Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Wat een geluk zeg. In principe kiest die ticket één van de 1000 auto's uit de game! Of zou de kans groter zijn dan we denken? Ik kreeg in elk geval een heel teleurstellend auto'tje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

crazyx schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:32:
Toch wel raar dat iedereen zo andere races heeft waar hij problemen mee heeft. Ik vond heel dat Like the Wind event best gemakkelijk. Je kan zelfs nog relatief makkelijk terugkomen als je foutjes maakt. Maar die Fiat seasonal event lukt me echt niet, ik moet van elke ronde nog een seconde afschrapen, maar ik zie niet goed waar, en ik heb eigenlijk al het gevoel dat ik daar perfect rij.

Kent er iemand nog goede instellingen voor de Minolta? Ik heb het echt lastig om die wagen onder controle te houden in/na bochten.
Hier hetzelfde, ik heb ongelooflijk veel moeite met de seasonal events. Fiat op z'n best 2e, Honda 3e, Dodge goud en de rest durf ik niet eens te noemen. Met name met de Mazda zwalk ik alle kanten op ondanks tuning. Iemand hier nog tips voor. Of zijn de oude seasonal events al vervangen door nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
noteboeki schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 02:21:
Yep, die ja R92CP, die lag bij de Indy ook al steeds dwars, maar die was overigens prima te doen met de ZR1.

[...]

Ook al mee gereden, Corvette is een erg snelle bak, maar vind hem niet er stabiel en zwabbert redelijk wat,
de Furai is wat trager maar wel een heel stuk stabieler.
Heb ook al redelijk wat met de instellingen van de ZR1 zitten rommelen, maar nog niet echt het gewenste reslutaat behaald.
Als je toch 4 miljoen credits hebt spaar je ff 8 ton door voor een Formula GT? 4,8 miljoen en je creamt het hele veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik post 'm nog maar 1 keer deze instellingen...

Season Event 5, met de NISSAN GT-R VSPEC '09:
De volgende upgrades erop zetten: All weight reductions, Full Cust. Transmission + Conplete drivetrain, Full Custom. LSD, Full Suspension.
Géén power upgrades, behalve: Sports intake manifold en sports air filter.
Je moet als een gek racen en de competitie aan de kant beuken in de (binnenkant) bocht als deze in de weg rijden...
>>>Ik heb de transmissie zo ingestelt dat ie voor het einde van het recht stuk tegen z'n top zit (en eigenlijk het hele rechte stuk er niet mee haalt) maar zorgt er wel voor dat je hiermee meer trekkracht over de rest van het circuit. <<<
Hier volgens mij de beste instellingen voor de VSPEC:

NISSAN GT-R VSPEC
Sport Soft banden, TCS: 2, SKID: Off, ABS; 4.
Aero Dynamics: 20
Gear Ratio: 260

Torque Distr. centre: 40 / 60
LSD
Initial torque 10 / 14
Acceleration sens. 26 / 28
Braking sens. 40 / 35

Ride Height -7 / -5
Spring rate 13.8 / 13
Dampers, extension 3 / 2
Dampers, compression 7 / 6
Stabilizers 4 / 5
Camber 2.2 / 0.8
Toe -0.05 / 0.05

Brake balance Controller 7 / 3

[ Voor 12% gewijzigd door Obi1r op 24-12-2010 10:37 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Special stage R5? Daar heb je geen full costum gearbox voor nodig, scheelt je al 20k, deze kan je aardig goed rijden zonder maar 1 persoon te rammen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
I-Heine-I schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:57:
Wat een geluk zeg. In principe kiest die ticket één van de 1000 auto's uit de game! Of zou de kans groter zijn dan we denken? Ik kreeg in elk geval een heel teleurstellend auto'tje :P
Dat had ik dus ook. Denk je "yes nou krijg ik wat leuks.", maar helaas :(

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Sinergy, misschien... als ik toch bezig ben zet ik er meteen alles op, zeker als het een goeie bak is als de VSpec...
Die Ford GT die Nr.1 ligt in die race gaat bruut hard... ik haalde 'm pas in de laatste bocht voor het rechte stuk in. Op het rechte stuk lukt je dat niet meer.

Ik heb de transmissie zo ingestelt dat ie tegen het einde van het recht stuk tegen z'n top zit (en eigenlijk het hele rechte stuk er niet mee haalt) maar dit compenseert ruimschoots doordat je hiermee meer trekkracht hebt over de rest van het circuit.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 16:41
SinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:18:
Special stage R5? Daar heb je geen full costum gearbox voor nodig, scheelt je al 20k, deze kan je aardig goed rijden zonder maar 1 persoon te rammen.
Nee idd, belangrijkste is om gewoon de bochten goed te pakken en in de chicanes zo recht mogelijke lijnen aan houden. Scheelt seconden. Ik heb wel max downforce gebruikt, wagen zo laag mogelijk gezet, spring rate op 16 en 16, dampers op 7, camber 3 en 1 en 30 - 70 aandrijfverdeling tussen voor en achter. Verder niks aangepast maar wel alle hulpmiddelen uit behalve ABS.

Ik had de Ford GT begin van laatste ronde

[ Voor 3% gewijzigd door Stefie2010 op 24-12-2010 10:37 ]

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik wil alleen nog opmerken dat voor élke wagen de wegligging beter is als je de Dampers- extension láger instelt dan de
Dampers- compression. Probeer het maar... ik had het ooit uitgezocht in voorgaande delen van GT, en sommige dingen veranderen nooit hé...

