Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:05:
Iemand een idee welke upgrades je moet doen bij de Spec 09 GTR om ideaal uit te komen?

Set-up zoek ik zelf wel uit
Wat zeur je nou? Dat is al 4x verteld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:18:
[...]

LOL!

Ik heb zojuist een 2e hands Legacy B4 Blitzen gekocht.
Alles erop gezet en op 499pk gekomen.

Rondje top gear doet hij met redelijk gemak 1:10.600

Oh ja, voor die seasonal event met de RX-7 heb je diegene nodig uit de Dealership.
Ik kwam hem heel toevallig in de Used car, maar er stond een J'tje te veel in de naam.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 22:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol, die endurances zijn wel handig om een driver te levellen :P In 1 race van level 0 naar level 16 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24
Wel interresante filmpjes in die programmalijst van GT TV.
Download nu 4 filmpjes over de GT-R...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:24
Het geld stroomt nu wel met bakken tegelijk binnen, vandaag alleen al 2,5 miljoen binnen gehengeld. De laatste Nascar special event 450.000, de Extreme Nascar Cup 5x 60.000 + bonus van 360.000 en een aantal B-Spec kampioenschappen. Nu bijna 7 miljoen, maar ik moet 1 deze dagen de FGT kopen dus dan is meer dan de helft weer weg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat voor tijden rijden jullie in die Fiat 500 challenge? Ik kom niet lager dan 1.20.xxx, en ik win ook niet, telkens 2e op ~3 sec afstand -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:03
wordt er nog wat online geraced vanavond eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Bastard op 21-12-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Angeloonie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:53:
Wat voor tijden rijden jullie in die Fiat 500 challenge? Ik kom niet lager dan 1.20.xxx, en ik win ook niet, telkens 2e op ~3 sec afstand -O-
Stel je verstelbare versnellingbak eens in op een max topspeed van 200 (ik weet dit klinkt raar voor een Fiat 500) maar ik heb ruim 200 gereden vandaag en ik kwam tot 4 tienden van de nummer 1 todat ik mijn versnellingsbak aanpaste. Op deze manier gebruik je je 2e en 3e versnelling eigenlijk alleen maar, behalve aan het eind van de 2 rechte stukken tik je 'em naar 4.

Mijn rondetijden staan ergens in een eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:51

DutchDevil79

I race, therfore I am

Woooo op level 30 aangekomen vandaag. Damn wat een bak die X1. Das ff andere shit.

Heb net brons op Monza gehaald (beetje afsnijden bij de chicane dat wel). Moet de andere nog proberen. Maar wel een enorme berg XP voor alleen al brons. Huppe 450.000 xp puntjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
Lvl 25 gehaald, met de formula gt in bezit :)

Nog 2,7 mljn op mn rekening, morgen weer een dag (helaas ook werken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand nog een Honda CR-Z α '10 nodig voor de Special? Ik heb er een die ik niet meer nodig heb (in 1x gehaald, wat een eitje). Post je PSN maar en ik stuur hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
SinergyX schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:18:
[...]

Zit je panty te strak ofzo :P

Anyway, nu ga ik lekker over de challenger lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:27:
[...]

Zit je panty te strak ofzo :P

Anyway, nu ga ik lekker over de challenger lullen.
Hap hap :+

Zie nu dat je B-spec kilometers dus ook worden opgeteld bij je totale afgelegde afstand. Zit nu op 34.310km :D, Rudi zal nog wel wat verder zijn :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:05

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik verbaas me echt erover hoeveel mensen zich tot B-spec kunnen zetten. Ik start af en toe een B-spec race tijdens het klussen, maar er bij zitten NO WAY ;)
Schiet dus niet op, maar doe het niet voor de fun only for the XP en CR. Ben nivo 8 of zo en vraag me af of dat hard gaat stijgen.

Trouwens met m'n Nascar auto reed ik in expert US challenge (heet ie zo) op Laguna Sega het hele veld totaal zoek.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:53:
~1:20.0 Veel slipstreamen
Snelste ronde was een 1:19.7

Ik zou graga die CR-z eens lenen :)
PSN in sig ;)

Anders stuur ik jou dan mn Fiat 500 met mijn setup :)

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 21-12-2010 23:42 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb de Fiat 500 inmiddels al aan iemand anders toegezegd via DM (hoe moet je trouwens een auto versturen, kan dat alleen als je iemand in je friends list hebt?)

Maar de setup mag je ook wel posten :P Auto heb ik al met de nodige upgrades..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit was mn setup:
Fiat 500 race op goud.

gewone 500 met 2 upgrades

volledig aanpasbare versnellingsbak @ 140kmh

Sportveren met hoogteverstelling
hoogte v&a @ -10
camber voor @ 2,5
camber achter @ 1,5

En je kunt alleen auto's versturen aan mensen in je friendslist.

