Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

JT888 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:03:
Ligt het nou aan mij of is de besturing van de wagens heel anders online dan in de singeplayer GT modus ...

Ik vind mijn wagens veel beter bestuurbaar in de GT modus. Als ik online tegen anderen mensen speel lijken mijn wagens heel anders te sturen veel moeilijker controleerbaar in de bochten ...
Kijk eens of active steering, ABS e.d. wel of niet aan staan in de online lobby van de host. Dat scheelt ook een slok op een borrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Karpertjuh schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:56:
Heb inmiddels bijna alle races in B-spec voltooid (daarna wil ik pas aan de endurance beginnen) alleen die klote Historic op Monaco heb ik nog steeds niet.. Mijn Toyo 7 komt nog geen eens in de buurt van de 1e plaats.. Iemand goeie tips/instelling voor deze B-spec race?
mijn bob maakte enorme powerslides met de toyota 7 gewoon een enorm gebrek aan grip
ik heb hem nog een keer weggestuurd met standaard turbo en hoop minder vermogen en met beetje pushen won ie gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

Heb het spel sinds maandag in huis, ben er meer dan tevreden over! Momenteel level 7 in de A-Serie, de B-Serie is niet echt iets voor mij. Wel spijtig dat je voor sommige auto's moet wachten tot een bepaald level, maar ergens ook wel logisch.. Ik zit nu met zo'n 150k en moet auto's van 30-40k kopen ^^

Met de kerstdagen zal ik wellicht nog een stuurtje erbij halen.. Iemand die iets kan aanbevelen? (Budget is max 150 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Voor mensen die moeite hebben met Bspec Historic Race, hier een linkje naar een draadje op een ander forumpje ( ;) ): KLIK HIER

Daar worden tips en set-ups gegeven. Misschien wat overzichtelijker dan hier telkens posts teruglezen ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Anoniem: 269758 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:08:
Heb het spel sinds maandag in huis, ben er meer dan tevreden over! Momenteel level 7 in de A-Serie, de B-Serie is niet echt iets voor mij. Wel spijtig dat je voor sommige auto's moet wachten tot een bepaald level, maar ergens ook wel logisch.. Ik zit nu met zo'n 150k en moet auto's van 30-40k kopen ^^

Met de kerstdagen zal ik wellicht nog een stuurtje erbij halen.. Iemand die iets kan aanbevelen? (Budget is max 150 euro).
2ehands G25? Of anders een DFGT.

[ Voor 9% gewijzigd door ybastiaans op 22-12-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waar hebben jullie 'Like the Wind' in Bspec mee gedaan? Ik heb als snelste auto die je mag gebruiken een ZondaR tuned (975pk) maar wil niet echt lukken zo lijkt het.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Eerst like the wind in Aspec winnen. Dan krijg je een toyota minolta. Een turbo opschroeven en grote kans dat je bob wint omdat die zoveeel pk meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:41
Hmm er zit nu standaard ook geen ghost meer in de licenties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:03
pijltje naar boven induwen dacht ik;), tenminste zo werkte dat bij specials van de x1.

[ Voor 39% gewijzigd door Bastard op 22-12-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit zelf te kijken naar een Porsche 911 Carrera Wheel i.c.m. RennSport Wheel Stand V2 maar twijfel nog een beetje of dit stuurtje fijner is dan de Logitech Driving Force GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zijn er trouwens ook mensen die meedoen aan die Cape-side challenge?
Ik heb inmiddels een aardige 0:57.507 staan wat goed is voor de 178ste plek op net iets meer dan een seconde van de leider momenteel. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:14
la la la la :D wachten duurt lang la la la :D 2 uur Grand Valley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lampuhkap schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:48:
Ga jij is even de ramen lappen, stofzuigen, dweilen, de was en de afwas doen dan! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lampuhkap schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:48:
Hier nog een half uur wachten :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:51

DutchDevil79

I race, therfore I am

LoneRanger schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:46:
Ik heb inmiddels een aardige 0:57.507 staan wat goed is voor de 178ste plek op net iets meer dan een seconde van de leider momenteel. :)
Gister 15 rondjes geprobeerd in men Civic. Kwam uit op 59.7 of zo. maar iedereen pakt die gare prototype bak. Zal vast wel iets sneller zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:44
doe je netjes, ik heb een paar rondjes gedaan en ben onder de 1 minuut gekomen, daarna had ik er wel weer genoeg van. ik heb dan ook nog genoeg andere stukken GT5 te spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb paar rondjes gedaan, daarna zag ik dat de hele top 100 zo'n beetje dezelfde protoype gebruikt, dat vind ik geen uitdaging meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
woehoe ben die formula gt b-spec aan het doen, en heb tot aan de nurburgring alles al gewonnen :D
net zelfs gewoon de 2e rijder gelapt.
nu op de nurburgring rijdt hij ook 1e. met nu al een voorsprong van ong 15 sec on lap 7 van 30 :D
owh enne dit terwijl ze pijlte al sinds race 2 oranje is haha :P

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 22-12-2010 13:53 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:45:
[...]