Verder is het wel goed om extreme instellingen te doen, om te voelen hoe de auto reageert... en van daaruit een mildere instelling te kiezen. Maar bijvoorbeeld LSD hoog afstellen voor die VSpec werkt in het nadeel, je merkt het echt in de bochten.
Maar blijkbaar haal ik toch minder snelle rondetijden dan enkele van jullie, en ben ik daarom geneigd om mijn focus te leggen op instellingen van de wagen om toch met goeie prestaties te kunnen komen hehehehe ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Obi1r op 24-12-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker een goede insteek, enkel als je de basis beter beheerst, zal het tunen je nog beter uitkomen. Het 'rammen om de bocht door te komen' werkt bijvoorbeeld erg slecht op licentie of online races, vervang dit door laat remmen en beter bochtenwerk (gebruik maken van de volledige breedte van de baan) kan je al secondes winnen zonder ooit de bording of een auto te rammen.

Special R5 is een grandioze baan, veel bochten waar je echt de 'flow' moet vinden om daar op hoge snelheden doorheen te vliegen, goed gebruik maken van de volledige breedte en optijd de bocht in duiken. Goed, ik rij met een stuur waar je nog meer controle hebt, maar heb je de basis te pakken.. win je standaard al een berg.

Hier gaf ik de tips aan, mijn omschrijving is verre van optimaal, maar deze punten zitten enorm veel winst in als je ze beter pakt dan je initieel denkt om een bocht door te komen.
SinergyX in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 5"

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 24-12-2010 11:05 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Flex0r schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:33:
[...]

Dat had ik dus ook. Denk je "yes nou krijg ik wat leuks.", maar helaas :(
ach wat dacht je van een okergele miata en 2e ticket een pastelblauwe peugeot 206 ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-06 14:30
kak, ik kom gewoon bijna 20 seconden tekort op de 1e in de tsukuba 10 ronden challenge, terwijl ik toch redelijk de weg weet op tsukuba...allemaal rondjes van 1:02, wel vaak met veel rookontwikkeling:).
rijd nu met een rx7 spirit R, ongeveer maximaal getuned, iemand een betere auto?

[ Voor 17% gewijzigd door Bastard op 24-12-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:54
Ik zit een beetje vast met Bspec, mijn 2 beste rijders (level 17 en 16) zijn allebei al een tijdje 'oranje' en hoeveel races ik ook voor een tweede keer doe met 1 van mijn andere rijders, ze worden maar niet 'groen' of 'blauw'.

Toen maar gewoon de level 17 een race laten rijden, die hij makkelijk won, en nog steeds oranje. Meh :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
Geweldig! nieuwe season events! Als het zo doorgaat blijf ik nog lang GT5 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Jezus wat is die nascar challenge moeilijk, net 2 ronden nurburgring gedaan met twee kleine foutjes, en daarmee word ik dan 9e! Of ik ben een waardeloze coureur of het is gewoon tyfus moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
Wel zuur, ik heb al die wagens al maar ik moet ze toch opnieuw gaan kopen... door motor upgrades en weight downgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Unbreukable schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:41:
Wel zuur, ik heb al die wagens al maar ik moet ze toch opnieuw gaan kopen... door motor upgrades en weight downgrades.
ach ik had een mooie ford gewonnen voor de nascar en getuned dus ik ga maar eens shoppen voor een mooie chevrolet of toyota nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister sloeg gt5 voor de tweede keer vast in twee dagen :(
Was de gt kampioenschap aan het doen na de derde race, rijd over de finish en krijg geen eindscherm te zien. Ps3 uitgezet en weer aan. herkent hij geen disc van gt5 meer.......&*@#$.
S'avonds nog een keer geprobeerd en ik kwam gt5 in maar na een kwartiertje weer hetzelfde probleem.
Net Sony even gebeld en heb wat tips gekregen om te proberen en anders maar een kopen.....
Heb trouwens nog de fatboy van 60gb.
Baal echt als een stekker nu en ben in en in verdrietig :|

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:07

JoepW

iRacer & Home Assistant

MeagaShira schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:52:
Gister sloeg gt5 voor de tweede keer vast in twee dagen :(....
Sterkte man!
Ik heb een 2,5 jaar oude fat PS3 en maak nu elke dag een backup. De USB stick zit gewoon constant in de USB-hub ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Thnx kan alle steun nu wel gebruiken....
Mijn beestje is nu 4,5 jaartjes oud. Ik kan gelukkig mijn menu nog wel in dus ik heb gister wel een backup gemaakt van gt5. AC 2 wou ik in de eerste week van jan. uitspelen want die heb ik voor 97% afgerond. (moest alleen de veertjes nog halen.) Gaat hem nu dus niet meer worden aangezien ik de savefiles niet kan backuppen.
Vanavond backup support van ps3 maar is gebruiken en kijken wat er over wordt gezet naar de externe harde schijf.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-06 14:30
voor de mensen die de ford mondeo st challenge willen doen, ff slipherstel aan doen, dan kun je binnen 4 ronden eerste rijden, zonder slipherstel schijnt ie wel lastig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik kan ff helemaal niks rijden, anders dan GT challenge (mij ff te langdurig). Heb de juiste auto's niet en geen cent te makken. Heb nog 127 cr. ;)
Dus eerst vanmiddag maar even grinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:32:
Ik zit een beetje vast met Bspec, mijn 2 beste rijders (level 17 en 16) zijn allebei al een tijdje 'oranje' en hoeveel races ik ook voor een tweede keer doe met 1 van mijn andere rijders, ze worden maar niet 'groen' of 'blauw'.

