkt toch wat minder :P ) naar 609 pk inmiddels maar hij blijft hangen op 190 km/u in zijn 4 versnellingsbak, en met een 5-bak op 160, wat moet ik veranderen ?
De fully customizable bak kopen. Die andere 2 bakken zijn close ratio gevallen, alleen geschikt voor het snellere optrekken, dus stratencircuits bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Capo schreef op zondag 12 december 2010 @ 08:11:
fully tuned viper met 1006pk , settings aanpassen zodat ie wat minder onderstuur heeft en klaar als klontje.
Zou het met de Mazda Furai ook lukken? Weinig zin om weer veel geld uit te geven voor een nieuwe wagen en die te tunen :/

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:56:
[...]

De fully customizable bak kopen. Die andere 2 bakken zijn close ratio gevallen, alleen geschikt voor het snellere optrekken, dus stratencircuits bijvoorbeeld.
oke kan er ook nog wel bij haha, welke instellingen ga ik dan gebruiken? weet je ze nog?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
F350-maniac schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:03:
[...]

oke kan er ook nog wel bij haha, welke instellingen ga ik dan gebruiken? weet je ze nog?
Je kunt daarna de topsnelheid instellen, hij past de ratio's vanzelf aan. Even proberen wat je max snelheid zal zijn, en dan zorgen dat je evt nog iets over hebt om te slipstreamen.

En ja hoor het volgende ergernis punt: de beginner rally zooi, de eerste twee zijn veel te easy, de laatste lig ik 5 sec. achter in de eerste proef. Geen mogelijkheid tot restart of exit, alleen PS3 uitzetten en spel opnieuw starten :S

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

restarten tijden eens rally beetje erg gemakkelijk dan he?
zelf alsof je een 24u race je rondjes kan restarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:15:
restarten tijden eens rally beetje erg gemakkelijk dan he?
zelf alsof je een 24u race je rondjes kan restarten
Je kunt niet eens vanaf proef 1 opnieuw beginnen, dat bedoel ik. Je kunt ook niet exit kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Echt, die B-spec... wat een retarded iets is dat zeg :')
Verdedigende lijnen rijden ho maar, wijd openstaande gaten om iemand in te halen niet gebruiken.. niet "shortshiften" (want echt shortshiften is het niet..) in bepaalde bochten dus bij het uitrijden van de bocht op 99% van je versnelling zitten en weer tijd verliezen...
Wordt dit nog beter bij hogere levels of was dit alles? Anders laat ik die B-spec maar links liggen..

[ Voor 4% gewijzigd door scorpie op 12-12-2010 13:19 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Bij mij doet ie het wel goed nadat hij lvl 8 is. Gewoon af en toe ene beetje coachen, daarvoor is het ook bedoeld!

En ik zorg altijd dat de goede banden eronder zitten! Wil ik het spannend houden dan tune ik hem bijna niet en wil ik hem makkelijk laten winnen pak ik een dikkere auto.

Heb er nu eentje gevonden met dezelfde achternaam als die van mij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
ah dat deed het um :D fijn karretje

ja die rally grrrr ik ben sowiso zooo slecht met die specials.....

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:23:
Bij mij doet ie het wel goed nadat hij lvl 8 is. Gewoon af en toe ene beetje coachen, daarvoor is het ook bedoeld!

En ik zorg altijd dat de goede banden eronder zitten! Wil ik het spannend houden dan tune ik hem bijna niet en wil ik hem makkelijk laten winnen pak ik een dikkere auto.

Heb er nu eentje gevonden met dezelfde achternaam als die van mij :P.
Als ik geen auto pak die mega overkill is voor een race dan is (was) geen van mijn beide class 8 coureurs in staat om uberhaupt in de buurt van nr. 11 te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:06:
[...]
En ja hoor het volgende ergernis punt: de beginner rally zooi, de eerste twee zijn veel te easy, de laatste lig ik 5 sec. achter in de eerste proef. Geen mogelijkheid tot restart of exit, alleen PS3 uitzetten en spel opnieuw starten :S
Huh, ik kan dat wel doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:26:
[...]

