• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 01:19
Thrashie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:51:
heb mijne op simu en FFB 7 (begin last te krijgen van mijn linker arm wel eigenlijk)..
sta regelmatig tegen een muur geparkeerd.. kost me meer moeite nu om weer snel terug op de baan te komen ook.
dat schakelbakje is ook geweldig.. baalde eerst nog dat er geen sequential shifter meer bij zit.. maar ben al aardig van mening veranderd daarover :D
Hij zit bij mij nog niet zo vast dat force feedback boven de 5 echt goed gaat, schakelen ook niet trouwens :P

Waarom? Nou daarom :+
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/lzdcp.jpg

• Thrashie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 00:04
die laptijd die niet telt.. kan zijn omdat je huidige of vorige lap niet clean was.. en dus met rode cijfers aangegeven word ook volgens mij

die -1 die maikel ziet is volgens mij et aantal laps dat ze achter lopen op jou

en lol.. die strijkplank.. geweldig :D
dat is nog meliger als mijn 3 poot tafeltje.. waarmee ik door FFB mijn cola haast over de grond liet stuiteren

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
Hij was iig in het wit aangegeven ;) Dacht dat t met de pits te maken had, dus knalde maar naar binnen rondje later :P
Thrashie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:40:
[...]

vandaag mijne ook binnen gehad.. kon mijn 787 voor geen meter meer netjes door de bocht trekken
heb maar zo'n blauwe amemiya van 100k gekocht om die 60 laps grand valley te doen :D
ding ziet er niet meer uit nu na 27 laps :P

owja..
die gasten met stuurtje hier... met welke voet doen jullie remmen?
Links, heb geen zin om met H-bak te schakelen. Daarnaast glijdt de pedalenset weg als ik tegelijk rem en koppeling intrap..
Obi1r schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:26:
Seasonal Events té makkelijk... mmm voor sommigen misschien. Ik heb de 1e en de 5e race toch behoorlijk wat keren over moeten doen. Naast alle geoorloofde upgrades, afstellen en alles uit de kast moet halen en iedere cm van de track moeten benutten... en nog steeds kom ik die koploper in z'n snelle Vitz op Tsukuba niet voorbij in de 1e Fiat race... wat een grafrace is dat trouwens zeg!
Online met z'n allen in die stroperig langzame bakkies kan ik me nog wel de fun van voorstellen maar dit...
Maar ach, ik heb zilver voor de 2e plaats en de andere 4 races goud, en ik vind het wel best.
Tenzij er een toffe prijswagen op me staat te wachten met 5x goud... maar daar heb ik niet niemand hier over gehoord.
Bij mij rijdt de koploper in een Audi A2, nummer 2 rijdt wel in een Vitz..

[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 23-12-2010 01:12 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
maikel_rox schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:10:
Hij was iig in het wit aangegeven ;) Dacht dat t met de pits te maken had, dus knalde maar naar binnen rondje later :P
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
GAIAjohan schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:10:
[...]
Bij mij rijdt de koploper in een Audi A2, nummer 2 rijdt wel in een Vitz..
Bij mij ook ja... Net na een uurtje stoeien wel eindelijk die season met de Fiat 500 op goud gehaald :D Alle seasons op goud in de pocket 8) 2 mio aan credits rijker en zo'n 2 XP levels omhoog :D

• Thrashie
in 28 levels 1x over de kop gevlogen door keertje idioot doen.... heb 1 dag een stuurtje en probeer serieus een endurance te rijden.. en gewoon al 2x een dubbele salto gemaakt 8)7
Ik heb me net even op de laatste 4 rijbewijzen gestort.
Heb die k#tslalom met die k#tachterwielaangedreven wagen wel 40x gedaan... :-(
Kwam ik heel de tijd 0.005sec tekort. 8)7
Maar nu plots dik eronder :)
Ik heb nu alle 60 op goud staan 8)
**wat ben ik blij met de "opnieuw" knop die ze hebben toegevoegd!!**

En mezelf maar een paar premium wagens cadeau geven, er was flink wat geld over haha
-Chevrolet Camaro SS '10
-BMW M3 Coupe '07
-Audi R8 5.2 FSI Quattro '09
-Lexus LFA '10
-McLaren MP4-12C '10
-Mitsubishi Lancer Evolution X GSR PP '07
-Nissan Skyline GT-R V-spec II Nur (R34) '02
-Subaru Impreza Sedan WRX STI '10
-Blitz Dunlop ER34 Skyline '07
-High End Performance G37
-Mine's BNR Skyline GT-R N1 Base '06
-Ferrari 430 Scuderia '07
-Gran Turismo Garage 1970 Ford Mustang Trans-Cammer

Lekker hoor :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2010 02:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Thrashie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:40:
[...]
...
owja..
die gasten met stuurtje hier... met welke voet doen jullie remmen?
Beide. En dan bedoel ik niet beide tegelijk natuurlijk, maar dat ligt aan de positie van de auto en wat er moet gebeuren. Met flippers zowieso met links, maar een schakelwagen met links en rechts. Als er geschakeld moet worden met rechts natuurlijk (heel/toe) en als je kort erop moet om in te sturen o.i.d. met links.

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
mauro101 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:41:
Ik krijg die GT-R event ECHT niet voor elkaar:(
verschillende instellingen geprobeert, maar dichter als 4,5 sec kom ik niet van nr 1 :(
Ik kom ook niet aan de nr 1 voorbij |:(
Heb die met die fiat en de Challenger gedaan en die had ik zo, maar de GT-R gaat me echt niet zo snel lukken.

Gisteren ook nog ff op "Like the Wind" (a-spec) gezeten met mn Zonda en mn ZR1, ook dat was een no go.
Tering wat gaan die gasten hard :X
Nog iemand tips met welke bak like the wind een beetje fatsoenlijk te doen is?