Zit zelf te kijken naar een Porsche 911 Carrera Wheel i.c.m. RennSport Wheel Stand V2 maar twijfel nog een beetje of dit stuurtje fijner is dan de Logitech Driving Force GT
Het ligt er aan wat je er mee wil gaan doen... Ik wilde na de standaard Logitech stuurtjes (DFP etc) een shifter en koppeling, dus heb een G25 aangeschaft (Fanatec had ik toen nog nooit van gehoord... :9 ). Een DFGT is een perfect stuur als je daar niet zo veel waarde aan hecht, en je kunt dan evt. ook nog een Wheel Stand Pro gebruiken ipv dat Rennsport Wheel Stand ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ybastiaans schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:00:
[...]

Het ligt er aan wat je er mee wil gaan doen... Ik wilde na de standaard Logitech stuurtjes (DFP etc) een shifter en koppeling, dus heb een G25 aangeschaft (Fanatec had ik toen nog nooit van gehoord... :9 ). Een DFGT is een perfect stuur als je daar niet zo veel waarde aan hecht, en je kunt dan evt. ook nog een Wheel Stand Pro gebruiken ipv dat Rennsport Wheel Stand ding.
Ja dat weet ik, maar een DFGT heeft alleen een sequentiele shifter, en geen koppeling, dat maakt het voor mij een beetje... meh... niet echt. Daarbij heeft hij ook fatsoenlijke flappy flappy's achterop in plaats van knopjes...

En de G25 is ook wel leuk, maar die kost zelfs meer dan die van Fanatic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:06
Lampuhkap schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:58:
dat lijkt me dus echt verschrikkelijk he, 24 uur lang gefocust moeten blijven racen, op Nurburgring :P
Wat me verschrikkelijker lijkt is als je na 23,5 uur rijden in slaap valt... en je kar tegen een boom parkeert. Je schiet wakker, om net te zien dat je voorbij gereden wordt... erachteraan, maar je komt 0,001 tekort op de streep.

Opnieuw :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
voor de vaat is de vaatwasser! :D stofziugen ken k wel ff doen ja ::D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AquaSheep schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:39:
Eerst like the wind in Aspec winnen. Dan krijg je een toyota minolta. Een turbo opschroeven en grote kans dat je bob wint omdat die zoveeel pk meer heeft.
Top Thnx. Kan die wel met een getunede Zonda R?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Strangelove schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:14:
Wat me verschrikkelijker lijkt is als je na 23,5 uur rijden in slaap valt... en je kar tegen een boom parkeert. Je schiet wakker, om net te zien dat je voorbij gereden wordt... erachteraan, maar je komt 0,001 tekort op de streep.

Opnieuw :P
GT4, daar kon je nog wisselen met B-spec racers en ik dacht de laatste rondjes zelf te gaan doen. Dus ik wil de ventilator aanzetten (zomer) en moest 1 stekker eruit trekken. Ik dacht de DVD speler eruit te trekken.. het was de PS2 ;(.

Eigelijk zou ik GT4 weer eens moeten aanslingeren, kijken hoever ik ooit ben gekomen daar.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2010 14:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SinergyX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:22:
[...]

GT4, daar kon je nog wisselen met B-spec racers en ik dacht de laatste rondjes zelf te gaan doen. Dus ik wil de ventilator aanzetten (zomer) en moest 1 stekker eruit trekken. Ik dacht de DVD speler eruit te trekken.. het was de PS2 ;(.
Whahaha damn dude! Ik denk dat ik die 24 uurs races maar oversla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WOUWW!!!!
ik ben echt verbaasd hiero. mn bspec bobbie, lapt nu gewoon in lap 29 de 2e rijder op nurburgring formula gt championship en dit terwijl ik net moest laten pitten omdat brandstf op was, en de rest niet pit :P
man hij kan rijden gek!!!
mij is dat niet eens gelukt...... ik reed net 10sec voor aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
v8power67 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:29:
WOUWW!!!!
ik ben echt verbaasd hiero. mn bspec bobbie, lapt nu gewoon in lap 29 de 2e rijder op nurburgring formula gt championship en dit terwijl ik net moest laten pitten omdat brandstf op was, en de rest niet pit :P
man hij kan rijden gek!!!
mij is dat niet eens gelukt...... ik reed net 10sec voor aan het einde.
Voordeel van nieuwe rubbers en oude van de AI

[ Voor 83% gewijzigd door Bullus op 22-12-2010 14:34 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:04:
[...]