Toen maar gewoon de level 17 een race laten rijden, die hij makkelijk won, en nog steeds oranje. Meh :|
Je moet een paar races A-spec of met ander racers doen, soms duurt het een race of 2-3 voordat pijltje weer omhoog gaat, ook tijdens A-spec rijden veranderen die pijltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Was de gt kampioenschap aan het doen na de derde race, rijd over de finish en krijg geen eindscherm te zien. Ps3 uitgezet en weer aan. herkent hij geen disc van gt5 meer.......&*@#$.
S'avonds nog een keer geprobeerd en ik kwam gt5 in maar na een kwartiertje weer hetzelfde probleem.
Net Sony even gebeld en heb wat tips gekregen om te proberen en anders maar een kopen.....
Min of meer hetzelfde gehad zij het een enkele vastloper op een ander punt.
PS3 uitgezet en weer aan en toen las hij het schijfje ook niet meer, schijfje eruit en er weer in hielp en kon weer gewoon spelen maar elke keer als ik de ps3 opstartte en gt5 wilde gaan spelen steeds weer dezelfde foutmelding.
Ook in dit geval hielp het gewoon om het schijfje eruit te halen en er weer opnieuw in te doen.
Uiteindelijk toch maar even de stofzuiger losgelaten op de ps3 en het probleem is nu weg, nu maar hopen dat dat zo blijft, ben toch wel erg gesteld op mijn phat O+ en wil liever niet zo'n lelijke slim. >:)

Wieweet heb je er wat aan. :)

edit:
Volgens mij is je probleem toch wat erger dan ik in eerste instantie las.
:/

[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 24-12-2010 12:11 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
B-spec Historic car cup Cote d'Azur is echt om te huilen... :( Dat standaard vast komen te staan tegen de reling, niet inhalen op punten waar dat echt kan, of inhalen en gelijk weer ingehaald worden... pff Rij met een toyota 7, maar die chaparral gaat te snel. Iemand deze al gehaald en nog wat tips? Slow down bij die 'bump' corners pas ik al toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke Bob gebruik je? Een hothead of coldhearted? Hothead is iets beter in inhalen, maar daar moet je wat actiever 'slow down' gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:21:
Welke Bob gebruik je? Een hothead of coldhearted? Hothead is iets beter in inhalen, maar daar moet je wat actiever 'slow down' gebruiken.
Koudhoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak anders een nieuwe aan, maar met zijn default balkje dus flink in het rood. Omdat hij nonstop bij andere racers rijd, zal hij automatisch tijdens de race in het rood zitten, dat zou iets beter voor hem werken.

Als hij wat alleen rijd, blijf hem pushen op de rechte stukken zodat het balkje weer het rood in gaat, slow down op de 'klote stukken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vorig jaar hetzelfde alleen toen met MW2, ook fatboy 60gb, niet om je ongerust te maken maar na een paar keer was mijn lens dood. Begon zoals jij beschrijft maar uiteindelijk overleden. Sony gebeld, helaas was 2 jaar en wat maanden oud dus geen coulantie. Ja, kon gerepareerd worden a 194 euri. Rechtsbijstand gebeld, die adviseerde mij een door de rechtsbijstand opgestelde aangetekende brief te sturen naar de winkel waar ik deze gekocht had. Zo gezegd, zo gedaan, afdelingsmanager van de Dynabyte hing een dag na ontvangst aan de telefoon. Was geschrokken van de brief en wilde het meteen met me goed maken. Ik naar de winkel alwaar een gloednieuwe PS3 slim 320GB op me wachtte met GOW3, heb hem uitvoerig bedankt _/-\o_
Zo kan het dus ook.

Hoop voor je dat je PS3 heel blijft, maar ik vrees.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik heb de Cote d'Azur race ook een paar keer geprobeert met m'n level 18 heethoofd en lvl 16 koudhoofd, beiden faalden. Nieuwe bob gemaakt (G. Lucas ;w) en wat actiever gecoached (koudhoofd, zoveel mogelijk op het midden van de balk gehouden) en ging zonder problemen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

LoneRanger schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:09:
[...]

PS3 uitgezet en weer aan en toen las hij het schijfje ook niet meer, schijfje eruit en er weer in hielp en kon weer gewoon spelen maar elke keer als ik de ps3 opstartte en gt5 wilde gaan spelen steeds weer dezelfde foutmelding.
Ook in dit geval hielp het gewoon om het schijfje eruit te halen en er weer opnieuw in te doen.
Uiteindelijk toch maar even de stofzuiger losgelaten op de ps3 en het probleem is nu weg, nu maar hopen dat dat zo blijft, ben toch wel erg gesteld op mijn phat O+ en wil liever niet zo'n lelijke slim. >:)

edit:
Hmmmz zal het is gaan proberen maar had je ook het probleem dat je ps3 niet meer opstarte door op de psknop te drukken van je controller?

Edit twee hierboven.

ik vrees zelf idd ook het ergste.....Beter voor je dat je op die manier een nieuwe ps3 hebt gekregen. Dit zal voor mij helaas niet gaan werken omdat hij al ouder dan 3 jaar is...

[ Voor 9% gewijzigd door MeagaShira op 24-12-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

SinergyX; Toen je dat plaatje postte van de Special R5 heb ik dat meteen goed bekeken! Het circuit kende ik goed maar niet in GT4 zat, dus was het even geleden... Voor mij een typisch geval van 'het circuit ligt me in eerste instantie niet'... blijkbaar moet ik een flinke endurance erop rijden om de laatste secondes eraf te schaven.
Maar zover is het nu nog niet, en haal ik gewoon de Nr.1 niet in, als ik de competie wagens soms in de bochten niet misbruik om goud te halen, zo simpel is het.
Tracks als Suzuka, Grand Vally Speedway en Midfield(waar is ie?!) liggen me veel beter en ik durf het wel aan om met de cracks onder ons hier een challenge te doen.. (hierin schuilt een uitdaging hm?). Hoe ik de baan en het asfalt dat er ligt moet gebruiken, daar ben ik niet onbekend mee... sinds Gt1 uitgekwam heb ik flink wat gereden kan ik wel zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:58

ettie1990

PSN:ettiesick

[...]

edit:
lelijke slim?

of je nou phat of slim ps3 hebt, je kan gt5 spelen daar gaat het toch om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:34:
Maak anders een nieuwe aan, maar met zijn default balkje dus flink in het rood. Omdat hij nonstop bij andere racers rijd, zal hij automatisch tijdens de race in het rood zitten, dat zou iets beter voor hem werken.

Als hij wat alleen rijd, blijf hem pushen op de rechte stukken zodat het balkje weer het rood in gaat, slow down op de 'klote stukken'.
Yes, eindelijk! :D Lag 2e achter chaparral, met een gelukje kwam ik er langs en dan is er geen vuiltje meer aan de lucht. Expert challenges compleet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:31

Maximus

There is no substitute

Zo nu level 29 1/3e ;) Op naar de 30 en de Vettel challenges. Kan ook niet wachten op de Suzuka endurance race! :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:06:
Zo nu level 29 1/3e ;) Op naar de 30 en de Vettel challenges. Kan ook niet wachten op de Suzuka endurance race! :D
De meeste kijken er tegenop, jij vind ze juist leuk :P
HammerNL schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:55:
Yes, eindelijk! :D Lag 2e achter chaparral, met een gelukje kwam ik er langs en dan is er geen vuiltje meer aan de lucht. Expert challenges compleet nu.
Netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

MeagaShira schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:38:
[...]
ik vrees zelf idd ook het ergste.....Beter voor je dat je op die manier een nieuwe ps3 hebt gekregen. Dit zal voor mij helaas niet gaan werken omdat hij al ouder dan 3 jaar is...
Als je als consument een product koopt, heb je recht op een goed product. Dit houdt in dat je van een product mag verwachten dat het een bepaalde tijd deugdelijk functioneert. Je moet het product dus gedurende een bepaalde tijd normaal kunnen gebruiken. Ik heb aangevoerd dat voor een product waar je +/- 600 euro voor hebt betaald (heb de bon vast nog wel maar de Ps3 60gb heeft dat ongeveer gekost) je mag verwachten dat die een levensduur heeft langer dan 2 a 3 jaar. Daarbij er is bekend dat de lens van de 60 gb brak was, zoek maar eens op internet. Misschien moet je voor een nieuwe bijbetalen, ik zou altijd een poging wagen (indien je deze bij een fysieke winkel in Nederland hebt gekocht).

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
himlims_ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:16:
[...]

is het topic allang gepasseerd;
Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, BMW M3 Coupe
Vooralsnog alleen in Japan toch?

HA! Net de BMW M3 GTR Race Car op de kop getikt, blijft een geweldige auto om te zien ook al is het geen premium.

[ Voor 19% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 24-12-2010 13:37 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:33:
[...]
HA! Net de BMW M3 GTR Race Car op de kop getikt, blijft een geweldige auto om te zien ook al is het geen premium.
die auto is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
9/10 Bonus Events op gold, maar die 4e met een RX-7 is echt lastig. Ik heb nu een RX-7 met 394pk, 1050kg maar dat ding is onbestuurbaar! Iemand die deze al gehaald heeft?

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

[...].
Je bent gewoon een arme sloeber! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Faberge schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:27:
Ben ik nou echt een van de weinigen die een 908 HDi Fap Team Peugeot heb? Kreeg hem bij mijn 1000 ticket. Volgens mij nogal geluk gehad hehe, dat ding rijdt super chill.
Ik vind het echt een klote bak. Vind de Audi R10 veel lekkerder rijden, ondanks dat die veel minder PK heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Maar even over de stuurtjes.

Is het zo dat alle stuurtjes 900 of 1080 graden gedraaid kunnen worden? Het nieuwe GT5 Thrustmaster stuur heeft 1080 graden! Dat is toch superONrealistisch? :?

Want e-l-k-e zichzelf respecterende race- of rallybak heeft een stuur wat volgends mij max. 270 graden draaibaar is toch?