• ybastiaans
noteboeki schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:00:
[...]

Ik kom ook niet aan de nr 1 voorbij |:(
Heb die met die fiat en de Challenger gedaan en die had ik zo, maar de GT-R gaat me echt niet zo snel lukken.

Gisteren ook nog ff op "Like the Wind" (a-spec) gezeten met mn Zonda en mn ZR1, ook dat was een no go.
Tering wat gaan die gasten hard :X
Nog iemand tips met welke bak like the wind een beetje fatsoenlijk te doen is?
De ZR1-RM, setups zijn wel te vinden. Flink slipstreamen, de bochten neem je harder dan de concurrentie. En hopen dat je bij het eerste groepje in de slipstream zit, anders ben je gezien. Daarna zorgen dat je in turn 3 van de laatste ronde binnendoor knalt en het rechte stuk op rijdt met de achteruitkijkknop ingedrukt. En dan komt het moeilijkste stuk: BLOKKEN!! :9 Ik won met 0.002 voorsprong op de R92C, en haalde snelheden van 350 in mijn eentje en in de begrenzer 385 in de slipstream.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 05:05
Tip voor die Fiat500 seasonevent :

Bij de laatste hairpin bocht voor het lange rechte stuk kan je gewoon binnendoor afsnijden. Zorg dat je wel een beetje de vaart erin houdt, anders wordt het lastig. Het is niet "fair" maar werkt wel :)

edit : snap niet waarom mensen moeite hebben met de ZR1 met like the wind. Heb je wel die Racemod erop gegooid ? want zonder wordt het inderdaad een stuk lastiger.

[ Voor 25% gewijzigd door kaos001 op 23-12-2010 08:31 ]

Soundcloud

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Tip voor seasonal GT-R event: wallriden.
Pyrone89 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:27:
Ik laat nu mijn nieuwe BOB O.Sweet ( :D) met de X1 lekker B-speccen.

Heerlijk die X1
Welk level ben je ondertussen?

[ Voor 75% gewijzigd door leech1984 op 23-12-2010 08:35 ]

PSN: Leech1984

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
Ik heb me gister even op het All-Stars event gestort met de ZR1-RM maar ik was blijkbaar te moe oid, want eerste race geëindigd als 1e, de tweede race werd ik 5de en nurburgring werd ik 2de, de race daarna heb ik uit ergernis bijna m'n stuur van het bureau gemept na mijn zoveelste blunder. Kon gister geen enkele race m'n concentratie op peil houden en ging dus constant de mist in.
Daarna ging mijn b-spec b.e.r.t. ook nog eens veelvuldig de mist in :s dus eerst maar weer auto upgraden.

Was gister niet het lekker race GT avondje wat ik voor ogen had. :(
Vanavond poging 2 en de ZR1-RM toch maar even fully tuned maken heb er nu het geld wel voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 23-12-2010 08:35 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• ybastiaans
leech1984 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:31:
Tip voor seasonal GT-R event: wallriden.
kaos- schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:22:
Tip voor die Fiat500 seasonevent :
Bij de laatste hairpin bocht voor het lange rechte stuk kan je gewoon binnendoor afsnijden. Zorg dat je wel een beetje de vaart erin houdt, anders wordt het lastig. Het is niet "fair" maar werkt wel :)
Toch een beetje jammer dit... Met een goede setup (zijn volop te vinden) en goed getunede auto zijn ze allebei moeilijk maar wel te doen. En aan de hand van de hoeveelheid credits en XP die het oplevert mag het ook best wat moeite kosten toch?

• noteboeki
  • Laatst online: 15-10-2024
ybastiaans schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:15:
[...]
De ZR1-RM, setups zijn wel te vinden. Flink slipstreamen, de bochten neem je harder dan de concurrentie. En hopen dat je bij het eerste groepje in de slipstream zit, anders ben je gezien. Daarna zorgen dat je in turn 3 van de laatste ronde binnendoor knalt en het rechte stuk op rijdt met de achteruitkijkknop ingedrukt. En dan komt het moeilijkste stuk: BLOKKEN!! :9 Ik won met 0.002 voorsprong op de R92C, en haalde snelheden van 350 in mijn eentje en in de begrenzer 385 in de slipstream.
Heb idd al een setupje gevonden voor de ZR1 en rijd prima wellicht dat ik alleen mn topsnelheid
nog iets moet terugbrengen.
Ik lig bij die Daytona eigenlijk continue voorop maar net voor de finish komen er ineens 3/4 gasten aan knallen.
1/2 blokken lukt nog wel maar er schiet er tot nog toe altijd wel 1tje links of rechts net langs me heen voor de finish.

Mischien maar eens met de Furai proberen, kijken of die het net een tikje beter kan…

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 16:15
JoepW schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:07:
Ik had de hoop vanavond even met weer een flinke groep on-line te racen (net als vorige week) maar er was echt (bijna) niks te doen.
Tja, ik zeg Battlefield: Vietnam. Gisteravond zag ik veel mensen in mijn vriendenlijst Vietnam spelen. Ik denk dat dat één van de redenen is dat het zo rustig was.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:49:
[...]

Tja, ik zeg Battlefield: Vietnam. Gisteravond zag ik veel mensen in mijn vriendenlijst Vietnam spelen. Ik denk dat dat één van de redenen is dat het zo rustig was.
Ik heb geen server gestart omdat ik eerlijk gezegd om 10 uur in bed lag.

Na 3 weken gt5 te hebben gespeeld was ik onderhand weleens uitgeput :D

Maar als er iemand is met een directe internetverbinding met een beetje bandbreedte die ook het tweakers account wil hosten geef mij maar effe een gil dan regelen we dat.

[ Voor 16% gewijzigd door TRAXION op 23-12-2010 08:53 ]

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
@schumi 2004
ik had dat hij af en toe bleef remmen en dat ik hem met mijn voet ervan af moest halen bij remmen
oplossing was simpel
connector op stuurtje wat verder aandrukken probleem opgelost
hoop dat het helpt

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
Waarom heeft iedereen het hier over de ZR1 corvette voor like the wind?

Ik heb de Z6 '09 gekocht en hiermee is het echt een makkie. Koop de Z6 '09, gewoon bij de dealership. Zet er een race mod op, en lepel vervolgens alle pk's erin in de tuning shop. Racing Softs eronder en gaan. 905 PK op 1100 kg. In de American cup heb ik 25 seconden voorsprong na 5 rondjes van 42.xxx .. en weer 117k. :)

• leech1984
ybastiaans schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:37:
[...]

[...]

Toch een beetje jammer dit... Met een goede setup (zijn volop te vinden) en goed getunede auto zijn ze allebei moeilijk maar wel te doen. En aan de hand van de hoeveelheid credits en XP die het oplevert mag het ook best wat moeite kosten toch?
Klopt, maar als je niet zo heel goed bent in het spel en je wilt graag verder dan moet je af en toe even iets doen wat anderen tegen de borst stuit.

Het heeft hopelijk verder geen effect op jouw eigen spel toch? ;)

Was gister nog met Dutchjup en D-raw (?) online, opeens beeld zwart en geluid bleef hangen. PS3 reset, maar krijg hem niet meer ingelogt :? Kreeg steeds de melding dat ik de nieuwe overeenkomst moest accepteren, maar daarna kreeg ik weer XMB te zien. 3 reboots later kreeg ik uiteindelijk wel het scherm te zien, toen maar begonnen met de 24u Sarthe B-spec.

Leuk is dat je met de X1 ook online kan, maar puur voor de show/testen. Meeste rooms zijn nu gelocked op 1500pk, de X1 heeft 1567 dus kan je bij de meeste al niet meer rijden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:32

Maximus

There is no substitute

De Indy, rijd je die met de Formula Gran Turismo of is dat met een andere auto (die die je wint bij Like the Wind?)?

PhD i.o.

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 23:39
Geweldig dit! In het startscherm (dus waar je kan kiezen voor GT modus, arcada, etc) "draaiden" ze kerstmuziek, hoorde jingle bells en holy night. Iemand dit ook al opgevallen?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Stefie2010 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:54:
Geweldig dit! In het startscherm (dus waar je kan kiezen voor GT modus, arcada, etc) "draaiden" ze kerstmuziek, hoorde jingle bells en holy night. Iemand dit ook al opgevallen?
Ja, dacht ik ook te horen. Wist niet zeker omdat ik te snel op GT modus drukte. Wel grappig :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 14:35
Stefie2010 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:54:
Ja ik hoor het, leuk gedaan.

Ik krijg net een Isuzu Piazza XE '81 voor mijn verjaardag! Jippie!
Maximus schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:51:
De Indy, rijd je die met de Formula Gran Turismo of is dat met een andere auto (die die je wint bij Like the Wind?)?
Dat is met de Red Bull X1, ding kan je gebruiken met A en B-spec.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lampuhkap
  • Laatst online: 10:59
Ik wil met een aantal gasten een trackday-tje doen. Maar ik heb geen idee of er een vaste lobby is of een vast nummer wat ik gebruiken kan.Wil strax lekker mee kunnen tuffen in mn 300pk Civic :D

Kan iemand me helpen/uitleggen?
Dankjewel!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:05:
Ik wil met een aantal gasten een trackday-tje doen. Maar ik heb geen idee of er een vaste lobby is of een vast nummer wat ik gebruiken kan.Wil strax lekker mee kunnen tuffen in mn 300pk Civic :D

Kan iemand me helpen/uitleggen?
Dankjewel!
tweakers-gt5 aan je psn lijst toevoegen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:22

JoepW

iRacer & Home Assistant

SinergyX schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:46:
Was gister nog met DutchYup en D-raw (?) online, opeens beeld zwart en geluid bleef hangen. PS3 reset, maar krijg hem niet meer ingelogt :? Kreeg steeds de melding dat ik de nieuwe overeenkomst moest accepteren, maar daarna kreeg ik weer XMB te zien. 3 reboots later kreeg ik uiteindelijk wel het scherm te zien, toen maar begonnen met de 24u Sarthe B-spec......
Ow, daarom waren jullie opeens weg na mijn rookpauze.... Zat me net te verheugen tijdens het roken op paar rondjes met de Minolta op race hard (blij dat ik glij ;) ) Nou volgende keer beter....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:32

Maximus

There is no substitute

SinergyX schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:02:
[...]

Dat is met de Red Bull X1, ding kan je gebruiken met A en B-spec.
Moet je die wel hebben ;) Ik heb als snelste die Minolta en de Formula Gran Turismo :)

PhD i.o.

JoepW schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:08:
Ow, daarom waren jullie opeens weg na mijn rookpauze.... Zat me net te verheugen tijdens het roken op paar rondjes met de Minolta op race hard (blij dat ik glij ;) ) Nou volgende keer beter....
Ik had trouwens later nog getest met de X1 zonder TC, enkel in zijn eerste versnelling zou je wat wheelspin krijgen maar daarna helemaal niet meer :P

Ik zal nog race zacht bandjes kopen voor mijn minolta, kunnen we binnenkort weer problemen (vanavond is B-spec nog bezig 24u van Sarthe :P).

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 16:49

nAffie

...

Heeft er al iemand GT5 in de "echte" simulatiestand gedaan?

Dus dichtbij je scherm, cockpit view, stuurtje.... en een kleppende vriendin naast je die alles over haar dag vertelt terwijl je een Championship serie aan het rijden bent....

Ik nog niet... maar ben wel van plan een stuurtje te halen....

meh.

• Lampuhkap
toegevoegd

• ybastiaans
nAffie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:24:
Heeft er al iemand GT5 in de "echte" simulatiestand gedaan?

Dus dichtbij je scherm, cockpit view, stuurtje.... en een kleppende vriendin naast je die alles over haar dag vertelt terwijl je een Championship serie aan het rijden bent....

Ik nog niet... maar ben wel van plan een stuurtje te halen....
Ja hoor, hiero! Op de bank, G25, handmatig schakelen en in een Mini in cockpitview. M'n vriendin komt binnen, heel verhaal, ik heel aandachtig luisteren en tegelijkertijd vol aan het knallen. " :( Luister je wel!?!?" "Ja hoor, alles gehoord."

• Lampuhkap
En Laguna Seca Endurance staat aan :D
Himlims, je bent toegevoegd @ PSN
BertP schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:15:
Waarom heeft iedereen het hier over de ZR1 corvette voor like the wind?

Ik heb de Z6 '09 gekocht en hiermee is het echt een makkie. Koop de Z6 '09, gewoon bij de dealership. Zet er een race mod op, en lepel vervolgens alle pk's erin in de tuning shop. Racing Softs eronder en gaan. 905 PK op 1100 kg. In de American cup heb ik 25 seconden voorsprong na 5 rondjes van 42.xxx .. en weer 117k. :)
mja komt omdat beide wagens precies zelfde worden na een RM.. ;)
zr1 heeft alleen 918 pk na eventjes inrijden en olie change.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
ybastiaans schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:31:
[...]

Ja hoor, hiero! Op de bank, G25, handmatig schakelen en in een Mini in cockpitview. M'n vriendin komt binnen, heel verhaal, ik heel aandachtig luisteren en tegelijkertijd vol aan het knallen. " :( Luister je wel!?!?" "Ja hoor, alles gehoord."
Man o man, sounds so familiar. Bij mij wordt en dan nog meestal ook nog over de trap naar boven gepraat met 2 dichte deuren ertussen en dan naderhand geïrriteerd zijn dat het niet allemaal verstaan is :o

flickr - WOT Profile - Game PC

• Unbreukable
ybastiaans schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:31:
[...]

Hier ook... cockpit view (kleinste hoek) tv van 80 cm op 80 cm van mij af en daartussen de G27. Ik ging die Fiat 500 Season Event eindelijk halen... vriendin (die op dit moment eigenlijk al ex is, niet door GT5 btw ;) ) komt binnen toen heb ik haar maar even verzocht om d'r kop te houden.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
mrprancer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:54:
@schumi 2004
ik had dat hij af en toe bleef remmen en dat ik hem met mijn voet ervan af moest halen bij remmen
oplossing was simpel
connector op stuurtje wat verder aandrukken probleem opgelost
hoop dat het helpt
Hij functioneert verder Ok echter viel me op dat de het eerste stukje van de "slag" (indrukken van pedaal) weinig tot geen tegendruk bied en na "voor gevoel" een cm er echt druk op komt, er is ook iets of wat geluid hoorbaar op de overgang.

Kan aan mij liggen, heb hem pas net en viel me op, weet ook niet of dat van begin af aan is of niet. Zit bovendien 2 jaar garantie op dus als ie echt stuk is dan zien we wel verder :P

Ben iig blij met stuurtje, mijne is gemonteerd op een omgekeerde baby stoel :P

Maar wat ik eigenlijk belangrijkste vond was mijn vraag m.b.t. de ghost die je krijgt bij je licenties, Die klopt echt voor geen meter. Iemand er een verklaring voor ?

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 23-12-2010 10:47 ]

Anoniem: 172277

ConZito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:54:
[...]

Hij zit bij mij nog niet zo vast dat force feedback boven de 5 echt goed gaat, schakelen ook niet trouwens :P

Waarom? Nou daarom :+
[afbeelding]
Ja, logisch... je moet ook wel de stekker erin doen......

• nAffie

nAffie

...

schumi2004 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:46:
[...]
Maar wat ik eigenlijk belangrijkste vond was mijn vraag m.b.t. de ghost die je krijgt bij je licenties, Die klopt echt voor geen meter. Iemand er een verklaring voor ?
Euhm... die ghost bij de licenties toch je eigen vorige (of beste) poging?

meh.

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:44
Unbreukable schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:38:
[...]
vriendin (die op dit moment eigenlijk al ex is, niet door GT5 btw ;) ) komt binnen toen heb ik haar maar even verzocht om d'r kop te houden.
als je het zo vertelt klinkt het wel een beetje alsof je in de ontkenningsfase zit wat de oorzaak betreft hoor :9

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
En alsof de vriendin het zelf nog niet weet ;)

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Jackal131
Lol, tweakers-gt5 is een extra account van TRAXION aka Pixelchaos. Hij heeft deze speciaal aangemaakt voor het online racen met mede-tweakers (originele vriendenlijst was vol).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• nAffie

nAffie

...

Gran Turismo 5

The real breakup instigator...

meh.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:34:
En Laguna Seca Endurance staat aan :D
Himlims, je bent toegevoegd @ PSN
dat ging? mijn psn friendslist zit 9/10x vol :x maar ik bedoelde dat je de user 'tweakers-gt5' moet toevoegen.

//edit - zie jackal zijn reactie hierboven

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 23-12-2010 11:04 ]

• Unbreukable
nAffie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:04:
Gran Turismo 5

Haha, misschien een mooie ondertitel voor GT6?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
nAffie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:50:
[...]

Euhm... die ghost bij de licenties toch je eigen vorige (of beste) poging?
Die ja.

Ik heb 2 rondjes 1e 1.08.35 en 2e van 1.09.65 als voorbeeld.

Je zou verwachten als het je beste/snelste is dat je bij je 2e poging voorbij gereden wordt echter ben je dan ook sneller als je ghost.
Als het je vorige ronde voor moet stellen dan zou je ook langzamer moeten zijn en niet sneller.

Klopt niks van iig.

• BertP
v8power67 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:34:
[...]

mja komt omdat beide wagens precies zelfde worden na een RM.. ;)
zr1 heeft alleen 918 pk na eventjes inrijden en olie change.
Dan moet het daar toch ook makkelijk mee lukken?! 8)7

• ConZito
  • Laatst online: 05-06 01:19
Anoniem: 172277 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:48:
[...]

Ja, logisch... je moet ook wel de stekker erin doen......
Daar begon het inderdaad mee, alles werkte behalve m'n stuurtje, kwam ik ineens nog een adapter tegen in de doos :+

RTFM :P

• rlKoekie
nAffie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:04:
Gran Turismo 5

precies de reden waarom ik tussen kerst en oud & nieuw niet (of amper, alleen even om die free dlc op te halen denk ik) GT5 zal spelen :) mn vriendin promoveert momenteel in de UK en is met de kerst weer in NL.

ik denk dat ik mn stuurtjesconstructie ook maar even afbreek om de verleiding wat minder te maken :D

• ybastiaans
rlKoekie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:10:
[...]

precies de reden waarom ik tussen kerst en oud & nieuw niet (of amper, alleen even om die free dlc op te halen denk ik) GT5 zal spelen :) mn vriendin promoveert momenteel in de UK en is met de kerst weer in NL.

ik denk dat ik mn stuurtjesconstructie ook maar even afbreek om de verleiding wat minder te maken :D
Oh maar m'n vriendin vindt het niet erg dat ik GT5 speel, sterker nog, ze heeft van de week zelf d'r eerste meters gemaakt in een Cooper S (oude type) met 251 pk... :9

• leech1984
Ben nu lvl 22 met Bspec.
De bedoeling is dat ik rond 25-26 zit zodat ik tijdens kerst wat races kan aanzetten tijdens de festiviteiten.

Met A-spec moet ik nog 2 seasonal events (met de Honda (?) en de Dodge), dan ben ik hopelijk lvl 27.

Met oud en nieuw is het doel om Aspec op 30 te hebben en Bspec richting de 30-35.

zo heb een lobby draaien, max 500pk en minimaal 750kilo.
en alleen sport zacht :D reed met mn nissan r32 gtr, met 498 pk en 1198 kilo, en dan sport zacht op nordschleife droog, een tijd van 7:26 min, is sneller dan een stock gtr ui 2007 :D
vind wel bruut van mezelf. mensen intresse in de lobby kan zo wel lobby nummer posten ??

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:22

JoepW

iRacer & Home Assistant

v8power67 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:45:
......mensen intresse in de lobby kan zo wel lobby nummer posten ??
Sorry, tot een uur of 4 ben ik aan het schilderen.
Dat ter compensatie van de vele avonden boven op zolder in mijn playseat ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Anoniem: 144744

Helaas ben nog de hele dag aan het werk... uhm... flatout aan het spelen :D

• Lampuhkap
ik wil over een uurtje ofzo wel meedoen, dan verwacht ik dat laguna seca wel klaar is :D

• Lampuhkap
Mag ik meerijden met mn Civic Type-R met 300 pk op race normaal?:P
Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:05:
Mag ik meerijden met mn Civic Type-R met 300 pk op race normaal?:P
haha van mij wel :P moet dan alleen even banden ristricite omhoog gooien staat nu op sportzacht.
moet je maare effe een psn message sturen als je nummer niet meer kan vinden dalijk ofzo keej :P
maare lobby nummer is alsvolgt :
1472-6118-3830-2747-4697

zit nu voor de grap beetje naar andere mensen te kijken, maar niemand kent de nordschleife echt volgens mij. mijn snelste ronde staat nog steeds 7:26 :D
reed net zelfs met mn bijna stock quatrro ui 1986 een swift rally bak hellemaal zoek, totdat hij besloot me te rammen :( iedereen is denk ik gewend op race banden te racen, maja trackday is altijd straatbanden :D

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 23-12-2010 12:14 ]

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Op ~85% van de 4-hour Mazda MX-5 endurance ligt mijn coureur 13 ronden voor :') Gaat echt nergens over..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-04 07:26
Wie heeft er een linkje of kan mij vertellen welke autos je precies met welk event wint?
Of een lijst op het net waar dit staat, kan het namelijk niet vinden.

Alvast bedankt!

• Angeloonie
  • Laatst online: 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DutchSjors schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:18:
Wie heeft er een linkje of kan mij vertellen welke autos je precies met welk event wint?
Of een lijst op het net waar dit staat, kan het namelijk niet vinden.

Alvast bedankt!
8)7

http://www.google.nl/search?q=gt5+prize+car+list

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik zet vandaag GT5 aan, en ik zie een witte wereld met autotjes op de wegen. En wat hoor ik?
Een jazz versie van Stille Nacht op de achtergrond. :o

Kudo's voor Polyphony voor de easter(Christmas?) eggs.
Angeloonie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:16:
Op ~85% van de 4-hour Mazda MX-5 endurance ligt mijn coureur 13 ronden voor :') Gaat echt nergens over..
Die andere endurance races zijn weinig beter, enkel Indie met gelijkwaardige bak is wel interessant, daarna wordt het pas weer leuk vanaf 24 uur sarthe en Nurburg - al is het met die X1 niet normaal. De Laguna, Grand Valley en 2de Subaka (weet ik hoe die baan heet) kan je gewoon met Minolta doen en loop je bergen rondjes voor. Suzuka moet je gewoon steeds opnieuw opstarten tot je geen regen hebt, scheelt je bijna 2 uur race tijd.

Nu nog uitvogelen hoe je je Bob naar toppunt van carriere kan brengen, zover ik kan herinneren heeft mijn hoofd Bob alle B-spec races gereden met enkel nog de laatste 2 endurances (waarvan 1 nu gereden wordt) nog te gaan. Ik wil die 2 trophies hebben :D

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 23-12-2010 12:46 ]

• rlKoekie
zo, net de eerste endurance maar is gedaan :) dat prijzengeld is wel echt belachelijk zeg, geef dan niets :P de XP was nog wel aardig, ben alweer bijna lvl 27 nu :)

• rlKoekie
ybastiaans schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:27:
[...]
Oh maar m'n vriendin vindt het niet erg dat ik GT5 speel, sterker nog, ze heeft van de week zelf d'r eerste meters gemaakt in een Cooper S (oude type) met 251 pk... :9
de mijne vindt het ook wel prima hoor, zolang ik het doe als zij in de UK zit :P
hahah rij met mn golf mk1 met iets van 150pk en ergens in de 700kilo of 800 :P met sport zacht een 8:36 op nordschleife, was online met traffic soo to speak ;) man o man wat is het toch een dikke game :D
net ook een snelle laptijd in mn quatro neergezet bijna zelfde als gold ook in de 8:30 ong.
sport bandjes maken het moeilijk maar wel te doen. net met een bone stock gtr op sport hard effe rondjes gereden, haalde niet de 7:29 maakte een foutje en rossde mn achterwiel krom :(

-weg-

[ Voor 93% gewijzigd door GAIAjohan op 23-12-2010 13:19 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Obi1r
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Misschien een 'vriendinnen GT5 topic' aanmaken?
;)

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Obi1r schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:41:
[...]

Misschien een 'vriendinnen GT5 topic' aanmaken?
;)
kom van 't weekend; GT5-online race topic (druk druk dus nog geen tijd gehad0

• Obi1r
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik had zelf ook aardig moeite om de Season Event 5 te halen, maar met onderstaande NISSAN is het gelukt.
Wel de volgende upgrades erop zetten: All weight reductions, Full Cust. Transmission + Conplete drivetrain, Full Custom. LSD, Full Suspension. Géén power upgrades, behalve deze twee: Sports intake manifold en sports air filter.
Je moet idd als een gek rijden en de competitie aan de kant beuken in de bocht als deze in de weg rijden...
Hier de instellingen die ik gedaan heb:

NISSAN GT-R VSPEC ’09
Sport Soft banden, TCS: 2, SKID: Off, ABS; 4.
Aero Dynamics: 20
Gear Ratio: 260

Torque Distr. centre: 40 / 60
LSD
Initial torque 10 / 14
Acceleration sens. 26 / 28
Braking sens. 40 / 35

Ride Height -7 / -5Spring rate 13.8 / 13
Dampers, extension 3 / 2
Dampers, compression 7 / 6
Stabilizers 4 / 5
Camber 2.2 / 0.8
Toe -0.05 / 0.05

Brake balance Controller 7 / 3

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

• Jackal131
Ehm, ik ben echt een noob wat betreft GT. Maar ik lees vaak de term LSD. Wat wordt hier precies mee bedoeld?

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:24:
Ehm, ik ben echt een noob wat betreft GT. Maar ik lees vaak de term LSD. Wat wordt hier precies mee bedoeld?
LSD, is dat niet het sperdifferentieel? If so, dat is het ding wat tussen je assen zit wat ervoor zorgt dat deze ten opzichte van elkaar kunnen draaien. Dat is vooral zeer gunstig voor het bochtenwerk.

Wou dat ik een dif op m'n kart had, dan stuurde dat ding wat makkelijker ipv zo'n starre achteras :P

Wat betreft die Nissan GT-R, die upgrades heb ik ook allemaal gedaan, maar amper instellingen aangepast en haalde 'm redelijk makkelijk. Moet goed te doen zijn :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:24:
LSD is zo'n postzegeltje waarvan chemise stofjes in je bloedsomloop komen. Dat is neit bevordelijk voor je race resultaat in GT :+

De LSD biedt de mogelijkheid om je auto verder af te stemmen. Het bepaald geloof ik de verhouding/verdeling van de aandrijving van je wielen. hier heb ik een pdf geplaatst, daarin wordt het eea uitgelegd.

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 23-12-2010 14:43 ]

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
Sp33dFr34k schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:29:
[...]

LSD, is dat niet het sperdifferentieel?
Yep. Afkorting staat trouwens voor Limited Slip Differential.

http://www.autowiki.nl/sperdifferentieel/
himlims_ schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:31:
[...]
LSD is zo'n postzegeltje waarvan chemise stofjes in je bloedsomloop komen. Dat is neit bevordelijk voor je race resultaat in GT :+

De LSD biedt de mogelijkheid om je auto verder af te stemmen. In hier heb ik een pdf geplaatst, daarin wordt het eea uitgelegd.
Ga je vast en zeker van slippen. :9

Je was me voor met de uitleg.

[ Voor 48% gewijzigd door Flex0r op 23-12-2010 14:41 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
dvdkiwi schreef op donderdag 23 december 2010 @ 02:07:
Ik heb me net even op de laatste 4 rijbewijzen gestort.
Heb die k#tslalom met die k#tachterwielaangedreven wagen wel 40x gedaan... :-(
Kwam ik heel de tijd 0.005sec tekort. 8)7
Maar nu plots dik eronder :)
Ik heb nu alle 60 op goud staan 8)
Haha dat voelt goed he :D Het koste mij ook veel tijd, maar heb ze ook allemaal op goud staan! 8)
Is toch ergens ook wel m'n doel, om alles op goud te halen. Persoonlijk denk ik dat die Nordschleife Specials op goud nog het allermoeilijkst is, daar zit ik echt nog wel dik 3 a 4 seconde van goud af...

Vanavond nog wat Specials doen (denk de laatste uit de NASCAR en Rally reeks) en dan ga ik wel weer verder in A-spec. Met een beetje geluk heb ik dan vanavond de Extreme serie afgerond en unlock ik de Endurance :9

Met de Kerst helaas niet thuis, dus dan 3 dagen geen GT5 :(

• rlKoekie
Sp33dFr34k schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:29:
[...]
LSD, is dat niet het sperdifferentieel? If so, dat is het ding wat tussen je assen zit wat ervoor zorgt dat deze ten opzichte van elkaar kunnen draaien. Dat is vooral zeer gunstig voor het bochtenwerk.
de truuk van het LSD is juist dat je de vrijheid van het onderling draaien beperkt. minder beperken: makkelijker sturen onder remmen/gas geven, meer beperken: minder snel dat 1 van de wielen grip verliest en al het vermogen daarheen gaat.
als je een auto hebt die bij het uit accelereren van de bocht uitbreekt met 1 van de 2 achterbanden knalrood wordt in je bandenstatusplaatje, dan is het waarschijnlijk verstandig om het LSD wat aan te passen.
de uitleg in het tuning-gedeelte van GT5 is zelf vrij duidelijk ook, moet je anders maar even doorneuzen.

overigens zijn afstellingen voor het LSD niet te betitelen als "de beste afstelling" (volgens mij dan) omdat dit het gevoel van de auto aanpast. de een heeft graag een auto die erg soepel stuurt, de ander heeft liever een auto die wat stabieler aanvoelt bij het remmen en gassen

• Jackal131
[...]

De LSD biedt de mogelijkheid om je auto verder af te stemmen. Het bepaald geloof ik de verhouding/verdeling van de aandrijving van je wielen. hier heb ik een pdf geplaatst, daarin wordt het eea uitgelegd.
Flex0r schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:39:
[...]
Yep. Afkorting staat trouwens voor Limited Slip Differential.

http://www.autowiki.nl/sperdifferentieel/
Thx voor de uitleg!!!

@Himlims: ach ja, da's het PDFje dat ik op het werk niet kan openen... :+

• Thrashie
[...]
volgens mij wel bevorderlijk voor de replay waarde :+

• Lampuhkap
Was net idd wel ff lekker, ff trackdayen op Nurburg. Eerst met mn civic, maar die heb k dus mooi krom gereden, toen mn skyline aan bonken :P en toen maar mn Ferrari 430 Scuderia, dat ging prima :D

Was erg nice, zal vanavond ofzo nog wel een keer meedoen
Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:57:
Was net idd wel ff lekker, ff trackdayen op Nurburg. Eerst met mn civic, maar die heb k dus mooi krom gereden, toen mn skyline aan bonken :P en toen maar mn Ferrari 430 Scuderia, dat ging prima :D

Was erg nice, zal vanavond ofzo nog wel een keer meedoen
ja was effe leuk idd, haalde uiteindelijk met mn r32 gtr een 7:21 min, dingetje heeft 498 pk weegt ergens rond de hoge 1100 of lage 1200 kilo, op sport zacht bandjes, was echt leuk, jammer dat ik ineens erg koppijn kreeg anders was ik nog veel langer doorgegaan, maja kon ik wel effe de vaat doen en stofzuigen. nu weer b-spec indy aan het doen, en dat grinden tot level 30 :(

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Hoe halen jullie de laatste NASCAR challenge? Ik wordt altijd laatste... :(

• ybastiaans
FerdiV schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:36:
Hoe halen jullie de laatste NASCAR challenge? Ik wordt altijd laatste... :(
ABS uitzetten.
Toelichting op ABS, hierbij wordt ook ASM uitgeschakeld, dat is de boosdoener waardoor je langzamer gaat rijden.

• Lampuhkap
stuur me maar een DM als je vanavond gaat rijden :D dan ben ik ook wel weer ff van de partij
Met mn T1 fully tuned 200pk :D

• FerdiV
SinergyX schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:39:
Toelichting op ABS, hierbij wordt ook ASM uitgeschakeld, dat is de boosdoener waardoor je langzamer gaat rijden.
Ok dus ABS uit gewoon? Ik rijd altijd ABS op 1 en de rest alles uit. Ik speel met een G27 btw.

Maar ABS is toch voor de rem? Ik rem helemaal niet, ik slip overal doorheen.

[ Voor 10% gewijzigd door FerdiV op 23-12-2010 15:40 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:47:
[...]@Himlims: ach ja, da's het PDFje dat ik op het werk niet kan openen... :+
wil je dat ik 'm mail?

of gebruik een online reader; http://view.samurajdata.se/

FerdiV schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:40:
Ok dus ABS uit gewoon? Ik rijd altijd ABS op 1 en de rest alles uit. Ik speel met een G27 btw.

Maar ABS is toch voor de rem? Ik rem helemaal niet, ik slip overal doorheen.
Het verschil met de Challenge, daar zijn bepaalde opties dus uitgeschakeld (TC dacht ik ook), als je normale A-spec races doet kan je daar onafhankelijk ABS en ASM in en uitschakelen. Bij de challenge kan je wel ABS uitschakelen, waarmee dus automatisch ASM wordt uitgeschakelt. Dus ja, je moet in dit geval ABS uitzetten.

Maar in normale A-spec races kan je gewoon ABS en ASM vrij instellen.

• Jackal131
himlims_ schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:45:
[...]
wil je dat ik 'm mail?

of gebruik een online reader; http://view.samurajdata.se/
Zie DM!

Lampuhkap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:39:
stuur me maar een DM als je vanavond gaat rijden :D dan ben ik ook wel weer ff van de partij
Met mn T1 fully tuned 200pk :D
ja is goe, maar dan effe kijken of het een lobby wordt of lounge, want als je duidelijk in de titel van de lobby zet TRACKDAY gaan ze nog steeds heel de tijd vragen start de race!!! en das irri :P
maare weet niet of ik uberhaubt vanavond ga gamen, heb wat nieuwe films enz, maar kijk wel keej je hoort het vanavond.

• BoomBoomBecker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04-2020
Pff nou eerste endurance A-Spec zit erop, die 300 km Autumn Ring. Wat een zit zeg, neem wel een auto waarmee ik zeker weet dat ik win, in dit geval mijn Ferrari Italia 458, had 2 ronden voorsprong op de rest. Ik zou echt gek worden als ik zo'n race niet win en nog een keer moet. Als de bandjes op zijn dan zijn ze trouwens ook ECHT op..niet meer mee te rijden. Lijkt trouwens wel alsof race HARD niet veel langer meegaat dan race NORMAAL, klopt dat?

• BertP
Wie heeft antwoord op de volgende vragen?

Als je 100.000 xp nodig hebt om naar bijvoorbeeld level 20 te gaan. je staat op 90.000 xp en haalt dan 30.000 xp met een race, ben je dan die 20.000 credits kwijt of gaan die mee naar je volgende level? Volgens mij raak je ze kwijt namelijk..

En ik heb de laatste tijd wel redelijk vaak lopen trappen met auto's ook wel een schade gereden, blijft deze schade bestaan? Dus als je m aan gort rijd, is hij dan nog steeds kapot als je hem pakt voor bijvoorbeeld een a-spec race. Dan is het namelijk wel een duur geintje als je je minolta op nordschleife een paar keer uitlaat...kan je weer 500.000 credits uitgeven aan revisie...

• BertP
BoomBoomBecker schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:09:
Pff nou eerste endurance A-Spec zit erop, die 300 km Autumn Ring. Wat een zit zeg, neem wel een auto waarmee ik zeker weet dat ik win, in dit geval mijn Ferrari Italia 458, had 2 ronden voorsprong op de rest. Ik zou echt gek worden als ik zo'n race niet win en nog een keer moet. Als de bandjes op zijn dan zijn ze trouwens ook ECHT op..niet meer mee te rijden. Lijkt trouwens wel alsof race HARD niet veel langer meegaat dan race NORMAAL, klopt dat?
Is al eerder beantwoord, race soft schijnt net zo lang mee te gaan als race hard.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BoomBoomBecker schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:09:
Op GT-Planet zijn ze van mening dat er eigenlijk geen verschil zit in slijtage tussen zacht, normaal en hard. Altijd zacht nemen dus, als het kan.

PSN: Shiver23

• FerdiV
SinergyX schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:48:
[...]

Het verschil met de Challenge, daar zijn bepaalde opties dus uitgeschakeld (TC dacht ik ook), als je normale A-spec races doet kan je daar onafhankelijk ABS en ASM in en uitschakelen. Bij de challenge kan je wel ABS uitschakelen, waarmee dus automatisch ASM wordt uitgeschakelt. Dus ja, je moet in dit geval ABS uitzetten.

Maar in normale A-spec races kan je gewoon ABS en ASM vrij instellen.
Dank je, nu eerste geworden! Wat een verschil :O

• FerdiV
Wat ik trouwens jammer vind aan het spel is dat er zo weinig of geen races zijn met pit stops. Met GT3 weet ik zeker dat ik er daar veel van had.

• rlKoekie
zeg, voor de mensen met stuurtjes hier. hoe doen jullie dat met de ps3? want mijn stuurtje (via usb) pikt altijd het slot van mn dualshock af, dus de controller waarmee ik mn ps3 aanzet is dan controller nr 2 en kan vervolgens GT5 menu niet besturen. elke keer de usb eruit vissen, controller uitzetten en weer aan doen begint goed irri te worden, en elke keer onder de ps3 duiken voor ik em aan doe om de usb eruit te vissen werkt ook op mn zenuwen... (ben nu met een knutseloplossing bezig, maar ben nieuwschierig of ik de enige ben die daar last van heeft. misschien ben ik ergens een setting van de ps3 nog niet tegengekomen?)

• BertP
rlKoekie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:25:
zeg, voor de mensen met stuurtjes hier. hoe doen jullie dat met de ps3? want mijn stuurtje (via usb) pikt altijd het slot van mn dualshock af, dus de controller waarmee ik mn ps3 aanzet is dan controller nr 2 en kan vervolgens GT5 menu niet besturen. elke keer de usb eruit vissen, controller uitzetten en weer aan doen begint goed irri te worden, en elke keer onder de ps3 duiken voor ik em aan doe om de usb eruit te vissen werkt ook op mn zenuwen... (ben nu met een knutseloplossing bezig, maar ben nieuwschierig of ik de enige ben die daar last van heeft. misschien ben ik ergens een setting van de ps3 nog niet tegengekomen?)
Playstation button inhouden (van je controller) Krijg je dat menu, met quit came, turn of controller, turn off system en controller setting.

Klik op controller setting, assign dan de controller naar 1, dan gaat je stuurtje automatisch naar 2, en tadaa je kan alle menutjes (en foto mode) met je controller doen.
Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.