Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
f.h schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:55:
[...]

Ik heb voorheen Engels ingesteld als taal in het XMB en toen stond er bhp, en voor Nm stond er ook iets anders. Vandaar terug gegaan naar Nederlands.
Hmm apart, dacht dat GT wel PS had staan in het Engels, sorry. Zal ws. ft-lbs hebben gestaan in plaats van NM overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377076

De Online Hub is zojuist gelanceerd.
"Hier kan je inloggen op jouw GT5 profiel en kijken hoe je ervoor staat. Dan hebben we het over je Trophies, de totale afstand die je al in-game hebt afgelegd, je settings, je foto albums enzovoorts. Ook mogelijk is het bezoeken van de online hubs van vrienden die ook helemaal verslingerd zijn aan Gran Turismo 5." bron
Leek extraatje met name voor de foto's.

Edit: Werkt helaas op het moment nog niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 377076 op 11-12-2010 15:13 . Reden: Link veranderd naar Nederlandse site en edit-tekst toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
chill bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 08:24
Zijn er mensen die zin hebben om eind van de middag/in de avond een race te gaan rijden samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-06 08:03
Iemand enig idee hoe ik mijn coureurs (Die ik online had gezet) weer op offline kan zetten?

B-Spec coureur lvl 23, Like The Wind in mijn fully tuned Audi R10 TDI (preorder auto) en nog kan die niet winnen? }:O
Waarom moet hij op Daytona persé REMMEN zodat iedereen hem links en rechts in kan halen? Zelfs als je hem de orders geeft om in te halen LAAT hij zich inhalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:44:
Dat is ook al zoiets, die racing modifications kunnen maar bij 17 auto's ofzo in totaal.. 8)7
Ik heb in ieder geval een Civic uit 97 waarbij het kan, en ook nog een Daihatsu. Verder nog geen tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bones schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:52:
[...]

Jij was toch ook zo een grote Forza fan ? ;) Of ben je nu na het spelen van GT5 erachter gekomen dat GT5 toch de betere is ?
zo onder welke rots ben jij vandaan gekomen hahaha :P
ik ben al lang van forza afgestapt. he gt5 vanaf begin en ben zo verslaaf abnormaal.
forza speelde ik omdat er geen gt5 was ;)
forza is een leuke game maar verre van een sim.
forza draait meer om bv tag online en cat en mouse.
gt5 draait om RACUHH!!!!!
ai is een kwestie van smaak blijkbaar. ik vind ai in forza bloed irri.
in gt5 ook maar daar doen ze wel meer moeite je in te halen.
IMO IS FM3 >>>> DEAUDDDDDDDDD. (en toch ga ik dalijk even spelen, maar meer omdat broertje nog geen ps3 heeft voor zn signature edition en we even online wille race.)
maja toch weer over forza gehad he jammer geven het spel weer teveel eer ;)

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 11-12-2010 15:24 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rlKoekie schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:58:
[...]

ik kan rapporteren dat ie te doen is met controller. zelfs met ASM aan. (zit er 1 of 2 honderdsten onder geloof ik)
om de frustratie wat weg te nemen, zet alles wat je uit kan zetten uit, inclusief de ABS! (dan gaat namelijk ASM uit, waar je normaal niet aan kan zitten).
als je alles goud haalt krijg je een nascar bak cadeau, en kan je nog meer nascar rijden. leuk he? :P
Vanmiddag es ff proberen :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:09

f.h

Heel erg bizar dit.

Mijn bob doet nu de Dream Car Championship B spec (want ondergetekende moet aan de studie) en hij is bij de Nurburgring race (op het 24h circuit met Nordschleife + F1 circuit aan elkaar) uitgekomen waar het regent.

Dus ik klus even regenbanden onder mijn race bak en het lijkt wel alsof de AI dat niet heeft gedaan?! Ze gaan echt bizar langzaam, om een voorbeeld te geven mijn bob is bij Adenauer Forst terwijl de AI nog bij Hatzenbach is. Ik rij daar dus al ongeveer 5 km voor op de nummer 2?!

Wat overigens wel erg vet is dat er langs de baan overal publiek staat net als bij de echte 24h!

EDIT: Even een plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://img.skitch.com/20101211-n1k5pmateh8i8knbbc93wuh98x.jpg

EDIT2: Even van camera geswitched om te kijken wat ze aan het doen zijn. Maar een Ford GT LM Spec II Test Car (de nummer 2) rijdt maximaal 100 km/u, maar gemiddeld iets van 80 km/u en door Schwalbenschwanz ging hij 55 km/u :+

[ Voor 23% gewijzigd door f.h op 11-12-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
RisingSun schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:14:
Iemand enig idee hoe ik mijn coureurs (Die ik online had gezet) weer op offline kan zetten?