Lijkt me pretty lame om bijvoorbeeld in de haarspelden van Monaco het stuur twee keer te moeten overpakken!

Dus waarom die 900 graden zooi...kan je het ook instellen?!

[ Voor 9% gewijzigd door sanderander op 24-12-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit kon je wel instellen in GT5P (draaicirkel ofzo), maar ze lijken dit in GT5 weer terug in de controls te hebben gezet, dus enkel voor de echt supported stuurtjes (G25/G27 dus nog niet).
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:58:
Ik vind het echt een klote bak. Vind de Audi R10 veel lekkerder rijden, ondanks dat die veel minder PK heeft
Van de stealth wagens vind ik de R10 veruit de slechtste, het is dat mijn Bob's er goed mee kunnen rijden en ze stuk sneller zijn dat de GT, F1 en NSX (GT500).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sanderander schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:58:
Dus waarom die 900 graden zooi...kan je het ook instellen?!
nee
begreep ww, maar kan vergissen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
HammerNL schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:18:
B-spec Historic car cup Cote d'Azur is echt om te huilen... :( Dat standaard vast komen te staan tegen de reling, niet inhalen op punten waar dat echt kan, of inhalen en gelijk weer ingehaald worden... pff Rij met een toyota 7, maar die chaparral gaat te snel. Iemand deze al gehaald en nog wat tips? Slow down bij die 'bump' corners pas ik al toe
Neem een 'hot headed' driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo die nascar challenge over nurburgring is makkelijk :| ik verwachte echt een strijd, eerste lap maakte ik veel fouten( rij met alles uit behalve abs) maar 2e lap al voor het rechte stuk reed ik eerste. ik vond hem veelste makkelijk, zeker omdat het mn eerste poging was. nou ken ik nordschleife redelijk, maar dit is niet moeilijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:45
@sanderander:

Op een circuit heb je met een echte normale auto ook niet meer nodig dan 270 graden draaislag om het circuit rond te gaan. Alleen op de echte weg kom je aan de maximale stuuruitslag van 900 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Ja, als je toch in de Formule GT de hairpins op Monaco moet maken door je stuurtje twee keer rond te draaien, is voor mij de lol van een stuurtje weg...gek ook dat ik door nog niemand over heb gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanderander schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:58:

Want e-l-k-e zichzelf respecterende race- of rallybak heeft een stuur wat volgends mij max. 270 graden draaibaar is toch?
helemaal fout.
Rally = 540-720 graden
WTCC 540-720 graden
GT - 720 graden
F1 - 400 graden
En ik kan wel ff doorgaan

En Kadett:
Ook niet correct
Op Monaco doen F1 coureurs 360-400 graden in de hairpin
Met een gewone auto die jij en ik besturen zou dat neerkomen op zeker 900 graden (max van veel straatauto's is 1080..)

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 14:16 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
v8power67 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:05:
zo die nascar challenge over nurburgring is makkelijk :| ik verwachte echt een strijd, eerste lap maakte ik veel fouten( rij met alles uit behalve abs) maar 2e lap al voor het rechte stuk reed ik eerste. ik vond hem veelste makkelijk, zeker omdat het mn eerste poging was. nou ken ik nordschleife redelijk, maar dit is niet moeilijk.
Klopt ja. Ik heb hem ook in 1x gehaald. Stond na 2 rondjes zeker 20-30 seconden voor. Net postte ik nog dat ik problemen had met de RX-7 maar die heb ik nu ook gehaald. Alles gold nu! :)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:12:
[...]

helemaal fout.
Rally = 540 graden
WTCC 540-720 graden
F1 - 400 graden
Bedankt voor de bevestiging wijsneusje ;) , want dat is dus allesbehalve 1080 graden toch?!

Maar graag meningen hierover van mensen met stuurtjes die 900 of 1080 kunnen...dat is toch juist suf als je moet overpakken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jah het is suf dat je dit niet kunt instellen in de game, met een controler bne je 5x sneller 'terug op de baan' wanneer je er langs schiet.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanderander schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:16:
[...]

Bedankt voor de bevestiging wijsneusje ;) , want dat is dus allesbehalve 1080 graden toch?!

Maar graag meningen hierover van mensen met stuurtjes die 900 of 1080 kunnen...dat is toch juist suf als je moet overpakken???
In GT5 zitten ook veel straatauto's en dan is 1080 graden gewoon leuk en de werkelijkheid.

Ik heb zelf een G25, dus 900 graden en heb helemaal nooit last van dat ik moet overpakken. Ik heb nog niet met F1 wagens gereden in Gt5 dus weet niet hoe die reageren, maar ik verwacht dat de lock daar erg hoog is, om dnt de grote draaihoek te compenseren zodat je minder hoeft te draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

helemaal fout.
Rally = 540-720 graden
WTCC 540-720 graden
GT - 720 graden
F1 - 400 graden

En Kadett:
Ook niet correct
Met een gewone auto die jij en ik besturen zou dat neerkomen op zeker 900 graden (max van veel straatauto's is 1080..)
Hun volledige stuuruitslag in monaco zou best 360-400 graden kunnen zijn, maar ik weet 100% zeker dat het stuur ongeveer 180 graden word gedraaid in de hairpin. Heb jij ze wel eens zien overpakken? Meer dan 180 graden wordt lastig zonder overpakken imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fredkroket schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:22:
[...]