Ja dat weet ik, maar een DFGT heeft alleen een sequentiele shifter, en geen koppeling, dat maakt het voor mij een beetje... meh... niet echt. Daarbij heeft hij ook fatsoenlijke flappy flappy's achterop in plaats van knopjes...

En de G25 is ook wel leuk, maar die kost zelfs meer dan die van Fanatic.
Je hebt precies de redenen te pakken waarom ik een G25 gekocht heb. Maar of zo'n Fanatec die jij bedoelde kwalitatief wat is weet ik niet, ik zou eens op internet op zoek gaan tussen de reviews van de Fanatec en de G25.

Kun je die G25 trouwens nog nieuw krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
pur_DutchDevil schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:50:
[...]

Gister 15 rondjes geprobeerd in men Civic. Kwam uit op 59.7 of zo. maar iedereen pakt die gare prototype bak. Zal vast wel iets sneller zijn.
Vermoedelijk wel, ik heb 3 rondjes ofzo in een Celica rondgereden, kwam er niet echt aan te pas en toen maar even gekeken waar de top10 mee rijdt.
Wel jammer idd dat er niet wat meer variatie in de gebruikte auto's zit maar die Tusabi heeft iedereen wel, die krijg je volgens mij al vrij vlug in het spel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ybastiaans schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:31:
[...]

Je hebt precies de redenen te pakken waarom ik een G25 gekocht heb. Maar of zo'n Fanatec die jij bedoelde kwalitatief wat is weet ik niet, ik zou eens op internet op zoek gaan tussen de reviews van de Fanatec en de G25.

Kun je die G25 trouwens nog nieuw krijgen dan?
Nope, maar zelfs 2e hands is die duurder dan 160,- en dan heb ik liever een hagelnieuw stuur met garantie e.d.

Reviews lopen erg uiteen, vooral omdat er bijna niemand is die beiden heeft gehad is er weinig van te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Donstil schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:21:
[...]

Top Thnx. Kan die wel met een getunede Zonda R?
Probeer het gewoon ;). Ik heb het zelf gedaan met een mazda furai concept, maar heb daarvoor wel flink zitten oefenen op daytona road course. Vind het maar een klotebaan, waar je de rempunten moeilijk kunt vinden. En indy is een kwestie van volgas door de bochten en slipstreamen. Op het einde moet je misschien nog de ai aggressief blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Eindelijk, heb me vandaag vol gestort op die stomme Formula Gran Turismo championship in de Extreme series, en na lang behoorlijk aanpoten is het me eindelijk gelukt om alles te winnen.
Dus: de Extreme series zijn ook klaar :) :)

Als prijs kreeg ik een Ford GT40, dat is nu dan al de derde :X

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phase schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:23:
Eindelijk, heb me vandaag vol gestort op die stomme Formula Gran Turismo championship in de Extreme series, en na lang behoorlijk aanpoten is het me eindelijk gelukt om alles te winnen.
Dus: de Extreme series zijn ook klaar :) :)

Als prijs kreeg ik een Ford GT40, dat is nu dan al de derde :X
a-spec of b-spec?? ben nu met een na laatste race bezig (monza) en mn bspec bobbie rijdt gewoon in lap 33 al 1 lap voor en sommige zelfs 2x gelapt :D vraag me af wat je wint als ik alles goud heb in b-spec....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

A-spec, mijn B-spec bob is pas bijna lvl 21...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phase schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:41:
A-spec, mijn B-spec bob is pas bijna lvl 21...
ah okee :P

YEAH!! net mn formula gt championship b-spec afgerond :D heb nu zowel a-spec als b-spec alles klaar behalve endurance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:46

Chrasher

Tevree met z'n PS5

JT888 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:03:
Ligt het nou aan mij of is de besturing van de wagens heel anders online dan in de singeplayer GT modus ...

Ik vind mijn wagens veel beter bestuurbaar in de GT modus. Als ik online tegen anderen mensen speel lijken mijn wagens heel anders te sturen veel moeilijker controleerbaar in de bochten ...
Dat verschil tussen online en offline ligt vooral aan de bandenslijtage die online actief is. Bij alle A-spec races (behalve de endurances) staat dat dus uit en dat verschil is heel goed merkbaar.

