• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

edit: dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Shiver23 op 23-12-2010 16:27 ]

PSN: Shiver23

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:44
BertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:26:
[...]

Playstation button inhouden (van je controller) Krijg je dat menu, met quit came, turn of controller, turn off system en controller setting.

Klik op controller setting, assign dan de controller naar 1, dan gaat je stuurtje automatisch naar 2, en tadaa je kan alle menutjes (en foto mode) met je controller doen.
maar dat kan je dus weer fijn elke keer doen? nou als mijn testoplossing werkt horen jullie het wel :P

• BoomBoomBecker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04-2020
Shiver23 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:14:
[...]

Op GT-Planet zijn ze van mening dat er eigenlijk geen verschil zit in slijtage tussen zacht, normaal en hard. Altijd zacht nemen dus, als het kan.
Tsjeemig...had ik eerder moeten weten, dat scheelt een slok op een borrel.

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
mhpwolf schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:21:
Wat is die Grand Tour special event lastig zeg, de eerste op Eiger Nordwand met die alfa, sjonge jonge ben er wel 5 uur mee bezig geweest om goud te halen, de tweede op Monza haalde ik met 2 vingers in de neus.

Nu ben ik bezig met de derde op Toscane ofzo met de lamborghini in het donker, ik zeg je ik zie echt bijna niks zo donker is het, plus de lambo rijd voor geen meter, iemand nog tips voor deze event?
Bij de Toscane lambo heb ik de ideale lijn aangezet zo kun je de weg beetje volgen... Kom niet verder dan zilver.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

BoomBoomBecker schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:35:
[...]

Was ik een tijdje geleden al achter gekomen met de endurance. Rijd altijd op zachte bandjes uiteraard, binnen 15 rondjes helemaal op. Ik switchen naar harde banden, totaal geen grip maar normaal gaan die wel langer mee, behalve in GT5 dus.. :+

Conclusie, altijd zachte bandjes nemen.. :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
slaven84 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:59:
[...]

Bij de Toscane lambo heb ik de ideale lijn aangezet zo kun je de weg beetje volgen... Kom niet verder dan zilver.
Ik heb daar ooit ook al eens (te)veel tijd aan besteed en sta ook nog steeds op zilver... Ben 2 keer heel dichtbij geweest... Binnen 1 a 2 seconde van de winnaar. Het is best een lang stuk en je mag echt nergens een fout maken, want je moet geloof ik goed gebruiken maken van de slipstream van die F40 op bepaalde stukken. Ik vind dat lange rechte stuk, waar je ineens heel hard gaat het meest tricky...

• rlKoekie
BertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:26:
[...]
Playstation button inhouden (van je controller) Krijg je dat menu, met quit came, turn of controller, turn off system en controller setting.

Klik op controller setting, assign dan de controller naar 1, dan gaat je stuurtje automatisch naar 2, en tadaa je kan alle menutjes (en foto mode) met je controller doen.
ok, mn knutseloplossing werkt :) ik had nog wat schakelaartjes liggen van de conrad, gecombineerd met een usb-verleng kabeltje. kabeltje strippen, dan kom je 4 draadjes tegen (duh, usb heeft ook 4 pinnetjes). als het goed is rood-zwart-groen-wit, wat ze precies doen kan je vinden door wat te googlen. rood doorgehaald, verbonden met de 2 polen van mn schakelaartje en tadaa, usb stekker kan lekker blijven zitten. voor het aanzetten van de ps3 zorgen dat de schakelaar uit staat, dan krijgt de controller vanzelf het goede nummertje, daarna stuur aangooien en gaan met die banaan :)

(ja, als iets me irriteert dan moet daar ook echt wat aan gedaan worden :P)

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
rlKoekie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:10:
[...]

ok, mn knutseloplossing werkt :) ik had nog wat schakelaartjes liggen van de conrad, gecombineerd met een usb-verleng kabeltje. kabeltje strippen, dan kom je 4 draadjes tegen (duh, usb heeft ook 4 pinnetjes). als het goed is rood-zwart-groen-wit, wat ze precies doen kan je vinden door wat te googlen. rood doorgehaald, verbonden met de 2 polen van mn schakelaartje en tadaa, usb stekker kan lekker blijven zitten. voor het aanzetten van de ps3 zorgen dat de schakelaar uit staat, dan krijgt de controller vanzelf het goede nummertje, daarna stuur aangooien en gaan met die banaan :)

(ja, als iets me irriteert dan moet daar ook echt wat aan gedaan worden :P)
Een echte tweaker jij dus ;)

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Ik zet mijn PS3 gewoon aan met mijn vinger :z Snap al die commotie niet :9

Anyway, bijna A-Spec uit. Wel jammer want het is erg snel :O En waar is die endurance? Of is dat de allerlaatste cup die ik nog niet kan doen?

[ Voor 22% gewijzigd door FerdiV op 23-12-2010 17:52 ]

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
Zo heb me Logitech DFGT maar besteld.. Eens kijken hoe de ervaring met een stuurtje is.

psn: Arco1981

Dr. Quipers schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:44:
[...]

