edit: dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door Shiver23 op 23-12-2010 16:27 ]
PSN: Shiver23
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 98% gewijzigd door Shiver23 op 23-12-2010 16:27 ]
PSN: Shiver23
maar dat kan je dus weer fijn elke keer doen? nou als mijn testoplossing werkt horen jullie het welBertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:26:
[...]
Playstation button inhouden (van je controller) Krijg je dat menu, met quit came, turn of controller, turn off system en controller setting.
Klik op controller setting, assign dan de controller naar 1, dan gaat je stuurtje automatisch naar 2, en tadaa je kan alle menutjes (en foto mode) met je controller doen.
Tsjeemig...had ik eerder moeten weten, dat scheelt een slok op een borrel.Shiver23 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:14:
[...]
Op GT-Planet zijn ze van mening dat er eigenlijk geen verschil zit in slijtage tussen zacht, normaal en hard. Altijd zacht nemen dus, als het kan.
Bij de Toscane lambo heb ik de ideale lijn aangezet zo kun je de weg beetje volgen... Kom niet verder dan zilver.mhpwolf schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:21:
Wat is die Grand Tour special event lastig zeg, de eerste op Eiger Nordwand met die alfa, sjonge jonge ben er wel 5 uur mee bezig geweest om goud te halen, de tweede op Monza haalde ik met 2 vingers in de neus.
Nu ben ik bezig met de derde op Toscane ofzo met de lamborghini in het donker, ik zeg je ik zie echt bijna niks zo donker is het, plus de lambo rijd voor geen meter, iemand nog tips voor deze event?
Was ik een tijdje geleden al achter gekomen met de endurance. Rijd altijd op zachte bandjes uiteraard, binnen 15 rondjes helemaal op. Ik switchen naar harde banden, totaal geen grip maar normaal gaan die wel langer mee, behalve in GT5 dus..BoomBoomBecker schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:35:
[...]
Tsjeemig...had ik eerder moeten weten, dat scheelt een slok op een borrel.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ik heb daar ooit ook al eens (te)veel tijd aan besteed en sta ook nog steeds op zilver... Ben 2 keer heel dichtbij geweest... Binnen 1 a 2 seconde van de winnaar. Het is best een lang stuk en je mag echt nergens een fout maken, want je moet geloof ik goed gebruiken maken van de slipstream van die F40 op bepaalde stukken. Ik vind dat lange rechte stuk, waar je ineens heel hard gaat het meest tricky...slaven84 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:59:
[...]
Bij de Toscane lambo heb ik de ideale lijn aangezet zo kun je de weg beetje volgen... Kom niet verder dan zilver.
ok, mn knutseloplossing werktBertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:26:
[...]
Playstation button inhouden (van je controller) Krijg je dat menu, met quit came, turn of controller, turn off system en controller setting.
Klik op controller setting, assign dan de controller naar 1, dan gaat je stuurtje automatisch naar 2, en tadaa je kan alle menutjes (en foto mode) met je controller doen.
Een echte tweaker jij dusrlKoekie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:10:
[...]
ok, mn knutseloplossing werktik had nog wat schakelaartjes liggen van de conrad, gecombineerd met een usb-verleng kabeltje. kabeltje strippen, dan kom je 4 draadjes tegen (duh, usb heeft ook 4 pinnetjes). als het goed is rood-zwart-groen-wit, wat ze precies doen kan je vinden door wat te googlen. rood doorgehaald, verbonden met de 2 polen van mn schakelaartje en tadaa, usb stekker kan lekker blijven zitten. voor het aanzetten van de ps3 zorgen dat de schakelaar uit staat, dan krijgt de controller vanzelf het goede nummertje, daarna stuur aangooien en gaan met die banaan
(ja, als iets me irriteert dan moet daar ook echt wat aan gedaan worden)
[ Voor 22% gewijzigd door FerdiV op 23-12-2010 17:52 ]
psn: Arco1981
Ja voelt best goed hahaDr. Quipers schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:44:
[...]
Haha dat voelt goed heHet koste mij ook veel tijd, maar heb ze ook allemaal op goud staan!
Is toch ergens ook wel m'n doel, om alles op goud te halen. Persoonlijk denk ik dat die Nordschleife Specials op goud nog het allermoeilijkst is, daar zit ik echt nog wel dik 3 a 4 seconde van goud af...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vanaf ca. 20:30 wil ik wel racen (liefst met gelijkwaardige auto's, erg leuk). Trackday loopt altijd uit op beetje showen...mathijs55 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:06:
zijn er nog mensen die vanavond willen gaan racen/trackday??