Als voorbeeld noem ik even de 5 of 10 ronden grind op de Indy Oval. Hier haal ik met mijn Minolta op Race-soft vrij gemakkelijk rondjes van 42.00. Ga ik met dezelfde instellingen de Indy 500 doen dan zijn mijn snelste ronden amper onder de 43.00 en dat loopt op naar 46 a 47 seconden als de bandjes opraken. Het gevoel is daardoor heel anders.

[ Voor 25% gewijzigd door Chrasher op 22-12-2010 16:03 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Chrasher schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:01:
Dat verschil tussen online en offline ligt vooral aan de bandenslijtage die online actief is. Bij alle A-spec races (behalve de endurances) staat dat dus uit en dat verschil is heel goed merkbaar.

Als voorbeeld noem ik even de 5 of 10 ronden grind op de Indy Oval. Hier haal ik met mijn Minolta op Race-soft vrij gemakkelijk rondjes van 42.00. Ga ik met dezelfde instellingen de Indy 500 doen dan zijn mijn snelste ronden amper onder de 43.00 en dat loopt op naar 46 a 47 seconden als de bandjes opraken. Het gevoel is daardoor heel anders.
Dan vraag ik me toch af waarom dat niet in A-Spec gewoon actief kan zijn... echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:46

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dat is het dus alleen in de endurance races. Vind ik ook wel erg vreemd ja.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:17

JoepW

iRacer & Home Assistant

Anoniem: 144744 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:39:
[...]

Nope, maar zelfs 2e hands is die duurder dan 160,- en dan heb ik liever een hagelnieuw stuur met garantie e.d.

Reviews lopen erg uiteen, vooral omdat er bijna niemand is die beiden heeft gehad is er weinig van te zeggen.
Ik heb de G27 gebruikt en verruild voor een Fanatec PWGTR V2. Fanatec is gewoon beter en natuurlijker aanvoelend. Maar het sublieme extraatje is de Club Sport Pedals. Rem is super doseerbaar.
Downside: DUUR

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

FF heel wat anders. Wordt er vanavond nog on-line geracet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:57
JoepW schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:06:
Vanavond eerst ff Battlefield: Vietnam uitproberen. Misschien dat ik later op de avond nog ff ga racen. Ik zie dan wel of iemand een lobby heeft aangemaakt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik heb de G27 gebruikt en verruild voor een Fanatec PWGTR V2. Fanatec is gewoon beter en natuurlijker aanvoelend. Maar het sublieme extraatje is de Club Sport Pedals. Rem is super doseerbaar.
Downside: DUUR
Ik ben niet geheel van plan om 200,- uit te geven voor een stel pedalen ;)

Ik zal eens kijken of ik vanavond nog tijd heb om te rijden (blugh moet werken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Er probeer ook nog wel weer ff te joinen :) Vond die roulette wel leuk moet ik zeggen :D

Maar moet ook nog even kerstinkopen doen en wil gaan beginnen aan die seasons... De avonden zijn vaak veel te kort en dan is het zo weer 01:30 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien host ik vanavond wel een trackday, effe kijken.
ben maar weer dream car championship aan het grinden, bijna 8 miljoen credits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
v8power67 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:35:
misschien host ik vanavond wel een trackday, effe kijken.
ben maar weer dream car championship aan het grinden, bijna 8 miljoen credits :D
Jij zit echt 18 uur per dag gran turismo te spelen of niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Indy 500 race is ook binnen (B-spec)
Mijn instellingen van de Formula GT daar:
Downforce voor: 55 achter: 70
Max snelheid: 450km/h
Ophanging voor: -5 achter: -5

Ik had de downforce hoger staan maar dan lever je topsnelheid in die je wel nodig hebt op de rechte stukken.
En de downforce moet niet te laag want dan gaat ie weer te langzaam door de bochten.
Ik heb P. Walker (die is Fast en Furieus haha) even naar de eerste plaats geloodst, waar ie na rondje 1 al reed. Met de instellingen is ie 2 seconden sneller per rondje dan de rest van het veld.
Plus slijten mijn banden bijna half zo langzaam als die van de AI (ik rij op Racing normaal, hun op Hard)
Verder niet meer gekeken, toen ik net terug kwam zag ik dat ie eerste was geworden.
Dus nu is ie weer bezig :P

Wel een vette prize car!!!
spoiler:
Ford GT Race Car '69 (is dat ook zo'n 20 miljoen bak?)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2010 16:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:00
Bij mij staat de PS3 nu ook hele dagen aan, maar wel veel Bspec natuurlijk, lekker cashen en auto's winnen met alleen af en toe wat knopjes drukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yeah baby. Heb net de Vettel challenge allemaal op brons gehaald. Mooi blauw beesie in men garage nu.