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 21-12-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen met die CR-Z zijn... als ik snel genoeg ga dan is mijn batterij een halve ronde voor het eind leeg... nog tips mbt upgrades en setup? Ook voor de RX-7?

Heb nu bij beide events een 2e plaats staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf t zeggen, ik wil museumkaarten ruilen :P

Heb dubbel:
Audi: 9
Citroën: 46, 174
Ford: 185
Lotus: 14
Mercedes: 12, 88
Nissan: 155
Renault: 41

DM please

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 22-12-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 22:45
JoepW schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:38:
Ik verbaas me echt erover hoeveel mensen zich tot B-spec kunnen zetten. Ik start af en toe een B-spec race tijdens het klussen, maar er bij zitten NO WAY ;)
Schiet dus niet op, maar doe het niet voor de fun only for the XP en CR. Ben nivo 8 of zo en vraag me af of dat hard gaat stijgen.

Trouwens met m'n Nascar auto reed ik in expert US challenge (heet ie zo) op Laguna Sega het hele veld totaal zoek.
Ik zit nu de film Red te kijken, ondertussen knalt mijn B-spec over Eiger Nordwand Kort.
easy money en die prijzen hier en daar zijn best de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Alle Bonus races in 1x goud gehaald. Zie niet wat er zo moeilijk aan is.

Mensen die het niet lukt adviseer ik slipherstel aan te zetten.

Nu laat ik mijn B-Spec de laatste professional races doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:57:
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen met die CR-Z zijn... als ik snel genoeg ga dan is mijn batterij een halve ronde voor het eind leeg... nog tips mbt upgrades en setup? Ook voor de RX-7?

Heb nu bij beide events een 2e plaats staan.
Mijn batterij was al eind ronde 3 leeg :+ Gewoon door blijven karren.
Pyrone89 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:25:
Alle Bonus races in 1x goud gehaald. Zie niet wat er zo moeilijk aan is.

Mensen die het niet lukt adviseer ik slipherstel aan te zetten.

Nu laat ik mijn B-Spec de laatste professional races doen.
Ook de Fiat 500 zonder te weten wat goede setupinstellingen waren? Iig met een stock Fiat 500 is het (volgens mij) onmogelijk (ben tot 1,6 sec genaderd met een stock Fiat 500).. En nee, ik gebruik geen slipherstel.

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 22-12-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Laat nu mijn B-Spec rijden met de X1, jezus wat gaat dat snel.

En nu maakt hij ineens geen enkele fout 8)7

In het GT kampioenschap zet mij BOB de concurrentie op Le Mans nu al in de 3e ronde op een rondje (van de 4 ronden :D)

Edit: 4:29.786 op de Nordschleife

[ Voor 42% gewijzigd door Pyrone89 op 22-12-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:35:
[...]

Mijn batterij was al eind ronde 3 leeg :+ Gewoon door blijven karren.

[...]

Ook de Fiat 500 zonder te weten wat goede setupinstellingen waren? Iig met een stock Fiat 500 is het (volgens mij) onmogelijk (ben tot 1,6 sec genaderd met een stock Fiat 500).. En nee, ik gebruik geen slipherstel.
Ik heb de FIAT gewoon zo laag mogelijk gezet, achtervleugel minimaal, close ratio 5 bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb zojuist ook alle seasonal events in een keer goud gehaald, zonder aan de instellingen te klooien. Alleen zorgen dat je precies aan het gewicht en PK's zit. Voor die Fiat had ik niet eens die dure bak gekocht, maar die gewone 6-bak ofzo, eitje op goud en zat onder de 1.20. Heb bij race 2, 3 en 4 minimaal 10sec voorsprong op de #2. Heb bij sommige wel de rijhoogte wat aangepast en bij de Challenger de bakverhouding, die stond namelijk op 180..

Heb nu alleen nog die endurace races over en de B-spec, blehhh... hoop dat ze vaker met dat soort seasonal events komen.. :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongelofelijk, wat is die RX7 een bagger bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:08
GAIAjohan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:58:
Ongelofelijk, wat is die RX7 een bagger bak.
Meen je dit echt? ik vond die RX7 namelijk een geniale bak om over Deep Forest heen te scheuren, zo easy ging die ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:04:
[...]

Meen je dit echt? ik vond die RX7 namelijk een geniale bak om over Deep Forest heen te scheuren, zo easy ging die ^^
Jup, ik hou niet zo van auto's met een driftkarakter. Als je de auto eenmaal snapt gaat t wel, maar tis echt een soort wagen waar ik even aan moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:53:
[...]