Kijk dan naar de lijst van deelnemers daar staat welke auto's ermee doen en hoeveel pk's alleen dat is eigenlijk al genoeg. Als jij met een MR @ 100pk aan komt zetten vs 250pk's dan ga je het niet trekken nee. Check je dan dus de requirements+deelnemer list dan weet je wat je moet hebben.

Wat waarschijnlijk al 100x gezegd is maar goed komt ie nog een keer sommige auto's komen echt uit GT2/3 volgens mij, zag een mooie spyker c9 maar niet gekocht omdat hij er zo slecht uit zag, vond het zonde van me 200k+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
krypto936 schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:32:
[...]

Kijk dan naar de lijst van deelnemers daar staat welke auto's ermee doen en hoeveel pk's alleen dat is eigenlijk al genoeg. Als jij met een MR @ 100pk aan komt zetten vs 250pk's dan ga je het niet trekken nee. Check je dan dus de requirements+deelnemer list dan weet je wat je moet hebben.

Wat waarschijnlijk al 100x gezegd is maar goed komt ie nog een keer sommige auto's komen echt uit GT2/3 volgens mij, zag een mooie spyker c9 maar niet gekocht omdat hij er zo slecht uit zag, vond het zonde van me 200k+ :P
Ja en dan kom je met een auto van 600pk tegen de rest 350pk, lichter dan de rest, de goede banden, afgesteld voor die baan, en dan nog wordt je b-spec rijder laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:13
v8power67 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:57:
grappige is, de echte pro drifters gebruiken allen een dfgt.(zelfde als pro toch maar dan met die draai knop).
dus schijnt een goeie te zijn dan :D
moet nog steeds een keer mn porsche S en mn g25 testen met gt5, maar heb nog steeds geen zin gehad mn ps3 naar mn slaapkamer te verhuizen. maar eens zal het gaan gebeuren :P
Ik denk dat ik daar een kleine type fout gemaakt heb, bedoelde idd de GT maar volgens mij zijn beide hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha ik kan maar beter gewoon urenlang blijven proberen, want nu skip ik ff alles wat niet lukt en dan kan ik blijkbaar net zo goed het hele spel skippen.... Grand Tour... ehm is dat haalbaar die tijd? Ik rijd voor mijn gevoel foutloos, en zo'n lange baan is het niet, maar verlies toch ergens 4 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:33:
Ja en dan kom je met een auto van 600pk tegen de rest 350pk, lichter dan de rest, de goede banden, afgesteld voor die baan, en dan nog wordt je b-spec rijder laatste.
dan is het zoeken waar hij fout gaat, spint hij, slipt hij veel, te langzaam door de bochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Stefie2010 schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:01:
[...]

Zou het met de Mazda Furai ook lukken? Weinig zin om weer veel geld uit te geven voor een nieuwe wagen en die te tunen :/
grotere turbo erop en gas geven denk ik dan maar. Ik vermoed van wel, de mazda Furai is echt een rap ding.

Ik ga zo eens online neuzen btw. Nog geen GoT online gezien so far :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

[...]

Sorry phuse maar dat kan ik haast niet geloven. Mijn lvl 0 B-bob (rustig type) liet ik z'n 2e race in het 1e event van de amateurs rijden met de Mazda Furai. Continue snelheid minderen en hij wint gewoon. Natuurlijk staat hij wel eens andersom op de baan maar met zo'n verschil in power is hij in no-time weer vooraan.
Probeer eens steeds de opdracht snelheid minderen te geven. Dan maken ze het minste fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:40:
[...]

dan is het zoeken waar hij fout gaat, spint hij, slipt hij veel, te langzaam door de bochten?
Tja in de bochten op de oval, daar word hij door iedereen die achter hem ligt in een treintje voort geduwt.
willem100 schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:41:
[...]