Man was wel ff zweten moet echt totaal andere insteek hebben bij die challenge. Gewoon raggen en enorm snel sturen. Kan me niet voorstellen deze ooit op goud te halen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:40:
[...]

Jij zit echt 18 uur per dag gran turismo te spelen of niet :D
mja zo ongeveer ja haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
pur_DutchDevil schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:48:
Yeah baby. Heb net de Vettel challenge allemaal op brons gehaald. Mooi blauw beesie in men garage nu.

Man was wel ff zweten moet echt totaal andere insteek hebben bij die challenge. Gewoon raggen en enorm snel sturen. Kan me niet voorstellen deze ooit op goud te halen.
Controller of stuur? Mij lukt het niet met de controller. Ben nu de B-spec tot level 35 aan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pur_DutchDevil schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:48:

Respect :D Ik zit nog steeds 16 seconde boven brons op Suzuka, Monza heb ik nog niet geprobeerd en Nurburg wil ik niet eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Orpheo1975 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:33:
[...]

Controller of stuur? Mij lukt het niet met de controller. Ben nu de B-spec tot level 35 aan grinden.
Fanatec stuurtje. Zou het niet durven met een controler. :)

Maar je moet echt zeer strak sturen en wat afsnijden hier en daar. Bij Monza gaat dat best makkelijk bij die 2de chicane. Maar blijft lastige challenge.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat leuke info over de X1, op het Indie circuit gaat hij gewoon 460km/h rechte stuk, bocht pakt hij minimaal met 390km/h, beetje insturen tegen de 410km/h. Rondje doet hij in 35.150 seconde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 269758 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:08:

Driving force gt, van logitech
Die is 95 euro en speciaal voor gt5 gemaakt
Zit ook een "dial knop op" kun je onder het racen ABS, tcs enzo instellen, kan niet met een controller en ik meen ook dat er geen enkel ander stuur is die die knoppen hebben

En het stuur bevalt ook nog is prima! Ook niet onbelangrijk :)

hier een link, staat wat over de adjustment dial
http://blog.logitech.com/...ng-force-gt-racing-wheel/

info:
Imagine you’re 3 laps into a 20 lap race and the car just isn’t rotating through the apex, and understeering badly on exit of the turns. A quick adjustment of the torque bias to the rear wheels, and you’re turning fast laps. Or conditions change from dry to wet. Turn up the traction control and avoid sliding off the track until the rain stops. You can only do this with a Driving Force GT wheel.

[ Voor 24% gewijzigd door Jelleh op 22-12-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

He, ik wil morgen of zo ook ff nog een miljoentje grinden. Wat was ook alweer die 110k race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
JoepW schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:16:
He, ik wil morgen of zo ook ff nog een miljoentje grinden. Wat was ook alweer die 110k race?
American Championship (Extreme Series)
Event: 1. Superspeedway - Indy

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
waarom gaan er naar verloop van tijd PK's weg bij auto? mijn c63 amg heeft er nu nog "maar" 865 terwijl hij er eerst 910 had ofzo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

BatmanHorizon schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:23:
[...]

American Championship (Extreme Series)
Event: 1. Superspeedway - Indy
Da's 10 rondjes toch? Ik dacht dat er ook een was van 5 op Indy met 110k. Of ben ik nu een beetje dement? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

DaanozZ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:32:
waarom gaan er naar verloop van tijd PK's weg bij auto? mijn c63 amg heeft er nu nog "maar" 865 terwijl hij er eerst 910 had ofzo......
Omdat auto's (net als in real life) onderhoud nodig hebben. Verse olie, motorrevisie, etc. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
aah dacht dat dat wel langer zou duren... bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
DaanozZ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:32:
Olie vervangen en motor revisie doen.

Post hierboven...

[ Voor 4% gewijzigd door BertP op 22-12-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
JoepW schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:32:
[...]
Da's 10 rondjes toch? Ik dacht dat er ook een was van 5 op Indy met 110k. Of ben ik nu een beetje dement? ;)
Deze is 5 rondjes! :)

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
[...]
A spec 5 rondjes ong. 3:40 minuut
B Spec 18 :| rondjes

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 22-12-2010 18:39 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dat B-spec is toch best grappig kom ik nu achter :D Pas op level 4 ofzo, maar wel fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

[...]
Als je even kijkt zie je dat het inderdaad 5 rondjes zijn, dus 3 nog wat minuutjes voor 110k ;)