Niet upgraden en de olie verversen :')

* Angeloonie zit met een V-spec voor de schroothoop na een oil change..
:? Snap niet waarom ie nu voor de schroothoop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

SChief schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:19:
[...]

Wss omdat ie te veel pk heeft voor die gare seasonal en hem verder toch niet zal gebruiken.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 21:27
Veranderen die auto's nog in de online occasion dealer? :S want wat is er eigenlijk online aan? je koopt toch geen autos van anderen of wel? ik heb nu een paars witte FGT in de Online dealer gekocht toen de patch net uit was maar de auto's veranderen niet & ook niet als ik races heb gereden :S

[ Voor 6% gewijzigd door Tjona100 op 22-12-2010 01:24 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Tjona100 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:23:
Veranderen die auto's nog in de online occasion dealer? :S want wat is er eigenlijk online aan? je koopt toch geen autos van anderen of wel? ik heb nu een paars witte FGT in de Online dealer gekocht toen de patch net uit was maar de auto's veranderen niet & ook niet als ik races heb gereden :S
Zal wel zo zijn dat PD elke week een lijstje maakt en die online zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie veel te veel Skylines daar.. 5 van de 12 wagens zijn Skylines..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb me de laatste tijd vooral bezig gehouden met Single Player, vanaf komende week ga ik me richten op multiplayer. Hoop mooie races met jullie te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 18:49
Man ben ff een weekendje weg en lig gelijk weet ik niet hoeveel levels achter.
Hmm vanavond maar weer even racen en exp en cred bij elkaar schrapen. :)
Gelukkig is dat geen straf :9

[ Voor 9% gewijzigd door Flex0r op 22-12-2010 08:20 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Wat heb ik me gisteren zitten ergeren zeg.... Ben ik eindelijk bezig met de Nascar championship, alles gaat lekker, beetje wennen aan die auto's op een gewone baan maar best makkelijk, totdat ik de laatste race had op Daytona...

Ik krijg het gewoon niet voor mekaar om daar te winnen, ookal rijd ik goed en redelijk vooraan, ik word gewoon alle kanten op geduwd voor de finish, en kan niet fatsoenlijk terugduwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Hmmm, weird, ik kan opeens dingen zoals de TCS, ASM en torquesplit niet meer ingame aanpassen tijdens het racen.. Een paar uur eerder ging het nog wel :? Remkrachtverdeling kan ik dan weer wel ingame aanpassen, maar die andere zijn greyed out. Weird, maar vooral ook knap vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:53:
Wat heb ik me gisteren zitten ergeren zeg.... Ben ik eindelijk bezig met de Nascar championship, alles gaat lekker, beetje wennen aan die auto's op een gewone baan maar best makkelijk, totdat ik de laatste race had op Daytona...

Ik krijg het gewoon niet voor mekaar om daar te winnen, ookal rijd ik goed en redelijk vooraan, ik word gewoon alle kanten op geduwd voor de finish, en kan niet fatsoenlijk terugduwen....
Bij die race bleef ik de hele tijd dicht langs de muur rijden.
De AI zal waarschijnlijk een paar keer tegen je achterkant aan rijden op de lange rechte stukken, maar doordat je vlak langs de muur rijdt, zul je niet zo snel spinnen.

In de bochten ben je vaak sneller.

En op het laatste stukje veel blokken! Anders schieten ze er alsnog langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjona100 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:23:
Hij is nu volledig wit :D Het is gewoon de occasion lijst van Poly zelf, zodat ze mensen wat makkelijker op weg kunnen helpen.

En hedenochtend lvl35 aangetikt, X1 Vettel is voor moi! :D

En wat nog het meest bizarre is.. je kan er endurance races mee rijden :D Die 1000mile suzuka zal hij gok ik in amper 4 uur gaan doen, rondje 1 liep hij al halve baanlengte voor, rondje 3 werd iedereen al op een rondje gezet.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W59QUidb7GpEz8Jg2KwgLKIo/medium.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Bij mij lag het PlaystationNetwork er gister uit. Zo ongeveer van 01:00 tot minstens 02:00. En ja de rest van het internet werkte wel in huis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
GAIAjohan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:08:
[...]

Jup, ik hou niet zo van auto's met een driftkarakter. Als je de auto eenmaal snapt gaat t wel, maar tis echt een soort wagen waar ik even aan moet wennen.
Ik heb me er inderdaad ook kostelijk mee vermaakt! Vooral de laatste bocht voor het rechte stuk. Kort aanremmen, de gewichtsverplaatsing gebruiken om de voorkant richting de apex te rossen, overstuurd tot de apex, recht zetten en gas erop. Met een snelheidsverschil van een km of 20 het rechte stuk op en je kunt ze zo op vegen.
maikel_rox schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:24:
[...]

Ik zit nu de film Red te kijken, ondertussen knalt mijn B-spec over Eiger Nordwand Kort.
easy money en die prijzen hier en daar zijn best de moeite waard.
Offtopic: vette film... :D

[ Voor 20% gewijzigd door ybastiaans op 22-12-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:57
Beta schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:35:
Bij mij lag het PlaystationNetwork er gister uit. Zo ongeveer van 01:00 tot minstens 02:00. En ja de rest van het internet werkte wel in huis :p
Volgens mij hebben ze onderhoud gehad of iets dergelijks. Vanmorgen moest ik tenminste een nieuwe gebruikersovereenkomst accepeteren...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beta schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:35:
Ik had gisteren meerdere keren dat na het racen van een seasonal ik de melding kreeg dat er geen seaonals meer waren, terug naar hoofdscherm en er weer in en ze stonden er weer... heel wazigjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 23:39
Met welke auto hebben jullie de Classic Car Championship gewonnen in B-Spec? De Toyota 7? Ik krijg mijn Bob maar niet op de eerste plaats op Monaco, 3e maximaal. Het lukt hem gewoon bijna niet om in the halen. Ik ga wachten tot hij een blauw pijltje naar boven heeft, misschien is dat net dat beetje extra die hij nodig heeft.

En die Nascar Championship is trouwens ook niet makkelijk voor mijn Bob... Op de ovals wint ie wel maar op die andere circuits wordt ie net zo goed laatste.... Hebben jullie deze wel makkelijk kunnen winnen?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Stefie2010 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:04:
Met welke auto hebben jullie de Classic Car Championship gewonnen in B-Spec? De Toyota 7? Ik krijg mijn Bob maar niet op de eerste plaats op Monaco, 3e maximaal. Het lukt hem gewoon bijna niet om in the halen. Ik ga wachten tot hij een blauw pijltje naar boven heeft, misschien is dat net dat beetje extra die hij nodig heeft.

En die Nascar Championship is trouwens ook niet makkelijk voor mijn Bob... Op de ovals wint ie wel maar op die andere circuits wordt ie net zo goed laatste.... Hebben jullie deze wel makkelijk kunnen winnen?
mijn bob maakte enorme powerslides met de toyota 7 gewoon een enorm gebrek aan grip
ik heb hem nog een keer weggestuurd met standaard turbo en hoop minder vermogen en met beetje pushen won ie gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

Chrasher

Tevree met z'n PS5

GAIAjohan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:38:
Ik zie veel te veel Skylines daar.. 5 van de 12 wagens zijn Skylines..
Heeft te maken met een extra event in de USA: "GT Academy" waar je dus die Skyline's voor nodig hebt.

De bedoeling is dus dat die online dealer auto's bevat die vooral nodig zijn in die seasonal events, aangevuld met wat moeilijk verkrijgbare (maar wel belangrijke modellen) voor de A/B-spec. Ze zijn van die dealer ook iets duurder dan dezelfde modellen uit de standaard dealer.

[ Voor 11% gewijzigd door Chrasher op 22-12-2010 10:18 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 23:39
Anoniem: 316847 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:10:
[...]

mijn bob maakte enorme powerslides met de toyota 7 gewoon een enorm gebrek aan grip
ik heb hem nog een keer weggestuurd met standaard turbo en hoop minder vermogen en met beetje pushen won ie gemakkelijk
Hmm zal ik t eens proberen met standaard engine setup. Idd idee dat met grotere turbo ding wat overpowered is

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, B-spec 200 mijl Laguna Seca in een Formula GT... :P
Na 3 ronden iedereen al lappen, en na 2 uur met 25 ronden voorsprong winnen.
Pitstrategie op 20%, zo blijven ze goed op conditie en komen ze (vaak) met een blauwe pijl eruit.
Levelen gaat lekker hard, dus mijn minste coureurs doen 'm al een paar keer.
Even de andere wagens zitten bekijken en naderhand mezelf een Camaro SS '10 cadeau gedaan, wit met zwarte strepen. Bruut!!

Over een uur kan ik eindelijk aan Suzuka beginnen.
**Hoe vaak moet je die doen om een lvl omhoog te gaan? > ik mis die exp lijst**

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 of 3x, valt an sich nog wel mee. Pas als Subaka 9 uur komt, dan wordt het feest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:44
SChief schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:19:
[...]

ik heb bob er anderhalf uur in laten rondcrossen op de highspeedring (turbo series). pk gaat eerst omhoog naar 518, en zakt 2 races daarna netjes naar 500precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Is er nou echt geen manier om een kampioenschap halverwege te pauzeren zonder de ps3 aan te laten staan? Ik hoef bij extreme alleen nog maar de formule GT series, gisteren de auto gekocht. En zie nu pas dat het kampioenschap 6 races lang is met 20 ronden per lap....
Zo lang kan ik niet achter elkaar spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

DinoPK schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:37:
Is er nou echt geen manier om een kampioenschap halverwege te pauzeren zonder de ps3 aan te laten staan? Ik hoef bij extreme alleen nog maar de formule GT series, gisteren de auto gekocht. En zie nu pas dat het kampioenschap 6 races lang is met 20 ronden per lap....
Nope, helaas niet :( Hetzelfde geldt voor die enduranceraces btw, mag je ook mooi je ps3 voor laten aanstaan als je het eindeloze zelfde rondje racen even zat bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:56
ik hoop dat ze dat nog snel inpatchen voor t nieuwe jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook...
Vanaf januari ben ik alleen de weekenden thuis, en om dan 24 uurs races te gaan rijden :9
Dacht het niet haha

[ Voor 58% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 22:37
SinergyX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:34:
2 of 3x, valt an sich nog wel mee. Pas als Subaka 9 uur komt, dan wordt het feest :P
24h Lemans gaf ook 'maar' 2.2 miljoen XP, terwijl 35->36 al 2.8 miljoen benodigd is. Ik geloof dat ik lvl40 maar even laat zitten :)

Ah, en ik zie dat 39->40 ruim 7 miljoen XP is... dan moet je dus 4* een 24H doen voor één level...

[ Voor 13% gewijzigd door Rudi op 22-12-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
dat lijkt me dus echt verschrikkelijk he, 24 uur lang gefocust moeten blijven racen, op Nurburgring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:57
Lampuhkap schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:58:
dat lijkt me dus echt verschrikkelijk he, 24 uur lang gefocust moeten blijven racen, op Nurburgring :P
Welke 'gek' gaat er nu 24 uur achter elkaar zelf racen? 8)7
Dat ik Bob dat laat doen, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar ikzelf...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja zelf zal je m ook moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een weekje of 2 voor uittrekken.
Ik heb in GT4 ooit de 24u van de Nurburgring gedaan, maar daar kon je toen nog je B-spec inzetten als jij het beu was. Toen heb ik zelf 14 uur geracet in een week. En dat vond ik al best veel haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 05:05
Wij gaan met 4 vrienden die 24 uurs race doen.
Ik weet het, vrij gestoord, maar om het uur wisselen we om. Tussendoor even wat vreten aan laten rukken en weer verder :*)

edit : is het trouwens mogelijk om je progress te saven in die 24H races? zodat je 2 dagen later verder kunt gaan bijv. ? niet dat dat aan de orde is, maar vroeg het me af.

[ Voor 21% gewijzigd door kaos001 op 22-12-2010 11:11 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Lampuhkap schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:58:
Hehe in A-spec wel ja :P In B-spec kan je lekker gaan slapen tussendoor :z

Gisteren geen tijd gehad, maar vandaag eens beginnen aan die season events! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:10:
Ik weet het, vrij gestoord, maar om het uur wisselen we om. Tussendoor even wat vreten aan laten rukken en weer verder :*)
Dit las ik echt echt verkeerd :X :X

Die 24-uurs B-spec met X1 is dus echt doodje simpel, er is simpelweg geen auto die sneller over een circuit (nurburg of Sarthe) kan gaan dan de X1. Maar gezien ik mijn PS3 ook nog voor andere games wil gebruiken, moet ik daar maar eens wat daagjes voor reserveren :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verdomme al die mensen die over endurance praten.... ik kan daar nog niet aan beginnen met mijn schamele lvl 23 in A-spec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

kaos- schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:10:
[...]

edit : is het trouwens mogelijk om je progress te saven in die 24H races? zodat je 2 dagen later verder kunt gaan bijv. ? niet dat dat aan de orde is, maar vroeg het me af.
Opzich is het dan nog best leuk, kan je tussendoor nog ergens wat afleiding zoeken, zelf 24 uur racen, daar wordt je toch gestoord van? :9 Het scheelt wel dat de Nurnburgring ontzettend vet is om re racen.