Sorry phuse maar dat kan ik haast niet geloven. Mijn lvl 0 B-bob (rustig type) liet ik z'n 2e race in het 1e event van de amateurs rijden met de Mazda Furai. Continue snelheid minderen en hij wint gewoon. Natuurlijk staat hij wel eens andersom op de baan maar met zo'n verschil in power is hij in no-time weer vooraan.
Probeer eens steeds de opdracht snelheid minderen te geven. Dan maken ze het minste fouten.
Ik heb tot nu toe elke race continu op "langzamer" zitten drukken omdat ze anders niet eens op de baan blijven. Terwijl het beide coureurs zijn met een 90% "cool" mentaliteit.

[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Ik snap de gefrustreerde reacties van sommige mensen niet, ik kan er zelf namelijk geen plezier aan beleven om met een veel "sterkere" auto te rijden. Je trekt sneller op, hebt vaak een hogere topsnelheid en doet het beter in de bochten, resultaat is dat je totaal geen tegenstand hebt. Ik pak liever een wat langzamere auto waarmee ik moet vechten voor die 1ste plaats. Het moet ook niet te makkelijk worden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Idd, niet alleen maar pushen. Dat werkt niet echt met die b-specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Die Eiger Nordwand in Grand Tour, hoe moet je dat in godsnaam doen?
Je krijgt een of andere crap Alfa met de draaicirkel van een olietanker, en nog nerveuzer weggedrag dan de TopGear Elise Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Die Top Gear Elise Challenge gaat me zeker lukken, gewoon TC omhoog schroeven, want 5 is veel te weinig en uitzetten wordt hij echt onhandlebaar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:46:
Die Eiger Nordwand in Grand Tour, hoe moet je dat in godsnaam doen?
Je krijgt een of andere crap Alfa met de draaicirkel van een olietanker, en nog nerveuzer weggedrag dan de TopGear Elise Challenge.
Ga voor brons?Niet te veel gassen, rustig door de bochten en dan hard eruit. Vooral als je als laatste door die tunnel gaat, niet vol gas erdoorheen. Slipt ie ook alle kanten uit.

Die Furai is trouwens fijn, rijdt geweldig!

[ Voor 4% gewijzigd door Aight! op 12-12-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Nou, Formula Gran Turismo is ook binnen. Damn die is onbestuurbaar. Helaas heb ik weinig kennis over afstellen, dus ik hoop dat ik wat heb aan die instellingen die op fora staan.

Helaas had ik te weinig geld om ook gelijk een Escudo Dirt Trial car (2mln) bij de occasions te kopen. Verscheen tegelijkertijd met de Formula Gran Turismo :9~.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:56:
[...]

Ga voor brons?Niet te veel gassen, rustig door de bochten en dan hard eruit. Vooral als je als laatste door die tunnel gaat, niet vol gas erdoorheen. Slipt ie ook alle kanten uit.

Die Furai is trouwens fijn, rijdt geweldig!
Als laatste door die tunnel? Je bent alleen op de baan?

Daarnaast rijd ik supervoorzichtig, slip nergens, echt op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
harry64 schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:43:
Ik snap de gefrustreerde reacties van sommige mensen niet, ik kan er zelf namelijk geen plezier aan beleven om met een veel "sterkere" auto te rijden. Je trekt sneller op, hebt vaak een hogere topsnelheid en doet het beter in de bochten, resultaat is dat je totaal geen tegenstand hebt. Ik pak liever een wat langzamere auto waarmee ik moet vechten voor die 1ste plaats. Het moet ook niet te makkelijk worden he ;)
Me too. Probeer meestal een auto te nemen die Kwa pk en gewicht in de buurt komt van de tegenstanders. Of eentje met minder vermogen maar dan wel een fully tuned onderstel + andere banden. Levert meestal wel leuke gevechten op!
En bij een kampioenschap even een losse race testen, kijken of ik goed mee kan komen en ook kan winnen, en dat ik er hard voor moet werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Stefie2010 op 12-12-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:56

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Coach jij je bob wel goed? Het is afhankelijk van het circuit maar met zo'n verschil in specs haalt bob bij de start al vrijwel iedereen in. Dan hou je hem voor de rest rustig en evt gebruik je de rechte stukken om anderen in te halen. Soms blijft hij hangen achter een ander, dan laat je hem inhalen en dan durft hij opeens veel dichter bij te komen/inhalen.
Met mijn getrainde bob. Hoef ik niet eens een auto te kiezen die veel beter is dan de rest. Zo is het een stuk spannender voor mij. En heb ik soms tot de laatste bocht nog wat te doen als coach. Wel frustrerend als het die ene keer mis gaat maar so be it.