Dacht gezien te hebben dat er in de update ook meer special events zaten, maar kan er maar geen ontdekken, jammer.. die seasonal events zijn echt té makkelijk.. ;(

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Sp33dFr34k schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:48:
[...]
Dacht gezien te hebben dat er in de update ook meer special events zaten, maar kan er maar geen ontdekken, jammer.. die seasonal events zijn echt té makkelijk.. ;(
er is een serie rally bijgekomen, 3 stuks (dirt,sneeuw en asfalt) van acht proeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
wat moet ik doen om mee te kunnen doen aan de trackdays (neem aan dat dat mag met een random auto :P? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rlKoekie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:51:
[...]

er is een serie rally bijgekomen, 3 stuks (dirt,sneeuw en asfalt) van acht proeven.
uhm volgens mij niet hoor, want waar staan die dan?? want bij specials en dan rally staat bij mij alles al op goud, niets nieuws erbij
Lampuhkap schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:54:
wat moet ik doen om mee te kunnen doen aan de trackdays (neem aan dat dat mag met een random auto :P? )
lobby joinen auto kiezen en gewoon ervoor gaan, trackday is gewoon bring what u got.
zijn niet echt regels, vind wel een echte trackday is vaak met best straatbanden dus max sport zacht ofzo.
dan heb je een leuke en uitdagende trackday :P

btw ik ga geen trackday meer hosten vandaag zit voetbal te kijken en heb beetje koppijn dus racen zit er niet meer in. misschien morgen ofzo.

[ Voor 48% gewijzigd door v8power67 op 22-12-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:22
Ik heb net op mijn level 12 de Honda CRZ seasonal event in de tweede poging gehaald.

Wel lastig, maar eigenlijk het enige dat ik heb gedaan is:
- carbon motorkap
- lichtere ramen
- instelbare vering (hoogte -10 / -10)
- vliegwiel en snelle clutch
- 6 bak race ding (niet instelbaar, de goedkope)
- sport luchtfilter

1e race: 3 seconden achterstand, kende het circuit nog niet
2e race: 4 seconden voorsprong, rondjes van 1:23 ongeveer

Nu vet veel geld (300k voor mijn lvl 12 poppetje... B-spec is nog lvl 1) en al wat leuke auto's (ik verkoop zo weinig mogelijk :P). Next attempt: RX-7 cup :D

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
is de lobby tweaker-gt5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Seasonal Events té makkelijk... mmm voor sommigen misschien. Ik heb de 1e en de 5e race toch behoorlijk wat keren over moeten doen. Naast alle geoorloofde upgrades, afstellen en alles uit de kast moet halen en iedere cm van de track moeten benutten... en nog steeds kom ik die koploper in z'n snelle Vitz op Tsukuba niet voorbij in de 1e Fiat race... wat een grafrace is dat trouwens zeg!
Online met z'n allen in die stroperig langzame bakkies kan ik me nog wel de fun van voorstellen maar dit...
Maar ach, ik heb zilver voor de 2e plaats en de andere 4 races goud, en ik vind het wel best.
Tenzij er een toffe prijswagen op me staat te wachten met 5x goud... maar daar heb ik niet niemand hier over gehoord.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obi1r schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:26:
Seasonal Events té makkelijk... mmm voor sommigen misschien. Ik heb de 1e en de 5e race toch behoorlijk wat keren over moeten doen. Naast alle geoorloofde upgrades, afstellen en alles uit de kast moet halen en iedere cm van de track moeten benutten... en nog steeds kom ik die koploper in z'n snelle Vitz op Tsukuba niet voorbij in de 1e Fiat race... wat een grafrace is dat trouwens zeg!
Online met z'n allen in die stroperig langzame bakkies kan ik me nog wel de fun van voorstellen maar dit...
Maar ach, ik heb zilver voor de 2e plaats en de andere 4 races goud, en ik vind het wel best.
Tenzij er een toffe prijswagen op me staat te wachten met 5x goud... maar daar heb ik niet niemand hier over gehoord.
nope geen prijswagen, alleen maar exp(erg veel dat wel) en aardig wat credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Obi1r schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:26:
Vond ze juist niet moeilijk als je ziet wat er tegenover staat. Alles in 1 of 2 keer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 376767 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:34:
[...]

Vond ze juist niet moeilijk als je ziet wat er tegenover staat. Alles in 1 of 2 keer gehaald.
ja pcies had ik ook, was echt zo erdoorheen, and the money was nice ;)
ook the exp was nice btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
v8power67 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:37:
[...]

ja pcies had ik ook, was echt zo erdoorheen, and the money was nice ;)
ook the exp was nice btw :P
Ik heb alleen de Fiat een keer of 4 moeten doen, de rest had ik allemaal na 1x proef 2 rondjes, dan de tweede keer opstarten en winnen. Soms was het krap hoor, de nachtrace met de GT-R werd ik pas 1 bocht voor het einde 1e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik heb een open game aangemaakt. 1472-6118-3658-4761-3034 (clean racing) 10 rondjes op Laguna Seca, max 450 pk en geen banden limiet.

[ Voor 14% gewijzigd door Unbreukable op 22-12-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:13
http://www.gtplanet.net/i...ering-wheel-best-for-gt5/

Nieuwe stuurwiel van Fanatec komt in jan uit. Ziet er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
v8power67 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:55:
[...]

uhm volgens mij niet hoor, want waar staan die dan?? want bij specials en dan rally staat bij mij alles al op goud, niets nieuws erbij
lvl20 rally special is er bij mij bijgekomen geloof ik, maar 100% zeker weet ik dat niet. ik had em in ieder geval nog niet gedaan en dacht dat ik ze daarvoor wel al gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:37
Jelleh schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:15:
[...]

Zit ook een "dial knop op" kun je onder het racen ABS, tcs enzo instellen, kan niet met een controller en ik meen ook dat er geen enkel ander stuur is die die knoppen hebben
Ehm, dit kan je wel gewoon instellen op je controller hoor, gewoon even in de settings duiken en het menu ergens aan binden. voor mij is X menu openen en dan de pijltjes om erdoor te gaan.

Heb net zilver gehaald in die Polyphony cup. Half uur voor niks. Mijn brakke Ferrari gekozen omdat ik het spannend wou maken, eerste race gepakt door die Ford GT, dan bedacht om gewoon uit te rijden en later de eerste opnieuw te doen, eindig ik de 2e race weer op de tweede plek. :F Tijdens het tv kijken ook maar B-spec races lanceren. Mijn Bob is echt verschrikkelijk slecht. Ik moet hem echt megahard overpoweren want anders raakt hij er niet. Maar goed, ondertussen ben ik daar ook level 6. Wat vaker opzetten zodat de kloof wat kleiner wordt. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 30-04 14:14
Ik krijg die GT-R event ECHT niet voor elkaar:(
verschillende instellingen geprobeert, maar dichter als 4,5 sec kom ik niet van nr 1 :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 06-06 11:04
mauro101 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:41:
verschillende instellingen geprobeert, maar dichter als 4,5 sec kom ik niet van nr 1 :(
Gelukkig nog iemand die het niet lukt, ik dacht al dat ik de enige was :9

[ Voor 5% gewijzigd door Roy-91 op 22-12-2010 22:51 ]

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
is het een idee om een chatbox te maken voor diegene die online willen racen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
DaanozZ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:03:
is het een idee om een chatbox te maken voor diegene die online willen racen???
#gt5 op tweakers.net irc en dan met de webchat voor degenen die geen client hebben geinstalleerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Wussie op 22-12-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
of is dat er al?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Je moet als een beest rijden. Gooien en smijten en harder door de bochten dan je denkt dat mogelijk is. Ik haalde de nummer 1 halverwege de laatste ronde al in en won met iets van 6 seconden voorsprong ofzo. Gek genoeg was die voor mij het makkelijkst van de 5.

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 22-12-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik had de hoop vanavond even met weer een flinke groep on-line te racen (net als vorige week) maar er was echt (bijna) niks te doen. Wel nog paar leuke lobby gejoined (non-GoT) nadat ik ff naar een X1 heb mogen staren als ie op Suzuka mij voorbij knalde ;) Cool ding.
Maar zou leuk zijn als we iets gestructureerds zouden kunnen regelen voor on-line racen.
Er was een week geleden een initiatief voor een apart on-line race draadje en een 'dedicated' server, maar is dat in het water aan het vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202792

JoepW schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:07:
Ik had de hoop vanavond even met weer een flinke groep on-line te racen (net als vorige week) maar er was echt (bijna) niks te doen.
Vind ik ook maar dan graag niet weer om 19:30 het liefst een uurtje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Anoniem: 202792 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:13:
[...]

Vind ik ook maar dan graag niet weer om 19:30 het liefst een uurtje later.
Ja psies. Vrij rijden vanaf 20 en starten om 20:30 of zo......
Vaste auto's (allemaal hetzelfde) en lekker veul rondjes.... ;)
Morgen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
SinergyX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:14:
Wat leuke info over de X1, op het Indie circuit gaat hij gewoon 460km/h rechte stuk, bocht pakt hij minimaal met 390km/h, beetje insturen tegen de 410km/h. Rondje doet hij in 35.150 seconde :D
Ik rijd Indy in 30.900 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Unbreukable schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:12:
Ik heb een open game aangemaakt. 1472-6118-3658-4761-3034 (clean racing) 10 rondjes op Laguna Seca, max 450 pk en geen banden limiet.
Ik kom, wie niet weg is is gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Yes, eindelijk mijn G27 binnen! :D
Nu de Wheelstand Pro nog, maar dat zal nog wel een tijdje duren...

Nu even oefenen met het stuurtje, want op het moment doe ik het beter met de controller lol :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Unbreukable schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:07:
[...]

Je moet als een beest rijden. Gooien en smijten en harder door de bochten dan je denkt dat mogelijk is. Ik haalde de nummer 1 halverwege de laatste ronde al in en won met iets van 6 seconden voorsprong ofzo. Gek genoeg was die voor mij het makkelijkst van de 5.
niet te veel focussen op de racing line, zet em is uit voor de grap en gooi het groot licht aan op je bak (r1 standaard). dan zie je dat er in heel veel bochten heel veel ruimte nog aan de binnenkant zit waar de racing line je niet overheen stuurt. dat scheelt je al snel een halve seconde per lap. daarnaast gewoon ff de baan en auto leren kennen, ik had ook 4 pogingen nodig (1 in een andere auto, dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb eerder plaatje gepost, mischien dat dat helpt? Anders kan ik wel een rondje een keertje opnemen.

• Dr. Quipers
Die seasons zijn inderdaad niet al te pittig... Vond die met de GTR wel fun :D Daar zat nog een beetje spanning in om 1ste te worden... race 2,3 en 4 zijn wel echt te easy :z Moet overigens nog wel die met die Fiat 500 op goud, dus maar ff kijken hoe ik dat slim kan aanpakken...
Las hier gisteren wel slimme setup en iemand poste ook rondetijden van rond de 1.20... Ik kom met een beetje mazzel en slipstreamen om 1.21 en zit ook nog dik 5 seconde van goud af bij die.

• Pyrone89
Ik laat nu mijn nieuwe BOB O.Sweet ( :D) met de X1 lekker B-speccen.

Heerlijk die X1

• Thrashie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 00:04
Sp33dFr34k schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:39:
Yes, eindelijk mijn G27 binnen! :D

Nu even oefenen met het stuurtje, want op het moment doe ik het beter met de controller lol :P
vandaag mijne ook binnen gehad.. kon mijn 787 voor geen meter meer netjes door de bocht trekken
heb maar zo'n blauwe amemiya van 100k gekocht om die 60 laps grand valley te doen :D
ding ziet er niet meer uit nu na 27 laps :P

owja..
die gasten met stuurtje hier... met welke voet doen jullie remmen?

[ Voor 7% gewijzigd door Thrashie op 23-12-2010 00:41 ]

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 01:19
Links, bij automaat of flipperschakelen. Rechts bij koppelen, maar dat is natuurlijk ook heel erg duh :P

Ik heb vandaag ook m'n stuurtje binnen gehad, heel erg wennen. Ben op het moment met de E90 M3 een goede 16 seconden trager op de ring met het stuurtje. Dus er is nog wat oefening nodig.

Heb de G27 nu op "amateur" en force feedback 1 staan.Ik denk dat als ik direct dat ding op "simulation" zet ik moet huilen.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
2 vragen hier,

Iemand met een Logitech Driving Force GT welke ook wat speling op eerste stuk van rem pedaal heeft?

Belangrijkste nog is de nieuwe update, iemand al opgevallen dat de replay/ghost helemaal niet de laatst/snelst gereden ronde is?
Geen idee welke ghost/replay deze is maar deze komt helemaal niet in de buurt van wat je verwacht.

Rijd je rondje van 1.08.35 voor de ghost dan verwacht je volgende ronde dat dat je ghost wordt

Echter rijd je ronde erna een tijd van 1.09.65 en ben je nog sneller als je ghost, rara politie pet, iemand?

• Thrashie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 00:04
heb mijne op simu en FFB 7 (begin last te krijgen van mijn linker arm wel eigenlijk)..
sta regelmatig tegen een muur geparkeerd.. kost me meer moeite nu om weer snel terug op de baan te komen ook.
dat schakelbakje is ook geweldig.. baalde eerst nog dat er geen sequential shifter meer bij zit.. maar ben al aardig van mening veranderd daarover :D

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
Mis domme vraag maar ik ben met de eerste endurance bezig en krijg soms -1 in beeld.
Wat betekend t?
Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.