B-Spec coureur lvl 23, Like The Wind in mijn fully tuned Audi R10 TDI (preorder auto) en nog kan die niet winnen? }:O
Waarom moet hij op Daytona persé REMMEN zodat iedereen hem links en rechts in kan halen? Zelfs als je hem de orders geeft om in te halen LAAT hij zich inhalen 8)7
Dat had ik ook bij de bugatti veyron,toen de Mazda concept gepakt en daar ging ie gewoon veel harder in de bochten en uiteindelijk dik 1e geworden .zal waarschijnlijk aan de afstelling van de auto zijn.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 uur mazda in de pocket, krijg je een oldmobiel, 110A ofzo :/ Ach ja, al weer halverwege richting 27 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Heeft iemand een truck te leen voor mij? Ik moet die race nog doen bij beginner alleen kom ik maar geen truck tegen...

PSN= wokkelz

gewassen met verse olie terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

f.h schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:37:
Heel erg bizar dit.

Mijn bob doet nu de Dream Car Championship B spec (want ondergetekende moet aan de studie) en hij is bij de Nurburgring race (op het 24h circuit met Nordschleife + F1 circuit aan elkaar) uitgekomen waar het regent.

Dus ik klus even regenbanden onder mijn race bak en het lijkt wel alsof de AI dat niet heeft gedaan?! Ze gaan echt bizar langzaam, om een voorbeeld te geven mijn bob is bij Adenauer Forst terwijl de AI nog bij Hatzenbach is. Ik rij daar dus al ongeveer 5 km voor op de nummer 2?!

Wat overigens wel erg vet is dat er langs de baan overal publiek staat net als bij de echte 24h!

EDIT: Even een plaatje erbij:
[afbeelding]

EDIT2: Even van camera geswitched om te kijken wat ze aan het doen zijn. Maar een Ford GT LM Spec II Test Car (de nummer 2) rijdt maximaal 100 km/u, maar gemiddeld iets van 80 km/u en door Schwalbenschwanz ging hij 55 km/u :+
Tot slot nog even een filmpje van online gegooid: YouTube: Gran Turismo 5 - B Spec - Dream Car Championship - very slow AI Nissan GT-R Concept Race Car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
nou, die heeft de gang erin... ik vreet mezelf helemaal op met dat b-spec. wel origineel,dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:54
Bullus schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:47:
[...]

Dat had ik ook bij de bugatti veyron,toen de Mazda concept gepakt en daar ging ie gewoon veel harder in de bochten en uiteindelijk dik 1e geworden .zal waarschijnlijk aan de afstelling van de auto zijn.
met de Veyron kan je niet zo snel over de kombaan. Tenminste, ik heb het zelf geprobeerd, en kon die bocht niet maken met de snelheid waarmee de AI reed in hun race cars. Op rechte stuk was ik wel weer sneller maar kon dat verschil niet ermee goedmaken.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
weet iemand hoe je dat filmpje van de Top Gear test track opnieuw kan bekijken? Wordt maar 1 keer getoond, krijg namelijk vaak mensen over de vloer, en wil dat filmpje graag laten zien.. (Meeste Top Gear liefhebbers)

Want als je namelijk weer die race aanklikt gaat die meteen door naar het scherm waar je de races aan kan klikken

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SOCO_cola schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:18:
weet iemand hoe je dat filmpje van de Top Gear test track opnieuw kan bekijken? Wordt maar 1 keer getoond, krijg namelijk vaak mensen over de vloer, en wil dat filmpje graag laten zien.. (Meeste Top Gear liefhebbers)

Want als je namelijk weer die race aanklikt gaat die meteen door naar het scherm waar je de races aan kan klikken
Links staat een soort banner voordat je de challenges kiest met een play-knop. Daarmee kan je dat filmpje laten zien.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:02
Heb ik net een G25 met een speedblack wheelstand op de kop weten te tikken, kom ik er achter dat het eigenlijk voor geen meter rijd.
ik kom totaal niet in de buurt van de tijden die ik met de controller reed.
ook zit het gewoon voor geen meter en voelt het niet natuurlijk aan.

jammer want ik had goede hoop dat dit leuk zou zijn ipv op de bank te liggen met de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Shiver23 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:19:
[...]

Links staat een soort banner voordat je de challenges kiest met een play-knop. Daarmee kan je dat filmpje laten zien.
Danke... hehe GT5 is niet echt bevoordelijk voor mijn relatie..., damned wat is het een fijn spel! Lekker aan het sparen voor de M5 nu..

Wat gewoon geweldig aan GT5 is vind ik, dat je niet echt lineair het spel uit wilt spelen, lekker auto's verzamelen desnoods haal ik volgend jaar pas alle cups, er is zo veel te doen.. dat is echt de kracht van het spel

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 20:50

Osxy

Holy crap on a cracker

Ook vermakelijk. Nieuwe b-spec chauffeur in me getunede veyron zetten :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

detonated schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:22:
Heb ik net een G25 met een speedblack wheelstand op de kop weten te tikken, kom ik er achter dat het eigenlijk voor geen meter rijd.

jammer want ik had goede hoop dat dit leuk zou zijn ipv op de bank te liggen met de controller.
Hoezo, wat is er mis met een speedblack wheelstand dan? Behalve dan dat ie niet opgevouwd kan worden zoals een Wheelstandpro?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
detonated schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:22:

ik rij nu ook met g25 maar is idd wel vreemd aangezien ik "Live For Speed" ben gewend. maar je moet je stuur ongeveer op 280 graden instellen want met 900 dan blijft je draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
tis misschien wel een beetje off topic.. Maar weet iemand hoe dat techno nummer heet? van die intro van het top gear test track?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 19:11
Dit kan je vinden in je muziek bibliotheek in gt home daar staan alle nummers in waar je ook 1 voor 1 kan beluisteren.