Ik ben nu A spec 23 en heb alle races op goud behalve die formule gt, dreamcar en touringcar. Die laatste doe ik zometeen maar daarna wordt het grinden en ik weet nog niet of ik daar zo veel zin in heb. De laatste tijd ben ik al veel meer bezig met auto's kopen en evt lichtjes tunen, testen (Duitsers op de ring voor 58k in de Schwarzwald cup). Genoeg te doen iig :9

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 12-12-2010 16:07 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:02:
[...]

Als laatste door die tunnel? Je bent alleen op de baan?

Daarnaast rijd ik supervoorzichtig, slip nergens, echt op het randje.
Ik bedoelde als je die tunnel uitkomt, dan heb je een flauwe bocht waar ik vaak eventjes een rondje draaide met die 8C. En ik had TC geloof ik hoger gegooid

[ Voor 4% gewijzigd door Aight! op 12-12-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maciek schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:03:
[...]

Coach jij je bob wel goed? Het is afhankelijk van het circuit maar met zo'n verschil in specs haalt bob bij de start al vrijwel iedereen in. Dan hou je hem voor de rest rustig en evt gebruik je de rechte stukken om anderen in te halen. Soms blijft hij hangen achter een ander, dan laat je hem inhalen en dan durft hij opeens veel dichter bij te komen/inhalen.
Met mijn getrainde bob. Hoef ik niet eens een auto te kiezen die veel beter is dan de rest. Zo is het een stuk spannender voor mij. En heb ik soms tot de laatste bocht nog wat te doen als coach. Wel frustrerend als het die ene keer mis gaat maar so be it.
Hij is inderdaad 1e na de start, dan ligt ie 3 rondjes 1e en beginnen de anderen te slipstreamen. Is er 1 voorbij dan volgen ze binnen 2 bochten allemaal. Ik hou het streepje meestal in het midden, en als ie moet inhalen kan ik dan wat pushen. Maar goed, hij gaat met 180 door de bocht op de oval ofzo, waar de rest gewoon 230/240 rijd ofzo.
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:04:
[...]

Ik bedoelde als je die tunnel uitkomt, dan heb je een flauwe bocht waar ik vaak eventjes een rondje draaide met die 8C. En ik had TC geloof ik hoger gegooid
Ik rem daar lichtjes af zodat ik niet dwars ga en weer vroeg op het gas kan. De tijd die je moet halen is 1:17.000, maar als die tijd op de klok staat zie ik de finish nog niet eens.

Man man man wat haat ik dit spel echt. Zoveel uur erin steken en je komt nog nergens. Ik heb nog niet 1 leuke race tegen de ai of klok gehad, het is allemaal echt irritant en frustrerend.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:05:
[...]

Hij is inderdaad 1e na de start, dan ligt ie 3 rondjes 1e en beginnen de anderen te slipstreamen. Is er 1 voorbij dan volgen ze binnen 2 bochten allemaal. Ik hou het streepje meestal in het midden, en als ie moet inhalen kan ik dan wat pushen. Maar goed, hij gaat met 180 door de bocht op de oval ofzo, waar de rest gewoon 230/240 rijd ofzo.
Je hebt wel gelijk dat de B-spec coureurs geen helden zijn op de ovals. Ze remmen vaak veel te veel waardoor ook de tegenstanders er vol achter in klappen. Heeft bij mij ook voor veel irritatie gezorgd, voornamelijk bij de pickup race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
merken jullie trouwens qua slijtage ook geen verschil tussen race hard, normaal en zacht? heb net op elk 10 rondes gereden maar merkte qua slijtage niet, wel duidelijk verschil met grip. ga nu weer mooi terug naar Race Zacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Karpertjuh schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:44:
Heb afgelopen week één besteld. Krijg ik gisteravond een mail dat de verwachte leverdatum 3 januari is.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
op welk level krijg je de endurance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:16:
merken jullie trouwens qua slijtage ook geen verschil tussen race hard, normaal en zacht? heb net op elk 10 rondes gereden maar merkte qua slijtage niet, wel duidelijk verschil met grip. ga nu weer mooi terug naar Race Zacht!
Merk je pas bij 20 of meer rondes geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Damn, wat zijn die Nascar races lastig bij extreme, en dan vooral de laatste race, die fokking AI ramt mij constant eruit waardoor ik spin, ugghh...
MetZyZteM schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:17:
[...]

Heb afgelopen week één besteld. Krijg ik gisteravond een mail dat de verwachte leverdatum 3 januari is.... |:(
Oef, dat is balen.. welke heb je besteld? Ik heb gisteren de G27 versie besteld, maar heb nog geen bevestiging whatsoever, of moet dat nog komen dan?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag sinds een paar dagen weer eens GT5 opstarten, krijg ik meteen een update van 150Mb voor de keizen :P zitten hier nog belangrijke wijzigingen in of zijn het alleen maar bugfixxes? :P

En waarschijnlijk is het al tig keer gevraagd, maar in met welke race unlock je de Nordschleife?

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 12-12-2010 14:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Aight! schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:19:
[...]

Merk je pas bij 20 of meer rondes geloof ik.
Ik ben nu bezig met een endurance race van 60 rondes;) het verschil is gemeten in dezelfde race met elke keer een pitstop na 10 rondes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Stefie2010 schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:09:
[...]

Je hebt wel gelijk dat de B-spec coureurs geen helden zijn op de ovals. Ze remmen vaak veel te veel waardoor ook de tegenstanders er vol achter in klappen. Heeft bij mij ook voor veel irritatie gezorgd, voornamelijk bij de pickup race.
Kom ik ook net achter...frustrerend.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
Welk circuit is dat die wordt gebruikt in de demo van auto's?Zo'n bergachtig weggetje afracen is best cool 8)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Sp33dFr34k schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:22:
Damn, wat zijn die Nascar races lastig bij extreme, en dan vooral de laatste race, die fokking AI ramt mij constant eruit waardoor ik spin, ugghh...

[...]

Oef, dat is balen.. welke heb je besteld? Ik heb gisteren de G27 versie besteld, maar heb nog geen bevestiging whatsoever, of moet dat nog komen dan?
Heb op 10-12 een paypal bevestiging ontvangen. Op 11-12 had ik een e-mail.

Hello
thank you for your order.
We are shipping out your stand to this address around Monday (JAN 3):

Ik heb de logitech versie besteld. Heb hier een logitech momo (waarvan ik niet 100% zeker weet of ie nog goed is, zit volgens mij een beetje speling op het stuur waardoor je na een paar rondjes rijden op het rechte stuk licht naar links of rechts moet sturen om rechtdoor te gaan :'() Indien ie aan puin is bestel ik zo'n DF GT erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:56

Vuvuzela

My spire is forming

Beerkeeper schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:33:
Welk circuit is dat die wordt gebruikt in de demo van auto's?Zo'n bergachtig weggetje afracen is best cool 8)
Wordt gegenereerd. Bij de track generator kan je er 1 maken in die sfeer.

Bandenslijtage moet je trouwens aanzetten. Anders speelt het geen rol.

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 12-12-2010 14:58 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Heb net een Dodge Challenger SRT8 '08 gekocht met 430pk. Bleek dat ik de Muscle Car Kampioenschap niet kon winnen. Vervolgens getuned tot 744pk, en win ik beide races met 12 tot 15 seconden voorsprong op nummer 2 :). Wat win je vervolgens? Een Dodge Challenger SRT8 '08!

Daarom mijn voorstel: Is er iemand die belang heeft bij de non-tuned SRT8 '08? Dan wil ik wel een ruil maken tegen een andere American Muscle.