Haha dat voelt goed he :D Het koste mij ook veel tijd, maar heb ze ook allemaal op goud staan! 8)
Is toch ergens ook wel m'n doel, om alles op goud te halen. Persoonlijk denk ik dat die Nordschleife Specials op goud nog het allermoeilijkst is, daar zit ik echt nog wel dik 3 a 4 seconde van goud af...
Ja voelt best goed haha
Ik was blij toen ik ze gisteren eindelijk had :P
En die F40 in de Karussel had ik nu weer binnen 3 pogingen... TC op1 , dat scheelt!

Ik wil ook wel alles op goud, maar denk dat er bij de specials wel een en ander op zilver gaat blijven staan.
Grand Tour is moeilijk. Behalve die 2 inhaalraces, die haal ik dan weer dik op goud 8)7
En rally, TC aan of uit ben ik nog niet echt uit wat het snelste rijdt (TC1 rijdt wel lekker).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:17
zijn er nog mensen die vanavond willen gaan racen/trackday??

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02

JoepW

iRacer & Home Assistant

mathijs55 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:06:
zijn er nog mensen die vanavond willen gaan racen/trackday??
Vanaf ca. 20:30 wil ik wel racen (liefst met gelijkwaardige auto's, erg leuk). Trackday loopt altijd uit op beetje showen...

Host jij?

(btw net nieuwe experiabox binnen en netwerk is nu NAT2, zonder inspanning ;) )

Heb net de F1 GT gekocht.....
spoiler: Was een hoop geld en had op 1 ton na genoeg
Kreeg meteen de trofee: "Je moet het toch ergens aan uitgeven" of zoiets

Hahaha :'(

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 23-12-2010 18:11 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
BertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:12:
Wie heeft antwoord op de volgende vragen?

Als je 100.000 xp nodig hebt om naar bijvoorbeeld level 20 te gaan. je staat op 90.000 xp en haalt dan 30.000 xp met een race, ben je dan die 20.000 credits kwijt of gaan die mee naar je volgende level? Volgens mij raak je ze kwijt namelijk..

En ik heb de laatste tijd wel redelijk vaak lopen trappen met auto's ook wel een schade gereden, blijft deze schade bestaan? Dus als je m aan gort rijd, is hij dan nog steeds kapot als je hem pakt voor bijvoorbeeld een a-spec race. Dan is het namelijk wel een duur geintje als je je minolta op nordschleife een paar keer uitlaat...kan je weer 500.000 credits uitgeven aan revisie...
Je punten ben je niet kwijt, kijk maar in je profile. En eens in de zoveel tijd moet je een motorrevisie uitvoeren en je chassis weer versterken.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Iemand hier ervaring met de McLaren MPC4-12?
Ik vind hem zo kut rijden. En niet alleen ik, me Bob ook.

Stuurt ontzettend ´zwaar´. Ik moet onwijs afremmen om een bocht te nemen anders vliegt hij er gewoon uit.
Ik heb al het een en ander aan de aerodynamica verandert, wat al veel hielp maar het is nog niet over.

Ik vermoed dat ik hem echt moet gaan tunen en die wielen misschien wat moet afstellen (??)

Maar ook via Google kan ik onwijs weinig vinden over deze auto icm GT5 terwijl hij met 1100kg en 850pk nou niet bepaald traag is. Op het rechte stuk tikt hij met gemak de 350kmh aan.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Welke banden gebruik je voor je MPC4-12?

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik wil vanavond graag meedoen met de trackday. Liefst Nurburgring.

Ik wil wel hosten....

Ik heb trouwens nog een X1 en wil daar graag een Peugeot 908 voor hebben (nieuwe, volledig getuned).

Eentje is gereserveerd voor MartijnKnigge (als die me toevoegt)

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
ik doe vanavond ook wel mee denk k :D beetje raggen met mn T1 :D

MPC4-12 is een superbak :D als je m goed tuned, volledig onderstel
volledige motor en chassisshit en race medium bandjes en gewoon alles :D
tot zeker 800pk is t een heeel makkelijke auto om te rijden :D

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Pyrone89 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:39:
Ik wil vanavond graag meedoen met de trackday. Liefst Nurburgring.

Ik wil wel hosten....

Ik heb trouwens nog een X1 en wil daar graag een Peugeot 908 voor hebben (nieuwe, volledig getuned).

Eentje is gereserveerd voor MartijnKnigge (als die me toevoegt)
Heb er eentje. Zal zo even kijken naar de specs.
Ben op dit moment even aan het Bspeccen.

PSN: Leech1984

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:56

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik had even een vraagje over de verschillende soorten Nissan GT-R's in GT5, zijn er behalve uiterlijk nog verschillen tussen de gewone GT-R, de GT-R Proto en de GT-R Black Mask?

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:05

Maximus

There is no substitute

BoomBoomBecker schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:35:
[...]

Had bij de Laguna Seca endurance wel het idee dat de Racing Hard sneller sleet dan de Racing Soft onder mijn 458 Italia...

PhD i.o.