Hoeveel levels heeft GT5 eigenlijk??
Ik ben nu bij level 19 ben nu bezig om de superlicentie te halen in de rijschool. Soms van de test zijn makkelijk en andere best pittig.

Ik ben nog steeds niet te spreken over de B-spec ik blijf dit saai vinden. Ik race liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuoRocks
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-05 12:00
Evertt schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:45:
Ik ben nog steeds niet te spreken over de B-spec ik blijf dit saai vinden. Ik race liever.
Dat vond ik eerst ook, maar nu begin ik het steeds leuker te vinden. Mijn coureur is nu level 5 en ik mag net een tweede aanmaken.
Het leuke eraan vind ik het zorgen dat zijn auto goed genoeg is om de races te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
haalt jou coureur dan geen rare fratsen uit? zo nee, kan ik die ook lenen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 01:10

scorpie

Supra Addict

ok, wtf @ nascar special event :')
Ik kan bij die 2e event nieteens brons halen.. for fuck sake gewoon een bocht rijden..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 09:38
Ik snap met b-spec echt niet wat ik moet doen om races te winnen... qua auto die mijn rijders hebben is het echt overkill maar ze kunnen geen enkele amateur race goed afleggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:02:
Ik snap met b-spec echt niet wat ik moet doen om races te winnen... qua auto die mijn rijders hebben is het echt overkill maar ze kunnen geen enkele amateur race goed afleggen.
Welke race heb je problemen mee?
Wat voor auto geef je bob?

Mss kan ik paar tips geven
Gewoon OP cars meegeven ;)

Edit> vervelendste in amateur zijn truck en roadster challenge

[ Voor 10% gewijzigd door kihon op 11-12-2010 17:25 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50
DaanozZ schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:57:
haalt jou coureur dan geen rare fratsen uit? zo nee, kan ik die ook lenen? ;)
Van mij neemt wel eens een Pittstop.. (in de laatste ronde als hij 2 seconde voor staat voor de finish :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Heeft er iemand een goede setup voor het nascar kampioenschap? voor de A-spec is het me gewoon met de standaard setup gelukt, voor de b-spec lukt het echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kihon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:23:
[...]

Welke race heb je problemen mee?
Wat voor auto geef je bob?

Mss kan ik paar tips geven
Gewoon OP cars meegeven ;)

Edit> vervelendste in amateur zijn truck en roadster challenge
Welke race niet? Ik heb overal een auto die echt veeeel sneller moet zijn, maar nergens redden ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Laatst online: 05-06 18:05
Ik heb enkele wagens online geplaatst via "Delen met vrienden". Nu heb ik 1 van die wagens nodig, en kan ik het delen niet ongedaan maken. Krijg altijd de melding "Mislukt" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:32:
[...]

Welke race niet? Ik heb overal een auto die echt veeeel sneller moet zijn, maar nergens redden ze het.
Zo heb ik het gedaan:
Clubman Cup > Countach '74

hot Hatch > OP enzo

Roadster Cup > fully tuned roadster

Truck Challenge > fully tuned tacoma of lightning

Japanese 90s > Honda Civic Type R (EK) RM '97
en dan verder getuned na RM

Tous France > gewoon je veyron geven :P

Festival Italia > Enzo weer dacht ik

Classic Muscle > Dodge Challenger R/T '70 tuned

Supercar Nostalgia > buick special dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Hoeveel levels heeft GT5 eigenlijk??
Ik ben nu bij level 19 ben nu bezig om de superlicentie te halen in de rijschool. Soms van de test zijn makkelijk en andere best pittig.
1000 7(8)7

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Beetje jammer kep '''teveel'' geinvesteerd in mijn dodge challenger 08 (750pk)
paar ton erin gestopt bijna maar voor de profesional evens is hij toch net wat te lomp en lui..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
wat betreft B-spec, controleer van te voren steeds goed je banden! Aangezien de AI niet wil slippen, zijn de juiste banden het belangrijkste

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48

Vuvuzela

My spire is forming

caoim schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:41:
Ik heb enkele wagens online geplaatst via "Delen met vrienden". Nu heb ik 1 van die wagens nodig, en kan ik het delen niet ongedaan maken. Krijg altijd de melding "Mislukt" :(
Ik kwam er ook vandaag achter dat je die niet meer kan gebruiken. Wat heb ik er dan aan :D ? Maar ik denk dat het te maken heeft met het onderhoud aan de gt5 servers. Dat je het nu niet meer terug kan veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 11-12-2010 18:08 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kihon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:46:
[...]

Zo heb ik het gedaan:
Clubman Cup > Countach '74

hot Hatch > OP enzo

Roadster Cup > fully tuned roadster

Japanese 90s > Honda Civic Type R (EK) RM '97
en dan verder getuned na RM

Tous France > gewoon je veyron geven :P

Festival Italia > Enzo weer dacht ik

Classic Muscle > Dodge Challenger R/T '70 tuned

Supercar Nostalgia > buick special dacht ik
Truck challenge: kan al weken geen truck vinden.
Japanese 90s > Met die zelfde auto bijna maximaal getuned kom ik nergens
Supercar Nostalgia > Met een 600pk auto, weet ff niet meer welke, kwam ik niet verder dan 8e plaats.
Tous France > Veyron? haha, grapjas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
FRidh schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:59:
wat betreft B-spec, controleer van te voren steeds goed je banden! Aangezien de AI niet wil slippen, zijn de juiste banden het belangrijkste
waar kan je de status/slijtage van je banden bekijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
AlphaWierie schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:07:
[...]

waar kan je de status/slijtage van je banden bekijken??
bedoel hiermee dat je het juiste bandentype heb. Mag je met sport soft, koop die dan ook. Je B-spec coureur moet echt de best mogelijke hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:06:
[...]

Supercar Nostalgia > Met een 600pk auto, weet ff niet meer welke, kwam ik niet verder dan 8e plaats.
Nog een x, welke banden?
En misschien moet je juist iets minder tunen. Ik win bijv. met een Mini met 250pk en sport-soft of hard-comfort een race tegen auto's met 150pk.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 11-12-2010 18:11 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:10:
[...]

Nog een x, welke banden?
En misschien moet je juist iets minder tunen. Ik win bijv. met een Mini met 250pk en sport-soft of hard-comfort een race tegen auto's met 150pk.
Ik pak altijd de snelste banden die toegestaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Yo gasten,

Mijn g25 stuurtje word niet herkent in de game hoe los ik dit op?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:06:
[...]

Zou bob ontslaan dan hoor.
Bij mij werd ie gewoon 1e met japanse challenge hoor, in de civic. Maar ja bob is ook een japanner (Miyamoto ;) ) hij kan niet in american muscle rijden...ECHT gaat niet :S
En ja ik hem bob mijn veyron gegeven, hij rijdt er beter mee dan ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kihon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:21:
[...]

Zou bob ontslaan dan hoor.
Bij mij werd ie gewoon 1e met japanse challenge hoor, in de civic. Maar ja bob is ook een japanner (Miyamoto ;) ) hij kan niet in american muscle rijden...ECHT gaat niet :S
En ja ik hem bob mijn veyron gegeven, hij rijdt er beter mee dan ik :(
Tja ik heb geen Veyron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Veyron win je bij GT World Championship A-spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Ik heb eventueel voor iemand die er nog een nodig heeft een Chevrolet SSR gekocht bij de 2e hands markt. Heeft iemand nog wat interessants om hem tegen te ruilen?

Stuur me maar een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
kihon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:46:
[...]

Zo heb ik het gedaan:
Dat is die pick up truck challenge? Die lukt mij dus niet met mijn Ford. Kun je die niet even aan me uitlenen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SOCO_cola schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:26:
[...]

Danke... hehe GT5 is niet echt bevoordelijk voor mijn relatie..., damned wat is het een fijn spel! Lekker aan het sparen voor de M5 nu..
Hier hebben we een gevecht om de controller _O-

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343391

Zit een beetje vast :X Moet nog alleen de Historic Racing Car Cup bij Expert Series maar heb geen oude bak...bummer :| En moet nog een klein beetje om LVL 24 te hebben. Tot die tijd kan ik ook mijn laatste 2 races in de Extreme Series niet doen (Formula Gran Turismo World Championship + Dream Car Championship).

Ben aan het proberen nog een paar races bij Licences in het goud aan het halen (waar ik zilver al had staan, heb nergens brons), maar dat zet ook geen zoden aan de dijk O-)

Specialities heb ik (op LVL 24 van de Merc. series) ook allemaal al gehaald. WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Anoniem: 343391 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:10:
Zit een beetje vast :X Moet nog alleen de Historic Racing Car Cup bij Expert Series maar heb geen oude bak...bummer :| En moet nog een klein beetje om LVL 24 te hebben. Tot die tijd kan ik ook mijn laatste 2 races in de Extreme Series niet doen (Formula Gran Turismo World Championship + Dream Car Championship).

Ben aan het proberen nog een paar races bij Licences in het goud aan het halen (waar ik zilver al had staan, heb nergens brons), maar dat zet ook geen zoden aan de dijk O-)

Specialities heb ik (op LVL 24 van de Merc. series) ook allemaal al gehaald. WTF
Je kunt toch cash/experience gaan grinden in Expert/Extreme series...?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die Mazda Furio is echt enorm geschikt om veel dingen te winnen. Ongelovelijk. Nu heb ik ook 3 coureurs welke best aardig presteren. 1 is echt heel goed.

Zo eens kijken of online gedeelte al weer werkt. Ben hele dag b-spec aan het laten rijden al, kan ik tenminste rustig klusjes in huis doen :P

In B-spec gewoon de Zonda R 09 gewonnen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Capo op 11-12-2010 19:23 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:13:
[...]

Je kunt toch cash/experience gaan grinden in Expert/Extreme series...?
Ik wist dat je telkens cashed als je races over doet. Maar als je al eenmaal goud hebt gehaald, groeit je level dan gewoon door??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ja level groeit door :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:10:
Nog een x, welke banden?
Ik heb ook het idee dat je een minder ervaren coureur beter een wat minder getunede wagen kan geven. En het zal waarschijnlijk ook wel een truukje van de makers zijn om ervoor te zorgen dat je niet te gemakkelijk wint met een enorm opgefokte wagen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Zo... Laatste AMG challenge alle races binnen 3 pogingen goud gehaald, de laatste (volle ronde) eerste poging, 8.25,077, 5 sec onder de doeltijd. Wat een fantastische challenge, alles uit en gewoon door de regen spelen met het gas voor de juiste stuurhoek... Heerlijk!! Hoogtepunt van het spel!!

Trouwens, die SSR waar ik het over had is een pickup, dat modern achtige lage ding met de 5.5 liter V8. Goed te tunen etc., als je hem wil ruilen hoor ik het wel.

[ Voor 22% gewijzigd door ybastiaans op 11-12-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En weer een uur op de beginner AMG challenges erop zitten, en WEER niks gehaald... kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172277

goosche schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 18:15:
Yo gasten,

Mijn g25 stuurtje word niet herkent in de game hoe los ik dit op?

Tnx
PS3 aanzetten, met de usb in port 1. Aandrukken dmv power knop op PS3.
Vergeet de stroom niet op je G25 te zetten.

En voor die poster die niet kan rijden met de G25. Of je G25 is stuk, of je moet zelf een beetje wennen.

En je kan niet de rotatie instelen. Maar het rijdt voortreffelijk met de 900 graden rotatie.
Niets mis mee.

Ik rij met de DFGT en met de G25 en ze doen het beide feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdeboer85
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 09:24
Hoe kan ik mijn GT modus opnieuw beginnen? Ik kan geen enkele optie vinden iets te verwijderen of opnieuw te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff wil je verder gaan met de rally challenges, heb ik twee geschikte auto's in mijn garage, dacht ik, kan ik weer geld gaan uitgeven aan een nutteloze bak die natuurlijk niet te vinden is 2e hands...

Enige dat ik kan vinden dat geschikt is is een stationwagon... wacht nu ook al meer dan een week op een truck...

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 11-12-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Phuse....

Focus op de race en niet op dit board.......... AMG is redelijk simpel, dus veel oefenen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:37
mdeboer85 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:02:
Hoe kan ik mijn GT modus opnieuw beginnen? Ik kan geen enkele optie vinden iets te verwijderen of opnieuw te starten.
saved game data verwijderen in XMB?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Dude... ik denk niet dat ie bedoelt dat hij helemaal overnieuw wil beginnen :)

Gewoon de game quitten en opnw opstarten

BTW is het 't waard om zo'n G25/27 DFGT ofzo te kopen.

Doe nu alles met ds3/sixaxis; maar is wel veel moeite.

En zo ja, welke, de G27 is weer zo duur :( DFGT goed?

[ Voor 42% gewijzigd door kihon op 11-12-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aargh staat er een DTM Audi TT te koop heb ik net een wrak moeten kopen voor mijn b-spec loser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
kihon schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:12:

Ik heb de G25. Ja hij is fijn, maar de 99 euro kostende DFGT was ook prima geweest , betere ondersteuning in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:31
ja die DTM dingen zijn bovendien nog fokking duur ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Je kan die Lexus IS-F concept dinges uit de premium dealer ook gebruiken voor de DTM die is met 750k meen ik de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Nee man..voor een miljoentje heb je al een DTM :P

Die dingen rijden wel LEKKER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:12

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Die Extreme series zijn niet de laatste races hoor, bij level 25 komt er een hele nieuwe race serie bij. :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 07-05 10:36

Ik kan alleen mn mening delen, totaal geen ervaring met stuurtjes of GT5, deze zit namelijk nog in de cadeau verpakking.. Mag er niet eerder uit dan met de kerst.. Mag m niet eens installeren (40 minuten wachten heb ik gehoord :'( ).

Anyway ondertussen zit ik druk dit forum na te lezen en ook ervaringen betreft stuurtjes.
Ik heb me laten beïnvloeden na veel lezen en youtube filmpjes te kijken dat ik voor de Fanatec ga van €150,-
Krijg je ook alles erop en eraan. Wat mij lekker lijkt is dat het stuur stuk groter is en het mechanisme minder zou moeten horen tijdens het draaien aan het stuur. Dit zijn de punten die ik wel belangrijk vind. comfortabel en weinig geluid. Zou ook gewoon probleemloos moeten werken.

Groot nadeel is alleen dat deze stuurtjes maar vanaf 1 site verkocht worden en dan ook nog eens uitverkocht zijn.(met Januari zijn ze er weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
rieshjart schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:47:
[...]

Ik kan alleen mn mening delen, totaal geen ervaring met stuurtjes of GT5, deze zit namelijk nog in de cadeau verpakking.. Mag er niet eerder uit dan met de kerst.. Mag m niet eens installeren (40 minuten wachten heb ik gehoord :'( ).
Ik heb ook 40 min gehoord maar het is een flink stuk minder. Heb het niet gemeten maar het was een flink stuk minder dan 40min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Scheelt per PS3 model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:50

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Phusebox schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:41:
En weer een uur op de beginner AMG challenges erop zitten, en WEER niks gehaald... kut.
Ga vanavond na de tv uitzendingen ook hier maar is voor zitten... Ben toch wel benieuwd..

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Jezus, lekker geregeld weer GT5! Alle auto's die je online hebt gezet kun je nu dus niet mee rijden. Ze zijn bezig aan de servers, je kunt er niet in kruipen en je kunt ze niet offline halen, fokked...

Net maar een R8 gekocht voor de Schwarzwald race, flink opgefokt naar 800pk ofzo, viel me toch wel een beetje tegen voor een 4wd... Was aan het twijfelen tussen een R8, M5 en de SLS AMG, was ik toch maar voor die laatste gegaan bij nader inzien.. weer 4/5 ton erdoorheen gejast..

Zojuist ook eindelijk de laatste Nascar race goud gehaald! Wel een mooie beloning; een Nascar bak :) Die andere 2 'musclecars' die je krijgt door brons en zilver voor Nascar zijn puin. En als je bij kart alles goud hebt, krijg je... taterdetaterdetaaaaa... een kleur... :+

Ik moet voor expert nog die Historic en Allstars race, zoals ik het hoor de moeilijkste. De laatste kon ik iig niet bijbenen met mijn 1230pk Veyron... dat ding suckt in de bochten namelijk. Waar hebben jullie die 2 races mee gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de G25 en de DFGT
Ik speel GT5 eigenlijk alleen nopg maar met de DFGT. Alle knoppen worden ondersteund en je kan tijdens de races je wageninstellingen veranderen. Dit gebruik ik niet vaak, maar het is wel van ps gekomen, toen ik er bijvoorbeeld tijdens de laatste race van het Nascar kampioenschap achter kwam dat ik ASM uit moest zetten.
Het stuur van de DFGT is subliem, als je genoegen neemt met schakelknoppen in plaats van flippers.

Tevens mis je het koppelingspedaal, maar ik mis hem zeker niet. Het schijnt ook niet sneller te zijn met koppeling.

De pedalen zijn niet vergelijkbaar met de G25/27, maar ze doen hun werk meer dan prima en rem en gas zijn zeer goed te doseren.

Ik heb de DFGT op een wheelstand pro. Het is echt een topstuur, waar je geen zweethanden in krijgt. Je hebt goed grip.

Niets mis mee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Anoniem: 172277 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb de G25 en de DFGT
Ik speel GT5 eigenlijk alleen nopg maar met de DFGT. Alle knoppen worden ondersteund en je kan tijdens de races je wageninstellingen veranderen. Dit gebruik ik niet vaak, maar het is wel van ps gekomen, toen ik er bijvoorbeeld tijdens de laatste race van het Nascar kampioenschap achter kwam dat ik ASM uit moest zetten.
Het stuur van de DFGT is subliem, als je genoegen neemt met schakelknoppen in plaats van flippers.

Tevens mis je het koppelingspedaal, maar ik mis hem zeker niet. Het schijnt ook niet sneller te zijn met koppeling.

De pedalen zijn niet vergelijkbaar met de G25/27, maar ze doen hun werk meer dan prima en rem en gas zijn zeer goed te doseren.

Ik heb de DFGT op een wheelstand pro. Het is echt een topstuur, waar je geen zweethanden in krijgt. Je hebt goed grip.

Niets mis mee!!!
Ik heb eerst een DF gehad (de eerste) en nu een G25, ook op een Wheelstand Pro. Koppeling en handbak zijn eigenlijk nooit sneller, maar is wel een stuk realistischer. Wat is er mooier dan met een dikke bak met handbak te rijden... Flipperen maakt het makkelijker en sneller maar niet vetter!! :9

Trouwens, mijn BOB begint er nu lol in te krijgen! Rijdt nu rond (level 10) met een Corvette C6 ZR1 RM met 950 pk en dat gaat hem zeer geschikt af! Ook geen oval problemen, net rondjes plankgas met de Toyota Minolta, niet onder de 340 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Al een tijdje geen GOT server meer geweest hier... Of staan die ergens anders?

Altijd wel leuk om tegen GOTters te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wordt tijd dat ze eens meedere tuning setups erin gaan patchen.
want zou wel zo handig zijn, nu moet je elke keer voor elk circuit een andere setup instellen.
als je gewoon kan opslaan is wel zo handig.
bv mn zr1 is nu voor ovals afgesteld.(zal setup keertje hier neerzetten is een 41 sec mee mogelijk op idianapolis speedway). maar als ik ermee over een circuit wil racen moet ik alles opnieuw instellen, en maar gokken dat het goed zit. zelfs in gt4 kon dit dus is een kleine moeite. btw in gt5p kon het zelfs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Net GT All Stars geraced in m'n minolta, 8e geworden op nordschleife wegens een crash in the laatste bocht ( :( ), 1e, 2e en 4e races gold gehaald, laatste race, laatste ronde natuurlijk een crash, eindigde als 8e met eindresultaat dat ik 2e was in het tournament. Nou viel me op dat ik nu helemaal geen enkele vorm van reward kreeg voor het uitrijden van het tournament? Als je 1e word krijg je meestal toch een redelijke smak geld, zit er voor de 2e plek geen 'troostprijs' bij? Kan ook zijn dat ik het over het hoofd heb gezien maar zo niet is dat mooi een uur van m'n tijd weggesmeten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Wussie op 11-12-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
ybastiaans schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:56:
[...]

Ik heb eerst een DF gehad (de eerste) en nu een G25, ook op een Wheelstand Pro. Koppeling en handbak zijn eigenlijk nooit sneller, maar is wel een stuk realistischer. Wat is er mooier dan met een dikke bak met handbak te rijden... Flipperen maakt het makkelijker en sneller maar niet vetter!! :9

Trouwens, mijn BOB begint er nu lol in te krijgen! Rijdt nu rond (level 10) met een Corvette C6 ZR1 RM met 950 pk en dat gaat hem zeer geschikt af! Ook geen oval problemen, net rondjes plankgas met de Toyota Minolta, niet onder de 340 geweest.
ohja joh? had je een Driving Force Pro, wat heb je daarmee gedaan? O-)

Dat formule 1 championship is killing me 8)7 ik kan echt niet 5x 20 rondjes achter lekaar rijden. moet gewoon ff een pauze nemen na elke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:16:
[...]

ohja joh? had je een Driving Force Pro, wat heb je daarmee gedaan? O-)

Dat formule 1 championship is killing me 8)7 ik kan echt niet 5x 20 rondjes achter lekaar rijden. moet gewoon ff een pauze nemen na elke race.
hoeveel heb je er al gedaan??
was begonnen eraan eerste 2 races waaren rdelijk makkelijk. maar cotedarzur is echt heel moeilijk.
werd daar in laatste lap van 5e naar 2e :P
daarna nurburgring, en een na laatste lap verneuq ik het weer. dus was gestopt. daarna monza en werd in de eerste bocht uitgeschakeld. dus was hellemaal klaar dr mee.
verdient wel lekker veel exp ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
waar halen jullie die auto vandaan ? formule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Capo schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:49:
waar halen jullie die auto vandaan ? formule
Heel veel hersendodende simpele races doen om genoeg geld en XP te halen om lvl 24 te zijn en 4.8miljoen te hebben. dan bij de occasions kopen.

@v8power67

ik doe nu de championship en het de eerste 2 races erop zitten, hou nu ff pauze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
dat mag de bspec dan gaan doen die races :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

'K heb GT5 ook voor kerst gevraagd, dus de C.E versie uitgekozen. Boekje ligt ingepakt, met het spel ben ik nu op level 18 A-Spec, en 13 B-Spec aangeland.
Trouwens geen haast... enjoying every ride.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk nou wat ik net tegen kom... Voor mij wel een coole mod.

Ik heb er 1 besteld. Hou rekening met 20 euro verzendkosten.

http://www.playseat.com/s...tech-g25-break-pedal.html

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 172277 op 11-12-2010 23:14 . Reden: nvt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6 mln in de portefeuille, LVL 25, zojuist de Endurance Races unlocked >:) Nog 1 race in de Expert series (Historic Racing Car Cup) en 1 race in de Extreme series (Formula Gran Turismo World Championship). Maar ja, moet voor beide races nog wel een auto hebben en moeten dan toevallig te koop staan in de occasions... Dus er zit niks anders op dan vast met race 1 van de Endurance te beginnen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Anoniem: 172277 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:08:
Kijk nou wat ik net tegen kom... Voor mij wel een coole mod.

Ik heb er 1 besteld. Hou rekening met 20 euro verzendkosten.

http://www.playseat.com/s...tech-g25-break-pedal.html
Heb je zulke dikke voeten dat je aan het normale rempedaal niet genoeg hebt dan?? :9

By the way, niemand een pickup nodig voor de pickup races?? Heb er nog een in de aanbieding...

[ Voor 10% gewijzigd door ybastiaans op 11-12-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Ik heb alle races tot en met level 12 in B-spec goud gehaalt maar nu kan ik dus niet verder omdat je level 13 moet zijn.. Moet ik nu races dubbel gaan doen of doe ik iets verkeerd? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:22
heb me een audi r8 gekocht, ben nu lvl 12 en wil dus gallardo gaan halen, alleen bijv die races van lvl 13 ofzo, supercars oid is me r8 gewoon niet snel zat ( bijv die speedway ).. heb nu 120k ofzo en wil eigelijk niks uitgeven atm, met wat kan ik makkelijk geld verdienen?

nu bezig met CI licentie, laatste fase die 2 rondes rijden, echt zwaar irritant, wil je laat remmen in een bocht om iemand in te halen, remt die vroeg en bots je er weereens tegenaan > diskwalificatie, en zo ging ik maar door zeg, ging het een keer goed let ik seconde niet op en zat weer auto tegen me aan

[ Voor 36% gewijzigd door Scrtz op 11-12-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 15:29
Zeg heren, is de Logitech DF Pro zo'n slechte aankoop om te doen in het kader van mijn beurs moet het ook nog leuk vinden of kan het er mee door ?

Vond persoonlijk een aardig steurtje voor onder de 100 best wel te doen of zit ik er compleet naast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
schumi2004 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:46:
Zeg heren, is de Logitech DF Pro zo'n slechte aankoop om te doen in het kader van mijn beurs moet het ook nog leuk vinden of kan het er mee door ?

Vond persoonlijk een aardig steurtje voor onder de 100 best wel te doen of zit ik er compleet naast ?
Daar kan ik hopelijk maandag antwoord op geven, heb hem via een mede-tweaker ovor een zacht prijsje weten over te nemen O-)

Nogmaals dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 12-12-2024
Gaat zo'n stuurtje nou net zo 'zwaar' als in een echte auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Scrtz schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:29:
heb me een audi r8 gekocht, ben nu lvl 12 en wil dus gallardo gaan halen, alleen bijv die races van lvl 13 ofzo, supercars oid is me r8 gewoon niet snel zat ( bijv die speedway ).. heb nu 120k ofzo en wil eigelijk niks uitgeven atm, met wat kan ik makkelijk geld verdienen?

nu bezig met CI licentie, laatste fase die 2 rondes rijden, echt zwaar irritant, wil je laat remmen in een bocht om iemand in te halen, remt die vroeg en bots je er weereens tegenaan > diskwalificatie, en zo ging ik maar door zeg, ging het een keer goed let ik seconde niet op en zat weer auto tegen me aan
Ik zou zeggen bij de B-Spec de Mazda race winnen met je MX-5. Dan krijg je een Mazda Furai racewagen, daar kom je die supercar races wel mee door met wat tweaks. Een wagen kopen die snel genoeg is voor de supercar races valt nog niet mee, ik heb toen veel special challenges gedaan, en met die cash een 458 italia helemaal verbouwd (inclusief spoilers).

En voor de licenties: als je iemand uitremt ga je er meestal niet op het allerlaatste moment nog achter zitten. Gewoon ruim van tevoren er achteruit, je weet met GT dat ze nog wel eens middenin een bocht of op een recht stuk oid op de rem kletteren. En kijk eens op youtube, daar zitten goeie filmpjes bij over waar je wie moet/kan inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:31
DF Pro is echt geen slecht stuurtje. Ik heb m zelf gehad. Goed, t zal niet zo goed zijn als een G25/G27 maar tis een goed ding. Goeie FF wel, houd lekker vast. Maakt wel wat herrie, maar daar valt overheen te kijken. Pedalen zijn ook wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
schumi2004 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:46:

mathijs55 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:48:
[...]

Daar kan ik hopelijk maandag antwoord op geven, heb hem via een mede-tweaker ovor een zacht prijsje weten over te nemen O-)

Nogmaals dank! _/-\o_
Daar kan ik je als ex-eigenaar van die DFP zo antwoord op geven: dat is een prima stuur voor een redelijke prijs, echt een perfect ding voor GT5. De 900 graden draaien werkt perfect, de pedalen en het stuur zijn erg stevig en je hebt knoppen zat. Het enige minpuntje is dat de flippers om te schakelen geen flippers zijn maar uit de kluiten gewassen knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grappige is, de echte pro drifters gebruiken allen een dfgt.(zelfde als pro toch maar dan met die draai knop).
dus schijnt een goeie te zijn dan :D
moet nog steeds een keer mn porsche S en mn g25 testen met gt5, maar heb nog steeds geen zin gehad mn ps3 naar mn slaapkamer te verhuizen. maar eens zal het gaan gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Laatst online: 29-05 14:44
v8power67 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:10:
wordt tijd dat ze eens meedere tuning setups erin gaan patchen.
want zou wel zo handig zijn, nu moet je elke keer voor elk circuit een andere setup instellen.
als je gewoon kan opslaan is wel zo handig.
bv mn zr1 is nu voor ovals afgesteld.(zal setup keertje hier neerzetten is een 41 sec mee mogelijk op idianapolis speedway). maar als ik ermee over een circuit wil racen moet ik alles opnieuw instellen, en maar gokken dat het goed zit. zelfs in gt4 kon dit dus is een kleine moeite. btw in gt5p kon het zelfs :S
ik wil ook presets, en inderdaad ook voor mn ZR1 RM scheurijzer. ik doe op indie speedway rondjes van 42,5 omdat ik te lui ben om de rest elke keer te tunen...

[ Voor 95% gewijzigd door rlKoekie op 12-12-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Yes eindelijk mijn matte orange paint voor mijn Lamborghini LP 670 SV :D

Weet iemand of de optische tuning, sidekirts en bumpers daadwerkelijk iets toevoegen aan de prestaties?
Zoals een spoiler die voor extra downforce zorgt.
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.