Ik heb tegelijk nog een vraag, heb er nu Racebanden Normaal eronder te hangen, maar kunnen deze slijten? Ik las bij de tuningshop namelijk dat ze minder lang meegaan dan harde banden. Moet ik dan zo nu en dan nieuwe banden kopen, of reset dit na een race weer?

[ Voor 6% gewijzigd door 50Miles op 12-12-2010 14:58 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Maciek schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:53:
[...]

Wordt gegenereerd. Bij de track generator kan je er 1 maken in die sfeer.

Bandenslijtage moet je trouwens aanzetten. Anders speelt het geen rol.
Waar kan ik dat aanzetten die bandenslijtage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
naar mijn weten kan je dit alleen aanzetten in de online modus, in de offline modus is het er wel of niet, dit ligt aan het type race wat je doet.

Bij de gewone races heb je het niet, bij de endurance races wel.

-edit:

Jaja, net gefinisht, 1:46:00.765 over 300 km

-edit2: 136.000CR + 113.674 exp 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Mathijs14 op 12-12-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Gaat zo'n stuurtje (g25/27, logitech driving force gt, enz) net zo 'zwaar' als in een echte auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 02:10:
YEAH

International Formula Gran Turismo-championship gewonnen^^
Oftewel, alle reeksen in de A-spec met goud voltooid, nu op naar Endurance O-)

btw, gewonnen auto bij bovenstaand kampioenschap:
spoiler: gewonnen auto
Caterham Seven Fireblade '02 *bummer*

Gewonnen auto met m'n kadobon voor voltooien extreme reeks:
spoiler: extreme reeks
Chevrolet Camaro LM Race Car
Tja, daar zit ik ook nog op te wachten. Maar moet ik wel die auto ergens kunnen kopen om die uit te kunnen rijden... :O Heb jij de Formula Gran Turismo bij de occasions gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Phusebox schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:05:
[...]

Ik rem daar lichtjes af zodat ik niet dwars ga en weer vroeg op het gas kan. De tijd die je moet halen is 1:17.000, maar als die tijd op de klok staat zie ik de finish nog niet eens.

Man man man wat haat ik dit spel echt. Zoveel uur erin steken en je komt nog nergens. Ik heb nog niet 1 leuke race tegen de ai of klok gehad, het is allemaal echt irritant en frustrerend.
welke auto gebruik je dan?
Probeer anders je auto af te stellen op hoge snelheid,maar wel met meer downforce.
Met mijn veyron kon ik ook niet winnen maar met de Mazda furai was het een makkie(ging veel harder door de bochten)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:50:
[...]

Tja, daar zit ik ook nog op te wachten. Maar moet ik wel die auto ergens kunnen kopen om die uit te kunnen rijden... :O Heb jij de Formula Gran Turismo bij de occasions gekocht?
Bij de occasions gekocht, dat is de enige manier. moet je wel lvl 24 zijn en 4.8miljoen op de bank hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijs55 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:15:
[...]

Bij de occasions gekocht, dat is de enige manier. moet je wel lvl 24 zijn en 4.8miljoen op de bank hebben ;)
Beide heb ik. Moet uhm nu alleen nog tegen komen...

Dat geldt ook voor de Historic Racing Car Cup. Daar moet ik ook nog een wagen voor hebben. Welke heb jij gebruikt? Kost ook weer aardig wat knaken denk ik... En tja, je kunt het maar 1 keer uitgeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:19:
[...]

Beide heb ik. Moet uhm nu alleen nog tegen komen...

Dat geldt ook voor de Historic Racing Car Cup. Daar moet ik ook nog een wagen voor hebben. Welke heb jij gebruikt? Kost ook weer aardig wat knaken denk ik... En tja, je kunt het maar 1 keer uitgeven 8)7
Ik heb daar de Chapparal 2J voor gebruikt, heb nu ook de Toyota 7 in m'n bezit, alleen heb deze ff uitgeleend. Beide kan je van mij lenen zodra ik toyota 7 terug heb. vandaag kan ik geen auto's meer versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Welke auto hebben jullie gebruikt voor Like the wind races level 23 ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Gruwelijk! Het gras beweegt ook als je er langs rijdt :P
Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.