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 23-12-2010 18:11 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Je punten ben je niet kwijt, kijk maar in je profile. En eens in de zoveel tijd moet je een motorrevisie uitvoeren en je chassis weer versterken.BertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:12:
Wie heeft antwoord op de volgende vragen?
Als je 100.000 xp nodig hebt om naar bijvoorbeeld level 20 te gaan. je staat op 90.000 xp en haalt dan 30.000 xp met een race, ben je dan die 20.000 credits kwijt of gaan die mee naar je volgende level? Volgens mij raak je ze kwijt namelijk..
En ik heb de laatste tijd wel redelijk vaak lopen trappen met auto's ook wel een schade gereden, blijft deze schade bestaan? Dus als je m aan gort rijd, is hij dan nog steeds kapot als je hem pakt voor bijvoorbeeld een a-spec race. Dan is het namelijk wel een duur geintje als je je minolta op nordschleife een paar keer uitlaat...kan je weer 500.000 credits uitgeven aan revisie...
Heb er eentje. Zal zo even kijken naar de specs.Pyrone89 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:39:
Ik wil vanavond graag meedoen met de trackday. Liefst Nurburgring.
Ik wil wel hosten....
Ik heb trouwens nog een X1 en wil daar graag een Peugeot 908 voor hebben (nieuwe, volledig getuned).
Eentje is gereserveerd voor MartijnKnigge (als die me toevoegt)
PSN: Leech1984
Had bij de Laguna Seca endurance wel het idee dat de Racing Hard sneller sleet dan de Racing Soft onder mijn 458 Italia...BoomBoomBecker schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:35:
[...]
Tsjeemig...had ik eerder moeten weten, dat scheelt een slok op een borrel.
PhD i.o.
[ Voor 35% gewijzigd door Pyrone89 op 23-12-2010 19:45 ]
Hey bedankt voor je reaktie maar daar dacht ik toen ook aan en heb hem toen meteen aangezet, na nog meer rondjes heb ik uiteindelijk toch goud gehaaldslaven84 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:59:
[...]
Bij de Toscane lambo heb ik de ideale lijn aangezet zo kun je de weg beetje volgen... Kom niet verder dan zilver.
[ Voor 6% gewijzigd door mhpwolf op 23-12-2010 19:56 ]
Hoe zit het met de X1? Is die bruikbaar voor de endurance races? Ben wel benieuwd hoe die rijdt nml. Heb hem zelf nietPyrone89 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:44:
De MPc4-12 is een lastige auto voor de B-Spec op het Top Gear circuit, hij vlijft hem maar in een spin gooien. Die BOB heeft nog nooit gehoord van throttle controle....
Met de X1 is het echter een genot om te kijken. Dan zie je ook meteen dat die AI niet door een coureur is 'opgenomen'. Die zou dat nooit zijn gelukt (ook niet Vettel of Schumacher)
PhD i.o.
Ik hoop dat ze daar nog wel full support voor gaan leveren...leech1984 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:09:
Zo, de prijs van het officiële stuur voor GT5 gaat 600 dollar kosten!
Dat zal dan wel rond de 600 euro hier gaan kosten.
Dan maar op zoek naar een G27.
Ding is echt te bruut voor woorden.Maximus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:04:
[...]
Hoe zit het met de X1? Is die bruikbaar voor de endurance races? Ben wel benieuwd hoe die rijdt nml. Heb hem zelf nietKan wel ruilen tegen een oude Jaguar XJ13
[ Voor 19% gewijzigd door Lampuhkap op 23-12-2010 20:39 ]
Level 25 dacht ik.Evertt schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:48:
Wanneer komen de 24 uurs races in beeld???
Vaak is 1 dollar = 1 euro.Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:39:
op GTplanet word gewoon gesproken over 500 eurodus waar jij 600 vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135961
[ Voor 19% gewijzigd door Lampuhkap op 23-12-2010 21:04 ]
lijkt me toch eerder een dikke duitser en goede jappaner dan toch?Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:03:
Nee, dikke japanners zijn beterof een goeie Duitser
Komen die endurance letterlijk ergens in beeld? Begrijp dat dus niet. ben nu level 23 of zo.
[ Voor 16% gewijzigd door Mit-46 op 23-12-2010 22:07 ]
|2600k|Asus 290|
wacht maar tot je erachter komt wat er mis is met de rev counter van de RX-7 GT-XMit-46 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:05:
Ok....
heb nu 6 races gedaan waarvan 2 arcade en het was inderdaad dat uur installeren en kopiëren waard.
Voelt weer redelijk als vanouds.