• Pyrone89
Ik denk dat er wel verschil in slijtage zit maar dat PD er geen rekening mee heeft gehouden dat het net even iets afwijkt van real life.

Daar speelt namelijk de temp. ook een grote rol. Zo zijn in de F1 ze regelmatig sneller op harde banden in het echt.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb onder de MPC4-12 op dit moment Race-Soft zitten. Top banden opzich dus.

• Pyrone89
De MPc4-12 is een lastige auto voor de B-Spec op het Top Gear circuit, hij vlijft hem maar in een spin gooien. Die BOB heeft nog nooit gehoord van throttle controle....

Met de X1 is het echter een genot om te kijken. Dan zie je ook meteen dat die AI niet door een coureur is 'opgenomen'. Die zou dat nooit zijn gelukt (ook niet Vettel of Schumacher)

[ Voor 35% gewijzigd door Pyrone89 op 23-12-2010 19:45 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:23
Wanneer komen de 24 uurs races in beeld???

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 19:54
slaven84 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:59:
[...]

Hey bedankt voor je reaktie maar daar dacht ik toen ook aan en heb hem toen meteen aangezet, na nog meer rondjes heb ik uiteindelijk toch goud gehaald :). Soms echt belachelijk hoe moeilijk een race kan zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door mhpwolf op 23-12-2010 19:56 ]

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:05

Maximus

There is no substitute

Pyrone89 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:44:
De MPc4-12 is een lastige auto voor de B-Spec op het Top Gear circuit, hij vlijft hem maar in een spin gooien. Die BOB heeft nog nooit gehoord van throttle controle....

Met de X1 is het echter een genot om te kijken. Dan zie je ook meteen dat die AI niet door een coureur is 'opgenomen'. Die zou dat nooit zijn gelukt (ook niet Vettel of Schumacher)
Hoe zit het met de X1? Is die bruikbaar voor de endurance races? Ben wel benieuwd hoe die rijdt nml. Heb hem zelf niet :) Kan wel ruilen tegen een oude Jaguar XJ13

PhD i.o.

• leech1984
Zo, de prijs van het officiële stuur voor GT5 gaat 600 dollar kosten!
Dat zal dan wel rond de 600 euro hier gaan kosten.

Dan maar op zoek naar een G27.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35
leech1984 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:09:
Zo, de prijs van het officiële stuur voor GT5 gaat 600 dollar kosten!
Dat zal dan wel rond de 600 euro hier gaan kosten.

Dan maar op zoek naar een G27.
Ik hoop dat ze daar nog wel full support voor gaan leveren...

• Pyrone89
Maximus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:04:
[...]

Hoe zit het met de X1? Is die bruikbaar voor de endurance races? Ben wel benieuwd hoe die rijdt nml. Heb hem zelf niet :) Kan wel ruilen tegen een oude Jaguar XJ13
Ding is echt te bruut voor woorden.

Heb die auto al. Maar je mag wel een Mazda 787b regelen voor me...

• rlKoekie
gaan we nog racen vanavond? :) wie host?

• Lampuhkap
  • Nu online
op GTplanet word gewoon gesproken over 500 euro :P dus waar jij 600 vandaan haalt is mij dan weer een raadsel :P
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135961

[ Voor 19% gewijzigd door Lampuhkap op 23-12-2010 20:39 ]

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:23
Evertt schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:48:
Wanneer komen de 24 uurs races in beeld???
Level 25 dacht ik.

• Mit-46
  • Laatst online: 04-06 15:49
Ik zit nu al 3 kwartier te wachten tot ik eindelijk eens kan beginnen met spelen. Die meuk kopieren duurt wel belachelijk lang. :(

• leech1984
Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:39:
op GTplanet word gewoon gesproken over 500 euro :P dus waar jij 600 vandaan haalt is mij dan weer een raadsel :P
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135961
Vaak is 1 dollar = 1 euro.

• Lampuhkap
  • Nu online
ja je moet er wat voor over hebben hoor :P nie mauwen, gewoon wachten :P

als je eenmaal speelt ben je hooked :P dan kom je dr niet meer vanaf :D

En van t stuur, ik baal ervan dat t zon duur ding is....ik wil m wel hebben lang sparen :D

• Pyrone89
Iemand nog tips voor de 908?

Dat ding rijdt echt kut. je hebt constant onderstuur, geef je eens gas sta je meteen achterstevoren. En die ruitenwisser zit echt super onhandig.

Heb al de suspension helemaal omlaag gezet, meer toe voor, iets minder downforce achter, versnellingsbakverhouding veranderd, ophanging stijver gezet. Het ding komt niet eens normaal 1 rondje Trial Mountain over.

Doe ik wat fout of is die auto echt zo'n handvol?

• Lampuhkap
  • Nu online
wat verwacht je nou :P tis een Franse wagen das bij voorkeur al FAIL :D

Nee, dikke japanners zijn beter _O_ of een goeie Duitser _O_

*loop je een beetje te narren hoor :P dat snap je wel he :P *

[ Voor 19% gewijzigd door Lampuhkap op 23-12-2010 21:04 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:08
Yeah, zojuist ook "Like the Wind" in 1x gehaald met de ZR1 RM.

Dacht dat het wel iets lastiger was :P

• Pyrone89
:D

Nou rijdt ik zelf een C4 in het echt en die auto is echt briljant qua wegligging. Niet voor niks dat Citroen dit als basis voor een rally auto gebruikt, iedereen die instapt en denkt dat ze in een gezinsbak stappen komen daarna met open mond er uit.

Eerst Toyota Avansis gereden, ook heerlijke bak. Maar de japanners hebben wat problemen de laatste 2 jaar.

Duitsers blijven altijd goed maar vaak te duur t.o.v zelfde kwaliteit auto's ergens anders.

Amerikanen zijn altijd kut.

• Thrashie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 00:04
Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:03:
Nee, dikke japanners zijn beter _O_ of een goeie Duitser _O_
lijkt me toch eerder een dikke duitser en goede jappaner dan toch? :+

• Lampuhkap
  • Nu online
ja dat kan natuurlijk ook :P

naja, Italiaans is iig ook niet wat je wilt :P Al is die Alfa 155 v6 TI geniaal :D

• Thrashie
vind zelf die lexus RM wel aardig.. alleen die 8 bak.. je schakelt je wezenloos :o

• Lampuhkap
  • Nu online
wat een stel daapen zeg :(

B-spec laguna seca in mn Skyline R33, ga ik na bijna 2 uur kijken hoe de zaken er voor staan. Staan ze 3e :') met bijna 2 laps achterstand op nummer 1.....

Naja, dan maar de XP aanpakken :P

• FerdiV
Komen die endurance letterlijk ergens in beeld? Begrijp dat dus niet. ben nu level 23 of zo.

• Mit-46
  • Laatst online: 04-06 15:49
Ok....
heb nu 6 races gedaan waarvan 2 arcade en het was inderdaad dat uur installeren en kopiëren waard.

Voelt weer redelijk als vanouds.

Maar als ik toch nog even mag muggenziften...
De kilomterteller van de Civic SiR gaat tot 320!!! 8)7

Maar vind deze game na 6 races al veel leuker als NFS. Daar was ik naar 3 races al op uit gekeken en dan ook echt helemaal op uit gekeken. Het leek elke race hetzelfde.
Had me hoop dus gevestigd op Gran Turismo en vooralsnog ziet het er goed uit!

Die kerstliedjes zijn ook wel een geinige toevoeging. Maar na kerst mogen ze die er wel weer uit halen. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Mit-46 op 23-12-2010 22:07 ]

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Net b-spec Nascar gedaan, maar man o man wat wat die laatste race spannend. Eerste paar rondes mooi eerste, maar was voor korte duur, na een paar rondjes zelfs 10e. Bob deed zijn best om zich naar voren te rijden en de laatste 2 rondes was ie weer 1e. Uiteindelijk met 0.07sec als eerste over de finish gegaan *O*

|2600k|Asus 290|

• leech1984
Net een auto gekocht voor mijn vriendin.

Een Aston Martin DB9 Coupe.
En om haar helemaal te verrassen Raspberry Red Pearl gespoten.

Mijn mannelijkheid is toch wel een beetje aangetast....

• Lampuhkap
  • Nu online
Mit-46 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:05:
Ok....
heb nu 6 races gedaan waarvan 2 arcade en het was inderdaad dat uur installeren en kopiëren waard.

Voelt weer redelijk als vanouds.

Maar als ik toch nog even mag muggenziften...
De kilomterteller van de Civic SiR gaat tot 320!!! 8)7

Maar vind deze game na 6 races al veel leuker als NFS. Daar was ik naar 3 races al op uit gekeken en dan ook echt helemaal op uit gekeken. Het leek elke race hetzelfde.
Had me hoop dus gevestigd op Gran Turismo en vooralsnog ziet het er goed uit!

Die kerstliedjes zijn ook wel een geinige toevoeging. Maar na kerst mogen ze die er wel weer uit halen. O-)
wacht maar tot je erachter komt wat er mis is met de rev counter van de RX-7 GT-X :D

• Thrashie
Bullus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:11:
Net b-spec Nascar gedaan, maar man o man wat wat die laatste race spannend.
de mijne zit nu 30 rondjes FGT Cote d'Azur.. maar pff et lijkt wel een treintje zo.. lijkt nergens echt in te kunnen halen -O-

• FerdiV
Maar gaat iemand nog vertellen hoe je aan die endurance races komt en waar die dan verschijnen? :P Er zijn meerdere die zich dit afvragen. Kan het ook nergens vinden.

• Thrashie
na lvl 25 komt die balk boven extrem
mja ik begin het online gebeuren steeds minder intressant te vinden.
tis wel leuk als je met nette mensen raced, maar had net een lobby gemaakt met een gozer van gamert, en gingen dus public lobby maken, maar alleen maar crashen, en ik wil altijd met damage max spelen, anders vind ik er geen uitdaging in. is gewoon toch jammer.
btw reed wel eventjes in nissan skyline r32 gtr met 500pk precies en weegt 1245 kilo op sport zacht een 7:29 min in het donker over de nordschleife hehe :D man i love that track ;)
die skyline is zo gruwelijk lekker, en dat op sport banden vind wel netjes voor een auto uit 1994 dus even 16 jaar oud ;) heb een 7:21 gereden in het licht dus is sneller dan de stock gtr uit 2007.
verder afgezien van al het crashen online is het een super game. alleen ja ik ben niet zo competief ingesteld dus vind racen niet zo leuk, trackday vind ik leuker dan is er geen winnaar.
ik kan btw ook nooit tegen de druk die er op je staat als je 1ste rijd, maak ik altijd fouten(van die lekkere domme fouten haha).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
Ik zit nu op level 20 A-spec en 9 B-spec, wat is nu m'n beste plan? Kan ik ergens een kar kopen voor die historic race en de all stars of unlock ik er nog in B-spec? Of nog wat anders doen tot ik op 21 zit en later even terugkomen op die races?
Heb ongeveer 650k op de rekening momenteel, niet veel dus.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

We hebben net weer heerlijk met vele soorten auto's on-line gereden. Echt weer fun ;)
Open lobbies doe ik niet meer aan. Dan is de kans 99,9% dat je er arcade gekken bij krijgt die in de NFS serie thuishoren. ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Th1x4nG schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:39:
....Heb ongeveer 650k op de rekening momenteel, niet veel dus.
Ach ik heb net de Formula GT gescored en zit onder de ton ;)

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 22:30
net maar eens de GT-R challenge gedaan uit de Seasonal Events.

Eerste poging 8e, vervolgens mijn Skyline goed afgesteld, 4e. Derde poging, 3e. Plaats 2 is denk ik nog goed te doen, maar voor 1 moet je aardig foutloos rijden denk ik zo :)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Anoniem: 134660

Ik heb nu alle seasonal events goud gehaald behalve die challenger r\t race. Werd ik zesde :/ Morgen weer een dag.

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Anoniem: 134660 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:02:
Ik heb nu alle seasonal events goud gehaald behalve die challenger r\t race. Werd ik zesde :/ Morgen weer een dag.
Terwijl die eigenlijk verreweg het makkelijkst is! :)
Nog 20 minuten en is mijn eerste 24uurs race klaar :D Dit schiet zoooo niet op :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:26
online was weer leuk, wel vaag dat als je de kart niet bij je favorieten heb staan je dan niet mee kan doen met een kart-race 8)7 en die tijdstraffen op de Top gear testtrack zijn ook echt debiel, krijg je daar ff 40 seconden straftijd voor het afsnijden van een paar cm :X. Anyway, tot de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT-One race car als reward :D :D Dat was het dan wel weer waard :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 22:37
SinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:22:
GT-One race car als reward :D :D Dat was het dan wel weer waard :)
Ja, alleen het verder doorgaan tot lvl40 en dus de volgende 24h is het niet echt waard, aangezien ze daar een auto als reward hebben die je gewoon kan kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
KAdrifter schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:44:
online was weer leuk, wel vaag dat als je de kart niet bij je favorieten heb staan je dan niet mee kan doen met een kart-race 8)7 en die tijdstraffen op de Top gear testtrack zijn ook echt debiel, krijg je daar ff 40 seconden straftijd voor het afsnijden van een paar cm :X. Anyway, tot de volgende keer.
ja online was wel weer lachen :) karten was echt mooi, paar cm kurb pakken en whoei, daar ga je. beide races won diegene die foutloos wist te rijden (2e race was ik dat, maar ik heb wel 3 rondjes zitten zweten :P)

daarna hebben we nog ff monaco gereden met bmw's, werd me daar toch een partij zoek gereden :P 2 man die het wel konden en 1:44 klokten, ik deed 1:47...
tokyo kan ik toch beter mee uit de voeten, die bmw is wel echt een prachtbak daarop!

beetje jamer dat onze host honger kreeg en besloot naar de snackbar te gaan, maar gelukkig is ie dan zo liev om de ps3 aan te laten O+

[ Voor 7% gewijzigd door rlKoekie op 24-12-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:27:
Iemand hier ervaring met de McLaren MPC4-12?
Ik vind hem zo kut rijden. En niet alleen ik, me Bob ook.
Ik heb er alleen een license mee gereden ergens, en was er wel over te spreken.
Vandaar dat ik 'm ook maar gekocht heb, in het wit uiteraard.
Nog niet echt mee geracet, maar ga ik snel eens doen!

Nu bezig om 4 B-speccies voor de 5e keer Indy 500 te laten doen.
B-spec level29, dus nog een paar keer, dan 1000km Suzuka gelukkig.
Voordeel van onregelmatig werken: iedere keer de Indy500 aanzetten en het gaat best snel.

*kwam er gisteren achter dat je je wagens als kleine icoontjes kan weergeven in je garage...
Dat scheelt heel wat bladerwerk!!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
Rudi schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:
[...]

Ja, alleen het verder doorgaan tot lvl40 en dus de volgende 24h is het niet echt waard, aangezien ze daar een auto als reward hebben die je gewoon kan kopen :/
lijkt me dat je dan ook weer zo'n leuk random hoog lvl auto kaartje krijgt voor alle races done

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou je dus een wagens als de R10 of zo winnen.
Zijn de hoogste level wagens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
ff bij gtplanet gechecked
spoiler:
lvl 24 ticket voor alle endurances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik hou van mijn B-Spec.

Zojuist laat ik hem de lastige Historic event doen met een Mark IV.

Hij ligt tweede, kan bij zijn eerste stint (dan geef ik hem een paar ronden lang de opdracht te pushen) niet echt bij de 2J komen. De tweede stint zit hij telkens dicht in de buurt maar kan maar geen gaatje vinden, totdat de 2J echter een foutje maakt en hij hem aan het einde van de tunnel probeert te pakken. de 2J duwt mijn BOB echter de muur in, Ik denk: over.

In de laatste twee ronden laat ik hem nog 1x naar die 2J toerijden wat lukt, maar weer geen gaatje kunnen vinden. Tot in de een-na-laatste bocht. Ineens doet hij exact hetzelfde als Schumacher bij Alonso deed in Monaco dit jaar. Ik juichde het uit!

De andere race deed hij ook veel mooie acties, ging echt tot de limiet van het circuit zonder fouten te maken (langdurig in het rood). En hij is slechts level 10 (terwijl die races voor B-Spec level 14 zijn en berucht om hun moeilijkheid).

De clue: het is een B-spec met een 'verhit' karakter. Die zijn echt 100x beter. Je moet alleen opletten dat je ze niet lange tijd in het blauwe laat zitten, want dan gaan ze te langzaam rijden (dat is het enigste voordeel van 'koel' coureurs, die voor de rest slappe watjes zijn die niet eens durven te denken aan inhalen en die als je ze een keer pushed meteen de vangrail in klappen).

Dus mensen: allemaal temperamentvolle coureurs aannemen. Dan is B-Spec veel leuker om naar te kijken (je leeft helemaal mee dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
rlKoekie schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:08:
[...]

ja online was wel weer lachen :) karten was echt mooi, paar cm kurb pakken en whoei, daar ga je. beide races won diegene die foutloos wist te rijden (2e race was ik dat, maar ik heb wel 3 rondjes zitten zweten :P)

daarna hebben we nog ff monaco gereden met bmw's, werd me daar toch een partij zoek gereden :P 2 man die het wel konden en 1:44 klokten, ik deed 1:47...
tokyo kan ik toch beter mee uit de voeten, die bmw is wel echt een prachtbak daarop!

beetje jamer dat onze host honger kreeg en besloot naar de snackbar te gaan, maar gelukkig is ie dan zo liev om de ps3 aan te laten O+
Ja, Monaco lag mij echt 100%, zat daar echt met jullie te spelen. Reed lekker rondjes, rond de 1:44.xxx hoog en toen zei ik door de headset dat ik even de morale genadeklap ging geven en reed een paar lage 1:44.xxx
Tokyo had ik veel meer moeite mee. Daar maakte ik zelf domme fouten en was vooral Koeky te snel voor me. Als ik dichtbij kwam leek hij (en Majiek) het tempo nog net even een klap hoger te gooien en moest ik weer afhaken.

Vond het wel leuk met de grote groep, moeten we vaker doen.

Waar ik me wel heel erg aan erger zijn de tijdstraffen en vooral het feit dat de physics in de online modus nu echt significant afwijken van offline. Een auto die offline lekker rijd glijdt online alle kanten uit en vica versa. Meerdere mensen hebben dit en ook op het GTPlanet is dit een hot topic. Blijkt vooral na de laatste patch zo te zijn.

Ik stel voor dat we vaker trackdagen hebben op de Nordschleife (does recreatief rijden met auto's die je wilt) met veel mensen (dan is het leuk, dan heb je net zoals in het echt verkeer). Monaco doen O-) , Tsukuba doen en iets met London / Autumn Ring.

Ik kijk uit naar de volgende keer. Iedereen met headsets, echt geweldig. Zo hoort online te zijn. Doet me terugdenken aan Battlefield 2 dagen met 6 man met headset in een (toen nog krachtige) Blackhawk waarmee we even dat bergdorp uitmoorden in dat Chinese moeras mist level.

[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 24-12-2010 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Laatst online: 15-10-2024
die vuile pest like the wind Daytona met mn hele garage zo een beetje gedaan maar die ga ik dus nooit halen.
Ben er maar mee opgehouden anders sta ik strak mn controller uit mn plasma te pulken :X

welke bak haalt die baggerbaan op zn sloffen heb 4 miljoen te besteden moet toch wel iets voor te koop
zijn waar ik deze eenvoudig mee kan winnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minolta, Formula GT?
Allebei eitje daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrashie
lol en waar komt die minolta vandaan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A-spec "Like the Wind" haha
Maar met de Mazda Furai fully tuned is die te doen hoor, daar heb ik Daytona ook mee gewonnen.

*De Furai win je in B-spec ergens bij de amateur of prf events dacht ik*

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
hahhaa, ja die Minolta wil ik ook graag, anders had ik die hele schijtrace niet eens gedaan :+
Al met de Zonda gereden, ZR1, Furai enz. maar die nr 1 is is focking snel en krijg ik niet te pakken.
Dacht dat GOW III een frustispel was, maar GT kan er ook wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zeg je wat ja :P
Allebei schitterende spellen met redelijk wat frustratie punten...

Welke wagen rijdt voorop dan, de R92CP zeker?
Je kan ook gewoon restarten tot die er niet meer bij zit.
Ik heb die trouwens wel verslagen in die race, op 8 seconden of zo, dus het is te doen.

Of gewoon lvl24 worden, Formula GT kopen en dan gaan rijden.
100% winst zeg ik je.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 24-12-2010 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
noteboeki schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:55:
die vuile pest like the wind Daytona met mn hele garage zo een beetje gedaan maar die ga ik dus nooit halen.
Ben er maar mee opgehouden anders sta ik strak mn controller uit mn plasma te pulken :X

welke bak haalt die baggerbaan op zn sloffen heb 4 miljoen te besteden moet toch wel iets voor te koop
zijn waar ik deze eenvoudig mee kan winnen :?
Corvette ZR1 (C6) RM '09
Mazda Furai Concept '08

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De B-speccies groeien wel hard trouwens met die Indy500...
Ik heb er nu van 28, 27, 26, 26, 23 en 21.
Vooral de lagere levels gaan erg snel!
En met pitstrategie op 10% komen ze vrijwel iedere keer met een blauwe pijl terug van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Yep, die ja R92CP, die lag bij de Indy ook al steeds dwars, maar die was overigens prima te doen met de ZR1.
Bullus schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 02:18:
[...]

Corvette ZR1 (C6) RM '09
Mazda Furai Concept '08
Ook al mee gereden, Corvette is een erg snelle bak, maar vind hem niet er stabiel en zwabbert redelijk wat,
de Furai is wat trager maar wel een heel stuk stabieler.
Heb ook al redelijk wat met de instellingen van de ZR1 zitten rommelen, maar nog niet echt het gewenste reslutaat behaald.

[ Voor 68% gewijzigd door noteboeki op 24-12-2010 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist even een breedbeeld tv 66cm van Philips (gratis) binnen gekregen en de PS2 met GT4 even aangezet en dan valt gewoon op dat de graphics van GT4 gewoon fantastisch waren. (Speel GT5 op fullHD pc monitor). De menustructuur is imo ook een stuk logischer. Het rijden is overigens wel een stuk minder... Verder even mn licences bekeken, en ook in GT4 had ik alles goud, daar met de DS2 :P

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2010 02:29 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
noteboeki schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 02:21:
Yep, die ja R92CP, die lag bij de Indy ook al steeds dwars, maar die was overigens prima te doen met de ZR1.

[...]

Ook al mee gereden, Corvette is een erg snelle bak, maar vind hem niet er stabiel en zwabbert redelijk wat,
de Furai is wat trager maar wel een heel stuk stabieler.
Heb ook al redelijk wat met de instellingen van de ZR1 zitten rommelen, maar nog niet echt het gewenste reslutaat behaald.
Deze setup ook al geprobeerd?
Corvette ZR1 (C6) RM '09
Race 1 - Road Course - Daytona:
Transmission: 380KM/H

TC: 5
Skid Recovery Force: On
Active Steering: Off
ASM: On
ABS: 1

Be careful in the first turn. Crashing into opponents will make your car spin. On lap 2 through 5, brake before you get to turn one (right after the finish line). Be careful in sector 1 and start of sector 2. Try and brake in a straight line. This may not be an easy race for some, but if you're careful, it should be achievable.

Race 2 - Superspeedway - Indy:
Aerodynamics: Front 35 Rear 60
Brake Balance:Front 0 Rear 0
Transmission: Max Speed: 480KM/H - it's the highest setting

Keep in mind that you have to let go of the accelerator when cornering (more in turn 1 and 3). No need to brake. You probably also has to block one or two at the finish line. I also suggest turning off all aids in the 2nd race.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Seasonal events vandaag pas geprobeerd, dat is echt heel leuk om te doen! Frustrerend, maar heel leuk. Tijd van anderen verslaan en hun ghost kunnen downloaden enzo. Echt een hele leuke aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga daar ook maar eens aan beginnen denk ik zo...
Krijg je daar alleen cash voor of ook xp?

*vanavond waren gratis wagens te downloaden toch?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Nu online
nu vanavond?
Serieus?
waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Nu online
en vanaf hoelaat enzo! Vertel details

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht op kerstavond een gratis wagen als DLC te downloaden...
Details weet ik ook niet.
Hopelijk heb ik gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

tot dan kun je je in ieder geval vermaken met de NIEUWE serie van evenementen die nu online staan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Weer nieuwe? Welke dan?
Zelf even gezocht:

Bonus races are
1, Mini Cooper - 5 laps - Cape ring inside - 20000 xp - 200,000 cr
2,Ford focus st - 5 laps - Madrid - 30000 xp - 300,000 cr
3,Ford mustang v8 gt - 5 laps - Laguna Seca - 45000 xp - 400,000 cr
4, Mazda rx-7 - 10 laps - Tsukuba - 55000 - 600,000 cr
5, NASCAR - 2 laps - Nordschleife - 100000xp - 1,000,000 cr

Time trials

1, 246bhp fwd - London (everyone is using the Kusabi again)
2, 345bhp 4wd - Cape ring south (Focus RS WRC and the C4 WRC appear to be popular)

Drift trials

1, Eiger Nordwand w
2, Trial mountain circuit reverse.

[ Voor 92% gewijzigd door Freezerator op 24-12-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

online dealership is ook vernieuwd

[ Voor 188% gewijzigd door Anoniem: 316847 op 24-12-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dvdkiwi schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 07:52:
Ik dacht op kerstavond een gratis wagen als DLC te downloaden...
Details weet ik ook niet.
Hopelijk heb ik gelijk :P
is het topic allang gepasseerd;
Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, BMW M3 Coupe

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudi schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:
Ik ga toch door naar lvl40, al is het maar voor de trophy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Pyrone89 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:47:
[...]

Vond het wel leuk met de grote groep, moeten we vaker doen.

Waar ik me wel heel erg aan erger zijn de tijdstraffen en vooral het feit dat de physics in de online modus nu echt significant afwijken van offline. Een auto die offline lekker rijd glijdt online alle kanten uit en vica versa. Meerdere mensen hebben dit en ook op het GTPlanet is dit een hot topic. Blijkt vooral na de laatste patch zo te zijn.

Ik stel voor dat we vaker trackdagen hebben op de Nordschleife (does recreatief rijden met auto's die je wilt) met veel mensen (dan is het leuk, dan heb je net zoals in het echt verkeer). Monaco doen O-) , Tsukuba doen en iets met London / Autumn Ring.

Ik kijk uit naar de volgende keer. Iedereen met headsets
Same Here...!!
De paar races die ik meedgedaan heb waren lachen..
Die trackday met eigen auto's op de ring ben ik sowieso voorstander van ..!
Alleen schade rijden op de ring is minder leuk met een scheve as blijf je fouten maken.. 8)7
En op versleten banden een qualy rijden is ook niks.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-05 16:49
Ben ik nou echt een van de weinigen die een 908 HDi Fap Team Peugeot heb? Kreeg hem bij mijn 1000 ticket. Volgens mij nogal geluk gehad hehe, dat ding rijdt super chill.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faberge schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:27:
Ben ik nou echt een van de weinigen die een 908 HDi Fap Team Peugeot heb? Kreeg hem bij mijn 1000 ticket. Volgens mij nogal geluk gehad hehe, dat ding rijdt super chill.
nee hoor heb er ook een alleen wel gewoon gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 12:38
Toch wel raar dat iedereen zo andere races heeft waar hij problemen mee heeft. Ik vond heel dat Like the Wind event best gemakkelijk. Je kan zelfs nog relatief makkelijk terugkomen als je foutjes maakt. Maar die Fiat seasonal event lukt me echt niet, ik moet van elke ronde nog een seconde afschrapen, maar ik zie niet goed waar, en ik heb eigenlijk al het gevoel dat ik daar perfect rij.

Kent er iemand nog goede instellingen voor de Minolta? Ik heb het echt lastig om die wagen onder controle te houden in/na bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
Gister even mijn ZR1-RM naar fully tuned gebracht en geserviced na een reeks blunders in All Stars event.
In het totaal 4 ton kwijt. Wel duur dat onderhoud. Blij dat ik in het echt niet zoveel kwijt ben. :+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Die Special events zijn wel heel gaaf. En NASCAR op de Ring _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:37
Freezerator schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 08:37:
Weer nieuwe? Welke dan?
Zelf even gezocht:

Bonus races are
1, Mini Cooper - 5 laps - Cape ring inside - 20000 xp - 200,000 cr
2,Ford focus st - 5 laps - Madrid - 30000 xp - 300,000 cr
3,Ford mustang v8 gt - 5 laps - Laguna Seca - 45000 xp - 400,000 cr
4, Mazda rx-7 - 10 laps - Tsukuba - 55000 - 600,000 cr
5, NASCAR - 2 laps - Nordschleife - 100000xp - 1,000,000 cr

Time trials

1, 246bhp fwd - London (everyone is using the Kusabi again)
2, 345bhp 4wd - Cape ring south (Focus RS WRC and the C4 WRC appear to be popular)

Drift trials

1, Eiger Nordwand w
2, Trial mountain circuit reverse.
Die andere (van dinsdag) staan die er nu ook nog op, of zijn die weg?

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nascar op de ring? :/ Die sla ik over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Faberge schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:27:
Anoniem: 316847 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:32:
[...]

nee hoor heb er ook een alleen wel gewoon gekocht :)
Nee.. ik heb m ook gekocht..!
Kreeg een Toyota GT one als 1000 ticket...! _/-\o_
Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.