Ben zelf nog niet zo ver, nu de CoD: BO verslaving een beetje wegebt, ben ik hieraan begonnen (als mijn broer het spel toch koopt...). Vind het Top Gear test track wel leuk om te rijden, erg herkenbaar van TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Anoniem: 382978 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:15:
[...]
Vind het Top Gear test track wel leuk om te rijden, erg herkenbaar van TV.
Dat dacht ik vooraf ook, maar vind het eigenlijk maar een saaie en totaal niet uitdagende track om te rijden... Ze hadden wel wat meer met die TopGear track mogen doen... Bijvoorbeeld de snelste tijden die The Stig heeft gereden met een bepaalde auto in een ranking om te kijken of je het in GT5 kunt proberen te evenaren o.i.d. Misschien komt dat nog ooit in een leuke update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:14:
Verdomme al die mensen die over endurance praten.... ik kan daar nog niet aan beginnen met mijn schamele lvl 23 in A-spec :(
Wees gerust, mijn A-spec is nog steeds 23, ik heb afgelopen tijd 100% focus gehad op B-spec :) Al kan je met de season races flink wat A-spec experience binnenslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wordt de XP bij B-spec endurance races overigens verdeeld, of krijgen alle Bobjes het totaal aan XP er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:20:
[...]

Wees gerust, mijn A-spec is nog steeds 23, ik heb afgelopen tijd 100% focus gehad op B-spec :) Al kan je met de season races flink wat A-spec experience binnenslepen.
Ja weet ik, gisteren de race geprobeerd met de skyline 12 man inhalen, 3 keer 2e geworden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382978

Dr. Quipers schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:20:
[...]

Dat dacht ik vooraf ook, maar vind het eigenlijk maar een saaie en totaal niet uitdagende track om te rijden... Ze hadden wel wat meer met die TopGear track mogen doen... Bijvoorbeeld de snelste tijden die The Stig heeft gereden met een bepaalde auto in een ranking om te kijken of je het in GT5 kunt proberen te evenaren o.i.d. Misschien komt dat nog ooit in een leuke update ;)
Dat is waar, kijken hoe goed je het doet iin vergelijking met met de beroemde gasten van Top Gear. :9~

Maar hoe kan je nou snel 'levelen' of te wel hoger op komen. Al die speciale A-spec races doen door voor elke race een nieuwe auto te kopen? Of is er een andere manier die minder geld onnodig over de balk smijten vergt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 22:37
SinergyX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:13:
[...]

Dit las ik echt echt verkeerd :X :X

Die 24-uurs B-spec met X1 is dus echt doodje simpel, er is simpelweg geen auto die sneller over een circuit (nurburg of Sarthe) kan gaan dan de X1. Maar gezien ik mijn PS3 ook nog voor andere games wil gebruiken, moet ik daar maar eens wat daagjes voor reserveren :P
Ik liet mn Bob voor de fun even de Dreamcar race op het 24hr Nurburgring circuit rijden in de regen in de X1... mijn god.. Bob is écht goed. Ook fijn die in-car-view van de X1 bij regen, je ziet niets bij gebrek aan ruitenwissers :)
Zou hem geloof ik net als de FGT niet willen gebruiken voor A-spec 24hrs races, want dan heb je echt een probleem als het donker wordt.
Angeloonie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:22:
Wordt de XP bij B-spec endurance races overigens verdeeld, of krijgen alle Bobjes het totaal aan XP er bij?
Wordt verdeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Rudi op 22-12-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:25:
[...]

Ik liet mn Bob voor de fun even de Dreamcar race op het 24hr Nurburgring circuit rijden in de regen in de X1... mijn god.. Bob is écht goed. Ook fijn die in-car-view van de X1 bij regen, je ziet niets bij gebrek aan ruitenwissers :)
Zou hem geloof ik net als de FGT niet willen gebruiken voor A-spec 24hrs races, want dan heb je echt een probleem als het donker wordt.
Fietslampje d'r op plakken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 18-09-2024
dvdkiwi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:10:
Gewoon een weekje of 2 voor uittrekken.
Ik heb in GT4 ooit de 24u van de Nurburgring gedaan, maar daar kon je toen nog je B-spec inzetten als jij het beu was. Toen heb ik zelf 14 uur geracet in een week. En dat vond ik al best veel haha :P
Laat je je ps3 dan 2 weken non-stop aanstaan?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Dr. Quipers schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:20:
[...]

Ik denk niet dat ze dat gaan doen van Top Gear uit. The Stig heeft een paar uurtjes voor een tijd en zal niets aan setup of banden kunnen wijzigen, dus de gemiddelde simracer met 20 uur testen en klooien gaat die tijd aan gort rijden. Daarnaast kun je een simulatie heel "natuurlijk" aan laten voelen etc, maar een simulator zo nauwkeurig maken dat hij de werkelijkheid tot op tienden nadert is nagenoeg onmogelijk. Elke meter asfalt is weer anders, de weersomstandigheden veranderen, de hoeveelheid gereden kilometers etc etc etc.

Je kunt dat natuurlijk onderling wél zo'n race houden. Op een ander forum zag ik een Swift Sport stock met comfort bandjes, en dan tijden posten. Wel lachen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.gtplanet.net/i...ering-wheel-best-for-gt5/

^- gtplanet bestempeld 'fanatecs 911 gt2' als best voor gt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Ik heb de afgelopen weken wat van die ISR filmpjes zitten kijken, maar ik moet zeggen dat me dat toch regelmatig ook tegenvalt. Één van die kerels zit een stuur te testen in GT5 (welke weet ik niet uit mn hoofd) met een auto met handbak en zit te flipperen, die Darin kan geen heel-toe (hij remt met de rechtervoet, koppelt met links, rechtervoet van de rem, gas er op, koppeling omhoog en nog meer remmen...), ze hebben hun historie niet op een rijtje (is het Tyrrell, Tirrel, etc etc en ook nog verkeerd uitspreken...) etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Misschien beetje afwijkende vraag; "Maakt bij jullie de PS3 ook soms een hard geluid? Het lijkt om de HD te gaan. Dat is enkel bij GT, geen andere game waar ik dat heb"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:48:
Misschien beetje afwijkende vraag; "Maakt bij jullie de PS3 ook soms een hard geluid? Het lijkt om de HD te gaan. Dat is enkel bij GT, geen andere game waar ik dat heb"
ik heb ook wel harde geluiden maar das de lens, die maakt soms best wel lawaai.
mn hdd heb ik nog nooit gehoord. maar ik heb mn hdd vervangen voor een wd 320gb 7200rpm scorpio.
en hijs echt snel :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de standaard HDD in de PS3 slim zitten en die maakt bijzonder veel herrie inderdaad, en alleen bij GT5.

Denk dat de installatie nogal verspreid staat over de schijf want hij staat me een partij te random readen waar je U tegen zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
himlims_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:48:
De mijne (40 GB fat met 320gb HDD) maakt alleen HEEL veel herrie als ik vergeet het kastje open te zetten waar hij in staat. Dan lijkt het wel een straaljager... Met het kastje open hoor je hem eigenlijk niet (behalve bij FIFA, daar hoor je de lens constant op en neer gaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:25

ettie1990

PSN:ettiesick

ybastiaans schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:00:
[...]

De mijne (40 GB fat met 320gb HDD) maakt alleen HEEL veel herrie als ik vergeet het kastje open te zetten waar hij in staat. Dan lijkt het wel een straaljager... Met het kastje open hoor je hem eigenlijk niet (behalve bij FIFA, daar hoor je de lens constant op en neer gaan...)
offtopic: FIFA is meester

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice spam there sire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 144744 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:59:
Heb de standaard HDD in de PS3 slim zitten en die maakt bijzonder veel herrie inderdaad, en alleen bij GT5.

Denk dat de installatie nogal verspreid staat over de schijf want hij staat me een partij te random readen waar je U tegen zegt...
het is echt 'tikken' maar wel een luide/harde tik. Net alsof je een plastic iets doorbreekt (bijv. tic-tac doosje als je op gaat staan, zo'n geluid)

Heb 't nog niet eerder gehoord (mijn 3e ps3) en komt alleen voor bij GT :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben nu die formula gt race b-spec aan het doen, en zit niet eens halverwege en ga al mensen lappen.
maar man o man wat is een blauwe vlag nodig in deze game.
diegene die je lapt gaat met je vechten als het een podium plek betreft voor hem :(
mn bspec bobbie heeft daar erg moeite mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

v8power67 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:24:
ben nu die formula gt race b-spec aan het doen, en zit niet eens halverwege en ga al mensen lappen.
maar man o man wat is een blauwe vlag nodig in deze game.
diegene die je lapt gaat met je vechten als het een podium plek betreft voor hem :(
mn bspec bobbie heeft daar erg moeite mee :(
het zou mooi zijn als je +skillpunten aan je bob kunt toekennen als ie lvlt. Want inhalen lijkt een hele opgave voor onze bobjes (of je geeft ze een overpowered auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou, zometeen voor de 2e keer de 4 uur tsukuba laten rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
himlims_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:21:
[...]
het is echt 'tikken' maar wel een luide/harde tik. Net alsof je een plastic iets doorbreekt (bijv. tic-tac doosje als je op gaat staan, zo'n geluid)
misschien zit je stiekum te tandenknarsen als je weer eens een race mist op een paar tiende :+

dat zou het bij mij in ieder geval zeker wel kunnen zijn lol

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
ik loop vast op de volgende 2 races (A-Spec). Gran Turismo All Stars en de Historic Racing Car Cup. Met welke auto's hebben jullie deze gehaald? Ik heb al een paar keer flink geld aan een auto uitgegeven maar steeds redden ze (ik) het net niet!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:24
GG---77 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:44:
ik loop vast op de volgende 2 races (A-Spec). Gran Turismo All Stars en de Historic Racing Car Cup. Met welke auto's hebben jullie deze gehaald? Ik heb al een paar keer flink geld aan een auto uitgegeven maar steeds redden ze (ik) het net niet!
De All stars heb ik gehaald met de Zonda R of de Furai, weet niet meer zeker, maar deze win je allebei ergens in Bspec.

Historic heb ik gedaan met de Toyota 7 '70, die je wint na 'Like the Wind' in Bspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
himlims_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:33:
[...]
het zou mooi zijn als je +skillpunten aan je bob kunt toekennen als ie lvlt. Want inhalen lijkt een hele opgave voor onze bobjes (of je geeft ze een overpowered auto)
Volgens mij ligt aan de bob zelf, Hot leaded en cold leaded bobs
B-Spec Drivers:
When you create drivers, you might want to get a few different driver styles. At the creation screen, you'll see if they are more towards red (hot headed) or more towards blue (cold hearted).
- Hot Headed drivers: They are good at overtaking and handling pressure (when the bar gets toward the red part during the race). To keep them at good pace, they should be around 75% towards the red. The drawback with hot headed drivers is that when they are relaxed and ahead of the other drivers, they get slower (e.g. you have to keep them towards the red).
- Cold Hearted Drivers: These are very good once they are ahead. They are good when the bar during races are towards the blue and they can put in decent lap times without any input. Their big drawback is that they really suck at overtaking.
- If you struggle in a race with a cold hearted driver, try a hot headed one and you just might do a lot better.
Ik heb allemaal bobs die wat meer blauw zijn ,soms duurt het even voordat ze inhalen, maar vaak halen ze de ai in een brilliante manier in.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 22-12-2010 12:53 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
himlims_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:21:
[...]

Heb 't nog niet eerder gehoord (mijn 3e ps3) en komt alleen voor bij GT :s
Volgens mij is dat gewoon het werken van de materialen agv hitte. Mijn PS3 Slim geeft ook wel eens spontaan een "harde" tik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
GG---77 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:44:
All stars: 787b Stealth
Historic: Ferrari 330 P4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bullus schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:49:
[...]

Volgens mij ligt aan de bob zelf, Hot leaded en cold leaded bobs
mijn bobs zijn 'cool' - een hot-bob is dan wat 'drukker en pushed meer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 18-09-2024
Heb inmiddels bijna alle races in B-spec voltooid (daarna wil ik pas aan de endurance beginnen) alleen die klote Historic op Monaco heb ik nog steeds niet.. Mijn Toyo 7 komt nog geen eens in de buurt van de 1e plaats.. Iemand goeie tips/instelling voor deze B-spec race?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

woopie G27 is besteld :D ben heel benieuwd hoe dat rijd na altijd met controller te hebben gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380275

DinoPK schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:37:
Eigenlijk is dat toch wel een reden om een rechtszaak aan te spannen tegen PD. Het is toch niet normaal dat een videospel je verplicht zo lang te spelen dat kan nooit niet gezond zijn, om nog maar te zwijgen van de energie die je ligt te verspillen als je wel pauzeert. Ik hoop dat dit gepatcht is voor ik aan die levels kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Ligt het nou aan mij of is de besturing van de wagens heel anders online dan in de singeplayer GT modus ...

Ik vind mijn wagens veel beter bestuurbaar in de GT modus. Als ik online tegen anderen mensen speel lijken mijn wagens heel anders te sturen veel moeilijker controleerbaar in de bochten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 380275 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:00:
Eigenlijk is dat toch wel een reden om een rechtszaak aan te spannen tegen PD. Het is toch niet normaal dat een videospel je verplicht zo lang te spelen dat kan nooit niet gezond zijn, om nog maar te zwijgen van de energie die je ligt te verspillen als je wel pauzeert. Ik hoop dat dit gepatcht is voor ik aan die levels kom.
Je doet je naam nu wel heel erg eer aan zeg... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
himlims_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:56:
[...]
mijn bobs zijn 'cool' - een hot-bob is dan wat 'drukker en pushed meer'
En haald dus sneller in
JT888 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:03:
Ligt het nou aan mij of is de besturing van de wagens heel anders online dan in de singeplayer GT modus ...

Ik vind mijn wagens veel beter bestuurbaar in de GT modus. Als ik online tegen anderen mensen speel lijken mijn wagens heel anders te sturen veel moeilijker controleerbaar in de bochten ...
Lag of mechanische damage

[ Voor 50% gewijzigd door Bullus op 22-12-2010 13:06 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380275 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:00:
[...]

Hoezo? je bent toch niet verplicht het te spelen? De optie zit er in, take it or leave it zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:59
Ze zullen het vast wel gaan patchen :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.