Maar als ik toch nog even mag muggenziften...
De kilomterteller van de Civic SiR gaat tot 320!!!![]()
Maar vind deze game na 6 races al veel leuker als NFS. Daar was ik naar 3 races al op uit gekeken en dan ook echt helemaal op uit gekeken. Het leek elke race hetzelfde.
Had me hoop dus gevestigd op Gran Turismo en vooralsnog ziet het er goed uit!
Die kerstliedjes zijn ook wel een geinige toevoeging. Maar na kerst mogen ze die er wel weer uit halen.
de mijne zit nu 30 rondjes FGT Cote d'Azur.. maar pff et lijkt wel een treintje zo.. lijkt nergens echt in te kunnen halenBullus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:11:
Net b-spec Nascar gedaan, maar man o man wat wat die laatste race spannend.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ach ik heb net de Formula GT gescored en zit onder de tonTh1x4nG schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:39:
....Heb ongeveer 650k op de rekening momenteel, niet veel dus.
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Anoniem: 134660
Terwijl die eigenlijk verreweg het makkelijkst is!Anoniem: 134660 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:02:
Ik heb nu alle seasonal events goud gehaald behalve die challenger r\t race. Werd ik zesdeMorgen weer een dag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, alleen het verder doorgaan tot lvl40 en dus de volgende 24h is het niet echt waard, aangezien ze daar een auto als reward hebben die je gewoon kan kopenSinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:22:
GT-One race car als reward![]()
Dat was het dan wel weer waard
ja online was wel weer lachenKAdrifter schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:44:
online was weer leuk, wel vaag dat als je de kart niet bij je favorieten heb staan je dan niet mee kan doen met een kart-raceen die tijdstraffen op de Top gear testtrack zijn ook echt debiel, krijg je daar ff 40 seconden straftijd voor het afsnijden van een paar cm
. Anyway, tot de volgende keer.
[ Voor 7% gewijzigd door rlKoekie op 24-12-2010 01:10 ]
Ik heb er alleen een license mee gereden ergens, en was er wel over te spreken.Beta schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:27:
Iemand hier ervaring met de McLaren MPC4-12?
Ik vind hem zo kut rijden. En niet alleen ik, me Bob ook.
lijkt me dat je dan ook weer zo'n leuk random hoog lvl auto kaartje krijgt voor alle races doneRudi schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:
[...]
Ja, alleen het verder doorgaan tot lvl40 en dus de volgende 24h is het niet echt waard, aangezien ze daar een auto als reward hebben die je gewoon kan kopen
Ja, Monaco lag mij echt 100%, zat daar echt met jullie te spelen. Reed lekker rondjes, rond de 1:44.xxx hoog en toen zei ik door de headset dat ik even de morale genadeklap ging geven en reed een paar lage 1:44.xxxrlKoekie schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:08:
[...]
ja online was wel weer lachenkarten was echt mooi, paar cm kurb pakken en whoei, daar ga je. beide races won diegene die foutloos wist te rijden (2e race was ik dat, maar ik heb wel 3 rondjes zitten zweten
)
daarna hebben we nog ff monaco gereden met bmw's, werd me daar toch een partij zoek gereden2 man die het wel konden en 1:44 klokten, ik deed 1:47...
tokyo kan ik toch beter mee uit de voeten, die bmw is wel echt een prachtbak daarop!
beetje jamer dat onze host honger kreeg en besloot naar de snackbar te gaan, maar gelukkig is ie dan zo liev om de ps3 aan te laten
[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 24-12-2010 01:51 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2010 02:04 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2010 02:10 ]
Corvette ZR1 (C6) RM '09noteboeki schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:55:
die vuile pest like the wind Daytona met mn hele garage zo een beetje gedaan maar die ga ik dus nooit halen.
Ben er maar mee opgehouden anders sta ik strak mn controller uit mn plasma te pulken![]()
welke bak haalt die baggerbaan op zn sloffen heb 4 miljoen te besteden moet toch wel iets voor te koop
zijn waar ik deze eenvoudig mee kan winnen
|2600k|Asus 290|
Ook al mee gereden, Corvette is een erg snelle bak, maar vind hem niet er stabiel en zwabbert redelijk wat,Bullus schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 02:18:
[...]
Corvette ZR1 (C6) RM '09
Mazda Furai Concept '08
[ Voor 68% gewijzigd door noteboeki op 24-12-2010 02:25 ]
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 02:29 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Deze setup ook al geprobeerd?noteboeki schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 02:21:
Yep, die ja R92CP, die lag bij de Indy ook al steeds dwars, maar die was overigens prima te doen met de ZR1.