Hun volledige stuuruitslag in monaco zou best 360-400 graden kunnen zijn, maar ik weet 100% zeker dat het stuur ongeveer 180 graden word gedraaid in de hairpin. Heb jij ze wel eens zien overpakken? Meer dan 180 graden wordt lastig zonder overpakken imho.
180 graden naar links + 180 graden naar rechts = 360 ;)
Met mijn waarden noem ik de full lock, dus van volledig links naar volledig rechts

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik rij in F1 2010 met 170 graden en dat klopt met real live beelden van de on-board cam van real life.
In GT5 rij ik alles op 500 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoepW schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:23:
Ik rij in F1 2010 met 170 graden en dat klopt met real live beelden van de on-board cam van real life.
Zeker niet:

Bekijk die eens op 29 secs. Kimi stuurt daar meer dan 180 graden naar links..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meeste auto's is het makkelijk te testen, cockpit view -> vergelijken :) Meeste auto's moet je al verder draaien dan ingame het stuur gaat, 180graden stuur is ingame ongeveer 120graden, wat ongeveer op een stuuruitslag van tegen de 720 komt (360 links en rechts) ipv de 540 links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Gistereavond nog zo lopen klooien met Like the Wind Daytona, en nu de tweede race op mn sloffen gewonnen, met een redelijk gat tov de nr. 2 (7 sec.) snap er niks van 8)7
Heb alle waarden van mn ZR1 gereset en ben maar gewoon gaan rijden, blijkbaar teveel lopen rommelen met de settings.

Dus mn BOB is nu de Minolta aan het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
v8power67 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:05:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? heb je bepaalde instellingen op de nascar wagen? Want ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 20:47
Zeker weer tof dat er nieuwe seizoen events er zijn.
Zo kan je weer lekker veel geld verdienen en hoger komen in de levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 12-05 19:19
Evertt schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:51:
Zeker weer tof dat er nieuwe seizoen events er zijn.
Zo kan je weer lekker veel geld verdienen en hoger komen in de levels.
Supervet, kan ik zo weer ff verder :) ben nu alleen nog bezig met de Indy 500, gaat wel erg vervelen hoor. 200 rondjes in een RedBull X2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik krijg die met die rx7 niet voor mekaar, ding heeft totaal geen wegligging en sport hard helpt daar ook niet echt in mee. heb die premium rx7 ui 2002. volledig getuned(wat mog natuurlijk) en 398 pk.
heb een spoiler en downforce maar met afstellen ook lukt me niet die wagen meer grip te geven.
pffff krijg weer amg challenge met sls over nordschleife een 7:05 halen flashback :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62605

7,05 op nordschleife is echt een eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 21:20
Anoniem: 62605 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:08:
7,05 op nordschleife is echt een eitje
Die Nordschleife mogen ze er van mij uithalen >:)
Irritant circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62605

Hoyden schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:11:
[...]

Die Nordschleife mogen ze er van mij uithalen >:)
Irritant circuit.
Nee man, ik vind dat echt het mooiste circuit van het hele spel. Super uitdagend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44
Waar kan je die gratis 'kerst' auto's downloaden die aangekondigd waren of is het alleen voor japan?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Wow, dat officiele thrustmaster stuurtje moet $600 gaan kosten!

http://kotaku.com/5716873/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja ik krijg die met die kut rx7 niet voormekaar en ben ermee gestopt. wat een belachelijke auto is dat zeg. je moet asm slipherstel tcs en weet ik het allemaal aanzetten wil je grip houde, anders is het driften geslagen :( pff ga maar weer eens een andere game doen denk ik, ben er nu even klaar mee.
eindeloos grinden, loop tegen steeds meer minpuntjes aan. begin het een beetje saai te vinden moet ik eerlijk zeggen. uitdagingen zijn elke keer hetzelfde, je begint achteraan en zie maar 1ste te worden.
waarom niet gewoon een race ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
Iemand tips voor die Focus ST challenge? Ik wor elke keer 2e met ruim 15 sec achterstand op de nummer 1!!
Ik heb al verschillende setups geprobeerd maar ik kom maar nie dichterbij die Focus voor me..

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343391

ChiLLeR schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:14:
Waar kan je die gratis 'kerst' auto's downloaden die aangekondigd waren of is het alleen voor japan?
Daar benk ook wel benieuwd naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister lvl 24 gehaald en nu bezig met de laatst AMG challenges.
sector 1,2 en 3 goud. Nu naar 4 dan de volle ronde :P
Ik rij ze overigens zonder TC. TC vind ik zwaar irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ben nu ff bezig met de Nascar challenges.
Welke er nog niet Gold waren probeer ik nu weer.

Buiten bocht op Iny.
Tijd voor Gold is 13,200.

Probeer het zo vaak en heb nu een tijd van 13,202 en 13,201.. :D

En YES een 13,196 >:)

Ik wil een Nascar wagen proberen te winnen en dacht dat dat met deze challenges wel kon, maar heb Beginner en Advanced al Gold maar alleen een Modern Muscle car gekregen bij de Advanced.

EDIT, de laatste Medium challenges van Silver naar Gold gebracht en nu de Nascar ontvangen.

[ Voor 45% gewijzigd door Hoyden op 24-12-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sector 4: 2:26.6
Nais :) wagen reed ook erg lekker in dit gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:11:
sector 4: 2:26.6
Nais :) wagen reed ook erg lekker in dit gedeelte
Alle AMG challenges, op de Expert na heb ik gelukkig op Silver.
Gold zal wel een stapje te ver zijn op dat irritante smalle circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:p
Ik moet nu alleen nog de full lap met de SLS in de regen, en dan heb ik alle challenges goud. :) (muv die red bull challenge natuurlijk die bij lvl 30 beschikbaar komt)

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
[...]

helemaal fout.
Rally = 540-720 graden
WTCC 540-720 graden
GT - 720 graden
F1 - 400 graden

En Kadett:
Ook niet correct
Nu zit jij helemaal fout.

Een F1 stuur kan maximaal 180 graden draaien, meer niet. Die 180 graden gebruiken ze in de chicane.
Ook de andere sporten hebben veel minder graden.

[ Voor 4% gewijzigd door Pyrone89 op 24-12-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:17:
[...]

Nu zit jij helemaal fout.

Een F1 stuur kan maximaal 180 graden draaien, meer niet. Die 180 graden gebruiken ze in de chicane.
Ik verwijs je naar deze post:
GAIAjohan in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 5"
Kijk naar Kimi
Die draait meer dan 180 graden naar links. Ik denk dat 200 graden t max is, wat in een totale draaihoek van 400 graden resulteert.
Nee, jij zit zelf helemaal fout. Alle andere sporten hebben wel degelijk die draaihoek. GT wagens moeten bv het steering rack van de straatwagens gebruiken., :F WTCC hetzelfde geloof ik, maar die gooien beide de lock keihard omhoog, waardoor minder ver hoeven te sturen.

En bekijk dit eens:
http://www.zie.nl/video/s...nel-in-Macau/m1fzrjofppbv

Op 2minuten zit Coronel in de Melco hairpin op Macau. Hij stuurt daar een vol rondje (!) naar rechts. 2x een vol rondje = 720 graden

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:18:
[...]

Kijk naar Kimi
Die draait meer dan 180 graden naar links. Ik denk dat 200 graden t max is, wat in een totale draaihoek van 400 graden resulteert.
Nee, jij zit zelf helemaal fout. Alle andere sporten hebben wel degelijk die draaihoek. GT wagens moeten bv het steering rack van de straatwagens gebruiken., :F WTCC hetzelfde geloof ik, maar die gooien beide de lock keihard omhoog, waardoor minder ver hoeven te sturen.
Ik weet niet hoe jij telt maar full lock links is nog altijd 90 graden, net zoals rechts.

Dus met 360 graden zouden ze moeten overpakken.

Zoveel graden (900) is totaal onrealistisch in een racespel. Ze doen alsof je een dagje met je eigen auto het circuit op gaat. het is niet GTA, het is GT.

je kan lullen als brugman (noemen ze trouwens cognitieve dissonantie) maar het klopt niet met de stuurbewegingen van echte coureurs.

[ Voor 15% gewijzigd door Pyrone89 op 24-12-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Hehe, eindelijk indy 500 voltooid, 43 rondes voorsprong op de nummer 2 :|

-edit: en dan een auto krijgen die je al hebt 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Mathijs14 op 24-12-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:20:
[...]

Ik weet niet hoe jij telt maar full lock links is nog altijd 90 graden, net zoals rechts.

Dus met 360 graden zouden ze moeten overpakken.
Nee, jij telt verkeerd.
Kimi draair daar een halve ronde naar links. Dat is 180 graden naar links, lock to lock betekent dat 360 graden

Daar doet Coronel in de Melco hairpin een volle ronde naar rechts. 360 graden! 2x 360 graden = 720 graden lock to lock.

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:18:
[...]

Kijk naar Kimi
heb filmpje bekeken en idd, hij haalt daar ong 190-200 dus das idd 380-400 links rechts.

btw heb eindelijk die rx7 challenge gehaald en nog makkelijk ook.
de truc is als volgt. alles uitzetten behalve abs en slipherstel. dan gewoon beetje afstellen, en dan merk je dat hij bijna nergens meer drift, haalde hem in de 9 lap al in en had voorsprong van bijna 7 sec aan het einde.
laptijden waren ong gemiddeld een hoge 59.(behalve 1ste lap die was 1:01). snelste lap was een 59:2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:22:
[...]

Nee, jij telt verkeerd.
Kimi draair daar een halve ronde naar links. Dat is 180 graden naar links, lock to lock betekent dat 360 graden

Daar doet Coronel in de Melco hairpin een volle ronde naar rechts. 360 graden! 2x 360 graden = 720 graden lock to lock.
Punt is dat het nog steeds 500 graden minder is dan dat stuur van je.

Kortom: of PD komt met een patch of zowel controller als stuur benaderen het echte racen niet.

Ik merkte het gisteren ook goed tijdens de online race: ik was in Monaco stukken sneller dan mensen met een stuurtje (die je driftig hoorde sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:26:
[...]

Punt is dat het nog steeds 500 graden minder is dan dat stuur van je.

Kortom: of PD komt met een patch of zowel controller als stuur benaderen het echte racen niet.

Ik merkte het gisteren ook goed tijdens de online race: ik was in Monaco stukken sneller dan mensen met een stuurtje (die je driftig hoorde sturen).
900 -720 is 180 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat jij erg vreemde graden hebt pyrone. Heb je ooit wiskunde gehad?
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~hklein/wiskit/gradenboog.gif

Jij zegt dat Kimi 90 graden draait, dat is een kwartslag, geen halve draai.

[ Voor 52% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Laatst online: 03-06 17:41
Tsja, sommige mensen hebben nooit goed leren aftrekken...

Vanavond is het voor mij eindelijk zo ver, GT5 en een G27 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:25:
[...]

Zeker niet:
[video]
Bekijk die eens op 29 secs. Kimi stuurt daar meer dan 180 graden naar links..
Ik zie het ja, maar ik haat het om met mijn armen in de knoop te komen. Dus ik stuur weinig en met weinig uitslag ;)
En kimmi is nooit echt een winnaar geweest :P :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:19
SytseHartvelt schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:46:
Tsja, sommige mensen hebben nooit goed leren aftrekken...

Vanavond is het voor mij eindelijk zo ver, GT5 en een G27 :D
haha, g27 + gt5 is toppie , ik heb de set nu 4 dagen en ik vind het fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Zal wel ernstig moeten gaan wennen, nog nooit met een stuurtje gereden, en speel de laatste tijd Burnout en Need for Speed, dus is wel weer héél wat anders.. Maar het wordt vast awesome :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

SytseHartvelt schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:05:
speel de laatste tijd Burnout en Need for Speed, dus is wel weer héél wat anders.. Maar het wordt vast awesome :p
Vergeet alles wat je in Burnout en Need for Speed doet om als eerste over de streep te komen, GT5 is echt on a whole other level...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Phase schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:07:
[...]

Vergeet alles wat je in Burnout en Need for Speed doet om als eerste over de streep te komen, GT5 is echt on a whole other level...
Ik weet het, heb ook wel GT4 gespeeld 'vroeger', maar dat is al tijden geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 08:25
kan er iemand wat vertellen over de free car download die vandaag zou plaatsvinden volgens sommigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
GT5 gets free Christmas DLC

Gran Turismo 5 developer Polyphony Digital is getting in the Christmas spirit and offering free DLC for the game over the festive period.

According to Japanese site 4gamer, as translated by 1Up, three cars - a Lamborghini Murcielago LP 640, a BMW M3 Coupe and a Jaguar XJ13 – will be available for download between 24th December and 31st January.

Sony hasn't confirmed whether the offer will extend outside of Japan but all three cars are currently available via other means. The Lamborghini and BMW came as bonuses with the game's Collector's Edition while the Jaguar was a promotional extra available via the Gran Turismo 5 Facebook app.

The oft-delayed but ultimately rather brilliant Gran Turismo 5 finally left the garage last month. Earlier today, the game's creator Kazunori Yamauchi revealed he was planning to add more premium cars to the current roster.

stond op insidegamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
mr.DJ95 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:19:
GT5 gets free Christmas DLC

Gran Turismo 5 developer Polyphony Digital is getting in the Christmas spirit and offering free DLC for the game over the festive period.

According to Japanese site 4gamer, as translated by 1Up, three cars - a Lamborghini Murcielago LP 640, a BMW M3 Coupe and a Jaguar XJ13 – will be available for download between 24th December and 31st January.

Sony hasn't confirmed whether the offer will extend outside of Japan but all three cars are currently available via other means. The Lamborghini and BMW came as bonuses with the game's Collector's Edition while the Jaguar was a promotional extra available via the Gran Turismo 5 Facebook app.

The oft-delayed but ultimately rather brilliant Gran Turismo 5 finally left the garage last month. Earlier today, the game's creator Kazunori Yamauchi revealed he was planning to add more premium cars to the current roster.

stond op insidegamer
Fuck, daar heb ik dus geen reet aan aangezien ik al die auto's al heb. heb een XJ13 zelfs dubbel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
mathijs55 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:29:
[...]

Fuck, daar heb ik dus geen reet aan aangezien ik al die auto's al heb. heb een XJ13 zelfs dubbel 8)7
die zal ik wel kunnen gebruiken :+ psn:a3426rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meerwaarde van de CE is dan ook aardig weg, enige die je dan als CE meer heb is de Shelby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:38:
Ik vind dat jij erg vreemde graden hebt pyrone. Heb je ooit wiskunde gehad?
[afbeelding]

Jij zegt dat Kimi 90 graden draait, dat is een kwartslag, geen halve draai.
Nee laat maar, ik zit te dik in het gluhwein glasje te kijken.

Ook studenten zeggen wel eens domme dingen 8)7

Maareh, 2x full lock F1 is dan lijkt me 180 + 180 (dus 360). 900-360 is dan toch echt 540 minder dan 900.

Het rechterstukje van zijn stuur gaat van (zie jouw cirkel) rechts naar links =180 en de andere kant op ook.

Hij kan niet bij die full lock situatie zijn stuur nog verder draaien (zoals bij gewone auto wel kan). Dus hoe komen jullie dan op 720?

[ Voor 28% gewijzigd door Pyrone89 op 24-12-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
SinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:35:
Meerwaarde van de CE is dan ook aardig weg, enige die je dan als CE meer heb is de Shelby :P
en de Mercedes SL300 en Audi R8 chromeline
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.