[...]
Ook al mee gereden, Corvette is een erg snelle bak, maar vind hem niet er stabiel en zwabbert redelijk wat,
de Furai is wat trager maar wel een heel stuk stabieler.
Heb ook al redelijk wat met de instellingen van de ZR1 zitten rommelen, maar nog niet echt het gewenste reslutaat behaald.
Corvette ZR1 (C6) RM '09
Race 1 - Road Course - Daytona:
Transmission: 380KM/H
TC: 5
Skid Recovery Force: On
Active Steering: Off
ASM: On
ABS: 1
Be careful in the first turn. Crashing into opponents will make your car spin. On lap 2 through 5, brake before you get to turn one (right after the finish line). Be careful in sector 1 and start of sector 2. Try and brake in a straight line. This may not be an easy race for some, but if you're careful, it should be achievable.
Race 2 - Superspeedway - Indy:
Aerodynamics: Front 35 Rear 60
Brake Balance:Front 0 Rear 0
Transmission: Max Speed: 480KM/H - it's the highest setting
Keep in mind that you have to let go of the accelerator when cornering (more in turn 1 and 3). No need to brake. You probably also has to block one or two at the finish line. I also suggest turning off all aids in the 2nd race.
|2600k|Asus 290|
Anoniem: 316847
[ Voor 92% gewijzigd door Freezerator op 24-12-2010 08:44 ]
[ Voor 188% gewijzigd door Anoniem: 316847 op 24-12-2010 08:45 ]
is het topic allang gepasseerd;dvdkiwi schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 07:52:
Ik dacht op kerstavond een gratis wagen als DLC te downloaden...
Details weet ik ook niet.
Hopelijk heb ik gelijk
Ik ga toch door naar lvl40, al is het maar voor de trophyRudi schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:
Ja, alleen het verder doorgaan tot lvl40 en dus de volgende 24h is het niet echt waard, aangezien ze daar een auto als reward hebben die je gewoon kan kopen
Same Here...!!Pyrone89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:47:
[...]
Vond het wel leuk met de grote groep, moeten we vaker doen.
Waar ik me wel heel erg aan erger zijn de tijdstraffen en vooral het feit dat de physics in de online modus nu echt significant afwijken van offline. Een auto die offline lekker rijd glijdt online alle kanten uit en vica versa. Meerdere mensen hebben dit en ook op het GTPlanet is dit een hot topic. Blijkt vooral na de laatste patch zo te zijn.
Ik stel voor dat we vaker trackdagen hebben op de Nordschleife (does recreatief rijden met auto's die je wilt) met veel mensen (dan is het leuk, dan heb je net zoals in het echt verkeer). Monaco doen, Tsukuba doen en iets met London / Autumn Ring.
Ik kijk uit naar de volgende keer. Iedereen met headsets
http://steamcommunity.com/id/nijn
nee hoor heb er ook een alleen wel gewoon gekochtFaberge schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:27:
Ben ik nou echt een van de weinigen die een 908 HDi Fap Team Peugeot heb? Kreeg hem bij mijn 1000 ticket. Volgens mij nogal geluk gehad hehe, dat ding rijdt super chill.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
PSN: jannvsdvinvs
Die andere (van dinsdag) staan die er nu ook nog op, of zijn die weg?Freezerator schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 08:37:
Weer nieuwe? Welke dan?
Zelf even gezocht:
Bonus races are
1, Mini Cooper - 5 laps - Cape ring inside - 20000 xp - 200,000 cr
2,Ford focus st - 5 laps - Madrid - 30000 xp - 300,000 cr
3,Ford mustang v8 gt - 5 laps - Laguna Seca - 45000 xp - 400,000 cr
4, Mazda rx-7 - 10 laps - Tsukuba - 55000 - 600,000 cr
5, NASCAR - 2 laps - Nordschleife - 100000xp - 1,000,000 cr
Time trials
1, 246bhp fwd - London (everyone is using the Kusabi again)
2, 345bhp 4wd - Cape ring south (Focus RS WRC and the C4 WRC appear to be popular)
Drift trials
1, Eiger Nordwand w
2, Trial mountain circuit reverse.
Vincere Per Belli
Faberge schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:27:
Ben ik nou echt een van de weinigen die een 908 HDi Fap Team Peugeot heb? Kreeg hem bij mijn 1000 ticket. Volgens mij nogal geluk gehad hehe, dat ding rijdt super chill.
Nee.. ik heb m ook gekocht..!Anoniem: 316847 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:32:
[...]
nee hoor heb er ook een alleen wel gewoon gekocht
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq